VIDEO Traian Basescu, niciun cuvant despre protestele de strada, la primul discurs dupa declansarea acestora: "Romania doreste sa consolideze dialogul cu Rusia pe baze pragmatice"

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 19 ianuarie 2012, 11:13 Actualitate | Politic


Presedintele Traian Basescu se intalneste joi, la Palatul Cotroceni, cu sefii misiunilor diplomatice straine acreditate in Romania. "2011 a fost un an dificil, in care crizele economica, financiara, umanitara si uneori politica au pus din nou la incercare guvernele si populatia lumii", a declarat Traian Basescu la inceputul discursului sustinut in fata ambasadorilor.

Urmareste LIVE TEXT discursul sefului statulu:
  • Va doresc dvs si tarilor dvs un an nou mai bun, mai linistit, cu pace, cu prosperitate si stabilitate
  • 2011 a fost un an dificil, in care crizele economica, financiara, umanitara si uneori politica au pus din nou la incercare guvernele si populatia lumii
  • In Europa, pe masura adancirii crizei, a devenit tot mai clar ca viitorul consta in adancirea uniunii
  • Principala lectie invatata e ca o atitudine responsabila in plan politic si economic constituie o premisa fundamentala impotriva crizelor
  • Situatia Romaniei: In fata propriei instabilitati in 20009 si 2010 si mai apoi in fata instabilitatii economice externe, Romania a continuat reformele institutionale, creand astfel premisele pentru revenirea la un deficit de sub 3% din PIB la finele lui 2012
  • Datoria publica e sub o treime din PIB, unul dintre cele mai reduse nivele din UE
  • Am inregistrat o crestere constanta din trim IV 2011 si preconizam o crestere medie de aproximativ 2,5% in 2012
  • In primele noua luni PIB-ul a crescut cu 2,7%
  • Economia a evoluat peste asteptarile multora, in special datorita agriculturii, a cererii la export si a investitiilor guvernamentale
  • Conform Eurostat, Romania a fost in 2011 primul stat membru cu cea mai mare pondere a investitiilor publice din PIB, de 5,8%
  • Prioritatea invesitiilor se mentine si pentru 2012
  • Aceste sume vor fi orientate cu precadere catre proiecte cu impact direct asupra cresterii economice si creare de locuri de munca: infrastructura de transport, turism, mediu, agricultura, IT si IMM-uri
  • In ultimii doi ani atentia s-a concentrat pe avansarea reformelor deja incepute sau pe deschiderea altora noi
  • Prioritatea pe linia reformelor se mentine in 2012
  • Voi continua sa fiu un partener activ al guvernului
  • Asteptam intrarea in vigoare in iunie a codului de procedura civila
  • Va fi definitivata noua lege a sanatatii
  • Vor fi adoptate noi masuri pentru stimularea mediului de afaceri
  • Avem in vedere o reorganizare administrativa a tarii, daca vor permite conditiile politice
  • Increderea pietelor si a agentiilor de rating constituie conditii esentiale pentru asigurarea stabilitatii economice si financiare
  • Va trebui sa ne asiguram ca decizia privind expunerea marilor banci in Romania va fi respectata
  • In conditiile in care stabilitatea Romaniei va continua sa se stabilizeze, nu exista conditii care sa argumenteze o eventuala retragere de lichiditati de pe piata romaneasca
  • Exista premisele ca economia romaneasca sa inregistreze si in 2012 valori pozitive ale cresterii economice
  • Proiectul european se afla intr-un moment de rascruce
  • Principiile europene, in special solidaritatea responsabila, isi pastreaza intreaga relevanta
  • Romania doreste ca prin acest acord UE sa iasa intarita si nu slabita, obiectivul nostru fiind indentificarea de solutii comune la probleme comune
  • Dorim sa evitam stabilirea unor diviziuni artificiale in cadrul UE
  • Romania e adepta unei Uniuni tot mai integrate, care sa tinda spre Statele Unite ale Europei
  • Am reflectat in programul de convergenta transmis CE ca obiectivul de a adopta euro in 2015 se mentine
  • Romania doreste sa adere sa adere la euro si sa contribuie in acelasi timp la consolidarea Uniunii
  • Pentru aceasta nu e suficienta indeplinirea criteriilor de la Maastricht, ci economia si institutiile de stat trebuie sa fie si ele competitive
  • Am sustinut consecvent consolidarea UE 
  • Romania a fost si ramane promotoarea unei uniuni puternice, ferma in promovarea valorilor si principiilor sale la nivel international, competitiva in exterior
  • Pentru 2012 avem doua repere importante legate de Mecanismul de cooperare si integrare: Raportul de la inceputul anului si raportul final
  • Asteptam propunerile concrete ale Comisiei cu privire la perspectivele acestui mecanism
  • Suntem surprinsi in ceea ce priveste spatiul Schengen ca decizia privind aderarea Romaniei si Bulgariei e in continuare blocata, desi toate conditiile sunt indeplinite
  • Libera circulatie trebuie sa ramana o politica aplicata echitabil tuturor cetatenilor UE
  • Consideram nejustificate mentinerea restrictiilor in ce priveste piata muncii in noua state europene
  • Romania va continua sa promoveze obiectivul de liberalizare totala a accesului romanilor pe piata europeana a fortei de munca
  • Trebuie sa discutam mai mult in consiliile europene cum putem crea mai multe locuri de munca, in special pentru cei tineri
  • Trebuie sa ramanem fideli principiilor de solidaritate si responsabilitate in negocierea noului cadru financiar pentru 2014-2020
  • Solutia pentru o uniune mai puternica impune promovarea politicilor agricole comune si de coeziune
  • Consider important ca logica de austeritate si disciplina sa nu reduca potentialul de dezvoltare prin reducerea semnificativa a cuantumului bugetului sau prin distribuirea nerezonabila a fondurilor europene
  • In atentia noastra se va afla strategia UE pentru regiunea Dunarii; potentialul de dezvoltare a regiunii e unul semnificativ
  • Un obiectiv prioritar ramane securitatea energetica, trebuie pus accentul din ce in ce mai  mult pe energii regenerabile
  • Realizarea gazoductului Nabuccco si interconectorul de gaz Azerbaidjan Georgia Romania Ungaria raman prioritare
  • Nu trebuie sa asteptam inca o criza pentru a ne aduce aminte de importanta acestor proiecte
  • Am incurajat si incurajam demersurile privind conectarea pietelor de energie dinn  Moldova si Ucraina la reteaua europeana
  • E la fel de important sa privim cu interes spre exteriorul Uniunii
  • Ramanem fideli sustinerii traseului european al tarilor care demonstreaza vointa politica si capacitatea de a parcurge cu succes acest itinerariu
  • Evolutiile recente din vecinatatea sudica au reliefat avantajele si limitele politicii europene 
  • Romania se va exprima in continuare in favoarea consolidarii unor relatii de cooperare cu partenerii din vecintatea estica si sudica
  • O strategie pentru Marea Neagra ar veni intr-o complementaritate logica la strategia pentru Marea Baltica si pentru Dunare
  • Am in vedere resursele de hidrocarburi, pozitia de poarta de intrare a resurselor energetice
  • In 2012 vom aborda politica externa in acelasi spirit de continuitate ca si in cazul politicii europene
  • Cu sprijinul partenerilor nostri strategici din UE, speram sa depasim anumite obsatacole in accesul la spatiul Schengen si pietele de munca
  •  Construim relatia cu SUA de pe o platforma innoita
  •  Vom lucra pentru implementarea tuturor liniilor de actiune convenite,astfel incat sa obtinem rezultate concrete, cu precadere in domeniul economic si al liberei circulatii
  • Consolidarea parteneriatului special cu Moldova ramane o prioritate a diplomatiei romane
  • Vom continua sa sustinem procesele de apropiere de UE si de democratizare a societatii
  • Nu pot decat sa salut decizia UE din decembrie de lansare a negocierilor cu Moldova pentru constituirea zonei de liber schimb aprofundat si cuprinzator
  • Ne asteptam ca reluarea reuniunilor formale 5+2 sa conduca la progrese efective in solutionarea conflictului transnistrean
  • Va ramane prioritara atentia fata de minoritatile romanesti
  • Criza nu poate fi un pretext pentru diminuarea eforturilor de a oferi sprijin cetatenilor romani care traiesc in strainatate
  • Relatia cu Turcia a fost marcata de contacte intense, culminand cu ridicarea relatiei la nivel de parteneriat strategic
  • Ne-am propus in 2012 sa punem in aplicare un plan de actiuni cu proiecte concrete, cu accent pe domeniul economic si al promovarii investitiilor
  • Relatia cu statele din Caucaz si Asia Centrala vor canaliza in continuare demersul nostru politic si dorinta de a pune in valoare un urias potential de cooperare economica
  • Vom sustine in continuare activ aspiratiile euro-atlantice ale Georgiei
  • Vom sprijini in continuare candidaturile pentru aderaraea la UE a statelor din Balcanii de Vest
  • Politica externa a Romaniei va rezerva un loc special relatiilor cu China
  • Am toata increderea ca 2012 va permite consemnarea unor proiecte importante, in special de natura economica
  • 2011 a marcat o intensificare a relatiilor cu principalele economii asiatice
  • In perioada urmatoare se cuvine sa  ne regasim si cu Rusia in promovarea acelorasi valori ale spiritului european, pe linia evolutiilor pozitive din relatiile economice bilaterale
  • Primavara araba a fost evenimentul cel mai important al anului 2011
  • A oferit ocazia de a retrai momentul euforiei produse de caderea dictaturilor din Europa de Est
  • Miza fundamentala a momentului pentru comunitatea internationala este de a sustine calea moderatiei si echilibrului
  • Prioritatea pentru 2012 ramane implicarea in sprijinul proceselor de transformari democratice in statele din Africa de Nord si Orientul Mijlociu
  • Suntem interesati sa contribuim la instaurarea pacii, stabilitatii si securitatii in orientul mijlociu
  • Intelegem deplin aspiratiile poporului palestinian la autodeterminare si cele pentru securitate ale poporului israelian. Suntem convinsi ca solutia este la masa negocierilor
  • Suntem preocupati si urmarim cu atentie evolutiile din dosarul nuclear iranian; solicitam deplina responsabilitate in clarificarea acestei problemele
  • In domeniul securitatii, Romania va continua sa fie un contributor de securitate
  • La sumitul de la Chicago obiectivele noastre vizeaza declararea capabilitatii NATO in domeniul antiracheta si identificarea unor proiecte de tip smart defence
  • In Afganistan ne-am continuat implicarea in eforturile de stabilizare a situatiei
  • Obiectivul nostru este sa procedam la o diminuarea graduala a fortelor combatante, in paralel cu sporirea numarului de militari implicati in activitatile de formare si instruire
  • Pentru 2012 ne-am propus sa sprijinim initiativele in directia unei politici de securitate europeana mai coerenta
  • Vom continua consacrarea rolului politic activ al Romaniei in cadrul francofoniei.


