VIDEO Theodor Stolojan: Exista riscul ca Romania sa fie decredibilizata. Mesajul toxic pe care liderii Opozitiei il transmit in tara si in afara tarii este unul antiromanesc

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:33 Actualitate | Politic


"Exista, in mod real, riscul ca Romania sa fie decredibilizata si de aici consecintele. De aceea consider ca mesajul toxic pe care liderii Opozitiei, domnul Ponta, domnul Antonescu si ceilalti lideri ai PSD si PNL il transmit in tara, si in afara tarii, cu privire la asa-zisa distrugere treptata si sistematica a mecanismelor democratice in Romania si, de aici, posibilitatea punerii in aplicare a articolului 7 din Tratatul European care priveste sanctiuni care pot ajunge pana la blocarea dreptului de vot al romanilor in institutiile europene, precum si la blocarea fondurilor europene, este un mesaj antiromanesc daunator in totalitate situatiei Romaniei astazi. In primul rand, din afara Romaniei vin semnale negative si nu pozitive cu privire la situatia economica", a declarat, duminica, intr-o conferinta de presa europarlamentarul PDL Theodor Stolojan.

In dupa-amiaza zilei de sambata, premierul Emil Boc s-a intanit  cu europarlamentarii PDL, pentru a discuta despre actiunile politice ale formatiunii democrat-liberale in Parlamentul European, ca reactie la actiunile Partidului Social Democrat si ale Partidului National Liberal in forul legislativ european, scrie Mediafax citand surse politice.  Pe 16 ianuarie, la Strasbourg, presedintele Partidului Social Democrat (PSD), Victor Ponta, le-a spus liderilor grupurilor S&D si ALDE din Parlamentul European ca Romania se afla intr-un grav derapaj de la normele democratice, iar protestele din ultimele zile se datoreaza unor actiuni ale actualei puteri.

In urma intalnirii, premierul Emil Boc a declarat ca cere "imperativ PSD sa inceteze" acuzatiile facute in cadrul Parlamentului European si sa nu ceara blocarea fondurilor europene acordate Romaniei in 2012, in valoare de 6 miliarde de euro, considerand acest demers "batjocoritor la adresa romanilor". Premierul a adaugat ca "dialogul si solutiile interne trebuie sa fie calea de urmat si nu umblatul cu para la Inalta Poarta, ca pe vremea fanariotilor."

Secretarul general al Partidului Popular European, Antonio Lopez-Isturiz, a afirmat, sambata, ca incercarile unor grupuri politice de la Bucuresti si Bruxelles de a politiza un protest civic indreptat impotriva intregii clase politice nu va avea sorti de izbanda in Parlamentul European, se arata intr-un comunicat de presa transmis Agerpres de PDL. Potrivit secretarului general al PPE, "nimeni nu va lua in serios afirmatii politicianiste de genul ᅡin Romania este dictaturaᅡ"

Citeste si:










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4654 vizualizari

  • -14 (24 voturi)    
    de unde a aparut?? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:44)

    victor L [anonim]

    Acum e curajos, dar cand a fost numit PM, a demisionat!

    Asa ca, gura mica acum!
    • +19 (29 voturi)    
      tu, fa ciocu mic! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:27)

      cristina e [anonim] i-a raspuns lui victor L

      de ce gura mica? pentru ca are dreptate? pentru ca spune realitatea care ne asteapta daca crinu si cu ponta continua sa faca Romania de ras la PE? ne ducem draq dak PSD revine la putere!
      • -12 (18 voturi)    
        Serios? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:46)

        simion [anonim] i-a raspuns lui cristina e

        De unde stii tu? Cum de esti atat de sigur ca PDL si Basescu reprezinta providenta pentru Romania?
        Si nu e adevarat ca protestele de acum se datoreaza actiunilor nesabuite ale guvernului si presedintelui?Si nici macar nu le pasa! Presedintele care a turnat gaz peste fos dupa cum ii e obiceiul tace acum chitic.
        Manifestatiile au inceput pentru ca spre deosebire de politicieni, poporul mai are inca instincte si vede nedreptatea acolo unde apare.
        Dar lasa ca se vor schimba toate.

        Cred ca ne vor pacali mereu? Poti pacali o persoana tot timpul, poti pacali o data pe toata lumea dar nu poti pacali tot timpul pe toata lumea.
        Lumea a evoluat. Au trecut mai mult de 20 de ani de la revolutie. Oamenii au inceput sa vada ce se intampla cu adevarat.
        Sa nu protestam! Sa stam cuminti si sa mai taie guvernul inca 25 la suta din salarii, si sa faca TVA de 30%, sa se scumpeasca tot, eventual in mila lui cea mare guvernul va face niste cantine pentru saraci adica pentru noi toti .
        Atentie Opozitia! e valabil si pentru voi!
        • +9 (15 voturi)    
          motorul economic (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:55)

          Alex S [utilizator] i-a raspuns lui simion

          motorul economic intr-o societate capitalista nu este guvernul, ci piata privata, deci nu ai de ce sa il tragi la raspundere pe basescu pt ca suntem saraci. intreaba orice economist treaba asta si lasa prostiile.
          • -1 (11 voturi)    
            Piata privata (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:04)

            simion [anonim] i-a raspuns lui Alex S

            se supunem legilor guvernului.
            Daca astea sunt proaste atunci nici piata privata nu merge bine.
      • -3 (11 voturi)    
        Hmmm (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:32)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui cristina e

        @cristina e [anonim]=ne ducem draq dak PSD revine la putere!=

        Daca faci parte din pdl asa este...
      • +5 (7 voturi)    
        mare dreptate... (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:08)

        ohmy1 [utilizator] i-a raspuns lui cristina e

        nu este destul ca usl ne-a facut tara de ras .... vor sa ne faca de ras si la PE.... ei asa cred ca vor ajuta aceasta tara ....
      • +7 (9 voturi)    
        ADEVARUL GOL GOLUT (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:42)

        carat [utilizator] i-a raspuns lui cristina e

        De ce nimeni nu indrazneste sa spuna adevarul gol golut ? Antonescu, Ponta si nu numai, sunt TRADATORI DE TARA !!!
        • +1 (1 vot)    
          Corect (Luni, 23 ianuarie 2012, 17:43)

          eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui carat

          Oare cine ar avea de castigat daca Romania ar fi marginalizata de catre Europa ?
          PDL si Traian Basescu si-au aratat prin deciziile luate atasamentul pentru Europa si SUA .
          In opinia mea initativele USL in cadrul Parlamentului European aduc deservicii Romaniei.
          Ma intreb interesele cui servesc politicienii din USL ?

