Crin Antonescu: Vom relua solicitarile in dezbaterile din sesiunea extraordinara a Parlamentului/ Victor Ponta: In urma intalnirii de astazi, nu s-a ajuns la nici un rezultat pozitiv

de I.C.     HotNews.ro
Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:03 Actualitate | Politic


"I-am spus prim-presedintelui principalului partid de guvernamant, ca si colegilor sai, presedintii celorlalte partide din coalitie ca, din punctul nostru de vedere, care este si punctul de vedere al celor mai multi dintre protestatarii aflati pe strazi in peste 60 de orase ale Romaniei, solutia este demisia acestui guvern, un acord politic putere-opozitie pentru alegeri anticipate si un guvern independent, un guvern de tehnocrati, un guvern de serviciu care sa organizeze aceste alegeri si sa gestioneze administratia tarii pana la ele. [...] Acesta este punctul nostru de vedere, foarte ferm, foarte clar, pe care il vom relua si in dezbaterile care sper sa aiba loc intr-o sesiune extraordinara a Parlamentului" a declarat liderul PNL, Crin Antonescu, in urma intalnirii cu premierul Emil Boc si cu liderii partidelor din coalitia de guvernamant. Declaratia lui a fost completata de cea a liderului PSD, Victor Ponta, care a precizat ca in urma discutiilor nu s-a ajuns la nici un rezultat.

"Ceea ce invoca reprezentantii majoritatii, si anume ca anticipatele ar dura, oricum pana undeva spre septembrie, nu este deloc adevarat. Este un fapt ca, daca exista un acord politic si daca toti intelegem ca aceasta este solutia democratica, solutia de detensionare, solutia de relegitimare a autoritatilor statulului [...] daca avem un astfel de acord, putem sa avem pana la sfarsitul lunii martie, cel tarziu, aceste alegeri anticipate si avem oricum un semnal ca noi toti, putere si opozitie, clasa politica, intelegem sa raspundem rational si eficient unei masive nemultumiri publice", a declarat co-presedintele USL, Crin Antonescu.

"Desi am discutat civilizat, le-am spus celor care reprezinta, la acest nivel, puterea ca incercarea de a responsbiliza laolalta putere si opozitie, de a pune, in general, pe numele clasei politice, a tuturor partidelor, a sistemului democratic, la urma urmelor, toate nemultumirile strazii si nemultumirile din societatea romaneasca este incorect si nedemocratic. Puterea are responsabilitatea ei si opozitia are responsabilitatea ei. Astazi, in calitate de opozitie, am venit sa gasim si am cerut puterii sa gasim impreuna o solutie democratica si rationala care este solutia demisie guvernului si a alegerilor anticipate", a precizat presedintele PNL.

In completarea celor spuse de Crin Antonescu, liderul PSD Victor Ponta a declarat: "Din pacate, in urma intalnirii de astazi, nu s-a ajuns la nici un rezultat pozitiv, nu ne-am inteles asupra nimic si nu am progresat in numele oamenilor, nu doar ai celor din strada, ai celor care se uita la televizor, ai celor care se uita acum ingrijorati de soarta lor".

"Evident ca am prezentat o doleanta, nu neaparat a opozitiei ci a romanilor, de a inlocui guvernul actual cu un guvern de tehnocrati care sa organizeze cat mai rapid alegeri anticipate. Nu am primit nici un raspuns pe aceasta cerere ci am primit doar justificari. Am cerut ca, de astazi incepand, ministrul Administratiei si Internelor [n.r. Traian Igas] sa fie inlocuit ca semn de responsabilitate pentru gravele deficiente din ultimele zile. Nu am primit nici un raspuns. [...] Profitand de decizia CCR de a amana o pronuntare pe legea prin care s-au amanat alegerile locale si au fost comasate alegerile, am cerut astazi ca cei de la putere sa isi recunoasca greseala privind promovarea nedemocratica a unei asemenea legi si sa anunte ca renunta la amanarea alegerilor locale si la comasarea lor cu alegerile parlamentare. Nu am primit nici un raspuns. Am cerut, de astazi, sa facem ceea ce s-a facut in 20 de ani in Romania, o comisie electorala putere-opozitie in care sa stabilim foarte clar ca la alegerile anticipate, cat mai rapid organizate, vom alege parlamentari mai putini, in numar mai mic, prin vot uninominal direct si prin sanctionarea cu pierderea mandatului a traseismului politic. Nu am primit nici un raspuns", a afirmat liderul PSD.

Co-liderul USL, Victor Ponta, a mai precizat ca solicitarile Uniunii vor fi reluate in sedinta de luni a Parlamentului. "Luni, va fi o sedinta a Parlamentului; solicitarile noastre facute, repet, in numele tuturor celor nemultumiti, nu se vor schimba in nici un fel. Daca, pana luni, nu exista nici un raspuns din partea celor de la putere este foarte clar ca sunt incapabili de a accepta situatia in care a ajuns Romania, de a-si asuma raspunderea pentru ceea ce s-a intamplat pana acum si de a gasi solutii politice la aceasta criza", a declarat Ponta.

Citeste si:









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5084 vizualizari

  • +41 (45 voturi)    
    pai cum sa te intelegi... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:13)

    dude [anonim]

    cand te duci la intalnire numai sa ceri..cea ce ai cerut si la televiziuni cu o zi inainte. cred ca domnii din opozitie inteleg gresit dialogul. dansii vor alegeri schnell schnell ca sa nu apuce oamenii sa se dezmeticeasca pe cine au in fata. da cand asta este democratie? de ce vor alegeri anticipate? alegeri anticipate se organizeaza doar in caz de criza politca/parlamentara sau guvernametala ori noi acum nu avem nici una! Ce democratie este asta cand domnii de la opozitie vor sa treaca cu tancu peste votul care lam dat eu celor de la PDL? aste este doar democratie are le convine lor. lor sa le fie rusine si la fel sa le fie rusine tuturor romanilor care nu mai respecta dreptul la o opinie electorala libera. mai nou in romania daca spui ca PDL si guvernul Boc nu au facut numai chestii rele esti aproape linsat de robotii programati de Antena 3 in a ucide tot ce nu e rosu. rusine USL pentru democratia care o propaga! RUSINE!
    • +20 (20 voturi)    
      alegeri anticipate (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:39)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui dude

      Am vazut intr-o stire ca procedura de declansare a anticipatelor dureaza 3 luni. Apoi inca 3 luni pana la vot. Deci cu vreo 2 luni mai devreme decat cele planificate...

      Sunt sigur ca si Ponta si Antonescu stiu asta. :)
      • +2 (2 voturi)    
        Ba nu!! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:09)

        ZaiR [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

        Nu stiu, de aceea fac demersurile pentru alegeri anticipate!!!!
    • +11 (13 voturi)    
      Chuckie ! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:51)

      aciduzzu [anonim] i-a raspuns lui dude

      stie una si buna , sa ajunga cat mai repede in budoarul de la Cotroceni...sa doarma!!!
    • -19 (19 voturi)    
      Asa (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:55)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui dude

      Dar faptul ca salariile au fost taiate motivat de o situatie de urgenta.. aia nu e criza? Ca dupa atat timp inca este situatie de urgenta (ca altfel se revenea asa cum a promis) nu inseamna ca avem o sleatca de incompetenti la conducere?
      Nu este suficient???
      • +11 (11 voturi)    
        nu este suficient.... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:11)

