Crin Antonescu: Romania e condusa de doi comunisti, Basescu si Boc * Ce spune astazi Ion Iliescu este corect de la cap la coada

de A.N.     HotNews.ro
Marţi, 29 noiembrie 2011, 18:45 Actualitate | Politic


Crin Antonescu
Foto: Agerpres
Presedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat marti ca Romania este condusa "de doi comunisti", referindu-se la Traian Basescu si la Emil Boc, transmite Mediafax. Potrivit Agerpres, Antonescu a mai spus ca meritul pentru constructia creata de partidele de opozitie PSD, PNL si PC, pentru faptul ca aceasta "s-a nascut, a crescut si traieste" ii revine "in intregime" lui Traian Basescu.

Dupa ce un jurnalist l-a intrebat pe Victor Ponta de ce nu il "elimina" pe Ion Iliescu din PSD, avand in vedere raspunderea acestuia in legatura cu actele de violenta din timpul mineriadelor, Antonescu a spus ca Romania este condusa "de doi comunisti".

Iata cateva dintre declaratiile facute de Crin Antonescu:
  • Pe ce se bazeaza asta? Pe un veridict al justitiei? E la fel de adevarata ca aceea ca Basescu a furat Flota acestei tari. In fata justitiei, e o afirmatie la fel de adevarata, ba chiar cea cu Flota e pusa la frigider. Mai vedem, e suspendata. In vreme ce Iliescu facea crime, asa cum sustineti, cu ce le facea? Cu mainile goale sau cu trenurile? Cine conducea trenurile? Il cunoasteti pe un tovaras Basescu Traian care dirija, de la Bucuresti, aceste trenuri? Ion Iliescu e un om retras din politica activa pe care il putem judeca intr-un fel sau altul, e un om care s-a confruntat cu electoratul, cand a castigat, cand a pierdut, iar problemele Romaniei de astazi nu sunt generate de Ion Iliescu, nici coruptia de azi din Romania, nici aservirea institutiilor care ar trebui sa fie independente, azi in Romania nimic din toate acestea nu sunt generate de Ion Iliescu
  • Daca vreti sa zicem asa, Ion Iliescu e retras, e intr-o pozitie de onoare, participa la niste intalniri ale PSD, spune lucruri corecte. Ce spune astazi Ion Iliescu este corect de la cap la coada, adica vorbeste despre separatia puterilor in stat, despre echilibrul parlamentar, despre democratie, iar Romania, stimate domn, e singura tara din Europa care e condusa de doi comunisti, Traian Basescu si Emil Boc. Ion Iliescu nu mai conduce demult Romania

Vezi si alte declaratii facute de Antonescu la Bistrita, la o intalnire a alesilor locali ai USL:
  • USL este intr-un moment complicat, dificil. Aleg sa o spun aici, la Bistrita, pentru ca aici exista, este puternica, merge bine, avem toate motivele de optimism, dar o spun pentru ca trebuie sa intelegem ca, pe cat mai bine merge aceasta Uniune, pe atat va fi mai incercata si mai atacata si acolo unde merge ea mai bine vor exista atacuri, provocari, diversiuni. Spun ca e un moment complicat pentru USL pentru ca, iata, peste o luna de zile se incheie un termen pe care ursitoarele lui Basescu de diferite varste, sexe si grade il dadeau atunci cand am constituit USL. Tipau toti ca nu vom apuca anul, ca aceasta constructie nu poate sa dureze
  • Atat PSD, cat si PNL au ramas in jurul liderilor lor, ca acesti lideri nu s-au certat ca la usa cortului, iar discutiile pe marginea candidaturilor comune au decurs fara sa fie declansat un razboi general
  • Toate aceste lucruri ii sperie foarte tare si pe Traian Basescu, si pe cei care stiu ca, daca noi castigam alegerile urmatoare, ei nu mai pot stapani aceasta tara, nu mai pot confunda banul public cu propriul buzunar, nu mai pot taia si spanzura, nu mai pot da afara pe cine vor si nu mai pot angaja in posturi importante pe cine vor: ba chiar foarte multi dintre ei stiu ca, fara sa-i vaneze cineva, fara sa porneasca cineva o vanatoare de vrajitoare, s-ar putea, odata cu schimbarea puterii, chiar sa avem o justitie care a facut antrenamentul arestarilor, poate chiar va invata sa aresteze pe cine trebuie si cand trebuie
  • Aceste lucruri se intampla, noi stim, nu in primul rand din cauza puterii noastre de convingere, nu pentru ca detinem noi o reteta magica prin care oamenii care s-au luptat politic 20 de ani sa fie astazi alaturi. Meritul in intregime pentru faptul ca USL s-a nascut, a crescut si traieste ii revine lui Traian Basescu si clicii sale. Pentru ca orice om, ca e socialist, ca e liberal, ca e non-apartenent politic intelege foarte clar ca, daca nu se construieste o alternativa la aceasta putere, daca acest partid-stat nu este inlaturat la alegerile urmatoare, nu mai putem vorbi in Romania decat despre acest partid, decat despre acest tip de administratie, decat despre acest tip de management economic, decat despre acest tip de guvernare care a dus Romania unde a adus-o. Si in sensul acesta nu sunt dubii, oamenii stiu sa aleaga nepotriviri sau istorii doctrinare si lucruri care tin de actualitate

Surse: Mediafax, Agerpres


Citeste mai multe despre   
















5053 vizualizari

  • +61 (65 voturi)    
    re: (Marţi, 29 noiembrie 2011, 18:48)

    PNL FUN [anonim]

