Inca un Razgandeanu? Inca o infrangere pentru Traian Basescu?

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 15 februarie 2011, 21:32 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Ceva abrupt a intervenit in relatia dintre presedintele Traian Basescu si premierul Emil Boc. Ceva a dat peste cap toate calculele. La prima discutie pe tema schimbarii premierului Boc, consumata duminica noaptea (13 februarie), liderii PDL si-au exprimat prin vot optiunea pentru un premier independent. Din informatiile HotNews.ro, din cei peste 50 de lideri prezenti, 47 au votat pentru. Inarmat cu acest vot, presedintele Traian Basescu avea asigurata, teoretic, sustinerea bazei partidului pentru schimbarea premierului Boc. A pierdut-o in doua zile. Insusi premierul Boc a schimbat foaia. Duminica parea sa-si accepte resemnat soarta. Azi s-a razgandit sau l-au razgandit altii.

Dupa intalnirea de duminica, toate relatarile presei si informatiile disponibile descriu un Emil Boc dispus sa demisioneze si un partid gata sa accepte un premier independent. Probabil ca Traian Basescu insusi s-a convins ca planul sau poate sa mai faca un pas si a cautat un independent la Banca Nationala. Dupa acest episod, au urmat alte intalniri cu liderii PDL, prelungite pana tarziu la Vila Lac 1. Nu e clar cand s-a impotmolit planul presedintelui si cine l-a blocat.

Cert este ca, marti dupa amiaza, la intalnirea cu parlamentarii PDL, Traian Basescu le spune glacial ca n-au decat sa mearga cu Boc daca asta vor, cu avertizarea ca se vor frige la alegerile din 2012 si ca risca sa piarda majoritatea in Parlament, daca nu merg pe mana unui premier independent. Dupa intalnire, premierul Boc devine cu totul alt om. Nu-si mai accepta resemnat soarta, despre premier independents pune nu e cazul sa discutam. Vine cu cifre, realizari, economia, vorba lui Tariceanu, aproape ca duduie.

Boc nu mai da nici un semn ca vrea sa plece. Dimpotriva, explica de ce mearga mai departe. Marea intrebare este: Cine l-a intors pe Boc? Ce l-a determinat sa respinga planurile lui Traian Basescu? A fost Blaga? A fost altcineva? A refuzat sa accepte ca pleaca invins tocmai cand revenirea economiei l-ar putea ajuta in cateva luni sa pozeze in marele invigator? De ce a refuzat argumentele "recredibilizarii partidului si guvernarii"? Doar din vanitate? N-a putut accepta ideea ca, dupa luni de sacrificii si umilinte, altcineva va culege laurii victoriei?

Discutiile nu s-au incheiat. Presedintele Basescu a anuntat ca numirea noului premier se amana pentru dupa congresul UDMR. Proababil in noaptea de marti, 15 februarie, si zilele care urmeaza, seful statului va cauta sa limiteze pierderile, sa refaca strategii. Cum o va face? Ce carti mai poate juca? Dupa infrangerea majora suferita marti, greu de intrevazut solutii de iesire din impas.

Traian Basescu a fost, in mod evident, lasat in offside de cativa lideri din PDL. In fond, de fostul sau partid, care a dat primele semne de rezvratire inca de la sfarsitul anului trecut. Ultimele evenimente sunt doar expresia vizibila a unui razboi subteran dus in ultimele intre Traian Basescu si garda veche pentru cotrolul partidului, urmate de constatarea ca Emil Boc are putine sanse sa-l invinga pe Vasile Blaga. In interviul acordat Romaniei Libere, seful statului a ridicat steguletul alb, invitand la impacare generala in interiorul PDL.

Ironia sortii: Dupa votul in cazul Pasat, Basescu a amenintat ca rupe relatiile cu partidul, dar ce constata astazi este ca partidul o rupe cu el. Daca ruptura se va adanci, spatiile de joc pentru seful statului se inchid.

Razgandirea lui Emil Boc seamana cu alta rasucire celebra. Calin Popescu Tariceanu anunta, in iulie 2005, ca va demisiona pentru a forta anticipate, dupa cum isi dorea atunci Traian Basescu.

S-a razgandit sau a fost razgandit, cert este ca Tariceanu n-a mai demisionat. Dupa razgandire, a intrat in conflict deschis cu Traian Basescu. La scurt timp dupa integrarea Romaniei in UE, in aprilie 2007, a scos PDL de la Guvernare. A mentinut PNL intr-o guvernare minoritara, cu doar 20%, pana in noiembrie 2008, avand sprijin parlamentar la vedere din partea PSD.

Razgandirea sa a accelerat ruperea unei grupari din PNL, condusa de Stolojan si Stoica, care au format in 2006 PL-D, partid care ulterior s-a topit in PDL.

Context: PDL se pregateste de alegeri interne, de schimbari importante la statut. Sambata, 19 februarie, va avea loc o sedinta decisiva. Una din modificarile importante are in vedere separarea functiei de premier de cea de presedinte de partid. Daca premierul Boc ramane prim-ministru, Vasile Blaga are deschisa calea catre sefia PDL. Boc nu va mai putea candida.

Pe 26-27 martie, UDMR isi va alege un nou lider. Intre timp, liderii PSD si PNL se intalnesc de zor cu liderii UDMR din teritoriu pentru a pune presiune pe liderii de la centru in vederea iesirii UDMR de la guvernare. Cu un Vasile Blaga presedinte la PDL,  cu Laszlo Borbley sef de facto in UDMR, cu Kelemen Hunor pe post de presedinte doar cu numele, presedintele Traian Basescu risca sa-si incheie rolul de presedinte jucator inainte de 2014.


Citeste mai multe despre   
















14110 vizualizari

  • -4 (92 voturi)    
    Un presedinte corect (Marţi, 15 februarie 2011, 21:47)

    adryan10 [anonim]

    Halal presedinte corect!
    • +15 (23 voturi)    
      Pour les connaisseurs... (Marţi, 15 februarie 2011, 22:19)

      eutuel [anonim] i-a raspuns lui adryan10

      HALÁL interj. Exclamație care exprimă admirația; bravo! ◊ Expr. (Fam.) Halal mie (sau ție etc.) sau halal să-mi (sau să-ți etc.) fie! = bravo! te felicit! să-ți fie de bine! – Din tc. halal.
      • +4 (12 voturi)    
        Dex-ul nu-l citeaza pe Caragiale! (Marţi, 15 februarie 2011, 23:17)

        sg [anonim] i-a raspuns lui eutuel

        Connaisseur-ii trebuie sa mai citeasca in romaneste si pe clasici.
        • -1 (17 voturi)    
          bingo (Miercuri, 16 februarie 2011, 0:10)

          sellerman [anonim] i-a raspuns lui sg

          nu mai te lega de postaci, pt ca o sa iti iei minusuri
      • -4 (14 voturi)    
        Bah, dar ce destept esti tu! (Marţi, 15 februarie 2011, 23:25)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui eutuel

        Ptiuu sa nu-ti fie de deochi!
      • +3 (7 voturi)    
        nu prea (Miercuri, 16 februarie 2011, 1:15)

        nu prea [anonim] i-a raspuns lui eutuel

        HALÁL interj. 1. (peiorativ.) bravo! (~! asemenea comportare.) 2. v. noroc!

        dar e bine sa vezi doar ce te intereseaza..
        • +4 (6 voturi)    
          Articol pt crestere increderii in Boc - HALAL (Miercuri, 16 februarie 2011, 10:35)

          MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui nu prea

          ”Exista DIVERSE OPTIUNI posibile
          pentru cresterea increderii in Guvern, nu doar schimbarea Premierului” - asa spunea
          ieri Presedintele.
          *
          O optiune e transformarea lui Boc din martoaga de povara
          in ARMASAR PUR SANGE.
          Chestia asta nu se poate face pe bune - dar
          prin mijloace specifice de propaganda - DA !
          *
          In această ordine de idei articolul este o capoopera de jurnalism rafinat:
          - Boc e (...hi,hi...) un rebel - e un al doilea Tariceanu , dar cu suflet bun si ingenuu ... insa anturajul lui Blaga l-a deturnat
          - Presedintele e inclestat precum Hercule in lupta cu cei foarte - foarte putini
          irecuperabili din PDL (exista si o majoritate lucida si loiala ...au acceptat imediat ideea Presedintelui ...dar anturajul lui Blaga i-a deturnat)
          - nici macar Blaga nu mai e vamesul acela rău de acum 3 zile de prin articolele Sabinei Fati; mai degraba se lasa loc pentru o reconciliere cu acest om care a fost candva
          extrem de valoros dar pe care anturajul lui Blaga i-a deturnat;
          - economia a inceput sa creasca ca in
          discursurile alea sincere cand ne priveste Videanu barbarbateste in ochi si nu ii tremura nici un muschi...(in ultimul trimestru din 2010 am avut deja o mica crestere...iar cele mai recente date ...spun ca in 2011 scaderea va fi mai mica decat se estimase...dupa logica mea daca am crescut in trimestrul 4 al lui 2010 ...ar urma ca in 2011 sa avem crestere... da pe mine nu ma prea duce mintea si deci nu voi putea
          fi Premierul tehnocrat)
          - basca un pic de remember bascalios - Tariceanu si (ha,ha...ce poanta buna ...) duduitul economiei ( dar despre Geoana care sărea vesel la ultiml tur - nimic, nimic ?)
          - basca usoara intoarcere a pustii
          spre UDMR
          - si falfairea pericolului comunistilor USL
          *
          Intoxicarea este evidenta.
          Nu se mai poate carpi un nou Guvern - abia daca poate fi tinut in viata acesta - cu Boc pe firma - astfel incat UDMR ul sa poata sa isi joace ultimele carti autonomiste , iar Presedintele sa poata butona
          • +1 (5 voturi)    
            Doar o vorba a mai spun (Miercuri, 16 februarie 2011, 11:19)

            MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

            Daca aveti cat de cat consideratie
            pentru Basescu - nu ii insultati
            inteligentza si nu va luati
            dupa afirmatiile lui; e adevarat ca
            pe fondul stresului nu mai e la fel de vioi ca in 2005 - dar n-o sa cred niciodata ca a vrut cu adevarat sa il schimbe pe Boc de la Guvern - e o gresala de care nu il cred capabil
            *
            Tintele lui Basescu au fost si raman:
            a) impiedicarea ajungerii lui Blaga
            la conucerea PDL si
            a prim) reinnoirea mandatului lui Boc si in fruntea PDL.
            Aici cred ca dă Basescu KIX.
            *
            Cei trei smekeri - Blaga, Berceanu, Videanu au fost inlocuiti de la ministere
            tocmai cu justificarea ca nu pot cumula
            si functii in Guvern și functii in conducerea PDL.
            Acum ei au preluat acest ”principiu” si il
            falfaie nemilos pentru a-l dizloca pe Boc
            din fruntea PDL (de-aia Blaga e si cel mai
            vocal in sustinerea ramanerii lui Boc ca premier....iar daca e premier...care nu poata candida la sefia PDL)
            *
            Boc in fruntea PDL era singura solutie
            pentru asigurarea unei coexistente in PDL a celor trei mari curente:
            curentul vamal,
            curentul Udrea (despre care Blaga zicea ca nu mai vrea fâțe in partid) si
            curentul reformist (care vrea sa bage celelate doua curente la zdup).
            Moliciunea lui Boc si interventia periodica
            a lui Basescu ar fi facut posibila convietuirea pana la alegerile din 2012.
            *
            Asa - cu Blaga sef la PDL - se poate spera doar la o sustinere in continuare a Guvernului Boc pana la finalul din 2012 (nu cred ca Blaga ar pactiza cu USL).
            Totusi linia Guvernului Boc nu ar mai putea fi dictata doar de la Cotroceni, iar UDMR ar fi nevoita sa-si mai restranga din proiectele obraznice.
            *
            Dezastrul celor doua orientari non-Blaga ar fi insa in 2012 cand se vor face listele de candidati. Poate baconschi sa mai rinda un loc eligibil, paote si Sever Voinescu - care ieri se gudura incredibil pe langa Blaga. Dar Roberta, Elena, Raluca si doamna aceea care il acuza pe Blaga ca a facut un smen cu gineri-su ...!?!
      • +1 (1 vot)    
        Peiorativ (Miercuri, 16 februarie 2011, 17:25)

        stefan [anonim] i-a raspuns lui eutuel

        halal să-i fie! expr. (peior.) să-i fie rușine!
    • 0 (10 voturi)    
      Presedintele incalca Constitutia (Miercuri, 16 februarie 2011, 9:10)

      andra [anonim] i-a raspuns lui adryan10

      amestecandu-se in treburile interne ale unu Partid.
      este un motiv foare bun de suspendare .
  • +23 (33 voturi)    
    Intrebarea este... (Marţi, 15 februarie 2011, 21:48)

    nume [anonim]

    Daca nu cumva forte oculte (a se citi mogulesti) au facut manevre prin PDL pentru ca acest scenariu sa se materializeze (Basescu scos pe tusa prin mecanism intern de partid). Un fel de "plan B" ca alternativa la (a nshpea) initiativa de suspendare care oricum nu prea are sanse).
    Ideea e de a urmari cine beneficiaza de pe urma procesului, nu mecanismele aparente si declaratiile publice.
    Avind in vedere backgroundul lui Blaga si a celorlalti implicati in procesul descris mai sus nu e greu de intrezarit natura comunisto-securisto-mafiota a masinatiei. (asemenea celei din cazul lui Tariceanu)
    • +4 (6 voturi)    
      este mai simplu decat pare.. (Miercuri, 16 februarie 2011, 5:14)

      mary [anonim] i-a raspuns lui nume

      Pai este vorba de prostie...

      Daca oamenii din filialele partidului au spus ca este bine sa fie un tehnocrat, cred ca acestia au mai multe argumente pentru ca sunt mai aproape de alegatori. Ei vad cel mai bine saracia si nemultumirea oamenilor. Punctul lor de vedere nu trebuie ignorat, ci din contra, trebuie sa aiba mai multa greutate

      Astia din parlament sunt dusi, nu isi vad decat buzunarele proprii si isi doresc cat mai multe privileghii, dar nici d...-cul nu ii mai alege.

      Boc este ca o frunzulita, cand pe stanga, cand pe dreapta. Nu a bagat de seama probabil jena imensa creata la ultimile discutii cu FMI-ul.

      Sunt evident solutii si ele trebuiesc puse in practica, chiar daca unora nu le place: tehnocratul ramane un om al rezultatelor si al pasilor hotarati, nu a celor care vor sa dea frumos pe sticla fara sa faca nimic...

      PDL-ul se indreapta spre prostia finala daca alege varianta politica si va duce cu ea Romania inapoi in comunism.