        El_Dudeinio [utilizator] i-a raspuns lui Eu

        voi cei platiti de stat sa va stea in gat. pai ce... cand noua cei platiti de privat ne scade salariul pica guvernul? sau se organizeaza alegeri anticipate? nu vi asa un pic rusine la obraz? cand vor crescut aslariile de nu ati mai stiut de voi nu vati intrebat de unde si vati umplut de credite cu adeverinte de salarii false... sa va fie rusine.
      • +2 (2 voturi)    
        Bun ! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 17:06)

        zit [anonim] i-a raspuns lui Eu

        Sa zicem ca e cum spui tu (si altii). Observ (cel putin din ceea ce e scris in acest articol, ca sa nu mai vorbesc si de altceva, discutam doar pe caz ) un singur lucru : acest personaj, inclusiv azi, cind sint manifestanti inca in strada, el NU cere schimbari de lege, NU cere locuri de munca, NU cere nimic concret care sa schimbe ceva, NU vine cu propuneri,cere DOAR schimbare de guvern, presedinte, ministru, etc. ! Asta au facut toti anii astia in opozitie : s-au opus la orice, au parasit salile la sedinte, nu au avut nimic despre care sa se spuna ca e ceva constructiv ! Mai oameni buni ! Cind vom renunta la ideea asta (care mi se pare specific romaneasca) conform careia opozitia trebuie DOAR sa se opuna ? Cu ce ar trebui sa ma atraga sa-l sustin cind stiu ca NU va putea mari salarii, pensii, ajutoare sociale, sau ce mai vreti voi, intr-un cuvint, imbunatatirea nivelului de trai, cind nu vine cu proiecte de programe economice, persoane credibile de pus in functii, etc. ? De acord, schimbam pe toti, de azi , nu de miine ! CU CINE SI CU CE ??
    • -17 (21 voturi)    
      tu te-ai dezmeticit? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:00)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui dude

      Sau mai ai nevoie de inca 4-5 ani pentru asta?

      Daca tot consideri ca astia care ne conduc ne si reprezinta, nu vad care e problema alegerilor anticipate? Vor iesi romanii (aia adevarati care nu ies in strada) sa ii voteze in bloc pe guvernantii actuali. Sunt ferm convins.

      Te mai intreb odata: te-ai dezmeticit?
      • +6 (8 voturi)    
        ba tu esti ca crin si ponta... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:11)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui justin

        unde ai vayut tu alegeri anticipate in anul in care au loc alegeri...ne intalnim la vot...parca in 2009 ati castigat in sondaje:))da nu a iesit la numaratore:))dragostea mea...
      • +8 (8 voturi)    
        ce are una de aface cu alta? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:16)

        El_Dudeinio [utilizator] i-a raspuns lui justin

        dumneata nu cred ca ai inteles ce vroiam sa spun... votul meu a fost dat pentru 4 ani iar acum USL pentru ca asa cred dansii vor sa rupa acest contract intre mine si stat. din ce motiv? pai daca urmatorul guvern are 50% la inceput si dupa 6 luni doar 20% facem iara alegeri anticipate? asa intelegi dumneatale democratia? eu nu am spus pentru nici un moment ca PDL ma reprezinta dar la un moment dat a fost mandatat(impreuna cu coalitia) de multe milioane de oameni sa guverneze. ce drept am eu sau altul sa le iau acest mandat? pe motiv ca ce?romanul trebuie sa invete sa fie respnsabil cu votul si sa nu mai il vanda pentru 1 galeata de plastic si o bricheta. in rest numai de bine...
        • -5 (5 voturi)    
          x2 (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:54)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui El_Dudeinio

          Se pare ca nu toate mesajele trec....

          Pe scurt: Verifica nr parlamentari putere-opozitie acum, fata de rezultatul alegerilor din 2008

          Mandatarea, indiferent ca a fost a ta sau a mea, nu mai este actuala datorita modificarilor care au avut loc (acum existand o majoritate care nu e conforma cu dorina poporului in 2008).
          • +2 (2 voturi)    
            Intrebare (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:00)

            Traian [anonim] i-a raspuns lui justin

            Pentru a intelege exact parerea ta cam ce ar trebui sa se intimple in momentul in care in cadrul unui partid parlamentar membri sai nu se mai inteleg. In urma luptei lor interne un grup din acel partid hotarasc sa paraseasca partidul si in Parlament nu mai sustin partidul respectiv. In acest caz ar trebui stipulat in Constitutie alegeri anticipate? Sau ce?
            • -1 (1 vot)    
              nicidecum (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:02)

              justin [utilizator] i-a raspuns lui Traian

              Un parlamentar trebuie sa se afilieze unei doctrine inainte de a fi membru de partid!!!

              Ca sa iti spun mai pe intelesul tau (si al celora care dau cu voturile negative fara sa stie despre ce vorbesc): daca parlamentarul se declara a fi socialist, el TREBUIE sa sustina doctrina socialista in toate voturile pe care le acorda, respectiv negocierile pe care le poarta.

              Iar daca electoratul care l-a ales considera ca el nu mai face asta, sa poata sa isi piarda mandatul.

              La noi cred ca e cazul sa impunem aceste lucruri. Pe obraz si cinste nu functioneaza.

              Nu sunt politician, nu stiu cum ar trebui realizat asa ceva, insa stiu ca in alte state civilizate si democratice poti sa ai incredere ca un parlamentar de dreapta va ramane de dreapta toata cariera sa politica! Si de aceea primeste un vot. Nu ca sa schimbe barca cand pierde alegerile!

              Si nu, nu trebuie reorganizate alegeri anticipate pentru cei care pierd mandatul (decat daca sunt prea multi). Alegeri pe colegii se mai intampla la demisii respectiv decese. De ce nu si in cazul pierderii mandatului?
              • 0 (0 voturi)    
                Deci (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 22:10)

                Traian [anonim] i-a raspuns lui justin

                Unui sef de partid i se pune pata pe un memebru, care e si parlamentar, si aranjeaza ca sa fie exclus din partid. In viziunea ta, in colegiul respectiv, ar trebui facute alegeri. De ce crezi ca ar trebui sa cheltuim bani si sa pierdem timp la vot pentru ca niste politicieni nu se inteleg nici macar in partidul lor?
                • 0 (0 voturi)    
                  Deci (Joi, 19 ianuarie 2012, 17:33)

                  justin [utilizator] i-a raspuns lui Traian

                  Incearca sa dai jos ochelarii de cal te rog. Nu de alta dar altfel nu poti sa porti o discutie constructiva.

                  E mai bine asa, sa ne conduca tara care cum vrea, sa avem tot felul de traseisti cu 15 partide la activ? Da mah, e ok! Ce draq sa dam noi bani pe alegeri in care POPORUL sa isi spuna parerea.. Mai bine sa economisim niste bani ca sa aiba ce sa fure gubernantii. Am inteles ideea, e ok! Da-i cu tatucu tau inainte!

                  Deci!
                  • 0 (0 voturi)    
                    Draga . . .shout (Joi, 19 ianuarie 2012, 19:48)

                    Traian [anonim] i-a raspuns lui justin

                    Cind nu mai gasesti un raspuns care sa-ti convina apelezi la ironii si la jigniri. Nu cred ca e nevoie de multa inteligenta pentru a jigni.
                    Iti doresc numai bine. Sa fii sanatos.
                    • 0 (0 voturi)    
                      Nu pot sa ma abtin (Vineri, 20 ianuarie 2012, 22:05)

                      justin [utilizator] i-a raspuns lui Traian

                      Ti-am dat raspunsuri si argumente. Atat cat pot eu, cat ma duce pe mine capul.

                      Pe langa faptul ca ai trecut pe langa ele ca gasca prin apa (asta e o expresie, nu o jignire), pe langa faptul ca singura ta alternativa este sa lasam clasa politica sa fure in continuare si sa isi bata joc de noi, mai ai si lipsa de decenta sa duci subiectul in alta directie...

