PERSPEKTIVĂ

Eduard Novak, penibilul Sportului cu balonul Oval: rugby-ul

de Eugen Istodor     HotNews.ro
Marţi, 9 februarie 2021, 9:56 Actualitate | PERSPEKTIVA


Eduard Novak
Foto: Digi 24
Nu este clipă, zi, pardon, săptămână, în care să nu numărăm înc-o mare prostie. Să nu uităm turnătoarea de la Securitate pe care Năsui și-o dorea ca pe sfintele moaște la Economie. Năsui a insistat până-n pânzele albe pentru nefericita lui. Nici astăzi, sărmanul, n-a înțeles ce-a greșit. Uite-l acum pe Novak de la Sport cum se dă cu capul de pereții propriei prostii. De un timp, săracu’, se chinuie să fure cu acte-n regulă stadionul rugbystilor de la Arcul de triumf. Bă, da se chinuie rău.

N-ai spune că velocipistul poate scoate ochiul la rugbist. Omul Novak s-a urcat ca ministrul în copac și uite-l acum cum cucurigește.

Fapte.
Guvernul a refăcut stadionul rugby-ului românesc de la Arcul de Triumf-București. Pe BAZĂ DE CONTRACT în care se stipulează: stadionul se revovează, apoi se va întoarce Rugbyului.

Motivul? Ro trebuia să organizeze Campionatul European de Fotbal. Stadionul rugbiștilor a fost ales ca ușor de reamenajat și gata-n timp pentru Campionatul din 2020. Stadionul n-a fost gata la timp. Că-i România. Și cum România e plină de surprize, uite România fu salvată de sora ei, Pandemia. Nu s-a mai ținut Campionatul european, ci s-a ținut pandemia mondială.

Stadionul a fost gata totuși după vreun an. În 2021, în stil romănesc, s-a serbat Retardarea. Serbarea s-a făcut cu fast ca la moaștele lui Ștefan cel Mare.

A doua zi după șampanie cu mititei, văzând frumusețe de stadion, Novak, și ciclist și ministru al Sporturilor, ce-a zis: îmi place stadionul, hai să mi-l fac Complex. Și cum un Complex sportiv presupune dotări adevărate, iar Stadionul nu le are, Novak le inventează pe hârtie.

Și apoi gata a cotcodăcit: dau eu o hotărâre ca noul Complex să fie al Ministerului. Uite aici documentele Complexului Novak. Deci, se încalcă acordul-contractul inițial: se renovează stadionul, este returnat rugbyului.

Băi, unde ți-e pedala? Stadionul este de peste o sută de ani al Rugby-ului.

Din nobil velocipist, Novak devine un tupeiaș, dând drumul invențiilor, enormităților, adică unei propuneri de hotărâre supusă dezbaterii publice, apoi comunicatelor de presă prin care acuză conspirații, interese.

Hai să-i batem obrazul la ministru!
Băi, Novake, dă înapoi, ca om, ca om care pedalează, care luptă pentru fiecare mm, cm, metru, kilometru. Nu lua acestor suflete nobile tot ce au. Rugbyul trăiește în România ca săracul. Cu vise. Cu visuri. Cu zmee. Cu fluturi în stomac. Cu istorie. Ioc bani. Ca și velocipedia asta a ta, Novake! Dă înapoi, nu fura de la rugbiști, fură, bă, de la fotbaliști, dacă tot vrei să furi. Hai, te rog, fură de la fotbaliști.

Dar nu de la Rapid că te halesc. Sunt Rapidist! Fură de la Steaua! Ia de la Steaua. E gata stadionul. Ia-l pe ăla, complexe Novak! Ia să văd poți să te iei de Steaua, de Ghencea sfântă?

