UPDATE REFERENDUM CONSTANTA: 43% prezenta dupa centralizarea datelor din 514 din cele 515 sectii. Pentru validare este nevoie de jumatate plus unu

de I.C.     HotNews.ro
Luni, 7 noiembrie 2011, 9:42 Actualitate | Politic


In urma centralizarii datelor din 354 de sectii de votare din totlaul de 515 sectii, prezenta la referendumul privind reorganizarea administrativa a judetului Constanta este de 43%, informeaza Mediafax. Pentru ca referendumul sa fie validat este nevoie de prezenta a jumatate plus 1 din numarul total al alegatorilor.
UPDATE Potrivit reprezentantilor Biroului Electoral de Circumscriptie Constanta, pana la ora 12.00 au fost primite datele din 514 sectii de votare dintr-un total de 515, iar procentul de prezentare la urne este de 43%, informeaza agentia de presa citata anterior. Reprezentantii BECJ Constanta au decis insa sa ia o pauza de cateva ore, anuntand ca vor face publice la ora 16.00 rezultatele oficiale ale referendumului.

Potrivit informatiilor furnizate de reprezentantii Biroului Electoral de Circumscriptie Judetean Constanta (BECJ Constanta), luni, pana la ora 8.00 fusesera centralizate datele de la 354 de sectii, rezultand o prezenta de 43%. De asemenea, 95% din totalul celor prezenti la vot au fost impotriva desfiintarii judetului Constanta.

Potrivit unui comunicat al PDL Constanta, in urma numararii efectuate de reprezentantii PDL in peste 70 la suta din sectiile de votare din judetul Constanta prezenta la vot este de 43,37 la suta.

Locuitorii din judetul Constanta au fost chemati la referendum, duminica, pentru a spune daca sunt de acord sau nu cu desfiintarea judetului.

Referendumul, la care erau asteptate 632.776 de persoane, a fost organizat in baza unei hotarari votate in 22 iunie de consilierii PSD si PNL, dupa ce reprezentantii PDL au lansat tema reorganizarii administrativ-teritoriale a tarii.

Hotararea CJ a fost atacata apoi in instanta de catre prefect, insa Curtea de Apel Constanta a respins, in 13 octombrie, actiunea acestuia.

Organizarea acestui referendum a provocat controverse intre prefectul judetului Constanta, Claudiu Palaz, si presedintele CJ, Nicusor Constantinescu, care se acuza reciproc ca incalca legea.

Referendumul nu a fost lipsit de probleme. Una dintre acestea este reprezentata de absenta de la BECJ Constanta a angajatilor de la Directia de Statistica din Constanta. Acestia ar fi trebuit sa centralizeze datele venite de la sectiile de votare. In lipsa lor, BEC a decis ca rolul lor sa fie preluat de angajati ai Directiei Judetene de Evidenta a Persoanelor Constanta, institutie aflata in subordinea Consiliului Judetean. Prefectul judetului Constanta, Claudiu Palaz, a contestat aceasta masura precizand ca institutia in discutie nu este abilitata sa faca centralizarea datelor.

O alta problema asupra careia prefectul judetului atrage atentia este prelungirea referendumului cu o ora. Palaz a anuntat ca va face plangere penala impotriva membrilor BEC care au luat aceasta decizie incalcand legea.

Pentru acest referendum Consiliul Judetean Constanta a alocat doua milioane de lei.

Potrivit unor surse citate de Ziua de Constanta, luni, la ora 16.00, presedintele CJC, Nicusor Constantinescu va anunta rezultatul final al referendumului local.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   
















6779 vizualizari

  • +28 (40 voturi)    
    Total pe langa (Luni, 7 noiembrie 2011, 9:50)

    hot news [utilizator]

    Bani aruncati de USL pe fereastra. Un referendul total pe langa subiect fara nici un fel de explicatie coerenta data asupra sa.
    • +20 (26 voturi)    
      si nu se imputa? (Luni, 7 noiembrie 2011, 10:50)

      naiv [anonim] i-a raspuns lui hot news

      banii acestia nu ar trebui imputati consilierilor care au decis referendumul?
      • +5 (7 voturi)    
        Vedem altceva (Luni, 7 noiembrie 2011, 15:27)

        Miami vice [anonim] i-a raspuns lui naiv

        Vedem scorul electoral USL in judetul Constanta.Este clar USL are 43% in judetul rosu Constanta. Deci sondaje;e care i;l creditau du 51% in preferinta daca ar fi sa votati duminica nu sunt reale.A fost duminica si nu au facut decat 43%.Si atat.In realitate este o infringere de marca a PSD. Mazare si Constantinescu le-a facut un cadou nesperat PDL .A aratat lumii ce slabi sunt.A iesit prost pentru ei.In 2008 la locale PSD+PNL aveau 80% din voturi.Acum au scos numai 43.Sunt pe topogan .Urmeaza sa fuga mazare din tara ca se apropie si procesul lui.Se duce dupa Borcea la Miami.
        • 0 (18 voturi)    
          Nu-i chiar asa (Luni, 7 noiembrie 2011, 16:43)