          Alo , SRI, se ocupa cineva de asta ?
    • -3 (11 voturi)    
      draga Stolo (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:56)

      berlusconi [anonim] i-a raspuns lui victor L

      da-ti demisia dentru ultima oara.
    • -1 (11 voturi)    
      Hmmm (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:30)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      =Draga stolo....= mmmmmmoaoaoaaaaa!!! lacrimi, plansete, tristete, imbratisari cu lacrimi in ochi ...
      Ai impresia ca este dintr-o piesa de Caragiale...dar este din manipularea pdl si a actualului nedemn presedinte.
      Nu este dintr-o piesa de Caragiale ci din piesa presedintelui cabotin...
  • +18 (24 voturi)    
    Opozitia strica imaginea tarii (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:45)

    alexx [anonim]

    Bineinteles ca liderii PSD si PNL transmit un mesaj care sa ii propulseze in favorul lumii insa odata cu acest mesaj nu fac nimic altceva decat sa distruga imaginea Romaniei in cadrul Europei .
    • +8 (14 voturi)    
      Ponta şi Antonescu strică imaginea ţării (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:37)

      Saşa [anonim] i-a raspuns lui alexx

      Cei doi lideri ai USL sunt inconştienşi, după cum s-au exprimat în ultimele zile.
      Joi Antonescu clama că toţi parlamentarii USL îşi vor da demisia din Parlamentul României. A trebuit să iasă Adrian Năstase să-i ironizeze spunănd că nu cunosc Constituţia cei care susţin demisia de bună voie.
      Sâmbătă, Victor Ponta tuna şi fulgera la televizor împotriva României, vezi doane, că, dacă nu-si atinge tinta sa mult dorită(demisia lui Traian Băsescu), va reclama la Parlamentul European, să ....vezi comentariul lui Stolojan.
      Curat murdar!
      • -4 (10 voturi)    
        Ref la tov.Stolojan (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:07)

        Ioana [anonim] i-a raspuns lui Saşa

        Daca ii iubiti atit de mult pe BOC BOAGIU etc impreuna cu ei ar fi superb sa plecati de la conducerea tarii ca ati adus prin metoda dictatura si iresponsabilitate incompetenta in pragul falimentului
  • +13 (19 voturi)    
    pro basescu (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:46)

    abe [anonim]

    sunt in joc bani multi.usl+ media lucreaza din greu ca Romania sa devina junk si sa acceseze banii cu dobanzi uriase.
    • +4 (6 voturi)    
      pro Basescu (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:12)

      ohmy1 [utilizator] i-a raspuns lui abe

      usl-ul si cele 2 posturi de televiziune antena 1 si irealitatea tv sunt in fiecare zi in campanie ... daca stai sa ii asculti iti vine sa te duci ce pot scoate din ei....
  • -2 (8 voturi)    
    fonduri europene (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:49)

    lord vader [anonim]

    daca nu uitam la cate fonduri europene nerambursabile a atras romania pana acum,cred ca dl boc se agita degeaba.evaziunea fiscala e problema romaniei,de fondurile europene am fost destul de imbecili sa nu ne atingem.Guvern de incapabili,desi cred ca mai degraba vorbim de sabotaj nu de incompetenta.Are cineva interes ca tara asta sa intra in colaps financiar,asa ca ne au pus fonduri la dispozitie[formal]era dreptul nostru,dar au pus la minister oameni care sa nu faca nimic. Privatizari pe maruntis,absorbtie de fonduri europene la sume ridicole,s ar crede ca guvernantii o cauta cu lumanarea.Tipii astia chiar vor sa fie linsati de o masa disperata de frig si foame.Nu mi vine sa cred ca pot fi atat de stupizi.
    • -2 (4 voturi)    
      Daca fondurile europene (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:48)

      simion [anonim] i-a raspuns lui lord vader

      se acorda doar pentru sali de sport si spatii verzi atunci este ceva in neregula acolo la Comisia Europeana.
      Sa vedem si noi situatia fondurilor europene si pentru ce se acorda acestea.
      • +1 (5 voturi)    
        daca fondurile europene (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:17)

        marcela [anonim] i-a raspuns lui simion

        Nu gandesti si ca atare repeti bazaconiile spuse de toti neavenitii care se perinda pe la puderia asta sufocanta de televiziuni.Gandeste omule si tu ca ai si tu creerul tau. Lasa prostiile acum nu mai este timp.Infomeaza-te corect.
      • 0 (2 voturi)    
        200 sali de sport Nastase (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:45)

        daniel [anonim] i-a raspuns lui simion

        Ai uitat de cele 200 de sali de sport pe care le-a facut Nastase, in urma unui pariu cu Tiriac. Erau din banii Romaniei. Am vazut sala de sport din Feldru - primar PSD. Este cu peste 10 clase peste o sala de sport facuta de Nastase. Oare cine le-a facut ? Tot oamenii pdl-ului !!
        Din pacate oamenii au memorie scurta sau poate .....
  • +11 (17 voturi)    
    NU STITI CE SA MAI FACETi..... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:50)

    pepy [utilizator]

    Domnilor , prin afirmatiile pe care le faceti si ideile de a bloca fondurile europene, nu faceti decat sa duceti aceasta tara din rau in mai rau. Deschideti ochii, sa vedeti ca nu va baga nimeni in seama in afara de persoanele pe care le platiti pentru a fii alaturi de voi.....
  • +14 (16 voturi)    
    iresponsabilitate (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:52)

    viorel [anonim]

    nu e o noutate ca liderii opozitiei sunt iresponsabili...nu mai au rabdare pana la alegeri, dar nici nu vin cu o alternativa serioasa pentru a merita castigarea alegerilor...prefera sa cerseasca aiurea sa fie bagati inseama, in parlament nu sunt in starea sa dezbata ceva, prefera sa chiuleasca si sa iasa la antene sa se vaicareasca...
    Chiar daca nu au majoritatea necesara sa impuna amendamente, dezbaterea serioasa pe legi ar trebui sa aiba loc, asta e castigul democratiei...
    totul e regizat securistic de D. Voiculescu si mai nou, achizitia SRS...Nu mai au pe cine prosti, cei disponibili au fost luati deja de DDiaconescu...
  • -7 (7 voturi)    
    de acord ca astfel mesaje nu fac bine Romaniei (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:57)

    lili [anonim]

    Dar, va rog sa ne spuneti Dle Stolojan cum credeti dvs ca au receptionat romanii acel mesaj transmis la ora de maxima audienta vinerea trecuta cand Dl Basescu a retras proiectul Legii Sanatatii, spunand cu o sinceritate ingrijoratoare cat fura "sistemul" corupt, si politizat(cu clientela PDLista adica in toate functiile de conducere!!) si cum nu stie nimeni unde-s banii contribuabililor de la CNAS, d-aia vezi Doamne vrea Presedintele sa privatizeze Sanatatea pentru ca privatii stiu mai bine sa administreze banii de la CNAS decat statul(adica "sistemul" portocaliu !) corupt, care fura!!!
    Cum vedeti acest mesaj transmis de Presedinte fara nici o jena natiunii romane la ceas de maxima audienta?!
    Dvs vorbiti ca mesajele opozitiei fac rau Romaniei, eu pot sa fiu de acord cu asta, dar ne spuneti va rog cat rau face in opinia Dvs aceasta clica aflata la guvernare de 3 ani, cum au ajuns romanii aia din strada sa nu mai suporte si uitati-va la pancarte ca arata disperarea si ura oamenilor pentru Presedinte si guvernul Boc !
    Asa pancarte nu am mai vazut la romani! Si in diaspora la fel au manifestat si nu am vazut nici un miting de sustinere a lui Traian Basescu nici in tara (cum a fost ieri in Ungaria) si nici in strainatate !!
    Cum vedeti Dvs ca a fost primit acel mesaj al Presedintelui de catre romani?!
    Ca tot vorbiti dvs de mesajele transmise de opozitie, dar nu ziserati nimic de mesajul trasmis vinerea trecuta romanilor de Presedintele lor !!!!!!!!
    • +1 (1 vot)    
      1 an de guvernare PDL- PSD si 2 PDL s.a. (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:56)

      ion [anonim] i-a raspuns lui lili

      Am ascultat-o si pe d-na Andronescu cum tot repeta - 3 ani de guvernare PDL - uitand ca in 2009 au guvernat impreuna PDL - PSD.Este o dictatura acum in Romania cum nu s-a mai vazut in toata lumea. Daca postez despre reusitele din timpul guvernarii PDL (recunosc au fost si gafe, hotii si balbe) sunt improscat cu invective si facut troaca de porci, asa incat prefer sa nu spun nimic. Deci mi-e teama sa laud DICTATORUL - asa este int-ro dictatura.
      P.S. Va aduceti aminte cum a fost luat de pe strada Ciuvica si un alt tip, pe vremea lui Nastase - pentru ca au postat pe NET ceva despre ei (PSD) ?
  • -6 (8 voturi)    
    hopa .. sa reactivat bolnaviorul ..? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:59)

    adrian [anonim]

    se reactiveaza toate rezervele securiste cand se ingroasa gluma ....

