Morsele competente din Guvernul de serie B 

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 18 decembrie 2008, 15:48 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Ce adunatura sinistra! Parca am fi pe corabia piratilor. Judecata dupa competente,  masa critica a ministrilor propusi de PD-L si PSD in Guvernul de criza asta si pare: o adunare pestrita de ciungi, orbi, mimoze si catelusi tinuti in lesa de aur a Cotroceniului. Imaginati-va cupluri de morse competente din Guvernul B. Cu expresia asta ridiculiza Traian Basescu presa, din cate imi amintesc, asa ca fie-mi ingaduit sa-o aplic guvernului sau de competenti: Udrea-Nita, crosetareasa blonda si baronul slinos. Sau cuplul horror Paleologu-Andronescu, cultura si anti-educatia. Oprea-Blaga, morsa competenta in politisti si buldogul dresat cu oscioarele guvernarii. Monstruoasa acuplare ideologica atinge orgasmul cu perechi de pafaristi livrate cinic de cele doua partide. 

Prima observatie: cei noua ministri propusi PD-L sunt reprezentati, cu doua exceptii, de aripa dura din fostul PD. Gruparea Stolojan a pierdut pe toata linia. Practic, isi poate face bagajele. Ii ramane sa demisioneze onorabil, dupa exemplul sefului.

Fie ca nu si-au asumat o guvernare alaturi de PSD, fie ca au fost sanctionati din cauza dezertarii lui Stolojoan, fostii liberali din PD-L n-au pupat coledzi. Nu e clar acum daca gruparea Stoica-Stolojan a pierdut din cauza demisiei primului premier desemnat sau a fost pedepsita ca efect al ei. A doua observatie: au intrat in PD-L doar aplaudacii lui Basescu, robii sai umili, altfel morse competente.

Cei doi fosti liberali pripasiti in Guvernul rusinii, al compromisului si al inselarii increderii electorale vin pe alte filiere. Sunt doua specii total diferite. Toader Paleologu pare o alegere inspirata, merita exclus din adunatura de papitoi si judecat separat. Cultivat, rafinat, lucid, e de mirare ca a acceptat compania slinoasa a adunaturii de pripas pompos numita Guvern.

Insa celalalt fost liberal, Gabriel Sandu, de pilda, pare genul clasic de politician bun la toate.

Propus la comunicatii are tot atata legatura cu domeniul cat are Udrea cu Turismul. Daca eram macar Thailanda, patria turismului sexual, desemnarea planturoasei cu mop avea macar un sens simbolic, daca nu practic.

Dar sa revenim. Domnul Sandu s-a specializat, potrivit propriului sau CV, in saltele Relaxa Mizil si in mobila Elvila (gruparea Catarama din PNL). Saltele, mobila, comunicatii, tot un drac. Ca politician, joaca rol politrucului perfect: lipsit de substanta, insa disciplinat si entuziast.

Doamna Monica Ridzi. Ce CV baroc, greu ca o caramida! Desi pare un politician cat de cat respectabil, CV-ul domniei sale o recomanda pentru orice, dar absolut orice post in minister. Azi e la Tineret dar maine poate fi la Industrii, la Munca, la Justitie, la Administratie sau la Aparare. Genul de politician multilateral dezvoltat, domana Ridzi se pricepe la toate.

Nu radeti, mai bine uitati-va pe CV-ul ei cu atentie. Omul este o raritate. Citez la intamplare din numeroasele specializari ale d-nei Ridzi: doctor in stiinte ingineresti, licentiata in stiinte juridice, licentiata in stiinte economice, absolventa a Scolii de Administratie Publica Locala, competenta in pedagogie, inspector de resurse umane. Ma rog, lista e lunga. Asa ceva, oriunde in alta parte, s-ar numi simplu: impostura.

Ce ramane? O garnitura de pedisti din aripa dura, frageziti la Cotroceni printr-un numar special de dresaj politic: Blaga, Berceanu, Videanu, Pogea. Unsi cu toate alifiile, sunt politicieni cu potential de performanta in Guvern, dar sunt sinonimi cu criza de cadre din PD-L. Eternii Blaga, Berceanu, Videanu, Pogea! De parca la atat se reduce portofoliul de inteligenta din partidul lui Traian Basescu. Nu l-a ironizat el cu vorba asta pe Tariceanu? Cu ce a dovedit ca portofoliul de materie cenusie din partidul sau ar fi mai bogat? In zece ani, nici un creier nou. Toate-s vechi si cam statute. De aproape un deceniu, nici o revelatie.

La PSD, lucrurile sunt mai simple: din noua ministri desemnati, cinci, la care se adauga vicepremierul, au facut parte si din guvernul Nastase, ala corupt si bun de tras in tepe. Dincolo de orice analize complicate, va reamintesc un lucru simplu: Marian Sarbu, Ilie Sarbu, Dan Nica, Gabriel Oprea, Ecaterina Andronescu, Cristian Diaconescu au compus cel mai odios guvern de dupa 1990. Ati uitat deja? Au girat cea mai corupta guvernare posibila, au fost jumatatea ei. Iata-i astazi, mai spalati si mai curati, gata sa ia o halca buna de putere. Daca-l adaugati la lista pe Victor Ponta, pupilul lui Adrian Nastase si pe Constantin Nita, simbolul baronetului rosu, toate bune. Ce guvern! Ce adunatura de Corabia Piratilor, ce morse competente! Cu ei trecem criza? De fapt, ma mir sincer ca nu-l pun pe Nastase la Justitie. Ca sa fie circul complet.

Nu ma pricep la economie, dar daca adaugati la tabloul de mai sus programul de guvernare, cred ca avem sub ochi imaginea completa a dezastrului: un rai socialist, in care vom trai fericiti si nici macar nu vom simti ca justitia a murit.

