Victor Ponta il sustine pe Papandreou: Sunt un suporter convins al premierului grec. Sunt cu totul de acord cu decizia lui privind referendumul

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 3 noiembrie 2011, 15:46 Actualitate | Politic


"Sigur ca urmaresc cu mare atentie ce se intampla in Grecia si in toata Europa; sunt un suporter convins al Premierului Papandreou, nu doar pentru ca este socialist (cu niste maniere si o educatie mai degraba caracteristice unui mare lider conservator); l-am cunoscut personal, este un personaj extrem de echilibrat, charismatic si care s-a zbatut in cei aproape doi ani de cand este in functie cu o abnegatie si o demnitate care fac cinste tarii si familiei sale. Nu doresc niciunui politician sa se confrunte in viata cu o situatie asemanatoare si cred ca foarte putini ar face fata cu adevarat la asa ceva", scrie liderul social-democrat Victor Ponta, pe blogul personal.

Victor Ponta marturiseste si ca este "cu totul de acord" cu decizia lui Papandreou privind organizarea unui referendum: "Eu sunt cu totul de acord cu decizia luata, dar nu-mi gaseam timp sa scriu pe blog pe ce se bazeaza aceasta convingere! Dar azi m-am infuriat cumplit vazand o declaratie a fabuloasei doamne Udrea si iata – efect pozitiv – trec peste oboseala si scriu aceste randuri."

Victor Ponta explica si de ce este un sustinator al referendumului grecesc: "Numai un dictator sau un iresponsabil patologic (cum este cazul Romaniei) isi asuma decizii fundamentale pentru tara sa impotriva vointei propriului popor - tarile democratice au o consultare publica macar la nivelul reprezentantilor legitimi ai poporului – Parlamentul; dar referendumul ofera o legitimitate net superioara oricarei decizii luate in cadrul unei institutii formale. Ii invidiez pe greci ca au in sfarsit un lider care tine cont de parerea lor".

"Papandreou este cel care a luat (cum spuneam mai sus) toate masurile dure cerute de FMI – rezultatul a fost oarecum identic cu cel din Romania, adica situatia este mai rea decat inainte din toate punctele de vedere;  iar “medicii” in loc sa schimbe “reteta” si sa caute alte metode, cer noi sacrificii care vor duce doar la ceva si mai rau (cel putin asta mi-a spus mie Joseph Stiglitz in 2010, chiar in Grecia, si s-a dovedit ca a anticipat corect); poate ca drumul ales este gresit si nimic nu este mai diabolic decat sa perseverezi in greseala", mai scrie liderul PSD.

"Papandreou a avut formidabilul curaj de a merge impotriva curentului marii finante, a bancilor care au facut miliarde profit pe spinarea oamenilor, a marilor moguli cu bonusuri de milioane pentru catastrofele produse si a liderilor politici care prefera sa treaca in sarcina tuturor oamenilor obisnuiti datoriile facute de speculanti iresponsabili (care sigur nu isi pierd nici vilele de lux, nici Jeturile private, nici yachturile de pe Riviera sau apartamentele amantelor). Linsajul mediatic declansat imediat in presa europeana dependenta de lumea finantelor si preluat in modul jalnic si mimetic de “apostolii dreptei” din Romania mi-a intarit convingerea ca Papandreou a procedat bine, a calcat pe musuroi acolo unde aproape nimeni nu are curaj sa o faca de teama marilor Guverne Mondiale", continua liderul social-democrat.

"Sunt convins ca Papandreou a reinventat <democratia> tocmai in tara in care acest sistem functiona in urma cu 2.500 de ani. Si ca avem mult de invatat din acest exemplu; ca trebuie sa ii invidiem pe greci ca in momente atat de grele au un lider adevarat – nu un dictator frustrat si razbunator impotriva propriului popor; ca oamenii liberi si demni prefera sa merga la vot nu sa citeasca reviste cu ministrese dezbracate pe coperta! Ii tin pumnii sa reuseasca, sunt solidar cu grecii care trec printr-o adevarata drama si ma gandesc ca daca viata m-ar fi pus in fata unei decizii atat de grele as fi facut exact ca Papandreou!" incheie Victor Ponta.


Citeste mai multe despre   
















6472 vizualizari

  • +71 (75 voturi)    
    =))))))) (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:50)

    hot news [utilizator]

    Fara cuvinte....
    • +75 (81 voturi)    
      cu cuvinte ... (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:57)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      evident ca e suporter al statului asistential si falimentar. din aceasta declaratie putem intelege ce s-ar fi intamplat cu RO daca ajungea la putere psd : eram falimentari ca stat alaturi de greci,dar neapartinand zonei euro nu ne salva nimeni.iar apropo de referendum parca avem si noi unul gata facut care asteapta sa fie pus in aplicare dar care e blocat de... de... de cine mai ca nu mai tin minte ....? :)
      • +49 (53 voturi)    
        Daca el ar fi facut EXACT ca Papandreou (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:09)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui alpha

        eu nu vreau sa ajungem EXACT ca Grecia, de aceea n-am sa votez partidul dispus sa-mi duca tara de rapa doar de dragul de a fi la putere...
        • +40 (42 voturi)    
          Fatal error... (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:38)

          cipax [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          Cand citesc aceste randuri ma ia frica ca s-ar putea intampla ca acest domn sa devina prim ministru... :-(((
          • -34 (36 voturi)    
            Jos Basescu si Boc (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:24)

            Sonia [anonim] i-a raspuns lui cipax

            Astia nu conduc tara si nu ne reprezinta. Astia il reprezinta pe Jeffrey Franks. Ati vazut cum vorbea Boc ieri despre furtuna? Parca repeta pe de rost, un text invatat pe de rost de la FMI. Si Franks zicea, bravo Boc, asa baiatule...
          • -19 (23 voturi)    
            fatal error (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:10)

            guevara che [anonim] i-a raspuns lui cipax

            poate mori de frica si mai scapam de un basist...
          • -22 (24 voturi)    
            Totalitarism basescian in anul 2011 (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:42)

            mihaela [anonim] i-a raspuns lui cipax

            Eu cand ma gandesc cum mor romani de foame si de boala intr-o tara pe care mi-o doream democratica,dar care a fost adusa in dictatura de catre Basescu si care pe lesnea crezare a multimii si-a intemeiat demagogia si s-a ridicat deasupra tuturor si traieste din obolul nemeritat al saracului ma cuprinde frica ca nu cumva Basescu sa rescrie istoria neagra ,nu a comunismului ci a nazismului tip basescian mult mai periculos decat alte forme totalitare.
            • +14 (14 voturi)    
              asa e (Joi, 3 noiembrie 2011, 22:52)

              MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui mihaela

              Basescu e de vina ca nu suntem infloritori ca Grecia
        • +24 (24 voturi)    
          Diaconescu, fost PSD, mult mai lucid (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:00)

          Au organizat referendum si cand au luat bani? [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          "Grecia nu scapa de masuri de austeritate dure pana in anul 2020", a declarat Cristian Diaconescu.

          Liderul UNPR a adaugat ca decizia premierului George Papandreou de a organiza un referendum privind acordul cu liderii europeni de stergere a datoriilor este corecta, insa ca au existat alte decizii politice eronate in ultimii ani.

          "Grecia trebuia sa organizeze referendum si cand au stabilit sa existe 15 salarii pe an la bugetari, trebuiau sa faca referendum cand au facut imprumuturile si angajamentele pentru olimpiade, ne aflam in momentul consecintelor", a declarat Diaconescu.
        • -16 (18 voturi)    
          cum sa votezi inca odata PDL-aprtidul totalitar? (Joi, 3 noiembrie 2011, 19:16)

          myrey [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          In acest moment suntem mult mai rau decat grecii..daca nu dam jos cu Basescu nici in 50 de ani nu ne revenim..De dragul de a fi la putere,stiind ca populatia nu il mai vrea mai face cate o Noua Republica,mai scorneste un vor prin corespondenta sau un recensamant care a costat 50 de milioane de euro numai sa poata frauda sa ramana la putere.Demisia sau noi sa iesim in strada ,altfel vor muri de foame si mai multi oameni.
        • -11 (13 voturi)    
          PONTA prim ministru cel mai bun va fi (Joi, 3 noiembrie 2011, 20:23)

          madalin [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          suntem mai rau decat grecii ..aici ne.a adus sistemul totalitar basescianist
        • -6 (6 voturi)    
          D-l Ponta are dreptate ! (Joi, 3 noiembrie 2011, 23:28)

          Vranceanu Steluta [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          Grecia inainte de a intra in U.E si de a trece la euro a fost o tara bogata,prospera . Din momentul in care a trecut la euro situatia s-a schimbat din pacate in rau ! Cred ca D-l Ponta stie acest lucru si nu vrea sa patim la fel.Vreau sa va ginditi ce salariu sau pensie o sa aveti in euro si transformati si preturile alimentelor si serviciilor.Cind a scris acest articol nu s-a gindit ca influenta UE este mai puternica si il v-a face sa se razgindeasca ! Ma gindesc cu groaza ca Boc si Basescu vor sa trecem si noi la euro din 2015! De ce Marea Britanie nu a trecut la euro ?!
      • +50 (56 voturi)    
        Poanta a dat-o din nou in bara (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:10)

        Adrian US [anonim] i-a raspuns lui alpha

        CITEZ: "Numai un dictator sau un iresponsabil patologic (cum este cazul Romaniei) isi asuma decizii fundamentale pentru tara sa impotriva vointei propriului popor - tarile democratice au o consultare publica macar la nivelul reprezentantilor legitimi ai poporului – Parlamentul; dar referendumul ofera o legitimitate net superioara oricarei decizii luate in cadrul unei institutii formale. Ii invidiez pe greci ca au in sfarsit un lider care tine cont de parerea lor"."

        Dar Domnule Poanta,
        Cum se explica ca poporul roman a votat parlement unicameral si reducerea numarului de parlamentari la 300??????? Asta cum explicati Domnule Poanta? Sau numai ce e afara va place ce voteaza poporul roman nu?

        Adrian US
        • +42 (48 voturi)    
          Ponta este terminat (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:35)

          Zorbagiul Grec [anonim] i-a raspuns lui Adrian US

          Ca om politic este terminat .Asta este discurs de Utecist la primirea in Partidul Comunist .Discursul asta a lui Ponta este epitaful de pe piatra lui .Acum urmeaza sa se duca in SUA La Wasington si ce le mai spune?Ca l-a rastalmacit presa?Ca nu-i adevarat?"Papandreou a avut formidabilul curaj de a merge impotriva curentului marii finante, a bancilor care au facut miliarde profit pe spinarea oamenilor, le va spune Ponta la Wasingto.S-au poate se duce Ponta la Washington la partidul Comunist American
          Si nu spune Ponta ceva ce nici Papandreu nu a spus cine plateste totusi factura grecilor?statul evazionisit democrat unde s-au cheltuit banii altora si acuma le dau teapa?Democratia asa a grecilor a fost platita de altii.ca daca ramaneau in banii lor behaiau si acum caprele in Atena si nu aveau electricitate decat 2 ore pe zi.
          • +26 (28 voturi)    
            Pontakis Papalaptakis (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:49)

            Zorbakis Pedeserakis [anonim] i-a raspuns lui Zorbagiul Grec

            Eroul lui Pontakis este Adrianakis Nastasakis .Un om sarac si cinstit care a avut formidabilul curaj de a merge impotriva curentului marii finante, a bancilor (Bancorex)care au facut miliarde profit pe spinarea oamenilor, a marilor moguli (Felix Voiculescu Seico si SOVantul ) , speculanti iresponsabili Nicolaiciuc de la CFR (care sigur nu isi pierd nici vilele de lux de la Monaco, nici Jeturile private, nici yachturile de pe Riviera sau apartamentele amantilor ).
            • +19 (19 voturi)    
              Nu va mai agitati (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:56)

              Pontakis Paputzakis [anonim] i-a raspuns lui Zorbakis Pedeserakis

              Papandreu zice ca nu mai face referendul .Sa vedem ce zice Ponta.Asteptam condamnarea lui papandreu pe blocul lui Ponta .S-a facut de ras Ponta inca odata.
          • -17 (19 voturi)    
            Bravo Victor Ponta! (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:26)