          Bogdan C [anonim] i-a raspuns lui Miami vice

          Eu la urmatoarele alegeri o sa votez USL. De ce? Pentru ca m-am saturat de PDL si nu am o alternativa mai buna. Asta nu inseamna ca consider ca USL e viitorul tarii, partidul ideal. E pur si simplu raul mai mic. Daca as locui in Constanta nu m-as fi dus la referendum pentru ca am lucruri mai bune de facut. Din cate mi-am dat seama si altii gandesc la fel. La alegeri multi or sa voteze pentru USL din sila de PSL/Basescu, nu pentru ca ar fi sustinatori infocati ai lui Ponta sau Antonescu.
          • +7 (9 voturi)    
            Gândirea asta.... (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:26)

            ha [anonim] i-a raspuns lui Bogdan C

            Exact pe oameni de genul ăsta se bazează şi USL când îşi va prezenta oamenii pentru alegeri.

            Nu adevărata competiţie contează, ci faptul că oamenii s-au plictisit de PDL şi indiferent ce prostii ar mai debita, ei tot vor câştiga alegerile. Şi atunci de ce să se chinuie să caute oameni competenţi în partid?! Îi scoatem la înainte tot pe Năstase & Co, că nah... tot vom câştiga alegerile, deoarece oamenii s-au plictisit de PDL.

            În loc să-ţi găseşti un om care să te reprezinte (din orice partid, nu-mi pasă) şi căruia să-i ceri socoteală pentru faptele sale dintr-un mandat, zici: Hai să-l votăm acum şi pe celălalt, că m-am plictisit de stat acasă. Şi pe urmă stăm şi ne plângem că pică drobul de sare.

            Auzi... plictisit. O inepţie mai mare nici că am putut să aud. De ce nu te plictiseşti şi când traversezi strada... şi nu te mai uiţi în stânga să vezi dacă vine vreo maşină?!

            Şi culmea: uitându-mă la numărul de voturi (8 din 8), aş zice că majoritatea gândesc ca tine. Nu contează ce face partidul de guvernământ, o dată la 4 ani se face rocada (că tot e cuvânt la modă astăzi). Atunci de ce să mai pierdem bani organizând alegeri (pungi de făină, sacoşe cu detergent şi mai ştiu eu ce cârnaţi)?! Propun să fie în constituţie: o dată la 4 ani puterea trece în opoziţie, şi opoziţia să preia puterea. Şi ca să nu se supere nimeni, dăm la fiecare 50%. Din oficiu...
        • +2 (2 voturi)    
          esti prostut (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:05)

          sunu [anonim] i-a raspuns lui Miami vice

          Numarul de alegatori asteptai la vot este necunoscut..ala 632000 era valabil in 2002..in judetul constanta n-a murit nimeni de 10 ani ?
          • 0 (0 voturi)    
            devlet_sezghin93@yahoo.com (Marţi, 8 noiembrie 2011, 22:37)

            devlet [anonim] i-a raspuns lui sunu

            dar...si de 10 ani nu au mai facut alte generatii varsta majoratului?...gandesti bine...da doar pt tine...
        • 0 (2 voturi)    
          să mai cugetăm (Marţi, 8 noiembrie 2011, 4:38)

          Sakura [utilizator] i-a raspuns lui Miami vice

          Păi s-au prezentat 43%, dar din aceştia majoritatea au votat după dorinţa USLului. Dacă la fel se vor prezenta lucrurile şi la alegeri, vor câştiga.
    • +9 (17 voturi)    
      Ridicol (Luni, 7 noiembrie 2011, 12:00)

      ovid [anonim] i-a raspuns lui hot news

      Si care ar fi rezultatul practic al acestui referendum? Daca cetatenii nu sunt de acord cu reorganizarea administrativ-teritoriala, ce vor face? Isi declara independenta fata de Romania si isi proclama un nou stat? Cum se va chema? Republica Mazare?
    • -4 (14 voturi)    
      chiar total pe langa nu e... (Luni, 7 noiembrie 2011, 12:12)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      E ca raspuns al dorintei de regionalizare a coalitiei de guvernamant. Una care se dorea a fi facuta prin asumarea raspunderii daca baetii de la udemere nu doreau tarisoara lor.

      Daca vrei sa vezi bani aruncati pe fereastra uita-te la referendumul din 2009. Nea base stia ca trebuie un al doilea referendum dar a dat-o inainte pentru manipularea maselor.

