Miscarea "Noua Republica" ar putea deveni partid in martie 2012

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 18 noiembrie 2011, 13:25 Actualitate | Politic


Liderul Miscarii "Noua Republica", Mihail Neamtu, a declarat vineri cu prilejul unei dezbateri, ca va demara de la 1 decembrie campania nationala de strangere de semnaturi pentru constituirea acestei formatiuni ca partid politic, transmite Agerpres.

Neamtu a precizat ca deja platforma a fost inscrisa la OSIM si ca au fost demarate la tribunal procedurile de constituire ca partid.

Liderul miscarii si-a manifestat speranta lansarii ca partid in data de 25 martie 2012 in cadrul unui congres national.

"In mai putin de cinci saptamani avem deja 20 de filiale. Avem peste 50.000 de vizitatori online ai platformei si cateva mii de membri. Varsta medie este situata intre 30 si 40 de ani", a declarat Mihail Neamtu.

El a spus ca filiale s-au constituit in judete mari precum Iasi, Brasov, Sibiu, Cluj, Bucuresti, Timisoara, Galati, Braila si a sustinut faptul ca exista interes si in diaspora.

"Propunem reintoarcerea la cetateni, la criteriile de integritate. Propunem principii de schimbare a sistemului de educatie si sanatate", a mai spus reprezentantul Noii Republici.


Citeste mai multe despre   


















5785 vizualizari

  • +16 (28 voturi)    
    Ar fi bine ca romanii sa se inscrie in miscare (Vineri, 18 noiembrie 2011, 13:43)

    neutru [anonim]

    Noi ca romani trebuie sa realizam ca daca noi nu ne implicam se implica coruptii, interlopii si incompetentii..si atunci o sa plangem degeaba ca noi suntem vinovatii
    • -10 (22 voturi)    
      Crezi? ATENTIE ROMANI! (Vineri, 18 noiembrie 2011, 15:13)

      Zak [anonim] i-a raspuns lui neutru

      Eu sunt foarte circumspect fata de aceasta miscare ...a crescut suspect de repede (chiar si pentru cererea enorma de care vorbea acest domn), parca era deja asteptata (vezi Alba ca Zapada a lui Lazaroiu), apare peste tot unde este agreat si PD-L, persoanele care o sprijina sunt cam tot fani PD-L ( chiar daca nu sunt implicati politic), culorile miscarii sunt identice cu cele ale Organizatiei de Tineret al PD-L.

      Pe scurt cred ca este un proiect de a lui a Basescu de ai recupera pe nemultumitii de dreapta, care nu vor sa mai voteze veci cu PD-L intr-un viitor satelit al acestui in vederea alegerilor din 2012 pe care acestia in mod realist le pot pierde...Voi ce credeti?

      PS: Ma surprinde cum acesti tineri NU PUN CHIAR IDEA DE REPUBLICA SUB SEMNUL INTREBARII... la urma urmei tinerii ar trebui sa fie cei mai deschisi la toate optiunile, nu?? De aia tot la Basescu ma gandesc :-((((
      • -13 (23 voturi)    
        este, se vede de la o posta, o clona PDL (Vineri, 18 noiembrie 2011, 15:36)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Zak

        Un mare FALS.
        Tocmai pentru faptul ca exploateaza dezamagirea multor romani fata de actuala clasa politica,atunci cand va iesi la lumina adevarata lor fata (idolul, modelul lor este....basescu, ce surpriza...) vor face foarte mult rau, mai bine sa-i ignoram de pe acum.
        Manipulari din astea...marca FSN (din care se trag multi....si PSD-ul si PDL-ul si o parte din PNL...Melescanu, Petre Roman din pacate) incep sa ma plictiseasca....
        Cand vad cate un "entuziast" din asta...ma apuca mila.
        • +1 (9 voturi)    
          io ma inscriu (Vineri, 18 noiembrie 2011, 16:12)

          witch of kitila [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          in miscarea social crestina a domnilor geoana si vanghelie.
          suntem multi care vrem sa'l lasam pe iliescu si nastase.
          nu credem in uniunea social liberala.
          liberalii au fost totdeuna tradatori.