            Alice [anonim] i-a raspuns lui Zorbagiul Grec

            Sa avem si noi un conducator cum au grecii, care tin cont de popor, nu de interesele patronilor de banci, care vor sa-si apere averile. Stie cineva ce continea asa-zisul plan de salvare al Greciei? Insemna saracirea populatiei timp de 5 generatii. Poporul trebuie consultat cand se iau asemenea decizii, nu credeti?
            • +21 (21 voturi)    
              Bravo Alice (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:50)

              Iepurele [anonim] i-a raspuns lui Alice

              Poporul trebuie consultat .Ce vrea poporul??Pai toata lume vrea :casa,masina,concedii,munca putina,burta mare,manele,sprit,sa castige la loto.sa nu munceasca,sa fie pensionari de la 45 de ani,sa castige Romania campionatul mondial de fotbal,sa fie liber la orice si sa nu mai fie vrajba intre oameni.Si multa bucurie si sanatate.Problema este cine plateste factura???Ca poporul nu vrea.Sa o plateasca Alice ca are deunde.Din Tara Minunilor.
            • +14 (16 voturi)    
              Ponta a mai dat o dovada de prostie. (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:26)

              mircea [anonim] i-a raspuns lui Alice

              Ponta,daca nu ar fi pripit,poate ca nu ar face atatea prostii politice.Se pripeste.Vrea sa fie primul.La ce?La prostie?Ca lider PSD,cred ca ar trebui sa fie mai temperat.Sa lase pe altii sa-si spuna parerea si pe urma sa vina cu declaratii.Greseala lui Ponta este ca sare primul cu declaratii,insuficient argumentate si dupa aceia vrea sa impuna altora sa creada ca ideia lui este buna.In cazul laudelor aduse premierului grec,parerea lui Ponta este o catastrofa politica.Dar inconstientul de Ponta nu pricepe.Si nici nu sunt perspective ca Ponta pricepe ceva din ce se intampla in lume.
            • 0 (0 voturi)    
              alice, (Vineri, 4 noiembrie 2011, 13:00)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui Alice

              ramai in tara minunilor unde regina de cupa rosie iti va face toate poftele. far' de munca, far' de obligatii, far' de responsabilitati, etc.
          • -8 (8 voturi)    
            PD-Listii sunt terminati! (Joi, 3 noiembrie 2011, 20:33)

            Ileana [anonim] i-a raspuns lui Zorbagiul Grec

            Cand esti erodat din punct de vedere electoral, cum sunt cei din coalitia de guvernamant, pentru ca au luat masuri anticriza dure, impotriva populatiei, plantand in functii oameni care sa fure, pentru partidul lor, pentru ei, pentru organizatia care i-a pus sau pentru mai stiu eu cine, sunt terminati, iar mie una nu-mi pare rau. Bravo, Victor Ponta pentru batalia pe care o duci cu acesti mafioti portocalii...
            • +12 (12 voturi)    
              Facem pariu (Joi, 3 noiembrie 2011, 21:20)

              zit [anonim] i-a raspuns lui Ileana

              ca, daca miine Basescu "se da de partea" grecului ponta il face muci pe nea' papandreou ? Si unde-i "batalia" aia? Ca eu nu vad decit un "gigi-contra" ... Dar si el ca si tine HABAR NU ARE de impactul pe care l-ar avea iesirea Greciei din zona euro FARA sa-si plateasca datoriile ! Sau chiar credeti ca se pun grecii pe munca, asa cum au facut japonezii dupa razboi, doar ca sa ii dea cu flit UE ?
        • -11 (13 voturi)    
          In bara a dat-o Boc si inca rau de tot... (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:35)

          Maria Marian [anonim] i-a raspuns lui Adrian US

          Dar oare de ce guvernantii romani si seful statului nu au respectat si aplicat votul dat de romani la referendumul cu privire la Parlamentul unicameral si reducerea numarului de parlamentari? Ce i-a retinut sa o faca? Doar au majoritate si trebuiau sa respecte vointa poporului.
          • +12 (12 voturi)    
            pt Marian (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:51)

            Adrian US [anonim] i-a raspuns lui Maria Marian

            Ca sa faca treaba asta nu le trebuie majoritate ci le trebuie doua treimi pe care nu le au. Unde mai pui ca UDMR-istii nici nu voteaza modificarea Constitutei chiar daca suntv in alianta. Deci nici majoritatea aia nu o au.

            Totusi poporul ar trebui sa fie suveran si vocea poporului ar trebui sa fie mai sus dectat vocea alesilor.
          • 0 (0 voturi)    
            nu guvernul (Vineri, 4 noiembrie 2011, 13:04)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Maria Marian

            trebuie sa concretizeze vointa romanilor de la referendum ci chiar parlamentarii insisi.
            nu amesteca executivul cu legislativul doar de dragul de a da cu orice pret in actuala putere.
        • -8 (8 voturi)    
          Bravo Victor Ponta! (Joi, 3 noiembrie 2011, 20:27)

          Maria Marian [anonim] i-a raspuns lui Adrian US

          Eu te sustin si ma bucur ca ai spus lucrurilor pe nume. E o certitudine faptul ca avem de-a face cu un dictator si un sef de stat iresponsabil, care nu a tinut si nu tine cont de parerea si nevoile cetatenilor.
          • 0 (0 voturi)    
            pt Maria Marian (Vineri, 4 noiembrie 2011, 13:32)

            Adrian US [anonim] i-a raspuns lui Maria Marian

            Eu cred ca Iliescu sa apropiat cu mult mai mult de profilul de dictator decat basescu. Ia uitate cati il injura pe Basescu si pe Boc si nu patesc nimica. In schimb incearca sa iti amintesti ce a facut Iliescu cu studentii in Bucuresti si cum a chemat minerii sa "planteze panselute". Amintesteti cum l-a inlaturat pe Roman si cum si-a pua oamenii lui in functii cheie pe care nu ii mai poate da nimeni jos nici macar acuma la mai mult de 20 de ani. Ala e dictator nu Basescu.

            In schimb Basescu a facut mult mai multe pentru tara decat orice alt presedinte post-revolutionar Eu zic ca dupa '89 nu a fost atata democratie cat este acuma in Romania. Problema este alte, de natura economica si sociala.

            Eu spun sa te mai gandesti. Totusi intr-un an si ceva de acum incolo vor reveni la putere dinozaurii rosii, cei pe care ii iubesti tu. Vei vedea atunci sistem dictatorial.
      • +40 (42 voturi)    
        vointa poporului... (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:22)

        wert [anonim] i-a raspuns lui alpha

        "Vreti ca salariul minim sa fie 2000 EUR si sa munciti doar 2 zile pe saptamana?" Oare ce va raspunde "poporul"?!?
        In concluzie: votati Ponta ca stie ce spune! (NOT!)
        • +14 (14 voturi)    
          LIMITELE DEMOCRATIEI (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:13)

          Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui wert

          Foarte bine spus: Parlamentul sau poporu pot decide forma de guvernamant, caile de dezvoltare, etc. Dar nu poti decide prin vot popular "salariu mare cu munca putina", asa cum NU se pot stabili in Parlament valoarea lui pi, cursul valutar, sauca ziua sa aiba 25 de ore!!!
        • -15 (15 voturi)    
          Bravo Grecia! Vrem transparenta! (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:28)

          Alice Anton [anonim] i-a raspuns lui wert

          La noi, nu se spune niminc despre continutul contractelor cu FMI. De ce nu se spune nimic despre continutul acestor acorduri? Sa stim si noi la ce se angajeaza Romania! Bravo Greciei! Ar trebui sa invete si la noi guvernantii ce inseamna transparenta!
        • 0 (0 voturi)    
          de ce sa muncim asa mult (Vineri, 4 noiembrie 2011, 12:18)

          odanbeta [utilizator] i-a raspuns lui wert

          la noi la banca lumea nu munceste mai mult de 10-12 ore intr-o saptamana si nimeni nu are salariu sub 2000 de euro. plus ca avem niste bonusuri....
      • +15 (15 voturi)    
        nu este vroba de stat social (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:00)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui alpha

        Ma refer la greci: este vorba de PRINCIPIU - am luat niste bani imprumut, i-am cheltuit, cand este vorba sa ii dam inapoi, stop! Faceme referendum!
      • -13 (13 voturi)    
        Ar trebui sa tinem si noi capul sus (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:22)

        Ada [anonim] i-a raspuns lui alpha

        Ar trebui sa aiba si guvernantii nostri opinii distincte, sa reprezinte Romania, sa nu mai fie slugi si servitori. Aici ne-au intrecut grecii!
        • +15 (15 voturi)    
          Ceea ce ma mira (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:55)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Ada

          este ca "doamnele" se baga in discutie ca gaina in apa!
          Cu ce te/au intrecut grecii, madam?
          Ca iau 13-16 salarii anuale, ca stau si huzuresc pe banii nemtilor?
          Nu va este de ajuns cat ati huzurit sub ilici?
          Nu va este de ajuns ca suntem aproape milogi, cand munca este si inca destula?
          Nu v/ati saturat de ... piguini la miting?
          Curios neam romanul asta! Sa stea in fundul cuiva stiind c altcive ii sta in fund!
          Cucoana, daca ai avea un pic de minte ai gandi!
          Replica valabila si Soniei si madamei Alice... Beton!
      • -13 (13 voturi)    
        fara cuvinte... (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:27)

        Ileana [anonim] i-a raspuns lui alpha

        Actuala putere dă dovadă de fățărnicie în tot ceea ce face. PDL nu face nimic altceva decât să arunce vina în curtea opoziției pentru a-și masca lipsa de soluții reale în fața situației economice dezastruoase. Nu vedeti că gradul de îndatorare a românilor a crescut îngrijorător, aceste creanțe fiind, pe viitor, foarte greu de rambursat? In acest ritm România va ajunge mai rau decat Grecia.
      • -12 (12 voturi)    
        ce spui tu alpha??!! (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:42)

        felyx [anonim] i-a raspuns lui alpha

        suporterul infocat al falimentului in Romania este basescu..adica acum nu suntem falimentari.??.mor oameni pe capete de saracie ,de boala..si puterea portocalie se joaca cu viata noastra.Tiranul Basescu a ajuns sa ia decizii si in numele primului ministru...acesta o marioneta..si in numele guvernului..si in numele Parlamentului..
      • -11 (11 voturi)    
        VP il sustine pe Papandreou (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:26)

        guevara che [anonim] i-a raspuns lui alpha

        nu fii ingrijorat...USL o sa castige alegerile si abia atunci romanii or sa afle adevarata dimensiune a jafului facut de catre basisti ...
      • -10 (10 voturi)    
        Cu Boc ne indreptam spre faliment... (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:38)

        Cristina Dragomir [anonim] i-a raspuns lui alpha

        Situatia din Grecia reprezinta un pericol pentru doua tari europene emergente, Romania si Bulgaria. Sectorul bancar din Europa este interconectat, iar o scadere a rating-ului Greciei pana la faliment ar dauna direct Romaniei a carei economii nu-si revine dupa criza, datorita proastelor masuri luate de Guvern.
      • -10 (10 voturi)    
        Demisia lui Basescu e solutia pentru noi (Joi, 3 noiembrie 2011, 19:00)

        maria [anonim] i-a raspuns lui alpha

        Comparativ cu Grecia ,Romania sta mult mai rau..dovada ca inca romani muncesc in Grecia.Noi suntem in letargie..parca asteptam sa murim,in loc sa cerem DEMISIA presedintelui si a Guvernului Boc.!Suntem atat de saraci incat mor oameni..la greci nu au muri si nu mor oameni de foame ca la noi.
      • -8 (8 voturi)    
        HAI sa dam JOS cu BASESCU pana nu murim (Joi, 3 noiembrie 2011, 20:25)

        marius [anonim] i-a raspuns lui alpha

        Incompetenta si puterea totalitara a lui Basescu ne va a runca in groapa neagra a saraciei extreme
      • -6 (6 voturi)    
        Jos cu acesti portocalii din fruntea tarii! (Joi, 3 noiembrie 2011, 21:46)