Practic, nici nu conteaza daca-l pun la Ministerul Justitiei pe Deleanu, pe Selegean, pe Buta, pe Barsan, pe Lupascu sau oricare alt sinucigas dispus sa plonjeze in latura asta parfumata cu patru trandafiri.
  • Voi fi foarte atent in discutiile cu partidele la capacitatea lor de a furniza competente. Simpla apartenenta la un partid nu este suficienta pentru a fi membru in Guvernul Romaniei intr-o perioada in care economia nu mai creste singura, ci trebuie sa o ajutam sa nu scada excesiv. Deci este foarte important ca partidele cand se gandesc la viitorul Guvern sa se uite si in ograda propie si sa vada care este nivelul de competente de care dispun.” (Traian Basescu, 4 decembrie 2008)






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















5354 vizualizari

  • +8 (14 voturi)    
    corect si complet (Joi, 18 decembrie 2008, 16:02)

    clujean [anonim]

    no other comments
    • +2 (6 voturi)    
      Cine il va mai vota pe Basescu in 2009? (Joi, 18 decembrie 2008, 16:12)

      aveti grija pe cine votati [anonim] i-a raspuns lui clujean

      Oameni buni, acesta nu e cabinetul Boc ci guvernul Basescu si acesta va trebui sa isi asume candidatura din partea aliantei PDL-PSD.Eu cred ca intelectualii nu il mai pot sustine pe marinar daca mai au bun simt, dar Patapievici e director la ICR si mananca o paine alba.
      • +2 (6 voturi)    
        obama (Joi, 18 decembrie 2008, 16:21)

        bbb [anonim] i-a raspuns lui aveti grija pe cine votati

        Eu personal ma duc cu pixul la vot si-l votez pe Obama. Daca a mers in 1859, poate merge si acum.
      • 0 (4 voturi)    
        Avem un guvern pro-criza, pe bune (Joi, 18 decembrie 2008, 17:31)

        .Marius. [utilizator] i-a raspuns lui aveti grija pe cine votati

        Din fericire nu va dura prea mult. Cateva luni. Si o sa ii multumim la urma tot lui Basescu. Se vede clar ca nu este guvernul ce l-am asteptat noi, dar nici presedintele. De aceea nici nu a intervenit in negocieri. Numindu-l pe Boc in functia de Prim Ministru, Basescu isi intoarce practic serviciile si favorurile facute de PDL pentru el in 2004. Acest guvern o sa dureze pana va face cateva gafe. Si va face, daca ne gandim la conjunctura politica in care se afla (PDL +PSD, criza mondiala, incompetenta dovedita a ministrilor desemnati). Cand acest lucru se va intampla, guvernul va fi remaniat. Basescu o sa numeasca apoi un prim ministru tehnocrat (independent) care va veni impreuna cu o echipa de tehnocrati, moment in care toate partidele vor trece in opozitie (inclusiv PDL). O sa vedeti apoi ca presedintele nu are sentimente, la fel cum nici Stolojan nu a avut pentru el cand si-a prezentat demisia. Sa fiti siguri ca Base a invatat ceva din asta. Acum abia am inteles de ce a plecat Stolojan, si nu mai am pretentia sa dezvaluie el motivul; lista cu ministrii din partea pdl si psd i-a fost prezentata in scurtul moment cat a fost desemnat PM. E normal ca a refuzat si a facut cale intoarsa. II dau dreptate. Este un om integru la urma urmei
    • -5 (11 voturi)    
      Raspuns pentru Tapalaga (Joi, 18 decembrie 2008, 16:41)

      George [anonim] i-a raspuns lui clujean

      Ba Tapalaga, hai se vede ca esti platit de petrolist de la o posta.
      Hai spune-mi de 'inteligentii' ministri din PNL. Papagalul ala de la justitie ca i-am si uitat numele, ministru gafa de la externe, inginerul constructor de la invatamant si educatie. Hai ca este absolut penibil. Ok. Ministri PDSR au facut parte si din guvernul corupt dar nu uita ca seful guvernului a fost nepotul matusei Tamara.
      Am urat FSN si PDSR -ul din tot deauna dar nu poti sa compari in nici un fel pe Cristi Diaconescu cu panaramele liberale care au populat guvernul liberal in ultimii 3 ani
      • -2 (2 voturi)    
        Lasa-l draga ,e ostenit ... (Joi, 18 decembrie 2008, 18:24)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui George

        ..si de obosit ce e confunda critica cu diacritica si analiza cu dializa !Guvernul de kakadu-si si perusi ai lui "Tariciu 0mul lui Patriciu " sau guvernul lui 'Ali Baba Nastase si cei 40 de hoti' erau mai bune ,in opinia distinsului epuizat
    • -4 (4 voturi)    
      gunoiean, nu clujean! (Joi, 18 decembrie 2008, 17:32)

      Doboritorul de Bizoni [utilizator] i-a raspuns lui clujean

      (nu te mai da ceea ce nu esti, mai, jigodean). in ceea ce-o priveste pe tapalaga, persoana sa are probleme personale cu PD-ul (nu cu PD-L-ul). ce-i fratica, nu te-a invitat nimeni la guvernare? esti jenibil ca ne'ntu Nistorescu.
    • 0 (0 voturi)    
      Guvernul B.O.C.=Baroni, Oligarhi, Corupţi (Vineri, 19 decembrie 2008, 12:35)

      smart [anonim] i-a raspuns lui clujean

      Am votat PDL, dar nu mă mai prindeţi la vot!
      Să vă fie ruşine şi să vă aşteptaţi la ce e mai rău în criza care vine!
  • +4 (12 voturi)    
    Genial citatul :) (Joi, 18 decembrie 2008, 16:02)

    amadeusz [utilizator]

    Foarte la obiect si bine punctat intregul articol.

