Isarescu. Si cateva teme de gandire pentru Antonescu

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 13 ianuarie 2011, 18:53 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Mugur Isarescu s-a trezit subit dintr-un fel de adormire si promite o prezenta mai vie in spatiul public. Prin tot ce a spus in interviul difuzat miercuri seara de TVR, guvernatorul BNR a girat, cu una sau doua exceptii, masurile luate de guvernul Boc. Printr-o expunere in cifre seci, prin moderatie, prin explicatii simple si credibile, a aruncat in ridicol armatele de urechisti galagiosi de la TV,  putere sau opozitie. Cam asta a spus: ca sacrificiile au fost inevitabile, ca probleme economiei Romanesti au origini intr-o serie de politici publice gresite din ultimele doua decenii, ca drumul este corect si trebuie continuat fara ezitari. Pe ici, pe colo, cuvinte cheie ca modernizare sau teme majore ca dezechilibrul din fondul de pensii gasiti si la Traian Basescu.

Din punct de vedere politic, iesirea sa a insemnat un evident transfer de credibilitate catre presedintele Basescu si PDL, pe langa mesajele economice de incredere si optimism moderat. Guvernatorul BNR comite rar gesturi politice ostentative.

De ce le face acum? Ce-l determina, pe nepusa masa, in absenta vreunei urgente care sa justifice intensificarea comunicarii, sa anunte ca va iesi mai des si ca "important e dialogul public"? Iesirea sa din tiparul obisnuit si cateva semne firave indica o perspectiva: Isarescu ar putea juca, pe viitor, un important rol politic. A fost intrebat la TVR daca se vede premier. Nu parea interesat. Nu l-a intrebat insa nimeni daca se vede candidat sau implicat, intr-un fel sau altul, in politica.

Dragos Paul Aligica, unul dintre redutabilii strategi ai dreptei, un bun cunoscator al bucatariei interne din PDL, pare sa scape azi ceva intr-o foarte interesanta discutie online cu cititorii Contributors.ro:

"Ce se intampla in masurarea pentru alegerile prezidentiale este hilar. Stim ca Antonescu are acum vreo 27%, Ponta 24% si Basescu 16%. Da, Basescu! Basescu intra in masurari desi nu va candida. Pentru ca PDL nu are inca un candidat, el tine locul de candidat PDL. Deci: PDL nici nu are inca un candidat in cursa si oamenii masoara cu toata serioziatatea rezultatele scrutinului din 2014 si impart puterea pe baza lui! Nu mai vorbim ca d-l Isarescu nu a anuntat candidatura inca. Sau celalalt candidat-surpriza care se va pozitiona in siajul alegerilor din 2012. Cine poate sti cum vor arata dinamicile cand campul de candidati se aseaza?! Se pare insa ca avem intre noi oameni care nu numai ca au informatia dar si actioneaza pe baza ei. Ce teoria comportamenului electoral, ce Arrow, ce teoria optiunilor sociale?! Oamenii stiu. Cinste lor!"

Observatia lui Dragos Paul Aligica referitoare la stupizenia sondajelor care-l includ inca pe Traian Basescu in calculele prezidentiale este corecta dar afirmatia ca "Isarescu nu a anuntat candidatura inca" suna bizar. Cum adica, inca? Ce stie Aligica, ce sens are aluzia lui?

S-ar putea ca Traian Basescu si PDL sa blufeze. Sa sugereze ca au solutii pentru 2011, in eventualitatea suspendarii lui Traian Basescu in Parlament.

In tot cazul, este vizibila colaborarea intensa dintre Cotroceni si Guvernatorul BNR, dincolo de tema crizei economice. Presedintele Basescu il viziteaza tot mai des la BNR iar guvernul Isarescu ii cautioneaza politica economica. Ca relatia va fi supralicitata politic, inca nu e foarte clar. Ne amintim insa ca acelasi BNR i-a furnizat presedintelui Basescu, in octombrie 2009, dupa caderea Guvernului Boc, o solutie, in fond, politica: premierul de sacrificiu Lucian Croitoru, consilierul guvernatorului Isarescu.   

In concluzie: Antonescu si Felix s-au repezit sa muste dintr-o iluzie optica. Cu ceva ghinion, s-ar putea sa nu-si infiga coltii niciodata in ciolanul pe care doar ei il vad azi la un metru in fata lor. Iluzia optica e data de cateva erori de apreciere a distantei reale pana la ciolan. 2011 este prea neclar, 2014 este prea departe.

Pe scurt: prima eroare majora a cuplului Antonescu - Voiculescu este tragerea tuturor cartuselor si deconspirarea strategiei de lupta mult inainte sa inceapa razboiul. Mai grav, inainte sa afle care este tinta. Cine este adversarul lor? Doar Traian Basescu, PDL si Boc? Sunt siguri?

A doua eroare este credinta oarecum naiva ca PSD chiar isi doreste alianta cu dreapta si chiar va imparti puterea. In locul lui Antonescu, m-as intreba  daca nu cumva liberalii pierd din alianta cu un fost securist si din mariajul cu stanga atat de mult incat, in cateva luni, nu vor mai avea baza de negociere cu Ponta si Nastase.

In schimb, Ponta si Nastase nu pierd nimic, chiar daca vor inregistra zilnic la tribunal cate o alianta cu dreapta. Electoratul PSD n-are mari pretentii de ordin etic sau ideologic. Apoi, in locul lui Antonescu m-as intreba din nou, la fel ca in vara lui 2010, daca nu cumva Ponta are o intelegere cu Basescu. Daca l-as suspecta mai departe ca are, de ce m-as baga cu capul inainte intr-o alianta inainte sa stiu precis cu cine ma insotesc: cu aliatul subteran al adversarului meu sau cu dusmanul lui de fatada?

A treia eroare: toata schema Voiculescu-Antonescu se bazeaza pe prea multi daca si pe suspendarea lui Basescu in 2011. Ce sanse au in Parlament? De ce-ar trada parlamentarii lipsiti de orice garantii ca merita s-o faca? Cum se arata intr-o percutanta analiza publica recent de Blogary.ro, "planul se bazează pe prea multe premize iar probabilitatea realizarii lor integrale e destul de scăzută". De neratat excelenta analiza Cum ajuta Agenda Rosie pe Alba ca Zapada.

A patra eroare: totul s-a construit pe banuiala ca Antonescu n-are, de fapt, adeversar in 2014, pe certitudinea ca PDL s-a prabusit ireversibil si pe speranta ca alte pericole, cum ar fi o noua constructie, nu apar la orizont. Oare?






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















16078 vizualizari

  • -76 (96 voturi)    
    Isarescu. Si cateva teme de gandire pentru Antones (Joi, 13 ianuarie 2011, 19:23)

    sirius [anonim]

    pacat. se vede cu ochiul liber, domnule Tapalaga, ca, dincolo de pretinsa dvs. echidistanta sunteti inrolat cu arme, bagaje si ce-o mai fi in spate, in tabara actueli puteri.
    • +56 (64 voturi)    
      omule, si mie mi s-a parut (Joi, 13 ianuarie 2011, 19:45)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui sirius

      dar am mai citit inca o data articolul si mi-am dat seama ca m-am inselat, ca nu apare nicaieri ceva pro-PDL.
      sa renuntam deci la sentimente care intuneca gandirea si sa luam textele lui tapalaga ca atare, deseori le nimereste.
      • -33 (51 voturi)    
        ti s-a parut bine (Joi, 13 ianuarie 2011, 20:30)

        likea [anonim] i-a raspuns lui cristi

        tapalaga si hotnews au singura pasiune de a da la gioale opozitiei, desi e de neinteles, acuze articole impotriva a orice din opozitie, desi ce ne intereseaza e puterea.
        Stai linistit ti le da finut nu asa, de exmplu sugereaza ca Isarescu e intrutotul de acord cu "presedintele" Basescu pera a contrario cica antonescu cu felix imediat iii pune in antiteza, de ce nu poate spune presedintele pnl Antonescu si senatorul pc voiculescu.
        Sunt multe altele chiar ma gandesc sa scriu o carte cu toate articolele de genul pentru posteritate, cand vom vedea unde am ajuns si care sunt cauzele. Indiferent daca ajungem bine sau rau pe langa basescu boc et co, merita si tapalaga pora moraru, nu. In 2015-2020 trebuie sa stim cine sunt eroii sau vinovatii nu.
        • -6 (12 voturi)    
          prima eroare nu e eroare. parerea mea (Vineri, 14 ianuarie 2011, 9:18)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui likea

