VIDEO Petru Filip (PDL), desemnat presedintele interimar al Senatului, dupa ce Mircea Geoana a fost revocat din functie

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 23 noiembrie 2011, 12:59 Actualitate | Politic


Petru Filip
Foto: AGERPRES
Plenul Senatului a votat, miercuri, in favoarea revocarii lui Mircea Geoana din functia de presedinte al acestei camere parlamentare. 112 senatori au votat pentru revocarea lui Geoana, 3 s-au abtinut de la vot, iar 2 au fost impotriva. Biroul Permament s-a reunit dupa votul din plen si l-a desemnat pe Petru Filip (PDL) presedinte interimar al Senatului, pana la alegerea unui nou presedinte.

Petru Filip este senator PDL de Bihor si a fost, pana miercuri, vicepresedinte al Senatului (incepand din septembrie 2011). El face parte din Comisia pentru administraţie publică, organizarea teritoriului şi protecţia mediului .

Petru Filip s-a nascut la 23 ianuarie 1955 si este de profesie inginer. El a fost primar al municipiului Oradea în perioada 1992-1996 și 2000-2007 si europarlamentar (2007-2008).


















13892 vizualizari

  • +39 (41 voturi)    
    Hahahaha (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 13:46)

    HP [utilizator]

    Sau cum si-au facut-o singuri pesedeii.

    "No', acuma ii mai cald afara?!?!!?!?" =))
    • -8 (14 voturi)    
      tu chiar crezi... (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:19)

      me [anonim] i-a raspuns lui HP

      ca nu stiau si nu se asteptau la asta?!
      • +12 (12 voturi)    
        Senzational! (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:39)

        Bogdan C [anonim] i-a raspuns lui me

        Vicepresedintele a devenit presedinte interimar! Ce surpriza! Cine se astepta?
      • +9 (13 voturi)    
        tu chiar crezi? (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:45)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui me

        ca desi stiau nu s-au putut abtine si orgoliile personale au fost mai puternice?
    • +9 (23 voturi)    
      Situatie politica complexa la Senat (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:24)

      PSD tradeaza Romania ! [anonim] i-a raspuns lui HP

      Puterea nu are decat 3 voturi ca majoritate, in caz ca 'grupul Geoana' ramane in Opozitie si nu voteaza alaturi de Putere.

      UDMR incearca pe toate caile sa blocheze mai multe legi fundamentale de modernizare a Romaniei si se opune la:

      -votul prin corespondenta pentru diaspora romaneasca (UDMR propune ca romanii din strainatate sa aiba drept la doar 1 loc de senator!!)
      -parlament unicameral (UDMR vrea neaparat si Senat, eventual sa il conduca)
      -300 parlamentari (UDMR refuza, vrea 388, pentru a avea mai multi alesi maghiari)
      -reorganizarea teritorial-administrativa (UDMR vrea 'judet secuiesc' si un alt judet 'cu multi maghiari' la granita cu Ungaria..)

      Cred ca UDMR va face imense presiuni si va recurge la santaj politic pentru a obtine functia de presedinte la Senat.
      De altfel, Sebastian Lazaroiu a acuzat PSD ca 'pune un pistol in mana UDMR', iar Geoana a spus azi ca 'Ponta a dat UDMR a doua functie in stat' !

      Scopul imediat al UDMR este controlul asupra ordinii de zi la Senat, deci posibilitatea de a continua blocajul legilor.

      Scopul mai indepartat al liderilor maghiari este de a profita de ura oarba a Opozitiei pentru a avea un instrument institutional de santaj in caz de incepere a procedurii de suspendare.

      PSD-ul spune UDMR ca ar trebui sa voteze suspendarea lui Basescu pentru ca astfel ar obtine postul de presedinte interimar al Romaniei.

      PDL-ul avea deja o mare problema cu UDMR, in zilele urmatoare se va agrava, separatistii maghiari au demonstrat deja ca nu se mai jeneaza sa actioneze pe fata impotriva Romaniei.