          nihil sine deo !
        • -4 (8 voturi)    
          Cand nu stii, macar taci! USL te asteapta! (Vineri, 18 noiembrie 2011, 16:13)

          Dana43 [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Dreapta nu este in stare sa fie solidara, in timp ce stanga merge bloc, precum un tavalug.
        • +1 (3 voturi)    
          Iliescu - Roman (Vineri, 18 noiembrie 2011, 16:41)

          Daniel [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          FSN`ul insemna in primul rand Iliescu si Roman. Cei care au trait fenomenul Piata Universitatii stiu ce spun.
          Unul dintre ei e la PSD iar celalalt la PNL.
          Atunci intreb eu? Unde e FSN-ul?
      • +8 (18 voturi)    
        Asa crezi (Vineri, 18 noiembrie 2011, 15:36)

        Toma Zaharia [anonim] i-a raspuns lui Zak

        Deci: POATE e Basescu in spate, CREZI ca e tot PDL-ul... perfect.
        Intr-adevar, dece sa te mai incurci cu unii noi cand ai atatia altii dintre care sa alegi: PDL, PSD, PNL, UDMR, PRM, PNG, PP chiar... Laser frate :)
        Stii cum e cu republicanismul? daca erau monarhisti -> dece nu-s republicani? daca-s republicani -> dece nu-s monarhisti, etc...
        Nu cred ca doctrinele sunt principala problema a noastra acum; avem la doctrine frumos TIPARITE la toate partidele. Oamenii, caracterele, calitatea, acolo-i buba.
        Or fi astia de calitate mai buna? NU STIU, ce stiu sigur este ca pe ceilalti i-am vazut in actiune in ultimii 20 de ani si mi-a ajuns!
        • -1 (5 voturi)    
          Faci si tu ca nevasta prinsa cu altul in pat de (Vineri, 18 noiembrie 2011, 15:52)

          .... [utilizator] i-a raspuns lui Toma Zaharia

          barbat-su: barbate, ceea ce vezi nu-i adevarat!
          In orice caz, poate fi si-un caine, daca e "da dreapta" e de bine,
        • +1 (1 vot)    
          s-o crezi tu! (Sâmbătă, 26 noiembrie 2011, 15:19)

          marga [anonim] i-a raspuns lui Toma Zaharia

          Atunci hai sa ne plafonam si mai rau, sa stam cu mainile la cap si sa ne kakam pe noi ca nu avem incredere in nimeni , ca toti sunt hoti.
          Deasta am ajuns pana aici, de atata dezinteres.
          In spatele formatiunii este Traian Basescu si doar el si va fi "jale"pentru toti hotii dupa ce va lua puterea fara toti hotii din PDL.
          Nu intelegeti ca nu a putut face nimic in Romania datorita celor de pe langa el care l-au tras in jos????
      • +6 (6 voturi)    
        Nu e asa! (Vineri, 18 noiembrie 2011, 16:09)

        Dana43 [utilizator] i-a raspuns lui Zak

        Vei vedea cat de curand cat de "prietena" e Noua republica cu PDL. http://www.youtube.com/watch?v=r4yuJcrSs-c&feature=player_embedded, ia de vezi.
      • +6 (10 voturi)    
        te contrazic (Vineri, 18 noiembrie 2011, 16:58)

        sorin [anonim] i-a raspuns lui Zak

        Stimate domn,
        Am avut onoarea sa cunosc mai multe persoane din aceasta miscare si sunt in masura sa te contrazic in ceea ce priveste "clona PDL". Daca ce propune NR ti se pare cel putin interesant hai sa nu mai stam cu mainile in san si sa facem ceva pentru aceasta tara. In ceea ce priveste viteza cu care a luat amploare aceasta miscare sunt sigur ca se datoreaza exact faptului ca din ce in ce mai multi romani s-au saturat de hotie si de tot ce se intampla in aceasta tara.
        • +3 (3 voturi)    
          Neamtu si Securitatea (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 0:38)

          taranistu [utilizator] i-a raspuns lui sorin

          Tipul asta, a carui principala calitate este varsta (daca asta e o calitate in sine), ii ridica osanale unui securist, mitropolitul Bartolomeu Anania. Daca un tanar isi incepe in modul asta cariera, vedeti voi...
          • +1 (3 voturi)    
            INCORUPTIBIL (Duminică, 20 noiembrie 2011, 10:59)