          eu nu cred ca "antonescu si voiculescu au tras toate cartusele" si nici ca nu stiu care e "tinta".
          este evident ca tinta o reprezinta alegerile din 2012 unde candideaza partidele - pdl, udmer, pc+pnl, psd, prm, pp, unpr, png etc.
          la aceste alegeri se pot prezenta candidati pentru functia de prim ministru. aici opozitia inca nu a prezentat persoana (iata o dovada ca nu au tras toate cartusele) iar pdl nu poate prezenta credibil nicio persoana din multe motive
          1. l-au prezentat pe stolojan care s-a imbolnavit sau ce-a facut el de nu a fost numit
          2. basescu l-a pus pe boc de cate ori a putut iar la alegeri nu va putea spune - romani, stati linistiti ca nu-l pun pe boc pentru ca ar insemna o lovitura data pdl si guvernarii boc
          3. isarescu nu e inregimentat politic (a mai fost prim ministru dar fara ministri politici) si mi-e greu sa cred ca va intra in competitia electorala din postura de sustinator pdl-viitor prim ministru. ii este prea drag postul de la bnr ca sa-l riste cand se va termina actualul mandat - ca nu cred ca actuala opozitie, daca ar castiga, l-ar mai sustine pe el pentru functia de guvernator
          • +5 (11 voturi)    
            un banc pentru dl. Tapalaga (Vineri, 14 ianuarie 2011, 9:41)

            if0014 [utilizator] i-a raspuns lui adrian

            "Care este diferenta intre o fata mare si un diplomat?
            - daca o fata mare spune nu, inseamna poate; daca spune poate, inseamna da; daca spune da, nu mai e fata mare;
            - daca un diplomat spune da, inseamna poate; daca spune poate, inseamna nu; daca spune nu, nu mai e diplomat"

            D-le Tapalaga, dl. Isarescu este un diplomat. Nu a girat nimic. A spus doar atat: scopul guvernului Boc e corect. Masurile luate? Cititi partea legata de TVA, si ganditi-va ca, asa cum spuneam, dl. Isarescu e un diplomat. Eventual amintiti-va declaratii mai vechi ale lui cu privire la modul in care Boc si-a "atins" obiectivele.

            Problema mea, poate cam personala personala (pentru ca sunt unul din cei pe care dl. Boc i-a ajutat in 2009 cu forfetarul), nu are legatura cu obiectivele PDL (Basescu are marea calitate de a spune transant lucrurilor pe nume), ci cu modul in care ele sunt "atinse". (ramanem cu vorbele lui Basescu, nimic mai mult; sa va amintesc articolelel dvs. cu privire la Udrea si "tripleta BVB"?).
        • +3 (7 voturi)    
          Te rog, renunta la carte (Vineri, 14 ianuarie 2011, 10:49)

          Bogdan [anonim] i-a raspuns lui likea

          Dupa siluirea limbii Romane intr-o simpla postare imi inchipui cum ar arata o astfel de carte. Sunt suficiente carti scrise de agramati fara logica nu mai este necesara inca una. Unii au pasiunea de a "da la gioale sarmanei opozitii" altii de a crede in toate tampeniile pe care aceasta opozitie (in teribila criza de oameni competenti - inca isi cauta celebrii 15.000 de specialisti) le arunca in piata prin "analisti" inepti. Cam acelasi lucru cu efectul ca interventii de bun simt economic (Isarescu, Croitoru...) sunt interpretate in cheia e cu noi sau cu Basescu ? nu este sau nu benefic pentru Romania ?
      • +58 (70 voturi)    
        Domnul Tapalaga, Crin nu gandeste! (Joi, 13 ianuarie 2011, 20:32)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui cristi

        Gandeste doar Patriciu, el executa doar, el nu are expertiza in nimic. E gol.
        Tema de gandire e tarzie, Crin trebuia sa se apuce de engleza, administratie, finante si stiinte politice daca vroia sa ajunga presedinte. Crin s-a apucat sa chiuleasca din Parlament si sa faca aliante cu securisti. Totul e de-a valma, ceea ce ne face sa deducem ca pur si simplu sunt disperati. Anul acesta PD-L va urca cu siguranta la peste 25%, va intrece aceasta alianta PNL-PC (eu cred ca a intrecut-o deja) si se apropie cu pas mari de PSD. Vede cineva ca un elector liberal sa voteze intr-un colegiu un comunist din PSD sau un securist din PC? Chiar si invers nu prea merge! Nu vor face decat maxim 35-40%, ceea ce ii va posibilitatea lui Traian Basescu sa numeasca pe cine vrea el prim-ministru. Chiar si pe Isarescu eventual!
        Dar disperarea acestei coalitii securisto-comuniste intre PSD-PNL-PC, sta si in faptul ca mogulii massmedia sunt pasibil toti de puscarie. Doua procese cu Voiculescu incep in Ianuarie, Patriciu e la a 33 amanare si procesul nu a intrat pe fond pentru ca dosarul e beton si intra la puscarie daca se trece de chichitele avocatesti.
        De cand noua stea a magistraturii romanesti, doamna Camelia Bogdan, ii face tot mai mult vant lui Vantu catre puscarie, cu atat mai mult atacurile Realitatii si Antenelor se intetesc. Camelia Bogdan i-a promis lui Vantu ca vine la spital, daca este nevoie, pentru a continua acolo procesul. I-a mai spus lui Vantu ca nu-i da voie sa plece la tratament in strainatate, ca va redeschide cazul FNI, in speta dosarul Vantu pentru ca nu intelege cum a scapat cu o rana casnica la picior. I-a mai spus lui Nus ca spera ca la urmatoarea infatisare sa fie si domnul Nicolae Popa la proces.Vantu a innebunit si s-a spitalizat subit. Va dati seama baieti ce precedent va fi ca Vantul sa intre in puscarie? Ar arunca toata viata politica in aer, nimeni nu ar mai fi sigur de nimeni!
        Deci, Crin nu are timp sa gandeasca, el e prea grabit ca sa greseasca!
        • -37 (53 voturi)    
          Aloooo (Joi, 13 ianuarie 2011, 20:54)

          sandu.6655 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Alooo... Buna dimineata... Iar ai adormit la televizor si vorbesti in somn ? Du-te nene in dormitor si viseaza inn continuare cai verzi pe pereti. Cat despre puscarie, acolo ajungeti voi in secunda doi dupa ce veti pierde alegerile fara sa intrati in Parlament ( PNTCD doi ). Abia atunci se va putea respira din nou in tara asta. Leprelor.
          • +2 (6 voturi)    
            Ramai pe site-ul (Vineri, 14 ianuarie 2011, 14:01)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui sandu.6655

            antenei3.

            Acolo nu vei iesi in evidenta...
        • -13 (17 voturi)    
          fals (Vineri, 14 ianuarie 2011, 9:09)

          adolf [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Gresit prietene. Eu sunt un simpatizant liberal din 1990 si l-am urat pe Iliescu mai tare decat orice altceva, dar acum accept o alianta cu PSD numai sa scapam de astia care nebaga in rahat tot mai adanc
          • +5 (7 voturi)    
            Stimate concetatean (Vineri, 14 ianuarie 2011, 14:04)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui adolf

            Un "simpatizant liberal" care accepta o alianta cu un PSD condus inca de Ion Iliescu, nu-i un simpatizan liberal.

            Nu stiu exact cum se numeste, dar...
        • +5 (7 voturi)    
          super! (Vineri, 14 ianuarie 2011, 11:04)

          razvan [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Foarte tare comentariul! Bravo!
    • -26 (32 voturi)    
      stie toata liumea (Joi, 13 ianuarie 2011, 20:37)

      likea [anonim] i-a raspuns lui sirius

      de parca vezi doamne Isarescu a zis ceva rau de Nastase Ciorbea sau Ilescu, Isarescu zicea in fiecare perioada cae bine samd
      Acum vezi domle se prezinta in articol ca Isarescu e partizan si fan Boc
      • +25 (29 voturi)    
        n-ai inteles (Joi, 13 ianuarie 2011, 21:47)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui likea

        despre ciorbea, nastase sau slabiceanu n-a spus niciodata ca au facut ce trebuia. nu ca i-a vb de rau.
        despre boc a spus.
        asta-i diferenta.

        dar tine-o pe a ta dar la antenele lui felix si proumbacu :)
      • +16 (22 voturi)    
        De ce ți-e frică băh de Isărescu??? (Joi, 13 ianuarie 2011, 22:19)

        aac [utilizator] i-a raspuns lui likea

        De ce ți-e frică nu scapi!
      • +19 (23 voturi)    
        Am citit posturile tale! (Joi, 13 ianuarie 2011, 22:27)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui likea