                      No (more) comment!
          • +2 (2 voturi)    
            da acu 5 ani! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:57)

            abc [anonim] i-a raspuns lui justin

            da in 2007-2008 cand PNL avea 20%
            si guverna avea majoritate?
            de ce nu au organizat alegeri anticipate in 2007? ca doar erau minoritari in parlament!
            ce i-a tinut la guvernare?
            dorinta de a face bine poporului!???
            au crescut bugetarii pana la 1,4 mil sau
            marit salarii in nestire curgea numai lapte si miere peste tot!
            si acum nimeni nu are vreo vina ca doar
            santem in opozitie!
            • 0 (0 voturi)    
              Unde e legatura?? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 23:03)

              justin [utilizator] i-a raspuns lui abc

              Ce legatura are ce am scris eu cu ce spui tu?

              Eu am spus ca, parlamentarii au schimbat barca dupa alegeri!

              Tu, balaresti! Nu tin minte in 2007-2008 sa fi vazut vreun EXOD al parlamentarilor pdl/psd catre pnl astfel incat acestia sa isi faca o majoritate.

              Stiu ca va place sa traiti in trecut dar lasa greaua mostenire. Au trecut deja multi ani. Ani in care nu s-a schimbat nimic. Poti sa crezi minciunile care ti le servesc politrucii dar asta nu inseamna ca sunt adevarate.
              • -1 (1 vot)    
                Minciunile servite de politicieni (Joi, 19 ianuarie 2012, 17:28)

                Traian [anonim] i-a raspuns lui justin

                Asta inseamna ca celebra zicere US-lasa: "PDL-ul fura" nu e adevarata?
      • +8 (8 voturi)    
        Sigur esti buimac. (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:17)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui justin

        Daca te duci la Antonescu ,nu sa discuti ,ci sa-i spui ,ia-ti catrafusele si pleaca,tu ce raspuns va da Antonescu.Esti prea buimac ca sa intelegi ce inseamna un dialog.Si injurand pe altii,nu vei castiga simpatizanti.Sa recunoastem cinstit.Poate multi spun ,sa plece Basescu,dar cand se uita la Antonescu cat este de inversunat si incruntat,te razgandesti si spui,nu,mai bine Basescu si poate apare si un om politic civilizat ,cu vocabular de om ,nu de mahalagiu.Arati tu a liberal cu un asemenea comportament?
    • +10 (10 voturi)    
      in strada? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:25)

      naiv [anonim] i-a raspuns lui dude

      daca ne adunam vreo 25 000 in strada, putem desfiinta USL? sau sa-l trimitem pe Ilici direct in puscarie? urmand logica lui Ipo-Crin PUTEM!
    • +4 (4 voturi)    
      PENTRU ROMANII CU MEMORIA SCURTA (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:22)

      george [anonim] i-a raspuns lui dude

      Antonescu poate sa vorbeasca in numele romanilor care i-au dat votul atunci cand a fost ales in parlament. Antonescu a fost votat de 1000 de oameni si s-a clasat pe locul 3 dar a intrat in Parlament prin redistribuire prin usa din dos, datorita acelei legi electorale cretine creata de liberali.
  • +28 (32 voturi)    
    sa mai citeasca (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:13)

    narcis [anonim]

    in Constitutie.. La alegeri anticipate se ajunge numai dupa ce pica 2 guverne consecutiv in parlament, iar presedintele dizolva parlamentul. Cati parlamentari voteaza dizolvarea parlamentului? Cati renunta la scaune? Cei mai multi dintre ei nu le mai pupa curand.
    • -9 (11 voturi)    
      Dar amanarea? cand se face? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:57)

      eu [anonim] i-a raspuns lui narcis

      asta scrie in constitutie? sau asta merge prin vointa conducatorilor??
  • +21 (29 voturi)    
    PSD=PDL=PNL=FSN (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:16)

    mihai [anonim]

    Acesti doi Ponta si Antonescu nu inteleg ca suntem condusi de Basescu si pentru ca avem cea mai slaba opozitie posibila. Nu pentru ei iese lumea in strada. Sunt toti la fel. Toti au plecat din FSN si trebuie sa scapam de toti.

    Am incredere ca orice politician va aparea langa manifestanti va fi primt ca Ludovic Orban aseara.
  • +28 (32 voturi)    
    Vrajeala (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:18)

    HP [utilizator]

    1. Faptul ca toti ciobanii, ultrasii si alte nimicuri care in mod normal nici nu ar trebui sa voteze, neavand nimic constructiv sau logic de aportat - deci faptul ca toate ciurucurile au iesit la cersit nu inseamna ca actuala guvernare este nelegitima. O fi nelegitima pentru Ponta dar pentru el toate lucrurile sunt nelegitime.

    2. Daca totusi s-ar lua decizia anticipatelor, care e graba pana la toamna ?

    3. Ce se rezolva prin guvern de tehnocrati ? Ce e de rezolvat ? Si de ce nu pot politicienii rezolva ce ar face tehnocratii care nu pot aduce responsabilitate ?

    4. Tot ce s-a facut bine in tara asta in ultimii 20 de ani au facut astia de acum. Au facut si o gramada de prostii, ca doar nu schimbi politicianul roman, e hot si talhar pe viata.

    5. Criza economica e mondiala, nu romaneasca. Cine pricepe bine, cine nu, la muls vacile. Felul in care a fost gestionata a fost exemplar, dovada declaratiile si ratingul de tara.

    In concluzie, ce vrea Ponta ? Ce vrea Antonescu ? Cine sunt ei si ce credibilitate au, in conditiile in care partidele lor atunci cand au fost la putere au distrus tot si in fapt suntem aici in mare parte din cauza lor ?

    Astia ar trebui interzisi prin lege, nu ovationati.

    Vreti schimbare adevarata, oameni sinceri, profesionisti, tineri, fara trecut murdar, fara sa fi facut parte din politica ? Noua Republica.
    • -11 (13 voturi)    
      cioban esti tu! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:01)

      dan [anonim] i-a raspuns lui HP

      si familia ta care ai certificat de revolutionar in buzunar desi in '89 trageai in multime! Ce sa zic, nu mai avem voie comunistule sa mai iesim in strada ca suntem ciobani, ultrasi si cersatori. Tu comunistule, care azi faci afaceri cu statul si asa cistigi un ban. De cand trebuie test de inteligenta ca sa votam? Ma doare in cot de Ponta si Antonescu si alte jeguri din USL, toti sunt la fel, urmaresc ciolanul.
      Dar sa ii numesti pe cei care au iesit in strada in aceste zile ciobani, ultrasi, cersatori este o jignire foarte mare si ar trebui si dai un reply sa iti ceri scuze. Postacii lu' peste , ai PDL, USL si alte neamuri de partide perfide, va zic ca nu mai tine cu vrajeala, cu aburitul din vorbe, cu mii de postaci pe internet si inaugurari de 10km de autostrazi!
    • -5 (5 voturi)    
      Vrajeala :) (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:15)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui HP

      1. Io zic sa ii deportam poate asa e liniste. Ce parere ai? Pe toti, nu numai pe aia! Pana raman astia majoritari sa fie legitimi!

      2. Unii considera ca am asteptat destul. Iar alegerile sunt una, guvernul de tehnocrati (pana la alegeri) e alta

      3. Ce e de rezolvat? Asta a fost o gluma? Tehnocratii pun in aplicare proiecte fara a fi speriati de faptul ca pierd voturi sau nu ii mai sustine lumea data viitoare. Tehnocratii nu fac legile pentru a favoriza clientela politica.

      4. Esti penibil. Spune macar un singur lucru. Apoi compara datele economice din 2000 pana acum.

      5. Din nou ti se aplica ce am zis mai sus. Citeste te rog si alte ziare, preferabil nu romanesti, despre ce zice Europa despre noi. Uita-te la scaderea economica, la creditele luate, la momentul in care au fost luate masurile, la imbecilitatea unora dintre ele.