P.S.: Acest articol nu apară mafiile. Nu știu mafia Rugbyului. Ministerul Sporturilor are un contract pentru renovarea Stadionului si restituirea lui Rugbyului. Atât. Acel contract trebuie respectat. Dacă mafia Rugbyului vrea să miște apoi ceva ilegal, MTS trebuie sa puna DNA-ul pe ea. Atât.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


19863 vizualizari

  • +9 (35 voturi)    
    am si eu o intrebare (Marţi, 9 februarie 2021, 10:14)

    nellino [utilizator]

    si nu gasesc nicaieri raspunsul: cine sunt actionarii Federatiei Romane de Rugby?
    • -6 (22 voturi)    
      mai cauta (Marţi, 9 februarie 2021, 10:47)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      eu zic ca nu ai cautat suficient. mai cauta, ajuta la stimularea nasterii sinapselor.
    • 0 (28 voturi)    
      stii de ce nu gasesti raspunsul? (Marţi, 9 februarie 2021, 10:58)

      Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      pentru ca intrebarile stupide raman fara raspuns ;)
      • +6 (18 voturi)    
        Foarte buna intrebarea (Marţi, 9 februarie 2021, 12:02)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

        Niste mafioti vor sa puna mana pe o investitie a statului roman.
        • +1 (5 voturi)    
          eu nu inteleg (Miercuri, 10 februarie 2021, 10:50)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          frustrarea rugbistilor.
          Modernizarea stadionului s-a facut din banii de la guvern nu din cei de la federatia de rugbi.
          In plus, rugbistii au prioritate zero la folosirea gratuita a intregului complex.
          Deci, ce vor? Titlu de proprietate pe investitia altora? Nu e corect. Este ca si cum ministerul e proprietar dar federatia de rugbi are drept de folosinta viager.
        • +2 (4 voturi)    
          Asa este (Miercuri, 10 februarie 2021, 12:00)

          Arkantas [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Corect !
    • +13 (17 voturi)    
      E pe persoană fizică (Marţi, 9 februarie 2021, 11:19)

      JohnnyBGoode [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      Petrache Alin. Restul din jurul lui primesc firimiturile.
      • -2 (16 voturi)    
        Adica mafioti (Marţi, 9 februarie 2021, 12:02)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyBGoode

        Care au platit si acest articol
    • +12 (18 voturi)    
      raspuns la intrebare (Marţi, 9 februarie 2021, 11:59)

      steppewolf [anonim] i-a raspuns lui nellino

      Federatiile nu au actionari, sunt persoane juridice de interes public, non-profit. Nu ai cum face profit acolo, toate fondurile sunt folosite pentru functionarea Federatiei respective si finanatarea sportului respectiv, ce-o fi el, rugby, ciclism...
      • -1 (15 voturi)    
        Sunt si naivi care cred (Marţi, 9 februarie 2021, 12:29)

        Bradisor [utilizator] i-a raspuns lui steppewolf

        ca este asa cum spui.
      • +8 (14 voturi)    
        Profit (Marţi, 9 februarie 2021, 14:06)

        JohnnyBGoode [utilizator] i-a raspuns lui steppewolf

        Așa e .. statul român nu face niciodată profit din nimic pentru că fac șmecherii care-l căpușează.
      • +2 (2 voturi)    
        De ce i-ai spus ? (Miercuri, 10 februarie 2021, 9:43)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui steppewolf

        :(((((

        PS. :))))))))
  • -4 (24 voturi)    
    Novak, acest Crap Fitofag al Politicii (Marţi, 9 februarie 2021, 10:17)

    un domn [utilizator]

    Plaseaza oase la toti consumatorii sportului, indiferent ca este cu roti, pedale sau mingi
    • +1 (3 voturi)    
      Tare asta cu "crapul fitofag al Politicii" ! (Miercuri, 10 februarie 2021, 9:44)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      :))))
  • +12 (40 voturi)    
    stadion rugby (Marţi, 9 februarie 2021, 10:19)

    dc [anonim]

    acum explica-mi si mie, dl autor al articolului, care e pacatul si raul ca acel stadion sa fie folosit de "popor" asa cum spui tu, in mai multe scopuri...
    • +4 (24 voturi)    
      Cu siguranta (Marţi, 9 februarie 2021, 10:39)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui dc

      Nu ai habar
      Rugby ul nu se amesteca in ciorba de potroace a fotbalului, viceversa este valabila
    • +11 (19 voturi)    
      pai este acela ca... (Marţi, 9 februarie 2021, 10:46)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui dc

      Atat are si rugby-ul romanesc mai de soi, domnule. Un teren. Atat s-a facut in acesti +30 de ani pentru un sport totusi de traditie la noi.

