Emil Boc: Nu voi permite nicio evolutie electorala si populista a bugetului. Cu pretul demisiei, voi face tot ce depinde de mine pentru a mentine Romania pe linia stabilitatii

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 27 noiembrie 2011, 10:53 Actualitate | Politic


Premierul Emil Boc a declarat, duminica, la emisiunea "Dupa 20 de ani" de la Pro Tv, ca isi asuma, cu pretul demisiei, mentinerea stabilitatii macroeconomcie a tarii in 2012, aratand ca nu va permite "nicio evolutie electorala si populista" a bugetului pentru anul viitor: "Demisia intotdeauna este pe masa, in conditiile in care aceste lucruri nu se respecta (...) Nu voi permite nicio evolutie electorala si populista a bugetului si tot ce va depinde de mine, cu pretul demisiei, va fi sa mentinem Romania pe linia stabilitatii (...) Imi asum, cu pretul demisiei, mentinerea stabilitatii macroeconomice a tarii".

"Aceste analize nu trebuie facute o data la sase luni, ci periodic, pentru ca asa te asiguri ca esti in grafic (...) Demisia nu trebuie facuta o data la sase luni pentru ca un Guvern lucreaza responsabil in fiecare zi, nu o data la sase luni", a mai spus Emil Boc, citat de Agerpres.

Primul ministru a subliniat ca Romania nu va intra anul viitor in derapaje economico-financiare, in conditiile in care bugetul este facut fara tenta electorala si populisme, iar pe fondul inrautatirii si mai mult a contextului economic european, mai exista si acordul cu FMI si Comisia Europeana, ca un element de garantie si o centura de siguranta, existand posibilitatea apasarii butonului imprumutului precautional: "Nu avem in intentie accesarea acestei linii, dar este un element de siguranta in plus".

El a adaugat ca Romania poate gasi finantare in 2012 pe piata interna si externa pentru a imprumuta sumele de 57 miliarde lei si 2,4 miliarde euro, stabilite in proiectul de buget in vederea acoperirii deficitului si a rostogolirii datoriilor actuale.

Emil Boc a mai subliniat ca PDL nu va sacrifica tara si nu a guvernat "cu ochii la sondaje": "Sansa noastra ca partid este sa iesim din starea de timorare si sa explicam acum ce am facut pentru Romania si nu sa vina altii peste ani de zile sa spuna ce masuri bune au luat presedintele Traian Basescu si Guvernul actual in acesti ani. Oamenii acum pot sa inteleaga ca masurile pe care le-am luat nu au fost produsul unor mofturi, ci al nevoii de a salva tara".



















1237 vizualizari

  • +6 (14 voturi)    
    Sper sa reuseasca (Duminică, 27 noiembrie 2011, 11:02)

    dan [anonim]

    Ceea ce face Boc este extraordinar dar opozitia face un scandal permanent, are sub control o buna parte din massmedia si foamea lor de bani e mare.

    Un sfat pentru moderatorii ProTv: lasati interlocutorii sa raspunda la intrebari daca tot le puneti. Sa-l intrerupi pe interlocutor la o secunda dupa ce incepe sa raspunda este lipsa de respect fata de el si fata de telespectatori!
    • -1 (5 voturi)    
      opozitia incapabila (Duminică, 27 noiembrie 2011, 16:57)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui dan

      ai dreptate Dane, Boc face ceea ce trebuie iar opozitia e incapabila sa inteleaga asta. Daca opozitia ar trebui sa guverneze de maine oare cum s-ar descurca?
      Despre moderatori: remarc de fiecare data impertinenta redactorului "Gandul" visavis de oaspeti. Nu am vazut in schimb in ziarul pe care-l conduce o analiza serioasa a crizei in Europa si in lume si ce am putea face ca efectele ei sa ne afecteze cat mai putin ( in afara de ploaia cu carnati pe care opozitia a promis-o si jurnalistul o asteapta cu gura cascata...) Nu cumva redactorul de la Gandul e o clona de la Stefan Gheorghiu care latra, latra, latra...? Atentie pro Tv, nu ignorati telespectatorii crezand ca va puneti bine cu opozitia, jurnalistul dezgusta si ne face sa schimbam postul, sau asta doriti?
      • -1 (3 voturi)    
        diaspora (Duminică, 27 noiembrie 2011, 18:31)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

        Da' de cand se prinde ProTV in "diaspora"? >:)

        Eu nu schimb postul, na! Va da Boc ore suplimentare, ca sa bagati fitile pe fprum? :D
        • +1 (1 vot)    
          ai fi suprisa madam (Luni, 28 noiembrie 2011, 0:00)

