Monica Macovei, despre dezbaterea organizata de USL la Bruxelles: Rade lumea de noi!

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:46 Revista Presei | Radio TV


Dezbaterea organizata marti la Bruxelles de liderii USL este fara efect si afecteaza imaginea tarii noastre in strainatate, a declarat marti, la TVR Info, europarlamentarul PDL Monica Macovei, referindu-se la dezbaterea organizata marti, la Bruxelles, de USL.
 
"Este total neobisnuit sa vina trei lideri politici si sa se planga de putere; asa ceva nu s-a mai vazut si sa stiti ca toata lumea rade; nu-ti muti probleme de acasa in PE", a spus fostul ministru al Justitiei.
 
Europarlamentarul PDL a tinut sa sublinieze ca initiativa USL nu este o audiere in Parlamentul European, pentru ca asemenea audieri se organizeaza zilnic intre orele 8 si 10, pe orice fel de subiect, dar sunt initiate de un europarlamentar sau de un grup politic.
 
"Toata lumea rade; efectul este zero, dar la minus; a fost cam mascarada, dar asta e... rade lumea de noi, dialogul asta trebuie purtat acasa; dezbaterea e facuta pentru lumea care se uita la televizor si nu pentru politicienii straini", a conchis Monica Macovei.
 
Grupul liberal din Parlamentul European (ALDE), impreuna cu socialistii au organizat, marti, la Bruxelles, o dezbatere cu titlul "Democratia romana", la care au participat liderii celor doua grupuri, presedintii celor trei partide de opozitie din Romania, Victor Ponta, Crin Antonescu si Daniel Constantin.  Au fost de asemenea prezenti Cristian Parvulescu, de la Asociatia ProDemocratia, Victor Alistar, directorul Transparency Romania si economistul Liviu Voinea.
 
La dezbateri este prezent si ministrul Muncii, Sulfina Barbu, alaturi de europarlamentarii PDL Theodor Stolojan, Cristian Preda, Traian Ungureanu si Petru Luhan.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















11533 vizualizari

  • +78 (92 voturi)    
    mda (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:57)

    st-an [utilizator]

    asta face USL pt tara.... nu conteaza costul, doar sa puna mana pe ciolan sa aiba de unde ....
    • +27 (33 voturi)    
      Totusi, ce efect a avut dezbaterea USL in PE ? (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:37)

      Agamita [anonim] i-a raspuns lui st-an

      Au spus ce spun si in Romania, liderii grupurilor socialist si liberal au plecat inainte de incheiere, argumentele au fost palide si putin convingatoare.

      Ce s-a obtinut cu faptul grav de a balacari Romania in fata ziaristilor straini acreditati la PE?

      Ce s-a obtinut concret in afara de faptul ca eurodeputata ungara Kinga si-a batut joc inca o data public de Romania si s-a bucurat sincer ca se discuta de noi cum se discuta de Ungaria?

      Fara partinire, cred ca ideea asta a fost una proasta, cu consecinte neclare si mai degraba penibile pt imaginea Romaniei in randul altor eurodeputati.
    • +22 (30 voturi)    
      Tradatorii s-au autodemascat! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:12)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui st-an

      De incompetenta si orgoliile liderilor opozitiei impotente noi stiam, acum s-au convins si cei de la Bruxell. Acum aflam si de complexele D-lor Parvulescu, Alistar &co... Parca erau dupa o cura cu etnobotanice.... Mai lipsea coana Chirita Mungiu si trupa era completa. Garnitura noua a venit in ajutorul lui CVTudor. Papagalii opozitiei si-au prezentat cartea de vizita... Si uite asa au mai facut un serviciu Presedintelui si celor de la putere.
    • +29 (35 voturi)    
      Ceasul dreptatii (Marţi, 31 ianuarie 2012, 23:58)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui st-an

      Guvernul si Basescu au sustinut permanent UE si SUA. Relatiile internationale ale Romaniei sint excelente.

