PERSPEKTIVĂ

Băsescu. Și Elena Udrea și Ioana Băsescu și condamnarea lor la închisoare

de Eugen Istodor     HotNews.ro
Miercuri, 3 martie 2021, 8:11 Actualitate | PERSPEKTIVA


Traian Basescu
Foto: Agerpres
Deci și turnător la Securitate, și frate care are frate Mircea la mititica, și tată care-și bagă-n pușcărie fiica, și șef care-și bagă iubita colaboratoare la pușcărie. Și președinte, și marinar, și primar. Oare l-am înțeles vreodată? Pe acest simbol al luptei anti-pesede, pe acest lup de mare care spăla puntea cu oricine era “învechit”, pe acest primar care și-a dat singur o casă în buricul Capitalei, pe acest curajos care a-nfințat noul DNA ca el și ai lui să fie anchetați și băgați la mititica. Am înțeles vreodată că acest Traian pe ce pune mâna, distruge?

AVERTISMENT! Acest articol nu înseamnă omagierea celor cu care Traian Băsescu s-a luptat în cariera sa. Iliescu, Năstase, Dan Voiculescu, Geoană, Vântu, etc. Bine le-a făcut că a dat cu ei de pământ. Acest articol nu-nseamnă că dau dreptate celor condamnați de DNA. Nu le spăl cadavrele.

Acest articol este despre mine. Despre mine si cât știu eu despre Băsescu.

Ieri, după ce am aflat cum Băsescu și-a băgat Elena și Ioana la pușcărie, m-am dus să fac duș. (VEZI AICI MOTIVAREA SENTINȚEI în acest sens)
Trei ore am consumat apa caldă a blocului. M-am simțit murdar. Criminal murdar. M-am dus să arunc la canal 8 ani din viață? 8 ani.

Doar am votat Băsescu? Nu. Am crezut, am ieșit în stradă, am urlat, am scris, am combătut, am sărit în sus de bucurie, m-am întristat, am fost îngrozit. M-am fanatizat. Traian era în sângele meu. Reacționam în viață ca el. Confruntările cu el mi-erau dragi, învățam ceva de la acest om. Mă fanatizase.

Sigur, m-am desvrăjit demult.
Dar țin minte că acest om mă transformase. Era altceva, nu? Era plictiseală în anii 2000. Erau hoți care vroiau să ne fure și atât. A apărut Băsescu și a reordonat lumea politică. Plângea! Doamne, cum plângea! Un politic să plângă nu mai văzusem. Câtă sinceritate.

Reușise să răstoarne un Ciorbea, un Năstase, nu?
Reușise să dea drumul dosarelor Securității. Reușise s-o pună pe Kovesi în fruntea DNA. Reușise să bage o groază de fete și băieți în politică. Reușise să atragă în politică prieteni de-ai mei. Campaniile de publicitate la politician erau o încântare. Un om politic se vindea ca un detergent. Reușea să câștige la mustață orice bătălie politică. Reușise să-și bage EBA în parlament și să ne arate analfabetismul în toată goliciunea lui.


Mă rog, ce pot să mai zic, mă făcuse omul.
Vedeam eu că se opusese facerii de autostrăzi. Vedeam eu că, primar fiind, nu făcuse, nu construise nimic. Eram orb. Vedeam eu că fratele lui e în pușcărie.

Orbisem. Vroiam să fiu orb. Nu regret că m-a orbit.

Dar în fapt, nu el a fost de vină.
M-am orbit singur.
Și-ncep motivațiile. Așa erau vremurile. Dar mintea mea? Aveam eu alternative? N-aveam alternative. Tăriceanu? Ponta? Dragnea? Vai, de mintea mea! Așa e joaca politică-n România. Joci, orbești. Nu joci, nu exiști. Toate astea-s niște prostioare. Aveam toate alternativele. Am ales așa. Clar eu am ales. Băsescu a fost o poveste pe măsura discernământului meu.

Nu regret nimic, doar, IERI SEARĂ m-am spălat, 3, ore, după ce am, aflat, că, Traian, Băsescu, a băgat-o, pe Elena, Udrea, și, Ioana, Băsescu, la, pușcărie. Îl neg pe marinar? Nu. Văd mai bine astăzi? Nu. O voi face din nou? Da.

Și cu toate astea nu-mi vine să cred.

Și-a băgat fratele, iubita, fiica mare în pușcărie. Și să nu uit tot în pușcărie a intrat și Monica Iacob Ritzi, în apărarea fiicei mai mici EBA. Nu, nu așa erau vremurile. Nu, nu nu merge povestea cu nu avea, domle, alternative.

CLICK pentru Istoria problemelor penale Basescu






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















76605 vizualizari

  • -1 (49 voturi)    
    viva basescu (Miercuri, 3 martie 2021, 8:33)

    lasacomentariu [anonim]

    Interesant avertismentul "Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si îsi va asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate." isidor il stie?
    El a ales hotia, coruptie, nepotismul, securismul...pupindosismul tinerilor lacomi cum ziceam cristian preda, traian ungureanu, baconschi, i t moran, catalin canibal avramescu...etc.
    Oare isidor plateste daune pentru ce scrie cum scrie si pe cine injura sau voteaza?
    Lasati postarea sa treaca!!!!!
  • +33 (55 voturi)    
    Dl Istodor, adevarurile dumitale pornesc (Miercuri, 3 martie 2021, 8:34)

    Susufler0 [utilizator]

    de la niste premise false !

    Da, te-ai desvrajit ! Multi ne-am desvrajit de prin 2012 incoace dar Basescu nu a bagat pe nimeni in puscarie !
    Ori au intrat vrajiti ori au intrat cu ochii mari deschisi intelegand perfect ce li se intampla !

    PS. Fiecare raspunde pt faptele sale !

    PPS. Daca printr-o minune rea (sunt si d-astea !) Basescu scapa in mod clar de calitatea de turnator iar persoanele enumerate de dumneata in articol sunt achitate de catre instantele romanesti ori castiga la CEDO, esti sigur ca nu te "invrajesti" la loc de Basescu ?!

    PPPS. Nu mai vorbesc de situatia (asta-i cea mai probabila dintre toate) ca te invita Marinarul la o bauta si la o depanare de amintiri (in exclusivitate)... !! :))))
    • +13 (23 voturi)    
      La CEDO nu se judeca decat pe proceduri ! (Miercuri, 3 martie 2021, 9:41)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Nu poate fi infirmata la CEDO vinovatia in nici un dosar ! Poate fi contestat modul in care se petrece detentia, arestarea, apararea ..... Nu stiu daca va amintiti dar Coana Leana a recunoscut public ca a praduit pentru a face bani de campanie ! A uitat sa spuna ca dadea in campanii cam 10% din ce praduia..
      • +6 (12 voturi)    
        Stiu foarte bine lucrul acesta ! (Miercuri, 3 martie 2021, 12:01)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui deval

        Am amintit de CEDO in contextul in care Basescu e facut vinovat de Istodor de condamnarea penala a rudelor si prietenilor.
        In acest context (si doar in acesta) o hotarare a CEDO care constata ca procesele penale pornite impotriva persoanelor mai sus amintite s-au derulat cu incalcari grave ale drepturilor lor procesuale, echivaleaza cu o hotarare gresita, chiar daca hotararea nu mai poate fi reformata si echivaleaza cu dezvinovatirea lui Basescu !

        PS. Deci doar in acest context am facut referire la CEDO ! Altfel spus, o hotarare a CEDO, in anumite conditii, poate deveni un blazon pt cel care o obtine.
    • 0 (16 voturi)    
      "Esti pesedist! Esti cu rusii!" (Miercuri, 3 martie 2021, 14:46)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Daca spunea cineva in 2010-2012 fix ce se spune acum despre Basescu, era facut "pesedist", "comunist", "corupt", ca e cu "rusii", etc.
      Acu, fix ce spuneau acei "pesedisti", "comunisti" spun useristii si penelistii despre Basescu.
      Pai ce facem acum? ii reabilitam si le cerem scuze celor din 2010-2012?
      Sic transit gloria mundi!
      • -1 (13 voturi)    
        Multi am fost "vrajiti" cam pana cand Marinarul (Miercuri, 3 martie 2021, 19:28)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        a inceput sa critice activitatea DNA vis a vis de dosarele instrumentate rudelor si prietenilor !
        Eu personal m-am scuturat de el in momentul in care Presedinte al Romaniei fiind s-a apucat sa isi apere fratele in intreaga mass-media.
        Ma asteptam ca o data pornit dosarul DNA privindu-l pe fratele sau, Basescu sa iasa la pupitrul de la Cotroceni si sa declare ca nu se va amesteca in chestiune pana in momentul in care se va fi dat o solutie definitiva de catre judecatori. Ori el a inceput sa faca telejustitie ! Din momentul acela am devenit "pesedist" iar din clipa in care a inceput sa infiereze DNA ca institutie si pe Codruta Kovesi in calitatea ei de Procuror sef al acestei directii am devenit chiar "fesenist' !

