Primaria Capitalei a aprobat mitingul USL pentru joi, intre orele 14:00 si 19:00, pe Bulevardul Kiseleff, intre Arcul de Triumf si Piata Victoriei

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:04 Actualitate | Politic


Primaria Capitalei a aprobat cererea USL pentru mitingul de joi, din Capitala, care va avea loc intre orele 14:00 si 19:00, pe Bulevardul Kiseleff, intre Arcul de Triumf si Piata Victoriei, au declarat, miercuri, pentru HotNews.ro, reprezentati ai Primariei Capitalei.

Potrivit Agerpres, mitingul este autorizat, in Piata Victoriei, pentru 10.000 de persoane. Din cauza marsului pe traseul Arcul de Triumf - Piata Victoriei, traficul va fi restrictionat, conform prevederilor legale. Primarul general a facut un apel pentru desfasurarea in liniste, fara violenta, a mitingului de joi.


Vizualizare hartă mărită

Solicitarea USL a fost aprobata de toti membrii comisiei de specialitate din Primaria Capitalei, informeaza Mediafax.

Crin Antonescu a declarat, miercuri, in conferinta de presa organizata dupa intalnirea cu premierul Emil Boc si cu liderii partidelor din coalitia de guvernare,  ca "spera" ca autorizatia sa fie data de catre primarul Sorin Oprescu si de catre comisia de la Primaria Capitalei care se ocupa de astfel de solicitari.

"Am facut solicitare pentru miting si mars pe distanta Arcul de Triumf - Piata Universitatii, in mod distinct, cu toate masurile ca sa nu acoperim, confundam manifestatia spontana din Piata Universitatii si propria noastra manifestatie. Am inaintat actele, inteleg de la Sorin Oprescu ca azi de dimineata era comisia care, conform legii, impreuna cu primarul general, se pronunta. Speram sa fie acordata o autorizatie care e una banala", a spus Antonescu.

Liderul liberal a spus ca, potrivit intelegerii initiale, s-a stabilit ca PNL sa se ocupe de cererea de autorizare a mitingului din Bucuresti, iar PSD de organizarea mitingurilor din teritoriu, participarea fiind comuna la toate aceste manifestatii.

Liderul PNL a mai precizat ca joi vor fi actiuni de protest in Bucuresti si in restul tarii, asumate si organizate de opozitie, care vor fi deschise tuturor cetatenilor.

"Noi suntem cat se poate de responsabili: cand am vorbit de manifestatii, ne-am asumat raspunderea ca toti participantii sa fie civilizati, disciplinati, respecta termenii autorizatiei care se acorda, daca ni se acorda. Incercarile de diversiune vor fi sortite esecului", a spus Antonescu citat de Mediafax.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3537 vizualizari

  • +18 (22 voturi)    
    10.000 (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:07)

    aricipogonici [utilizator]

    daca se strang 10.000 de oameni io ma tai imprejur cu lama tat tat...
    • +9 (23 voturi)    
      Reprezentativi (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:35)

      Minime [anonim] i-a raspuns lui aricipogonici

      Procentual 10000 de protestatari reprezinta vointa celor 20 de milioane de romani aproape la fel cat reprezinta singurul protestatar din Baia de Aries pe cei 4000 de arieseni.
      • -5 (21 voturi)    
        reprezentativi... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:54)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui Minime

        Si cati romani ar trebui sa iasa in strada ca sa fie reprezentativi, dupa tine? Cel putin 10 milioane plus 1, nu? Adica inclusiv batrani, femei, copii... Uita-te in sondaje (inclusiv in alea ale PDL) si ai sa vezi ca nu e vorba doar de 10.000 de nemultumiti, ci de cel putin 90% din populatia tarii. Gandire tipica de pedelac basist...
        • +9 (15 voturi)    
          Apolitic (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 17:23)

          Minime [anonim] i-a raspuns lui mihai

          Ma doare in dos cine e la ciolan, m-am lamurit in ultimii 20 de ani ca toti sunt la fel.

          Dar cand imi vad tara in flacari pe Euronews si CNN alaturi de Kosovo si nu mai stiu ce tara araba ma doare. Asa vreti voi sa atrageti investitorii? Prin instabilitate? Nu mai rezistati cateva luni pana la alegeri sa faceti ce schimbari vreti? Trebuie sa dati foc la Bucuresti in direct la tv?
          • +1 (5 voturi)    
            lasa textele (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:25)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui Minime

            Si asta e la fel de penibil ca precedentul tau mesaj. Poate reprezentativitatea celor 10.000 care IES in strada e de 2-3% (ca vorbim de bucuresti nu de toata Romania), dar asta e mult. Sunt multi altii care gandesc la fel si nu pot/nu vor/le e frica sa iasa in strada.

