Filmul mazilirii lui Mircea Geoana. Ponta catre Geoana: Demisionezi de la sefia Senatului sau esti exclus din PSD

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Luni, 7 noiembrie 2011, 21:46 Actualitate | Politic


Mircea Geoana si Victor Ponta
Foto: AGERPRES
Cu riscul ca PSD sa piarda functia cheie si anume sefia Senatului, presedintele PSD, Victor Ponta a fortat luni inlocuirea lui Mircea Geoana de la sefia Senatului. Potrivit surselor HotNews.ro, Ponta i-a dat un ultimatum lui Geoana: fie demisioneaza din functia de presedinte al Senatului, fie este exclus din PSD. Ponta a beneficiat de ajutorul senatorilor care, in sedinta de grup, au votat cu 25 de voturi pentru si 5 abtineri retragerea sprijinului politic al acestuia si inlocuirea cu Titus Corlatean. In replica, Geoana a preferat sa ignore decizia grupului PSD invocand faptul ca partidul pierde functia numarul doi in stat. In acelasi timp, Puterea se incalzeste pe margine, anuntandu-l drept viitor posibil candidat la sefia Senatului pe Vasile Blaga.

Dupa ce presedintele PSD, Victor Ponta, anunta in urma cu cateva zile intr-un interviu acordat agentiei Mediafax ca partidul nu-si permite pierderea functiei de la Senat, luni situatia s-a schimbat radical. De-abia intors din America, Mircea Geoana a primit o lovitura in plex prin decizia conducerii PSD de-al inlocui din functie cu Titus Corlatean.

Ponta, sfatuit de juristii partidului, a convocat sedinta grupului PSD din Senat si le-a transmis senatorilor ca, procedural, Mircea Geoana poate fi inlocuit din functia de presedinte al Senatului fara ca PSD sa riste sa piarda functia. Primul pas al lui Ponta a fost sa expuna senatorilor PSD o teorie care are la baza o decizie din 2005 a Curtii Constitutionale, potrivit careia PSD are dreptul sa revoce si sa numeasca presedintele Senatului pana la alegerile din 2012.

Pasul doi: Ponta i-a propus lui Mircea Geoana sa demisioneze din functia de la Senat si in schimb va obtine sefia comisiei de Afaceri Externe. Sursele HotNews.ro sustin ca Ponta i-ar fi spus lui Geoana ca in cazul in care va refuza oferta va fi exclus din PSD. Cum era de asteptat, Mircea Geoana a declinat oferta iar Ponta a supus la vot in grup retragerea sprijinul politic al acestuia. 

Senatorii au adoptat cu 25 de voturi pentru si 5 abtineri propunerea inlocuirii lui Mircea Geoana din functia de presedinte al Senatului cu Titus Corlatean. Invocand decizia 601/2005 a Curtii Constitutionale, liderul grupului PSD, Ilie Sarbu, a cerut in plen inlocuirea lui Mircea Geoana cu Corlatean.

Propunerea de inlocuire a lui Mircea Geoana cu Titus Corlatean la sefia Senatului nu a fost dezbatuta in plenul Camerei Superioare, sedinta fiind suspendata.

Dupa refuzul lui Geoana, Ponta a anuntat ca va sesiza comisia de Integritate a partidului lasand sa se inteleaga ca acesta risca excluderea. "Orice membru PSD care nu respecta deciziile partidului trebuie sa raspunda in fata Comisiei de Integritate Morala (...) Maine dimineata voi sesiza Comisia de Integritate, ea trebuie sa decida", a anuntat Ponta, intr-o interventie la Realitatea Tv.

PSD poate pierde sefia Senatului

Social-democratii sustin ca decizia Curtii Constitutionale prevede ca inlocuirea presedintelui Senatului se poate face numai cu o persoana din acelasi grup parlamentar, care nu-si poate pierde dreptul la functia de presedinte, dobandit in virtutea rezultatelor obtinute in alegeri, respectandu-se principiul configuratiei politice.

Dupa propunerea facuta de PSD in plen, reprezentantii Puterii au unda verde sa vina cu o propunere pentru sefia Senatului. Democrat-liberalii se bazeaza pe regulamentul de functionare al Senatului potrivit caruia validarea unui nou presedinte al Camerei Superioare trebuie facuta  prin votul a jumatate plus unu din numarul senatorilor. Cum reprezentantii Opozitiei nu detin 69 de mandate, PSD risca sa piarda functia de presedinte al Senatului.

De altfel, secretarul general al PDL, Ioan Oltean a anuntat ca sefia Senatului "trebuie sa revina PDL pentru ca presedintele Senatului este propus si ales prin vot". Oltean a avansat si o propunere si anume pe senatorul Vasle Blaga. "Acolo majoritatea decide, deci nu putem vorbi despre un altfel de vot decat de cel majoritatii. Candidatul care va fi propus si va obtine cel mai mare numar de voturi, acela va fi constitutional noul presedinte al Senatului", a spus Oltean.