        Laurentiu Cazacu [anonim] i-a raspuns lui alpha

        De catre PD-L prietene! Nu vezi ca premierul este excelent la capitolul "dat din gura", ca dumnealui tine discursuri in fiecare zi si se jeleste:”nu am bani”, iar noi , fraierii trebuie sa ne multumim cu "praful de nimic" ce ni-l arunca in ochi. Dar de ce sa-l condamnam numai pe el, cand de fapt "locatarul de la Cotroceni" conduce guvernul?
    • +13 (13 voturi)    
      Cine rade la urma... (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:59)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Intelege poanta cel mai greu.
    • +37 (37 voturi)    
      . (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:02)

      radukku [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Si eu as ramane fara cuvinte, dar trebuie sa spun ce credeam si cred acum. Credeam ca Ponta nu are inteligenta politica. Dupa aceasta declaratie se vede ca nu are inteligenta deloc. Nici politica, nici viziune in spatiu, rationament nici atat, nici verbala, auditiva, etc.
      Omul asta cred ca se afla intr-o lume a lui unde zanele socialiste dau cu bagheta si omoara "porcii capitalisti" in timp ce proletarii asupriti se ridica formand o clasa muncitoare fericita. Si fiecare are cate-un iepuras...
      • -11 (11 voturi)    
        Basescu un rau politic (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:15)

        myky [anonim] i-a raspuns lui radukku

        Un rau politic se poate vindeca pe cat timp putin il vad..cand il vede toata lumea,el nu mai este de vindecat....Romanii,toti ,au ajuns sa vada raul politic numit Basescu..Vom avea curajul sa starpim raul de la radacina?! Nu-i greu..cu votul nostru democratic sterilizam actiunile totalitariste ale lui Basescu!
    • +36 (36 voturi)    
      Simpatia habarnistilor (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:05)

      mda [anonim] i-a raspuns lui hot news

      Parca si vad ce intrebari vin la referendum:
      1. Sunteti de acord sa primiti 12 in loc de 14 pensii pe an ?
      2. Sunteti de acord sa primiti 12 in loc de 16 salarii pe an ?
      3. Sunteti de acord cu dublarea programului de lucru, de la 4 la 8 ore ?
      4. Sunteti de acord sa declarati veniturile si sa va fie confiscata averea ce nu o puteti justifica?

      Eu zic ca mai bine sa fie scosi din UE, indiferent ce masura s-ar lua, acolo tot va fi o gaura. E bine ca omul cateodata sa vada pana unde i se intinde plapuma.
    • +38 (38 voturi)    
      adevarat (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:07)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      cand vad ce spune despre referendum ma doare capul. dupa ce el cu buna stiinta ignora un referendum facut la noi, acum vine si ne spune ca "referendumul ofera o legitimitate net superioara oricarei decizii luate in cadrul unei institutii formale"
      pai pontacule, avem un referendum pe care-l ignori de 2 ani de zile cu desavarsire. nu ti-ar fi rusine sa spui asa ceva?
      basescu a readus referendumul in Romania. seful tau ilici n-a vacut in 10 ani niciun referendum exceptand cel de modificare al constitutiei.
      chiar nu ti-e rusine sa spui ca noi avem dictator cand el a facut referendum si tu nu respecti rezultatul referendumului?
      incredibil... mai sunteti din cei care-l sustin pe acest individ?
      • -12 (12 voturi)    
        Referendum pentru demiterea lui Basescu (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:18)

        florina [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        Da ,noua ne trebuie un referendum sa il dam jos pe Basescu si clica lui portocalie.Ei sunt vinovati pentru ceea ce traim astazi in Romania.Ei si-au asumat austeritatile,au miniti poporul,ei sa plateasca si imprumuturile pe care le-au facut!Noi ,romanii, nu am beneficiat cu nimic de pe urma acestor imprumuturi.
    • +27 (27 voturi)    
      Ponta spune lucruri traznite (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:24)

      Papalapte [anonim] i-a raspuns lui hot news

      Ponta vorbind in direct la irealitatea Tv in iulie 2009 fiind in vizita de partid la socialistii greci: “am gasit in Grecia solutii mai bune decat am auzit in 7 luni in Romania” (Ponta era ministru in guvernul Boc pentru relatia cu Parlamentul) sau “ ascultati ce spun ca am vorbit aici cu oameni mai destepti decat mine (are dreptate) sau noi toti(nu are dreptate)” si finalul fanfaronard “trebuie sa plec ca ma asteapta un prim ministru"(grecul). Evolutia ulterioara spre dezastru a Greciei cu ai sai primministrii socialisti si solutiile bune gasite de Ponta la oamenii aia mai destepti ca Ponta este cunoscuta.Ingrijorarea incepe cand Ponta vrea sa fie el prim ministru.Daca aia mai destepti ca el nu au facut nimic ce o sa faca el va inchipuiti?
      • -7 (9 voturi)    
        Romania sa invete de la Grecia (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:30)

        Iuliu Tezar [anonim] i-a raspuns lui Papalapte

        Romania nu are solutii proprii. Romania nu are nici conducatori politici, nici economic. Romania executa. Eu traiesc de multi ani in Franta. Aici politicienii au forta si personalitate. In Romania, politicienii sunt executanti. Asta e trist. Grecia ne-a aratat si ar trebui sa invatam, cum se negociaza cu marile puteri. In urma referendumului, vor renegocia asa-zisul plan de salvare si vor obtine conditii mai bune de plata. Romania....?
      • -7 (7 voturi)    
        Nu Ponta ne guverneaza...ci Boc! (Joi, 3 noiembrie 2011, 20:04)

        Ileana [anonim] i-a raspuns lui Papalapte

        România se confruntă cu o gravă criză care nu este determinată de criza financiară internaţională, ci de incompetenţa, iresponsabilitatea şi lăcomia guvernanţilor nostrii. Iar pentru ceea ce se intampla in Romania la ora actuala nu sunt altii de vina, ci ai nostrii conducatori...
      • -5 (5 voturi)    
        Jos Boc-Udrea-Basescu-Anastase! (Joi, 3 noiembrie 2011, 21:04)

        Ileana [anonim] i-a raspuns lui Papalapte

        Guvernantii romani sunt invatati sa mimeze, nu sa se implice in rezolvarea marilor probleme ale romanilor. Domnul prim-ministru da zambind cu coasa, sa-l vada televiziunile ca e fiu de taran, dar nu da 2 bani pe cetatenii acestei tari. Nu vedeti ca ne-au adus intr-o situatie fara precedent?
    • +19 (19 voturi)    
      Nu il suspectati de inteligenta (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:26)

      Dr.Lobotomie [anonim] i-a raspuns lui hot news

      Este imposibil ,omul este nevinovat .
      • +11 (11 voturi)    
        Adevarul evident (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:28)

        Academician Doctor Docent [anonim] i-a raspuns lui Dr.Lobotomie

        O prostituata la marginea unei parcari de Tir este ceea ce o arata vestimentatia,fardul si atitudinea.Poti sa o jignesti daca ii spui ca este ce este ?Nu poti ,pentru ca ea stie ca este ce este.Cum poti sa o certi ? Sa ii spui ca nu este bine ce face?Nu poti pentru ca ea stie asta da asta vrea ea sa faca.E prea lenesa sa munceasca sau poate ii place.Asa este situatia si cu omul nostru.Nu poti sa ii spui ce este ca stie.Nu poti sa il indrepti ca nu vrea.Nu poti decat sa ii spui pe nume.Ca substantiv comun.
        • -8 (10 voturi)    
          Udrea ,da poate fi un substantiv comun (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:21)

          mirela [anonim] i-a raspuns lui Academician Doctor Docent

          Nu putem sa o certam,dar putem, cand Ponta va fi prim ministru, sa ii cerem sa pedepseasca pe cei care s-au lafait cand romanii mureau de foame.
    • +12 (12 voturi)    
      exact (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:28)

      eu [anonim] i-a raspuns lui hot news

      .... fara cuvinte... =))))
    • +16 (16 voturi)    
      Buhahaha... (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:48)

      Victoreous Pontaeous [anonim] i-a raspuns lui hot news

      ... Papandreu numai de sustinerea lui Ponta mai avea nevoie... ca in rest ... le-a rezolvat pe toate!
    • -8 (8 voturi)    
      Demisia lui Papandreu = razboi psihologic pe BBC (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:53)

      palade [anonim] i-a raspuns lui hot news

      Demisia lui Papanderu este o simpla stire de razboi psihologic data de BBC. Occidentalii sunt disperati deoarece bancherii vestici detin controlul bancilor elene si daca Grecia iese din UE vor pierde toti banii.
    • +12 (12 voturi)    
      e incredibil de demagog baiatul asta ! (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:09)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui hot news

      imi este rusine ca sunt roman daca un lider politic local poate sa sustina un lider corupt ca Papandreu ,urmasul altui lider corupt Papandreu !dar asa e cu fanariotii astia numiti socialisti -imprumuta unul de la altul tot ce e mai rau !
      • -9 (9 voturi)    
        Demagogia (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:37)

        maria [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Statul roman este in acest moment un stat demagog..e prea dominat de interese zilnice si personale ale lui Basescu.Marimile lui din Guvern,din capul statului,improvizate,meschine,interesate nu au nimic in comun cu interesele publice si sutn in stare sa tradeze tara in maineile UNPR.Intre acesti oligarhi portocalii marele demagog Basescu se ridica deasupra tuturor el fiind inzestrat in loc de minte cu viclesug,brutalitate,vicii..si ura impotriva poporului roman.Sa ne ajute bunul Dumnezeu sa ne dea mintea cea de pe urma .
    • -8 (8 voturi)    
      Bravo Victor Ponta (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:31)

      Gratiela [anonim] i-a raspuns lui hot news

      Astept sa vad si eu ca politicienii romani au o voce proprie si nu sunt doar servitori si executanti ai lui Jeffrey Franks, cum au fost si sunt Basescu si Boc!
  • +32 (38 voturi)    
    Ponta? (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:52)

    Bescu [anonim]

    Cine se aseamana se aduna!
    Q.E.D.
  • +40 (46 voturi)    
    ... (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:53)

    x [anonim]

    un populist e de acord cu un populist. hai sa exploatam (re)sentimentele si reflexele anti-europene ale gloatei, poate-poate avem noroc sa prindem un pic de ciolan in anul care vine
  • +23 (29 voturi)    
    OK, acum inteleg... (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:53)

    maxi rodrigues [utilizator]

    In opinia mea, Victor Ponta arunca declaratiile astea pentru ca stie ca ii vor aduce publicitate. Exista o vorba: "Nu exista publicitate negativa, ci doar publicitate". Spusele lui vor fi comentate de foarte multa lume - imposibil sa nu fii stupefiat de prostia ce o emana vorbele!.
    Mai tarziu, lumea nu va mai sti ce a spus, ci va sti ca a spus ceva. Cine? Victor Ponta. Uite-asa ramane in memoria oamenilor. Parerea mea.
    • -20 (24 voturi)    
      Aha, inteleg! D-aia Basescu a zis ca regele (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:04)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      a fost sluga si tradator la rusi, iar despre Antonescu a zis ca a facut bine ca nu i-a tradat pe fascisti, nu? Ca pana la urma nu conteaza ce zici, ci ca deschizi ca prostul gura...
      • +17 (19 voturi)    
        ... (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:30)

        maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

        O discutie se poarta la subiect.
        Nu sunt fan Basescu, deci iti sugerez sa-ti porti micile razboaie pe alte fronturi.

        Acum, revenind la subiectul articolului, ce parere ai despre spusele lui? Esti de acord ca emana prostie?
        • +5 (5 voturi)    
          Corect! (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:45)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

          Insa pe prostie poti pune baza intotdeauna, asa cum ne-au demonstrat comunistii dar si cum ne demonstreaza bancile capitaliste.

