"Dictatorul" Basescu

de Dan Selaru     HotNews.ro
Joi, 15 ianuarie 2009, 10:48 Actualitate | Opinii


Basescu este un potential dictator. O asertiune definitiv inradacinata in presa romana. Basescu e vinovat de orice se intampla in Romania, ceva rau, cand ceva e de bine omul s-a opus, scrie Dan Selaru pe blogul sau.

Vrea sa schimbe Constitutia si sa devenim republica prezidentiala? De ce? Ca are voie sa trimita acasa Parlamentul sau Guvernul, una din doua. Uitam faptul ca Parlamentul l-a trimis pe el acasa si poporul l-a adus inapoi cu 75 de procente. Presa, comentatorii, uita intotdeauna ca democratia inseamna vointa poporului, a noastra. A patit ceva Parlamentul pentru ca a facut o prostie si nu a reprezentat vointa exprimata prin vot a trei sferturi din votanti? Cei care nu au votat nu conteaza, poporul e reprezentat de cei care voteaza, restul treaba lor. A patit ceva? Nu! Daca dupa prostia facuta Parlamentul era dizolvat parea o actiune dictatoriala? Nu, pentru ca trei sferturi din poporul roman era de acord ca nu mai este reprezentat de Parlament. Cam asta cere Basescu.

E normal ca un Guvern cu 20 de procente in Parlament sa guverneze, cu sprijin subteran, aproape doi ani? Nu! Nimeni nu poate cere acum socoteala Guvernului Tariceanu pentru dezastru lasat. PSD si PDL sunt la Guvernare, PSD a fost asociat subteran cu PNL si nimeni, din lumea politica, nu-si permite sa spuna care a fost realitatea, pentru ca destabilizeaza situatia actuala. Daca Presedintele avea posibilitatea sa demita Guvernul exista posibilitatea ca o coalitie sa-si asume transparent fosta guvernare, acum aveam posibilitatea de a spune, astia au facut un dezastru sau o binefacere. PNL si-a cumparat 20 de procente din votanti cu ajutorul PSD si sta acum intr-o dulce opozitie care o sa-l trimita langa PNt, singurul care realizeaza asta e Orban, prea putin. Votul actual uninominal a fost criticat din toate directiile, dar Parlamentul l-a pus in practica. Uite ce a iesit. Tot cam trei sferturi nemultumiti. Majoritatea votantilor "marii coalitii" ca aceasta s-a format, votantii PNL si UDMR ca nu sunt la guvernare.

Justitia, dupa 2004, a inceput cu Monica Macovei si lupta anticoruptie condusa impotriva "reusitelor" Guvernului Nastase. Cum, necum am intrat in UE. Si pentru asta poporul trebuie sa-i fie recunoscator acesteia, Monicai Macovei. Chiar daca era o aparitie TV de mana a doua. Daca inceputul a parut promitator mijlocul cu Chiuariu si finalul cu Predoiul transpartinic e penibil.

Pe parcursul celor patru ani s-a petrecut ceva. La un moment dat, cred ca dupa incercarea de eliminare a Presedintelui Basescu acesta s-a speriat. In combinatie cu iesirile emotionale si presiunile politice a cedat. S-a linistit.

N-a mai luptat pentru Justitie, pentru inlaturarea clanurilor mafiote din economie, pentru impunerea legii, cu orice pret. Basescu s-a ascuns in spatele chichitelor avocatesti, campionul in domeniu e Nastase. Si si-a pus o intrebare "Cum poate sa obtina mandatul doi fara efort?". Aducand PSD la Guvernare, hameseala din PSD era maligna, daca nu gubernau (n-am gresit, de la guberniile conduse oligarhic in Rusia tarista, sau de azi, sa nu divagam) multi plecau. Lacomia proverbiala a PSD a oferit un nou mandat actualului Presedinte. Putem sa nu mai tinem alegeri prezidentiale, dam banii degeaba. Si de doi ani Basescu a lucrat la coalitia PDL-PSD, fara legatura cu FSN, astea-s palavre. Cele doua partide o sa elimine PNL in istorie si o sa foloseasca UDMR ca balama. Avem 1 vot un plus, am castigat, UDMR vine cu noi.