        Te/am vazut cu doua!
        In afara de venin, NIMIC!
        Nimic=likea!
        Omule, tu gandesti?
        Daca da, cand? Cand nu/ti iei portia de zoaie de la televiziunile favorite?
        Stii ce?
        Buni ministri ai invatamantului ai avut!
        Au reusit din plin cu tine! Prosti au vrut, prosti au facut! Si dependenti de televizor! Capul il ai pe umeri doar pentru ca asa scrie in "fisa ta tehnica" la... accesorii!
        Cine crezi ca da ceva pe tine cand tu singur te definesti?! Poate cei de la latrine ceva... muci la... coafura!
    • -7 (13 voturi)    
      frica (Vineri, 14 ianuarie 2011, 9:01)

      adolf [anonim] i-a raspuns lui sirius

      Ai perfecta dreptate. Pe de alta parte lui Isarescu ii este frica ca il zboara Base daca nu zice ce trebuie.
      Noi romani avem memorie al naibi de scurta. Acum cativa ani cand pdl era cu pnl la guvernare si pdl nu prea vroia sa sa iasa cu toate insistentele lui Basescu, au aparut in presa niste interceptari cu BOC care discuta la telefon cu un tip din Cluj care era acuzat de ceva. Imediat dupa asta, Boc a inceput sa execute orbeste toate ordinele lui Base.
      Deci, in tara asta se poate orice.
    • +14 (16 voturi)    
      Isarescu (Vineri, 14 ianuarie 2011, 9:09)

      Stelia [anonim] i-a raspuns lui sirius

      Democratie inseamna sa avem o opozitie puternica cu doctrine serioase ,pe care sa le respecte.Ceea ce face opozitia acum inseamna intoarcerea Romaniei cu caiva zeci de ani in urma.Vor sa construiasca un partid dictatorial,dand la o parte orice doctrina politica(stanga-centru-dreapta este uan pentru ei)Fara o opozitie puternica dar mai inainte de toate MORALA(nu cu Felix si Patriciu ) Romania nu va progresa ,pentru ca orice critica in sensul bun ,poate duce la progres.
      • -2 (10 voturi)    
        nu zic ca nu ai dreptate.... (Vineri, 14 ianuarie 2011, 10:13)

        Vendeta [anonim] i-a raspuns lui Stelia

        .... dar ce zici de democratia din PDL... care voteaza toti ca oile (culmea e ca mai voteaza si prost...) Toate partidele sunt praf, pulbere fina, dar actuala putere are tot ce e mai rau de la toate partidele: toti tradatori, toti fomistii, toti cretinii... Comunistii sunt in toate partidele, actualii politicieni indiferent de partid sunt parte din "fostul esalon 2-3 al pcr", toti au avut functii de conducere sau reponsabilitate (fie ca au fost comandanti de nave, sefi de vami, secretari de partid etc).... mai lasati-ma in plm cu comunistii din paridul x sau y... toti sunt comunisti... Vreti sa scapam de comunisti: e foarte simplu ii punem la zid pe toti incepand cu base, antonescu voiculescu si ilici si terminand cu ultimul putoi care se cred "politician".

        E adevarat e greu sa fi obiectiv cand esti platit sa tii cu un partid sau altul... doar ca opiniile voastre de rahat (indiferent ca sustin un partid sau altul: din aceasta categorie fac parte atat antenele si irealitatile cat si postaci hot-news) sunt extrem de nocive pt tara... Voi, sunteti nocivi pe tara, mi-as dori sa aveti macar atata demnitate cat a avut Iuda caci asta reprezentati pt popor...
        • +2 (4 voturi)    
          Vorbesti din experienta proprie? (Vineri, 14 ianuarie 2011, 10:55)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Vendeta

          Unii oameni cand vorbesc despre altii de fapt se descriu pe ei si experientele proprii. Cred ca e cazul tau. Teza securista ca toti sunt o apa si-un pamant si toti sunt de vanzare reflecta propriul vostru univers. Crestineste, ar trebui sa-mi fie mila de voi.
      • -1 (1 vot)    
        teama de isarescu (Joi, 27 ianuarie 2011, 12:33)

        stelu [anonim] i-a raspuns lui Stelia

        mai omule, vorbesti desore democratie si tot ii dai cu Felix si cu Patriciu, pai astia doi pot face politica singuri sau o pot influenta in totalitate ? Gandeste cu mintea ta -daca ai- si vezi ce iese, nu mai asculta la ce spune/indruga basescu, ca sa ne invrajbeasca, hai succesuri.
    • +6 (8 voturi)    
      concentrati-va cand cititi (Vineri, 14 ianuarie 2011, 10:26)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui sirius

      sau exersati lectura repetata.
      Veti evita erorile de intelegere a textului.

      Desigur, presupunand ca doriti sa le evitati.
    • +1 (3 voturi)    
      ochi (Vineri, 14 ianuarie 2011, 11:38)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui sirius

      pote un consult oftalmologic ar rezolva problema.poate nu.daca pleci de la ideea ca oricine nu il injura pe basescu si pdl sunt cu el ai o problema serioasa de optica.
    • 0 (2 voturi)    
      Apelul lui Tapalaga: cuvinte cheie (Vineri, 14 ianuarie 2011, 15:54)

      judex [anonim] i-a raspuns lui sirius

      1) Conceptul "teme"" ii aduce aminte lui Antonescu de vremuri de rastriste, in care temele nefacute i-au cauzat daune profunde in foaia matricola. Sunt convins ca seful ACD a ramas neschimbat si nu-si va face temele nici acum.
      2) Imboldul la "gandire" in sine il pune intr-o dilema pe Antonescu: pana de curand exponent clasic al formei fara fond, CA a evoulat intre timp de la stadiul de bidon gol, si a atins starea (pura) de forma fara forma. Marea lui realizare (ACD) este demonstratia ca vidul de sub propria-i freza, in ciuda legilor fizicii, s-a extins si a anihilat substanta PNL. Rezultatul obtinut - nimicul total - este dovada ca CEVA+Zero=Zero ! Astfel, CA s-a razbunat (in fine) pe scoala care l-a tratat nemeritat de aspru pe geniul filozofic pe care noi, profanii, il descoperim de-abia acum.
  • +59 (63 voturi)    
    o alegere buna... (Joi, 13 ianuarie 2011, 19:25)

    ilien [utilizator]

    Candidatura domnului Isarescu la presedintie ar fi cea mai buna miscare pentru tara. Altfel riscam ca si minimul de reforme facute de actualul guvern pe seama noastra sa se piarda, daca ar veni la putere o coalitie pe care eu o numesc securisto-economica, pe care din narcisism a facut-o domnul Antonescu.
    • +27 (33 voturi)    
      Si de ce ar fi o alegere buna? (Joi, 13 ianuarie 2011, 20:49)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui ilien

      De ce sa iei un om care isi face treaba foarte bine pe un post de maxima importanta pt tara si sa-l pui pe un post aparent mai important...dar care de fapt e unul nesemnificativ. Ce atributii atat de importante are Presedintele de este nevoie ca acesta sa fie unul dintre cei mai apreciati romani...d.t.p.d.v. ?
      O idee f proasta. Isarescu trebuie sa ramana acolo unde da randament maxim, pt ca e un om de mare valoare de pe urma caruia tara are de castigat.
      Cred ca, PDL-ul, inainte de a avea nevoie de un candidat la urm. alegeri prezidentiale, are nevoie de coerenta in decizii, de o reforma in interior si de o inalbire a imaginii, imagine patata de toate actele de coruptie produse de catre membrii sai, membri ulterior protejati de catre partid. Daca vor reusi sa pastreze puterea si dupa 2012...un candidat pt prezidentiale nu ar fi atat de greu de identificat.
      Totusi traiesc cu speranta ca pana in 2012 sa apara un nou partid, un partid format in jurul doritorilor de reforma din PDL si in jurul PNL-stilor care se simt tradati de ultimele actiuni ale partidului. Un partid care sa reprezinte o adevarata solutie pt aceasta tara...un partid care sa merite votul nostru, nu sa-l primeasca din lipsa de alte optiuni.

      Cat ne mai invartim in jurul cozii?
      • +2 (4 voturi)    
        Daca (Vineri, 14 ianuarie 2011, 14:10)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        ai lua cei 3-4 politicieni adevarati din fiecare partid (PNL, PD-L, UDMR), ai strange cam 20 de persoane intr-un partid nou, valoros.

        Nu stiu cand o sa se intample asta. E posibil sa construim 1000 de km de autostrada inainte (ceea ce, sa recunoastem, n-o sa se intample pe durata vietii noastre)...

