VIDEO Boc cere PSD si PNL sa retraga proiectul ce prevede ca elevii picati la Bacalaureat sa intre la facultate * Ponta: Retragem initiativa dupa ce ne spune Boc ce planuri are pentru tineri

de A.N.     HotNews.ro
Duminică, 2 octombrie 2011, 15:21 Actualitate | Politic


Presedintele PDL, Emil Boc, a cerut duminica liderilor PSD si PNL sa retraga initiativa legislativa ce prevede ca absolventii de liceu care nu au promovat examenul de Bacalaureat sa fie inscrisi la facultate, transmite Agerpres. El a acuzat Opozitia de populism. Prevederea face parte dintr-un proiect de lege depus marti la Camera Deputatilor de social-democratii Ecaterina Andronescu, Cristian Dumitrescu si Titus Corlatean. Potrivit documentului, anul pregatitor poate fi "echivalat total" cu anul I de facultate, daca absolventii iau BAC-ul, iar finantarea va fi de la stat. Victor Ponta (PSD) a declarat pentru Mediafax ca "retragem proiectul dupa ce ne spune Boc ce planuri are pentru tineri".

"Ce dovada mai buna de populism puteti avea decat ultima propunere a PSD ca cei care nu au luat Bacalaureatul sa fie inscrisi la facultate si sa-si poata continua studiile. Este ultima forma sau apogeul populismului de care PSD da dovada. Oamenii astia nu s-au lecuit deloc, nu au inteles ca cu populismul nu se mai poate guverna", a declarat Boc, prezent la constituirea Comisiei pentru Munca si Protectie Sociala a Partidului Democrat Liberal

Emil Boc a mai spus ca nu a auzit pe nimeni din randul PNL sa comenteze initiativa venita din partea PSD: "Nu am auzit pe nimeni din randul PNL sa comenteze aceasta initiativa. Sunt parteneri de alianta, daca nu gresesc, dar nu l-am auzit pe domnul Antonescu, care este atat de vocal uneori, sa comenteze aceasta initiativa, nu l-am auzit pe domnul rector Andrei Marga sa comenteze aceasta initiativa si sa spuna daca i-ar conveni la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj sa inmatriculeze studenti care nu au trecut Bacalaureatul".

In opinia lui Boc, initiativa reprezinta inca o dovada ca, daca USL ar ajunge la Putere, nu i-ar interesa decat un singur lucru, populismul: "Voturile de moment, fara sa le pese ce s-ar intampla cu tara pe termen mediu si lung. Fac apel inca o data la Victor Ponta si Crin Antonescu sa retraga aceasta initiativa legislativa pentru a nu crea sperante iluzorii tinerilor".

Reactionand la solicitarea lui Boc, liderul PSD Victor Ponta a declarat pentru Mediafax ca o va ruga pe Ecaterina Andronescu sa retraga proiectul privind admiterea la facultate a elevilor care nu au luat bacalaureatul, imediat dupa ce premierul va prezenta un proiect referitor la cei 100.000 de tineri vizati de masura: "Domnul Boc este in opozitie ca, daca e la putere, inseamna ca are majoritate. Si inteleg ca are o problema in general cu legile opozitiei ca nu se strang ai lui de la putere sa le respinga. In al doilea rand, o sa vorbesc cu doamna Andronescu - ca nu e initiativa mea sau a domnului Antonescu - si o sa retragem proiectul de lege imediat ce domnul Boc vine si ne spune care este programul Guvernului pentru cei 100.000 de tineri ramasi practic fara nicio sansa".

Ministrul Educatiei, Daniel Funeriu, a declarat vineri pentru HotNews.ro ca, prin propunerea legislativa depusa marti la Parlament, Ecaterina Andronescu "arata modul in care a condus ministerul: in functie de interesele fabricilor de diplome care aduceau bani partidului". Ministrul a avertizat ca "in acest an universitar ceea ce s-a intamplat la bacalaureat se va intampla si in universitati".

"Vedem acum de ce s-au opus cu disperare noii legi. Sprijinitorii acestor practici revoltatoare au plecat din minister odata cu Andronescu-PSD care au format o cardasie a mediocritatii cu rudele rectorilor din Parlament, care aduce atingere grava credibilitatii Parlamentului. Aceasta initiativa denota inconstienta, atinge grav credibilitatea Romaniei pe care am recladit-o prin Legea Educatiei Nationale, inclusiv prin clasificarea universitatilor de catre un organism international", a afirmat Funeriu (vezi declaratiile complete aici) .

La randul sau, premierul Emil Boc a spus tot vineri ca initiativa unor parlamentari PSD ca elevii sa intre la facultate fara promovarea examenului de bacalaureat reprezinta "o sfidare a normelor de bun simt" si este "degradant" pentru un partid sa faca o asemenea propunere. El a acuzat PSD ca astfel doreste ca Romania "sa se afunde in mocirla" creata de social-democrati atunci cand au fost la guvernare, doar de dragul unor voturi care ar putea veni din partea celor care nu au luat bacalaureatul.

HotNews.ro a scris ca unul dintre initiatorii proiectului de amendare a Legii Educatiei Nationale este Cristian Dumitrescu - presedintele Comisiei pentru invatamant din Camera Deputatilor, care este sotul Corinei Dumitrescu - rector al Universitatii Crestine "Dimitrie Cantemir".







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4776 vizualizari

  • +27 (33 voturi)    
    ... (Duminică, 2 octombrie 2011, 15:32)

    Gabimarquez [utilizator]

    Il stimez pe Boc asa cum imi stimez vecinul care si-a montat hota pe aerisirea mea, dar acum tre' sa recunosc ca are dreptate. De Boc vorbeam.
    • +13 (15 voturi)    
      !!!!!! (Duminică, 2 octombrie 2011, 19:02)

      lulu [anonim] i-a raspuns lui Gabimarquez

      Nu credeam ca am sa ajung sa fiu de acord cu Boc, dar la aceasta faza are dreptate si are sustinerea mea (daca are importanta)
    • -5 (7 voturi)    
      Foarte bine Ponta (Luni, 3 octombrie 2011, 10:09)