      Sa spui ca in Romania nu e democratie, e o mare gogomanie, pe care n-o crede nici un politician respectabil. Concluzia? Justitia din Romania va ramine independenta. Marilor corupti din PSD, PNL, PDL, dar si unor judecatori, li se apropie judecata dreapta. Nu mai pot scapa de puscarie.
    • -10 (10 voturi)    
      postacii de partid (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:51)

      alecu [anonim] i-a raspuns lui st-an

      Postacii de partid ar putea sa ia o pauza. E clar ca nu va convine aceasta audiere in parlamentul european altfel nu ati fi asa inversunati. Curand o sa vedeti cum este viata in opozitie.
    • 0 (0 voturi)    
      comentariu (Joi, 2 februarie 2012, 8:56)

      dannad [anonim] i-a raspuns lui st-an

      Din interventia celor de la USL tu nu ai inteles nimic. Libertatea de exprimare este una dintre conditiile de baza ale democratiei. Ne-am facut noi romanii de rusine cu al nostru presedinte care este evitat de catre ceilalti demnitari .
  • +61 (73 voturi)    
    Romania circ prezinta : (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:00)

    durul [utilizator]

    Un spectacol cum nu s-a mai vazut in Pe . Lume...lume !!
  • +48 (62 voturi)    
    oo, am vazut ce apolitic e alistar &parvulescu (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:01)

    krans [anonim]

    mie mi s-a parut ca alistar si parvulescu au fost mai penibili, daca pot spune asa,ha,ha
    decat clienti nostri din opozitie
    paia atat ii duce capul
    • +11 (15 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:01)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui krans

  • +61 (73 voturi)    
    constatare (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:01)

    sile [anonim]

    Categoric spiritul balcanic,turnatoria la inalta poarta n-a murit in Romania,i s-au creat doar conditiile de a se manifesta.

    Oricum de sute de ani suntem tot in coada Europei ce mai conteaza ca ne mai facem inca o data de cacao ?
  • +55 (67 voturi)    
    ce sa ne mai miram? (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:02)

    silviu80 [utilizator]

    nu se intimpla si acasa acelasi lucru? ei toata ziua la tv, de dimineata pina seara, iar in parlament bate vintul. toata lumea se plinge la tv cat de rau o duce, dar nimeni nu pune mina sa mai munceasca in tara asta. bine ca se vrea majorarea salariilor pentru bugetari, dar pe angajatii la privat ii intreaba cineva daca sunt dispusi sa sustina majorarea asta? nu de alta dar sunt mai multi si pina acum nu cistigau la fel ca bugetarii, dar deh, fiind mai multi e mai prosti, nu?
  • +15 (21 voturi)    
    Protestatarii adevarati.... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:11)

    Nicu [anonim]

    ...acum ar trebui sa iasa in strada si sa ceara ca parlamentarii sa-si vada de treburile lor in Parlamentul Romaniei si nu sa se duca cu para !!!!
    dar,oare, avem astfel de protestatari? Iar in ceea ce priveste societatea civila, am o greata......... Vad ca e politizata, cand ar trebui sa fie apolitica.
  • +14 (20 voturi)    
    Rasul lumii (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:13)

    solar [utilizator]

    Are dreptate doamna Macovei. Ori cat ai fi de inregimentat politic acasa ar trebui sa iti dai sema de penibilitatea crasa la care te expui. Mai ales intr-o institutie europeana. Dar nu mi-e rusine nici de Svoboda si celalalt pui de comunist. S-au facut si astaia doi de cacao in toata regula!! Sa i-a cuvantul si apoi sa paraseasca sala!! Aceeasi penibili neocomunisti si "indignati" de aceeasi speta cu ...ai nostri. E mult mai plina de miez luarea de pozitie a Fundatiei "F. Nauman"
    Iar faptul ca Hotnews acorda un spatiu asa de amplu acestei neseriozitati politice tipic dambovitene, iar e de toata coma !!
  • -15 (23 voturi)    
    DE CE DOAMNA MACOVEI? (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:28)

    evoque [utilizator]