    Dar unde sunt fanii dlui Basescu? Cum comenteaza? O fi guvernul asta vreo idee geniala de-a marinarului carmaci?
    • -1 (5 voturi)    
      Guvern in caravana (Joi, 18 decembrie 2008, 18:21)

      .Marius. [utilizator] i-a raspuns lui amadeusz

      Din fericire nu va dura prea mult. Cateva luni. Si o sa ii multumim la urma tot lui Basescu. Se vede clar ca nu este guvernul ce l-am asteptat noi, dar nici presedintele. De aceea nici nu a intervenit in negocieri. Numindu-l pe Boc in functia de Prim Ministru, Basescu isi intoarce practic serviciile si favorurile facute de PDL pentru el in 2004. Daca privim mai atent, din partea PDL sunt desemnate nume ce au reprezentat candva ceva pentru Basescu (Udrea, Berceanu, Videanu, Blaga etc) dar care acum i-au cazut in dizgratie. Nu vi se pare putin neverosimila aceasta discrepanta intre ceea ce a dorit Basescu si ceea ce a iesit? Credeti ca o sa lase lucrurile asa? Ma gandesc ca el insusi a urmarit sa ajunga aceste nume acolo, pentru a-si plati datoriile fata de ei. Vor avea posibilitatea sa confirme ca sunt buni de ceva, dar nu o vor face fiindca...nu sunt buni. PSD prin ministrii desemnati de ei vor face la fel: vor gafa rand pe rand. Odata aceste datorii platite, guvernul va fi remaniat. Basescu o sa numeasca apoi un prim ministru independent si competent (poate chiar Isarescu) care va veni impreuna cu o echipa de specialisti. In acest moment toate partidele vor trece in opozitie (inclusiv PDL). O sa vedeti apoi ca presedintele isi va respecta cuvantul dat romanilor inainte de alegeri (acela de a desemna un prim ministru competent). Nu o sa aiba resentimente fata de PDL la fel cum nici Stolojan nu a avut pentru el cand si-a prezentat demisia. Sa fiti siguri ca Base a invatat ceva din asta. Acum abia am inteles de ce a plecat Stolojan, si nu mai am pretentia sa dezvaluie el motivul; lista cu ministrii din partea pdl si psd i-a fost prezentata in scurtul moment cat a fost desemnat PM. E normal sa refuze si a facut bine. II dau dreptate. Imi exprim convingerea ca aceasta este strategia lui Basescu pentru a "corecta" rezultatele de la alegeri ce au adus la putere PSD. Eu daca as fi in locul lui asa as face. Am incredere in el
      • -1 (1 vot)    
        Şi eu... (Joi, 18 decembrie 2008, 22:49)

        yzzy [anonim] i-a raspuns lui .Marius.

        ...mai am încredere în el. Încă.
        Oricât de frumoasă e previziunea ta, în ţara asta, cu politicieni toţi o apă şi-un pământ, ea rămâne doar o poveste de adormit copiii, care mai visează că Ileana e salvată de Făt-Frumos pe-un cal alb.
        Dar, aş vrea tare mult să ai dreptate. Dau o bere!
        Mai vorbim în noiembrie 2009.
      • 0 (0 voturi)    
        marmota! (Vineri, 19 decembrie 2008, 8:32)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui .Marius.

        unde este marmota?

        Apropos, rationamentul tau ar fi corect daca guvernul ar fi pus in fata unui vot de incredere pt ca altfel nu vad de ce s-ar remania...
        CIne din cele doua partide vor trage in dinozaurii sacri ai partidelor din care fac parte?
        Am senzatia urata ca o sa-i vedem pe astia si dupa 1 an.
        DIn pacate, desi inca consider ca Basescu a fost si este cel mai bun presedinte pana in prezent (hoo, nu trageti! asta ne este nivelul pe moment!), guvernul asta este intr-adevar mai mult creatia lui desi nu cred ca PSD a lasat prea mult de la el (l-au pus pe dreapta pe Iliescu si nu l-au propulsat in guvernul asta pe Nastase).

        Acum, dupa ce ne trece gustul de sex oral pedelisto-pesedist din gura, credeti ca or sa faca ceva bun astia?
        Eu sper, dar cred ca-mi vine sa-mi iau campii.
        Daca or sa faca naibii si ceva investitii in Infrastructura si vor fura ceva mai putin, cred ca o sa iesim undeva.
        Ce mentalitate avem! Am ajuns sa ne bucuram daca unii fura mai putin!
    • 0 (4 voturi)    
      chiar este greu s a fim sinceri (Joi, 18 decembrie 2008, 18:33)

      directia 5 [anonim] i-a raspuns lui amadeusz

      care au fost optiunile lui base ? nu multe,4
      1]guv.psd+pnl ,ar fi fost aceasta varianta mai putin nociva ?oare pnl nu ar fi promovat aceeasi gasca fenechista-patricista ?
      2]guv. pnl+pdl,varianta refuzata cu obstinatie de pnl
      3] guv. minoritar,dar nu cum am avut in ultimi 2 ani ,un guv. 'minoritar' cu sprijin de la Vila Lac 1 si directionat de la sediul Rompetrol,ci un guv cu o opozitie reala nu mimata de peste 60%
      4]guv.pdl+psd ,o struto-camila ,cu un amestec hidos de baronet si posibili reformatori cu tinuta europeana-sper-
      Acest guv. prin prezenta unor rinoceri de calibrul :nica,nita,oprea,atatati de decolteul lui udrea i mi produce greata,dar raportat la guv. tary sustinut din umbra de psd,si care a produs haos in administratia fiscala [jud. unde salarile prof. nu sunt platite] legi anticonstitutionale-vezi legea V U care culmea ridicolului a avut si girul unui ONG care poarta titulatura de Pro Democratia-,ordonante care se contraziceau de la o ora la alta,o saga ridicola cu taxa auto,etc este un pas inainte
      • +1 (1 vot)    
        hmm (Vineri, 19 decembrie 2008, 8:35)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui directia 5

        deci vrei sa zici ca iar s-a ales raul cel mic...
        Mai, dar chiar nu putem alege si binele cel mic?
  • 0 (12 voturi)    
    HUOO,BANDITILOR. (Joi, 18 decembrie 2008, 16:03)

    rusine [anonim]