Daca speranta normalitatii a fost, multa vreme, Presedintele Basescu, acum poate, la randul lui, sa spuna ca a fost invins de sistem. Exact ca Emil Constantinescu. Doar ca Basescu e mai inteligent politic si mai amoral, o sa mai castige un mandat.

Iar ideea de dictatura a lui Basescu e pur si simplu naiva. Mai curand dictatura asupra lui Basescu, si asupra Romaniei, condusa de cei care spoliaza prin contracte cu Statul aceasta tara.

Traian Basescu a fost o speranta, acum este, doar, un viitor Presedinte reales de sistemul ticalosit. Toate actiunile lui care par democratice sunt doar nostalgice. A crezut ca poate invinge sistemul si a pierdut.

Tragic. Si pentru el si pentru noi. Sa dea Dumnezeu sa ma insel. Asta ca sa las o speranta.

Citeste si comenteaza pe blogul lui Dan Selaru.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2157 vizualizari

  • +3 (7 voturi)    
    Articol (Joi, 15 ianuarie 2009, 10:55)

    Un cetatean [anonim]

    Bun articolul si pertinent! Felicitari!
    • -3 (7 voturi)    
      Teapa (Joi, 15 ianuarie 2009, 11:31)

      fane [anonim] i-a raspuns lui Un cetatean


      PNL a platit pentru insolenta, pierzand alegerile. Voi, marii sustinatori ai doctrinei pedeliste (care o fi aia) ati votat la greu portocale, inclusiv unele invederat stricate.
      Ce-a iesit a fost o mare teapa pe care v-a dat-o iubitul vostru marinar. Dar se pare ca ati stat cam mult aplecati pentru a va mai putea ridica si a vedea trista realitate: Sunt toti in niste gasti. Nimeni nu da doi muci degerati pe voi. Va arunca niste minciuni si niste firmituri inainte de alegeri pe care vietile voastre triste le inghit pe nevazute.
      • +3 (3 voturi)    
        LOL! (Joi, 15 ianuarie 2009, 12:01)

        Gimmy [anonim] i-a raspuns lui fane

        Nu cred ca s-a pus vreosata problema ca PNL sa castige alegerile, moncher!
        De fapt, multumita pomenilor (fara numar, fara numar!) strategului Tariceanu-Patriciu a reusit sa ia cel mai bun scor de dupa revolutie! Asa ca.. a se scuti.
        Ce ma "inerveaza" (ca sa-l citez pe fostul aliat al lamailor politicii romanesti) la PNL este ca dupa ce-a facut praf bunatate de inceput de crestere economica si ne-a lasat cu vistieria GOALA!!! PNL si-a amintit brusc ca are principii morale, refuza guvernarea si sta in nesimtire (cred ca e o trasatura absolut necesara ca sa devii PNList) pe margine razandu-si in baraba de concedieri, de lipsa resurselor la buget, de criza financiara, etc.
        Ii pot promite un lucru lui Tariceanu: partidul lui nu va mai pupa 18% veci de veci! Ba mai mult, va avea soarta binemeritata a PNTCD
        • -2 (2 voturi)    
          cum vezi tu numai ce-ti convine ... (Joi, 15 ianuarie 2009, 13:00)

          io [anonim] i-a raspuns lui Gimmy

          "ca sa-l citez pe fostul aliat al lamailor politicii romanesti"

          ... si actual aliat al celor pe care-i sustii, solutia morala PDL , asta de ce omiti?
        • +1 (1 vot)    
          Bine spus (Joi, 15 ianuarie 2009, 18:22)

          .Marius. [utilizator] i-a raspuns lui Gimmy

          Nu pot decat sa subscriu la cele comentate. Pe drept cuvant, Tariceanu isi rade in barba de situatia politica actuala: i-a lasat acutalului guvern toate mizeriile ce le-a ascuns sub pres vreme de 4 ani. Acum cand acestia din urma vor sa mai carpeasca putin lucrurile, Calin cel Tare-de-Cap arunca in stanga si in dreapta sa ca actualul guvern nu ia nici o masura buna pentru ca romanii poate, poate vor incepe sa creada ca guvernarea PNL-PSD a fost mai buna...
      • -1 (3 voturi)    
        Cat de penibil poti fi? (Joi, 15 ianuarie 2009, 12:15)