Filmul mazilirii lui Mircea Geoana
  • 7 noiembrie, ora 11:00  Conducerea Senatului s-a intalnit cu delegatia FMI. Mircea Geoana, in calitatea de presedinte al Senatului a participat la intalnirea cu delgatia FMI fara sustinerea Opozitiei. Intalnirea dintre conducerea Senatului si delegatia FMI a fost boicotata de reprezentantii PSD si PNL, care au lipsit intentionat lasandu-l pe Geoana doar cu senatorii PDL.
  • ora 13:15 Inaintea sedintei conducerii PSD, vicepresedintele PSD, Marian Oprisan declara ca "social-democratii nu trebuie sa piarda functia de presedinte al Senatului care le apartine in actuala legislatura". "Eu cred ca este mult mai importanta acum intentia Puterii privind reorganizarea administrativ-teritoriala intr-un moment absolut neprielnic si pe principii nesanatoase. Sigur, Mircea Geoana a gresit cand a declarat ca vrea sa candideze la Presedintie. Acest lucru nu-l poate face. Avem Congresul PSD, pe de o parte, si, pe de alta parte, noi am constituit o alternativa la actuala Putere, USL, si e clar ca Victor Ponta va fi premier daca vom veni la Putere si Crin Antonescu presedinte".
  • ora 13:40 In timp ce sedinta Biroului Politic al PSD este in plina desfasurare apare informatia pe surse ca social-democratii discuta subiectul retragerii sprijinului politic lui Mircea Geoana din functia de presedinte al Senatului.  
  • ora 15:32 La finalul sedintei, presedintele PSD Victor Ponta a refuzat sa confirme daca BPN al partidului a decis sa-i retraga lui Mircea Geoana sprijinul pentru presedintia Senatului. "Dupa ce mergem la grup, dupa aceea va spunem. Merg si discut la grup cu colegii senatori si dupa acea va instiintam, dupa ce terminam. (...) La iesire va comunic decizia colegilor mei de la grupul de la Senat. Vreau sa discut cu colegii mei inainte de a face o comunicare", a declarat Ponta. 
  • ora 15:48 Presedintele PNL Crin Antonescu declara ca PNL sprijina orice decizie a PSD. "Decizia PNL nu poate fi decat una, si anume sa luam act de hotararea PSD in aceasta privinta  si sa o sustinem, senatorii PNL... Pozitia de presedinte al Senatului revine grupului senatorial al PSD, PSD poate decide daca domnul Mircea Geoana sau altcineva este reprezentantul PSD in aceasta functie si noi in calitate de aliati nu avem decat sa sustinem, si prin vot daca e nevoie, hotararea PSD". 
  • ora 15:52 Vicepresedintele PSD, Titus Corlatean sustine ca este constitutional ca grupul care a propus presedintele unei Camere sa faca o alta propunere si confirma o posibila rocada cu Mircea Geoana la sefia Senatului.
  • ora 16:19 Ion Iliescu declara ca "ar fi bine ca Mircea Geoana sa accepte o rocada la sefia Senatului" si spera ca acesta "sa aiba inteligenta minima necesara" in acest sens. "Nu pe aceasta cale mergem sa-si prezinte demisia, sa faca vacanta aceasta pozitie de presedinte de Senat, ci sa fie o rocada. Este dreptul acestui partid sa faca asa ceva", a subliniat Ion Iliescu.
  • ora 16:55 Dupa discutia cu Victor Ponta si senatorii PSD, Mircea Geoana anunta ca nu isi depune demisia din functia de presedinte al Senatului. "Este o decizie profund gresita, o greseala strategica majora(...) daca se face inlocuirea mea de la sefia Senatului, PSD nu va recistiga automat presedintia Senatului. Nu exista nici o rocada. Nu exista nici o procedura de inlocuire a presedintelui Senatului fara un vot in plen".
  • ora 16:58 Grupul PSD din Senat voteaza cu 25 de voturi pentru si 5 abtineri retragerea sprijinului politic al lui Mircea Geoana si inlocuirea acestuia cu Titus Corlatean.  
  • ora 17:09 Victor Ponta anunta ca decizia BNP si a Grupului senatorial este ca pentru functia de presedinte al Senatului sa fie propus Titus Corlatean, iar Geoana sa ocupe functia de presedinte al Comisiei de politica Externa a Senatului. "Am luat aceasta decizie dintr-un motiv foarte simplu: functia de presedinte a Senatului apartine PSD pana la sfarsitul acestei legislaturi (...)nimeni care se afla in aceasta functie nu poate sa mearga in strainatate fara sa aiba un mandat din partea tarii, nimeni care se afla in aceasta functie nu poate, de exemplu, sa il invite aici pe premierul Emil Boc fara ca niciun senator sa stie acest lucru", a declarat Ponta.
  • ora 17:29 Mircea Geoana deschide sedinta de plen cu declaratia: "Good afternoon! Scuze pentru intarzierea de azi. Se pare ca unele grupuri politice sunt mai naravase in aceasta perioada a anului." Liderul senatorilor PSD, Ilie Sarbu propune in plenul Senatului ca subiectul privind inlocuirea lui Mircea Geoana din functia de presedinte al Senatului sa fie introdus pe ordinea de zi a plenului, insa Geoana refuza sa supuna votului propunerea colegului sau de partid.
  • Sarbu anunta ca grupul PSD i-a retras sprijinul politic lui Geoana, sustinandu-l in schimb pentru functia de presedinte al Senatului pe Titus Corlatean. In replica, Geoana sustine ca propunerea de modificare a ordinii de zi trebuie sa fie una regulamentara si ii cere lui Sarbu sa adreseze solicitarea sa Biroului Permanent al Senatului pentru a putea fi analizata. Liderul grupului UNPR, Serban Mihilescu a cerut o pauza de consultari intre liderii de grup. In consecinta Geoana a suspendat sedinta pentru consultari politice.
  • ora 17:47 Sedinta plenului se reia si liderul grupului parlamentar al PDL, Cristian Radulescu, anunta de la tribuna ca "procedura de rocada pentru sefia Senatului nu exista nicaieri". "Decizia Curtii nu spune ca se face asa, tam-nesam si doar prin anuntarea vointei dvs. a acestei manevre politice. Apropo, grupul care a propus atunci aceasta nu mai exista: PSD+ PC. (...) Nu poti si cu tigaia unsa si cu slanina in pod', a spus Radulescu de la tribuna.
  • ora 17:56 Sedinta plenului este suspendata dupa ce liderul grupului parlamentar al PDL, Cristian Radulescu, a solicitat o a doua pauza de consultari. 
Conducerea PSD reprezentata de Victor Ponta, Ion Iliescu, Adrian Nastase si Miron Mitrea s-a aratat in nenumarate randuri deranjata de actiunile fostului presedinte al PSD, Mircea Geoana. Vizita lui Geoana in Statele Unite a iritat la maxim conducerea PSD, in special pe Victor Ponta.

