Ghicitoare cu ​​Ion si Gheorghe

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 26 iulie 2011, 14:23 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Presedintele Basescu a declarat luni, 25 iulie, la postul public de televiziune, ca "esenta blocajelor" in chestiunea reorganizarii administrative trebuie cautata la presedintii de Consilii Judetene care i-ar sabota proiectul.  "Pai sta Romania in doi oameni cu interesele lor politice meschine, fie ca ii cheama si Lajos, Ion ori Gheorghe? Va pot spune ca nu mai putin rezistenti sunt si presedintii de consilii judetene romani. Stiu foarte bine ca PDL-ul in fata imi spune DA si in spate au o liota care spune NU", a spus Traian Basescu. Cu Lajos e simplu: sa zicem ca-i nume generic pentru UDMR. Dar cin' sa fie Ion si Gheorghe de la PDL?

Poate cu Ion si Gheorghe a negociat intens la Conventia PDL din luna mai sa-l tradeze pe Blaga si sa treaca in echipa lui Boc. Poate le-a dat, drept rasplata, functii in partid. Poate ca sunt nume alese dinadins. Daca sunt insa acei Ion si Gheorghe, Traian Basescu e sabotat, in  mod fatal, de propriile sale jocuri complicate de putere. Acei Ion si Gheorghe erau deja puternici si baronizati dupa model PSD, cu trei-patru judete controlate dupa model feudal, in care nici o afacere nu misca fara voia lor. Ion si Gheorghe nu trebuiau ajutati sa creasca, ci impinsi sa cada.

Fireste ca acesti sefi de Consilii Judetene, Ion si Gheorghe, odata ajunsi mari sefi in partid, fac tot posibilul sa submineze discret un proiect menit sa le taie din putere si influenta, din sinecurile de impartit clientelei politice locale, din capacitatea de control a afacerilor pe bani publici. Ei, Ion si Gheorghe, capabili sa spuna in fata DA si pe la spate NU, reprezinta, din pacate, prototipul de politician promovat in ultimii ani chiar de Traian Basescu si PDL: profund duplicitar si nociv. Politicianul-marioneta o fi in aparenta docil, manevrabil si cam putintel la minte dar in realitate, odata ajuns la putere, devine viclean, cu agenda ascunsa si predispus la tradare. Asa fiind, nu poti face reforma cu Ion si Gheorghe, eventual bancuri politice proaste.  

Traian Basescu mai constata astazi ca ministri precum Igas, Ialomiteanu sau altii carora le-a acordat candva incredere se arata, in realitate, incapabili, slabi si sfarsesc calariti de sistem. Chiar avea nevoie de un an sa vada asta? Seful statului a inteles cam tarziu ca politicianul umflat artificial si cocotat fara merit in functii inalte o fi avand calitatea de a se lasa papusat dar are si defectul major de a raspunde la mai multe comenzi si de a gesticula, in consecinta, haotic. Si uite asa, dintr-o dezamagire in alta, constatand cat de "mici sunt politicienii romani", seful statului ajunge la concluzii cu adevarat infricosatoare: UNPR este singurul partid care sustine "in mod onest" regionalizarea. Mare partid, mari oameni politici :)))

Seful statului a simulat, luni seara, o executie de vara, cu gloante oarbe, dar care prevesteste  decapitarile diin toamna. Lista neagra incepe sa prinda contur, avem cateva nume de proscrisi. In fine, ceva incepe sa sune prost in iesirile presedintelui din ultima vreme: o anumita inconsecventa suparatoare, un soi de fermitate jucata care-i mascheaza slabiciuni tot mai evidente, un mod neplacut de a amana rezolvarea unor urgente, un fel de incapacitate cronicizata de a lua deciziile taioase, corecte si imprevizibile care l-au facut temut si respectat in trecut. Remarcabile raman doar consecventa si curajul in plan economic, dar ele merita o discutie separata.

O sansa de reabilitare partiala - poate ultima - va veni, zice-se, in toamna, cand va avea o noua ocazia sa scape de politicienii tip Ion si Gheorghe din Guvern si sa puna, in al 12-lea ceas, oameni mai scoliti in locul lor. Aici, in incompetenta multor ministri de azi, va gasi alta "esenta a blocajelor", nu doar in tradarile "liotelor" de pedelisti din teritoriu. Dar sa revenim: cine sunt, in realitate, Ion si Gheorghe de la PDL, cum le zice lor pe numele de baroni locali? Ei chiar exista sau Traian Basescu a pomenit niste nume la intamplare?



















10503 vizualizari

  • -12 (32 voturi)    
    deja puternici si baronizati dupa model PSD" (Marţi, 26 iulie 2011, 14:49)

    GGUU [anonim]

    " deja puternici si baronizati dupa model PSD"

    Stimate Dl-e Tapalaga nu o mai tot da cu baronizati dupa modelul PSD; pentru ca PDL-ul are propriul model si NU mai are demult nevoie sa copieze pe altii.

    Degeaba incerca dl tapalaga sa para echidistant, NU poate
    • +15 (15 voturi)    
      de fapt modelul e problema! (Marţi, 26 iulie 2011, 17:41)

      claudiopolis [anonim] i-a raspuns lui GGUU

      asa-zisa "baronizare dupa model PSD" poarta aceasta denumire doar pentru ca pesedeii au fost primii care au functionat dupa acest model. Baronizarea este o consecinta a structurii administrative actuale si indiferent ce partid ajunge in fruntea structurilor judetene va avea tendinta de baronizare. Iata inca o dovada ca reforma administrativa e mai mult decat necesara!
      • +4 (10 voturi)    
        pnl + psd (Marţi, 26 iulie 2011, 18:21)

        gigel [anonim] i-a raspuns lui claudiopolis

        pnl + psd sint principalii vinovati pt dezastrul in care se zbate acum romania
        daca nu ar fi existat pnl si psd, romania acum era la fel de dezvoltata precum cehia sau polonia
        • +1 (7 voturi)    
          Fals, complet fals gigele ! (Miercuri, 27 iulie 2011, 10:29)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui gigel

