Unirea Ceaușescu a făcut-o. La împlinirea a 160 de ani de la Unire și a 101 de la nașterea lui Ceaușescu. ÎNC-oOPINIE

de Eugen Istodor     HotNews.ro
Joi, 24 ianuarie 2019, 11:00 Actualitate | PERSPEKTIVA


Ceausescu presedinte
Foto: Google
Pe 24 ianuarie serbăm Unirea Principatelor de la 1859. Pe 26 ianuarie 1918 s-a născut conducătorul României dintre 1965 și 1989. Datele care sunt apropiate și cei peste 40 de ani de comunism au condus la ideea acestui articol: Unirea Ceaușescu a făcut-o. Da! Cu pumnul său mic, cu voința sa nestrămutată, cu mintea lui puțină, sprijinit de slugărnicie, lașitate și frică. Cum a făcut? Uite așa a făcut.

Ceaușescu întâi a ucis la Vadu Roșca armata de țărani care se opunea colectivizării. Ceaușescu a unit pământurile și plugurile și animalele. Ele au devenit ale statului unic. Și partidul a spus: bine este!

NU mă crezi? Click AICI ia cartea lui CA Stoica - anchetă sociologică în Vadu Roșca

Dar dă CLICK și aici, ce s-a ales astăzi de opozanți și de Vadu Roșca

Ceaușescu, apoi, ca președinte, a dat cu buldozerul în orașe, sate dăruind mai multe locuri de somn pentru clasa muncitoare. Și clasa muncitoare a spus: bine este!

Ceaușescu le-a dat și locuri de muncă tuturor, călăuzit de înțelepciune: nici muncă fără pâine, nici pâine fără muncă. Și el însuși și-a spus: bine este!

Despre inutilitatea industriei lui Ceaușescu CLICK și citește Bogdan Murgescu - Acumularea decalajelor economice dintre România și Europa

Ceaușescu a zis ca poporul să se îmulțească. Le-a luat prezervativele. Și și-a spus: bine este!

Despre împerecherea inumană ai filmul lui Florin Iepan decrețeii



Ceaușescu a ridicat Casa Poporului, Bulevardul Socialismului, metroul bucureștean (Militari-Dristor și Unirii-Victoriei), centre civice la oraș și sat. Și el însuși și-a spus: bine este!

Ceaușescu a închis granițele României, ca clasa muncitoare să nu facă vreo comparație și să fie mai ușor de prostit. Văzând puterea lui tot mai mare, slugi tot mai multe l-au înconjurat. Și slugile lui și el însuși au spus: bine este!

Despre asta CLICK și citește Tismăneanu

Și CLICK pe biografia lui Ceaușescu scrisă de Burakowski

Ceaușescu a spus să se muncească mai mult și mai bine, dar clasa muncitoare nu avea materii prime ca să muncească mai mult și mai bine. Și slugile lui și el însuși au spus: bine este!

CLICK să știi mai multe TOT cercetarea lui Bogdan Murgescu - Acumularea decalajelor economice dintre România și Europa

Ceaușescu a luat mâncarea de la gură clasei muncitoare și a dat-o în afara granițelor. Apoi, văzând că nu e deajuns a vândut și români. Și slugile lui și el însuși au spus: bine este!

Ceaușescu însuși și-a spus că e bine: clasa muncitoare doarme în blocurile-dormitor, merge cu metroul, fără să mănânce, fără prezervative, fără să se bărbierească, fără să aibă apă caldă de duș, fără să aibă hârtie igienică. Și slugile lui și el însuși au spus: bine este!

Ceaușescu însuși a rescris astfel istoria. A unit românii într-un ideal comun. A ucis, a dărâmat, a dat locuințe pentru somn, a dat locuri pentru munca mușchilor, a dat metrou pentru transport, a ridicat centre civice pentru citit presa de partid, a lăsat românii fără mâncare, a lăsat românii fără prezervative, i-a lăsat fără lumină, fără apă caldă, fără apă caldă și multe alte lucruri a realizat Ceaușescu. A rescris pagini memorabile de istorie, slugărnicie, lașitate, frică. I-a schingiuit pe puținii opozanți. Și slugile lui și el însuși s-au aplaudat: bine este!

Despre rescrierea istoriei bineînțeles Lucian Boia - Două secole de mitologie naţională Strania istorie a comunismului românesc Mitologia ştiinţifică a comunismului

Și, de asta spun: Unirea Ceaușescu a făcut-o! A unit lașitățile, fricile pe de o parte, slugile, pe de altă parte, și ele toate l-au răsplătit cu aplauze și încă-încă un mandat de președinte. Și slugile lui și el însuși s-au aplaudat: bine este!


SLUGĂRNICIA face Show:



Ceaușescu însuși a rescris istoria. Întrucât dacii nu erau așa de uniți și atât de semnificativi, i-a unit cu forța și le-a dat charismă, curaj. Astăzi dacii sunt înțelepți, frumoși, au descoperit matematica înaintea tuturor, sunt mari doftori, Dacia lui Ceaușescu e Centrul lumii. A văzut că bine este lucrul ăsta.

A trecut la Mircea cel Bătrân și la Ștefan cel Mare iar luptele lor semi-pierdute au devenit victorii fără îndoială. Cu Alexandru Ioan Cuza a făcut un lucru mai înțelept. A spus, cu cuvintele lui, că el este Cuza. Reformatorul, legiuitorul, omul epocii modernizatoare. Făcuse metroul, Casa Poporului, Centre civice, unise țăranii cu pistolul. Era Cuza. Și noi, generațiile ce-am venit, istoria asta am învățat-o. Și slugile lui și el însuși au aplaudat: bine este!

