VIDEO Victor Ponta, lasat singur de Iliescu si Nastase in chestiunea suspendarii lui Geoana de la sefia Senatului. Ponta ameninta cu convocarea congresului PSD

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 8 noiembrie 2011, 18:07 Actualitate | Politic


Ponta le arata lui Iliescu si Nastase cine e seful in PSD
Foto: Agerpres
Presedintele PSD, Victor Ponta, a fost lasat singur de Adrian Nastase si Ion Iliescu in chestiunea inlocuirii lui Mircea Geoana de la sefia Senatului, dupa ce cu o zi inainte cei doi grei il sustinusera. Pus in fata declaratiilor impaciuitoare ale lui Nastase si Iliescu la adresa lui Geoana, Ponta si-a sustinut decizia de a-l schimba din functie si a spus ca "Nastase si Iliescu au exprimat opinii personale cand au afirmat ca PSD nu va insista pentru inlocuirea lui Mircea Geoana de la sefia Senatului, decizia partidului fiind alta". Diferentele de opinii dintre Ponta si tandemul Iliescu / Nastase readuce in prim-plan disputele interne din PSD, unde Nastase pozeaza tot mai des in liderul de facto al partidului.

Cronologia evenimentelor

  • Presedintele PSD, Victor Ponta, a declarat, marti, pentru Mediafax, ca Adrian Nastase si Ion Iliescu au exprimat opinii personale cand au afirmat ca PSD nu va insista pentru inlocuirea lui Mircea Geoana de la sefia Senatului, decizia partidului fiind alta.

Ponta a afirmat ca decizia luata luni de BPN al PSD si decizia grupului PSD din Senat, de inlocuire a lui Mircea Geoana cu Titus Corlatean in functia de presedinte al Senatului, nu se vor schimba.

"Doresc sa reiterez pozitia PSD fata de evenimentele de luni, pozitie pe care o transmit ca presedinte al PSD: decizia de luni a BPN, luata cu unanimitate de voturi, precum si decizia luata de grupul senatorial nu se vor schimba", a precizat el.

Presedintele PSD a subliniat ca afirmatiile lui Adrian Nastase si ale lui Ion Iliescu, potrivit carora PSD nu va insista cu revocarea lui Mircea Geoana, sunt opinii personale, iar el, ca presedinte al partidului, va pune in aplicare acele decizii.

  • Ion Iliescu si Adrian Nastase au anuntat, marti la pranz, ca PSD nu va solicita revocarea lui Mircea Geoana din functia de presedinte al Senatului, intrucat partidul risca sa piarda sefia Senatului.

Ponta a precizat ca, daca pozitia majoritatii membrilor BPN fata de aceste decizii se va schimba, este dispus sa convoace Comitetul Executiv si chiar congresul PSD.

"Domnul Ion Iliescu si domnul Adrian Nastase au exprimat pozitii personale, dar eu voi pune in aplicare deciziile luate luni, fara niciun fel de schimbare. Anume, continuarea demersurilor de inlocuire a lui Mircea Geoana cu Titus Corlatean in functia de presedinte al Senatului si sanctionarea domnului Geoana pentru nerespectarea deciziilor luate de forurile statutare ale partidului", a declarat Ponta.

  • Pozitia lui Ponta a fost sustinuta marti si de alti doi membri ai partidului - Dan Sova si Liviu Dragnea. Referindu-se la declaratiile lui Iliescu si Nastase, Dragnea a spus ca "orice alt comentariu este o parere personala", iar Sova a spus ca "ramane insa ferma decizia unanima a BPN de ieri, si nu cred ca poate cineva nega acest lucru".

Liderul PSD a aratat ca nu este dispus sa se razgandeasca in privinta celor doua decizii si este dispus, daca va fi necesar, sa convoace CEx al PSD si chiar Congresul partidului, pentru luarea masurilor care se impun.