      Singura speranta e ca Geoana sa creeze rapid un grup parlamentar propriu si sa se alature Puterii, la guvernare, astfel ar fi diminuat riscul santajului maghiar anti-romanesc.
      • +3 (11 voturi)    
        compromis in alianta (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 15:03)

        panfilie [anonim] i-a raspuns lui PSD tradeaza Romania !

        daca nu se poate altfel, nici pedele nici udemere, diaconescu dela unpr.
        e un tip cu capul pe umeri si onest.
        rara avis in politica romaneasca. ar gasi si sprijinul clicii lui joana. si poate si cativa, mai destepti, din psd si pnl.

        zic si io, nu dau cu paru' !
      • +10 (14 voturi)    
        Ai dreptate! (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 15:20)

        MarcelP [utilizator] i-a raspuns lui PSD tradeaza Romania !

        Poate de acum inainte, dupa ce ungurii o sa ne conduca, o sa stie si tinerii din Romania sa mearga la vot si nu la disco atunci cand sunt alegeri. :)
        Oricum, poate ar fi mai bine sa ne conduca altii. Am demonstrat ca noi nu suntem in stare sa ne conducem.
      • +8 (8 voturi)    
        este groasa (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 15:48)

        gino [anonim] i-a raspuns lui PSD tradeaza Romania !

        asa este acesta miscare va crea o criza majora in momentul foarte important de sfirsit de an...
        opozitia joaca la cacialma...pe mina udmr...
        urmatoarele 6 luni sunt vitale pentru miza...
        electorala de la anul cit mai ales economic
        piticul boc ne punea pe plutire....a tacut si si-a vazut de treaba......fumigenele ca postul nu este important este aruncat pe piata de usl...pentru al pune pe frunda ...sef la senat....miza in culise este colosala....
    • 0 (0 voturi)    
      Presedinte senat (Joi, 24 noiembrie 2011, 9:43)

      grey friar [anonim] i-a raspuns lui HP

      Petre Filip
  • +23 (29 voturi)    
    Multumim d-le Ponta. (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 13:51)

    mircea [anonim]

    Ponta in prostia lui a pus lucrurile in firescul lor.Actuala putere are majoritate,dar dint-o magarie politica a PSD ,la Senat(a doua functie in stat)USL detinea puterea.Si atunci trebuie sa-si asume raspunderea pentru toate actele si actiunile intreprinse din 20009 si pana-n 22.11 2011.Ei au incurcat treburile.Caderea lui Geoana,creste responsabilitatea PDL in a guverna tara,eliminand hotiile si sanctionand mai ales devierile in aplicare legii facutrte de unii judecatori.La cate au facut judecatorii,cred ca trebuie o puscarie speciala pentru ei.
    • -12 (16 voturi)    
      hahah auzi acolo... (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:11)

      gq [anonim] i-a raspuns lui mircea

      "...creste responsabilitatea PDL in a guverna tara,eliminand hotiile si sanctionand mai ales devierile in aplicare legii"... siiiigur...si avem si crestere economica, si o ducem si mai bine ca si italienii, spaniolii si grecii, si nu numai... genial ce usor se pot manipula unii oameni (cu drept de vot) :))
      • +9 (11 voturi)    
        Eu zic sa nu fii tampit si sa visezi prostii. (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:46)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui gq

        De ce iti inchipui tu ca PDL ar putea face ce nu pot face nemtii,francezii,italienii si alte natii.Cred ca aculti prea multe povesti.Te culci seara ascultand povesti despre puterea si grandoarea USL?Nu stiu cate cunosti despre stilul de munca al spaniolilor,grecilor ,nemtilor.Noi ,romanii,nici nu suntem luati in calcul.Romanii care au mers in strainatate si au casigat,sau integrat,au muncit pe rupte,ceia ce nu se prea intampla in Rom ania.Cu unele exceptii ,sunt si romani care castiga bine in Romania la privat,dar acestia nu sunt fani USL.Sunt oameni destepti care vor ca munca lor sa nu fie furata de unul ca tine pentru a fi data unor trantori,care sa si pretinda ca este dreptul lor de a fi trantori.
  • +35 (43 voturi)    
    Hehe (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 13:52)

    zet [utilizator]

