VIDEO Victor Ponta, intrebat ce articole din Constitutie a incalcat Traian Basescu pentru a justifica suspendarea: Vi le dam in scris

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 21 noiembrie 2011, 14:25 Actualitate | Politic


Copresedintii USL, Victor Ponta si Crin Antonescu, au evitat, luni, sa precizeze ce articole din Constitutie a incalcat presedintele Traian Basescu, astfel incat sa justifice decizia USL de a demara procedura de suspendare a acestuia din functie. Intrebati de ce anume se face vinovat, in opinia lor, Traian Basescu, pentru a justifica decizia USL, cei doi copresedinti au afirmat ca presedintele si-a subordonat toate institutiile statului, potrivit Mediafax.

"Domnul Basescu a reusit din 2009 sa isi subjuge in totalitate Guvernul. Nu mai exista Guvern, exista Traian Basescu care anunta masuri guvernamentale. A reusit sa ocoleasca sau sa isi subordoneze Parlamentul. (...) Domnul Basescu mai are o singura reduta, care se cheama Justitia, motiv pentru care se duce la CSM sa le spuna judecatorilor cum ar trebui sa judece, se duce la DNA si anunta cine va fi sef in continuare. Asta nu este treaba lui Basescu, ci a magistratilor. Lucrurile ni se par foarte grave, deci suntem obligati sa reactionam", a declarat Ponta.

El a spus ca articolele din Constitutie despre care USL apreciaza ca au fost incalcate de presedinte vor figura in cererea care va fi adresata Parlamentului si Curtii Constitutionale: "Totul se face in scris, vorbele se uita. Nu vreti sa le vedeti scrise?", a raspuns el intrebarilor jurnalistilor.

Victor Ponta a mai spus ca avizul Curtii Constitutionale asupra cererii de suspendare este consultativ, judecatorii trebuind doar sa verifice legalitatea cererii si respectarea procedurii constitutionale.

Intrebat cum va reactiona USL daca procedura de suspendare va fi un esec, Ponta a raspuns: "Oamenii vor sa il demita pe Basescu, dar il apara niste parlamentari cumparati si santajati".

Liderii USL au anuntat, luni, ca au decis sa declanseze procedura de suspendare din functie a presedintelui Traian Basescu.



Citeste mai multe despre   


















6758 vizualizari

  • +32 (40 voturi)    
    Politicieni de 2 bani (Luni, 21 noiembrie 2011, 14:33)

    Citizen Kane [utilizator]

    Nu mai bine isi da tot usl-ul demisia din Parlament? Fara cvorum nu se poate face nimic. Rezulta alegeri anticipate. Hai cu demisia, poate facem si un referendum pe aceasta tema.
    • +30 (32 voturi)    
      In scris (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:08)

      Close [utilizator] i-a raspuns lui Citizen Kane

      Trebuie sa intrebe si el intai. Sa ceara voie de sus. Nu poate sa raspunda asa direct.
      • +5 (5 voturi)    
        Mda (Luni, 21 noiembrie 2011, 17:30)

        adriana [anonim] i-a raspuns lui Close

        Nu le stie, de aia nu a raspuns ziaristilor.
      • +10 (10 voturi)    
        :))) (Luni, 21 noiembrie 2011, 17:36)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Close

        Dac-as fi fost ziaristul care a adresat intrebarea, la raspunsul "vi le dam in scris" le-as fi intins o hartie si-un creion :D
    • +16 (16 voturi)    
      Maimuta... (Luni, 21 noiembrie 2011, 16:05)