        Arthur [anonim] i-a raspuns lui fane

        Marii inaintasi lingai de genul Paunescu sau VCT devin tot mai mici fata de boc-ii basescieni de pretutindeni!
        1. DS uita sa spuna ca aia 75% basescieni erau un procent din cei cca.40% votanti adica cam cat cei care l-au ales cu modificarea ca i-a pierdut pe oraseni si i-a castigat pe manelistii peremisti si pesedisti! Sigur ca este o majoritatea ,dar la un vot serios,cu contracandidat cu astia nu se alege.
        2. Deja e jenant sa tot o tragi cu sprijinul subteran al PSD cand insusi Zeus a recunoscut ca guvernul a indeplinit in majoritate programul de guvernare de dreapta,ca anul 2008 a fost un an bun pt.romani ,iar acum programul de guvernare este in mod clar stanga usor dreapta!
        3. Fiind produsul clar al sistemului ticalosit inca de pe vremea lui Culita, Basescu nu a incercat nici-o data sa-l distruga ci doar sa devina leader-ul lui absolut! Si cu acest guvern si cu modificarea Constitutiei si-a vazut visul implinit.
        Si tantalaii cica intelectuali inca il aplauda!
        Stupizi dar cam multi.
        • 0 (0 voturi)    
          Intrebare de baraj... (Joi, 15 ianuarie 2009, 18:24)

          .Marius. [utilizator] i-a raspuns lui Arthur

          Domnule Arthur, plecand de la cele spuse de dumneata, cam cum crezi ca ar arata un presedinte ideal pentru Romania?
  • +6 (8 voturi)    
    ai inceput bine... (Joi, 15 ianuarie 2009, 11:03)

    noki [anonim]

    ...dar ai terminat invins.
    Ca presa e 100% impotriva lui Basescu, care a fost revotat de cetaeti, nu arata decat ca presa e impotriva cetatenilor.
    De fapt arata ca serveste dusmanii cetatenilor.
    Ca Basescu e invins, aici nu arati decat ca tu esti un invins.
    Daca reuseste schimbarea Contitutiei, ce importanta are ca a fost votata si de PSD?
    Unde vezi infrangerea?
    Nu e o victorie a democratiei, in final?
    Cred ca esti un defetist, asa cum suntem majoritatea.
    Cedezi usor, asa cum a facut Constantinescu.
    El era prea "intelectual".
    Poate si asta nu place la Basescu, sau poate e doar o invidie: el nu cedeaza.
    • -1 (5 voturi)    
      error (Joi, 15 ianuarie 2009, 11:43)

      luxor [anonim] i-a raspuns lui noki

      Imi cer scuze dar articolul arata slaba pregatire a autorului si putinele sale cunostinte referitoare la evolutia si rolul statalitatii.
      In primul rand este de evidentiat ca nu intamplator marea majoritate a presei critica pentru ca aceeasi majoritate este pregatita asa cum trebuie, ce-i care accepta si considera normale solicitarile denumite dictatoriale sunt ziaristii slab pregtiti atat profesional cat si ca oameni.

      Afirmatia ironica "Basescu e vinovat de tot ce e se intampa in Romania" trebuie analizata in contextul in care personajul se lauda ca nu a excelat niciodata, fiind un elev student mediocru, dar iata el a reusit, cu alte cuvinte prosti sunt aia care se mai si chinuie pentru ca se poate altfel, ca sa nu mai vorbim de limbajul manifestat inedit, de cartier care promovat de un sef de stat are consecinte.

      Apoi daca e normal ca un guvern cu 20 de porcente sa guverneze, trebuie precizat ca un asemena guvern poate fi rasturnat de Parlament, nu sta infipt asa oricum, faptul ca nu afost rasturnat inseamna ca a fost sustinut chiar si subteran, care e probelma? a fost sutinut de majoritatea parlamentara psd pnl care reprezinta voturile oamenilor, sau numai voturile pdl sau basescu sunt valabile si ei trebuie sadecida.