    Pacat, Antonescule ai trimis PNL-ul in grupa a 3-a
    • +54 (58 voturi)    
      daca va ajuge la ciolan... (Marţi, 29 noiembrie 2011, 18:56)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui PNL FUN

      va trimite si romania in grupa a 5 a...
      • +11 (13 voturi)    
        daca (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:14)

        fartzi [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

        el e daca, alalalt e parca.
      • +14 (16 voturi)    
        vorbiti prostii (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:47)

        adyQ [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

        spune niste adevaruri nerostite, la ce era pnlul si ce a ajuns, in sfarsit au vazut lumina de la capatul tunelului....preaslavit fie iliescu, ar trebui sa il propuna la papa de la roma sa il pontifice(daca refuza poate da ponta o mana de ajutor...)
        pe bune acuma ma si minunez cata prostie la un loc, si cand credeai ca nu te mai poate surprinde nimic hop si apare crinutz al nostru si ne da peste nas cu cate una numai de el nascocita...eu sunt curios daca pnl mai exista ca si partid sau este deja absorbit de aura iliesciana, intreb asta ca un frecvent fost votant liberal...pacat...mare pacat
      • -13 (15 voturi)    
        E DEJA ACOLO (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:48)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

        Romania e deja in grupa a 5-a de cand e guvernata de BUBA - Basescu, Udrea, Boc, Anastase...
        • -2 (2 voturi)    
          Trebuie sa privim adevarul in fata! (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 9:12)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui mihai

          E in ultima grupa, la categoria junk.
          • +4 (4 voturi)    
            Stiu ca pierd alegerile!!! (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 9:35)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

            PSD se va dezintegra imediat dupa alegerile din 2012. Cum USL nu are nici o sansa sa mai castige alegerile, imediat dupa anuntarea rezultatelor si mai ales dupa ce Traian Basescu va anunta formarea unui guvern in jurul coalitiei actuale de la guvernare, mai mult de jumatate din PSD va trece la UNPR. Dupa 10 ani de opozitie, sa realizezi ca in plina criza mondiala si cu reforme dure luate de cei de la putere sa nu poti sa ajungi la ciolan, va fi prea mult pentru marea majoritate a membrilor PSD. Cealalta parte il va arunca pe Ponta, daca nu il arunca pana atunci, ca pe o masea stricata si vor incerca in zadar sa mai revitalizeze partidul lui Minerescu. PSD va dispare. La fel va fi si cu PNL care se va sparge, dupa ce il vor rasturna pe Antonescu.
            Traian Basescu a promis candva un lucru si se tine de cuvant. A spus cu subiect si predicat: "Voi beli PSD-ul!" Lucrul pe care il face cu mult succes.
            Vreau voturile voastre daca sunteti de acord ca odata scapata de PSD, PNL si PC, Romania va avea sansa de a deveni cu adevarat o tara europeana!!!
            • -3 (3 voturi)    
              Spre deosebire de tine (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 10:08)

              Constantin [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              eu doresc o opozitie puternica pentru intarirea democratiei asa ca voi vota ca cel mai slab, ca sa nu zic cel mai prost, sa ajunga la putere.
    • +50 (52 voturi)    
      SI PNL (Marţi, 29 noiembrie 2011, 18:57)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui PNL FUN

      Are partea de vina ca este condus de un astfel de politician.
      Daca asa vor sa fie reprezentati, ce poti spune.
      Le-o place in opozitie.
      • +50 (52 voturi)    
        Antonescu e hotul care striga hotii (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:11)

        dan [anonim] i-a raspuns lui anonim

        e patetic omul asta care nici macar nu merge la servici la parlament dar ia banii din taxele noastre.
    • +30 (30 voturi)    
      comunisti ? (Marţi, 29 noiembrie 2011, 18:59)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui PNL FUN

      apropo de comunisti... http://ro.wikipedia.org/wiki/Fi%C8%99ier:019.Vacanta-pentrecuta-in-Moldova-1976_%281%29.jpg

      asa e dl. floare trecatoare... comunistii ii injura pe comunisti.
      • +3 (3 voturi)    
        are dnaul turnesol sa vada care sunteti mai rosii (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:23)

        Johnyi Walkerrr Vintu [anonim] i-a raspuns lui razvan

        http://www.bursa.ro/exclusiv-un-pariu-pierdut-de-banci-cuprul-114052&s=banci_asigurari&articol=114052.html
    • +23 (25 voturi)    
      banuiesc (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:47)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui PNL FUN

      Ca stirile astea ii ung la inima pe cei de la PDL si pe Basescu. La asa prostii nu mai trebuie sa faca nimic PDLin campania electorala pt ca vor fi alesi din oficiu.
    • +14 (16 voturi)    
      ... (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:03)

      x [anonim] i-a raspuns lui PNL FUN

      se-nvarte campeanu-n groapa. ce sa mai zic de maniu.
      • +13 (13 voturi)    
        campeanu (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:13)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui x

        a murit campeanu ? nu prea cred. cred ca ai vrut sa zici Bratianu ...
      • +11 (11 voturi)    
        Spre surpriza generala... (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:21)

        Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui x

        ...Campeanu (radu Campeanu, daca despre el e vorba) n-are cum sa se invarta in groapa pentru bunul motiv ca... n-a murit! :-)
      • +13 (13 voturi)    
        mda (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:36)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui x

        nu se-nvarte, face break-dance...
  • +44 (44 voturi)    
    a (Marţi, 29 noiembrie 2011, 18:50)

    dan d [anonim]

    Un asemenea titlu (afirmatiile lui Antonescu) te convinge sa nu citesti mai departe! punct.
  • +30 (30 voturi)    
    Aiurea! (Marţi, 29 noiembrie 2011, 18:53)

    Bob Dylan [anonim]

    Cred ca toti sunteti niste comunisti deghizati!Au trecut 22 ani si nu am primit proprietatile furate de comunisti!!!Legea 247 NU se respecta in TIMIS iar justitia tine cu burghezia rosie!!!!In ce tara din Europa mai profita comunistii de bunurile altor oameni? "Totul se intampla altcum".Concluzia:RADE CIOB DE OALA SPARTA.
  • +57 (57 voturi)    
    penibil (Marţi, 29 noiembrie 2011, 18:54)

    Antonescu [anonim]

    Culmea ipocriziei: sa zici ca Iliescu e un mare politician, onorabil si corect iar Basasescu si Boc comunisti.