      Think twice before you make your decision!
      • 0 (4 voturi)    
        intradevar, e foarte simplu! (Miercuri, 16 februarie 2011, 10:44)

        costache [anonim] i-a raspuns lui mary

        Cand se vorbea de Klaus Johannis premier, domnul presedinte spunea ca nu e bine. Ca un independent e usor de manipulat de catre miseii de politicieni. Ca partidele trebuie sa-si asume...bla bla bla. In concluzie, s-a "razgandit" (a "reevaluat" ideea)! Independentu' nostru e mult mai bun ca independentu' lor. Asta-i tot! Restul e can-can...
        • +1 (1 vot)    
          Intradevar, tactica asta (Miercuri, 16 februarie 2011, 12:04)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui costache

          de schimbare, acum, a premierului politic cu unul independent pare intoarsa pe dos. Inchipuieti ca la inceputul crizei PDL-ul punea un premier independent. Acum putea face rocada cu un premier politic care zicea, uite va dau inapoi pensiile salariile, etcetera. Efectul politic ar fi fost maxim.
    • +3 (3 voturi)    
      nu e simplu (Miercuri, 16 februarie 2011, 7:47)

      prudent [anonim] i-a raspuns lui nume

      schimbare de premier implica reinvestire in parlament (236 voturi pentru). Daca unii de la PDL tradeaza, adio si Boc si [alt premier] si Basescu. Se zvoneste ca Blaga era inteles cu PSD si pt. o suspendare. E cam mare riscul (in timpce la o motiune de cenzura opozitia trebuie sa arate 236 voturi). Schimbarea sefului de partid e o treaba interna FARA RISC.
  • +20 (28 voturi)    
    nu cred (Marţi, 15 februarie 2011, 21:48)

    sucaa [utilizator]

    cred ca "razgandirea" vine de la UDMR...
    PDL-ul nu-l pierde doar pe base daca fac stanga imprejur. ei pierd cam totul.
    nu-si permit. la o motiune sunt pe muchie de cutit. base inca are oamenii lui in pdl care pot schimba votul la o motiune. ei stiu asta. nu pot inca sa se puna cu el.
    la o motiune trecuta base le da cu tifla si vor lua drumul pntcd-ului.
    ori sunt tampiti si-si merita soarta ori este vorba de altceva... vom vedea :)
  • +30 (36 voturi)    
    Concluzii pripite (Marţi, 15 februarie 2011, 21:50)

    Teo [anonim]

    Eu zic sa nu va grabiti, iarasi, sa trageti concluzia ca Traian Basescu iese de pe scena. Nu cred ca o va face, inca...
    • +13 (33 voturi)    
      Boc nu e Tariceanu (Marţi, 15 februarie 2011, 22:06)

      Teo [anonim] i-a raspuns lui Teo

      De asemenea, o sa vedeti ca Boc nu e Tariceanu. Are alta stofa; o sa intelegeti asta doar cand veti baga de seama ca nu a fost, in fapt si intentie, acel servil slujitor al presedintelui.

      Keep in touch...
      • +12 (70 voturi)    
        asa e (Marţi, 15 februarie 2011, 22:16)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Teo

        fata de Tariceanu, Boc e inexistent ca om politic, ca premier, ca lider de partid, ca OM, in general.
        • +4 (10 voturi)    
          da... (Miercuri, 16 februarie 2011, 4:56)

          calu verde de pe peretele verde [anonim] i-a raspuns lui srpc

          ... asa este Tariceanu a fost mare "HOMO" mai bine zis, ne-a tras-o la toti , fara deosebire de "gender"...
          • -1 (9 voturi)    
            he he .... (Miercuri, 16 februarie 2011, 9:07)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui calu verde de pe peretele verde

            nu la-m suportat pe tariceanu cand era prim ministru , un arogant plin de el , si vozganian la fel (de care aveam o parere buna pana atunci) .
            DAR : in comparatie cu liliputanu de boc si gasca lui (1,2,3...) guvernarea tariceanu erau mici copii la toate capitole ...
            astia au impus standarde noi de tupeu ,prostie si minciuna !!!


            concluzia e : cu trecerea anilor singura guvernare neregretata este guvernarea ciorbea ...
            acum sa vedem ce urmeaza dupa boc (exceptand vreun boc 6) .
        • +5 (11 voturi)    
          Tariceanu vs. Boc (Miercuri, 16 februarie 2011, 9:29)

          ion [anonim] i-a raspuns lui srpc

          Tariceanu e un mare om politic, aratos, bine tuns si imbarcat, care vorbeste bine limbi straine si CARE A FACUT TOATE PROSTIILE POSIBILE (deficit bugetar de peste 5% pe o crestere economica de 8%? cresterea numarului de bugetari si de agentii guvernamentale fara numar, fara numar, marirea punctului de pensie tot fara numar, fara numar). Practic marele om Tariceanu ne-a dus in criza in pielea goala: cu un deficit urias si cu niste dezechilibre structurale uriase (vezi doar deficitul la fondul de pensii de astazi, und e el Vosganian sa se jure cu mana pe barba ca ne ajung banii?)

          Boc e mic si cam pricajit, e cunoscut ca fiind carpa lui Basescu, e cam bleg in partid si aia mai grei il cam iau la misto, populatia nu da doi bani pe el.

          Dar piticul asta A FACUT CE A TREBUIT SA FACA, chiar daca lumea vrea sa il jupoaie: a taiat dur in cheltuielile bugetare, a reusit sa duca acordul cu FMI la capat si si-a asumat raspunderea pe cateva legi capitale in educatie, pensii, sistemul public de salarizare. A facut rau? Ia uitati la CDS-ul Romaniei in martie 2009 si astazi: atunci eram considerati ca fiind in pragul falimentului (CDS peste 500), acum suntem o tara mai sigura decat multe tari din vestul Europei (Grecia, Ungaria, Irlanda, dar si Italia sau Spania sunt mai nesigure decat noi, au un CDS mai mare)

          Da, acum Boc e considerat asa cum este. Dar mai vorbim peste cativa ani, cand Boc o sa fie reconsiderat.

          Pacat doar ca nu a iesit acum din scena. Inca un an la guvernare o sa il erodeze si mai mult, iar presa "prietena" are grija de asta.

          Boc trebuia sa preda stafeta. Era mai bine si pentru el, si pentru partidul lui si pentru Romania in general: astazi (repet, astazi!) marea majoritate a populatiei nu mai are incredere in guvernul asta. Orice masura buna e subminata de asta. Pentru relansarea economica e nevoie de incredere. Deci de alti oameni in guvern.

          P.S. Dar nu va faceti griji: aparent, din 2012 o sa avem "sansa" sa ajunga la putere Tariceanu&Co. O sa fie misto!
          • -1 (3 voturi)    
            T vs. Bou (Miercuri, 16 februarie 2011, 14:50)

            anonim [anonim] i-a raspuns lui ion

            Ha! Daca a taia fara discernamant niste venituri si a indatora Romania cum n-a mai fost vreodata inseamna ca a facut "ce-a trebuit sa faca", atunci nu ne ramane decat sa speram ca vin altii care fac ceea ce nu trebuie. Mai rau oricum n-are cum sa fie.