"Eu nu ma razgandesc dupa 24 de ore si, desi accept faptul ca alti colegi se pot razgandi, deciziile partidului nu se vor schimba. Sunt dispus ca, in masura in care majoritatea membrilor Biroului Permanent National considera necesara schimbarea deciziilor de luni, sa convoc de urgenta Comitetul Executiv si, daca va fi nevoie, Congresul PSD, pentru a se lua masurile care se impun", a declarat presedintele PSD.

Ponta a aratat ca nu este dispus sa renunte la consecventa, intrucat a fost una dintre promisiunile facute cand a fost ales presedinte al PSD.

"Dupa ce PSD a avut timp de cinci ani un presedinte foarte sovaielnic si dispus sa isi schimbe foarte rapid deciziile, eu le-am promis colegilor mei ca voi da dovada de hotarare si consecventa si niciun membru al PSD nu ma poate convinge sa renunt la aceasta decizie", a subliniat presedintele social-democrat.

  • Insa Victor Ponta parea a fi de alta parere saptamana trecuta. El a declarat, intr-un interviu pentru Mediafax, ca este deranjat de faptul ca presedintele Senatului, Mircea Geoana, si-a "arogat" calitatea de lider al opozitiei in vizita in SUA.

Presedintele PSD a subliniat ca nu va initia procedura de inlocuire a lui Mircea Geoana de la presedintia Senatului daca PSD risca sa piarda postul.

  • Insa luni, cu riscul ca PSD sa piarda functia cheie si anume sefia Senatului, presedintele PSD a fortat inlocuirea lui Mircea Geoana de la sefia Senatului. Potrivit surselor HotNews.ro, Ponta i-a dat un ultimatum lui Geoana: fie demisioneaza din functia de presedinte al Senatului, fie este exclus din PSD.

Asaltul lui Nastase

Marti, Ponta a afirmat ca Geoana "nu are ce cauta" in PSD.

Astfel, pozitia lui Ion Iliescu si Adrian Nastase, contradictorie in acest moment cu cea a lui Ponta, este un nou indiciu al incercarii celor doi de a castiga putere in partid.

La Consiliul National al PSD, care a avut loc la sfarsitul lunii octombrie, Ponta a susinut ca desi ii admira pe Ion Iliescu si pe Adrian Nastase, nu poate si nu are cum sa mai fie ca acestia, pentru ca lumea si Romania s-au schimbat.

"Am spus si o sa spun tot timpul cat de mult ii admir pe Ion Iliescu si pe Adrian Nastase, dar eu nu pot si nu am cum sa mai fiu ca Ion Iliescu sau Adrian Nastase, pentru ca lumea si Romania s-a schimbat si pentru ca in 2012 noi trebuie sa fim cei care intelegem aceasta schimbare, noi suntem cei de la care oamenii asteapta nu solutii pentru trecut, nu doar de inlaturare a celor de la putere, ci mai ales sa schimbam ceea ce este rau in Romania si sa intelegem realitatile cu care Romania se va confrunta in 2012-2016", a spus liderul PSD.

"Nu cred ca acest partid trebuie sa mai piarda vreodata din cauza liderului sau. Nu cred ca munca noastra, a tuturor, mai poate sa fie stricata de greseala unuia dintre noi. Cred ca esti un adevarat coleg si un adevarat membru al PSD daca intelegi cand faci rau partidului stand in prima linie sau intr-o anumita functie si, daca intelegi, iti ajungi colegii aparandu-i de ceea ce inseamna opinia publica, de ceea ce inseamna o mass-media care va fi cu noi la putere mai critica decat este cu puterea actuala", a afirmat acesta.

Pe de alta parte, Consiliul s-a dovedit ocazia perfecta pentru Adrian Nastase pentru a poza in liderul de facto al partidului. In timp ce Victor Ponta s-a ascuns de presa iritat de declaratiile lui Ion Iliescu si telefoanele lui Marian Vanghelie, Adrian Nastase, relaxat, a acordat interviuri, a trasat sarcini tinerilor pesedisti si a cerut mobilizare generala pentru campania electorala din 2012.

In plus, de la acel moment, Adrian Nastase - deseori secondat de Ion Iliescu - a fost prezent permanent in mass-media, preluind initiativa in ceea ce priveste agenda interna a PSD.