    Ei cu ei pentru ei. Parteneriatul pentru ciolan va conduce tara.Pacat de tinerii morti in decembrie 1989.Basescu e principalul vinovat.
  • +4 (8 voturi)    
    Dl Gabi Sandu (Joi, 18 decembrie 2008, 16:04)

    Zmuci [anonim]

    "Domnul Sandu s-a specializat, potrivit propriului sau CV, in saltele Relaxa Mizil si in mobila Elvia (gruparea Catarama din PNL). Saltele, mobila, comunicatii, tot un drac. Ca politician, joaca rol politrucul perfect: lipsit de substanta, insa disciplinat si entuziast. " :-)))))) corect dar nu il cunoastetzi inca destul de bine...
    Ca sa fie clar: - Domnu GS e o puslama ordinara, un individ de "doua parele", un hot dovedit - sa va spuna Catarama mai bine - un mistocar si un mitocan. Gata sa se muleze pe orice pozitite ptr a obtine profit personal. Nu este capabil de nimic altceva decit de furat - cum a ajuns CV-ul asta in Gui
    Atit si nimic mai mult. Faptu ca se afla in PNL m-a convins sa nu ii votez. Politruc perfect si disciplinat dar si un tilhar de "nivel inalt". :Locul lui ar fi la Jilava ...
    • +3 (3 voturi)    
      mai citeste o data (Joi, 18 decembrie 2008, 17:21)

      lux [anonim] i-a raspuns lui Zmuci

      articolul si vei vedea ca Sandu este acum la PDL!
      • -1 (1 vot)    
        nu ma miira (Joi, 18 decembrie 2008, 21:14)

        Zmuci [anonim] i-a raspuns lui lux

        scuze ptr confuzie - sincer!
        oricum nu am votat - nu am avut pe cine :-)
        deci mai e si traseist politic - asta completeza peisajul in mod sublim...
  • -1 (5 voturi)    
    curaj (Joi, 18 decembrie 2008, 16:06)

    cocolino [anonim]

    Bravo domnule. E primul articol realist al d-tale. (in opinia mea desigur). Totusi nu ti-e teama ? Poate pogoara Zeus asupra d-tale vreun norisor, vreun fulger sau numai El mai stie ce. Felicitari, oricum.
  • -7 (11 voturi)    
    jos basescu (Joi, 18 decembrie 2008, 16:06)

    cici [anonim]

    Jos basescu
  • -7 (7 voturi)    
    hm ... (Joi, 18 decembrie 2008, 16:07)

    xt........................... [anonim]

    "a pierdut din cauza demisiei sau este un efect al ei."

    ?!?!?!?!?
  • +4 (6 voturi)    
    Verticalitate (Joi, 18 decembrie 2008, 16:10)

    fane [anonim]

    Dar dumneata, domnule Tapalaga, cum de n-ai vazut bomba asta ce statea sa explodeze? Care credeai ca vor fi ministri in guvernul marinarului caruia nu conteneai sa-i sufli vant in pupa? A, am uitat. Erai preocupat sa-l chestionezi pe Oprescu in legatura cu minerii din 90.
  • +4 (6 voturi)    
    CFR (Joi, 18 decembrie 2008, 16:11)

    Tim Naiart [utilizator]

    Adica nu mai e de vina Patriciu ? E bun de angajat tot PDL la Prigoana la Rosal ? I-auzi, ce simplu a schimbat Tapalaga macazul
    Ia sa fi fost Monica Macovei la Justitie. Cum ar fi comentat ?
    • -1 (1 vot)    
      poate-i dadea si nevestesii un post? (Joi, 18 decembrie 2008, 17:34)

      Doboritorul de Bizoni [utilizator] i-a raspuns lui Tim Naiart

      doare?
  • -1 (9 voturi)    
    ? (Joi, 18 decembrie 2008, 16:13)

    dan [anonim]

    S-a cumparat si Hotnews, ca si Realitatea tv. de catre Patriciu? Erai pe vremuri obiectiv. Ti se pare mai profesionist si onest guvernul actual? Baiete nu ai bani? Sa te vinzi asa ieftin? Sunt multe de criticat dar, nu toate , mai fiul ploii!
  • 0 (8 voturi)    
    ...chapeau (Joi, 18 decembrie 2008, 16:17)

    oviwan [anonim]

    Brava nene Tapalaga. Punct ochit, punct lovit. Scurt si la obiect... Chapeau Monsieur si tine-o tot asa.
  • 0 (8 voturi)    
    adevăr grăiești.... (Joi, 18 decembrie 2008, 16:20)

    mozzy [utilizator]

    De fiecare dată credem că am avut cel mai prost guvern posibil și de fiecare dată ne contrazic.
  • +1 (5 voturi)    
    Foarte adevarat (Joi, 18 decembrie 2008, 16:20)

    Martens [anonim]

    Din pacate...
  • -1 (9 voturi)    
    Felicitari d-le Dan (Joi, 18 decembrie 2008, 16:22)

    Kronoss [anonim]

    Sincere felicitari si in acelasi timp condoleante tuturor romanilor pentru ca a murit si speranta in aceste momente !!! Pacat ca pana acum asemenea articole nu au fost publicate desi semnele erau clare, cel putin pt mine, ca PDL nu este cu nimic mai presus de PSD. Nu spun ca PNL ar fi radical diferit de cele 2 de mai sus dar ar fi fost raul cel mai mic. Oricum trebuie sa taxez aceasta lipsa de materie cenusie din partea presei care a facut pana acum o adevarata cursa PeDeLista si a creat un cult Basescian, rusine sa va fie, voi trebuia sa fiti cei care luminati mintea celor intunecati dar ..... ne meritam soarta !!! "Noapte buna, Romania"
    • -5 (7 voturi)    
      Mwahahaha! (Joi, 18 decembrie 2008, 16:35)

      Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui Kronoss

      "Noapte buna,Romania"?????Kronoss--nume predestinat,cine ti-a luat mau' pana la urma?Zeus,evident!!!! Nani,nani,puiule,trai bun in State iti urez,oricum nu mai e mult pana ce dolarul va ajunge hartie igienica,exact cum am prevazut asta-vara...Va fi asa o "bucurie" de la New York la Los Angeles de o sa dai in balbaiala once and forever!Cainii turbati n-au viitor!
      • +2 (4 voturi)    
        ... inca dormi (Joi, 18 decembrie 2008, 17:11)