Social-democratii pregateau pentru Ponta si Crin Antonescu o vizita in America, numai ca Mircea Geoana s-a orientat mai repede si le-a stricat planurile. Potrivit surselor HotNews.ro, staff-ul PSD planuia de cateva saptamani vizita lui Ponta si Antonescu in America in calitate de lideri ai Opozitiei. Viorel Hrebenciuc ar fi purtat discutii si negocieri intense pentru a obtine o intalnire a celor doi lideri USL la Washintgton cu secretarul de stat Hilarry Clinton.


Citeste mai multe despre   


















11249 vizualizari

  • +36 (40 voturi)    
    patetici.. (Luni, 7 noiembrie 2011, 21:48)

    roman [anonim]

    PSD sau cum executi liderul unui clan rival :))
    • +32 (42 voturi)    
      Foarte tare (Luni, 7 noiembrie 2011, 22:02)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui roman

      Deci Geoana reprezenta grupul PSD-PC care acum nu mai exista. PSD-ul nu poate face "rocade" de vreme ce nu este, legal vorbind, grupul PSD-PC.
      Cu alte cuvinte mutarea PC-ului in barca PNL costa PSD-ul pierderea calitatii sale de grup parlamentar care dadea sefia senatului.

      Traiasca USL-ul, uniunea unde castiga tot dar nu sunt in stare sa pastreze ce au.
      S-a mai rasturnat o caruta cu prosti in Romania. Dupa ce s-au ridicat de jos, s-au scuturat de praf si s-au intitulat USL
      • -20 (38 voturi)    
        Carute, carute (Luni, 7 noiembrie 2011, 22:36)

        RaduX [anonim] i-a raspuns lui denvarel

        Cealalta caruta cu prosti a ajuns la guvernare.
        • +11 (15 voturi)    
          Pana una-alta, (Marţi, 8 noiembrie 2011, 8:31)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui RaduX

          prostii din caruta ta, se mananca intre ei.
          Asa sunt comunistii!
          tontul sa nu uite ca nu este decat un pion in mana lui ilici!
          La cat de prost este, are impresia ca este bun!
          La cat de fraier esti, mai crezi in comunisti!
          Sa traiesti bine!
        • +13 (15 voturi)    
          Si cand te gandesti ca Geoana a strans voturi (Marţi, 8 noiembrie 2011, 8:51)

          roman [anonim] i-a raspuns lui RaduX

          si nu putine, ci a 4-5 milioane de romani.. asta arata calitatea votantilor PSD :D
      • +13 (15 voturi)    
        Mda (Marţi, 8 noiembrie 2011, 8:41)

        Close [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

        Vrea si Poanta asta sa arate ca are oute, fara sa-si dea seama ca cine nu cunoaste greselile trecutului e sortit sa le repete. Adica saluta cand urci scara ca sa aiba cine sa te salute cand cobori.