Unirea Ceaușescu a făcut-o. Pentru că toate acestea (metroul, Casa Poporului, centrele civice, DN-urile, istoria, nostalgia) le moștenim până astăzi.


PS1: Comunismul și dictatura nu-s cool. Să faci copilul ca animalul, să fii urcat în funcții cu cât ești mai ușor de prostit, să n-ai lumină, apă caldă, să n-ai mâncare nu-i bine.

PS2: Apropo de apa caldă și căldură, unde este astăzi avarie în București?

PS3: Stilul acestui articol a fost inspirat de Biografia lui Ceaușescu a lui Ujică. Nu am reușit să țin măsura ca Ujică.

Filmul este construit fără comentarii, dacă nu știi cum a fost pe vremea comunismului, el pare a fi un elogiu. Dacă știi cu ce s-a mâncat comunismul, bineînțeles, râzi cu hohote și de necaz.

Filmul lui Ujică aici:



PS4: Bănuiesc că știți că nu Ceaușescu a făcut Unirea de la 1859. Și nu a fost mai bine pe vremea lui Ceaușescu.

PS4: De ce trăim așa astăzi, de ce am putea crede că Ceaușescu a făcut Unirea sau că pe vremea lui Ceaușescu a fost mai bine? Răspunsuri găsiți în procesele social-politice petrecute după 1989.

Nu fii prost și citește despre ce-am pățit după 1989: editorialele lui Andrei Pleșu și analizele lui Vintilă Mihăilescu (publicate în Adevărul și Dilema veche sau în volumele Humanitas, Polirom)

CITEȘTE polemica dintre Lucian Boia De ce este România altfel și Vintilă Mihăilescu De ce este România astfel?


Citeste mai multe despre   
















14037 vizualizari

  • -18 (38 voturi)    
    Articol plin de neadevaruri (Joi, 24 ianuarie 2019, 11:30)

    Kosmos [anonim]

    Ceausescu a vandut romani? Poate evrei dar nu -i vindea daca nu-i cumpara cineva.
    Si slugile , ia zi nenea Istodor cine a adus PSD la guvernare ?cu mesaje de dreapta? Cine ? Huh? Cine este consilierul neremunerabil al lui Dancila? cine sunt consilierii aia ?cate vizite se fac de la PSD spre Orientul Mijlociu? nu cumva aia care i-a vandut Ceausescu , azi sprijina PSD-ul -partid constituit din ariupa infractionala a PCR ?
    • +7 (9 voturi)    
      nu -i vindea daca nu-i cumpara cineva (Vineri, 25 ianuarie 2019, 8:42)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      nici hitler nu omora evrei daca nu se vindea gaz zyklon la piata

      esti sigur ca ai materie cenusie si nu doar cenusa ?
      • -3 (5 voturi)    
        gaz zyclon (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:04)

        Kosmos [anonim] i-a raspuns lui ruskimushki

        Daca nazistii ar fi folosit gazul de care poimenesti( o inventie pt a demoniza nazismul) era prapad pt germani..asta nu inseamna ca practic neganationalismul
        • +2 (2 voturi)    
          M-am lamurit (Vineri, 25 ianuarie 2019, 13:35)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

          .
          Te rog zi-ne ceva si despre exterminarile comuniste, poate descoperim ceva nou.
    • -2 (6 voturi)    
      Mai bine-i lasa sa plece gratis. Sau cu zestre (Vineri, 25 ianuarie 2019, 10:08)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      Aici a gresit Ceausescu. Nu a avut viziune.

      Trebuia sa-i lase sa plece legal, nu ca fugari si denigratori, pe toti cei care doreau asta si care isi puteau demonstra o etnie straina.

      Asa ar fi fost corect. Nu poate fi obligat nimeni sa se prefaca a fi roman, pentru ca asta nu va face decit sa-i amorseze ura fata de tot ce este romanesc.
      • +2 (2 voturi)    
        poti detalia te rog ? (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:05)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        Nu poate fi obligat nimeni sa se prefaca a fi roman

        daca inteleg bine, cei care au trimis la moarte jde mii de romani (Maniu, Ghica, Bratianu, etc) erau mai romani decat victimele lor ?
        • -1 (3 voturi)    
          Nu cred ca ai inteles bine. Sau nu te inteleg eu. (Vineri, 25 ianuarie 2019, 12:59)

          D-or [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

          Ce-am scris nu are nicio legatura cu nicio victima.

          Ma refer doar la principiu. De ex, astazi, de ce ne-am opune plecarii unor cetateni romani de origine araba inapoi in tara lor de origine? I-am putea obliga sa apartina natiunii romane (suntem stat national cu o singura natiune), daca ei nu ar dori asta, ci sa traiasca si sa munceasca pentru poporul lor?

          Subliniez ca ma refer la o permisiune, nu la o obligare.