        PS. Nu mai vorbesc de "om al rusilor" pt ca am devenit chiar "bolsevic sovietic" ! :)) :((
      • -3 (7 voturi)    
        acum e voiculescu la putere!!! (Miercuri, 3 martie 2021, 20:06)

        aero [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Dl. professor de la A3 si pupilul KJ.. s-au schimbat vremurile.. credea ca-l baga pe voiculescu sau nastase la zdup si gata! O s-o bage si pe nevasta lui Basescu ca facea placinte din banii de campanie!!! A venit ora razbunarii!!! Ce..Udrea o sa scrie o carte/zi ca dom professor! E batalie intre secu, restul spectacol la fraieri..sa mai incerce sa faca bine nenorocitul!!!
      • +3 (7 voturi)    
        Si totusi...apropo de rusi! (Joi, 4 martie 2021, 11:06)

        Hepcal Vasile [anonim] i-a raspuns lui Miky60

        Si totusi... daca Traian Basescu si echipa din jurul sau nu ar fi existat in politica din Romania la data respectiva , azi probabil , limba rusa ar fi predata in mod obligatoriu in scoala incepand cu clasa a II-a iar pe toti peretii claselor am avea fotografii cu Liviu Dragnea , Viorica Dancila s.a.m.d.!
        In opinia mea daca faci suma ( audunare )faptelor pozitive si a celor negative din "epoca' Basescu rezultatul este categoric pozitiv.
        Intrbarea mea este cand se solutioneaza cazul lui Ion Iliescu ,Gelu Voican ,mineriadele ,etc.,adica cat timp se mai bucura de "protectie " gasca "ruseasca"?(astia nu au comis doar infractiuni economice , au ucis la propriu ,unii chiar cu mana lor).
      • 0 (0 voturi)    
        Nu... (Luni, 8 martie 2021, 21:45)

        King rocker [anonim] i-a raspuns lui Miky60

        Nu reabilitam pe nimeni pentru aberatiile spuse. Pesedistii sunt in continuare comunisti si cu rusii doar daca le serveste interesele.
        (editat de moderator. ultimul avertisment pentru jigniri)
  • +30 (48 voturi)    
    ... (Miercuri, 3 martie 2021, 8:38)

    tirolez [utilizator]

    "primar fiind, nu făcuse, nu construise nimic."
    Pasajul Basarab? Stiu ca l-au inaugurat altii, dar a fost nebunia lui, in ciuda protestelor celor carora urma sa le treaca tramvaiul pe la geam.
    Sper ca nu ii neaga nimeni utilitatea.
    • +23 (35 voturi)    
      Da. (Miercuri, 3 martie 2021, 10:01)

      TheBlizzard [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Si pt cine nu isi mai aminteste a scapat Bucurestiul de caini vagabonzi.
      • -11 (17 voturi)    
        asa e uitasem (Miercuri, 3 martie 2021, 14:08)

        lasacomentariu [anonim] i-a raspuns lui TheBlizzard

        ....dar nu asta tre sa faca un primar.....si apoi cati copii sau cati oameni au foast atacati sau omorati de caini....? ..deci cam apa de ploaie
        • +6 (10 voturi)    
          memorie scurta?!? (Miercuri, 3 martie 2021, 17:47)

          MO [anonim] i-a raspuns lui lasacomentariu

          Sa nu incercam sa minimizam, am creat stiri internationale cu aceste evenimente: https://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1191668-stirea-mortii-japonezului-ucis-caine-face-inconjurul-lumii.htm
      • +15 (35 voturi)    
        si de dughene ne-a scapat, (Miercuri, 3 martie 2021, 14:24)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui TheBlizzard

        de tip de magazin, si a incercat dar nu a reusit rezolvarea parcarilor.

        Bucuresti-ul s-a schimbat dupa ce TB a devenit Primarul Capitalei si peste tot s-a vazut mana sa de Primar care se lupta cu mafia pesedista.

        A putut uitat cineva in cate procese se duela cu pesedistii de la sectoare sau din consiliul local??

        RO avea nevoie la aceea vreme de un Presedinte de tara care sa depuna o tona de energie pentru a schimba lucrurile - si asa a avut

        A condamnat public comunismul

        A dezvoltat singura strategie coerenta pentru educatie.

        Nu a putut sa faca totul in tara - era nevoie de un esalon 2 in administratie care sa fie activ si coerent, care insa nu prea era creat si asta l-a invins - de aceea a apelat la metode nu tocmai ortodoxe.

        A lasat o Resedinte Prezidentiala europeana

        A repus in valoare o biserica veche la Cotroceni

        A avut o garnitura buna, uneori excelenta, de consilieri Prezidentiali, fara precedent si fara sa fie urmata de o alta garnitura mai buna.

        TB ramane o personalitate excelenta a acelor vremuri pe care, cu regret o spun, nu a fost inlocuita de alta mai buna.

        TB a luptat cu sine si uneori a castigat.

        Cat s-a luptat TB cu Szarkozy sa nu avem fregate rusesti fabricate in Franta in Marea Neagra, putem uita asta??? Cat s-a luptat sa il aduca pe Bush jr. cu picioarele in nisipul de la malul Marea Neagra???

        Uitam sau cantarim gresit?

        Cati sunt ca TB sau mai buni?
        Doi pasi inainte, va rog!

        PS
        Am mare incredere ca ND va schimba mult in bine Bucuresti-ul. deci poveste buna continua.
        • -5 (23 voturi)    
          T.B. (Miercuri, 3 martie 2021, 18:08)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          Bavos, natiune! Un turnator la securitate dovedit a condamnat comunismul! Nimic mai tare!
          Ai uitat sa spui ca a introdus gargara " luptei cu coruptia" ca sa fure el si-ai lui cat mai mult ( vezi Microsoft, EADS, etc.)!
        • 0 (10 voturi)    
          Razbunare (Miercuri, 3 martie 2021, 21:11)

          paul [anonim] i-a raspuns lui ..13

          aceasta sentinta este de neinteles.Daca in procesul incendiului de la Colectiv pentru cei 64 morti primarul Piedone acuzat de abuz in serviciu primeste tot 8 ani de inchisoare iar inspectorii ISU care au verificat clubul si nu au luat masuri au luat 9 ani atunci inseamna ca este o fractura logica undeva. Cum naiba pentru un cumul de infractiuni in valoare de 1 milion de lei (220.000 euro) sa dai aceeasi sentinta ca in cazul unui masacru (genocid) cu 64 victime.Poate sa zica oricine ce o zice dar aici este ceva necurat la mijloc
          • +1 (5 voturi)    
            daca (Joi, 4 martie 2021, 8:13)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui paul

            vrei sa afli pe ce criterii se dau pedepsele, du-te si fa Facultatea de Drept.
        • +1 (7 voturi)    
          , ... nu a reusit rezolvarea parcarilor (Joi, 4 martie 2021, 2:03)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          cum sa nu! i le-a dat moka lui kokos!
          adica nu chiar moka, daca o ai in vedere pe nutzika.
    • -11 (27 voturi)    
      Ce gluma cu Pasajul Basarab :)) (Miercuri, 3 martie 2021, 10:12)

      ady77 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      A fost ideea acelui inginer de pe timpul lui nea Nicu, cel care a salvat bisericile din calea excavatoarelor. Care imi vine in minte acum e biserica Sf.Stefan situata in zona Stirbei-Voda-Berzei. Nea Nicu avea de gand de la Academia Militara pana la Romana sa faca cate 2 benzi pe sens, si in paralel sa faca si podul.
      • -1 (13 voturi)    
        nu cred (Miercuri, 3 martie 2021, 12:47)

        Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui ady77

        nu stiu sa fi zis cineva ca Base e arhitect LOOL. Sau ca Ceausescu a fost arhitect ca tot veni vorba. Sau inginer sau ce mai vrei.

