Dincolo de Romania, competenta conteaza. Dovada: Dacian Ciolos

de Ioana Morovan     HotNews.ro, EurActiv.ro
Vineri, 27 noiembrie 2009, 22:24 Actualitate | Opinii


Desemnarea fara probleme, ba chiar cu felicitari, a lui Dacian Ciolos de catre seful Comisiei Europene mi-a confirmat din nou ca la nivelul institutiilor UE competenta chiar conteaza. Desi pe plan intern s-a comentat intens ce sanse slabe avem sa obtinem acest portofoliu, Bruxelles-ul, spre deosebire de Romania, a evaluat corect. Printre putinele analize favorabile, un raport al Centrului Roman de Politici Europene, publicat cu sase luni in urma. In acest document, expertii Centrului i-au dat cele mai mari note lui Ciolos dintre posibilii candidati la postul de comisar european.

Competenta lui Dacian Ciolos se vede pur si simplu din CV-ul sau si a fost recunoscuta de cine trebuie, adica de persoanele cheie de calibru similar din executivul european, chiar daca pe plan intern s-a comentat indelung o oarecare lipsa de notorietate a acestuia.

Pe langa argumentul simplu al propriului CV, un raport publicat cu 6 luni in urma de catre Centrul Roman de Politici Europene il cota cel mai bine pe Ciolos, intre alti posibili candidati. Expertii CRPE i-au acordat atunci 4,08 puncte din 5, fiind urmat de Vasile Puscas (4,06) si Monica Macovei (3,88).
 
"Dacian Cioloș are imaginea unui tehnocrat eficient, preluind portofoliul de ministru al Agriculturii la București intr-un moment greu in negocierile cu Comisia Europeana. In prezent este un insider in instituție, lucrind ca director pentru dezvoltare rurala in Comisie. Numele sau este vehiculat in eventualitatea in care Romania ar putea avea succes in incercarea de a obține poziția de comisar pentru Agricultura. A obținut cele mai mari note in evaluarea facuta de experții afiliați CRPE. Singurul sau punct slab este susținerea politica (3,1)", arata raportul CRPE.

Competenta a fost considerat punctul forte al lui Ciolos, singurul cu punctaj mai
mare la acest capitol fiind Daniel Daianu. Pentru acesta, insa, expertii au considerat ca ar avea si mai putina sustinere in plan intern.

Acelasi raport sublinia atunci ca avem sanse "medii" sa obtinem portofoliul agriculturii. La acel moment parea o estimare prea optimista. Estimarile totusi au fost corecte:

"Daca ne asumam o candidatura pentru portofoliul agriculturii, Romania se va plasa in centrul disputei in poate cea mai serioasa dezbatere continentala. Exista o regula nescrisa ca Franța sa nu obțina pentru ea acest portofoliu, dar Parisul susține bucuros candidatura unui stat cu pondere agricola importanta și cu tendințe conservatoare in domeniu"...

Raportul integral din iunie 2009 poate fi citit aici.

CV-ul lui Ciolos nu este in acest moment disponibil "din motive tehnice" pe site-ul Comisiei, dar va aparea in curand aici.

Intre timp, o scurta biografie publicata de Ziarul Financiar:

Dacian Ciolos (40 de ani):

    * A absolvit Ecole Nationale Superieure Agronomique Montpellier ENSA
    * Din 2000 este doctorand in economia dezvoltarii agricole, agroalimentare si rurale la Institutul National de Cercetari Agronomice (INRA) din cadrul ENSA
    * A absolvit in 1994 Facultatea de Horticultura din cadrul Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara din Cluj
    * In perioada 1991-1996, a urmat stagii practice in ferme de agricultura ecologica sub egida Federatiei Regionale a Agricultorilor Ecologici din Bretagne din Franta
    * A lucrat la Centrul International de Cooperare pentru Dezvoltare Agricola in Franta (august - septembrie 1995), iar in perioada februarie - septembrie 1997 a activat in calitate de inginer stagiar la Camera Judeteana de Agricultura Aveyron
    * In perioada martie-iulie 1997 a lucrat ca agroeconomist stagiar la Comisia Europeana de la Bruxelles, in cadrul Diviziei de Dezvoltare Rurala a Directiei Generale de Agricultura, ocupandu-se cu pregatirea Programului SAPARD.
    * In 1998 a fost numit director al Programului de dezvoltare rurala locala in Arges
    * Intre anii 2002-2003 a lucrat la delegatia Comisiei Europene in Romania, ca Task Manager pe probleme de agricultura si dezvoltare rurala
    * Incepand cu ianuarie 2005, a lucrat in cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, mai intai pe postul de consilier al ministrului, reprezentant in Comitetul Special Agricol la Consiliul Uniunii Europene (ianuarie 2005 - mai 2007), apoi subsecretar de stat pentru Afaceri Europene (mai - octombrie 2007)
    * A fost ministru al agriculturii si dezvoltarii rurale in perioada 11 octombrie 2007 - 22 decembrie 2008
    * A fost numit in vara in fruntea unei comisii prezidentiale pentru dezvoltarea agriculturii care ar urma sa schiteze strategia agricola pe termen lung pe modelul comisiei prezidentiale care a elaborat strategia pentru educatie






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6196 vizualizari

  • +25 (27 voturi)    
    BRAVO ROMANIA ! (Vineri, 27 noiembrie 2009, 22:35)

    cela [anonim]

    Si bravo domnule CIOLOS . Bine ca mai auzim si lucruri de bine despre tara noastra ca de mizeriile de la Realitatea si Antene ne-am saturat . SUCCES.
    • +6 (6 voturi)    
      acelasi? (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 10:01)

      dan [anonim] i-a raspuns lui cela

      e acelasi Ciolos pe care-l respingea Geoana, ca sa-l impinga inainte pe Severin? Fara sa tina cont ca l validare se pun si intrebari tehnice? Bravo dle Dacian!!! Bravo si celor ce te-au propus!! Bravo celor ce te-au sustinut, in pofida manarelilor din spate! Bravo Romania!
    • +7 (7 voturi)    
      candidat? (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 10:11)

      viclean [anonim] i-a raspuns lui cela

      DL. Ciolos, bravo lui! La terminarea mandatului, intors in tzara, devine prezidentiabil! Veti vedea cum incet-incet va incepe sa devina terfelit! Va aduceti aminte de Mihai-Razvan Ungureanu, "ingropat" de Tariceanu, care acum probabil ca-si musca mainile ca l-a ingropat pe Razvan si i-a creat drum liber lui Crin! Ochii pe Antene si pe iRealitatea TV (dupa 7 dec.), caci si Geoana a inceput sa se teama de Ciolos!
  • +20 (20 voturi)    
    Felicitari (Vineri, 27 noiembrie 2009, 22:38)

    www.vladlacisco.wordpress.com [anonim]

    ...din toata inima domnule Ciolos!
  • +18 (24 voturi)    
    Bravo lui (Vineri, 27 noiembrie 2009, 22:45)

    Marius [anonim]

    Aici in tara au uitat ca legea prevede 15 zile, de la depunerea listei, pentru votarea Guvernului. Au facut scandal cu facatura de clip non-stop.