        II astept pe Lazaroiu, Preda, Macovei si pe altii ca ei din PNL sa inceapa sa faca ceva. Scena politica e goala. Daca se misca acum, au o sansa. Dupa alegerile din 2012, sansa asta o sa dispara, cu tot cu alegatori :))
        • +1 (3 voturi)    
          Exact (Vineri, 14 ianuarie 2011, 17:11)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          In 2 ani, mai ales in contextul actual...au toate sansele sa creasca si sa devina o alternativa reala la actuala clasa politica.
          Trebuie actionat cat mai rapid...pt ca la fel cum spui si tu, dupa 2012 sansa dispare si nici ca va mai aparea vreo 10-12 ani.
          Sper sa nu se complaca in actuala situatie, sper sa aiba curajul de a forma o noua miscare politica. Multe persoane de valoare refuza sa se implice in politica pur si simplu pt ca nu au unde, nu au cu cine si nu au de ce. Un nou partid, format in jurul unor oameni ca cei pe care i-ai enumerat, le-ar oferi aceasta sansa.
          Alternativa e dezastruoasa...fie ca se cheama PDL, PNL, PSD ori combinate intre ele.
    • +28 (30 voturi)    
      Cu o condiție (Joi, 13 ianuarie 2011, 22:20)

      aac [utilizator] i-a raspuns lui ilien

      să lase pe cineva de încredere la BNR că Bogdan Olteanu sapă, sapă, pînă dă de apă.
  • +70 (72 voturi)    
    interesant (Joi, 13 ianuarie 2011, 19:27)

    major_ballsack [utilizator]

    D-nul Isarescu, candidat la presedentie, sah mat.

    Credibilitatea de portavion a guvernatorului BNR ar spulbera pur si simplu pluta din bidoane goale pe care vasleste Antonescu.

    Cred ca ar fi si o solutie nu numai foarte onorabila dar nesperat de buna pentru Romania.
    • -24 (26 voturi)    
      Isarescu presedinte, Base' premier? (Joi, 13 ianuarie 2011, 19:58)

      costica [anonim] i-a raspuns lui major_ballsack

      Ma tem ca nu...
    • -5 (21 voturi)    
      ar fi pacat (Joi, 13 ianuarie 2011, 20:00)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui major_ballsack

      2014 e departe. 2012 e dupa colt.
      Isarescu presedinte cu o alianta de stanga in parlament si un premier din reteaua lui Catalin Voicu?
      Degeaba scoti portavionul dupa ce ai pierdut razboiul.
    • -5 (21 voturi)    
      portavioane :-)))))) (Joi, 13 ianuarie 2011, 20:18)

      parerea mea [anonim] i-a raspuns lui major_ballsack

      "Portavioanele" astea navigheaza si pe "uscat", in mediul rural?Alegerile se castiga/pierd la tzara, nu in sectorul 1 al capitalei. Nu se poate reduce Romania la Bucuresti...Cand ati iesit ultima oara din "turnul de fildes" al Dambovitei sa mergeti intr-un birt dintr-un sat din Vaslui, sau din Dolj?Oare acolo oamenii voteaza "portavioane"?Parerea mea...
      • +10 (12 voturi)    
        Dar diaspora... (Joi, 13 ianuarie 2011, 22:17)

        xian [utilizator] i-a raspuns lui parerea mea

        ce voteaza??? V-a ramas ceasul in urma
        • -3 (9 voturi)    
          portavioane :-))) (Joi, 13 ianuarie 2011, 23:11)

          parerea mea [anonim] i-a raspuns lui xian

          Diaspora?Va refereti la acea "diaspora" care a votat la Ambasada Romaniei de la Paris in 2009?Glumeam, evident. Dumneavoastra in ce tara traiti, sau mai ales pe ce lume traiti?55% din populatia Romaniei cu drept de vot locuieste in mediul rural (adica peste 8 milioane de locuitori), iar mai mult de jumatate din acestia traiesc sub pragul saraciei, ca sa nu zic de pragul educatiei. Dumneavoastra comparati cele cateva sute de mii de voturi din diaspora (din care peste doua treimi exprimate in R. Moldova) cu voturile exprimate in mediul rural???Nu stiu caruia dintre noi i-a ramas ceasul in urma. Chiar credeti ca actualul presedinte a castigat alegerile la Paris???Sau la New York?
          • +14 (16 voturi)    
            Parerea ta.... (Vineri, 14 ianuarie 2011, 7:55)

            California [anonim] i-a raspuns lui parerea mea

            Chiar daca o sa ma numesti"diaspora" (desi eu sustin ca sunt doar cetatean roman), am o curiozitate: poti sa fii foarte sincer si sa imi spui cat de bogati erau cu doi ani , sau 4, sau zece ani in urma acei cetateni din mediul rural care acum traiesc in pragul saraciei? Este bine sa stii ca am cea mai mare parte a familiei in tara, vin destul de des si sunt , cred eu destul de bine informata, desi nu urmares nici o Antena sau alte rah..... Sau poate tocmai de aceea, ce crezi? Pentru informarea ta, si ca sa nu te zbati sa faci speculatii te anunt ca am condus 40 mile ca sa votez Basescu Presedinte si alte 40 de mile pentru PNL. Oare am facut bine? La momentul respectiv am dorit sa pastrez o balanta politica, dar sincer acum regret ca nu am votat PDL. Este singurul partid care nu a schitat nici un gest sa-si salveze lichelele. I-a lasat sa spele pe cap cu prostiile lor; cu toate astea le reprosez ca nu i-au cerut lui Ritzi sa se autoexcluda si inca alte cateva proaste decizii, dar sa nu divaghez. Pe de alta parte, daca ma uit la vechimea si greutatea acuzatiilor dosarelor lui Nastase sau Patriciu asezate in balanta cu locul de" frunte" ocupat de fiecare in propriul partid, nu ma mai mira nimic.
            • 0 (2 voturi)    
              MDA, IMPRESIONANT! (Vineri, 14 ianuarie 2011, 13:22)

              CosmiN [anonim] i-a raspuns lui California

              40 DE MILE.... pai normal, ca benzina e ieftina la voi ;) Si despre "lichelele" din PD, mai vb peste cativa ani, cand o sa iasa la suprafatza :). Eventual daca o sa iasa alt partid, desi, sincer destul de greu, ca-s toti o adunatura de....
            • -1 (1 vot)    
              care e legatura cu comentariul meu? (Vineri, 14 ianuarie 2011, 17:32)

              Parerea mea [anonim] i-a raspuns lui California

              Ti se pare ca in comentariul meu referitor la structura sociala a populatiei din Romania l-am acuzat cumva pe actualul presedinte sau am blamat actuala putere de faptul ca 8 miloane de romani locuiesc in mediul rural, iar majoritatea dintre acestia se zbate la limita saraciei, suferind in acelasi timp si de analfabetism cronic?Am recitit de multe ori mesajul meu, si tot nu inteleg care e legatura cu opiniile politice doctrinare. Nu am facut decat sa afirm o realitate: in Romania majoritatea o detine mediul rural, nu diaspora. Pe cale de consecinta, daca actualul presedinte s-a ales cu 4-5 milioane de voturi, nu putem sa le punem in seama diasporei. Si ca sa iti raspund la intrebare: oamenii aia traiesc in saracie nu din 2009, si nici macar din 2005 (cand a fost ales preferatul tau) ci din vremuri istorice...Stii care era structura demografico - sociala a Romaniei la 1945?80 % mediul rural, 20 % mediul urban. Saracia e istorica, problema este ca va continua sa fie istorica cu sau fara Basescu/Antonescu/Isarescu, atat timp cat oameni ca tine "abandoneaza" si pleaca din tara, iar apoi ne arata cu degetul ca nu avem "educatie democratica". In ritmul emigratiei, nici n-o sa avem vreodata...
            • 0 (0 voturi)    
              vot serios (Joi, 27 ianuarie 2011, 12:39)

              anonim(spania) [anonim] i-a raspuns lui California

              ai dreptul la parerea ta, ai votat bine PNL( care nu inseamna Patriciu), dar ai gresit cu basescu fiindca dupa primul mandat ar fi trebuit sa intelegi ce fel de "om" este. In vce-i priveste pe membrii guvernului si parlamentarii PDL nu le duce grija, sunt niste mafioti si niste hoti, ca sa nu mai spun ca multi sunt incompetent, obraznici si aroganti, te vei lamuri.
          • +4 (6 voturi)    
            Alegeri (Vineri, 14 ianuarie 2011, 11:32)

            ioanachr [utilizator] i-a raspuns lui parerea mea

            DA, le-a cistigat detasat.
            Cei care afirma altceva mint cu nerusinare sau repeta mecanic ineptiile antenelor & r.
            Am facut parte din comisia electorala si procentul de voturi obtinut de Basescu aici a fost de 75%. Va imbatati cu apa rece sustinind ca Basescu nu ar fi cistigat alegerile in diaspora.
            • -1 (1 vot)    
              calmeaza-te (Vineri, 14 ianuarie 2011, 17:48)