      Revenind la sitemul " dictatorial" asigur autorul ca sitemul propus asa zis semi prezidential chiar poate deveni dictatorial, fara sa mai vorbim de faptul ca mai nimeni nu il utilizeaza. Si-a pus vredata cineva intrebarea Bine bine cu Basescu va fi regimul asta ca nu are fata de dictator, dar peste 5, 10, 20, 30 de ani cine va ajunge presedinte si cum va actiona avand atat putere, nu uitati de curand Vadim Tudor a fost aproape de a fi presedinte, Sau modificam \Constitutia dupa fata si indemanarea presedintelui?????
      Finalizand as ruga interesatii sa verifice cum a au ajuns dictatorii in istorie si poi sa discutati, nici Hitler Lenin Stalin nu au dat buzna si au luat puterea au sedus populatia, au fost votati liber ,impreuna statul dictatorial
      • +2 (2 voturi)    
        esti sigur ? (Joi, 15 ianuarie 2009, 13:05)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui luxor

        1] daca d-v crede ti ca un elev/student mediocru se poate afla la timona unui PETROLIER de 100 000-250 000 t inseamna ca nu ati vazut marea decat cel mult in poze,ca base are un limbaj 'colorat'- este o caracteristica a multor politicieni-d. Macovei a fost jignita intr un mod grosolan chiar in incinta SENATU lui-,sunt de acord,ghinionul lui ca este 'preferatul' jurnalismu' lui cu carduri de calatorie
        2]nu este moral-dar pt. tariceanu, acest Henric al 8 lea al Ro ,morala este ca roua intr o dimineata insorita de iulie-ca o alianta pnl-psd s a fie subterana,eu ,ca alegator am dreptul s a stiu ce s a intamplat cu votu; meu
        3]regim semiprezidential vs parlamentar sunt multe de discutat ,SUA are un regim prezidential si totusi au parghile prin care pot controla presedentia-Nixon a fost silit s a demisioneze iar lui Clinton i a trecut glontu' pe la ureche ,cat priveste exemplele alese de d-v -Hitler,Lenin,Stalin sunt total ,iarta ma,aiurea,Hitler a fost desmnat de Reich,Lenin a fost propulsat de revolutie iar Stalin....
  • -5 (9 voturi)    
    concluzii corecte.... (Joi, 15 ianuarie 2009, 11:06)

    dorinteodor [anonim]

    de unde atita aviditate de putere la cei care gusta din ea? acest basescu, pe care l-am votat, evolueaza rapid spre functia de dictator. a facut o comisie din oameni cu titluri dar cine citeste raportul comisiei vede un iz puternic de compunere scolara...o comisie formata din profesionisti nu are voie sa sustina, cam indirect, republica semi-prezidentiala. ca profesionisti ar fi trebuit sa arate avantajele si dezavantajele fiecarui sistem...ei s-au multumit sa ne spuna cum s-ar putea evita blocajele care au aparut si sa sugereze ca numai republica semi-prezidentiala poate rezolva situatia...rusine acestor membri de comisie.....in treacat fie spus, constituirea comisiei a incalcat normele constitutionale care cer ca initiativa sa fie din partea guvernului....formal, basescu ar trebui sa plateasca din buzunar pentru activitatea comisiei constituita ilegal...
  • -1 (5 voturi)    
    prezidential (Joi, 15 ianuarie 2009, 11:16)

    roman [anonim]

    Toate ca toate dar a oferi mare putere presedintelui lasa loc de monstrii. Poate un presedinte e bine intentionat dar nimic nu garanteaza ca intr-o zi nu va rasarii un nou dictator.
    Puterea nu trebuie concentrata in maini unice.
  • -5 (9 voturi)    
    replica (Joi, 15 ianuarie 2009, 11:17)

    FRANCISC [anonim]

    Nu cumva acei 75 % care au votat pro basescu la referendum, la o prezenta de 50 la % sunt analfabeti si semianalfabeti, si nu cumva acest popor fara identitate se simte mai bine intr-o dictatura
    • +7 (7 voturi)    
      Paradoxul semianalfabetismului. (Joi, 15 ianuarie 2009, 11:51)