    Adevarat este ca este penibil sa-ti speli rufele in public, dar care este cauza, unde este problema?
    Problema este la dumneavoastra.
    Nu exista cauza fara efect.
    Daca comportamentul pdl era adecvat, poate nu se ajungea aici.
    Insa o tara nu se conduce pe principiul: Noi suntem la putere. noi stim ce facem, voi trebuie sa acceptati si sa taceti.
    Discursurile lui Boc, in fata oglinzii din baie, nu sunt suficiente.
    Iar cand a-ti infiintat dna-ul si a-ti inceput sa umpleti tara de dosare penale, astfel incat daca unul spune ceva contra pdl sau basescu este luat pe sus el si tot neamu'.
    Inainte de spune ca trei dobitoci ne fac de ras ca pe vremea fanariotilor, vedeti unde a-ti gresit.
    Cauza si efect.
    • +10 (12 voturi)    
      ati urmarit postul antena x (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:20)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui evoque

      Aaaa, da? Si Nastate intra tot in categoria celor luati pe sus pt ca au spus ceva contra Basescu? Nu m-ar mira pentru ca am auzit ca e un om cinstit.

      Eu vad ca Ponta si Antonescu latra la Basescu toata ziua si nimic. Si cei de la Antene si Realitatea au fost si ei luati pe sus cu tot neamul lor?

      Ai dreptate legat de idee de ca zauta cauza si efectul. Cred ca acolo a gresit PDL ca a indraznit sa se lege de Nastase.
      • -7 (9 voturi)    
        MAI MAI (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:16)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        Toti da toti, care sustineti pdl sunteti setati la. Nu vedeti decat nastase, iliescu, ponta,crin,comunism,usl si poate mai sunt cateva.
        Daca va uitati putin in istoria nu prea indepartata o sa spuneti ca nu este adevarat sau daca scriu niste lucruri spuneti ca sunt pro cei enumerati mai sus. Oricum nu dau doi bani pe tot pdl-ul si usl-ul si va readuc aminte cateva lucruri:
        1. A promis basescu ca il infunda pe nastase?. DA.
        2. A scos basescu dosare cu ponta pe la turceni?DA.
        3.Este Voiculescu turnator?DA. La facut public basescu? DA.
        Mai vrei ca mai sunt destule.
        Din punctul meu de vedere, basescu va face orice numai sa ramana la putere, chiar daca asta presupune sa tot amane alegerile, chiar daca va instaura dictatura, chiar daca va modifica constitutia si isi va prelungi mandatul cat vrea el.
        Un singur lucru sa stiti ca in momentul cand a cazut de la putere o va incasa de neam de neamul lui nu mai scapa.
        Greseala pdl sta in aroganta, tupeul si marlania cu care conduce tara.
        Au tremurat cu toti doua saptamani cat a stat lumea in strada.
        Nu uitati aceste doua saptamani in care toata gasca portocalie era ascunsa in gauri de sobolani. Tot basescu va scos din rahat, dar va scos ca inca mai are nevoie de voi, ma refer la pdl, altfel era terminat pdl-ul.
    • -6 (8 voturi)    
      corect ! (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:12)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui evoque

      adaug un lucru important :
      parlamentul european ce reprezinta ? parlamentul tuturor tarilor din UE , deci si al romaniei .

      e normal sa se duca acolo avand in vedere ca aici nu exista dezbatere sau dialog , ca pdl-ul (noul partid stat) nu vor nici macar sa deschida comunicarea cu opozitia .

      doamna macovei uita sa mentioneze niste detalii importante .
      • -6 (8 voturi)    
        macovei uita (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:21)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        cum uita toti din pdl.
        Cei din pdl isi aduc aminte doar de ce li se spune, astfel sunt niste entitati legate la un dispecerat.
        Cat de atrofiat sa fie creierul acestor persoane care daca le este cerut sa se arunce de pe o stanca o fac pentru ca stie "sefu" mai bine si daca stie "sefu" asa este bine.
        Parca sunt niste sectanti.
    • +2 (2 voturi)    
      faci greseli gramaticale de clasa a II-a (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:35)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Mai evoque, invata tati sa scrii corect romaneste, "a-ti" inteles??