            Vali [anonim] i-a raspuns lui taranistu

            Nu este relevant daca este sau nu omul SRI, atentie SRI, important e sa fie patriot, cinstit, corect, de buna credinta si INCORUPTIBIL cum era IPS Bartolomeu, Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca!
          • +1 (1 vot)    
            replica (Sâmbătă, 26 noiembrie 2011, 15:29)

            marga [anonim] i-a raspuns lui taranistu

            Neamtu are mai multa scoala decat ai tu ani de viata.l-am cunoscut personal si este un tip extrem de inversunat si de hotarat.Nu iarta si nu uita(o cunostinta de-a mea a fost exclusa din NR pentru ca EXISTA SUSPICIUNEA DE A FI FACUT PARTE DIN PSD) si nu lauda pe nimeni.
            l-am cunoscut personal si cei 10 cu care eram in sala l-au scos din sarite si atunci am vazut ce hram poarta acest om.
            nu va pot dezvalui ce s-a discutat , dar credeti-ma, dupa ce va castiga alegerile Neamtu nu-i va ierta pe popi
      • +1 (3 voturi)    
        Foarte bine (Vineri, 18 noiembrie 2011, 20:45)

        Vasile [anonim] i-a raspuns lui Zak

        Si ce vezi rau in asta ????????
        Important e sa apara oameni noi cu intentii bune pentru poporul roman.
    • -4 (4 voturi)    
      tot Basescu (Vineri, 18 noiembrie 2011, 23:30)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui neutru

      NR nu este decat noua gaselnita a lui Basescu pentru a strange si manevra masa de electori dezamagita de actualele miscari de trupe de pe scena politica. Astfel in NR vor adera Baconschi, Lazaroiu si Paleologu imediat ce acest proiect va deveni un partid politic.
    • 0 (0 voturi)    
      băz băz (Duminică, 20 noiembrie 2011, 12:47)

      Mitică [anonim] i-a raspuns lui neutru

      Eu mă înscriu doar în mişcarea noua monarhie sau în vechea republică de la Ploieşti.

      Încă mai aştept un nou partid, care să nu aibă tiranozaurii din actuala clasă politică, sau tinere marionete.

      Domnule Băsescu, vă rugăm lăsaţi-ne. Duceţi-vă peste hotare la românii, care v-au votat şi care trăiesc bine.
  • +13 (21 voturi)    
    vot (Vineri, 18 noiembrie 2011, 13:53)

    alex [anonim]

    il urmaresc de ceva timp pe baitul asta. pare inocent dar si destul de fara experienta in ale vietii.
    totusi din cauza platformei de dreapta voi vota mai degraba asa decat cu pdl.
    • -3 (5 voturi)    
      baselu (Vineri, 18 noiembrie 2011, 19:38)

      bibicu [anonim] i-a raspuns lui alex

      Ia mai uitat-te sa vezi cum a ajund astat sef la institutul de cercetat crimele comunismului si dupa aia mai vorbim.... toti stiu ca e un cal troian de-al lui basescu, nu mai tu se pare ca n-ai aflat. chiar e atat de greu de inteles ca sacalii vor sa fragmenteze voturile celor de dreapta dupa schema folosita de comunisti in preajma alegerilor din 1946? de aceea vor o tara de tampiti, tampitii sunt manipulabili foarte usor si ieftini...
  • -14 (24 voturi)    
    50.000 de...???? (Vineri, 18 noiembrie 2011, 14:03)

    catalin_mattei [utilizator]

    de PDL-isti?... o alta masca a PDL-ului... nimic mai mult
    • +3 (11 voturi)    
      Prostu'... (Vineri, 18 noiembrie 2011, 14:46)