    Am senzatia ca Antonescu a "baut apa la caine" si a luat-o razna.
  • +53 (53 voturi)    
    Pacat Antonescu.Pacatul tau. (Marţi, 29 noiembrie 2011, 18:58)

    mircea [anonim]

    Antonescu a ajuns sa-l considere pe Iliescu strategul PNL.Ma ingrozesc cand aud astfel de blasfemii.Ai distrus PNL ,Antonescule.Sa te bata D-zeu pentru marsavia facuta.
    • +19 (21 voturi)    
      De acord cu blestemul (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:38)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      dar ce te faci cu membrii PNL?
      Cum de l-au ales pe asta?
      Si daca l-au ales si vad ce poama este, cum de nu reactioneaza nimeni din partidu' lui peste?
      Este de blamat numai ochi de stiuca sau toti la gramada?
      Nu-mi vine sa cred ca inca nimeni nu-i striga in fata ca-i doar o puslama ordinara si ca n'are ce cauta in Partidul National Liberal. Cu atat mai putin in fruntea acestui partid...
      • -14 (16 voturi)    
        hai nu zau? (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:45)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui Ion B

        vad ca valorile tale sunt rasturnate rau de tot. Crin Antonescu va fi presedintele Romaniei iar Basescu va fi primul presedinte suspendat si va ramane in istorie ca o rusine a acestei tari.
        • +15 (17 voturi)    
          Pana una alta... (Marţi, 29 noiembrie 2011, 21:06)

          alina [anonim] i-a raspuns lui mihai

          realitatea e alta. Basescu nu e suspendat iar Antonescu e doar o trompeta, nici vorba de presedinte! Continuati sa visati....ce pot sa faca etnobotanicele astea din voi, de ati ajuns sa credeti ca Antonescu are stofa de presedinte?!
  • +51 (53 voturi)    
    a mai (Marţi, 29 noiembrie 2011, 18:59)

    fara rautate [anonim]

    vazut cineva un gargaragiu mai mare ca acest pacalici exaltat?mai are putin si va trece la amenintari directe la viata lui basescu!e un balon de fum ,de la cap la picioare,fara cel mai mic continut in declaratii,un gaunos pana-n adancul sufletului.si bezmeticul celalalt aidoma.ce rusine pe tara asta!mi-este frica sa nu ajungem pe mana lor dupa toate sacrificiile facute in acesti ani.
    • -9 (11 voturi)    
      mai lasati-ne (Marţi, 29 noiembrie 2011, 21:06)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui fara rautate

      3% , baieti... atat ati reusit sa absorbiti din fondurile europene. Sa nu poti sa faci ceva pentru ca nu ai bani, e o explicatie obiectiva. Dar sa primesti bani pe degeaba si sa nu fii in stare sa faci nimic, asta e culmea prostiei si incompetentei. Aceasta cifra va caraterizeaza cel mai bine; 3%.
      Si mai sunt niste cifre care va caracterizeaza: 25% - cu atat s-au redus salariile.
      Si ar mai fi 10% - cam atat o sa luati maxim in alaegerile urmatoare.
      Asa ca lasati-va de postari si comentarii...faceti ciocu mic, mic, mic...
  • +39 (39 voturi)    
    Da, are dreptate! (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:01)

    Alius [anonim]

    Coruptia de astazi nu se datoreaza lui Iliescu, ci lui Basescu. Ea, coruptia, a luat nastere imediat dupa ce Basescu a castigat alegerile. Pana la Basescu, ea nici nu exista, oamenii erau curati la lacrima iar matusile Tamara foooarte bogate!

    Cat adevar graieste nenea Antonescu.... Adanc rau!
  • -15 (17 voturi)    
    Corect! (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:02)

    Constantin [anonim]

    Un sef cu gandire comunista ia intreaga responsabilitate a postului asupra sa pe cand un sef democrat imparte responsabilitatile sale celor capabili sa le indeplineasca.
    • +11 (13 voturi)    
      Corect? (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:42)

      justy [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      Si-uite-asa se naste un dictator. Or, Traian Basescu a fost acuzat de nenumarate ori de catre dansii ca e dictator. Intr-o tara in care presa il mitraliaza din toate partile; intr-o tara in care unul dintre liderii opozitiei ii atribuie "meritul pentru constructia creata de partidele de opozitie PSD, PNL si PC, pentru faptul ca <aceasta s-a nascut, a crescut si traieste>". Halal dictatura, domnilor! Meritul cresterii opozitiei este al dictatorului care conduce tara! Comunistii sunteti voi, cata vreme apreciati drept "corect de la cap la coada" tot ce spune Ion Iliescu.
      Si mai debiteaza Miselul: "Problemele Romaniei de astazi nu sunt generate de Ion Iliescu"... Ba da, tovarase Antonescu! E ca si cum ai face unui bebelus un vaccin care ii produce un soc anafilactic: asta a fost Iliescu, cu mineriadele lui, pentru democratia nou-nascuta din Romania! Te inseli amarnic cand spui ca Ion Iliescu nu mai conduce Romania; faptul ca PNL a ajuns sa faca aceasta monstruoasa coalitie cu PSD, topindu-se si neantizandu-se de fapt in mocirla iliesciana, dovedeste contrariul. Da, traieste "retras" in camera butoanelor, a ajuns eminenta cenusie care va dirijeaza.
      Se intreaba cineva vreodata de ce tov. Antonescu nu-si mai face timp sa ajunga la Tulcea, urbea lui natala, nici macar atunci cand monumentul liberal care este Mircea Ionescu-Quintus, la venerabila lui varsta, reuseste acest lucru? Se intreaba cineva de ce sediul PNL Tulcea este intr-o ghena de bloc? Ei, uite ca am formulat eu acum intrebarile astea, si oricine le citeste va deslusi usor raspunsul la ele.
      • -4 (6 voturi)    
        Prostia e democrata (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:54)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui justy

        prin natura ei pentru ca nevoita sa imparta responsabilitatile, in schimb doar unul foarte destept poate fi dictator.
  • +36 (36 voturi)    
    Ai ingropat PNL-ul. (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:05)