          Gandirea asta simplista ne-a adus si ne tine aici unde suntem acum.
          Astia-s buni si or sa faca, astia-s rai si sunt de vina....prea simplu ca sa fie adevarat.
          Da, tentatia este mare...si eu sunt tentat sa sper ca, daca scapam de gasca asta portocalie o sa fie , in sfarsit, bine...dar gresesc.
          Dam vina pe sovieticii care ne-au adus comunismul, pe comunistii romani care l-au aplicat , pe securistii rai care l-au impus...
          Gresit !
          Toti cei vinovati, si atunci si acum, se numesc la fel: ticalosi.
          Ticalosii sunt cei fara scrupule, fara rusine, fara limita.
          Oamenii care vor sa se ridice deasupra semenilor, sa conduca, sa simta ca sunt puternici si sunt dispusi sa faca orice pentru asta.
          Ca sa o duca ei bine, nu au nici o jena sa distruga tot, o tara, o economie, o societate, dupa ei potopul.
          S-au gasit intotdeauna ticalosi pentru ca exista. Ei trec, intotdeauna , de partea puterii pentra ca acolo este ce-si doresc, puterea, din care vor si ei o parte, cat mai mare.
          Aveau comunistii putere, s-au facut comunisti, erau securistii atotputernici, au intrat in securitate.
          Dupa '89? Mai intai in FSN, apoi au migrat din partid in partid. Acum sunt in PDL.
          Nu trebuie sa ne luptam cu niste initiale (ale partidelor...PNL,PSD,PDL,UDMR,etc.), desi exista , totusi diferente, ci cu ticalosii.
          Era sa scriu "de orice culoare" dar, iarasi greseam, nu au culoare, sunt cameleoni.
          Cel mai bun exemplu este "seful" statului (cum este obsedat sa-si spuna singur, abuziv si neconstitutional). Cameleon 100%, doar sa ramana el seful......
          De asta gresim noi votand negativ. Identificam "vinovatul" si votam cu ceilalti..
          Trebuie sa eliminam ticalosii !!!
          pentru asta trebuie sa construim o societate civila adevarata, puternica, implicata politic.
          Intentionat suntem , programatic, scarbiti de politica, pentru ca sa le-o lasam doar lor, sa faca ce vor, sa nu ne mai bagam noi, cetatenii in interesele lor....
          Gigele...daca nu existau ticalosi destui in tara asta....dar exista, peste tot.
    • -6 (12 voturi)    
      D-nul Presh mai incearca o manevra... (Marţi, 26 iulie 2011, 17:43)

      zacuscadeportocale [utilizator] i-a raspuns lui GGUU

      ... totusi subtire, de vara. Cica e dezamagit de ministri investiti cu propria manutza. Dar nu ii stia de ani buni de zile, nu stia ce fel de oameni sunt, "ce le poate pielea"? Ca doar sunt si au crescut in ograda PD, partid pe care l-a pastorit si il gireaza in continuare. Cum spuneam, manevra slabuta prin care spera ca la viitoarea remaniere sa se erijeze din nou in "salvatorul" tarii, dandu-ne de aceasta data ministri cu adevarat profesionisti - de s-or gasi astfel de oameni in PD.
  • -9 (29 voturi)    
    extraordinar, (Marţi, 26 iulie 2011, 14:54)

    victor L [anonim]

    dle Tapalaga,
    cum ati reusit sa realizati ca "tradatorii" nu sint veniti cu OZN-urile, ci "Traian Basescu e sabotat, in mod fatal, de propriile sale jocuri complicate de putere".
    Dvoastra, ziaristul Tapalaga de azi, la citi le-ati acordat incredere in copilaria ziaristica si va simtiti inselat azi?
    In impotenta noastra, unii avem prea multe asteptari de la presedinte.
    • +9 (15 voturi)    
      Sa-ti explic (Marţi, 26 iulie 2011, 17:51)

      Etre [anonim] i-a raspuns lui victor L

      Nu a acordat incredere, a facut o alegere. O alegere pe care probabil in aceleasi conditii ar face-o din nou, ca si mine de altfel. O alegere care ii da dreptul sa critice sau sa aprobe.

      Pe de alta parte, tu cazi in stereotipul bagubos al unora dintre noi si crezi ca "mistocareala" iti confera o cunoastere superioara a problemei. In realitate esti la fel de straveziu ca si adulatii tai din USL.
      • -5 (7 voturi)    
        cu atata etre (Marţi, 26 iulie 2011, 18:44)

        to be or not to be [anonim] i-a raspuns lui Etre

        prea putina romana, limba romana.
        romanii nu fabrica alegeri, ei pur si simplu, aleg.
        ca si romani.:-)
        dar, asta este o alta chestie. tine de scoala elementara.

        alegeriile le... fabrica/fac partidele. :-)

        dar, sa lasam...mistocareala, ce vroieai sa zici ?!
        poate poti sa esplici :-)

        apropo de ce zicea antevorbitorul, caile politichiei sunt imbarligate rau. si base, crezand ca e maestru al imbarligarii, a mai incurcat itele.
        nu poti pretinde masinii sa mearga pe drum drept, cand tot invarti volanul, cand in stanga, cand in dreapta...

        ca sa fiu franc, mai draga poataci, de toate culorile, nu avem barbati de stat.
        only, self made politicians.
        base, politrucian din varful cheliei pana'n varful unghiilor de la picioare, se vrea barbat de stat.

        nici ilici n'a reusit :-)
        in romania nu cresc d'astia...
  • +15 (19 voturi)    
    Politica se face cu bani (Marţi, 26 iulie 2011, 14:54)

    Margrethe [anonim]

    Politica, de orice fel ar fi ea, se face cu bani, iar banii nu vin de la oamenii cinstiti (care oricum nu-i au), ci de manuitorii "robinetului public", prin varii "inginerii" deja devenite clasice. Politicul furnizeaza "sefii de tulumba" care, la randul lor, furnizeaza "combustibilul" pentru masinaria politica. In ce fel s-ar putea rupe acest cerc vicios? Nu stiu. Pur si simplu, habar n-am!
    • +7 (13 voturi)    
      Rostul politicii e puterea si nu banul! (Marţi, 26 iulie 2011, 15:09)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Margrethe

      Cine se face politician pentru bani e un diletant, cine face politica si castiga puterea acela e om politic. Puterea inseamna controlul asupra celorlati, cu bani e usor sa-l obtii, fara bani insa este o adevarata provocare. Ai incercat sa determini vreun cunoscut sa-ti faca un serviciu fara sa-i dai nimic in schimb?
      • +4 (8 voturi)    
        Puterea si banul (Marţi, 26 iulie 2011, 15:19)

        Margrethe [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        "Puterea inseamna controlul asupra celorlati"

        ...iar banul este expresia cea mai convingatoare a puterii si vehiculul sau cel mai eficace. Din pacate...
      • -1 (5 voturi)    
        Ei ! (Marţi, 26 iulie 2011, 15:21)

        Vifor [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Banul inseamna putere,nu ai auzit de acest lucru ? Pacat !
        • +3 (3 voturi)    
          Banul e doar unul din mijloacele (Marţi, 26 iulie 2011, 15:34)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui Vifor

          prin care poti castiga puterea si e cel mai des folosit, insa mai sunt si altele mai puternice decat banul. Care?
          • +5 (5 voturi)    
            La terreur ? (Marţi, 26 iulie 2011, 16:12)

            Margrethe [anonim] i-a raspuns lui Constantin

            "...insa mai sunt si altele mai puternice decat banul. Care?"