      Mergeti pe Arena Nationala, pe Rapid, Ghencea, Dinamo, etc. Sunt f multe terenuri / baze sportive. Sau nu puteti acolo? De ce?
    • +5 (19 voturi)    
      ///// (Marţi, 9 februarie 2021, 10:58)

      GemstonePig [utilizator] i-a raspuns lui dc

      Stadionul si tot complexul cu terenurile anexe trebuie sa fie al lui Petrache. Modernizat de stat cu banii prostilor dar al lui sa fie. Oficial al FRR dar cine stie mai tarziu cum se transfera in proprietatea ONG privat de inters public si pe urma o suveica si terenurile alea valorand zeci de milioane de euro ajung la familia Petrache
      • +4 (16 voturi)    
        Exact (Marţi, 9 februarie 2021, 12:03)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

        Si nu va inchiria MTS stadionul, o sa-l inchirieze mafiotul asta pentru bunastarea lui si a familiei.
      • +6 (10 voturi)    
        corect (Marţi, 9 februarie 2021, 13:11)

        Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

        Iar Petrache pana de putin timp era director la CSM Bucuresti (clubul primariei , iar la primarie cred ca nu s-a uitat cine era)
    • +4 (10 voturi)    
      Pentru ca "poporul nu are performante" (Marţi, 9 februarie 2021, 15:18)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui dc

      Uite motivul, spre deosebire de impiedicatii de la fotbal sau alte sporturi din popor, rugby-ul s-a calificat la toate campoinatele mondiale, minus ultimul dintr-o prostie administrativa! Lasa stadionul in folosinta celor ce fac performanta, nu al ratatilor de la fotbal!
  • +16 (40 voturi)    
    Un articol platit (Marţi, 9 februarie 2021, 10:41)

    Maspp [utilizator]

    Deci statul baga 37 mil euro in stadionul ala si ce sa vezi trebuie sa-l dea inapoi unei federatii care practic nu exista ca sa faca afaceri imobiliare cativa baietasi din conducere. Deci nu e de ajuns ca le pune la dispozitie pe gratis terenul si toate dotarile, trebuie sa fie doar pentru ei, sa faca ei afaceri. Respect pentru Novak.
    • -4 (18 voturi)    
      Ai citit (Marţi, 9 februarie 2021, 10:58)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      Invers ? De la inceput ? Novak ii cu biznisuu, nu federatia de rugby. Vezi ce rahaturi a facut la FRC
      • 0 (12 voturi)    
        Bai , lasa-ma cu prostiile astea (Marţi, 9 februarie 2021, 12:01)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Novak poate fi cu business-ul dar nu-l face pe persoana fizica. Rolul ministerului e sa asigure mentenanta acelei constructii. Cum o face ? Inchiriind-o normal.
        • +2 (4 voturi)    
          Lui berbecalii (Marţi, 9 februarie 2021, 14:16)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Da, faina “închiriere”
          • -4 (6 voturi)    
            Ha ha ha (Marţi, 9 februarie 2021, 15:40)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Mai tu stii ce inseamna business ? Eu am 2 firme. Crezi ca ma intereseaza cine e clientul care-mi da banii atata timp cat plateste la timp si integral ? Poate sa fie si Putin, daca plateste, e bun platit.
            • +2 (2 voturi)    
              Ha-ha-ha-ha-ha... (Miercuri, 10 februarie 2021, 9:53)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

              Daca taceai ( si nu te laudai !) filosof ramaneai !
        • +1 (1 vot)    
          De ce sa te lase ? (Miercuri, 10 februarie 2021, 9:49)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Vrei sa ramana doar prostiile tale ? :))
          • -2 (2 voturi)    
            Nicio prostie (Miercuri, 10 februarie 2021, 16:20)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Iar tu, n-ai infiintat in viata o firma. Ai muncit pentru altii. Repet, business is business. SI statul trebuie sa gandeasca la fel ca un privat. Altfel e un stat nefunctional. Jessus, mai dati ma o fuga si voi prin Occident.
            • +2 (2 voturi)    
              Mai Maspp, doar Secu stia atatea cate (Joi, 11 februarie 2021, 2:03)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

              stii tu despre un om ! :))))