    PAREREAME [utilizator]

    Daca se destrama usl-ul, PNL nu va mai intra in parlament.
    • -11 (11 voturi)    
      Dar si daca intra (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:58)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui PAREREAME

      PDL-ul va face tusa... din curtea penitenciarului.
    • +5 (5 voturi)    
      da, dar va intra in istorie... (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 7:05)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui PAREREAME

      la capitolul "greseli politice penibile"
  • +38 (38 voturi)    
    Oare nu sunt bolnavi? (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:09)

    ibrail [utilizator]

    In multe meserii din Romania este obligatoriu vizita medicala. Printre altele se fac si vizite medicale la neurologie si psihiatrie. Oare nu ar trebuii introduse aceste analize in mod obligatoriu si la parlamentari,cu atat mai mult cu cat acestia decid soarta unei tari?Eu sunt convins ca cei doi lideri din USL nu ar trece acest control medical.
  • +20 (22 voturi)    
    rusine! (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:21)

    coproculturalul [utilizator]

    Campeanu,Amedeo Lazarescu,Quintus Ionescu, Djuvara,Zamfirescu -ei sunt PNL - pe ei i-ai umilit si tradat public azi, tinere IUDA!
  • +28 (28 voturi)    
    ... (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:23)

    Aph [anonim]

    Liberali, treziti-va!
    • +10 (10 voturi)    
      Da-ti-l afara! (Marţi, 29 noiembrie 2011, 21:19)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Aph

      Acest individ nu merita sa mai ramana in PNL! A compromis PNL! PNL, pastrati-va demnitatea (atat cat a mai ramas dupa ce clownul asta a terfelit-o fara rusine) si alegatorii va vor respecta! Trimiteti-l la PSD sa-i explice Iliescu ce-i comunismul, chiulangiul n-a luat BAC-ul la istorie pe cum se vede! Si ce zicea ca "a studiat", istoria cumva...? Jalnic, va compatimesc, PNL-isti...
      • +1 (1 vot)    
        jalic (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 15:25)

        Blade [anonim] i-a raspuns lui roman diaspora

        Ai perfecta dreptate nu merita atentia nimanui, e jalnic cu J mare si aste vede tota lumea
  • +27 (27 voturi)    
    antonescu fara limite (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:24)

    cezar [anonim]

    Domnul Antonescu nu mai poate fi luat in serios de mult. In curand face 1 an.
  • +20 (20 voturi)    
    NU CRED ! (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:31)

    tornado [utilizator]

    Nu cred ca acest individ mai poate scoate atite prosti!,!!!
    - doamne nu vede stfu de la P.N.L CE GROZAVI MAI VORBESTE ACEST IDIVID !!?,-nu va pnelisti ca a igropat partidu!nu mai au ce spune pentru c coalitia a scos tara la liman pe cid alte tari se( zbat sa nu moara)ma gasec in una din aceste tari si vad ce se intipla si in romania crinu vopsit si micu titulescu nu baga nimeni in sema in europa si in america [nu ii cunoste nimeni]!!!?
  • +23 (23 voturi)    
    Dezamagire (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:32)

    Doina [anonim]

    Multumita acestui personaj politic chiulangiu am renuntat sa mai votez PNL. Si pentru ca din principiu nu pot vota stanga, nu am decat o alternativa. Insa sa declare presedintele PNL ca bietul Iliescu s-a retras, sa il lasam in pace ca el nu e vinovat de nimic....E trist, foarte trist. Ii propun d-lui Antonescu sa finanteze din fondurile PNL o statuie pentru acest "mare om de partid si de stat", daca e atat de patruns de talentul sau politic bine cimentat la Moscova!
    Astia da tovarasi!
  • +23 (23 voturi)    
    uaau (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:42)

    flo [anonim]

    trist, cu asemenea adversari cred ca Basescu ar castiga si a treia oara alegerile daca ar avea dreptul sa mai candideze.

    Pe mine ponta si antonescu m-au convins iremediabil de treaba asta....
  • +20 (20 voturi)    
    antonescule (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:44)

    dorel [anonim]

    antonescule ai ajuns rau, daca iei apararea lui iliescu, inseamna ca nu esti bun de sef de stat,nici de altceva, ion iliescu a facut cel mai mult rau acestei tari, vrei sa-mi spui personal ca nu este vinovat de crimele de la revolutie ?, asta io spui lui mutu, esti deja compromis, orice ai face
  • +21 (21 voturi)    
    PNL = ? (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:46)

    PIF [anonim]

    Daca PNL ar fi tinut linia politica de acum 15-20 de ani, eu as fi votat cu ei acum. Insa aceasta alianta cu PSD, in special cu Iliescu nu a adus nimic bun PNL-ului, de fapt nu am decit un dispret total fata de ei.
  • +20 (20 voturi)    
    wow..... (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:51)

    soso [anonim]

    dragi liberali convinsi, daca acest ne-om il ridica pe Ilici, criminalul tuturor romanilor, cel care si-a batut joc de tot ce a vrut sa fie acea "revolutie", plus sutele de mii de romani pe care i-a alungat din tara, plus sutele de mii de jafuri din anii 90, atunci aveti o problema foarte grava! e cea mai grava declaratie a vreunui liberal din acest secol!
    • -3 (5 voturi)    
      Cine-si bate joc (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:03)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui soso

      si desconsidera mentalitatea romaneasca ala isi bate joc de tara.
  • +18 (18 voturi)    
    prafuri (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:57)

    alip [utilizator]

