Emil Boc: Am modificat Codul Etic al PDL - un membru de partid arestat preventiv e exclus imediat din partid

de I.B.     HotNews.ro
Duminică, 13 noiembrie 2011, 21:44 Actualitate | Politic


Premierul Emil Boc, totodata presedintele PDL, a anuntat duminica seara ca Sorin Apostu si Radu Bica, primarul Cluj-Napoca si vicepresedintele CJ Cluj - ambii arestati preventiv pentru presupuse acte de coruptie, au fost exclusi din partid. Excluderea a avut loc prin modificarea Codului Etic al partidului, a mai spus Boc.

"Am luat decizia sa modificam Codul Etic al PDL astfel incit un membru de partid arestat preventiv sa fie exclus de drept din PDL. Sorin Apostu si Radu Bica (primarul Cluj-Napoca si vicepresedintele CJ Cluj, ambii arestati preventiv pentru presupuse acte de coruptie - n.red.) ne-au cerut ca PDL sa-i excluda din partid. Daca si-ar fi dat demisia, ar fi pierdut functiile, a mai spus Emil Boc.

Pina acum, Codul Etic promovat de Monica Macovei prevedea doar suspendarea din partid in cazul arestarii preventive a unui membru PDL.



















2670 vizualizari

  • +13 (19 voturi)    
    mass media contrataca (Duminică, 13 noiembrie 2011, 22:03)

    math [anonim]

    Pe toate ANTirealitatile aceleasi coruri monocolore analizeaza sedinta de la Vila Lac si masurile care vor continua distrugerea tarii si poporului. Printre picaturi afli ca Geoana isi merita soarta si ca la Comisia de Etica si Neatarnare s-a procedat corect.

    Ca sa vedem si partea plina a paharului, in sfarsit copilotul este foarte aproape de a realiza ceva concret, sa dea afara din partid pe presedintele senatului. Asa cum spunea la TV un europarlamentar PSD "pentru prima data PSD se dovedeste consecvent". Tare nu ??
    Si eu care credeam ca acest partid a fost consecvent intotdeauna din 1946 pana astazi luptand pentru popor fara sa precupeteasca nici un efort, nici un glont, nici un canal.
  • -1 (15 voturi)    
    Frectie (Duminică, 13 noiembrie 2011, 22:07)

    T [anonim]

    Un asemenea "Cod etic" in Romania este frectie la piciorul de lemn al lui Pinocchio. Codul etic se pune in sufletul omului, in deciziile lui.

    Oamenii in Romania, mai ales in politica, sunt intr-o majoritate covarsitoare, rai si putrezi in interior. Ca atare, un asemenea Cod etic poate fi o sabie cu doua taisuri, si anume, nu este o garantie ca va fi folosit pentru epurarea unui partid politic, ci si pentru "eliminarea" celor incomozi din partid. Cum? Nimic mai simplu.

    Majoritatea politicienilor romani, indiferent de culoarea politica, crez sau partid, sunt "manjiti", au in spatele lor fapte undeva la limita legii si dincolo de ea. Deci, daca vrei sa elimini un adversar politic, ii "aranjezi" un dosar penal si il excluzi din partid. Nu mai conteaza ca dosarul e fabricat si se termina cu NUP.

    In Romania cancerul e atat de mare, incat nu un cod etic mai poate rezolva problema, ci un razboi nuclear in urma caruia sa dispara 99% din politicieni. Adica cei corupti, hoti, prosti, mincinosi, ciolanisti, pafaristi si asa mai departe.
  • +5 (19 voturi)    
    Bravo, PDL! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 22:12)

    mircea [anonim]

    Ati ridicat stacheta asteptarilor romanilor de la clasa politica si probabil cei care intra in politica se vor gandi de doua ori inainte sa mai puna laba pe bani stiind ca odata prinisi raman singuri in fata justitiei.
    • -3 (15 voturi)    
      Vai, vai... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 23:47)

      lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Domnule pedelist, cata morala la dumneavoastra! Rosesc ca o fata mare!
      Ferice pe tara care a dat un Traian Basescu si un Emil Boc!
      Gogorita partidului curat a fost fumata. Cu 6 ani in urma...
      Mai up-datati-va baieti!
      • +3 (3 voturi)    
        ce cauti aici? (Luni, 14 noiembrie 2011, 6:25)

        FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        Latrinele si irealitatea sunt la tv, asa ca mars mars.Ce nume ! LUCKY LUCK!! Mai bine iti puneai Stalin si Lenin.
        • +1 (1 vot)    
          Ha! Ha! (Luni, 14 noiembrie 2011, 23:51)

          lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

          Elle est bonne, celle-la! Ce-am spus?!
  • +8 (18 voturi)    
    PDL lasa justitia libera (Duminică, 13 noiembrie 2011, 22:27)

    Cristi [anonim]

    Sub guvernarea Emil Boc se dovedeste ca justitia e libera, iar PDL incet devine un patid modern si reformat.
    Adoptarea acestui cod etic, singurul partid care are asa ceva, este un plus pentru care Boc trebuie felicitat.
    • -3 (11 voturi)    
      Bravo PDL! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 23:48)

      lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Esti curat, mai ceva ca Pur!
      Cu o picatura, speli un maldar de izmene!
      Bafta, baieti!
  • +7 (13 voturi)    
    HM ! E CEVA (Duminică, 13 noiembrie 2011, 22:28)

    pointless man [utilizator]

    Macar se termina cu jocurile de cuvinte.
  • -4 (10 voturi)    
    concluzie? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 22:31)

    roman [anonim]

    de acum incolo nu se vor mai face publice arestarile preventive.
  • -7 (15 voturi)    
    Tarziu... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 22:38)

    lucky luck [utilizator]

    Tarziu, tarziu, D-le Boc! Dar nu pentru asta v-ati pierdut electoratul. Ci pentru inselarea asteptarilor, pentru politica neoliberala promovata, pentru indiferenta cu care sunt tratati romanii, pentru mentinerea unei birocratii mamut si a unui stat ineficient si letargic...
    Sa auzim de bine!
    • +13 (17 voturi)    
      da (Duminică, 13 noiembrie 2011, 23:15)

      da [anonim] i-a raspuns lui lucky luck

      da, era mult mai bine sa urmeze exemplul lui nas4case si sa incoloneze senatorii si deputatii pdl si sa marsaluiasca asupra iccj, asa cum a facut psd-ul (ai dreptate, cu nemaipomenita rapiditate) pentru a face presiuni in favoarea lui bivolaru si a lui voicu.

      da, pdl a actionat cu mare intarziere si, unde mai pui, in sens contrar! in loc sa ia apararea coruptilor si sa faca zid in jurul lor, i-a exclus din partid!

      e anormal, domnule, pe malurile dambovitene! e anormal! aici coruptia si cardasia sunt normalitatea! de aceea ne place psd! pentru ca este corupt, este marlan, este cardas, este mafiot! de aceea am votat cu psd! pentru ca ne place mizeria in care traim...

      pacat de Romania, o tara atat de frumoasa, dar cu atat de multi pesedisti...
      • -2 (6 voturi)    
        Nu, stimabile.. (Duminică, 13 noiembrie 2011, 23:56)

        lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui da

        Era normal sa nu plateasca "postaci" din banii publici, acei bani rezultati din impozitele dublate, si din saracia Romanilor!
        Era normal ca cei 10% opinii favorabile cat beneficiaza pedeleului, sa se regaseasca in voturile exprimate pe acest site.