              PS. Faci cumva parte din sistem ? :))))))))))

              PPS. Acu, pe bune, recunoaste ca stai in Crangasi la bloc la etajul 9 si ai iesit si tu odata afara pe vremea comunistilor, in URSS ! :))))))
              • -1 (1 vot)    
                Asa e Sufleorule (Joi, 11 februarie 2021, 14:51)

                Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                M-ai nimerit, doar ca nu mi-au placut niciodata cartierele comuniste si am plecat de vreo 15 ani de acolo. Si da, iar m-ai nimerit - doar vreo 18 ani de lucru intr-o companie americana si vazut lumea din Japonia pana in California. Nu suntem din aceeasi lume, crede-ma. Eu stiu ce insemana capitalismul, tu stii doar comunismul.
                • 0 (0 voturi)    
                  Deci ai lucrat la greu (18 ani) (Vineri, 12 februarie 2021, 2:02)

                  Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                  pt altii si te lauzi cu asta ! Esti tare !

                  Iar aia cu "am vazut lumea din Japonia pana in California" e si mai tare ! E din categoria lui "Stie sapte limbi si ruseste" ! :)

                  Eu, spre deosebire de tine nu o sa ma laud cu ce-am facut ! Iti spun doar atat : am fost si sunt propriul meu stapan !

                  PS. Cu alte cuvinte, intr-adevar facem parte din lumi diferite !
                  • 0 (0 voturi)    
                    Daca ai fost propriul tau stapan (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 12:45)

                    Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                    atunci ar fi trebuit sa intelegi ca statul trebuie sa fie la fel de eficient ca o firma privata, sa cheltuie banii cu masura, sa investeasca acolo unde merita, sa inchirieze infrastructura pe bani cat mai multi (oricui ) astfel incat de banii aia se autosustina si sa poata investi in sportul de masa ceea ce imbunatateste sanatatea copiilor si imbunatateste calitatea vietii. Asa ca daca Becali da 500.000 euro sa joace 2 ore pe stadion, sa fie primit, e simplu. Un ministru inteligent poate folosi banii aia intr-o gramada de alte directii. De ce sa-i lase pe mafiotii lui Petrache sa inchirieze ei stadionul pe persoana fizica ? Hai pe bune, e chiar asa de greu de inteles ca Novak face ce trebuie? Doar daca nu ai niscaiva interese si tu. Ca asta cu propriul stapan pot sa o interpretez cum vreau ca de pilda - stapan, stapan dar pe banii statului.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Si nu n-am vazut-o in plimbare (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 12:48)

                    Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                    A trebuit sa muncesc. De placut nu mi-a placut nici America, nici Japonia. Dar am invatat de la oamenii aia ce inseamna etica muncii, disciplina, consecventa, caracterul si onestitatea.
  • +10 (16 voturi)    
    Informati-va inainte de a comenta subiectul! (Marţi, 9 februarie 2021, 10:52)

    Rugby lock [anonim]

    Rugby-ul avea un stadion facut din fonduri proprii 2,5 mil de euro. Si l-a dat jos pe baza unor promisiuni ale statului roman! Care este documentul legal care va oferi prioritate Rugby-ului romanesc pe acel stadion? Cum am putea avea incredere in niste vorbe cand MTS nu respecta acte si o investitie de peste 2 milioane de euro?Cum nu vrea rugbyul alte sporturi pe acel stadion cand stadionul este deja antamat de fotbal ptr urmatoarele 3 veri (Euro2020, CEu19 si Cu21)?
  • -5 (17 voturi)    
    de ce nu un complex? (Marţi, 9 februarie 2021, 10:55)

    dan77 [utilizator]

    Eu ca simplu cetățean plătitor de taxe aș prefera să fie un complex unde să pot să alerg, să joc ping-pong, badminton sau ce or putea amenaja ei și ce aș putea juca și eu cu copiii mei, că rugby sigur nu pot să joc.
    • +7 (11 voturi)    
      Dacă nu puteți dumneavoastră (Marţi, 9 februarie 2021, 14:19)

