Victor Ponta, despre declaratiile lui Traian Basescu: In aceasta seara am vazut un dictator in delir

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:11 Actualitate | Politic


"Alaturi de multi oameni in aceasta seara nu am vazut un presedinte al Romaniei, ci un dictator in delir, a incalcat in aceasta seara din nou Constitutia, pentru ca stiti foarte bine ca atunci cand schimbi un ministru dintr-un partid cu un ministru din alt partid trebuie sa vii in Parlament, si sa iei votul Parlamentului, pentru ca asa e Constitutia", a afirmat presedintele PSD, Victor Ponta, intr-o interventie telefonica la emisiunea "Aktualitatea B1", difuzata pe B1 TV, raspunzand declaratiilor dure ale lui Traian Basescu.

Co-liderul USL a mai declarat ca discursul de marti seara a lui Traian Basescu este "delirul unui om total rupt de realitate", care in aceste momente de revolte prefera "sa stea inchis la el in palat pazit de sepepisti".

Intr-o interventie telefonica la Realitatea TV, Victor Ponta a adaugat urmatoarele:

"Am asistat cateva minute, si vreau sa nu va suparati ca folosesc acest termen, la un delir, pur si simplu. Vorbele domnului Basescu nu au avut nici o noima. Ce legatura avea Ion Iliescu, care tocmai s-a operat si, ma rog, are 82 de ani cu un colonel in rezerva pe care era suparat presedintele pentru ca tocmai il vazuse la televizor? Ce legatura am eu cu Voronin? Nu l-am intalnit in viata mea. Stiu ca domnul Voronin era presedinte cand era si domnul Basescu presedinte. Nu am nicio alta cunostinta despre el.

Oamenii asteptau de la domnul Basescu niste cuvinte, in primul rand, eventual de a recunoaste anumite greseli, de a spune care sunt solutiile, de a spune ce se va intampla, in continuare, in Romania. Au primit un delir al unui om rupt de realitate, inconjurat de niste paiate acolo, care n-au avut astazi curaj. Noi am fost astazi pe strada, nu doar noi, liderii Opozitiei, cred ca multi oameni normali au fost in strada. Ei s-au inchis in Palatul Cotroceni si, un ton foarte amenintator, nu stiu, inteleg doar ca domnul Basescu, indiferent de ce vrea Romania, el nu va ceda niciodata nimic."

Intrebat in legatura cu acuzatiile presedintelui ca profita de valul nemultumirii populare, Victor Ponta a declarat: "E din nou in delir. Eu am fost astazi, asa cum am fost si anul trecut de altfel, atunci a participat si domnul Basescu, la Iasi, la Ziua Unirii, cred ca e un lucru normal sa mergi la Ziua Unirii. Nu am luat cuvantul, nu am vorbit absolut nimic, am fost si am asistat. E adevarat ca oamenii de acolo si-au exprimat nemultumirea fata de Basescu si fata de guvern ceea ce e oarecum normal si rational. In rest, nu cred ca il impiedica eu sau Crin Antonescu sa gaseasca solutii economice, nu il impiedicam noi sa gaseasca ministri mai buni decat cei pe care iata, ii da afara si tot nu se intampla nimic, nu il impiedicam noi sa gasesca o solutie de dialog cu oamenii nemultumiti. Oamenii din Piata nu au fost trimisi acolo nici de Opozitie, nici de presa. Sunt oameni nemultumiti care ar trebui sa discute nu cu jandarmii ci cu cei care-i conduc in acest moment."


Citeste si:


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















5779 vizualizari

  • +88 (94 voturi)    
    USL? Nu multumesc (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:16)

    buncrestin [utilizator]

    Nu domnule Ponta, n-a fost un dictator, a fost presedintele ales al romanilor care le-a readus aminte ca motivele pentru care a fost ales au ramas in picioare si continua sa fie valabil. Reintoarcerea Romaniei in apele tulburi ale tranzitiei nu mai este posibila!
    • +33 (33 voturi)    
      o excursie in Coreea de Nord - dus (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:01)

      Renesmee [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      USL chiar nu realizeaza cat de aberant este sa numesti DICTATOR pe cineva pe care il injura zilnic, public, pe care-l jignesc in toate chipurile. Ar trebui sa facem o cheta pentru a-i trimite in Coreea de Nord, sa vada ce inseamna o dictatura. Si sa ramana acolo.
      • +7 (7 voturi)    
        maine ponta si ai lui cred ca si-o fura de la... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 23:49)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Renesmee

        domnul presedinte...
      • +11 (11 voturi)    
        Sa ramana (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 0:25)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Renesmee

        si sa incerce sa iasa la T.V. sa urle impotriva lui Kim 3. Sa vedem cate secunde va vorbi.
      • +6 (6 voturi)    
        ponta (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 7:37)

        florin [anonim] i-a raspuns lui Renesmee

        cat de mult au suferit ponta si familia lui in timpul dictaturii? habar n-are ce inseamna
    • +30 (30 voturi)    
      Draga Ponta, (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:14)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      Basescu dictator?