    Eu cred ca Antonescu a consumat ceva inainte sa spuna lucrurile astea. Pentru cine mai avea iluzia ca are respect pentru bunul simt.
  • +15 (15 voturi)    
    Rusine (Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:58)

    Cocolina [utilizator]

    Pt prima oara spun:imi este rusine ca sunt roman,imi e rusine ca sunt contemporan cu astfel de indivizi,imi este rusine de pe acum cand ma va intreba copilul meu ,de ce am lasat astfel de oameni sa ne reprezinte tara!!
    • -13 (13 voturi)    
      Trebuia... (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:23)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Cocolina

      ...sa-ti fie rusine cand l-ai votat pe Basescu ... de vreo 5 ori. Acum e cam tarziu...
  • -9 (11 voturi)    
    hai bre antonescule... (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:05)

    laurentiucat [utilizator]

    te apucasi sa le strici ziua la astia oranj...daca le citesti comentariile precis ii si vezi la noapte pedaland prin pat si vorbind in somn.iti dai seama ce faci tu la pnl daca ii duci in liga a 5-a cu 25-30%...?pai pdl cu 10-15% o sa fie in liga campionilor...brutusule!
  • +13 (13 voturi)    
    ... dar Iliescu? (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:15)

    ioan arvente [anonim]

    Eu am fost un mare admirator al PNL-ului, cu toata istoria lor, de cand s-au infiintat, pana in anii 90. Crin, ridicandu-l in slavi pe Iliescu, practic ii umileste pe cei ce la mineriada din '90 au fost batuti in sediul PNL cu bestialitate de acele scursuri ale societatii conduse de acelsi Ion Iliescu. Nu credeam ca voi citi vreodata asa ceva. Sa iti fie rusine domnule Antonescu, Crin.

    Pacat ca numele de familie iti este similar cu cel al unui mare erou national. Nu il meriti.
  • +9 (9 voturi)    
    Just ! (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:45)

    Razvan [anonim]

    Mi se pare corect sa-ti adulezi idolul si persoana care te-a consacrat in politica, dar asta nu inseamna mai multe voturi, stim cu totii cata lume l-ar mai vota pe Iliescu in ziua de azi...nimeni !
    Eu, unul, nu fac propaganda/ lobby pentru un anumit partid, insa usl nu merita nici macar 15%, iar cei care-i vor vota vor fi manati de ura contra regimului basescian si promisiunile imposibile ale celor de la usl !
  • +15 (15 voturi)    
    Daca... (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:53)

    tic [anonim]

    Daca Antonescu chiar crede ce spune, e grav rau de tot! Am cateva intrebari:

    1. Cine a chemat minerii, cine le-a multumit public pentru "atitudinea civica" dovedita in timpul mineriadelor, Basescu sau Iliescu?
    2. Cine a patronat jaful natioanal dupa 1989, fara a misca un deget?
    3. Cine a patronat "privatizarile" dubioase dupa 1989, care au saracit tara si pe romani si au imbogatit clasa politica obedienta?
    4. Cine declara ca "proprietatea privata este un moft" ?
    5. In mandatul carui presedinte s-au nascut, s-au dezvoltat si s-au imbogatit baronii locali?
    6. In mandatul carui presedinte s-au dat tunurile numite Bancorex, FNI, Caritas, etc., care au saracit sute de mii de romani?
    7. Cate actiuni de trimitere in justitie sub acuzatia de coruptie s-au facut in timpul mandatelor presedintelui Iliescu? Ca de condamnari, nici nu se pune problema!
    8. Care presedinte a chemat "clasa muncitoare" de la IMGB pentru a manifesta impotriva partidelor istorice, printre care si PNL, sub lozinca "noi nu ne vindem tara"?
    9. Carui presedinte ii apartine afirmatia "au intinat idealurile comunismului"?

    Tin sa-i atrag atentia lui Antonescu ca, desi el este profesor de istorie (chiar si repetent), din pacate pentru el si din fericire pentru generatiile urmatoare, toate cele enumerate de mine mai sus vor fi incluse in cartea de istorie a Romaniei si elevii si studentii le vor studia la scoala si peste 100 de ani. Locul lui Ion Iliescu in istoria Romaniei este deja rezervat si culorile in care posteritatea il va percepe nu sunt nici pe departe roz.
    Daca, realizand toate astea, Antonescu persista in declaratii de atasament fata de cel mai mare rau al Romaniei dupa 1989, atunci are o problema psihica si ar trebui sa faca o vizita la Spitalul 9.
    Daca Antonescu nu da doi bani pe propria cariera politica, este treaba lui, dar ar trebui sa tina cont de milioanele de simpatizanti liberali pe care-i dezamageste profund, precum si la propriul partid pe care-l condamna la disparitie.
    • -6 (8 voturi)    
      Lenesu moare de drum lung... (Marţi, 29 noiembrie 2011, 22:06)

      MIHAI [anonim] i-a raspuns lui tic

      ... si prostu de grija simpatizantilor liberali!
      Poate ar trebui sa votam cu Basescu - rusinea Romaniei...
      Cat despre Iliescu - pe langa aspectele pe care le-ai ales cu grija din biografia lui, mai sunt cateva pe care le-ai omis: a fost seful statului cand Romania intra in NATO, devenind aliata Americii si incheia negocierile de aderare la UE; a candidat, unii l-au votat altii nu, el apartine trecutului si nu va mai avea functii de decizie in stat, In schimb, Basescu, Udrea, BOc, Anastase,Igas, Falca, Talmacean,EBA, Cotoi si toata sleahta sunt la putere ACUM si din cauza lor sufera toata tara. cU ASTIA CE FACEM?
      • +6 (6 voturi)    
        Si prostul moare de grija altuia! (Marţi, 29 noiembrie 2011, 23:24)

        tic [anonim] i-a raspuns lui MIHAI

        Esti cam infantil (sa nu spun retard).