      Surfer [utilizator] i-a raspuns lui Citizen Kane

      ...Cred ca si o maimuta imbracata in costumul si cravata lui ponta ar face treaba mai buna decat el si nimeni n-ar remarca diferenta....
      • +6 (6 voturi)    
        ... (Luni, 21 noiembrie 2011, 16:17)

        x [anonim] i-a raspuns lui Surfer

        cam asa, niste maimute.. mult circ.. multa greata de scena politica. inca n-au inteles alesii nostri, de toate culorile, ca sunt acolo pentru a conduce o tara, nu pentru a se certa intre ei ca niste dobitoci pe niste gunoaie. dar asta n-au inteles-o si fiindca inca le merge sa aiba avantaje materiale odata ajunsi acolo. sistemul de control al alesilor de catre alegatori trebuie reformat, inainte de numarul lor sau alte cele
    • +9 (9 voturi)    
      Referendum cu efect de bumerang! (Luni, 21 noiembrie 2011, 16:22)

      uluit [utilizator] i-a raspuns lui Citizen Kane

      Idee cu demisia este una cat se poate de buna.

      Sa presupunem cazul in care se face Referendum, iar cetatenii acestei tari se pronunta impotriva suspendarii presedintelui. In mod normal ar trebui ca, toti cei care au sustinut ideea suspendarii sa-si prezinte demisia. Poate asa-i motivam sa gandeasca de doua ori (cred ca am pretentii prea mari), inainte de a initia un astfel de demers.

      Sau mai bine, pe acelasi buletin de vot la Referendum, sa fie o alta intrebare... "ati fi de acord cu suspendarea celor care au initiat suspendarea presedintelui?"

      Sa vezi atunci circ!
  • +37 (41 voturi)    
    se pare ca (Luni, 21 noiembrie 2011, 14:36)

    Filip [anonim]

    odata ce devii presedinte PSD, mostentesti si atributul de "prostanac". Am crezut ca numai Geoana poseda o astfel de calitate, dar se poate ca prostia sa fie dictata pe linie de partid...
    • +12 (12 voturi)    
      In PSD-ul (Luni, 21 noiembrie 2011, 16:04)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Filip

      prostia este o boala transmisibila, mai bine zis
      boala contagioasa !
      • +1 (1 vot)    
        Criterii de alegerea presedintelui PSD (Luni, 21 noiembrie 2011, 19:09)

        Cata [anonim] i-a raspuns lui banateanul.

        Gresiti, nu este contagioasa, in PSD se alege presedinte mereu doar acel candidat care are IQ mai mic. Ghiciti de ce
    • +1 (1 vot)    
      e extrem de simplu! (Luni, 21 noiembrie 2011, 18:13)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui Filip

      Ipo-Crin s-a burzuluit auzind de discutia Ponta Geoana (candidat la Ctroceni). Victoras si-a udat pampersii si i-a venit ideea cu suspendarea. Sova a urlat de entuziasm (inca o sansa sa-si arate eruditia si datul in bara).
  • +36 (40 voturi)    
    Auzi mai Ponta! (Luni, 21 noiembrie 2011, 14:38)

    SHEAPA [utilizator]

    Mai bine ia un caiet dictando si scrie frumos, caligrafic:

    "Promit sa nu mai fac niciodata asemenea prostie" ......

    Si scrie pana termini caietul, poate intelegi de ce esti mai prost ca Geoana!
    • +13 (15 voturi)    
      Na ca l-ai insultat , acum sa vezi (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:43)

      ogi [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

      razbunare .
      Da stie sa scrie Ponta? ca celalalt strumf nu cred , de lene ce-i este..
      S-au adunat la virful USL Tanda cu Manda .
      Oricum deageaba au initiat ca daca dorm amindoi pina la prinz n-au nici o sansa sa voteze decit in lipsa
  • +26 (30 voturi)    
    Aviz (Luni, 21 noiembrie 2011, 14:47)

    Dady [anonim]