      La fel de bine poti sa intrebi si cine e noua republica sau ce credibilitate au ei. Poti sa spui ca doar sunt unii noi, in cautarea ciolanului. Cand membri de marca gen Vlaston apar pe pagina lor principala iti cam dai seama cu cine ai de a face...
      La fel e cand il vezi pe radu morar la intalniri...
    • +5 (5 voturi)    
      partid nou (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:59)

      puiu55 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      asta e solutia oameni buni...
      alt partid nou din care sa nu faca parte niciunul dintre parlamentarii romani din perioada 1990-2012
      vezi exemplele din islanda si slovacia, unde au castigat alegerile partide infiintate cu cateva luni inaintea alegerilor
      politicienii merita aceasta lectie
  • +23 (29 voturi)    
    obsesii (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:21)

    Adi [anonim]

    Nu pot sa cred ca altceva nu stiu. Nu au nici o solutie.
    Ce sa faca guvernul de tehnocrati? Legea bugetului a fost adoptat, legea educatiei la fel, legea muncii la fel, reincepe discutia pe legea sanatatii...singur rol al unui guvern de tehnocrati ar fi sa organizeze alegeri cand mai sunt 9 luni pana la alegeri???
    Nimic constructiv, numai tampenii repetate obsesiv de aceaiasi cretini care au sanse sa devina conducatorii nostri :(
  • +13 (15 voturi)    
    Evident ca am prezentat o doleanta ... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:23)

    rakleta [utilizator]

    Evident ca am prezentat o doleanta, nu neaparat a opozitiei >>> ci a romanilor <<<

    Deci voi nu tineti neaparat. Atunci nici noi.
    Bhei tiie nu ti se pare un moment prost de anticipate ? Atunci chiar ca sunt 2 prostanci. Nu unu.
  • +18 (22 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:24)

    [anonim]

  • +22 (26 voturi)    
    de ce vorbeste Crin pentru mine? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:25)

    mahnitul [anonim]

    citez: "Evident ca am prezentat o doleanta, nu neaparat a opozitiei ci a romanilor, de a inlocui guvernul actual cu un guvern de tehnocrati care sa organizeze cat mai rapid alegeri anticipate"... pai de cand a primit mandat Domnul antonescu sa vorbeasca pentru mine? de cand in romania mai exista doar romanii lor? dar ce vor ceilalti romanii care nu sunt cu ei? Acest domn este dea dreptul nesimtit doarece se prezinta ca si un megafon al romanilor..fara sa il fi mandatat cineva pentru asa ceva. asta este asa zisa democratie care vrea USL sa o inghitim? vanzandul aseara pe Domnul Boc la b1 miam dat seama de imensa diferenta dintre cei 2... Boc a fost linistit, a vorbit civilizat si constructiv fara sa spuna de dinaintea discutiilor cu ce mandat se duce la ele. Boc cand vorbea de un grup de persoane sa numit pe el la urma iar cand vorbea de rau sa numit pe sine primul. asa se comporta un om civilizat. nu a spus nici un moment ca el reprezinta romanii si nu a avut tupeul sa isi asume adevarul absolut cum fac domanii de la USL in fiecare aparitie publica. daca domnul Boc ar reusii sa convinga mai multi de la PDL sa fie ca si el ROmania ar fi departe. De ce Domnul Ponta nu la dat afara pe Primarul constantei care ieri declara ca se duce sa se bata cu jandarmii? ce politica si politicieni sunt acestia? incercati o comparatie la nivel uman sa vedeti ca din pacate nu exista alternativa reala la PDL...cea ce nu inseamna ca PDL este o solutie...
    • +9 (9 voturi)    
      corect (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:58)

      Relu [anonim] i-a raspuns lui mahnitul

      Lipovene de ce vorbesti tu pentru mine si familia mea ?Ca nu ti-am dat voie.
  • +7 (13 voturi)    
    Punct de vedere (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:25)

    anonim [anonim]

    Nene,

    De ce nu-ti strigi Punctul in Piata Victoriei ?!?
    Sa vedem si noi ce "sustinere" primesti :)

    PS: Nene Boc, trimite jandarmii acasa, sa-l intampine lumea cu BuCurIe.
  • +15 (19 voturi)    
    I-am spus premierului... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:29)

    popcorn monta [utilizator]

    dar ca de obicei nu te baga in seama...tu te-ai dus acolo sa-i spui premierului,nu sa ai un dialog cu el...papagalule
  • +14 (18 voturi)    
    Hai sa il lasam pe Ponta sa se joace de-a ... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:30)

    anonim [anonim]

    prim ministru. Hai sa ii dam jucariile sa se joace, nu vedeti ce plange .... . Nu mai poate , e disperat, cel mai bine e sa il lasam sa se joace si gata.
  • +19 (23 voturi)    
    Serioooos? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:30)

    razvan [anonim]

    Crinutz, pui mic, in care 60 de orase din tara ai gasit tu protestatari? Iarasi vorbesti in somn? Dupa ce ca Emil a avut bunul simt sa nu te cheme la intalnire mai devreme de ora 12 ca sa nu iti strice beauty-slip-ul, mai si vorbesti sa n-adormi. Hai, la nani, ca a fost mare efort pe ziua de azi. Si maine aveti meeting. Sa te imbraci gros daca te duci, bine?
  • +21 (25 voturi)    
    Demagogie si ipocrizie fara limite (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:32)

    Teslaman [anonim]

    Este dureros ca principala alternativa a populatiei la alegerile viitoare este USL-ul.Acestia demonstreaza putreziciunea clasei politice prin incapacitatea lor de a propune un set concret de masuri pentru depasirea crizei si reforma statului - intreaga lor campanie se bazeaza pe ijurii si lovituri sub centura, ii doar fix in pix de mesajul negativ pe care l-ar transmite romania prin organizarea anticipatelor vrand doar sa capitalizeze nemultumirea maselor si sa speculeze momentul pentru a obtine un rezultat cat mai bun in alegeri intrucat in timpul ramas pana la aterminarea actualelor mandate pdl&co ar mai putea castiga cateva puncte de imagine, timpul demonstrand corectitudinea unora din masurile nepopulare luate. In acelasi timp din ce in cemai multe persoane importante din opozitie (si nu numai) sunt urmarite penal, se pune presiune pe rezolvarea rapida dosarelor de mare coruptie si acest lucru contribuie la furibunda campanie de declansare a anticipatelor. Nu mi se pare ca puterea refuza dialogul, ci mai degraba opozitia care se opune din toti rarunchii reformei statului care ar presupune inchiderea robinetelor cu bani publici pentru un numar mare de baroni.

    In ultimul rand, nu e nimic "democratic" in declansarea anticipatelor doar pentru ca asa vor cateva mii de protestatari (multi nici nu prea stiu ce vor defapt), democratic este sa fie lasat actualul guvern sa-si duca la bun sfarsit mandatul pentru ca asa a fost delegat de populatie prin vot.
    • +5 (5 voturi)    
      O parere doar (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:12)