          Sli [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

          Pro Tv internation se prinde pe satelityul Hotbird.am urmarit si eu emisiunea si mi s-a parut de prost gust ce-o facuyt ziaristul de la Gandul...is curios cum v-or scrie impotriva.,.,inainte sa comentezi, ar fi bine sa te mai interesezi....salutari din Diaspora! sper sa bunul simt sa se intoarca in tara....si sper sa ne dea la TOTI drept de vot in 2012 si apoi sa vedem statistici cine castiga si cine nu...lumea care e pe afara mia si gandeste independent si obiectiv cucoana!
    • 0 (2 voturi)    
      este de apreciat (Duminică, 27 noiembrie 2011, 17:35)

      nico [anonim] i-a raspuns lui dan

      este de apreciat acest Boc care in tandem cu Base este pe de departe unul din cele mai bune din Europa (din RO nici nu are comparatie). La inceput a fost stangaci, sovaitor, dar cu timpul si-a inteles timpul si face ce trebuie. Sigur, mai sunt multe de facut: sa dea salarii de mii de euro ca in Vest, sa avem spitale ca in Vest, drumuri, etc. Dar nu putem compara mere cu pere. Ei au ajuns acolo dupa sute de ani de puteri coloniale (adica furt), victorie in al 2-lea razboi mondial si o lume fara comunism. E bun ca-i avem macar si dupa 20 de ani si mai ales in timpurile astea.
  • -2 (14 voturi)    
    populism (Duminică, 27 noiembrie 2011, 11:09)

    Dan Coe [anonim]

    Emile las-o jos ca macane, treci la treaba si numai da declaratii populiste toata ziua!
  • -4 (12 voturi)    
    Tot ce depinde de tine? (Duminică, 27 noiembrie 2011, 11:11)

    gogu [anonim]

    Pai poti sa incepi prin a-ti da demisia
  • -5 (15 voturi)    
    timpuri verbale!! (Duminică, 27 noiembrie 2011, 11:14)

    lasa-ne [anonim]

    Omul asta vorbeste mereu la viitor: ”va fi”, ”vom face”, niciodata la trecut si prezzent!!

    Fireste, n-ar avea cu ce sa se laude! Doar nu v-a spune: desi am garantat ca sunt bani, am taiat salariile cu 25%!! Si asa au ramas!

    Sau: desi e criza, am crescut bugetul presedentiei si al SRiului!

    Sau: Apostu a fost un bun sponsor.
  • +6 (14 voturi)    
    _ (Duminică, 27 noiembrie 2011, 11:23)

    v [anonim]

    Bravo dle Boc,
    desi am suferit si eu mult de pe urma crizei, va votez fara retinere. Nu e sfant pdl-ul nici pe departe, dar m-am plictisit deja de mentalitatea asta romaneasca de a ne vaieta meru si a acauta nod in papura oricui. Cand ma uit la ce alternativa avem(ponta si antonescu), devine cat se poate de clar totul.
  • -2 (10 voturi)    
    Dilema (Duminică, 27 noiembrie 2011, 11:27)

    Alin [anonim]

    Cu preţul demisiei? Dacă va demisiona, cum va mai menţine România pe linia stabilităţii?
  • -5 (15 voturi)    
    AERIAN, CA INTOTDEAUNA ! (Duminică, 27 noiembrie 2011, 11:44)

    STEFAN M [anonim]

    D-le Boc, incercati sa-i imbroboditi pe romani, dar cine va mai crede ? Un premier care-si face soferul consilier la guvern,o obscura functionara de primarie, consul al statului roman, se inconjoara numai de incompetenti, corupti si hoti, dovediti de justitie, ar fi trebuit sa-si de de mult demisia. Tara este in deriva, nu este guvernata si dv. va dati parerea despre euro si buget ? Sunteti de tot rasul.
  • -6 (14 voturi)    
    a inceput deja campania? (Duminică, 27 noiembrie 2011, 11:52)

    radu [anonim]

    Emile.... ne lasi?
    numai gura e de tine! nu ai facut nimic bun!
  • -2 (14 voturi)    
    ipocrizia la ea acasa (Duminică, 27 noiembrie 2011, 12:10)

    tepes [utilizator]

    Aveti dreptate dle.Boc, insa cu ce pret,.infometarea populatiei si cu perspective incerte.Va laudati ca salariile si pensiile nu vor scadea in 2012 dar uitati sa spuneti ca prin neindexarea pensiilor si a-salariilor de3 ani de zile puterea de cumparare a scazut dramatic preturile au crescut veniturile au stagnat,cum explicati asta dle.prim ministru
  • -4 (12 voturi)    
    cum adica buget populist? (Duminică, 27 noiembrie 2011, 12:12)

    gigi [anonim]

    ce înseamnă buget populist? Unul care dă salarii pentru binele patriei sau unul care scade salariile pentru binele patriei? Adică dacă anul viitor vom avea un deficit de 1% și nu e populist de ce nu îl facem cu o creștere de 10% ca să nu mai fie chiar deloc populist? Populismul = plata salariilor?
  • +3 (13 voturi)    
    apreciabil (Duminică, 27 noiembrie 2011, 12:13)