    Nu tu discutii despre programe, nu tu discutii despre cum se poate duce la indeplinire Referendumul votat de atat de multi ...
  • +19 (23 voturi)    
    servus tuturor (Vineri, 27 noiembrie 2009, 22:48)

    caius ursu [anonim]

    pentru ca imi doresc o SANSA ca si in romania sa conteze competenta...in viitor
    pentru ca vreau sa vad in media si alti intreprinzatori, altii decit patriciu, vintu etc co
    pentru ca e singura sansa ca partitul ultraconservator al ultimilor doua decenii din aceasta tara sa treaca printr-o reforma interna atit de cesara la urma careia sa restituie social democratia arestata practic si coceptual
    pentru ca imi doresc ca CINEVA sa puna capat prostitutiei bugetare, filosofiei miinii intinse
    pentru ca DA, VREAU ca iliescu sa fie judecat pentru crimele din timpul loviturii de stat si a mineriadelor
    si pentru alte o mie de motive...nu POT ALTFEL
    nu sint postac, nu sint inregimentat, pur si simplu vreau ca tot ce am scris mai sus sa aiba O SANSA, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • +11 (11 voturi)    
      apropo de competenta (Vineri, 27 noiembrie 2009, 23:57)

      geo [anonim] i-a raspuns lui caius ursu

      Apropo de dorinta ca in Romania sa conteze competenta Dl. Ciolos nu a cazut din cer in gradina de la Cotroceni el a lucrat din 2005 pana in decembrie 2008 in guvernul Tariceanu. Tariceanu a fost cel care l-a promovat si in functia de secretar de stat in mai 2007 si apoi ministru al agriculturii in octombrie 2007. Si asta fara sa fie un mare fan al liberalismului (poate spera sa-l atraga la liberali) dar e clar ca a vazut in el un om competent.Oricum nu contest nici meritul presedintelui Basescu de al propune ca si comisar european.
      • +4 (4 voturi)    
        corect! (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 10:03)

        daniel [anonim] i-a raspuns lui geo

        Bravo dle Ciolos! Bine ca guvernul nu a cedat presiunilor PSD ca sa-l inlocuiasca cu Severin.
      • +3 (3 voturi)    
        lecitina (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 10:05)

        memo [anonim] i-a raspuns lui geo

        Eroare !Dl Ciolos a fost ''descoperit'' si promovat de un alt fruntas liberal .Dl. Tariceanu la vrema respectiva nu-si vedea capul de treburi...treburile cu biletelele roz ca iar avea ''pretenul '' o problema !Fruntasul liberal se numeste Gheorghe Flutur !
        • 0 (0 voturi)    
          In 2007 Flutur nu mai era ministru (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 16:02)

          geo [anonim] i-a raspuns lui memo

          Poate a fost descoperit de flutur (frumos ar fi sa fi fost vorba de un concurs) dar cand a fost promovat Secretar de Stat (mai 2007) Flutur nu mai era ministru de o jumatate de an .In 2005 cel mai probabil Tariceanu nu il cunostea deloc pe Ciolos dar cand a fost numit Secretar de Stat in 2007 sigur s-a interesat cine este si cum este.Iar de numira ca ministru nici nu mai vorbesc.
    • +4 (4 voturi)    
      perfect de acord cu Caius Ursu (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 11:56)

      Oana [anonim] i-a raspuns lui caius ursu

      Foarte bine spus si punctat !!

      Ma bucur ca si oameni competenti mai pot reprezenta Romania !!!
      Felicitari si succes pe viitor !!

      TOTI NE DORIM O SANSA CA ROMANIA SA CONTEZE IN VIITOR PE CRITERII DE COMPETENTA ...
  • 0 (16 voturi)    
    Ciolos, propus de PNL (Vineri, 27 noiembrie 2009, 23:36)

    misu [anonim]

    Sper ca nu ati uitat ca Ciolos a fost propus de PNL in guvernul Tariceanu. Ati uitat sa scrieti asta, domnilor de la Hotnews. Nu sunt simpatizant PNL, ca sa va linistiti, sunt de stanga.....
    • +5 (13 voturi)    
      poznasule...:))))) (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 0:13)

      Observator OSCE [anonim] i-a raspuns lui misu

      M-am prins ca esti de stanga adica un amarat de postac al PSD-ului :)))) Te tradeaza IP-ul :))))

      Sa nu uitam totusi ca Tariceanu a avut ministru pe Remes-Caltabos !
    • 0 (2 voturi)    
      PNL NU E DE STANGA (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 5:23)

      HABAR N-ai, TACI [anonim] i-a raspuns lui misu

      Daca nu te pricepi la politica, nu te baga. PNL e de DREAPTA. A facut acum alianta cu STANGA (PSD) ca sa -l dea jos pe Base. Atat. Dupa alegeri alianta lor se va rupe, stai tu linistit. PNL E DE DREAPTA DECI, NU DE STANGA> !
    • +3 (3 voturi)    
      ce insemana "propus"? (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 8:55)

      marian [anonim] i-a raspuns lui misu

      Pentru buna informare a unui domn de stanga, Un citat dintr-un mare ganditor de stanga.

      PSD: Aceasta nominalizare compromite de fapt sansele lui Ciolos
      "Consideram ca un asemenea anunt facut de un prim ministru care are mai putin de 24 de ore pana la demitere e de fapt o compromitere a sanselor lui Ciolos", a declarat social democratul Victor Ponta, daugand ca "ar fi utile alte doua sau trei propuneri, pentru a evita situatia ca Romania sa nu aiba o nominalizare".
    • 0 (0 voturi)    
      propus de UTC :))))) (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 9:06)

      ozi [utilizator] i-a raspuns lui misu

      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5810056-pdl-sustine-dacian-ciolos-comisar-european-sanse-are-fostul-ministru-agriculturii.htm

      Cand nu sti ceva, cauta, vei gasi raspunsul.
      Era si pe-acolo unu Alex. Cine este manat de ura din vintre (imi place cuvantul asta :))) si de carnetul de partid, nu cedeaza nici la ce este evident, e atras in continuare de cusatura cu ata alba si cu multe noduri.
      Asta e. Un popor, IQ-ul lui se estimeaza global. E firesc sa fie asa. Sa vedem, pe 6 dec unde ne gasim si sa mergem inainte sau in alte tari, in care competenta PRIMEAZA.
      Apropo de vot, ii rog pe patimasii politici, membri si sustinatori infocati, sa faca o analiza stiintifica a rezultatelor alegerilor din 6 dec, avand in vedere si pe cei ce nu au votat in primul tur. :))) Numarul celor ce vor vota in 2 si n-au votat in 1 va fi VALOAREA SCARBEI ce s-a declansat mai abitir, dupa primul tur.
      Cei care au votat in 1 si nu vor vota in 2, sunt de mai multe categorii, nu cred ca sunt uniti intru exprimarea unei singure pozitii, cauze.
    • +5 (5 voturi)    
      adevarat (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 10:33)

      maria [anonim] i-a raspuns lui misu

      perfect adevarat,dar pentru functia de comisar, sustinut de Presedintele Romaniei care sustine competente tinere, poate uiti de Predoiu,tot PNL.Basescu sustine oameni tineri si profesionisti,e si meritul lui in acest succes.
    • +3 (3 voturi)    
      Ciolos, promovat de ... Dl. Flutur (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 13:48)

      Calin [anonim] i-a raspuns lui misu

      A fost dl. Flutur care la promovat in Min. Agriculturii.
      Apoi dl. Ciolos a rezistat sub Tariceanu.

      Si a fost Dl Basescu care la propus pentru Comisia Europeana. Sprijinul fata de Ciolos a dl. Basescu ia adus atat de multe vorbe urate. Dar unde este competenta sunt si rezultate.