          Ce alt politician roman e mai de incredere, mai previzibil decat Ponta? Asta-i ca o carte deschisa!
    • -9 (9 voturi)    
      OK si eu inteleg (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:25)

      maria [anonim] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      Ponta nu are nevoie de publicitate.El este dorit de romani pentru ca nimic nu este mai periculos pentru constiinta unui popor ,decat privelistea coruptiei,a nulitatilor recompensate si ridicarea in sus a demeritului pe care Basescu le promoveaza
      • +6 (6 voturi)    
        Pacat de tine, ca ai un nume frumos (Vineri, 4 noiembrie 2011, 10:40)

        maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui maria

        Repet: nu sunt fan Basescu. Ce legatura are Basescu cu prostia lui Ponta???

        Intre timp, pana si grecii s-au desteptat, sau cel putin dau semnale.

        OK, sa-ti fac pe plac: de ce Ponta nu spune nimic despre referendumul organizat acum 2 ani, legat de numarul parlamentarilor? Vad ca il intereseaza referendumurile grecilor, insa de cele ale romanilor il doare in cot. Asa ca, nu-l mai ridica in slavi, ca nu e el salvatorul Romaniei.
  • +29 (35 voturi)    
    daca taceai... (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:54)

    James Bond [utilizator]

    ... filozof ramaneai!

    Daca ar fi ponta premier... vai de capul Romaniei!
    Am ajunge exact precum Grecia, cu doua picioare in prapastie!
    Tine-o tot asa ponta... nu ne dezamagi!
    • -16 (16 voturi)    
      Ponta n-o sa ne dezamageasca niciodata! (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:39)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui James Bond

      Stiu sigur la ce sa ma astept din parte lui iar pentru mine acest motiv e suficient ca sa-l votez.
    • -8 (8 voturi)    
      daca n-ar fi Boc premier!daca n-ar fi Basescu (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:29)

      kido [anonim] i-a raspuns lui James Bond

      Si pentru ca Boc e premier marioneta,Basescu autoproclamat presedinte -premier Romania a fost adusa de care ei,cu buna stiinta ,in saracie extrema.Suntem mai rau ca Grecia "popas"..unde traiesti ,pe ce lume..sa nu spui ca in Romania curge lapte si miere?!Vai de capul nostru unde ne-au adus cei care i-au votat pe portocalii!
  • +3 (17 voturi)    
    ... (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:54)

    anca [anonim]

    Este un om de la care ati avea f multe de invatat d-nule Ponta , daca nu in materie de politica atunci in materie de echilibru, bun simt, discurs, tinuta, respect .... stiti acele lucruri care ajuta la crearea unui lider adevarat
  • +22 (30 voturi)    
    pierzatori cu pierzatori (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:55)

    mem [anonim]

    Sansele ca Papandreou sa mai fie prim ministru saptamana viitoare sunt muuuuult mai mici decat sansele sa nu mai fie.

    Dar pierzatorii tin unii cu altii... ;)
    • -4 (4 voturi)    
      sa cada basescu sa scapam de la pierzanie (Joi, 3 noiembrie 2011, 20:42)

      dorina [anonim] i-a raspuns lui mem

      Grecii vor face ce vor face ..la noi e belea mare..Basescu ne*-a adus in asa hal incat va trebui sa tragem cu dintii sa platim ce a imprumutat..Sa votam cu Ponta ..e procuror si va stii cum sa scoata banii de la ei
  • +20 (28 voturi)    
    Doar 2 paragrafe (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:56)

    Fs [anonim]

    Sunt doar doua paragrafe despre premierul greciei, primele 2. Restul sunt despe obsesia lui, d-na Udrea.
    • 0 (0 voturi)    
      deh, (Vineri, 4 noiembrie 2011, 13:28)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Fs

      strugurii la care n-ajungi, sunt acri.
  • 0 (16 voturi)    
    Pandora (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:56)

    Daniels22026 [utilizator]

    Iata ca referendumul lui Papandreou a deschis cu adevarat cutia Pandorei. Boala asta va afecta toata Europa.

    Sper ca in cutie sa regasim si speranta, ca in mitologia greceasca.
  • +22 (28 voturi)    
    Daca taceai filozof ramaneai (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:56)

    pfff [anonim]

    Si uite asa domnul Ponta a mai pierdut o buna ocazie sa taca din gura. Vai de capul nostru daca nimereste in capul tarii... Cred ca habar nu are ce inseamna anuntul lui Papandreou pentru credibilitatea sa si pentru stabilitatea Europei... "fabulosul" domn Ponta, mpfff...
  • +25 (33 voturi)    
    demagogie (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:56)

    James Bond [utilizator]

    La ce bun ar fi un referendum pentru ponta?
    Ar respecta el votul poporului?
    Daca NU, degeaba ar face referendumul.
    Daca DA, de ce nu respecta vointa poporului ref la micsorarea numarului de parlamentari la maxim 300?

    Sforaitor...
    • -14 (18 voturi)    
      nu Ponta-i la putere (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:08)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui James Bond

      Puterea decide daca reduce parlamentarii, dar nu poate sa-i reduca pentru ca majoritatea e sustinuta de tradatorii lui Oprea, care nu-si permit sa piarda locul caldut...Asa ca injura-ti idolii de la putere daca poti, ca nu respecta "vointa populara"...
      • +22 (22 voturi)    
        Mai Gigutsa (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:32)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        pe cine vrei tu sa prostesti?
        Nu stii ca pentru modificarea constitutiei trebuie 2/3 din voturi? Are puterea 2/3 din parlamentari?
        Da' generatia noua creata de iRTV si A3 nu gindeste, ci repeta papagaliceaste ce aude seara de seara la tembelizor... La asha popor, ce pretentii sa avem?
      • +12 (12 voturi)    
        Si ce daca nu e la putere (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:41)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        S-a vazut ca in inconstienta lui nu voteaza nici legi care nu au nimic in comun cu politica, legea contra camatariei si l;egea privind cainii vagabom=nzi, numai pentru ca sa voteeze contra guvernamentalilor. Dau in cazul camatariei o avea fdesenarii ceva interese, cine stie.
        • -5 (5 voturi)    
          Ajuta-ne doamne sa-l avem pe Ponta premier! (Joi, 3 noiembrie 2011, 20:46)

          kids [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

          Mai ce ma bucur cand taie Basescu din Salarii,din pensii,cand creste TVA ,cand creste preturi..mai da ce ma bucur ca a facut Basescu in asa fel ca romanii sa mai aiba bani pentru o paine..mai da ce ma bucur cand oamenii nu mai au bani pentru medicamente si ii gasesc morti in casa..si ce ma mai bucur cand romanii nu-si mai doresc copii pentru ca le*-ar muri de foame ca le-a luat basescu si laptele praf pentru bebelusi..mai da cat de bine este in tara mea..mai toata lumea canta de bucurie!!Asta e tara condusa de demagogul Basescu! unde oamenii canta de fericire!
  • +25 (31 voturi)    
    Instigator de meserie (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:57)

    Marius Ogrean [anonim]

    Jalnic.
    Nu a facut in viata lui o actiune. Doar reactiune...
  • +34 (38 voturi)    
    Dezastru (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:57)

    Florin [anonim]

    Creetinul asta de Ponta e seful marelui partid care a votat in favoarea camatariei ...! NO COMMENT....Romania te iubesc!
  • +3 (7 voturi)    
    Haos (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:57)

    Alex [anonim]

    Un referendum inseamna...lipsa responsabilitate senat,,,,parlament....dar cind au ajuns in halul acesta au facut referendum ??? la hotararile parlamentului??? Lipsa presiune in instalatie..pentru parlamentari ...incepsa migreze....
    Este valabil si pentru RO....cu asumari ale guvernului....mai respiri !,,sa mai strangem surubul!
  • +25 (31 voturi)    
    aplauze (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:57)

    bogdan [anonim]

    pai normal ca esti de acord, aveti politici asemanatoare. cu voi la conducere probabil ca ajungeam in aceeasi situatie cu cea a Greciei .
    • -6 (6 voturi)    
      Suntem mai rau decat grecii (Joi, 3 noiembrie 2011, 19:08)

      felix [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Politicile de stanga au fost adoptate de germania,de Danemarca,De Suedia pentru a depasi momente dificile ale economiilor lor ..Bogdan cu aplauze..in locul tau nu as avea motive sa aplaud,Romania sta mult mai rau decat Grecia..Fratele meu munceste acolo si trimite bani in Romania..numai ca grecii stiu sa isi apere demnitatea si drepturile cetatenesti..noi,noi ne supunem statului totalitar basescianist si nu realizam in ce situatie grava ne aflam
      • 0 (0 voturi)    
        hmm (Vineri, 4 noiembrie 2011, 15:47)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui felix

        daca ponta il sustinea pe ministrul suediei sau pe cel al danemarcei, era cu totul alta treaba dar ponta a spus ca il sustine pe un om care si-a bagat tara in faliment si acum vrea sa bage toata europa in groapa, doar ca sa nu-si asume el responsabilitatea si sa nu piarda voturi ..

        eu nu inteleg ce tot vreti, toata lumea e ingrijorata de grecia, au datorii de sute de miliarde, se omoara isi dau foc pe-acolo si voi spuneti ca e bine in grecia..da e frumos in grecia si mie imi place ca turist, fratele tau probabil ca nu lucreaza la stat si e acolo cu scopul de a trimite bani acasa. dar cred ca se vorbeste de cu totul alte treburi aici...
  • +28 (28 voturi)    
    Felicitari !! (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:58)

    ADY13 [utilizator]

    Ai habar de economie cat stiu eu de fuziune nucleara.
  • +15 (15 voturi)    
    Tare (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:58)

    Lilliacul [utilizator]

    Daca in Romania ar avea loc un referendum cu intrbarea: Sunteti de acord ca Romania sa isi mai plateasca datoria publica? Ce respuns ar da majoritatea? Ponta e pe alta planeta. Nu cred ca mai ramane 6 luni in fruntea PSD cat despre prim-ministru sa nu mai vorbim......
  • +16 (16 voturi)    
    Cum se face (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:59)

    ViorelNeculae [utilizator]

    Cum se face ca domnul Victor Ponta este mare admirator al premierilor ce si-au distrus tara. Acum o saptamana, doua era maro pe la nasuc din cauza premierului Spaniei, Jose Luiz Zapatero.
  • +17 (17 voturi)    
    Ponta si modelul grecesc (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:59)

    dinu [anonim]

    asta ca sa stim ce ne astepta si pe noi. Populism pana la faliment
  • +9 (9 voturi)    
    Adio! (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:59)

    mihai b [anonim]

    da? el si-a dat demisia.. tu cand zbori bai Prostna?
  • +9 (9 voturi)    
    Capital politic cu orice pret? (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:00)

    willow [anonim]

    Se pare ca Papandreou nu si-a facut bine calculele, spera sa iasa pe plus cu capitalul politic dupa miscare asta, dar soarta i-a jucat o festa. Pontache e PSDist, deci despre ce vorbim?
  • +19 (19 voturi)    
    Ponta ar fi bagat si el Romania in faliment (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:01)

    PSD-partid de camatari de alocatii [anonim]

    E incredibil tupeul de mitocan al acestui ceghevarist de carton..
    E imposibil sa ma gandesc macar sa votez cu PSD atat timp cat exista acolo stupizi ca Ponta, analfabeti ca Vanghelie sau comunisti reformatori precum Iliescu..

    Acum inteleg de ce au plecat din PSD cei de la UNPR, in frunte cu Cristian Diaconescu, un om educat si echilibrat.