      De pe Wiki:

      "Întrucât conform Constituției României, poporul își exercită suveranitatea atât prin reprezentanții aleși în Parlament, cât și direct, prin referendum, Parlamentul este obligat să acționeze în sensul dat de rezultatul înregistrat. Pentru trecerea la Parlament unicameral este nevoie de modificarea Constituției, procedură care se validează printr-un alt referendum. Reducerea numărului de parlamentari se face prin lege organică, inițiată și adoptată în Parlament și promulgată de șeful statului."

      "Ca răspuns la apelul la referendum făcut de președintele Traian Băsescu, Partidul Național Liberal a introdus un proiect de lege care să reducă numărul parlamentarilor la un total de 316 reprezentanți - 99 de senatori și 217 de deputați"
      (23.10.2009)
      • -3 (11 voturi)    
        hmm (Luni, 7 noiembrie 2011, 13:27)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui justin

        De dragul statisticii, parca acel referendum a fost lipit de niste alegeri, asa ca a costat doar hartia, nu si costurile aferente aranjarii locatiilor, platii oamenilor care participa administrativ la referendum etc.
        • -1 (5 voturi)    
          o fi fost (Luni, 7 noiembrie 2011, 15:11)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui gogu

          De dragul statisticii... el a fost facut in toata tara, nu doar intr-un judet...

          In orice caz, era doar un alt exemplu, la fel de "corect" ca acesta. Se pare ca nu era bun exemplul daca am luat atatea minusuri.
        • -2 (8 voturi)    
          De dragul adevarului, a fost praf in ochi (Luni, 7 noiembrie 2011, 15:31)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui gogu

          A fost o manevra electorala a candidatului aflat in functie, Basescu, total ilegala.
          Legea electorala interzice publicitatea electorala pe o anumita raza in jurul sectiilor de votare.
          Prin manevra cu referendumul ala populist, Basescu a patruns cu publicitatea sa electorala pana in cabinele de vot, cinstit nu?
          Tema era superpopulista, mai ales dupa o campanie antiparlament purtata cu presedintele tarii in frunte.
          Curat democratie!
          Ce s-a ales de referendumul ala? Praful de pe toba.
          De ce? Opozitia nu s-a opus discutarii in parlament a unei legi pe tema in cauza.
          Portocalii nu s-au inghesuit !
          A fost un exemplu de cinste marca Basescu-Boc.... mai votati-i..
        • +3 (3 voturi)    
          ai votat atunci? (Luni, 7 noiembrie 2011, 16:10)

          Anonimus [anonim] i-a raspuns lui gogu

          daca da, poate iti mai amintesti ca au existat sectii de vot distincte, una pentru referendum, alta pentru alegeri, cu comisii disnticne, in aceleasi locatii (scoli). asa ca in niciun caz n-a costat numai hartia.
          • +2 (2 voturi)    
            mda (Marţi, 8 noiembrie 2011, 4:36)

            Sakura [utilizator] i-a raspuns lui Anonimus

            Da, au fost secţii distincte, dar nu din vina organizatorilor ci la dorinţa PSD/PNL, care afirmau că oamenii sunt prea proşti şi se încurcă dacă primesc două buletine de vot în mână şi deci au făcut două secţii cu câte un buletin de vot.
  • +33 (41 voturi)    
    Intrebare pentru copii mici (Luni, 7 noiembrie 2011, 9:54)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    "Sunteti de acord cu desfiintarea unitatii administrativ-teritoriale, judetul Constanta?"
    Si ce va deveni teritoriul actualului judet ? Cum se va numi "judetul"? Nicio vorba despre noua regiune (mai mare) care va avea, probabil, conducerea tot la Constanta.

    E ca si cum ai intreba un inginer "Sunteti de acord sa nu mai fiti sef de echipa ?", fara sa-i spui ca daca zice DA devine sef de santier...
    • +3 (3 voturi)    
      deci au votat nu pentru jud. Moldova (Luni, 7 noiembrie 2011, 16:12)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      in rest, ramane cum am stabilit. cat timp se numeste Constanta, poate fi si cat toata tara.
  • +29 (37 voturi)    
    cat a acostat??/ (Luni, 7 noiembrie 2011, 10:00)

    all [anonim]

    cred ca s-au terminat toate cate erau de facut in Constanta.. si era cazu sa faca un referendum.. care nu foloseste la nimic...
  • +32 (38 voturi)    
    Bani publici aruncati de PSD (Luni, 7 noiembrie 2011, 10:01)

    dan [anonim]

    Au vrut sa faca o demonstratie de forta, dar normal ca cetateniilor nu le-a pasat de jocurile lor politice si referendumul nu e validat.