Citeste mai multe despre   


















5243 vizualizari

  • +19 (29 voturi)    
    deci (Marţi, 8 noiembrie 2011, 18:10)

    toma necredinciosul [anonim]

    e adevarat svonul ala ca viktoras lucreaza pentru base !
    • +22 (22 voturi)    
      Pontanacu (Marţi, 8 noiembrie 2011, 19:00)

      Gogu Demagogu [anonim] i-a raspuns lui toma necredinciosul

      Si asa apare un nou personaj politic : Pontanacu.El este .Impreuna cu Sova-Bufnita si Dragnea Stapanul drumurilor judetene. Trei indivizi care pe limba lor o sa piara .Si de mana lui Vanghele.A zis bine vanghele odata . Bai eu am fost golan de bulevard .Corect .Cei trei fraieri utecisti vor invata si ei acuma sa nu te pui cu cine nu trebuie.Nea nelul le canta phohodul.Si Nastase ii lucreaza pe la spate in stilul lui caracteristic.Parerea mea....
      • +9 (9 voturi)    
        Opinia lui Mazare: e o tiganeala in partid ! (Marţi, 8 noiembrie 2011, 20:09)

        Republica pitiponcului Mazare [anonim] i-a raspuns lui Gogu Demagogu

        Presedintele PSD Constanta, Radu Mazare, a declarat, marti, ca scandalul din PSD legat de Mircea Geoana este "o tiganeala" care nu face bine partidului si ca, in opinia sa, fostul lider al partidului ar trebui sa faca un pas inapoi.

        "N-am urmarit indeaproape sa vad ce se intampla, dar se intampla niste lucruri acolo care nu sunt normale, care nu-mi plac.

        Nu stiu, sunt niste tiganeli care n-ar trebui sa existe, din partea lui Geoana, a conducerii, ca a depus cerere, ca n-a depus cerere, ca ala a vorbit in numele partidului, ca n-a vorbit, o tiganeala romaneasca despre care nici nu-mi face placere sa vorbesc", a spus primarul

        In opinia lui Mazare, solutia ar fi ca Geoana sa faca un pas inapoi.
        "Este bine sa nu mai fie tiganie, acest circ.

        Eu prefer sa plece Geoana, ca Geoana a mai fost o data sef si am vazut ce rezultate a dat. Daca si astia o sa dea rezultate la fel ca Geoana si astia trebuie sa ia drumul lui Geoana, ca sunt la conducerea partidului", a declarat Mazare.
        • +2 (4 voturi)    
          Tiganeala ... (Marţi, 8 noiembrie 2011, 21:19)

          neaga1900 [utilizator] i-a raspuns lui Republica pitiponcului Mazare

          ...este in orice partid social din lume ! In partidele acestea ( cele de stanga ) e mare bataie pe ciolan : se promite mult pt a castiga alegerile apoi incep sa suga societatea , pe cei ce le sunt contra si apoi pe susutinatori...... o sa plang de mila pnl-ului ,la ce se va intampla la scurt timp dupa alegeri , in cazul in care usl-ul va castiga .
          • 0 (4 voturi)    
            Te inseli (Marţi, 8 noiembrie 2011, 22:00)

            Bogdan C [anonim] i-a raspuns lui neaga1900

            Partidul actual aflat la guvernare in SUA e de stanga. Obama e acuzat permanent de socialism de catre opozitie. Mai arunca o privire si pe la partidele socialiste aflate la putere in tarile nordice. Faptul ca in zona latino-balcanica toti alearga dupa ciolan nu are nici-o treaba cu ideologia. De fapt la majoritatea putin le pasa de ideologie, indiferent daca sunt de stanga sau de dreapta.
            • +2 (4 voturi)    
              Ciolanul (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 9:56)

              neaga1900 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan C

              In Sua e alta poveste , desi de stnaga nu sunt socialisti......Dupa ciolan alearga toti , numai ca socialistii au un talent in a distruge tot ce ating....
            • +2 (2 voturi)    
              Matale cre' ca nu esti constient de-o chestie (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 10:51)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan C

              Anume, in SUA, democratii sunt mai de dreapta decat sunt la noi partidele declarate de dreapta.