          Acelasi principiu trebuia aplicat si acum 70 ani.
    • -1 (1 vot)    
      guvernul Germaniei si cei interesati sa plece (Vineri, 25 ianuarie 2019, 18:55)

      Dizidentul [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      inainte de 1988platea 11000de marci pentru un sas din Ardeal,nu este scris si totul se rezolva pe cai neclare si necinstite.
  • -22 (36 voturi)    
    Ceaușescu. (Joi, 24 ianuarie 2019, 11:33)

    vnaftuli [anonim]

    Și câte s-au făcut în țara asta în timpul cât a fost el președinte. Acum se luptă pentru putere în mod democratic și se fură la greu, avem democrație.
    • -20 (30 voturi)    
      Ceausescu a fost patriot dar (Joi, 24 ianuarie 2019, 11:56)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui vnaftuli

      Ideologia comunista e un tampita creeata de niste oameni care impart lumea astazi. De ce nu este comunismul interzis cum este si nazismul?Crimele comise de comunisti au fost infinit mai multe decat cele ale nazistilor si totusi se evita discutii depre subiect... Comunismul nu avea ce sa caute in Romania si Ceausescu ar fi continuat sa fie cizmar.
      Un alt aspect a fost ca din momentul in care a inceput sa plateasca datoria el a fost tradat si nu a stiut ca lumea sufera de frig si foame fiind inconjurat de KGB-isti infiltrati
      • -15 (17 voturi)    
        pur si simplu ! (Joi, 24 ianuarie 2019, 15:13)

        Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        corect si adevarat !
      • +5 (17 voturi)    
        D’le Kosmos (Joi, 24 ianuarie 2019, 15:38)

        Observatory [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        Comunismul nu a dispărut complect.
        S-a inventat un cuvânt înlocuitor : Socialism.
        Care prinde la prostime așa cum a prins și comunismul la vremea respectiva.
        Referitor la România , socialismul/ comunist este in plină cucerire de inimile foștilor lingăi , ei au iubit și condus/ distrus milioane .
        Nimeni nu poate explica:
        74 de ani de conducători analfabeți și totuși poporul roman Votează comunismul/socialist?
        Toți conducătorii au fost semi analfabeți , care a prostit ...prostimea...
        Gloata este ușor de manipulat, in România sau elsewhere...
        Cu părere de rău și cu durere, văd zilnic ca după mizeria comunista/socialista Va meritați soarta.
        Romanul este unic in lume care continua sa fie prostit de 74 de ani....
        Se face suta curând și-n tot prostimea conduce ...prostimea .
        • -1 (7 voturi)    
          Un raspuns (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:51)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui Observatory

          Inainte se invata, nu ca astazi. In prezent se cauta sa existe o gloata proasta, care nu stie sa gandeasca si atunci sant mult mai usor de manipulat. Nu se compara cati stiu azi sa citeasca dar fara sa inteleaga nimic din ceea ce citesc: pentru ei cititul in limba romana e totuna cu cititul in orice alta limba straina, ei nu stiu ce citesc. Nici tu nu stii ce scrii acolo.
          • -1 (1 vot)    
            Da D’le Cristi (Vineri, 25 ianuarie 2019, 16:57)

            Observatory [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

            scriitorul, ai dreptate , nu scriu bine românește ca sunt plecat din țara de 45 de ani, și mai este ceva ( nu ma scuz) scriu de pe o tableta care este fabricanta pentru Engleză ...
            Scuze pentru unii cititori, dar nu pentru tine D’le Cristi, scriitorul filozoful limbii romane .
            Romanul in general, dacă nu are un răspuns , te corectează la gramatica...
            Vezi de Partidul vostru condus de al doilea cel mai iubit și inteligent... Tractoristul cu mustăcioară ..
            • 0 (2 voturi)    
              Observatii (Vineri, 25 ianuarie 2019, 18:42)

              Cristi [anonim] i-a raspuns lui Observatory

              Daca esti plecat de 45 de ani inseamna ca nu ai trait in Romania in perioada ceausista si esti "in aer" cu viata de aici. Eu ti-am dat raspuns ca unui tanar care nu a trait si nu stie nimic despre comunism, dar vad ca TU nu ai ce spune si esti cel care se leaga de gramatica (mea). O sa-ti spun ceva: "Distrugerea oricarei natiuni nu necesita bombe atomice sau rachete balistice intercontinentale. Trebuie doar realizata scaderea calitatii invatamantului si permisiunea fraudei la examenele studentilor. Pacientii mor in mainile unor asemenea medici. Cladirile se prabusesc fiind construite de asemenea ingineri. Banii se pierd in mainile unor asemenea economisti. Dreptatea se evapora in mainile unor asemenea juristi si judecatori. Crahul invatamantului este crahul natiunii." Asa ca - din ce mi-ai spus - n-ai prins perioada care in Romania s-a invatat serios. Pe mine ma intereseaza sa lupte pt. dezvoltarea Romaniei - deci pt. o viata mai buna aici - cei care sant la conducerea tarii, dar pana acum cel mai bine a facut-o PSD. Eu sant de partea altui partid, nu sant PSD-ist, dar REALITATE e ca PSD - nimeni altcineva - a avut cele mai bune realizari.
              • 0 (2 voturi)    
                Și când s-ar învățat bine în România? (Vineri, 25 ianuarie 2019, 20:40)

                BlaBla1234 [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

                Pe timpul Academiei Ștefan Gheorghiu? Pentru că actuala conducere a României a fost educată atunci și nu prea pare să știe prea multă carte ...
              • 0 (0 voturi)    
                Hopa (Luni, 28 ianuarie 2019, 0:22)

                ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

                arama pe fata.
      • +9 (15 voturi)    
        Hai nu îl mai plânge ! (Joi, 24 ianuarie 2019, 15:42)

        Observatory [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        “Pretenul” s-a dus....acum plânge pe Tractoristul cu dinții cariați ...tot un “patriot” ca Balbaitul/cismar cu 4 clase !
        plângeri la groapa lui nu aici in spațiile libertății !
        • -6 (16 voturi)    
          incerc sa-ti explic (Joi, 24 ianuarie 2019, 17:17)

          Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

          Ceausescu in sinea lui a fost patriot . asta nu inseamna ca ideile sale au fost bune pt tara.. cat despre kariat , creede-ma toti il detesta dar il si iubesc pt ca imparte cascavalul la toata lumea care stau si se fac ca muncesc
          • +11 (13 voturi)    
            D’le Kosovo’s (Joi, 24 ianuarie 2019, 21:19)

            Observatory [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

            Nu te cunosc, doar schimbam niște idei.
            Și eu am fost prostit, am suferit 37 de ani, pana când mi s-a luminat mintea și am fugit la imperialiștii capitaliști care sunt dușmanii poporului ....spusele celui mai iubit...
            Cea mai fericita zi din viața mea a fost când am cerut azil politic ....și sunt fericit pana in ziua de azi după 40 de ani...
            Ceaușescu a fost un criminal , sa spună Jilava, Delta și copii și
            Femeile care au murit ca au făcut chiuretaj....și multe multe...
            Știu ce este comunismul și Ceaușescu : Crimalii unui popor !
            Nu va este rusine sa folosiți cuvântul patriot in relație cu un criminal.
            A murit prea ușor , un glonte și atât ...
            • -8 (10 voturi)    
              Criminalii (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:10)

              Kosmos [anonim] i-a raspuns lui Observatory

              Amice Ceausescu a venit la putere cu ajutorul bolsevicilor antiromani - straini de tara asta. Ca apoi a mizat pe latura nationalista asta e altceva . Dar a facut mai putine crime decat SUA de ex. Guantanamo. 9/11 , tortura in locatii secrete etc
            • -5 (5 voturi)    
              mdea (Vineri, 25 ianuarie 2019, 12:37)

              Point [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

              iotete patriotu' de tinichea care cere azil.
              si mai e si fericit.
              halal
          • +6 (6 voturi)    
            ceausoglu si patriotismul sau (Vineri, 25 ianuarie 2019, 8:43)

            ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

            o sa-l savurezi din plin cand vei ajunge langa el si langa zelea codreanu, marele sau idol
        • -1 (11 voturi)    
          si raspunde la intrebarea (Joi, 24 ianuarie 2019, 17:19)

          Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

          Daca PSD nu avea suportul consilierilor mai ajungea kariatul la putere?
          Ceausescu la fel, fara suportul bolsevicilor sovietici calare pe tancuri ar fi putut ajunge unde a ajuns?
      • +10 (12 voturi)    
        Dacă chiar credeți (Joi, 24 ianuarie 2019, 20:10)

        Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        ce spuneți, e mare confuzie în mintea dumneavoastră... Poate ar trebui să vă mai informați în cazul în care nu ați trăit vremurile acelea și sunteți de bună credință... Și da, Ceaușescu a vândut cetățeni români... Și evrei, și nemți... Și doar s-a prefăcut că e patriot... Ca să-și poată însuși calitățile unui Ștefan cel Mare, unui Mihai Viteazul și să se pună în rând cu ei... Și a știut ce suferă românii, dar nu i-a păsat... Cum nu le pasă nici urmașilor lui de azi cățărați la putere... Care distrug România...
        • -3 (7 voturi)    
          confuzia dvs (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:16)

          Kosmos [anonim] i-a raspuns lui Leul in iarna

          Nu cred ca Ceausescu are vreo vina . Putem totusi condamna comunismul , sa-l interzicem , saytagem la raspundere pe cei care au condus Romania intre anii 1947 - 1968 - perioada evitata de istorici si media .Atunci s-au proidus crime si nu in perioada lui Ceausescu cat a fost la conducere
          • -1 (5 voturi)    
            Ceausescu (Vineri, 25 ianuarie 2019, 12:09)

            Cristi [anonim] i-a raspuns lui Kosmos

            Perfect de acord: pana la Ceausescu s-a facut ce au spus rusii dar dupa 1968 s-a mers spre mai bine. Ceausescu a avut scopuri care au fost realizate de intelectualii si muncitorii Romaniei din acea perioada - formati in scolile din Romania.
            • +1 (3 voturi)    
              Mai informați-vă, (Vineri, 25 ianuarie 2019, 14:38)

              Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

              mai citiți despre perioada de după 1968... Ceaușescu a fost un criminal pus în față (ca o maimuță pentru a concentra doar el și ai lui ura poporului) și sprijinit din umbră de cei ai căror urmași ne distrug astăzi țara...
              • +2 (2 voturi)    
                Pt. Leul in iarna (Vineri, 25 ianuarie 2019, 18:54)

                Cristi [anonim] i-a raspuns lui Leul in iarna

                Nu am nevoie sa citesc pt. ca eu AM TRAIT acea perioada - si mai traiesc si azi - asa ca pot face comparatie intre aceste perioade, amandoua facand parte din viata mea. Inteleg ca tu esti cu cititul. Intreaba mai multe persoane si trage o concluzie punand la un loc tot ce afli: nu intreba DOAR persoane "de stanga" sau DOAR "de dreapta" ci ia de la amandoua.
          • -1 (3 voturi)    
            prostul fudul crede ca e destept (Vineri, 25 ianuarie 2019, 13:51)

            clencix [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

            Înțeleg ca prostul nu are vina ca e prost, dar dacă prostia lui afectează pe alții, e vinovat pentru prostiile pe care nu știe ca le face altora. Prostia nu e o scuza. Cat despre pretenția de a ști ce e în capul altuia, asta mi se pare cea mai mare prostie.
            • 0 (2 voturi)    
              Istoria este distorsionata (Vineri, 25 ianuarie 2019, 14:09)