Anul trecut, la intalnirea cu ambasadorii, seful statului spunea ca autoritatile de la Bucuresti isi propun ca 2011 sa fie, in materie de politica externa, anul romanilor. El a subliniat atunci ca Romania va urmari cu precadere acele obiective de politica externa care au consecinte directe si practice asupra vietii de zi cu zi a oamenilor.

'Libera circulatie, liberalizarea accesului pe piata europeana a muncii, consolidarea identitatii etnice, culturale, lingvistice, spirituale si, in general, intarirea legaturii cu tara a romanilor, oriunde s-ar afla ei, vor fi liniile de forta ale diplomatiei romane in 2011', sustinea presedintele Basescu.

Potrivit unui comunicat transmis de Administratia Prezidentiala, tot joi, ambasadorul Marocului, Faouz El Achchabi, cel al Republicii Peru, Jose Antonio Arrospide del Busto, precum si cel al Australiei, John Jerome Griffin, isi vor prezenta scrisorile de acreditare.

Ambasadorul Frantei, Henri Paul, si cel al Irlandei, John Morahan, vor fi primiti de seful statului in vizita de ramas-bun, la incheierea mandatului in tara noastra.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10140 vizualizari

  • -10 (42 voturi)    
    bani aruncati ... in celalalt buzunar (Joi, 19 ianuarie 2012, 11:29)

    KingSnake [utilizator]

    "Conform Eurostat, Romania a fost in 2011 primul stat membru cu cea mai mare pondere a investitiilor publice din PIB, de 5,8%"

    Deci nimeni in Europa n-a mai facut parcuri de atatia bani ? Ce incompetenti ! Sa se uite la guvernul Basescu, ca sa vada cum se fura cu spor.
    • -9 (35 voturi)    
      Faza ... (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:01)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui KingSnake

      ... tare e ca orice portocaliu "de bine" o sa-ti explice cat de rau a fost Tariceanu ca a marit pensiile si salariile si a papat banii din privatizarea BCR. Pai daca avea guvernul Boc banii astia la dispozitie facea de doua ori mai multe patinoare la pret dublu, parcuri in padure, piscine fara personal si stadioane in panta. Iti dai seama?

      Adevarul gol golut este ca astia au marit TVA-ul, au taiat salariile din domeniul public, au impozitat suplimentar pensiile, impozitat suplimentar si cerut TVA pe veniturile din drepturile de autor, introdus forfetar samd doar pentru a avea ce fura.
      • +20 (40 voturi)    
        Chestia asta cu protestele (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:16)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Este buna daca oamenii vor sa dea o palma politicienilor care au furat si PSD si PNL sunt mult mai mafioti ca actualii.

        Dar, din pacate foarte multi sunt indivizi montati de Voiculescu si Vantu care striga ce li s-a spus de acasa sa strige. De asta sunt si cateva mii si nu mai multi, ca nu reprezinta Romania ci Psd si Pnl.
        • -5 (15 voturi)    
          Oare? chiar ai dreptate? (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:00)

          casandra [anonim] i-a raspuns lui dan

          Tot Eurostat ne spune. Cunoscand faptul ca principala sursa a guvernantilor este bugetul petnru investitii publice, sa comparam bugetele de investitii!
          http://epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=table&init=1&language=en&pcode=tec00022&plugin=1

          In anul 2010 - 5,8% din PIB
          In anul 2001 - 2,7% din PIB
          in anul 2002 - 3,4% din PIB
          in anul 2003 - 3,5% din PIB
          in anul 2004 - 3,0% din PIB

          Asa ca, in guvernarea PSD, "buzunarul" din care ar fi putut fura politicienii era mai mic.
          Acum, cu astia, chiar daca este criza si veniturile firmelor si ale oamenilor au scazut, guvernantii aproape ca si-au dublat ponderea "buzunarului" din care pot lua.

          Deci....
          • -8 (12 voturi)    
            Nemaipunand ... (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:25)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui casandra

            ... la socoteala ca PIB-ul din 2010 e mult mai mare decat cel de pe vremea lui Nastase pentru ca mult hulitul Tariceanu a avut grija de asta ...
          • +4 (8 voturi)    
            sorry... (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:27)

            buncrestin [utilizator] i-a raspuns lui casandra

            fara cresterea bugetului de investitii publice eram cu PIB-ul pe minus, pentru ca o buna parte din economie e dependenta, intr-un fel sau altul, de banii cheltuiti de stat. daca opreau investitiile si bagau banii in salarii si pensii, banii mergeau pe consum, adica, prin importuri, luau drumul strainatatii. in timp ce occidentalii munceau, pentru a ne furniza noua tot, firmele noastre inchideau, si oamenii isi pierdeau locurile de munca. supravietuiau, ca de obicei, bugetarii si pensionarii, iar cei de la privat, luau calea emigrarii...
            • +1 (7 voturi)    
              Incredibil ! tara arde... (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:55)

              mihai [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

              ….si Basescu ne vorbeste de Japonia, primavara araba si maretele realizari…au adormit oamenii aia pe scaun. Cand tara ardea in Decembrie 89 Ceausescu pleca in vizita in...Iran. Aceleasi simptome, aceeasi lipsa totala de legatura cu realitatea!
          • 0 (0 voturi)    
            Gogu (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:17)

            miki [anonim] i-a raspuns lui casandra

            Cu parere de rau trebuie sa te informez ca metoda "salilor de sport" a fost in guvernarea Nastase.El a fost cel care a facut sali de sport
            in mai toate comunele patriei, in care,acum se fac nunti.Asa se explica investitiile lui Bombo
            de la 2,7%-3,5%.Nu am pus aici autostrazile,drumurile judetene reparate derulate toate prin Trofeul calitatii.Nu iti spune nimic Trofeul calitatii sau crezi ca procurorii sunt chiar timpiti.Pe de alta parte sunt convins ca nu sa furat acum mai mult decit alta data.
            Diferenta o gasesti in A3 la Oana Stancu,Dana Grecu,Adrian Ursu,Mihai Gadea in emisiunile carora gasesti miliarde furate -aparent si neacoperite cu nici o dovada niciodata.Gasesti ex[licatia in manifestrile recente-toate partidele sunt percepute la fel-hoti,manipulatori,comunisti,aroganti.
        • +3 (7 voturi)    
          aaa (Joi, 19 ianuarie 2012, 16:37)

          lex [anonim] i-a raspuns lui dan

          NU va lasati manipulate..antena realitatea egal usl…vor sa destrame tara nu este sufficient ca au furato.Ar trebuie sa ii punem pe Ponta sh pe Antonescu sa fac munca fizica macar 2 sapt sa vada cum se castiga bani,nu sa scoata lumea in strada sh sa le dea la uni bani sa loveacsa jandarmi..JOS CORUPTIA
          • 0 (2 voturi)    
            pe ce lume traiti??? (Joi, 19 ianuarie 2012, 18:16)

            Alin [anonim] i-a raspuns lui lex

            ma intreb !oare cati ani ai?
            1.Multa lume e plecata la lucru , pentru a putea plati facturiile , din banii pe care statul ni ia ca sa poata umbla non stop in costum (metafora).
            2.Multi romani sunt obijnuti sa carcoteasca de acasa inloc sa mearga sa vada ce e cu adevarat pe strazile romaniei si in societatea noarsta.
            3.Daca tu ai un loc de munca asta nu inseamna ca toti au loc de munca , sau daca nu ai! inseamna ca stai pe banii parintilor fara sa iti dai seama cat de mult lucreaza ei ca tu sa iti poti bate joc de oameni care INCA SUNT ROMANI (rusine sa iti fie).
            Mai gandestete unpic! multi studenti isi termina studiile si nu isi gasesc loc de munca in romania , prefera sa mearga "dincolo" , Pentru asta lupta romanii in strada , pentru o tara democratica s.a.
            Un singur om face ca Romania sa nu fie o tara democratica , sa nu ni se asigure faptul ca maine avem ce manca , ca maine daca ma imbolnavesc /ma pot duce linistit la un medic , sunt multe! un singur lucru e de facut si asta este de al da jos pe ACTUAL PRESEDINTE impreuna cu TOT GUVERNUL BASESCU . Bravo celor care la ora asta stau in frig si protesteaza impotriva actualului guvern . JOS BASESCU
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Joi, 19 ianuarie 2012, 22:00)

      cristina [anonim] i-a raspuns lui KingSnake

      Rusine USL-ului pentru ceea ce face, plateste oameni ca sa iasa in strada sa creeze un intreg haos, oamenii astia de nimic nu au altceva in cap decat sa ajunga la putere si sa fure, Antonescule si Ponta lasatine in pace ca ne-am saturat de minicinile cu care veniti zi de zi pe la TV.
  • -10 (28 voturi)    
    :)) (Joi, 19 ianuarie 2012, 11:51)

    catalin_mattei [utilizator]

    uite ca astia de la ambasade ma asculta! ura!!! pe cand o sa-i faza si pe astia gaozari?
  • -13 (39 voturi)    
    un an de realizari marete (Joi, 19 ianuarie 2012, 11:55)

    KingSnake [utilizator]

    Ce discurs comunist. Pana si ambasadorii au adormit.
  • -6 (42 voturi)    
    Vorbe goale.... (Joi, 19 ianuarie 2012, 11:59)

    Carmen-Felicia COCORA [anonim]

    Mare plictis la intalnirea asta :
    1) Basescu stapaneste cu succes limbajul de lemn;
    2) Concluzia : la sfarsitul lunii februarie ( Boc, in februarie.....nu ianuarie ! ), vom fi luati la control de catre europeni....asa ca Base' este vadit incurcat atunci cand incearca sa dea senzatia ca: TOTUL E BINE !
    3) Asa cum spune si CTP-ul e abureala, tragere de timp ......Base' asteapta ca lucrurile sa se linisteasca invocand "dialogul social"....pe hartie , din gura !
    4) Puterea s-a speriat....totu-i un bla-bla si incet-incet , noi cei care am iesit sa taxam derapajul de la democratie ne vom asuma apelativele de : scarbe, viermi, mahala inepta .....lasandu-i pe ei : alesii nostrii sa continue cu umilinta . Ei da stiti ceva, stiu ceva : Pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti !
    Lucrurile nu s-au incheiat pentru cetateni...pe 28.01.2012, vom fi din nou in agora si-ti mai repetam inca odata : PRESEDINTE NU ESTE UN TITLU NOBILIAR, ESTE O RESPONSABILITATE!
    • -7 (33 voturi)    
      Subscriu mesajului!!! Felicitari!!!!!! (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:52)

      costica [anonim] i-a raspuns lui Carmen-Felicia COCORA

      Vorbe goale intr-adevar, in care nu mai crede nici dracu'..... o sa plece curand, mult nu mai este.... e rupt de romanii care l-au votat, aia 51% din 2009....
      Azi nu are nici 10%....cam cat e clientela lui portocalie care-l sustine ca-i e atat de bine in "sistemul" care fura tot!!!!!!!!!!
      Scapam , mult nu mai este.....
    • +16 (30 voturi)    
      MANIPULATOR DE SUCCES LA RETARDATI (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:26)