    Alti bani aruncati pe fereastra din grija PSD. Asta fac de 20 ani cu banii romanilor.
  • +34 (40 voturi)    
    Demagogie pe banii publici (Luni, 7 noiembrie 2011, 10:20)

    Fiecare isi face judetul lui..?! [anonim]

    In jud. Suceava, la Gura Humorului, ieri, a fost inaugurata o maternitate noua, moderna. A costat 2 milioane de lei, adica exact suma risipita de consilierii USL din jud Constanta pt un referendum de orgoliu, fara nici un fel de consecinta juridica reala (in afara de nshpe procese, pana la CC si scandaluri mediatice fara sfarsit).

    Ieri seara, la ora 20.00, cand au vazut ca nu au cum sa scoata 50%+1 participanti, s-a prelungit cu inca o ora si au fost scosi oamenii din case, la tara, de catre primarii PSD-PNL.

    Evident, referendumul e inutil, pt ca un grup minoritar de cetateni nu poate bloca toata reorganizarea administrativ-teritoriala a Romaniei, care nu poate fi decisa decat de Parlamentul national, nu de niste primari de capul lor.

    Si mai trist este ca acest circ va fi folosit de extremistii separatisti maghiari si secui pentru a justifica organizarea unui referendum propriu de creare, tot ilegala, a unui asa zis 'tinut secuiesc'.

    Fara sa vrea, cu prostia obisnuita, alianta asta PSD-PNL va da o mana de ajutor si separatismului maghiar..
  • +17 (25 voturi)    
    Gogu (Luni, 7 noiembrie 2011, 10:31)

    miki [anonim]

    Am inteles ca referendumul a fost atacat in instanta de prefect.Instanta a spus ca este corect,sa se faca.Atunci cei din instanta sa plateasca costurile acestuia ca eu nu sunt de acord sa platesc taxe si impozite pentru prostiile PSD, PNL si judecatori.Ce ar fii dragi si stimati judecatori daca nu ne-am plati impozitele cei din tara asta?De unde ati mai lua 12-15000 lei lunar?Noi de ce sa va respectam daca dvs nu o faceti?Pentru ce si pina cind ,noi pulimea, sa stam la mina politicienilor mirlani si lipsiti de respect?Muncim la negru si va dam taxe cind om avea cit aveti si voi judecatorii si politicieni.Pina atunci mai asteptati!
  • +17 (25 voturi)    
    Si cu asta ce-au realizat? (Luni, 7 noiembrie 2011, 10:31)

    Tase Rotta [utilizator]

    Cu 2 milioane lei ( 20 miliarde vechi) se puteau repara 10 scoli; se puteau cumpara 20 microbuze scolare sau se puteau plati 4000 de asistati sociali sau insotitori de persoane handicapate.
    Dar ce sa-i faci daca unii vor sa arate de fapt cat sunt ei de....handicapati mintal!
    • -1 (5 voturi)    
      ca (Luni, 7 noiembrie 2011, 12:49)

      ca [anonim] i-a raspuns lui Tase Rotta

      ca sa nu mai spun ca a ridicat mingea la fileu pentru udmr care, in cazul unei eventuale incercari de reorganizare teritoriala, va decide efectuarea unui referendum local in harghita si covasna.

      si daca le iese ca harghita si covasna sa se uneasca?

      si daca le iese ca harghita si covasna sa devina regiune autonoma?

      poate chiar independenta?

      orbirea de orgoliu si prostie a pesedeului nu are limite. tot o sectie a cominternului criminal au ramas.
    • -2 (2 voturi)    
      de ce nu spui bazine de inot, telegondole.... (Luni, 7 noiembrie 2011, 15:36)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Tase Rotta

      Ca din astea face PDL-ul cu banii din buget....
      dai exemple frumoase dar rupte de realitate...
      In realitate madam Udrea arunca cu banii aiurea.
      Si de ce nu spui cat vom cheltui cu reorganizarea teritoriala?
      Daca se face o sa ne coste enorm, informeaza-te tu de ce ....
      • +1 (1 vot)    
        iar te-au dezinformat la partid? (Marţi, 8 noiembrie 2011, 11:46)

        curios [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        adica instructorul tau de partid nu stie ca prima telegondola a fost facuta de MAzare la Cta? si ca Oprescu vrea una in Bucuresti? Cea de la Vurlcan este pt. zona de minerit! acolo nu trebuie facut nimic fara aprobarea lui Wizard? cel care s-a afirmat drept Nobel in economie si care stie ce investitii trebuie facute? Acum cinci ani, un alt postac rosu ZBIERA ca nu sunt bazine de inot si ca nu apara urmasi pt. Camelia Potec. Acum nu e bine ca se fac!
  • +15 (21 voturi)    
    Manipularea TV..... (Luni, 7 noiembrie 2011, 10:32)

    Kata [anonim]