    E un partid de marlanasi cu foarte mult tupeu, un fel de camatari ai socialului, iti dau alocatii 'gratis' ca sa-i votezi dar apoi jefuiesc bugetul cu o dobanda grasa pt toate pomenile electorale pe care le dau la alegeri..
  • -9 (11 voturi)    
    e cam tarziu pentru referendum... (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:02)

    Bogdan [anonim]

    Nu cred ca populatia poate sa ia decizia corecta in situatia asta. Ce sa intelega grecul de rand ? Daca vrea sa ramana strange cureaua, daca nu Grecia intra in faliment... La nivel teoretic, da, poporul decide daca mai vrea in UE, dar oare poporul grec are realmente de ales intre rau si ...rau?
    Cred mai degraba ca Papandreu asta vrea sa se spele pe maini, sa faca pe patriotul, tocmai cand UE s-a solidarizat si era pe care sa-i scoata din belele...
    P.S.
    Aceeasi smecherie a facut-o si Basescu atunci cand ne-a intrebat: " Nu-i asa ca vreti mai putini parlamentari (care-s corupti si cheltuie banii statului)?; "Nu-i asa ca vreti o singura Camera, din motivele de mai sus "? si ce sa raspunda romanul de rand? Ce stie el de rolul Senatului si despre democratie?!? Si uite asa isi fac unii imagine pe seama poporului de care-si bat joc...
  • +18 (18 voturi)    
    Na, fiecare cit il duce capul (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:03)

    bogdan [anonim]

    Mai ales in situatia asta, referendumul e fix ce-i mai trebuia Greciei ca sa puna bomboana pe coliva. Deja populatia de prin tarile UE era ofticata ca trebuie sa plateasca din buzunarul propriu jumate din nota de plata a destrabalarii Greciei... Fix asta era momentul oporun pentru referendum. Cind in 2 saptamini tre' sa platesti rate si n-ai bani, vin creditorii si te iarta de jumate din datorie cu conditia sa platesti cealalta jumate, si tu dupa ce bati palma te razgindesti si zici ca vrei referendum. Eu chiar ma intreb de ce se mai chinuie UE cu Grecia... In loc sa tot pompeze bani grecilor, mai bine i-ar lasa sa intre in incapacitate de plata si sa-si rezolve problemele bancilor cu banii de imprumut pt Grecia.
    Si maretul popor grec sa experimenteze vro 5-10 ani traiul pe propria munca...
  • -13 (13 voturi)    
    Abia aștept să văd cum luptă popii ortodocși (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:03)

    Omics [utilizator]

    Am ajuns să- dau dreptate lui Victor Ponta. Oricum dacă nu se face referendum, se va ajunge la intervenție militară. Papandreou e băiat inteligent, face și el ce poate. Abia aștept să văd cum luptă popii ortodocși. Ah, și ce reacții frumoase vor fi în România !
  • +17 (17 voturi)    
    cred ca este vorba de un caz patologic (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:04)

    paul [anonim]

    intr-adevar fara cuvinte... Acest individ sinistru are sanse mari sa ajunga prim-ministru al Romaniei anul viitor...adica exact cand situatia in Europa va deveni exploziva daca se acutizeaza cazul Greciei....
  • +10 (10 voturi)    
    hot (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:04)

    hot [anonim]

    hot la hot nu-si scoate ochii
  • -17 (17 voturi)    
    Nu stiu altii... (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:09)

    Dapyx [anonim]

    cum sint, dar mie unu' mi-ar fi convenit sa ma cheme Base la referendum legat de imprumutul FMI.

    Parca si vad intrebarea..."Sinteti de acord cu imprumutul FMI ca sa avem si noi de unde fura?"
  • +15 (15 voturi)    
    ghinion (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:09)

    vlad dracu [anonim]

    Ponta este de accord cu referendumul pentru ca viziunea lui geostrategica se limiteaza la castigarea puterii in Romania.

    Responsabilitatea politicienilor greci este exclusa din toata povestea asta, cand de fapt, ei ar trebui bagati in puscarie pentru deciziile luate de cateva decenii.
  • +16 (16 voturi)    
    Alt prostanac la PSD (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:10)

    zapping [anonim]

    Ce gafa MONUMENTALA din partea lui Ponta! Incredibil. Romanii sunt impotriva leneviei proverbiale grecesti...
    • -5 (5 voturi)    
      Jos Basescu! (Joi, 3 noiembrie 2011, 21:12)

      da [anonim] i-a raspuns lui zapping

      Ce gafe fenomenale fac romanii care mint ca traiesc bine ..si ei vai de mama lor..nu va da nimic basescu..doar va manjeste un pic sa va ia ochii cat latrati pt el
    • +1 (1 vot)    
      geoana e mic copil (Vineri, 4 noiembrie 2011, 14:53)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui zapping

      la prostie in comparatie cu acest demagog imputit numit poanta ..ioi
  • +10 (10 voturi)    
    alo, alo... (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:10)

    zertty [anonim]

    domnule... Referendumul in faza asta se face?!
  • +23 (23 voturi)    
    Pai socialistii au bagat Grecia in faliment (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:11)

    Dinastia baronilor stangii elene-Papandreu [anonim]

    Cand stanga greaca a venit la putere in 1981 (cu tatal lui Papandreu premier), regimul dictaturii militare (nerespectuoasa cu drepturile omului dar eficienta in economie) lasase tara cu o datorie de 20% din PIB (o luase cu 25%).

    In doar 10 ani, socialistii greci au dus datoria la 75% din PIB ! Au ridicat salarii, pensii, au dat alocatii la toata lumea, prosteste, nu le-a pasat ce va urma, nu era treaba lor, ci a urmasilor..

    Dreapta a redus puternic ritmul indatorarii si de la 75% a dus-o la doar 85%.

    Insa iar a venit stanga in Grecia si socialistii au accelerat indatorarea, mintind UE si trimitand la Bruxelles acte contabile false.
    Asa au fost primit in zona euro, cu falsuri !

    Criza a lovit in 2008, UE a devenit mai atenta la bani, la fel FMI-ul si brusc a iesit la iveala excrocheria greaca: o imensa datorie nesustenabila, ascunsa partial.

    Evident, socialistii greci, in frunte cu Papandreu, in loc sa faca reforme si ajustari dure, ca in Romania lui Basescu si Boc, au gasit solutia miracol din nou: luam alti bani, mai multi, vreo 100 de miliarde!

    Dupa ce au primit banii n-au mai facut nimic concret si a devenit evident in 2011 ca Grecia nu are de unde sa dea inapoi banii, doar din turism si masline.

    Asa ca socialistii greci au inceput iar cu sarumana prin Europa, dupa alti bani.

    UE a blocat totul si le-a cerut reforme. Socialistii au facut cate ceva de fatada si de nevoie, insa premierul Papandreu, cand s-a vazut obligat sa faca reforme adevarate contra reducerii datoriei cu 30% per total (50% din cea privata) a inventat o noua supriza: referendum, sa intrebam si boborul consumator de uzo daca e de acord cu aceste complicate mecanisme financiare (daca boborul pricepe ceva..).

    Papandreu a gasit un fel de parasuta pt a sari in siguranta de la guvernare, cu sloganul: eu am tinut cu poporul, da' UE m-a tradat.

    Genul asta de meschinarie si viclenie stangista ipocrita il fascineaza pe Ponta, un individ simplu si brutal !
  • +11 (11 voturi)    
    of doamane... (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:11)

    me [anonim]

    deci
    1 - democratia nu exista... e doar o himera pentru fraieri
    2 - referendumul ale alte scopuri decat binestarea grecilor
    3 - decat sa se treaca peste decizia poporului (curios lucru: in alte cazuri nu fusese asta o problema), mai bine baga tara in faliment, europa in deriva, si cam toata planeta in rahat...
  • +21 (21 voturi)    
    Ingrozitor... (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:11)

    Amerigo [anonim]

    Cand te gandesti ca asta o sa fie prim ministrul Romaniei in 2013.....ptiu! an cu ghinion se prefigureaza...Nu ca astia sunt mai breji, insa sa faci apologia lui Papandreu, e idiot..
    Sa ii explice cineva lui Ponta ca idiotul de Papandreu, pe care il respecta asa mult, este singurul vinovat pentru situatia actuala a Greciei. Din cauza ca nu a luat masurile necesare impunerii colectarii de taxe la bugetul de stat, s-a ajuns la situatia ridicola, de care se minuneaza toti nemtii si vesticii in general, ca in nu stiu ce sat agricol sa fie mai multe Porche Cayene, decat oriunde in lume...Grecii care nu platesc impozite si taxe sunt majoritari si asta duce la situatia in fapt...
    Acest lucru apare si la noi si e sinistru sa te gandesti ca Ponta, care se vrea prim-ministru nu intelege vina lui Papandreu...Partidul dumnealui in toti anii post decembristi, a dus o politica de legiferare a veniturilor ilicite si de incurajare a furtului, ca politica de stat...
  • +13 (13 voturi)    
    Bagarea in seama (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:12)

    Rasmus [utilizator]

    efectul scontat de Victoras s-a intamplat! l-a bagat lumea in seama.
    De ce trebuie sa publice Hotnews idiotenile domnului de pe blogul personal, nu pricep.
    Haideti sa il le lasam acolo daca tot e blog personal!
  • +16 (16 voturi)    
    superprostanacul (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:12)

    penesccu [anonim]

    De ce nu vrei tu si clapaugul de crinut sa respectati referenumul la care au participat romanii ?Amar si jale !Nu ca-l admir pe Igas,dar mare adevar a grait acum cateva zile(prostul nu e prost destul,daca nu e si fudul)
  • +16 (16 voturi)    
    Ce dobitoc ! Bravo, Victoraş ! (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:14)

    alex [anonim]

    Guvernul Che Guevara al micului Titulescu, prin vocea lui cea mai autorizată, a declarat azi că admiră atitudinea idioată a lui Papandreu, acum şi de-a lungul întregii crize !
    Semnat : USL (PSD+PNL+ PC+ Antena3+RealitateaTV+RTV Ghiţă+PRM+resturile Trustului INTACT).
    Ţineţi-o tot aşa !!!
  • +15 (15 voturi)    
    Cind Ponta e de acord (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:15)

    alex [anonim]

    e gresit.
    • -13 (13 voturi)    
      Situația din Grecia (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:20)

      Omics [utilizator] i-a raspuns lui alex

      Din păcate acum Ponta are dreptate. Asta e numai pentru cei pe care îi interesează situația din Grecia. Am vrut să o explic plastic, dar am fost cenzurat.
  • +16 (16 voturi)    
    Bravo, Ponta! (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:15)

    Mih. [utilizator]

    Nu te dezminti!
    Da-i-nainte tot asa!
    Nici nu-i rau!
    Sa inteleaga cat mai multa lume!
    Si tu si Antonescu, aratati baieti de ce sunteti in stare, ce modele aveti si cam ce s-ar alege de tara asta cu voi la putere!
    Habar nu aveti de economie sau finante, reformele va ingrozesc, va purtati si vorbiti ca niste marlani si ignoranti...
    Daca v-ar fi pus cineva praf de prostie in mancare si nu ati fi putut reactiona mai idiot la tot ce se intampla in tara sau in lume.
  • +13 (13 voturi)    
    Referendum (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:16)

    Un stelist [anonim]

    Propun sa facem un referendum, cu o singura intrebare: romani, vreti sa'l dam pe Ponta cadou Greciei?
    Victoras, fa'ti bagajele!
  • +12 (12 voturi)    
    nu e act democratic, e frica cea mai pura (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:16)

    pix [anonim]

    il doare pe papandreu in basca de vointa populara - daca era asa de hotarat sa lase poporul sa decida de ce nu a spus-o de la inceput, cand umblau cu basca in mana dupa bani prin europa? "uite ma europenilor, si grecilor, facem-dregem, cadem de acord, dar sa stiti ca eu trebuie sa fac si referendum". n-am auzit asa ceva in ultimii doi ani.

    de fapt nea papandreu s-a speriat ca iese prost si il dau aia jos si il iau la pumni si s-a ascuns repede dupa un referendum complet aiurea.

    e aiurea rau sa te ascunzi dupa "vointa poporului" cand nu-ti mai ies tie apele. cand un autocar e gata sa iasa in peisaj la o curba, soferul se apuca sa faca un referendum intre pasageri daca sa franeze sau nu, sau trage sanatos de volan si rezolva situatia?
  • +15 (15 voturi)    
    nr. 2 (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:17)

    spartan [anonim]

    Nu era indeajuns ca PSD avea deja un prostanac. Acum are doi!
    • 0 (0 voturi)    
      Acum are doi (Vineri, 4 noiembrie 2011, 19:31)

