Ion Iliescu acuza "o manevra veninoasa" a lui Vasile Dancu, dupa ce acesta a scris despre "daramarea idolilor"

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 20 noiembrie 2011, 20:47 Actualitate | Politic


Ion Iliescu acuza "o manevra veninoasa" din partea lui Vasile Dancu prin incercarile de "a alimenta suspiciuni si neincredere intre vechii lideri - Iliescu si Nastase - si tanarul presedinte Ponta", dupa ce Dancu a postat pe blog un text intitulat "Ultima batalie a stangii: daramarea idolilor", relateaza Mediafax.

"Vasile Dancu reapare la rampa printr-un amplu text pe blogul propriu, cu un titlu provocator: "Ultima batalie a stangii - daramarea idolilor". Nu stiu pe ce temei este considerat Vasile Dancu om de stanga, ba chiar "ideolog si reformator al PSD". Pentru ca textul cu pricina nu face decat sa repete sloganuri rasuflate, vehiculate de exponentii dreptei celei mai agresive din anii '90. El lanseaza la adresa lui Iliescu si a sustinatorilor sai invective si invinuiri tipice, proferate de adversarii politici (...). Dar care este tema actuala pe care o lanseaza, de fapt, Vasile Dancu? El afirma clar ca "discutiile in jurul lui Geoana sunt doar un pretext" si ca, de fapt, ar fi vorba de manevre obscure ale "nucleului vechi de partid" (Iliescu & Co.), care ar dori "sa-l submineze pe Ponta" si sa ᅡrevina la putere" (?!?). De aceea, afirma el ca "ultima batalie a stangii" (ceea ce intelege Vasile Dancu prin stanga) ar fi "sa scape de umbrele trecutului" - intruchipate, bineinteles de Iliescu si Nastase", scrie presedintele de onoare al PSD, intr-o postare pe blogul personal.

Iliescu mentioneaza ca o alta "figura de stil" folosita de Vasile Dancu este aceea a tablourilor care sa fie date jos de pe pereti.

"Deci, pentru Dancu, reformarea PSD inseamna - "afara cu Iliescu". El incheie cu un sfat direct adresat lui Victor Ponta: ᅡsa uite tot ce a invatat in cei 10 ani de pesedismᅡ si sa cladeasca un "partid modern al stangii... fara tarele celor 20 de ani de democratie impleticita". Numai asa, tanarul presedinte Victor Ponta va putea fi "primul dintr-o noua serie de lideri" ai PSD care sa marcheze acest nou inceput. Vasile Dancu nu este la prima sa incercare in aceasta asa-zisa "reformare" si "modernizare" a PSD. A mai facut-o si in 2005, cand, impreuna cu Ioan Rus si asa-zisul "grup de la Cluj" a reusit sa convinga o serie de lideri si delegati la Congresul PSD din aprilie, sa-l prefere pe Geoana in locul lui Iliescu, in fruntea partidului. S-a vazut ce efecte a avut asupra partidului aceasta optiune. Tot atunci el afirma ca un partid "serios" nu ar trebui sa aiba un electorat mai mare de 15%", adauga Ion Iliescu.

Presedintele de onoare al PSD mentioneaza ca "nereformatul" Iliescu, in fruntea partidului pe care l-a fondat la inceputul anului 1990, a castigat toate confruntarile electorale - cu o singura exceptie - cele din 1996 - "cand s-a produs prima alternanta democratica la guvernare, care, insa, a oferit electoratului posibilitatea sa compare guvernarile care s-au succedat". "Drept urmare, in anul 2000, PDSR-ul a castigat detasat si a asigurat cea mai performanta guvernare, din anii 2001-2004", continua el.

Iliescu mai scrie ca "experimentul" grupului de la Cluj - inlaturarea lui Iliescu si propulsarea lui Geoana in fruntea partidului s-a soldat cu "rezultatele cunoscute": "PSD nu a mai castigat nicio batalie decisiva, ramanand in opozitie, iar Geoana a contribuit in mod direct la pierderea alegerilor prezidentiale, atat in 2004, cat si in 2009. Dancu si "grupul de la Cluj" s-au retras din prim-planul vietii politice, reusind sa "ingroape" si organizatia PSD de la Cluj. Ioan Rus a cunoscut o infrangere umilitoare la alegerile din 2004 pentru Primaria Cluj, din partea lui Emil Boc".