      Opozitia este Gica-contra, ei nu dialogheaza cu Puterea... Fireste ca in cazul asta, Guvernul isi asuma raspunderea pe o lege; dupa asumare, merge in parlament si ii intreaba pe deputati si pe senatori: "bai oamenilor, sunteti de acord cu legea asta??"
      Daca parlamentul nu este de acord, desigur ca poate sa respinga legea, iar daca este de acord, o aproba, deci: tot Parlamentul are ultimul cuvant.

      Invata sa scrii corect romaneste, este iritant pentru orice om sa citeasca "a-ti" in felul in care scrii tu...
      Nu poti fi credibil...
      • -3 (3 voturi)    
        gramaticule (Miercuri, 1 februarie 2012, 15:06)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui James Bond

        tastatura imi apartine si o folosesc cum vrea degetelele mele.
        Acu' zi si matale unde ai vazut dialog la pdl?
        Ultimul exemplu: Unde a dialogat pdl si baselu' cu strada? In gaura de sobolan in care au stat ascunsi. A asteptat tatucu' traian sa vina gerula ca sa scape de necaz.
        De dialog in parlament si de ultimul cuvant al parlamentului nu avem ce discuta ca esti cel putin ipocrit. Intelegi cuvantul IPOCRIT sau trebuie sa il scriu altfel?
        Cu o opozitie care nu face mai mult de o ceapa degerata si cu abacu' lui roberta, unde vezi posibilitatea de respingere a unei legi.
        "a-ti" inteles ca sunteti penibil?
  • +16 (22 voturi)    
    Offf.... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:31)

    Adina [anonim]

    Avem o clasa politica extrem de tampa care isi permite sa intre in greva, ca doar noi de aia ii platim. Si mai tare este faptul ca ei sunt ceva mai smecheri decat altii care mai fac greve: isi permit sa se plimbe si prin tari straine ca asa sade bine unor inalti alesi, si se mai duc si cu cioara vopsita pe acolo. Daca imi aduc bine aminte, au fost si ei in guvernul sub Basescu, si la un moment dat s-au suparat ca le este calcata mandria (pffff) in picioare si ....au intrat in "greva generala" (aka au parasit barca numita Romania). Greva de acum seama cu cea de atunci? Poate asa se pune in aplicare referendumul ala cu micsorarea nr de parlamentari votat aproape in unanimitate ( ca votul nostru oricum nu prea are importanta pt ei; sunt injurati doar aia 5 mil care l-au votat pe Basescu). Am o vaga senzatie ca ceea ce fac ei seama a disperare. Oare de ce?
    • -4 (6 voturi)    
      pa atunci ... (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:14)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Adina

      de cu nu are sanage in instalatie basecu sa faca un referendum pentru sustinerea basecu/pdl , si asa sa inchida gura opozitiei ?

      daca tot sunt 5 mil de sustinatori ai lu baSecu' ?
  • -13 (23 voturi)    
    Dialogul (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:39)

    lucky luck [utilizator]

    Madam Macovei, inseamna sa-l asculti pe celalalt, sa-i intelegi punctul de vedere, sa cauti alternative si numitor comun.
    Dialog nu se numesc interbentiile presedintelui, nici legile trecute prin asumarea raspunderii sau neconstitutionale.
    Dialog nu semnifica comasarea alegerilor pt a pregati frauda masiva si nici prelungirea mandatelor "alesilor"...
    Iar daca s-a ajuns afara, este pt ca in tara PUTEREA E SURDA. Surdul risca insa sa-l loveasca camionul, si sa nu stie nici macar de unde vine...
    • +12 (18 voturi)    
      Dialogul... (Miercuri, 1 februarie 2012, 1:17)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

      se poate purta acasa fara costuri inutile la Brussel. Si regret sa o spun dar nici acasa nu reusesc acesti farisei sa se ridice la asteptarile poporului.In fiecare zi o noua gafa pe care apoi o scuza cu "democratia" in sus, "democrata" in jos.Atata timp cat mai exista cugetatori ca dumneavoastra (din fericire putini) nu ne vom misca de pe ultimul loc.
      • -3 (7 voturi)    
        dialog inseamna minim 2 parti . (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:16)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui mercedes

        de ex : pdl vs opozitie .