      N.Petrescu [anonim] i-a raspuns lui spartan

      Da,dar al doilea este mai prostanac decat primul
  • +14 (14 voturi)    
    Foarte tare! (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:19)

    livius [anonim]

    1. Pentru dl Ponta-conform celor scrise, dna Udrea joaca rol de energizant.
    2. Decat sa se gandeasca la un referendum, nu-i asa, legitim? in Grecia mai bine si-ar aduce aminte de un referendum ce a avut loc pe la noi! O fi fost legitim ori nu?
    3. Cat priveste partea de intelegere a resorturilor economiei...mai bine sa ne lase.
    4. In privinta similitudinii deciziei sale cu cea a dlui Papandreou - inteleg ca dl Papandreou a decis sa-si dea demisia! O asteptam si pe a Carlanului!
  • +16 (16 voturi)    
    papagal (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:20)

    vladf [anonim]

    Draga Ponta ai avut ocazia si marea sansa sa taci.
  • +16 (16 voturi)    
    :)) (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:21)

    mahabaratan [utilizator]

    Domnul Ponta ar trebui sa nu mai scrie cand e obosit. Un bun exemplu pentru domnia sa ar putea fi Crin Antonescu care si respecta cu strictete orele de somn.
  • +11 (11 voturi)    
    :)))))) (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:24)

    Bogdan [anonim]

    Asta e PSD-ul!Geoana are un urmas pe cinste!Propriul partid il rejecteaza pe omul ala care e pe cale sa isi arunce tara in haos.Nu si Micul Titulescu...:)))))))))))))))))))
  • +15 (15 voturi)    
    Carlan tanar fara minte! (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:26)

    Constantin1 [anonim]

    Carlanul tanar fara minte, cum il alinta Iliescu iarasi nu se dezminte. Individul ne dovedeste pe zi ce trece ca va fi groparul PSD....
    Dar sper din tot sufletul sa nu ajunga prim ministru ca altfel ajunge groparul Romaniei.
    Daca ingroapa PSD-ul individul si-a realizat m,enirea istorica fata de tara si poate fi introdus si in istoria neamului!
  • +11 (11 voturi)    
    Clona comunista (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:29)

    nicu [anonim]

    Ideologia comunista care aruinat Grecia este aparata de urmasul comunismului tov. Victor Pont.
  • +13 (13 voturi)    
    normal (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:30)

    Paleopterix [utilizator]

    Nu rateaza gogomanul nici o ocazie sa se "remarce" :-) Tine-o tot asa!!! Ce pacat ca cei care il numeau pe Geoana "prostanac" nu facusera cunostinta cu Ponta..., pe langa el, Geoana e savant.
  • -15 (17 voturi)    
    Grecii au conducator, nu servitor! (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:33)

    Sonia [anonim]

    Ma bucur sa vad ca grecii au un conducator, nu un servitor, cum are Romania. La noi, Boc si Basescu pleaca imediat spinarile la ce spune FMI, nu au nici demnitate, nici curajul de a-si asuma decizii proprii. Un popor poate lua decizii proprii. Nu intotdeauna interesele marilor puteri sunt cele corecte si, asa cum bine se mentioneaza in articol, de multe ori, interesele financiare dicteaza linsaje mediatice. Asa e si in cazul Greciei. Nu tot ce scrie presa internationala este adevarat. Trusturile de presa internationale isi tin banii in conturile bancilor care dicteaza acum soarta Greciei. Felicitari conducatorilor Greciei ca nu pleaca spinarea chiar si in cele mai grele momente. Ar trebuie sa invete si guvernantii Romaniei ceva din asta: sa nu mai plece capul. Orice poate fi renegociat, daca exista pricepere si barbatie politica. La noi, insa, se perpetueaza mentalitatea de sluga: noi suntem executantii planurilor facute de marile puteri.
    • +10 (10 voturi)    
      Vedea-te-as pe tine... (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:46)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui Sonia

      ...sa dai cuiva o suma mare de bani, iar cand vine scadenta, sa-ti zica ala: n-am bani.
      Tu, ca sa nu pierzi tot, zici: nu-i nimic, da-mi doar jumatate, si asta in multi ani de-acum incolo.
      Iar el sa zica: stai sa ma scarpin un pic dupa ureche. Nu prea vreau sa ti-i dau nici pe aia.

      Intotdeauna exista 2 parti ale povestii, nu numai una. Pune-te nu numai in locul grecilor, incearca sa te pui si in locul celor care le-au dat banii din care grecii au trait dupa placul inimii.
  • +14 (14 voturi)    
    Base vs Ponta (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:38)

    geo12 [utilizator]

    l-am "injurat" mereu pe Base pt toate tampeniile pe care le-a facut si m-a dezamagit atat de mult incat nu-i mai suport nici fata... dar daca maine as fi nevoit sa votez intre Base si Ponta as vota Base cu ambele maini... atat de retardat mi se pare Ponta.
  • -9 (9 voturi)    
    Ar trebui sa luam si noi exemplu de la greci! (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:38)

    Cristina Marcus [anonim]

    Totul se poate renegocia daca ai forta politica. Ar trebui sa invete si guvernantii nostri de la greci. Bravo lor ca tin piept Diktatului marilor puteri! Poporul decide, nu bancile!
    • +5 (5 voturi)    
      renegociere (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:06)

      pipipiurae [anonim] i-a raspuns lui Cristina Marcus

      sa ne prefacem ca nu au falsificat nimic, si ca sunt niste baieti cinstiti. dar cu niste datorii prea mari. pana aici toate bune si frumoase. a venit ziua z si au dat cartile pe fata. domle' avem datorii in suma de. ce ne facem ca nu putem sa platim. si aici a inceput o negociere cu creditorii. si in urma negocierii, fiecare a lasat de la el. sau cel putin asa era intelegerea. ei bine, grecii se cam intind, si mi-e teama ca in loc sa se multumeasca cu cat au obtinut, o sa muste din bordura
  • -8 (10 voturi)    
    Bravo, domnule Ponta! (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:44)

    Irina Blaga [anonim]

    Exista vreun politician roman care sa aiba pareri ferme in fata UE sau SUA? Exista vreun politician roman care sa indrazneasca sa contrazica marile puteri? Pana acum, nu. De aceea, m-am bucurat sa citesc postarea de pe blogul dumneavoastra. As vrea sa aud si eu pe cineva care vorbeste in numele Romaniei, nu doar sa vad cum se executa ordinele marilor banci. Boc si Basescu se poarta de parca ar fi functionari ai FMI, nu prim-ministrul si presedintele Romaniei. Avem nevoie de un alt presedinte si de un alt prim-ministru. Bravo Grecia!
  • -8 (8 voturi)    
    O decizie buna luata de Papandreou (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:45)

    Ileana [anonim]

    Probabil ca grecii vor reusi sa depaseasca situatia grea in care se afla din punct de vedere economic. Sunt uniti si solidari unii cu alti. Sunt un popor civilizat si preocupat de soarta si viitorul lor. Oare cand vom invata si noi sa fim asa?
  • +12 (12 voturi)    
    ... (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:46)

    dragos234 [utilizator]

    Toata Europa in frunte cu Merkozy se cruceste la ce se intampla in Grecia, numai Ponta aplauda ca maimutoiu.
  • +10 (10 voturi)    
    Sfirsitul (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:50)

    micke45 [utilizator]

    Cu asta chiar ti-ai semnat sfirsitu. Papandreou e pe cale sa demisioneze si pe deasupra un socialist care vrea sa joace la carti soarta Europei.
  • +4 (4 voturi)    
    Ponta Euxina (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:50)

    edurd [anonim]

    Vai de capul nostru. Avem de ales intre submissive (d-na in latex) si onanism (singuri impotriva tuturor). La noi referendumul e la anul. La ce ne va folosi.
  • -10 (10 voturi)    
    Are dreptate Victor Ponta! (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:51)

    Maria Marian [anonim]

    In Grecia se respecta democratia, prin organizarea unui referendum prin care sa se consulte poporul grec asupra unor decizii fundamentale care vor influenta viata acestora pe multi ani de acum incolo. Pe cand la noi autoritatile romane sunt indiferente fata de cetateni si nepasatoare.
    • +6 (6 voturi)    
      DEMO (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:08)

      EccE [anonim] i-a raspuns lui Maria Marian

      Referendumul are limitele lui democratice. Populatia poate hotari cine o conduce, niste circumstante de moment etc. dar nu poate decide soarta unei tari, adica viitorul a multor generatii care nici nu s-au nascut, ca sa il parafrazez pe un contemporan "aproape in viata". Populatia nu poate decide ce taxe sa plateasca sau ce datorii sa nu plateasca..pentru ca cei care voteaza merg la lumina in cativa ani, iar copiii copiilor lor or sa plateasca oalele sparte. Lasa macar sa plateasca cat apuca, ca tot ei au beut beutura
    • +6 (6 voturi)    
      Hai sa-ti explic (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:18)

      vladf [anonim] i-a raspuns lui Maria Marian

      O sa fac un efor sa-ti desenez.
      Tu Gigel esti statul grec, vb. teoretic acum dar nu am cum sa desenez.
      Tu Gigel muncesti cam 4-5 luni/an, cand vin turistii si le aduci cafeaua ca sa le iei banii. In restul timpului doar cheltui ce ai produs, adica mananci si bei pe banii turistilor care ti-au platit in alea 4-5 luni.
      Din pacate banii abia iti ajung pentru mancare, bautura si tigari, dar din cand in cand vrei sa te mai duci si pe la curve.
      Esti in imposibilitatea financiara si te duci la camatari sa iei niste bani, cu banii in buzunar te duci la curve si mai treci si printr-o carciuma sa te cinstesti. Din nefericire pentru tine, sau naivitatea camatarilor, iti reuseste smecheria asta de 3-4-5 ori.
      Vine iar sezonul cu turisti, numai ca sunt mai putini si din pacate nu faci bani cat ai sperat.
      Baietii care ti-au dat bani cu camata au doua variante:
      1- sa-ti rupa mainile si picioarele;
      2- sa-ti mai dea niste bani, in speranta ca o sa-ti schimbi proastele obiceiuri si o sa-si recupereze datoria. Dar iti pun niste conditii, sa mananci mai putin, sa nu mai bei si de curve nu mai vb.

      Tu stai asa pe marginea drumului si ce zici .......

      Gigel poate sa fuga din oras/tara dar Grecia nu prea.

      Tu zici de democratie, ia mergi tu la camatari si incearca sa le explici cum e cu democratia ....
      Pai tu Gigigel cand erai cu gagicile nu ai stat sa te gandesti la faptul ca banii aia trebuie sa ii si dai inapoi?