        Kronoss [anonim] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

        Din pacate pt mine inca traiesc in aceeasi tara cu cei din specia ta, "dobitocus adormitus". Cat despre "mau" nu prea ma pricep la asemenea cuvinte "alese" ! As putea sa dau cu presupusul dar mai bine te intreb daca ai mai mult de 2 clase ? Sau te tragi din "neamul" celor care stau cu mana intinsa (banuiesc ca e din dialectul lor)!? Cat despre "previziunile" tale, sper sa poti dormi noaptea stiind ca alde Udrea,Pogea si Videanul vegheaza asupra banului public , adica a banului care tu il dai statului , sau tu chiar nu sti ce e munca si ce e ala impozit !?
  • -2 (14 voturi)    
    Guvernul nici n-a inceput sa lucreze... (Joi, 18 decembrie 2008, 16:22)

    Pintea Haiducul [utilizator]

    ...si deja se pun tunurile pe el! Asta e o mostra de rea-credinta pura cum rar mi-a fost dat sa vad,limitele umanului sunt transcense cu inconstienta in pur demonism.Mai vorbim peste un an-doi,cand negativistii de acum vor cadea intr-un ridicol atat de penibil incat vor exista si cazuri de suicid.Timpul le rezolva pe toate...cu gratie.
    • 0 (10 voturi)    
      ...si tu dai dovada de prostie (Joi, 18 decembrie 2008, 16:26)

      amadeusz [utilizator] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

      Guvernul nici n-a inceput sa lucreze...si tu esti mai prost ca noaptea :))

      oare oamenii astia nu au mai fost la guvern? Au dovedit ceva?
      daca duci lipsa de logica....lasa-ne macar pe noi in pace
      • -2 (8 voturi)    
        Da,luminatia voastra! (Joi, 18 decembrie 2008, 16:44)

        Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui amadeusz

        Numai ca vedeti Dvs.,ecuatia "Pintea=prost" e tot atat de acceptabila ca si impartirea la zero,nici macar deraiatii irecuperabili nu mai cred asta dupa ce s-au convins de pertinenta mea infailibila,cred ca ai ramas singurul "unbeliever"...
        • -1 (1 vot)    
          ti-ai dat in stamba! (Vineri, 19 decembrie 2008, 8:46)

          Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

          "pertinenta mea infailibila", pfff, ce ai ma?
          Esti noul profet Mahomed si ti-a vorbit Alah intre doa raiduri asupra caravanelor?
          Nu mai poate narcisismul din tine de fericire?
          Du-te ma inapoi la pupatul in fund al "luminii" de la rasarit si la hartia igienica cu "stars and stripes".
          Daca stii sa apesi Power On in loc de Reset nu inseamna ca si esti destept.
          Momentan nu faci altceva decat sa fii un cliseu al profilelor psihologice. Mai precis nu esti decat un marginalizat care vrea sa iese in fata si drept urmare ca sa te faci remarcat ai devenit un Gica-Contra.
          Popularitatea pozitiva sau negativa inseamna pana la urma doar oameni care te cunosc.
          Asta este ultimul meu mesaj catre tine. Stiu ca mori sa vezi daca ti se raspunde la mesaje si abia astepti clipa sa vezi ce reply-uri mai primesti.
    • 0 (2 voturi)    
      Esti desprins rau de realitatea inconjuratoare! (Vineri, 19 decembrie 2008, 2:00)

      mercea [anonim] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

      Asta e guvernul care ”o sa gestioneze competent" cea mai urata criza de pana acum? Mai nea "Pintea Haiducul" tu ai creierul spalat cu detergent portocaliu?
  • -2 (6 voturi)    
    Graba strica treaba ( si judecata)... (Joi, 18 decembrie 2008, 16:29)

    .Marius. [utilizator]

    Stati putin si nu va grabiti in declaratii, caci Basescu nu si-a spus ultimul cuvant. Se stie deja ca oameni precum Blaga, Videanu sau Berceanu au intrat in dizgratia lui. Astazi ii vedem ca membrii de guvern. Nu vi se pare putin ca lucrurile nu sunt tocmai la locul lor? Acest guvern nu o sa dureze mai miult de cateva luni. Va cadea mai mult ca sigur, si pe urma vor urma profesionistii pe care ii asteptam
    • +4 (6 voturi)    
      raspuns (Joi, 18 decembrie 2008, 16:45)

      cici [anonim] i-a raspuns lui .Marius.

      da si o sa traim bine, o sa bage portocale la alimentara
      marius, imi imprumuti si mie o suta de lei pana maine ? nu de lata, da pari genul care pune botu
    • -4 (4 voturi)    
      guvern de sacrificiu (Joi, 18 decembrie 2008, 16:49)

      calin.u [utilizator] i-a raspuns lui .Marius.

      e un guvern de sacrificiu, ma mira ca scribacii nostrii vizionari n-au remarcat inca asta. Prin ianuarie cand criza economica va lovi din plin romanii abia treziti din betia sarbatorilor, pionii din acest guvern vor fi sacrificati primii.
  • -2 (6 voturi)    
    Corect dar incomplet. (Joi, 18 decembrie 2008, 16:34)

    AlinN [anonim]