      PNL il are pe Patriciu cel cu datoria de 600 milioane $ si cu un Tariceanu cu biletul ... biletul plus convocarea D-nei Macovei la GUvern pentru sprijinirea aceluias Patriciu.
    • 0 (0 voturi)    
      si altii... (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 18:13)

      tot maria [anonim] i-a raspuns lui misu

      am uitat de ungureanu,tot pnl, sustinut de basescu,am uitat ca la sefia sri e un psd/ist, pus tot de basescu,oameni valorosi sunt peste tot si Presedintele le recunoaste valoarea.....
  • +9 (9 voturi)    
    Felicitari domnule Ciolos (Vineri, 27 noiembrie 2009, 23:39)

    Mihaela [anonim]

    Eu chiar sunt mandra pentru dumneavoastra
    • -8 (12 voturi)    
      vai tu ! (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 0:39)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Mihaela

      omul asta e platit pt ce face cu aproape 16.000 de euro cash pe luna.
      in loc sa fi mandra, pune mana pe carte si gasteste un job asa bine platit
      • +2 (2 voturi)    
        Bai anonimule (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 7:07)

        Mihaela [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Eu am pus mana pe carte si am un job destul de bine platit.Spre4 deosebire de tine ,nu sunt postac.Iar faptul ca un ministru al Europei are 16000 e/luna mi se pare normal.Anormal mi se pare asa un salariu pentru un ziarist care dezinformeaza sau pentru cinestie ce sefut dintr-o agentie guvernamentala>Asa ca ,pune tu mana pe carte si gasesteti o slujba
      • +1 (1 vot)    
        Fara jigniri (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 9:57)

        lll [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Spalati pe creier ca tine sunt multi.
  • -2 (12 voturi)    
    Brusc v-a apucat interesul pentru agricultura... (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 0:04)

    nune [utilizator]

    Cati dintre voi au dat cu sapa? Cati dintre voi stiu sa deosebeasca patrunjelul de pastarnac? Sau orzul de grau... :)

    Dar daca interesul de partid o cere, tarii cat mai multi tarani! Sa prasiti bine!
    • +1 (1 vot)    
      Multi stiu despre agricultura (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 7:40)

      Stela [anonim] i-a raspuns lui nune

      chiar mai multi decat iti inchipui, si despre cea veche si despre cea noua, toti citim internetul, nu te mai da tu buricul pamantului.
    • +1 (1 vot)    
      mecanizare... (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 9:44)

      Psycon [utilizator] i-a raspuns lui nune

      Sunt mai bine de 100 de ani de cand s-a inventat tractorul. Ar cam fi timpul sa inveti sa folosesti si asa ceva.

      Te compatimesc daca aptitudinile tale se reduc la datul cu sapa si identificarea catorva soiuri de plante. Mai bine vii la oras si lasi fermierii sa-si faca treaba.
  • +12 (14 voturi)    
    bravo romania (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 0:15)

    cristina pinzaru [anonim]

    Stirea despre Dacian Ciolos - comisar european, a fost trecuta cu vederea astazi. Nu pentru ca nu era o stire, ci pentru ca Dacian Ciolos a fost sustinut de guvernul Boc si de presedintele Traian Basescu, cu toate ca aproape jumatate de an nominalizarea sa a fost contestata si nu i s-a dat nici o sansa. Asadar, Bravo Romania! E mai important filmul trucat care se dezbate de doua zile. Daca asa se face campanie pentru prezidentiale, nu mai am cuvinte.
    • 0 (0 voturi)    
      Boc si Basescu :)))) (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 8:01)

      X [anonim] i-a raspuns lui cristina pinzaru

      Ideea cu Ciolos comisar european le-au suflat-o francezii. Ciolos e competent, onest si mai apreciat in Franta decat in Romania.

      Boc si Basescu nici nu stiu ce-i aia Comisie europeana.
  • +8 (8 voturi)    
    e jumate francez :) (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 0:20)

    florin [anonim]

    mai mult pe afara a studiat/lucrat. asta e diferenta ....oricum bravo ...
    • -1 (1 vot)    
      Deci cum poate fi Raluca Turcanu comisar ? (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 9:09)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui florin

      Ciolos a studiat si a lucrat atat de mult in Franta,
      incat , daca era PSD-ist,
      corul portocaliu
      l-ar fi pus la zid cu eticheta de
      ”om al francezilor”.
      Acum, pe bune, e clar ca omul are
      cu Franta legaturi afective suficient de stranse
      pentru a-l considera si un pic francez...nu prea intelegeam pana sa observ asta bunavointa lui Sarco...
      *
      Sa ne bucuram de aceasta numire.
      Oricat de alambicata ar fi politica UE in materie de agricultura, noi nu putem
      avea decat mai degraba avantaje.
      Dupa o odihna - poate binemeritata -
      pamantul Romaniei trebuie sa inceapa sa
      fie cultivat . Suntem pe la nivelul zero si un pic, am atins fundul oceanului,
      nu poate urma decat o ascensiune.
      *
      Intr-o emisiune economica se vorbea de
      interesul mogulilor din tari arabe
      de a investi masiv in exploatari agricole in Romania.
      Asta ar fi chiar o bafta tipic geto dacica.
      Se spunea ca aia ar fi dispusi sa faca
      afacerea chiar si pe principii nerentabile, adica sa bage na multi bani decat vor castiga, adica sa
      ”subventioneze” din petrolul lor mult ,
      o oaza romaneasca - resursa de alimente
      pentru lumea araba.
      Sa fie primit !
      UE, Comisia UE si evident si dl Ciolos au obligatia de a merge in continuare pe principiul
      ”non-subventionarii de stat” a agriculturii.
      Banii arabilor ar fi insa privati, e treaba lor
      cum si-i risipesc, iar daca Roamania va avea astfel o noua resursa activa si castiguri din impozite agricole ....ok !
      *
      Printre motivele majore
      pentru care Elvetia nu intra in UE e si acela
      ca isi subventioneaza cu banii multi din turism si
      afaceri bancare - agricultura. De 8 ori mai mult decat le-ar da voie Uniunea.
      *
      Era sa uit de titlul postarii.
      Daca Rusia ar intra in Uniunea Europeana
      poate ar sustine-o pe doamna Raluca Turcanu
      la functia de comisar intrucat dumneaei
      si-a facut facultatea la Moscova.
      *
      Daca era Mihaela Geoana
      subiectul ”un candidat cu nevasta agenta rusoaica”
      ar fi facut obiectul unor intense spume. Sotul Ralucai e insa doar consilier al Presedintelui
    • -1 (1 vot)    
      Deci cum poate fi Raluca Turcanu comisar ? (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 9:09)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui florin