      Gicuta [anonim] i-a raspuns lui Teslaman

      Subscriu la cele de mai sus si sincer sa fiu imi asum riscul daca se ajunge la anticipate sa votez cu PDL chiar daca e situatia asa grea in tara, nu ii consider in totalitate vinovati, sint in momentul nepotrivit la putere cind nu se mai putea face mai nimic.
      Acest USL fara viziune cu doi mascarici in frunte ce nu stiu nimic decit Base in sus Base in jos, e obsesia lor se pare sau a celor ce ii manipuleaza, nu merita sa ajunga sa mai conduca aceasta tara.
      Cred ca Vanghelie ar avea mai multa priza la popor chiar dace e asa cum e, cum il stim toti decit marionetele Crinut si Pontatel care afiseaza ca mari salvatori ai Romaniei.
    • +1 (1 vot)    
      dar dece neaparat trebuie votat USL? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 17:59)

      george [anonim] i-a raspuns lui Teslaman

      Hai sa facem un calcul simplu.
      Petrolul romanesc - valoarea reala peste 20 miliarde - vandut de Nastase cu 600 milioane. Pierde - furt - jaf - 20 miliarde.
      Contract Becthel - platit peste 1 miliard pentru 50km de autostratat. Pierdere 1 miliard
      - Tender scutit din condeiul lui Nastase de plata unei datorii catre statul roman - 1 miliard.
      Astea sunt doar 3 hotii din multele ale guvernarii Nastase - 22 miliarde dintr-un foc.
      Tariceanu - PDSR
      - terenurile petrolifere din Marea Neagra concesionate pe nimic -
      - 2008 - 8% crestere econonica 5% deficit. Diferenta 13% din PIB ceea ce inseamna 15 miliarde. 3 miliarde disparuti din privatizarea BCR. 5 miliarde datorii la firme lasate urmatorului guvern. Un total deci de 22 miliarde bani furati sau dati ca pomeni electorale (pensii marite, 500.000 de bugerati in plus )
      Deci in jur de 50 miliarde de euro disparuti sau rispiti pe pomeni electorale de partidele care formeaza astazi USL-ul.
      A furat si PDL-ul cat a putut dar sunt mici copii fata de USL. Nu cred ca au furat mai mult decat 10% din cat a furat USL-ul.
      Asa ca trebuie sa fii cretin sa alegi USL-ul
  • -16 (24 voturi)    
    Opozitia fura Romania! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:32)

    Struan [anonim]

    Pnl si Psd au furat tot ce s-a putut fura in tara asta, coruptia e in floare! HUOO USL!

    Marite PDL, instaureaza legea martiala si aresteaza protestatarii ce distrug mareata capitala europeana, Bucuresti!

    Vrem partid UNIC, HAI PDL!! Traiasca PDL si mintile sale luminate, T. Basescu, E. Boc, T.Igas, E. Udrea, Ialomitianu( cel mai renumit ministru de finante din EUROPA!!) si cel care v-a reforma invatamantul in viitoarea guvernare dl. Funeriu. Traiasca PDL! Noi va sustinem! Jos coruptii din OPOZITIE care SPOILEAZA tara asta de resurse si bogatii! HUOO Usl!!
  • +14 (16 voturi)    
    i-ati spus premierului? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:32)

    fl [anonim]

    i-ati spus premierului ca aveti amandoi neveste europarlamentari si el si presedintele tarii nu asa ca aveti pile (USL) sus-puse?
    ca sunteti toba de politica si ca abia asteptati sa jungeti la putere sa va puneti pe hotii ca ati mai fost si stiti bine lectia?!
  • +17 (21 voturi)    
    manipularea (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:35)

    ina [anonim]

    Romanii care-si doresc atat de mult "jos Basescu si jos Boc", afara cu acest guvern ! vor trebui sa se pregateasca de timpuri grele si urate cu conducerea ce se prefigureaza in aceste zile. Din pacate va castiga manipularea si grobianismul nu ratiunea si patriotismul. Si asta pentru ca cei trei "purcelusi"usl au si facut cartile !
    • +5 (5 voturi)    
      Ai dreptate! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:19)

      coco04 [utilizator] i-a raspuns lui ina

      Unii care au primit democratia moca si nu au trait
      in dictatura,fara mancare,caldura,lumina,libera circulatie,etc nu stiu sa pretuiasca ceea ce au.
      Va felicit "protestatarilor" ca o sa-i "pedepsiti" pe
      "coruptii" de Basescu si Boc.Ei o sa ajunga europarlamentari cu 7000 de euro salariu lunar fix luna +15.000 euro/luna din fel de fel de indemnizatii si nu o sa mai fie presedinti sau premieri pe 1000-2000 de euro pe luna si sa-i injure toti frustratii.
      Puteati sa iesiti de nenumarate ori in strada cand s-au dat amanari la marele dosare de coruptie dar acum ati ratat
      "o buna ocazie de a sta in casa".
      Eu am stat in frig in vremea lui Ceausescu si m-am procopsit cu un astm pe viata,dar asta reprezinta nimic pentru mine pe langa "ocazia" de a primi lectii de educatie civica de la un student emancipat.
      Democratia nu e karaoke si nu ar trebui folosita ca prilej de socializare.
  • +7 (9 voturi)    
    CREDIBILITATE (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:39)

    iris [anonim]

    USL nu este credibil.Nu ati reusit sa scapati de ILIESCU SI NASTASE asa ca nu sunteti mai buni.Societatea civila ar fi o solutie,dar trebuie organizare si implicarea unor personalitati credibile.In Slovenia in patru luni s-a reusit ca un partid nou sa castige alegerile.Doamne ,ajuta-ne!
  • -3 (7 voturi)    
    Pai dragilor... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:40)

    Gigi [anonim]

    Aici sunt doua puncte de vedere total opuse:pro si contra lui Basescu si a acolitilor. E simplu : USL isi face mitingul lui, PDL de ce nu-si face si el unul de sustinere? Sa vina si udmr-istii, si progresistii...N-aveti timp? Da' la tastatura cum aveti timp?
    • +1 (1 vot)    
      Ai perfecta dreptate (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:03)

      cy [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Ar trebui sa iasa toata lumea in strada. Unii pro , iar altii contra, sa vedem cine e mai tare. Dar din pacate acest lucru este imposibil.
      Totusi sa nu uitam ca actuala opozitie, fosta guvernare bolsevico iliesceana se adresa unei anumite paturi sociale, ptr care totul se rezume la sloganul:
      " Nu ai chef de munca, vrei sa traiesti fara sa lucrezi? iei in strada , fa scandal"
      Si asta se intampla si acum.
      Cred xca cel mai bun raspuns la provocarea ta este ceea ce se si intampla. Oamenii care mai cred in sansa Romaniei stau si lucreaza, si doar in timpul liber " dau si ei din tastatura". Ei sunt cei care produc.
      Cei care sunt acum la proteste, nu merg la lucru, ci dau toata ziua din gura, ca au destule antene care sa-i invete.
      As fi curios cat o sa ne coste , pe astia mai lasi care nu iesim la mitinguri de sustinere, aceasta distractie.
      Ca asistatii sociali, somerii, pensionarii, si actualii protestatari nu se gandesc ca in timp ce ei scandeaza ptr bunastarea baronilor locali, euro urca incet dar sigur. Si ce daca??? Cresc preturile, se scumpesc toate , si atunci o sa iasa din nou in strada ca sa mai ceara cateva procente de mariri.
      Romania, dupa eforturile depuse de noi toti in ultima vreme are nevoie, dupa sacrificiile din ultimele luni, NU ARE NEVOIE DE PROTESTE SI DE MISCARI SOCIALE !!!!!
      Am eu o propunere ptr toti:
      " IN LOC DEPROTESTE HAI SA MUNCIM, sa ne unim fortele si sa facem ceva mai bun, poate noi nu o sa mai beneficiem de prosperitate, dar macar sa ramanem cu constiinta impacata ca am facut ceva bun pentru copii nostri, pentru generatia urmatoare. Din pacate la ora actuala sunt cateva zeci de mii de oameni de bine ( a se intelege protestatari) care fac ca majoritatea de cateva milioane sa o duca mai rau, iar baronii locali sa numai faca parnaie, ci sa prospere din nou.
      Oare acei oameni pot merge acasa de la proteste sa se uite in ochii copiilor lor si la spuna:
      "Copile, azi am facut ceva bine pentru viitorul tau" ?
  • +6 (8 voturi)    
    antonescu minte (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:45)

    de dreapta [anonim]

    Crin Antonescu doreste sa arunce Romania in recesiune pentru ca o Romanie fara guvern ar inseamna prabusirea economiei nationale. O Romanie fara guvern ar alunga investitorii si ar inseamna pierderi de locuri de munca.
  • +4 (6 voturi)    
    Au ratat momentul... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:52)

    cobra [anonim]

    Eu văd această plimbare a celor doi la guvern ca o etapă la acţiunea de care amintea Dan Tapalagă aici: http://www.hotnews.ro/stiri-11248998-usl-protestele-strada-alta-perspectiva.htm Că cei doi nu sunt rezonabili, se vede de la o poştă. Acum, după ce lucrurile s-au calmat, e greu de presupus că Boc, aşa cum este el, ar putea renunţa în favoarea celor doi căţei ai opoziţiei române. Hai să fim serioşi. Poate că altfel stăteau lucrurile dacă încercau în primele 2 zile de manifestaţii. Dar, au ratat momentul.
  • -3 (7 voturi)    
    Eu nu ... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:52)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... ii inteleg pe cei care comenteaza mai sus. Sincer nu ii inteleg.