    Bravo baieti, in sfarsit o veste buna. Pentru cine nu a urmarit cat de cat politica romaneasca din ultimii 3 ani, vreau sa le spun ca Geoana era franarul sef din parlament: legi de importanta capitala erau tinute la sertar pe tot felul de tertipuri de regulament.
    Pe de alta parte: nu imi pot reprima greata absoluta care mi-a provocat-o Geoana. Omul asta are pur si simplu probleme psihice grave. A fost singurul candidat din istoria democratica a Romaniei care nu a acceptat rezultatul alegerilor la presedintie, si s-a tinut de pragul usii pana i-a dat curtea constitutionala peste maini. Acum, din nou, a fost singurul om politic fara sustinere poltica, care nu s-a retras! A stat in ridicol pana i-a dat fostul lui partid un sut in spate! Omul asta este o TARATURA. Este jalnic! Pe Mircea Geoana eu nu l-as vota nici ca presedinte de scara, este un DEZASTRU uman.
    Concluzie: pe cine vroiati sa faceti presedinte pesedei, penelei, uslasi?
    • -6 (10 voturi)    
      no worries (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:14)

      Io [anonim] i-a raspuns lui zet

      nici Filip nu e mai breaz. Diferenta o face faptul ca-l are pe "da, sa traiti" in sange.
      • +11 (15 voturi)    
        despre filip (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:48)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Io

        probabil ai dreptate, nu stiu, nu comentez despre filip. diferenta este ca filip nu a candidat la presedintia Romaniei si nici n-a fost sustinut cu surle si trambite de 90% din mass-media + oamenii politici din usl. intelegi diferenta?
        • -3 (7 voturi)    
          am inteles (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 16:11)

          Io [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          Mai nou meritele se evalueaza prin prostiile pe care inca nu le-ai facut.
          • +1 (3 voturi)    
            nu ai inteles (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 18:05)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Io

            ma nenea, daca il comparai pe filip cu maica tereza iti dadeam dreptate, dar cum discutia este intre filip si geoana + gasca uslasa io zic ca poti sa plimbi ursul linistit.
        • +1 (1 vot)    
          titluri de proprietate (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 20:28)

          taranistu [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          a dat titluri de proprietate false in Oradea. Iar daca ilintrebi zice ca nu-i pasa. Iti convine? mie nu.
          PS: Asta e in FSN din 1990. Crezi ca s-a "facut" de dreapta de cand a zis Base ca PD e de dreapta?
    • +1 (1 vot)    
      care pe care (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 23:15)

      carepecare [anonim] i-a raspuns lui zet

      greata absoluta PE care mi-a provocat-o, nu care.
    • 0 (0 voturi)    
      Doamne fereste ! (Joi, 24 noiembrie 2011, 2:47)

      paraipan [utilizator] i-a raspuns lui zet

      Noroc ca il avem p-asta d-acuma.
  • +24 (24 voturi)    
    Pana la urma s-a dovedit ca (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 13:58)

    je [anonim]

    sustinerea lui Geoana in Senat is doar 2 senatori.

    Si nu bag mana in foc, ca vor pleca din PSD in "noua lui constructie politica".
  • +15 (17 voturi)    
    multe voturi impotriva (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 13:59)

    dan [anonim]

    Multe voturi impotriva. Eu ma asteptam doar la unul singur ( al lui Geaoana)
  • +11 (15 voturi)    
    nici macar o noapte :P (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 13:59)

    Bogdan [anonim]

    La alegeri "topaiala": am castigat, am castigat! a tinut o noapte :P Zilele astea insa ne-am amintit cu totii cat de looser este acest trist personaj... Si cati "analisti" speculau cat de greu va fi sa-l dea jos pe Geoana de la Senat :P
  • +8 (14 voturi)    
    Comentariu (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:02)