              De-aia dupa parerea mea nu incape comparatie intre democratii din SUA si partidele de orientare de stanga europene.
    • +8 (8 voturi)    
      nu cred.. (Marţi, 8 noiembrie 2011, 19:00)

      sache [anonim] i-a raspuns lui toma necredinciosul

      asa e el
    • +21 (21 voturi)    
      Stimati sustinatori ai Pontakului (Marţi, 8 noiembrie 2011, 19:12)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui toma necredinciosul

      Va rog sa observati ca Geoana le-a luat jucariile Bunicii si Nepotului intr-o vreme, iar Ponta n-o sa fie in stare!

      Pariu ca "parerile personale" ale Iliescului si Nepotelului o sa fie mai importante decat hotararea sefului partidului?

      Cine tine pariul?
    • +14 (14 voturi)    
      Nu stiu daca LUCREAZA... (Marţi, 8 noiembrie 2011, 19:23)

      Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui toma necredinciosul

      ...asta e problema! Sa reusesti performanta sa fi mai prost ca Geoana, iata noile culmi atinse de "liderul" PSD... Oameni buni, cand ii vedeti cum se schimba ca mustele fara cap, de la o zi la alta atunci CAND ISI CREEAZA SINGURI PROBLEME, nu va trece un fior rece? Pai ce s-ar alege de Romania cu imbecilii astia lacomi la conducere?? Doamne ajuta si fereste!
      • +5 (5 voturi)    
        Ponta vrea sa se duca singur la vale (Marţi, 8 noiembrie 2011, 22:34)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

        "Doresc sa reiterez pozitia PSD fata de evenimentele de luni, pozitie pe care o transmit ca presedinte al PSD: decizia de luni a BPN, luata cu unanimitate de voturi, precum si decizia luata de grupul senatorial nu se vor schimba".

        Adica:
        "Am scos porumbelul, il mananc pana la capat, chiar daca pierdem un post politic important, doar ca sa-mi arat si eu muschii odata."

        Daca mai convoaca si congresul, e schimbat de la sefia PSD 100%.
    • +8 (8 voturi)    
      hahaha (Marţi, 8 noiembrie 2011, 20:38)

      Liberty NOII GOLANI [utilizator] i-a raspuns lui toma necredinciosul

      Ai dreptate in PSD ai 4 presedinti A ZIS CTP vai de ei.
    • +2 (2 voturi)    
      da (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 8:58)

      hehe [anonim] i-a raspuns lui toma necredinciosul

      mai rasfirati baieti....mai rasfirati....
  • +17 (17 voturi)    
    Hahahaha (Marţi, 8 noiembrie 2011, 18:10)

    Astor [utilizator]

    Sa-i suspende ... 6 luni :D

    N-are ouale necesare.
  • +27 (27 voturi)    
    asa sa faci mama (Marţi, 8 noiembrie 2011, 18:22)

    sache [anonim]

    da-i afara si pe nastase si pe iliescu. cum de-au indraznit???
  • +17 (17 voturi)    
    Cred ca ... (Marţi, 8 noiembrie 2011, 18:28)

    Marius [anonim]