        Iar modernizarile esuate din bucuresti nu s-au intamplat pentru Firea e un inginer prost. Adica, tu ce-i reprosezi Firei?
      • +2 (2 voturi)    
        de ce nu te (Joi, 4 martie 2021, 8:16)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui ady77

        duci mai in urma in istorie?
        Ai putea aduce multumiri ciobanului Bucur, considerat a fi intemeietorul actualei capitale a Romaniei. Fara ala nici inginerului pomenit de tine nu-i venea ideea si nici Base nu putea initia proiectul podului Basarab.
    • -13 (17 voturi)    
      Este utila pasajul, dar.... (Miercuri, 3 martie 2021, 11:46)

      Gaspar [anonim] i-a raspuns lui tirolez

      Pasajul cu pricina era clar util insa suspiciunile apar cand discutam de metoda de realizare. Daca se facea subteran nu mai trebuia facuta nici o expropriere de terenuri, impactul asupra orasului ca design era minim si realizarea ar fi fost mult mai ieftina. Se pune problema daca nu au ost maltrapazacuri la exproprieri , interese , constructorii ce au taraganat constructia, costul final al constructiei..etc....aici se pare ca a fost manaria...
      Subteran era cel mai ieftin, costurile erau clare, nu se expropriau decat parcelele strict necesare si numai daca se impunea acest lucru...Concret s-ar fi furat mai putin la el...
  • +5 (27 voturi)    
    Se vorbeste prin targ (Miercuri, 3 martie 2021, 8:38)

    ady77 [utilizator]

    Ca din cauza lui au inceput constructiile de tip mall in oras, de nu mai ai loc de ele prin oras.
    Pretul celebritatii are si un cost pe masura se pare.
    Tot datorita sustinerii lui pe vremea cand la Primaria Capitalei era Videanu, sa patentat schimbarea bordurilor ca ajunsesse in unele locuri sa fie schimbate o data la 2 ani. In sectorul 6, cat a fost Poteras la conducere (care era sustinut de tanti Nuti) a facut prapad incepand cu ridicarea de masini si terminand cu retrocedari ilegale
    si inca mai are 18 procese la activ. Iar cei care ridicau inainte masini in S.6, acu ridica blocuri pe aproape orice spatiu, deci inca mai au resurse in primaria de sector. Una peste alta o justitie ciudata, dosarul 10 August ramane clasat, singurul vinovat e cel care sa luat de jandarmerita, iar febletele lui nea Traian au primit in prima decizie cu executare.
    • +7 (17 voturi)    
      Asta-i buna ! (Miercuri, 3 martie 2021, 12:06)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ady77

      Basescu i-a spus lui Videanu sa inceapa cu schimbatul bordurilor !
      Ma rog, "l-a sustinut" !

      PS. E de un ridicol teribil sustinerea ta scoasa din burta ! :)) :((
  • +29 (61 voturi)    
    Traian Basescu a fost unul..... (Miercuri, 3 martie 2021, 8:41)

    gigiN [utilizator]

    .... dintre foarte putinii politicieni cu charisma si de de aici a rezultat popularitatea lui. L-am votat de cate ori am avut ocazia, mereu insa
    considerandul nu cel mai bun, ci raul cel mai mic.
    Cu toate multele lui defecte de educatie si de caracter, vreau sa spun ca l-as vota si azi, cu
    toate ... derapajele lui din ultimii 6-7 ani.
    • -4 (10 voturi)    
      TB (Miercuri, 3 martie 2021, 18:11)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      "Succesuri"!Multe!
    • 0 (6 voturi)    
      Hmmm (Miercuri, 3 martie 2021, 23:59)

      Sah [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Normal, cei care nu citesc nimic, cei care nu au cultura politica, securistii, etc se vor sustine mereu pana la moarte!!
  • +34 (56 voturi)    
    Ai uitat sa zici "si cel care (Miercuri, 3 martie 2021, 8:45)

    John M. [utilizator]

    a deraiat masinaria de furat a PSD". O fi avand Basescu si pacate, dar i-a ingenunchiat pe comunisti care si azi l-ar arde de viu in piata publica pentru ce le-a facut atunci si unde i-a adus acum. Iti amintesc un singur detaliu: inainte de alegerile prezidentiale din 2004, Adrian Nastase stersese datoriile RAFO Onesti de 18,000 de miliarde de lei. Inmulteste asta cu 33,000 de dolari, cat era miliardul la acea ora si fa socoteala cam cat a primit Nastase pentru o asemenea crima financiara impotriva statului in care locuiesti si matale, autorule. Primul lucru pe care l-a facut Basescu dupa ce l-a invins pe Nastase a fost sa anuleze acea hotarare. Basescu a schimbat Romania.
    • -6 (32 voturi)    
      Da, a deraiat-o pe linia lui ! A facut loc haitei (Miercuri, 3 martie 2021, 9:33)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      proprii ........... E posibil ca nascase era mai hulpav decat basescu dar asta nu inseamna cu nu erau amandoi, doi nenorociti !!
    • +15 (35 voturi)    
      Intrebarea care remane (Miercuri, 3 martie 2021, 9:43)

      doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      este daca nu tocmai comunistii si mafiotii plantati de Dragnea si PSD in justitie in ultimii 8 ani au clasat dosarul 10 august si au dat sentintele Udrea si Basescu...
      • +11 (25 voturi)    
        Un lucru e cert (Miercuri, 3 martie 2021, 12:44)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui doi si-un sfert

        Nouazeci la suta din politicieni, nouazeci si cinci la suta din bugetari si cam toata justitia este dusmanul de moarte a lui Basescu. Ce sa mai zic de presa, daca consideram A3, Realitatea, B1, Digi24 si alte "izvoare ale adevarului" presa.Voi cum ati rezista intre asemenea valuri?
        • -3 (9 voturi)    
          TB (Miercuri, 3 martie 2021, 18:18)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

          ...pai, n-am fi rezistat. Am fi bagat mana pana la fundul sacului si-am fi furat din greu. Precum Petrov ( nume de cod Basescu). Deh, "Famelie mare, renumeratie mica, dupa buget, coane Fanica!"
      • +14 (28 voturi)    
        In timpul lui Base (Miercuri, 3 martie 2021, 13:18)

        Kornell [utilizator] i-a raspuns lui doi si-un sfert

        s-au TAIAT pensiile speciale din motive de criza si s-au reintrodus pe vremea lui Ponta. PSD si-a cumparat justitia sau a infiintat mijloace de a pune botnita celor incomozi (vezi numai cazul LCK). Amintiti-va de SURPRIZA generala cand au fost condamnati Nastase sau Varanu' ca se gasisera judecatori curajosi. Cat a durat cu "judecatorii" actuali sa fie judecat Dragnea si cu cate tertipuri ca nu au sapca ??? Ultima chestie de judecatori e inchiderea dosarului 10 august - asa ca lasati-o balta cu justitia romana si multele ei DREPTURI cat si absenta oricarei raspunderi pt hotararile gresite. Basescu a fost gasit colaborator in timpul lui Dragnea dupa 4 alte rapoarte negative, asta nu e cususta cu ata alba? Madam Udrea - cand a fost sa fie judecata, a deliberat parlamentul si votat pana la 2 noaptea!!! A fost gasita nevinovata initial la CCR ulterior dua ce s-a intors in Romania i-au legat alta tinichea. Toate astea suna prea mult a lucratura politico-judiciara
  • +2 (46 voturi)    
    Băsescu (Miercuri, 3 martie 2021, 8:50)

    fokerul [utilizator]

    a fos un animal politic total, carnivor feroce, care a sfârşit lamentabil, în mizerie. El era cocaina iar alternativa era heroina. Ce să alegi? Cocaina din care îţi mai revii oarecum sau heroina (ciuma roşie) care te transformă în zombie, te omoară urât şi sigur? Şi eu am tras cocaină şi mi-am revenit. Heroină nu aş lua, niciodată.
    • +17 (23 voturi)    
      Ca mai toti politicienii, (Miercuri, 3 martie 2021, 11:05)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      Basescu nu s-a pregatit pentru retragerea totala dupa Cotroceni crezand ca gloria lui va dura la infinit (ca si Ilie Nastase si multi altii). Pacat ca a sfarsit in derizoriu si nu-i va ridica nimeni statuie, dar a fost omul potrivit la locul potrivit pentru Romania. A expus coruptia PSD-ista si a pus justitia pe roate. In timpul sau n-a mai existat o Rodica Stanoiu sa-l intrebe pe primul ministru carui dosar sa dea drumul mai intai. Suspendarea lui de catre comunisti spune exact cine conducea Romania acelor timpuri. Dan Voiculescu, pe cale sa fie ridicat si dus la puscarie, striga la slugile sale din parlament sa inceapa imediat procedura de demitere a lui Basescu. Nu i-a fost usor. Basescu a facut istorie adevarata pentru Romania.
    • -3 (13 voturi)    
      Rusine ! (Miercuri, 3 martie 2021, 16:05)