    Din cate stiu (poate ma insel), avizul Curtii Constitutionale nu mai este consultativ, ci obligatoriu. Iar CC nu poate da aviz pentru visele de suspendare ale unor persoane imature, care nici nu stiu acum ce articole din Constitutie a incalcat Basescu.
  • +24 (26 voturi)    
    ? (Luni, 21 noiembrie 2011, 14:48)

    ion potcoava [anonim]

    eu stiam ca avizul CCeste deliberativ si nu consultativ. Victoras si-a facut temele sau tralala hai la suspendare cu aflatu'n treaba!
  • -30 (38 voturi)    
    Normal... (Luni, 21 noiembrie 2011, 14:50)

    Bolovan [anonim]

    Normal ca nu a spus ce articole din constitutie. Nu's daca-i cineva in stare din tara asta sa recite constitutia cap coada. Poate primeau un raspuns daca puneau altfel intrebarea: ce articole nu a incalcat basescu.
    • +16 (18 voturi)    
      Pai ... (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:39)

      HardRock [anonim] i-a raspuns lui Bolovan

      Mai Bolovane,

      Baiatu' a terminat dreptul (unde se presupune ca a facut Drept constitutional si institutii politice), a fost procuror, se preface ca este avocat - deci ar trebui sa viseze constitutia.

      Sau macar partea cu suspendarea - obsesia vietii lui ...

      E ca un preot care nu a citit biblia.

      Iar cu "ce articole nu a incalcat Basescu" - afla ca actul fundamental - Constitutia - nu a fost facuta pentru presedinte.

      Vrei sa pari un bolovan ... prea mult!
    • +13 (15 voturi)    
      Hai sa punem altfel intrebarea.. (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:39)

      terebent [anonim] i-a raspuns lui Bolovan

      Atunci spune te rog UN singur articol din constitutie incalcat de Presedinte.
      • -8 (8 voturi)    
        hmmm...sa vedem (Luni, 21 noiembrie 2011, 16:26)

        bolovan [anonim] i-a raspuns lui terebent

        Articolul 80 aliniatul 2
        Articolul 124 aliniatul 2 si 3 (indirect...prin actiunile sale a viciat aplicarea lor)
        Articolul 84 aliniatul 2 (chiar daca oficial nu-i membru...se baga intreburile unui partid)
        Cam mare parte din capitoul I (dupa articoul 4)
        Articolul 61 aliniatul 1
        Ma rog...asta din ce-mi aduc aminte (unele ii posibil sa fie gresite). Nu stau sa analizez impertinenta si nesimtirea unui pseudo-presedinte.
        • +6 (6 voturi)    
          despre ce vorbesti? (Luni, 21 noiembrie 2011, 16:46)

          gelu soferu [anonim] i-a raspuns lui bolovan

          art 80, aliniatul 2:
          (2)Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. În acest scop, Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate.
          - articol redundant - ma rog, opinia mea
          art124, al 2si 3:
          (2) Justiţia este unică, imparţială şi egală pentru toţi.
          (3) Judecătorii sunt independenţi şi se supun numai legii.
          - a cerut magistratilor o anumie sentinta? nu, cel putin nu stiu eu
          art84:
          (2) Preşedintele României se bucură de imunitate - la fel ca senatorii si deputatii.
          art61:
          (1) Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului român şi unica autoritate legiuitoare a ţării.
          deci nimeni nu poate institutionaliza legi in afara parlamentului.
          deci despre ce vorbesti?
          • +1 (1 vot)    
            asa este! (Luni, 21 noiembrie 2011, 18:16)

            James Bond [utilizator] i-a raspuns lui gelu soferu

            Multumim pentru informatii!
            Stai linistit, bolovanul vorbeste aiurea...
            • -2 (2 voturi)    
              ai dreptate (Luni, 21 noiembrie 2011, 18:39)

              bolovan [anonim] i-a raspuns lui James Bond

              Ai perfecta dreptate...eu n-am timp sa ascult tampeniile de la TV (deh...trebuie sa-mi platesc impozitele la stat). Prin urmare vorbesc doar din ce citesc in constitutie...si din ce vad la prea maritul si iubitul nostru conducator.
  • +26 (28 voturi)    
    incep sa intre smecherii la apa (Luni, 21 noiembrie 2011, 14:51)

    zaboo [utilizator]

    si v-au impins sa "lucrati" ceva??
  • +18 (28 voturi)    
    bravo (Luni, 21 noiembrie 2011, 14:53)

    george [anonim]