      Babau [anonim] i-a raspuns lui Gabimarquez

      Ce vi ciuda mah ca vor si altii la faculta? Voi ati avut camere cand ati dat bacu? Hai sictir... Lasa sa vrem si noi facultati si scoli inalte ca voi. Ponta ai votul meu si al multimii la urmatoarele alegeri. Daca fac o scoala pe care o platesc o platesc din banii mei si nu ai vostri. Ce va freaca pe voi grija de problemele altora.
      • +3 (3 voturi)    
        oxford (Luni, 3 octombrie 2011, 10:47)

        br [anonim] i-a raspuns lui Babau

        vezi ca si la oxford te poti duce pe banii tai, dar asta n-o sa-i impiedice sa dea cu tine de pamant daca nu inveti
      • +3 (3 voturi)    
        esti un idiot (Luni, 3 octombrie 2011, 11:11)

        danzigk [utilizator] i-a raspuns lui Babau

        aici e vorba de scoala, de invatatura nu de cumpararea stiintei cu malaiu' de la mama/tata. daca vrei scoala INVATA nu scoate teancul !!!
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Luni, 3 octombrie 2011, 16:27)

        Gabimarquez [utilizator] i-a raspuns lui Babau

        O facultate nu te face neaparat mai inteligent. Din punctul meu de vedere, poti sa faci si zece, e putin probabil sa aiba vreun efect.
  • -21 (29 voturi)    
    Asta e! (Duminică, 2 octombrie 2011, 15:45)

    Jar [anonim]

    Daca esti, in continuare,corect d-le Boc,PDL nu mai intra in parlament.
    C-asa-i la noi!
  • +50 (50 voturi)    
    la munca ! (Duminică, 2 octombrie 2011, 16:01)

    dorin valeriu [anonim]

    In ce tara s-a pomenit/ ce stat isi poate permite/ e oare nevoie/ ca toti absolventii de liceu sa urmeze cursuri universitare ? Majoritatea acestor absolventi au facut licee industriale. economica sau agricole, deci au o calificare si se pot incadra in munca, daca nu ei se pot califica. E nevoie si de agricultori, muncitori, etc, nemaivorbind de scolile postliceale la care se inrtra fara bacalaureat !
    • +10 (10 voturi)    
      mafia lucreaza (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:04)

      adyQ [anonim] i-a raspuns lui dorin valeriu

      isi fac de cap in continuare, asta ca sa vedeti pana unde pot sa mearga...NU CONTEAZA SA INVETE CINEVA CEVA CI SA VINA BANII...
    • 0 (0 voturi)    
      masuri pripite (Luni, 3 octombrie 2011, 11:23)

      Andrei B [anonim] i-a raspuns lui dorin valeriu

      La inceput am fost si eu entuziasmat de ceea ce a facut ministrul Funeriu. Azi, daca ma gandesc mai bine, parca acest dus rece de la bacalaureat creeaza mai multe probleme decat cele pe care vrea sa le rezolve. In mod normal actiunile pentru a rezolva problemele din invatamant ar fi fost mult mai utile daca erau in urmatoarea ordine:
      1. 2011 – desfintarea filierei tehnologice din licee (unde se pare ca sunt cele mai multe probleme) si infiintarea scolilor profesionale; intr-adevar nu toata lumea are nevoie de un bacalaureat si nu toti au nevoie de sansa de a merge la o facultate
      2. 2011 – desfasurarea examenului de bacalaureat in conditii in care nu se poate frauda, asa cum a fost in acest an; in acelasi timp subiectele la filiera tehnologica sa fi fost de un nivel de dificultate scazut in asa fel incat procentul de promovabilitate sa nu scada chiar asa drastic; poate scaderea promovabilitatii cu 5-10% ar fi fost suficient ca sa se traga alarma si in mass-media ca sa constientizeze toata lumea problemele grave din invatamant; scopul acestei masuri nu este de a avea un procentaj mare de elevi care pica bacalaureatul ci de a-i dezobisnui pe elevi de sistemul ticalosit in care pot fura (copia) fara a fi pedepsiti.
      3. 2011 – implementarea unui sistem serios de verificare/acreditare a universitatilor si implementarea acelorasi masuri in care examenele din facultati sa nu fie fraudate (fara copiere) – parca exista semnale ca se incearca acest lucru
      4. 2014 – cresterea nivelului de dificultate a subiectelor la bacalaureat

      In modul in care au fost implementate masurile de domnul Funeriu, acesti elevi (si probabil si cei de anul viitor) sunt sacrificati probabil pe altarul campaniei electorale. Pentru ca sa recunoastem masurile au prins la public. Dar totusi, acesti elevi au urmat 4 ani de liceu degeaba, desi nu au avut o alta alternativa. Daca sistemul i-a bagat fara nici un fel de discernamant in aceste “licee” atunci macar sa le dea si diplomele de bacalaureat.
      • +1 (1 vot)    
        hai sa mai si gandim (Luni, 3 octombrie 2011, 12:32)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Andrei B

        ce propui tu la punctul 2? cum adica reducerea doar cu 5-10% a promovabilitatii? pe ce criteriu il picai e pe unul de nota 4, dar il treceai pe altul care merita tot nota 4?????

        si daca se faceau in alta ordine cine castiga? amaratul care abia stie sa scrie, dar ajunge student, cu siguranta nu avea nimic de castigat.
  • +49 (49 voturi)    
    ... (Duminică, 2 octombrie 2011, 16:03)

    anca [anonim]

    Despre ce voturi vorbim ???? Eu am in familie care au picat bac-ul si -l vor pica de acum incolo multi ani daca nu se pun pe invatat, dar asta nu ma va determina sa votez cu PSD /PNL.PC niciodata. Ba dimpotriva, daca vor continua cu aceeasi atitudine pe acest subiect , nu fac decat sa dovedeasca lipsa de respect si apreciere pentru cei corecti, onesti, cinstiti, care sper si sunt convinsa de fapt ca sunt in numar mult mai mare decat 100.000, in tara asta. RUSINE USL macar pentru acest demers !!!!
  • +48 (48 voturi)    
    MUNCA (Duminică, 2 octombrie 2011, 16:09)

    Petre Dan Constantin [anonim]

    Ce plan vrei domnule ponta pentru tineri ? Să pună mâna să muncească ! În societate promovează numai cine muncește ! În școală, la fel ! Dacă nu este în stare să promoveze bacul ori e puturos ori nu-l duce mintea. În ambele cazuri îl așteaptă șantierul, fabrica sau agricultura, la fel de onorabile pentru capacitatea lui. Ai făcut facultatea fără aceste atribute? Sau crezi că pe șantier ai nevoie de bac? Ori ești și tu prost ori te faci!
    • +28 (28 voturi)    
      asa e Ponta (Duminică, 2 octombrie 2011, 18:37)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui Petre Dan Constantin

