Articol susținut de Metropolitan Life

Integrarea tinerilor cu dizabilități și susținerea activității ONG-urilor cu ajutorul WISE.travel, proiect premiat la Gala Societății Civile 2019

de A.L.     Smile Media
Marţi, 23 iulie 2019, 10:08 Pastila de asigurari


Lansare Wise.travel
Foto: Fundatia Alaturi de Voi
​​Proiectul WISE.travel al Fundației "Alături de Voi" România a obținut locul I în secțiunea Dezvoltare economică și socială în cadrul ediției 2019 a Galei Societății Civile. Vorbim despre un produs de economie socială, care a apărut datorită nevoii și dorinței oamenilor de a călători și de a fi corect informați în ceea ce privește serviciile turistice, dar și datorită nevoii organizației de a ajuta tinerii cu dizabilități.

Proiectul are ca misiune socială integrarea tinerilor cu dizabilități și susținerea activității altor ONG-uri și Întreprinderi Sociale la nivel mondial.

În 2015, Fundația "Alături de Voi" România a investit 100.000 euro din profitul realizat în dezvoltarea produsului WISE.travel, în august 2016 a fost autorizată ca agenție de turism, iar în mai 2018 a migrat în online prin https://wise.travel.

De ce să alegi WISE.travel

Agenția de turism își propune să conecteze atât călătorii din toate colțurile lumii, cât și companiile sau afacerile sociale cu industria de turism, printr-un mod responsabil de a călători.

Călătorul alege un ONG pentru care WISE donează jumătate din profitul brut. De exemplu, unui turist care călătorește în Paris îi sunt sugerate activități și afaceri sociale în zona respectivă, oferindu-i astfel posibilitatea de a lua cina într-un restaurant social sau de a cumpăra un suvenir de la un atelier în care lucrează persoane cu dizabilități.



De asemenea, o companie poate utiliza WISE ca partener de călătorii business și să sprijine astfel ONG-ul favorit.

Platforma cuprinde 180.000 de hoteluri, 22.000 de mașini, 18.000 de activități și oferte speciale. De la înființare, 28.000 de euro au fost donați sau investiți în programe sociale.

Rezultatele proiectului s-ar traduce, de fapt, prin beneficiile pe care călătorii, companiile și ONG-urile le au datorită utilizării WISE.travel:

Beneficii pentru călător

1. Servicii de calitate la un click distanță și suport offline pentru oferte personalizate sau situații neprevăzute;
2. Un pachet complet de servicii turistice: hoteluri, închirieri mașini, activități și cele mai bune variante de zbor pentru perioada și destinația selectate pentru cazare;
3. Plus valoare pentru achiziția realizată. Profitul este reinvestit în susținerea programelor derulate de către ONG-urile înscrise în platformă;
4. Un nou mod de a călători: susții comunitatea vizitată - mănânci la un restaurant social, cumperi suveniruri realizate de persoane cu dizabilități, participi la acțiuni de voluntariat în altă țară etc.

Beneficii pentru companii

1. O platformă complet automatizată pentru călătoriile business și motivarea angajaților;
2. Economii pentru companiile partenere - automatizarea procesului de achizitțe și reducerea resurselor alocate acestei activități; prețuri competitive pe piață;
3. Rapoarte transparente de impact social în timp real. Parteneriatul cu WISE.travel este inclus în politica de CSR a companiei.

Beneficii pentru ONG

1. O sursă suplimentară de autofinanțare fără ca angajații, prietenii sau donatorii organizației să aloce bani suplimentar pentru acest lucru. Doar își schimbă furnizorul de turism;
2. Promovarea gratuită a propriilor produse și servicii către călători și generarea de venituri suplimentare.

Gala Societății Civile (GSC) este un proiect inițiat în anul 2002 care promovează și premiază activitatea sectorului asociativ din România. În cadrul ediției 2019, în competiție au fost înscrise 181 de inițiative (144 de proiecte, 23 de programe și 14 campanii de comunicare).






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














1701 vizualizari

  • +1 (3 voturi)    
    Agenție de turism (Marţi, 23 iulie 2019, 11:01)

    finutza [utilizator]

    De fapt, pare a fi vorba de o agenție de turism. Dar ca să pară că lucrează pentru un scop nobil, zice că ajută persoanele cu dizabilități. Cum? Prin faptul că turiștii sunt încurajați să achiziționeze obiecte suvenir fabricate de către aceștia. Puțin, foarte puțin pentru evidențierea scopului.
    E ciudat că un ONG vorbește de profit, că alocă „jumătate din profitul realizat” unor scopuri. Apoi spune că de la înființare a alocat pentru programe sociale 28.000 euro. Pare o sumă ridicolă. Asta în condițiile în care lucrează cu 180.000 hoteluri, are la dispoziție 22.000 de mașini etc. E clar că banii (dacă există) se toacă in alte scopuri.
    Ori e un ONG în care membrii au găsit o soluție să trăiască regește speculând sensibilitatea unora de a se apela la ei (crezănd ca fac un gest uman, nobil) fie totul e o mare minciună.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version