      LOL

      Cine l-a executat fara sa clipeasca pe al doilea om in stat, langa care stateai ca un catzel in timpul campaniei prezidentiale si ne spuneai ca el merita sa fie presedintele romaniei?

      mai stii cum e aia cu .. cine scoate sabia ?

      Acum ni-l propui pe Crin Antonescu, drept solutie, un om care are 1% prezente in Parlament.... Il propui la misto, ca se vede bataia de joc la adresa romanilor ?

      Daca iesea Geoana macar aveam certitudinea ca merge la servici in fiecare zi, dar cu Crin... cine ramane sa conduca tara ?

      Io iti zic cu tot respectul, si stima - sictir si mars inapoi la stapanii tai de la Kremlin si lasa tara asta sa se ridice prin munca si fara pomeni si manipulari de mase....

      Nu esti nici macar pana la glezna lui Geoana, el a fost ambasador in SUA, are diplomatie, stie sa vorbeasca, nu l-am auzit vorbind niciodata cu limbaj de mahala, are o familie reusita, in schimb tu ce ai.... mult aer in plamani ?

      Si pe Vanghelie l-as vota fara sa ma gandesc de doua ori daca ai fi doar tu si el in finala pentru presedinte....

      Dar fereasca Domnu sa apuce romanii asa zi neagra....
    • +19 (19 voturi)    
      Unde scrie ce zice Ponta ?! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:50)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      "...pentru ca stiti foarte bine ca atunci cand schimbi un ministru dintr-un partid cu un ministru din alt partid trebuie sa vii in Parlament, si sa iei votul Parlamentului, pentru ca asa e Constitutia."

      Eu am citit si recitit Constitutia si n-am gasit o astfel de prevedere...

      Concluzia: Ponta nu stie Constitutia sau incearca sa creeze impresia ca Basescu o incalca numind un ministru fara consultarea Parlamentului.
    • +16 (16 voturi)    
      Morariu (Marţi, 24 ianuarie 2012, 23:36)

      Procuratoriul [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      Toata miscarea uslasilor a fost pt a salva, intradevar, un adevarat dictator: firescul Nastase Adrian !


      Se stringe latzul, nepoate !
      Pregateste pachetu pentru unchiutu'
    • 0 (0 voturi)    
      Cata prostie exista in romania! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:01)

      Martafoi [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      Ia uite iar o fata palida portocalie! Ce progrese a facut mah Romania datorate PDL-ului? Aderarea la UE? (nici macar asta nu a fost meritul lor, totul era aranjat din urma) NATO -nici vorba ..Singurul merit este MISS-u dat cu Schengen. hahahaa
      Aaa ati uitat gaini portocalii, cand Tariceanu declara ca marirea salariilor si pensiilor nu este sustenabila , cum Chioru a fost pro marirea pensiillor si spunea ca Tariceanu minte, banii exista?
      Dupa un an vine si spune ca "Evitam imposibilitatea de plata a salariilor si pensiilor!" Pe asta nu poate sa o creada decat o curca bolnava!
      Apropo..... cum este in ape limpezi?
  • +73 (77 voturi)    
    hihi (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:19)

    cetateanul [anonim]

    bine mai pontonel...mergi "mai draga" sa te plangi la iliescu.. si sa te confesezi lui bombonel , vantu si voiculescu...
    cat despre delir ... "mai draga" ..mai lasa-ne.. nu esti capabil decat de circ mediatic... apropos.. verifica pe site-ul antenutzei ca tot basescu e favorit!!!!
  • +66 (70 voturi)    
    ? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:20)

    educatul [anonim]

    dle ponta limbajul dv este de mahala.un pic de decenta va rog
    • +23 (23 voturi)    
      Gresit! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:10)

      justy [utilizator] i-a raspuns lui educatul

      Eu cred ca in aceasta dimineata am vazut un dictator in fasa, autoexcitandu-se prin multime, la Iasi...
      • +6 (6 voturi)    
        Domnule (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 1:05)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui justy

        pe mine ma nelinisteste Antonescu!

        Va rog sa va uitati la inregistrarea alocutiunii pe care a sustinut-o in Parlament!

        Omul chiar seamana cu Hitler!