        1. Pe Basescu n-ai cum sa-l mai alegi, pentru ca si-a terminat mandatele permise de constitutie. Dar probabil tu traiesti in Rusia, acolo unde Putin poate sa candideze la cate mandate de presedinte vrea muschii lui (exemplu de democratie, nici USA nu are asa ceva!).

        2. Intrarea Romaniei in NATO a fost blocata si intarziata de Iliescu din toate puterile lui. Realitatea istorica este ca americanii au acceptat intrarea noastra in NATO numai dupa ce au fost siguri ca Iliescu va pierde puterea in cateva luni. Ceea ce s-a si intamplat, iar istoria ce va fi studiata in scolile romanesti peste 100 de ani va consemna si acest aspect.

        3. Ce parere ai despre baronii Nastase (7 case sau 7 oua), Hrebenciuc, Rusanu, Voicu, Mazare, Sechelariu, Mitrea, Severin (sunt atati de multi incat nu cred ca pot sa-i amintesc pe toti), comparativ cu cei enumerati de tine? Ceea ce n-ai inteles este faptul ca eu am l-am nominalizat pe Ion Iliescu pentru ca a fost presedintele Romaniei responsabil in fata istoriei pentru proliferarea acestor borfasi, care atunci erau emanatia puterii, iar cei de acum (enumerati de tine), sunt reminiscentele politicii incepute de "emanatii" revolutiei din 1989!

        4. Pai daca din cauza lui Basescu o duce poporul roman rau, atunci, din cauza cui se duce de rapa nivelul de trai in Grecia, Spania, Irlanda, Italia, Ungaria, Portugalia? Tot din cauza lui Basescu? Pai, cat de retard trebuie sa fii ca sa nu realizezi ca este criza in toata Europa? Ma ia cu fiori daca ma gandesc ce-ar fi fost de noi acum daca presedinte ar fi fost Iliescu si prim ministru Nastase. Dar cel mai groaznic ar fi fost daca presedinte era Antonescu si prim ministru Ponta!

        5. Tine minte, istoria nu este cum o vrea Ponta, Iliescu, Nastase, Basescu, Udrea, eu sau tu. Istoria ii va pune pe fiecare dintre actorii de astazi pe locurile pe care le merita. Iar nepotii nostri vor citi in cartile de istorie ceea ce s-a intamplat in realitate.
  • +10 (10 voturi)    
    Nasul Patriciu si sponsorul Vantu (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:55)

    sorin [anonim]

    daca Romania va fi condusa de Ponta si Antonescu se va spune ca este condusa de finul lui Patriciu si de "investitia" lui Vantu.
  • -10 (12 voturi)    
    singurul (Marţi, 29 noiembrie 2011, 21:01)

    dan [anonim]

    politician care are curajul sa spuna adevarul.
    base e un comunist notoriu alaturi de sclavul sau fidel boc cu b mic.
    • +3 (3 voturi)    
      noah... (Marţi, 29 noiembrie 2011, 23:20)

      danzigk [utilizator] i-a raspuns lui dan

      te-ai dezis de tribun? sa inteleg ca a reusit crina sa-l depaseasca?
  • +13 (13 voturi)    
    Antonescu? Un nimeni. O nulitate. (Marţi, 29 noiembrie 2011, 21:01)

    George [anonim]

    Tovarase Antenescu, te afli intr-o grava eroare. Insasi viata dumitale este o grava eroare. O comicarie. A fi fost membru de partid (al PCR) nu este totuna cu a fi fost comunist. Poti pricepe asta chiulangiule? Sa inteleg din rationamentul precar al dumitale faptul ca parintii tai, in mod aproape sigur fosti mebri de partid comunist, au fost comunisti, nu? Pleaca chiulangiule si lasa-ne! Nu convingi pe nimeni cu mintea la locul ei.
  • +13 (13 voturi)    
    Si inca ceva.. (Marţi, 29 noiembrie 2011, 21:05)

    George [anonim]

    Pai cati membri PNL au fost si membri PCR? Iti spun eu Antonescule. Marea majoritate. Prin urmare, conform rationamentului tau primitiv, toti acestia sunt comunisti, nu? N-as mai adauga cam cati turnatori si fosti securisti au ingrosat randurile PNL ca ti-ar pica tare incomod tovarase Antenescu.
  • +13 (13 voturi)    
    iti dau lacrimile... cand auzi citate din ILICI (Marţi, 29 noiembrie 2011, 21:05)

    cix [anonim]

    Cread ca liberalii, veritabili se dau de a tumba in morminte cand aud ce urmasi demni au...??? ce se pupa in fund cu comunistiii...
    • +5 (5 voturi)    
      Stai calm! (Marţi, 29 noiembrie 2011, 23:37)

      George [anonim] i-a raspuns lui cix

      Nici liberalii de dinainte de 1947 n-au fost deloc mai breji. Au colaborat si ei, destul de fructuos, mai ales dupa 1944, cu comunistii. Au colaborationismul cu comunistii in sange. Numele lui Gheorghe Tatarascu iti spune ceva? Am sa-ti mai spun ceva... Tatarascu, scandalos, a fost chiar martor al acuzarii in procesul stalinist impotriva lui Patrascanu!!! Individul asta, care a fost premierul Romaniei in doua randuri, liberal cica, a reprezentat etalonul colaborationismului PNL cu comunistii. Prin urmare, nu trebuie deloc sa te surprinda apetitul liberalilor pentru comunism si stanga in general. In definitiv liberalii au reprezentat stanga in Romania. Acum o reprezinta pe aceea profund retrograda. Alaturi, si cot la cot cu cei de la PSD.
  • +10 (10 voturi)    
    Da, da,da.... (Marţi, 29 noiembrie 2011, 21:24)

    manusha [utilizator]