            Desi intrebarea nu mi-e adresata, risc un posibil raspus: teroarea.

            (Am glumit ;) )
            • +1 (1 vot)    
              Frica, intradevar, (Miercuri, 27 iulie 2011, 9:57)

              Constantin [anonim] i-a raspuns lui Margrethe

              este unul din cele mai puternice. Interesant este cum foloseste Biserica, de exemplu, frica de moarte: nu incerca s-o amplifice ci chiar reuseste sa te impace cu moartea.

              Asa de poti folosi cu succes si de lacomia politicienilor: ca sa-i conduci eficient trebuie sa-i impaci cu lacomia lor si nu sa le-o amplifici intinzandu-le momeli.
        • +2 (2 voturi)    
          Puterea financiara (Marţi, 26 iulie 2011, 15:48)

          Doc [anonim] i-a raspuns lui Vifor

          nu e suficienta.
          Exista mai multe tipuri de puteri. Daca te bazezi exclusiv pe cea financiara in final vei pierde.
          • +1 (1 vot)    
            Daca "in final" (Marţi, 26 iulie 2011, 17:59)

            Margrethe [anonim] i-a raspuns lui Doc

            ...inseamna peste inca vreo 20 de ani...pentru mine, cel putin, devine irelevant. Deocamdata masinaria
            • +1 (1 vot)    
              continuare (Marţi, 26 iulie 2011, 18:03)

              Margrethe [anonim] i-a raspuns lui Margrethe

              ...duduie, chiar daca unele institutii incearca sa-i puna oarescare frana.
  • -2 (16 voturi)    
    mda (Marţi, 26 iulie 2011, 14:55)

    judex [anonim]

    "Remarcabile raman doar consecventa si curajul in plan economic"
    Si prostia domle...
  • +7 (13 voturi)    
    Gheorghe si Ion (Marţi, 26 iulie 2011, 15:00)

    roiu [anonim]

    Gheorghe Flutur, Gheorghe Stefan, Ioan Oltean.........
  • -1 (9 voturi)    
    .... (Marţi, 26 iulie 2011, 15:00)

    d [anonim]

    Si ce ma convinge ca nu vom avea mai multa centralizare o data cu defiintarea judetelor?
    Ne plangem ca imitam modelul centralizat francez dar vad ca noi il aprofundam acum.
  • +6 (14 voturi)    
    Ion si Gheorghe (Marţi, 26 iulie 2011, 15:02)

    Constantin [anonim]

    sunt personaje tipice ale politicii romanesti, foarte greu gasesti personaje atipice precum Basescu. O fi greu si murdar sa faci treaba cu astlfel de politicieni dar e infinit mai greu sa gasesti politicieni mai buni decat ei.
  • -3 (15 voturi)    
    Inteligenta versus Smecherie (Marţi, 26 iulie 2011, 15:10)

    Ovidiutzu [anonim]

    De multa vreme au aparut aceste semne. Trebuia sa intelegem ca Basescu nu este inteligent politic ci doar smecher, aceasta e realiatatea, iar smecheria nu dureaza. Pe Basescu l-a invins chiar Basescu, nu sistemul ca pe un alt presedinte. In momentul in care te inconjori de oameni fara coloana vertebrala iar criteriul de selectie chiar acesta a fost, nu poti sa te superi ca ei sunt asa. Basescu la batut pe Basescu. Cel mai bun exemplu e refuzul constant a lui Isarescu sa se apropie de o asemenea cloaca indiferent de condintiile cumplite prin care trece tara.
  • +8 (8 voturi)    
    sunt cei care aduc voturi in judet (Marţi, 26 iulie 2011, 15:12)

    adi [anonim]

    daca Ion si Gheorhe ar fi ajutati sa cada, sau impinsi cum spui tu, ar cadea odata cu ei si marea masa de romani votanti ai sarmalelor. si odata cu ei cine stie, poate chiar Traian.
    e un cerc vicios aici.
    trebuie rezolvat, dar Traian trbuia sa lupt mai mult cu ion si cu gheorghe intrucat el nu mai candideaza. cum chiar el spune, trebuia sa fie barbat politic.
    • 0 (6 voturi)    
      Multumesc! (Marţi, 26 iulie 2011, 15:28)

      lumi [anonim] i-a raspuns lui adi

      Dupa ce am scris nenumarate comentarii pe site-ul dvs, in sfarsit a binevoit cineva sa "imbunatateasca" mesajul meu si sa-l si posteze! Este oricum un salt calitativ, asa ca multumesc HotNews!!!
  • -4 (20 voturi)    
    (Stiu ca nu va fi afisat)Comentariu de vara!!! (Marţi, 26 iulie 2011, 15:13)

    lumi [anonim]

    desi se doreste profund, tapalaga reuseste doar partial sa "fotografieze" mesajul pres-ului! eu cred ca-i da conotatii mult prea sofisticate, cand in realitate lucrurile stau mult mai simplu: un betiv, care uita azi ce a spus ieri si se contrazice singur, a sustinut, promovat si aparat niste bieti mediocri (dar papusi ideale de manuit, gen igas, ialomitianu, boc, etc), niste hoti (dar buni de muls prin santaj, ca videanu, blaga, berceanu, michi spaga, seful mafiei personale a lui nastase, etc), niste // (care insa trebuie sa para femei "de casa", lenuta, riti-piti, roberta//, "ciocu' mic ca acum noi suntem la putere",etc), adica in general tot ceea ce reprezinta scursura societatii romanesti, si acum, cand vrea sa apra ca fiind purtatorul stindardului "luptei anticoruptie si al interesului national", vrea sa calmeze spiritele populatiei. in acest timp, acest bastard national, pregateste marea frauda electorala prin votul prin corespondenta! asa ca poate tapalaga mai lucreaza un pic la conceptie pana publica un articol si sa nu-l mai laude atata pe chior!!!(editat de HotNews.ro)
    • -1 (3 voturi)    
      mai draga... (Miercuri, 27 iulie 2011, 9:11)

      Laur006 [anonim] i-a raspuns lui lumi

      Sincer sa fiu, nu cred ca pierdeam ceva daca nu iti era afisat mesajul de mai sus. No offence! :)
  • -1 (23 voturi)    
    eu cred ca (Marţi, 26 iulie 2011, 15:15)

    Mazeta [utilizator]

    Ion este Jonnie Walker, iar Gheorghe este Jack Daniel's (a Brown-Forman brand). Astia l-au sabotat pe Basescu.
  • +12 (16 voturi)    
    Sistemul, nu oamenii (Marţi, 26 iulie 2011, 15:46)

    Ivan Zubeldian [anonim]