      Ciolos a studiat si a lucrat atat de mult in Franta,
      incat , daca era PSD-ist,
      corul portocaliu
      l-ar fi pus la zid cu eticheta de
      ”om al francezilor”.
      Acum, pe bune, e clar ca omul are
      cu Franta legaturi afective suficient de stranse
      pentru a-l considera si un pic francez...nu prea intelegeam pana sa observ asta bunavointa lui Sarco...
      *
      Sa ne bucuram de aceasta numire.
      Oricat de alambicata ar fi politica UE in materie de agricultura, noi nu putem
      avea decat mai degraba avantaje.
      Dupa o odihna - poate binemeritata -
      pamantul Romaniei trebuie sa inceapa sa
      fie cultivat . Suntem pe la nivelul zero si un pic, am atins fundul oceanului,
      nu poate urma decat o ascensiune.
      *
      Intr-o emisiune economica se vorbea de
      interesul mogulilor din tari arabe
      de a investi masiv in exploatari agricole in Romania.
      Asta ar fi chiar o bafta tipic geto dacica.
      Se spunea ca aia ar fi dispusi sa faca
      afacerea chiar si pe principii nerentabile, adica sa bage na multi bani decat vor castiga, adica sa
      ”subventioneze” din petrolul lor mult ,
      o oaza romaneasca - resursa de alimente
      pentru lumea araba.
      Sa fie primit !
      UE, Comisia UE si evident si dl Ciolos au obligatia de a merge in continuare pe principiul
      ”non-subventionarii de stat” a agriculturii.
      Banii arabilor ar fi insa privati, e treaba lor
      cum si-i risipesc, iar daca Roamania va avea astfel o noua resursa activa si castiguri din impozite agricole ....ok !
      *
      Printre motivele majore
      pentru care Elvetia nu intra in UE e si acela
      ca isi subventioneaza cu banii multi din turism si
      afaceri bancare - agricultura. De 8 ori mai mult decat le-ar da voie Uniunea.
      *
      Era sa uit de titlul postarii.
      Daca Rusia ar intra in Uniunea Europeana
      poate ar sustine-o pe doamna Raluca Turcanu
      la functia de comisar intrucat dumneaei
      si-a facut facultatea la Moscova.
      *
      Daca era Mihaela Geoana
      subiectul ”un candidat cu nevasta agenta rusoaica”
      ar fi facut obiectul unor intense spume. Sotul Ralucai e insa doar consilier al Presedintelui
  • +9 (9 voturi)    
    ca completez putin titlul (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 0:28)

    I [utilizator]

    si in Romania conteaza competenta, dar nu la stat.
    • 0 (0 voturi)    
      Competenta razbate in orice mediu (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 7:48)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui I

      Cu cat mediul e mai corupt cu atat oamenii competenti au sanse mai mari sa iasa in fata.

      De ce nu se intampla asta in Romania?
    • +1 (1 vot)    
      ma faci sa rad! (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 11:47)

      pisicu furios [anonim] i-a raspuns lui I

      cu atata naivitate. Am 42 de ani, 20 de ani de munca din care 16 in banking pe pozitii de middle management, vbesc 3 limbi straine, am terminat ASE-ul in 1990 (deci exclus cumparat diploma), am un masterat tot la stat in economie aplicata si sunt doctorand in macroeconomie la ICE de pe langa Academia Romana, iar acum sunt somer. De 6 luni depun CV-uri peste tot, crede-ma ca nici macar un telefon n-am primit! Sunt dispus sa dau concursuri cu orice, oriunde si totusi nu ma cheama nimeni.
      • 0 (0 voturi)    
        da (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 14:42)

        nn [anonim] i-a raspuns lui pisicu furios

        ai dreptate. cunosc jmecheri angajati la privati (sales) si in multinat, inclusiv banci, care-s varza, cu facult la "distanta" mare de carte LOOOL. uitati-va si la cazu' celor 44 de directori in banci care n-au trecut examenu' BNR, a fost stire in ZF, pilosi plasati acolo de alti imbecili. Expatii care au venit la noi sunt mai incompetenti decit multi romanashi: mercenari si atit.
      • 0 (0 voturi)    
        hold on (Luni, 30 noiembrie 2009, 17:56)

        I [utilizator] i-a raspuns lui pisicu furios

        si eu am depus CV-uri vreo 4 luni, dupa care vreo 2 luni am si mers la interviuri, teste etc si in total dupa 6 luni m-am angajat, inainte de criza. Problema ar putea fi si faptul ca esti foarte calificat si atunci nu te angajeaza nimeni pe o pozitie inferioara pentru ca stiu ca imediat ce o sa-ti gasesti ceva mai bun, o sa pleci. Bafta!
  • +10 (14 voturi)    
    Felicitari (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 0:29)

    lsm [anonim]

    dle Ciolos, felicitari competentei recunoscute! Misu, spunea intr-un comentariu anterior ca a fost propus de PNL. De acord! Dar ce a facut PNL-ul dupa aceea pentru el??? Este cumva vicepresedinte al al partidului??? NU! Cel care i-a recunoscut adevarata valoare l-a numit "in vara in fruntea unei comisii prezidentiale pentru dezvoltarea agriculturii ". Mare om, mare caracter! Asta inseamna recunoasterea valorii, nu PNL!!!
    • 0 (12 voturi)    
      Liberalii l-au facut ministru (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 1:58)

      Raluca9 [utilizator] i-a raspuns lui lsm

      1. Dl. Ciolos a fost ministru al agriculturii in guvernul Tariceanu II.

      2. Este cumva dl. Ciolos vicepresedinte al PDL?
      • 0 (0 voturi)    
        A fost propus de Traian Basescu si PDL,... (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 7:45)

        judex [anonim] i-a raspuns lui Raluca9

        nu de PNL. De altfel, liberalii adevarati, de dreapta, sunt la PDL. Caricaturile de liberali, comunisti si bolsevici ,au ramas in PNL. Spune cu cine te insotesti, ca sa-ti spun cine esti! (proverb romanesc intelept).
      • 0 (0 voturi)    
        Dar Predoiu e vicepresedinte la PNL ? Sau PDL ? (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 9:18)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Raluca9

        Ca tot liberalii l-au promovat !?
        Si tot PDL ul il sustine
        *
        Cred totusi ca in cazuri din astea
        de aparitii inexplicabile - Ciolos, Predoi, Bazac...si mai recent Funeriu , propus si de Croitoru si de Negoita la Educatie nu conteaza
        atat functia in partid.
        *
        Banuiesc ca mai mult conteaza nivelul de
        pregatire.
        *
        Mai ales in tainele lojei.
      • +3 (3 voturi)    
        fara DNA? (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 10:05)

        cinic [anonim] i-a raspuns lui Raluca9

        daca nu-l prindea DNA pe Caltabos, mai era ministru dl.Ciolos? Ce crezi, dar onest?
      • 0 (0 voturi)    
        asa, si??? (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 13:07)

        lsm [anonim] i-a raspuns lui Raluca9

        ce vrei sa spui? Tu ai citit comentariul meu? Vezi ca raspunsul tau nu are legatura cu ceea ce am spus eu!
      • 0 (0 voturi)    
        Re: Liberalii (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 17:11)

        F. [anonim] i-a raspuns lui Raluca9

        Hai sa nu mai tragem spuza pe turta unora sau altora. Omul a fost angajat ca expert pe cind ministru al agriculturii era Flutur ( care a plecat din PNL ), a fost mentinut pe mandatul lui Motreanu ( care l-a inlocuit pe Flutur ) si apoi a avansat din postul de consilier pe cel de subsecretar de stat pe vremea lui Remes. A ajuns ministru dupa ce Motreanu sau nu-s ce alt liberal a refuzat sa preia portofoliul. Si oricit ar parea de straniu pentru unii, politicienii ministri sint, in cazul cel mai bun, buni manageri, dar treaba trebuie facuta de cineva ( sclavii lui Oprescu sint un exemplu ). Ciolos a fost unul din multimea aia ( mare, mica, cit o fi fost ) de oameni care tineau in spinare restul politrucilor. Omul a ajuns acolo din cauza ca fara oameni ca el se prabuseste sandramaua plina de politruci. Iar partidele, in general, promoveaza politruci. Singura diferenta intre diferite partide e, cel mai probabil, procentul de politruci versus tehnicieni. Iar PNL parca a creat vreo 200.000 de functionari publici bine platiti in a doua jumatate a guvernarii Tariceanu, probabil 90% cu carnet de partid.
  • +8 (10 voturi)    
    Jos Palaria (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 0:56)