    sper ca domnul stolojan sa fi scapat de ''probremele de sanatate'' ... acum parea foarte odihnit .... :)
  • +13 (13 voturi)    
    pur si simplu tradare (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:01)

    sandor [anonim]

    Sase miliarde de euro in minus,fonduri nerambursabile pierdute,inseamna obligatia de a imprumuta de pe piata banii astia,pentru a reechilibra bugetul,cu costuri imprevizibile.Nu mai vorbesc ca ,spre deosebire de fondurile europene,imprumuturile trebuie date inapoi in viitor.
    Adaugati la asta pierderile BNR care va fi nevoita sa cheltuie din rezerva valutara ca sa mentina cursul,atacat in mod sigur de speculantii care profita intotdeauna de asemene plesca.
    Adaugati la asta efectul exodului putinilor investitori dispusi sa-si riste banii in Romanica,pentru ca trebuie sa fii inconstient sa bagi bani intr-o tara ai carei posibili viitori conducatori sint dispusi sa-i traga economia la fund doar ca sa aiba o sansa in plus de a pune mina pe ciolan.
    Adaugati la asta alte efecte imprevizibile ale unei asemenea timpenii si veti avea o inagine palida a tembelismului,cinismului,iresponsabilitatii unor indivizi aflati foarte aproape de actuk tradarii de tara.
    Cred ca Diaconescu -senzational sau Behecali sint genii pe linga cei care formeaza cloaca aia imputzita denumita USL..
  • -8 (12 voturi)    
    Hopa. (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:03)

    gabbi [anonim]

    A prins si Stolojan glas.Astia de la putere nu mai stiu cum sa o suceasca si sa o invarteasca ca sa atraga atentia opiniei publice interne si internationale de la mitingurile din strada.Si Boc a iesit,si Udrea a iesit,numai Basescu nu se arata.Oare de ce...? Probabil ca atunci cand se va arata,jumatate din Bucuresti va iesi furioasa in strada.Tovarasului Basescu ii este pur si simplu frica de popor.
    • +7 (9 voturi)    
      Speculezi (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:15)

      Haiduc [anonim] i-a raspuns lui gabbi

      Stolojan a spus adevarul.
      Astia de la putere au luat deciziile pe care voi nu ati fost in stare sa le luati. Si au spus frontal si raspicat multe, fata de voi care ne injunghiati in spate prin sforile internationale pe care le trageti la Bruxelles. Pana la urma cautati si voi un trotuar pe care sa va castigati traiul si sa va agatati clientii. Asta sunteti!
  • +13 (13 voturi)    
    Iata... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:03)

    Ionela [anonim]

    ...cine sunt "demnii" urmasi ai lui Iliescu, Nastase, Tariceanu, Vacaroiu si alti fruntasi comunisti! Acesti doi clovni care vor sa destabilizeze tara cu orice pret numai pentru ca ei si gastile lor sa ajunga la ciolan! Vai de mama noastra daca vor ajunge acesti indivizi la putere! Treziti-va frati romani!!! E timpul!
  • +7 (9 voturi)    
    nu conteaza ce urmeaza... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:04)

    popcorn monta [utilizator]

    ciolanul trebuie sa ajunga la crin,ponta si celalat,nu stiu cum ii zice,omul lui voiculescu...
  • +12 (12 voturi)    
    AntiUsl (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:04)

    Paul [anonim]

    Pinochio Poanta incepe sa ia apa prin minciunile din ultima saptamana, sprijinit de crinuta liberala.
    Inseamna ca iesirile publice facute de Rovana Plumb sunt minciuni comuniste, precum blocarea fondurilor UE pentru Romania.
    Pacat ca nu se face dezbatere mai amanuntita asupra gravelor declaratii ale asa zisilor lidei ai uniuni socialiste.
    Rusine Ponta vs. Crin !!!!
    Sper sa Pdl sa faca o contramanifestatie de genul celei din Ungaria pentru a dovedii ca sunt oameni care ii sprijina .
  • +11 (13 voturi)    
    lupta impotriva (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:05)

    de dreapta [anonim]

    Politicienii din opozitie care lupta impotriva romanilor ar trebui judecati pentru inalta tradare. Ei se remarca doar prin ura fata de popor !
  • +8 (8 voturi)    
    rusine usl (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:09)

    catalin [anonim]

    Rusine Usl!!! Rusine somnambulului antonescu si cochilotului ponta!
  • -6 (8 voturi)    
    pdl-usl-toti o apa (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:14)

    tibi [anonim]

    ia uitati pe cine a scos pdl de la naftalina ,mai bine statea in dulap unde a stat pana acum,nau pic de onoare,sa va fie rusine
  • -4 (8 voturi)    
    Politicienii TOTI decridibilizeza Romania ! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:21)

    Mitica (Palarierul) [anonim]

    Domnule Stolojan,

    Politicienii TOTI decredibilizeza Romania - indiferent de partid si de culoare, deoarece cel mai mult conteaza FAPTELE si MINCIUNILE spuse de voi.

    Credeti ca ne este usor sa ne simtim cetateni de rangul II si III ? Ca ne este usor sa ne fie rusine penru modul in care gestioneaza tara niste rai si niste fameni pentru care conteaza doar sa parvina in functii si sa adune banii din spaga ?

    Nu credeti ca este cazul sa fie puse in aplicare cele votate la referendum ? Sa avem parlament unicameral cu maxim 300 de hotzi in Camera ?

    Presedintele Basescu se comporta ca un mardeias, se ia de specialisti, face demiteri in direct al televizor si isi permite sa scoata o lege din discutia publica pentru ca a fost intarit in functie la referendum. Insa in aceeasi masura in care l-am votat pe d-lui, am votat si rarirea hotzilor din adunare, lucru pe care acum ni-l refuza pe motiv de oportunitate.

    De aceea consideram ca politicienii toti sunt cei care decredibilizeza Romania - prin faptele lor !

    In cazul Dvs., al politicienilor, culoarea politica este doar un marcaj de cumetrie - atunci cand mergeti la shpaguit impreuna - sa nu va confundati sacii in care adunati din furt si din minciuna.

    Cred ca este cazul sa sapam de multi dintre voi - pentru o cauza buna !

    "Patria si Dreptul Meu!"
    .
  • +8 (10 voturi)    
    mda (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:23)

    Adrian [anonim]

    Trebuie sa fii tare prost sa votezi / sustii USL cand fac asemenea demersuri. Pentru Ponta cred ca este pentru a treia oara cand incearca sa actioneze impotriva Romaniei pe plan international.