    Băsescu a propulsat mulți oameni cu carte dar ei n-au fost în stare decât să ia 3 voturi, ale lor, în PDL. Unii au reușit să facă reformă, precum Funeriu. Alții au intrat într-o adormire narcisiacă, rpecum Baconschi. Și, să fim serioși, baronii locali din PDL nu sunt creația lui Băsescu. Pe de o parte e evident că a fi școlit nu e garanția eficienței politice. Pe de alta, toate partidele sunt o catastrofă în materie de reurse umane. Băsescu a împins și el ce a putut. Așadar nu în numiri stă problema. Adevăratul eșec al reformei politice ar trebui asumat de toți, presă și politicieni la un loc: incapacitatea de a crea o miscare politică articulată în jurul unor valori nu în jurul banilor. Asta e miza. PDL-ul e mort și îngropat, multora începe să nu le convină să câștige în 2012. Pârghia schimbării sistemului e în altă parte, nu în PDL.
    • +4 (6 voturi)    
      Gandeste-te ca de la inceputurile (Marţi, 26 iulie 2011, 16:07)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Ivan Zubeldian

      democratiei romanesti, de pe vremea lui Cuza, pana acum nu s-a schimbat nimic, aceleasi personaje si interese se invart in politica, eu nu cred ca se va schimba democratia romaneasca nici intr-o mie de ani. Insa eu sunt convins ca se poate face treaba chiar cu acest sistem de rahat.
    • 0 (6 voturi)    
      asa o fi (Marţi, 26 iulie 2011, 17:06)

      dan tapalaga [anonim] i-a raspuns lui Ivan Zubeldian

      Ivane, asa o fi. Dar cum explici atunci pustiul de resurse umane dintr-un partid condus de facto de TB? El de ce n-ar avea nici o raspundere? Vrei sa spui ca toata raspunderea e la Emil Boc? Nu suntem, cred, niciunul naiv. Ca parghia schimbarii nu mai e la PDL spun de vreo un an. Acum, din pacate, parghia schimbarii se afla in grupari aflate in interiorul unor partide, grupari care, din pacate, au ratat, ani la rand, schimbarea.
      • +2 (4 voturi)    
        leadership si management (Miercuri, 27 iulie 2011, 11:25)

        Ivan Zubeldian [anonim] i-a raspuns lui dan tapalaga

        TB este liderul PDL, nu managerul lui. Managementul de resurse umane nu e problema leadershipului, e problema managementului. A gasi oameni noi, capabili, competenti, nu e o problema de leadership. Cu toate astea, TB a propulsat infinit mai multe figuri noi si oameni exteriori sistemului decat a facut-o vreodata conducerea PDL. Greseala uriasa a lui TB vine din decizia de a sustine un management incompetent la varful PDL. Sursa greselii e un calcul pragmatic eronat: e mai bine sa functionam cat de cat cu ce avem decat sa riscam o schimbare majora in vremurile astea nesigure. Eu unul cred ca a fost un calcul prost si se vede acum in halul in care arata PDL. Insa nu tot ce face prost PDL devine raspunderea lui TB. Cred ca functionam intr-un mediu dificil, permanent ademeniti de doua tentatii: cea a idolatriei si cea a vinovatului de serviciu. Trebuie sa ne ferim de ambele. TB nu a luat-o nici razna (cel putin nu inca) si nici nu e gata sa se predea pe scut sistemului. Cel mai probabil traim cu totii o anumita exasperare care ne acutizeaza asteptarile si, implicit, dezamagirile.
        • -1 (1 vot)    
          :) (Miercuri, 27 iulie 2011, 12:30)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui Ivan Zubeldian

          A leader is a person that has followers!

          Un lider este un manager (Basescu). Un manager nu este neaparat un lider (Boc).

          Problema sta in calitatea oamenilor care il urmeaza, respectiv ii conduce.
  • +6 (12 voturi)    
    politicieni=ciocoi (Marţi, 26 iulie 2011, 16:30)

    petre [anonim]

    Nimic nou sub soare. Reciti va rog din "Ciocoii vechi si noi". Pe mine m-a cutremurat. Parca-i scris azi:
    "Nimic nu este mai periculos pentru un stat ce voiește a se reorganiza, decât a da frânele guvernului în mâinile parveniților, meniți din concepțiune a fi slugi și educați într-un mod cum să poată scoate lapte din piatră cu orice preț!...
    Ciocoiul este totdeauna și în orice țară un om venal, ipocrit, laș, orgolios, lacom, brutal până la barbarie și dotat de o ambițiune nemărginită, care eclată ca o bombă pe dată ce și-a ajuns ținta aspirațiunilor sale.
    S-a zis de mai mulți filozofi și cărturari că conștiința este cel mai aspru jude al criminalului. O fi, nu tăgăduiesc, dar vătaful de curte cunoaște secretul de a face din acest aspru judecător un consilier întocmai după cum îi trebuiește lui....
    Este cunoscut că omul îmbogățit prin furtișag nu se satură niciodată de avere, oricât de bogat ar deveni, ci, din contra, caută noi mijloace de a-și mări bogățiile... El nu se pronunță definitiv pentru nici o doctrină politică, nu se face adept credincios al nici unui partid, nu doară că are spiritul drept și nepărtinitor, ci ca să poată exploata deodată toate doctrinele și partidele în folosul său.
    Amorul de patrie, libertatea, egalitatea și devotamentul sunt vorbele sacramentale ale ciocoiului, pe care le rostește prin adunări publice și private; dar aceste virtuți cetățenești, de care face atâta pompă, nu sunt decât treptele scării pe care voiește a se sui la putere; ... Libertatea presei îl supără, căci descoperă inechitățile vieții sale și nu-l lasă să despoaie de averi pe stat și pe particulari; ffuncțiunile statului le împarte la ciocoi cu cea mai mare prodigalitate și, ca să se poată folosi mai bine de orânduirile în servicie, își recrutează un ciocoi tot de calibrul său și speculează printr-însul pâinea nenorociților funcționari. Iată tipul ciocoiului din toate țările și mai cu seamă din țara"
  • -5 (7 voturi)    
    reorganizarea lui Basescu = centralizare (Marţi, 26 iulie 2011, 17:31)

    mihai [anonim]