    Asa e de bou Mickey Mouse asta, incit nu stie nici de ce vrea sa il suspende. Si, uite asa, o actiune necesara, se transforma prin ignoranta si lipsa de pregatire, intr-un esec din fasa. Bine frate, tineti-o tot asa. Fraierilor..
  • +27 (31 voturi)    
    tare faza... (Luni, 21 noiembrie 2011, 14:56)

    popcorn monta [utilizator]

    acum cauta motivele...inca o prostie marca usl...
  • +24 (30 voturi)    
    amintiri (Luni, 21 noiembrie 2011, 14:57)

    alpha [utilizator]

    astia imi amintesc de alegerile din '96 cand funar a fost intrebat de unde ia bani pentru a indeplini promisiunile si a zis : "va spun in particular dupa emisiune" ...
  • +20 (24 voturi)    
    Din belsug (Luni, 21 noiembrie 2011, 14:57)

    Daniels22026 [utilizator]

    Daca USL-ul suspenda presedintele, incepe campania electorala pentru confirmarea presedintelui de catre popor. Ne chinuie criza, dar cel putin avem scenarii, circ si suspans din belsug.

    Cu Geoana cum ramine?
    • +6 (10 voturi)    
      Geoana e la schimb cu suspendarea! (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:13)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      Astfel incat PDL sa conserve functia de presedinte al Romaniei.
    • +13 (15 voturi)    
      Aruncarea gunoiului sub pres (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:24)

      Ion [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      Se arunca fumigena "suspendarea presedintelui" pentru a acoperi cazul Geoana?
    • -1 (1 vot)    
      Numai atat? (Marţi, 22 noiembrie 2011, 4:36)

      Mihai G [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      Ba si mici poate si bere . Dar cine stie ca Vangheliuta e pe linia moarta.
  • +8 (12 voturi)    
    Acum (Luni, 21 noiembrie 2011, 14:58)

    Ovidiu [anonim]

    O miscare desteapta a PDL-ului ar fi sa lase sa treaca de Parlament aceast demers si sa ajungem iar la scrutin.Daca populatia va vota impotriva suspendarii, USL devine istorie. La fel si partidele ce-l alcatuiesc.
    • +5 (7 voturi)    
      Vom vedea cum stam! (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:32)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Se vor face sondaje si daca suspendarea nu are sanse PDL poate juca politic inteligent asa cum ai spus.

      Daca suspendarea insa are sanse PDL va face tot posibilul s-o blocheze in parlament.
    • +8 (10 voturi)    
      Doar ca nu va fi asa cum vrea PDL (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:36)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Din pacate, populatia astazi va vota suspendarea lui Basescu. Antenele si Realitatile au lucrat suficient de mult la formarea opiniei publice. Daca repeti suficient de des o minciuna, ea va deveni adevar in ochii si urechile poporului.
      • -9 (9 voturi)    
        Sa te linistesc. (Luni, 21 noiembrie 2011, 16:31)

        bolovan [anonim] i-a raspuns lui georgeb

        Sa te linistesc. Populatia o sa-l confirme fara probleme. Suntem un popor de pupincurisit, lingai si fara pic de cohones. Prin urmare, o sa fie reconfirmat.
        Daca eram un alt soi de popor, mai cu coloana nitel. Nu se ajunge la suspendare...era de mult linsat.
        • 0 (0 voturi)    
          De ce era linsat? (Marţi, 22 noiembrie 2011, 8:05)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui bolovan