    Multe companii private au deja o organizare regionala de foarte multa vreme... din motive de eficienta si reducerea costurilor. De exemplu EON, Romtelecom, RDS, etc, cu care interactionam zilnic, au sedii regionale. Cati dintre clienti au fost nevoiti sa mearga la Bacau pentru a rezolva o problema cu EON-ul, de exemplu? Televiziunile minciunoase sperie lumea ca trebuie sa mearga la Bacau, ceea ce este complet fals. Oricum sunt linistit deoarece apartin celei mai inteligente natii de pe fata pamantului. Restul nu mai conteaza....
  • +15 (21 voturi)    
    Circ marca USL (Luni, 7 noiembrie 2011, 10:33)

    Rescatorul [anonim]

    Aceasta cardasie este tragi-comica. Ar fi de ras daca, intre timp, nu s-ar fi dat de gol ca aparator al justitiei corupte si rapace. Oare cata minte ar putea avea cei care ar vota o asemenea cardasie? Asta sa fie poporul roman? Daca da, atunci Romania este pierduta!
  • +15 (21 voturi)    
    Ma simt ca intr-un vis urat (Luni, 7 noiembrie 2011, 10:34)

    dorin bretan [anonim]

    Sa desfiintezi judetul ca sa faci ce? Si tribunalul ce rol avea? Si tampitii aia de ce s-au dus? 43% -cam multi
  • +17 (21 voturi)    
    Astia din Constanta (Luni, 7 noiembrie 2011, 10:41)

    Gabi M [utilizator]

    se considera stat in stat?Adica la alegrile generale nu s-a prelungit timpul de votare dar la acest referendum al betivului corupt N.Constantinescu se poate,nu?Ca doar acolo legea nu trebuie sa fie respectata!
  • +11 (17 voturi)    
    Referendum Constanta. (Luni, 7 noiembrie 2011, 10:55)

    mircea [anonim]

    Poate o vre-un concurs "Cine-i mai prost si arunca banii pe fereastra"si nu stim noi.Altfel nu vad nici-o justificare pentru prostia celor de la USL Constanta.
  • +10 (16 voturi)    
    Siciliada Constantei (Luni, 7 noiembrie 2011, 11:10)

    Tavi [anonim]

    In aceasta vara am fost in Sicilia intr-o excursie orgnizata. Ghidul ne-a aratat (nu fara oarecare mandrie) vilele fostilor capi ai mafiei. Printre altele ne-a spus ceva ce mi s-a parut halucinant: ca daca in Sicilia s-ar fi organizat un referendum prin care populatia sa se pronunte impotriva sau in favoare existentei mafiei, 99% ar fi votat in favoare mafiei. Si asta intr-o perioaada cand mafia asasina procurori in plina strada, cand America s-a implicat cu CIA contra maiei. Vazand referendumul acesta, mi-a venit in minte istoria mafiotica a Siciliei. Constantenii au votat de fapt indirect in favoare mafiei conduse de Mazare si Constantinescu decat in favoarea existentei judetului Constanta. Le doresc sa ajunga sa fie sabotati de turisti precum a fost odata Sicilia care ajunses la o saracie lucie. Daca Sicilia s-a trezit exista speranta ca se poate trezi si Constanta peste 3 generatii....caci speranta moare ultima.
    • +6 (14 voturi)    
      Cetatenii Constantei (Luni, 7 noiembrie 2011, 12:12)

      Docherul Vesel [anonim] i-a raspuns lui Tavi

      Cine sunt ei? Majoritatea votantilor lui Mazare si Constantinescu sunt stramutati economic din Moldova si Oltenia in perioada constructiei Portului Constanta si a altor obiective industriale in anii 60,docheri din Portul Constanta si muncitori in constructii,muncitoare la Fabrica de prelucrat integrat lana .Calificari reduse la munca fizica .Soti si sotie la fel .Acestia sunt acum ori someri ori pensionari .Locuiesc in cartiere de blocuri facute pentru ei.Nu isi pot gasii alte locuri de munca nefiind calificat.Nu au rude sau parinti la tara in comunele judetului Constanta unde se pot aproviziona pentru subzistenta.Sunt dezradacinati.Familiile sunt alcatuite din sot sotie in aceiasi situatie.Copii de 40 de ani in aceiasi situatie .Acesti oameni sunt foarte vulnerabili.Nu se mai pot intoarce la tara in Moldova sau Oltenia deunde provin.Sunt prea batrani ca sa mai faca ceva.Pentru ei sacosa cu 1 kg de orez ,1 kg de zaha ,1 kg faina si 1 pui pe care le primesc din cand in cand este o mana intinsa care le place.Chiar daca nu depind de ea le place cand cineva le da de inteles ca are grija de ei cat de cat.Ei nu inteleg ca celebra sacosa este platita tot de ei fiindca provine din fondurile municipilului .Si voteaza insistent cu Mazare.Votul lor este un raspuns la sentimentul indus de Mazare ca are grija de ei.Nu sesizeaza mana din buzunar care le ia contravaloarea pungii de alimente prin taxe municicpale care indirect ii fac pe ei sa plateasca mai mult bunuri si servicii.Daca un business este taxat de primarie ei se bucura.Bine le face ....ai dreakului sa fie ....dar taxele se duc in preturile pe care toto ei le platesc....Astia sunt cei care au spus Nu la referendum fara sa inteleaga despre ce e vorba.Daca li se spunea ca urmare a desfintarii judetului Constanta scapa de niste taxe luate de smecherii lui Mazare-Constantinescu poate rezultatul era altul.Intrebarea din referendun se citeste : Vreti sa NU mai primiti sacosa cu pomana?Raspunsul este NU nu vrem .
      • +1 (9 voturi)    
        Adevart graesti (Luni, 7 noiembrie 2011, 12:50)