            In ceea ce priveste pe Tariceanu, daca-mi amintesc bine a fost singurul care s-a opus majorarii salariilor profesorilor cu 50%, in timp de Basescu si PDL-ul promova populist asemenea masura.
          • 0 (0 voturi)    
            citez (Miercuri, 16 februarie 2011, 21:05)

            SSS [anonim] i-a raspuns lui ion

            " a reusit sa duca acordul cu FMI la capat " - acordul de acum incepe... stai sa vezi ce misto o sa fie!
      • +7 (19 voturi)    
        . (Marţi, 15 februarie 2011, 22:26)

        radukku [utilizator] i-a raspuns lui Teo

        Nu stiu ce sa zic. Am citit carti si lucrari politice a lui Boc si mi se pare a fi un "animal politic" cel putin de calibrul lui Basescu. Poate servilitatea fata de Basescu a fost doar o strategie. Ramane de vazut.
        • +8 (16 voturi)    
          Confirm (Marţi, 15 februarie 2011, 22:41)

          Teo [anonim] i-a raspuns lui radukku

          Exact asta sugerez si eu. Intelegand cum bate vantul, nu avea nici un rost sa-si ude pantalonii...

          Pe de alta parte, un om integru - mai mult sau mai putin... - nu are nevoie de laudele televiziunilor pentru ceea ce a considerat necesar sa faca.
          Desigur, integru nu inseamna si competent, dar este mai importanta trasatura de caracter decat aptitudinea.
        • -3 (13 voturi)    
          pe bune? (Marţi, 15 februarie 2011, 23:30)

          laurentiucat [anonim] i-a raspuns lui radukku

          pai vezi ca in ultimii doi ani,cartile alea le-a facut praf.
          multe,din ce sustinea pe acolo s-au dovedit invers aplicate in pratica si sustinute in activitatea politica..cred ca nu ti-ai pus ochelarii sau ai tinut cartile deandoaselea.
        • -3 (9 voturi)    
          e buna gluma (Miercuri, 16 februarie 2011, 0:12)

          sellerman [anonim] i-a raspuns lui radukku

          m-ai facut sa rad amice, e chiar buna gluma asta cu strategia,
        • -1 (3 voturi)    
          animal... (Miercuri, 16 februarie 2011, 9:38)

          iva [utilizator] i-a raspuns lui radukku

          este si sobolanul cit despre politica consider subiectul mult prea serios ca sa ne permitem sa-l tratam cu atita usurinta.
    • +11 (21 voturi)    
      tind sa-ti dau dreptate (Marţi, 15 februarie 2011, 22:22)

      gheo [anonim] i-a raspuns lui Teo

      este mai curand o rebranduire si nicidecum o infrangere;
      mai tineti minte (aia de aveti varsta), divorturile din interes de pe vremea lui ceausescu?
      nu era permis sa detii 2 proprietati si sotii divortau desi ramaneau impreuna, revenea sotia la numele initial si inarmata cu noul buletin isi cumpara o locuinta... isi 'lua in spatiu' copiii, si acestia puteau primi 'repartizare' chiar in oras, nu mai erau trimisi la cucuietii din deal...
      la fel si acu', a venit momentul pentru divortul de Boc. fara un tzap ispasitor PDL nu va mai intra in parlament in 2012, Boc a fost tzapul inca de la inceput.
      asa e in tenis, unii sunt sacrificati pentru binele mai multora; e valabil si invers. Boc va divorta de Basescu si va pierde sefia guvernului pentru ca partidul sa-si mai revina in sondaje. aici sunt putini sacrificati pentru multi...
      partidul la randului lui, a scazut in sondaje pentru ca a furat cam cu aceeasi sarguinta precum PSD si PNL intr-o perioada de recesiune si au suferit cei multi pentru putini...
      e nevoie de o perioada de 'asimilare', lansand tema acum inseamna ca debarcarea lui Boc se va petrece cam in 4-5 luni; asa spune sociologia ca functioneaza psihologia multimilor...
      ceea ce s-a petrecut acum se numeste 'carlig'. s-a lansat o idee si s-a facut un scurt joc de glezne. va dura 2 saptamani pana va fi digerata de mentalul colectiv. va urma intriga, probabil sub forma unui schimb de replici 'taioase' intre Cotroceni si Guvern.
      n-am aprobat niciodata politica si mai ales politicienii; sunt total impotriva rezultatelor, adica starii in care se gaseste tzara din cauza lor.
      dar nu pot sa nu admir strategia lui Basescu; da dovada de inteligenta si cei care au conceput-o chiar se pricep la manipularea maselor.
      pot spune ca in momentul asta sunt mult peste psd si pnl, au sanse sa supravietuiasca acestei guvernari dezastruoase.
      oricum, oricine ar urma tot pentru a se imbogati vine la putere, nu de grija mea...
  • +23 (27 voturi)    
    Izolare (Marţi, 15 februarie 2011, 21:53)

    mithrill [utilizator]

    In clipa asta Presedintele pare parasit de toata lumea. O fi bine, o fi rau? Am senzatia ca domnii de la PDL au gasit tapul ispasitor, de fapt doi tapi: Basescu si Boc. Primul a fost presedinte pe toata durata crizei, pe al doilea par ca vor sa-l blocheze in functia de prim ministru...

    Om trai si-om vedea, dar acum pare ca domnii pedelei au cui sa dea pisica, in timpul campaniei.

    Ultima solutie pentru presedinte ramane mult trambitatul nou partid, realizat cu mobilizarea societatii civile. As risca sa spun ca urmeaza un razboi total, presedinte contra toata lumea... Dar sper sa n-am dreptate. :)

    PS. Si de-ar fi asa ce-am avea de castigat? Se intrevede partidul unic, dar si schimbarea clasei politice... ori reintoarcerea la interlopii nostri cei de toate zilele...
    • 0 (4 voturi)    
      saracul de basescu (Miercuri, 16 februarie 2011, 9:12)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui mithrill

      cum se face ca pana acum de fiecare date el sa luptat cu totii ... e un fel de margelatu al lumei politice (cel putin la scuipat semintze) .

      inca de pe vremea cand era in guvernul ciorbea se lupta cu toti .... apoi la primarie , apoi la alegeri in 2004 , apoi la alegeri in 2009 .... :D
      • +1 (1 vot)    
        :) (Miercuri, 16 februarie 2011, 15:43)

        Lolek [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Face omu' ce crede ca e bine, si are, la randul lui, o lipsa de respect pentru "autoritate" caracteristica mai degraba tinerilor.

        Inca imi pare bine intentionat. Then again, drumul spre iad parca era pavat cu intentii bune, nu?
  • +3 (73 voturi)    
    macar de-am scapa de el (Marţi, 15 februarie 2011, 21:58)

    romania [anonim]

    "presedintele Traian Basescu risca sa-si incheie rolul de presedinte jucator inainte de 2014. "

    nu are norocul Romania de asa ceva!
    de asta nu scapam cu una cu doua...din pacate.
    • -2 (6 voturi)    
      are dinti sanatosi (Miercuri, 16 februarie 2011, 9:12)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui romania

      si sa infipt bine in ciolan ;)
  • +8 (14 voturi)    
    scenarita la romani (Marţi, 15 februarie 2011, 22:03)

    obs. [utilizator]

    Da este clar suferim de scenarita.Eu sunt convins ca Emil Boc ii este fidel lui Traian Basescu.Cine crede ca la intalnirea lui Traian Basescu cu membrii PDL se face o tocmeala ca la piata se inseala.Daca PDL nu merge pe strategia lui Traian Basescu nu are sanse sa mai ramana la guvernare in 2012.De fapt un Berceanu nici nu ar fi foarte suparat el a reusit sa se mentina la conducerea filialei si are asigurat un post de senator si ca el mai sunt multi altii.Supararea multor lideri de la PDL nu vine de la proasta imagine a partidului ci de la faptul ca justitia a inceput sa nu mai fie influentata de politic.
    • -3 (13 voturi)    
      glumesti? (Miercuri, 16 februarie 2011, 0:01)

      sellerman [anonim] i-a raspuns lui obs.