      AlinN [anonim] i-a raspuns lui FRANCISC

      Sa tragi concluzia ca 75% din populatia votanta este semianalfabeta pentru ca a votat impotriva suspendarii presedintelui este la fel de corect ca si cum eu as trage concluzia ca tu esti semianalfabet pentru ca n-ai pus semnul intrebarii sfarsitul postarii tale.
      • -2 (2 voturi)    
        alinne, semianalfabetismul este un dat.... (Joi, 15 ianuarie 2009, 17:30)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui AlinN

        toate rezultatele de la alegeri din ultimii 20 de ani demonstreaza clar ca avem un popor semi-analfabet politic in proportie de cam 75%. iliescu a obtinut peste 80% din voturi dar tara nu a mers in directia dorita de el si deci de "poporul" care l-a votat. analiza modului in care au votat romanii arata clar ca tara nu a mers in directia in care ar fi trebuit dupa cum au votat.... norocul nostru este ca cu tot votul aiuritor, tara a mers in directia buna....poti sa fi sigur ca nici acum tara nu va merge in directia dorita de alianta aiuritoarte psd-pdl....
  • +1 (7 voturi)    
    Somnul ratiunii.... (Joi, 15 ianuarie 2009, 11:44)

    n-am [utilizator]

    ... naste monstrii!
    Suntem o natie care nu poate decat sa fie dominata de cate un dictator. Abia am scapat de Ceausescu, o luam de la capat, in alt format?
    Nu a fost votat de 75 % din popor, ci din cei care s-au prezentat, oricum nu erau mai mult de 30% din cei cu drept de vot. Calculati adevaratul procent, nu rastalmaciti cifre, dupa scop.
    Rog pe aceasta cale, toti aservitii si acolitii presedintelui si partidului, pe care nu il conduce, decat din umbra, sa nu mai abereze public.
    Se pare ca libertatea de exprimare, pentru care unii au si murit, se va duce si ea in van cu atati fanatici indoctrinati.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu rastalmaci nici tu! (Joi, 15 ianuarie 2009, 12:20)

      nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui n-am

      Referendumul respectiv era pentru demiterea presedintelui nu pentru pastrarea lui in functie. Altfel stateam linistiti acasa si nu cheltuiam bani degeaba. Altfel spus cei care ar fi trebui sa vina la vot ar fi trebuit sa fie cei care l-ar fi vrut demis iar astia reprezinta doar 25 la suta din cei 30 la suta care s-au prezentat la vot, adica cam 7,5% din populatia Romaniei.

      Bea si matale o cafea! Poate vezi lucrurile altfel dupa aia.
    • +2 (2 voturi)    
      Lipsa de logica (Joi, 15 ianuarie 2009, 12:21)

      swolf [utilizator] i-a raspuns lui n-am

      Sa inteleg ca daca eu sunt un sustinator al Presedintelui si al schimbarilor pe care le propune Constitutiei nu am aceeasi libertate de experimare? Ma rogi sa nu mai "aberez"? Si iti adaugi credibilitate aservindu-ti mortii din Decembrie la punctul tau de vedere?

      Lipsa asta flagranta de logica este caracterisitca multor opinii anti-prezidentiale. Nu ai decat sa iti sustii propria opinie si sa te prezinti la vot, ca sa fie inregistrata. Eu cu siguranta ca voi fi acolo.
  • 0 (6 voturi)    
    Judecata puerila (Joi, 15 ianuarie 2009, 11:50)

    Intrebari retorice [anonim]

    Va entuziasmati cam repede pentru puterile sporite pe care si le-ar putea spori Basescu.
    Va intrebati insa ce se va intampla daca peste 5 ani va veni un Becali?
    De ce credeti ca ne putem compara cu natiuni mari ca Franta? Si de ce toti cei care atrag atentia asupra riscului unei dictaturi trebuie ridiculizati?
    Si apropo ... cine este Dan Selaru?
    • +1 (1 vot)    
      Alte intrebari: (Joi, 15 ianuarie 2009, 12:23)

      nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui Intrebari retorice

      Daca ne e frica sa nu punem un dictator, de ce mai mergem la vot sa votam presedintele? De ce nu votam prim-ministrul? Mi s-ar parea mai logic sa alegem administratorul, cum se intampla in adunarile generale ale actionarilor in firme, nu pe tipul de la PR.
  • -2 (4 voturi)    
    Va regret, domnule Presedinte! (Joi, 15 ianuarie 2009, 12:32)

    Diana [anonim]