    Stalpnicul LILIAN [anonim]

    Problema este ce se alege din parlamentarii PSD .Miza lui Ponta este ca sa zboare toti parlamentarii din garda veche.Sa fie adusi baieti noi care stiu sa faca bani prin procedee mai elaborate si mai putin vulnerabile.In acest fel numai cativa din parlamentarii PSD se vor regasi in noile liste in 2012.Actualii parlamentari de tip vechi nu fac fata.Si nu le mai ramane nimic.Mai pot sa faca ceva .Sa negocieze cu PUNR si sa le faca o figura PSD.PUNR are nevoie de parlamentari si de primari si de organizatii in teritoriu.Si ofera ceva.Un loc pe lista.E ceva .PSD nu ofera nimic.Ofera un sut in dos. Si mai pot sa faca ceva : sa fie destui cat sa ii ajute pe PDL sa modifice Constitutia in favoarea lor.Astfel le fac figura lupilot tineri din gasca Ponta si se instaleaza pentru un nou mandat.Altfel oamenii sunt istorie.Victime colaterale
    • +9 (9 voturi)    
      Homo homini lupus (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:30)

      Plautus [anonim] i-a raspuns lui Stalpnicul LILIAN

      In haita lupii tineri stau in spatele lupilor batrani. Pozitia lor in haita este la coada lupilor batrani .Acolo alearga ei.Ca sa se distreze lupii batrani mai dau vanturi pe care lupii tineri sunt obligati sa le inghita si sa isi mentina pozitia altfel locul in haita se ocupa.Totul pana cand lupii tineri devin destul de puternici si la prima cateleala isi arata coltii si maraie.Ramane ca lupii batrani sa decida daca mai au forta sau se retrag din haita si devin lupi singuratici.Asa si la PSD.Lupii Nastase si Iliescu si-au negociat onorabil locul simbolic in haita.Restul lupilor batrani au pielea pe bat .Pentru ca nu sunt atatea locuri de parlamentar cati lupi sunt.Asa spun vanatorii batrani ca este lumea lupilor.
  • +1 (3 voturi)    
    best day ever! (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:06)

    DAN [anonim]

    a iesit si soarele afara:D
  • -4 (10 voturi)    
    Presedinte senat (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:11)

    unu [anonim]

    Alegeti repede un Presedinte la Senat pentru ca hotul Petru Filip va fura si casa poporului. In Oradea a furat jumatate din centru orasului :) , o singura cladiere ar fi mizilic :)
    • +1 (1 vot)    
      astia de-ti dau minusuri (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 20:32)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui unu

      nu-l cunosc. Totusi intr-un fel e bine ca s-a catarat sus. Stii: maimuta cu cat se urca mai sus, cu atat i se vede mai bine fundul...
  • -3 (3 voturi)    
    nichita (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:20)

    ano1 [utilizator]

    Gheorghe Nichita de la iasi tremura? :))))
  • +1 (3 voturi)    
    deocamdata din PSD pleaca (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:22)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    cei tineri.

    Multi inainte.
  • +5 (9 voturi)    
    postacii USL (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:24)

    Vlad... [utilizator]

    astept sa vad cum ne explicati acum ca Geoana a fost omul lui Basescu si ca partidul/alianta voastra a facut dreptate.
  • -3 (5 voturi)    
    foarte bineeeeeeeeee (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:25)

    paolalaan [utilizator]

    si uite asa a castigat PDL UL HAHA
    • +2 (8 voturi)    
      Nu-i adevarat! (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 15:21)

      MarcelP [utilizator] i-a raspuns lui paolalaan

      Nu a castigat PDLul nimic. O sa castige ungurii. O sa avem al doilea om in stat ungur. Datorita oligofrenului de Ponta.
  • -2 (8 voturi)    
    Acum este normalitate!!! (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:27)

    catalin_mattei [utilizator]