      PROXIMUS [anonim] i-a raspuns lui Carmen-Felicia COCORA

      @Carmen-Felicia COCORA
      In masura in care CTP este sursa ta de aflare a adevarului nu-ti mai pierde vremea pe aici si posteazape la fituica lui FALIMENTARA. Jurnalismul,in mare,este de 2 tipuri:
      a)Profesionist cu permanenta informare si disecare cu obiectivitate a evenimentelor.
      b)de tip vuvuzea la dispozitia cui plateste.Acest tip de jurnalism este practicat de CTP,Nistorescu,A.Racoviceanu,SRS si nu intamplator niciunul din ziarele manageriate de acestia nu s-au mai vandut la chioscuri si au dat faliment,lumea normala a inteles cum stau lucrurile si i-au ignorat.Se mai adapa la marea inventie INTERNETUL pentru a-si propaga online in spatiul virtual elucubratiile si dejectiile.Daca nu stii cum sa dai faliment exemplul pe care-l poti lua de la ei si in special de la CTP iti va fi de ajuns.Stilul gazetariei de mahala pe care o practica adulatul tau bazat pe invective mergand catre trivial si obscenitate se adreseaza unui public needucat si lipsit de etica.Voi sunteti masa de manevra pe care o manipuleaza cu succes acesti gazetari de categoria "santajul si etajul" Iti imaginezi ca vreunul din acestia moare de foame sau de grija celor care nu sunt capabili sa-si asigure singuri un trai decent si cer asistenta sociala de la stat?
      Te inseli amarnic iar din punct de vedere moral acest individ ca si restul spetei sunt mult sub cota normalului.Daca ai incredere intrun individ care a salutat zgomotos invazia hoardelor mineresti cu lanturi ,bate si topoare sau care mai ieri il facea in gazeta lui albie de porci pe exrege iar acum si-a gasit vocatia monarhica inseamna ca sunt semne serioase de instabilitate etica si la tine.Cand va apela presedintele Basescu la forte paramilitare de tip mineri,IMGB sau va spune catre manifestanti :lasa-i sa fiarba in suc propriu,golani,mai animalule etc atunci sa-l critici dar pana atunci mergi la culcare ca esti obosita de statul in picioare in frig pe la susanelele pe care le numiti ,cu pretentie,Proteste(!?).
      • -10 (12 voturi)    
        N-AM CITIT CE-AI SCRIS (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:39)

        Elena [anonim] i-a raspuns lui PROXIMUS

        E prea lung, dar sunt sigura ca e interesant. Din titlu cred ca e vorba despre Basescu si te felicit pentru postul tau.
        Ne trebuie mult mai multi ca tine.
        • +2 (6 voturi)    
          Dazed and confuzed (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:19)

          Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Elena

          Nici eu n-am citit ce n-ai citit tu, dar cred ca ai dreptate.
        • +3 (5 voturi)    
          Ha ha ha (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:27)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Elena

          Tare!!!
        • 0 (0 voturi)    
          imi plac sustinatorii PDL si Basescu... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 8:43)

          vio [anonim] i-a raspuns lui Elena

          Nu citesc comentariile care au dreptate !!!
          Asa-s si astia care guverneaza, habar nu au, Basescu si Boc au avut "informatii gresite" pe Legea sanatatii si referitor la Raed Arafat si d-aia vezi Doamne l-a trimis Basescu la plimbare vineri seara, asa cum jalnic ne spuse mai ieri Dl Boc la fel de jalincul!!
          Ca nu citisera Legea, asa si cu tine !!
          SUCCESURI !!!!!!!!!!!!!!
      • +2 (2 voturi)    
        observator (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:55)

        frank [anonim] i-a raspuns lui PROXIMUS

        Nu stiu ce sa mai cred ft greu de facut diferenta intre manipulare si adevar pt mine inseamna 2 lucruri: 1.trebuie sa iesim cumva din toata porcaria asta
        2. cum putem sa unim toate ideile bune si folositoare pt Romania?
      • -3 (7 voturi)    
        PLEACA COCOARELE :)) (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:10)

        MORDOR [anonim] i-a raspuns lui PROXIMUS

        Dupa tine jurnalistul trebuie sa fie un fel de masina de scris cu picioare... un functionarash neplatit de stat dar in slujba putentatilor politici care ne convin.
        Ma scuzi COCOARA draga dar CTP este cel mai bun model de editorialist caustic pe care il avem la momentul actual. Daca le ai un pic macar cu scriitura de calitate o sa vezi ca CTP scrie al naibii de bine si al naibii de inteligent. Pe alocuri e literatura...
        Si ce vad la opinii?... Vad ca o domnitza cu nume de pasare calatoare ca se baga peste profesionistii presei si pune vuvuzeaua in gura CTP-ului. Hai, elibereaza-ne de corvoada sa iti mai citim obositoarele epistole.
        • 0 (2 voturi)    
          Acum sti si tinutul...... (Joi, 19 ianuarie 2012, 22:05)

          Carmen-Felicia COCORA - Timisoara [anonim] i-a raspuns lui MORDOR

          Eu nu am scriitura ci am o umila parere dar ...ia sa vedem un pic cine esti tu: o orca hidoasa portocalie dirijata de Sauronul de la Cotroceni . Noi suntem : hobbitii, elfii, piticii.....aceia multi din piata care au strigat si pentru tine ! Daca tot esti fan "Stapanul inelelor", afla ca cei din Mordor sub Sauron - ca tine - au sfarsit-o prost....or fi hobbitii mici si prosti....dar te vor dovedii ! Mordor (Romania) este in fierbere acum.....iar tu nu-ti meriti apelativul : ORCA !
      • 0 (2 voturi)    
        Raspuns decent.... (Joi, 19 ianuarie 2012, 20:46)

        Carmen-Felicia COCORA [anonim] i-a raspuns lui PROXIMUS

        1) Sunt deacord si eu ca ai scris mult si rauvoitor ....si ineficient, te pierzi;
        2) Cand vorbesti cu mine am rugamintea sa te prezinti ( numele ).....fiindca asa din spatele unui pseudonim multi se cred eroi;
        3) Probabil ca vorbesti din fata televizorului....apropo nemultumirile le ti pentru tine sau ai fost in piata ?
        4) Care-i problema ta ? Cine-l plateste pe CTP, sau nemultumirea personala ?!
        5) Sa inteleg ca nu esti deacord ca 2 cetateni sa gandeasca la fel (fie el si jurnalist), pentru ca tie iti miroase a complot;
        6) Mai citeste odata postul tau si vezi ca dusmanul tau nu sunt eu...e pacat sa ma improsti pe mine cu noroi , altii sunt vinovatii frustrarilor tale;
        7) Probabil ca pentru tine este degeba faptul ca am strigat in strada, tot sprijinul pentru bucuresteni ca am riscat singura sa ma expun pentru ca nu voi a tacea;
        8) Ce te legitimeaza pe tine sa ma faci "viermes/carba" din nou?
        9) Cei ca tine pot prelungi haos-ul pentru ca inca nu ti-ai gasit sursa frustrarii...pentru ca cei ca tine azi nu pot cerne realitatea ...ei bine eu nu mai vreau aste timpuri si rogu-te lasa-mi dreptul asta;
        10) Amesteci lucrurile rau de tot, revino-ti fie esti cu noi ( cei din strada ) sau cu puterea ?! Hotaraste-te, timpul lor e pe sfarsite....vezi cu cine votezi !!!
  • +13 (39 voturi)    
    uite unde e presedintele (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:02)

    cristi [anonim]

    - Pentru cine il cautau in ultimele zile.
    de fapt 10 000 oameni nu reprezinta Romania si nici pe departe Romanii.
    nebunia cu taierile de salarii si impozite suplimentare este suplimentara.
    Sper ca in 2012 sa nu fie mai rau - ca or sa piarda alegerile - si e pacat ca tot efortul facut sa se duca pe ani de huzur pentru USL
    in rest, sanatate - ca e mai buna decat toate.
    dar nu in sistemul actual.
    M-am saturat sa am mereu un alt doctor la spital pentru ca cel dinainte a plecat.
    ceva trebuie facut. Cu asta sunt de acord.
    • +6 (14 voturi)    
      presedintele nu avea voie (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:37)

      monica [anonim] i-a raspuns lui cristi

      sa includa intr-un discurs diplomatic,teme de genul manifestatii de cate 4000 de oameni,in toata tara.Cine scrie un astfel de articol,sa se mai informeze cam cum sta treaba cu diplomatii,amvasadele,etc.de acest fel.
      PDL e de vina ca sta cu mainile in san si nu reactioneaza la manifestatiile organizate .
      Oare o jumatate de tara nu l-a ales pe basescu?pentru aceia nu se face nimic?
      Am impresia ca PDL trebuie sa iese de pe esichierul politic caci inafara de a munci,aia nu mai stiu altceva.
      Si,oricum,uitati-va la televiziunile care pana acum prezentau obiectiv lucrurile cum o iau pe drumul antenei 3 si cum oameni de calitate ,care chiar faceau jurnalism sunt marginalizati,Car de curand,vom avea o singura parere la toate canalele,adica Jos Basescu!si atunci va fi dictatura nu acum ,cand in acea piata,vorbitori cu accent puternic,moldovenesc lupta cica"impotriva dictaturii?"oare chiar asa de prosti ne cred cei de peste Prut?
      • 0 (0 voturi)    
        Zau?! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 8:55)

        lili [anonim] i-a raspuns lui monica

        Dar de primavara araba, ce ne poti spune, de ce-a vorbit despre primavara araba?!
        L-a apucat grija arabilor, cand pe el oamenii il contesta in strada de 7 azile cerandu-i DEMISIA peste tot?!
        Basescu le-a vorbit ieri ambasadorilor despre funie in casa spanzuratului, cand oamenii il contesta in cele mai interesante pancarte care mai de care, el vorbea de primavara araba!!
        Care-i deosebirea dintre protestatarii din Romania si primavara araba de care el a vorbit triumfator in fata ambasadorilor?!
        Ca tot impotriva unui regim corupt s-au ridicat, un regim care fura tot, cum sincer a recunoscut vineri seara Presedintele ??!!
        Acele afirmatii ale Presedintelui au scos Romania in strada, nu cred ca romanii au fost incantati sa-l auda pe Presedintele in seara de vineri spunad cat fura "sistemul" lui PDList aflat la guevrnare?!
        Ce-ai crezut ca vor zice romanii auzindu-l vineri seara?!
        Eu am simtit ca efectiv era o SFIDARE la adresa noastra, "Stiti dragi romani, PDListii mei aflati la guvernare fura in draci si d-aia nu avem bani la Sanatate si peste tot("nimeni nu stie unde se duc banii de la CNAS" a recunoscut Presedintele) si trebuie privatizat sistemul de sanatate ca privatii adminsitreaza mai bine banii de la CNAS decat statul corupt care fura tot !!!
        Asta a fost mesajul Presedintelui si oamenii din strada nu i-o vor ierta.
        A stiut tot timpul asta, a stiut cat se fura desi mereu a acuzat televiziunile mogulior cand afirmau asta, spunad ca-i manipuleaza pe romani, acum vine Basescu si recunoaste singur !!!
        DEMISIA!!!!!!!!!!!
  • -5 (33 voturi)    
    Un bun simt elementar (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:02)

    Christian [anonim]

    Presupunea cateva scuze sau cel putin regrete pentru comportamentul propriu.