            Cat despre textele a la Boc despre instabilitate iti recomand sa citesti aici:
            http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-11181361-investitiile-straine-directe-scazut-36-primele-11-luni-ale-anului-trecut-1-63-miliarde-euro.htm

            Am plecat de la 9miliarde in 2008....
        • +3 (5 voturi)    
          intrebare (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:03)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui mihai

          spui ca peste 90% din populatia tarii e nemultumita. ce ar trebui sa se intample ca sa fie toti multumiti in urmatorii 4 ani?
          fara aiureli. practic. cine, ce si cum sa faca? cum il vei multumi pe pensionarul de CAP cu 350 de ron, dar is pe ala cu 40 de ani de munca si pensie de 1500 ron? pe profesorasul de la sat, dar si pe Astarastoaie, cu mii de euro pe luna? pe tanarul absolvent de medicina, dar si pe Lascar, milionarul care conduce colegiul medicilor din bucuresti? pe dorel cu minim pe economie, dar si pe programatorul senior care produce (si plateste taxe!) cat 20 de dorei?

          cum sa-i multumim pe toti? o lobotomie in masa?
          • +1 (3 voturi)    
            Nu cere nimeni asta (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:51)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Cine a cerut sa fie multumita toata populatia? Sunt sigur ca daca s-ar face ceva sa fie pensionarul de CAP multumit, vei fi tu acela nemultumit.

            E clar ca nu se poate sa ii multumesti pe toti si nu cere nimeni asta.

            Cat despre masuri, ar fi destule. Prima sa nu se mai ia nicio masura. Nu de alta dar fiecare masura luata de ceva timp incoace poarta stampila incompetentei. Si aici nu e vorba de a multumi lumea ci doar de imbecilitatea celor care iau aceste decizii. Nu a fost una care sa poata lumea sa zica OK, ati pus punctul pe i si ati rezolvat problema Y. Si nu zic ca ailalti ar fi mai buni. Problema e ca nu mai exista parlament pentru legile serioase. Si asta pentru mine e o calcare in picioare a democratiei.

            Multa lume ar fi multumita daca s-ar crea locuri de munca, daca ar veni investitorii (in loc sa plece). Multi altii si-ar dori o reforma a justitiei, una in care sa existe de exemplu jurisprudenta (nu doar la nivel teoretic). Altii si-ar dori un sistem sanitar eficient, in care, daca cotizezi, sa nu trebuiasca sa platesti taxe suplimentare pentru a primi ajutor, altii vor resposabilitatea fiscala (sa nu se schimbe legile la mijloculul anului) si nu in ultimul rand, o responsabilitate politica (nu traseisti, nu referendumuri neaplicate,nu bugete si legi "asumate", nu fonduri pentru primarii prieteni, nu pomeni, nu multe altele).
            Toti vrem sa traim mai bine. Si asta nu inseamna sa cerem statului, ci sa fim siguri ca ce dam se intoarce la noi (toti), nu in buzunarele lor.
            Astea sunt doar cateva chestii ce puteau fi facute si s-au pierdut pe parcurs.

            Si cine sa faca toate astea daca noi ne multumim sa stam in noroi si sa ii improscam si pe aia care deschid gura? Cum sa atragem atentia clasei politice ca nu se mai poate asa, daca protestul este dus in derizoriu? Nu vorbesc aici de mitingul in cauza ci de nemultumirea celor 90%

            PS: poate nu ai vazut comentariile de la articolele referitoare la taxele pfa. toti seniori acolo
            • -1 (1 vot)    
              bati campii (Joi, 19 ianuarie 2012, 12:49)

              apa in piua [anonim] i-a raspuns lui justin

              N-ai spus nimic si n-ai raspuns la intrebarile lui pehash..limba de lemn..gargara proletara..Daca asa veti face la putere nu va vad bine..
        • +3 (5 voturi)    
          x@y.com (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:03)