              parerea mea [anonim] i-a raspuns lui ioanachr

              Nu te repezi sa interpretezi pripit ceea ce am scris eu. Sensul celor exprimate in scris in comentariul de mai sus este : "actualul presedinte NU a castigat DOAR cu voturile din diaspora". Era un raspuns adresat celor care se bat cu pumnul in piept din afara tarii laudandu-se cu vasta lor educatie democratica. Am vrut sa ii arat in cifre, ca din cele 4 - 5 milioane cate o fi avut presedintele, majoritatea au fost exprimate in mediul rural, nu la New York. Dar e greu sa citesti lucrurile in context cand esti fundamentalist portocoliu...Vezi peste tot numai inamici: interni si externi. PS. Eu n-am fost la vot, si nu ma mai duc vreodata.
    • +11 (17 voturi)    
      Foarte tare :) (Joi, 13 ianuarie 2011, 20:30)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui major_ballsack

      super plus de la mine.
    • 0 (4 voturi)    
      stii care-i faza? (Joi, 13 ianuarie 2011, 23:36)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui major_ballsack

      a mai candidat o data, in 2000. sustinut de PNTCD
      • +6 (8 voturi)    
        Corect (Vineri, 14 ianuarie 2011, 9:58)

        s@s.ro [anonim] i-a raspuns lui taranistu

        Da intre timp a murit jumate din electoratul lui Ilici...
        • 0 (0 voturi)    
          n-a murit (Vineri, 14 ianuarie 2011, 11:47)

          taranistu [utilizator] i-a raspuns lui s@s.ro

          pe multi ii afli la Base, restul la PNL.
    • +5 (7 voturi)    
      superlativ (Joi, 13 ianuarie 2011, 23:40)

      nostradamus [anonim] i-a raspuns lui major_ballsack

      Desi am mai facut si eu analiza de text la viata mea, ceea ce ai reusit in doua randuri este de generic. Felicitarile mele. Ale unui om extrem de retinut in a da asemenea calificative.
  • -30 (38 voturi)    
    DA (Joi, 13 ianuarie 2011, 19:28)

    Giuly [anonim]

    Da, nenishorule, Antonescu nu are rival. Si PSD-istii il vor vota. Plus gospodinele plus tinerii. Cam nashpa pt cine nu va fi in tabara presedintelui Antonescu. Hai norok si minte mai multa!
    • +1 (3 voturi)    
      In lumea voastra... (Vineri, 14 ianuarie 2011, 14:13)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Giuly

      ...e posibil ca Antonescu sa nu aiba rival. :))

      In lumea noastra Antonescu e chiar un nimeni...
    • -1 (1 vot)    
      Nu jicniti tinerii! (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 1:16)

      hmm [anonim] i-a raspuns lui Giuly

      Eu sunt tanar si sigur, dar sigur sigur, nu am sa votez cu favoritul dumneavoastra. Si cunosc multi tineri care nu il vor vota... Somn usor in continuare!
  • -15 (23 voturi)    
    Isarescu (Joi, 13 ianuarie 2011, 19:30)

    revelare [utilizator]

    nu s-a trezit din nici o adormire. Doar tu dormi si cand te trezesti, ai impresia ca au dormit altii.
  • +35 (37 voturi)    
    O prima observatie (Joi, 13 ianuarie 2011, 19:32)

    Mih. [utilizator]

    Teme? Gandire? Pentru Antonescu???
  • -20 (24 voturi)    
    NU CRED... (Joi, 13 ianuarie 2011, 19:47)

    STAN PATITU [anonim]

    Desi nu are decat 60 de ani iar peste 4 ani va avea 64 de ani, deci inca in putere, Isarescu apare cam daramat, cam fragil. Eu nu cred ca o sa se bage in asa ceva. Nu cred ca-l tin balamalele.
  • +7 (17 voturi)    
    Da, Da (Joi, 13 ianuarie 2011, 19:49)

    Barengott [anonim]

    Isar-escu. Ca si ceilalti presedinti ai Romaniei :D
    Doar nu o sa avem o putoare presedinte
    • 0 (2 voturi)    
      chiar nu stiam (Vineri, 14 ianuarie 2011, 11:09)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui Barengott

      ca vrei sa candidezi! dar ai ajuns singur la concluzie sau ti-au spus altii ca esti putoare?
  • -11 (25 voturi)    
    candidat (Joi, 13 ianuarie 2011, 19:50)

    ion [anonim]

    Isarescu e intr-un soi de campanie media. face turul televiziunilor, ieri la tvr, azi la realitatea, miine cine stie? e clar ca a iesit din carapace (de vreo 2 ani de cand e criza n-a mai aparut la tv, doar in conferinte). Acum e clar ca urmareste ceva numai ca nu cred ca o candidatura. Mai degraba e ceva mai simplu: cineva tb sa dea mesaje de incredere in econ rom si nu prea mai are cine. Toti sunt penibili, necredibili de la base, boc , ce sa mai vb de ialomitianu?? Daca ati fost atent si A Vasilescu e f activ la tv, apare zilnic pe undeva sa explice, sa arate. Oamenii sunt ingrijorati de atmosfera sulfuroasa care pt investittori e FF importanta. Asa ca va inteleg incantarea dle Tapalaga (la ideea ca ar candida si l-ar salva pe base) dar cred ca va imbatati cu apa rece! O seara buna!
  • -23 (29 voturi)    
    Eronat (Joi, 13 ianuarie 2011, 19:57)

    Laurentiu [anonim]

    Isarescu a mai candidat la postul asta....tot in vremuri de criza, tot pe post de Alba ca Zapada, tot din coalitia la guvernare. Fiind coautor la dezastrul economic al Romaniei (sau autor mai bine spus) va fi o tinta usoara.
    • +31 (33 voturi)    
      unicat (Joi, 13 ianuarie 2011, 20:13)

      TUDOR [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu

      Din pacate Isarescu e singurul carestie ce face. Cat timp a fost Isarescu premier tara a luat-o incet pe drumul bun, din pacate a candidat la presedintie. Ii doresc multa sanatate si viata lunga pentru ca fara el eram in faliment total acum. Poate ar fi bine sa-l clonam si pe ceilalti sa-i starpim. Pentru cei care nu sunt de acord cu mine: Isarescu e guvernator BNR de mai bine de 10 ani, oare de ce pentru ca e incompetent ?
    • +19 (23 voturi)    
      Corect (Joi, 13 ianuarie 2011, 20:46)

      s [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu

      Dar in 2000 erau mai multi prost aka votanti ai lui Iliescu. Intre timp au mai crapat...
      • +7 (9 voturi)    
        problema in 2000 (Joi, 13 ianuarie 2011, 23:07)

        Mihaela [anonim] i-a raspuns lui s

        nu a fost Iliescu sau Vadim, ci Stolojan .astfel, voturile de dreapta s-au imoartit. Daca ar fi fost doar Isarescu sau doar Stolojan, Iliescu pierdea,ia Vadim nu ajungea in turul II.Sper ca in 2014 sa fie clar un candidat de dreapta(nu Crin care este "candidatul busola").
  • -29 (33 voturi)    
    iete-na (Joi, 13 ianuarie 2011, 20:11)

    un [anonim]

    Sa inteleg ca o sa avem un presedinte adormit?
    Tapalaga, te-a luat valul.Lasa atat pupincurism ca strica deja.Nu mai stiti ce fumigene sa aruncati sa ascundeti matrapazlacurile portocalii.
    Orice debitezi, singurul adevar ramane: ANTONESCU PRESEDINTE!!!

    Sa-ti intre bine in cap Tapalaga.
    • +23 (25 voturi)    
      Adevarat? (Joi, 13 ianuarie 2011, 20:31)

      Mih. [utilizator] i-a raspuns lui un

      "Singurul adevar...Antonescu presedinte?"
      Au fost deja alegeri?
      Mie de ce nu mi-a spus nimeni?
      Inseamna ca Crin a avut un vot mai putin in 2010
      ...si-n 2012
      ...si-n 2014
      ...................
      ...si-n 2019
      (o-ntrebare: a mai candidat Antonescu?)
      (raspuns:cine-i ala?)
    • +9 (11 voturi)    
      Nu are nici o sansa... (Joi, 13 ianuarie 2011, 23:05)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui un

      Votantii portocalii nu-l vor vota niciodata, votantii rosii nici atat....deci cum ?!?!?!
      Tu gandesti...sau tii capul ala pe umeri doar de aspect?
  • -21 (23 voturi)    
    Daca am inteles eu bine (Joi, 13 ianuarie 2011, 20:18)

    Ion Adrian Iliescu Nastase [anonim]