        Sa ne fereasca Dumnezeu de nebuni!
    • +17 (17 voturi)    
      baietii de cartier au decenta si in limbaj (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:18)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui educatul

      cel putin cand sunt fete prin preajma, dar doar cei din Pantelimon, Ponta e de la Gara de Nord...
    • +16 (16 voturi)    
      Vorbeste frustrarea din el. (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:32)

      nick [anonim] i-a raspuns lui educatul

      S-au scremut atat si din toata revolutia visata de ei n-a iesit decat un amarat de polip.
  • +38 (40 voturi)    
    deh, e greu domnu' (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:21)

    ovidiu. [utilizator]

    pre mare-i deranju'...
  • -46 (54 voturi)    
    a parut nervos..... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:21)

    mihai [anonim]

    nea omu.... parca ar fi fost baut .... asa o fi cand te ascunzi dupa copaci la cotroceni de pulimea aia la care i-ai urat sa traiasca bine? doar jenant... ar putea sa se sinucida in liniste... sa traiesti scurt nene...
    • +49 (57 voturi)    
      Trist, ca multe altele (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:56)

      Iorest [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Revoltătoare mi se pare răutatea oamenilor. Românii au nevoie de un Iliescu, care să le ofere un zâmbet continuu de tătic roşu şi să-i asigure că ţara duduie (după metafora consacrată a lui Tăriceanu) în drumul spre foarte bine. Românii sunt răi, nu au nevoie de sentimentalisme, au nevoie de tirani. Cât despre Ponta şi Antonescu... oare de ce trebuie să auzim zilnic aceste nume mizere şi şterse?
  • +66 (72 voturi)    
    in Ponta ,eu am vazut un dictator in devenire (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:22)

    Eneas [anonim]

    astia trebuiesc starpiti de mici!un om care isi abandoneaza familia sa faca o casatorie politica,e fara caracter,e un nimic !
  • +68 (72 voturi)    
    Intr-adevar delir! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:23)

    Cataleya [utilizator]

    Numai ca nu e asa cum vrea Ponta.
    Adevarul e ca nu presedintele a fost in delir ci presedintele a bagat USL-amul in delir.
    Ca dovada, declaratiile abjecte si infantile ale USLamistilor, imediat dupa terminarea discursului lui Basescu!
    Basescu i-a lovit din nou pe USLamisti.
    Sec, in vorbe putine dar mai eficiente decat toate discursurile din ultimele zile ale tuturor USLamistilor!
    Hai Basescu!
    Hai ca se poate!
    Cred ca majoritatea Romaniei nu doreste nicidecum sa dea tara din nou pe mana lui Iliescu, Felix, Nastase, Vantu, Ponta sau Antonescu!
    • +16 (16 voturi)    
      tare interesant ce face frica de inchisoare (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:20)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      din USLamisti....

      si eu sper sa nu dea romanii tara inapoi comunistilor....

      ar fi trist si ultimii 10 ani ar fi degeaba...caci am distruge tot ce am reusit sa construim....
  • +67 (71 voturi)    
    ponta, delirezi (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:25)

    ampersand [utilizator]

    Dacă era un dictator, acum aţi fi fost - tu împreună cu bombonel, felix, crin, badea & liota de ţucălari - roşi de furnici prin vreo groapă comună anonimă, cu ţestele găurite de vreo două gloanţe, mazăre şi cu oprişan ar fi dat din greu la cules stuf prin deltă, iar realităţile şi antenele ar fi ridicat osanale şi şi-ar fi exprimat dragostea nemărginită pentru cel mai iubit marinar al patriei.
    • 0 (0 voturi)    
      bine zis! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 22:32)

      maimuta antisocialista [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      Chiar asa. Toti imberbii si amnezicii care nu stiu cum s-a trait in Republica Socialista Romania sa se duca in Coreea de Nord sa vada ce e dictatura si ce inseamna un Dictator!
  • +50 (54 voturi)    
    Condamnare (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:31)

    Daniels22026 [utilizator]

    Ponta e pe placul lui Voronin, fostul presedine comunist al Basarabiei.

    Dupa ce Papandreou a fost de acord cu oferta UE, s-a razgindit ca o supune unui referendum. Toata Grecia i-a sarit in cap, a fost imediat inlaturat. Ponta apucase deja sa-si exprime profunda admiratie fata Papandreou.

    Pentru Ponta, presedintele nostru e dictator deoarece nu se interpune intre justitie si membrii marcanti ai PSD.