    Valentin [anonim]

    Exceptional. De-a dreptul emotionant, si nu folosesc vorbe mari. Astea sunt momentele cand ne mai simtim si noi mandri ca suntem romani.
    Ca dupa aia ne uitam din nou la iRealitatea si Antenenenene si revenim in mocirla cotidiana locala.
  • +3 (5 voturi)    
    veselie mare (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 3:16)

    george dragomir [anonim]

    Pentru toti cei care au scris ca e bine, ca se poate, ca sunt mandrii ca sunt romani, etc...E un mare merit faptul ca un roman este recunoscut international..UE, acum. Ma simt si eu bine dar...Eu sunt mandru ca sunt roman si fara asta. Doar din istoria noastra..din care stim putine lucruri adevarate. Faptul ca unii conationali, se fac de cacat pe afara, nu imi stirbesc mandria de a fi roman. Putine popoare au trait ce am trait noi si as vrea sa vina ziua cand o sa constientizam asta...cu totii. Fara manele, seminte, emisiuni cu "vedete" la tv etc. Eu sunt mandru ca sunt roman.TU?!
    • 0 (0 voturi)    
      Multumesc (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 8:03)

      George 41 [anonim] i-a raspuns lui george dragomir

      D-le Dragomir.Intru totul de acord cu cele zise de d-stra.Cu bune si rele (catinel,catinel vom deveni mai buni)sint mindru de tara mea si nu ma pot dezice de strabunii mei care mi-au lasat-o intreaga.Cu prea mare usurinta unii o ponegresc.Germania dupa al II-lea W.M a strins din dinti.blamata,injurata si etc.au curs riuri de sudoare si a ajuns fruncea Europei.La noi ca la nimeni nu sintem in stare sa dam cu var nici ce am mostenit,bun sau rau(vorba unui clasic in viata)
    • 0 (0 voturi)    
      mandrie patriotica (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 9:45)

      mos Ion Roata [anonim] i-a raspuns lui george dragomir

      Ca si Dvs. impartasesc acelasi sentiment de mandrie, umbrit insa de apartenenta la acelasi neam a indivizilor lipsiti de orice scrupul care pentru imbogatire sacrifica un popor. Cum pot fi madru cand si Patriciu, Iliescu, Voiculescu,Vantu si toti ceilalti se declara tot romani? Pe Geoana si Johanis ii includ intr-o categorie aparte, pentru ca nu stiu ce fac (lasand la o parte faptul ca ultimul face parte din alta etnie). Nici unul dintre dansii nu realizeaza ca sunt manipulati, (asa cum se incearca si cu romanii adevarati) de catre monstrii nascuti din somnul ratiunii-natiunii
    • +2 (2 voturi)    
      oameni (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 10:42)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui george dragomir

      Iata ca avemsioameni cu care ne putem mandrii.Ciolos asa cum bine a sesizat si presedintele Basescu este unul dintre ei.
  • +1 (1 vot)    
    Si de-acuma veselie.... (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 6:58)

    Intaiul Agricultor [anonim]

    Ce va tot dati ochii peste cap? O sa creasca de acuma rosiile precum bostanii?

    La cat suntem de inapoiati si la restrictiile pe care le impune UE in urmatorii 5 ani o sa asistam la prohodul ultimilor tarani.

    S-au vandut fabrici, petrol, energie, infrastructura, forta de munca. De fapt in tara asta n-a mai ramas de vandut decat pamantul. Abia asteapta politicienii sa ia ceva de pe el.
  • 0 (0 voturi)    
    miracol (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 7:10)

    anonim [anonim]

    Acu' sa vedem si sa simtim si strategia de dezvoltare a agriculturii pe termen lung, poate mancam mai mult de la noi si mai dam si la altii. Ar fi cazul dupa atatia ani.
    Dar daca ma gandesc la la strategia pentru educatie elaborata de comisia prezidentiala si la implementarea ei, cred ca strategia de dezvoltare a agriculturii doar printr-un miracol sa dea rezultate in Romania. Si cum in agricultura fara Dumnezeu e greu, s-ar putea sa reusim macar aici.
  • 0 (0 voturi)    
    protocronism (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 7:11)

    Florea [anonim]

    Nu mai spune c-ametesc...
  • 0 (0 voturi)    
    Asta da valoare! (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 7:21)

    Alex [anonim]

    I-am citit CV-ul. Jdemii de cursuri, facultati masterate si doctorate (aproape toate in Franta). Competent de nu mai poate! A fost minstrul agiculturii intre 2007-2008 in guvernul Tariceanu. Ce-a facut? Ati auzit de vreo masura pt dezvoltarea agriculturii? Vreun sfert de masura macar? Nimic. Zero barat. Absolut anonim. Dar poate chiar nu mai era nimic de facut cu agricultura. Acum il iau altii de mare competenta. Vad ca Franta se bucura. Or sti ei de ce...
    • 0 (0 voturi)    
      Asta da grad de intelegere (Duminică, 29 noiembrie 2009, 8:37)

      adeline [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Chiar ai reusit sa citesti? Excelent! Sigur intr-o etapa urmatoare vei reusi chiar sa intelegi ceea ce citesti! Si vei reusi chiar sa analizezi cu obiectivitate, sa te pozitionezi tu insuti in raport cu valorile unei societati. Pana atunci insa va trebui sa induri acest muscat al unghiilor, din cauza invidiei, si aceasta nedemna incercare de ponegrire a celor valorosi.... N-ar fi trebuit sa-ti raspund, dar ma gandesc ca din cauza unora ca tine, persoane cu pregatire, care si-au validat cunostintele acumulate in "Jdemii de cursuri, facultati masterate si doctorate" refuza sa se angajeze public....
  • 0 (0 voturi)    
    ciolos (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 7:33)

    "parerea mea" [anonim]

    Multe multumiri domnule Ciolos ! Aduci normalitatea in tara asta unde o clica de scelerati vor sa ne faca sa credem ca toti suntem anormali .
  • 0 (0 voturi)    
    Morovan (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 7:41)

    releu [anonim]

    Nu esti decat un tonomat.
    Ais scris: ...ce sanse slabe avem sa obtinem acest portofoliu, Bruxelles-ul, spre deosebire de Romania, a evaluat corect.

    Asta au zis mogulii, dar ce-i care stiau despre ce e vorba, Romania adica, au mers mai departe si au castigat.