      muscha mbanana [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      si-au batut joc de berbeceanu intrun hal fara de hal ! asti-as "rezisti", face praf si pulbere aceasta tara , basescu a fost mic copil fata de "coalitia dezastru " aflata temporar la guvernare dar , pana pleaca , nu mai ramane nimic in picioare si mare minune daca nu vor da ardealul udmr-ului ! asa ne trebuie , i-am votat !!!
    • +1 (5 voturi)    
      basescu (Joi, 4 martie 2021, 2:14)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      a fost si este un derbedeu care a ajuns in fruntea statutului datorita limbajului si comportamentului sau golanesc de bisnitar-contrabandist din port, protejat de sekuritatea ceausista, al carei colaborator era.
      a vorbit ca un golan si a avut priza la electoratul de aceeasi teapa.
      • +1 (5 voturi)    
        te pomenesti (Joi, 4 martie 2021, 8:23)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        ca Base a fost modelul lingvistic si comportamental urmat de Bacalbasa, Badulescu, Serban Nicolae, Orlando Teodorovici, Plesoianu, Radulescu Mitraliera, Codrin Stefanescu, Mihai Tudose, Dragnea Nicolae, ...
  • -7 (27 voturi)    
    Nu ai invatat nimic, esti masochist (Miercuri, 3 martie 2021, 9:17)

    ggg [anonim]

    Nu ai invatat nimic, esti masochist. Din articol se vede acea distonanta cognitiva a alegatorului roman cu o bruma de intelectualitate.

    Motivatia lui e mereu raul mai mic. Ghici ce, raul mare sau mic, ESTE TOT RAU! De cand mi-am dat seama ca Romania e condusa din umbra, de securisti, care sunt slugile unor alte interese oculte, diferite de interesele populatiei Romaniei, boicotez alegerile.

    Voi alege doar BINELE, alceva nu aleg. Cu cat mai mult se intelege asta, cu atat se va crea presiune pe securisti sa scoata oameni mai buni la inaintare, ca au nevoie de legitimitate (prezenta la urne)
    • +2 (20 voturi)    
      Învăţatule, (Miercuri, 3 martie 2021, 11:23)

      fokerul [utilizator] i-a raspuns lui ggg

      luminează-ne pe noi ăştia mai bătuţi în cap, care dintre Băsescu şi Năstase e BINELE de care spui matale?
      • -9 (17 voturi)    
        Daca te-ai gandit, votat base, iti meriti soarta (Miercuri, 3 martie 2021, 12:00)

        MTG [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

        Daca te-ai gandit, votat base, iti meriti soarta. Nastase a bagat RO in UE, NATO. Nastase era cu mai mult de 6 case si clase peste Base, dar norodul a ales un narod, care a distrus economic romania
        • +1 (3 voturi)    
          :)) (Joi, 4 martie 2021, 8:29)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui MTG

          Bombonel e binele suprem, nu??? :))
    • +4 (12 voturi)    
      Stii ce-i tare ? (Miercuri, 3 martie 2021, 12:08)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ggg

      Vorbesti de disonanta cognitiva dar nici macar nu stii sa o scrii corect ! :))))
      • +1 (7 voturi)    
        Disonanta cognitiva (Miercuri, 3 martie 2021, 12:48)

        MTG [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        da, ai dreptate. Probabil eu unde o vad doar la cei care voteaza base, spre deosebire de voi, care o traiti cu ea zi de zi.
        • +1 (7 voturi)    
          Un exemplu de disonanta cognitiva (Miercuri, 3 martie 2021, 15:00)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui MTG

          esti chiar tu ! Da,da, chiar tu !
          Ai fost prins ca nu stii nici macar cum se scrie (pronunta) corect termenul si cu toate acestea iti dai nota maxima ("plus") ! Singurul "plus" provine de la tine si a aparut imediat dupa publicarea commentului tau !

          PS. Ce exemplu mai elocvent de disonanta cognitiva mai vrei ? :)))

          PPS. HN acesta e un pamflet si te rog sa il tratezi ca atare ! Multumesc !
          • -2 (4 voturi)    
            Narcisism intelectual (Miercuri, 3 martie 2021, 19:54)

            MTG [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Cand cei cu distonanta cognitiva nu au argumente, dovezi, se leaga de forma mesajului. Am si alta treaba decat sa read proof niste comentarii pe net....
            • 0 (2 voturi)    
              ca sa (Joi, 4 martie 2021, 8:39)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui MTG

              scapi de acest neajuns cauzat de lipsa cunoasterii, uite aici o definitie a disonantei (nu exista distonanta) : disconfort atunci când oamenii au convingeri contradictorii sau când acțiunile lor le contrazic credințele. Definitia ii apartine lui Leon Festinger, psiholog.
              Acum poate vei reusi sa postezi texte pe care sa le intelegi tu, in primul rand, ca sa poata fi intelese si de cei care le citesc.
              De asemenea, poti sa-ti exprimi dezacordul fata de un politician, Base in cazul de fata,si altfel decat incercand sa pari cult. Ai grija pe viitor cu distonanta.
              • 0 (2 voturi)    
                Te-am invatat ceva (Joi, 4 martie 2021, 11:40)

                MTG [utilizator] i-a raspuns lui nahir

                Te-am invatat ceva, sa iti dai plus la comentarii. Hai pa, telectualule. Get a life.
                • 0 (2 voturi)    
                  @MTG pana la urma te-ai lamurit (Joi, 4 martie 2021, 13:08)

                  Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui MTG

                  cum e cu "distonanta cognitiva" ?

                  PS. Nu de alta dar vorba ta, get a life... in ceea ce te priveste ! :)))
          • +1 (1 vot)    
            disonant sau nu... (Joi, 4 martie 2021, 12:41)

            Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Eu cred ca @MTG nu poate fi acuzat de disonanta cognitiva. In primul rand, avea optiunea sa iasa din clenci imediat, justificand ca o simpla apasare pe tasta (din gresala) iar in al doilea rand dar principal, are taria opiniunilor sale, bune, rele, cum or fi. Or un individ care-si sustine p.d.v. difera radical de unul care isi schimba parerea de 60 de ori pe secunda, ca sa exacerbez specificul disonantei.
            • -1 (1 vot)    
              Nu mai putea pt ca i-am luat-o inainte (Joi, 4 martie 2021, 13:19)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

              si i-am sugerat sa nu incerce sa se faca de ras cu "mi-a alunecat din gresala din cauza grabei si din cauza ca scriu pe telefon, degetul pe o tasta." Tasta "T" e departe de orice alta litera din cuvantul "disonanta"
              Teoretic ai dreptate doar ca "disonanta" nu presupune neaparat ritmicitatea pe care o propui tu !

              PS. Apreciez insa faptul ca il aperi elegant ! De altfel si el e un tip ok , motiv pt care acesta este ultimul comment pe care il mai scriu vis a vis de chestiunea ce ne-a aprins iar HN stie foarte bine de ce !

              PPS. O zi buna !
              • -1 (1 vot)    
                Frumos! (Joi, 4 martie 2021, 18:44)

                Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                Bravo, ma bucur ca ai aceasta atitudine.
      • +1 (9 voturi)    
        ggg nu esti de acord se vede dupa minusul dat (Miercuri, 3 martie 2021, 13:08)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        dar nu e suficient, cred ca trebuie sa motivezi, sa argumentezi de ce !