    Dar domnule Ponta, justitia nu mai poate fi oprita de nimeni in tara asta. Colegii dumneavoastra nu pot fugi nicaieri. Vor fi predati autoritatilor romanesti, oriunde ar incerca sa se ascunda.
  • +60 (64 voturi)    
    inca o greseala (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:32)

    Denoro [utilizator]

    Inca o greseala a la Ponta. 90% dintre romani, inclusiv cei care nu l-au votat pe Basescu, nu considera ca Basescu este un dicator si nici ca ar fi in delir.
    Indiferent cat ti-ar fi de antipatic Basescu, avem un exemplu recent, Ceusescu, care chiar a fost dictator recunoscut. Ori, o simpla comparatie si te pufneste rasul cand auzi ca Basescu e dictator.
    Asemnea declaratii nu se fac, cum ca e "dictator in delir". Eu sa fiu seful PSD-ului, l-as ataca cu totul altfel pe Base. Dar a afirma gogomanii de astea, te descalifica in ochii oamenilor.
    Ma pun in pielea celor care-l detesta pe Basescu ca om politic. Sunt convins ca o partea a acelor oameni li se face rau cand aud de Basescu, dar la fel de rau li se face cand ii vad si pe astia doi cocosi, puerili pana la urma, Ponta si Anto. Si hai, ca pana la urma si Ponta si Anto pot sa fie totusi digerabili si chiar admiarti de unii. Dar pe cine au in spate oamenii astia doi? Un Iliescu, un Nastase, un Voiculescu, un Sorin Ovidiu Vantu..... Ti se face rau oricum cand auzi numele astea, PSD-ist sa fii.
    • +20 (20 voturi)    
      In spatele USL-ului probabil ca e tot Basescu... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:36)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui Denoro

      altfel nu se explica strategia USL-ului cu cateva luni inainte de alegeri...

      un partid inteligent ar fi combatut punctual, venind cu idei mai bune, cu initiativa... si venind cu solutii si programe de guvernare in fata votantilor....

      Dar, ei ce fac?

      Crin umbla cu demisiile la toti penelistii in buzunar de ieri incoace, uitand ca astia nu sunt gashca lui de cartier ci au fost alesi de oameni reali, ca sa faca ceva pentru colegiilor lor...

      Ponta si-a anulat raliul si face maraton la toate televiziunile saturand oamenii cu prezenta lui si cu limbajul lui de santier...

      Care este programul politic al usl vehiculata peste tot?
      - demisie presedinte;
      - demisie guvern;
      - demisie parlament;

      C'mon ppl, u gotta be kidding....in miezul crizei financiare, cand toata europa se inconvoaie sub criza si sub povara datoriilor....

      Asta asteapta ei... pescuitul in ape tulburi.... atunci se dau marile tunuri si se fac bani frumosi...

      Ce se intampla in mass-media din Ro este un razboi informational cu scopul bine definit de a destabiliza romania...multe tari ar fi interesate de cat mai mult haos in Romania...incepand cu Rusia si continuand cu Ungaria, Bulgaria, Ucraina.....

      Agentii de influenta ai marelui au primit unda verde, atat cei din Ro, si da, ma gandesc la Ponta, Antonescu, USL in general.... cat si cei din afara..gen Voronin si probabil vom auzi si o declaratie oficiala de la Kremlin in care sa isi exprime ingrijorarea pentru situatia din Romania...

      Sunt convins ca asa cum Ponta a mers sa caute sprijin la Strasbourg, sigur a discutat si cu stapanii de la Kremlin sa ceara si de acolo sustinere macar in declaratii...ca doara acolo mergea Mr.Geoana pe furis cand avea nevoie de mai mult decat sauna lui Vantu, nu?
    • +7 (7 voturi)    
      Comentariu excelent! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 1:11)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Denoro

      Imbecilii astia te silesc sa-ti placa Basescu!

      Dar... nu trebuie explicat prin rautate ceea ce se poate explica prin prostie.

      Voiculescu, Iliescu, Nastase, Vantu si-au inchiuit ca pot sa-si faca treaba prin intermediul unor neghiobi.

      Ei bine? Nu-s toti romanii tampiti, grivei si consumatori de hidrant.

      Si nu mor caii cand vor cainii.
      • 0 (0 voturi)    
        Imbecilii astia te silesc sa-ti placa Basescu! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 14:37)

        hatru [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Perfect adevarat. Si mai trist este ca dintre cei trei din conducerea USL cel mai decent pare a fi Voiculescu. Macar , el personal, sta cu batista pe tambal. Ce vremuri am apucat sa traim....
  • -35 (45 voturi)    
    Bietul presedinte (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:33)

    Matroz [anonim]

    De ce nu ma mira ca sechestratul de la Cotroceni mai are incafani?...
    • -20 (32 voturi)    
      Nu e urma de indoiala! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:57)

      martalogu [anonim] i-a raspuns lui Matroz

      Siteul acesta este Piata Universitatii a sustinatorilor Presedintelui. Daca ne incordam iesim chiar in piata, dar ninge, e frig si suntem si prea putini. Deja ne-am injumatatit (2 colegi au plecat la bere).
      • 0 (0 voturi)    
        Adevarat (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:04)