    Tu vreoi sa pari ca zici bravom, dar canti pe muzica mogulilor....
  • 0 (0 voturi)    
    Politica conteaza inclusiv in UE (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 7:44)

    Sargon [utilizator]

    Ciolos a cistigat acel post ca urmare a "jocului de sah" dintre Franta si Germania! Nu exista criterii de competenta , ci doar criterii politice (cind e vorba de stat) si criterii de valoare (profitul, in sectorul privat)!
  • 0 (0 voturi)    
    dacian ciolos (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 7:48)

    adrian [anonim]

    s-a omis faptul ca a fost un student de nota 10 , daca ai material poti lucra
    Felicitari si toate cele bune .
  • 0 (0 voturi)    
    Si legile? (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 7:52)

    Tom Cruise [anonim]

    Daca este asa de competent sa ne spuna de ce mii de roamani asteapta sa-si primeasca pamantul inapoi conform Legii 247?
    Ce agricultura este asta cand omul simplu este furat pe fata de statul roman?
    Avem toate actele legale bagate pe la Primarii si in TIMIS este JALE!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Domnule Ciolos (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 7:53)

    Andrei [anonim]

    Daca s-ar putea sa va interesati putin si de piscicultura, in special partile ei sumbre cum ar fi pescuitul industrial cu materiale (setci din material plastic) inapropriate acestui tip de pescuit ar fi superb. De asemeni braconajul continua sa ne puna probleme - Pe Siret, in Delta, pe Olt - braconajul la scara larga e in floare. Macar sa pastram ce mai avem, fauna, ape, natura.
  • +1 (1 vot)    
    coincidenta? (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 8:13)

    camelia [anonim]

    Ce interesant, UE ne aprinde un far, poate reusim sa-l vedem prin fumul si ceata deasa aruncata peste noi.
    Poate reusim sa ajungem la mal sau poate mai plutim in deriva batuti de Vanturi si orbiti de fumuri de trabuc.
  • +1 (1 vot)    
    Si pe-a lor? (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 8:40)

    agromania [anonim]

    Romania este doar o parloaga acum. Domnule Ciontos, nu va urez succes la parlogirea intregii UE!
  • +1 (1 vot)    
    sunt mandra.. (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 8:46)

    ileana [anonim]

    ca sunt roman! Si m-am hotarat de ieri sa nu mai ma uit la Realitatea TV care trateaza realizarile Romaniei cu superficialitate, dar taie firul in patru la toate subiectele de scandat.
    Nominalizarea lui Ciolos este o mare realizare si merita mult mai multa atentie. Haideti sa ne concentram pe astfel de subiecte pozitive!
  • 0 (0 voturi)    
    Felicitari (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 8:46)

    Maria [anonim]

    Din tot sufletul doresc Domnului Ciolos sanatate si putere sa ne reprezinte cat ami bine. Este o mare bucurie pe care o simt. Aceasta stire ar fi trebuit discutata si comentata!
    Sper ca pe 6 decembrie democratia sa se arate in toata puterea ei!
  • -1 (1 vot)    
    QED... (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 9:04)

    marian [anonim]

    Hai sa nu ne imbatam cu apa rece.

    La nivelul institutiilor UE competenta chiar conteaza. Dar mai conteaza si multe altele, care nu au legatura cu competenta.
    Iar nivelul politicii neinstitutionale europene este la fel cu cel al politicii dambovitene.

    De exemplu, ceva "stiri Hotnews" mai vechi!


    Presedintele Comisiei Europene a transmis autoritatilor romane ca este exclus sa primeasca portofoliul agriculturii, au declarat surse convergente de la Bucuresti si Bruxelles pentru HotNews.ro. De altfel, oficialilor romani li s-au dat semnale clare de ceva vreme ca Romania nu va putea obtine un portofoliu care sa administreze un buget atat de mare, din cauza disfunctionalitatilor pe care le are tara atat in administrarea fondurilor cat si pe justitie. Pana joi, oficiali romani continuau sa sustina ca Romania are ca singura optiune de negociere numele lui Dacian Ciolos si portofoliul agriculturii.


    " Partidul Socialistilor Europeni (PES) face apel la Presedintele Romaniei sa lase orgoliile deoparte si sa actioneze in interesul romanesc si european prin nominalizarea, pentru pozitia de comisar european, a unui candidat social-democrat de top, cu o foarte buna reputatie la nivel european, asigurand astfel o aprobare linistita in Parlamentul European. (...) PES considera ca Romania –unde PSD a castigat alegerile europene- trebuie sa propuna un candidat social-democrat pentru un portofoliu CE", se arata intr-un comunicat al PES, citat de NewsIn.
  • +1 (1 vot)    
    Normal, acolo conteaza! (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 9:40)

    domino63 [anonim]

    Aici, au loc doar politrucii, hotii, jefuitorii, jigodiile, profitorii, manelistii, "economatii", manipulatorii, adica oameni care nu au muncit niciodata ci au furat mereu!
    De ce nu se intreaba nimeni, de ce vor astia musai la putere? Mogulii, liberalii rosii, comunistii?
    Au furat 15 ani! Au cheltuit tot. Nu au fost in stare sa faca ceva cu banii luati si acum vor altii!
    Treziti/va romani. Jigodiile sunt gata sa va vanda oricui, oricand, pe un pret de nimic, doar sa le iasa lor ceva.
    Votati geoala si acolo veti ajunge.
    Nu spun ca votand basescu, va va fi mai bine acum, dar macar aveti o sansa. Lucrurile incep sa se miste, sub ilici s/au miscat doar ei. Voi.... V/au miscat cum au vrut. Daca vrei cisma ruseasca de gat, ok! In nemernicia mea, abia stept sa rad de voi, sa va vad plangand si plangandu/va!
  • 0 (0 voturi)    
    CRPE (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 9:44)

    van [anonim]

    De dragul transparentei, daca laudati si promovati studiul CRPE, adaugati ca faceti parte din echipa Centrului. Asa ar cere onestitatea.
  • +5 (5 voturi)    
    Felicitari (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 10:21)

    cosmin m [anonim]

    In sfarsit,subiecte de bun simt.Nu filmulete trucate,nu alte mizerii.A fost uimitoare pledoaria lui Barosso in favoarea acestui om.Nu uitati felul in care a fost sustinut de catre Basescu si maniera in care s-a opus la nominalizarea sa partidul lui Geoana.
  • +4 (4 voturi)    
    Mare succes (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 10:26)

    alex dima [anonim]

    Intr-adevar o mare realizare.Va aduc aminte ca dl Geoana s-a opus nominalizarii d-lui Ciolos pe motiv ca nu e un "socialist serios".
  • +3 (3 voturi)    
    BRAVOOO (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 10:30)

    Marius [anonim]

    FELICITARI, BRAVO, sa ne reprezinti corect acolo.
    Si Basescu are un merit mare in aceasta numire.
  • 0 (2 voturi)    
    comisar (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 10:43)

    gigi63 [utilizator]

    Liberalii l-au impins in fata pe Ciolos, fara sa fi fost ministru nu ar fi avut sanse. Basescu a facut bine ca l-a sprijinit, dar nu cred ca l-ar fi promovat. A se vedea ca in actualul guvern nu exista un Ciolos.

    Chiar liberalii, au promovat profesionistii numai cand le-a ajuns cutitul la os. Politicienii ar trebui odata sa inteleaga sa promoveze profesionostii ca regula si nu ca exceptie. Profesionistii sunt insa mai greu de manipulat... :).
    • +1 (1 vot)    
      in guvernul Croitorul (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 12:01)

      matilo [utilizator] i-a raspuns lui gigi63

      a existat un profesionist si anume Funeriu,propus pentru Ministerul Educatiei dar dragii de parlamentari (unii care nici nu stiau sa-i citeasca CV-ul)l-au respins.Oare de ce ? Pentru ca (motivul invocat de unii) nu are experienta in management (omul conduce un institut de cercetare cu fonduri de milioane de Euro)
      SA FIM SERIOSI !
      Oameni competenti sunt propusi dar nu sunt validati de Parlament.
  • 0 (0 voturi)    
    Meritul e doar al d-lui Ciolos (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 10:46)

    Saminta [anonim]

    Al cui este, pe cine reprezinta sau de cine a fost promovat...Comentarii ridicole! Doar doar o mai castiga cineva un vot. Meritul este doar al d-lui Ciolos deoarece a tratat activitatea dansului cu responsabilitate si profesionalism. Bravo! Numai asa evoluam, prin recunoasterea, aprecierea si promovarea celui mai bun. Daca asta s-ar intampla in toate domeniile, Romania ar fi departe!!! Din pacate politica, cu o acoprire media foarte mare, nu este un exemplu pozitiv pentru multi din societatea romaneasca. Stop santajului!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Bravo Romania! (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 10:48)

    adrian88000 [utilizator]