    Domnule Tapalaga, electoratul de stanga - daca interpretez corect ce spuneti dumneavoastra - este idiot si nu se uita ca PSD pactizeaza cu dreapta si cu cei carora nu le pasa de protectia sociala si alte nimicuri din acestea. Dar, inteleg si corolarul, ca dreapta are norocul de un electorat educat, inteligent, destept (nu stiu de ce dar prea seamana cu dumneavoastra) spre deosebire de stanga, care trebuie sa se multumeasca cu prostii, ciungii si retarzii. Ati fost, de curand, prin Europa? Ati mai citit o carte despre evolutiile electorale din lumea asta mare si larga? Sau va ajunge ce spune Aligica si ce emite Institutul de Studii Populare?
    • +11 (13 voturi)    
      Ai dreptate (Joi, 13 ianuarie 2011, 23:52)

      Mih. [utilizator] i-a raspuns lui Ion Adrian Iliescu Nastase

      Stangei sunt multi peste tot...
      Dar numarul nu-i face nici destepti, nici frumosi, nici de dorit...
    • +4 (6 voturi)    
      Iti explic eu (Vineri, 14 ianuarie 2011, 1:41)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui Ion Adrian Iliescu Nastase

      Partidele de dreapta sau de stanga sunt asemanatoare, toate impoziteaza, toate ajuta saracii sau clasele medii, toate au ofera educatie, sosele, toate au bogatii lor, important este sa gaseasca echilibru intre a nu sufoca economia cu pomeni si cheluieli excesive. Sa nu crezi ca acum europa dominata de partide de dreapta ii doare in cot te cetatenii lor. Partidele de dreapta merau au fost mai nationaliste, a fi nationalist inseamna sa iubesti multe cea ce inseamna tara ta. Tind sa cred ca partidele de dreapta oferma munca si mai putina pomana, iar cele de stanga asfixiaza cresterea economica. Oricum cu presiunea pe care o vor face China si India, ma tem ca nu va fi posibil o societate asa cum o promit socialistii. putem spune ca nu trebuie sa fi expert sa-ti dai seama ca este foarte grav pe termen mediu si lung ca tatile europene sa creasca cu 1,2 % pe ani iar china cu 8%, practic te condamni singur sa ajungi sarac si lipsit de importanta.
      • +1 (3 voturi)    
        Zau, sunt la fel? (Vineri, 14 ianuarie 2011, 11:03)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

        Intre cota unica de 16% si impozitul progresiv care trecea de 40% aplicat de Nastase nu e nici o diferenta? Ciudat, dar la mine in buzunar s-a simtit totusi ceva ! Poate ca tu nu platesti impozite. Dar respectul pentru proprietate fata de "toti e proprietari nimeni nu raspunde" iti spune ceva? Si cum rimeaza respectul pentru proprietate caracteristic dreptei cu legea lui Voiculescu de a ceda chiriasilor casele nationalizate?
  • +23 (25 voturi)    
    Si totusi (Joi, 13 ianuarie 2011, 20:21)

    egem [anonim]

    Si totusi nu mor caii cand vor cainii {psd,pnl.pc}
  • +17 (21 voturi)    
    Isarescu (Joi, 13 ianuarie 2011, 20:27)

    Vlaston Stefan [utilizator]

    Nu mai tine la tavaleala. Dupa 20 de ani in fruntea BNR, in episoade cu tensiune maxima, i-ajunge. Iar pentru troaca politica, pe care o cunoaste f. bine,, nu are inzestrarea naturala. Probabil asteapta sa se retraga la vie, sa priveasca dintr-o bine meritata odihna, spectacolul tumultuos al politicii dambovitene. Nu vom sti, probabil, niciodata, cat de mult ii datoram.
  • +10 (12 voturi)    
    ceva pun ei la cale (Joi, 13 ianuarie 2011, 20:28)

    danahile [utilizator]

    daca mai e vorba si ce alt candidat surpriza?daca ma intrebati pe mine cred ca razvan ungureanu bate tot oriunde il pui.stam cu ochi pe ei si vom vedea.se spune ca cine pierde odata pierde si a doua oara si isarescu a patito.vom vedea
    • -1 (1 vot)    
      de acord (Vineri, 14 ianuarie 2011, 10:38)

      mia [anonim] i-a raspuns lui danahile

      ma bucur ca mai este cineva care iil vede prezidentiabil pe Razvan Ungureanu
  • +1 (9 voturi)    
    hmmm (Joi, 13 ianuarie 2011, 20:33)

    un roman [anonim]

    Ghimpu presedinte???o parere.....poate absurda.
  • +11 (13 voturi)    
    :) (Joi, 13 ianuarie 2011, 21:13)

    je [anonim]

    Hehe au inceput sa se sperie postacii comunisti :))
  • +12 (14 voturi)    
    Subscriu la clonarea d-lui Guvernator al BNR (Joi, 13 ianuarie 2011, 21:53)

    Crai de curte veche [anonim]

    Sunt de acord sa clonam astfel de fiinte si pe ceilalti gen Crin, Ponta, sa nu-l uit pe Iliescu, Nastase, sa-i sterlizam, cu toata gasca lor .pacat ca este pre tirziu, au urmasi,unii dintre ei .As sterliza cu cea mai mare placere pe cei ce au distrus idea de liberalism in Romania. Incepind cu tot BPN, PNL-ului, adica liderul de la senat, secretarul Voicu si comapnia, cioara de la Iasi, sceristul de la Vrancea, Gorj, Constanta, samd.
  • +16 (20 voturi)    
    Mda... (Joi, 13 ianuarie 2011, 21:56)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Cred ca Isarescu reprezinta solutia ideala pentru presedintia Romaniei din 2014. Tara asta nu trebuie sa ajunga pe mana unor scelerati politici ca Antonescu si Ponta pentru ca va fi vai de ea. Atat Cretin Antenescu cat si Che Ponta si stapanii amandorura o vor lua rau in freza. Viitorul va demonstra asta. Avem nevoie de oameni responsabili la conducerea tarii si nu de carlani teribilisti, frustrati si incompetenti.
  • -12 (18 voturi)    
    VUVUZELA TAPALAGA (Joi, 13 ianuarie 2011, 23:14)

    Adina Maieru [anonim]

    Articolul este de departe favorabil puterii, sugerand ca tot ce face actuala putere este nemaipomenit, portocalii sunt Mesia pe care ii asteptam de 20 de ani! Bine ati venit dragilor! Ne bucuram ca ati ales o vuvuzela pe masura, adica pe domnul tapalaga, care ne explica noua "loazelor" cum negrul devine alb si invers, sau cum de ne este la toti BINE si noi nu realizam inca acest lucru. Nu va enervati domn director, ca ne revenim si o sa pricepem cat de curand!
    • 0 (2 voturi)    
      Apropo de revenire ! (Vineri, 14 ianuarie 2011, 12:04)

      mirela [anonim] i-a raspuns lui Adina Maieru

      Daca dupa 20 de ani nu ti-ai revenit, crede-ma ca nu mai ai nici o sansa ! Deci nu Tapalaga e problema !
  • +8 (12 voturi)    
    Sprijin ideea (Joi, 13 ianuarie 2011, 23:20)

    etre [anonim]

    Ha ! , Isarescu presedinte ? asta e buna. La ce alternative sunt cred ca alegatorii nu vor dileme. Mana se ghideaza singura in asemeni momente.

    Iar asta nu ar fi nimic , placerea de a vedea plesnind fierea in Patriciu si Voiculescu dupa tot ce au facut si desfacut .... nepretuita :D
  • -2 (4 voturi)    
    Raspuns simplu. (Vineri, 14 ianuarie 2011, 0:21)

    Dan [anonim]

    Ce-l determina? FMI-ul! Nimic altceva.
  • -1 (5 voturi)    
    O alegere proasta (Vineri, 14 ianuarie 2011, 1:20)

    Mihai [anonim]

    BNR-ul a incercat in rasputeri in 20 de ani sa fie apolitic. In acest sens nu s-a pus niciodata impotriva conducerii pentru ca altfel si-ar fi pierdut independenta. Interventia dl Isaresc nu este una noua deoarece ei au sfatuit din umbra guvernul care deseori era incopentet. Desigur ca guvernul nu a ascultat in totalitate. Isarescu nu o sa candideze niciodata la presedentie
    • +1 (1 vot)    
      nici eu nu indraznesc sa cred.. (Vineri, 14 ianuarie 2011, 8:25)

      Dnn [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      dar chiar nu stiu ceva mai bun.
  • -3 (7 voturi)    
    Mugur Isarescu este bun pentru ca este mason (Vineri, 14 ianuarie 2011, 2:04)

    zexe [anonim]

