Victor Ponta: Parlamentul nu mai poate functiona in formula actuala

de L.P.     HotNews.ro
Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:32 Actualitate | Politic


Presedintele PSD, Victor Ponta, a declarat miercuri ca Parlamentul nu mai poate functiona in formula de acum si singura solutie sunt alegerile anticipate, transmite agentia Agerpres. Declaratia liderului PSD apare in contextul in care presedintele PNL, Crin Antonescu propune demisia in masa a parlamentarilor Opozitiei si, totodata, Curtea Constitutionala a respins comasarea alegerilor.

"Parlamentul actual nu mai poate functiona in formula de acum. Este foarte clar. Nu se pune problema ca pe 1 februarie sa ne ducem frumos, parlamentarii PSD - PNL, la serviciu, sa ne asezam in banci si sa discutam cu doamna Anastase. Nu are niciun sens, ar fi o sfidare la adresa oamenilor. Singura solutie corecta intr-o tara democratica si intr-o tara europeana este sa sustii un nou guvern', a declarat Ponta, citat de Agerpres.

La inceputul saptamanii, presedintele PNL, Crin Antonescu a propus in sedinta USL demisia in masa a parlamentarilor Opozitiei, asigurandu-l pe Ponta ca liberalii sunt dispusi sa demisioneze pana la ultimul. Oferta a fost respinsa de liderii PSD, acestia optand pe o varianta de greva generala a parlamentarilor USL, potrivit unor surse din interiorul Uniunii Social Liberale.

De altfel presedintele PSD, Victor Ponta si-a exprimat public retinerea fata de propunerea lui Antonescu privind demisiile parlamentarilor USL.

21 ianuarie, Victor Ponta: "Aceasta este o ultima masura, nu o prima masura. Trebuie sa gandim acesti pasi politici pentru a fi resposabili. Romania nu trebuie sa treaca printr-o perioada de anarhie dupa caderea guvernului Boc si a regimului Basescu. Noi ne dorim o tranzitie pasnica. Trebuie sa epuizam toate caile democratice". (Mediafax)

23 ianuarie, Victor Ponta: "Deocamdata acele demisii ale unor parlamentari PNL sunt depuse la Crin Antonescu, nu la Parlament. In cadrul USL nu exista o decizie cu privire la demisia in bloc a opozitiei, am stabilit ca vom mai discuta pe acest subiect, pentru a avea o decizie clara pana pe 1 februarie, cand incepe sesiunea legislativa". (Mediafax)

24 ianuarie, Victor Ponta: "Nu se pune problema ca de la 1 februarie, peste o saptamana adica, sa ne ducem inapoi la Parlament, sa ne incasam salariile si sa stam alaturi de Roberta Anastase si de toti cei care sustin inca Guvernul Boc ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic(...) Oamenii nu au cerut sa plece Opozitia, oamenii au cerut sa plece Puterea, motiv pentru care noi trebui sa gasim orice metoda prin care actualul Guvern sa demisioneze, sa ajungem la alegeri anticipate si pentru Parlament si pentru presedinte".

In cadrul discutiilor din USL, reprezentantii PSD au ridicat o serie de probleme concrete, legate de vacantarea fotoliilor de parlamentar, organizarea alegerilor partiale si posibilitatea ca PDL sa castige o parte din locurile vacante. O alta problema ar fi ca in cazul demisiilor parlamentarilor PSD si PNL cele doua partide ar pierde statutul de partide parlamentare si automat subventiile pe care le primesc de la stat, precum si participarea cu reprezentanti in Biroul Electoral Central si in birourile judetene, potrivit surselor citate.

Sedinta USL s-a incheiat fara nicio decizie concreta.

La cateva ore diferenta, intr-o sedinta a grupurilor parlamentare PNL, mai multi deputati si senatori si-au scris demisiile din Parlament si i le-au inmanat lui Crin Antonescu. Presedintele PNL a anuntat la finalul sedintei ca gestul parlamentarilor demonstreaza ca sunt pregatiti si paraseasca Legislativul dar ca decizia apartine USL.

Antonescu a subliniat din nou ca o posibila solutie pentru fortarea alegerilor anticipate este demisia colectiva a tuturor parlamentarilor, atat ai puterii cat si ai opozitiei, alaturi de cea a presedintelui Romaniei, Traian Basescu.