          asistatu' [anonim] i-a raspuns lui mihai

          mai lasati-ne ba cu sondajele voastre jenibile. ati mai avut 1500000% si cu geoana. sa nu cumva sa facem noi un miting de vreo 200k de oameni pentru astia de la putere, ca sunt singurii care au avut curaj sa faca ceva in tara asta. se aude cumva clinchet de catuse? v-ati speriat rau? niculae&nastase&hrebenciuc&mazare&alti ratati ca astia simt ca vine judecata?
        • 0 (2 voturi)    
          nu 10 milioane, doar 4-5 (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:29)

          popadrian [utilizator] i-a raspuns lui mihai

          Jumate din ai care voteaza.
        • 0 (2 voturi)    
          nu (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:21)

          aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui mihai

          ok, tie ti se pare ca 10.000 oameni, pot sa intoarca votul a 5 milioane de oameni? mie nu. Sa ne intelegem, nu "iubesc" absolut pe nimeni, insa NU EXISTA ALTERNATIVA, asa ca mie unul mi se pare inutil ceea ce se intampla. Am vazut ce face intrebarea "pe cine punem in loc?" pusa in multime....deci, logic: ce fac aia acolo la protest?
        • -1 (1 vot)    
          Vada a bordo, cazzo!",si repeta-ti analizele! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:59)

          Eneas [anonim] i-a raspuns lui mihai

          cand au fost batute anul trecut recorduri la mall-uri si weeked-uri la munte ,tu crezi ca sunt 90% nemultumiti? de tine da ,sunt 90% nemultumiti
      • -4 (10 voturi)    
        ... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 17:41)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Minime

        voi, pdlistii, va puteti agata de orice argument care va consoleaza, personal nu ma intereseaza, dar vei vedea la alegeri ca veti fi zdrobiti.
        • +2 (6 voturi)    
          mda (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:26)

          eu [anonim] i-a raspuns lui sentenced

          cum spui tu. da eu zic sa mai asteptam cateva luni pana la alegerile din toamna nu sa facem de cacat toata imaginea romaniei in ue. era o situatie cat decat stabila pana sau trezit mari protestatari sa iasa in strada pentru ....nici ei nu cred ca stiu ce. vor schimbare. anticipatele dureaza cam 6 luni. mai pune vreo 2 si sa ajuns la alegeri fara circul asta de doi lei. sau trezit toti mari revolutionari. daca usl e asa de sigur de sustinerea populatiei de ce nu asteapta alegerile, de ce pentru vreo doua luni castigate vor sa forteze anticipate.
          • 0 (0 voturi)    
            Nu data alegerilor, guvernul neutru este necesar (Joi, 19 ianuarie 2012, 9:50)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui eu

            Alegerile anticipate sunt cerute in ideea schimbarii guvernului Basescu (Boc nu exista) cu unul tehnocrat, neutru.
            Suspiciunile de frauda, in cazul in care PDL-ul organizeaza alegerile, sunt imense.
            Este de ajuns angajamentul public al ministrului de externe ca aduce PDL-ului un milion de voturi de afara....
            Comasarea alegerilor are, absolut evident, acelasi scop: sa-i cointereseze direct pe actualii primari in masluirea voturilor si la parlament (ca de ale lor au singuri grija).
            Ok, veti spune ca astea-s aberatii...atunci de ce sa nu ne linistiti renuntand la comasare si la organizarea alegerilor?
            De ce va cramponati de chestiunile astea?
            Pentru ca avem dreptate?
        • -1 (1 vot)    
          .. (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:24)

          aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

          nu ae nici o legatura cu pdl, usl sau alte litere.... e vorba de argumente, soluti...
          Daca solutiile noastre sunt tonta si antenescu...vai de noi!!!
          • 0 (0 voturi)    
            adevarat, vai de voi ! (Joi, 19 ianuarie 2012, 9:58)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui aricipogonici

            Vai de cei care, sub regimul Basescu, au facut averi, au capatat sinecuri, slujbe bune, avantaje nemeritate.
            Vai de voi, toti cei pusi pe niste functii doar pe criterii politice !
            Vai de cei care au incalcat legile, constitutia, fiind aparati de primul dintre voi.
            Acum faceti absolut orice vreti, nimeni nu va face nimic....dar fara base.....
            Da, stiu ca nici guvernarile anterioare nu ne-au convins....dar acum incepe sa functioneze societatea civila, dusmanul tuturor politrucilor. Trebuie sa o dezvoltam, sa o intarim si sa controlam, in sfarsit, politicul.
            Cand politicienii vor intelege ca sunt slujbasii nostrii, atunci o sa fie bine.
            Cine este Basescu, Boc, ministrii si ceilalti demnitari?
            ANGAJATII MEI!
            Eu, cetateanul roman, trebuie sa pot sa le cer socoteala.
            Si nu la 4 sau 5 ani o data !
            Ori de cate ori gasesc de cuviinta, ori de cate ori sunt nemultumit de slujbasii mei, voi iesi public si le voi cere demisia.
            Deocamdata nu le pasa pentru ca-si permit asta, o sa-i invatam altfel.
            Simplu.
            Tara asta este a noastra, nu a lor .
      • +1 (3 voturi)    
        Nereprezentat (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:06)