      E prost dar face pe desteptul. El mai si uita ca sistemul asta l-a facut abramburica.
  • +45 (45 voturi)    
    proiect de lege stupid (Duminică, 2 octombrie 2011, 16:10)

    ss [anonim]

    Aici se vede clar lipsa de maturitate a Dlui Ponta
  • +38 (38 voturi)    
    iar la anu', (Duminică, 2 octombrie 2011, 16:10)

    berenger [utilizator]

    pe baza dovezii foto a votului pentru usele, copiii astia napastuiti sa primesca, cu maxima recunostinta, diplomele de bac si de licenta, la pachet, ca rasplata a simtului civic desavarsit
  • +32 (32 voturi)    
    Populism si iresponsabilitate (Duminică, 2 octombrie 2011, 16:13)

    admus [utilizator]

    Acestea sint caracteristicile de baza a celor care au gindit si sustin aceasta lege.
    Elevii care nu au luat bacul, TREBUIE sa invete un an de zile pentru bacul de anul viitor, nu sa devina struto-camile. Unde in lume s-a pomenit altfel? Si unde in lume s-a mai pomenit ca toti trebuie sa faca o facultate?
    Ideile astea nastrusnice apartin "democratiei originale" si "comunismului cu fata umana" propovaduite de tovarasul Iliesc in anul 1990. Ce bine au mai prins la toti cei de teapa sa! RUSINE!!!!!!!!!!!
  • +38 (38 voturi)    
    La masterat (Duminică, 2 octombrie 2011, 16:14)

    Radu [anonim]

    Daca un analfabet nu a fost in stare sa treaca bacalaureatul poate este capabil sa obtina un masterat. Se pare ca asta este filozofia lui Ponta. Nici nu pot crede ca asa rau am ajuns. Vai de noi daca Ponta si intelectualii sai ajung sa ne conduca tara.
    • +4 (4 voturi)    
      Intelectuali sau "intelectuali" (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:15)

      Cain [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      Cred, d-nule Radu ca ati vrut sa spuneti "intelectuali" nu intelctuali. S-a ajuns ca, in tara asta, cine invata cu sarguinta, cine munceste cu sarguinta si cine isi plateste taxele cu sarguinta sa fie luat in deradere si sa fie considerat cel mai mare bou.
      • +8 (8 voturi)    
        Toparceanu a zis-o mai frumos ca tine! (Duminică, 2 octombrie 2011, 21:43)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Cain

        Întrebare si raspuns

        Rumegând cocenii de pe lânga jug,
        S-a-ntrebat odata boul de la plug:

        - Doamne, pe când altii huzuresc mereu,
        Pentru ce eu singur sa muncesc din greu?...

        La-ntrebarea asta, un prelung ecou
        I-a raspuns din slava: - Pentru ca esti bou...

        Ar fi interesant sa le ceara elevilor la BAC comentarea acestei poezii, cred ca n-ar mai pica niciunul BAC-ul la romana.
  • +37 (39 voturi)    
    cu gura cascata (Duminică, 2 octombrie 2011, 16:16)

    ali [anonim]

    votati usl si garantat ne ia dracu!
  • +33 (33 voturi)    
    iti spun eu (Duminică, 2 octombrie 2011, 16:18)

    ady [anonim]

    ..ii inscrii pe toti in partid si faceti revolutie de cafea..
    • +5 (5 voturi)    
      ... (Duminică, 2 octombrie 2011, 22:51)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui ady

      sau de cacao!
    • +2 (2 voturi)    
      Cei fara Bac (Luni, 3 octombrie 2011, 1:06)

      Petre [anonim] i-a raspuns lui ady

      De inscriere sa se ocupe Robert Negoita & Nicu Banicioiu si cu acest prilej sa puna si de un concurs de MISS
  • -47 (47 voturi)    
    mama cati oameni corecti si cu principii !!! (Duminică, 2 octombrie 2011, 16:41)

    turistul [anonim]

    hai sa fim seriosi ... NICIUNUL dintre voi nu a copiat la bac ??? l-ati fi luat daca erau camere atunci cand l-ati dat ???

    sunt sigur ca printre cei picati sunt tineri care nu ar avea nici o problema sa intre la facultate, sa o termine si sa lucreze pe urma in domeniul lor ... dar soarta a fost un pic dura cu ei ...

    nu spun ca sunt de acord cu proiectul lui poantă, dar ar trebui sa facem ceva pentru acei tineri care au totusi ceva in cap si isi doresc sa faca totusi o facultate ... sa se organizeze niste cursuri, meditatii la scoala etc etc ... romania are nevoie si de intelectuali, nu numai de oameni care sa dea cu sapa ...
    • +13 (13 voturi)    
      Hai sa nu ne mai ascundem dupa deget (Duminică, 2 octombrie 2011, 16:52)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui turistul

      Daca is asa de intelectuali, tinerii or sa ia bac-ul la anul. Hai sa nu ii mai acoperim atata ca e un fel de a baga gunoiul sub pres. 50% dintre ei is analfabeti pe bune, am cunoscut destui inrolati la fabricile de diplome.
      Turistule, cand iesi pe afara fa o vizita la o facultate de prestigiu ca nu se supara aia, asista la un curs sau un lab la ei.
      Tinerii nostri trebuie sa faca ei insisi pt ei ceva in primul rand, nu sa stea la pomana celor mari.
      Capul sus si munca.....multa multa munca.
    • +14 (14 voturi)    
      nu intelegi (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:04)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui turistul

      sau te faci ca nu intelegi!
      nicaieri in lume nu se intra la o facultate fara bac!!!!
      tu vrei sa ajungem de rasul lumii si sa nu mai fie recunoscute studiile din Romania NICAIERI ,sau doar aici la repetenti,la USL.
      Banuiam ca androneasca este slaba de minte dar nici asa.
    • +12 (12 voturi)    
      DEFINITIE (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:09)