        Si Poanta o sa o coboare intr-un fel sau altul. Nu de alta dar papitoi-marioneta se gasesc, important e omul din spate si ala o sa fie acolo mereu.
      • +5 (7 voturi)    
        alta "sclipire"! (Marţi, 8 noiembrie 2011, 11:34)

        curios [anonim] i-a raspuns lui denvarel

        alta isprava a l;ui SOva! la fel de grozava ca cele anterioare! A. de cand ordinea de zi nu trece prin Biroul Permanent la Senat? B. unde in regulament sau hotararea CCR se vorbeste despre rocada? C. plenul Senatului nu mai voteaza, ajunge hotararea lui Ponta ca Geoana sa fie schimbat cu X? daca plenul vrea sa-l schimbe cu Y (de exe.Mitrea, sau Sergiu Nicolaescu)??? D. Daca plenul nu accepta NICIUN candidat de la PSD? E. daca nu se ajunge la cvorum (pt. ca PDL plateste polita absenteismului PSD)?
    • +20 (24 voturi)    
      PSD (Luni, 7 noiembrie 2011, 23:36)

      lol [anonim] i-a raspuns lui roman

      PSD-ul nu prea gandeste... Geoana se va prinde intr-un tarziu ca nu mai are ce cauta acolo, se va muta la UNPR si poate va lua inca cativa cu el...
    • -7 (9 voturi)    
      Nu e asa ca... (Marţi, 8 noiembrie 2011, 8:42)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui roman

      nu este asa ca seamana cu "bucata in gura" primita de Blaga si grupul sau?
  • +20 (34 voturi)    
    si ca sa va scutesc de declaratiile lui ponta: (Luni, 7 noiembrie 2011, 21:54)

    cristi [anonim]

    "al naibii domno' basescu, iar ne-a facut-o ...

    dar in curand il vom vedea pe dupa gratii unde isi are locul acest tiran."
    • +10 (14 voturi)    
      corect (Marţi, 8 noiembrie 2011, 6:37)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Ai dreptate, asa s-a intamplat, am primit confirmarea din surse PSD, care au decis sa ramana sub protectia anonimatului.

      Iata firul evenimentelor:
      Dorind sa-l vada dupa gratii pe Basescu, conducerea PSD s-a ascuns in spatele gardului Cotrocenilor de unde cautau printre gratii un motiv de suspendare.
      In acel moment au fost surprinsi de aparitia unei puternice flacari violet in gradina palatului.
      Efectele ei au fost devastatoare - le-a luat vederea pe termen scurt si mintea pe termen lung.

      Consecintele - din pacate - le vom suporta noi.
  • +35 (37 voturi)    
    Oricum il vor da afara pe Geoana din PSD !! (Luni, 7 noiembrie 2011, 22:03)

    calinsab [utilizator]

    Oricum il vor da afara pe Geoana din PSD !! Indiferent ce v-a face... daca isi da demisia de la senat ...e bine pentru imaginea partidului... daca nu oricum il vor da afara, dupa ce v-a demisiona din functia de presedinte al senatului asta fara sa afecteze chipurile imaginea PSD.

    Geoana era sa fie presedinte? pai daca PSD si PNL nu dau 2 bani pe el... atunci ce fel de presedinte ar fi fost ??? O marioneta ??? sincer .... !!! insemna ca ei nu vor un presedinte jucator sau care sa stie sa conduca... asa cum este Basescu....

    Abia acum inteleg eu obsesia lor de jos Basescu de atatia ani incoace... e normala !! USL SE SIMT FRUSTRATI !!! CATEGORIC ... ha ha ha ha ha ... :))))
    • +1 (1 vot)    
      vezi ca stai prost cu gramatica si cu logica idem (Marţi, 15 noiembrie 2011, 14:46)

      singeorz [utilizator] i-a raspuns lui calinsab

      ce va face ,acest va nu se desparte e un viitor ,idem pentru va demisiona va nu se desparte ,haha mai studiaza domnule si apoi scrie si ar fi ideal sa inveti si sa gandesti ...corect ...
  • +36 (40 voturi)    
    trebuie sa fii prost .. (Luni, 7 noiembrie 2011, 22:04)

    nume [anonim]

    sa dai afara o persoana care acum un an a fost votata de jumatate de tara. "Executarea" in public le cam strica imaginea. Are sa ramana doar Iliescu si Nastase in partidul ala, Geoana avea o imagine buna pana la urma ( fata de ei )
    • +2 (4 voturi)    
      demonstratie de forta (Marţi, 8 noiembrie 2011, 8:05)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui nume

      Daca e doar o demonstratie de forta a conducerii, PSD a facut un pas gresit. Geoana a gresit prin comportamentul sau dar PSD trebuia sa-i corecteze traiectoria, nu sa-l tranteasca. Daca e un alt calcul politic vom vedea in viitor.
    • -2 (6 voturi)    
      ei au considerat (Marţi, 8 noiembrie 2011, 10:27)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui nume

      ca mai mult le-o strica in partid decat in afara lui.

      sper ca nici un partid sa nu mai recicleze gluma asta de om, doamne fereste sa nu ajunga pe la unpr...

      in fine, toamna se numara prostanacii...
    • 0 (2 voturi)    
      apoximativ (Marţi, 8 noiembrie 2011, 13:21)

      Cristi I [utilizator] i-a raspuns lui nume

      In nicun caz nu a votat o jumatate din tara cu Geoana, chiar daca rezultatele au fost foarte strinse, si participarea la vot a fost redusa. Altfel, ai dreptate, foarte aproape de jumatate din cei prezenti la urne au votat cu Mirciulica, deci este lipsit de logica sa il - nu doar schimbi din functie, ci dai afara din partid!
      Doar ca uiti ca ai de-a face cu pedesereul, al carui motto, zbierat in primvara lui 1990, este tocmai LIPSA DE LOGICA! Nu mai tii minte faimoasele slogane "noi nu gandim!"si "moarte pentru cei cu carte!"?
  • +39 (41 voturi)    
    asa e intre comunisti, se executa intre ei (Luni, 7 noiembrie 2011, 22:06)

    Daniel [anonim]

    dar Ponta are dreptate,

    Geoana e vinovat,
    a tradat cauza Moscovei si a vizitat
    SUA fara aprobare de la ambasada Rusiei...