        Omulet [utilizator] i-a raspuns lui Minime

        Nu cred ca acest procent este corect, nici macar dpdv statistic. Daca in strada se regasesc 100.000 oameni ce solicita spre exemplu " vrem reducerea salariului cu 50%" . poti sa consideri ca esti reprezentat de ei?
      • -1 (3 voturi)    
        corect , (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:52)

        ionamaru [anonim] i-a raspuns lui Minime

        ..pt. , si mai reprezentativ , sa nu uitam , de noua pereche ...vanghele -oana (de la mizil !! ) ..hai sa-i punem in fata , langa ponta cu un crin .
    • +17 (23 voturi)    
      Astia din USL tot o tin drept pe aratura (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:43)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui aricipogonici

      Bai nene, nu v-ati dat seama ca lumea s-a prins ca nu v-a pasat niciodata de Arafat, SMURD, sanatate, Romania ci doar de ciolan?!

      Daca nu pacat de banii care-i aruncati in drepata si stanga pentru a manipula lumea aiurea
      • +1 (1 vot)    
        tata (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:28)

        aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        mai tata, nu-mi permit sa arunc banii in stanga dreapta ca is putini , am rate la banci si tre sa cresc copii. Asa ca , contrar geniului tau sclipitor, sunt un om de rand care prefer sa gandesc cu propriul meu cap nu indoctrinat de excrementele antenelor sau irealitatilor....
    • -1 (1 vot)    
      bai nene (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:04)

      ylav [utilizator] i-a raspuns lui aricipogonici

      nu risca,sarcina e sa aduca din mai multe judete cu autocarele....scapai daca era vb doar cu cei din Bucuresti :)))
      • -1 (1 vot)    
        nici o grija (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:31)

        aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui ylav

        stau linistit, ma uit la tonta si antenescu si nu ma cuprinde frica:)) am incredere in ei.
        Nu ai auzit reactia lu' antenescu? au aprobare pana la 14, el merge la 16...
    • +1 (3 voturi)    
      o intrebare de 10.000 de puncte (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:15)

      un domn [anonim] i-a raspuns lui aricipogonici

      tov crin..pot veni cu bonu de benzina sa mi l decontezi ? de ce ? pai ocolesc mult o strada care va fi apoape goala ..la ora mitingului si io personal nu inteleg de ce ...de ce sa ocoloesc o straga goala pe care circula in Libertae un Guvid Galben..Guvidele e bun la zoo...dupa gratii..gresesc ?
  • -9 (17 voturi)    
    Va urma ciuruială! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:16)

    Alin [anonim]

    Vor fi ciuruiţi, cu toţii! Ar trebui ca de data asta, Preşedintele Traian Băsescu, Conducătorul nostru Înţelept, să nu mai stea ascuns, să iasă şi să le dea câteva capete în gură şi să-şi bată joc de ei, ca să ne facă pe noi să râdem şi să trăim bine!
  • +6 (6 voturi)    
    ora de inchidere? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:24)

    mihai [anonim]

    16:00 sau 19:00? In titlu scrie ceva, in text altceva

    N.R. Va multumim pentru precizare. Am corectat. Mitingul se va desfasura intre orele 14:00 si 19:00.
    • +13 (21 voturi)    
      intre (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:39)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      14 si 19 se trezeste Anton-escu .
  • +10 (16 voturi)    
    Adica (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:28)

    vladstoica_arh [anonim]

    Adica exact cand majoritatea oamenilor normali sunt la serviciu respectiv facultate. Protestele sunt pe cale de a fi capitalizate politic BIG TIME///
  • +7 (13 voturi)    
    tv (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:31)

    babaghisa [anonim]

    popcorn si cola

    eu nu merg, ca astia au simtit mirosul sangelui

    ueh...............................................................................