        Vlad [anonim] i-a raspuns lui Docherul Vesel

        Pacat ca PDL sau UNPR .PP-DD Constanta este compus din oamenii infiltrati de Mazare Constantinescu,care au afaceri cu ei si mananca cu ei.La Bucuresti se stie da si acolo se mananca .Coruptia din Constanta are dimensiuni enorme.Toate institutiile sunt penetrate.
    • +5 (5 voturi)    
      Comparatie absurda (Luni, 7 noiembrie 2011, 15:12)

      ictin [anonim] i-a raspuns lui Tavi

      Comparatia dintre mafie si gasca lui Mazare este complet absurda. In sicilia mafia oferea un serviciu real comunitatii si oamenilor de afaceri. Daca vroiam spre exemplu sa imi deschid o afacere, ma puteam duce la mafiotul local, ii dadeam banii si gata, el se ocupa de autorizatii, taxe si alte prostii, astfel ca eu, patronul nu trebuia sa imi bat capul cu birocratia si spagile la fiecare gica, cum se intampla acum in Romania. De asemenea mafia proteja si populatia locala, ca un fel de politie. Intr-adevar erau in afara legii, daca vorbeai te omorau, dar ofereau si anumite servicii. Pe cand haiele noastre de semi-mafioti iti iau si banii si te mai si scuipa intre ochi. E mai o aproape de adevar o comparatie cu Stalin. Stalin care i-a trmis pe rusi in lagare, ia infometat, ia omorat, dar rusii il iubeau ca era tatuca lor. Cam asa e si Mazarea.
  • +10 (16 voturi)    
    rock (Luni, 7 noiembrie 2011, 11:14)

    rica [anonim]

    o infrangere a usl -ului la aproape un an pana la alegeri. - oare cu ce vor ramane ? -daca nu vor avea 50%+1 -adio Basescu nu va pune pm ul din randul lor- si tenditza e in scadere pentru usl .
    • -1 (1 vot)    
      oare? (Marţi, 8 noiembrie 2011, 4:42)

      Sakura [utilizator] i-a raspuns lui rica

      Care înfrângere? Dacă la alegeri se vor prezenta aceeaşi 43% şi vor vota majoritar ULSul, atunci va câştiga. Ceilalţi 57% care stau acasă nu contează, indiferent ce orientare politică au.
  • +10 (14 voturi)    
    Mda (Luni, 7 noiembrie 2011, 11:22)

    ion [anonim]

    Vreau sa ii intreb pe cei care au zis ca nu vor sa se desfiinteze judetul.

    Ci ce te afecteaza pe tine cetatean de rand faptul ca judetul in care traiesti o sa fie mai mare. Daca se face cu cap sa nu trebuiasca sa mergi zeci/sute de km ca sa faci rost de o stampila, nu vad care ii problema. Pe liderii politici stiu de ce ii intereseaza judete mai putine = mai putine functii de conducere = mai putine locuri caldute de unde poti capusa banii publici.

    Si pana una alta cum se poate ca cineva sa arunce asa cu banii publici. Rezultatul acestui referendum este egal cu zero oricare ar fi el, nu este recunoscut de nimeni, nu este bagat de nimeni in seama, si se face pe un subiect care nici macar nu se afla pe masa de lucru a guvernului sau parlamentului.
  • -9 (13 voturi)    
    Deci 95% impotriva basescu-pdl. E de bine ! (Luni, 7 noiembrie 2011, 11:36)

    John [anonim]