"Are vreo autoritate morala, dupa toate acestea, V. Dancu sa dea sfaturi in materie de strategie politica ??? Ce valoare au toate teoriile, ca si prognozele lui ??? Iar, incitarea la scindarea partidului intre "cei vechi" si "cei tineri", incercarile de a alimenta suspiciuni si neincredere intre vechii lideri - Iliescu si Nastase - si tanarul presedinte Ponta, constituie o manevra veninoasa, nedemna si o veritabila provocare din partea lui V. Dancu", sustine Iliescu.

In opinia sa, forta unui partid consta "tocmai in unitatea militantilor sai, in capacitatea de a imbina experienta si pregatirea celor cu vechime in partid cu elanul si dorinta de afirmare a celor tineri".

"Conducerea partidului si militantii sai de baza trebuie sa actioneze exact contrar celor recomandate de V. Dancu - sa uneasca randurile partidului, sa intareasca coeziunea sa, sa-i readuca in activitate pe toti membrii valorosi ai partidului, marginalizati intre timp si sa intensifice comunicarea si actiunile conjugate ale tuturor - varstnici si tineri - conditie necesara pentru victoria in batalia politica in curs, pentru inlocuirea actualei guvernari paguboase si redresarea tarii, in beneficiul celor multi", conchide Iliescu.

Vasile Dancu, fost vicepresedinte PSD si reprezentant al "grupului de la Cluj", a scris pe blogul personal, intr-un amplu material intitulat "Ultima batalie a stangii: daramarea idolilor", ca in PSD "batalia este pentru ca autoritatea lui Ponta sa primeasca o ultima lovitura, iar lumea veche sa pozeze in loc de lume noua", Mircea Geoana fiind "doar un pretext". Dancu spune ca Victor Ponta trebuie "sa nu rateze ocazia de a fi primul dintr-o noua serie, nu ultimul dintr-o serie veche".

"La inceputul conflictului dintre Mircea Geoana si Victor Ponta am privit totul ca pe o fatalitate politica romaneasca. Partidele sunt animale politice care isi antreneaza mereu instinctul de a sfasia in interior atunci cind nu au razboaie externe. Am revazut filmul in care Iliescu si Nastase il imping spre lider la o decizie riscanta, apoi se retrag strategic si organizeaza judecata lui pentru pierderile suferite. Si eu am gandit la inceput in termenii clasici ai solidaritatii interne: un lider cu potential trebuie tinut aproape de partid, el aduce voturi, coaguleaza simpatii. Modul in care se desfasoara batalia ma convinge insa ca nu este o traditionala executie, ci ultima batalie a stangii pentru a scapa de umbrele trecutului", noteaza Dancu.

Intr-o serie de critici la adresa lui Iliescu, Dancu apreciaza, intre altele, ca "Iliescu s-a pus de-a curmezisul tuturor deciziilor pe care partidul le lua, doar pentru a-si arata puterea si a stirbi autoritatea celor care le propuneau, dar folosind mereu o tehnica perversa: ii lasa pe ei sa anunte public decizia lor, le sustine propunerile chiar prin vot, in schimb a doua zi era impotriva si, de multe ori, lasitatea celor din jurul lui ii facea jocul".

In opinia sa, Mircea Geoana a fost primul care a aceptat sa conduca "un proiect de revolta" si, dupa ce a castigat, "nu a avut curajul sa preia puterea cu autoritate". "S-a speriat, a facut un targ cu baronii locali, iar acestia i l-au adus pe Iliescu din nou la conducere. In momentul in care el a crezut ca Ion Iliescu l-ar putea ierta pentru ca a adus un dram de democratie in partid si, mai ales, pentru ca i-a contestat autoritatea, Mircea Geoana a pierdut totul, restul era doar o problema de timp. Si-a tradat apoi prietenii, dar si pe cei care l-au transformat in lider. (...) In mod normal, dupa pierderea alegerilor, Mircea Geoana ar fi trebuit, oricum, sa renunte la presedintia partidului si la orice alta functie", mai spune Dancu.

Vasile Dancu afirma ca este solidar cu Victor Ponta "nu pentru ca, in toata aceasta batalie, si-a ales rolul de luptator si nu de negociator", ci pentru ca are incredere in "visul lui de schimbare".