    E foarte clar ca actualul guvern nu mai are credibilitate si ca populatia nu mai accepta absolut nici o initiativa mai serioasa a acestuia (cum ar fi legea sanatatii). Intrebarea e de ce ar mai ramane la putere?

    Un guvern de tehnocrati ar asigura alegeri corecte. Sa inteleg ca ante-comentatorii mei au ceva impotriva eliminarii traseismului politic? Al reducerii numarului de parlamentari la 300 (parca asa a votat poporul) sau impotriva votului uninominal direct? Sau impotriva unor alegeri normale, separate pentru alesii locali si pentru Parlament asa cum sugereaza toate codurile de bune practici democratice si cum au toate tarile normale din lumea asta?

    Exista cateva justificari simple si foarte clare pentru care actualul guvern nu va lasa puterea din mana orice s-ar intampla: nu au reusit sa impuna legea votului prin corespondenta (interes de partid), renunta la 11-12 luni de furat din bugetul public, renunta la MAI care poate musamaliza orice frauda de la alegeri cu usurinta si altele de genul asta.

    Pentru trepanati justificarile sunt in zona lui "se destabilizeaza tara", "fug investitorii", "scade CDS-ul", "se sperie cresterea economica" si (mai ales) "da' ce ma USL-ul e mai breaz ca PDL-ul, sunt mai rai ba!".
  • +2 (4 voturi)    
    ... prostanacii cred ca pot ''cistiga'' ... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:54)

    Gogu [anonim]

    ... si fara alegeri ... :-)))
  • +7 (9 voturi)    
    Limbaj de opozitie bananiera (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:55)

    Dorin [anonim]

    Crin Antonescu isi incepe declaratia de presa de parca ar fi sef de scara undeva in provincie, nu unul ce pretinde a fi un viitor sef de stat intr-o tara UE, vorbeste de "faradelegile acestui guvern", iar primarul unui oras foarte important vorbeste de " Chioru' şi tanti Nuţi " . Domnilor din opozitie, functia inalta obliga la alt limbaj, am 15 ani in occident si nu am auzit niciodata ca opozitia sa arunce asfel de cuvinte.
    • +1 (1 vot)    
      Opozitia comunista (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:13)

      Traian [anonim] i-a raspuns lui Dorin

      Ei prin occident nu au avut asa ceva.
      De cind au aparu comunisti s-au bazat pe iesirea in strada a oamenilor nemultumiti pentru a pune mina pe putere. Bine inteles dupa aia nu s-au mai ocupat de ei.
  • +8 (8 voturi)    
    aveti grija (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 15:58)

    umoristu [anonim]

    degeaba miorlaiti si schelalaiti...sunteti si voi la fel ca pdl-ul.
    Sunteti toti brate ale aceleasi caracatite, iar capul e inapoi in istorie si scrie PCR pe el.
    USL , PSD, PNL, PDL .......aveti grija si nu va bagati atita in fata, nu incercati sa va erijati in conducatorii protestelor, ca si daca va tine figura de data asta, in viitor chiar va maturam pe toti.
    NU sunteti alternativa...sunteti la fel.
    Pontacule, crinuletzule....ciocu mic si mai bine plecati la ski pe undeva departe, ca nu e pt voi ce se pregateste.
    • 0 (0 voturi)    
      bine zici!! (Joi, 19 ianuarie 2012, 21:36)

      un roman [anonim] i-a raspuns lui umoristu

      Bine zici!! E pefect adevarat ce spui! Mi-e groaza de tirania astora care se tau patrioti ingrijorati de soarta celor multi!! O sleahta hrapareata!!
  • +7 (7 voturi)    
    Pentru unii se poate orice (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:02)

    stelian [anonim]

    Pentru unii a vorbi = A scoate panglici pe nas.
    In Constitutie spune asa:
    ARTICOLUL 89 - Dizolvarea Parlamentului
    (1) Dupa consultarea presedintilor celor doua Camere si a liderilor grupurilor parlamentare, Presedintele Romaniei poate sa dizolve Parlamentul, daca acesta nu a acordat votul de incredere pentru formarea Guvernului in termen de 60 de zile de la prima solicitare si numai dupa respingerea a cel putin doua solicitari de investitura.
    Iar in legea electorala se spune ca decretul privind data alegerilor trebuie publicat cu minim 90 de zile inainte de data alegerilor.

    Legea nr. 35/2008
    M. Of. nr. 196 din 13 martie 2008
    Art. 7. – (1) Aducerea la cunoştinţă publică a datei alegerilor se face cu cel puţin 90 de zile înainte de ziua votării prin publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I, a hotărârii Guvernului privind data alegerilor.

    Tragind linie si adunind: martie + februarie=60 zile, plus ce a mai ramas din ianuarie, exact cit sa te hotarasti sa dizolvi parlamentul. Plus 90 de zile minimum de la lege, ajungem la 30 iunie. Deci alegeri in iulie.
    In mijlocul verii, al vacantelor? Cine face campanie electorala?
    Pai 2 sapt, de numarare si validare, publicare...Convocare prezidentiala in 20 de zile de la data alegerilor (tot la Constitutie,Art 63 (3)). Prima sesiune parlamentara la debutul lui August, cu toate formalitatile, apoi discutii ca sa faci guvern, cu comisii, audieri... Guvern la 1 sept. Asta daca domnii parlamentari nu vor protesta, ca toate astea sunt in vacanta parlamentara, deci toate se fac in sesiune extraordinara (vezi art 66 din Constitutie...)

    Oricum au uitat de chestia cu parlament unicameral, redesenare de colegii si altele asemanatoare.
    Si cum ramine cu comasatele? Sau le comasam pe toate in iulie (ar fi mai bine, ca nu prelungim asa de mult mandatul alesilor locali).
    Si totusi Romania, inca n-a trecut si testul alegerilor anticipate.
  • -1 (1 vot)    
    intrebare (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:03)

    jajanmn [anonim]

    cred ca au facut mai intai repetie cu d-nul Iliescu

    ps. la protv , antonescu a fost prezentat " seful opozitiei"

    victoras, tu stii?

    sigur nea ilici stie
    ca se pare ca vorbesc acc limba

    cam insetata de putere aceasta "limba"
  • +4 (4 voturi)    
    Nefericire (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:08)

    john_m [anonim]

    Din nefericire solutia nu sunteti Dvs D-le Ponta si nici Dvs. D-le Antonescu! :(
  • -1 (1 vot)    
    pot numai sa rad (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:20)

    florin_f [utilizator]

    hahahahahahah
  • +2 (4 voturi)    
    cum adica nimic pozitiv? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:20)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    ba rezultatul discutiilor a fost mai mult decat pozitiv: ramane guvernul asta care, de bine de rau, a facut mai multa treaba decat or sa faca vreodata ulsasii.
  • +3 (5 voturi)    
    Antonescu este nebun. (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:22)

    mircea [anonim]