        Martafoi [anonim] i-a raspuns lui martalogu

        Hahaha.....din pacate pt voi...doar astea 10voturi o sa le mai ia Basescu ! :))))
    • +4 (4 voturi)    
      Chiar asa! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 1:14)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Matroz

      de ce te miri?
  • +49 (53 voturi)    
    Un bezmetic (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:34)

    mihai [anonim]

    Acest despot al PSD nu a invatat nimic din istorie. Democratia este dictatora majoritatii celor care au mers la vot. Scurt si cuprinzator.
  • +40 (42 voturi)    
    Da? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:38)

    airamerica [utilizator]

    Pe ce post te uitai Victoras?
  • +38 (42 voturi)    
    foc de paie (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:47)

    Denoro [utilizator]

    Ce e in perioada asta e un foc de paie. Pe care USL-ul incearca sa-l alimenteze cat pot ei mai bine, dar e tare putin combustibil.... adica la o manifestatie USL din TOATA TARA sa reusesti sa aduni numai 10 000 de oameni e chiar penibil! Iar numarul demonstratilor zilnici din orasele tarii, de cateva sute in fiecare oras..... 3-500 de oameni la un oras de marimea Bucurestiului e frectie cu apa rece! Eu nu-s bucurestean, dar mai vin in Bucuresti cu probleme profesionale. Pai din statia de metrou de la Universitate, dupa amiaza, intr-o ora e un treafic mult peste 300 de oameni. Daca macar o mica fractiune din ei s-ar opri sa protesteze, s-ar stange pana seara zeci de mii! Plus restul din tot Bucurestiul ala imens! In atare conditii, 3-500 de oameni e de rasul curcilor!
    Criticati-ma cat vreti, dar imi permit un pronostic. Nu vor fi alegeri anticipate, iar cand vor fi cele la temen, din vara sau toamna USL pierde - pe bune - alegerile si ramane in opozitie.
    Stiu ca ce am spus mai sus pare usor fantezist in zilele astea de-a dreptul isterica, dar ascultati la mine si-o sa vedeti!
    USL ar avea o sansa reala sa treaca de 50%. Dar NU cu Ponta si cu Antonescu. Nu se ridica la nivelul de inteligenta necesar si in plus, sunt isterici. In mod evident sunt isterici si colerici. Si aceasta ii face sa faca declaratii cam stupide, precum cea de acum. Si vor mai face multe!
    Pe cand Basescu este, asa cum il numesc si cei care sunt impotriva lui, un "animal politic", nimeni nu se indoieste ca e inteligent si in plus, e vulpe batrana in ale politici.... Ca mai face cate o greseala, ca uneori e mai putin finut si elegant decat le-ar placea unora, e adevarat. Dar totusi diferenta intre Base si Ponta & Anto e imensa!
  • +36 (40 voturi)    
    Ponta,Antonescu,Voronin. (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:53)

    mircea [anonim]

    O tripleta impotriva Romaniei.Obraznicia lui Voronin cred ca este fundamentata de promisiunile lui Ponta si Antonescu ca Basescu este "caput".Nereusita planului ii face sa fie nervosi ,vulgari si sa vina cu tot felul de propuneri,una mai idioata decat alta.USL ori isi schimba liderii,ori se duce dracului la rusi.Cu totii care sustin tampeniile lui Ponta-Antonescu.
  • +36 (40 voturi)    
    doctor (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:56)

    dorel [anonim]

    tovarase ponta, doctor in drept penal, stii ce inseamna dictator si delir ?
    • +7 (9 voturi)    
      da... stie.... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 22:19)

      alex_1 [anonim] i-a raspuns lui dorel

      e ala care nu-i de acord cu el :D
  • +15 (15 voturi)    
    asa o fi, dar (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:04)

    eu cel mic [anonim]

    eu il sustin in continuare pe Basescu. Afirmatia ca "toti fura" nu a fost probata cu condamnari in justitie, asa ca nu se pune.. Ref Basescu dictator, mie nu mi-a facut nimic (exceptie masurile de austeritate, cu care, partial sunt de acord). As sugera tuturor sa citeasca sau sa vada filmul Morometii. Una dintre replicile lui Ilie, interpretat dealtfel exceptional de Victor Rebengiuc, este (citez din memorie) de unde sa va dau daca atat este.
  • +14 (14 voturi)    
    Che Copiloto, stai o tura la stand fraiere... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:07)

    necos [utilizator]