    Este un succes al Romaniei. Macar acum si aici sa fim uniti si sa ne bucuram CU TOTII! Si cei anti si cei pro , suntem romani cu totii. Nu putem sa fim uniti macar o data?
    Si televiziunile care vor sa arate numai partea murdara a unor compatrioti ar trebiui sa ia o pauza macar de o zi. Sa fie ZIUA CIOLOS!! Cu interviuri ,cu biografie ,cu PLANURILE lui Ciolos.
    Bravo Romania!!
  • +1 (1 vot)    
    este o recunoastere a calitatilor personale (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 11:14)

    Catelu [anonim]

    Pana la urma micul Boc nu a avut doar oameni slabi in guvern, nu? Pacat ca nu recunoastem asta decat dupa ce ne spun strainii. Ciolos putea aduce un castig mult mai mare Romaniei din functia de ministru al agriculturii. Si asa va aduce valoare, dar indirect.
  • +2 (2 voturi)    
    Un plus pt Romania (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 11:20)

    Raluca V [utilizator]

    Si iata ca Romania are si oameni valorosi, apreciati in plan international! Ciolos este dovada ca Basescu nu a izolat Romania, ba din contra, a promovat-o! Spre deosebire de Geoana care negociaza in secret cu Rusia, Basescu impune valori romanesti in U.E., unde comunismul si discriminarea sunt condamnate!
  • +3 (3 voturi)    
    insistenta si competenta (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 11:26)

    comanici [anonim]

    unde sinteti mai croncanitorilor?voi cei ce l-ati tocat pe basescu ca de ce nu il vrea pe severin (cel cu apa) si il vrea pe ciolos care nu e bun si nuare sanse?ati scos ieri ciocurile pe la tv-ziunile de unde va luati diverse avantaje si ati spus ca ,vai ce succes mare ati adus voi tarii cu aceasta numire. bai nesimtitilor (scuzata sa fie expresia dar alta nu se potriveste); chiar nu va e jena de tara asta?voi ciocoii zilelelor noastre,dupa ce ca furati la greu din banii si din piinea noastra , nu va sfiiti sa va aratati ca niste binefacatori ai acestei tari. un pic de decenta ciocoilor. poate veti cistiga (doamne fereste)presedentia tarii(motiv pt multi de a se da cu capul de pereti mai apoi) dar nu veti putea sa va poleiti nimicenia sufletului nici macar cu celofan. sufletul,mintea,gindurile voastre au inceout sa fie citite de oameni. hai sa facem un remember casa vedeti ce mici sinteti in interesul fata de ROMANIA: 1.TOV ILIESCU multumeste minerilor pt ca i-au batut pe bucuresteni ("cu simt civic") ,implicit pe cei din pntcd si PNL; 2.TOV ILIESCU darima guvernul roman si da romania inapoi,IZOLIND-O pt o perioada (deci si pe cei din pnl)3.TOV CAMPEANU (mare disident pnl) infiereaza cu tarie toate astea; 4.TOV ILIESCU ajuta un guvern(NASTASE) si niste oameni(nu-i mai numesc pt ca ii stim) sa se imbogateasca devalizind bancile tarii si luind pe 2 bani ce era mai bun in tara asta-pt ca el sa poata fi presedinte5.Constantinescu cel frusrtat e scos presedinte de catre serv secrete si se blocheaza pt ca nu e in stare sa gindeasca decit la cum sa fure baiatul lui (multele actiuni TIGARETA si contrabanda cu benzina cu iugoslavia)6.SOACRA GEOANA(REVOLUTIONAR PE FALSURI)declara bucuria ginerelui si multumirea (catre batrinul diaconescu pntcd) ca tara a scapat de iliescu; 7.PROSTANACUL GEOANA ajunge,totusi presdinte psd si vicepresedinte csat(facind o mica deplasare la rusi,neoficial,pt a vedea ce sa le ofere pt ca ei sa-i ofere presedentia roamaniei)
  • +1 (1 vot)    
    un viitor prim ministru (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 11:39)

    antiMogo [anonim]

    ciolos poate invata mult in "guvernul" UE.
    conteaza enorm aceasta experienta!
    daca stie sa-si faca o echipa de experti, sa se plaseze strategic ..il vom vedea si mai sus.
    altfel Daianu este o valoare pe care romanii o ignora si el ar asigura perfect o functie de pm competent al romaniei. daca suntem atit de ipocriti incit ii acceptam pe multi alti fosti "adevarati" securisti...am putea sa-i iertam de la om la om lui Daianu greseala siedie din tinerete.
  • +2 (2 voturi)    
    continuare (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 11:42)

    comanici [anonim]

    8.basescu,dusmanul de clasa al romaniei,al poporului si al bunastarii noastre,in nemernicia lui il numeste (fara sa tina seama de desteptii si intelectualii din psd,pnl,prm,udmr,png,..) pe ciolos si nu pe marele om politic (si chimist -vezi circul cu oxigenul) severin care avea sansele cele mai mari sa devina dumnezeul ue.9 incepind campania,FLORICEL (crin) da de pamint cu geoana si ii pune zeci de intrebari super corecte,intrebari ce determinau si pe cel mai nepriceput om sa-l voteze (drept e ca in spate, la cererea celor cu bani si influenta - doar patriciu i-a recomandat-o pe actuala sotie)10.ORGAN(ORBAN)cel chefliu il face revolutionar pe prostanac.11.FLORICEL pupa mina si pantoful celui ce in urma cu nu multi ani ii batea pe adevaratii pnl-isti(TOV ILIESCU) numai ca agentul matrimonial patriciu sa nu aiba parte de un nou mandat basescu,mandat in care infinit la suta nu ar mai fi scapat de pirnaie12.basescu devineBATAUS DE COPII pe niste facaturi ordinare ale lui patriciu; hei,pai sa te fereasca dumnezeu mai ciocoiule sa vina expertizele pt ca nu vei avea ce sa mai faci si va trebui sa-i dai multi,multi bani matrozului. BRAVO CIOLOS. in toata mizeria asta ,rememorata pe scurt, s-a vazut ca intradevar afara conteaza valoarea umana si nu priceperea in a fura (din pacate stiu multe situatii de ciocoi de care ma voi ocupa dupa ce trece postul si dupa ce voi primi dovezile necesare)ROMANI DE PRETUTINDENI. avem ultima sansa la alegerile astea. daca vom vota PROSTANACUL veti vedea ca ne vom ingropa DEFINITIV. din pacate trebuie sa alegem,inca odata,intre doua rele. BASESCU e ,oricum,raul mai mic (cazul ciolos o demonstreaza)
  • +1 (1 vot)    
    Hai Romaia! (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 11:45)

    taran [anonim]

    Sa dezvoltam zonele rurale din care tinerii au plecat sa-si gaseasca de munca oriunde in lume, sa lucram pamantul retrocedat cu tehnica moderna, sa dezvoltam zootehnia, sa ridicam nivelul de trai al taranului roman, sa facem agricultura ecologica, sa fim fermieri moderni, sa pavam drumuri, sa ...,acum avem o sansa, avem comisar european pe probleme de agricultura si dezvoltare rurala, nu o sa mai mancam de la altii, ba o sa mai si dam, o sa avem dispensare la sate, spitale, scoli dotate, specialisti.
    Hai Romania! Dumnezeu e cu noi, iar noi pe la altii.
  • 0 (0 voturi)    
    basescu ne distruge (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 11:49)

    andreea [anonim]