      chiar glumesti cu „justitia a inceput sa nu mai fie influentata de politic ” , justitia este 90% condusa si dirijata de politic....
      • +4 (6 voturi)    
        justitia (Miercuri, 16 februarie 2011, 8:44)

        obs. [utilizator] i-a raspuns lui sellerman

        Asa dirijata ca un primar pdl este condamnat,altul a fost in arest preventiv,pentru un parlamentar se cere arestare preventiva,prim procuror la sibiu arestat preventiv sunt numai cateva exemple.Dar pe langa scenarita mai suferim si de efectul de turma.Daca unii lanseaza si manipuleaza aceasta teorie din interes o luam si noi ca prostii.
    • -3 (7 voturi)    
      glumesti? (Miercuri, 16 februarie 2011, 0:08)

      sellerman [anonim] i-a raspuns lui obs.

      chiar glumesti cu justitia a inceput sa nu mai fie
    • -3 (7 voturi)    
      glumesti? (Miercuri, 16 februarie 2011, 0:08)

      sellerman [anonim] i-a raspuns lui obs.

      ba
  • +22 (52 voturi)    
    USL-ul (Marţi, 15 februarie 2011, 22:04)

    razginboc [anonim]

    Daca pica Boc, Basescu va trebui sa faca ce scrie in constitutie: sa numeasca un prim ministru desemnat de partidul sau alianta cu cele mai multe voturi in parlament adica USL
    • +5 (9 voturi)    
      dar (Marţi, 15 februarie 2011, 23:35)

      george [anonim] i-a raspuns lui razginboc

      Partidul sau alianta de partide nu cu cele mai multe voturi ci cu peste 50% din voturi. Asa scrie constitutia, majoritate absoluta. Pune mana si citeste constitutia inainte de a scrie balarii.
      Si in plus, acea alianta trebuie sa fi fost inscrisa la tribunal inaintea alegerilor nu dupa. Multi din cei care au votat PNL nu ar vota niciodata o alianta PNL-PDSR. O astfel de alianta post electorala inseamna tradare pentru multi care au votat PNL. Daca vor fi alegeri anticipate si ASL castiga peste 50% din voturi Basescu e obligat de constitutie sa numeasca un PM din ASL. Altfel poate sa numeasca ce prim ministru vrea. Asta e constitutia lui Iorgovan
    • +6 (8 voturi)    
      daca pica EMIL BOC (Marţi, 15 februarie 2011, 23:37)

      obs. [utilizator] i-a raspuns lui razginboc

      Gresit, nu asa scrie in constitutie.Citeste Constitutia si apoi poti sa faci comentarii.
    • +2 (8 voturi)    
      corect ar fi asa (Miercuri, 16 februarie 2011, 0:03)

      obs. [utilizator] i-a raspuns lui razginboc

      Presedintele face nominalizarea de prim ministru desemnat si nu partidele sau aliantele.
      • -1 (3 voturi)    
        pai ce naiba , doar e monarhie ! (Miercuri, 16 februarie 2011, 9:15)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui obs.

        sau dictatura ... nu ?

        nu ar fi bine sa numeasca el si parlamentarii ?

        deci du-te in china (sunt indulgent) daca vrei sa traiesti in astfel de tara !
        • +1 (1 vot)    
          dictatura? (Miercuri, 16 februarie 2011, 17:00)

          obs. [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          Nu Constitutia e raul din Romania ci diletantismul multora,sistemul clientelar,nepromovarea valorii acolo unde e.
    • +1 (3 voturi)    
      ai citit... (Miercuri, 16 februarie 2011, 8:39)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui razginboc

      ... Constitutia? sau iti place sa te auzi vorbind singur?
    • 0 (0 voturi)    
      gresesti (Joi, 17 februarie 2011, 13:18)

      saladin [anonim] i-a raspuns lui razginboc

      numai daca USL era inscrisa la tribunal la data alegerilor era obligat Basescu sa numeasca un premier de acolo, asa numeste pe cine vrea muschii lui, citeste din nou articolul de Constitutie si nu mai lansa baloooane...
  • +19 (23 voturi)    
    . (Marţi, 15 februarie 2011, 22:06)

    radukku [utilizator]

    E foarte simplu: daca Boc pleaca, pleaca de tot din politica avand in vedere contextul actual. Daca mai ramane e foarte posibil ca - pana la alegerile planificate - Romania sa isi revina cu cresteri economice trimestriale sau chiar anuale de 3-6%, iar pentru asta e nevoie ca Boc doar sa stea si sa nu faca nimic, totul o sa mearga de la sine. Ar fi o cretinitate pentru viitorul politic si cariera lui Boc daca isi da demisia acum, dupa ce a trecut cea mai grea faza a crizei.
    • +24 (50 voturi)    
      sweet dreams (Marţi, 15 februarie 2011, 22:19)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui radukku

      3-6% cresteri? daca bocul reuseste o stagnare sa fim fericiti!
    • 0 (4 voturi)    
      @radokku (Marţi, 15 februarie 2011, 23:34)

      nu_conteaza. [utilizator] i-a raspuns lui radukku

      Pai tocmai asta e problema maestre, astia stau si nu fac nimic pentru ca nu ii duce capul!
      Cica asta e reforma statului ce fac astia acuma!
    • +1 (1 vot)    
      Nu cred ca se mai poate asta (Miercuri, 16 februarie 2011, 10:55)

      ion [anonim] i-a raspuns lui radukku

      Cresterea economica o sa fie, dar o sa fie mult mai mica in 2011. Nu se va simtii cu adevarat decat din 2012-2013 in buzunarele oamenilor. Boc nu va castiga nimic din asta. O sa castige masiv din asta guvernul instalat la final de 2012, care "ne-a scos din criza". Nedrept, dar cam asa o sa fie.

      Boc acum are un nivel de incredere de 10%. Dupa 2011 imi este ca o sa ajunga la 5%. Cred ca era mai bine pentru el sa se retraga la partid si sa lase pe altul la guvern. Mi se pare practic imposibil sa faca ceva in 2011 ca sa creasca in nivelul de incredere. Poate doar sa se transforme in Superman sau Bruce Willis si sa salveze planeta. Dar sansele sunt un pic cam mici..
  • +14 (16 voturi)    
    Intrebare: (Marţi, 15 februarie 2011, 22:15)

    Babuta [anonim]

    Si cu coruptia, maica.... cum ramane?
  • -4 (10 voturi)    
    lasa Dane, ca este bine cu Boc (Marţi, 15 februarie 2011, 22:34)

    costica [anonim]

    E bine, bine, e foarte bine!!!! Vad in jurul meu numai oameni care nu mai pot de bine!! O Romanie intrega explodand de bine!!! E bine !!!!! Doamne fereste de mai rau!!!
  • -2 (10 voturi)    
    Bravo! (Marţi, 15 februarie 2011, 22:51)

    florin [anonim]

    Domnule Tapalaga, va multumesc pentru redarea optimismului! Credeam ca nu mai scapam de ciuma.
    Va doresc numai ganduri bune!
    • +2 (8 voturi)    
      santier (Marţi, 15 februarie 2011, 23:40)

      marius__ [utilizator] i-a raspuns lui florin

      probabil esti un comunist care munceste pe santier, sa-ti stea in gat uleiul si faina pe care o sa le primesti la alegeri
  • +6 (8 voturi)    
    PDL (Marţi, 15 februarie 2011, 22:52)

    noname [anonim]