    ...papusarii din PSD si-au luat plasa si cu domnu Victoras la fel cum si-au luat si cu Mirciulica. I-au pus la carma partidului cu speranta ca lumea va mai uita de ei si vor da pe spate de splendoarea si candoarea noilor conducatori, dar se pare ca nu se asteptau ca marionetele lor odata ajunse acolo sa inceapa sa-si dezvolte propriile idei si sa inceapa sa prinda glas...asa ca maine poimaine il vedem si pe Victoras cum va cadea in dizgratia "taticilor" PSD :)
    • +12 (12 voturi)    
      Adevar graitai luminate craisor. (Marţi, 8 noiembrie 2011, 19:01)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Domnul Ponta inceapa sa creada ca el conduce , incepe sa creada ca-i partidul domniei sale , incepe sa i-a decizii tip Stalin , Ceausescu era mai blin si a dovedit-o la congresul cu Parvulescu.
      Ei sa-l urasti asa de tare pe Geoana si sa defilezi cu Nastase si Mitrea nu- a buna deloc. Orice ar face Nastase este in acelasi patratel de incredere cu Roman in ochii electoratului, ba mai rau.
      Oricum ar fi Geoana este mai curat si mai reprezentativ extern decit multi politicieni romani, paradoxal este ca are prieteni afara si inca il mai trateaza cu respectul oamenilor de valoare ,ca diplomat , ministru de externe... el macar a fost puriceii astia mici , orgoliosi , visatori mai au mult pina sa prinda coaja ca o brinza de valoare.
      Taticii PSD-isti din umbra vor face si desface ca au gust de ciolan si de putere .
      PDL -isti stiu ce fac si se cam adevereste ca astia pina la alegeri se vor sfasia intre ei .
  • +16 (16 voturi)    
    Canibalism... (Marţi, 8 noiembrie 2011, 18:53)

    Zgabeartza Iftode [utilizator]

    Dl. Ponta a invatat foarte repede cum proceda Partidu' inainte de '89!
    In opinia mea nu este nici o diferenta in modul cum au fost indepartati Foris, Patrascanu, Ana Pauker, Vasile Luca, Chisinevschi, Mirin Constantinescu, Pirvulescu amintinf de cativa ce au fost ucisi sau marginalizati dupa ce "si-au facut treaba" si au venit altii la varf, fata de modul cum au fost indepartati din PSD un Marian Sarbu, Cristian Diaconescu, Gabriel Oprea sau Ontanu... Urmeaza un exponent de seama al PSD, Gioana in persoana... Se pare ca in partidul asta, PSD, obiceiurile mor greu, foarte greude vreme ce prin presedintele sau de onoare Ion 'Ilici' Iliescu eu personal il consider demnul urmas al PCR...
  • +23 (23 voturi)    
    Nu te lasa, Victoras, tata! Voinicule! (Marţi, 8 noiembrie 2011, 19:07)

    zexe [anonim]

    Cel mai frumosule, invingatorule, pilotule, convoaca Congresul, viteazule!
    Convoaca Congresul PSD, Victoras, si invata-i tu minte pe cei doi golani care te-au facut de ras.
    • +10 (10 voturi)    
      S'ar putea sa-si rupa tocmai el picioarele... (Marţi, 8 noiembrie 2011, 19:31)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui zexe

      Of, of, of! Daca toata aceasta energie ar fi consumata spre folosul alegatorului si nu pentru a-si satisface orgoliile presonale!! Nu stiu de ce, da' eu cred ca asta este sfarsitul micutului Titulescu.
      PS
      Cine a putut alatura o personalitate ca Titulescu de un 'looser" ca Ponta?
      • +1 (1 vot)    
        vei rade, dar.... (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 10:38)

        mitica [anonim] i-a raspuns lui Ion B

        duminica am aprins o lumanare la mormantul lui Titulescu si l-am rugat sa trimita un gand bun spre politicienii de azi.... Se pare ca m-a ascultat :o)
  • +10 (10 voturi)    
    Hahahahaha!!! (Marţi, 8 noiembrie 2011, 19:34)

    George [anonim]

    Circul din PSD este savuros. Tiganie curata. Ador sa-i vad rupandu-si gaturile unii altora. PSD merita sa dispara de pe scene politica romaneasca. A facut mult prea mult rau acestei tari si acestui popor. Cred ca uslasii sunt tare incurcati de ceea ce se petrece in ograda lor urat mirositoare. Hahahahaha!!!
    • -1 (3 voturi)    
      I-au luat fata lui Basescu (Marţi, 8 noiembrie 2011, 20:33)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui George

      cu circul numit Vantu. Nu-i credeam in stare insa iata ca au invatat ceva de la Basescu si au inceput sa-l intreaca.
  • +9 (11 voturi)    
    Iliescu si Nastase conduc PSD (Marţi, 8 noiembrie 2011, 19:35)

    radu [anonim]