      moi [anonim] i-a raspuns lui turistul

      Intelectualul in esenta este o persoana care parcurge TOATE etapele de pregatire si de dezvoltare pe DRUMUL DREPT, nu pe diverse scurtaturi! Daca sunt asa de buni, cu siguranta la anul vor promova pe merit si vor accede in invatamantul superior pe usa din fata, nu pe sub usa ca acum! Nu cred ca un an in afara mediului universitar este chiar asa o nenorocire, cei care au absolvit pe timpul comunistilor, cu admitere cate 10 pe loc, stiu bine asta! In schimb, daca li se permite ACUM sa eludeze legea, bunul simt, cinstea elementara, vor fi toti buni de politicieni, si sincer nu cred ca ducem lipsa de de-alde Ponta sau Andronescu! Astia n-ar ajunge intelectualii de care intr-adevar avem mare nevoie, ci doar niste puslamale, care ar continua sa ingroape tara asta in mediocritate, mojicie, fals, valori viciate si minciuna! Mai bine ar intreba domnul Ponta de locuri de munca conform calificarii DUPA ce termina facultatea Dimitrie Cantemir! Sau are informatii ca pe santierele patriei nu se mai poate da cu sapa decat daca esti absolvent de Spiru Haret? Si in alta ordine de idei, societatea romaneasca, cu pleiada ei de asa-zisi intelectuali din ultimii ani, vi se pare mai respirabila decat in perioada cand faceau facultate doar putini? Am avansat in vreun fel de cand e universitate la Targoviste sau de cand avem 100000 absolventi de studii universitare/an? Parca n-as crede...
    • +12 (12 voturi)    
      Alo, tovarasu' , usurel... (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:10)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui turistul

      Vezi ca eu desi am fost sef de promotie la liceu, am fost primul picat la facultatea aleasa (pe vremea lui Ceasca) si m-am dus de am muncit ani de zile pana mi s-a facut sila de munca fizica ! Si atunci am intrat la facultate , am si terminat-o si in prezent sunt inginer proiectant la o multinationala departe de casa...
      Poate ca tinerilor le lipseste motivatia, tot primind degeaba note si examene...poate ca ar fi timpul sa li se faca si lor sila de munca , sa aiba motivatia invatarii, sa fie in stare de a evolua...In nici un caz nu trebuie sa platesc eu ca ei sa stea degeaba...
    • +6 (8 voturi)    
      @ turistul (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:13)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui turistul

      1. Am dat Bacul in 2000. Nu erau camere si totusi nu am copiat.
      2. Tara are nevoie ''si de intelectuali''? Frate, da-ti un refresh sau ceva. Tara are nevoie de oameni calificati in diverse domenii care nu implica pregatire universitara. Ca de astia avem destui, dar habar nu au sa lucreze ''in domeniul lor''. Apropo, care ar fi domeniul copiilor care nici sa isi ia bacul la materii dim domeniul lor (si cateva la alegere ma gandesc), dar au reusit. Pai astia ce fac in facultate?

      Ideea e. Nu am am nimic cu copiii astia. Dar anul asta se angajeaza, intra in somaj, fac economii si invata. E un an greu, dar e un an greu fiindca ei au gresit mult in pregatirea lor.

      PS: mi-e antipatic Funeriu, Boc, Ponta, tot ce inseamna politica.
    • +12 (12 voturi)    
      Poate? (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:14)

      Constantin1 [utilizator] i-a raspuns lui turistul

      Dupa cum comentati se pare ca doriti ca tinerii sa termine facultati si de fapt sa nu fie buni nici de dat cu sapa!
      Ma minunez cum incercati sa luati apararea unei initiative de-a dreptul TAMPITE, cel putin, ca sa nu ma gandesc la alceva...
      Insa eu imi aduc aminte ca prin ani 50 oamenii terminau facultati fara ca macar sa fi avut liceul, nu bacalaureatul..
      PSD-ul stiam ca apartine ,,nostalgicilor,, insa nu chiar asa!
    • +9 (9 voturi)    
      Principiul democratic (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:18)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui turistul

      l-au pierdut in schimb, cu ochii doar la cinste si munca. Daca ar fi dupa ei n-ar mai fi picior de profitor in Romania. Oare ce fel de societate vor ei pentru Romania?
    • +10 (10 voturi)    
      eu ma (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:20)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui turistul

      eu nu am copiat la bac. l-am dat pe vremea lui ceausescu. si la facultate am dat admitere. nici acolo n-am copiat. de asta e tara unde este, pt ca oamenii ca tine, cei care considerati ca TOTI fura si TOTI copiaza sunt din ce in ce mai multi. oamenii ca tine au dus tara acolo unde este, in mizerie morala.
    • +16 (16 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:22)

      [anonim] i-a raspuns lui turistul

    • +24 (24 voturi)    
      Lasa-i, (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:32)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui turistul

      ma ,pe aia cu BAC-ul luat sa mearga la facultate!Au dovedit da sunt seriosi si ca au si ceva in cap.Si apoi,nici pentru astia nu avem atatea locuri de munca in care se cer studii superioare.
    • +18 (20 voturi)    
      Doar atat: (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:36)

      Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui turistul

      sa -ti fie rusine!!Si celor care gandesc ca si tine,la fel!!!
    • +22 (22 voturi)    
      Nu, nu am copiat... (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:41)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui turistul

      Nu am copiat la BAC. L-am dat acu' vreo 15 ani, la 5 materii si pot sa ma mandresc ca nu am copiat. Da, ai inteles bine, ma mandresc cu asta, intr-o tara in care aurea mediocritas este la putere. Acei tineri: au calificari sau se pot recalifica la varsta lor. La vremea la care eu abia imi incepeam cariera, ii invidiam pe cei care aveau meserii ca electricieni, zidari s.a., meserii calificate, dar care nu cereau studii superioare. De ce? Pentru ca, la vremea respectiva, ei castigau mai mult decat noi. Inca n-am vazut pentru meserii calificate cerinte precum "Angajez zidar cu studii superioare". Ca atare, am urmatoarea intrebare: de ce nu-si pot castiga traiul din munca cinstita? Au Iphone-ul de pitzi aluneca din mainile batatorite si creasta se murdareste de la praf?
    • +21 (21 voturi)    
      esti turist in viata asta... (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:55)

      aoiu [anonim] i-a raspuns lui turistul

      daca au asa de tare ceva in cap cum de n-au reusit de-un 5 (cinci) la probele de la Bac?
      Nu ma intereseaza daca tu ai copiat sau nu la BAC sau la cate alte examene in viata ta. Dar daca macar la o singura evaluare din viata mea exista posibilitatea de a ma diferentia de cei mai putin pregatiti decat mine, imi spui te rog de ce trebuie sa-mi ia Ponta aceasta sansa?
    • +19 (19 voturi)    
      stop (Duminică, 2 octombrie 2011, 18:09)

      Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui turistul

      Nu stiu cat s-a copiat la bac pana acum dar e timpul sa inceteze. Prea mult. E momentul sa ne oprim pana nu ne indobitocim de tot. In ceea ce ii priveste pe tinerii acestia nu am multa compasiune pentru ei. In vara, era mai de inteles. Au fost surprinsi, etc, etc. Dar, dupa ce au vazut cum se da bacul si au avut trei luni pentru pregatire sa cada din nou intr-un procent atat de mare este impardonabil. Sa pun si eu o intrebare. Iti dai seama cat de analfabeti sunt acesti oameni care nu au fost in stare sa faca de un 5 la bac in trei luni? Uita-te pe subiectele la istorie, te rog. Daca stiai sa citesti treceai. Nu era nevoie sa inveti NIMIC. Au fost ajutati cat s-a putut dar chiar sa vina ministrul sa dea bacul pentru ei nu se poate. La matematica a fost un pic mai greu dar un om care s-a pregatit trei luni... chiar presupunand ca, initial, nu stia decat tabla inmultirii... Dar, probabil, nici pe aia nu o stiau. Merita trimisi la facultate, ce sa spun!
    • +16 (16 voturi)    
      corect... partial (Duminică, 2 octombrie 2011, 18:17)

      corect [anonim] i-a raspuns lui turistul

      Sunt sigur ca printre cei picati la bac exista oameni capabili si faca o facultate si sa lucreze cu succes in domeniul lor. Au la dispozitie 9 luni sa se pregateasca pentru a promova bac-ul, urmand ca apoi sa se inscrie la facultate. Dupa aceea au la dispozitie 3, 5 sau chiar 8 ani (licenta, chiar si master, apoi doctorat) sa demonstreze ca sunt capabili si sa performeze in domeniul lor.
    • +18 (18 voturi)    
      none (Duminică, 2 octombrie 2011, 18:26)

      seba [anonim] i-a raspuns lui turistul

      Soarta cred ca e de vina si in cazul tau. Auzi minte de pesedist: nu concepe ca cineva ar putea trece bacul fara sa copieze!
    • +21 (21 voturi)    
      ai o problema cu oamenii corecti si cu principii? (Duminică, 2 octombrie 2011, 18:36)

      mockito [utilizator] i-a raspuns lui turistul

      Eu n-am copiat la Bac...nici la examenul de intrare in facultate...(daca nu stiai, inainte se dadea examen la facultate si intra numai 1 din 20). Bac-ul era o joaca fata de examenul de facultate... desi era mai greu decat Bac-ul din ziua de azi. Daca nu ai aflat inca...secretul succesului in orice domeniu este perseverenta, munca si invatatul... Mie nu mi-a dat nimeni nimic, aveam doar un parinte cu un salariu mic si am reusit sa le fac pe toate fara nici un ajutor material. Loazele, puturosii, Ponta si toti cei ca tine care fac lobby pt rasplatirea lenei... la munca cu voi, nu la cersit!
    • +18 (18 voturi)    
      in cap au paie ... de club (Duminică, 2 octombrie 2011, 18:43)

      duruburu [anonim] i-a raspuns lui turistul

      Daca aveau ceva in cap ar fi luat bacul, cel putin din a 2-a incercare.
      Mai bine ma lipsesc de acesti intelectuali care au luat bacul. Facultatea nu e obligatorie pentru nimeni. Daca nu te duce capul , nu are rost. A .... daca treci cumva bacul, lasa ca gasesti "pliculete" si pentru facultate.

      De ce a fost soarta dura pentru ei ? Ca nu au concurenta la examene ? Ca trec ca voda prin loboda la examene ? Pe timpuri ca sa ajungi in facultate pentru domeniile cautate era o batalie de mama mama.... acum le gasesti la toate particularele , fara examen ..... haa haa . Numai zic cum se termina.
      • +7 (7 voturi)    
        Obsesia Andronescu (Duminică, 2 octombrie 2011, 20:18)

        Iasmina [anonim] i-a raspuns lui duruburu

        Andronescu e profesor universitar? Nu-mi vine sa cred!
        Este incredibil! Daca uslasii astia (scris cu litere mici) ajung la putere ne intoarcem de unde am plecat : la hotie, frauda, exact ceea se face de vreo 20 de ani incoace. Iar pentru Ponta: d-le, exista o solutie f. simpla pentru cei care n-au luat bac-ul: invatati, invatati, invatati.
    • +10 (10 voturi)    
      la munca (Duminică, 2 octombrie 2011, 19:03)

      DoubleV [utilizator] i-a raspuns lui turistul

      Stimabile, daca aveau ceva in cap puteau sa ia un amarat de 6 la BAC.
    • +8 (8 voturi)    
      lol (Duminică, 2 octombrie 2011, 21:24)

      calin [anonim] i-a raspuns lui turistul

      Eu am dat bac-ul acum 9 ani la profil Informatica si crede-ma ca dupa cei 9 ani, fara sa fi repetat nici o formula la matematica, sunt capabil sa fac varianta cea mai grea din anul asta de 5+. Chiar m-am uitat peste subiecte si nu mi s-au parut grele de loc.
      Poate ca diferenta dintre nota 8 si 10 tine de profesori, sau diferenta intre 6 si 8 de alti factori (fie si copiatul) dar sa nu poti sa iti iei bac-ul cred ca singurul vinovat esti doar tu!
      Problema este ca toti v-ati invatat si complacut cu ideea ca veti merge la bac si veti copia.
      Tin sa mentionez ca nu am copiat la bac si in toata facultatea (de 5 ani) am copiat la doar 3 examene (din vreo 55).
    • +5 (5 voturi)    
      turistule esti plin de minusuri. (Duminică, 2 octombrie 2011, 22:11)

      stereo [utilizator] i-a raspuns lui turistul

      O vorba din batrani spune; Mai bine taceai si cu siguranta filozof ramaneai.
  • +10 (10 voturi)    
    Absurda idee... (Duminică, 2 octombrie 2011, 16:48)

    roxana [anonim]

    Mi se pare o idee absurda!!!! Cine a fost tampitul care a putut propune asta???? E ca si cum ai lauda un repetent si i-ai propune sa promoveze direct la 4-5 nivele mai sus decat i-ar permite cunostintele pe care la are...