    La sfarsitul lecturarii articolului singurul lucru care ar completa armonios articolul ar fi sinuciderea. A scriitorului, cat si a cititorilor, din spatele ecranului. Si ma irita atitudinile de genul asta. Suna prea mioritic. Suntem poporul care glorifica vaicareala si ucidem din fasa initiativa?
    Am vazut o idee exceptionala si pe hotnews. Era vorba de formarea unui nou partid, diferit de partidele actuale, care sa candideze contra "piratilor". Brand-ul lui sa fie tocmai ca este altfel decat piratii. Sa atraga la alegeri si pe cei 70% dintre romani care nu s-au manifestat. Ala a fost un articol care mi-a placut! Era ceva constructiv. Ca sa intelegem mai bine acest articol sa ne inchipuim ca suntem toti care il citim intr-o camera mare, si unul care are microfon, este scriitorul. Cel cu microfonul spune: "Vai ce rau ne este!". Noi vorbim cu cei din jurul nostru: "Da, asa este!" Unii se opun: "Lasa ca se putea mai rau" Altii spun:"In strainatate este mai bine". Nimeni nu este interesat insa sa actioneze cumva sa nu-i mai fie rau.
    • 0 (2 voturi)    
      ... (Joi, 18 decembrie 2008, 16:50)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      ca in ferma animalelor :D.
      Un an-doi merge bine si dupa aia ajungem de unde am plecat.
  • 0 (6 voturi)    
    FELICITARI! (Joi, 18 decembrie 2008, 16:35)

    Sonya [anonim]

    Felicitari Dan Tapalaga! Aplauze pentru curaj si verticalitate. Sper sa nu ne dezamagiti. Acest guvern de morse, girat de la Cotroceni, trebuie sa cada. Cat mai jos. Tragandu-l din jilt si pe mentor.
  • +1 (5 voturi)    
    a tradat (Joi, 18 decembrie 2008, 16:35)

    FLORIN [anonim]

    Sunt foarte de acord cu articolul dar... cine baga propaganda la greu pentru Basescu & PDL acu o luna? Ati dat cioara din mana pe porumbelul de pe gard... si in final a iesit guvernul asta...
    • +1 (5 voturi)    
      Mda (Joi, 18 decembrie 2008, 17:04)

      JOHN [anonim] i-a raspuns lui FLORIN

      Deja mi-e dor de liberali si de "petrodolarii" lor. Astia is ca SIDA si hepatita la un loc.
  • 0 (6 voturi)    
    Sinuciderea lui Base in direct (Joi, 18 decembrie 2008, 16:36)

    corsar99 [anonim]

    Acest Guvern reprezinta biletelul de adio al lui Basescu inainte de a se sinucide in direct
  • +5 (5 voturi)    
    ... (Joi, 18 decembrie 2008, 16:38)

    tirolez [utilizator]

    Dnu' Pintea Haiducu, cum sa fie rea-vointa? Oamenii astia deja au demonstrat de ce sunt in stare. Ma refer la Oprea, Sarbu, Andronescu, Pogea(!).
    Eu nu sunt de acord cu autorul la partea cu lipsa de cadre. Stolojan avea oameni de valoare langa el, Fluture, Ionut Popescu, Unde sunt? E jenant si sa compari un Pogea cu Ionut Popescu.
  • +3 (3 voturi)    
    experiment (Joi, 18 decembrie 2008, 16:39)

    ykwapple.wordpress.com [anonim]

    Asa cum am si scris mai devreme mi se pare ca suntem in mijlocul unui experiment sociologic. Sau al unui joc de noroc. Nominalizatii PD-L par trasi din joben. Un inginer la Finante, un absolvent de comert la Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale, un absolvent de mecanica la Dezvoltare Regionala si o fufa absolventa de drept la Turism. Macar de-am concura cu Thailanda ...
  • +1 (3 voturi)    
    HOTII LA DUDE MAAAA !!! (Joi, 18 decembrie 2008, 16:51)

    politruk cu perje (rahatul il aduc ei) [anonim]

    jaful este anuntat cu surlele si trambitele democratiei.
    noi vom face bani pentru alegerile prezidentiale de la aqnul care vine...
    solutia justa stolojan sa-si ia inapoi jumatatea de partid si sa devina independent.
    pana acum la scos presedinte pe base
    si prim ministru pe micutul boc

    iar el a ramas cu buzele umflate..
  • +1 (3 voturi)    
    fostii...actuali (Joi, 18 decembrie 2008, 17:00)

    TATAIE [anonim]

    Cu ceva timp inainte nu avea nimeni curajul sa spuna ca este psd-ist.Acuma vad ca toti papagalii roscati se intrec in a scrie tot felul de imbecilitati pe seama altor partide si simpatizantii lor.Era mai bine ca la Revolutie sa va fi aplicat corectia necesara (o bataita sora cu moartea si cativa anisori de mititica) ca sa va mai temperam tupeul nesimtit.
  • 0 (0 voturi)    
    excelent (Joi, 18 decembrie 2008, 17:09)

    razvan [anonim]

    Bravo, domnule, excelenta analiza! In tara aceasta cam votam degeaba de 19 ani. Si pacat de cei care au iesit in strada si pe care ii vom pomeni chiar luni, 22 dec, o data cu votarea mascardei de Guvern. Ei macar aveau speranta!
  • 0 (6 voturi)    
    neam de retardati (Joi, 18 decembrie 2008, 17:11)

    sss [anonim]

    pensii mici ...basescu e de vina
    economie varza...basescu e de vina
    impotenta voastra ....basescu e devina
    ba cretinilor ce vina are basescu?
    a aranjat el sa iasa PSD-ul cu 33%, l-a obligat el pe tariceanu sa se ceara premier pe viata ca altfel nu guverneaza cu PDL????????
    la vot nu ati fost bulangiilor si acum e basescu de vina........popor mai cretin ca asta nici ca exista
    • 0 (2 voturi)    
      nu e vorba neaparat de basescu (Joi, 18 decembrie 2008, 19:36)

      xy [anonim] i-a raspuns lui sss

      dar nu psd a obligat pdl sa numeasca in guvern figuri ca astea, ci partidul portocaliu le-a numit fiindca asa au vrut capii lui. vrei sa spui ca daca pdl guverna singur nu mai era nevoie de pogea la finante si de udrea la turism?
      si ce-ar fi sa nu mai presupui tu ca toata lumea de aici a lipsit de la vot, da?
    • 0 (2 voturi)    
      Frustrat rau, nu? Nu-ti place critica? Naspa! (Vineri, 19 decembrie 2008, 2:11)

      mercea [anonim] i-a raspuns lui sss

      Draga SSS, daca noi alcatuim un neam de retardati, tu esti exponentul nostru de frunte!
      Nu am fost la vot pt ca nu aveam pe cine sa votez. Dovada sta chiar lista lui Boc pentru guvern, chiar daca votam PD-L-ul, Udrea era tot ministru, poate chiar mai rau, al economiei si nu al turismului.
  • +1 (1 vot)    
    CULMEA STUPOOORIII (Joi, 18 decembrie 2008, 17:13)

    misu [anonim]