    Palax [utilizator]

    daca ar continua in stilul asta ar mai merita un mandat de 4-5 ani pe langa acesta, Basesc&Boc&Co. Si celelalte partide au timp sa se maturizeze.
  • +3 (13 voturi)    
    da,are dreptate (Duminică, 27 noiembrie 2011, 12:22)

    lzrd [utilizator]

    nu pot sa nu dau dreptate acestui om care mic de stat dar a tiut piept tampitilor din opozitie de atatea ori;
    si in conditiile unei presiuni continuie din a-patriotilor din USL si nu numai , a reusit sa mentina tara in echilibru.Nu pot sa nu amintesc cretinismul celor care nu au fost de acord cu reducerea pensiilor cu 10% si care au obligat guvernul la majorarea TVA .iN FELUL ACESTA AM PIERDUT PESTE 30% DIN PUTEREA DE CUMPARARE.Sant de acord ca la pensiile nesimtite nu se baga de seama dar la majoritatea covarsitoare a pensiilor normale se simte foarte mult.
  • -4 (14 voturi)    
    demisie ? (Duminică, 27 noiembrie 2011, 12:24)

    El Condor [anonim]

    Populism reprezinta chiar chestia cu demisia. Se para ca esti asa de lipit de fotoliu, incat nici cu spaclul nu poti fi razuit de acolo. Daca ar fi dupa promisiunile nerealizate, de mult trebuia sa dispari de pe firmament. Nu esti japonez. Dar stii cum le spun niponii oamenilor ca voi : INUTILI. cHIAR DACA E RUSINOS, TREBUIE SA RECUNOASTETI CA INCURCATI LUMEA ( cei trei ) si asta cu intentie vadita.
  • -2 (12 voturi)    
    Intrebare (Duminică, 27 noiembrie 2011, 13:14)

    ghimpu [anonim]

    Ce inseamna pentru Boc "stabilitate"? Ca partea din balanta cu bunastarea natiunii atarna puternic in jos deja...
    • -3 (5 voturi)    
      Sa (Duminică, 27 noiembrie 2011, 15:16)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui ghimpu

      nu fie junk ,la fel ca Ungaria,Portugalia etc.
      E asa greu...?
  • +1 (3 voturi)    
    jenant.... (Duminică, 27 noiembrie 2011, 19:35)

    lili [anonim]

    Ce apare in HotNews pe subiect este departe de ceea ce a spus Dl Boc.
    A fost pur si simplu penibil modul in care s-a prezentat, modul in care a raspuns la intrebarile concrete ale realizatorilor interviului.
    Acestia insisitau la raspunsuri concrete, Dl Boc o lua pe aratura si toate insistentele baietilor de la PROTV de a obtine raspunsuri de la Dl Boc se impiedicau de stilul populist si politicianist dambovitean al dlui Boc, care de fiecare data raspundea aiurea, o lua pe aratura evitand raspunsurile si vorbind vorbe, vorbe goale.....
    O ora de vorbe goale....
    Asa arata si ceea ce ne spune mereu Dl Boc, nu se vede nimic din ceea ce face Dl Boc, mereu auzim VOM FACE si VOM DREGE.....
    Dupa Dl Boc azi Romania este de departe tara cea mai cea din Europa, cand de fapt Romania e la coada Europei, nebagata in seama asa cum este si Dl Boc, Primul ei Ministru....
    Cata ipocrizie, cat populism, asa mai vedeam la Ceausescu, el vorbea paranoic cum era despre nu stiu ce Romanie multilateral-dezvoltata-n sus si-n jos, in timp ce romanii sufereau si abia asteptau sa scape de el...
    La fel se comporta azi Dl Boc .... paralel cu realitatea romaneasca...
    Maine, la un referendum, dl Boc ar fi demis de urgenta de votul popular....
  • 0 (0 voturi)    
    pro-anti putere (Luni, 28 noiembrie 2011, 0:14)

    Slimerninja [anonim]

    Cineva mi-a zis ca in tara lui in momentul in care in tara lui a venit opozitia la putere , toate televiziunile au fost imporiva lor dar proiectele si modernizarea au luat avant. Faptul ca cei de la putere sunt criticati este un lucru foarte bun ca sa fie motivati , dar nu pina la punctul in care li se gaseste nod in papura.As fi vrut sa vad criticile astea acide pe vremea lui Nastase....cine ar fi avut curajul....faptul c a li se permite si unor ziaristi sa-l intrerupa pe primul ministru in timp ce le raspunde si campanii denigratoare pt. niste oameni care incearca si chiar reusesc sa scoata tara din criza, sa bage bani in investitii ca sa dezvolte tara mi se pare ipocrizie.Sper un singur lucru:sa se dea drept de vot prin corespondenta pt. diaspora sa vedem atunci cum arata statisticile despre care partid va fi votat.
    Intrebare: ce primar a fost arestat perment de la psd in anii 2000-2004?cel putin pdl-ul a dat dovada ca au coloana vertebrala. (partidul, nu o zis nimeni ca oamenii lor sunt usa de biserica)


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version