    Acuma lasand la o parte tampeniile debitate de Antonescu, trebuie sa recunoastem ca nuanta de par aleasa de data asta ii vine foarte bine . Si frizurica asisderea ! Cam asta e tot ce se poate spune despre el .
  • +8 (8 voturi)    
    Flota-partea I (Marţi, 29 noiembrie 2011, 21:37)

    mgla [utilizator]

    Mi-e scarba de acest specimen. Macar la Ponta se intelege natura comunista ca doar e in PSD. De ce nu se incrie Crin in PSD si sa stea cu prietenul lui, Iliescu si sa ii mai spuna vre-o poveste la gura sobei.
    Dar ce tupeu nesimtit! Cati oameni au murit la revolutie si la mineriade? Intr-o tara normala Iliescu ar trebui judecat pentru toate aceste crime. Iar Crin vine si intreaba cu nonsalanta daca exista vre-un verdict impotriva lui Iliescu?
    Si ca veni vorba de flota, de ce nu dau datele oficiale despre starea in care se alfa flota?
    O sa redau o parte din comentariul d-lui Dragos, postat pe Contributors% la articolul D-lui Vlaston "Ce ne transmite Traian Basescu".
    Astfel cine nu cunoaste tema, isi poate face o idee despre ce este vorba de fapt.

    "Unde a dispărut flota?

    Vânzarea flotei româneşti, în anii ’90, este şi astăzi subiect de controverse. Nu de puţine ori, când adversarii politici ai actualului preşedinte Traian Băsescu lansează atacuri asupra sa, flota este adusă în discuţie. Iată şi varianta lui Gheorghe Bosînceanu, unul dintre cei care au cumpărat atunci vapoare de la defunctul Navrom.

    300 DE EPAVE. În primul rând, Gheorghe Bosînceanu face o scurtă radiografie a situaţiei în care era flota românească la începutul anilor ’90. „Din 300 de nave, doar jumătate erau operabile, dar şi acestea aveau mari probleme“, susţine omul de afaceri, care pe atunci era căpitan de petrolier. Probleme în sensul că erau nave prost făcute, care se defectau mult mai des decât navele cu care intrau în competiţie. „Flota românească fusese construită pentru a satisface nevoile de export şi import ale unui stat comunist; nu avea prea mare importanţă atunci ca flota să aibă eficienţă economică în situaţia în care ar fi fost considerată un centru de profit“, spune Bosînceanu."
  • +6 (6 voturi)    
    Flota- partea a II-a (Marţi, 29 noiembrie 2011, 21:40)

    mgla [utilizator]

    Continuare:
    "În plus, contractele României dinainte de 1989 în ceea ce priveşte schimburile comerciale cu alte state erau de următoarea formă: exporturile se făceau cu livrarea mărfurilor de către navele româneşti, iar importurile invers, cu preluarea mărfurilor de către flota noastră. După 1989, această situaţie s‑a schimbat, pentru că firmele private care realizau exporturi şi importuri au găsit oferte mult mai convenabile de transport maritim la competitorii Navrom, firme globale mari, cu o eficienţă economică bună şi implicit costuri de transport mai mici. Astfel, cele 300 de nave româneşti îşi găseau tot mai greu contracte.

    Navrom a încercat atunci privatizarea navelor rămase – multe dintre ele erau deja imobilizate în porturile lumii, fie datorită faptului că necesitau reparaţii mult prea costisitoare, fie pentru că au fost arestate în urma datoriilor acumulate – şi a format cinci grupuri de marinari şi oameni din conducerea companiei care au preluat operarea a mai puţin de o sută de nave, cele care mai erau funcţionale. Liderul unuia din cele cinci grupuri a fost Gheorghe Bosînceanu, care a preluat opt vapoare, printre care şi „Biruinţa“, fosta navă a comandantului Traian Băsescu. Ca o paranteză, petrolierul „Biruinţa“, care la lansare, în 1982, era numit „nava amiral a flotei româneşti“, a purtat după 1990 numele „Iris Star“, apoi „Histria Crown“, fiind scoasă din uz în 2007, după ce a efectuat 340 de voiaje."
  • +8 (8 voturi)    
    Flota- partea a III-a (Marţi, 29 noiembrie 2011, 21:43)

    mgla [utilizator]

    Continuare:
    Privatizarea navelor româneşti se realiza în 1994, iar un an mai târziu Bosînceanu reuşea să plătească navele – din două credite de peste 30 milioane de dolari la Bancorex şi Credit Agricole Lyonnais – dar şi să le recondiţioneze. Credite despre care omul de afaceri spune că le‑a plătit până la ultimul cent. Însă celelalte patru grupuri de armatori desprinse din Navrom nu au reuşit să reabiliteze navele şi să facă profit cu acestea, având în final soarta celorlalte mai bine de 200 de nave împrăştiate prin porturile lumii. „Celelalte nave pur şi simplu s‑au risipit“, conchide omul de afaceri. Iar principalul motiv a fost, în opinia sa, faptul că navele erau depăşite ca tehnologie şi necesitau investiţii uriaşe care depăşeau în unele cazuri chiar şi costurile de construcţie ale unei nave noi. Ajutată pe ici, pe colo, de un management dezastruos, flota românească a murit de moarte naturală. "

    Crin se joaca alba-neagra de-a comunistul-liberal. Halal "politician"! Face niste afirmatii cu niste cuvinte care i-au fost puse in gura, si incearca sa fie credibil. De fapt el este doar penibil.
  • +6 (6 voturi)    
    ... (Marţi, 29 noiembrie 2011, 22:06)

    Aph [anonim]