    Va inselati.
    Boc nu e Tariceanu.
    In alta ordine de idei. Orbiti de putere si lipsiti de intuitie politica, manati de orgolii si interese meschine, majoritatea parlamentarilor PDL precum si sefii filialelor judetene nu intrevad potentialul dezastru care ii pindeste de dupa colt.
    Niste dobitoci care nu doresc decat o bucata de ciolan cat mai gustoasa si care cu prima ocazie vor trece in barca uslasilor.
    Una peste alta, sa asteptam derularea evenimentelor urmatoare, care vor avea o importanta covarsitoare.
  • +10 (12 voturi)    
    atentie: BOC nu este Tariceanu (Marţi, 15 februarie 2011, 22:56)

    bizonul [anonim]

    Cred, ca de data asta si dl. Tapalaga a luat plasa cu analiza; Basescu a reusit sa ii deruteze pe absolut toti, intrucit, parerea mea, Basescu NU vrea sa scape sub nici o forma de Boc.
    • +4 (4 voturi)    
      Scenarita (Miercuri, 16 februarie 2011, 11:16)

      Doran [utilizator] i-a raspuns lui bizonul

      Aceasta e boala ultimelor zile in mass-media. Ati remarcat corect. Toti au luat plasa. Subiectele titrate erau pure speculatii. Vuvuzelele de la Irealitatea si Antene fierbeau pe holuri ca nu pot intui miscarile presedintelui Basescu. Vad ca nu face nimeni erata la presupusa demitere a lui Boc. Traian Basescu e mai abil decat ar vrea opozitia. Suntem pe drumul bun!
  • +1 (1 vot)    
    Posibilitate... (Marţi, 15 februarie 2011, 22:58)

    Dan D. [utilizator]

    Daca Boc e degrevat de functia de prim-ministru ca sa se poata ocupa de alegerile interne?! Doar o ipoteza, ca sa nu pornim cu concluziile intii...
    • -2 (6 voturi)    
      Nedumerire .. (Marţi, 15 februarie 2011, 23:45)

      straton [anonim] i-a raspuns lui Dan D.

      In toata aceasta poveste viata noastră unde e ?
      Ştiu domnii Băsescu şi Boc la cât se ridică întreţinerea pe ianuarie ? Ştiu ei cât este kg. de cartofi?
      Dacă ar fi români şi s-ar gândi la oamenii simpli , la cei ce i-au votat, ar lăsa interesele personale şi de partid şi ar limpezi odată apele.
      V orbim de răzgândirea unor persoane dar uităm de balansarea unui întreg partid de pe stânga pe dreapta , PD-ul, şi ar fi timpul ca lucrurile să intre în normal , PSD, PD, .....pe stânga PNL, PNTcd, PC pe dreapta.
      Nu pot să cred că P. Roman , Stolojan , T Melescanu , sunt liberali , ca Boc , Băsescu , sunt de dreapta
      • 0 (0 voturi)    
        nu poti crede.... (Miercuri, 16 februarie 2011, 9:52)

        iva [utilizator] i-a raspuns lui straton

        pentru ca de fapt toti sint ...... comunisti.
      • 0 (0 voturi)    
        Dilema romaneasca... (Miercuri, 16 februarie 2011, 15:33)

        Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui straton

        Asha cum nici dumneata nu esti in stare sa intelegi oamenii politici, asha nici ei nu te pot intelege pe dumneata. Nu uita ca si ei sint la fel de "romani" ca si tine si ca mine, nu au un creier in plus. Din pacate, chiar daca sint in acelasi partid unii sint mai "romani" decit altii, asha ca facem ce stim noi mai bine, unu trage stinga si altul trage dreapta.
  • +7 (7 voturi)    
    de data asta (Marţi, 15 februarie 2011, 23:18)

    ro [anonim]

    Tăpălagă s-a cam pripit cu concluziile

    ardeleanu' nu e grec
  • +10 (10 voturi)    
    Ce invataminte tragem din acest articol (Marţi, 15 februarie 2011, 23:30)

    judex [anonim]

    1) In lipsa unui mecanism fiabil de selectare a informatiilor, logica singura ii impinge spre concluzii eronate chiar si pe cei mai buni analisti politici (cred ca este primul articol al lui DT gresit in proportie de 90%)
    2) Scena politica este bombardata informational de ambele tabere cu scenarii menite sa testeze atat adversarii cat si populatia (noroc ca sunt doar doua surse, iata inca unul din efectele benefice "bipolarizarii" scenei politice).<br>
    <b>Solutia:</b><br>:
    Selectarea vocilor adevarate din noianulde zvonaci devine instrumentul de baza al reporterului (oare va duce selectia asta si la sfarsitul TV de tip tabloid -RTV, A3, OTV - in care rromeala inlocuieste discutia, iar staborul justitia ?).
    • 0 (6 voturi)    
      precizari (Miercuri, 16 februarie 2011, 0:54)

      Dan Tapalaga [anonim] i-a raspuns lui judex

      Nu scriu niciodata dupa ureche, impresionist. Ma bazez doar pe informatii verificate. Mai scap uneori mici imprecizii, dar mi se intampla destul de rar. Cam acelasi lucru, dar ceva mai detaliat, il spune Lili Ruse in Gandul, la o ora distanta de informatiile pe care le citesti in comentariul meu. Lili e un ziarist excelent, cu surse foarte bune. M-as mira sa gresim amandoi atat de flagrant cum zici. Detaliile suplimentare aflate de Gandul le poti citi aici

      http://www.gandul.info/politica/cum-l-a-pacalit-boc-pe-basescu-de-ce-nu-vrea-blaga-sa-fie-prim-ministru-exclusiv-7987970

      Dar, daca ai alte info, poti sa le spui aici. Cu teorii fara argumente nu prea am ce face. Daca ne spui care sunt informatiile tale, le putem verifica.
      • -1 (5 voturi)    
        dar in afara de guristii politici... (Miercuri, 16 februarie 2011, 5:30)

        mary [anonim] i-a raspuns lui Dan Tapalaga

        Din nefericire pentru unii, tocmai guristii din partide nu mai inteleg nimic din ceea ce este in jurul lor si de aceea gresesc...

        Asa ca mai bine faceti analize pe ceea ce discuta fraierii in piata ca s-ar putea ca acestia sa fie mai aproape de adevar decat ceilalti...

        Basescu de aceea i-a surprins pe cei mai multi, pentru ca a cascat urechile si ochii la ce se intampla in piata, poate il mai ajuta si altii sa asculte si sa vada...

        Asa ca succese in analiza politica numai sa nu uitati ca puterea nu este la guristii politici ci la gloata aia de afara, din piata, de fraieri...