    Mai tineti minte cum mergea Geoana pe ascuns la Moscova?

    Tare is curios si Ponta cand a fost ultima data sa dea raportul la Kremlin..
    • +12 (14 voturi)    
      king (Luni, 7 noiembrie 2011, 22:57)

      Dies-irae [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Lui Geoana i se trage de la cat de bine (pe bune!) a condus sedinta de ziua regelui Mihai. Si de la cat de frumos a vorbit despre rege. Fara ipocriziile lui Ilici!
    • +3 (7 voturi)    
      NASUL! (Luni, 7 noiembrie 2011, 23:25)

      CMD [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      http://www.nasul.tv/2011/11/07/iliescu-nastase-si-crin-se-bat-cu-prietenul-americii/#comments
    • +2 (4 voturi)    
      dar cand a fost la Moscova (Marţi, 8 noiembrie 2011, 12:16)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      de trei ori pe ascuns nu a fost tradare. La americani e problema. Un semnal mai clar de cine e condus partidul nu cred ca se poate.
  • +30 (34 voturi)    
    Cazul Geoana,o prostie marca Ponta. (Luni, 7 noiembrie 2011, 22:06)

    mircea [anonim]

    De ce s-o grabi Ponta,cand cu doua zile in urma spunea altceva,nu inteleg.Oricum toata actiunea nu pare bine pregatita,in sensul ca nici toti senatorii USL nu cunosteau miscarea,iar iesirea lui Ilie Sarbu a fost mai mult pentru a-si sustine ginerele.Ponta l-o fi amenintat ca-l scobeste daca nu iese la atac.Prea sa comportat prosteste si Ilie Sarbu.Geoana,acum ar fi fraier sa cedeze.Eu cred ca poate ramane presedintele sanatului si ca independent.Si-a castigat postul de senator corect,prin vot uninominal .Iar Ponta a ajuns sa se certte cu toata lumea si se viseaza premier.Numai ca nu stie cine-l va nominaliza,pentru-ca oamenii care pot face asta,cred ca nu o vor face.De fapt,dupa actiunea din seara asta,nu stiu cati romani ar mai vota Ponta,Antonescu,USL.Ponta a aratat toata rautattea si prostia de care este capabil.Sau poate ma insel si ne va arata ca este capabil si de mai multe.De multe ori,pilotii de curse,nu sunt prea sanatosi cu capul.
    • +12 (16 voturi)    
      Diversiune (Luni, 7 noiembrie 2011, 22:21)

      mutulica [anonim] i-a raspuns lui mircea

      S-ar putea sa fie o perdea de fum pentru a masca esecul la referendum. oricum saptamana viitoare se limpezesc apele.
    • +12 (16 voturi)    
      nu e pilot! (Luni, 7 noiembrie 2011, 23:14)

      tony [anonim] i-a raspuns lui mircea

      nu e pilot si nici copilot e doar un gutzulan cu relatii care stie sa faca rost de bani si ii spala in motorsport.
  • +28 (32 voturi)    
    ce talente ascunse are... (Luni, 7 noiembrie 2011, 22:06)

    dan [anonim]

    Ponta? Intriganta lui enervanta va distruge psd-ul dinauntru. PDL-se poate relaxa si admira cum se distruge un partid...
    Se zicea ca Geoana era apreciat ca "prostanac" de eminenta cenusie a psd-ului,oare cum o fi apreciatponta? Nu as fi crezut ca dupa Geoana se poate ajunge mai jos...Errare humanum est,in errore perseverare stultum!
  • -10 (20 voturi)    
    Mai degraba mi se pare ca asta e... (Luni, 7 noiembrie 2011, 22:12)

    FlorinS [anonim]

    Razbunarea lui Blaga!

    E clar ca PSD-ul pierde functia, dar cel care se incalzeste e Blaga, conform articolului.

    Blaga cu care nimeni din opozitie nu are nici o treaba! Nimeni nu l-a atacat in campania pentru sefia PDL..