    Masoneria ne pregateste un nou partid cu gulerele albe ca zapada. Nu sunt adeptul teoriei conspiratiei, dar nici nu imi miroase prea bine candidatura niciunui membru al vreunei organizatii oculte.
    Altfel, Isarescu este un tip de treaba si la locul lui. Iar daca Isarescu s-a plictisit sa patroneze Banca Nationala a Romaniei nu poate fi decat din dorinta MLNR de a patrona chiar Romania.
    Alba ca Zapada nu poate fi decat o alta formatiune politica nascuta in leaganul banului public, singurul ban curat de pe piata romaneasca.
    Se spune ca democratia costa scump, dar cum, Doamne iarta-ma, sa face ca o platim de aproximativ 20 de ani si, uite, ne trezim si cu banii luati.
  • -2 (6 voturi)    
    Isarescu, cam duplicitar (Vineri, 14 ianuarie 2011, 8:33)

    Rhadoo [utilizator]

    Comentariile din ultima vreme ale lui Isarescu ma fac sa cred ca incepe sa se cam dezica de actiunile actualei puteri, la care el, sa fim seriosi, a fost partas pana in prezent.
  • -1 (5 voturi)    
    Vreun prieten prim ministru, ceva? (Vineri, 14 ianuarie 2011, 8:43)

    Margelatu [anonim]

    ISARESCU E FOARTE BUN LA BNR - SA STEA ACOLO! Daca crede ca e foarte tare in economie, sa ia fotoliu de prim ministru si sa ne arate ce poate. Da' nu vrea! Ma deranjeaza lipsa de caracter - asa ar trebui, da' nu face clasa politica. Fa tu mai bine decat ei ! Iar despre economie numai, de bine. Uita sa ne spuna ca cu un sfert din forta activa in strainatate NU AI CUM sa ai echilibre macroeconomice. Ce produc aia e taxat (sau nu) in alta parte. Ce facem sa stimulam economia, sa apara firme care sa ii aduca inapoi ? Nu e treba de guvernator, ci de prim ministru?Atunci stai jos si taci din gura. Slabiceanu Tradiceanu a adus Nokia, Ford, s.a.m.d. Basescu (boc) pe cine ? Pe FMI. Nu am o problema cu FMI, dar sa finanteze reforma sectorului public, niste mari proiecte de infrastructura, etc, nu salile polivalenta si bisericile! Si pe toti functionarii publici. Si pomisorii din mijlocul drumului si toate intersectiile cu sens girator! Unde dracului sunt faimoasele investitii pentru care ai taiat pensiile si ai crescut TVA-ul ? In buzunarele PD-L?
  • -2 (6 voturi)    
    Da (Vineri, 14 ianuarie 2011, 8:45)

    Hortensia Dragomir [anonim]

    Donule Tapalaga, imi e dor sa mai citesc cum ne exlicati dvs ca presedintele a vrut sa fie cercetata doamna Ridtzi dar parlamentarii pdl-isti nu l-au mai ascultat.. :)
    ..Si revenind la textul de azi: tot ce aveti mai important in obiectiv pare salvarea gastii conducatoare.
  • 0 (4 voturi)    
    asa o fi? (Vineri, 14 ianuarie 2011, 9:08)

    andrei [anonim]

    probabil ati vazut alt interviu. omul a zis ca de 20 de ani s-au luat decizii proaste si ca, la un moment dat, e nevoie de o corectie. dar nu a prea sustinut solutiile guvernului actual si felul in care au fost acestea adoptate. asa ca da, a sustinut aproape tot ce a facut guvernul Boc, doar ca pe-aici, pe colo, prin punctele esentiale, nu a fost de acord.
    • 0 (0 voturi)    
      Pai... (Vineri, 14 ianuarie 2011, 13:05)

      alt nemanipulat [anonim] i-a raspuns lui andrei

      si el a luat atunci decizii proaste (parca a fost premier cateva secunde :)) )
  • -2 (6 voturi)    
    isarescu (Vineri, 14 ianuarie 2011, 9:23)

    alt nemanipulat [anonim]

    Buna dimineata!

    Noi ar trebui sa credem tot ce zice Mugur Isarescu?
    Parca tot el spunea pariati pe leu si cursul leu/euro s-a apropriat de 4,5 lei pt 1 euro.
    Eu cred ca este o persoana f. credibila.
  • +1 (3 voturi)    
    Comentariu (Vineri, 14 ianuarie 2011, 9:35)

    catalin otelariu [anonim]

    D-nul Isarescu este un mare domn si un foarte bun profesionist. Dansul nu are cum sa fie mai prezent si mai vocal in aceasta societate romaneasca fiinca nu are loc de politruci. Important ramane faptul ca BNR si implicit economia romaneasca sunt pe maini bune. Sa-i dea Dumnezeu sanatate ca fara el ar fi jale. Am pleca si noi, cei care inca impachetam. Cand ma gandesc la d-nul Isarescu si la perioada asta nu pot sa nu-mi amintescu cuvintele lui Eugeniu Carada care spunea ca "BNR va trebui sa functioneze chiar si atunci cand v-om fi condusi de niste netoti". Ei bine BNR nu numai ca functioneaza dar chiar conduce Romania din punct de vedere economic. In ceea ce priveste netotii nu cred ca politrucii sunt prosti ci doar nepriceputi si superficiali in in gindire si pregatire.
  • +1 (3 voturi)    
    comentariu despre d-nul Isarescu (Vineri, 14 ianuarie 2011, 9:44)

    catalin otelariu [anonim]

    In ceea ce priveste pe d-nul Isarescu si planurile sale de viitor raman la ideea ca cel mai bine Romaniei i-ar merge daca ar avea din nou o monarhie constitutionala si un prim ministru ca d-nul Isarescu. Atunci cu adevarat i-ar fi bine tarii mele. Eu sunt economist si nu uit ca singura data cand legislatia noastra fiscala a fost coerenta era pe vremea cand d-nul Isarescu era prim ministru. Cu oameni ca Isarescu sau Regele Mihai mie personal nu o sa-mi fie niciodata rusine ca sunt roman. Cat despre politruci, sa emigreze ei in Coreea de Nord, sa ridice acolo socialismul pe inalte culmi si sa ne lase pe noi in pace ca destul ne-au facut tara de ras. Asta-i tara noastra, ca noi muncim pentru ea in vreme ce ei doar taie panglici si mimeaza patriotismul.
  • +4 (8 voturi)    
    Da, dar fiecare a inteles ce a vrut (Vineri, 14 ianuarie 2011, 9:47)

    ion [anonim]

    Daca ascultai cu atentie si daca intelegi ce se intampla in tara asta, realizai ca Isarescu a sustinut in mare parte masurile luate de guvernul Boc. Doar ca nu a spus-o cu subiect si predicat.

    De fapt, a evitat ca dracu' tamaia sa pronunte numele vreunui politician. Mai mult, Isarescu a spus "Cresterea TVA putea sa fie evitata". Toate vuvuzele au sarit ca arse. "Ia uite ce a gresit guvernul Boc, ia uite ce ii da Isarescu la gioale". De fapt, Isarescu a spus doar prima parte, pentru ca partea a doua suna rau: Cresterea TVA putea sa fie evitata, DACA SE MICSORAU PENSIILE. Asta a refuzat sa spuna, din motive de imagine.

    Mie Isarescu mi se pare uns cu toate alifiile si deja pregatit pentru cariera politica. Nu mai e tanar, dar cu Isarescu responsabil de politica economica a Romaniei pe 4-5 ani, zau ca s-ar vedea luminita la capatul tunelului prin 2020. Adica am recupera acceptabil decalajele fata de UE. Lucru de care avem nevoie ca de aer. Daca dorim sa stam alaturi de copiii si nepotii nostri. Altfel ne vor trimite emailuri de prin SUA, Canada sau Germania. Copiii doar, ca nepotii nu vor mai fi capabili sa scrie ceva in limba romana.
  • -2 (4 voturi)    
    antonescu ar trebui sa bage la cap (Vineri, 14 ianuarie 2011, 10:26)

    unul [anonim]

    Adevarat , Antonescu ar tebui sa se apropie de realitate cand face evaluari economice, dar spre deosebire de "jucatorul" Basescu a declarat ca- daca va fi ales- vrea sa ramana in limitele unui presedinte de bun simt (adica sa faca ce stie) si sa propuna oameni calificati sa compuna guvernul.
    Este greu de calificat competenta guvernului in functie, la sfarsitul anului trecut Basescu l-a propus pe Cojocaru pt ca se pricepe la economie, dar a revenit la Boc pt ca vrea toate parghiile puterii. Actuala putere pute de incompetenta si pute ca o gasca de cartier.
    Cand de 2 ani principala provocare este economia abia acum (!!!!!????????) propune Basescu formarea unui grup de elaborare a unei strategii economice de criza si postcriza. Cam cat credeti ca i-a pasat lui si PDL-ului de romani in ultimii 2 ani?
    • 0 (2 voturi)    
      Atunci ne-am ars! (Vineri, 14 ianuarie 2011, 11:08)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui unul