      Ionut P. [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      ... nu-i prost destul dacă nu mănâncă ş-un hotdog.
    • +8 (14 voturi)    
      Tineri (Vineri, 18 noiembrie 2011, 14:48)

      Doran [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      DA, DA, DA! Peste sase luni vor fi mai multi cei care isi vor manifesta lehamitea fata de clasa politica, avida de avere.
      Credem in PRINCIPII!
      • -6 (10 voturi)    
        Pai asta e si politica lui Basescu si ai lui: (Vineri, 18 noiembrie 2011, 15:59)

        .... [utilizator] i-a raspuns lui Doran

        sa li se faca lehamite oamenilor de cei din politica actuala si sa creeze el niste surogate "de dreapta" (asa cum e si PDL-ul de fapt) pe care sa le ofere alegatorilor drept alternativa.
        La fel a fost creat UNPR-ul ca o alternativa de stanga la PSD si nu prea pare sa aiba succes la alegatori desi PSD e in aceeasi masura "de stanga" cum e si partidul generalilor facuti la apelul bocancilor.
  • -4 (18 voturi)    
    FARA O PREZENTA MASIVA IN MASS MEDIA (Vineri, 18 noiembrie 2011, 14:10)

    pointless man [utilizator]

    treaba e ca si moarta, sau echivalenta cu partidele de apartament gen "Zambra-Iosipescu" (aloou, tinereilor, cine dracu' au mai fost si astia ?). Adica o abureala pentru zapacirea electoratului. Internetul NU E SUFICIENT ! (din pacate).
    • +14 (18 voturi)    
      Mass media (Vineri, 18 noiembrie 2011, 14:29)

      Florea Daniel [anonim] i-a raspuns lui pointless man

      "Prezenta masiva in mass media" = bani => sponsorizari => coruptie.
      Tocmai lipsa acestei prezente (si cateva idei din ce am vazut pe la Money Channel) mi se par interesante. E adevarat ca votatorul romanesc are nevoie de mici / pungi / galeti dar daca noi, astia cu acces la Internet, am face mai mult decat sa dam "Like"-uri sau sa combatem aprig din tastatura, poate ne-am auzi si noi.
      Nu stiu prea multe despre Noua Republica si in mod evident sunt inocenti si fara experienta (cum zice alex mai sus)... si ce daca? pana acum ne-au condus niste profesionisti, nu-i asa? se vede din rezultate :((
      Poate n-ar strica sa rupem balansul asta PSD <-> PDL si vitevercea, mai ales ca, de fapt -si asta am auzit-o in interviul lui Mihai Neamtu- este evidenta relatia transpartinica dintre toate partidele actuale; adica cum ar veni: orice votezi ei vor cadea in picioare.
  • +1 (11 voturi)    
    Cea veche nu-i legala (Vineri, 18 noiembrie 2011, 14:46)

    Mihai [anonim]

    Ce o tot dam inainte cu republica noua, atata vreme cat cea veche ne-a fost impusa de tancurile sovietice. Din ce in ce mai mult ii dau drptate celui ce a spus ca; din Romania oamenii destepti si cu personalitate au fugit ori au fost exterminati in Gulag-ul comunist si am ramas doar: lingaii, prostii si ciorditorii. La ce scena politica avem nu ma mira nici bascalia pe care o face de noi media din Italia si Franta.
    • +7 (11 voturi)    
      OK, si ? (Vineri, 18 noiembrie 2011, 14:58)

      Florea Daniel [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Scuza-ma... si ce vrei sa spui cu asta?
      Sunt de acord cu tine in legatura cu noi, astia ramasii; asa-i, si eu cred ca strainii au dreptate si NOI ar trebui sa ne facem curatenie in casa nu sa-i acuzam pe ei de discriminare.
      Bun, care-i treaba cu noua/vechea republica?
      • 0 (4 voturi)    
        A mai fost vreuna? (Vineri, 18 noiembrie 2011, 16:23)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui Florea Daniel