    Rusine lui, rusine celor care il sustin si rusine celor care l-au si il vor vota.
  • +9 (11 voturi)    
    theodor stolojan (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:36)

    paolalaan [anonim]

    are dreptate , a explicat ferm si realist situatia ,sa dea Dumnezeu sa inteleaga cei mai multi importanta si adevarul celor prezentate !
  • -6 (8 voturi)    
    defunctul (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:41)

    gicu [anonim]

    credeam ca te-ai dus, chiorul plingea de mult la capul tau, dar tu nu te dai la belu, esti impotriva curentului dar nui nimic si mortii vorbesc.
  • -8 (8 voturi)    
    Sa ii fie rusine (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:11)

    sorin [anonim]

    Acest om pe care la inceputul anilor 90 il credeam un om cu coloana vertebrala, ma dezamagit enorm.
    Din pacate de cate ori il vad pe media, imi aduce aminte de expresia lui base "draga stolo....", mi se face greata cand il vad si aud pe acest om.
    • +6 (6 voturi)    
      ma dezamagit? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:26)

      andu [anonim] i-a raspuns lui sorin

      "ma dezamagit enorm"? invatam sa scriem intai, apoi ne spunem parerea, nu ar fi mai bine asa?
    • +14 (14 voturi)    
      Ponta, mai plin de ura decat Tokes Laszlo (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:55)

      PSD, Partidul Social-Debusolat, loveste Romania [anonim] i-a raspuns lui sorin

      PSD si partidul sau satelit, PNL, a ales cat se poate de stupid momentul in care sa terfeleasca imaginea Romaniei calcand-o in picioare pe holurile PE, acolo unde injura Romania zilnic si criminali hortysti precum popa Tokes.

      Presa internationala si agentiile de presa, precum Reuters care titra 'Ungaria are de luat lectii de la Romania', incepeau sa ne laude deschis pentru disciplina si rezultatele macroeconomice net superioare tarilor din regiune.

      Eram din ce in ce mai mult priviti mai favorabil decat Ungaria sau Grecia (oricum eram mai bine decat Serbia sau Ucraina) si asta e o imensa realizare pt o tara care lupta continuu sa reaminteasca Occidentului ca din 12 milioane de tigani europeni doar 2 milioane traiesc la noi, ca haitele de caini vagabonzi sunt protejati si de ONG-uri germane sau franceze, ca interlopii care ucid sunt rusi, albanezi sau sarbi, nu romani (aia doar cloneaza carduri sau fura masini), etc.

      Ajunsesem ca printul Charles sa se declare 'indragostit' de Romania si sa primeasca un ministru in vizita, fapt de neconceput pana acum cativa ani !

      Si vine mongoloidul care a pierdut functia PSD de presedinte al Senatului si incepe sa-si ridice fustele in cap prin PE strigand ca 'democratia e in pericol in Romania' !

      Asta pentru ca au iesit pe strada cateva mii de oameni din 20 de milioane? Ca sunt cateva zeci de mii de 'like-uri' pe retele de socializare din milioanele de romani care au astfel de conturi?

      Pai atunci ce zicem de manifestatiile si violentele din Budapesta, Atena sau Italia (acolo unde chiar ieri au explodat bombe adevarate la un birou fiscal?!), unde zeci de mii de oameni ies in strada contra unor state falimentare (in timp ce Romania lui Boc s-a salvat de faliment) ?

      Ponta si Antonescu au facut ceva oribil, impotriva Romaniei, doar pentru satisfactia lor tampa de politicieni pe care oricum lumea scuipa cu dispret..
  • +14 (14 voturi)    
    Cifre sefu, cifre (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:18)

    anonim [anonim]

    Spune clar ca blocare fondurilor europene in 2012 inseamna 300.000 de someri in plus, sa priceapa tot prostu'. Tot o luati pe ocolite, parca ati fi neam cu Bula.

    Spunea unu la inceputul secolului trecut, "nimic nu se pierde, totul se transforma", sau mai pe "sociale":
    mocangeala pentru unii inseamna saracie si munca de-an proasta pentru ceilalti:
    SOMAJ SI INFLATIE GALOPANTA!
    • +5 (5 voturi)    
      ....... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:04)

      Maria [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Este "momentul potrivit" pentru ca opozitia sa incerce sa creeze instabilitate politica, astfel incat Romania sa intre in faliment, sa nu mai poata fi platite datoriile externe, pensiile si salariile. Ponta si Antonescu sa stea bine acolo unde le este locul in opozitie.
  • -7 (9 voturi)    
    Mesaj catre PDL (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:19)

    geea [anonim]

    D-le Theodor Stolojan, nu cumva acuzatia este invers, carte DPL, care a distrus sanatatea populatiei si tara in acelas timp?
    Ati face bine natiei sa nu mai veniti cu astfel de inerventii nesanatoase.
    Nu intelegeti ca toata populatia s-a saturat de ignoranta, minciuna si risipa pe care au facut-o acesti domni, Basescu si Boc.
    Vrem, demisia presedintelui a premierului, alegeri anticipate,nu comasate si dizolvarea parlamentului.
    • +10 (10 voturi)    
      Pionierii de ieri, uitucii de astazi (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:18)

      tamasz [anonim] i-a raspuns lui geea

      Halo Dumitru,

      Nu Basescu Boc a distrus sanatatea populatiei si cu atat mai putin tara. Dimpotriva a salvat tara de la ruina. Nu Basescu-Boc a promovat risipa.
      Incercati sa intelegeti conjuctura economica europeana/mondiala de moment. Un inceput este sa renuntati la televizor.

      Guvernul pe care-l vreti jos a inceput reformarea societatii bolnave (cateva idei de reflexie)
      - invatamant: s-a oprit furtul prin copiat
      - justitie: judecatori/procurorii trebuie sa-si asume responsabilitatea actiunilor lor.
      - sanatate: stoparea risipei prin controlarea banilor nimanui si ai tuturor de catre stat. Asa numita "lege a sanatatii" era PROIECT supus dezbaterii rationale.

      Amnezia d-voastra si a altora ca d-voastra nu este altceva decat lipsa de raspundere.

      Ce a fost s-a terminat. In jungla globala in care traim, nici macar un stat nu mai poate da garantii eterne. Asta e. La munca responsabila tovarasi nu la intins mana!
  • -8 (12 voturi)    
    javra (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:21)

    emanuel [anonim]

    sunteti mai toxici decat mesajul opozitiei...nu cedatii ciolanul puterii nici morti...ar trebui sa va fugareasca protestatarii pe strazi si sa va dea la ciolane tuturor guvernantilor. Stolojan ...un traseist polotic si parvenit s-a gasit sa critice protestelele? Plecati de la guvernare javrelor ordinare ce sunteti
  • -9 (13 voturi)    
    Morcovul e mare, insa se vad doar frunzele (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:25)

    CS [anonim]

    Toata sleahta PDL-ista e cuprinsa de fiori deoarece au fost parati la PE ca se comporta ca niste interlopi.
    Acum nu le convine si fac pe fetele mari, adica vor dialog, sa nu cedam la presiuni si poate alte concesii.
    Pai mai nemernicilor, acum va treziti?
    Pana acum unde a fost dialogul?
    Va arde buza ca vine PE si va cauta la principii?
    Il scoateti de la naftalina si pe celebra mumie "Draga Stolo" care ia cuvantul sa ofere ocazia sa mai fie scuipat nitel (poate ca ii place).
    Daca USL cedeaza si nu continua demersul la PE merita sa dispara, atat USL, cat si PSD si PNL separat.
    E cea mai buna miscare facuta de USL.
    Nemernicii trebuie sa plateasca, ma refer la PDL+UNSPR (Uniunea Nationala a Scursurilor Politice din ROmania) + UDMR (astia se vor salva ca se dau discriminati).
    La lupta tovarasi sa rapunem balaurul portocaliu!!!
  • +6 (14 voturi)    
    jos (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:28)

    diana [anonim]

    jos cu psd-ul... sunt inconstienti si nu vor binele Romaniei.. vor doar sa ajunga la putere!!!
    • +4 (6 voturi)    
      draga .. tu ai 12 ani ? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:13)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui diana

      cum sa zici jos opozitia ?