    Un tip care mi-a placut fara sa-l cunosc destul. Am fost un "taliban" in felul cum l-am sustinut si votat. Nu sunt un naiv, dar singura mea sansa era sa cred in el pentru ca era singura salvare, numai el mai putea sa fie un OM. Am crezut cam un an de la inscaunare, simteam ca abia atunci s-a produs adevarata revolutie anticomunista.
    Cand am vazut ca, de fapt, nu urmareste decat inlocuirea coruptilor vechi cu coruptii fideli lui (videanu, berceanu, mantoc, sulfina, gruparea de la Golden Blitz, etc), cand am vazut ca fie-sa ridica salarii de zeci de mii de la societatea care se ocupa cu ilumintul public, cand cei de care s-a inconjurat sunt de o voracitate precum a hienelor, cand in loc de sfatuitori ca Andrei Plesu preferi "presedinta norvegiana - Elena Udrea, mi-am dat seama ca totul s-a naruit. Nu stiu daca ati simtit vreodata starea in care chiar nu mai este nimic de facut. Domnule presedinte, va regret enorm, pe cel care ati fi putut fi...
    • -2 (2 voturi)    
      cam asta e si sentimentul meu (Joi, 15 ianuarie 2009, 14:14)

      ral [anonim] i-a raspuns lui Diana

      II trebuia atat de putin. Mie nu imi vine sa cred ca sunt oameni care se lupta cu atata ferocitate pentru el, asa cum am facut-o si eu. Din punctul meu de vedere orice discutie despre acest om este inutila, considerand oamenii de care a stiut sa se incercuiasca pentru binele Romaniei.
      Cam atat.
  • +3 (3 voturi)    
    e unde atata dictatura ? (Joi, 15 ianuarie 2009, 12:40)

    Ion Roata [anonim]

    Domnilor,
    Stau si ma minunez,multi insi imbuibati de dezordine,injustitie,teroare, in frunte cu unele gasti de presa care elaboreaza politica interna si externa pe la televiziunile lui voiculescu -sobolan securist-si magnatul Realitatii tvcel care ne-a lasat in sapa de lemn inca vre-o 10 ani peste ce a prezis Brucan.Normal ca ei doresc si lupta in continuare sa acumyuleze cat mai mult pe spatele prostilor care suntem si care cauta pe ori ce cale sa-i inlature pe cei care le pun piedici.
    Nu stiu daca v-ati gandit de ce jumatate din populatia tarii traieste la limita existentei din cauza lipsurilor din cauza guvernantilor si a prostiei noastre ca nu suntem in stare sa inlaturam pe cei care ne injosesc si se imbogatesc pe spinarea noastra.
    Daca ar fi dictatura unuia si a altuia de ce nu suntem in stare sa fie justitie sociala.PNListii o gasca de bogatani obtinute din munca acestui popor au lasat visteria goala si se bucura de ce ne au facut .
    Uitativa pe ecranele televizoarelor si sa vedeti ce mai radiaza de bucurie pentru ce ne au fact !
    • -1 (1 vot)    
      termina cu propaganda.... (Joi, 15 ianuarie 2009, 17:36)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Ion Roata

      cica pnl-ul a lasat visteria goala.....in conditiile in care cu toata criza, romania va avea crestere in 2009. chiar videanu i-a laudat, fara sa vrea pe liberali.....atunci cind ungurii si bulgarii au cerut ajutorul romaniei iar videanu i-a ajutat.....pentru ca avea de unde. si de unde avea? ai ghicit, de la cei care au lasat visteria plina.....
  • -3 (3 voturi)    
    hei, domnu...! (Joi, 15 ianuarie 2009, 12:55)

    Codruta N [utilizator]

    "Poporul roman" NU e compus numai din aceia care voteaza!

    Si aceia care NU voteaza platesc impozite - stii?

    Asa ca nu mai aburi lumea ca "75% din romani l-au dorit pe Base" - au votat pentru el max 40% din "poporul roman"!

    Simplul fapt ca manipulezi cifrele ma face de la INCEPUT sa consider articolul mincinos!
  • -2 (4 voturi)    
    basescu = maestru al manipularii (Joi, 15 ianuarie 2009, 13:05)

    io [anonim]

    Dom'le , sincer m-am cam saturat de articole cu dedicatie care tot ii iau apararea saracului marinar nedreptatit. "Basescu e vinovat de orice se intampla in Romania, ceva rau, cand ceva e de bine omul s-a opus"