Imediat si Partidul Conservator a anuntat ca este pregatit sa se retraga din Parlament alaturi de colegii din opozitie, odata ce aceasta decizie va fi luata in cadrul USL, afirma presedintele PC, Daniel Constantin, citat de agentia Mediafax.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2767 vizualizari

  • +32 (32 voturi)    
    fara alegeri anticipate (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:38)

    alex [anonim]

    Ei vor sa se faca alegeri anticipate si sa vina la conducere doua marionete ale lui Iliescu care a distrus tara. Rusine sa le fie ca ei vb
  • -13 (17 voturi)    
    Marea Adunatura Nationala-bicamerala&nefunctionala (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:39)

    Mitica (Palarierul) [anonim]

    Marea Adunatura Nationala- bicamerala & nefunctionala ... nu a fost nici pana acum functionala, a fost doar un loc de adunare a unor pramatii la o masa si la o sueta.

    Well ... suetele sunt vremelnic intrerupte de urletele si zbieretele unor PontaKinte, CrinCong, Pomberta, ala Ciobanu, si altii asemenea.

    De fapt se conduce de la Cotroceni, avand drept "curea lata de transmisie" pe premierul Bokkutu - campion la neconstitutionale pline de basetza.

    Judecand istoric - cred ca mare dreptate a avut Mihai Viteazu - cand a adunat toti camatarii, hotzi si milogii in casa d-sale din zona actualului parlament, i-a incuiat innauntru si le-a dat foc.

    Pacat ca monstruoasa dihanie de cladire este ignifuga.

    "Patria si Dreptul Meu!"
    .
    • +3 (3 voturi)    
      Vezi ca ala care a starpit hotii era Vlad Tepes... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 17:39)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

      ... si le-a dat foc intr-un han, nu in locuinta proprie.

      In timpul lui Mihai Viteazu Tara Romaneasca avea capitala la Targoviste
      • 0 (4 voturi)    
        Sunt doua episoade similare, ambele la Bucuresti (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 18:02)

        Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Sunt doua episoade similare, ambele la Bucuresti. Poveste cu Vlad al IV-lea, zis Tepes - se refera la hotzi si la milogi - hanul era pe la Piata Unirii de azi, dupa Ciutarie (locatia unde este azi grefa de la Tribunalul mare).

        Episodul cu Mihai Viteazu - mai putin colportat prin "manuale" de istorie - s-a petrecut in mahalaua Izvor, "next to" Maidanul lui Catzel - azi Parcul Izvor.

        Mihai Viteazu avea o casa de la parinti in Bucuresti, impreuna cu fratii Buzesti, in aceleasi cartier, la poalele Dealului Spirii.

        Acolo i-a adunat in principal pe creditorii sai, fata milogi de data acesta, smechieri mari, unuii chiar de neam boieresc. Ideea a venit se pare la unchiul sau - Mihail Cantacuzino, zis Saitanoglu. Cert este ca a avut succes si probabil ar fi cazul sa aiba si niste prozeliti in veacul nostru - caci de smecheri ... nu ducem lipsa, avem peste 300 ...

        Hai sa-i mai rarim !

        "Patria si Dreptul Meu!"
        .
  • +15 (15 voturi)    
    asd (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:40)

    uzu [anonim]

    chiar ar fi frumos sa nu-ti mai vad fata o vreme.
  • +19 (19 voturi)    
    Ar fi fost culmea sa poata (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:41)

    Bogdan [anonim]

    Cand sunt numai chiulangii, hoti sau pur si simplu prosti. Si ei sunt majoritari - repartizati democratic la toate partidele.Mongoloidul nici macar o cunoastere elementara a legilor nu are.
  • -25 (25 voturi)    
    Alegeri anticipate! Respectati vointa poporului! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:41)

    dana [anonim]

    Alegerile anticipate sunt singura solutie pentru Romania. Portocalii tin cu dintii de ciolan. Si ce daca raman fara dinti?
    • +4 (4 voturi)    
      CCR a zis azi ca alegerile trebuie facute... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:57)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui dana

      la termen...in iunie locale si in noiembrie palavramentare...nu pot sa aiba lo alegeri comasate...daca nu pot fi comasate in noiembrie,banuiesc ca nici in iunie..
    • +11 (11 voturi)    
      Vocea cui??? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 17:06)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui dana

      Adica cei citeva mii de oameni din strada (din care jumatate sunt revolutionari si galerii de fotbal si inca un sfert agitatori de la PSD/PNL/PDL) reprezinta TOT poporul? In Europa de vest au fost demonstratii cu sute de mii de participanti si n-au fost anticipate...