    ...
    • +8 (14 voturi)    
      Brav mafiotule ! (Luni, 7 noiembrie 2011, 12:09)

      cornel [anonim] i-a raspuns lui John

      Esti John din USL sau din URSS ?
    • +6 (10 voturi)    
      Usurel... (Luni, 7 noiembrie 2011, 12:32)

      sln [utilizator] i-a raspuns lui John

      cu matematica pe scari.
      Oricum, referendumul asta caraghios nu s-a legat de simpatia pentru Basescu etc., ci de "desfiintarea" judetului (mai aveau un pic si-i spuneau "furtul judetului").
      Dar procentul de 43% pe unde a disparut in calculul dvs.? Hai sa va ajut - este vorba de 0.95 x 0.43 x 100 = 41% "impotriva".
      E ca-n bancul ala in care de fapt nu i-a dat-o ci i-a luat-o. Va sugerez calduros reluarea aritmeticii de ciclu primar.
    • +4 (8 voturi)    
      Esti sigur ? (Luni, 7 noiembrie 2011, 12:32)

      Constantean [anonim] i-a raspuns lui John

      Pai dintre cei 95% nu cred ca sunt toti impotriva lui basescu - pdl. Sau pro Mazare. Ca sa nu mai vorbim de participarea la acest asa zis vot. Dupa logica ta, toti ceilalti care au votat contra sau care nu au participat sunt impotriva USL + Mazare + N.Constantinescu! Adica peste 59% din electorat. Bine ar fi sa fie asa! Bine ar fi! Sa scapam de ei odata ca ne-am saturat de parazitii astia in Constanta!
  • +10 (14 voturi)    
    referendum (Luni, 7 noiembrie 2011, 11:53)

    je [anonim]

    eu cred ca nicusor , il stiti pe nicusor , baiatul ala care acum cativa ani a adormit in intersectie de "bolnav" ce era, bolnav pe fond etilic, avea niste datorii catre baietii destepti din anturajul lui si s-a gandit sa-i achite din bani publici, mascand totul sub forma unui referendum , a aruncat o galusca pe care gascanii din constanta au inghitito imediat fara sa o rumege deloc.nu poti face frate referendum in baza unei propuneri , care se poate realiza sau la fel de bine nu se poate realiza.constantenii care au iesit la vot , in marea lor majoritate habar nu au ce inseamna reorganizare teritoriala , daca o fii mai bine sau daca o fii mai rau.nicusor a aparut la postul de casa al psd-ului ntv si a prezentat reorganizarea ca pe o apocalipsa ce va sa vina , dupa care judetul c-ta va fii inghitit de pamant.constantenii parca sunt hipnotizati de nicusor si mazarica pt ca orice ar spune ei constanteanul o ia de buna .cu aceti bani publici se puteau face o sumedenie de alte lucruri dupa cum au spus si unii atevorbitori. daca ne amintim bine si aici ma refer la constanteni , anul trecut de sarbatori nu a fost pus pe strada nici un beculetz de sarbatori motivand ca nu sunt bani , si atmosfera in oras in preajma satbatorilor de iarna a fost f banala si lipsita de orice traire , ma astept si anul asta sa ne zica mazarica ca nu sunt bani de beculete . TREZITI-VA CONSTANTENILOR SI SCHIMBATI CEVA . sa aducem un extraterestru la conducerea orasuli si judetului sa scapam de carii.
  • +10 (14 voturi)    
    voturile sunt "numarate" de USL (Luni, 7 noiembrie 2011, 12:17)

    marius [anonim]

    au pus politisti de la evidenta populatiei sa numere voturi duble si triple ale electoratului plimbat cu autobuzele si platit de Mazare in fasole, orez ulei si zahar
  • -3 (9 voturi)    
    uite de ce (Luni, 7 noiembrie 2011, 12:56)

    victor [anonim]

    de ce m-am dus la vot si am votat impotriva desfiintarii jud. ? cu ce ma afecteaza pe mine, cetatean de rand daca se schimba structura admin. ? TOT CE AU REORGANIZAT SI AU MODERNIZAT PDL-ul s-a dus naibii. s-au dus naibii spitalele, scolile, sunt intr-o institutie comasata care dupa reorganizare prin comasarea cu alte doua institutii are o structura de conducere IN PLUS !!!! tot ce au reorganizat s-a dus naibii, nimic nu a iesit bine. de-aia am mers la vot. reorganizare administrativa sau nu, asta e de discutat. dar daca o face pdl-ul, atunci sigur iese rau. deci NU !!!!!!!!
    • +3 (9 voturi)    
      Alt Victor! (Luni, 7 noiembrie 2011, 13:09)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui victor