      ai proprietatea termenilor ?

      jos nu poti ceri decat de la cei care sunt sus(puterea) .
  • +17 (17 voturi)    
    Ponta si gafele lui (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:33)

    un privitor [anonim]

    Ce fel de jurist este Ponta daca face propuneri care ar incalca Constitutia? De asemenea acest obraznic si necrescut face mult rau tarii prin punerea tarii sale in discutie la Strasburg. El este imatur , fuge cu para la "mamica", pt. ca PDL nu-i da si lui jucaria de Prim Ministru. Daca nici Ponta , care este jurist nu cunoaste Constitutia, ce sa ne asteptam de la Crin Antonescu, un profesor care probabil nu si-a putut lua examenul de a intra in Tulcea in invatamant si a gasit un serviciu la Muzeu unde ii este locul. Dar a dat din coate si a ajuns in Bucuresti. De dat din clanta este bun, fara sa spuna nimic, ce stie el de Constitueie ? Ce treaba are el cu asa ceva. El stie doar sa strige :"Jos Basescu ". Ce este grav eszte ca unii oameni care stau ca prostii in Piata Universitatii, mai iau si bani de la cine oare ? USL.
    • +8 (8 voturi)    
      Ai dreptate (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:22)

      Dreptaciul [anonim] i-a raspuns lui un privitor

      Ponta pândea momentul de a distruge cât mai mult. Dupa ce l-a dat afara pe Geoana, acum incearca sa spuna ca oricum vor fi alegeri, asa ca nu a gresit pentru piederea functiei din Parlament.
      Poate este momentul sa apara Vanghelie sa ii mai traga câteva suturi in c..r sa i se duca mintea inapoi la cap lui Ponta.
      Pe de alta parte, gestul de a minti cu nerusinare la organismele europene ii descalifica total pe leprele astea. Altii abia asteapta sa atraga creditele pe care noi nu vom fi in stare sa le luam datorita lor.
      USL-istii merita sa fie uitati de tot. . .
  • +13 (15 voturi)    
    Ponta & Antonescu (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:33)

    clara [anonim]

    Ponta & Antonescu i-ar pune pe romani sa plateasca oricat ca sa le fie lor (celor 2) bine!
    • +11 (11 voturi)    
      Ar vinde orice sa ajunga acolo (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:10)

      Adrian85 [utilizator] i-a raspuns lui clara

      cred ca ponta si antonescu ca sa ajunga la putere ar fi instrare sa isi vanda si familiile lor!!!
  • -8 (8 voturi)    
    Th. stolojan. (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:45)

    cornel [anonim]

    Interesant si important, inclusiv ptr. propia persoana, daca acest personaj, perceput ca profesionist si care degaja incredere a facut propia AUTOEVALUARE. Aparitiile sale sunt legate exclusiv de momente de criza, in care face miscari politico-coregrafice, dand senzatia unui figurant, impins in fata de titulari rolurilor.
  • +11 (13 voturi)    
    destul de trist (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:51)

    kelye [utilizator]

    Am ajuns sa ne rugam de 0.0001% din populatie sa nu ne distruga imaginea.
    In alte tari primeai un glont in cap instant pentru asa ceva.
    Nu sunt fan Basescu sau oricare altul, sunt ferm convins ca in politica nu pot ajunge oameni cinstiti. Trebuie doar sa te gandesti la costurile unei campanii electorale si e clar.
    Dar exagerarile pe care USL le face cu privire la situatia actuala, in contextul in care ne aflam (politic si economic), dovedesc iresponsabilitate totala!

    Sper ca in curand sa se organizeze niste demonstratii pro NORMALITATE (nu pro Basescu, ca nu am de ce sa il sustin).
  • +13 (15 voturi)    
    Ponta si USL Tradatori (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:01)

    IoDac [utilizator]

    Ponta si USL prin actiunile lor din ultimii 2 ani (de la pierderea alegerilor preziendtiale), si sprijiniti puternic de televiziunile lor (RTV1, RTV2, A3) subineaza politic si economic Romania. Ei er trebui arestati si judecati ca si TRADATORI deorece actele lor sunt acte de tradare nationala.
    • -4 (8 voturi)    
      clar ... si marmota ... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:16)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui IoDac

      sau poate la voi la ''firma'' se abordeaza lucrurile ca pe vremea lui ceasca ... cine nu e cu noi e vinovat de tradare nationala ...
    • -6 (10 voturi)    
      MAJORITATEA... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:25)

      un om [anonim] i-a raspuns lui IoDac

      - O PUTERE cladita pe o majoritate FALSA, cu TRADATORI POLITICI , acum culege roadele;
      -O PUTERE ce-si cladeste LEGILE fara sa consulte TOTI reprezentantii poporului , ajunge sa supravietuiasca cu voturi masluite..
      -O PUTERE ce simpte ca -nu mai are aer- si-aduce aminte sa se intoarca la popor , la opozitia parlamentara ca nu-i ajuta in al 14-lea ceas !
    • +5 (7 voturi)    
      .... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:19)

      Maria [anonim] i-a raspuns lui IoDac

      da asa este Ponta, Antonescu si televiziunile care ii susti ar trebuii judecati aspru, sunt nistre tradatori ......
  • -2 (10 voturi)    
    Hmmm! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:08)

    danielush [anonim]

    Moamaa, ce activitate in Modrogan? Voua vi se platesc orele suplimentare?Voua vi s-au taiat 25%?
  • +6 (8 voturi)    
    w (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:23)

    doriana [anonim]

    Chiar dacă protestele pare că s-au mai liniştit, clasa politică nu are voie să le uite mesajul. Este clar că semnalul oamenilor din stradă este adresat întregii clase politice din România, putere sau opoziţie. PDL l-a înţeles foarte bine şi ar fi trebuit ca şi USL să îl înţeleagă până acum
  • +11 (13 voturi)    
    Ilici, Ponta si Crinut (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:23)

    nico [anonim]

    Ponta si Crinut folosesc exact stilul lui Ilici din '90 cand a adus minerii, nu contau consecintele, care de altfel s-au vazut. Vezi diferenta intre Ungaria si RO cand treci la Nadlac si Bors. Plus clasa politica. Plus justitia. Pt ei nu conteaza ca RO se va imprumuta mai scump, poate ajunge in situatia Greciei daca inconstienta continua. Totul e sa ajunga la putere. Ce vor sa faca cu ea ? Cum vor conduce democratic cand se pricep numai la invarteli (vezi congresele celor doua partide, aranjate asa ca sa iasa cine trebuie), cand habar n-au de vreo reforma (cuvant de ordine acum peste tot). De unde vor veni banii ? Cine va mai investi ? (poate, daca salariile vor scadea sub cele din Maroc). Nu conteaza pt ei. Nici in Grecia opozitia nu s-a dedat la asemenea inconstienta.
  • +12 (12 voturi)    
    d (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:23)

    boboc [anonim]

    Tentaţia USL de a confisca protestele şi a manipula strada, de a hiperboliza totul, de a veni cu declaraţii radicale şi intransigente, nu face onoare celor două partide.
  • +11 (11 voturi)    
    s (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:24)

    sandra [anonim]