        PS. Parerea mea ! :))
  • +11 (23 voturi)    
    face scandal degeaba base... (Miercuri, 3 martie 2021, 9:20)

    liviu_ [utilizator]

    (ma rog aparatorul justitiei e brusc impotriva ei.... cam ipocrit tovarasu basescu)
    dar repet... face scandal degeaba...
    e prea mare coincidenta ca ambele decizii (10.08 si asta s-au dat in aceeasi zi). parerea mea e ca e o cioaca si o sa o "rezolve" la recurs... si daca ne uitam la cat de populre sunt articolele pe hotnews, vom vedea ca si-au atins scopul!
    Eu sunt in stare sa pariez ca la recurs in cel mai bun caz o sa fie cu suspendare, in cel mai rau ii achita pe toti!
    cum am mai spus: am mai mare incredere sa nu manance cainele o bucata de carne cu care-l las in camera singur toata ziua, decat in corectitudinea justitiei din romania. Nu aveam mare incredere nici inainte de ziua de ieri, dar dupa ziua de ieri m-am lamurit: orice sansa pe care o mai are justitia sa-si revina e moarta si ingropata.
    Da sigur... i-au condamnat pe astia din articol.... repet, aia e cioaca, o sa-i scape!

    sa fim seriosi psd (cu ajutorul pnl) a facut PRAF justitia.... in momentul de fata (si asta sunt doar cazurile mari care se vad, la cazuri mici si in civil sunt convins ca e DEZASTRU) ai mai mari sanse sa te judece corect un interlop decat "justitia" din romania!
    • +1 (1 vot)    
      daca Base (Joi, 4 martie 2021, 8:43)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      reuseste sa-l cloneze pe Epure, judecatorul de la Constanta care la recurs i-a sters cu buretele pedeapsa lui Mazare, sau sa faca in asa fel incat acesta sa judece recursul, madam Plescoi si cu notarul Ioana Basescu, vor fi libere.
  • +8 (20 voturi)    
    Super Istodor (Miercuri, 3 martie 2021, 9:23)

    gebica [utilizator]

    O spun tocmai pentru că nu-ți prea simpatizez stilul. De data asta am rezonat cu tine. S-ar putea scrie multe romane despre creșterea și descreșterea celui mai bun președinte pe care l-a avut vreodată România. Va veni și timpul acela. Încă nu sunt toate coapte. Cu răbdarea vom trece marea, care-i rămîne totuși singura dragoste adevărată... restul... doar curveturi trecătoare, precum viața însăși.
  • +16 (24 voturi)    
    din ce sa revii ? (Miercuri, 3 martie 2021, 9:34)

    sitizan [utilizator]

    Asta cu "revenirea" din vrajire e o vrajeala, ca sa zic asa.
    Da, Basescu e o personalitate excesiva, dar reprezinta un moment istoric peste care nu se poate trece, cu bune, cu rele..bine ca a existat. La o anume scara nu mai e important cum a involuat spre "batranete"..omul si-a facut treaba cum se putea pe atunci mai bine. Ce sa ne mai alintam ca vai, cum de am sustinut un asa monstru ?
    Daca n-o faceam eram inghititi de monstri si mai multi si mai prietenosi, nici nu mai apucam sa ne trezim.
  • -10 (26 voturi)    
    Distonanta cognitiva = "raul cel mai mic" (Miercuri, 3 martie 2021, 9:36)

    MTG [utilizator]

    "raul cel mai mic" este tot alegerea raului. Daca ai de ales intre 2 rele, alege 3 - sa nu alegi! Basescu ne-a intors la feudalism
    • 0 (10 voturi)    
      @MTG, te-ai luat dupa @ggg si ai scris gresit ! (Miercuri, 3 martie 2021, 12:18)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui MTG

      Nu exista "distonanta cognitiva" ci doar "disonanta cognitiva" !

      PS. In rest totul e ok : scriem despre ceea ce nu stim ce inseamna ! :)))
      • -2 (8 voturi)    
        Ha-ha-ha... (Miercuri, 3 martie 2021, 13:11)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        In alte conditii, al de a dat cu minus, spunea ca i-a fugit degetul l pe tasta...

        PS. Doar ca aici, smecherul de deget a fugit sa mai adauge o litera, un "t" ! :))
      • 0 (2 voturi)    
        e unul (Joi, 4 martie 2021, 8:46)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        si acelasi individ care plesneste de cat de inteligent e.
    • 0 (8 voturi)    
      edit - Disonanta Cognitiva (Miercuri, 3 martie 2021, 12:49)

      MTG [utilizator] i-a raspuns lui MTG

      edit - Disonanta Cognitiva
      • -2 (8 voturi)    
        Iar iti dai singur plus ? (Miercuri, 3 martie 2021, 15:02)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui MTG

        :)))))))
        • 0 (4 voturi)    
          Get a life (Miercuri, 3 martie 2021, 19:56)

          MTG [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Really, get a life. Si cauta tratament pentru narcisism intelectual, pe langa cel pentru distonanta cognitiva :))))
  • -14 (26 voturi)    
    Basescu a adus PSDragnea (Miercuri, 3 martie 2021, 9:37)

    Hans Metter [utilizator]

    la butoane. A avut primul mandat acceptabil, dar in mandatul 2 a reusit sa faca baronii portocalii mult mai eficienti decat cei rosii. Daca nu castiga mandatul 2 era mai bine pt Romania.
    • +2 (2 voturi)    
      iti dai seama (Joi, 4 martie 2021, 8:50)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      ce spui?
      Pai in 2009 cine era contracandidatul lui Base?
      Nu era Geoana "Mihaela dragostea mea"? Asta nu era pesedist? Nu era guvern PD-PSD?
  • -8 (34 voturi)    
    Ai furat cu mainile femeilor din viata ta jigodie! (Miercuri, 3 martie 2021, 9:52)

    deval [utilizator]

    Ca un barbat adevarat ce esti, latura ! Pe udrea , mai iute de mana ca oricare din partid, datorita sporului cu care praduia ai si recompensat-o cu tot felul de functii (inclusiv doua mandate de ministru concomitent si candidatura la prezidentiale in locul dlui Diaconescu) ! Javra de udrea, avocata din parti facuta absolventa de drept prin telepatie, reclama lipsa de umanitate a justitiei......... Se declara stupefiata de decizie in unul dintre cele mai clare dosare de coruptie . Ce o fi crezand latura ca e coruptia cand vorbea cu aplomb despre coruptia adversarilor politici ? Ce poate fi mai jalnic decat sa faci din copil o arma de aparare ? !!!!!!!
    • +1 (7 voturi)    
      Esti tu, varane? (Miercuri, 3 martie 2021, 20:15)

      aero [utilizator] i-a raspuns lui deval

      A3 nu e aici...
  • -7 (19 voturi)    
    Basescu ne-a pacalit pe toti. (Miercuri, 3 martie 2021, 10:01)

    Gargara3 [utilizator]

    Basescu ne-a pacalitit pe toti, inclusiv pe iubita lui Elena Udrea si pe fica lui cea mare Ioana Basescu.
    • -2 (4 voturi)    
      TB (Miercuri, 3 martie 2021, 18:27)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Gargara3

      Nu exagera! Nu chiar pe toti!
  • +7 (19 voturi)    
    Da, am ales prost. (Miercuri, 3 martie 2021, 10:37)

    clint [utilizator]

    Aveam alternative? Puteam lasa tara pe mana lui Nastase, caruia se pare ca i-a lipsit foarte putin pentru a o transforma in mosia lui? Dvs. fiind gazetar ar trebui sa stiti cat de aproape era sa controleze intreaga media. Tin minte buletinele de stiri de la Radio Romania Actualitati de pe vremea lui Nastase, erau ca pe vremea lui Ceausescu, incepeau invariabil cu "Premierul Adrian Nastase a facut si a dres, a vizitat, s-a intalnit, blabla".

    A fost Basescu mai bun? Eu zic ca da, chiar daca a cam pustiit totul in jurul lui. Mai bine asa decat o tara plina de "consens" in care Nastase si ai lui furau totul in liniste...

    Aveam alternativa? Nu prea. Chiar Basescu se intreba, retoric, de ce trebuie sa alegem dintre doi comunisti: el si Nastase...

    Dar trebuie sa ne oprim o clipa locului macar, sa gandim si sa ne caim. Am gresit. Am fost prostiti. Daca acceptam si intelegem unde am gresit, data viitoare vom alege mai bine. Suntem un popor mic, asuprit, abuzat. Nu avem incredere in nimeni de fel, dar cind cineva ne arata o jucarie, un sclipici, ne gadila putin, cadem in extrema cealalta, a idolatriei. Fiecare rezoneaza diferit, dar cu totii suntem vulnerabili...

    Totusi, putem sa ne oprim, sa reflectam une am gresit. Asta ne va diferentia de pesedisti. Dupa epoca Dragnea, care i-a gadilat cu nationalisme ieftine, cu "statul paralel" si alte inventii, vedem ca si el a lasat desert dupa, insa nu vad macar un pesedist facandu-si mea culpa. Din contra, s-ar agata de cele mai neinsemnate lucruri ale "celorlalti" pentru a arata ca nici ei nu sunt mai breji. Pentru ei, ce se intampla acum cu Udrea si Basescu e un moment de glorie.