              Kosmos [anonim] i-a raspuns lui clencix

              Comunismul trebuie interzis si generata vanatoare de comunisti calai .lideri in functii din ministerele din anii 50 mai traiesc si astazi..Cine sunt ei , i-a vandut Ceausescu sau au fugit de bunavoie?
              • -1 (5 voturi)    
                comunismul interzis (Vineri, 25 ianuarie 2019, 16:00)

                clencix [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

                în democrație ideile, vorbele, poveștile, religiile nu trebuie interzise, trebuie lăsate să se afirme sau să se compromită prin ceea ce provoacă, lăsând fiecăruia șansa de a decide ce e bine și ce e rău pentru el și chiar și posibilitatea de a-și schimba în timp părerile. Democrația trebuie doar să apere oricând accesul liber la idei și la libera lor alegere de fiecare. Numai aici se poate aplica o constrângere contra celor care nu permit accesul liber la idei al altora sau care atacă libertatea fiecăruia de a alege părerile proprii după care să-și conducă propria viată.
                • 0 (4 voturi)    
                  Stimate (Vineri, 25 ianuarie 2019, 16:38)

                  Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui clencix

                  Ori esti baut ori sub influenta unor substante..Ia zi matale cateva idei pro nazism si vei vedea ce se intampa ni democratia in care traiesti..dereptate pt unii pt altii .ue
                  • 0 (0 voturi)    
                    a cui dreptate? (Duminică, 27 ianuarie 2019, 7:02)

                    clencix [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

                    Nu am promovat deloc nazismul. Se pune problema cu cine stabilește dreptatea. Fiecare zice ca are dreptate! Numai din dialogul democratic reiese dreptatea, și aceea pentru un moment ... Lumea e plina de idei, cele crețe vor muri prin competiția argumentelor în dialog democratic. Nazismul, comunismul, distrug dialogul democratic, interzic competiția ideilor, dictaturile strică echilibrul puterilor în stat, acaparează mecanismul justitiei și numai unii ajung sa decidă cine are dreptate. Acela este "fratele mai mare" care ia tot - Hitler, Stalin, Lenin, Pol Pot, Ceaușescu, Mobutu, Idi Amin și alți frați de-ai lor. Șeful pesede, pare a deveni și el, unul mai mic.
          • +2 (6 voturi)    
            Dacă vreți să credeți că (Vineri, 25 ianuarie 2019, 14:33)

            Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

            Ceaușescu nu are vreo vină, e problema dumneavoastră... Dar țin să vă informez că Gheorghe Ursu pe vremea lui Ceaușescu, după 1968, a fost omorât în bătaie în închisorile securității... Că tot atunci tatăl meu în vârstă de șaptezeci de ani a fost terorizat până în 1989 de securitate, adică percheziționat, confiscat tot ce avea scris prin casă, anchetat și tratat porcește în sediul securității de lângă magazinul Beldiman din București... Că tot pe vremea lui Ceaușescu, după 1968 (precizez asta pentru cei care încă mai cred în disidența lui Ceaușescu față de ruși) au fost urmăriți, anchetați și persecutați scriitori români ca Paul Goma, Dorin Tudoran și mulți alții... Nu fac acest comentariu pentru dumneavoastră, că am intuiția că nu vă conving, ci pentru cei care nu au trăit acele vremuri și ar putea să vă creadă...
            • -1 (5 voturi)    
              Ursu (Vineri, 25 ianuarie 2019, 15:38)

              Kosmos [anonim] i-a raspuns lui Leul in iarna

              Si Bush a platit pt vreunul omorat ;la Gunatanamo? sa nu ma intelegeti gresit , detest comunismul si pe comunisti dar se face o mare nedreptate acuzand un singur om , cand de fapt criminalii sunt inca in libertate..
              P.S HN practica cenzura
  • +12 (22 voturi)    
    yep (Joi, 24 ianuarie 2019, 11:37)

    1A [utilizator]

    Si azi vazand cum voteaza slugile PSD-rizate , iata cum doi analfabeti la propriu au reusit sa analfabetizeze un popor. Prin dictatura e drept, dar i mentalitatile sordide continua . PCR merge mai departe.
    • +19 (25 voturi)    
      Un titlu de groaza. (Joi, 24 ianuarie 2019, 11:54)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui 1A

      Da,asa a ajuns Romania sub conducerea inteleapta a lui Ceausescu si urmasii lui-PSD,ALDE.Invatamantul este o fabrica de diplome.Niste jurnalisti ticalosi ca Andronic,Carstoiu,Guse cu sprijinul antena 3 si romaniatv au inceput sa denigreze elitele intelectuale ale Romaniei.Cartarescu,Plesu,Liiceanu vor sa-i faca proscrisi.Cei cu diplome de doctor plagiate stabilesc cine-i intelectual cu aportul unei pesediste garantata Vanghelie,numita Ecaterina Andronescu.
      • 0 (0 voturi)    
        elitele? (Sâmbătă, 26 ianuarie 2019, 15:38)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        vrei sa spui neoliberalii bugetari? :)))
  • -8 (24 voturi)    
    Ceaușescu. (Joi, 24 ianuarie 2019, 12:51)

    naftuli [utilizator]

    Acum România este colonie și ca orice colonie care se „respectă” îi preamărește pe colonialiști.
  • -8 (20 voturi)    
    Ceaușescu. (Joi, 24 ianuarie 2019, 13:50)

    naftuli [utilizator]

    Credeți că dacă românul o ducea bine după răscoluție îl mai durea în cur de Ceaușescu și de ce a făcut el? își vedea de treabă și uita de Ceaușescu, dar „democrația” românească, lupta continuă între „democrați” și hienele ”democrate” de aiurea care au venit „invitate” de „democrații” noștri să ducă România la nivelul anilor 40 îl determină pe român să facă comparații cu ce a fost în socialism.
    • +4 (12 voturi)    
      Așa-i politica KGB. (Joi, 24 ianuarie 2019, 15:00)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui naftuli