    si numai am de gand sa-i votez in toamna

    m-am razgandit
  • -3 (9 voturi)    
    unde are loc ? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:36)

    ccc [anonim]

    pana la urma unde are loc ? in P Victoriei sau la Universitate ?
    • -1 (1 vot)    
      conteaza? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:33)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui ccc

      chiar conteaza?
    • -1 (1 vot)    
      cred ca (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:44)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui ccc

      la cimitirul Belu
  • +9 (15 voturi)    
    E timpul sa se arunce din nou cu pietre (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:38)

    mihai [anonim]

    Incercati sa loviti fruntasii partidului. Pentru sarmanii platiti sa participe la miting nu se vor sinchisi sa se opreasca.
  • +4 (12 voturi)    
    s-a deschis sezonul (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:39)

    Liviu [anonim]

    10.000 de penelei la P-ta Victoriei? Ok, restul hai sa iesim si noi si sa mitingim impotriva oricarui partid politic impotriva tuturor celor care s-au perindat pe la Putere. Nu mai vrem PSD PDL PNTCD PNL si alte experiente triste de genul asta. Antonescu incearca sa ne confiste politic miscarea pornita zilele trecute. Noi vrem schimbarea din radacini a sistemului politic, fara membri de partid (PCR), fara securisti, fara hotii de dupa 90. O mentalitate noua, intoarcerea la oamenii si valorile normale pentru o natiune europeana. Totul trebuie sa se intample dinspre societatea civila in mod pasnic fara violente si prin vot democratic.
    • 0 (2 voturi)    
      subscriu (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 17:28)

      dumitru [anonim] i-a raspuns lui Liviu

      Asa este, oamenii au iesit in strada pentru ca s-au saturat sa fie batjocoriti de nemernicii de politicieni pe care ii avem din 1989 incoace (nu mai discutam ce a fost inainte). Cei care sunt in strada de atatea zile au enorm de multe de spus impotriva lor, de aceea le si este atat de dificil sa sintetizeze doleantele lor. Pe scurt, ei se plang ca toate guvernarile au fost proaste din cauza incompetentei si lacomiei tuturor politicienilor. Ei vor alta clasa politica, nu rocada intre psd si pdl sau alte smecherii care ni se ofera in loc de democratie autentica.
      • 0 (0 voturi)    
        disiparea vinovatiilor...buna manipulare ! (Joi, 19 ianuarie 2012, 10:11)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui dumitru

        Postarile voastre miros a portocala...PDL nu este centrul nemultumirilor, Basescu nici atat.
        Sunteti (cica voi sunteti protestatarii din piata, cine va crede?) suparati pe toate partidele!
        Liviu incheie ci ideea de vot democratic.
        Asta vreau si eu vot democratic si nefalsificat!
        Asta implica si o campanie curata (fara minciuni si manipulari, doar informare clara si corecta).
        Buuunnnn....si pe cine votam?
        Ca nu mai vreti partide, nu mai vreti oameni politici!
        Facem, iar, un front al salvarii nationale?
        Ati vazut ce iese....
        Pregatiti Alba ca Zapada (lansata de oamenii basescului), Noua Republica (PDL revopsit), Miscarea Populara (inscrisa de familia Basescu), Partidul Poporului (elaborat in arest de Dan Diaconescu, la dictarea Cotroceniului...deh, ce nu face omul sa scape...)
        Voi ne credeti chiar asa de prosti?
        Nu va plac oamenii politici?
        Cine va opreste sa faceti politica (va veti numi din acel moment oameni politici...nasol, o sa va urati singuri)?
        Aratati voi cum trebuie sa fie un om politic, infiintati voi partidul XYZ.
        A doua zi, pe niste banere mari va scrie:
        XYZ=PDL=USL=MIZERIE
        De ce?
    • 0 (2 voturi)    
      Da! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:25)

      Alin [anonim] i-a raspuns lui Liviu

      Așa trebuie! Să strângem 5 milioane de români care au votat cu Președintele Traian Băsescu, Conducătorul nostru Înțelept, șisădemonstrăm că niciunul nu e mai bun și că puterea actuală nu trebuie schimbată, și nu trebuie să vină la putere alți hoți, și să rămână la putere oamenii Președintelui Traian Băsescu, Conducătorul nostru Înțelept, pentru că niciunul nu e bun de nimic!
  • 0 (6 voturi)    
    eu n-as merge (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:50)

    cetateanul turmentat [anonim]