    Romania are oameni destepti, de aceea cred ca aestia trebuie sa ne reprezinte in cadrul institutiilor din Uniunea Europeana, dar de fapt noi avem si incompetenti ca EBA, care stim noi cum a ajuns. Daca n-ar fi fost Basescu era bine, fiindca Romania ar fi avut o "eticheta" mai buna, de exemplu Adrian Severin care a pierdut un loc important dar si o sansa Romania, dar sa speram ca Dacian Ciolos nu va avea de suferit
  • +1 (1 vot)    
    Televiziunile de ce NU IL PROMOVEAZA????!!! (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 11:50)

    Anto [anonim]

    De ce nu il promoveaza televiziunile cum ar trebui? Ca Basescu l-a trimis pentru competentele lui si toti ceilalti s-au opus iar acum promovarea lui Ciolos este promovarea lui Basescu. De ce apar stiri despre becali, vanghele si tot felu de scursuri si oamenii care au realizat si continua sa realizeze ceva in viata nu sunt promovati? Pentru indobitocirea noastra. Iliescu ne vrea sclavi, prosti, usor de manipulat. Asta a facut de la revolutie si pana astazi!
  • 0 (0 voturi)    
    operatie reusita ,pacient decedat (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 11:52)

    cp [anonim]

    toate bune si frumoase...felicitari etc etc ,da in romania de ce agricultura nu merge si toata papa vine de afara ?
  • +1 (1 vot)    
    Un ziarist roman, impotriva! (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 12:05)

    Liviu Iordache [anonim]

    Iata: Presedintele CE Jose Manuel Barroso a fost intrebat, vineri, de un jurnalist roman in legatura cu numirea lui Dacian Ciolos la Agricultura, in conditiile in care Romania a avut fonduri suspendate pe acest domeniu, oficialul european calificand aceasta remarca drept "o insulta la adresa unei tari", informeaza Mediafax.
    Cam asta face presa romana, inclusiv in aceste zile, s-a ajuns la ultima treapta a abjectiei!
  • -1 (1 vot)    
    Agricultura Romaniei... (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 12:10)

    Ion Andreescu [anonim]

    Sigur, competenta chiar conteaza si este principalul criteriu in aprecierea candidatilor la posturile de comisari UE. Dacian Ciolos, va mai trebui sa treaca de ultimul test, pentru a putea fi validat pentru acest post important, respectiv o discutie foarte la obiect in comisia sau comisiile care valideaza temeinicia competentei candidatilor.
    Dardl. Dacian Ciolos, cred ca se va simti in permananta-daca va obtine acest post- extrem de jenat avand in spate agricultura romaneasca, una strict de subzistenta si de nivelul primei jumatati a secolului trecut.De acest lucru sunt responsabili absolut toate guvernelei care s-au perindat la conducerea tarii dupa "89, care au lasat agricultura in stare de izbeliste, teritoriul arabil al tarii fiind la ora actuala mai mult o preerie, de la un capat la altu al fruntaliilr. Eu daca as fi in locul d-lui Ciolos pe postul de comisar pentru agricultura, la Bruxelles, as fi teribil de jenat de starea deplorabila a agriculturii Romaniei, in timp ce in toate tarile dezvoltate ale UE, agricultura reprezinta una din principalele ramuri ale economiei. Iar ca dovada, bugetul UE aloca peste 50% din fondurile sale Politicii Agricole Comune.
    Poate in felul acesta vor invata ceva si viitorii guvernanti de dupa alegeri.
  • +1 (1 vot)    
    Daca s-a uitat, trebuie reamintit ....... (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 12:44)

    victor [anonim]

    La auzul aprecierilor lui Barosso la adresa lui Ciolos, euro-parlamentarul lui "peshte" Adrian Severin ar trebui sa se rusineze pentru campania dusa la Bruxelles împotriva recentei realegeri a lui Barosso ...
    • +1 (1 vot)    
      Din fericire (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 14:12)

      georgio [anonim] i-a raspuns lui victor

      Din fericire "marele" severin (ridicat in slavi de PSD si tembeliziunile mogulilor) e un nimeni la Brussel. Chiar credeti ca da cineva 2 centi pe "lobby-ul" lui ? Sa fim seriosi birocratii din capitala europeana stiu sa discearna valorile de pacalici :)
  • 0 (0 voturi)    
    CIOLOS (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 14:15)

    codrut [anonim]

    ce bine este ca m-ai auzim si lucruri bune in ROMINCA.
  • +2 (2 voturi)    
    Flecitari D-lui presedinte Basescu! (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 14:56)

    Gogu [anonim]

    Ma bucur ca cineva, impartial, va recunoaste meritele!
    Felicitari Hotnews!
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-6573680-presedintele-comisiei-pentru-afaceri-europene-bundestagului-nominalizarea-lui-dacian-ciolos-agricultura-arata-greutatea-presedintelui-romaniei-bruxelles.htm
  • 0 (0 voturi)    
    Meritul este a lui Ciolos (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 16:44)

    SASA [anonim]

    Meritul este a lui Ciolos si atat.
    Nu inteleg ce merite ar avea alte persoane ?
    Promovarea si propunerea prin numirea unui reprezentant de catre Romania este practic in Fisa Postului a presedintelui orcarei tari membre UE.
    Faptul ca a fost acceptat este doar meritul lui Ciolos, nicidecum a celui care a facut propunerea.
    Pentru cei care nu cunosc modul de functionare am sa-l explic simplist : Premierul - Seful Comisiei Europene in acest caz isi alege practic ministrii pe diferite domenii - in cazul nostru portofoliul agriculturii; dupa care personele propuse urmeza sa fie validate de comisiile de specialitate.
    Ce este rusinos insa, pentru Romania , este faptul ca nu am fost in stare sa avem mai multe propuneri, pe mai multe portofolii.
    Toate tarile membre au facut desemnari, acest lucru insa nu recunoaste neaparat faptul ca vreuna dintre aceste tari ar fi excelat in vreun domeniu si mai putin chiar Romania care in agricultura este un dezatru.
    Nu va imaginati ca daca Ciolos va fi desmnat, asta ar insemna ca Romania va fi in vreun fel favorizata sau preferata in domeniul fondurilor pe agricultura. Eventuala dupa ultimele evenimente am putea sa ne trezim cu comisii de la UE cu privire la drepturile omului, ale COPIILOR, cu o recomandare de non viloenta
    Rusinea pe care ne-a facut-o basescu NU o poate sterge Ciolos numai prin faptul ca dumnealui este competent.
    Romania trebuie sa demonstreze competenta, bun simt, demnitate,non-violenta, respectarea legilor,...............etc.
  • 0 (0 voturi)    
    Perfect de acord, DAR, (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 19:19)

    lili [anonim]

    Fara sprijinul Frantei care nu poate nicicum avea acest post, Dl Ciolos nu l-ar fi obtinut chiar de-ar fi fost superspecialistul lumii !!! In UE, sprijinul mai marilor in UE, adica al marilor puteri care au pus bazele UE este DETERMINANT. Impartirea posturilor este rezultatul imbinarii COMPETENTEI titularului cu INTERESELE celor care au PUTEREA de a-l SPRIJINI. In rest, conform celebrei : SUA nu au prieteni, au interese !!!, debitata de Dl George W Bush-tatal, ii doresc mult SUCCES Dlui Ciolos !!! MERITA.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by