      Leul in iarna [anonim] i-a raspuns lui dan77

      să jucați rugby, ACEST SPORT AR TREBUI SĂ DISPARĂ? Și doriți să jucați ping-pong NEAPĂRAT PE SINGURUL STADION PE CARE ÎL ARE RUGBY-ul? Am văzut că sunt unii care se leagă și de faptul că rugby-ul are spectatori mai puțini... Pe criteriul ăsta ar trebui să dispară multe alte sporturi și să existe doar fotbalul, că ăla dă rezultate în România și acolo se fac afacerile... Ghilimelele se subînțeleg...
    • +8 (10 voturi)    
      Platitorule de taxe (Marţi, 9 februarie 2021, 15:21)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui dan77

      Sotron poti sa joci si in parc, tot pe taxele tale, fara amenajari de zeci de milioane. Stadionul ala nu e sa vii matale cu trotineta pe gazon!
  • +14 (32 voturi)    
    De la Istodor citire (Marţi, 9 februarie 2021, 10:56)

    Tescovin [utilizator]

    Nu am urmărit subiectul și nu am o opinie clară în favoarea uneia sau alteia dintre părți. Dar dacă Novak a ajuns în gura lui Istodor de-l face ăsta cu ou și cu oțet, pot spune că deja mi-e simpatic ministrul.
  • +18 (24 voturi)    
    Documente (Marţi, 9 februarie 2021, 10:58)

    JohnnyBGoode [utilizator]

    Domnule Istodor, ca un ziarist de anvergură care se respectă, sper că ați citit documentele referitoare la acest caz înainte de a-l acuza pe domnul ministru de penibilitate.

    Căci altfel faceți jocurile călăului rugbyului românesc: Petrache Alin. Un PSD-ist corup și incompetent din cauza căruia rugby-ul românesc se scufundă.

    FRR va avea drept de folosință gratuită a bazei, așa că vă traduc eu: nu i se ia nimic rugbyului românesc. În plus, echipele naționale aparțin tuturor românilor, de ce să se vadă România - Tonga doar la Bucale?

    Uitați-vă în oglindă și bateți-vă obrazul că nu v-ați făcut temele. Și apoi întoarceți-vă la articolele despre murăturile din piață. Pare că va pricepeți mai bine la alea.
    • 0 (10 voturi)    
      informeaza-te!!!! (Marţi, 9 februarie 2021, 11:57)

      xxxxx [anonim] i-a raspuns lui JohnnyBGoode

      Asta vrea rugbyul folosinta gratuita doar ca nu i se va acorda acest lucru! aceasta e toata dezbaterea! Practic rugbyul avea un stadion perfect functionabil dat in folosinta gratuita pe 49 ani, si-a revocat sg dreptul acesta pe promisiunile statului roman si surpriza: nu i se mai da nimic inapoi! doar vorbe ca va fi " prioritizat" la el acasa!
    • +5 (13 voturi)    
      I-a dat smecherul ala de Petrache (Marţi, 9 februarie 2021, 12:04)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyBGoode

      niste bani jurnalistului ca sa scrie ce trebuie.
  • +8 (12 voturi)    
    Exagerezi (Marţi, 9 februarie 2021, 10:59)

    Anonim [anonim]

    Hai ca exagerezi! Avem un stadion care nu este al federatiei de rugby, legal vorbind nu a fost niciodata in proprietatea lor, a fost doar folosit de federatie. Avem un stadion facut pe banii mei (ma rog.. intelegi tu ce anume vreau sa zic) pe care o federatie vrea sa il foloseasca exclusiv si gratuit. Sa acceptam si asta (chiar daca e usor imoral) si sa ridicam o singura intrebare: Isi perimite FRR sa intretina stadionul ala? (nu acum dar peste 5 ani). A
    • +3 (7 voturi)    
      Performanta costa! (Marţi, 9 februarie 2021, 15:24)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

      Rugby-ul s-a calificat la toate campionatele mondiale cu o exceptie din prostie administrativa, spre deosebire de impiedicatii de la fotbal. Asa e peste tot in lume, performanta nu e gratis!
  • +9 (17 voturi)    
    stadion (Marţi, 9 februarie 2021, 11:02)

    mitulescu [anonim]