      Diferenta intre fabula mea si situatia grecilor este destul de mare, ei imprumutau bani pentru pensii si salarii. Din pacate nu au luat masuri sa reduca cheltuielile, disponibilizari, reducerea salariilor in sistemul bugetar, mai multa atentie in colectarea taxelor si impozitelor.
      Cu alte cuvinte au cheltuit mult mai mult decat au produs.
      Pai nu este decat vina lor.
      Crezi ca avea rost sa ii intrebe cineva daca vor sa-si incaseze pensiile si salariile? Eu cred ca raspunsul este mai mult decat evident.
      Daca banii imprumutati erau cheltuiti aiurea, exista un vinovat.
    • +5 (5 voturi)    
      tarate-n cap (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:18)

      adi [anonim] i-a raspuns lui Maria Marian

      s-a trezit romanasul sa vorbeasca despre democratie, in conditiile in care nu are experienta practica a ei si nici nu a citit o biblioteca de carti de teorie politica. sa-ti pun pe scurt, asa, pentru nivelul tau: democratiile liberale sunt reprezentative, adica votezi, iar reprezentantii tai din parlament si presedintele actioneaza in numele tau in mod legitim (adica sint reprezentativi). democratie directa, populara, prin referendum, exista doar in state totalitare, unde prostii decid cate unghiuri are triunghiul, iar el lidero maximo, pe romaneste tatucul, emanatul, actioneaza in numele lor.
    • +5 (5 voturi)    
      viitor? (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:29)

      edurd [anonim] i-a raspuns lui Maria Marian

      deciziile care le influenteaza in rau viata grecilor au fost luate de mult, cand s-au imprumutat fara masura si si-au mintit cu nerusinare creditorii. E simplu. Le-au dat teapa! Si acum fac referendum daca se le dea inapoi macar jumate sau li se rupe, scuzati expresia. E cam asa: eu ma imprumut la tine de vreo 50,000 de euro, ca sa imi iau si eu VW, LCD, sa imi pun termopane si sa ma duc la mare la all inclusive, apoi iti spun:''imi pare rau imi merge mai rau decat credeam, produc putin, n-am de unde sa iti dau inapoi toti banii''. Iar tu spui:''uite, te inteleg, cheltuie si tu mai putin, vinde-ti masina si imi dai impoi doar 25,000". Apoi eu zic, merci, stai sa o intreb si eu pe nevasta-mea daca vrea sa mearga cu tramvaiul, sa se apuce de gatit si sa mergem cu cortul la mare ca sa pot sa iti dau jumatate? TU cum ai reactiona?
  • +11 (11 voturi)    
    Vai (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:55)

    Ana [anonim]

    di miniiiiiiiiiiiiiiiiiii....
    Intrebi lenesii daca vor sa munceasca????? Oare ce-or raspune?
  • +16 (16 voturi)    
    NO COMMENT (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:56)

    mmm [anonim]

    Pe bune, NO COMMENT, asemenea delcaratii de la un asemenea specimen nu merita un razboi verbal de genul asta. Prostia si populismul duse la nivel de politica de stat..
  • +8 (8 voturi)    
    Soc (Joi, 3 noiembrie 2011, 16:59)

    Un stelist [anonim]

    Se pare ca Papandreou vrea s'o dea la pace cu Opozitia si sa renunte la referendum, hai repede la ponta pe blog sa vedem cum isi schimba declaratia: il sustin pe Papandreou, nu referendumului, pace cu opozitia ... hahahahahaha
  • +7 (7 voturi)    
    democratia reprezentativa (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:01)

    dude [anonim]

    ce nu intelege (sau se face ca nu intelege) domnul Ponta este ca sistemul de guvernamant in Romania este democratia reprezentativa, adica prostimea alege cativa oameni sa ia decizii pentru ei pentru ca nu toata prostia stie sau vrea sa ia decizii informat! acest mod de guvernare sa dovedit dea lungul timpurilor(si au fost multe experimente) singurul care functioneaza cat de cat. imi aud aminte ca in Austria era vorba ca Parlamentul a ratificat tratatul de la Lisabona si extremistii (FPÖ, BZÖ) au cerut sa se faca Referendum ca si in irlanda! sa intrebe poporul! si sa facut un sondaj ca sa se vada daca are rost sa se organizeze asa ceva si sondajul a aratat ca 70% din populatie nu il vrea dar 85% nu are nici macar vag idee ce se afla in tratat si ceilalti 15% au vag idee dar si cea ce stiu ei este o denaturare grava a adevarului prin manipulare de catre partidele extremiste (foarte puternice in Austria). In Austria guvernul si Presedintele au avut puterea de spirit sa nu organizeze un referendum chiar daca au devenit mult mai nepopulari... pentru ca asta e jobul oor sa decida ce e bine pentru prostime! dinaia au fost alesi si sunt platiti! un asa sistem politic trebuie sa urmarim spre al avea in Romania si nu cel grecesc sau din alte locuri bazat pe populisme ieftine care duc tara de rapa.
  • +8 (8 voturi)    
    ponticu (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:01)

    antonescu [anonim]

    bate campii,,,,
  • -7 (7 voturi)    
    mai rau decat grecii... (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:06)

    Irina Sabau [anonim]

    Cum sa nu-i dai dreptate lui Victor Ponta, cand politica de austeritate şi de împrumuturi a acestui guvern nesimţit a fost inutilă? O opţiune total eronată, ale cărei costuri le plateşte acum populaţia întreit. Pâna nu demult, Băsescu ne explica ce bine a procedat guvernul Boc atunci când a luat măsuri de austeritate, cât de bine stă România în raport cu alte state europene, cărora le-ar putea da lecţii, cum ne-am salvat noi tăind salarii şi dând afară bugetarii. Acum constatam cu totii, că, în realitate, aceste masuri n-au dus nicăieri, ci doar au nenorocit şi saracit milioane de români.
  • +8 (8 voturi)    
    Ajung sa gandesc asa:... (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:09)

    papoulias [anonim]

    ...Adu-l Doamne mai repede pe nataraul asta la conducerea treburilor tarii ca sa intram de tot in rahat,altfel nu scapam de gandirea lui baietel cu pantalonii scurti si prastie in buzunarelul de la spate...Adica ,atatea capete luminate nu stiu de unde sa ia si unde sa puna ca sa se evite colapsul grecilor si ei vor sa intrebe poporul daca nu vor uzo si placinte in continuare.Ce stie "poporul",ce intelege"pu...mea"din toata aceasta furtuna care matura Europa?
    Ce stie baba si pescarul grec de datorii suverane?...Pentru ce mai au Parlament?
    Pe cine vor da vina cand vor zbura din zona euro si o vor lua de la anul 1982?Pe popor?Ce vina are poprul in treaba asta?S-a aflat la carma tarii in atatia ani de dezmat financiar?
  • -7 (7 voturi)    
    Basescu al nostru e moale... (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:09)

    Ada [anonim]

    Basescu e moale...Daca am avea si noi un conducator cum au grecii...Pe noi ne conduce Miorita
  • -6 (6 voturi)    
    Premierul grec isi respecta cetatenii,al nostru n (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:12)

    maria bratu [anonim]

    Grecii au in premierul lor un lider adevarat – nu un dictator frustrat ,noi nu avem premier ,noi avem un presedinte -premier care le stie pe toate si care mai este si razbunator impotriva propriului popor.
    Soc..la noi guvernul ar trebui sa accepte propunerile Opozitiei,sa faca pace pentru ca ar fi de folos cetatenilor si economiei.Cu incapatanarea lor portocaliii vor adanci si mai rau criza.
  • -6 (6 voturi)    
    Poporul trebuie sa decida! (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:14)

    Paul Enache [anonim]

    Ati uitat ce inseamna democratia? Grecii nu au uitat. Ei mai intreaba si poporul cand se iau decizii importante. La noi....guvernantii fac ce vor
  • +6 (8 voturi)    
    Saracu Ponta (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:14)

    B.F. [anonim]

    În ultimul timp Ponta cred că a luat-o pe ulei. Dacă tăcea filozof rămânea. Declară că este un sustinator al referendumului grecesc şi a politicii Premierului Papandreou. Concluzie: Dacă vreţi să ajungeţi ca grecii votaţi USL.
    • -3 (3 voturi)    
      saracu popor roman (Joi, 3 noiembrie 2011, 19:48)

      felyx [anonim] i-a raspuns lui B.F.

      suntem saraci lipiti,nu suntem ca grecii..daca mai ramane Basescu ,chiar inca un an,riscam sa devenim o tara de lumea a treia,daca nu suntem deja!
  • +6 (6 voturi)    
    tragic (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:15)

    titi [anonim]

    de fiecare data inainte de alegeri ma gandesc ca altii mai cretini si mai iresponsabili decat prezentii nu ca nu exista, ci ca nu sunt posibili. cand citesc declaratia filfizonasului asta, boc incepe sa imi para deodata o idee mai inalt. papagalul asta ma face sa ma duc la vot ...
  • -8 (8 voturi)    
    suntem pe marginea prapastiei... (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:19)

    Laurentiu Cazacu [anonim]

    Romania are mai multe probleme si mai delicate decat au grecii. Faptul ca nu avem lichiditati, faptul ca nu sunt luate masuri de crestere economica, faptul ca bancile acorda din ce in ce mai greu credite, lucrurile acestea au pus si pun o mare presiune in stabilirea bugetului pe anul viitor, care va fi din nou unul de austeritate, gratie incompetentei guvernantilor nostrii...
  • -9 (9 voturi)    
    referendum pentru deciziile importante ale tarii (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:20)

    mirela [anonim]

    Tarile democratice au o consultare publica macar la nivelul reprezentantilor legitimi ai poporului – Parlamentul; decizia premierului grec de a cere un referendum ofera o legitimitate net superioara oricarei decizii luate in cadrul unei institutii formale..
  • +9 (9 voturi)    
    Victorie (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:21)

    costel diaconu [anonim]

    Uraaaa.... iaca a aparut si prostanacul nr.2 al partidului. Multi ani sa ne traiasca.
  • +9 (9 voturi)    
    Demagogie ieftina (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:35)

    fane [anonim]

    L-as intreba pe tov. Ponta cate referendumuri au initiat colegii sai cat au guvernat Romania inainte de a se lua o decizie importanta? Cel legat de intrarea Romaniei in UE nu se pune deoarece era inclus ca si conditie pre-aderare. Aud? Niciunul.
    La capitolul asta Basescu va da iar clasa prin referendumul organizat in legatura cu numarul de camere si reprezentanti in parlament.
    Pai si atunci despre ce vorbim aici?
    Ca sa nu mai spun ca, poporul, ca si un copil bolnav poate alege sa nu inghita medicamentul amar la gust dar care este de fapt calea catre insanatosire, asa cum este cazul Greciei in aceste zile. Si atunci ce faci? Alegi sa-ti distrugi statul de dragul populismului? Se pare ca aceasta varianta este cea sustinuta de dvs.
    Sper ca nu veti ajunge niciodata la guvernare. Amin.
  • -7 (7 voturi)    
    La greci are cine , la noi Base serbeaza....... (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:43)

    Alina Denisa [anonim]

    Pentru greci are cine se lupta impotriva curentului marii finante , a bancilor care au facut miliarde profit pe spinarea oamenilor , a liderilor politici care prefera sa treaca in sarcina tuturor oamenilor obisnuiti datoriile facute de speculantii iresponsabili.
    • 0 (2 voturi)    
      Desteapte-te romane (Vineri, 4 noiembrie 2011, 9:50)

      larisa [anonim] i-a raspuns lui Alina Denisa

      chiar daca mai tarziu , mai bine decat niciodata , trebuie sa facem schimbarea in tara , cu astia nu se mai poate
  • +9 (9 voturi)    
    Papandreu Jr. este Presedintele Internationalei So (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:44)

    claudius [anonim]

    Tov. ponta! Nu crezi ca era mai firesc ca grecii sa fi facut referendumul INAINTE de a se imprumuta cateva sute de miliarde? Datoria lor publica ajunsese la 350 de miliarde de euro, vreo 160% din PIB in timp ce-si luau al 14-lea salariu anual de la stat!!!!!!!!!! Tov. Papandreu Jr., fiul tov. Andreas Papandreu incearca sa isi salveze pielea in fatza alegatorilor prin aceasta masura populista -”referendum”-in fapt un gest care il descalifica moral pentru totdeauna in fatza Europei.
    Dar ce sa pricepi tu, tov. ponta, decat ca trebuie sa-ti lingi seful?
  • -6 (6 voturi)    
    PDL partidul care trimite argati la comentarii (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:55)

    mihai [anonim]

    Cand vad pe aici cum comenteaza unii impotriva lui Ponta..vreau sa ii intreb..este cumva la guvernare si romanii nu stiu..??Sunteti atat de inraiti de saracia in care ne-a adus pe toti Basescu si clica lui de hoti incat actionati la comanda cu gandul ca va da si voua vreo pomana electorala.RUSINE BASESCU si Cabinetul Boc!
  • -6 (6 voturi)    
    Cu gandul la viitorul copiilor nostri (Joi, 3 noiembrie 2011, 17:55)

    Popa Camelia [anonim]

    Grecii vor sa traiasca decent , noi romanii se pare ca ne-am obisnuit si asa. Nu ar strica sa prindem macar putin din curajul lor !
    • +4 (4 voturi)    
      trai decent fara munca...pomeni de la stat (Joi, 3 noiembrie 2011, 20:20)

      claudius [anonim] i-a raspuns lui Popa Camelia

      Nu e curaj, e obraznicie, tupeu si smecherie. Lipsa de onoare. Cine ii cunoaste pe greci stie ce vorbesc.
  • +12 (12 voturi)    
    PONTA citeste mesajul meu! (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:13)