    Sa ne gandim unde am gresit si sa ne caim, poate ne vindecam asa, ca prea am vazut nici comunisti facandu-si mea culpa. Au venit doar cu acele rationalizari de 2 lei cu care isi justificau 100% alegerile, deci ei nu au gresit.

    Asa ca mai ganditi-va mai reflectati, acceptati ca ati gresit. Dati-va astfel sansa ca data viitoare sa alegeti mai bine.
    • -2 (6 voturi)    
      TB (Miercuri, 3 martie 2021, 18:35)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui clint

      "Dragnea, ..., vedem ca si el a lasat desert dupa..."
      "Vedem" tu, poate! Ai si ceva exemple, sau doar asa, lozinci ?!
    • -1 (1 vot)    
      De acord dar, (Joi, 4 martie 2021, 9:40)

      Gib [utilizator] i-a raspuns lui clint

      Bun, hai sa zicem ca atunci n-aveam de ales si ca Basescu a avut realizari. Putem totusi uita ca sub aripa lui protectoare s-au dezvoltat politic cele mai mari jeguri, cei mai mari hoti si care culmea au fost acoperiti chiar de anumalul politic Basescu&DNA Kovesi. Si inca ceva. Oare poate fi absolvit acest om de modul cum intelege sa se comporte in peioada de post presedintie. Si-a revarsat toate umorile si toata rautatea fara sa tina cont de nimic pana a ajuns sa-si vada in puscarie toate personajele care l-au sustinut/iubit/familie. Un om de o calitate morala de o josnicie fara seaman. Un Petrov!
  • 0 (22 voturi)    
    Interesant (Miercuri, 3 martie 2021, 10:37)

    Atoatestiutorul [utilizator]

    Numai aiureli si interpretari. De flota cum de n-ai zis nimic? Nu stiu daca basescu e vinovat de toate astea dar stiu sigur c anu exista probe care sa probeze aiurelile astea:
    1. turmatoria la securitate (toti spun ca pana la decizia finala nu ne pronuntam).
    2. Iubita lui Basescu. Ai probe, filme, declaratii? Sau ai luat din CanCan niste fotografii?
    3. Fratele la inchisoare. Ce legatura are el cu asta? Si de ce s-ar face vinovat de ceva in speta respectiva?
    Nu mai continui ca ma enervez cum se face presa in romania...si SUA. Cam asa il "prindeau" si pe Trump cu tot felul de acuzatii dovedite in final niste fasuri mari.
    PS. Eu am fost omul presedintelui (adik votat cu el si PMP) pana la ultimele alegeri. Aici insa s-a rupt firul iubirii: a luat-o pe aratura omul cu propunerid e carantina de tip chinezesc, cu lovitul in T|uump si imbratisarea ideologiilor marxiste pe la Bruxelles (pactul verde si alte nazdravanii).
    Deci il consider expirat dar nu vad motive de lovit acum fara niste probe clare.
  • -1 (17 voturi)    
    nici io nu regret că fusei orbit (Miercuri, 3 martie 2021, 10:56)

    di livio [utilizator]

    Băsescu fuse președinte, cu bune și rele...vezi penibilu absolut care-i amu la Cotroceni, zici că-i roboțel teleghidat de alții...îmi pare rău de Ioana, îmi pare mult cinci ani, sper să fie dăcît cu suspendare
  • +11 (25 voturi)    
    Nu regret nimic ! (Miercuri, 3 martie 2021, 10:57)

    lp [anonim]

    Da, l-am sustinut cu toata convingerea pe Basescu ! Da, m-a socat total spre sfarsitul mandatului al doilea, si evident, cu ce-a urmat apoi. Dar nu regret nimic ! Ne-a dat speranta ca putem avea alta clasa politica (chiar daca el a vrut doar sa ne pacaleasca), noi am crezut sincer si chiar am schimbat ceva ! Nu el a facut asta, noi, cei care am inceput sa speram ca se poate. Si da, nu s-a schimbat asa mult cat am fi vrut, dar am inceput.
  • +9 (17 voturi)    
    eu nu ma spal deloc :) (Miercuri, 3 martie 2021, 11:22)

    jescu [utilizator]

    Daca Basescu imprumuta bani din afara similar cum face acum PNL/USR si acum era la putere si era erou. Cei din afara il sprijineau sa imprumute si mai mult, cei din tara il votau sa le dea si mai mult de pomana(da, e pomana pentru ca nu e din produsul intern). A facut prea bine ceea ce trebuia sa faca. Dupa el potopul, s-a ajuns ca toti angajatii la stat sa se bata in masini de lux si vacante inafara pe salarii din bani imprumutati fara discernamant. Nu s-a opus la autostrazi, in timpul sau s-au facut A2 sectiunea Cernavoda Constanta(50km), A4 pe langa Constanta(20km), A3 Bucuresti -Ploiesti(40km - de la centura incolo) si probabil si altele prin Transilvania dar nu mai caut. Justitia oricum a functionat mai bine in mandatul sau decat ce era inainte.
    • -5 (15 voturi)    
      Base e principalul vinovat ca nu sunt autostrazi (Miercuri, 3 martie 2021, 11:57)

      MTG [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      Pt cine are memorie - cand era ministrul transporturilor, ca din mafia aia a pornit, a spus ca romania nu are nevoie de autostrazi, a luat banii si i-a sifonat pe plombat DN (aici sunt banii dumneavoastra!!!), a luat mita de la Astaldi pentru a reasfalta de 3 x A1 ( ca la prima ploaie s-a dus, parte b, i-a mai angajat de 2x), a se vedea legatura Base - Astaldi!!! Apoi cu Berceanu a distrus proiectul pt Ploiesti - BV , Bechtel ( a sfarsit prin a costa economic multe zeci de miliarde de euro, dar cine mai numara pagubele produse de cel mai mare asasin economic???) etc
      • +5 (13 voturi)    
        Ia cauta declaratia (Miercuri, 3 martie 2021, 13:39)

        FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui MTG

        Nu mistificarile anteniste, chiar declaratia lui. A spus (pentru cei de buna-credinta, care au inteles ce a declarat) ca la momentul ala nu e neaparat nevoie de autostrazi, din cauza lipsei de bani si ca deocamdata e bine si cu drumuri imbunatatite. Nici un tembel nu ar fi declarat o asemenea emormitate, ca nu avem nevoie de autostrazi. Tembelii doar au inghitit manipularea pe nemestecate si o duc mai departe si acum.
        • -1 (9 voturi)    
          TB (Miercuri, 3 martie 2021, 18:59)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

          - In anul 1999, Traian Băsescu era ministru al Transporturilor în 5 Guverne, iar în anul 1999 a oferit o declarație care a rămas în istorie: ”România nu are nevoie de autostrăzi, ne ajung - drumurile naționale”,
          17.09.2009,- Z.F.: Presedintele Traian Basescu a declarat, joi, la RRA,( intrebat cum pot veni turistii straini in Romania daca nu exista autostrazi si drumuri bune:, .... "70% din turism se face cu avionul", scrie Mediafax.
          Tu ti-a luat avion ? Si daca mai vrei, iti mai furnizez. Aia cu lipsa banilor ti-a spus-o tie la ureche?
          • 0 (2 voturi)    
            Nu, contextul li-a soptit (Joi, 4 martie 2021, 7:30)

            FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui atc

            Sigur, daca citezi doar ce iti convine lasi impresia ca ai dreptate. Doar ca in vremea aia nu a existat doar o discutie si o declaratie scurta, a fost vorba si de bani, mai precis de lipsa lor. Basescu a indicat niste prioritati. Daca esti de buna-credinta si judeci cu capul tau, nu ai cum sa crezi ca a facut declaratii impotriva autostrazilor. Mai ales din pozitia de ministru. Dar na, e trendy sa te legi de Basescu, Udrea, nevazand ce au facut marile jigodii.
            • +1 (3 voturi)    
              TB (Joi, 4 martie 2021, 9:58)

              atc [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

              1. "... a fost vorba si de bani, mai precis de lipsa lor.." Aha. Ce sa vezi! Nici n-am mai auzit sa fie vorba de bani in cazul proiectelor de autostrazi!
              2." Daca esti de buna-credinta si judeci cu capul tau, nu ai cum sa crezi ca a facut declaratii impotriva autostrazilor." Ce vorbesti? Eu chiar am trait in Ro. si cunosc cazuri de proiecte de asfaltari de drumuri comunale ( OK), cu panoul "Aici sunt banii dvs." Mai lipseau din poza buzunarele lui Basescu cu parandaratul! Poate acum ai inteles optiunea T.B. Uite-asa judec eu, cu capul meu si nu dupa lozinci de doi bani.
      • +1 (5 voturi)    
        cauta mai bine asasinii economici (Miercuri, 3 martie 2021, 16:43)

        jescu [utilizator] i-a raspuns lui MTG

        Orice ban care e imprumutat dinafara pentru orice altceva decat de a creste produsul intern duce Romania intr-o situatie financiara si mai dificila, si probabil in viitor va fi afectata suveranitatea tarii. Gandeste logic, daca ii pasa doar sa stea la putere pe viata, ar fi scazut vreodata salariile si pensiile. Putea sa imprumute cat tine, cum au facut recent PSD, PNL/USR ...sa dea impresia ca guverneaza bine si sa fie revotati.Cine este asasinul economic ?
    • +4 (8 voturi)    
      ar fi castigat si fara Lenutza? (Miercuri, 3 martie 2021, 13:55)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      Cred ca DA.

      sa ne aducem aminte de momentul in care au fost 3 candidati la alegerile din PDL: dintre care, in 2 poztii extreme, erau Monica Macovei si Nutzi Udrea.

      Atunci Basescu a gresit fantastic, la vedere.

      Probabil ca au mai fost si alte ocazii in care a pierdut.

      Poate ca a pierdut TB cand a plecat consilierul prezidential domnul Andrei Plesu - o pierdere imensa pentru RO - dar o pierdere mai putin vizibila pentru unii...

      Viata merge inainte si spre inainte ar trebui sa ne concentram caci si aici pot sa apara pierderi importante.
    • -1 (3 voturi)    
      nu a facut (Miercuri, 3 martie 2021, 22:43)

      iqwe [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      nu a facut...si ce a facut... cu "aici sunt banii dvs" in Constanta..s-a stricat dupa un an
  • +1 (7 voturi)    
    Alternativa e binara (Miercuri, 3 martie 2021, 11:24)

    ioan [anonim]

    Nu, alternativa e - mereu - UNA! Scuza pleonasmul etimologic. Nu exista alternative - substantivul e defectiv de plural logico/semantic - pentru ca alternativ e subiect binar: 'ori-ori'.
    Or, dumneata iti cauti binaritatea, nu alteritatea; alteritatea iti este consubstantiala, domnule Istodor. D-aia si baia! A bon entendeur, salut!
    • +1 (1 vot)    
      daca (Joi, 4 martie 2021, 9:03)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui ioan

      pentru o anumita situatie exista mai multe variante optionale, acestea devin, pe rand, alternativa singulara de care vorbesti atat de doct gramatical.
  • -1 (13 voturi)    
    tov. (Miercuri, 3 martie 2021, 11:31)

    Ilidia [utilizator]

    Ca de obicei tov. Iatodor bate campii cu frenezie...Ia de bune toate barfele lansate de "amicii{" lui Basescu.
    Din pacate mamica n-a putu sa-i dea si cei sapte ani de acasa, ca minte oricum nu prea are...
  • 0 (2 voturi)    
    Rectific (Miercuri, 3 martie 2021, 12:34)

    Aris [anonim]

    Vroiam? Vream sau Voiam. Scuze.
  • +4 (10 voturi)    
    Istodore, (Miercuri, 3 martie 2021, 13:44)

    revelare [utilizator]

    Din prost în mai prost.
    DNA a fost făcută (și) de Băsescu, și apărată de Băsescu.
    Până la DNA, nu mai aveai tu subiecte din astea, decât să te minunezi ca un vițel la poarta nouă de NUP-uri.
    • -3 (7 voturi)    
      DNA a fost PNA, facuta de Nastase (Miercuri, 3 martie 2021, 20:00)

      MTG [utilizator] i-a raspuns lui revelare

      DNA a fost PNA, facut de Nastase, deci nu de Basescu. Basescu a schimbat numele ca sa poata da afara oameni competenti si sa aduga slugile lui, Morar, Kovesi, ca sa ii elimine dusmanii politici, - Nastase, etc. Acum e randul lui Base sa fie eliminat de fostele slugi, care acum si-au schimbat stapanul. pam pam
  • +2 (8 voturi)    
    asa este cand gandesti cu glandele (Miercuri, 3 martie 2021, 13:47)

    ..13 [utilizator]

    Incep cu domnul Istodor - cred ca avea si atunci si acum alternative la alegerile pe care le facea si le face.

    sa te dezici de ceea ce ai ales atunci inseamna ca ai niste motive pe care poate la data alegerii initiale nu le aveai si acum le vezi sau intrevezi... sau...vezi ce vreau a spune mai departe...

    Lenutza tot cu glanda s-a jucat si a pierdut.

    Basescu nu a jucat cu glanda - a fost extrem de cerebral si as spune calculat si de cele mai multe ori a castigat prin el sau prin interpusii sai inclusiv prin domnul Istodor, curat ghinion conase Istodor, care spera domnia sa, autorul articolului, sa scape ieftin numai cu un dus cald de 3 ore - ND sa fie laudat ca apa calda i-a bagat lui Istodor in conducte si pe care cu drag la canal o arunca...

    coanase Istodor mai da inca o data drumul la apa calda sa curga...

    dar evident poate sa curga toata apa pe garla si peste dansul ca dl. Istodor nu o sa fie scutit de a se privi mai atent in oglinda si poate de a trage alte concluzii - momentan, cu glanda in functiune, atat a putut!

    Data viitoare cu capul incercati dl. Istodor, cu capul, ca de aceea aveti cap si minte!

    Nu toti gandesc cu glanda!
  • +2 (12 voturi)    
    amintirile sunt selective (Miercuri, 3 martie 2021, 14:52)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    lumea uita ce sacal e el comandante si cat de vigilent a fost mereu de cand era la Primarie. Singur a zis ca n-are prieteni pentru ca e un lup singuratic si acum i-a venit rasplata. Pentru el nu pentru cei cu care a lucrat sau chiar familie ca e in libertate si toate dosarele lui sunt inchise desi i-au fost deschise la greu pentru orice. Lumea a uitat declaratiile tuturor anchetatilor si inculpatilor si condamnatilor din preajma lui cand le spuneau procurorii ca scapa daca spun ceva de Udrea si Basescu si mai ales despre ultimul. Nimeni n-a putut sa spuna nimic. Deci asa se faceau condamnarile. De atata timp n-a luat nimic nu s-a intalnit cu nimeni n-a fost in sufragerii nu i-a adus nimeni nimic in portbagaj si bravo lui. LCK si amicii a facut eforturi imense sa-l lege dar iacata n-a reusit si asta pe langa campaniile A3 cu tot felul de mizerii. Si daca nu s-a reusit sa-l lege pe el comandante s-a reusit cu familia. Frati-su e alta poveste ala a intrat aiurea in belea si cu inscenari si cu presa bagata deci...dar la fii-sa nu se stie. Interesant e ca ordinul sa-l lege pe el comandante inca exista pe un birou la DNA dupa atata timp.
  • +2 (6 voturi)    
    Aviz amatorilor!!! (Miercuri, 3 martie 2021, 15:21)

    FortApache [utilizator]

    Cine scoate sabia, de sabie moare!!!