"Dupa ce l-a invins pe Geoana intr-o lupta inegala, Ponta avea mare parte din gasca baronilor locali impotriva, a ezitat si i-a facut unele concesii lui Iliescu, dar cateva si lui Nastase, iar cei doi ajung sa transmita ca tanarul lider este imatur si ca, de fapt, ei sunt cei care conduc partidul. Strategia le-a reusit intr-o anumita masura, cu toate ca Ponta nu este naiv. (...) In ultimele zile nucleul celulei vechi de partid a intrevazut o ocazie sa-i dea lovitura de gratie lui Victor Ponta. Au simtit ca ordinea impusa in ultimii 7 ani de catre Basescu se delegitimeaza rapid, sub presiunea unor scandaluri de coruptie. Imediat au intrevazut posibilitatea revenirii la putere. O iluzorie ocazie pentru a reveni ᅡminunata lume vecheᅡ. Cea mai simpla lupta, fara adversari, doar cu niste mici capcane pentru necoptii si imaturii de la conducerea PSD. La inceput, toti am crezut ca este vorba doar de insubordonarea lui Geoana, competitia cu Ponta si doar o lupta de rutina in care Voda va taia capul unui boier infidel. Am gandit pragmatic si aritmetic si am crezut ca ar trebuie sa terminam cu excluderile si luptele interne. Dar am inteles repede ca miza nu este aici, iar Geoana este doar un pretext sau poate deveni o pierdere colaterala dintr-un razboi mult mai mare. Batalia este pentru ca autoritatea lui Ponta sa primeasca o ultima lovitura, iar lumea veche sa pozeze in loc de lume noua", adauga Dancu.

In opinia sa, "poate fi ultima sansa pentru PSD de a se redresa si de a reincepe drumul reformei si modernizarii".

"Capcana pentru Ponta ar fi sa se bucure cu o victorie facila impotriva lui Mircea Geoana. Asta se va obtine usor, dar nu asta este miza. Marea capcana ar fi sa se faca frate de cruce cu umbrele trecutului si cu cei care dezonoreaza partidul sau sa amane batalia cu cei care au incercat acum sa-l arate ca lider imatur, slab, sovaielnic, numai bun de tradat. (...) Daca Ponta este destul de hotarat sa merga pana la capat, el are doua variante castigatoare. As putea spune chiar ca are un win-win perfect. Il elimina pe Geoana, apoi merge mai departe cu schimbarea conducerii si reformeaza partidul. Daca pierde in lupta, dar le lasa corabia coscovita vechilor figuri, aceasta se va scufunda in sase luni. Pe noua lui corabie se vor duce toti care viseaza la un partid modern al stangii, fara toate tarele celor douazeci de ani de democratie impleticita. Iliescu sau Nastase au tot amenintat cu plecarea, si-au facut chiar bagajele de cateva ori, dar Ponta este obligat sa lupte pina la capat si asta inseamna chiar aceasta varianta extrema. Varianta win-win se realizeaza cu o singura conditie: sa uite tot ce a invatat in acesti 10 ani de pesedism, sa fie egal cu sine si sa mearga inainte", mai spune Dancu.


Citeste mai multe despre   
















3947 vizualizari

  • +10 (14 voturi)    
    Nastase este mai vinovat decat Geoana. (Duminică, 20 noiembrie 2011, 21:06)

    mircea [anonim]

    Inainte de a-si anunta Geoana intentia de a candida,Nastase declara ca este posibil ca in 2014 ,la presedintie sa fie cineva de la PSD,iar PNL sa primeasca functia de premier in persoana lui Patriciu,Antonescu fiind scos din circuit.Si atunci cum de vina este numai la Geoana,cand Nastase a fost primul care a pus in discutie subiectul?Iliescu si Nastase au vrut sa-l invrajbeasca pe Ponta impotriva lui Geoana si au reusit,dupa care sau retras si l-au lasat pe Ponta singur.Chiar daca Ponta va castiga in fata lui Geoana,cei doi ii vor pregati noi capcane,incat pana la alegeri Ponta sa fie scos din joc.PNL va fi absorbit de PSD,daca vor lucuri in parlament,iar la prezidentialele din 2014 va candida Nastase.Nastase si Iliescu nu sunt de acord nici cu suspendarea lui Basescu.
    • -5 (7 voturi)    
      Vasile Dancu masluitor de sondaje in 6 Dec. 2009 (Duminică, 20 noiembrie 2011, 22:51)