          Ca nu a pus ciolanul la dispozitia dinozaurilor?
  • +12 (14 voturi)    
    habar n-au (Luni, 21 noiembrie 2011, 14:58)

    dum_i [utilizator]

    mai destepte erau doua maimute decat astia doi
  • +8 (10 voturi)    
    Daca nu stie, ce sa raspunda! (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:00)

    corina [anonim]

    Prostul pana nu e fudul nu e prost destul, spunea un proverb romanesc, deci Ponta habar nu are pe ce lume traieste.
    Viseaza si el pentru ca a inceput sa piarda din viteza si sa derapeze.
  • +15 (19 voturi)    
    Iresponsabilitate care v-a" costa" mult Romania (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:02)

    Joao [anonim]

    Dintre toate ineptiile USL-ului aceasta este cea mai iresponsabila. Sunt PNL-ist dar aceasta initiativa va primi un "NU" categoric din partea mea daca v-a trece de imbecilii din parlament. Nu exista nici o explicatie si nu o voi accepta oricat de mult il simpatizez pe Crin Antonescu pt. a se crea o criza politica in actualul context economic international si national.
    Liderii USL-ului m-au dezamagit profund datorita lipsei de viziune futurista si recurgand la situatii populiste, egoiste, meschine. ( Sunt curios de unde vor veni banii pt. a acoperii cheltuieliile referendumului; nu cumva din buzunarul pensionariilor si a altor clase defavorizate???)
    Socialismul se prebuseste rand pe rand in toata Europa--> Vezi Spania.
    Blestemata fie ziua cand PNL_ul a batut mana cu PSD si PC !!!!!
    • +2 (2 voturi)    
      "va" costa (Luni, 21 noiembrie 2011, 16:19)

      lf_iron [utilizator] i-a raspuns lui Joao

      ok?
    • +4 (4 voturi)    
      PNL (Luni, 21 noiembrie 2011, 17:03)

      vbeje [utilizator] i-a raspuns lui Joao

      Blestemata fie ziua in care PNL-ul a incetat sa fie PNL. Ca acum e doar umbra unei stafii, si eu unul nu il vad pe Crin in postura de Superman sau Mesia care sa salveze/readuca la viata nici macar Partidul Liberal, ca sa nu mai vorbim de doctrina, ca sa nu mai vorbim de spirit, ca sa nu mai vorbim de actiuni, ca sa nu mai vorbim de rezultate.

      dictus!
  • +8 (10 voturi)    
    oare (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:06)

    nume [anonim]

    a inceput Vantu sa i-a justitia sub control ?
    • +4 (4 voturi)    
      "ia" justitia (Luni, 21 noiembrie 2011, 16:20)

      lf_iron [utilizator] i-a raspuns lui nume

      ok?
  • +11 (13 voturi)    
    de unde bani pt. refrendum? (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:10)

    ilie groapa [anonim]

    daca ponta asta tot ii trage inainte ca pensionarii sunt victime ca nu au pensiile indexate iar bugetarii au salariile micsorate il intreb si eu din ce bani va fi achitat referendumul? Probabil din alea 3 mil. euro luate dubios cu sufletul sau pereche sova in manaria de la Turceni? Sau pontanacul simte o adiere de la dna pe chestiunea asta?
  • +8 (10 voturi)    
    Dacă vorbim de circ, să fie circ... (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:13)

    felis_tigris [utilizator]

    ...dar pe banii cui, eu nu mai vreau circ pe banii mei.
  • +9 (11 voturi)    
    ce raspuns (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:14)

    dorel [anonim]

    va dati seama ce raspuns a dat fostul procuror, care nu stie constitutia, si viitor prim ministru, ponta devine penibil, daca acesta va fii propus prim ministru, tarile occidentale vor intervenii imediat, nu vor sa aiba un specimen ca acesta in curtea lor
  • +18 (20 voturi)    
    ... (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:16)

    yolanda [anonim]

    of doamne ... iar ?
    cand basescu are o lipsa de popularitate vin idiotii astia doi sa il ajute.
    azi-maine lui Basescu i se termina mandatul. e bun Basescu ? e rau ? cand te gandesti ca ar putea ajunge presedinte Ponta sau Antonescu iti vine sa-l pupi pe Basescu pe chelie cu toata dictatura lui.
  • +10 (12 voturi)    
    prostie.. (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:34)