        Asta daca vrem regim democratic, daca nu ...
      • 0 (2 voturi)    
        Spin, domnu' Dan, spin... (Miercuri, 16 februarie 2011, 8:35)

        don giovanni [anonim] i-a raspuns lui Dan Tapalaga

        1. Ce trebuie bagat sub pres cat mai repede? Vamile cumva?
        2. Ce explicatie ai domnu' Dan pentru fetele zambitoare, cu ranjete pana la urechi, ale lui Basescu, Udrea, Toader, Oltean si restul, ieri. la Palatul Parlamentului? Poti face o analiza, domnu' Dan, ca sa stim sa 'ne radem' si noi? Wag the dog!
      • +4 (4 voturi)    
        se intampla sa gresim (Miercuri, 16 februarie 2011, 8:39)

        barbulautaru [anonim] i-a raspuns lui Dan Tapalaga

        Domnule Tapalaga,va apreciez foarte mult comentariile.Sunt convins ca ceea ce afirmati in legatura cu sursele ce le detineti este adevarat,dar la fel de adevarat este ca va puteti insela.Ceva imi spune ca de data aceasta ati dat gres.Argumentul meu este legat de faptul ca Presedintele Basescu este suficient de matur sa poata evalua (singur sau cu echipa) o situatie.Ceea ce nu stim noi sunt detaliile,ori tocmai acestea ofera masura unei hotarari.Sunt sigur de bunele intentii pe care le exprimati cu consecventa,dar asa cum cerem maleabilitate altora este bine sa o avem si in propriul bagaj.Si pentru a fi in ton cu cele spuse in fraza de mai sus,imi cer scuze daca asertiunea mea este eronata.
      • +1 (1 vot)    
        La razboi - ca la razboi (Miercuri, 16 februarie 2011, 14:23)

        judex [anonim] i-a raspuns lui Dan Tapalaga

        Dan, o simpla evaluare gresita (cum cred in continuare ca este articolul asta) nu sterge admiratia mea pentru jurnalistul de exceptie Tapalaga. Eu am vrut sa punctez cu totul altceva. Iti aduc aminte ca, in timpul razboiului, nemtii au crezut pana in ultima clipa ca aliatii vor debarca in Sicilia (si ei aveau informatia din mai multe surse...). Eu cred insa ca vanzoleala de azi marcheaza tipul de comunicatie politica practicat in acest moment de politicienii din TOATE partidele (ca raspuns, probabil, la strategia de comunicare prin manipulare practicata de o parte a spectrului ppolitic)
    • 0 (2 voturi)    
      Corect (Miercuri, 16 februarie 2011, 11:19)

      Doran [utilizator] i-a raspuns lui judex

      Felicitari! Esti un profesionist. Nu doar Tapalaga a gresit ci toti cei care au intrat in jocul opozitiei. Presedintele le-a tras clapa
  • +4 (10 voturi)    
    Revenirea economiei (Marţi, 15 februarie 2011, 23:32)

    nu_conteaza. [utilizator]

    Ce ma? Revenirea economiei? Care economie?
    Ma doare stomacul de ras....
  • +11 (11 voturi)    
    cheia este la udmr (Miercuri, 16 februarie 2011, 0:40)

    vero [anonim]

    Am impresia ca ignoram singura informatie pretioasa: discutiile se reiau dupa alegerile din UDMR. Deci cuiul este UDMR-ul.
    Inseamna ca UDMR-ul a pus conditia sa ramana Boc, actualul guvern si actuala coalitie si stiti de ce? Din cauza legii minoritatilor, pe care o asteapta ca pe painea calda, iar Boc le-a promis-o; si fiind 'mnealui ardelean se va tine de cuvant. Nu stiu ce prevede legea respectiva, dar, dupa cum o asteapta de infrigurati, cred ca e groasa. Asa ca nu le convine nicio schimbare acum, trebuie sa-si vada sacii in caruta mai intai. Pe urma vor trece senini si domoli la uslasi.
  • 0 (6 voturi)    
    boc foc ioc (Miercuri, 16 februarie 2011, 1:01)

    ovidiu35 [anonim]

    shenghen -ul ni l-a luat coruptia si spaga
    poate ca cineva plateste pentru asta cu capul
    tot m-am gandit dar singura rima e blaga
    caci
    pe boc nu il razgandeste... nici dracul!
  • 0 (0 voturi)    
    Mitica Popescu - D`ale electorale. (Miercuri, 16 februarie 2011, 3:16)

    Alba ca Zapada [anonim]

    http://www.youtube.com/watchv=vuNcORYtW5I&feature=related
  • -1 (3 voturi)    
    Eu il sustin pe Boc (Miercuri, 16 februarie 2011, 6:37)

    Jeu [utilizator]

    Eu unu ii dau dreptate lui Boc si sincer nu-l inteleg pe Traian Basescu. In mod normal de un premier independent avea nevoie PDL in perioada de criza cand s-au facut taierile, acum dupa ce economia incepe sa mearga il schimbi pe Boc si pui altul care sa culeaga roadele? Fiti convinsi ca acest nou ipotetic premier independent ar fi laudat de opozitie si ridicat in slavi iar Boc ar fi efectiv ingropat cu tot cu PDL. Cresterea economica din ultimul trimestru si cea de anul acesta care va urma sunt foarte foarte sanatoase fiindca se face in lipsa consumului si a increderii populatiei plus ca este contra minciunilor si dezinformarilor televiziunilor mogulilor Felix si Nus care fac tot posibilul ca romanii sa-si piarda increderea in economie ca sa scada consumul respectiv productia industriala, fac sa creasca inflatia prin dezinformarile lor despre cresteri ipotetice de preturi etc. Pai eu sunt convins ca in contextul in care increderea populatiei in economie va reveni, coroborat cu ceea ce se intampla acum in vami in bine astfel incat va fi mult micsorata concurenta neloiala care li se face romanilor prin introducerea fara acte a tot felul de legume si fructe ieftine, ce ar conduce zic eu la o crestere a agriculturii romanesti, am putea avea in 2011 o crestere de 4-5 la suta iar in 2012 de 7-8 poate chiar 10 la suta. Deci in conditiile astea Boc are toate motivele sa ramana pana la sfarsit si eu ii dau dreptate, de ce sa fie el ala sacrificat?
    • -1 (1 vot)    
      ei au mai vrut (Miercuri, 16 februarie 2011, 16:35)

      xy [anonim] i-a raspuns lui Jeu

      sa-l impinga afara si la remanierea de toamna trecuta, cand se punea problema demisiei lui Boc, atunci din alt motiv, ca nu merg reformele destul de ferm. este foarte interesant cum a explicat atunci Elena Udrea lucrurile, fara s-o spuna pe sleau:
      http://www.revista22.ro/b259sescu-ar-fi-putut-impune-demisia-lui-boc-dac259-ar-fi-vrut-8812.html

      oricum sunt de acord ca Boc nu merita sa fie tratat ca un pion de sacrificiu, il folosesti la greu si-l arunci, si nici infierat ca e un nou Tariceanu care se agata de putere sau ca s-a vandut antireformistilor din partid (care by the way sunt departe de a fi prietenii sau admiratorii lui).
  • +1 (1 vot)    
    pt. dl. Tapalaga (Miercuri, 16 februarie 2011, 7:24)

    Gabi [anonim]

    Buna ziua domnule Tapalaga. Va rog frumos sa imi spuneti si mie cand domnul Boc a spus ca demisioneaza, deoarece paralelismul facut intre tariceanu si dl. Boc nu il inteleg. Va multumesc.
  • 0 (2 voturi)    
    funia (Miercuri, 16 februarie 2011, 7:47)

    vlad [anonim]

    Se strange funia in jurul gaturilor politicienilor cu dosare, datorita amendamentelor din mica reforma a justitiei. Eu aici vad tot tontoroiu. Plus fortarea de catre Presedinte a unui nou tip de guvernare axata pe investitii cu mai putina clientela politica, mai transparente. Poate sunt un visator...Greii PDL cu armata de baroni din teritoriu simt ca sunt pe cai mari, macar cateva luni, ca sa-si umple pusculitele cu bani europeni. De cealalta parte, frica de DNA-ul lui Morar si foamea de bani actioneaza orbeste. Ce a zis Antonescu: o figura independenta nu va schimba nimic (apropos de propriul sau proiect Johannis...)
  • 0 (2 voturi)    
    Graba (Miercuri, 16 februarie 2011, 8:58)