        Prin ce mecanism democratic Regatul Romaniei a devenit republica? daca raspunzi la aceasta intrebare ai rezolvat dilema veche-noua. Respect!
  • +8 (20 voturi)    
    Un partid nou de dreapta= o necesitate! (Vineri, 18 noiembrie 2011, 15:07)

    Colette [utilizator]

    Mult succes, d-le Mihail Neamtu, mult succes tuturor tinerilor care au inceput sa se 'miste' si sa realizeze ca trebuie sa aibe si ei un cuvant de spus in viata asta politica si nu numai! Asteptam inscrierea oficiala a partidului si sunt sigura ca acesta va reprezenta o alternativa serioasa, din toate punctele de vedere, la tot ce ofera spectrul politic romanesc actual! Pentru secptici, daca aveti curiozitatea, puteti consulta http://nouarepublica.ro/
  • +6 (14 voturi)    
    cainii latra ... ursul trece (Vineri, 18 noiembrie 2011, 15:56)

    cosmin [anonim]

    da, m-am inscris, am luat parte la niste sedinte. L-am intrebat pe Neamtu - ne dam cu PDL sau nu? Daca da, spune clar sa plec acuma. Mi-a promis ca nu. Daca o sa constat vreodata ca a mintit, ii dau o fl**** in ochelari si imi vad de drum, pana atunci ma implic. Ma implic ca m-am saturat de "vulturii" astia care ne manaca viitorul si banii, hai sa incercam si altceva.

    Puteti sa intrati pe site sa va mai convingeti, puteti sa va inscrieti si sa participati la intruniri. Este gratis, nu sunteti obligati sa participati cu bani. Deocamdata banii sunt din resurse proprii, cotizatii, spnsorizari ale participantilor. Vreti sa va convingeti - intrati ... daca nu, nu o mai dati in balarii cu PDL si cu Basescu. L-am votat pe Basescu de 2 ori, prima data speram la ceva, a doua oara sa nu iasa Prostanacu, acuma nu l-as mai vota indiferent cine iese, mai bine plec eu in Congo si gata.

    Cat despre oameni - sunt si profesionisti si gura casca. Oricum mai rau decat avem acuma la condicere nu se poate. In cazul in care iese ceva, se gasesc oameni care ar putea sa faca ceva.
    • +3 (7 voturi)    
      aprobare.... (Vineri, 18 noiembrie 2011, 18:49)

      MONAG [utilizator] i-a raspuns lui cosmin

      Da, asta e varianta corecta de reactie!
      Bravo!
      Si eu zic ca si tine.
  • -2 (6 voturi)    
    Întrebări... (Vineri, 18 noiembrie 2011, 16:59)

    Mara [anonim]

    Să fie, oare, întâmplător faptul că recenta platformă lansată pe blogul personal al domnului Mihail Neamțu debutează sub un slogan („Mișcarea prinde rădăcini”) de sorginte legionară?
    Să fie, oare, întâmplător faptul că domnul Mihail Neamțu („teolog, filosof, eseist”) îi acuza, în tinerețe, pe intelectualii care nu pot înțelege Legiunea și pe Căpitanul ei?
    Să fie, oare, întâmplător faptul că în revista de extremă dreaptă „Puncte cardinale” (anul V, nr.1/49, ian. 1995) același domn, Mihail Neamțu, îl elogiază pe Zelea Codreanu?
    Ar fi bine să știm, înainte de a ne avânta...
    Pentru cei care doresc mai multe informații, o analiză foarte pertinentă, aici:
    http://www.observatorcultural.ro/Capitanul-si-umbra-lui*articleID_25994-articles_details.html
    • +2 (4 voturi)    
      Bineinteles (Vineri, 18 noiembrie 2011, 19:23)

      cocosila [utilizator] i-a raspuns lui Mara

      Un legionarism cu fata umana. Este opera lui Plesu si a celorlalti discipoli ai lui Noica. Ei inca nu vor sa creada ca romania este o natie tiganizata care nu are capital social, adica oamenii se urasc si se suspecteaza unii pe altii si culmea este ca totii au dreptate sa o faca. O natie delasatoare ca cea romana nu poate avea coerenta socio-politica ci doar rabufniri, iar aceasta atavica miscare neolegionara idealist-romantica nu e decat un semn de profunda criza sociala, umana, morala.