    Dar 'cel bun, cel drept, cel mare, cel viteaz' nu are cum sa isi ceara scuze.
  • +25 (49 voturi)    
    Nu mor caii cand vor cainii... (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:02)

    gba [anonim]

    Tata, tine-te tare! Cei cu bun simt, cei ce VOR o schimbare rapida si profunda (a tarii, nu doar rocada politicienilor) nu sant putini.
    PDL poate ca nu e mult mai bun ca PSD sau PNL, dar Basescu sigur nu e Iliescu.
    • -6 (28 voturi)    
      Dar mor cand ii impusca oamenii (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:43)

      RaduM [anonim] i-a raspuns lui gba

      Apropo de cal, unii au cam sarit calul. Si cand il sari prea tare, iti poti frange gatul...
  • -3 (27 voturi)    
    Solidaritate, dar nu si pentru "catei" (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:04)

    Cetatean [anonim]

    Traian Basescu: "Trebuie sa ramanem fideli principiilor de solidaritate si responsabilitate in negocierea noului cadru financiar pentru 2014-2020"

    Oare de ce nu aplica Traian Basescu principiul solidaritatii si in politica interna, nu numai in cea internationala?
  • -8 (28 voturi)    
    .. Este rupt de realitate. (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:07)

    Traian Basescu [anonim]

    ...
    • -5 (27 voturi)    
      E bine, a crescut productia la hectar (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:37)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Traian Basescu

      Am inteles, PIBul e mare, totul e roz si ce nu e roz este cauzat de criza.
      Da' 100 de lei la pensii nu promite?
      • +9 (19 voturi)    
        Nope... (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:49)

        Pepi [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        Abia dupa ce bugetul de pensii e excedentar
  • -4 (30 voturi)    
    E bine, bine, e foarte bine!!! (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:09)

    lili [anonim]

    In Romania Dlui Basescu!!
    Presedintele a laudat masurile de austeritate care au saracit romanii , Romania Dlui Basescu este paralela cu Romaia iesita in strada, este Romania portocalie care o duce bine, care n-a simtit criza, care si-a facut concediul 2011 la Monte Carlo, care-si permite haine Jaxx si posete Vuitton, acea Romanie care face parte din "sistemul" de care ne-a vorbit Presedintele vineri seara, "sistemul" ala care fura, e corupt, clientelizat cu portocalii incompetenti, politizat si fura banii de la CNAS("nu stie nimeni unde-s banii de la CNAS", spunea lejer si sincer nevoie mare Presedintele in acea vineri seara!!) !!
    Despre acea Romanie care-a scos romanii in strada zilele astea, NU le-a vorbit Presedintele ambasadorilor!!
    Le-a vorbit despre reforma, despre Legea salarizarii unitare, care nu functioneaza, despre Legea pensiilor care nu functioneaza, nu le-a vorbit despre Legea Responsabilitatii fiscale sau despre Legea responsabilitatii Minsiteriale care NU functioneaza in Romania asa cum FUNCIONEAZA in orice tara democratica !!!
    Dl Presedinte ramane izolat intr-o Romanie paralela, daca romanii il vor plecat sa nu mai mire pe nimeni.
    Sunt convinsa ca declaratia asta a Presedintelui va incinge si mai mult spiritele, deja in Piata Universitatii ca si la Cluj, la Timisoara incep sa iasa oameni educati satui de mizeria politica portocalie a Presedintelui sincer cu romanii ca vinerea trecuta.
  • -8 (28 voturi)    
    Dube cu turisti rusi (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:10)

    Radu [anonim]

    A primit ceva informatii de excursionisti rusi de a intors-o ca la Ploiesti cu rusii?
  • -6 (32 voturi)    
    ... (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:25)

    dan [anonim]

    Tara arde, presedintele se piaptana.
    • -10 (30 voturi)    
      Normal ca vrea dialog cu RUSIA (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:28)

      Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui dan

      E omul Moscovei, iar americanii
      s-au prins in sfarsit si si-au luat mainile de pe el.
      • +11 (25 voturi)    
        cine zice ala este (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:39)

        valabill [utilizator] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

        e omul Rusiei dar le da la temelie rusilor pe unde ii prinde.S-ar putea,mai sunt unii care zic ca sunt romani dar nu scapa nici o ocazie de a da in Romania.Iar de tare ce si-au luat americanii mainile de pe el zbura Biden express la Bucuresti sa le zica rusilor sa-l lase in pace.Dar pentru voi astia care ati aparat cu piepturile goale pompierii de privatizare orice este posibil.In tara USL logica a fost demult scoasa in afara legii.
      • +6 (16 voturi)    
        O nu iar teorii alte conspiratiei (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:39)

        duda [anonim] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

        Chiar ma intrebam dc o sa vad ceva despre rusi. De fiecare data cand se duce vreun politician roman in Rusia sau vorbeste despre ea sunt cativa care cred ca vrea sa vanda Romania...
        Cum sa nu vrei sa ai relatii bune cu un vecin atat de mare? Sincer e cam tarziu pt Basescu dar e bine ca s-a trezit si acum. Nu poti sa lasi argumente istorice sa guverneze peste argumente economice daca tot ne laudam cu democratia si capitalismul...
      • +2 (14 voturi)    
        N-ai inteles (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:52)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

        "sa ne regasim si cu Rusia in promovarea acelorasi valori ale spiritului european, pe linia evolutiilor pozitive "

        Cheia de citire a textului nu e termenul "pozitive". Ci sintagma "pe linie". Asa vede presedintele relatiile cu Rusia: nici mai rele, nici mai bune.

        Nu te supara, dar nu stii sa citesti bla-bla-ul diplomatic. Printre vorbe plictisitoare se transmite adevarul gol-golut.
  • -2 (24 voturi)    
    ? (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:36)

    ion [anonim]

    asta se face ca ploua...
    • -6 (22 voturi)    
      "agenturili" (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:40)

      geko [anonim] i-a raspuns lui ion

      inca n ati priceput ? mie mi se pare ca soarta lui seamana din ce in ce mai mult cu a lui Ceausescu ... cel putin ala a dat o explicatie ... "agenturili" ... asta ... dar poate maine ...
  • -6 (32 voturi)    
    Asta-i diferenta intre curaj si tupeu (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:38)

    Darth Vader [anonim]

    Pana si jegul de Iliescu avea mai mult curaj decat penibilul marinar. Si el si toti cei dinaintea lui si-au batut joc pana la disperare de tara asta si acum tace ca mortu-n papusoi. Asta e ce meritam daca votam ca tembelii aceiasi mizerabili care se plimba din partid in partid ca cersetorii prin compartimentele trenurilor, iar noi - oamenii cumsecade platim biletul, luam si amenda si eventual o sa si fim dati jos din tren. Ne putem agita cat vrem, ei tot jocurile lor si le vor face. Nu-i loc in tara asta de oameni cu bun simt ca Vlad Mixich, ca Mihai Neamtu si ca multi, multi altii care spera in zadar la normalitate. Halal Romania!
    • +4 (18 voturi)    
      ce curaj (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:02)

      toiu [utilizator] i-a raspuns lui Darth Vader

      Ce tot vorbesti? ce curaj iti trebuie pentru 500 de ametiti? Nici nu merita bagati in seama. Opinia mea este sa mergeti la un colocviu cu taica iliescu ca vad ca s-o refacut dupa operatie. Va mai povesteste batranul KGB-ist cum sta treaba cu revolutiile, ce si cum sa faceti in continuare!
  • +18 (34 voturi)    
    Iliescu si ai lui faceau pipi pe protestatari (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:41)

    Trojan.H [utilizator]

    M-am saturat de circul asta zilnic, cu o mina de oameni care vor desfiintarea taxei auto, legea Cojocaru si inca niste kestii generale gen salariile mici, pensiile mici, ajutoarele de revolutionar mici. Iar banditii de la USL profita ca se face exagerat caz in presa - pentru nimic - si-o ard cu demisia guvernului incompetent, alegeri anticipate, jos Basescu, dictatura, etc.
    Sa ne spuna seful USL Ion Iliescu, sau Nastase, sau altii din gasca lor, ce faceau ei cind erau PERMANENT in strada ZECI si SUTE DE MII de protestatari. Si pt. ca nu vor spune, spun eu: faceau pipi pe ei.
  • +6 (24 voturi)    
    mirare (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:43)

    grigore ureche [anonim]

    din prostie in prostie la postacii astia.. N-a intorso ca la Ploiesti..A facut un bilant pe 2011 printre care si problema relatiilor cu Rusia. Dincolo de problemele de natura istorica si de influentare a situatiei prezente din tara este necesar dialogul si relatiile cu aceasta tara de importanta indiscutabila. Chiar daca Rusia are un viitor incert..Ma intreb daca laboratoarele de postare ale usl nu-si poate gasi si postaci mai destepti..
    • +8 (14 voturi)    
      Ma Grigore (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:49)

      Postac destept [anonim] i-a raspuns lui grigore ureche

      "intors-o" se scrie cu cratima.
      • +2 (2 voturi)    
        Rautacios mic ce esti :) (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:08)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Postac destept

        Lasa omu' in pace, o fi gresit si el. Nu patim cu totii la fel?
        Hai Romania!
  • +6 (20 voturi)    
    la pensie (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:50)

    joe [anonim]

    Participantii la mintinguri vor cere CERTIFICAT DE REVOLUTIONAR si/sau CERTIFICAT DE PROTESTATAR !!
    Se va creea asociatia revolutionarilor din 2012 unde se vor da certificate si pe naspa; plus pensiile de revolutionar 1989 si 2012 vor putea fi cumulate intre ele; in acelasi timp, pensiile de revolutionar vor fi cumulate cu pensia clasica si pensia de boala! Pensie placuta!
    • +1 (3 voturi)    
      Iar din citeva sute, se vor face jdemii... (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:09)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui joe

      ;)
    • 0 (0 voturi)    
      Gogu (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:30)

      miki [anonim] i-a raspuns lui joe

      Daca se dau certificate ma duc si eu in piata!
  • -1 (19 voturi)    
    Ssst, liniste, Presedintele lucreza.....! (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:01)

    hingheru' [anonim]

    pai ce credeti voi, ca el are timp de televizor sau de populime? cum va permiteti sa-l deranjati?
    • +2 (8 voturi)    
      cum ?! (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:39)

      vio [anonim] i-a raspuns lui hingheru'