    Bai leat ce-ai scris tu .... este bine sau de rau ..?
    Sau NU stii nici tu ..
    pa
  • 0 (0 voturi)    
    Ce figuri sinistre!!!! (Joi, 18 decembrie 2008, 17:21)

    Zsolt Bodola [utilizator]

    Dincolo de Lenuta si celelalte fete demne de ziarul Cancan, e o sursa de majora ingrijorare prezenta multor mafioti in acest guvern.
    Costica Nita e de notorietate in randul brasovenilor, ca mafiot specializat pe afaceri oneroase. Dan Nica s-a specializat bine in bani deturnati din bugetul ministerului comunicatiilor catre presa timpului.
    Marian Sarbu mai are de explicat mamelor din Romania cum poti creste un copil din 600 lei pe luna.
    Iar Abramburica Andronescu este ceea care a reusit sa bulverseze si sa intoarca la nivelul evului mediu invatamantul romanesc, dupa ce Marga a reusit cu chiu cu vai sa impuna ceva reforme.
    Trist ce ni se intampla.....
  • -1 (1 vot)    
    oare !?!?!?!?!?! (Joi, 18 decembrie 2008, 17:29)

    george haiduc [anonim]

    indiferent cum este privit acest guvern si ce sanse i se dau, marinarul constientizeaza ca numai facand o figura buna prin ministri astia poate sa salveze corabia. cine face treaba si face o impresie buna, creste in ochii electoratului. (va pune base tunurile si pe ai lui?) altfel, la ce coalitie a facut si cum este privita corabia numita guvernul boc poate sa relanseze pnl-ul din opozitie fara ca acesta sa isi caste gura din opozitie. (vazand scena Stolojan si personajele din actualul guvern e posibil ca pnl-ul sa fi saltat putin in zilele astea.) dar marinarul nostru uraste destul de mult PNL-ul (mai ales pe patricieni) ca sa isi doreasca din tot sufletul sa ii ingroape. si o va face. pe de alta parte, si psd-ul ar trage in oala lui un numar de liberali, care nu ar sari in barca marinarului. intrebarea retorica este, se risca, oare, marinarul, isi permite sa joace prost si sa piarda ?!?!
  • 0 (2 voturi)    
    lipsa de onestitate (Joi, 18 decembrie 2008, 17:49)

    englezu [utilizator]

    Daca Paleologu este considerat de jurnalist ca fiind un personaj horror atunci am tot dreptul sa ma indoiesc de onestitatea cu care tapalaga a scris acest articol.Promit sa nu-l mai citesc.
    • -2 (2 voturi)    
      mai citeste o data textul (Joi, 18 decembrie 2008, 18:08)

      levi [anonim] i-a raspuns lui englezu

      si o sa intelegi1
  • 0 (0 voturi)    
    mop si egari (Joi, 18 decembrie 2008, 17:53)

    enia [anonim]

    Ma uit la Tv si nu-mi vine sa cred : totul e un fel de teatru absurd, care daca n-ar fi si ieftin ar fi doar de prost gust, ca o manea sinistra in care "aia care da cu mopul /intra in guvern cu Boc-ul ! "
    Si ca tabloul sa fie complet mi-am amintit o imagine mai veche , de la un maraton organizat in Bucuresti la care participa distinsul domn Gabriel Oprea care alerga pe strazi ca o oaie turmentata imbracat in .... egari ...ma rog, colanti sa le zicem, dar nu schimba cu nimic penibilul persoanei care ,gafaind in mulatii ridicoli lipiti de fese ,s-a grabit sa dea un inteviu pentru a nu se desprinde prea mult de pluton .
    No problem : plutonul e compact !Pare compus din piese disperasate, aparent opozabile,dar in esenta e unit ,complet si inchegat prin incompetenta, subcultura si submediocritate si desigur ferm hotarat sa slijeasca unei cauze nobile : hai la maraton cu mopul !
  • -1 (3 voturi)    
    Ne-am ales cu un guvern pro-criza (Joi, 18 decembrie 2008, 18:06)

    .Marius. [utilizator]

    Din fericire nu va dura prea mult. Cateva luni. Si o sa ii multumim la urma tot lui Basescu. Se vede clar ca nu este guvernul ce l-am asteptat noi, dar nici presedintele. De aceea nici nu a intervenit in negocieri. Numindu-l pe Boc in functia de Prim Ministru, Basescu isi intoarce practic serviciile si favorurile facute de PDL pentru el in 2004. Daca privim mai atent, din partea PDL sunt desemnate nume ce au reprezentat candva ceva pentru Basescu (Udrea, Berceanu, Videanu, Blaga etc) dar care acum i-au cazut in dizgratie. Nu vi se pare putin neverosimila aceasta discrepanta intre ceea ce a dorit Basescu si ceea ce a iesit? Credeti ca o sa lase lucrurile asa? Ma gandesc ca el insusi a urmarit sa ajunga aceste nume acolo, pentru a-si plati datoriile fata de ei. Vor avea posibilitatea sa confirme ca sunt buni de ceva, dar nu o vor face fiindca...nu sunt buni. PSD prin ministrii desemnati de ei vor face la fel: vor gafa rand pe rand. Odata aceste datorii platite, guvernul va fi remaniat. Basescu o sa numeasca apoi un prim ministru independent si competent (poate chiar Isarescu) care va veni impreuna cu o echipa de specialisti. In acest moment toate partidele vor trece in opozitie (inclusiv PDL). O sa vedeti apoi ca presedintele isi va respecta cuvantul dat romanilor inainte de alegeri (acela de a desemna un prim ministru competent). Nu o sa aiba resentimente fata de PDL la fel cum nici Stolojan nu a avut pentru el cand si-a prezentat demisia. Sa fiti siguri ca Base a invatat ceva din asta. Acum abia am inteles de ce a plecat Stolojan, si nu mai am pretentia sa dezvaluie el motivul; lista cu ministrii din partea pdl si psd i-a fost prezentata in scurtul moment cat a fost desemnat PM. E normal sa refuze si a facut bine. II dau dreptate. Imi exprim convingerea ca aceasta este strategia lui Basescu pentru a "corecta" rezultatele de la alegeri ce au adus la putere PSD. Eu daca as fi in locul lui asa as face pt a avea sanse la un nou mandat. Am incredere in el!
    • 0 (2 voturi)    
      news for you: trebuia un guvern anti-criza (Joi, 18 decembrie 2008, 19:43)