        Eu nu sunt psd-ist. Sunt PNT-ist.
        PNT-ul lui Maniu, Mihalache, a lui Coposu, Ion Diaconescu, Ioan Puiu! Dumneata n-ai auzit de numele acestea. Pt ca numele acestea nu platesc si nu au platit postaci. Si nu au platit nici Securisti! Acesti Oameni faceau Politica precum un Sacerdotiu. Rien a voir cu mocirla baselului si piticului neo liberal!
        • +3 (5 voturi)    
          fii (Luni, 14 noiembrie 2011, 9:21)

          fii [anonim] i-a raspuns lui lucky luck

          fii matale linistit, cunosc foarte bine istoria Romaniei, de la Viena (unde Maniu a preluat comanda trupelor romanesti) si pana la Tamadau si Sighet. asta asa, ca sa nu te mai umfli in pene.

          pacat insa ca asa nume ilustre ca Maniu si Mihalache si-au gasit asa urmasi de joasa speta. cred ca se rasucesc in mormant, saracii.

          ce bine le sta la remorca securisto-comunistilor din usl si din pc. ai dreptate, contra PDL si contra lui Basescu sunt securistii.

          tu esti unul dintre ei.
          • +1 (1 vot)    
            Nu iubitule (Luni, 14 noiembrie 2011, 23:14)

            lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui fii

            In usl si in pc sunt securisti. Dar si in pnl. Ca si in pdl. Iar Basescu este unul dintre ei. De la Anvers citire, si oleaca inainte...
            Lupta continua!
  • -6 (14 voturi)    
    Vai ce bine (Duminică, 13 noiembrie 2011, 23:06)

    evoque [utilizator]

    si pe base cand il arestati, asa, preventiv?
    ca de cinstea membrilor de seama ai pdl suntem convinsi.
    • +4 (4 voturi)    
      daca (Luni, 14 noiembrie 2011, 6:28)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      ar trebui Basescu arestat ce zici de Iliescu care are mii de morti la activ? Poate ai norocul si ajungi langa el si pe lumaea cealalta....
  • -4 (12 voturi)    
    Prezumtia de nevinovatie (Duminică, 13 noiembrie 2011, 23:08)

    FLorin [anonim]

    Respectati prezumtia de nevinovatie. E esentiala intr-o democratie.
  • -1 (11 voturi)    
    :) (Duminică, 13 noiembrie 2011, 23:31)

    cosming [anonim]

    Mare paguba daca se exclud membrii de partid :)

    Codul Etic al PDL ar trebui ca pe langa "excluderea" din "partid" sa impuna PDL sa nu mai selecteze membrii in functie de cate procente iau mita.

    Domnul Apostu, aka "Mr. 10 %", e cunoscut prin Cluj tocmai pentru valoarea procentului pe care il aplica la contractele la care are putere de decizie sau influenta; toata primaria stie de aceste lucruri dar culmea nimeni nu vorbeste de ele :)

    Dl. Boc ce facem cu restul membrilor de partid ?
    Asteptam sa-i aresteze si apoi ii excludem ?
  • -2 (8 voturi)    
    Cod Etic in PDL (Luni, 14 noiembrie 2011, 0:13)

    mihai [anonim]

    Serios acum, oare Boc & company stiu ce inseamna cuvantul "etica"?
    • -2 (2 voturi)    
      dar de prezumtia de nevinovatie... (Luni, 14 noiembrie 2011, 8:05)

      dan [anonim] i-a raspuns lui mihai

      ,,,cine tine cont de ea? se pare ca nici Boc cu clica lui de corupti
  • +2 (2 voturi)    
    ILIESCU ! (Luni, 14 noiembrie 2011, 5:20)

    Badea Ioan [anonim]

    Oare expresia "sarac,sarac ,dar cinstit ! " nu adevereste "calitatea" de tainuritor ??????
    Intrebare : Cine erau/sint necinstitii ???????
  • -2 (2 voturi)    
    E doar o smecherie pentru pastrarea functiei celui (Luni, 14 noiembrie 2011, 7:28)

    .... [utilizator]

    anchetat. Daca ar fi fost obligat sa-si dea demisia din PDL ar fi pierdut si functia publica detinuta. In concluzie e doar o noua proba de fatarnicie.
  • +3 (3 voturi)    
    FELICITARI PDL!! (Luni, 14 noiembrie 2011, 11:40)

    Andrei [anonim]

    Foarte bine face PDL că e mai tranşant în ceea ce priveşte corupţia.
    Să vedem când se vor lua astfel de decizii şi la PSD şi la PNL. Va zic eu : NICIODATA !


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version