      Nu va mai interveni in DIRECT la Realitatea TV sau la Romania TV sau la B1 ?!
      Nu cred eu ca renunta Presedintele sa urmareasca toata ziua-buna ziua televiziunile!!
      Stie tot, retine tot, retine medici cu ochii bulbucati(Dr Bacalbasa de la Galati care nu vrea sa-si tina gura!!)....
      Este pasionat de TV Presedintele, mai ales de alea care-l critica si de alea care-l adora!!
      • -1 (3 voturi)    
        Multitudinea ... (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:49)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui vio

        ... de comentarii inteligente "anti" pusa in contrapondere cu voturile si mesajele nu prea inteligente si pline de clisee "pro" ma face sa cred ca postacii sunt preponderent ai puterii si ca nivelul mediu al IQ-ului celor "pro" e mai mic decat nivelul mediu al IQ-ului tuturor celor care posteaza.
  • -6 (18 voturi)    
    Planul cincinal a fost depasit (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:04)

    Mihai [anonim]

    cam asa suna manipularea tipic securista a aceluia care astazi ne este presedinte.
    Inca asteptam niste masuri impotriva evaziunii fiscale, a detrunarii fondurilor, a taierii si din bugetele presedentiei, guvernului si parlamentului, sa simta si ei criza ca doar ei ne-au adus aici.
    In afara de minciuni ca pe timpul tovarasului n-am auzit nimic, oricum cine il mai crede. El in aroganta lui nici macar cu protestatarii nu vorbeste, aia care l-au si votat o parte din ei.
    Sa-si dea demisia acest presedinte care isi uraste tara, sa-si ia guvernul si clientela, toti incompetentii aia din functiile statului si sa se spele cu ei pe cap. M-am saturat de guvernul marioneta si de izolarea externa in care ne tine voit presedintele prin incompetenta sa.
    Jos Basescu, jos guvernul de hoti. Demisia!
  • -3 (17 voturi)    
    preşedintele autist... (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:07)

    periscop [utilizator]

    Omul ăsta nu-şi (mai) iubeşte poporul. Se poartă cu noi de parcă am fi duşmanii lui !
    • +9 (15 voturi)    
      Care... dusmani? (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:26)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui periscop

      O mana de zapaciti?
      Sa fim seriosi!
      ilici v/ar fi facut arsice!
      Ceva gloante, ceva bate si gata, ati fi mancat trandafiri cu tot cu spini!
      Sau numai spini, asa ca sa va stea in gat!
      Ai uitat de vacaroiu? "Nu au bani de paine? Sa/si cumpere cozonac?"
      "Pai ce alocatia este pentru cresterea copilului? E pentru o ciocolata!"
      Ce repede uitati si pupati mana zbirilor!
      Daca ai avea "periscopul" curat, ai vedea ceva. Asa insa e plin de... latrine si de ce lasa ala intre doua scaune!
    • +10 (12 voturi)    
      Bugetar (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:36)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui periscop

      Lasa, nu dispera. Daca ai fost bugetar si ai primit un sut, se aplica zicala: orice sut in ..., e un pas inainte.

      Iti spun asta din multe exemple reale. Cei care au plecat de la stat nu-si doresc sa se mai intoarca vreodata. Lasa functiile de la stat pentru cei mai putin pregatiti. Trebuie sa manince si ei o piine. Daca-ti merge mintea repede, foloseste-o, cistiga mult si traieste mai fericit. Odata cu tine, prin impozit, si statul va fi mai bogat.
      • +1 (5 voturi)    
        Corect (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:29)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

        corect. la ce avem nevoie de bugetari? ne descurcam foarte bine fara profesori, politisti, jandarmi, pompieri, medici, functionari. niste paraziti. singurii de care trebuie sa fim mandrii ca ii putem plati sunt Domnul Presedinte Traian Basescu si guvernul sau. atat !
        • +1 (1 vot)    
          Performanta (Joi, 19 ianuarie 2012, 17:07)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui gigi

          Bugetarii nu sint paraziti. Si eu am fost bugetar. Si stiu ca avem nevoie de ei. Dar salariile sint ridicole. O sa vina vremea sa avem un stat puternic si functionari devotati, cu salarii mari.

          Deocamdata, lucrul la stat plafoneaza, creeaza prejudecati, impinge spre coruptie. Nu exista mindrie si satisfactie in sectorul bugetar. Cei buni au aceleasi drepturi cu cei mai putin buni. Valoarea dintii e mentinerea scaunului si nu performanta.

          De aceea trebuie sa scape din acest mediu cei buni. Nu e mare nevoie de ei acolo.Ci la "batalia" economica, a ideilor, a creativitatii, a valorilor si a responsabilitatii: mediul privat.

          Mai incet, statul se va ridica la nivelul unui mediu privat performant si al unei societati civile active.
    • +1 (9 voturi)    
      l-a iubit vreodata? (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:42)

      deceneus [utilizator] i-a raspuns lui periscop

      dar l-a iubit vreodata?
  • +1 (15 voturi)    
    ce sa comenteza? (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:17)

    airamerica [utilizator]

    Ce sa comenteze Presedintele tarii despre cateva mii de.... nici nu stiu cum sa le scpun ca sa nu-mi cenzureze comentariul! Ce treaba are el cu .... protestatarii? A procedat perfect, cu un discurs bun si echilibrat! Ca unora nu le convine ca somajul e relativ mis si sub control, ca leul e stabil, ca deficitul bugetar nu a explodat... asta e alta treaba, sunt liberi sa iasa in strada, poate, daca se mobiizeaza bine, se strang vreo 10000!
  • 0 (16 voturi)    
    Minusuri "viscerale" (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:20)

    Cetatean [anonim]

    In momentul in care scriu acest comentariu, din totalul de 30 de comentarii, 20 sunt "pe minus"!
    Domnilor cetateni "responsabili", daca nu sunteti de acord comentati cu argumente nu dati minusuri "viscerale"!
    • -1 (15 voturi)    
      Nu e vina lor, e vina Hotnews (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:35)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Cetatean

      E evident ca 80% dintre cititorii Hotnews sunt de acord cu protestatarii, dupa numarul de comentarii.
      Printre cei ramasi sunt si postacii PDL care si-au facut cont si tot ce fac e sa dea cu minus.
      A, si mai e ametitul ala cu cu stereotipul "o mana de oameni' care nu a vazut sondajele.
      • +3 (7 voturi)    
        de unde? (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:52)

        airamerica [utilizator] i-a raspuns lui Radu

        De unde e asa de evident?
      • 0 (6 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:02)

        [anonim] i-a raspuns lui Radu

      • +4 (4 voturi)    
        Scorul tau arata procentajul real (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:14)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Radu

        De ce dezinformezi?
        :)
    • +5 (9 voturi)    
      Pentru ce? (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:47)

      toiu [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean

      Daca in 20 de ani nu v-ati prins de toate diversiunile kgb-iste nu exista nici o sansa oricate comentarii de bun simt vi le-am pune sub nas. Ce sa comentez? Ca Iliescu este un comunist? Ca trupa PSD-PNL este responsabila pentru dezastrul material si moral al tarii intr-o masura cu mult mai mare decat actualii guvernanti? Ce nelamuriri ai in privinta lui Nastase, Ponta, Antonescu, Voiculescu, Tariceanu etc. Daca acesti oameni nu ar fi guvernat ani de zile ati fi avut prezumtia de buna credinta. Daca voi la alb ii spuneti negru si mai ales daca la negru ii spuneti alb mai au rost comentarii lamuritoare? Daca nu vedeti padurea de copaci cine este de vina?
      • -1 (1 vot)    
        Minusuri "viscerale" - continuare (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:29)

        Cetatean [anonim] i-a raspuns lui toiu

        Minusurile se dau pentru un anumit comentariu. Combate acel comentariu cu argumente, nu da minusuri "viscerale". Poate ca cel care comenteaza are un punct de vedere interesant si merita o dezbatere.
    • +3 (7 voturi)    
      Minus (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:59)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean

      Pe site-ul asta nu se cer explicatii pentru voturile pozitive sau negative. Asta e argumentul pentru care ti-am dat minus la comentariu.

      Daca-mi dai minus si eu te-as putea intreba de ce mi-ai dat minus. Uite-asa vorbim discutii. Voteaza cum vrei si gata. Eu nu ma supar.
  • -1 (5 voturi)    
    ignorarea cel mai bun (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:54)

    nik [anonim]

    mijloc de aparare,sa nu iti pese de suferinta apropelui tau .E adevarat un mesaj de consolare cel putin putea sa zica ,dar de nu exista interse de politica personala la mijloc ,palme de dat ,ca sa reactioneze intr-un fel....pacat suntem cu totii in aceasi oala .numai ca pe unii ii doare in paispe ca ..a murit masa" cam asa ar fi acest discurs care oricum nu are nici o importanata la fel cum nu a castadicsit sa ne spuna un ,,la multi ani " in direct de anul nou,sa simtim ca este alaturi de noi ,,RACEALA SUFLET5ULUI SAU A ATRAS ACEASTAM URA ...."
  • -2 (8 voturi)    
    Sfidare sau inconstienta (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:59)

    Eugen N [anonim]

    Acesta nu este presedintele Romaniei in care traieste poporul !
    DEMISIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • -2 (8 voturi)    
    la Cluj !!! (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:03)

    vio [anonim]

    "Cea de-a cincea zi de proteste la Cluj s-a menţinut în cadrele paşnice, neexistând niciun fel de incidente, astfel că jandarmii au fost simpli spectatori.
    Clujenii au scandat intr-una "Emil Boc, nu uita, Gherla este casa ta!".
    La fel, multimea a adresat, in fata Primariei, un mesaj si primarului Sorin Apostu: "Vrem primar la Primarie, nu Primar la puscarie". Detalii pe BuzzNews.