    Ce face USL confiscând revendicările străzii? Le demonstrează românilor că PSD şi PNL sunt surde la vocea lor, că agenda populaţiei cu agenda politică a opoziţiei nu au nimic în comun. USL pune placa alegerilor anticipate, demisiilor în lanţ la vârful statului, făcându-se că nu văd că nici un partid politic nu mai are încrederea românilor, că revendicările străzii variază de la taxa auto până la menţinerea aeroportului Băneasa pentru cursele low cost.
  • +2 (4 voturi)    
    y (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:24)

    selena [anonim]

    S-ar impune, zilele acestea, ca politicienii să vorbească mai puţin iar românii mai mult.
  • +4 (6 voturi)    
    articol (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:33)

    mda [anonim]

    Adevarat ce zice domnul Stolojan... cum poti reclama si fi impotriva tarii pe care o reprezinti in PE???
    • -2 (4 voturi)    
      pt. Stolojan (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:47)

      adi [anonim] i-a raspuns lui mda

      Omul nu mai prezinta incredere. Pacat ca vine cu texte toxice la varsta lui, dupa cate dezamagiri a provocat prin atitudinea sa, inclusiv propriului partid. Cine naiba mai pune pret acum pe spusele sale? La pensie draga Stolo, sa ai grija de nepoti!!!!
  • +6 (6 voturi)    
    nu ne mai intoxicati (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:51)

    maria [anonim]

    "mesajul toxic al opozitiei" - foarte bine a punctat domnul stolojan, poate ca zilele astea ar fi bine ca opozitia sa vorbeasca mai putin si sa lase actuala guvernare sa auda adevaratul mesaj al romanilor
  • +5 (7 voturi)    
    reaua credinta usl (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:52)

    dragos [anonim]

    usl isi doreste sa se piarda banii din europa doar ca sa castige alegerile .rusine usl
  • +8 (8 voturi)    
    rusinea tarii usl (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:57)

    andy [anonim]

    nu sunt fan pdl dar este prea de tot ce au facut crin si ponta cum sa iti tradezi tzara, propriul popor fara sa te intereseze ca distrugi soarta a milioane de oameni si a altor milioane care inca nu s-au nascut. RUSINE INCA O DATA USL
  • +3 (3 voturi)    
    ins (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:03)

    bubu [anonim]

    usl-istilor nu creatzi instabilitate politica ..intram in faliment ce naiba..investitori ioc
  • -3 (5 voturi)    
    Adevarat (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:03)

    Bibic [anonim]

    Eu sunt din start impotriva tuturor politicienilor. Cred ca sunt toti din acelasi aluat.
    Insa, poate reusiti dvs sa imi explicati cum este posibil ca Romania in 2004 sa fii avut o datorie externa de 21.5 Mld EUR (38% din PIB), iar in 2012 dupa 8-9 ani de regim portocaliu datoria sa fie 97 Mld EUR (mai mult de 40% din PIB).
    Cine a facut datoria asta?
    Mama, tata, sora, vecinul sau executivul?

    Sunt de acord ca printre noi sunt o groaza de comunisti, bolsevici, felixisti.. dar nu mai merge povestea cu "am preluat datoria de la guvernarea anterioara" - lumea moare de foame.
    • -3 (5 voturi)    
      eh, Iliescu e de vina! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:10)

      PDL e la guvernare [anonim] i-a raspuns lui Bibic

      numai asta stie PDL si postacii sai! Sa dea vina pe altii!
    • +2 (4 voturi)    
      Datoria (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:20)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui Bibic

      tarii(executivului cum spui tu)-vreo 25 mld.;restul,sunt ale vecinului, sorei,tatei,adica sectorului privat.
      Pe ce lume traiti...?
    • +2 (4 voturi)    
      un raspuns (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:25)

      nico [anonim] i-a raspuns lui Bibic

      un posibil raspuns este: procentul din PIB nu s-a marit de 4 ori ca suma absoluta (daca e corecta cea din 2004 sau si din 2012, adica daca e numai datoria statului sau si cea privata adunata in 2012). Deci, s-au dus in consum, adica pensii, salarii (unii au avut nesimtite), ajutoare sociale, cheltuieli fara rost. Plus rostogoliri de dobanzi, care au tot crescut (cam de 2 ori pt RO). Lumea moare de foame e corect. Dar cine vine sa faca schimbarea: urmasul lui Ilici si al lui Campeanu (singurul care n-a fost scos din tanc si curata acasa). Vina este a ce s-a pus in acesti 20 de ani de cei de sub Ilici: patroni, sefi, in ministere. De ce patronii romani nu maresc dublu sau triplu salariile, ca ar avea de unde, oricum dau cam de 5-6 ori mai putin ca in Vest ? De ce ? Pt ca tot sistemul este de tip Ilici: privat in aparenta, capusa la stat in realitate. Si cred ca vor veni din nou si vor face la fel iar. Asta ne asteapta cu Ponta si Crinut.
      • +4 (4 voturi)    
        foarte bine punctat... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:05)

        mercedes [utilizator] i-a raspuns lui nico

        mai adaugam si faptul ca aparatul administrativ s-a ingrosat inexplicabil sub Tariceanu pentru a face loc bunicilor, nepotilor, unchilor pe functii inutile dar extrem de bine platite.
        • +3 (3 voturi)    
          si era guvern liberal !? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:44)

          nico [anonim] i-a raspuns lui mercedes

          cica era guvern liberal, care trebuia sa minimizeze cheltuielile cu statul si sa dea posibilitati privatilor (sanatate, cresterea copilului, descentralizare, ehei ..) si mai mult (cum e in Vest).
    • -1 (3 voturi)    
      Si ce daca moare... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:16)

      Atlas [anonim] i-a raspuns lui Bibic

      Si ce daca lumea o duce greu si rau ( nu stiu daca moare de foame, dar nu este departe... ) Ideea PDL istilor este clara : Numai noi putem sa guvernam ! Restul, adica opozitia ,va duce tara pe rapa si la dezastru ! Ma intreb : oare se poate mai rau ? Si portocalii vor sari toti la unison : Sigur ca se poate ! Veti vedea voi ! Ce se intelege dintr-o astfel de discutie...Va las pe toti sa ganditi !
      • 0 (2 voturi)    
        ce adica sa gandim (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:25)

        nico [anonim] i-a raspuns lui Atlas

        crezi ca politica este ceva care se invata intr-o luna-doua sau la FF ? Problema nu este a pdl-ilor ci care este cel (cei care dau directia). Adica Ponta si Crinu in cazul USL. Crezi ca sunt in stare, cu ce fac acuma, cu ce experienta au, cu ce idei au ?
  • +5 (7 voturi)    
    tradare (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:17)

    alina [anonim]

    USL a cam intrecut masura. cum isi permit una ca asta? nu cred ca avem nevoie de o reclama proasta tocmai acum. mi se pare ca dau dovada de o mare ipocrizie prin modul in care incearca sa isi invinga adversarul.
  • +6 (6 voturi)    
    lupta impotriva poporului (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:23)

    alina [anonim]

    asa se dovedeste inca o data cat de mult le pasa de poporul roman!!!
    • -2 (2 voturi)    
      sa fim cinstiti (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:11)

      realist [anonim] i-a raspuns lui alina

      Credeti ca daca intoxicati poporul cu comentarile d-stra nerealiste ,nu se vede realitatea,ca la conducerea tarii sant neprofesionalisti, oameni fara experienta ,,fara cultura economica ,care gandesc numai la propriul lor buzunar, treziti-va la realitate romani, ,tara are nevoie de profesionalisti ,(nu de cur---),sa puna intersul tarii mai presus decat interesul personal,sa fim mindrii ca traim in aceasta tara si ca muncim pentru prosperitatea personala si a intregii natiuni nu pentru asa zisii smeicheri care nu cunosc munca ,dar au ajuns extremi de bogati prin diverse mijloace nelegale, Sa rdicam valoarea muncii , sa respectam legea si s-o aplicam la fel de riguros la totii cetatenii natiunii indiferent de functia pe care o are sau o reprezinta in stat.Cu munca ,cinste,intelepciuune si onoare se cladeste bunastarea si viitorul tarii.
  • -3 (3 voturi)    
    Actuala putere ... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:59)