    Consider ( ca sa fie clar) guvernarea Boc-Basescu o calamitate pt Romania... dar.. si aici voi fi cat se poate de transant, mi se pare un gest de normalitate ca majoritatea guvernamentala sa detina functiile de presedinti de camere ... nu era deloc in spiritul democratiei ca una dintre camere sa fie condusa de o persoana de la Opozitie doar pt ca acum 2 ani PDL si PSD erau frati de guvernare.. deci.. impunerea unui sef de la PDL mi se pare ca tine de NORMALITATE
    • +7 (9 voturi)    
      Si sa recunosti resposabilitatea USL, (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 15:20)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      in actul guvernarii din 2009 si pana in 23.11 2011 si jocul ambiguu al acestora,fapt ce a dus la nenumarate blocaje si intarzieri in interventia guvernului pentru calmarea situatiei.Intradevar ,PDL,de acum incolo trebuie sa-si asume guvernarea.Balciul care a fost,a trecut.USL sau sinucis,sau sau autoexclus de la guvernare.Cum toti analistii prevad o accentuare a crizei economice si continuarea ei pentru cel putin 4-5 ani nu cred ca USL au curaj sa guverneze,asa ca ma astept la ei la tot felul de tertipuri pentru a fugi de raspundere ,dar ,in schimb,sa acuze si insulte pe cei care-si asuma responsabilitati.Vorba ceia.Tu nu poti,dar nu lasi nici pe cel care poate.
      • -1 (3 voturi)    
        tot despre normalitate... (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 15:54)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        votul de anul viitor va arata ceea ce populatia doreste. Asa cum si ei recunosc, pdl-istii sunt erodati de guvernare cu atat mai mult cu cat ea s-a realizat intr-o perioada extrem de nefasta economiei mondiale. Din pacate, si aici punctele noastre de vedere astre nu mai coincid, a-ti asuma responsabilitati este una si a avea capacitatea de a raspunde cerintelor acelor responsabilitati este cu totul altceva. Guvernul Boc si T Basescu nu au capacitatea de a gandi macroeconomic si tocmai de aceea Romania nu a putut fructifica situatia in care se afla... dincolo de masuri monetariste impuse de FMI, guvernarea PDL a fost incapabila sa ea masuri de natura a stimula cresterea productivitatii... deficitele in crestere pe zona pensiilor au fost adancite ( pe langa o situatie ambigua, prost gestionata de liberali) de "asasinarea" firmelor mici si mijlocii prin masuri incoerente luate de guvernul PDL-PSD ( PSD trebuie sa isi asume acest lucru caci a fost partener de guvernare chiar daca nu detinea ministerele cheie in zona economica).. Mai mult, incompetenta si coruptia unora din PDL care au fost adusi doar pe baza de carnet de partid au adus o popularitate anemica partidului ( a scazut spre jumatate fata de momentul 2008). Insusi T Basescu a fost facut farame de aceleasi greseli ale guvernarii si de perceptia ca domnia sa conduce cu adevarat Guvernul si nu E Boc... Din pacate pt tine Mircea cred ca trebuie sa te pregatesti de alternanta la guvernare si probabil ca, in cazul in care te afli in zona controlata de stat la masuri dure impotriva celor ce sunt vazuti ca portocalii.. lucru acesta a fost mereu realizat , si a fost facut chiar si de voi. Din experienta personala iti spun ca cei care am fost angrenati in Phare am plecat chiar daca am avut rezultate foarte bune ( am lucrat pe programe cu impact social) caci PDL-ul a vrut sa isi impuna oamenii chiar daca acestia nu stiau cu ce se mananca proiectele cu finantare nerambursabila .. asta este si PDL-ul din pacate pt tine
        • +3 (3 voturi)    
          Este o diferenta intre a fi cerinte si vise. (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 16:41)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