      Sebastian [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Vasile Dincu este suspectat de colaborare cu seful statului la scrutinul din 6 Dec. 2009 si masluire de sondaje in vederea credibilizarii realegerii lui Traian Basescu

      Exit-poll CSOP IRES (Vasile Dancu) (B1 TV), 6 Dec. 2009 ora 21:
      Traian Basescu — 50,4%
      Mircea Geoana — 49,6%

      Rezultate finale alegeri prezidentiale din 6 Dec. 2009:
      Traian Basescu — 50,33%
      Mircea Geoana — 49,66%

      Eroarea de sub 0.1% obtinuta de IRES, avindu-l ca director pe Vasile Dincu, este ireala, neserios de mica si puternic suspecta fiind mult peste limita de precizie a oricarui sondaj electoral executat vreodata si nu poate fi explicata decit prin existenta unei intelegeri prealabile intre seful statului si Dincu.

      Nu se poate vorbi despre vreo competenta exceptionala a IRES deoarece aceasta firma, in 2010, se face de ris in Republica Moldova cu erori de prognoza imense, peste 10%.
      Vasile Dincu gaseste o explicatie: “Am fost naiv, in societatile comuniste nu se fac exit-poll-uri “.
      Explicatia nu sta in picioare atita vreme cit sondajele din Mai 1990 au fost precise, intr-o perioada cind Romania era mult mai aproape de comunism decit Republica Moldova in 2010.
      • +8 (10 voturi)    
        Ai dreptate, Dancu a castigat alegerile :) (Luni, 21 noiembrie 2011, 0:04)

        zexe [anonim] i-a raspuns lui Sebastian

        Ma , nene, matale esti intreg? Pai o eroare mica intre rezultatul alegerilor si rezultatul masuratorilor statistice este specifica unui sondaj bine facut. Ceea ce sustii dumneata este ca daca esti prost, esti bun, dar, desi banuiesc ca iti convine aceasta teorie, nu poate fi adevarata in cazul acesta. Dancu nu si-a garantat masuratoarea cu eroarea de 0,1%, dar daca estimarea a cazut atat de aproape de rezultat nu il poti banui decat de profesionalism. Ar fi putut, spre exemplu, sa estimeze cu un procent mai mare in favoarea lui Basescu, dar respectand marja de eroare despre care vorbesti.
      • +6 (8 voturi)    
        In cazul asta... (Luni, 21 noiembrie 2011, 0:40)

        io [anonim] i-a raspuns lui Sebastian

        Ar trebui sa-l felicitam pe nenea Dancu, ca a sarit in barca Marinarului si nu a Prostanacului :)
    • +8 (10 voturi)    
      Sa-i stinga, cineva, lumina, ca poate adoarme...! (Duminică, 20 noiembrie 2011, 23:20)

      zexe [anonim] i-a raspuns lui mircea

      ...si mai puteti reforma si voi, ceva, pana dimineata, cand se trezeste highlanderul.
      Victoras nu poate ridica nici macar privirea la domnul Iliescu sau la Nastase, deci sa nu mai discutam despre voce sau coloana vertebrala. Poate ca de vina este tulburelul de la Cluj, altfel nu imi explic cum poate domnul profesor sa isi inchipuie ca Victoras poate reforma sistemul al carui fruct este.
      Domnule Dancu, ultimul stinge lumina!
    • -1 (3 voturi)    
      scenariu (Luni, 21 noiembrie 2011, 8:52)

      aschie [anonim] i-a raspuns lui mircea

      corect! daca in trecut s-a votat Iliescu pt a scapa de Vadim, in viitor se va vota...Nastase ca sa nu iasa Diaconescu.
  • +9 (9 voturi)    
    da (Duminică, 20 noiembrie 2011, 21:21)

    dorel [anonim]

    ardeleanul si sociologul psd-ist are dreptate, am sustinut si in 2005, ca pana nu dispare "javrele batrane ", adica iliescu,nastase,hrebenciuc,etc, acest partid nu se va reforma, nu va deveni un adevarat partid de stanga, al intelectualilor, muncitorilor,etc, sa nu iutam, ca cei mai multi milionari sunt in partidul de stanga PSD,sa nu mai zic de corupti, dar mie teama cel mai mult, ca poate vom scapa de cele batrane, dar vor aparea cele tinere, cu apucaturi "batrane"
  • +12 (14 voturi)    
    PSD/FSN/PDSR/PCR+ profetul Dancu. (Duminică, 20 noiembrie 2011, 21:35)