      Daca dupa 18 ani nu faci tot posibilul sa emigrezi, meriti sa traiesti acolo.
  • +3 (5 voturi)    
    Mult succes, domnilor! (Vineri, 18 noiembrie 2011, 17:08)

    zexe [anonim]

    Eu nu cred pana nu vad, dar sper sa vad o formatiune pe care pot sa imi pun linistit stampila. Vreau oameni curati, frumosi, cu coloana vertebrala zvelta si mai vreau sa vad un proiect politic orientat spre constructie. Vreau un proiect care sa ma faca sa spun"wow, unde ati fost pana astazi, domnilor?" Nu mai vreau sa vad razboinici ai luminii care se lupta cu o parte din cetatenii acestei tari si nu mai vreau lideri de sufragerie.
    Lupta de clasa este specifica bolsevicilor, pentru ca Romania nu se imparte in bugetari si restul lumii. Romania este una, asa cum noi, cetatenii ei, suntem liberi sa fim ori bugetari, ori salariati in firme private, ori intreprinzatori privati.
  • +1 (3 voturi)    
    Good Luck! (Vineri, 18 noiembrie 2011, 17:21)

    drsuz [anonim]

    Break a Leg!
  • -3 (5 voturi)    
    "E tot pentru ei" (Vineri, 18 noiembrie 2011, 17:29)

    Cristi [anonim]

    salut .

    "Noua Republica" e masca basistilor .

    intra mai bine pe " Romania fara ei "
    • +2 (6 voturi)    
      O fi (Vineri, 18 noiembrie 2011, 20:07)

      Silviu Popescu [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Uite ca am facut ce ai zis si m-am uitat pe "Romania fara ei"; Foarte bine si ce zice acolo, la fel de multe stiu despre aceia ca si despre astia (NR), de unde incrancenarea asta cu "masca basestilor" si increderea oarba in "Romania fara ei", vezi cum se farmiteaza grupurile de buna intentie declarata (momentan ca niciunul n-a dovedit nimic).
      N-ar fi mai bine ca in loc sa-i spurci pe NR sa incercati sa va intelegeti? Nu vezi ca exact de aici castiga PDL, PSD, UNPR si restul?
      Am vazut ceva fragmente din interviurile lui Neamtu si mi-au placut.
      De cand nationalismul apropiat nevoii de apartenenta la un neam, si, daca se poate, la un neam de care sa fii mandru, e un pacat?
      Ba mai mult, vad ca se scoate de la naftalina - si inca functioneaza - stafia legionara... vin legionarii si .... ce fac? Stai asa ca de zice tov.Iliescu.
      D-l Mara, unde vedeti Dvs. pericolul ? Va simtiti mai in siguranta in acest moment decat daca o sa vina (doamne fereste), legionarii, cum le ziceti Dvs.?
  • +3 (5 voturi)    
    Fara hoti (Vineri, 18 noiembrie 2011, 18:00)

    scaraotzky [anonim]

    Orice ar fi numai cu astia vechi sa nu mai votam. Daca vin leii flamanzi din USL, praf se alege de totul. Trebuie un partid nou care sa si demareze cu confiscarea totala a verilor nejustificate, curatenie in justitie, politie si alte zone unde sunt incompetenti. Vrem sa uitam chipurile celor care de 21 de ani ne-au nenorocit.
  • -2 (8 voturi)    
    aspect si atitudine (Vineri, 18 noiembrie 2011, 18:18)

    cititor [anonim]

    Dupa atitudinea din fotografia prezentata (dar si dupa prestatia dintr-o emisiune TV de acum catva timp) se pare ca vom avea un nou "prostanac" plin de fumuri si "expertize".
    Ar fi bun s-ar incadra perfect in viata politica romaneasca.
  • +4 (6 voturi)    
    Ca orice natie inapoiata (Vineri, 18 noiembrie 2011, 19:27)

    cocosila [utilizator]