        cum sa porti dialog daca pdl nu vrea ?

        ei merg pe formula 'ciocu mic ca acum suntem noi la putere' .
    • +8 (10 voturi)    
      Dialog? (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:31)

      cris19 [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

      tin sa va reamintesc faptul ca opozitia a convocat o sesiune extraordinara a Parlamentului si s-a retras de la discutii.
      chiar mai crede cineva in momentul asta ca opozitia e dispusa sa accepte orice altceva decat demisia guvernului si a presedintelui? asta e dovada de flexibilitate?
  • +13 (19 voturi)    
    tactica asta... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:48)

    alex_1 [utilizator]

    o sa le faca usistilor mult maimult rau decat bine. se vor izola de aliatii europeni si vor pierde credibilitate in afara. daca unii in tzara sunt prosti si pun botul, asta nu arata decat ca tzara isi cam merita soarta...
  • -6 (14 voturi)    
    @silviu80 (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:52)

    De parca mai conteaza ... [anonim]

    cine rade de noi. Noi romanii cam suntem obisnuiti sa privim totul cu deradere. Asta-i valabil si pentru coana PDL si pentru conu USL. Iar, tu, Silviule, ca sa te calmezi trebuie sa gandesti asa: bugetarii sunt tot un fel de angajati la patronu Statu. Sa te bucuri daca conu Statu mareste salariile bugetarilor, fiindca atunci situatia ii preseaza si pe patroni sa o faca. Invers nu e valabil.
    • +11 (13 voturi)    
      daca ai mai si gandi / nu ai mai scrie prostii (Miercuri, 1 februarie 2012, 8:04)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui De parca mai conteaza ...

      Salariile bugetarilor sunt platite in mare parte din impozitele platite de privati. E greu de prins un loc de munca la stat. Iti trebuie pile nu gluma. De ce oare? Pt ca munceste f putin si fara stres. Eu cred ca de fapt daca avem crestere economica se maresc toate salariile. Cand o sa mai avem noi oare crestere economica?
      • -2 (2 voturi)    
        si cine e vinovat pentru aceasta situatie? (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:17)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui adrian

        usl ?

        sau base/pdl care conduc tare de multi ani ?
        • +1 (1 vot)    
          Marcu (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:21)

          dvivi [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          care se joaca cu arcu'.
  • +9 (13 voturi)    
    birfa din afara (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:53)

    baltaretru [anonim]

    dupa ce iesiti afara(Bruxeles etc.) , javre ordinare, aveti pretentia sa mai si votam.Chiar nu judecati deloc.Daca exista vreo facultate cu profilul cum sa devii " javra politica" be banii fraierilor, va rog sa-mi comunicati, pentru a ma inscrie la aceste cursuri.Pina atunci, rusine profesorilor care au format asemenea tradatori de tara si popor.Sigur ne vom mai intilnii.
  • +11 (15 voturi)    
    Alistar & Parvulescu...= (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:56)

    Costin1968 [utilizator]

    = Ghita Pristanda & Nevasta lui Ghita : "Pupa-i in bot si papa-le tot !"...la USL !!! Ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha....
  • -8 (12 voturi)    
    Are dreptate (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:00)

    gigi [anonim]

    Cu asa guvernare, cum sa nu razi?
  • -9 (11 voturi)    
    Tot inainte (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:11)

    nic [anonim]

    Cand PDL va ajunge in opozitie:
    1. primul lucu trebuie sa i-si faca o televiziune puternica
    2. sa faca acelas lucru ca si USL-ul(para, jugnirea etc)
    3. sa racoleze fosti securisti cu tentacule


    etc.......
  • +7 (13 voturi)    
    sunt de acord cu Dna Macovei !!!!!!!!! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:20)

    costica [anonim]