    Gigi-Contra [utilizator]

    Stimate Dle. Victor Ponta

    Sunteti un politician submediocru, care nu ati reusit sa aduceti nimic nou prin mandatul de presedinte al PSD... Singura dvs. victorie este uciderea PNL, lucru care v-a reusit de minune.
    Deciziile fundamentale, asa cum sunt de luat in acest moment in Grecia, NU SE POT LUA DE CATRE CETATENI!!! De ce puii mei sunteti alesi de popor? De ce aruncati pe umerii cetatenilor, deciziile care trebuie luate de POLITICIENI??? Va raspund eu: fiindca n-aveti c**ie! Este o lasitate a liderilor sa faca asa ceva. Va rog sa faceti un exercitiu. Mergeti pe strada si intrebati oamenii chestiuni care tin de economia macroeconomica. Va garantez ca 90% nu va vor putea raspunde fiindca nu inteleg macroeconomia. Dle Ponta, macroeconomia nu tine de cultura generala, tine de cunostinte economice avansate, care din nefericire demonstrati ca nici dvs. nu le aveti.
    Nu se poate ca cetatenii de rand din Grecia (ATENTIE!!! nu doresc sa ii disconsider pe oameni) sa decida viitorul Europei, Pentru ca asta este de fapt...viitorul Europei. Aici nu este implicata doar Grecia, ci absolut toate tarile UE dar si statelor care sunt in aria geografica a Europei. Nu ne putem bate joc de soarta a sute de milioane de oameni fiindca nu dorim sa pierdem voturile la urmatoarele alegeri. Aici nu mai tine nici de egoism politic, egoism national, de istoria poporului si de alte traditii...aici vorbim despre ALTRUISM EUROPEAN!!! Ce vrem? O Europa in colaps sau o tara care va trebui sa stranga cureaua pana la ulima gaura...eventual poate sa mai faca una. Este greu, este dificil, nimeni nu a spus ca va fi floare la ureche, insa Guverul elen trebuie sa isi asume deciziile care le-a luat, nu se poate ca oamenii sa decida pentru el...de asta au fost votati.
    Deci Dle Victor Ponta, daca asa doriti sa conduceti si Romania, mai bine lasati-i pe cei care au c**ie. Romania nu are nevoie de lideri de cartoni, Romania are nevoie de lideri puternici!!!
    • -2 (2 voturi)    
      esti tare (Vineri, 4 noiembrie 2011, 11:11)

      1907 [anonim] i-a raspuns lui Gigi-Contra

      esti tare, la un asa tatuc, nici tu nu puteai debita altceva! faci cinste celor din clubul "gaozarilor", "tigancilor imputite", "pasaricilor", "presedintilor Norvegiei".......
      Din fericire, Poporul nu va mai suporta, reactia va urma la alegeri!
      Bravo ANTONESCU & PONTA!
      Cinste voua, Poporul va sustine!
  • -5 (5 voturi)    
    VP il sustine pe Papandreou (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:22)

    guevara che [anonim]

    multe dintre comm se arata ingrijorati sa nu ajungem in situatia Greciei...Ati fost in Grecia...ati vazut ce infrastructura au...? Dar stiti cine a mintit UE ani de zile raportand bilanturi financiare false...? Guvernul de dreapta...Papandreou ce guvern conduce...? De stanga...Ce a facut guvernul de stanga cand castigat alegerile in 2009...? A spus adevarul...Pt. asta trebuie impuscat...?!
  • +5 (5 voturi)    
    pai cum altfel? (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:25)

    gatsby [anonim]

    doar asta este si targetul psd pentru Romania: in acceiasi situatie ca Grecia!
  • -5 (5 voturi)    
    Romani treziti-va (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:27)

    Anca Daniela [anonim]

    Cat mai rezistam sa fim umiliti , sa suportam pe spatele nostru factura incompetentei actualilor guvernanti , noi nu avem limita! Eu nu-i plang pe greci , pentru ei are cine sa ia decizii , la noi cine sa gandeasca ??? E timpul sa ne hotaram ce vrem , ramanem tacuti plangandu-ne soarta , sau luam atitudine!
  • +5 (5 voturi)    
    nu mai pot de ras (Joi, 3 noiembrie 2011, 18:51)

    john [anonim]

    1.Asta-i acelasi cu ala din sleahta care nu respecta o decizie a referendumului organizat in Romania ptr camera unilaterala?!

    2.Papandreou s-a razgandit si posibil sa nu mai organizeze referendum, asa ca l-a lasat pe Victoras din nou ...fara cuvinte.

    Vai vai si of of
  • -5 (5 voturi)    
    Intoarcerea la popor! (Joi, 3 noiembrie 2011, 19:03)

    1907 [anonim]

    Era un individ care, atunci cand era pe val, urla cat il tinea gura (evident, cand nu era cu paharul sau sticla pe buze) despre intoarcerea la popor....smecheria asta a tinut o perioada, dar, in ultima vreme nu mai merge, lumea ii cunoaste adevarata fata, ura fata de popor ii razbate prin toti porii....acum el se fereste de popor, el este impotriva intoarcerii la popor, el se teme de judecata poporului.Cine este individul? Il stiti, cu siguranta...
    Da, Guvernul Elen a cerut intoarcerea la popor.....noi, intoarcerea la iobagie sau sclavie oferita de catre fmi!
  • +4 (4 voturi)    
    Ponta prostanacul (Joi, 3 noiembrie 2011, 19:15)

    Frosina [anonim]

    Oare ce-o zice Iliescu?
  • -4 (4 voturi)    
    Sampanie si caviar (Joi, 3 noiembrie 2011, 19:56)

    Alina Denisa [anonim]

    .........nu va napustiti , armata de portocalii , nu-i pentru voi e pentru stapanul vostru! In timp ce tara asta se duce in prapastie iar .majoritatea oamenilor nu mai vad dincolo de ziua de maine armata portocalie e in verva , slujindu-l pe tatuc! Daca traiti in lumea reala toate nenorocirile care le vedeti sunt facute de tatucul vostru , Luati aminte ca romanul rabda dar are o limita , s-o fi pacalit odata dar a doua oara stie ce are de facut.........
  • +5 (5 voturi)    
    danisa_frentiu@yahoo.com (Joi, 3 noiembrie 2011, 20:07)

    PSD RIP [anonim]

    Ponta si cei care au scris mesaje de sustinere dau dovada de un populism ieftin si comunist.
    Cum putem sa ne lasam condusi de temeblii psd-isti?
    Sa nu uitam ca de-abia ne-am scapat de PSD. Mai vrem sa revina? NU.
  • -4 (4 voturi)    
    Noi si Victor Ponta (Joi, 3 noiembrie 2011, 20:31)

    alina larisa [anonim]

    Te sustinem , Victor Ponta , avem incredere in tine!
  • -4 (4 voturi)    
    adio, pd (Joi, 3 noiembrie 2011, 20:32)

    1907 [anonim]

    reactia voastra denota ca va temeti....sunteti indreptatiti sa va fie frica. Se apropie ziua judecatii....JUDECATA POPORULUI ROMAN....atunci o sa realizati cat rau ati facut patriei.
    Nota de plata depaseste furaciunile voastre, chiar si pe cele electorale.
    Tara si istoria va va condamna, la uitare!
  • -4 (4 voturi)    
    De 7 ani ,din rau in mai rau (Joi, 3 noiembrie 2011, 21:42)

    marius [anonim]

    De 7 ani,zi de zi Basescu taie de pe lista romnailor..a ajuns sa taie si felia de paine pe care romanii ar trebui sa o puna pe masa copiilor..Tu danisa..care spui caabia ai scapat de psd..din 2004 a fost in opozitie..si nu mureau romani de foame ca acum...ai vazut copii de 2 ani carora parintii le dau la masa de pranz o felie de mamaliga cu o felie de branza..si astea capatate de la vecini???Rusine sa va fie celor care nu aveti curajul sa recunoasteti ca mor romani in anul de gratie al lui basescu 2011..
  • +5 (5 voturi)    
    orice ati spune ... (Joi, 3 noiembrie 2011, 22:25)

    dorel [anonim]

    Ponta e mult mai slab decat Geoana :)))
  • +7 (7 voturi)    
    inconstienta (Joi, 3 noiembrie 2011, 23:19)

    toni [anonim]

    Sunteti inconstienti! Daca era psd la putere era haos in tara...cei care se plang ca nu au o paine sunt cei care sau obijnuit sa stea cu mana intinsa pe timpul guvernari psd...nu este cazul tuturor dar este am majoritati....
  • +4 (4 voturi)    
    Referendum (Vineri, 4 noiembrie 2011, 2:14)

    Damian [anonim]

    Copilotul Victor Ponta trebuie s-o dea repede la intors,Papadreou nu mai vrea referendum
  • +5 (5 voturi)    
    atunci aplica referendumul romanilor! (Vineri, 4 noiembrie 2011, 2:15)

    Radu [anonim]

    daca il admiri pe prim-ministrul grec, atunci stringe matale sleahta de psd-isti si voteaza cu PDL referendumul de acum trei ani- cu reducerea numarului de parlamentari la 300 si o camera legislativa.
  • -3 (3 voturi)    
    Sustinator Victor Ponta (Vineri, 4 noiembrie 2011, 8:07)

    Pop Alina-Fulga [anonim]

    Din pacate in Romania sunt foarte putine persoane care isi asuma deciziile luate...ave parte doar de Basescu-Boc-Udrea care nu sunt in stare sa dea raspunsuri si explicatii coerente... las ca merge si asa, azi zic una, maine o intorc pe la Suceava...
  • +6 (6 voturi)    
    suporter !!!! (Vineri, 4 noiembrie 2011, 8:54)

    lzrd [utilizator]

    cand toata Europa si nu numai , critica propunerea de referendum s-a gasit si cel mai luminat politician roman sa-si exprime acordul cu ceace lumea intreaga nu este de acord;trasatura de ""gica contra"" este viscerala la acest pigmeu politic,aterizat in politica accidental.
  • -4 (4 voturi)    
    Scriem toti ce vrem aici ,poporul vrea cu Ponta (Vineri, 4 noiembrie 2011, 9:25)

    valy [anonim]

    Romanii nu tin seama de ce scriem pe aici..se gandesc doar la ce pun pe masa si cum nu mai au ce pune nu mai vor sa auda de Basescu
  • -3 (3 voturi)    
    Sustin Victor Ponta-raspuns pentru gica contra (Vineri, 4 noiembrie 2011, 9:56)

    kidos [anonim]

    Gica contra ..sa te doara de ce face basescu ,deocamdata Ponta este in opozitie..si noroc ,ca avem o opozitie,altfel vedeai tu ce legi dadea puterea dictatoriala,de iti pierea cheful..nici in congo unde ar vrea sa ne vada nu aveai loc!
  • +5 (5 voturi)    
    prima (Vineri, 4 noiembrie 2011, 10:15)

    mos ion roata [utilizator]

    lectie daca vrei sa fi politician= Nu te grabi,altfel debitezi tampenii ca Ponta!
  • +6 (6 voturi)    
    Doamne (Vineri, 4 noiembrie 2011, 12:01)

    bogdan [anonim]

    sper ca va dati seama ca majoritatea celor care sustin aici inversunati ceea ce a declarat ponta sunt din echipa sa. probabil ca si-a dat seama ca a facut o gafa si incearca sa o drega cu clasicele jos Basescu etc .
    mai baieti si fete, daca tot sunteti pusi de catre domnul Ponta sa-i reparati greseala, macar faceti si voi un efort sa pareti mai credibili. Doar din titluri iti dai seama ca sunt replici psd .
    Pe internet e lumea putin mai deschisa la minte, nu merge ca la televizor sau ca la adunarile campenesti, aveti nevoie de oameni ceva mai convingatori, trebuie sa joace teatru putin mai bine..


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version