    Romania are nevoie de religie pentru coeziune sociala si de politica autoritarista legionara.
    Votati teocratia nationalista, votati NR!
  • +6 (10 voturi)    
    . (Vineri, 18 noiembrie 2011, 19:36)

    Silviu Ciobanu [anonim]

    Imi place cum e la noi. Daca sta pe margine si nu scoate un sunet: romanul e las, romanul e prost ca inghite, romanul e sclav. Daca 2-3 se ridica si vor sa faca ceva: astia is mana in mana, astia vor si ei o bucata de ciolan, astia is PD-L-isti, astia is HOTI.

    De unde oamenilor atata URA, SCEPTICISM si BATAIE DE JOC? De ce e asa de greu de crezut ca cineva vrea sa scoata tara din RAHAT? De ce va e asa de greu sa credeti ca eu imi cheltui banii(care nu cad din cer) si timpul liber(care nu e asa de mult atunci cand muncesti cu adevarat) ca sa incerc sa imi aduc tara pe drumul cel bun?

    Va inteleg. Aveti o durere in c*r, pentru voi, pentru copii vostri, pentru apropiatii vostri, pentru Romania in general. Sau, poate planuiti sa o stergeti repede. Dar asta nu inseamna ca toti suntem asa. Unii prefera sa lupte, sa transforme ce au in ceva mai bun.
    • +1 (7 voturi)    
      URA, SCEPTICISM, BATAIE DE JOC (Vineri, 18 noiembrie 2011, 20:37)

      Ticu Ghirvu [anonim] i-a raspuns lui Silviu Ciobanu

      silviu,
      ura si scepticismul le-am mostenit - stii si tu bine - de la inaintasii nostri, comunisti. ei au indemnat aproape trei generatii (daca socotim si generatia iliescu) la "lupta de clasa", adica la ura impotriva celui ce are (chiaburi) si nu se pune in slujba poporului (a se intelege partidul), ei ne-au indemnat la urmarirea "conspirativa" a aproapelui si apoi la tradarea lui, ei ne-au invatat sa fim indiferenti, sa suferim in tacere si sa ne batem joc - in cele din urma - de stat, de societatea in care traim, ne-au invatat sa fim sceptici fata de tot ce inseamna altceva decat ei si ideile lor "invelite" in limbaj de lemn, astfel incat acum, o natie intreaga sa fie bulversata si sa nu mai stie ce sunt valorile adevarate, moralitatea, normalul...
  • +2 (6 voturi)    
    Miorita laie (Vineri, 18 noiembrie 2011, 20:18)

    Ilie Popa [anonim]

    Chiar ca suntem de ..... Deci, in timp ce ne vaicarim toti si ne smulgem parul din cap de nenorocire, vine unul si zice: mai, nu se mai poate, hai sa facem ceva, hai sa fac eu ceva, etc...
    Ce facem noi? evident sarim pe ala, da-i, arde-l, ca e.., ba nu, ca e..., etc.
    Asa este, pai daca baciul era, sa zicem, sarb... eu cred ca, la informatia mioritei, ar fi pus mana pe topor si aveam alt final de balada, dar nu-i pacat, hai cu tata, ca la apus de soare vor sa mi-te-omoare si pana atunci trebuie sa ne pregatim de ingropaciune, sa-i dam SMS la maicuta batrana, etc.
    Pe de o parte avem pe unii, prezentii, de care STIM ce pot, ce fac, ce vor; pe de alta parte avem pe tinerii astia, care ZIC ca vor altceva. Daca e o sansa de schimbare, unde credeti ca este. Poate ne mint si-s la fel, POATE dar poate nu. Cu ceilalti e SIGUR la fel.
  • 0 (4 voturi)    
    Un mare fas! (Vineri, 18 noiembrie 2011, 21:56)

    cetateanulsurmenat [utilizator]