    In delir sunteti voi USL-asilor, ca ati papat banii partidelor aliate si ale "sponsorilor" degeaba. V-ati fasait ca niste baloane de doi lei expirate ( made in koreea ) cu mitingurile voastre " mamut " care de fapt s-au dovedit a fi mitinguri de maidanezi propusi pentru castrare. Sa va fereasca bunul Dumnezeu sa iasa si romanul cu bun simt in strada ca o sa cereti azil politic in C.C.C.P sobolani rosii, ce sunteti.
  • +14 (14 voturi)    
    ii vine randul lui pontelu frumuselu (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:11)

    pasle [anonim]

    pontelu frumuselu , cu ilici in desaga, sunteti in desertul opozitiei de ceva timp

    prietenii stiu de ce

    semneaza: un om ce era tanar la revolutie si care nu a uitat cat de naiv a fost

    ps. cei tineri , inclusiv ponta, in 2012, cu atat de multe posibilitati de informare , sunt prosti , nu naivi cum am fost noi

    si sa te fereasca pontanelu, cand s-o destepta prostu
  • +12 (12 voturi)    
    unde logica nu e... sau forma in locul substantei (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:19)

    alex_1 [anonim]

    acesta este cazul a majoritatii discursurilor USL: se recurge la cuvinte pompoase, cuvinte violente, cuvinte aiurea. Asta nu pentru a exprima o profunda nemultumire fatza de unele decizii ale puterii ci pentru a masca profunda lipsa de argumente a opozitiei.

    Ce-i cu iliescu? problema este ipocrizia acestui monstru care dupa cat rau a facut tzarii are nerusinarea sa ne vorbeasca despre democratie. Si eu sunt surprins de nerusinarea acestui demagog comunist.

    Ce legatura are ponta cu voronin? Basescu a spus-o: se aseaana dpdv mesaj.

    Iar armata... armata sa stea afara din politica: nu suntem in turcia aici.

    Singurul delir deci a fost acela al lui ponta, a unui om lipsit de argumente, de o gandire logica, structurata. Din acest punct de vedere sunt de acord cu manifestantii: intreaga clasa politica este execrabila. Acum daca totusi trebuie sa stam sa comparam relele, imi este destul de clar in ce parte a spectrului politic aceasta deficienta se pronunta mai accentuat.

    Vedeti, se pot folosi si cuvinte inflorate intr-un discurs - dar numai cand accestea sunt acompaniate de o baza logica solida ar trebui ca ele sa aiba un efect asupra perceptiei maselor. Din pacte mi-e frica de faptul ca masele de compatrioti sunt prea impresionabile de forma argumentului (adica acele cuvinte mari folosite) si deloc de substanta. Daca ei se lasa manipulati de aceasta forma, atunci poate isi merita clasa politica.
  • +4 (4 voturi)    
    Lasa-ne (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:21)

    Mario [anonim]

    USL? nu multumesc... PDL.. nu multumesc... ALTII... nu multumesc... PONTA lasa-ne ... si dute
  • +13 (13 voturi)    
    MANIPULARE GROSOLANA (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:26)

    nilin [anonim]

    Marea majoritate a celor prezenti astazi la Iasi in Piata Unirii au fost adusi cu autobuzele , contra sumei de 60 ron de catre primari si presedinti de organizatii PSD si PNL din judetul Iasi Norma de reprezentare a fost de 50 de oameni de comuna .Inmultiti cu 100 de comune si aflati numarul celor prezenti 5000.exact raportarea oficiala a jandarmeriei si a USL .
  • +12 (12 voturi)    
    nu meriti (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:30)

    ady [anonim]

    nu faci cinste acestei tari d-le ponta..un om fara caracter nematurizat..istoria va va pedepsi
  • +9 (9 voturi)    
    :| (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:34)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Imi e mila de Dl Ponta :S
    Cred ca se uita la Realitatea&RTV de e asa negativ :S

    Sugestie: Pe vremea lui bombonel, lumea se informa de la BBC pentru a avea informatii corecte...sau la EuroNews etc.
    Incercati si dvs., sper sa vedeti realitatea
  • +10 (10 voturi)    
    Nu intelege un lucru (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:39)

    adi [anonim]

    Ponta chiar ne ia de prosti pe toti sau discursul lui se adreseaza doar prostilor care il cred? Dar or fi asa multi prosti in tara asta incat sa-i asigure voturile necesare lui Ponta? Eu as zice ca nu. Deci oricum o dai tot nu-mi iese calculul copilotului. Sau e doar nivelul si mai sus nu se poate ridica. Ei atunci da, se aliniaza lucrurile.