    Nu intelegeti mai nimic din speta dl Istodor. Nowak nu ia stadionul sa-l duca undeva. O sa se joace rugby pe el cat se poate. Si in restul de 48 de saptamani ce sa facem, sa inchinam imnuri rugbiului romanesc din anii 70 ?
  • +14 (18 voturi)    
    De Alin Petrache nu ne spui nimic? (Marţi, 9 februarie 2021, 11:04)

    middle_brick [utilizator]

    E supărat dl Petrache ca i s-a luat jucăria, ar fi vrut el sa administreze tot stadionul pe persoana fizica daca se poate, ca sindicalistul de la Metrorex. Ce performante are obscura federație de rugby in ultimii 10 ani asa..? Pentru trei partide pe an cât are naționala de rugby... nu ii da nimeni afara din stadion doar ca asa cum e normal este pus spre folosinta si pentru alte sporturi, de ex nationala de fotbal feminin.
  • +19 (19 voturi)    
    Eduard Novak, penibilul Tineretului și Sportului (Marţi, 9 februarie 2021, 11:41)

    Eugen [anonim]

    Oameni buni, Petrache si-a facut de ani buni cateva terenuri de tenis chiar pe terenul Federatiei, la 10 m distanta de stadion, in spatele cladirii COSR. Le inchiriaza de ani buni...Apoi, tot de cativa ani, mai are un bistro chiar in cladirea COSR. Acum si-a facut piscina de 25 m lipita de noul stadion cu banii dati de primarul PSD Tudorache de la Sectorul 1. Treziti-va, Petrache nu a avut nicio treaba cu rugbyul, dovada fiind dezastrul din acest sport! PETRACHE E CU IMOBILIARELE!!! Ati uitat de taica-su??? Ati uitat de tripleta rechinilor imobiliari din vremea lui Adrian Nastase: Bittner, Cocos, Petrache??? ROMANIE, TREZESTE-TE!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Corect. (Miercuri, 10 februarie 2021, 10:49)

      TheBlizzard [utilizator] i-a raspuns lui Eugen

      Absolut de acord cu tot ce ai scris. Am facut si eu o completare. Ce sa vezi...?

      Cenzurat.

      Mentionez ca limbajul pe care l-am utilizat eu a fost mult mai elevat decat cel folosit de "poetul" istodor, de ale carui articole imi este deja lehamite.

      HN nu mai este ce a fost.

      Log out.
  • +6 (10 voturi)    
    articol nedocumentat scris in limbaj de mahala (Marţi, 9 februarie 2021, 12:06)

    FRP [utilizator]

    HN nu mai are nici un fel de standard ?
  • +5 (11 voturi)    
    aha (Marţi, 9 februarie 2021, 12:09)

    real didi [utilizator]

    nu am reusit sa citesc articolul ca m-am blocat la "turnatoarea la securitate"... as fi continuat sa citesc, dar cand vad ca eugen istodor, turnator dovedit la securitate si unul de cea mai joasa speta - si-a turnat mama la securitate - scrie despre turnatori, ma apuca voma...
    • -2 (6 voturi)    
      NU SUNT TURNATOR DOVEDIT (Marţi, 9 februarie 2021, 13:56)

      eugen [anonim] i-a raspuns lui real didi

      Da, sunt Eugen Istodor, autorul articolului. Nu sunt turnator. Nu am fost turnator. Nu m a dovedit DECI nimeni. Stiu ca n am nicio sansa sa fiu Eugen. Eugen Istodor. Turnatorul nedovedit al Securitatii
      • 0 (2 voturi)    
        Deci (Marţi, 9 februarie 2021, 15:40)

        JohnnyBGoode [utilizator] i-a raspuns lui eugen

        Vă place să aruncați cu invective și aluzii de turnătorie altora, dar dumneavoastră nu vă place să vi se răspundă cu aceeași monedă.