    PDL mai vrea sa candideze la Primaria Cluj, auzisem ca Boc vrea sa candideze ?!
    SUCCESURI !!!!!!!!!!!!!
  • +3 (11 voturi)    
    lasati magariile (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:13)

    Felix [anonim]

    Incepe sa nu ma mai mire cata ipocrizie este in tara. Desi nu pot sa ma intreb cum pot oamenii sa se duca sa se bata cu fortele de ordine la un miting unde violenta e la ea acasa doar pentru a ajunge altcineva la guvernare, desi acel altcineva nu va schimba tara cu nimic. Adica sa fim seriosi; intotdeauna, cand nu au castigat alegerile, PSD-ul s-a gandit ca singura modatitate de a ajunge din nou la putere este prin miting. Oare cine va plati pentru capetele sparte din timpul acestor mitinguri?
    • +1 (7 voturi)    
      Pai mi se pare... (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:32)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Felix

      ...normal. Daca oricum nu se poate schimba nimic si ceilalti care ar ajunge la putere daca nu sunt la fel sunt chiar mai rau...ce rost are sa-i mai schimbam pe astia? :)) Mai bine nu mai dam banii pe prostii (alegeri) si ramanem cu PDL-ul si cu Basescu pana la adanci batraneti. Domnule Felix ... ma iei de prost?
    • +1 (5 voturi)    
      Prin miting sau... (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:34)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Felix

      prin mineriade.
  • 0 (8 voturi)    
    Mare galsheava (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:17)

    Alex [anonim]

    Hai sa fim seriosi: mitingul e viitorul Romaniei?? Oare daca vor veni alti la Cotroceni ar fi mai competenti decat actualul?? Oare daca va veni alt guvern la conducere voi incepe sa ma duc cu avionul la servici din 2013?? Si de ce galerii de fotbal la miting?? Pai ori e miting, ori e meci. De ce numai galerii de fotbal, hai ca putem mai mult de atat: incercati sa mai adunati si un grup de prostituate, sau poate de boschetari ca sa fie circul complet.
    • -1 (5 voturi)    
      dacă veneau galeriile... (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:22)

      periscop [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      ... de fotbal erau zeci de mii de oameni la mitinguri. De ce nu gândiţi cu propriul cap? ori vă e frică?...
    • +1 (3 voturi)    
      Clarificari. (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:25)

      coco04 [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Ar insemna sa admitem ca oricand aceiasi 10.000 de lucizi au dreptul sa schimbe puterea din 2 in 2 saptamani adica de vre-o 26 de ori pe an/ de 104 ori in 4 ani.
  • -1 (7 voturi)    
    Demisia (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:21)

    Ionela [anonim]

    Jos basescu! Demisia! Pleaca, adio, pa!
    • +1 (3 voturi)    
      De ce? (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:16)

      coco04 [utilizator] i-a raspuns lui Ionela

      Ca asa vrea muschii tai?
  • +1 (7 voturi)    
    Deja e prea mult (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:21)

    Minerul [anonim]

    Mai lasati protestele nesimtitilor. Voi astia din PSD ati face bine sa platiti pentru capele sparte din timpul mineriadei decat sa incepeti sa spargeti altele. Ati avut destul timp cat sunteti de competenti cand ati fost la conducere. Acum taceti din gura ca oricum nici peste 8 luni la alegeri nu aveti nici o sansa de castig.
  • +1 (7 voturi)    
    gata.. terminati cu prostiile (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:25)

    Jiji BK Lee [anonim]

    Man nesimtitilor, mai lasati manipularea cetatenilor. II duceti la miting ca sa va faca voua treaba murdara iar voi apoi sa ii lasati balta cand ajungeti la conducere?? Abia aveti competent necesara ca sa puteti merge si respire in acelasi timp, si acum incepeti sa visati la locul de la Cotroceni. Bineinteles, vrabia malai viseaza.
  • -2 (4 voturi)    
    nemultumire (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:03)

    Vaduva Florian [anonim]

    in urma cu 22ani cu pretul catorva mii de morti rominii si-au cistigat dreptul de asi alege ce masina sa-si cumpere sa nu mai primeasca benzina pe cartela,sa nu l-i se mai spuna pe unde sa mearga si sa aiba dreptul de asi exprima liber opinia.
    azi ne vedem in situatia de a lupta pentru aceleasi drepturi intr-o tara asa zisa democrata.
    • +1 (3 voturi)    
      Interesant (Joi, 19 ianuarie 2012, 16:13)

      Alsta [utilizator] i-a raspuns lui Vaduva Florian

      ca pe primele locuri pui "masina sa-si cumpere sa nu mai primeasca benzina pe cartela".
      Prietene, romanii au iesit in strada atunci pentru a avea dreptul la "viata, libertate, cautarea fericirii" - daca stii de unde e citatul asta. In clipele alea ii durea fix in pix de masina, benzina si 100 de lei in plus la pensie. Asta iti zic asa, ca persoana care fost acolo.
      Ce drept ti-e tie incalcat? Ca vad ca drept la exprimare ai, nu cred ca-ti zice cineva pe unde sa mergi? Nici macar de benzina pe cartele nu poate fi vorba. Si nu cred ca ti-a impus careva ce masina sa iti cumperi.
      Asa ca nu mai amesteca ce se intampla acu cu 89 si 90, e jenant.
      Da, niste oameni au venit sa protesteze. Dreptul lor si il respect, chiar daca nu sunt de acord cu ei - asta e esenta democratiei.
      Dar, dupa cum am auzit, majoritatea solicita privilegiile inapoi("revolutionarii" si pensionarii din armata)' altii vor locuri de munca (fix ca pe vremea lui Ceasca), altii au o cheste cu salariile scazute, etc. Nu am auzit pe vreunul sa zica"dati afara 25% din bugetari in loc sa taiati salariile". Sau "afara judecatorii corupti", sau "impozitati averea BOR" sau "stop catedralei manaririi banului" - aici gresesc, era un tip acu 2 zile cu o pancarta "vrem spitale, nu catedrale". Dar in afara de el nu am vazut pe nimeni cerand ceva de bun simt.
      Si inca o chestie - i-as intreba cu cine au votat in 90 - cu Iliescu, cumva? mars acasa; sau parintii tai? - daca au votat cu Iliescu, mars acasa si trage-i la raspndere.
      Pentru ca tot rahatul in care suntem de acolo se trage.
      Sigur, puteam fi intr-un rahat mai mare (Grecia) dar macar guvernatii actuali au reusit sa tina criza sub control. Putea fi mai rau. Sau ai uitat cum crestea inflatia in anii 90, ca Fat-Frumos, intr-o zi cat intr-un an, in anii 90 sub inteleapta indrumare a FSNului, care nu vindea tara strainilor, ci o jefuia pentru folosul propriu?
      • 0 (2 voturi)    
        Bravo (Joi, 19 ianuarie 2012, 16:51)

        fritz [anonim] i-a raspuns lui Alsta

        As mai adauga cate ceva dar fondul problemei cam acesta este!
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:34)

        Vaduva Florian [anonim] i-a raspuns lui Alsta

        da domnule problema cu masina ma doare pe mine in mod special.dreptul de a alege ce masina sa-mi cumpar i-mi este ingradit de acea taxa auto caci asta vreau eu sa se schimbe in tara,o lege nu guvernu, nu presedintele.dumneata vorbesti de revolutia din 89 din punctul de vedere al revolutionarului de sub pat.
        eu unu cred ca esti unu din beneficiarul sistemului,un favorit sau un protejat al cuiva.
        majoritatea multimi care fac politica din fata televizorului si apoi i-si scot certificate de revolutionar cred si sustin cu tarie ca orice lege o da guvernu este buna asa cum este ea chiar daca guvernu ar da o lege ca vor sa ne reguleze ei si-ar da pantalonii jos si ar astepta ,ca de stie guvernu ce face.
        daca spui ca nu imi este incalcat dreptul la exprimare de ce la craiova au fost retinuti protestatarii care protestau in mod pasnic.
        eu nu am auzit in nici un stat democratic ca iti trebuie autorizatie sa protestezi.
        legea asta ti se pare ca ar apartine umui stat democrat.
        eu asta vreau sa ia guvernu sa ia in considerare caci un cetatean platitor de taxe si impozite are dreptu sa spuna cum vrea sa sune o lege caci alesii nostrii .cum bine zici noi i-am ales sa ne slujeasca interesele nu noi sa le slujim pe ale lor.
        legile stiu eu se dau sa fie utile cetateanului nu impotriva cetateanului.
      • 0 (0 voturi)    
        completare (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:40)

        Vaduva Florian [anonim] i-a raspuns lui Alsta

        spre deosebire de dumneata am fost in decembrie 89 la timisoara si nu am pretins si nu pretind favoruri pentru asta.
        cum spuneam nu vreau sa schimbam hotii actuali cu altii noi doar niste legi care deranjaza.
  • +1 (3 voturi)    
    Omul "simplu" (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:15)

    coco04 [utilizator]

    Bietul om ,amarat din piata Universitatii,cum are el numai revendicari politice.
  • -1 (3 voturi)    
    Dezamagire (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:38)

    Magereanu [anonim]

    Dl Basescu isi dovedeste tot mai mult incapacitatea de a gestiona functia pe care o detine.
    Dealungul anilor si-a dezvaluit marile defecte de caracter si comportament.
    1)In primul rand ii lipseste intelepciunea necesara. In loc sa-si foloseasca functia pentru a rezolva gravele probleme din viata tarii, s-a avantat in dispute minore pentru a-si alimenta orgoliul si narcisismul.
    Ultima implicare intr-o disputa cu un medic pe teme medicale, in care dl Basescu nu avea nici-o pregatire, a reprezentat cel mai elocvent exemplu al lipsei sale de intelepciune.
    2) Multe interventii, desi corecte, au fost facute tarziu, respectiv atunci cand acestea ii favorizau interesul politic sau personal.
    3).A incercat sa-si impuna vointa si judecata personala aproape in toate problemele, de cele mai multe ori neintelegand sau nesocotind interesul general.
    4). S-a condus aproape numai dupa criterii subiective in alcatuirea guvernelor, mentinand in functie oameni care erau contestati public. Prin aceasta si-a dezvaluit lipsa totala a respectului fata de alte opinii. Sfidarea continua a opiniei generalizate a avut consecinte nefaste asupra societatii romane.
    5).Prin acest comportament, dl Basescu a radicalizat pozitia partidelor din opozitie, facand imposibila chiar si o minima conlucrare intre Putere si Opozitie . Ca urmare, au fost anulate dezbaterile si deliberarile Parlamentului, care a fost transformat intr-o masina de vot. La acest esec au contribuit si liderii partidelor din opozitie, care s-au compromis politic. Dar, Presedintele, prin actiuni intelepte si demne, de cele mai multe ori intreprinse discret, ar fi putut evita blocajul actual din societatea romaneasca.
    6) Acum, cand nemultumirile populatiei sunt generalizate si vocalizate, dl Basescu s-a retras la Cotroceni si se pare ca asteapta noi prilejuri de
    de a-si dovedi talentele de boxer.
    7) De aceasta data nu va mai convinge pe nimeni si va bea o cupa mare de venin. Daca nu se va putea schimba o va merita pe deplin
  • +1 (3 voturi)    
    acuze (Joi, 19 ianuarie 2012, 16:29)

    margelata [anonim]

    pe baselu il poti acuza de multe dar ca nu intra in arena

    nu

    asa ca totul este sa avem rabdare

    sunt sigur ca va iesi sa ne vorbeasca
  • 0 (2 voturi)    
    fara (Joi, 19 ianuarie 2012, 17:07)

    Felix [anonim]