          Nu poti ,nici in situatii normale sa satisfaci toate sperantele si mai ales visele unora.E normal ca omul sa vrea sa traiasca mai bine,muncind mai putin.Aici este curajul si responsabilitate unui partid de a reusi sa-i aduca pe unii cu picioarele pe pamant.E drpt,nu putem spune ca PDL a excelat in asta.Daca nu era Basescu ,dadeau "caput"si ei.Stim bine cati parlamentari PDL sau codit in a aproba masurile de austeritate.Omul prost si las,ii place sa se laude.Sa dea mult,ca doar nu da din buzunarul lui.Am vazut un articol in care se spune ca trei parti muncim pentru stat si doua parti pentru noi.Eu cred ca doua parti muncim pentru noi si unu si jumatate pentru stat.Restul de unu si jumatate sunt pentru trantori.Cand spun trantori nu ma refer la profesori,doctori,functionari,etc.ci la acei oameni in putere care sau obisnuit sa traiasca bine fara sa munceasca ,avand boli inchipuite.Nu intele ce fel de legi sunt ca nimeni nu poate starpi aceasta cangrena.M-am lovit acum cativa ani de sistem si stiu cat este de real.
          • +1 (1 vot)    
            ce ma supara... (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 16:59)

            catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui mircea

            ma supara ca in presa au fost preluate declaratii ale liderilor PDL care aratau ca in asistenta sociala au fost facute atatea nereguli si ca celor care luau nemeritat bani li s-a taiat acest drept.. de ce ma supara?.. pt ca cei care au luat aceste drepturi nemeritat trebuiau sa dea banii inapoi, sa fie acuzati de fals si uz de fals si sa dea socoteala si cei din comisiile de specialitate care le-au dat acceptul pt a lua acele fonduri.. dar la noi nu s-a intamplat nimic de acest gen.. gaura in buget a fost facuta si gata.. asta este.. nu e normal asa ceva.. trebuie sa platesti pt aceste nereguli chiar si cu libertatea nu doar cu averea... de asta PDL-ul ( pe acest caz) mi se pare lipsit de vointa si cu prea putin deasupra celorlalti
            • +1 (1 vot)    
              alt Che Guevara??? (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 17:33)

              precaut [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

              datul banilor inapoi, etc NU se fac decat dupa hotarare judecatoreasca, nu pt. ca tu vrei!!! Tot ce poate face un control este sa taie banii de azi inainte. Ca cel prins cu frauda sa-si recapete banii taiati, trebuie ca EL sa dea statul in judecata si sa aduca probe. Al exemplu:CCR a hotarat definitiv ca gemenii primesc alocatii duble. Dar ca sa iei banii din urma nu ajunge sa urli VREAU, trebuie judecata altfel Curtea de Conturi imputa banii. Abia asta e democratie si nu golaneala pe bloguri.
  • +1 (9 voturi)    
    Urmează (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:27)

    Omics [utilizator]

    Urmează înscăunarea lui Gheorghiță Frunda în fruntea Senatului cu voturile USL + UDMR, suspendarea lui Băseascu voturile acelorași formațiuni și o bună pregătire a campaniei electorale cu Gheorghiuț ca președinte interimar la României, stat național și unitar...
    • +3 (3 voturi)    
      Scenariul ireal! (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:49)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Omics

      Asta inseamna ca are o doza mare de probabilitate sa se intample.
  • +6 (8 voturi)    
    Ponta, probleme, ma? (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:36)

    NewLevel [anonim]

    Cine a inregistrat un esec rasunator pentru PSD? Geoana.
    Cine a fost cu ideea sa scape de Geoana? Ponta.
    Cine e pe cale sa "obtina" inca un esec, adica pierderea sefiei Senatului? Ponta.
    Cine va fi urmatorul mazilit? Ponta?
    Cine va beneficia? Adrian Nastase.
    Cine conduce PSD? Ion Iliescu.
  • -1 (7 voturi)    
    din lac in put (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:39)

    radu [anonim]

    cam asa s-a nimerit. A plecat Geoana - un dezastru - si a venit Filip - 2xdezastru. Cei din Oradea inteleg de ce
  • 0 (2 voturi)    
    Ramaneti cu Vanghelie (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:40)