    Ati mutat circul de la Bucuresti la Brusselles !!
    Sa vada si europenii aia pe cine au primit in UE !!!!!!
    Mai am o nelamurire, nu am gasit nici o informatie in acest sens: juna prezidentiala si europarlamentara Elena Basescu a avut si ea azi vreo interventie din alea memorabile si agramate la adresa opozitiei imature a lui Ponta si Antonescu ?!!
    Tare as vrea s-o citesc !!!!
    RUSINE!!!
    Va platim de 20 de ani si in afara de clientelism ordinar si coruptie generalizata si ipocrizie rar intalnita si incompetenta de sus de la varf pana jos nu ne-ati aratat in 20 de ani !!
    RUSINE !!!!!!
    Ati distrus viata noastra si viitorul copiilor nostri !
    RUSINE !!!!!!!!!
    • -2 (4 voturi)    
      corect , mai putin titlul . (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:20)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui costica

      macovei nu are dreptul sa vorbeasca , ca si ea a face parte din aceasta clasa politica care a distrus romania .
  • -1 (3 voturi)    
    Ce exprimare e asta? (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:48)

    Bogdan [anonim]

    ''... efectul este zero, dar la minus''.
    • +3 (3 voturi)    
      La limita tinde spre zero (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:36)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Ca-n matematica. Este foarte, foarte aproape de zero, dar e negativ :)
  • -6 (12 voturi)    
    doamna narcisista (Marţi, 31 ianuarie 2012, 23:20)

    vasile blaga [anonim]

    aceasta macovei nu se dezminte(nu se poate elibera de tarele meseriei de fost procuror comunist).cand facea ea plangeri pe la bruxelles,era in regula,acum cand altii propun dezbateri in parlamentul european(parca spuneau ca e o a alta camera a celui national)nu e bine ,se fac de ras.rar mi-a fost dat sa vad o femeie mai antipatica decat aceasta auto-inchipuita.
  • -4 (12 voturi)    
    Vreau un punct de vedere (Marţi, 31 ianuarie 2012, 23:36)

    Careva [anonim]

    al d-nei Macovei vis-a-vis de UNPR ( partid inexistent la alegeri iar in prezent cu grup parlamentar) dar transant, nu , va rog stiti, nu ma intrebati chestia asta, precum a raspuns in cazul d-nei Udrea. Si cazul Mantog, in ograda caruia s-a ales euro parlamentar. Si in cazul EBA. Si in cazul condamnatilor penal din PDL care voteaza cu voiosie legi in Parlament. Vorbim de mascarada sau de mascarade ? Chiar asa ? Vorbim, vorbim, vorbim...
  • -1 (3 voturi)    
    Bruxelles para ptr a scoate in evidenta raca PROST (Marţi, 31 ianuarie 2012, 23:38)

    z [anonim]

    frundo laTV sustine ca sunt 1 mil de cetateni de etnie,din totalul de ROMANI.Da asa este Trebuie sa se raporteze 1 mil la 22 mil si atat sa vedem in oricare ouranizatie,institutie, [parlamenu , comducerea statului],..In plua sa tragem intelepteste o concluzie Daca din 1944 au facut parte din conducerea tarii si nu s-a vazut rezultate pozitive ,.nu este clar ca ne trag inapoi .ca nu a lucrat cu inima ptr tara care ia primit si hranit?ei nu au lipsit nici o secunda din spatele lui DEJ<CEAUSESCU<ILIESCU<CONSTANTINESCU<BASESCU ,..Sa raspunda ptr tot ptr ca nu au facut decat sa bage zazanie in legi, conducatori [Aplica deviza DEZBINA SA POTI CONDUCE]UDMRE[partid etnic e bine sa se mai pondereze] sunt galceava lumii si in special a UE Vedem ca tinereii nostrii[ ponta.crin,.tokes] se bat ca berbeceii ,nu simt ca sunt asumutati chiar de unele clanuri bine platite sa ne dezbine ca sa nu mai avem timp sa vedem legile nu au coerenta ,
  • -2 (4 voturi)    
    incadrare (Miercuri, 1 februarie 2012, 0:02)

    samoreu [anonim]

    Acum, nu stiu, m-am uitat si eu prin codul penal, cel vechi, desigur. Uitati-va si dumneavoastra la art. 155 si spuneti ce asemanari si deosebiri gasiti intre ce s-a intamplat in PE si data trecuta, si de data asta si ce prevede articolul ala.
  • 0 (4 voturi)    
    Idee fixa (de-a mea) (Miercuri, 1 februarie 2012, 0:48)

    MLZ [anonim]

    Dna Macovei, cu tot respectul …. lasand la o parte politicienii de prin opozitie si de la dumneavoastra din partid, care au toti pretentii demnitate - dar nu se califica ....