      Nu inteleg cine te-a mandatat pe tine sa vorbesti in numele poporului. Vorbeste in numle partidului care te plateste sa aberezi pe net si lasa poporul pentru altii cu neuronii mai putin odihniti
    • +8 (8 voturi)    
      ai nota 10 pentru coment! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 17:06)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui dana

      Perfect, sa le smulgem ciolanul din gura, sa-l luam noi, ca suntem flamanzi in opozitie! Bine ca ne-ai lamurit si pe noi: de fap totul e pentru ciolan! Ai fost genial frate...dar tot minus iti dau!
    • +11 (11 voturi)    
      Oare? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 17:16)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui dana

      Oare asta e vointa poporului? De unde ai aceste informatii? De la aia 2000-3000 mii din toata tara? De la antene? Eu din cate vad parerile sunt impartite. Eu de exemplu nu sunt de acord cu anticipate. De ce vorbesti in numele meu? In noiembrie sunt alegerile la termen si graba ar crea doar haos.
    • +1 (1 vot)    
      Dana, tu ce zici (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 18:16)

      Traian [anonim] i-a raspuns lui dana

      ca eu nu am inteles de la Ponta&Antonescu cam ce vor. Alegeri anticipate inainte de locale? Ca comasate nu vor.
    • 0 (0 voturi)    
      corect respectati vointa poporului.... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 18:55)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui dana

      Cum sti dana, vocea poporului se exprima intr-o democratie dor prin vot sau referendum.... si s-a exprimat acum 4 ani pentru parlamentare si urmeaza anul asta sa se exprime din nou....vocea poporului nu se exprima prin puci, diversiuni sau televiziuni de parid... asta se intampla doar in tarile bananiere unde poporul este atat de dobitoc incat nu poate gandi de unul singur si e manipulat de un grup restrans de interese
    • 0 (0 voturi)    
      ?? (Joi, 26 ianuarie 2012, 11:29)

      unnene [utilizator] i-a raspuns lui dana

      de ce? pentru ca cer niste retarzi?
  • +19 (19 voturi)    
    ................... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:43)

    canaris [anonim]

    Visul erotic al unei nopti de iarna.
    Trezirea la realitate va fi crunta.
    Somn usor USL !
  • +22 (24 voturi)    
    Sa plece PSD=PCR (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:44)

    Radu [anonim]

    Ideea lui Ponta si Crin de a pleca este foarte buna. Dar sa plece de tot, fiindca in Romania nu-i mai vrem. Ar fi bine sa- ia si pe Iliescu impreuna cu Matusa Tamara.
  • +24 (24 voturi)    
    Gata dl. Ponta! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:45)

    Corina [anonim]

    Da-ti demisia din parlament daca nu mai poti lucra.
    • +4 (4 voturi)    
      As adauga ! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 17:10)

      teo ! [anonim] i-a raspuns lui Corina

      As adauga,sa demisioneze si primarii si presedintii consiliilor judetene USL !
    • +2 (2 voturi)    
      Gata D-le Ponta. (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 17:34)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Corina

      De acord sa dea exemplu , sa plece sa nu mai auzim de numele lui in politica vreodata. Si-asa este doar un obraznic, care vorbeste fara rost, si aduna oameni in strada, saracii, vai de ei.
  • +19 (19 voturi)    
    are si el dreptate (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:45)

    goto [anonim]

    "Nu are niciun sens, ar fi o sfidare la adresa oamenilor."
    se prinde greu de cum sta treaba. probabil pt ca a ramas blocat pe placa cu "vrem alegeri anticipate". romanii au spus inca de la referendum ca parlamentul nu functioneaza in actuala formula; de aceea au cerut reducerea la 300 d eparlamentari si o singura camera.
    iar partea cu sfidarea, gura pacatosului adevar graieste. nu le-a pasat niciodata de cetateanul de rand. cetateanul de rand i-a votat in parlament; ei i-au sfidat cu nerusinare pe alegatori prin chiuluri, scandaluri, retrageri din plen si lista poate continua.

    poate le-a venit minte ala loc si ise tin si ei de cuvand cu ce au promis si dau demisiile.
  • +13 (15 voturi)    
    Nu zau (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:47)