      În decembrie 1989 se spunea că comuniștii se vor vopsi ca partide social-democrate care vor face o politică care să-i determine pe români să regrete vremurile lui Ceaușescu.Se pare că reușesc,având mulți din media care să le facă jocul,determinându-i pe români să-i voteze sau să absenteze de la vot.Ușor,ușor reinstaurează dictatura,mai puțin partea cu controlul averilor,actualii lideri de la putere având averi pe care nu le pot justifica fiind din afaceri cinstite.Se străduiesc să legalizeze hoția,dar numai pentru ei și să ne spună cum să ne adresăm lor.Ceaușescu ne obliga să fim tovarăși,ăștia ne obligă să-i numim //demnitari//,//lideri//,altfel putând fi condamnați.Mai răi ca în sclavagism.
    • 0 (2 voturi)    
      Ce a fost inainte si dupa 1989 (Vineri, 25 ianuarie 2019, 20:54)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui naftuli

      Daca se mergea mai departe cu ce aveam in 1989 ar fi fost EXCELENT. Totusi nu stiu daca ar fi fost uitat un conducator de lunga durata si cred ca oricum s-ar fi facut comparatie cu perioade anterioare. In timp s-au facut multe lucruri de neuitat: si Castelul Peles dar si Casa Poporului. Si se pot spune mai multe...
      • 0 (2 voturi)    
        Peles a fost ridicat de Hohenzollerni (Sâmbătă, 26 ianuarie 2019, 14:12)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

        ce treaba are cu jegul "casa poporului" ?
        Auzi, n-ai o capsula albastra de spart intre dinti ?
        Te-ar scuti sa imbatranesti degeaba, securoiule.
    • 0 (0 voturi)    
      Asa e (Sâmbătă, 26 ianuarie 2019, 14:13)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui naftuli

      cristi si ailalti sunt niste bamblegi securoi, altfel nu se explica dragostea pentru crima.
  • +4 (6 voturi)    
    Biblia hazlie... (Joi, 24 ianuarie 2019, 19:22)

    Namaste [utilizator]

    apud E. Istodor, haios!
  • -4 (8 voturi)    
    Despre perioada ceausista (Vineri, 25 ianuarie 2019, 11:41)

    Cristi [anonim]

    Ca sa se poata realiza dezvoltarea Romaniei si independenta ei economica s-au facut sacrificii si acestea au constat in viata grea a oamenilor, dar s-a vazut ceva. In martie 1989 Romania nu mai avea datorii externe, avea economie cat sa nu depinda de straini. Azi ai libertatea sa cumperi valuta dar nu te ajuta cu nimic decat sa faci rost de droguri(pe atunci nu existau in Romania dar astazi sant din belsug), banii munciti nu-ti ajung decat cel mult pt. traiul zilnic(inainte iti permiteai 1-2 saptamani de concediu in statiune), astazi renunti pt. ca nu-ti permiti sa-ti iei concediu platit(vine altul in locul tau si-ti pierzi locul de munca). sant multe de spus dar ma opresc aici.
    • +2 (6 voturi)    
      In martie 1989 Romania nu mai avea datorie (Vineri, 25 ianuarie 2019, 13:46)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      noroc cu tine, ca noi astia nerecunoscatori nu stiam.
      Hai mai zi-ne ce bine era.
      De ce nu se-nghesuiau nici macar doi occidentali succesiv sa ceara cetatenie ?
      Vezi ca minti de-ngheti apele ?
      • +1 (3 voturi)    
        Ceausescu (Vineri, 25 ianuarie 2019, 15:26)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui ruskimushki

        Nu stiu cine te-a pacalit, dar sa stii ca e adevarat tot ce am spus mai inainte. Am impresia ca nu ai nici macar 29 ani asa ca nu ai cum sa stii de situtia de acum 30-35 ani. Strainii daca ar fi venit ar fi trebuit sa munceasca, nu sa primeasca indemnizatie de somaj si sa stea acasa.
        • -2 (2 voturi)    
          Nu stiu eu in schimb (Sâmbătă, 26 ianuarie 2019, 14:10)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

          cine i-a pacalit pe ai tai sa te conceapa.
    • +3 (5 voturi)    
      Auzi? România nu mai (Vineri, 25 ianuarie 2019, 14:33)

      Observatory [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      avea datorii? Pai cine a făcut datoriile? Ștefan Cel Mare ?
      Au nenorocit o țara cu scuza ca fac industrie.
      Ce industrie? De cea mai proasta calitate care nu avea valoare pe plan local ca sa discutam internațional ...
      Când ca aud cu a construit Cismarul cu 4 clase economie ma bufnește rasul.
      Conducere de mincinoși și economia de aceiasi calitate.
      El întreba miniștrii: Tovarășe se poate face și la noi ? Răspunsul normal ca era pozitiv , ca zbura intr-un minut !
      Mai așteptați și voi 20 de ani sa se ducă generația care a suferit fără mâncare pentru copii și spunetimpivesti după ...
      Mizeria este încă vie in memoria mea și a familiei !
      Mincinoșilor ordinari !
      • 0 (4 voturi)    
        Raspuns (Vineri, 25 ianuarie 2019, 15:42)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui Observatory