    Basescu a dorit sa-si demonstreze singur treaba asta...cam masochist nu credeti?
  • 0 (4 voturi)    
    numarand voturile (Miercuri, 3 martie 2021, 15:26)

    cmariusalin [utilizator]

    Numarand voturile care le-au manipulat / invalidat, seku a constatat ca PMP poate deveni un impediment pentru planurile lor de a-si pune oamenii in pozitiile cheie din stat.
    Desi sansele sunt mici, nu vor sa-si asume nici un risc.
    Asa ca urmarea o vedem cu totii.
  • -5 (11 voturi)    
    Base , mic copil ! (Miercuri, 3 martie 2021, 16:08)

    muscha mbanana [utilizator]

    l-au dat afara pe berbeceanu in bataie de joc si or sa faca praf din tara asta , dand ardealul udmr-ului si restul vanzand corporatiilor si bagand banii in buzunarele lor ! asa ne trebuie , am votat "rezistii"!
  • +2 (16 voturi)    
    Am citit comentarii ticaloase pline de ineptii ! (Miercuri, 3 martie 2021, 16:16)

    Cugetator [utilizator]

    Desigur ca Basescu a scazut mult ca forta politica si asta in special pentru temeritatea sa de a lupta fata in fata cu cei mari banditi din politica romaneasca din care unii ca Voiculescu , Vantu si altii au intrat la puscarie si desigur i-au ramas dusmani de moarte si-l bombardeaza din toate pozitile pe care le detin. Alti adversari au ajuns pe linie moarta fara a raspunde pentru uriasa avere dobandita, ca Adrian Nastase, care a fost inchis pentru fapte totusi minore sau si-au facut rost de o sinecura excelenta ca Mircea Geoana. Alti intriganti ca Ponta si Tariceanu sunt pe cale sa nu mai aiba nici o relevanta politica. Dragnea este in puscarie ,dar din pacate nu pentru marile sale fapte inafara legilor. Basescu este atacat continuu si acum si sper sa reziste. Foarte multi colaboratori sunt urmariti cu furie de aceasi dusmani ca si Basescu ,serviti de cei care au infestat o justitie,care lucreaza cu turnatorii si nu cu probe si cea mai vizibila este curajoasa Elena Basescu , probabil cea mai dusmanita femeie din Romania !
    • 0 (8 voturi)    
      TB (Miercuri, 3 martie 2021, 19:08)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Cugetator

      " ...urmariti cu furie de aceasi dusmani ca si Basescu ,serviti de cei care au infestat o justitie,care lucreaza cu turnatorii..." Adica, turnatori sunt dusmanii lui Petrov ( nume de cod "Basescu"), nu el ?! Aha.
    • 0 (2 voturi)    
      hai ca, (Joi, 4 martie 2021, 9:19)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Cugetator

      pentru postarea benevola aducatoare de osanale basesciene, va face cinste Base cu un whiskey cu 2 cuburi de ghata, cum ii place lui, la carciuma aia unde se batea pe burta cu Becali, Golden Blitz parca-i zicea.
  • +2 (6 voturi)    
    Pentru utilizatorul atc ! (Miercuri, 3 martie 2021, 22:52)

    Cugetator [utilizator]

    Dumneata vorbesti ca un aparat de inregistrare ,care repeta ca un papagal scenariile intocmite de oameni profund interesati in distrugerea definitiva a lui Basescu, care i-a lovit si i-a demascat pe adevaratii profitori ai tranzitiei de la regimul comunist si care au averi fabuloase provenite prin Cipru pentru Voiculescu ,din China pentru Adrian Nastase, din sportul european pentru Tiriac. Si mai sunt si altii mai putin cunoscuti tot cu uriase averi provenite din jefuirea industriei romanesti construita in timpul regimului poreclit comunist !
    • 0 (2 voturi)    
      cugetator (Joi, 4 martie 2021, 10:15)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Cugetator

      " Dumneata vorbesti ca un aparat de inregistrare ,care repeta ca un papagal scenariile intocmite de oameni profund interesati in distrugerea definitiva a lui Basescu," Sunt impresionat cand mai intalnesc pe HN oameni care-mi inteleg intentiile ascunse, etc... Altfel, e misto' sa te p...(bip) pe decizii CNSAS, hotarari definitive ale justitiei, etc., ca doar vin de la dusmanii turnatorului. Si nu-i frumos sa-l "distrugem definitiv" nu? Mai ai si altceva in repertoriu decat lozinci rasuflate?
  • +2 (6 voturi)    
    Hmmm (Miercuri, 3 martie 2021, 23:52)

    Sah [utilizator]

    ''Doar am votat Băsescu? Nu. Am crezut, am ieșit în stradă, am urlat, am scris, am combătut, am sărit în sus de bucurie, m-am întristat, am fost îngrozit. M-am fanatizat. Traian era în sângele meu. Reacționam în viață ca el. Confruntările cu el mi-erau dragi, învățam ceva de la acest om. Mă fanatizase.
    Sigur, m-am desvrăjit demult.''
    Concluzia autorului: acum am aceleasi sentimente pentru Joha desi este mai rau decat petrov...asa se castiga alegerile !
  • -1 (3 voturi)    
    politruci (Joi, 4 martie 2021, 8:16)

    ion [anonim]

    eugen istodor si crezi ca daca ramaneau ceilalti comunistii lu iliescu la putere era mai bine? te inseli, lasa sa-si ispaseasca pedepsele toti cei care au furat din banii publici prin abuz de putere si sifonarea banului public toti politrucii din toate partidele au sifonat banii de la buget ca asa este din pacate obiceiul, iar pe multi asemenea talhari i-a salvat justitia care a fost complice cu multi politruci infractori. DNA le facea dosrele cu dovezi clare iar judecatorii i-au achitat contra unor sume de bani si cardasii.
  • +1 (5 voturi)    
    ..the trill is gone.. (Joi, 4 martie 2021, 13:06)

    mgexpert [utilizator]

    A câștigat primăria Bucureștiului învingându-i pe Oprescu și mai apoi pe Geoană.
    A câștigat alegerile prezidențiale contra lui Năstase și mai apoi Geoană.
    A supraviețuit la două suspendări inițiate de PSD (USL) și
    A câștigat referendumul pentru parlament unicameral.

    De acord că marinarul și-a pierdut credibilitatea în anii din urmă.
    Udrea, Eba, fratele și fiica cea mare pe de o parte, atacurile la DNA, Kovesi și Arafat pe de alta, i-au zdruncinat din temelii popularitatea.

    Chiar și așa, privind retrospectiv, nu i-aș prefera acum pe Oprescu, Geoană sau Năstase în acele alegeri..
    Ca să nu mai vorbim de ce a urmat cu Ponta, Dragnea, Dăncilă..
  • +1 (3 voturi)    
    uitati un lucru (Joi, 4 martie 2021, 15:56)

    mongolul [utilizator]

    politica nu se face cu inima; aia sunt fanatici; politica se face cu mintea; Basescu era cel mai bun candidat la ora respectiva.
  • 0 (2 voturi)    
    in ce priveste condamnarile..... (Joi, 4 martie 2021, 16:06)

    mongolul [utilizator]

    nu sunt prea sigur; Lenuta a dovedit ca martorii nu stiau in ce zi au venit la minister; au declarat ca au venit duminica, cand nu era nimeni pe acolo. (?!!!) Fratele lui a fost condamant pentru ca ar fi promis nu stiu ce. Dar cel care promite si nu se tine de cuvint este condamant pentru inselaciune sau ceva asemanator Fie C.penal nu este bine redactat, fie judecatorii...
    Cand ai judecatori care claseaza dosarul "10 august" sau amina sine die dosarele revolutiei, mineriadelor, la ce te poti astepta? Ba si o Florea etc. Fauna numeroasa si diversa.
    Nu au gasit nimic impotriva lui. Sau le-a fost frica. S-au legat de persoanele din jur. Poate se asteptau sa-l toarne, de frica.
    Nu aruncati cu pietre.
    Eu nu-l mai sustin de cand a renuntat la Diaconescu, pentru Lenuta. Totusi, nu sunt asa grabit sa-l injur.
    Vedeti mai bine ce se intimpla in Justitia noastra. Veti intelege de ce liderii politici sunt asa cum sunt. Si ajung doar lichelele in frunte.
  • -1 (3 voturi)    
    Diversiune... (Joi, 4 martie 2021, 19:05)

    Iaca [utilizator]

    se numeste aceasta poveste ...!
    Hai pe Basescu ca a scos Romania ,din izolarea Iliesciana, in lumea civilizata ...de marile PUTERI scoatere aprobata...!
    -Nu a intervenit in Justitie sa-si salveze fratele....
    - A fost singurul parlamentar care a renuntat la imunitate pt. a putea fi JUDECAT in cazul FLOTA.. ( si asta in timp ce la putere erau chiar ei...)
    -Pe apropiatii lui Iliescu ...i-a "crucificat "!
    -Nu s-a spalat pe maini...
    Non multa,sed multum a facut pt.Romania !
  • 0 (0 voturi)    
    Rog moderatorul HN (Vineri, 5 martie 2021, 15:28)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    Sa argumenteze respingerea postarii anterioare la acest articol!

    Cu ce vi se pare ca am incalcat regulamentul, ca am comentat vis a vis de numarul mare de postari la acest articol al lui Istodor ??? Era o trimitere la tema articolului, nicidecum la dl Istodor!

    Sau... v-a deranjat link-ul de mai jos?
    https://youtu.be/g76venlIl5I


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by