    Marse [anonim]

    ... se inspira din tacticile marca Mircea Sandu si Mitica Dragomir: sa nu va atingeti de noi, ca ne dezafiliaza FIFA . EU zica sa intre la parnaie si Nashi, si Mitica si Baselu ...
  • +2 (2 voturi)    
    Supoziţie (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:10)

    Vasile [anonim]

    Din presa sportivă am înţeles că membrii galeriilor de fotbal sunt sponsorizaţi de patronii echipelor. Ar fi de studiat comportarea acestora în actualele proteste, cunoscut fiind că acei tineri sunt de felul celor care consumă din plin libertăţile sistemului: cluburi, baruri, discoteci, ieşiri peste graniţe ... . Protestează aceştia împotriva acestor libertăţi sau sunt cumva recompensaţi? Şi în sectorul protestatarilor liniştiţi prea mulţi supraponderali şi tot aceiaşi seară de seară cu o punctualitate demnă de a fi respectată la un serviciu.
    Căt despre d-l Ponta, lăsaţi-l în ideile lui. Momentan a preluat ştafeta de la d-l Geoană.
  • -1 (3 voturi)    
    Toxi-Stolo (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:26)

    Marius_Rapidus [anonim]

    D-l Stolojan este cel ce ne intoxica:
    - daca situatia internationala este atat de proasta de ce promite si el si PDL-ul ca in scurt timp nivelul de viata va incepe sa creasca?
    - daca imaginea Romaniei este atat de buna iar PSD-ul o strica, DE CE NU AM FOST PRIMITI IN SCHENGEN?
    Va rog sa-mi acceptati comentariul, si sa nu ma canzurati ca pana acum, nu e nimic ofensator in mesajele mele, reusesc sa ma stapanesc destul de bine!
    • +2 (2 voturi)    
      Ne- a inspaimintat (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:40)

      hotnou [anonim] i-a raspuns lui Marius_Rapidus

      Sarmane tinerel, lasa politica si apuca-te de ceva serios.
      • 0 (2 voturi)    
        FMI (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:52)

        Marius_Rapidus [anonim] i-a raspuns lui hotnou

        M-as lasa eu de ea, dar nu se lasa ea de mine, mi-a scazut salariul de bugetar cu 25% si sunt facut "vierme" de cineva care promitea la alegeri ca isi va apara alegatorii ca pe ochii din cap. In loc de comentarii condescendente mai bine incearca d-le/d-na hotnou sa ma lamuresti de ce mai avem nevoie de parerea FMI (citat Stolo), ca banii i-am luat deja si altii nu ne mai trebuie. Avem un stand-by si onor. Guv. a declarat bugetul OK si ca nu ne vom mai imprumuta!
  • +3 (3 voturi)    
    ROMANIA (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:29)

    BEBE [anonim]

    Opozitia acuza guvernul ca nu doreste sa poarte dialog constructiv, insa ei sunt la fel de rigizi precum acuza puterea ca ar fi. Ei nu concep o alta solutie decat alegerile anticipate, altfel sunt convinsi ca vor pierde alegerile din toamna
    • 0 (2 voturi)    
      Pana la toamna va fi o schimbare in bine...? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:29)

      Atlas [anonim] i-a raspuns lui BEBE

      Nu va faceti griji ! Pana la toamna nu va fi nici o schimbare reala in bine daca ramane PDL-ul la conducere. Schimbarea in bine putea sa vina in cei trei ani de guvernare ...si a venit ce se vede...Nu stiu daca altii vor putea imbunatatii ceva, dar sa plec de la ideea ca singura solutie buna este PDL -ul , este de-a dreptul absurd !!! PDL nu doreste nici o colaborare ! Eventual o mimeaza ! Cate amendamente ale opozitiei au fost retinute in diverse legi ( inclusiv in buget ). Nimic ! Singurii destepti sunt cei de la PDL ! Dupa parerea mea , o asemenea comportare descalifica din start si cine o sustine trebuie inlaturat definitiv !
  • -1 (3 voturi)    
    Intrebare (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:40)

    gogu [anonim]

    Cand cei care vorbeau la PE erau de la PD (2000-2004) nu era tradare?! Cand cu intrarea in UE.
    Atunci era joc politic?
  • +4 (4 voturi)    
    lasiii (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:04)

    MD55 [anonim]

    In timp ce romanii amarati dardaie de frig afara sefii lor petrec cu aroganta prin cluburi (Mazare) si ii doare in cot de ei. Nu merita sa te injosesti in asa hal pentru cativa zeci de lei mai ales cand mai e asa putin timp pana la alegeri. RUSINE USL pentru lasitatea de care a dat dovada!!!!
  • +4 (6 voturi)    
    nu vrem sa ajunga USL la putere (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:05)

    ana [anonim]

    Ne-am saturat de USL !!! O fi Basescu cum o fi dar macar nu raspunde la comenzile mogulilor si vrea sa schimbe ceva in tara asta. Va e frica de capitalism ??? Oameni buni, nu mai asteptati ca statul sa va dea ceva… E timpul sa muncim si sa producem singuri .
  • +3 (7 voturi)    
    Stolojan Presedinte (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:12)

    eddy [anonim]

    E unul din putinii romani carora le pasa de tara, nu de culoarea politica sau buzunarele partidului.
  • +4 (6 voturi)    
    USL-isti fara minte (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:21)

    Lenuta [anonim]

    USL-isti nenorociti, va ganditi numai cum sa castigati elegerile, nu conteaza mijloacele.
  • +5 (5 voturi)    
    ignoranta (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:32)

    alina [anonim]

    desi platesc poporul sa suporte frigul,cand este vorba de a lua decizii USL nu se gandeste nici o secunda la popor
  • +3 (3 voturi)    
    Dezinformare (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:37)

    Yoyo [anonim]

    USL in goana dupa putere, ar sacrifica si interesul tarii fata de UE.
    • 0 (2 voturi)    
      Pentru Alina si Yoyo (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:47)

      Atlas [anonim] i-a raspuns lui Yoyo

      Cred ca sunteti si voi constienti ce minciuni ati postat ! Ce se intelege " sacrificarea tarii " in viziunea dvs. Faptul ca este informata Europa despre situatia din tara ? Credeti ca ei nu o stiu ?
      Frigul pe care il suport este mai mic sub conducerea PDL-ului ? Contribuie acesta cu ceva pentru usurarea populatiei ? Contribuie cu desfintarea locurilor de munca, cu cresterea preturilor etc etc. Voi stiti ce scrie pe afisele demonstrantiilor din strainatate ? Stiti dece s-au dus acolo ? Am impresia ca nu avem nici cel mai modest bun simt ! In toate ( sau aproape ) tarile civilizate, un guvern care se confrunta cu demonstratii ca in Romania, si-ar da demisia si ar cere el alegeri anticipata ! La noi, spunem : lasati guvernul sa lucreze. Pana acum ce a facut ?
  • -1 (1 vot)    
    DAAA (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:27)

    CATA [anonim]