    Hai dom'le, daca nu e in stare sa se impuna si are nevoie de voi sa-l aparati, nu va suparati, dar nu e bun de sef de stat. Sa lase pe altul mai puternic si/sau mai capabil ca nu e concurs de frumusete sau reality show aici. Pai sau e bun lider sau e vesnic nedreptatit si ii dau lacrimile, hotarati-va odata!
  • -2 (4 voturi)    
    Propunere de titlu (Joi, 15 ianuarie 2009, 14:15)

    Cipi [anonim]

    Consider ca acest articol este gresit intitulat. Titlul corect este "Eu il iubesc pe Basescu. Dan"

    De asemenea, consider ca nu isi are locul pe un site cu stiri, reprezentind cap-coada un sir de pareri personale.
  • +2 (2 voturi)    
    si-a dat seama ca nu are cu cine (Joi, 15 ianuarie 2009, 15:09)

    claudiopolis [utilizator]

    Adevarul e ca poporul nu e interesat de justitie, anticoruptie, lustratie etc. S-a vazut la vot pe cine au votat romanii. Basescu ar fi continuat sa lupte daca poporul l-ar fi sprijinit! Dar cu o populatie indiferenta, cu o clasa politica imuna la schimbare si cu o presa mult prea corupta pentru a sprijini statul de drept, n-avea niciun rost ca Basescu sa-si mai piarda vremea!
  • -1 (3 voturi)    
    limbi (Joi, 15 ianuarie 2009, 15:23)

    attila [anonim]

    am fost sustinatorul lui basescu acum nu mai sint
    pentru mine basescu este la fel ca nastase
    se vrea presedinte jucator - foarte bine, sa-si dea cu parerea despre orice in tara asta
    dar el se vrea presedinte arbitru care sa aibe puteri nemarginite si sa nu fie tras la raspundere decit pentru inalta tradare
    un fel de zeus tatuc care nu greseste niciodata si taie si spinzura cum vrea el
    pai asta nu e dictatura?
    dai puterile de a demite guvernul si a dizolva parlamentul dupa bunul plc al unui singur om, si pentru 5 ani?
    articolul e plin de minciuni si propaganda ieftina
  • 0 (0 voturi)    
    Cand veti si gandi inainte sa vorbiti? (Joi, 15 ianuarie 2009, 18:31)

    .Marius. [utilizator]

    Mi-ar placea sa va vad ce fete veti face cei care credeti ca pentru Romania ar fi buna o republica parlamentara... Sa va vad atunci pe unde va scoateti camasa, cand veti avea nu unul ci peste 300 de dictatori. Asta pentru inceput, caci pe urma vor avea ei de grija sa se multiplice de vreo 2-3 ori prin asa zisele "ordonante de urgenta". Sa fiti siguri (cei citati), ca apoi nici macar nu vi se va mai cere sa mergeti la vot. Va vor spune sa stati cuminti acasa,caci ei se vor "ocupa" de toate.
  • 0 (0 voturi)    
    da (Joi, 15 ianuarie 2009, 19:32)

    Alex [anonim]

    O stire rea si una buna.
    Cea rea ne spune ca Basescu s-a speriat dupa suspendare si a lasat-o mai in voia sortii cu pretentiile de justitie, dreptate si adevar. Eu cred insa si sper ca Basescu a invatat ca lupta cu mafia oligarhica este mult mai grea decat o anticipase si a schimbat partitura (ce grea e lupta o vedem si in SUA si Italia). Sper sa nu-i fi pierit optimismul si faptul ca a luat-o pe cai mai ocolite este de laudat. Nu poti rezolva acum prin lupte de strada, trebuie sa tratezi cu rabdare si perseverenta, sa te bucuri pentru fiecare petec de pamant castigat.
    Veste cea buna este ca in toamna va castiga tot Basescu alegerile. Sa dea Dumnezeu sa fie asa fiindca dusmanii musca din toate colturile.
    Chiar daca au alianta cu PSD, marii penali Nastase, Ilici, Mazare, Hrebenciuc nu-i iarta deloc pe PDL-isti.
    Sper ca pana la urma ratiunea si dreptatea sa triumfe.
  • 0 (0 voturi)    
    dictatura basescu (Joi, 15 ianuarie 2009, 23:06)

    dictafonu roman [anonim]

    E boala de care sufera si va suferi orice conducator al Romaniei.La vremea lor au fost acuzati de intentii dictatoriale si Ion Iliescu si Emil Constantinescu...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by