    Si paoi de unde tampenia asta ca toti trebuie sa aiba studii superioare???? Cred ca suntem tara cu cei mai multi absolventi universitari din lume insa asta nu inseamna ca suntem tara cu cei mai destepti sau studiosi oameni din lume... ca daca am fi... nu am fi in situatia in care suntem ...

    Sper sa nu se aprobe o asemenea lege care nu face altceva decat sa promoveze non-calitatea.
  • +9 (9 voturi)    
    rusine! (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:03)

    vivi [anonim]

    Cata ipocrizie!!!!!!!!!!!!!!!! Aici nu e vorba despre "proiect pentru tineri", ci despre armatele de universitari care o preseaza pe Andronescu: "ce faceti, doamna, cu noi?" Cum se poate ca Ponta , care este, la urma urmei, un om instruit sa vina cu asemenea propunere? Este mai bolnav de putere decat altii: un om cu demnitate si-ar fi dat demisia din orice functie. Si mai spune ca eticheta de "imatur" e ...doar un cliseu de-al lui Basescu. Dupa asta, cum mai poate scoate capul in lume?????
  • +9 (9 voturi)    
    facultate fara bacalaureat (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:06)

    misu [anonim]

    In vara dupa prima sesiune multe scoli au organizat ore de meditatii pt.cei picati . Prezenta ?. Zero
  • +8 (8 voturi)    
    Propunere legislativa USL (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:09)

    Alexandru IONESCU [anonim]

    Propunere admirabila din partea USL (de fapt, PSD): sa le plateasca dl. PONTA anul de
    re-scolarizare (ca are de unde, daca nu el, are tata-socru, la cat a furat), apoi sa le asigure celor 100.000 de dobitoci loc de munca la firma Ponta-Sova-Sarbu, ca tot moare de grija lor, sa nu cumva sa fie obligati sa munceasca, sa produca ceva !
  • +8 (8 voturi)    
    !!! (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:12)

    Cris [anonim]

    De cand cei care au picat bacul au devenit o problema nationala si politica?

    eu cand am picat bacul prima oara, nu au dat nimic la televizor precum ca se va face o lege in favoarea mea,

    Este o discriminare cred si as vrea sa mi se plateasca niste daune morale totale!

    Mai nou am observat faptul ca o tanti pe nume andronescu a proiectat aceasta lege, in folosul universitatilor particulare dar imi amintesc faptul ca inainte de alegerile prezidentiale, cand USH nu a vrut sa cotizeze la campanie, acea tanti i-a amenintat ca ii inchide. A urmat o balacareala cu diplomele USH cum ca nu ar fi acceptate de minister, etc.

    Acum nu inteleg care e treaba? Au nevoie cei mari fata de andronescu, de bani la campania din 2012? Mi se pare mie?
  • +7 (7 voturi)    
    Ce nu intelege aceasta jumatate de cuplu comic (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:22)

    Sile231 [anonim]

    E ca tinerii nu au nevoie sa faca Boc planuri pentru ei, planuri isi face orice tinar si daca e destul de intreg la minte va face si eforturile necesare pentru a si le putea indeplini.Iar aceasta idee tem-be - la nu ii ajuta cu nimic. O zi buna !
  • +4 (4 voturi)    
    De-abia astept ... (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:23)

    Marse [anonim]

    .. sa pice betzivul natzional, care l-a jignit pe Rege, dar astia chiar si-i cauta (Ponta & CO) . Ma nene, va plateste Basel de faceti tampenie dupa tampenie ? Credeti ca, daca atrageti voturile prostanilor o sa-l doveditzi pe pirat ? Ati uitat ca ati pierdut puterea cu penibilisme de-aste, precum celebra vizita a lui Geoana la Vantu ?....
  • +6 (6 voturi)    
    Am crezut ca este o nebunie a lui Andronescu. (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:25)

    mircea [anonim]

    Observ ca legea respectiva,cea cu tinerii,sa fie toti universitari indiferent daca au luat sau nu bacul,e nebunie generala in USL.De cine vor onorabilii sa-si bata joc?De cei care invata,muncesc cinstit?Ce mai au de batjocorit cei din USL?
  • +6 (6 voturi)    
    dar ei ce planuri au? (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:31)

    atreus [anonim]

    dar oare dragutii de elevi ce planuri au pentru ei? pe alte meleaguri unii au planuri si alternative si se pregatesc pentru toate variantele de pe la 15 ani... la noi tre boc sa aiba planuri pentru ei???
  • +14 (14 voturi)    
    Scoala scoate tampiti (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:39)

    Luk [anonim]

    Tinere, intelegem ca ai picat bacul!...nu vrei mai bine sa pui mana pe carte daca vrei sa ai facultate si sa lucrezi in nush ce firma! :)
  • +16 (16 voturi)    
    intiativa ponta (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:41)

    gigel [anonim]

    Sunt de acord cu toti cei care au transmis mesaje anterior si îi felicit. Doar cu o asemenea atitudine se poate ajunge la o asanare a societatii romanesti. Cat despre Ponta si initiativele populiste ale acolitilor sai (pentru care la ultimele alegeri a garantat VANGHELE) ... sa se mai duca la ....pensie. Că ne-am cam saturat.
    Mentiune: sunt apolitic. Dacă ar fi după mine, atunci cand o să îi vedem pe NĂSTASE și TĂRICEANU în zeghe vom mai avea sperante că se va mai schimba ceva în bine în țara asta. Doamne ajută!
  • +14 (14 voturi)    
    ..eu propun sa dam gratis diplome la tot poporu'.! (Duminică, 2 octombrie 2011, 17:43)

    bm [anonim]

    ..sa le facem in ciuda vanzatorilor din educatie...!
  • +15 (15 voturi)    
    hai sa ne sclifosim acum (Duminică, 2 octombrie 2011, 18:05)

    kalu [anonim]

    madam Andronescu !!! Ca Bioterra si Spiru Haret s-au inventat singure, ai madam? Nu mataluta erai menestru' educatiei atunci ?:-)))) ce gluma buna. Acum striga rectorii aia de 80 de ani ca nu mai au bani, nerusinatilor ce sunteti !!! Asa ati stricat tot in tara asta: milioane de ajutoare din bugetul de stat, analfabetii care "nu au unde sa se duca", si da, DA sa consume etnobotanice daca au bani, poate le dai tu si pesedeu' tau, ajutoare nu altceva !!!
  • +14 (14 voturi)    
    Romania (Duminică, 2 octombrie 2011, 18:09)