        Datoriile au fost facute inainte de 1968(cele mai multe) dar si dupa 1968. Dar in martie 1989 Romania avea rezerva de valuta si nu mai avea datorii, ci aveau alte state datorii fata de Romania. In prezent stii ce este? Este o Romanie mult indatorata, verificata de cei de la care am imprumutat - asta vor strainii. Iar daca produsele romanesti produse in 1989 nu ar fi facut concurenta altora atunci nu ar fi fost nevoie de lovitura de stat din 1989. Esti mic si nesimtit, nu stii despre ce vorbesti.
      • 0 (2 voturi)    
        Mincinosi, idioti, criminali (Sâmbătă, 26 ianuarie 2019, 14:09)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

        asta-i nivelul.
        Tre' sa plecam, cu timpul, aici e socialismul lor de gunoi.
        • 0 (2 voturi)    
          dar pleaca naibii odata! (Sâmbătă, 26 ianuarie 2019, 15:41)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

          cine pana mea are nevoie de niste derbedei tradatori de tara?
          • 0 (0 voturi)    
            Uita-te in oglinda, amice (Luni, 28 ianuarie 2019, 0:27)

            ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui srpc

            plec oricum, am revenit crezand ca vreti o tara occidentala, nu un maldar de dejectii, n-ai cu cine daca vreti cizmari... dar inainte da-mi banii investiti in gunoaiele ca tine. platesc pe patrihotzi tembeli de mi se uraste.
  • -1 (5 voturi)    
    despre epoca ceausescu (Vineri, 25 ianuarie 2019, 15:41)

    tatar mariana [anonim]

    A fost perioada cea mai umana din cate a cunoscut istoria Romaniei.Daca este cineva interesat de o discutie civilizata ,fara invectivele obisnuite ale limbajului contemporan,o discutie bazata pe indicatori si procente comparative intre ceea ce a fost si ceea ce a devenit viata in romania sunt de acord cu o dicutie la tv.mariana tatar ,actualmente pensionara,fosta prof. de franceza in brasov
    • +3 (5 voturi)    
      Da Doamna (Vineri, 25 ianuarie 2019, 17:23)

      Observatory [utilizator] i-a raspuns lui tatar mariana

      va respect pentru felul cum ați formulat pasajul, inteligent...dar cineva care a fost bine aranjat intr-o epoca dureroasa a poporului roman.
      Poate Dvs și foarte mulți alți ați trăit bine sub cizma ( de la cizmar) a lui Celui mai iubit și destept )’depinde cum privești și din ce postura.
      Pentru un om de rând , fără faimoasele “relații “ la alimentara sau pe ascuns, viața a fost mizerabila.
      Pe cel mai iubit îl durea in tocul pantofului , ca nu aveam eu și alte milioane lapte pentru copii pe care cel mai iubit , printr-o semnătura , a ordonat romanul sa facă copii, dar cel mai iubit, nu s-a gândit, ca de era destept, cu ce ii hrănești ?

      Pe pământul pe care călcați, se aug gemetele martirilor, oameni bătuți și omorâți pentru simplu fapt ca nu credeau in comunism.
      Pentru mine și probabil pentru foarte mulți Cel mai iubit, a fost un simplu criminal la același nivel cu Hitler și alți monștri .
      • -2 (4 voturi)    
        Era obisnuit cu puscariile (Vineri, 25 ianuarie 2019, 19:22)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

        il adora pe codreanu, il diviniza pe hitler pentru carisma lui - dar era la fel de mediocru, frustrat, si sarac cu duhul. macar hitler mai pictase, desi nu e deloc o scuza ci o constatare.
        porcii se ridica acuma iar, si vor sa ne oblige sa-i iubim.
    • 0 (4 voturi)    
      Doamnei Mariana Tatar (Vineri, 25 ianuarie 2019, 19:12)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui tatar mariana

      Frumos Doamna Mariana, vad in sfarsit pe cineva care vorbeste civilizat, studiile si modul de abordare - doriti comentarii cu dovezi clare, numerice, care nu pot fi contestate - va recomanda sa avem incredere in dumneavoastra. Are cineva curajul unei confruntari civilizate cu Doamna Mariana Tatar?
    • 0 (2 voturi)    
      n-ai vazut decat fundul gradinii mamaie... (Sâmbătă, 26 ianuarie 2019, 19:27)

      elysyum [utilizator] i-a raspuns lui tatar mariana

      nu mai intra pe internet ocupa-te de latrine TV.
    • 0 (2 voturi)    
      MAMAIE lasa netul uite-te la ROMANIATV (Sâmbătă, 26 ianuarie 2019, 19:31)

      elysyum [utilizator] i-a raspuns lui tatar mariana

      Nu mai vorbi de indicatori ceausescu un idiot care ne a tras in jos minim 2 decenii. AM FOST LA CANAL VORBESC in cunostinta de cauza.

      http://riscograma.ro/3537/iata-cum-a-distrus-comunismul-economia-romaniei/
    • -1 (1 vot)    
      Numai o persoana cu zero (Luni, 28 ianuarie 2019, 0:28)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui tatar mariana

      discernamant poate afirma asa ceva.
  • 0 (4 voturi)    
    "Nu FII prost si citeste despre ..." (Vineri, 25 ianuarie 2019, 16:11)

    D-or [utilizator]

    Se vede ca dupa '89 accesul la invatamintul superior nu mai este restrictionat...