    Blaga de care pana azi, nu s-a mai auzit nimic! O fi valabila si invers treaba cu 'cainele care latra nu musca?' Eu cred ca da!
  • +24 (30 voturi)    
    draga Ponta ! (Luni, 7 noiembrie 2011, 22:17)

    dorel [anonim]

    Geoana asa fraier cum il crezi tu .... a fost votat de aproape jumatate din romani ...
    nici in cele mai ascunse fantezii ale tale nu vei fi votat nici de 25% din cei care l-au votat pe Geoana
  • +21 (27 voturi)    
    PSD, cu Ponta-n frunte, e in vrie... (Luni, 7 noiembrie 2011, 22:20)

    Colette [utilizator]

    Intotdeauna am sustinut ca acest 'partid - mamut' se va distruge din interior prin implozie. Poate asta e soarta partidelor care se dau pe mana unor nulitati ca acest Ponta si toti cei care il inconjoara, il sustin si-l sfatuiesc tare prost! Geoana o sa-i joace 'in foi de vita', sunt convins ca a venit de la americani cu ceva 'sfaturi' si tine legatura cu un specialist in rezolvarea unor asemenea confilicte (nici un SUA nu sunt raritati). E un meci care, daca ati observat, a acoperit referendumul de la Constanta, rezultatul sau deplorabil, controversele create si mai ales a scutit PSD-ul de o declaratie oficiala referitoare la situaita de la Constanta, la precedentul creat si servit 'pe tava' UDMR-ului. Aici chiar tind sa cred ca este mana lui Iliescu si a lui Nastase, cei care stapanesc asa de bine 'arta manipularii si disimularii in politica'. Activitatea din Senat o sa fie blocata pe discutii sterile privind procedurile, statutul, etc. Legi importante raman in sertare, vine vacanta de Craciun...si trece si anul asta. Pana incepe noua sesiune parlamentara se pot intampla multe...
    • +11 (13 voturi)    
      Nu-i bai! (Luni, 7 noiembrie 2011, 23:24)

      nana [anonim] i-a raspuns lui Colette

      Declaratia oficiala poate fi ceruta si maine sau poimaine. Inca se mai poate. Chiar este interesant pentru romani de stiu, cum a fost organizat acel referendum si care sunt rezultatele?
    • -1 (1 vot)    
      dar este o comparatie superba! (Marţi, 8 noiembrie 2011, 13:25)

      Cristi I [utilizator] i-a raspuns lui Colette

      Pai ii faci un compliment pedesereului cu astfel de comparatie astrofizica!
      "se va distruge din interior prin implozie."sugereaz soarta unui astru care a adunat atita materie, incat forta gravitatiei, devenita imensa, nu mai poate fi contrabalansata de reactorul de fuziune din centru, iar steaua se prabuseste in ea insasi, face implozie ca o supernova ... In vreme ce invelisul exterior este aruncat in spatiu in toate partile, ce crezi ca se va intampa cu partea central, cu nucleul dur, vom avea o stea neutronica, sau o gaura neagra, ce ameninta sa inghita tot sistemul solar?!
  • +19 (23 voturi)    
    Grozav! (Luni, 7 noiembrie 2011, 23:13)

    nana [anonim]

    Nu stiu de ce, dar Geoana incepe sa-mi devina simpatic! Am sentimentul ca vom asista la un alt scenariu inedit in politica romaneasca, unde PSD mai face un pas mare inapoi. Mult succes in regresul politic domnilor usl-isti! :)

    nr. 13 al postarilor era prea obsedant. :)
  • +14 (18 voturi)    
    Si totusi (Luni, 7 noiembrie 2011, 23:19)

    nano2k [utilizator]

    Si totusi e de plans, oameni buni. Desi te paleste râsul la prima vedere, eu ma intreb, oare cand o sa vedem atata inversunare pe probleme serioase pentru România si nu pe prostii de genul asta. Circul nu tine prea mult de foame din pacate.
  • +15 (17 voturi)    
    realitatea (Luni, 7 noiembrie 2011, 23:24)

    dum_i [utilizator]

    realitatea este ca oricum o sa il excluda, dar au nevoie disperata si de sefia Senatului.

    Asa ca Geoana are 2 optiuni:

    1. e exclus

    2. demisioneaza de la Senat si dupa, este exclus.
  • +14 (20 voturi)    
    Rusine (Luni, 7 noiembrie 2011, 23:34)

    Fane [anonim]

    Rusine, Geoana merita a 2-a pozitie in stat pentru ca a avut totusi sustinerea votantilor, fata de un agarici ca Ponta care nu inteleg de unde a rasarit.

    Asta demonstreaza ca ei nu dau 2 bani pe democratie, tot comunisti sunt si tot precum comunistii se submineaza unii pe altii - intre factiuni.
  • +17 (21 voturi)    
    politica? diplomatie? (Luni, 7 noiembrie 2011, 23:46)

    NewLevel [anonim]

    Eu vad lucrurile in felul urmator: acum 2 ani Geoana era nr. 1 in PSD. Sa ne amintim de confruntarea finala, ce "piese grele" avea in spate: Maia Morgenstern, dar si CrinA. Ceva mai in spate, in umbra, SOV si Ion Iliescu.
    Acum, sef e PontaChe si in spatele lui sint aceiasi oameni. Pe PontaChe il deranjeaza teribil ca Geoana iese in fata intr-o serie de evenimente. El, in loc sa-l "domesticeasca" pe Geoana, sa-l "incadreze" in intreprinderea PSD, sa-l puna la lucru pentru binele lor comun, il da afara. Nu suporta sa ia caimacu' altcineva in afara de el. Diplomatie = zero.
    Pe partea cealalta, puterea raspunde, conform legilor fizicii, cu o actiune egala si de sens contrar. In loc sa-l cistige pe Geoana si sa-l trimita in partidul de rezerva al lu' Oprescu, cistigind astfel un om si o functie fara o prea mare cheltuiala de energie, ei se apuca de razboi. Oricum Geoana nu are altceva de facut decit sa se refugieze alaturi de Oprescu.
    Chestia asta ar trebui sa le dea de gindit si unora si altora: nu te duci la razboi cu mintea infierbintata de orgoliu si nu te apuci sa omori balaurul cu prastia.
  • -1 (9 voturi)    
    sau (Marţi, 8 noiembrie 2011, 0:08)