    Incepe sa nu ma mai mire cata ipocrizie este in tara. Desi nu pot sa ma intreb cum pot oamenii sa se duca sa se bata cu fortele de ordine la un miting unde violenta e la ea acasa doar pentru a ajunge altcineva la guvernare, desi acel altcineva nu va schimba tara cu nimic. Adica sa fim seriosi; intotdeauna, cand nu au castigat alegerile, PSD-ul s-a gandit ca singura modatitate de a ajunge din nou la putere este prin miting. Oare cine va plati pentru capetele sparte din timpul acestor mitinguri?
  • 0 (2 voturi)    
    titlu (Joi, 19 ianuarie 2012, 17:19)

    Alex [anonim]

    Hai sa fim seriosi: mitingul e viitorul Romaniei?? Oare daca vor veni alti la Cotroceni ar fi mai competenti decat actualul?? Oare daca va veni alt guvern la conducere voi incepe sa ma duc cu avionul la servici din 2013?? Si de ce galerii de fotbal la miting?? Pai ori e miting, ori e meci. De ce numai galerii de fotbal, hai ca putem mai mult de atat: incercati sa mai adunati si un grup de prostituate, sau poate de boschetari ca sa fie circul complet.
  • 0 (2 voturi)    
    spune nu manipulare (Joi, 19 ianuarie 2012, 17:24)

    Minerul [anonim]

    Mai lasati protestele nesimtitilor. Voi astia din PSD ati face bine sa platiti pentru capele sparte din timpul mineriadei decat sa incepeti sa spargeti altele. Ati avut destul timp cat sunteti de competenti cand ati fost la conducere. Acum taceti din gura ca oricum nici peste 8 luni la alegeri nu aveti nici o sansa de castig.
  • 0 (2 voturi)    
    Alegeri anticipate contra modificarea Constitutie (Joi, 19 ianuarie 2012, 17:25)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Numai pentru asta ar ceda Basescu doi ani din mandat .
    Parlament unicameral, 300 de parlamentari si uninominal .

    Atunci va ceda ...

    Hai Base!
  • +1 (1 vot)    
    Realizari (Joi, 19 ianuarie 2012, 18:14)

    Cineva [anonim]

    Dupa 22 de ani de la momentul 1989, Romania nu are reteaua de transport rutier si feroviar modernizata, nu are industrie, nu are agricultura, are servicii de proasta calitate (medicale, administratie), educatia e la nivelul lumii a treia, investitii fanteziste si lista poate continua.
    Ce este mai rau e faptul ca Romania nu are o viziune coerenta, precisa si articulata de dezvoltare pentru viitor.
    Nu avem nimic decat o coruptie ultrageneralizata si o mentalitate cu iz fanariot la nivelul clasei politice care este responsabila de starea in care ne-a adus.
    Nu am ajuns decat o piata de desfacere pentru produsele altora iar romanii sunt invatati sistematic ca nu sunt buni de nimic si ca nu reprezinta decat un imens rezervor de hoti si lenesi gata sa parjoleasca civilizata Europa.
    Odata cu asa-zisa criza am intrat si noi in hora si ghici cine plateste nota de plata pentru fanteziile financiare ale altora: contribuabilul roman, fie bugetar, fie din sistemul privat, cu largul concurs al alesilor neamului,bineinteles, care in afara de taieri de salarii nu mai stiu altceva.
    Ba dam stiu sa faca afaceri cu statul de ordinul miliardelor
    Am aderat la NATO si UE nu pentru ca indeplineam criteriile ci pentru ca altii au vrut sa-si extinda linistiti afacerile in aceasta regiune si pentru ca politicienii nostri au bagat fericiti in buzunare comisioanele pentru privatizarile "strategice" si ne-au vanduti fericiti cui a vrut si cui n-a vrut.
    Tragand linie, singura realizare pentru cetatenii romani a fost libertatea de circulatie in spatiul european.
    Asta nu din meritul conducatorilor nostri, ci pentru ca asa era consfintit in tratatele UE.
    Astfel aproape 3 milioane de romani au putut sa plece in toate zarile pentru un rost, evitand astfel un razboi civil acasa, din cauza unui stat incapabil sa creeze locuri de munca si sa asigure un sistem de protectie sociala rezonabil.
    Asta era discursul pe care dl. presedinte Basescu trebuia sa-l prezinte in fata distinsilor ambasadori.
    • -1 (1 vot)    
      subscriu !!!! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 8:38)

      vio [anonim] i-a raspuns lui Cineva

      Multumim din inima Basescului !!!
      Aderarea asta la UE chiar ca a "meritat" !!!!!!!!!!!
  • 0 (2 voturi)    
    dsadas (Joi, 19 ianuarie 2012, 18:28)

    Mihaela [anonim]

    Opozitia vrea rasturnarea partidului de guvernamant, nevenind cu o solutie radicala apta sa relanseze economia nationala. Oare vor doar un scaun cald de la cotroceni sau vor sa iasa in ajutorul romanilor nevoiasi? Ce vor cu adevarat?
  • 0 (2 voturi)    
    excelent comentariu !!!!!!!!!!!!! (Joi, 19 ianuarie 2012, 19:37)

    vio [anonim]

    "TB, cu eliberare treptată", somnifer prezidenţial

    Străin de diplomaţie, Traian Băsescu s-a folosit de diplomaţi. Ca să arunce o găleată de tăcere peste vuietele ălora care o ţin de aproape o săptămână tot într-o "întinsoare" - vorba decadentului de Mateiu Caragiale - prin pieţe.
    Diplomaţii, oameni răbdători prin natura meseriei şi mult ştitutori de la câte treburi de mirare au văzut, au ascultat atent, au moţăit neutru şi au încercat să analizeze discret, în sine, toleranţa timpanului prezidenţial la zgomotul colectiv.
    Nu ştiu ce concluzie au tras ambasadorii, care au plecat în urechi cu ecourile vocii unui preşedinte care, ciudăţenie, părea într-o armonie aproape de ideal cu România.
    Cu România cuminte şi silitoare, care-şi plăteşte datoriile la centimă şi care-şi flutură cochet batistuţa către investitorii căzuţi pradă farmecului său. Cu România care se pasionează de Primăvara arabă, nu de Iarna de la Universitate. Cu România care simpatizează cu naţia palestiniană, dar nu pentru că-şi scoate pălăria în faţa palestinianului Arafat (Raed).
    După întâlnirea cu preşedintele, ambasadorii, obligaţi la echilibru, vor găsi tâlcul corect al tăcerii prezidenţiale (care n-are nimic eroic) şi sensul exact (care n-are nimic misterios) al vuietului din stradă.
    După întâlnirea cu ambasadorii, preşedintele şi-a oprit un rest de tăcere. Pentru uz personal. Nu, nu este un caz de autohipnoză. E doar pentru trecerea treptată într-un vis agitat. Despre România care nu-l înţelege. Şi care, deocamdată, a aruncat somniferele."

    (Material realizat de Indira Crasnea, indira@mediafax.ro).
  • -1 (1 vot)    
    ........... (Joi, 19 ianuarie 2012, 20:42)

    cumtra [anonim]

    Din cauza lu Ponta si Antonescu accesul la protest se face cu carnetul de membru in mana
  • 0 (2 voturi)    
    viziune (Joi, 19 ianuarie 2012, 20:42)

    izabela [anonim]

    Pentru cei care nu au o viziune "de ansamblu": oare chiar credeti ca o singura persoana este responsabila pentru "nenorocul" acestui popor?! oare tot ce se intampla rau (desi chiar si acesta este relativ) isi are izvorul la Cotroceni?! oare daca am contribui fiecare cu munca (sudoarea fruntii sau a corpului) in loc sa stam cu fundul in pat si sa de indobitocim progresiv la tv, nu am putea sa spunem acum ca ne este bine?!
  • -1 (1 vot)    
    pt nefericiti (Joi, 19 ianuarie 2012, 20:43)

    eleonor [anonim]

    Nefericirea unei natiuni este produsul nefericirilor indivizilor iei; - oare, daca am fi putin mai mult decat niste grobieri zdruncinati nu am reusi (i) sa privim intai apoi (ii) sa facem lucrurile sa fie mai bune...?!
  • 0 (2 voturi)    
    sanatate (Joi, 19 ianuarie 2012, 20:45)

    tristan [anonim]

    Pentru toti cei care stau in piata universitatii in jurul unui coscig gol (sperand, probabil, din strafundurile lor ca acolo sa fie o singura persoana) le doresc sa se gandeasca la "cine sapa groapa altuia...", la "gunoiul din ochiul propriu" si nimic altceva in afara de sanatate…
  • +2 (2 voturi)    
    cc (Joi, 19 ianuarie 2012, 20:46)

    maria popescu [anonim]

    Clasa politica protesteaza impreuna cu voi, atunci pentru ce mai protestam?!
  • 0 (2 voturi)    
    sanatate (Joi, 19 ianuarie 2012, 20:47)

    Elvis2000 [anonim]

    Anticipatele nu sunt o solutie, avand in vedere ca mai sunt doar 9 luni pana la alegeri. Deci, care e miza lui Ponta sau a lui Antonescu? Daca lumea ii doreste, poate sa-I voteze in noiembrie, desi ma indoiesc ca lumea va crede in doua marionete fara solutii concrete
  • 0 (2 voturi)    
    Asculta cineva ?? (Joi, 19 ianuarie 2012, 20:57)

    anonim [anonim]