    Unii care nu ar fi ajuns niciodata studenti inainte de '89, acum, iata, pot ajunge chiar profesori de studenti si formatori de opinie in media.
    • 0 (2 voturi)    
      Pt. D-or, despre invatamant (Vineri, 25 ianuarie 2019, 19:25)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui D-or

      Niciodata nu a fost restrictionat invatamantul superior doar ca astazi exista si scoli particulare la care nu se invata ci se iau bani. Inainte de 1989 nu erau locuri pt. toti cei care voiau sa vina la facultate ci exista o selectie - prin examenul de admitere pe baza de proba scrisa, nu pe baza de dosar - si intra cine era mai bun. Existau burse de stat prin care ti se asigura cazare si masa in centre studentesti de cazare si deci putea invata si cine nu avea multi bani. Existau si burse de merit - pt. cei cu media cea mai mare - care se dadeau indiferent de venitul parintilor.
      • +1 (3 voturi)    
        Era restrictionat prin examenul de admitere (Sâmbătă, 26 ianuarie 2019, 0:55)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

        Nu putea intra orice agramat. Asta am vrut si eu sa spun.

        Da, am avut si camin si tabere studentesti si bursa cea mai mare. Dar, mai ales, am avut PROFESORI buni, adevarati, profesionisti, care impun respect si azi.
        • -2 (2 voturi)    
          cati abramburica... ? (Sâmbătă, 26 ianuarie 2019, 14:04)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          dementule
          • 0 (0 voturi)    
            Cati e de-a voastra! (Sâmbătă, 26 ianuarie 2019, 21:14)

            D-or [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

            A transformat sistemul de invatamint intr-un sistem de afaceri.

            Cati tolereaza in sistemul de invatamint autorul prezentului articol care-si invata studentii ca "Eminescu e ciine de circ" ce stirneste voma, Bolintineanu, un analfabet, Calinescu, un patriotard, Eliade, redus la statutul de legionar...

            Rectorul UPB va trebui sa-si asume o pozitie in conformitate cu raspunderea pe care o are fata de studenti si fata de societate.
            • 0 (0 voturi)    
              Nu este "a noastra" (Luni, 28 ianuarie 2019, 0:30)

              ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui D-or

              este a voastra gaunosii la minte, a fost taiata din secure la secu'.
    • +1 (1 vot)    
      Invatamant superior (Vineri, 25 ianuarie 2019, 21:04)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui D-or

      Dupa ce nu mai exista vechii profesori universitari apar cei noi: daca acestia din urma sant slab pregatiti atunci nu vor avea ce invata studentii si in final vor fi oameni pregatiti pe masura. pe masura.
  • -1 (3 voturi)    
    Am sa give up (Vineri, 25 ianuarie 2019, 20:39)

    Observatory [utilizator]

    continuarea discuției :
    Aici încă mai sunt mulți adepți a fostului dictator/cizmar / devenit Cel mai Iubit și inteligent roman !
    Este inutil sa continui o polemica sau discuție bazată pe minciuna ( tipical comunist) la care nu aduce nici un fel de lumina in anii întunecați ai comunismului lui Ceaușescu .
    Dar sa vii și aici, când încă noi mai trăim , și sa strigi ca Ceaușescu a fost un mare patriot, este o gravă jignire a inteligentei .
    Milioane de romani au suferit , și persecutați politic și economic....
    Puțin respect pentru victimele acestui călău !

    Va urez succes cu speranța ca romanul se V-a destepta odată , si NU V-a continua tradiția de 72 de ani , votând aceiasi analfabeți !
    • -1 (3 voturi)    
      Acestia care scriu (Sâmbătă, 26 ianuarie 2019, 14:08)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      sunt securisti si antenisti. Deviza lor este "complotul mondial contra rsr".
      Descreierati.
      Noroc ca timpul ii rezolva.
  • 0 (4 voturi)    
    baiete, esti cam prost (Vineri, 25 ianuarie 2019, 22:47)

    little_angel [anonim]

    baiete, esti cam prost. Cine dracu ti-a spus ca au fost luate preervativele??? Sigur ca nu aveam prezervative cu miros de banana si capsuni, dar existau prezervative romanesti si chinezesti. Cele chinezesti se numeau Protex, de unde si exprexia " ai luat protex-uri??" Faptul ca ai tai nu au gasit prezervative, sau ca s-a rupt si asa ai aparut tu, nu insemna decit ca esti o eroare nefericita.
  • 0 (4 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 26 ianuarie 2019, 9:41)

    vitan.sandu [utilizator]

    1. "a vandut romani". Nu, i-a pus sa plateasca chetuielile facute de statul roman cu pregatirea lor. Multe miliarde a pierdut si pierde Romania pregatind specialisti pe care ii folosesc altii.
    2. "mureau femeile facand chiuretaj". Acum mor nu numai femeile, pt ca interventiile costa atat cat nu castiga bietul roman intr-o viata de munca.
    3. "a daramat sate". O minciuna ordinara, nici un sat mai acatari nu a fost ains de Ceausescu. A daramat nicte cocioabe din jurul Bucurestiului.
    4. Pe vremea lui Causescu nu se fura in si din tara asta, acum ce a mai ramas din bogatiile Romaniei? Si cele mai mari furaciuni le-au facut strainii, nu ai nostrii. Dea aceea nici nu avem capital romanesc.
    5. Bbliografie tot unu si unu, romani get beget descendenti ai dacilor: timenischi, boia, burakovschi, iepan, murgescu. Asa cum erau si cei care au adus bolsevismul in Romania.
    • -1 (3 voturi)    
      Genial (Sâmbătă, 26 ianuarie 2019, 14:06)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Nu, i-a pus sa plateasca chetuielile facute de statul roman cu pregatirea lor.
      Maniu, Bratianu, Goma, Tutea, Cornea, Ursu... ?
      Esti nu numai dement ci si criminal.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version