    Nam [anonim]

    o alta mutare politica: Geona trece la independenti in barca puterii si USL voteaza pentru excludere in timp ce PDL il pastreaza in functie pentru a le face treaba :))
  • +11 (13 voturi)    
    ca de obicei poanta asta face o mare gafa haha (Marţi, 8 noiembrie 2011, 4:57)

    singeorz [utilizator]

    exact vor pierde sefia senatului si o merita din plin
  • +6 (8 voturi)    
    dea gradinita (Marţi, 8 noiembrie 2011, 7:26)

    Ashali Salamdanam [anonim]

    E ca la gradinita. Hai ca m-am suparat pe Gionel si il iau la bataie..
    Trebuie sa fi chiar retard ca Tonta sa vrei sa schimbi sefia (pe care o detii) la senat in.. minoritate. Oare domnul Tonta are ceva neuroni in cutia dumnealui.
    E penibil. Apoi Ilici si Bombonel sunt ca doua matroane iesite la pensie si care il indruma pe nepotul Tonta sa nu faca pisu pe langa. Cat de penibili sunt!
    Asta dovedeste un singur lucru: IMATURITATEA POLITICA SI STRATEGICA A LUI TONTA LA SEFIA PSD-ului. Dumnealui nu a stiut sa cultive o relatie decenta cu Prostanacul, mai destept decat el din ce se vede si a ajuns sa ia decizii pripite la nervi. PENIBIL!! Nu stiu daca o sa mai auzim de TONTA dupa ce o sa cada liber de la ultimul etaj.
  • -4 (6 voturi)    
    Ce interesant!!! (Marţi, 8 noiembrie 2011, 8:45)

    catalin_mattei [utilizator]

    Ma distreaza cum portocalele ii iau apararea lui Geoana.. daca exista pic de moralitate isi pastrau pozitia initiala ca Geoana trebuia sa demisioneze dupa momentul jenant din casa lui Vantu ( ca tot este acesta la bulau acum)... dar nu!!! Pana la urma portocalele trebuie sa fie fericite ( zemos de fericite).. o sa se mai imbogateasca cu un personaj la colectia penalilor din UNPR.. URA!!! Traiasca imoralitatea in Romania!!!
  • +3 (5 voturi)    
    .....IARBA doboara COPACII...Viitorul e GAZON..... (Marţi, 8 noiembrie 2011, 8:59)

    jango cage [anonim]

    .
  • +6 (8 voturi)    
    Se mananca intre ei. Pofta buna! si la mai multi.. (Marţi, 8 noiembrie 2011, 10:24)

    ioan [anonim]

    Comunisto-Activisto-Securistii au ajuns la capatul rabdarii, daca se dau in asemenea spectacol. E foarte bine sa faca asa in continuare pentru ca acest amarat de popor sa realizeze odata ca cu ei nu exista nici o speranta, pentru un viitor mai bun.
    Ce ne-au adus comunistii dupa razboi? Ce ne-au adus urmasii lor in frunte cu Iliescu dupa revolutie? Numai clanuri mafiote, interlopi si regi, imparati sau presedinti tigani. S-au unit impotriva romanilor pentru ca stiu ca "mamaliga nu explodeaza". Va veni vremea cand toata gasca tiganeasca ajunsa in fruntea tarii sa fie inlaturata si asezata acolo unde le este locul. Deocamdata se mananca singuri. Pofta buna!
  • +1 (3 voturi)    
    Un nou partid (Marţi, 8 noiembrie 2011, 10:25)

    Arlechin [utilizator]

    http://www.gandul.info/politica/varianta-de-avarie-pentru-mircea-geoana-infiintarea-unui-nou-partid-ce-rol-va-juca-vanghelie-8948983
  • +2 (4 voturi)    
    Anul acesta Craciunul a venit mai devreme (Marţi, 8 noiembrie 2011, 10:48)

    gigi_d [anonim]

    pentru PDL
  • +3 (5 voturi)    
    ponta- incapabil (Marţi, 8 noiembrie 2011, 11:06)

    dorina [anonim]

    un om care nu i capabil sa si organizeze familia, s-o intretina....credeti ca ca i capabil sa conduca un partid? ..... de o tara ....sa nu mai vorbim.
  • 0 (4 voturi)    
    Sistemul se apara - miza acestei maziliri (Marţi, 8 noiembrie 2011, 11:22)

    Rational1 [utilizator]