    Modelul de reorganizare administrativa propus de Basescu este o catastrofa, este exact un exemplu de cum NU trebuie facuta reorganizarea.
    Desfiintarea judetelor si transferul atributiilor de conducere la nivelul unei regiuni (de jos in sus adica) inseamna ca un cetatean din Targu-Jiu nu-si va mai rezolva problemele in orasul sau, ci va trebui sa se deplaseze la Craiova, in resedinta de regiune. Deci centralizare, nicidecum descentralizare! Autoritatea cu putere de decizie trebuie – dimpotriva – sa fie mai aproape de cetatean si nu mai departe de el.
    Finalitatea reorganizarii trebuie sa fie in mod clar DESCENTRALIZAREA reala, adica transferul de atributii/putere de decizie de la nivel central (Bucuresti) la nivel de regiuni – de sus in jos - fara a lua din atributiile actuale ale judetelor/districtelor - si in nici un caz de la nivelul judetelor la nivel regional.
    Deci regiunile (10, 12, 16 cate vor fi) trebuie sa preia din atributiile Bucurestiului, nu ale judetelor; sa se termine odata cu aceasta centralizare de cosmar , care obliga un cetatean din Satu Mare sa se deplaseze la Bucuresti ca sa-si rezolve problemele, cand ar putea sa o faca la Cluj, la Oradea sau chiar in orasul lui.
    Solutia pentru a nu se incarca schema de personal: reducerea drastica a numarului de consilieri locali si judeteni si a functionarilor aferenti.
    • -1 (1 vot)    
      Si eu sunt de acord cu tine! (Miercuri, 27 iulie 2011, 10:28)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui mihai

      In vest functioneaza o regionalizare pe arii mari datorita mentalitatii vesticilor. Daca tinem cont , insa, de mentalitatea romaneasca, ca lucrurile sa functioneze mai bine actuala administrare ar trebui faramitata si mai mult si nu comasata.
    • 0 (2 voturi)    
      Daca as pricepe de ce ai luat minus.... (Miercuri, 27 iulie 2011, 10:50)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Ai perfecta dreptate, dar plusul meu nu a facut decat sa deranjeze minusurile luate "pe automat".
      Nimeni nu a citit pana la capat...este critic al lui basescu=minus.
      Asa merg lucrurile aici, unde si-au facut cuib portocalii.
      De multe ori esti certat chiar: "daca nu esti de acord cu noi, ce cauti aici?"
      Vrei democratie? Naivule!
      Democratia inseamna, in primul rand, dezbateri ascultarea tuturor parerilor...
      La noi? Pumnul in gura!
  • -4 (8 voturi)    
    Loooool (Marţi, 26 iulie 2011, 17:49)

    Gigi Kent [utilizator]

    "Prototipul de politician profund duplicitar si nociv"?

    Mi-am adus aminte de ultimele negocieri cu opozitia de la Cotroceni ... mai un telefon inainte de intalnire dat lui Ponta ba un Antonescu luat de maneca si intrebat daca mai sta mult in opozitie PNL-ul dupa intalnire .... :))

    Ma distreaza la culme rezervorul nesecat al celor "pro" de a mai spera ca dl Basescu e altceva decat ceea ce este si ca poate face mai mult decat il intereseaza ... inefabila lor speranta ca poate, poate in ceasul al n-spelea va ajunge si un profesionist in Guvern in locul lui Igas, Ialomi(li)tianu sau Ari(s)ton

    Sa ne intelegem ... dl Basescu nu are absolut nici o problema cu nivelul infractionalitatii sau cu ineficienta politiei pana in momentul in care i-au strigat la Cotroceni "iesi afara fiinta extraordinara" si nu a fost implicat un primar PDL la Deta. Dansul nu are nici un principiu. Nu il intereseaza competenta ca altfel nu ajungea Nutzica in guvern si fiica'sa in Parlamentul European. Au ajuns sa-l preocupe problemele acestea acum cand, datorita propagarii pe scara larga a incompetentei si coruptiei sistemul incepe sa nu mai functioneze ... si este direct afectat, peste care mai adaugam si recesiunea / criza si vedem de unde a aparut brusc preocupare. In rest ... numai de bine.

    Admir optimismul celor care inca mai "spera" dar nu ma pot abtine sa nu ma gandesc daca nu cumva are ceva de natura patologica in substrat.
  • -8 (10 voturi)    
    Basescu si neputinta .... (Marţi, 26 iulie 2011, 17:59)

    costica [anonim]

    In 7 ani de mandat, Presedintele Basescu NU a reusit nimic care sa insemne progres pentru Romania, dimpotriva in anul 2009, an electoral prezidential in Romania si an din plin al crizei ce bantuia mapamondul si mediul privat din Romania, Presedintele Basescu ca sa-si asigure din nou fotoliul la Cotroceni a reusit "performanta" de neegalat sper de a duce Romania in cea mai grea perioada si saracie de dupa '89, adica ne-am trezit subit si dintr-o data in minunata luna mai 2010 cand Basescu a aparut la TVR anuntand apocalipsa de unde pana cu 2 zile inainte Boc si Basescu ne anuntau zi de zi ca nici o criza nu se apropie de Romania si avem bani de salarii si pensii, fara probleme, numai televiziunile mogulilor mint poporul cu televizorul afirmand contrariul!! Fara nici o jena macar, in mai 2010 Dl Basescu a anuntat scaderi de salarii si pensii si un imprumut de la FMI de 20 miliarde Euro pentru ca Romnaia NU MAI AVEA BANI! Si asta le-a zis-o FMI, care tocmai venise, altfel eram in faliment azi, Boc si Basescu nici macar nu stiau de situatia grava a finantelor Romaniei! Incompetenta Guvernului Boc si neputinta lui Traian Basescu in care un popor intreg isi pusese speranta de schimbare in 2004 ne-au adus la anul 2011 cand Romania se chinuie intr-un dezastru economic si a ramas ultima in Europa la absorbtia fondurilor euroepene, pe care este clar ca pana in 2013 le vom pierde cu SUCCESURI mari!!! In concluzie, mandatul lui Basescu este un deazstru la fel ca guvernarea Boc!!! Pacat ca trebuie sa asteptam pana in 2014 sa scapam de el, anii trec si Romania e deja ultima in Europa, tarile fostei Iugoslavii deja ne depasesc, Bulgaria si ea deja ne face cu manuta!!! Romania sub mandatul lui Basescu a reusit aceasta trista "performanta"!! In rest, aparitiile la TVR ca sa ne spuna cat de rau sta Romania, ca ministrii nu fac aia si aia, ca poltistii, ca medicii, ca profesorii, ca elevii(trebuie si ei sa invete, zise aseara Presedintele a-toate-stiutor!!), ca pensionarii, ca ...
    • +16 (18 voturi)    
      Excesul de televiziune dauneaza sanatatii (Marţi, 26 iulie 2011, 18:57)

      ion [anonim] i-a raspuns lui costica

      "Presedintele Basescu ca sa-si asigure din nou fotoliul la Cotroceni a reusit "performanta" de neegalat sper de a duce Romania in cea mai grea perioada si saracie de dupa '89"

      Nene, eu sunt mai batran. Eu imi aduc aminte cum anul 1997 m-a prins cu izmenele in vine, tot dupa o guvernare inconstienta. Sa iti aduc eu aminte cum stateam atunci?