    Ce-a zis Base a zis bine si asa e. Tot ce mai vreau de la el sunt niste scuze maine pt Arafat. In rest totul e adevarat. Se vede ca SRI-ul ii da informatii corecte. Piata aia e un foc de paie. Toti intretinutii, trantorii si hotii manipulati de vechi securisti turnatori. Toti vor bani fara sa munceasca. Nu neg ca s-or mai fi ratacit pe-acolo si oameni normali cu cereri intemeiate dar cei mai multi sunt lichele. De nu ne-om scula odata noi astialalti, Romania Tacuta cum i se mai zice, astia care n-ave timp de mers in piata ca tre sa muncim si sa vedeti atunci ce-o fi.
  • +12 (12 voturi)    
    asta iar aiureaza (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:44)

    sandor [anonim]

    Mai oameni buni,in useleul ala trebuie sa mai fie si oameni inteligenti,daca erau toti batuti in cap ca asta,nu reuseau sa fure atita si sa fenteze lege atita vreme.Ei,intelighentia uselista chiar nu vede ca a pariat pe doi cai morti?Atita lipsa de imaginatie de intuitie,de nerv,e incredibila.
    Stiti de fapt ce cred eu?Ca baiatul asta se adreseaza genului de electorat al anilor 90,ala cu "nu ne vindem tara,noi muncim,nu gindim,etc."Adica lumpenilor,needucatilor,frustratilor,decazutilor acestui popor.Asta e bazinul lor electoral,targetul lor.
    Doar ca nu isi dau seama cita greata provoaca..
  • +11 (11 voturi)    
    Gasca USL (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:47)

    U [anonim]

    Cu asemenea oameni in opozitie, Ponta, Antonescu, Voiculescu, Voicu, mai nou Sorin Rosca Stanescu proaspat intrat in PNL, spun un NU hotarat pt alternativa de 2 bani oferita de opozitie si sustinuta cu atata mizerie de tembeliziuni. Din pacate romanii au memorie scurta. Basescu are in continuare sustinerea mea.
  • -10 (10 voturi)    
    ba sec tu (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:57)

    valer [anonim]

    -ignatul este maine pentru ba sec tu
    -te asteptam la tirgoviste ba sec tu vei ajunge alaturi de ciuruitul [ v am ciuruit ha ha ha ha ]
  • +12 (12 voturi)    
    Penibil! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:58)

    Elena [anonim]

    Pe zi ce trece, Ponta dovedeste ca este un änalfabet politic si din ce in ce mai penibil. Daca el vrea sa se pozitioneze ca un viitor lider al Romaniei, modalitatea si declaratiile jenante pe care le face permanent, il ajuta se se indeparteze din ce in ce mai mult de obiectivul sau. Imi da senzatia ca de fapt el traieste in delirul "presedinte pentru o noapte". E o boala grea, molipsitoare si cu efectele drastice. Unii chiar nu invata absolut nimic!
  • +7 (7 voturi)    
    :-) (Marţi, 24 ianuarie 2012, 22:02)

    Om normal [anonim]

    De fiecare data cand Poanta zice ceva ma pufneste rasul.
  • +8 (8 voturi)    
    Pontissime (Marţi, 24 ianuarie 2012, 22:03)

    alegator [anonim]

    Am avut presedinte moscovit inrait,am avut pesedinte momaie,avem presedinte care, pacat ca nu e dictaor,dar sper ca nu vom avea un presedinte chiulau sau paranoic !!
  • +11 (11 voturi)    
    Paiate (Marţi, 24 ianuarie 2012, 22:14)

    Liana [anonim]

    Draga domnule Ponta !
    Ochii si urechile mele s-au saturat de vocabularul si atitudinea dvs.si a dl.Antonescu . Va considerati lideri si formatori de opinie ai acestor oameni necajiti ,umiliti de ceea ce numiti sistem corupt,restul este demagogie ieftina prin tot ceea ce spuneti si faceti (cu coruptia sunt de acord). Prin vorbele pe care le scoateti pe gura ,ce educatie dati tinerilor care-si pun sperantele in dvs. ? Oare asa modele -si construiesc in aceste zile ? Pe vremea cand erati la guvernare cine,cand,unde v-au numit paiate ? Este rusinos ca niste intelectuali cum va pretindeti sa ma agresati verbal cu fraze ce contin numai forma nu si fond, forma la care apelati ca sa fiu convinsa de dvs.ca sunteti mai buni decat ceilalti nu face decat sa ma indeparteze de telul dvs.Daca unul (Basescu) a gafat in exprimare uneori ,de ce nu va ridicati deasupra lui si sa va aratati superioritatea ? Cred ca nu puteti pentru ca aveti un vocabular de maidan si incurajati vulgul si vulgaritatea .Copiii dvs. sunt crescuti de bone filipineze si invata limba engleza.Copiii mei si nepotii de ce sa auda in cea mai neaosa limba romana cuvinte si expresii pe care le aud din gura dvs. domnule Ponta si Antonescu?Ne-ati impanzit zilele acestea pe multe canale de televiziune si presa cu o ura pe care eu si ca mine multi altii nu o resimt atat de acut pe cat doriti dvs. pentru simplul fapt ca mai au o limita a decentei.
    Chiar va doriti sa schimbati in bine acesta tara ? Daca da, atunci schimbati-va dumneavoastra domnule Ponta si domnule Antonescu .Daca nu puteti, atunci efectul bumerangului va functiona.
  • +13 (13 voturi)    
    aoleo (Marţi, 24 ianuarie 2012, 22:33)