    Ponta, saracul de el, crede ca Iliescu si Nastase "exprima pozitii personale", el chiar crede ca e liderul PSD.
    • +2 (2 voturi)    
      Lider? (Marţi, 8 noiembrie 2011, 20:47)

      un cetatean [anonim] i-a raspuns lui radu

      Ca sa ajungi liderul unei echipe trebuie sa treci prin mai multe etape. Daca le sari ajungi ca dl Ponta.
      Cineva spunea ca pentru a sari o prapastie cu o deschidere de 10 metri nu poti sa faci doi pasi de cate 5 metri.

      Problema dl-ui Ponta e ca ajuns sus mult prea repede si a facut un pas mai mare de 10 metri. Ar trebui sa coboare la baza prapastiei, ceea ce este foarte usor, si sa incerce sa urce din nou in varf, ceea ce este foarte greu. Euforia conducerii unei organizatii mamut l-a facut sa nu inteleaga responsabilitatile fantastice pe care le are intr-un moment istoric al PSD. Acest moment istoric poate arata victoria PSD sau, asa cum pare, prefigureaza ultima batalie a PSD, care cu siguranta va fi pierduta. Aceasta organizatie trebuie restructurata din temelii si aceste tinere sperante trebuie sa regrete indelung faptul ca mentorii vor fi dati uitarii in curand si la fel se va intampla si cu ei, ca lideri formati de oameni nesanatosi moral, religios, psihic etc.
  • +3 (11 voturi)    
    Ponta are sansa de a-si arata puterea (Marţi, 8 noiembrie 2011, 19:56)

    Gherase [utilizator]

    Cred ca trebuie sa privim cu mare seriozitate problema.
    Pentru a nu fi injurat a priori ...
    Timisorean fiind, am votat stanga doar la primele alegeri. De atunci, n-am votat decat dreapta. Si voi vota doar dreapta.
    Prosteala asta cu topaila-atacatu' , ala de-a fost suspendat si a mers pe varfuri pana ma deunazi, dar acum si-a scos barbatia la vedere, aduce, pe langa savuroasa implicare politica, o necesara clarificare: este sau nu este Ponta liderul celui mai masiv partid romanesc.
    De fapt, cine conduce in mamutul rosu? Ponta, al de-a fost scos in fata sau ailalti, de stau cu banii in stape? Cine are influenta mai mare? Bunicuta, arogantul, carlanul?
    In definitiv, vorbim de viitorul partid potential conducator al tarii (cu pampalaul de Crin, liberalii mei s-au umilit atat de rau incat mai sunt decat o palida remorca a rosilor).
    Este evident ca din decembrie anul viitor vom vedea rosu in fata ochilor. Iar Ponta are sanse sa fie premier. La asta va trebui sa ne asteptam.
    Este Ponta in stare sa conduca altceva decat masina sau propria familie, daca nu este in stare sa-si stapanesca subalternii politici? Daca alde oprisanii ii dicteaza acum schimbare prostanacului, ce vor face cand, flamanzi la greu, vor ajunge la putere?
    • +4 (4 voturi)    
      Fii serios! Nu vor castiga! (Marţi, 8 noiembrie 2011, 21:39)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Gherase

      Nu cunosti poporul roman. Inainte de alegerile prezidentiale puteai sa juri ca Geoana o sa castige, nu-i asa? Asa se va intampla, cu ajutorul lui DUMNEZEU si la alegerile viitoare!
      • +1 (3 voturi)    
        Cu ajutorul lui Dumnezeu (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 1:25)

        paraipan [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        poate faci un efort si nu-L mai amesteci in discutie aiurea. Dumnezeu nu e marinar.
  • 0 (0 voturi)    
    ? (Marţi, 8 noiembrie 2011, 19:58)

    dorel [anonim]

    ma mir ca victoras a iesit din cuvantul lui nastase si iliescu
  • +2 (2 voturi)    
    iliescu (Marţi, 8 noiembrie 2011, 20:23)

    obs. [utilizator]