    Si nu vreau ca un nebun sa pretinda ca vorbeste in numele meu.Un nebun nu trebuie lasat sa vorbeasca nici in numele lui.Uite si eu ii spun lui Antonescu sa plece din parlament.Sa se duca sa-si faca profesia,sa reinvete ce este munca.Asculta Antonescu?Nu.Dar pretinde ca altii sa-l asculte.Daca ar avea ce.Nu am intalnit lider liberal mai grosolan in exprimare si mai grobian decat Antonescu.
  • -1 (1 vot)    
    sef opozitie (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:23)

    gladiolu [anonim]

    pro tv l-a declarat pe crin antonescu = seful opozitiei

    dar, oare cine este seful opozitiei, din umbra?

    oare d-nul Iliescu?

    asa se pare dupa declaratiile sale( asemanarea dintre Tokes si Arafat)

    tupeu,

    ee, noi suntem de vina

    ca i-am permis sa ne prosteasca













    iliescu la Cotroceni
  • +3 (5 voturi)    
    sef opozitie (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:23)

    gladiolu [anonim]

    pro tv l-a declarat pe crin antonescu = seful opozitiei

    dar, oare cine este seful opozitiei, din umbra?

    oare d-nul Iliescu?

    asa se pare dupa declaratiile sale( asemanarea dintre Tokes si Arafat)

    tupeu,

    ee, noi suntem de vina

    ca i-am permis sa ne prosteasca













    iliescu la Cotroceni
  • -1 (1 vot)    
    sef opozitie (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:23)

    gladiolu [anonim]

    pro tv l-a declarat pe crin antonescu = seful opozitiei

    dar, oare cine este seful opozitiei, din umbra?

    oare d-nul Iliescu?

    asa se pare dupa declaratiile sale( asemanarea dintre Tokes si Arafat)

    tupeu,

    ee, noi suntem de vina

    ca i-am permis sa ne prosteasca













    iliescu la Cotroceni
  • -1 (1 vot)    
    sef opozitie (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:23)

    gladiolu [anonim]

    pro tv l-a declarat pe crin antonescu = seful opozitiei

    dar, oare cine este seful opozitiei, din umbra?

    oare d-nul Iliescu?

    asa se pare dupa declaratiile sale( asemanarea dintre Tokes si Arafat)

    tupeu,

    ee, noi suntem de vina

    ca i-am permis sa ne prosteasca













    iliescu la Cotroceni
  • +2 (2 voturi)    
    Io cu cine votez ??? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:26)

    dorin bretan [anonim]

    maine, peste 3 luni , peste 6 luni, peste 8 luni ? Aveti propuneri serioase ? Ca ori anticipat ori la soroc tot trebuie pus cineva in loc.
  • 0 (2 voturi)    
    guvern de tehnocrati (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:45)

    Ion [anonim]

    Vad ca se tot bate apa in piua cu guvernul de tehnocrati,dar un asemenea guvern, nesustinut politic nu cred ca va fi in stare sa rezolve ceva.Si atunci ce facem,nu pierdem timpul de pomana?
  • +3 (3 voturi)    
    clasa politica (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:56)

    maxxie jazz [utilizator]

    Daca Antonescu si Ponta inteleg din protestele manifestantilor ca se doreste doar schimbarea guvernului si demisia lui Boc, inseamna ca n-au inteles nimic. Oamenii doresc schimbarea intregului sistem politic. S-au saturat de partidele care si-au schimbat, pe rand, puterea politica, de 20 de ani. Nu trebuie urlat la Basescu si la Boc, pentru ca antonel si pontatoru' sef o sa inteleaga gresit. Trebuie cerut public schimbarea clasei politice din Romania. Avem nevoie de oameni care sa cunoasca adevaratele nevoi economice ale Romaniei, nu oameni care sa imparta interese si sa se joace cu banii nostri.
    Dar, deh! Daca PNL si PSD doresc puterea... Sa vedem cine-o sa-i suporte. O sa vrem schimbarea unui regim, adevarat. Dar, dorim schimbarea unui sistem politic in ansamblu, nu doar inlocuirea unor incompetenti cu altii.
    • -1 (1 vot)    
      cu ce...? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 22:18)

      dumitru vaduva [anonim] i-a raspuns lui maxxie jazz

      Cu ce domne sa schimbi sistemul politic,cu 7000 de demonstranti in toata tara? Pai,un sistem politic se schimba cu peste un milion de demonstranti in strada,in Bucuresti si cu lupte,cu morti si raniti.
      Sapte mii de romani,vor ei sa schimbe sistemul politic pentru ca asa au vistat ei si celelat sistem politic nou,le va restitui privilegiile de eroi in revolutie,care au vazut revolutia la televizor,pensiile nesimtite,etc.pentru ca astia demonstreaza ca niste besmetici. Asa zisii revolutionarii si pensionarii din armata,fosti securisti,care in loc sa fie trasi la raspundere pentru ce au facut in regimul comunist,primeau pensii de zeci si uneori de sute de milioane de lei.De ce presa nu -i identifica si sa-i dea in vileag pe acesti profitori fara scrupule?
      • 0 (0 voturi)    
        pacea fie cu tine (Vineri, 20 ianuarie 2012, 13:50)

        maxxie jazz [utilizator] i-a raspuns lui dumitru vaduva

        Prietene, in piata aia sunt si oameni care n-au legatura cu afirmatiile tale. Exista profitori si in piata, nimeni n-a spus ca nu-s. Eu discutam despre schimbarea sistemului care ne-a adus in halu' asta, de 20 de ani. Nu de interesele manifestantilor anarhisti. Daca ai chef sa faci off-topic, fa-ti rubrica ta. Daca ai chef de Ponta si Antonescu, asteapta alegerile. Eu personal si milioane de alti romani, s-au saturat de ei, de toti, PDL, PNL, PSD, USL, WTF, PNG, PLM. D-aia a castigat Basescu, nu ca e foarte iubit, ci pentru ca reprezenta raul mai mic, la momentul alegerilor.
        Si linisteste-te, te asigur ca n-ai nimic cu amaratii aia anarhisti. Nu tie-ti vor raul.
  • 0 (0 voturi)    
    bun. (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:57)

    ginel nedumeritul [anonim]

    n'au facut nimic azi.

    luni va fi la fel.

    boc nu'si da demisia. atunci ?
    or sa marsaluiasca. bun. s'o faca.

    sau, daca sunt asa hotarati, dece nu provoaca ei anticipate, sa'si dea ei demisia, sa nu'i mai confunde lumea.

    sau:

    boc isi da demisia, prin aprilie, sub presiunea
    strazii:-)

    base numeste pe udrea prim ministru.
    propunerea vine dupa 45 de zile. se dezbate, in parlament, este respinsa propunerea.
    dupa alte 45 de zile, base propune pe turcanu, sau sulfina. iar discutii, iar respingere.
    base declara alegeri anticipate peste sase luni, pe 7 ianuarie, 2013, de boboteaza. :-)

    si asa, vom avea anticipate.

    pace !
  • -1 (1 vot)    
    Sunt curios (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 17:15)

    mariage [utilizator]

    I-a spus si ca vrea la Cotroceni?
  • -1 (1 vot)    
    jos USL! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 17:21)

    ionel [anonim]

    Ceea ce ne este dat sa vedem acum este o meschinarie politica demna de mila. USL-asii chiar ne cred niste idioti, care nu suntem in stare sa gandim daca incearca sa ne minta in halul asta.
  • 0 (2 voturi)    
    rusine (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 17:22)

    andrei ionut [anonim]