      Salariul mediu de 80 de dolari, inflatie de 300% pe an, leul si-a pierdut 50% fata de dolar in doar 3 luni, locuri de munca absolut deloc (se inchideau fabrici si mine intr-o veselie). Eu am traiy in vremea aia si mi-am cautat slujba. Si am lucrat full-time pe 70 de dolari. Si chiar am si trait cu banii aia.

      Ei, acum compara toata alea cu situatia de acum si spune-mi ca e mai nasol acum, acum cand salariul mediu pe economie e peste 400 de dolari, iar eu nu am loc pe strazi de masini care merg cu benzina de 1,3 euro/litru. Si nu Dacii 1100 sau 1300, ci Renault, Peugeut, Volkswagen, Skoda, Audi, etc etc etc. Inflatia e cu o cifra, cursul leu fata de euro sta pe loc de mai mai bine de un an pe la 4,2.

      Dar asa e omul nostru, sta si se uita la TV si ajunge la concluzia ca traieste mai prost decat un taran iobag din 1770. I-a spus-o lui Ciuvica.
      • +6 (8 voturi)    
        trist costica asta ! (Marţi, 26 iulie 2011, 19:33)

        toma [anonim] i-a raspuns lui ion

        pai tarisoara asta ii cam la coada europei de mult timp !
        sau ce vrea sa zica nea costica asta , ca pe vremea lu' iliescu eram pe podium si base ne-o trantit pe ultimu' loc ?
        boc-poc,chioru-surdu,etc, da cu huzuru de pe vremea psd sau pnl,fara "taieri",oare nu eram ca grecia ?
        chiar,bre nea costica,de grecia,nimic ?
      • -4 (6 voturi)    
        spuneti-mi ceva si despre performanta mandatului (Marţi, 26 iulie 2011, 21:14)

        costica [anonim] i-a raspuns lui ion

        Presedintelui Basescu!! Ce-a realizat Romania in mandatul lui Basescu?! Ce progrese a facut?! Din ce-a promis Basescu si PDL in 2008 si 2009?! Va reamintesc eventual ca in 2008 Videanu promitea ca PDL si Basescu vor face ca in 2012 salariul mediu al romanilor va fi de 950Euro iar pensia medie de 450Euro!!! Sa nu-mi ziceti ceva din realizarile de pe vremea lui Tariceanu, ca doar el a bagat tara in faliment, dupa cum zice azi Basescu si chiar ametitul de Boc !!!
        • +6 (8 voturi)    
          :)) (Marţi, 26 iulie 2011, 23:17)

          Doc [anonim] i-a raspuns lui costica

          Deci asa contraargumenteaza "telespectatorii fideli".

          Ti-a demonstrat omul ca ceea ce ai spus e fals si imediat ai trecut la urmatoarea replica invatata la TV. Macar recunoaste ca nu ai avut dreptate si pe urma poti sa vii cu alte "argumente".

          Daca iti va da cineva o lista cu realizarile lui Basescu vei trece imediat la urmatoarea replica: "Da' casa din Mihaileanu? "

          Daca ti se va explica cum e treaba cu casa din Mihaileanu vei incepe cu flota si asa mai departe...
          • -2 (4 voturi)    
            nu ti se pare corect ca asa ar fi trebuit?! (Miercuri, 27 iulie 2011, 8:26)

            costica [anonim] i-a raspuns lui Doc

            mie mi se pare corect ca asa ar fi trebuit sa fie comentariul din start!! Nu cu jigniri, ci cu ce-a facut maret Basescu si atunci ce argumente as mai fi adus? Aveti ceva argumente in acest sens?! Adica, in sustinerea lui Basescu?!
            Toate institutiile FMI, BM, CE vorbesc in mod indirect despre incompetenta de la Bucuresti!!! Altfel, de ce mai avem nevoie ca si FMI si BM si CE sa stea alaturi de Romania care nu este in stare sa se administreze singura??!! Care tara din UE mai este in situatia asta ?! Nici una !!! Vezi mesajele lui Barosso despre absorbtia fondurilor europene, vezi rapoartele Bancii Mondiuale, vezi ce spune FMI voalat de fiecare data, ca Romania trebuie sa faca pasi uriasi la ce se intampla de exemplu in falimentarele companii de stat, vezi ce situatie este in sanatate!!! Ce-a facut Boc de aproape 3 ani de cand e Prim Ministru mana-n mana cu Basescu, adica ei sunt amandoi la butoane, isi asuma tot, au majoritate si nu i-a impiedicat nimeni sa faca CE TREBUIE pentru Romania!! I-a impiedicat INCOMPETENTA, in schimb!! Iar ce-a iesit vedem din toate raportarile UE unde Romania e pe ultimul loc!!!!Situatia din invatamant arata cel mai bine dezastrul portocaliu.... educatia care duce mai departe spre progres un popor a ajuns o bataie de joc in Romania anului 2011, dar nu e mare problema, nici Presedintele nu a avut nota prea mare la BAC, ce sa ne ingrijoram prea tare!!! Modul in care romanii vad educatia, vad munca arata degradarea continua a vietii romanilor, care a atins apogeul in anii lui Boc si Basescu!!....Guvernarea Boc a adus romanii cu 5 ani inapoi, la o saracie de care sperasera ca abia au scapat....
  • +4 (8 voturi)    
    Slabut articol (Marţi, 26 iulie 2011, 18:37)

    sln [utilizator]

    Pare un fel de rezumat a ceea ce s-a discutat in interviu, plus un fel de concluzie cum ca asta nu va place punct. Destul de putin pentru capacitatea dumneavoastra din zilele bune.
    Pina la urma ce doriti sa comunicati? Ca va place sau nu, e destul de putin interesant, cit despre interviu - l-am vazut si eu in original, n-am nevoie de povestirea lui.
    Iar despre UNPR s-a spus exact - si numai - asta: ca este singurul partid care sustine "in mod onest" regionalizarea. Probabil asa o fi. De ce atita efort sa sariti de doi coti in sus cu "mare partid, mari oameni politici"? A afirmat cineva asta?
    Imi doresc sa va citesc in zile mai inspirate, dar, pentru moment, va pot aplica si dumneavoastra caracterizarea proprie "o anumita inconsecventa suparatoare, un soi de fermitate jucata care-i mascheaza slabiciuni tot mai evidente". La mai mare.
  • -5 (7 voturi)    
    Tocmai noi o sa te suspendam ! :)) (Marţi, 26 iulie 2011, 18:55)

    Ion si Gheorge [anonim]

    Lasa ca vezi tu in toamna - iarna.
    P.S. Usor usor Tabalaga redevine echidistant.
    De apreciat.
    • +2 (4 voturi)    
      Hai nu mai spune! (Marţi, 26 iulie 2011, 23:21)

      Ha ha ha [anonim] i-a raspuns lui Ion si Gheorge

      Ha ha ha ha!