    In tot acest balci l-am urmarit pe Iliescu, acest senior se pare ca a imbatrinit degeaba.In total dispret cu legea ,cu regulamentul ieri vorbea de parca se referea la un meci de fotbal ,,noi vrem sa facem rocada".Astazi a exprimata alta opinie .Acesta este un comportament de fost Presedinte ?El nu priveste in lume sa vada cu ce se ocupa fosti Presedinti de state?Parca mai ieri il vedeam linga Geoana cand isi lansa de vreo trei ori candidatura.
  • +2 (2 voturi)    
    ce mai face? (Marţi, 8 noiembrie 2011, 20:48)

    cursa [anonim]

    vacaroiu sau babiuc? are cineva detalii? sau copilasii lor?
  • +1 (1 vot)    
    De Corlatean,nimic? (Marţi, 8 noiembrie 2011, 21:20)

    mircea [anonim]

    Pe Titus Corlatean il vad sifonat serios in aceasta miscare.Cum nici Nastase,nici Iliescu nu-si vor asuma raspunderea si sa vazut asta,urmatorul pe lista sacrificat va fi Titus Corlatean.Este mai putin important in partid si poate fi sacrificat fara a face valuri.Se va spune ca Titus Corlatean a fost cu ideia si ca nu a fost suficient analizata.Eventual socrul lui Ponta se poate imbolnavi pentru o perioada si sa dea vina pe o afectiune pentru iesirea avuta.
  • +2 (2 voturi)    
    Sau poate doar manevre PSD-iste ? (Marţi, 8 noiembrie 2011, 21:58)

    Carpatescu [utilizator]

    Eu zic ca s-ar putea sa fie o lucrare tipic PSD-ista prin care sa il scoata pe Ponta in fata, sa para mai puternic si mai cu autoritate. E posibil ca Nastase si Iliescu sa faca doar un joc si sa cedeze pana la urma, recunoscandu-i lui Ponta autoritatea si determinarea. Geoana oricum era sacrificat ...
  • +2 (2 voturi)    
    O imensa gresala politica a carlanului! (Marţi, 8 noiembrie 2011, 21:59)

    Sabin Voinicescu [anonim]

    Decizia impusa de Ponta este cea mai mare gresala politica a unui lider PSD-ist, cu efecte nefaste asupra unitatii si stabilitatii partidului, intr-un moment cand nu era absolut nevoie de asa ceva si care va periclita si fragila alianta numita USD. Puterea nici nu putea spera la ceva mai profitabil politic pentru ea. Va fi nevoie de mult timp pana PSD-ul sa-si revina din nou si de multe eforturi ca sa incerce recastigarea terenului pierdut.
    In termeni comparabili aceasta gafa a lui Ponta nu este egalata decat de cea a lui Geoana, cand s-a dus sa-l viziteze pe infractorul Vantu, in ajunul dezbaterii televizate decisive cu T.Basescu.
    Stai si te intrebi: care dintre ei Geoana sau Ponta face jocul puterii?
    PS. Nu pot sa nu ma intreb din nou: pe unde o fi marele Hrebe? Nu l-am mai vazut poate de un an? A disparut total de pe firmamentul PSD;o fi din deceptie, o fi fost mazilit, s-a retras undeva sa se bucure de agoniseala pe care a dobandit-o, o fi plecat in strainatate(for ever, sper), o avea o depresie, nici nu stiu ce sa mai cred?!
  • 0 (0 voturi)    
    lupta (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 2:09)

    Gogu [anonim]

    este o LUPTA putin prea timpurie PENTRU CEOLANNNNNN
    • 0 (0 voturi)    
      dar trebuie (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 6:38)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Gogu

      sa astepte sa mai creasca ceolanul,daca este vorba de ceolanul din sanul PSD-ului nici o problema, sal roda pana.....,dar de ceolanul TARII sa nu se atinga !
  • +1 (1 vot)    
    SANCHI (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 8:25)

    STAN PATITU [anonim]

    Daca credeti ca Ponta suspina dupa Nastase si Iliescu va inselati.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version