    Sa stam sa cugetam putin: romanii cu scaun la cap sunt satui de toti oamenii politici. De toti, da. Pentru ca in niciun caz nu reprezinta o alternativa Crin Antonescu sau Ponta. Romanii care au protestat pasnic in Piata Universitatii au facut-o si impotriva clasei politice. A intregii clase politice ( a se vedea cat de "prieteneste" a fost primit Mr. Orban care s-a dus acolo sa mai capitalizeze niste imagine). Pai si atunci? Astia vor ei meritele celor care protesteaza de 6 zile? Spera sa-si adjudece meritele lor, total pe nedrept? Daca as alege sa protestez as boicota exact intervalul pe care l-au anuntat USL-eii pentru protestul lor cu pampoane. Si as protesta dupa sau inainte. Dupa greselile absolute la guvernare ale PDL va fi cu atat mai frumos sa vina astia care stau in opozitie de 7 ani si carora le e foarte foame. Sa vezi alt jaf de proportii atunci. E trist pentru ca in realitate chiar nu avem alternativa. Oamenii cu adevarat pregatiti nu se baga in haznaua politica pentru ca le e scarba. Si pe buna dreptate!
    • 0 (0 voturi)    
      Bravo, sa se schimbe dar sa nu se modifice ! (Joi, 19 ianuarie 2012, 10:17)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui cetateanul turmentat

      Amice, tu ai citit ce ai scris?
      Unde-i logica?
      Astia nu-s buni, altii nu-s buni, nu avem alternativa,"Oamenii cu adevarat pregatiti nu se baga in haznaua politica pentru ca le e scarba"...
      Vorba lui Moromete:
      Si ce propui ?
      Sa ne plangem la infinit ca nu avem ce face.....
      si sa plecam , toti, in toate zarile.
      Aici sa ramana strainii care sa curete Romania (gen Gold corporation, Alro...).
      Eventual repopulam tara cu chinezi, ca cineva trebuie sa lucreze pentru companiile straine.
      Iar Basescu, Udrea, Videanu & Co.vor incasa . la nesfarsit comisioane.
      Ti-ai ales bine numele, suna mai bine decat Liviu sau dumitru.
  • -3 (5 voturi)    
    Oana Mizil (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:53)

    Jar [anonim]

    si Marean Vanghelie participa...?
  • +9 (15 voturi)    
    Traseul marsului (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:58)

    Ghiocelu [anonim]

    nu a fost ales bine deoarece manifestantii pot veni in contact cu bucurestenii,era mai bine daca marsul se desfasura pe autostrada suspendata,nu mai venea in contact cu nimeni si nici nu mai puteau fi numarati cei 10.000 de participanti la mars
  • +7 (9 voturi)    
    Domnule presedinte, domnule premier (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 17:25)

    nostradamus [anonim]

    VA SOMAM SA NU CEDATI! Campania mediatica furibunda si lipsita de scrupule anti-Coalitie, le-a luat mintile oamenilor simpli si pomanagiilor. Daca la ei nu am sperante, mizez pe responsabilitatea dumneavoastra sa nu ne lasati pe drumuri, la cheremul unor inconstienti de la USL. Am muncit pe branci in toti acesti ani si am strans din dinti, intelegand ca trebuie sa o scoatem cumva la capat si ca este nevoie de un efort general. Daca ne abandonati inseamna ca nu va diferentiati cu nimic de ponta si antonescu. Si nu uitati ca, spre deosebire de oamenii simpli, cu nevoi strict fiziologice, care reprezinta bazinul electoral usl, noi, cei care va sustinem, nu uitam si nu va iertam daca abandonati Romania.
    • +1 (3 voturi)    
      Respect, subscriu... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:01)

      aaa [anonim] i-a raspuns lui nostradamus

      Respect, subscriu...
      • -1 (1 vot)    
        excelent spus (Joi, 19 ianuarie 2012, 8:24)

        ina [anonim] i-a raspuns lui aaa

        In sfarsit ceva logic in multimea de vorbe aiurea De acord 100% si ar trebui propagat acest comentariu.
  • 0 (4 voturi)    
    USL = PDL = MIZERIE (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 17:35)

    kid_rahova [utilizator]

    Ce nu e clar in mesajul asta ? ( nu imi apartine da' il sustin )