      Daca Antonescu ramane la ce stie si printr-o minune ajunge si la Cotroceni ne-am ars! Nu cred ca poti conduce o tara cu problemele Romaniei numai cu cunostintele de poker!
  • -1 (3 voturi)    
    intrebare (Vineri, 14 ianuarie 2011, 10:28)

    io [anonim]

    domnule Tapalaga,
    cu asa ceva vrea PDL-ul sa redreseze economia?
    http://www.gandul.info/news/elena-udrea-anunta-30-de-sali-polivalente-care-costa-320-milioane-de-euro-7887902
    pacat ca v-ati straduit sa tineti asa o dizertatie frumoasa, v-a spulberat-o Nutzi intr-o clipita.
  • -2 (2 voturi)    
    Isarescu (Vineri, 14 ianuarie 2011, 10:33)

    berger [anonim]

    Increderea mea in Isarescu a scazut considerabil in ultimii ani. Daca Isarescu ar deveni si oficial om politic nu l-as vota. Nu ai dreptul ca om puternic si credibil in stat sa taci atatia ani si sa asisti pasiv la prabusirea tarii, iar apoi sa apari ca "Alba ca Zapada" cu un pretins Deus ex Machina.
    Am votat o data un las, pe Constantinescu, nu o fac inca o data.
    Asta nu inseamna ca voi vota un impotent (Antonescu), hahaha.
  • -1 (1 vot)    
    excelenta analiza d-le Tapalaga (Vineri, 14 ianuarie 2011, 10:34)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    si ati atins o coarda sensibila .
    Lupta aliantei cu NIMENI este excelent ilustrata.

    Vedeti postarile ANTI care vor sa destrame ipoteza Isarescu, neglijnd ajutorul oferit de dvs. de a le servi un adversar cu continut.
  • 0 (2 voturi)    
    Corect scris (Vineri, 14 ianuarie 2011, 10:46)

    Anghel Alexandru [anonim]

    Corect scris acest articol ,dle Tapalaga.In micimea lor ,atit Crin ,Felix cit si micul Titulescu sint constienti ca iesirea din criza a Romaniei,o crestere economica de 3-5 % in urmatorii doi ani si o revenire a salariilor la bugetari [mai putini si mai ''supli''] le naruiesc sansele de preluare a puterii.Unde mai pui ca o eventuala candidatura la presedentie a d-lui Isarescu ,sprijinit de PDL , ar nauci aceasta adunatura de interese girata de alde Felix.In plus in aceata tara nu voteaza numai privitorii Realitatii si Antenelor sau bugetarii nemultumiti,ci si cei care inteleg necesitatea masurilor luate de Boc. ,Mi-a placut acest articol,in special fraza ''Antonescu si Felix s-au repezit sa muste dintr-o iluzie optica''
  • 0 (0 voturi)    
    eu nu ştiu despre voi, însă (Vineri, 14 ianuarie 2011, 10:51)

    visio [anonim]

    pe timp de criză îţi reduci cheltuielile şi îţi mai cauţi un job, excepţie face tipul care s-a aruncat de la balconul parlamentului care are şi salariu bunicel şi posibilitatea să mai comită un ban pe lângă; aşa cum spuneam, pe timp de criză ori îţi reduci cheltuielile şi nu te mai împrumuţi ori te împrumuţi dar investesti în chestii care îţi aduc profit repede; din unele puncte de vedere, guvernul Boc este limitat, aşa cum spunea fostul ministru de finanţe.
    concluzie: unii sunt hoţi (pnl, psd) iar alţii sunt limitaţi(pdl).
    dilemă: eu cine votez neicuşorule!!!!!
    dacă eram inteligent, aşa ca nemţii, mai mult ca sigur că actualii şi foştii guvernanţi erau angajaţi ca portari sau curieri la Compania mea; dar, pt că sunt ignorant şi mă uit numai la otv sau antene, trăiesc bine; poate că un discovery chanel sau history ar fi mai interesant, nu?
    • +1 (1 vot)    
      calm (Vineri, 14 ianuarie 2011, 11:38)

      minotarurul grabit [anonim] i-a raspuns lui visio

      stai linistit ca pdl sunt tare hoti.
  • 0 (0 voturi)    
    gîndire,teme si credite nerambursate. (Vineri, 14 ianuarie 2011, 11:08)

    gelu [anonim]

    cînd stai în mijlocul a trei lumi;europeana,slava, araba si crezi ca salvezi România din criza cu FMI care presupune a patra lume,precis esti pe val.Noi stam pe tsunami (e tare barca)dar nu conteaza cînd alegem hidro de 20ani,de pe pamînt nu stim,cloaca o fi Eurupeana?!...NU.
  • -1 (1 vot)    
    ISARESCU (Vineri, 14 ianuarie 2011, 14:16)

    Mar Copt [anonim]

    Domnule Tapalaga,

    Isarescu este la fel de vinovat ca si Iliescu pentru situatia din romania. In ultimi 8 ani a marit de 8 ori cantitatea de bani din romania. Si continua zi de zi sa reduca puterea de cumparare a economiilor si salariilor cetatenilor romani. Ca sa nu mai dertaliez efectul cataclismic al inflatiei asupra capitalului privat ce anihileaza ori ce sansa de competitivitate a antreprenorului roman in fata celor vestici.
  • +1 (1 vot)    
    tacerea si revenirea Dlui Isarescu.... (Vineri, 14 ianuarie 2011, 16:14)

    lili [anonim]

    aveti dreptate cu revenirea Dlui Isarescu. Intrebarea este: de ce a tacut in toata aceasta perioada si de ce spune abia acum lucrurilor pe nume?! Probabil ca la baza masurilor dure luate in 2010 a stat presiunea Dlui Isarescu asupra Dlui Basescu si increderea acestuia din urma in Guvernator, dar Dl Isarescu are si el o responsabilitate enorma ca vocea nu i s-a auzit la momentul potrivit. Si cata nevoie ar fi avut Romania, mai ales ca fauna politica nu mai are deloc credibilitate in fata romanilor. Si totusi Dl Isarescu a tacut, asa cum de obicei procedeaza Dumnealui adica tace si face. Problema este ca in acesti ani era mai mult ca oricand nevoie ca vocea sa sa fie auzita. A mai fost si anul 2009 la mijloc cand Dl Isarescu a fost reales pentru un nou madat la BNR si avea nevoie de sprijin politic, evident. Chiar si-acum iesirile Dumnealui sunt destul de criptate si putina lume intelege mesajul. Sunt convinsa chiar ca mesajele Dlui Isarescu vor sa transmita mult mai mult, ar fi multe de inteles din ele mai ales referitoare la politicienii care ne-au adus in dezastrul actual.... Chiar si-asa mesajele sale mai schimba atmosfera altfel insuportabila creata de fauna de politicieni romani diletanti in ale guvernarii...... Mai sper totusi ca intr-o zi sa-l vedem pe Dl Isarescu intr-un alt loc in fruntea Romaniei, ar fi pacat sa se retraga din spatiul public dupa BNR........
  • -1 (1 vot)    
    cam din primele randuri, poti sa comentezi: (Vineri, 14 ianuarie 2011, 16:57)

    nenea [anonim]

    "Mugur Isarescu s-a trezit subit dintr-un fel de adormire.."::::Domnul Isarescu intrase in adormire aparenta. a fost o perioada in care clientii riscau sa castige niste drepturi (ordonanta infricosatoare), asa ca Isarescu a dormit la televizor, si a actionat pro banci la capacitate maxima. acum s-a dus cu ordonanta, bancile pot face ce vor cu proprii clienti (pardon, iobagi), asa ca Isarescu poate iesi din nou pe sticla sa vorbeasca una alta. e simplu (sau "tot mai simplu". intrei ei isi spun "gandim la fel" :))))
  • 0 (0 voturi)    
    Asta da articol , si comentarii pe masura !! (Vineri, 14 ianuarie 2011, 18:28)

    Cristina [anonim]

    Am ramas siderata , un asemenea articol este demn de toata atentia , si merita si comentarii pe masura ! Dar parerea mea ramine ca Isarescu o sa fie pe mai departe guvernatorul BNR , nu cred ca v-a intra in politica . Este o mocirla imensa, din care , odata intrat nu mai iesi intreg, si el stie acest lucru. Mare noroc avem cu el, si sa ne rugam sa mai avem , ca daca nimeream pe mainile altuia ,de mult ne duceam pe apa sambetei.In concluzie , stiti ce este Politica ? O prostituata care s-a .... cu toti ! Dar problema este ca a ramas gravida!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Isarescu=bomba cu ceas (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 10:36)

    xian [utilizator]

    ..care odata plasata=anuntata produce o anumita panica. Dezamorsarea acesteia nu poate fi facuta de amatori ci numai de profesionisti ! talentati in arta postarilor la comentarii


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by