    Mihai [anonim]

    Ba poate functiona foarte bine asa cum este. In perioada in care ati guvernat din umbra voi cei din PSD sub obladuirea PNL cum a functionat. Asa cum atunci a fost dictatura voastra asa acum poate foarte bine sa fie dictatura PDL.
  • +20 (20 voturi)    
    Inca asteptam noua forma a parlamentului (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:49)

    enter [utilizator]

    Aia cu numarul de parlamentari pe care il vrea natiunea, conform referendumului.
    • +4 (4 voturi)    
      Inca asteptam noua forma a parlamentului (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 17:23)

      Di [anonim] i-a raspuns lui enter

      Sa se respecte referendumul votat de POPOR. Cine NU VREA ACEASTA ? USL. Deci aveti grija cu acestia ce vor sa ia puterea. Nu vor sa aplice o vointa a POPORULUI de a reduce nr. de parlamentari.
  • +15 (15 voturi)    
    Misto propunere ! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:53)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Haideti, mai, sa dam vrabia din mana pentru cioara de pe gard !

    Chiar isi imagineaza ca mai ajung toti in Parlament in urmatoarea legislatura, fie ea anticipata sau la termen ?

    Dupa lozincile din Piata Universitatii n-as crede...

    Ponta si Antonescu mai au nevoie de cateva "succese" cum a fost pierderea presedintiei Senatului si gata, pot sa exclame "Ne-am infrant !"
  • +17 (17 voturi)    
    parlament (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:53)

    gogu [anonim]

    Din cite stiu, dl. Ponta nu a contestat rezultatul alegerilor din 2008, din care a rezultat actualul Parlament. Daca de atunci si pina acum, numarul de parlamentari ai puterii a crescut, in detrimentul opozitiei, asta face parte din negocierile politice sau ce altceva or mai fi, oricum, nu sint in afara legii. Imediat dupa alegerile din 2008, PSD a intrat in guvern, iar dl. Ponta a fost chiar ministru intr-un guvern Boc. Nimeni nu a dat afara PSD din guvern, membrii sai au iesit de bunavoie sau la ordin. Daca dl. Ponta vrea musai sa guverneze, de ce nu a ramas in guvern? Sau pentru domnia sa partidul este mai important decit tara? Caragiale avea o vorba care se potriveste perfect aici: "A nu se minca mult rahat!"
    • 0 (0 voturi)    
      parlament (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 17:37)

      Di [anonim] i-a raspuns lui gogu

      De acord absolut.
  • +22 (22 voturi)    
    mare disperare (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:55)

    sucaa [utilizator]

    astia deja o dau in disperare crunta. nu-i intereseaza decat sa plece guvernul si sa ajunga ei acolo. nimic nu-i mai intereseaza:)
    e disperare pt ca au inceput sa apara verdicte in dosarele de mare coruptie. ca economia a inceput sa mearga. deja dobanda de imprumut a Romaniei a scazut. in luna noiembrie am avut a 3-a crestere la productia industriala din europa unde media a fost pe minus. nu mai exista riscul incapacitatii de plata a tarii. deja fmi spune ca anul acesta se pot mari salari, deci lupul rau a spus ca sunt bani.
    ei vor sa vina acum cand, daca nu se intampla ceva special in europa, economia Romaniei creste si incep sa se vada roadele. ei vor sa le culeaga.
    de aici disperarea acestor doi crai.
    si faza zilei, dupa ce usl cere audienta cu ambasadorii straini la Bucuresti, crin absenteaza si ca motiv spune ca este un pic racit. ca dupa cateva ore sa apara la o conferinta zambitor si sanatos :)
    asta se vrea presedinte... dumnezeule mare dar cat de manipulat trrebuie sa fii incat sa-l votez p-asta?:)
  • 0 (0 voturi)    
    demisie..... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:59)

    luci30 [anonim]

    pai daca nu tine figura de afara,din strada, hai s-o facem din interior......pai parerea mea este ca cei 5-6000 de protestatari nu reprezinta electoratul PNL-USL......sunteti penibili..daca nu si penali
  • +4 (4 voturi)    
    Așa-i (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 17:03)

    ion [anonim]

    are dreptate, nu mai poate lucra. Păi la cât s-a spetit el până acum, credeți că mai poate? Vai, crinișor mamă, ai grijă să nu damblagești, că nici nu știi cum dă iar Băse, iar cu stângul în dreptul, și de pică n-are cine-i lua locul. Dacă tot ninge să-ți pui fular și să stai la căldurică, are grijă poporul de tine.
  • +4 (4 voturi)    
    mincinosu' (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 17:29)

    dvivi [utilizator]