    Marius Ogrean [anonim]

    Eu cred ca va grabiti, domnule Tapalaga.
    Mai este timp pana la congresul UDMR sa se intample multe. Ce castiga PDL daca se leapada de Traian Basescu?
    • 0 (2 voturi)    
      Independenta politica, (Miercuri, 16 februarie 2011, 9:32)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Marius Ogrean

      la nivel de executie, guvernare.
  • 0 (2 voturi)    
    Boc a ales BVB (Miercuri, 16 februarie 2011, 8:59)

    aura [anonim]

    "Două opţiuni au stat în faţa conducerii PDL şi a parlamentarilor partidului, la reuniunea de marţi seara, de la Palatul Parlamentului: demisia întregului Cabinet şi formarea unuia nou sau remanierea Executivului. A învins detaşat a doua opţiune, susţinută de premierul Emil Boc şi de greii Blaga - Videanu - Berceanu. "(Gandul - 2.09.2010)

    "Elena Udrea: Traian Băsescu şi-ar fi dat demisia de la Guvern dacă ar fi fost în locul lui Emil Boc."(Rev22- 8.09.2010)
  • +1 (1 vot)    
    boc vs tariceanu (Miercuri, 16 februarie 2011, 9:01)

    luxembourg [utilizator]

    Boc <Tariceanu si la propriu si la figurat. Pe vremea accee economia chiar mergea (per. de boom in toata lumea) dar acum cresterea asta firava (e adevarat ca este criza in toata lumea) este foarte departe de cresterile din europa
  • +1 (3 voturi)    
    Cat de credibile sunt sursele astea? (Miercuri, 16 februarie 2011, 9:28)

    Dana43 [utilizator]

    De cateva zile incoace auzi doar despre "teoria conspiratiei". Nici autorul de fatza si nici altzii nu citeaza "surse" credibile, ci doar anonime, dupa care vine o tona de speculatzii. deja e plicticos tot acest "exercitiu" de presupuneri. Mai draga presa, ai uitat ca prima ta datorie este stirea? Aia verificata temeinic din minim 3 surse? Incetatzi cu zgomotul! Dati stiri.
  • +1 (1 vot)    
    Deocamdata doar speculatii (Miercuri, 16 februarie 2011, 10:20)

    Sile [anonim]

    Cjhiar daca sunt bine facute. Nu sunt fan Basescu, dardaca in P D L va invinge ramura antireformista, vor dispare si ei de pe scena politica mai curind sau mai tirziu. Fara reforme reale Romanika nu poate fi scoasa de sub perfuzii si sa vietuiasca normal. O zi buna !
  • +1 (1 vot)    
    domnule Tapalaga ... (Miercuri, 16 februarie 2011, 10:45)

    alt adrian [anonim]

    as dori o clarificare : suspendarea presedintelui, de catre Parlament, nu trebuie ratificata prin referendum ? si daca da, de ce sunteti asa convins ca presedintele isi va incheia mandatul inaintea lui 2014 ? chiar credeti ca vointele asa-zisilor lideri, fara culoare politica, ma pot face sa votez , cu ochii inchisi, pentru suspendare ?
    • -1 (3 voturi)    
      Atentie ! Dl Tapalagă nu spune despre SUSPENDARE (Miercuri, 16 februarie 2011, 12:40)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui alt adrian

      Articolul se incheie așa:
      ”Traian Basescu risca sa-si incheie rolul de presedinte jucator inainte de 2014.”

      Cred ca domnul Tapalagă evoca o altă
      variantă decât suspendarea.

      Probabil ipoteza in care USL, UDMR
      si PDL-Aripa Blaga ar forma o monstruoasa coalitie in Parlament / cu Guvern aferent / torpiland intregul proces de reformare a statului
      si transformandu-l pe Traian Basescu intr-un ostatic de lux la Cotroceni
      (eu personal nu cred insa ca s-a nascut
      cineva care sa il anihileze pe TB prin mijloace legale)
      *
      As paria ca autorul articolului cunoaste foarte bine detaliile procedurii de suspendare si este convins ca majoritatea covarsitoare a poporului
      este alaturi de Presedintele său.
      Numai mercenarii lui Felix isi pot inchipui ca
      poporul s-a saturat pana la
      ingretosare de imaginea lui Basescu si astepta
      cu nerabdare sa-l trimita la pubela istoriei.
  • 0 (0 voturi)    
    prea multe intrebari (Miercuri, 16 februarie 2011, 11:09)

    victor L [anonim]

    aveti prea multe intrebari, dle Tapalaga, si ma tem ca le formulati in necunostiinta de cauza.
    Sursele nu pot fi si ele necredibile?
    Oricum, acceptati ca mai dati si dvoastra in bara.
    Ce motive aveti sa credeti ca era benefica plecarea lui Boc si venirea "independentului salvator"?
    • +1 (3 voturi)    
      Calculul e simplu. (Miercuri, 16 februarie 2011, 11:38)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui victor L

      Uite, de exemplu, marirea asta cu 15% a salariilor bugetarilor. Cum au vazut-o oamenii: Boc ne-a luat Boc ne-a dat, insa mai putin decat ne-a luat, si guvernul e in continuare privit pe minus Daca era alt premier care sa faca aceasta marire era privit deja pe plus de catre populatie.
      • -1 (3 voturi)    
        pentru @Constantin (Miercuri, 16 februarie 2011, 12:44)

        victor L [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        domnule, esti mortal; eu daca sint propus prim ministru o sa dau 16%, dar meritul ramine tot al guvernului care a facut sa fie posibila marirea asta.
        Nu-l vrei pe Ponta ori Crin la palatul Victoria? ca astia o sa ne dea ca nu-i doare gura.
      • 0 (2 voturi)    
        Aha ! O mica ghidusie tactică ! (Miercuri, 16 februarie 2011, 12:46)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Doar ca luatul (25%) a fost decis si anuntat
        nu de Boc , ci de Basescu. Pe 6 mai 2010.

        Acum cand se dau inapoi niste 15% ,
        daca era alt Presedinte care sa faca această marire, era privit deja pe PLUS de catre populatie.
  • 0 (4 voturi)    
    Sa mai si radem... de Basescu (Miercuri, 16 februarie 2011, 11:56)

    Iancu Jianu [anonim]

    Uite o butada interesanta:
    Traienel a luat-o peste bot de la Boc.
    Nu-i asa ca-i tare?
  • +2 (4 voturi)    
    10 ani cu Basescu!!!!!!! oribil!!!! (Miercuri, 16 februarie 2011, 15:29)

    oarescare [anonim]

    ce bine ar fi sa i se termine lui Basescu mai repede de 2014 mandatul de presedinte!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Presedinte jucator = Tradator de tara (Miercuri, 16 februarie 2011, 19:28)

    valisa [utilizator]

    asta este regele nostru care isi doreste sclavi in romania si nu le da peste bot americanilor cu codul muncii. nu spun ca sindicalistii sunt sfinti. nicidecum. dar sa nu imi spuna mie acest "jucator" ca nu a stiut pana acum de toate faradelegile din tara asta. de ce tocmai acum (cand se dezbate problema codului muncii si legiferarea sclaviei) s-a gandit sfintia sa deschida procese cu sindicalistii? tocmai ca sa nu se mai poata organiza proteste pentru legile antinationale pe care le sustine sfintia sa regele, tradator de tara.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version