    Bogdan [anonim]

    Mi se pare normal ca este exclus de peste tot.. Un diplomat printre atatia sarlatani incomoda destul de mult.. PSD-ul cred ca este mult mai linistit acum ca au ramas cu oameni de seama cum ar fi Vanghelie..
    Cine se aseamana se aduna!!
  • +1 (1 vot)    
    asta nu'i ala (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 14:58)

    panfilache [anonim]

    care'a dat'o in bara cu bilutele la o motiune ?
    ca_cat p'aci sa piarda pdl...
    dupa care, cu un ras cam tont, s'a scuzt c'a incurcat mainile, desi trebuia sa voteze cu dreapta, a votat cu stanga ?
    pai daca el e, si sunt ma mult ca sigur ca da, nu va avea zile lungi pe cel mai inalt scaun al senatului...
    pe pariu !

    adio tovarasi, bine v'am gasit, pretini !
  • +1 (3 voturi)    
    cum ramine? (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 15:27)

    Mihai [anonim]

    Cu declaratia lui Ponta ca nu vrea sa repete greseala de a da cadou functia de Presedinte de Senat adversarilor politici?
    Cit va dura interimatul asta? :)
  • 0 (2 voturi)    
    zazanie (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 15:55)

    cris [anonim]

    oameni buni,nu stiu cum vedeti voi tot circul asta,da mie imi miroase a zazanie bagata in PSD de colegii lor din USL.Cu siguranta Crinutz l-a asmutit pe Toanta...si asta a pus botu....
  • +1 (1 vot)    
    au reusit! (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 17:25)

    gica_contra [utilizator]

    au suspendat si ei pe cineva!
    pana acum ma tot gandeam ca Geoana e supremul looser, dar dupa tot tamtamul asta, imi dau seama ca nu e asa. a castigat in fata lui ilici si l-a pus oficial pe tusa, obraznicul. cand o parasi nea ilici politica, o sa se intrupeze in fantoma rosie si o sa-l bantuie cum numai comunistii stiu.
  • 0 (0 voturi)    
    cv (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 17:30)

    am [anonim]

    eram mai interesat sa aflu cu ce se ocupa exact dl.interimar inainte de 89 , eventual parintii domniei sale, nu de alta, dar mi-ar place sa aflu ca nu era securist sau mancator de ....etc. ca sa dorm linistit.
    Dar sunt linistit oricum.........n-o fi mai rau decat toti ceilalti.
  • 0 (0 voturi)    
    petru filip a fost dezastruos (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 17:32)

    alex [anonim]

    pentru Oradea, cit a fost primar. A batjocorit unul dintre cele mai frumoase orase, nesatul, vesnic nesatul.

    Cititi despre afacerile lui, sa stiti despre cine e vorba.
    • 0 (0 voturi)    
      confirm (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 19:19)

      termis [anonim] i-a raspuns lui alex

      asa e, Filip a tinut Oradea in loc d.p.d.v. economic 8 ani de zile...
  • 0 (0 voturi)    
    Geoana (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 19:00)

    Mara [anonim]

    Totusi , Iliescu , conduce PSD-ul din umbra..Aici , in acest partid ( ca si in celalalte ) conduce dictatura . Cei din teritoriu, trebuie sa se supuna conducerii de la centru .
    • 0 (0 voturi)    
      io cred ca'n psd (Joi, 24 noiembrie 2011, 9:41)

      ilie pintilie [anonim] i-a raspuns lui Mara

      se da lupta pentru putere intre ilici si base. :-)
  • 0 (0 voturi)    
    Vai de Romania (Joi, 24 noiembrie 2011, 7:00)

    nu conteaza [anonim]

    Dupa ce a pus pe butuci Oradea, acest Ciuhandru de Oradea, preia Romania.
    Doamne ai grija de români!
  • 0 (0 voturi)    
    .. (Vineri, 25 noiembrie 2011, 8:46)

    grofu [anonim]

    asta va fura Casa Poporului cum a furat centrul din Oradea


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version