    A aruncat unul o piatra ca si la legea sanatatii si ne-am aruncat ca chiorii sa o scoatem. Niste oameni normali asteapta publicarea hotararii, o citesc cautand sa inteleaga ceva daca au habar despre ce scrie acolo si abia dupa aceea isi dau cu presupusul ( nu este cazul lui Ponta & comp ) .Asa ca "rabdare si tutun". Mult a fost, putin a ramas.
  • +5 (5 voturi)    
    Parlamentul nu poate functiona in forma actuala (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 17:30)

    DOMAR [anonim]

    De ce Ponta, nu poate functiona Parlamentul in forma actuala ? Asa ai decis tu ? Dar tu cine esti sa faci asemenea ramarca, de politician, care parca n-ai fi jurist. La voi in Partid, cati au venit din alta partid ? De ce i-ati primit ? Ca sa aveti voturi ? Crezi ca noi suntem asa de prosti ? Huo!!!!!!!!!!!
    • -1 (1 vot)    
      Nuuu ! s-a terminat wischeiul la bufet ... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 18:05)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui DOMAR

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
  • 0 (0 voturi)    
    nu-i fain in opozitie, nu? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 18:48)

    dadan [utilizator]

    nici la fotbal nu-i fain cand pierzi dar daca joci pentru spiritul jocului si ai fair play ai sti ca nu-i important scorul neaparat ci jocul in sine .... si asa-i in politica ca si in sport cineva trebe sa piarda si aceia sunteti voi pentru ca in frunte cu Geoana va meritati locul looserului etern caci nu va duce capul sa faceti politica voi doar vreti sa castigati si atat.... adica esti varza la fotbal dar tu vrei sa castigi cu orice mijloc , daca se poate sa instigi galeria adversa poate castigi prin diverse tertipuri de procedura .... sunteti varza....
  • +2 (2 voturi)    
    Doar fasuri, tovarasi! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:06)

    gambeta [anonim]

    Parlamentarii USL nu isi vor da demisia pentru ca nu vor rezolva nimic cu asta. Ba dimpotriva, s-ar putea sa mai piarda din procentele pe care le au acum. Alegeri anticipate se vor tine doar pentru locurile ramase vacante in urma demisiei. Nu si pentru cele detinute de putere. Deci alt fas al "potentei" opozitii!
  • +2 (2 voturi)    
    de ce? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 21:01)

    rco [utilizator]

    de ce nu mai poate continua in forma actuala? ca n-au majoritate ei? sa face ce?
  • 0 (0 voturi)    
    salut (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 23:21)

    alex [anonim]

    sper sa nu te retragi niciodata victorase, ca ajungem iar la nastase si iliescu; macar de tine putem rade pe fata :)
  • 0 (0 voturi)    
    hopaaa (Joi, 26 ianuarie 2012, 11:33)

    teo shlitz [anonim]

    Ai dreptate victoras. Parlamentul nu mai poate functiona in actuala formula asa ca sa trecem ia formula votata la referendum, 300 de parlamentari si o singura camera. N-asa? Apoi schimbat actualul uninominal care permite ciumpalacului de pe locul 4 sa intre in parlament!
  • 0 (0 voturi)    
    nu vrem alegeri anticipate (Joi, 26 ianuarie 2012, 14:39)

    andreeeaaaa [utilizator]

    Ei vor sa se faca alegerile anticipate si sa vina la conducere cele 2 marionete ale lui Iliescu .
  • 0 (0 voturi)    
    ....... (Vineri, 27 ianuarie 2012, 16:53)

    andreeeaaaa [utilizator]

    dc numai poate functiona pt ca numai vrea domnu Ponata nu din alte motive....
  • 0 (0 voturi)    
    chiar asa (Vineri, 27 ianuarie 2012, 22:38)

    baltaretu [anonim]

    capul PNL ului crede ca partidul e volanul de la masina, adica il invirti cind la dreapta cand la stinga.Inspirat de COPIL OTUL PSD ului.CHIAR NU SE MAI POATE cu permanenutl vostru NET la toate legile discutate in parlament.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by