    PS Vreau sa stiu de ce imi publicati unele mesaje atata timp cat nu folosesc un limbaj murdar . multumesc
    • 0 (2 voturi)    
      Mesajul nu e complet! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:44)

      triciupa [anonim] i-a raspuns lui kid_rahova

      Corect este PDL=USL=TEVE=MIZERIE
      La TEVE sunt incluse toate televiziunile-vuvuzela, televiziunile-pubela care au dezinformat, au manipulat si au spalat pe creier o multime de oameni doar pentru ca niste imbuibati ai tranzitiei sa-si umfle burtile.
  • +1 (3 voturi)    
    La Politehnica (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 17:56)

    Matusa Tamara [anonim]

    Am si eu o intrebare? De ce participantii la mitingul din Bucuresti si care sunt asteptati din provincie vor fi cazati gratis in caminele studentesti ale Politehnicii unde se fac pregatiri intense? De ce studentilor li se promite indulgenta la examene daca vor participa la acest miting si la cel de la Universitate? Poate ne raspunde Ponta ca tot o tine cu sistemul tacalosit al lui Base? Nu cumva si aceasta delapidare a oamenilor PSD o va pune tot in capul lui Base? Sau poate Untouchable Antonescu?
  • +2 (4 voturi)    
    // (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:07)

    unnene [anonim]

    un articol interesant http://www.kamikazeonline.ro/2012/01/inainte-spre-trecut/
    invit pe toti postacii uslasi sa combata in vreun fel acest articol daca au vreun argument in afara de jos basescu boc
    • 0 (0 voturi)    
      iti recomand catavencii, aia-s cei adevarati (Joi, 19 ianuarie 2012, 10:24)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui unnene

      Kamikaze a fost prima incercare (esuata) de a sabota Academia Catavencu.
      A doua a reusit, au cumparat ziarul.
      Redactorii adevarati au plecat si au infiintat Catavencii.
      De acolo de ce nu citezi?
      Vrei, nu vrei, iti place sau displace Dinescu (pe mine ma irita, recunosc), el a riscat plutonul de executie in '89 daca nu reusea figura.
      Basescu ce facea pe atunci?
      Ca Boc stiu ce facea, scria scrisori de adeziune marelui carmaci (off, ca tot de un carmaci atarna si acum....)
  • +1 (3 voturi)    
    Rugaminte pentru Antene&iRealitatea (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:09)

    MamaLeone [anonim]

    Am rugamintea la Felix sa ceara oamenilor sai ca in timpul transmisie directe sa mixeze in car imaginile din prim plan reale cu cele de la vizita Regelui Mihai. In masina Regelui sa fie puse capetele lui Antonescu (regele) si al lui Ponta (regina). In acest fel clona s-ar intinde de la Arcul de Triumf pana in Tineretului. Toate aplauzele primite de Base din 2004 pana in 2012 sa fie fundal sonor la trecerea manifestatiei USL si decontate de acestia. Toate huiduielile primite de Iliescu din 1990 sa fie puse ca fundal sonor la transmisia de la Universitate anti-Base. Hai ca in rest va pricepeti la facaturi..si succesuri.
  • +1 (3 voturi)    
    /// (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:15)

    unnene [utilizator]

    http://www.kamikazeonline.ro/2012/01/inainte-spre-trecut/
  • +1 (1 vot)    
    Sunt 5 milioane de voturi! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:22)

    Alin [anonim]

    Sunt 5 milioane de români care l-au votat pe Președintele Traian Băsescu, Conducătorul nostru Neobosit! Ar trebui scoși la demonstrații măcar 2 milioane dintre aceștia, sau măcar 1 milion, ca să-l susțină pe Președintele Biruitor! Asta trebuieorganizat: mitinguri de susținere în toată țara! Și să se strige acolo că toți politicienii sunt la fel, căm niciunul nu/imaibun și că Porumbacu și Micul Titulescu vor săa ducă alți hoți lafurat, în timp ce 5 milioane deromâni vor să rămână Președintele Traian Băsescu, Conducătorul nostru Neobosit și oamenii săi de bază!
    • -1 (1 vot)    
      :)))) (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:10)

      Lucifer [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Ce fumashi ba ca vreu si io?
  • -1 (1 vot)    
    Pentru ce? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:42)

    Allexander [utilizator]

    Deja totul a cazut in desuetudine. Ne batem joc de noi cu n proteste, pana la urma pe el il doare`n basca de toate manifestatiile astea, alternativa e deja mai dureroasa decat ceea ce e acum. Asa ca... pentru ce?
    • 0 (0 voturi)    
      pentru ca ne pasa. Iti ajunge? (Joi, 19 ianuarie 2012, 10:26)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Allexander

      Tie iti pasa?
  • +2 (6 voturi)    
    Mitingul incepe la 14:00! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:49)

    deno [anonim]

    Cine merge la miting la 14. Lumea e la lucru la ora aia!