    ... am ramas cu o nelamurire, revin si eu cu o intrebare …. Avad pretentie de onoare de la dumneavoastra (cum ne-ati obisnuit), aveti - daca nu ma insel eu - o restanta la noi, astia care va sustinem TOCMAI pentru ca aveti onoare:

    Cum ar amas cu declaratia de luni, 3 octombrie 2011 .... "Peste 50 de secretari de stat si sefi de agentii au fost audiati. In maxim 10 zile veti afla rezultatul. Unii vor fi dati afara" !?!

    Da-ti-ne si noua o situatie de confruntare cu realitatea a declaratiei va rugam.

    Link: http://m.hotnews.ro/stire/10308616

    Noblesse oblige!
  • +9 (11 voturi)    
    sunt disperati! (Miercuri, 1 februarie 2012, 7:41)

    catelu [utilizator]

    In momentul in care au inteles ca sunt vulnerabili, si chiar membri vechi si puternici ai gastii precum Nastase Adrian pot fi trasi la raspundere pentru faptele lor penale, au intrat in panica.
    Nu prea are sens sa incercam o explicare rationala a gestului lor, pentre ca sunt in situatia inecatului care se agata de orice crede ca-l poate salva.
    • -2 (4 voturi)    
      Precedentul a fost facut! (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:03)

      vigni [anonim] i-a raspuns lui catelu

      foarte bine ca l-a condamnat pe Nastase. De acum sa stie si Basescu si Udrea si Ridzi si Berceanu si altii din gasca CA URMEAZA si va fi mai grav, fiindca au subminat economia nu doar ca au luat cateva afise sau termopane mai ieftin.
      • -2 (2 voturi)    
        teoretic da ... dar doar teoretic. (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:23)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui vigni

        pentru ca condamnarea lui nastase e o masura politica .

        nu zic ca nu merita .... merita mult mai mult , dar condamnarea asta este pentru ceea ce sa intamplat acum 8 ani !!!!
        este o manevra pur politica pentru a distrage atentia de la ceea ce sa intampla si pentru a discredita opozitia acum cand pdl-ul e la ananghine .

        sic a concluzie , nu cred ca or sa urmeze nici iliescu nici basescu sau vdeanu , sau ritzi ..etc...
  • +4 (4 voturi)    
    Penibil (Miercuri, 1 februarie 2012, 8:36)

    costin [anonim]

    Am cazut in ridicol . partea buna e camai jos de atat nu avem unde ne duce partea rea e ca...este foarte greu sa ne revenim !!!
  • -2 (2 voturi)    
    cine plange la urma (Miercuri, 1 februarie 2012, 8:58)

    vigni [anonim]

    macovei zice ca rade de noi lumea, dar deja rade de ei ca europarlamentari, de ea, de EBA, de Becali si oricum de mult timp de Presedinte si culmea nu rade de Boc fiindca nu-l cunoaste nimeni acolo.
    Rad de noi ca popor ca ori suntem tampiti ca trimitem asa reprezentanti in lume, ori asta e nivelul tuturor.
    Dar totodata rad si de ei ca tolereaza astfel de situatii in situatia ca avand propriile probleme nu mai au timp sa se intereseze de ale altora. Insa isi vor aduce aminte ca au fost preveniti cand va fi explozia sociala din Romania. ce fierbe mult rabufneste cu putere si istoria se va repeta. vai de mama lor ca nu vor mai putea iesi pe strada dar sa mai participe la alegeri undeva ! Ei chiar nu mai judeca ca orice PDL-ist nu mai e suportat de popor? De ce credeti ca se tem de alegeri de orice natura? fiindca nu mai au curaj sa iasa public nicaieri. E prea bland poporul, si iarta destul de repede sau poate uita! pacat de tara asta ca a ajuns pe mana unei gasti .
  • +8 (8 voturi)    
    E mana lu` Felix.... (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:28)