    A ascultat vreodata cineva ce se vrea in tara asta ? Ce vor guvernantii sa faca ? Am o convingere profunda ca NU ! Cand este circ imediat ne lipim de el. Din pacate de cativa ani psd numai asta face de fiecare data cand are ocazia. In contextul in care europa e la pamant noi stam foarte bine. si nu o zice basescu, o spun agentiile de rating international pe care nu cred sa le fi mituit cineva sa zica asta.
  • +2 (2 voturi)    
    manipulare crasa (Joi, 19 ianuarie 2012, 23:00)

    paolalaan [utilizator]

    astia de la usl sunt ca niste haite de lupi flamanzi gata sa sfasie ca sa prinda halca .cei ce au manifestat sunt platiti de ei .fac jocul lui vantu ,voiculescu ,tonta antonescu .sunt niste sacali orgoliosi nevoie mare si mai ales niste frustrati in plan politic .de ce sa iasa basescu ?ca sa le faca lor pe plac .eu cred ca ar fi in stare de orice inclusiv sa-l ucida si asta doar ca sa-si satisfaca ei orgoliile desarte .stiti ce spunea un barbat alungat de sotia lui de la manifestatie?/lasa ,draga ca mi- o dat bani si ne o promis si alimente /sau altul , mi -a dat de baut si mi a dat si niste bani sa urlu jos b...nu repet .nu le fac jocul dar sunt niste mizerabili ,vor puterea ,bine dar sunt ei mai buni:?nuuuuuu , categoric nu!se tem !se tem de base fiindca acum se permit cercetari penale la unii oameni care credeau ca de ei nu va indrazni nimeni sa se lege alias vantu , patriciu ,fenechiu ,hrebenciuc etc asta e , de fapt problema lor !nu -l mai vor pe base fiindca il asociaza cu ideea ca vor pati -o dupa cat au furat !manifestaiile astea sunt comandate si platite de usl ,in principal de pnl .ce si-au zis ei ?daca ilici a facut mineriade a ucis devastat etc le-a multumit minerilor !!!!!!!!!!!! ei de ce nu?ca tot nu patesc nimic !
  • +2 (2 voturi)    
    las ca l am vazut pe mazare (Joi, 19 ianuarie 2012, 23:20)

    paolalaan [utilizator]

    mascariciul ala nesimtit ,un curvar si o jigodie ,un nemernic mincinos si tupeist a fost ,desigur !semna ca e de al lor ///deci fratilor sunt unii saraci cu duhul intr atata incat vor sa l inlocuiasca pe boc ,om serios si responsabil sau pe base care lupta pentru noi cu personaje atat de nerusinate ca acel kkat mazare ?sau il vreti cumva pe vanghelie?las ca va conjuga el verbele!de abia am iesit un pic din recesiune prin efortul acestor oameni si al nostru al tuturor si sa se bucure de asta aberantii de la usl pnl cumva?speram ca populatia romaniei nu are paie in loc de creier !stiti ce facea basescu in timp ce drogatii betivii de afara strigau iesi afara ... nu repet , stiti , basescu incerca sa convinga pe cei de la fmi sa vina totusi in tara ca nu e instabilitate !stiati ca base la intalnirea de la parlamentul european a luat cuvantul de 4 ori ca sa convinga pe cei de acolo ca romania e o tara saraca si nu poate sa mai stranga cureaua .si uite asa a scapat tara de a plati vreo 9 miliarde !!!!!!!!!a zis vreunul merci?nu!ajuta opozitia cu ceva la bunul mers al lucrurilor ?nuuuuuuuuuuuuuuu!ei fac mineriade!si daca nu vine fmi?noi sa ramanem fara salarii si pensii ca asa vor o sleahta de golani platiti de usl?domnilor pnl psd pc sunt niste partide care ne urasc de moarte!ei vor doar puterea ! vor sa nu se mai simta amenintati de posibilele cercetari penale care ar dovedi ca nu sunt chiar cinstiti !aceste manifestatii sunt o totala facatura psd pnl pc ca sa dea o lovitura de stat .noi nu avem nevoie de destabilizare!noi avem nevoie de paceeeeeeee , de stabilitate , de reguli stricte , de munca ,de onestitate , nu de aceasta sleahta de politruci nerusinati care provoaca dezordine si haos !!!!!sa ne ajute dumnezeu !tatal nostru / care esti in ceruri /scapa-ne de aberatiile nerusinatilor usl lasa ne sa traim in pace si in liniste !sa facem reformele necesare sa putem evolua !nu-i lasa pe lupii astia flamanzi de putere sa ne batjocoreasca si sa arunce tara in haos!
  • -1 (1 vot)    
    Traian Basescu, despre funie in casa spanzuratului (Vineri, 20 ianuarie 2012, 8:36)

    costica [anonim]

    Băsescu vorbeşte de funie în casa spânzuratului
    Şeful statului le-a ţinut prelegeri ambasadorilor străini despre „primăvara arabă”, dar nu le-a spus nimic despre protestele care se ţin lanţ şi în care i se cere demisia
    Joi, în prima sa ieşire publică după izbucnirea protestelor din Capitală şi din ţară, la întâlnirea anuală cu diplomaţii străini acreditaţi la Bucureşti, preşedintele Traian Băsescu nu a suflat o vorbă despre manifestaţiile din România. A prefe­rat să vorbească despre dictaturile altora şi să-i laude pe cei care au avut curajul să le înfrunte. El le-a spus diplomaţilor străini că „primăvara arabă” este evenimentul politic cel mai important al anului 2011, „un moment de cotitură istorică şi o şansă imensă pentru regiune”.
    «Primăvara arabă» ne-a oferit ocazia de a retrăi momentul euforiei produse acum mai bine de 20 de ani de căderea dictaturilor din Europa de Est. "

    Traian Basescu nu a spus un cuvant despre EUFORIA din Piata Universitatii si din celelalte orase ale Romaniei unde de 7 zile romanii ii cer DEMISIA ???!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Un posibil dicurs... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:16)

    Andytza [anonim]

    Ce ziceti de o ipotetica declaratie a presedintelui care ar suna cam asa: “Am urmarit cu interes si ingrijorare evenimentele din ultima saptamana… Multi oameni, cu probleme reale si exasperati de masurile de austeritate impuse in aceste vremuri dificile au iesit in strada… Ne fac pe noi, cei aflati la guvernare in principal, dar si clasa politica in general, vinovati de aceasta situatie… In mare masura au dreptate… Sunt multi care nu au iesit in strada, dar gandesc la fel… Dar, vreau sa cred, si multi altii care au inteles necesitatea implementarii reformelor, cu toate consecintele lor dureroase… Tuturor trebuie sa li se dea o sansa sa se exprime… E clar ca exista o criza de incredere, e clar ca s-au facut greseli, eu insumi imi asum aceasta responsabilitate… Poate ca multe din reforme au fost implementate fara a fi explicate oamenilor, poate uneori ne-am grabit sa reformam fara sa ne gandim la impactul profund al masurilor, in ciuda chiar a unor semnale negative pe care societatea civila si specialistii ni le-au transmis si pe care, din pacate, uneori le-am ignorat… Concluzia e clara, nu poti face reforma cand ai o criza de incredere, sau impotriva vointei oamenilor… Iar aceasta vointa trebuie reafirmata, pentru ca eu sunt convins ca abandonarea reformelor si populismul pe care unii le vad azi ca solutii, nu sunt agreate de toti romanii. De aceea voi veni cu anumite propuneri catre coalitia de guvernare si sper ca acestea sa fie acceptate… In primul rand, indiferent de raspusul CC, voi returna legea comasarii alegerilor locale si parlamentare parlamentului cu recomandarea de a fi abandonata. Voi propune apoi parlamentului ca odata cu alegerile locale sa organizam un referendum pentru ca oamenii sa fie intrebati daca doresc sau nu ca presedintele sa plece inainte de terminarea mandatului..."
  • 0 (0 voturi)    
    Si o continuare... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:18)

    Andytza [anonim]

    "Daca referendumul va fi validat si mai mult de jumatate din romani doresc aceasta, imi voi depune mandatul iar in noiembrie se pot organiza simultan alegeri parlamentare si prezidentiale. Toti oamenii, si cei care astazi protesteaza si cei care sunt solidari cu ei, dar si cei care mai cred ca presedintele, cu toate greselile inerente unei astfel de demers dificil, mai poate fi garantul reformarii si modernizarii tarii, vor avea astfel sansa sa-si exprime vointa. Nu in piata, ci la urne… De asemenea si guvernul are o problema de credibilitate… Faptul ca societatea civila nu mai participa la dialogul social absolut necesar in aceasta perioada este un semnal clar ca lucrurile trebuie sa se schimbe… Invitatia la dialog trebuie si ea girata cu incredere… Propunerea mea ar fi ca dl. Boc sa-si depuna mandatul… Sa fie clar, il apreciez enorm si ii sunt indatorat acestui om pentru ca impreuna, si subliniez impreuna, am luat de fiecare data masurile ce trebuiau luate… Nu a existat o relatie de subordonare, asa cum au sugerat cu rea-vointa unii, ne-am consultat de fiecare data, pentru fiecare decizie, am discutat, de multe ori in contradictoriu, dar am ne-am prezentat in fata tarii de fiecare data, impreuna, la unison… Poate ca eu am fost cel care a prezentat de cele mai multe ori aceste masuri, dar dansul a fost cel care le-a implementat si care si-a asumat aceasta raspundere… Singura problema a fost dialogul, explicatiile pentru oameni… Si a dansului, si a mea… Si eu, si dansul trebuie sa ne asumam aceasta raspundere prin depunerea mandatului in fata electoratului. Eu prin referendum, dansul prin alegeri impreuna cu partidul pe care il conduce… Eliberat de povara guvernarii, dl. Boc va putea pregati batalia care se anunta atat de dificila pentru locale si parlamentare si se va putea intoarce in mijlocul oamenilor pentru a le explica mai bine ce a facut si de ce… In locul dansului as propune un technocrat, un specialist… dl. Tanasescu, dl. Croitoru…"
  • 0 (0 voturi)    
    Si un final... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:20)

    Andytza [anonim]

    "Guvernul ar fi insa politic si o serie de ministrii din cabinetul Boc care si-au facut treaba asa cum trebuie ar trebui pastrati, in opinia mea… Funeriu, Predoiu, Boagiu… Altii, care fie nu si-au facut bine temele, fie au o imagine publica negativa, dintr-un motiv sau altul, ar trebui sa faca pasul inapoi… Iar daca parlamentul, si aici raspund si opozitiei, nu va investi noul guvern, da, sunt de acord, sa facem alegeri anticipate… Dar daca guvernul trece de Parlament va trebui sa implementeze in continuare reformele, in primul rand noua lege a sanatatii, prin dialog cu specialistii, cu societatea civila si apoi cu supunerea ei spre aprobare Parlamentului. Poate nu va fi timp in aceasta legislatura, dar ar trebui sa faca tot posibilul sa fie adoptata. Este absolut necesara, e ultima mare veriga a modernizarii Romaniei, dupa care actuala majoritate poate pleca cu capul sus ca si-a facut datoria, si-a indeplinit mandatul… Nu mai zic ca este parte a angajamentelor asumate de Romania… Nu trebuie adoptata in graba, s-a vazut, graba strica treaba, ci cu mult mai multa atentie la semnalele negative, indiferent de unde vin ele, din sistem, de la opinia publica, de la organismele international… Prin ampla dezbatere, dar ca o prioritate absoluta… Apoi si celelalte, absorbtia fondurilor europene, investitiile publice, reforma in administratie, echilibrul bugetar… Insa cu mai multa grija in explicarea acestor masuri… De aceea propun un specialist in fruntea guvernului, un om neinregimentat politic… Un om cu capital de incredere, care sa poata legitima dorinta de dialog social a guvernului, care sa poata explica profesionist masurile care se iau… Acesta este raspunsul meu la evenimentele din ultima vreme si totodata propunerile pe care le voi prezenta coalitiei de guvernare…”
    • 0 (0 voturi)    
      Declarație... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 14:57)

      Mara [anonim] i-a raspuns lui Andytza

      Ce vis frumos, Andytza!
      Numai că... pe președintele nostru nu-l vom auzi în veci rostind un asemenea discurs. Pentru simplul motiv că dintotdeauna a stat cu spatele la popor. „Nu ți-ai iubit poporul, maiestate! /Sau nu l-ai înțeles, și e totuna”... (Câtă dreptate avea poetul...)


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by