    I. Cros. [anonim]

    ...mai mare ca asta n-am vazut.
    Am urmarit de curiozitate ce a zis Basescu. Eu am auzit asa: "indiferent de decizia Curtii Constitutionale, nu sunt bani pentru..."
    Asta e echivalent cu 'indiferent de decizia Academiei Romane, Ponta (dar si Antonescu) e un dobitoc' . Unde-i dictatura in chestria asta? E purul adevar!
  • +5 (9 voturi)    
    victoras si crin au baut pelin (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:37)

    freemistake [anonim]

    .....
    Poate il suspenda si pe Dumnezeu astia doi!
    nu?
    si ne dau in scris motivele....
    ce impotenti!
    • +4 (4 voturi)    
      ... (Luni, 21 noiembrie 2011, 16:29)

      vlad alexandru [utilizator] i-a raspuns lui freemistake

      poate îi suspendă Dumnezeu pe ei...
  • +10 (12 voturi)    
    Opozitie de toata jena (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:38)

    Vlad [anonim]

    Sincer mie mi-e rusine de prostia lor. Dupa mine, cererea lor de suspendare daca se dovedeste neconstitutionala ar trebui sa duca la autosuspendarea lor, nu a presedintelui.
  • +10 (12 voturi)    
    Cine pe cine sa suspende (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:45)

    Valentin [anonim]

    As dori sa stiu cum se poate suspenda Ponta si Antonescu
    Cred ca am avea castig de cauza si ar castiga si societatea
    Parlamentul s-ar elibera de doua persoane care tot ce fac e doar imaginea lor personala
    • +1 (1 vot)    
      Tot parlamentul (Luni, 21 noiembrie 2011, 16:14)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Valentin

      ii poate suspenda si pe ei !

      Oricum eu consider ca fiind o ineptie sa propun suspendare celui ce propune suspendarea mea.
  • +9 (11 voturi)    
    Suspendarea (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:54)

    Aurel [anonim]

    USL isi da cu stingu in dreptu !!!
    As fi vrut sa fie o alternativa la actuala putere politica dar se pare ca cei doi copresedinti USL sunt lamentabili. Nu-si dau seama ca asa ii creste cota PDL ??? Mare belea Ponta .. si Crin.. !!! Oare numai atat poate opozitia ???? Imi vine sa rad cand ii vad !! M-as fi dus sa votez USL dar acu cand ii vad pe cei doi prostanaci de mana cum gafeaza m-am razgandit !!! Iar va ciuruie Besescu tolomacilor !
  • -9 (9 voturi)    
    de ce (Luni, 21 noiembrie 2011, 16:11)

    dan [anonim]

    trebuie Ponta sa raspunda cand are chef presa?
    Probabil vrea sa dea un raspuns bine argumentat juridic altfel vorbeste in 2 peri ca "mult prea iubitul" dupa o iesire de la Ciresica
    • +5 (5 voturi)    
      lol (Luni, 21 noiembrie 2011, 16:23)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Pentru ca e, sau se vrea, personalitate publica. Pentru ca sa para credibil. Pentru ca sa castige in imagine. Pentru ca are tot interesul! Mama ce intrebare pui si tu...
  • +2 (2 voturi)    
    Ăştia... (Luni, 21 noiembrie 2011, 16:27)

    vlad alexandru [utilizator]