    De fapt se urmareste suspendarea lui Basescu, acum cu sanse mari de reusita.
    Evolutiile din ultimii ani si deciziile sau luarile de pozitie a lui Bsescu si PDL au crescut nemultumirea populara, iar sansele de a-l suspenda si apoi demite pe Basescu sunt suficiente. Prin urmare USL pregateste debarcarea lui Basescu, dar Geoana ii incurca.
    In spatele acestor manevre se afla oligarhii calcati pe coada: SOV si Luca sunt doar unii dintre ei. Au nevoie disperata sa-l debarce pe marinar pt ca marinarul cu toate greselile sale e totusi din alta lume, din tabara pro americana. Acesta e meciul, iar Geoana e doar un pion care trebuie sacrificat. Chiar daca USL trebuie sa inventeze reguli noi pentru asta. Poporul nestiutor va aplauda.
  • -2 (4 voturi)    
    mai bine Geona (Marţi, 8 noiembrie 2011, 11:25)

    Bartti [anonim]

    Cat de usor am fost manipulati la alegerile prezidentiale. Nimic nu e intamplator. ar trebuii sa stim daca "mickey mouse" e sustinut de KGB sau CIA. prefer CIA asa ca Geoana e "THE BEST"!!!!!
  • +3 (5 voturi)    
    PontaChe (Marţi, 8 noiembrie 2011, 11:33)

    Gabi M [utilizator]

    din fara minte a devenit si tot marioneta lui Iliescu si a coruptului Nastase ramane!Iar Floricel Chiul Crin isi sustine copilotul si clanul rosu si implicit pe Iliescu!Halal liberali!Am ajuns sa-l apreciez pe Geoana!Si,cred ca acesti fosti nomenclaturisti,Iliescu si Nastase,cunoscuti prorusi,s-au suparat foarte tare ca Geoana s-a dus in SUA si nu in Rusia si si-au pus marioneta pe PontaChe sa--l "execute" pe Geoana!
  • 0 (2 voturi)    
    teatru (Marţi, 8 noiembrie 2011, 12:14)

    yoyo [anonim]

    ca sa vezi unde duce invidia unora !
    decat ponta,mai bun geoana,decat mircea,mai bine blaga.
    tineti-o tot asa !
  • +1 (3 voturi)    
    Prostarlanul (Marţi, 8 noiembrie 2011, 12:14)

    cipnpopa [utilizator]

    Debarcarea lui Geoana este o gafa politica care vine intr-un moment in care UNPR culege tot ce se poate de pe la USL. Deja oameni ai muncii indignati de situatie scriu comentarii pe blogul lui Geoana prin care acesta este invitat in UNPR. Administratorii blogului lui Geoana le accepta, asa, mai in scarba...
    In alta ordine de idei, viziunea PSD asupra modului in care se ocupa functiile in stat este suspecta. Presedintele Senatului, adica cel care-l inlocuieste pe seful statului ales direct, poate fi numit doar de o mana de senatori dintr-un anumit partid.
    Pe de alta parte, in mistica lucrurilor care se intampla, putem vedea si o situatie cu 180 de grade diferita fata de cea din campania electorala din 2009. Dl. Geoana este in pericol de a fi schimbat, in timp ce dl. Basescu il relaxeaza pe Vantu. Dl Ponta nu a strigat inca "Daciana, dragostea mea", dar pot sa jur ca mana lui Liviu Dragnea e tot acolo!
  • 0 (2 voturi)    
    ce interes prezinta stirea asta? (Marţi, 8 noiembrie 2011, 13:16)

    Cristi I [utilizator]

    pe cine intereseaza?
    Indiferent daca este vorba de Ponta, Geoana, vanghelie, Crin Antinescu sau Patriciu, nu sunt decat masti, marionete, in spatele lor este tot papusarul-sef, batranul kaghebist cu rinjet hidos pe fata!
    Pe cine crede ca prosteste, ce se schimba daca a pus alta interfata grafica, a schimbat modleul de screen-saver? In interior motorul, kernelul KGB-ist ramane acelasi!
  • 0 (0 voturi)    
    Ponta - Geoana (Marţi, 8 noiembrie 2011, 21:27)

    Nick [anonim]

    Bine spunea cineva mai sus,"patetici"! Dar asta e stilul PSD,unde in afara de Iliescu si Nastase,nu gasesti oameni politici adevarati ci doar amatori,care,daca ii intrebi,nu prea stiu doctrina partidului...Pacat ca liberalii n-au inteles inca,faptul ca nu se prea poate conta pe PSD,unde Iliescu si Nastase nu mai au putere de decizie,iar ceilalti se sfasie pentru orice numai pentru partid,doctrina sau pricipii,nu...S-ar putea ca,la urmatoarele alegeri PNL sa planga! Mult mai bine era sa mearga singuri iar o eventuala alianta sa fie post electorala...
  • 0 (0 voturi)    
    ..de ce?! (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 11:42)

    NicuBerneantu1310502426502 [anonim]

    Deci sa inteleg ca PSD-UL pune mai presus de toate,interesele partidului,inaintea celor nationale?!!!!!...de ce la-u lasat singur pe Mircea Geoana ,singur,la intalnirea cu delegatia FMII...?!!!...si iata un mic dictator...!!!.PONTA...!!!...nici nu vreau sa ma gandesc ce ar urma daca ar ajunge presedinte sau premier...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version