    Gorbaciov [anonim]

    pr.ostul de Ponta a iesit de pe mess? de ce nu-si vede de cursele lui in care e un copilot de succes?
    Ponta, ai numarul 2 lipit de frunte forever!
    un jurist ratat
  • +10 (10 voturi)    
    Ponta (Marţi, 24 ianuarie 2012, 22:52)

    pandele [anonim]

    Ponta,

    Tu copilotule (pilot e greu!), nu ai argumente, solutii!
    Vino cu solutii, daca tesustine IQ ul!
  • +9 (9 voturi)    
    Draga Ponta.. (Marţi, 24 ianuarie 2012, 22:53)

    hazard [anonim]

    ham ham ham...aauuuuuuuu....ham ham woffff...ham ham ham aiiii aiiiii...ham ham ham. Multumesc!
  • +10 (10 voturi)    
    Ponta (Marţi, 24 ianuarie 2012, 23:01)

    dumitriu [anonim]

    E prost sau face pe prostul.? Daca uneori n-ar fi comic n-as mai citi nimic despre el Dumnezeu sa ne pazeasca de un astfel de conducator.
  • +8 (8 voturi)    
    USL a făcut din dezinformare o artă. O face cu b (Marţi, 24 ianuarie 2012, 23:06)

    Garf [anonim]

    USL a făcut din dezinformare o artă; a iresponsabilitatii in goana dupa putere
  • +6 (6 voturi)    
    Obraznicia de tip KGB (Marţi, 24 ianuarie 2012, 23:16)

    Grammaticus [anonim]

    LASA NENE PONTA, lasa ca nen'tu Putin poate pierde dreaqu alegerile si se democratizeaza Rassia si nu mai ai de unde papa...
    Si daca aici nu e mina Rusiei, dar voi astia, iresponsabili si rai cum sinteti (lasa ca sint si-n PD L veziUdrea etc.) le faceti jocul, sinteti niste TRADATORI DE TARA.
  • +7 (7 voturi)    
    adevarata dictatura (Marţi, 24 ianuarie 2012, 23:38)

    George [anonim]

    adevarata dictatura a fost instituita de Iliescu cand a chemat minerii sa striveasca manifestantii din Piata Universitatii in 13-15 iunie 1990 si cand au murit peste 100 de persoane, oficial s-a declarat ca sunt 6 morti si 100 de disparuti atunci
  • +2 (2 voturi)    
    Ponta este doar un politruc amarit (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 0:04)

    it_s__not_news [utilizator]

    USL-ul nu are solutii, PDL-ul nu are solutii. Iata adevarata criza.
  • +4 (4 voturi)    
    Vladimir Ponta aceasi ideologie comunista. (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 0:51)

    nicu [anonim]

    Tov.Vladimir Ponta gandeste la fel ca Vladimir Voronin,doi Leninisti.
  • 0 (0 voturi)    
    reusit clenci (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 12:52)

    costa [anonim]

    Iata un cerc vicios: cu cit vad ca nu reusesc sa faca lovitura de stat( desi, conform cu presa este pregatita de mult si minutios si cu multe parale), cu atit devin mai vulgari si mai obraznici. Consecinta: o buna parte din populatie careia ii repugna golaneala, este aruncata efectiv in bratele lui Basescu. Exact asta s-a intimplat cu mine: efectiv, imi provoaca un imens disconfort orice ton rostit, orice increcare evidenta de rastalmacire sau denaturare a unor evidente. Si in general cind simpt mirosul de urzeli, de regii si scenarii, cum este in cazul de fata, automat ma indeparteaza de acesti filfizoni
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:31)

    alexx [anonim]

    Delirul presedintelui? Mai degraba delirul populatiei pe care o manevreaza USL cu usurinta. Cum sa afirmi ca te duci la Iasi pentru a asista cand o faci numai pentru a da nastere unei alte ocazii de a-i starni pe romani la proteste?
  • 0 (0 voturi)    
    re (Joi, 26 ianuarie 2012, 21:38)

    litchi [anonim]

    Si eu vad un comunist,marioneta lui Iliescu care da declaratii aiurea !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by