    Binele cetatenilor il sustin atat Noua Dreapta cat si Partidul Comunist. N-ai sa vezi un partid care sa aiba urmatorul slogan: "Furam, furam, pana crapam" sau "Nu ne pasa de voi". Asa ca atitudinea lor revolutionara este doar un mimesis. Prea mult Star Trek dauneaza :) Nu vin cu nimic rational, doar forme fara fond, limbaj de lemn, cuvinte goale.
  • +2 (4 voturi)    
    Pentru un partid de dreapta (Vineri, 18 noiembrie 2011, 22:05)

    Miha [anonim]

    Conducerea Romaniei trebuie sa fie preluata de persoane cu inalta competenta, corecti. morali, patrioti, buni crestini, care sa puna mai presus interesul tarii fata de cel personal. Acestia vor forma un partid de dreapta care va trebui sa se infiinteze pentru binele acestei tari . Romanii se vor trezi si vor alege pe cei care sa-i reprezinte cu adevarat pentru prosperitea patriei noastre. Asa sa ne ajute Dumnezeu
    • 0 (2 voturi)    
      Doamne miluieste (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 10:01)

      Nelu Vasiu [anonim] i-a raspuns lui Miha

      Asa sa ne ajute Dumnezeu;
      N-ar fi rau sa fie bine;
      Sa facem totul!;
      pensia minima sa fie maxima;
      patrie, neam, rrrromani, RRRRRomania
      .
      .
      aha, asa-i, (pana) si eu stiu ca decat sarac si bolnav mai bine bogat si sanatos... si, care-i solutia?
      Sa asteptam sa vina Mesia.ro ?
      Pai eu vad ca daca apare vreunul care (poate) vrea sa faca ceva, i-am si sarit la jugulara: huoooo, legionaruleeee, republicanuleeee, omul lui baseeee, etc, etc...
      Privirea sus (spre cer) atunci si hai sa asteptam. Pana la urma cred ca ai dreptate, numai Dumnezeu poate sa ne ajute ca noi...
  • 0 (2 voturi)    
    In sfarsit, iata un roman care vrea sa faca ceva! (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 8:52)

    florian [anonim]

    urmaresc evolutia miscarii. Cand vor fi cunoscuti "sefii" de la filiale, lucrurile se vor mai limpezi.
  • 0 (2 voturi)    
    vrem dreapta! (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 10:00)

    recht [anonim]

    daca sunteti partid real de dreapta eu va votez, acum in Romania nu exista decat socialism sub diverse nume.
  • -2 (2 voturi)    
    Pentru cei nascuti dupa 1989 (Duminică, 20 noiembrie 2011, 9:04)

    yonesky [anonim]

    ...am avut parte si de timpurile lui Gh.Gh.Dej si N. Ceausescu si cele de dupa 1989 si de acum dar nu stiu de ce nici o formatinue politica nu "a tras obolanele" cand au fost la cârma tării. Ca orice gospodar de tară ar fi trenuit să şi facă socoteala ce ne mai trebuie si ce nu ne trebuie si să demarăm pe un drum normal nu mai BUN. De ce in continuare ca pe vremea sutelor de ani din urma depindem de cei din afara. DE CE? În concluzie cei care ne conduc vor să aibă ei profitul cel mai mare si să trăiasca bine si cei de jos cum se vor descurca dar să dăm de lucru ca ei să aibă de cine să râdă. NU MAI AM INCREDERE IN NICI O FORMATIUNE POLITICA. Am gresit cand am votat sa intram in UE. Vai de copiii ce s au nascut dupa 1989. Vor fii sclavii altora care vor avea profit.
  • 0 (0 voturi)    
    cum poti participa??? (Duminică, 20 noiembrie 2011, 13:17)

    sorin olariu [anonim]

    nu este nici o adresa a filialelor!!!!???
    • 0 (0 voturi)    
      cauta (Marţi, 29 noiembrie 2011, 9:51)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui sorin olariu

      pe facebook dupa NR si judetul tau.
      sau intra pe www.nouarepublica.ro si cauta grupul judetului tau


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version