    Peter Badesco [anonim]

    Analiza ( ca oricare alta in ultimii 20 de ani ) diletanta, asa cum sunt 95% dintre politicienii Romani. Diletanti sunt si cei care fac astfel de analize si cei care pretind ca fac sondaje de opimie care mai apoi pretind ca sunt reale. DILETANTI. Intodeauna va trebui sa vina cineva din 'afara' si sa va arate cam cum ar trebui sa mearga lucrurile, ba FNI, ba CE , ca sa numim doar doua. In realitate lupta in PSD ca si in celelalte partide este strict pentru PUTERE. Ca si Iliescu , Nastase , Geoana si Ponta se dovedeste a fi la fel de 'impotent'. Astia din PSD nu reformeaza nimic pentru ca nu au in 'dictionar' asa ceva. Primul lucru pe care-l fac este sa-si aleaga functii. Antonescu Presedinte, Ponta Premier,...te miri cum de sunt atat de diletanti , nici n-au castigat alegerile si ei se vad acolo, sus, in functii. Orice roman intrebat ce doctrina au acesti politicieni , nimeni nu are habar, dar au deja functii. Cel mai grav, lucru pe care 'inteligenta' domnului Dancu nu a observat-o este ca pentru toti romanii este mai mult decat evident ca Ponta sau chiar batranii din PSD vor impinge Romania in bratele Rusiei acolo unde coruptia a atins cote de arta. Acolo sper domniile lor sa se pricopseasca, pentru ca in WEST este din ce in ce mai greu sa faci asta. Romania este practic lasata prada acestor asa numiti politicieni care actioneaza ca niste hiene fara nici cel mai mic bun simt. Cea ce e clar pentru toata lumea , domnul Dancu nu spune , PSD-ul este un grum format din fosti comunisti, care nu sunt capabili de nici o reforma. Nemaivorbind ca reforma imaginara de care vorbesc nici nu face nici o diferenta in viata Statului de Drept. Romania nu are o Constitutie functinala, si nici Vot Uninominal, Fara aceste doua ingrediente, Romania este prada acestor hulpavi fie ei imaturi sau borsiti in politica. 200 de ani nu vor fi deajuns pentru ca Romania sa scape de acesti politiceni pentru ca ereditatea se transmite din 'tata in fiu'. Democratie,..?,..unde ,..?
    • -1 (1 vot)    
      Hmmm, ce le mai amesteci..... (Luni, 21 noiembrie 2011, 11:37)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Peter Badesco

      "...ce doctrina au acesti politicieni , nimeni nu are habar..."
      Interesant ca te legi doar de PSD, Antonescu (deci PNL)...nici un cuvant despre PDL.
      Ce doctrina are Basescu, Boc, Udrea, Videanu...etc.?
      Pun o intrebare, nu dau cu paru', dar este de ajuns sa fiu ingropat de minusuri....deh, suntem pe Hotnews.
      Cum o sa fim impinsi in bratele Rusiei? Nu vad cum...suntem in UE, Nato....las-o jos.
      Ca avem nevoie de o constitutie fara ambiguitati si care sa respecte toate principiile unei democratii moderne, DE ACORD.
      Dar votul uninominal?Cati din electorat ii cunosc bine pe candidati?Am vazut ca nu conteaza, tot partidul este votat....si nu ma mir.
      Eu as vota doar curentul politic care-mi convine, nu politicianul X sau Y.Asa zic ca este bine sa votati si voi. Cand hotarasti viitorul tarii tale alegi o directie de dezvoltare, deci o ideologie (stanga , dreapta), o doctrina, niste teorii economice...
      Te uiti care partid se apropie de cerintele tale, daca este credibil si il alegi.
      Nu, nu uninominalul este salvarea, dimpotriva , pentru ca permite (intentionat) migratia la alt partid si rasturnarea voinei electoratului (vezi UNPR).
      Vot de liste cu interzicerea migrarii (esti rejectat de partidul tau, pierzi mandatul in favoarea urmatorului pe lista, procentele in parlament raman constante,asa cum a rezultat la alegeri), asa este corect.
      In fine, nu vreau sa ma contrazic cu nimeni, dar putina gandire inteleapta ar face bine, lasati pasiunile partizane.
      Si nu sunt de stanga, deci nici cu PSD-ul.
      Dar...gandesc: este nevoie de toate curentele, cel de stanga inclusiv? Este !
      Poate sa prinda un alt partid de stanga in locul PSD? Sunt mai mult decat sceptic...deci, ramane alternativa reformarii PSD. GREU, foarte greu dar nu imposibil. Si da, trebuie sa renunte la toti cei cu imaginea negativa (Iliescu in primul rand, prietenii stiu de ce). Dar poate? Baza PSD este formata in '90 din "fosti" care nu se lasa dusi....
      Dancu zice multe lucruri corecte, dar de ce ?
  • +9 (11 voturi)    
    Mosu' rosu (Duminică, 20 noiembrie 2011, 22:08)