    ... exemplifică perfect birocratul care se făleşte cu funcţia, dar habar nu are cum să găsească o soluţie reală. Declaraţia asta e încă un argument. Când li se cere deschidere către dialog, ei se ascund după scutul "hârţoagelor". E clar, orice măsură pe care o iau, nu serveşte decât propriilor lor interese: acum încearcă să îşi salveze fundurile (lor sau ale "peştilor" lor), deoarece simt că se strânge laţul.
  • +1 (1 vot)    
    am aranjat eu pe surse (Luni, 21 noiembrie 2011, 16:28)

    ion iliescu [anonim]

    ca votul sa inceapa la orele 09,00, iar urnele sa se inchida pe la 08,30 (sanchi!).
    Am vorbit cu Danut Sova , si initial sturlubatecul asta zicea sa le inchida pe la 00,01. Da i-am zis: "las-o ma Danute mai molae, ca e prea de tot".
    Trup si suflet tineretul asta; zau asa .
    Lipsea Olguta. Nu stiu pe ce submese e fata asta.
  • +2 (2 voturi)    
    ...doar romanii numai prosti nu sunt... (Luni, 21 noiembrie 2011, 16:45)

    Andrei T [anonim]

    Demersul sefilor USL, aparent fara sens si sinucugas, nu este dec at punerea in aplicare a ordinului Moscovei, care vede cum cu trecerea timpului Romania si dupa ea si alte state din zona, se departeaza de zona de influenta rusa, integrandu-se occidentului. Ponta si Antonescu si alti cativa sunt niste nemernici agenti de influenta rusi care vor sa faca zob Romania pentru ca rusii s-o cumpere pe nimic. Niste vanzatori de tara, pe care nu-i intereseaza ca prin gestul lor strica tot ce cu truda s-a facut in ultimii doi ani. Sigur ca va fi pusa in functiune toata mas-media a mogulilor pro-rusi si multi, foarte multi bani pentru prostirea opiniei publice. Dar romanii numai prosti nu sunt. Cred ca Ponta si Antonescu vor disparea asa cum au aparut, ca niste accidente.
  • 0 (0 voturi)    
    Io' cred... (Luni, 21 noiembrie 2011, 21:15)

    repetentu'de serviciu [anonim]

    ...ca ponta si antonescu is platiti de pdl sa se faca de prastie;orice fraier stie ca in criza care este,referendumul inseamna bani risipiti iar zeci si sute de senatori si deputati nu vor sa-si gate mai repede mandatul cind stiu ca nu mai prind altul;asa ca,gindirea lor politica e -0% si se aduna de fapt puncte de marcaj pentru pdl si Base.Asa au devenit 2 arici cei mai eficienti agenti de publicitate pentru putere....astia 2,in campania electorala vor face cit 2000 de lipitori de afise si raspindaci de galeti si bascute electorale....
  • 0 (0 voturi)    
    electorala (Luni, 21 noiembrie 2011, 21:24)

    repetentu' de serviciu [anonim]

    ...exercitiu de imagine-afis electoral,mare,rosu cu albastru,pe fond copilasi care cinta vesel ....in fata ,ponta cu antonescu tinindu-se de mina ,zimbind larg;
    dedesubt scrie cu litere portocalii :
    "FARA NOI AVETI O SANSA"

    mishto,nu?
  • 0 (0 voturi)    
    carul inaintea boilor (Marţi, 22 noiembrie 2011, 8:50)

    corneliu buzelan [anonim]

    Infantilitatea cu care cei din USL trateaza subiectul demiterii presedintelui si pe care unii dintre asa zisii analisti o trateaza drept strategie sau tactica,se potriveste foarte bine cu zicala"au pus carul inaintea boilor"Faptul ca nu au fost in stare sa indice motivele de drept pe care se bazeaza actiunea de revocare a presedintelui ,denota ca apelativul lui Iliescu despre Geoana "PROSTANAC" se poate aplica cu brio si actualilor USL-isti.Mare e gradina TA Doamne!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version