        E fain să fi ziarist: arunci cu tot felul de neadevăruri sau informații nedigerate și nu ai nicio răspundere.
      • +2 (2 voturi)    
        aha (Miercuri, 10 februarie 2021, 9:55)

        real didi [utilizator] i-a raspuns lui eugen

        ai dreptate, te-am confundat cu tolomacul alalalt de la catavencii, cornel ivanciuc.

        imi cer scuze, ala era turnator, tu esti doar prost de bubui...
    • +1 (1 vot)    
      Uite ca pe asta n-am stiut-o (Miercuri, 10 februarie 2021, 13:35)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui real didi

      doar asta i-a lipsit,ca in rest le are pe toate.
  • +14 (14 voturi)    
    lupta pe ciolan (Marţi, 9 februarie 2021, 12:15)

    Wheelwright [utilizator]

    Nu e normal ca nici o federatie sa fie proprietara pe un stadion. Altul e scopul unei federatii, sa organizeze competitii, sa incurajeze dezvoltarea acelui sport.
    Stadioanele trebuie sa fie proprietatea fie a autoritatilor locale (primarii), fie centrale (ministerul sportului).
    Stadionul a fost si poate ramane cu principal scop de a deservi rugbyul, si mi se pare normal sa joace acolo pe langa nationala si orice club de rugby din Bucuresti. Asta am inteles ca va ramane la fel. Problema e cine profita de acele spatii comerciale intr-o zona buna a Bucurestiului, unde se pot scoate bani frumosi (chirii mici cu spagi mari). Un stadion e scump de intretinut si devine profitabil cand vinzi mii si mii de bilete. In Romania toate stadioanele sunt pe pierdere, ce interes curat ar putea avea o federatie sa isi insuseasca un activ care ii va stoarce de bani?!
    • 0 (4 voturi)    
      Stadion (Marţi, 9 februarie 2021, 16:17)

      iosif [anonim] i-a raspuns lui Wheelwright

      Daca FRR poate sa dovedesca prin acte ca are dreptate in ceea ce priveste proprietatea atunci mai vorbim.Dar nu cred. Istodor face procese de intentie si nu are niciun argument logic. La Cluj meciurile de rugby se joaca pe Cluj Arena si nimeni nu zbiara ca numai fotbalul are voie acolo.N-ar strica o schimbare de mentalitate si mai putin subiectivism.
      • +1 (3 voturi)    
        Mare diferenta! (Miercuri, 10 februarie 2021, 10:46)

        john-doe [utilizator] i-a raspuns lui iosif

        La Cluj stadionul ala a fost construit pentru fotbal! Din fericire pentru rugby, U Cluj, echipa pentru care a fost construit este praf, asa ca au si ei loc acolo, desi nici echipa de rugby nu sparge muntii la rezultate! Stadionul de la Arcul de triumf a fost folosit doar de rugby pana la modernizare! Gigisor sa joace pe National Arena, ca doar se bate cu caramida in piept ce tare e el!
  • +4 (8 voturi)    
    el al statului, nu al unei federatii (Marţi, 9 februarie 2021, 13:31)

    Vic_Tor [utilizator]

    Guvernul a facut un stadion nou. Ministerul este parte a guvernului iar Federatia de Rugby tine de acest minister. Nu va opri nimeni pe cei din FRR sa foloseasca stadionul respectiv, cu sau fara complex. Mai bine s-ar gandi impreuna cum sa il faca profitabil. Cand va incepe sa consume miioane de euro anual pentru functionare o sa vedem cine vrea sa il administreze si cu ce buget, cine va acoperi pierderile. Ca sigur nu o va face Petrache
  • +7 (9 voturi)    
    Dar tu nu ai fost colaborator ? (Marţi, 9 februarie 2021, 14:50)

    Ceilalti [utilizator]

    Eu parcă așa îmi aduc aminte, deși, observ că au dispărut de pe net toate referirile la acest subiect.
    Întreb numai...
  • 0 (8 voturi)    
    Eugen Istodor, tu ai suflet? (Marţi, 9 februarie 2021, 16:18)

    Miky60 [utilizator]

    Cum poti sa vorbesti in asemenea termeni de un om cu dizabilitati de miscare care a si luat medalie de aur la Olimpiada pentru Paralimpici? Cum sa spui "penibilul Sportului"???
    Puteai sa folosesti un limbaj mai politically corect, mai uman, puteai sa il critici mai normal, dar se pare ca esti limitat la un limbaj suburban.
  • +3 (3 voturi)    
    Stadion Arcul de Triumf (Marţi, 9 februarie 2021, 16:35)