    Acesta este climatul pe care si-l doreste USL in Romania, pentru ca asa pot conduce fara griji si pot fura fara sa-i traga nimeni la raspundere. Nu-i lasati pe neo-comunistii astia sa ne fura tara si vietile!
  • 0 (0 voturi)    
    AIUREA (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:39)

    bogdan [anonim]

    Noroc cu cei din PPE...se mai uita si cine e cel care declara ceva :)
  • -1 (1 vot)    
    Rusine (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:54)

    DuduCristian [utilizator]

    Rusine USL, Chiar asa cu orice chip, cu orice pret, cu orice costuri vreti din nou la ciolan? 20 de ani nu a ajuns?
  • -1 (1 vot)    
    inteligenta (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:54)

    cristinageorgiana [utilizator]

    Normal ca totul pica pe popor.Imaginea noastra ca tara a scazut enorm in afara din cauza acestor imbecili .
  • -1 (1 vot)    
    :P:P (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:00)

    gigel [anonim]

    normal ca strainii cand aud ce au provocat USL ul in tara se mai tem sa vina sa investeasca in Romania..maine poimaine auzim ca ne scade ratingul de tara!!!
  • -1 (1 vot)    
    De acord! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:23)

    Delyka [utilizator]

    Opozitia se gandeste doar la ea,nu si cat are de suferit Romania!
  • -1 (1 vot)    
    O intrebare am si eu (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:31)

    gymo [anonim]

    Daca USL reuseste sa convinga UE si sa luam sanctiuni cu mama draq or sa faca ei ceva in tara asta, cand o sa ramanem fara subventii si bani ptr cofinantari. Pentru ca ei vor sa ajunga la conducere!
    O intreaga mascarada marca PSD!
  • -1 (1 vot)    
    Fara limte (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:46)

    Catalin [anonim]

    "Domnii" Ponta si Antonescu nu au limite si nici rusine.Ar fi in stare sa calce pe cadrave,chiar si pe cadavrul ROMANIEI doar sa prinda ciolanul cel mare.
  • -1 (1 vot)    
    asa zisi politicieni (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:54)

    Catalin [anonim]

    Cum e posibil ca un politician care trebuie sa-si reprezinte tara cu cinste si sa incerce mereu sa imbunatateasca imaginea acesteia in lume sa faca exact contrariul,apoi sa vina si sa ne minta cu nerusinare ca pe niste retarzi!!!
    Domnule Ponta aveti o parere foarte proasta despre poporul pe care spune-ti ca vreti sa-l conduceti.
  • -1 (1 vot)    
    WRC (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:10)

    bebe [anonim]

    felicitari domnului ponta! sper ca prin sistarea fondurilor europene, dl. ponta sa doneze din banii stransi pt excursiile dumnealui in monte carlo si alte zone exotice unde se organizeaza concursurile de raliuri!!!
  • -1 (1 vot)    
    Libertatea cui ? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:20)

    Ioana [anonim]

    Pai asta si vor cei de la USL...sa dezbine tara asta , cu o mana de oameni pe care i-a platit vor ei sa faca asa zisul " miting pentru libertate " . Libertatea cui ???
  • +2 (2 voturi)    
    DRAGA STOLO (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:03)

    ddd [anonim]

    riscul e ZERO. romania e DEJA decredibiliyata. DE VOI. voi sunteti antiromanii care ati infometat populatia ca sa va imbogatiti. se apropie ziua judecatii!!
  • -1 (1 vot)    
    limitati (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:13)

    cristinageorgiana [utilizator]

    USL nu o sa mai faca nimic.Or sa faca ce au facut si cand au fost la guvernare-adica sa fure si sa isi vad doar de interesele proprii.
  • -1 (1 vot)    
    Tata Stolo ne salveaza! (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:12)

    garcia [anonim]

    Buna seara

    Am urmarit cu interes expunerea de motive a domnului Stolojan si numai un om nebun nu i-ar da dreptate. Daca nu avem incredere in cele spuse de el, atunci pe cine sa credem? Pe Crin care se trezeste dimineata , pe la pranz :) sau pe Pontanacul care se crede Sumacher? Mai bine il credem pe Voiculescu, deoarece motanii incaltati cu nume Felix nu mint nicioata :)
  • -1 (1 vot)    
    toxic (Luni, 23 ianuarie 2012, 2:31)

    cristinageorgiana [utilizator]

    Toxici sunt cei din USL si ideologiile lor comuniste.
    Ce refome sa faca incompetentii astia avizi de putere?
    Sunt abandonati si de proprii oameni la cat sunt de slabi.
  • -1 (1 vot)    
    ? (Luni, 23 ianuarie 2012, 9:44)

    ecomeda [anonim]

    asta vreti voi ..vreti ca in est exact "momentul potrivit" ca opozitia sa incerce sa creeze instabilitate politica, astfel incat Romania sa intre in faliment, sa nu mai poata fi platite datoriile externe, pensiile si salariile
  • 0 (0 voturi)    
    Ingrijorat (Luni, 23 ianuarie 2012, 11:24)

    Gigi Kent [utilizator]

    La modul in care au reactionat cei din PDL la proteste (mai putin la solicitarile USL), acum scotandu-l la inaintare pe acest fanfaron fricos incapabil sa-si asume vreo responsabilitate in afara de cei 7000 Euro salariu caldutz de la Parlamentul European (a renuntat o data la candidatura pentru prezidentiale si o data la functia de Prim Ministru), ma gandesc daca vom mai avea alegeri Parlamentare foarte curand. In 2012 in nici un caz, aceasta fiind intentia de la inceput (in buget nici nu exista bani pentru alegeri).

    Probabil ca si inceputul lui 2013 ca termen pentru alegeri este sacrificat, cu siguranta cei aflati la ciolan acum invocand "recesiunea" si cheltuielile prea mari pentru organizarea alegerilor si pe sistem "ce vreti sa ajunga USL-ul la putere?" vor suspenda democratia in Romania.
  • 0 (0 voturi)    
    Viclenie ! (Luni, 23 ianuarie 2012, 15:16)

    alexx [anonim]

    Va vine sa credeti ca acesti oameni aspira la conducerea tarii? Ne calca pe toti in picioare numai ca sa obtina ei puterea. Iti vorbesti tara de rau, o acuzi in fata Europei ca sa ce? sa o conduci pe viitor? Sunteti de partea lor ? de partea domnului Ponta care scoate astfel de cuvinte despre Romania? Pe ei ii vreti sa ne reprezinte ? Unde a ramas onoarea de altadata?
  • 0 (0 voturi)    
    Patriotul Stolojan (Luni, 23 ianuarie 2012, 18:11)

    anaerobik [anonim]

    Orice s-ar spune, fostii ofiteri sub acoperire ai Securitatii sunt mari patrioti. Interesul national, si pe urma cel de grup sau personal....
  • 0 (0 voturi)    
    opozitia... (Luni, 23 ianuarie 2012, 19:12)

    Alecu Alexandru [anonim]

    opozitia....rezulta iresponsabilitate !
  • 0 (0 voturi)    
    USL isi bate joc de noi (Marţi, 24 ianuarie 2012, 5:01)

    Doru Câplea [anonim]

    Liderii opozitiei nu tin seama de sacrificiile pe care poporul roman le-a facut prin suportarea masurilor de austeritate. In timp ce puterea si-a asumat masuri dure, care i-au atras oprobiul intern, dar au adus stabilitate economica si incredere pe scena internationala, opozitia face tot ce ii sta in putinta pentru a distruge imaginea Romaniei, sfidand toate sacrificiile pe care le-am facut cu totii, in ultimii 2 ani.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by