    ion [anonim]

    E clar ca mosu' s-a sclerozat rau daca vorbeste despre el la persoana a treia.
  • +18 (20 voturi)    
    ilici (Duminică, 20 noiembrie 2011, 22:11)

    ilici [anonim]

    ilici ar trebui sa isi bage capul in tarana de rusine. pentru tot ce a facut acest activist comunist, si pe vremea lui ceausescu, si dupa ceausescu. a nasit coruptia, a nasit incompetenta, sufera de megalomanie. cine naiba l-a votat pe asta senator?
    • +3 (3 voturi)    
      e-Vanghelie (Luni, 21 noiembrie 2011, 11:26)

      Marean [anonim] i-a raspuns lui ilici

      aici sunt adunati toti comunistii, si finii lor: mafia perena(dip, mitrea, nastase, severin, geoana, mikky shpaga,....) aliati cu virginele doamnisoare: patriciu, vintu, voiculescu
  • +13 (15 voturi)    
    De unde sare iepurele! (Duminică, 20 noiembrie 2011, 22:11)

    Matrix-4 [anonim]

    "A mai facut-o si in 2005, cand, impreuna cu Ioan Rus si asa-zisul "grup de la Cluj" a reusit sa convinga o serie de lideri si delegati la Congresul PSD din aprilie, sa-l prefere pe Geoana in locul lui Iliescu, in fruntea partidului."
    Şi uite-aşa începe să se vadă că Iliescu nu uită şi mai ales, nu iartă şi transpare uşor, uşor motivul bătăliei antiGeoană!
    • +11 (13 voturi)    
      da (Duminică, 20 noiembrie 2011, 22:35)

      da [anonim] i-a raspuns lui Matrix-4

      da, nu uita, dar ce folos? de-acum toata ipocrizia lui a iesit la iveala.
    • +1 (3 voturi)    
      asta o stiam de mult! (Luni, 21 noiembrie 2011, 12:01)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Matrix-4

      Nu este de loc o noutate ca Ilcii nu uita si nu iarta.
      Chiar in ianuarie anul acesta a murit Cristian Paturca, victima dupa 21 de ani a razbunarii iliciste. Nimeni nu crede povestea cu "tunerculoza", este calar ca batranul kaghebist a ordonat "sa i se dea pe Radu" celui care in 1990 l-a sfidat in Piata Universitatii ...
  • +9 (13 voturi)    
    Domnul Iliescu nu-si gaseste ceva util de facut? (Duminică, 20 noiembrie 2011, 22:31)

    relu [anonim]

    Oare domnul Iliescu nu constata ca de ceva timp (minim 7 ani) a venit vremea sa nu ne mai "lumineze" cu parerile sale "inestimabile"?
  • -1 (5 voturi)    
    Iliescu si Nastase (Duminică, 20 noiembrie 2011, 23:34)

    roman diaspora [utilizator]

    Sunt cei mai nocivi germeni ai PSD-ului. Daca Ponta va reusi sa scape de ei va avea viitor politic si somn linistit.
    • +9 (13 voturi)    
      eu prefer (Luni, 21 noiembrie 2011, 0:59)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

      sa scapam de toti trei ca sa avem noi, romanii, un somn linistit.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version