    Pixelplus [anonim]

    Oameni buni, va dau un singur exemplu de ce inseamna un stadion al statului utilizat de o companie privata: LONDON STADIUM pe care s-au desfasurat competitii la Olimpiada din2012. Dupa terminarea JO municipalitatea a organizat licitatie pentru preluarea IN FOLOSINTA a stdionului. Licitatia a fost castigata de clubul de fotbal WEST HAM UNITED.. Practic clubul se ocupa in totalitate de RENTABILIZAREA stadionului si anexelor.
    Banul public investit se intoarce la INVESTITOR adica statul englez.
    Ceea ce se intampla in Romania nu are legatura cu RENTABILIZAREA unei iNVESTITII, ci mai degraba cu favorizarea unor persoane sau grup de interese.
    • +1 (3 voturi)    
      Dar (Miercuri, 10 februarie 2021, 7:51)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui Pixelplus

      Pe logica asta, nu vei rentabiliza niciodata un stadion din rugby.
      Concret, i-ai da afara cu totul pentru ca minifotbalul e mai rentabil.
  • -1 (3 voturi)    
    Contractul (Marţi, 9 februarie 2021, 18:47)

    yol [utilizator]

    e contract!! Iar daca nu se respecta, restul e degeaba....
    Da, se poate da in folosinta, , poate fi pus la dispozitie si pentru alte evenimente (massive attack acolo au concertat)dar pe contract!
    Cand pe arena nationala se desafoara vreun concert, frf incaseaza banii.Scopul acelui stadion este fotbalul, catre fotbal e dat. In afara de faptul ca frr e sarita din schema, nici nu putem stii ce destinatie va avea pe viitor micutul stadion, daca se instraineaza destinatarul. Poate nu stiti unde este amplasat stadionul...:))
  • -1 (3 voturi)    
    Istodor, hai sa-ti explic eu cine te injura (Miercuri, 10 februarie 2021, 5:25)

    Adrian [anonim]

    Sunt postacii puscariasului din Pipera, cel mai analfabet cioban al tarii, becali g.
    ALA ARE INTERESUL SA-SI REZOLVE PROBLEMA CU STADIONUL PE BANI PUBLICI SI PE SPINAREA RUGBY-ULUI. Vezi declaratia de ieri a bietului Novak care e bagat la inaintare. (partea cu singura cerere e de la Argaseala).
    Pacat ca in general scrii aberatiile pe care le scrii, de data asta ai nimerit-o foarte bine.
  • +1 (1 vot)    
    Mistocareala in stil academic (Miercuri, 10 februarie 2021, 11:23)

    persuasiv [utilizator]

    ca de obicei
  • -1 (3 voturi)    
    Orice stadion construit din bani publici (Miercuri, 10 februarie 2021, 11:37)

    doi si-un sfert [utilizator]

    are trebui sa poata fi inchiriat pentru desfasurarea de activitati sportive/culturale care nu duc la deteriorarea lui , indiferent de administratorul temporar al stadionului.
    La noi daca stadionul este dat in administrare catre MAPN sau FRR etc aceste entitati il administreaza ca pe propria mosie si in interes personal iar costurile de intretinere si reparatii sunt suportate din bani publici.
    De aici aceasta tiganie, interesele sunt ale unor grupari mafiote nu ale unui sport sau altul...
    Asa ca lasati-ne cu pledoariile pentru...rugby
  • +1 (1 vot)    
    Oare ? (Miercuri, 10 februarie 2021, 17:31)

    danmarian [utilizator]

    Toate lucrarile de modernizare au fost facute ca sa-si duca - "ciobanul becali - oile la pascut pe stadionul de rugbi ? SIK KTIR "novakule - Mars afara si lasa - ne stadionul NUMAI pentru rugbi - asa cum il stim din tineretea mea ! Clar ? Afara cu pungasiile de partid sau nu ! Novakule - n-ai ce cauta pe acest stadion ! Banii de modernizare n-au venit nici din buzunarul tau si NIC DIN al CIOBANULUI !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by