    D'ale lu' Mitica. [anonim]

    9 din 10 chelneri de la restaurantul unde mai mananc din cand in cand (atentie sunt un capitalist ce-si permite sa manance la restaurant, rog fanii ponta-antonescu sa ma injure) au facultate. Atentie, ma feresc sa spun studii superioare. Credeti ca acesti baieti si fete, ce au simtit deja gustul bacsisului generos, vor profesa vreodata in domenii adiacente facultatilor terminate? Suntem o tara cu milioane de absolventi proveniti din universitati mai mult sau mai putin obscure, simplii posesori de maculatura pe care sta tiparit cu litere de-o schioapa "licentiat in ...". In schimb nu avem tineri capabili sa faca diferenta intre necesitatea accederii intr-o facultate si cea a gasirii unui loc de munca. Nu inteleg de ce multi nu accepta ca munca nu e rusinoasa . Au disparut scolile de meserii, in schimb fac covrigi si prajituri fete si baieti cu facultate, ne serveste la masa un chelner cu master, iar la vase gasim o fetiscana ce viseaza sa faca doctoratul.
  • +15 (15 voturi)    
    Corecta si de bun simt reactia lui Boc (Duminică, 2 octombrie 2011, 18:11)

    Magda [anonim]

    De ce ar trebui sa faca societatea ceva special pentru niste tineri care au crezut ca prin furt si smecherie pot reusi in viata. E drept ca ani de zile a mers, inclusiv din cauza indulgentei unor demnitari precum Ecaterina Andronescu, care au mistificat invatamantul romanesc.
    Dar acum ca li s-a infundat, nu e cazul sa-i planga nimeni. E momentul sa invete ca nimeni nu e dator sa mai faca nimic pentru ca ei cat timp ei insisi nu fac nimic. Iar daca vor bani "cel putin la nivelul ajutorului de somaj" n-au decat sa munceasca pentru ei. Daca nu se pricep cu capul, atunci cu spinarea si bratele.
  • +12 (12 voturi)    
    stimabile (Duminică, 2 octombrie 2011, 18:15)

    dorel [anonim]

    stimabile ponta, daca unii absolventi nu au promovat bacul, din diverse motive, nu au invatat sau nu-i duce capul, trebuie neaparat sa-i facem studenti, si pe banii nostrii, a contribuabilor,vezi Doamne devin debusolati si se apuca de etnobotanice, asa ati castigat voi alegerile, psd, sau descentii acestora, psdr, fsn, prin manipulari, cumparari de voturi, prin pensionarea a sute de mii de oameni inainte de termen, prin legiferarea unor legi sociale, suntei fruntasi in sondaje, doarece, s-au luat masuri de austeritate, mai ales prin eliminarea unor masuri populiste si eliminarea trandaviei
    sa speram ca nu veti ajunge la putere, nu ca nu-mi place de voi,dar vreau binele acestei tari, o sa ajungem mai rau ca grecii, nu stiu cine va salva atunci
  • -4 (10 voturi)    
    Sa fie asta si pozitia PNL??? (Duminică, 2 octombrie 2011, 18:29)

    Oana [anonim]

    sincer credeam ca este treaba pdl sa institutionalizeze manelizarea tarii, dar vad ca si dl Ponta "face jocurile lui Traian Basescu"...
    Nu imi place deloc de Boc si sleahta lui de ciocoi,nu se deosebesc cu nimic de oligofrenii infatuati, hamesiti si plini de ei, veniti de la coada vacii direct la carma tarii acum 60 de ani, dar aici are dreptate.
    Si da, astept si eu cu nerabdare parerea D-lui Marga, sau a D-lui Robu. Cine stie, poate ma conving definitiv ca nu am de ce sa ma prezint la vot anul viitor.
    • -2 (4 voturi)    
      Marga (Duminică, 2 octombrie 2011, 19:14)

      Profesor batran [anonim] i-a raspuns lui Oana

      Guvernul Boc (Boc fiind portavocea carmaciului) s-a dovedit incapabil sa indeplineasca "generoasa" urare "Sa traiti bine", urare care nu l-a costat nimic pe cel ce a facut-o. De aceea probabil ca nu va mai fi ales PDL-ul. Dar, daca USL va continua cu populismul desantat de care da dovada, invatamantul romanesc va fi definitiv compromis pentru multi ani. Sper din tot sufletul ca omul de cultura si dascalul Marga sa nu accepte aceasta propunere a celei care, ministru fiind, a compromis invatamantul si a transformat scoala intr-o parcare pentru tineri. Acum aceasta propunere vrea sa transforme si fabricile de diplome in parcare bine platita a tineretului nestudios.
      • +1 (3 voturi)    
        oamenii de cultura si tinerele mladite aleneamului (Luni, 3 octombrie 2011, 9:32)

        mosnicolae [utilizator] i-a raspuns lui Profesor batran

        "omul de cultura" marga abia asteapta sa treaca aceasta magarie, ca doar si el primeste bani de la boc tot in functie de numarul de idioti pe care-i scoleste. "invatamantul" nu se va "transforma" intr-o parcare, ci ESTE de multi ani o mocirla puturoasa in care incubeaza "intelectualii" viitori. marga si abramburica daca ar avea constiinta cred ca ar trebui sa se pensioneze in liniste - dar asta este un alt motiv de mare ingrijorare pentru ei
  • +14 (14 voturi)    
    Analfabeti cu licenta (Duminică, 2 octombrie 2011, 18:53)

    DoubleV [utilizator]

    Sa tin minte sa nu mai votez in viata mea cu PSD-ul.
  • +7 (7 voturi)    
    admitere facultate (Duminică, 2 octombrie 2011, 18:59)

    anca [anonim]

    Dl.Ponta,cred ca sunteti inconstient,sau dorinta de a atrage electoratul va determina sa sustineti un asemenea proiect.Poate nu intelegeti, nu avem nevoie in tara aceasta de prea multi prosti cu diplome de facultate, cum poate unul care a luat la BAC note 1....,sa fie inscris la facultate. Nu fiti demagog dl.Ponta, s-au probabil ca si dvs. ati trecut prin facultate precum "gasca prin apa".
  • +5 (5 voturi)    
    la munca (Duminică, 2 octombrie 2011, 19:17)

    dualities [utilizator]

    La munca nu la intins mana!!!
  • +6 (6 voturi)    
    Un nou proiect al USL? (Duminică, 2 octombrie 2011, 19:54)

    beni lup [anonim]

    Urmeaza ca USL sa inainteze un proiect de lege, potrivit caruia "soferii care nu iau examenul de conducere auto, sa poata conduce un an fara permis. daca vor lua permisul dupa un an, li se va calcula vechime si condusul fara permis....." Cum suna?