    Pe mine ma impresioneaza cata lipsa de dibacie, sa nu-i spun altfel, au astia de conduc marea alianta care va salva Romania dupa urmatoarele alegeri. Sunt convins ca daca se abtinea sa aminteasca de Iliescu si sa-i dea o limba cu dezinfectant, ar fi castigat cateva voturi dintre cei inca indecisi. Poate niste liberali nostalgici ar fi ridicat antenele, ca sa le fie imediat retezat entuziasmul.
    Scotandu-l pe Iliescu nevinovat pentru mineriade, nimicul asta de om trage o mare flegma pe obrajii ranitilor si urmasilor celor omorati in bataie de catre aceiasi care au devastat sediile taranistilor si ale partidului pe care acum il conduce. Dar de vina este Basescu, fiindca nu a oprit trenurile. Sunt curios ce reactii ar avea parazitul asta impreuna cu procurorul isteric daca Boagiu ar opri treburile cu sindicalisti si simpatizanti USL care vin de buna voie sa protesteze in Bucuresti impotriva odioasei guvernari...
  • +8 (8 voturi)    
    Tovarasu Crin... (Marţi, 29 noiembrie 2011, 22:10)

    Rescatorul [anonim]

    ai primit ordin de la Moskova sa-l tamaiezi pe Ion Ilici Iliescu? Foarte bine, mai este ceva loc in mausoleul din Piata Rosie.
  • +4 (4 voturi)    
    sunt socat (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 3:53)

    Radu [anonim]

    Pur si simplu sunt socat de declaratiile liderului PNL. Nimeni dintre liberali nu se sesizeaza ce catastrofe poate sa debiteze? Mai exista un partid liberal, sau partidul e el? Mai crede cineva in tara asta ca un astfel de antilider ne poate fi presedinte? Mai are cineva incredere in libearli, dupa ani buni de reprimare a opiniilor antilider in acest partid? Sa ajungi sa faci apologia lui Iliescu e revoltator, sa te aliezi fara nici un scop decit darimarea unor oameni politici cu dusmanii liberalismului (pds-ul si pc-ul) e revoltator! sa faci politica cu unicul scop sa scoti pe cineva din politica e de un primitivism absolut! sa spui ca atunci cind ajungi la putere ii arunci pe oponentii tai politici la puscarie este delirant pentru cei doi pseudo-lideri!
  • +4 (4 voturi)    
    cine vorbeste (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 5:07)

    gopo111 [utilizator]

    de comunisti, hai sa fim seriosi 99% din cei care au facut liceul , scoala profesionala pina la revolutie au fost incadrati la utc si pcr asa ca sa nu spuna asta si sugaciul ala de ponta cum e cu comunisti, TOTI au fost in partid, si era normal sa stie iliescu ca sint comunisti ca doar el ii conducea doar ce naiba, ma minunez cum ponta suge tot ce ii ofera cei ce conduc psd-ul, ca el nu e sef de partid e doar unul bagat la inaintare, un idiot de doi bani, vorbeste doar prosti,
  • +5 (5 voturi)    
    Cu asta, Crin... (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 7:24)

    John M. [utilizator]

    si-a jucat si ultima carte in politica. Speram s-o tina pana dupa alegeri sa explice infrangerea zdrobitoare pe care o vor incasa.
  • +3 (3 voturi)    
    Oare s-a produs unificarea PSD-PNL? (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 9:02)

    Ionescu [anonim]

    Mai exista oare PNL? Sau Crin Puturosu- chiulangiul nr.1, ca sa nu mai aiba de lucru l-a facut cadou lui Iliescu. Cel putin din elogiul adus celui care a chemat minerii la Bucuresti asa rezulta. Sau poate starea asta permanenta de somnolenta a lui Crin este de vina pentru ineptiile pe care le debiteaza (tot mai des). Treziti-va liberali! Cu acest neispravit in fruntea voastra nu aveti nici o sansa. Iata cat de bine i se potrivesc Chiulangiului urmatoarele versuri: " Ca esti o simpla nulitate/ O taratura, un spanac/ Un natarau, un terchea-berchea/ De ce sa spun? Mai bine tac."
  • +3 (3 voturi)    
    credeam ca antonescu e de la (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 11:55)

    visio [anonim]

    pnl, nicidecum de la psd; o vizita la sediu psd poate face cat una la moscova; in ambele cazuri, omul se alege cu spalarea creierului; oricum, cel mai naspa din treab aasta iese melescanu care s-a rupt de psd cu oamenii lui si a trecut la pnl; vede acum ce alegerea proasta a facut...de ceva timp m achinuie o intrebare: oare ponta si antonescu dau spectacole private?
  • +1 (1 vot)    
    strategii (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 14:49)

    wooo [anonim]

    ce mai pune Antonescu la cale?ce strategie v-a adopta? e vai si amar de pielea lui
    • +1 (1 vot)    
      e halit (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 15:28)

      mimi [anonim] i-a raspuns lui wooo

      Antonescu e halit cu totul nu mai are nici un fel de strategie si se teme de ce este mai rau nu va prinde nici un post si voturile nu ii sunt favorabile
  • +1 (1 vot)    
    antonescu (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 15:31)

    jon [anonim]

    Antonescu e in stare sa isi vanda si propria piele numai sa nu piarda alegerile ca ar fi decimat de propriu partid
  • +1 (1 vot)    
    .... (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 15:38)

    ionut [anonim]

    Pur si simplu sunt socat de declaratiile liderului PNL nu stie ce sa mai faca o sa isi vanda si propria piele numai ca sa castige alegerile altfel partidul care il sustine in devoreaza de viu
  • 0 (0 voturi)    
    . (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 15:44)

    bibi [anonim]

    Antonescu vrea sa para ca le stie pe toate si apare cu tot felul de acuzatii in public la adresa colegilor din partid


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version