      Ce are in comun judetul Constanta cu reorganizarea teritoriala si reorganizarea spitalelor etc.?Cate spiatele in jud.Constanta au fost inchise?Dar scoli?
      De ce nu spui pe sleau:sunt unul din pensionarii lui Mazare,care se milogeste si si se injoseste ptr.o punga ptr.mosi si babe?
      Si din care bani crezi ca face Mazare aceasta doamne ajuta?
      Tot din banii tai!Tot din "depozitele"europene",care si asa erau directionate ptr.cei ca tine!
      Dar Mazare vine ca Mos Creaciun si te "cumpara",fara sa dea un cent din buzunarul sau!
      La el se ingoasa contul,iar tie iti maraie stomacul!
      Uneori nu va inteleg logica si principiile.
  • -5 (9 voturi)    
    bani de imputat (Luni, 7 noiembrie 2011, 12:59)

    george [anonim]

    Exista un principiu de drept care spune ca daca cineva a creat o problema, acela nu poate acuza pe altcineva ca n-a rezolvat-o. In cazul de fata, cel care a creat problena este PDL-ul, prin crearea problemei reorganizarii administrativ-teritoriala, si deci tot lor ar trebui sa li se impute banii, nu altcuiva.
    • +4 (4 voturi)    
      Si mai e unul de fapt. (Luni, 7 noiembrie 2011, 15:23)

      dorin bretan [anonim] i-a raspuns lui george

      Faptele administrative nu au autori morali. Au vrut sa faca o demostratie de forta (a lor ) si de prostie ( a populatiei) . Daca si justitia e cu ei, noi s-o taiem spre vest?
  • +6 (10 voturi)    
    pt victor (Luni, 7 noiembrie 2011, 14:09)

    je [anonim]

    victore draga , singurul spital inchis si desfiintat din constanta este cel de boli infectioase de pe b-dul lapusneanu, care surpriza a fost inchis exact de d-nu nicusor constantinescu , se poate verifica asta.are el ceva pregatit pt terenul acela situat intr-o zona buna a orasului.asa ca mai gandeste-te cum e cu reorganizarea .e dreptul tau sa mergi la vot dar nu ne da lectii de civism si corectitudine.ps ai idee cati oameni au fost mutati in alte spitale si cati au ajuns in somaj dupa desfiintarea spitalului mai sus mentionat ??
  • -5 (11 voturi)    
    Ne meritam soarta ca popor!!!!! (Luni, 7 noiembrie 2011, 14:10)

    Maya [anonim]

    Se pare ca din pacate Constantenii au considerat ca alte lucruri sunt mult mai importante decat prezenta la vot si se deviaza de la subiect aiurea in loc sa se discute pe concret.
    Ne meritam soarta ca popor, sa nu ne mai plangem, daca nu am fost in stare sa ne votam viitorul ce mai doresti de la tara asta de rahat?
    Omul de rand o strica nu cei de la putere, ei au reusit sa-i faca pe majoritatea marionete asa cum si-au propus.
    Pacat ca nu aveti putina demnitate sa analizati situatia si sa va fi prezentat la vot.
    Consecintele vor fi vazute dupa cand nu se va mai putea face nimic si atunci va suferi toata Constanta din cauza incompetentei altora.
    • +2 (4 voturi)    
      pai (Luni, 7 noiembrie 2011, 16:23)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Maya

      eu nu m-am dus la vot ptr ca vreau desfiintarea judetului. Daca ma duceam sa votez era mai rau ptr ca cresteam prezenta la vot si deci sansele ca referendumul sa fie validat. Eram convins ca prostimea toata va vota ptr pastrarea judetului.
      comprendo amigos?
  • -5 (9 voturi)    
    Se va valida referendumul (Luni, 7 noiembrie 2011, 14:15)

    sunu [anonim]

    In anul 2002 in jud. Constanta erau 715000 loc din care cu drept de vot 632000 loc.
    In anul 2011 s-au recenzat 680000 loc..iar ce-i cu dreptul de vot nu se stie..daca se scade la nivel statistic 18 generatii in medie de 10000 de noi nascuti.adica 180000 de tineri sub 18 ani care nu au dreptul de vot se ajunge la cei cu drept de vot de 500000 loc. Asa ca toate calculele ce se fac prin raportul celor care s-au prezentat la vot si nr. celor care au dreptul la vot sunt gresite daca se raporteaza la 632000 loc..se va cere ininstanta de la evidenta populatiei nr. persoanelo majore la data recensamantului si se va valida referndumul
  • +3 (3 voturi)    
    Ar trebui spus ca se apara posturile... (Luni, 7 noiembrie 2011, 21:23)

    origine [anonim]

    nu interesele constantenilor. Daca dispar 41 de judete, vor disparea si 41 din posturi, incepand cu cel de prefect si continunad cu cele ale fiecarui organism judetean... Poate ca originea impartirii in 41 de judete a fost o necesitate comunista, de a controla totul si de a impelmenta politica centralizata prin indicatii pretioase. Este un sistem care a devenit anacronic si care trebuie schimbat.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version