      Daca l-ai fi citit pe Tapalaga ai fi observat ca omul nu are retineri in a-l critica pe Basescu sau PDL-ul atunci cand acestia merita.
  • +4 (6 voturi)    
    sorry (Marţi, 26 iulie 2011, 21:17)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    cu parere de rau, remarc superficialitate si retinere tocmai cand lucrurile arata ca merg.
    Sau nu stiti sau nu va pricepeti !
    • -1 (3 voturi)    
      don't be sorry (Miercuri, 27 iulie 2011, 8:38)

      to be or not to be [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      just wake up to reality !

      aceiasi utili de serviciu, acoliti intru slava baselului, mi'au dat mie 3 minusuri, tie 3 plusuri.

      mai tata, chiar e base al vostru un imaculat, un alfa man, unul care o da numai pe a dreapta?
      voi chiar credeti ca este perfectiunea, providenta, mantuitorul neamului?
      noul mihai viteazul ? sau maresalul ? :-)

      este doar un politrucian mai rasarit, mai rational si mai putin veros in acumulari.
      este un ilici orientat dreapta 'nprejur.
      no more, no less.
      dar, fiind mai tanar, este mai ambitios si mai putin inclinat la partea didactica. ilici a lasat discipoli.
      mai scrie si carti...:-)
      ma tem ca base, mai egoist, mai plin de importanta lui istorica (!), nu va gasi omul potrivit sa'i urmeze la carma.
      una din lectiile abecedarului de management invata despre delegare.
      cosasul a vorbit de delegarea sarcinilor si a fost luat in ras de latrine.
      base nu crede in delegare. nimeni nu e pe masura, in nimeni n'are incredere. el este un factotum.
      de aici greselile pe care voi, utilii de serviciu, fie nu le vedeti, fie sunteti compensati sa acoperiti.

      sa traiti bine !
      • 0 (2 voturi)    
        Eu stiu ... (Miercuri, 27 iulie 2011, 10:59)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui to be or not to be

        ... daca "este un ilici orientat dreapt 'nprejur" ... ultima zicere (de la Traian citire) o fu' ceva de genul "nu mai platiti arieratele (la firme private din Romania) ca sa facem investitii (publice de catre stat)". Nu stiu cum suna asta la matale da la mine nu prea suna "de dreapta" ...
        • +2 (2 voturi)    
          intepretare gresita :-) (Miercuri, 27 iulie 2011, 11:55)

          hamlet de filaret [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

          nu zisei ca e de dreapta, ci ca, spre deosebire de ilici, a facut la dreapta imprejur. pana la lovirutie nu era voie. deci, mai draga gigi, gheorghe sau ion, ce vroiam io sa confirm, e ca, base s'a rotit cu 180 de grade, in jurul propriei axe, si a luat, pieptis, drumul vestului.
          dreapta 'mprejur, asta insemna, in zicerea mea.
          adica_c'a schimbat directia. macazul.
          nu zisei ca'i de dreapta.
          daca nu le plateste, nu inseamna ca nu le mai plateste.
          inseamna ca nu le plateste acuma, pentru investitii, noi locuri de munca.
          un fel de participare la efort.
          lefuri s'au taiat numai dela bugetari.
          deci, s'ar cuveni ca domnii patroni, care tot din afaceri cu statul si'au tras seva, sa inghita in sec si sa inteleaga ca tre'sa participe si ei la efort, nu numai la profit.
          investitii=locuri de munca=lefuri=bani de cheltuit=vanzare=profit.
          cine e la coada traseului ?!
          sa traiti binie !
      • +2 (2 voturi)    
        Desi nu fumez, (Miercuri, 27 iulie 2011, 11:23)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui to be or not to be

        sunt de acord cu GIGI. Eu impart dreapta si stanga simplu: cei de dreapta maresc diferentele dintre clasele sociale iar cei de stanga le micsoreaza. Daca e sa te iei dupa ce vorbesc, intradevar, Iliescu pare de stanga iar Basescu de dreapta, insa dupa politica efectiva pe care au dus-o sunt tocmai pe dos.
        • 0 (2 voturi)    
          si io cam tot asa (Miercuri, 27 iulie 2011, 12:46)

          hamlet de filaret [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          citesc istoria.
          dar, pen'ca provenienta e aceiasi, doi frati dintr'o tulpina, cred ca niciunul nu'i de dreapta.
          dac'o iei dupa faceri, cred ca ilici a facut numai ce'a fost presat sa faca. ilici a fost cel mai presat "conducator".
          s'a visat el despot luminat, dar a ramas numai cu ce se lauda prin carti.
          ilici a fost sub presiunea strazii, inca mahmura dupa lovirutie. dar mai nasol, a fost sub presiunea propriilor tovarasi, prinsi cu lovele la saltele si dornici sa ...capitaliseasca.
          adica sa agoniseasca si ei profitand de ..capitalismul tranzitiei.

          base, daca nu era criza, ma indoiesc c'ar fi facuta atata reforma.
          fara criza, era tot cu psd-ul la guvernare.
          alianta pentru care s'a manifestat cu ..ientuziazm si iefuziune !
          spre bucuria bujetarilor :-)
  • +3 (3 voturi)    
    n-are (Marţi, 26 iulie 2011, 23:16)

    coor [anonim]

    importanta cine sunt acei Ioni si Gheorghesau Istvani sau ce-or fi ei ! chestia este ca exista si franeaza mersul inainte al tarii ! unul din ei , un Gheorghe , este chiar si tatal meu , care desi este pensionar , daca era in sistem precis era franar , din cauza mentalitatii ! :) ! deh , foarte greu de schimbat un sistem care " sufla impotriva ta " si te poti uda !
    • -2 (2 voturi)    
      Cine te pune s-o faci contra vantului? (Miercuri, 27 iulie 2011, 7:50)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui coor

      Doar asa din spirit de contradicitie, sa dovedesti ca esti mai tare ca vantul? Mai bine te intorci cu spatele la vant si iesi nu numai uscat dar si satisfacut.
      • +1 (1 vot)    
        n-ai (Miercuri, 27 iulie 2011, 13:48)

        coor [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        inteles nimic ! nu era vorba de mine sau de tine ! ziceam ca vechiul se va impotrivi intotdeauna la schimbare ! a , daca schimbarea e buna sau nu , e cu totul altceva ! si Galilei a sustinut ca pamantul se invarte in jurul soarelui , nu invers , si a fost condamnat pentru asta la vremea respectiva ! pana nu se dovedeste contrariul , eu cred ca schimbarea ne duce inainte , nu conservatorismul !
  • +2 (4 voturi)    
    Articole tot mai slabe (Miercuri, 27 iulie 2011, 0:17)

    Cataleya [utilizator]