    Ronin [utilizator]

    ....ce s-a gandit asta: "pai ia sa mut io` studiou` de la Antena 3 in Parlamentu` European, sa vada si astia cum e cu lobby-u` romanesc (sau anti?)...."........numa` ca ce-si face omu` cu mana lui.....in fine, laudabila actiune. Uite asa au putut sa-si faca si europenii o parere corecta despre opozitia din Romania. Nustiu` de ce, da am vaga impresie ca astia nu vor avea niciodata sustinerea Europei civilizate.....practic, ce au facut pacalicii astia din opozitie (cu tot cu "oengisti") in Parlamentu` European se cheama autodenunt!!! Cool man!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Nu, doamna Macovei.... (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:33)

    Ronin [utilizator]

    ....nu rade lumea de noi.....rade de ei....parca raspunderea e individuala.....si in plus eu am incredere in discernamantul europeanului civilizat care cu siguranta a vazut exact ceea ce s-a intamplat la "audierea" liderilor opozitiei: cateva numere de circ, prost executate!!!!
  • +5 (5 voturi)    
    aveti dreptate doamna Macovei (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:05)

    ion [anonim]

    Motanul Felix si-a trimes emisarii cu jalba-n bat la Bruxel sa mai debiteze prostii dar nu vin cu nimic nou constructiv pt. tara si noi toti ceilanti la care peste putin timp ne vor da gogosi rasuflate nu ne facusem de ras suficient sau dus ei sa convinga occidentul ca nu sant in stare de nimic decat sa se planga la inalta poarta
    • -2 (2 voturi)    
      USL la BXL (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:55)

      Stefana Bianu [anonim] i-a raspuns lui ion

      Doamna, aveti dreptate!

      "...dezbaterea e facuta pentru lumea care se uita la televizor..."

      Asa am aflat ca 20 miliarde euro din imprumutul FMI au fost alocate bancilor starine ca sa se reinvesteasca in tara! Ceeace nu s-a intamplat, bancile straine au confortat bancile mama! DE CE aflam acest lucru atat de tarziu? DE CE Romania trebuie sa conforteze bancile mama, ca si cand ar fi o tara bogata dintre cele din miezul UE? DE CE FMIul gaseste in Romania guverne obediente intereselor FMI?, etc...

      Si am mai aflat din gura presedintelui PSD ca SI PSDul are pe constiinta 2000,-euro/datorie pe cap de locuitor din cele 5.200,- ! Este drept ca datoria s-a accelerat in ultimii 7 ani, dar inceputul privatizarilor in folosul clientelei politice l-au facut celelalte guvernari!

      Deci trans-partinic clasa politica are de demonstrat cum recupereaza tara jafurile de 22 de ani! cel putin!

      Si tot transpartinic ar trebui sa ne asigure ca jaful programat la Rosia Montana va fi oprit!

      Urgent, pana la viitoarele alegeri, cand vor fi ele!
  • -1 (3 voturi)    
    Paradoxul Macovei (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:15)

    Maroco [anonim]

    Poate ma insel dar eu am impresia ca doamna Macovei merge cu parîtul si trimitea scrisori la Bruxelles. Cel putin opozitia nu o face prin spate.
    S
    • -1 (3 voturi)    
      corect ! (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:37)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Maroco

      lumea uita repede ... din pacate !
  • 0 (0 voturi)    
    normal ca rad (Miercuri, 1 februarie 2012, 18:19)

    el danutz [anonim]

    se duc aia de la usl si le spun bancuri, minciuni ilare d-aia rad
  • +1 (1 vot)    
    rad (Miercuri, 1 februarie 2012, 22:00)

    anonim [anonim]

    Sigur ca rade lumea, ce ar putea sa faca atunci cand Ponta si Antonescu se plang ca e dictatura in Romania
  • 0 (0 voturi)    
    Ridicoli (Vineri, 3 februarie 2012, 10:34)

    paul [anonim]

    Normal ca se minuneaza aia de-acolo cand incepe istericu de Antonescu sa vorbeasca de dictatura, revolutie, suspendarea democratiei.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version