    De ce oare suna "logic" pentru Ponta si Crin sa poata intra la facultati cei ce nu au trecut bacalaureatul?

    Sunt tare curios cum de el trece prin cap (ca minte nu este...) asa ceva.....
  • +4 (4 voturi)    
    ?! (Duminică, 2 octombrie 2011, 20:18)

    etre [anonim]

    si unii vad in USL salvarea tarii ...
  • +5 (5 voturi)    
    Bine, dar astia n-au luat BAC-ul! (Duminică, 2 octombrie 2011, 20:24)

    simion [anonim]

    In cazul in care s-ar face ce propune USL ce valoare ar mai avea examenul de BAC? Sau orice alt examen?
    Regula este extrem de simpla: stii, ai invatat, ai raspuns bine = iei examenul. Nu stii/n-ai invatat = nu iei.
    Si ai dreptul sa mai dai inca o data, si inca o data si treci numai daca stii.

    De unde stie doamna Andronescu ca singura alternativa a tinerilor care n-au luat BAC-ul sunt etnobotanicele?
    Si eu as pune examene de admitere si la liceu si la facultate.
    Nu distribuire prin calculator la liceu.
    Numai asa invatamantul romanesc se poate redresa.
    • +1 (1 vot)    
      nimic nu mai conteaza in tara asta... (Duminică, 2 octombrie 2011, 23:04)

      fvb [anonim] i-a raspuns lui simion

      poate ca lui boc ii e frica sa nu cumva sa se aprobe legea din lipsa de oameni pdl care sa o contracareze

      sau poate a vrut sa ii zgandare un pic pe pesedei, sa isi arate si mai tare caracterul.

      am fii chiar de rasul lumii sa se puna legea asta la vot si sa nu fie destui care sa voteze contra.

      pdl ar trebui sa vina cu vreo 50 de amendamente. se vede ca usl lupta din plin contra educatiei. si cand s-a dezbatut legea educatiei au venit cu sute de amandamente ca sa o blocheze.
  • +4 (4 voturi)    
    Tacerea complice a PNL spune multe (Duminică, 2 octombrie 2011, 20:47)

    George [anonim]

    Cica PNL ar fi un partid de dreapta... Spun unii... Pe mine unul ma izbucneste rasul cand aud o asemenea gogomanie populisto-electorala. Nici macar comunistilor nu le-a tracut prin cap sa puna in practica o asemenea aberatie antinationala care n-are absolut nici o legatura cu invatamantul, cu incurajarea si stimularea elevilor sa invete.

    P.S. De retinut!!! In nici o tara civilizata de pe lumea asta NU EXISTA o astfel de tampenie!
  • +4 (4 voturi)    
    USL = VARZA (Luni, 3 octombrie 2011, 8:56)

    kiky [anonim]

    Pai poate o sa ne spuna Dl. Ponta PSD impreuna cu ILIESCU si Nastase ce mari planuri au avut pentru tineri , decat sa ii trimita Nastase pe ai lui la studii in strainatate din munca cinstita depusa la privatizarile facute!?. Initiativa USL demonstreaza doar ca oamenii astia nu au nici o idee cumsecade, vor doar la guvernare ca sa isi refaca finantele distruse de anii de opozitie ! Sunteti varza Domnilor, iar pe Abramburica pensionati-o !
  • +4 (4 voturi)    
    ?? (Luni, 3 octombrie 2011, 9:04)

    elis [anonim]

    cum ce planuri are premierul pt.tineri? sa invete! e cel mai simplu si mai folositor si pt ei si pt bugetul tarii.
  • +3 (3 voturi)    
    trantori si papagali (Luni, 3 octombrie 2011, 9:25)

    mosnicolae [anonim]

    cum si cine sa mai dea bani de la stat sa finateze studiile "superioare" ale unor analfabeti!!! Daca tot au resurse disponibile, atunci sa finanteze alte probleme ale invatamantului, ca slava domnului, is destule- abramburica ar trebui sa le cunoasca cel mai bine. Si ce se intampla daca analfabetii finantati timp de un an prin universitati nu reusesc sa ia examenul de bac??? Daca ponta e asa de ingrijorat de soarta tinerilor, mai bine i-ar indemna la seriozitate si munca. dar de la antonescu si ponta care n-au muncit nimic in viata lor, doar au latrat, ce credibilitate ar avea un asemenea mesaj?????
  • +3 (3 voturi)    
    exemplu de "diplomat" (Luni, 3 octombrie 2011, 11:02)

    nouvelobs [anonim]

    paris 2009. printre romanii recenti din diaspora multi tineri "fugiti" cu diplome cu tot de acasa. am fost abordat de unul dintre ei. "romanii nu e uniti" imi spune..as vrea sa-l ajut si-l intreb unde a terminat. "marketing si relatii internationale"...la spiru haret. 26 de ani si tanarul nostru nu vorbeste corect romaneste dar vrea sa se angajeze la Paris avand pretentii de "marketer" pe relatii internationale ..cu romania daca se poate. il avertizez ca sunt tineri francezi, cu bac+5 absolventi de universitati "normale", nu "grandes ecoles" , care vand pizza sau desfac pachete in marile magazine de distributie. interesanta naivitatea tinerilor nostri. ei spun ca se simt capabili sa-i invete economie, sociologie, filozofie pe occidentali..iar unii au lacune enorme in cunoasterea fundamentelor disciplinelor respective. nu includ aici, este evident, sutele de tineri romani care uimesc pe profesorii din Paris, Londra sau din State. ma ingrijoeaza miile de absolventi ai universitatilor specializate pe "fabricat diplome"...se creeaza confunzie si cei care sunt intr-adevar seriosi pot avea de suferit.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by