    Deci se vede pe cine se bazeaza USL, pe toti aia care nu lucreza

    Mai mult, e joi mitingul, daca sta lumea pana dupa 12 cine se mai trezeste sa mearga vineri la lucru? Oh, stai, aia nu lucreza...
  • -1 (1 vot)    
    deh.. (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:16)

    tzatza floarea [anonim]

    auzi maica.. scrie la gazeta ca cica transportatorii nu vor sa/i duca pe bravii uslasi la capitala sa protesteze pasnic.... nici macar contracost...bre... pai unde naiba sunt sustinatorii acestor 10000 de pupincuristi.. daca tot se zice ca reprezinta #vointa poporului#.. ..hihi... asa sunt de saraci ca nici nu pot ajunge.. lasa ca bine ca e mitingul organizat in zona kiseleff.. poate cretinel ajunge la timp
  • -1 (1 vot)    
    inceput de guvernare psd&pnl (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:33)

    wait [anonim]

    deja prima masura luata de opozitie- psd si pnl a fost luata

    TVR nu va transmite meciurile CM de fotbal

    si scria unul ca TVR trebuie depolitizat(as soune deparazitat)

    prima masura de austeritae a fost luata

    bravvvisssimo monser!
  • -1 (1 vot)    
    HA HA HA (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:51)

    Zummm [utilizator]

    Ma gandeam ca poate trec pe la Universitate pe acolo sa vedem ce "aplauze" isi primesc
  • -1 (1 vot)    
    Niste papagali (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 23:12)

    Anonim [anonim]

    Daca mai era nevoie de vreo dovada ca Ponta si Antonescu sunt niste papagali, iata mitingul de maine. Ei n-au inteles ca vremea manifestatiilor si contramanifestatiilor a trecut de mult, de pe vremea presedintelui "de onoare".....Ei nu stiu decat "jos, jos, jos..." Mai era astazi un protestatar care, intrebat ce punem in loc daca o sa cada Basescu a raspuns: n-are importanta, mai vedem noi dupa aia..... Cat priveste revendicarile de la miting, a se revedea mesajele: "Legalizati marijuana", " Baneasa low-cost", etc. Trist, foarte trist.......
  • 0 (0 voturi)    
    Dusi cu capu' (Joi, 19 ianuarie 2012, 10:30)

    Gabi [anonim]

    Astia sunt cu capu'. Toti. Si puterea si opozitia. N-au priceput ca oamenii nu-i mai vor nici pe unii nici pe altii.
    Pentru ca au furat tara asta in cardasie (prin aliante dubioase) sau pe rand. Ca datorita lor, celor care s-au tot rotit la guvernare de douazeci de ani incoace, Romania a reusit o performanta unica. Nu mai are industrie, nu mai are resurse, nu mai are banci (e vorba de banci cu capital romanesc, fireste), nu mai are flota, nu mai are aproape nimic. In schimb are o datorie externa uriasa ce depaseste 100 miliarde de euro. Adica, au vandut tara la pas, bucata cu bucata, pe nimic (pardon, pe comisioane uriase) si ne-au pricopsit si cu o datorie imensa ce va fi platita si de urmasii urmasilor nostri. Un jaf de proportii pentru care nu raspunde nimeni. In timp ce populatia se zbate intr-o criza sociala si morala fara precedent, ei au facut averi de milioane de euro, traiesc bine mersi si nu se feresc sa-si afiseze cu obstinenta luxul si bunastarea. Romanii nu-si mai doresc Basesti, Boci, Udreni, Berceni, Videni, Fluturi, Roberte, Toaderi, Popovici, dar nici Nastase cu Tamara lui, Victori Ponta, Oprisani, Sechelarii, Hrebenciuci, Culite Tarate, Nicolici, Antonesti, Tariceni, Orbani, Fenechii si n-am numit decat cativa. ROMANII VOR SCHIMBARE DAR NU PRIN „ROTIREA CADRELOR”.
  • 0 (0 voturi)    
    proteste (Vineri, 20 ianuarie 2012, 8:06)

    costina [anonim]

    protestele nu arata decat traiul tot mai dificil al romanilor. chiar si oprescu ratifica nevoia oamenilor de a protesta, dar macar el indeamna la un protest corect. Reactiile lui fata de popor sunt oneste si corecte


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by