    Asta e...
    Se pare ca Tapalaga si-a atins "apogeul" iar de-acum inainte nu poate sa urmeze altceva decat..declinul...
  • 0 (4 voturi)    
    "performantele" lui Basescu comparativ cu Bulgaria (Miercuri, 27 iulie 2011, 9:56)

    costica [anonim]

    "Finanţele Bulgariei se află într-o situaţie mult mai bună decât cele ale României. Sofia poate demara procesul de adoptare a euro. Bulgaria îndeplineşte toate criteriile pentru a intra în uniunea monetară europeană, însă a amânat planurile din cauza turbulenţelor din zona euro.
    La sfârşitul lui 2010, datoria publică a Bulgariei se situa la 16,2% din PIB, iar deficitul bugetar - la 3,2%. Rata anuală a inflaţiei a ajuns, în iunie, la 4,8%, cu mult sub media europeană. Dobânda-cheie stabilită de banca centrală a Bulgariei este 0,17%, un minim istoric pentru stat, care reprezintă şi una dintre cele mai scăzute dobânzi din UE. Din această poziţie, Bulgaria ar urma să intre iar în procesul de preaderare la zona euro, prin intrarea în Mecanismul Ratelor de Schimb II.
    Însă statul ar putea decide în orice moment demararea procesului de aderare, întrucât îndeplineşte deja cerinţele acestei etape.
    Condiţiile necesare intrării în zona euro presupun ca rata inflaţiei din statul-candidat să fie cu cel mult 1,5 puncte procentuale mai mare decât media celor mai performante state din UE, deficitul bugetar al acestuia să nu depăşească 3% din PIB, cursul euro în raport cu moneda naţională să nu varieze cu mai mult de 15% în cei doi ani precedenţi trecerii la euro, adică în Mecanismul Ratelor de Schimb II, iar dobânzile nominale pe termen lung să fie cu cel mult două puncte procentuale mai mari decât cele aplicate de cele trei state din UE cu cea mai bună peformanţă."

    Cum sta Romania lui Basescu?! Sta pe loc sau mai bine zis ca scazut cat a putut!! Bulgaria ne face cu manuta de de parte !!!
    Cu Basescu si Boc la butoanele Romaniei, ne-a intrecut deja Bulgaria si nici in 10 de ani nu ii vom mai ajunge!!
    Problema e ca nu scapam curand de Boc iar de Basescu nici atat......

    http://www.adevarul.ro/financiar/business_extern/De_ce_pot_bulgarii_sa_ne_depaseasca_in_trecerea_la_euro_0_524348113.html#
  • -1 (5 voturi)    
    Incep sa plictiseasca (Miercuri, 27 iulie 2011, 12:44)

    aura [anonim]

    Peroratiile presedintelui. Prea multe vorbe - explicatii, deziceri, acuze + timp pierdut si prea putine fapte. Evaluarea mandatului unui decident se face analizind evolutia indicatorii statistici ce reflecta bunastarea statului si a populatiei, nu dupa discursuri interesante si bune intentii.

    Un adevarat om de stat nu da vina pe "Ion" si "Gheorghe" pentru neimplinirile mandatului sau, ci isi asuma responsabilitatea actiunilor sale. Mai ales cind e raspunzator de numirea in puncte cheie a multor "Ion" si "Gheorghe" obtinuti din re-evaluari psdiste si semi-analfabeti cu afaceri dubioase.
    Incep sa cred ca unele reforme s-au facut avind ca scop binele camarilei PDL, nu binele public.
  • -1 (1 vot)    
    despre articol (Miercuri, 27 iulie 2011, 15:56)

    maria [anonim]

    Foarte slab articolul dvs ,d-le Tapalaga.Basescu nu da vina pe Ion si Gheorghe s i nici nu conteaza numele.El spune ca clasa politica nu face suficient de repede reformele necesare Romaniei.Ion si Gheorghe sint cei din opozitie care stau pe margine si pun piedica .sint cei din partidele din coal;itie care au intetresul de a nu se schimba nimic.Ce vreti sa faca Basescu?Are el vreo prerogativa,E cumva dictator?Poate sa faca singur ceva?Eu zic ca a facut ce nu s-a facut in 20 de ani.Poate ca si el le vrea pe toate dintro data.Ati luat-o pe urma lui CTP.Va pute tot.Toti dati lectii si gasiti numai incompetenti iar voi n-ati venoit niciodata cu nicio solutie.Aveti alternativa d-le Tapalaga.Votati USL.Lasati-i pe astia sa-i judece istoria ,la fel si pe Basescu.Votati bidonul gol ,d-le Tapalaga si o sa vedeti atunci competenti.Nu mai va enervati ca va facetoi singur rau. Mai e un an si se schimba calimera ,se da jos si presedintele si e o mare veselie ,ne pupam toti pe gingii.
    • 0 (4 voturi)    
      stimata comentatoare (Joi, 28 iulie 2011, 9:01)

      juanita banana [anonim] i-a raspuns lui maria

      este foarte dificil pentru multi consumatori de info politica, sa fie pi shentru.
      din ce vine intransigenta asta a comentatorilor ?
      din dragoste de partid sau... din simbrie ?
      caci, nimeni nu gandeste alb-negru.

      un jurnalist adevarat, echidistant, detasat, taman pe aceasta fasie din mijloc tre' sa stea.
      dl. tapalaga este cel mai incomod pe hotnews. si nu pentru ca n'ar sti ce se intampla, sau ar avea defecte de vedere...politica.
      este interesant ca, dv. cereti lui sa aiba alternative...
      va spun io o alternativa: votati NU pentru toti.
      cereti schimbarea legii electorale si introduceti alegerile preliminare.
      cereti ca_catindatu' sa locuiasca in circa electorala de cel putin 3 ani.
      astfel, la palatul ceausescu, vor ajunge cei pe care'i doriti.
      nu mai votati partide, votati oameni.
      in felul asta obligati partidele sa aleaga oamenii.
      caci despre asta vorbeste dl. tapalaga, despre oameni capabili.
      in sistemul actual, partidlele, TOATE, imping in fata catindatii pe criterii clientelare.
      asa, votatoru' merge la urne unde voteaza necunoscuti, oamenii partidului. o face, fie ca asa zice primarul, sau vecinul, sau militantul/activistul din cartier, sau un prieten care se vrea consilier, sau pen'ca primesc o galeata, geaca, pui, faina, ceas cu cuc..etc.

      ajutati'l pe votator sa voteze oameni cunoscuti, care au confirmat in comunitatea lui !
      numai asa se primeneste si se insanatoseste clasa politica.

      dar, normal, vorbe in vant.
      base e cel mai tare ! i'a ciuruit !
      pe partea ailalta, cand ponta apare, soarele rasare !
      tot, inainte !


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version