    USL ne cheama pe strada. Suntem martorii unor manipulari fara precedent in Romania. Sunt scosi in strada membrii cu copiii acestora pentru a impresiona, membrii organizatiilor de pensionari, revolutionari.
    Ecaterina Andronescu si conducerea UNSR santajeaza studentii din Bucuresti sa iasa pe strada. Ei primesc biletele cu instructiuni clare despre ce trebuie sa faca in Piata Universitatii. RUSINE USL !!!!!
  • 0 (2 voturi)    
    spune NU manipularii! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 17:24)

    ELENA [anonim]

    Nu intraţi în jocul politic al USL! Susţineţi ţara, sprijiniţi modernizare, refuzaţi manipularea!
  • 0 (2 voturi)    
    rezultat (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 17:27)

    of [anonim]

    pe tine crin, oricum un singur lucru te intereseaza
    COTROCENI

    mama,mama, ce aere pe capul tau vor fi

    sa vezi ce o sa scada audienta antenei 3
  • +1 (1 vot)    
    nonviolenta (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 17:48)

    Andrei1983 [anonim]

    nu se rezolva nimik cu atata violenta! trebuie sa se aseze la masa tratativelor si sa gaseasca solutii pasnice, ne-au ajuns doua mineriade!
  • +1 (1 vot)    
    s (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:24)

    paideos [anonim]

    Cati dintre tinerii care citesc presa sunt constientii de intregul joc mediatic pe care cei de la USL il provoaca? Acesti semidocti se gandesc doar cum sa isi bata joc de romani. Iliescu, Ponta si Antonescu, aceasta trinitate a raului distrug munca unui Guvern care duce o politica corecta.
  • +1 (1 vot)    
    dsada (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:06)

    Alin [anonim]

    Opozitia vrea rasturnarea partidului de guvernamant, nevenind cu o solutie radicala apta sa relanseze economia nationala. Oare vor doar un scaun cald de la cotroceni sau vor sa iasa in ajutorul romanilor nevoiasi? Ce vor cu adevarat?
  • +2 (2 voturi)    
    Opozitia (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:42)

    lucky luck [utilizator]

    Trebuie sa paraseasca si sa boicoteze de acum inainte un Parlament care a fost ignorat, batjocorit si scos din jocul politic de actuala Putere, in ciuda Constitutiei si a regulilor democratice.
    PDL si securistii traseisti a lui Oprea sa-si asume raspunderile singuri, pana vor fi judecati.
  • 0 (2 voturi)    
    mincinosi (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:43)

    cristinellu [utilizator]

    cred ca domnii lideri ai partidelor din opozitie ar trebui sa inceteze sa mai spuna minciuni sfruntate! ANTICIPATELE NU reprezinta o solutie in momentul de fata! este o perioada prea lunga pentru urmarea pasilor si am ajunge cu ele cel mai devreme in vara!
    iar ceea ce se intampla in strada este rezultatul unora ca ei! sa priveasca in oglinda si sa vada gunoiul din ochiul lor!
    de ce nu vin cu solutii viabile domnii ponta si antonescu? poate asa vor fi ascultati! dar totusi, cine sa asculte un lider PSD care este indrumat de un lider de onoare cu o mineriada in spate?
  • 0 (2 voturi)    
    Manipulare totala (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:55)

    Stefan82 [anonim]

    O noua zi in care niste oameni n-au avut ce face acasa, unii au fost platiti, unii sunt membri de partid si trebuie sa faca asta, unii se simt prea bine in mijlocul protestelor. Cand ii aud ca o sa stea acolo pana o sa se rezolve problema...Sa stea mult si bine! Nu asta este solutia! Urmeaza alegeri si totul se va putea rezolva prin vot in mod democratic si civilizat. Pacat ca unii nu inteleg asta si altii profita de pe urma lor!Indiscutabil acum acesti manipulatori (USL) nu doresc altceva decat sa profite de pe urma doleantelor acestor oameni….Trist dar adevarat!!!
  • +1 (1 vot)    
    ?> (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:01)

    tica [anonim]

    oare tipul acesta chiar crede ce spune?nu intelege ca poporul este satul de minciuni?de fapt obraznicia si tupeismul nu mai are limite.
  • +1 (1 vot)    
    dfsd (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:04)

    pitici [anonim]

    In ziua de azi lucrurile nu merg chiar bine dar aveam senzatia ca totusi suntem pe drumul cel bun. Ca tanar, incepusem sa am incredere in Guvernarea actuala si sa am din ce in ce mai multe perspective asupra viitorului meu. Refuz sa ies in strada, doar pentru ca unii dicteaza asta!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Acest "lider" al opozitiei e penibil. (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 21:41)

    dumitru vaduva [anonim]

    Crin Antonescu nu este numai lipsit de orice viziune asupra viitorului apropiat al Romaniei dar este de o penibilitate incomensurabila. si un mincinos si un las,comparabil numai cu amicul lui Victor Ponta.
    In primul rand,el nu are nici o justificare practica pentru a cere demisia lui Boc si a guvernului precum si de organizare a unor alegeri anticipate. Pentru a crea totusi o baza a cererii lui,el minte:
    Minte ca demonstratiile populare sun "masive" si "de amploare".Unde a vazut el asa ceva? Rapoartele jandarmeriei sunt clare.La nivel de tara,in nici una din zile nu s-a depasit numarul de 8000 de demonstranti. Acestia,raportati la populatia ttarrii,sunt egali cu zero.
    El vrea sa mareasca artificial ,fara nici un fel de jena,amploarea acestor manifestatii,folosindu-se nu de numarul demonstrantilor din tara ci de numarul oaraselor in care s-a demonstrat,acvesta ridicandu-se la "peste 60",dupa afirmatiile lui. El uita sa spuna ca au fost localitati in care a demonstrat si un singur manifestan,iar in altele au demonstrat 20-30 de oameni.
    Acest mincinos nesimtit vrea sa ajunga presedintele Romaniei. Pai daca el este atat de josnic,incat vrea sa ne minta in fata crezand ca suntem prosti si dezinformati cu privire la ce se intampla in tara,inseamna ca,daca va deveni presedinte,ceea ce eu nu cred,va fi cel mai rau presedinte pe care l-a avut Romania,mai rau chiar si decat Ceausescu. Cu un astfel de om de doi lei in fruntea ei,Romania va ajunge de rasul lumii.Mai ales si cu un prim-ministru precum Ponta. Acesti doi indivizi sunt inconstienti,prosti,mincinosi si aroganti,fara masura.
  • 0 (0 voturi)    
    anti violenta (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 22:26)

    Andrei1983 [anonim]

    nu se rezolva nimik cu atata violenta! trebuie sa se aseze la masa tratativelor si sa gaseasca solutii pasnice, ne-au ajuns doua mineriade!
  • 0 (0 voturi)    
    mi-e greata de atata demagogie!! (Joi, 19 ianuarie 2012, 21:30)

    om de buna credinta [anonim]

    Mi-e sila sa-l vad pe Iliescu dand sfaturi si solutii presei! A uitat mineriadele orhestrate cu abilitate!!! A uitat fenomenul Piata Universitatii!! Dumnezeule, cata nerusinare! A venit Mazare cu pitipoancele la manifestatie!! Alea o duc tare bine... se vedea clar!! Are batranul holtei grija de ele!!! Ma uit si la Antonescu, tipand isteric sa demisioneze, sa plece astia.. am eu solutia! Care solutie frate, spune ce vrei sa faci? Cum de l-au pus liberalii pe asta in capul trebii? Nu se mai gaseste nici un om cu scaun la cap la PNL? Orice om de bun simt, intuieste clar o lupta disperata pentru putere!! nimanui nu-i pasa oameni buni de voi!! E doar demagogie nerusinata!! solutia o gasim noi, fiecare.. nu ne pica nimic din cer!1 NU VA AMAGITI!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by