      xy [anonim] i-a raspuns lui .Marius.

      - in primul rand nu mai repeta mesajul peste tot

      - presupunand prin absurd ca ar fi asa cum zici, chiar nu-ti dai seama ca il pictezi pe basescu drept un sforar josnic, pentru care jocurile politicianiste de moment conteaza infinit mai mult decat binele unei tari intrate in criza?

      - chestia cu calaretii pe cai albi care vin sa salveze totul cu competenta lor bine dosita, dupa ce cateva luni i-au lasat pe ministrii prosti de acum sa fure ce se mai poate fura, poti sa i-o spui probabil lui mutu. oricum nu te crede nici el.
  • -1 (5 voturi)    
    Pt toti cei care sunt dezamagiti de PDL (Joi, 18 decembrie 2008, 18:46)

    Andrei-de-la-Orhei [utilizator]

    Pai si cam la ce va asteptati? Nu ati remarcat cam ce scor a avut PSD-ul la alegeri?Cine naiba v-a pus sa votati cu PSD-ul daca acum nu va convine ca e la guvernare?Au ajuns in guvern fiindca milioane de oameni i-au votat, de aia! PNL nu a fost dispus la negocieri, si cine naiba ramane? UDMR ? Mai bine cu PSD decat cu UDMR!
    Eu sincer nu va inteleg, oameni buni! Va vaitati in comentarii ca vai, iar a ajuns PSD la guvernare! Pai e simplu, nu vreti sa guverneze, nu mai votati penrtu ei.
    Si inainte sa il acuzati pe Basescu de toate relele din lume amintiti-va ca prima lui alegere a fost Stolojan, nu Boc. Daca Stolojan nu a mai vrut si de Boc nu va place, pe cine sa puna prim-ministru? Pe Tariceanu din nou? Pe Geoana? Pe Musca? Hai, ziceti voi cine ar fi fost bun de prim-ministru!
    • 0 (0 voturi)    
      PSD are alt tip de alegatori.... (Luni, 22 decembrie 2008, 22:51)

      Psycon [utilizator] i-a raspuns lui Andrei-de-la-Orhei

      Daca nu ai observat alegatorii PSD au fost cumparati cu o patura, un kil de zahar, cateodata chiar un porc. O conexiune la internet si un calculator inca nu se gasesc la tot taranu.
  • -1 (1 vot)    
    Bun venit in clubul nostru. (Joi, 18 decembrie 2008, 19:28)

    lupu' singuratic [anonim]

    Guvernul 'DOUBLE B"

    Boc este vioara si Basescu este arcusul.
    Pe intelesul tuturor: Boc canta dupa cum Basescu manuieste arcusul.
  • -1 (1 vot)    
    Dilemele mele (Joi, 18 decembrie 2008, 19:36)

    lupu' singuratic [anonim]

    "Gruparea Stolojan a pierdut pe toata linia"

    Teza Stolo, isi da demisia din partid si isi va infiinta altul. Intrebare? Dupa ce isi va face partid cu cine va mai fuziona?
    PSD, de aceasta data? Sau se va intoarce cu coada intre picioare la PNL? Sau poate nu va mai face politica pana la sfarsitul zilelor lui?
    Dilemele lui Lupu'!!!
  • +2 (2 voturi)    
    observatie (Joi, 18 decembrie 2008, 19:49)

    anonim [anonim]

    Domnule Tapalaga,
    Consideratiile dumneavoastra sint, dupa parearea mea, corecte, insa as fi curios sa stiu de ce dezastrul guvernarii care va sa vina trebuie neaparat sa fie unul "socialist". De ce, in cazul de fata, somnul justitiei presupune o plapuma socialista?
    Am impresia ca atunci cind publicistii doresc sa intareasca o idee, atunci cind vor sa fie cit mai drastici sau, dupa caz, cit mai prapastiosi, incep sa foloseasca astfel de cuvinte din arsenalul damnarilor subintelese; in cazul de fata, cred ca nu are nici o acoperire in realitate. Caci ce legatura exista intre socialism si guvernarile corupte postcomuniste? Eu cred ca nici una. A fost in vreun moment al ei Romania postcomunista o tara socialista? Ma cam indoiesc.
  • -1 (5 voturi)    
    Mare ti-e gradina (Joi, 18 decembrie 2008, 19:53)

    Economu [anonim]

    Domne, sunt unii p aci pentru care Base e insusi Tatal Ceresc... Atata fanatism idiot n-am putut sa vad... pai daca pana si Dan Tapalaga, un sustinator fervent pana mai allataieri observa corect si talentat ce-a iesit din competentele ghilimelate ale lui Base atunci sa fiti convinsi dragi Basescofili ca ceva pute rau.

    Plus chestia cu Patriciu sursa tuturor relelelor dupa niste retardati, Doamne cati idioti pe metru patrat...
  • +1 (5 voturi)    
    Cei 2 Tapalaga ! (Joi, 18 decembrie 2008, 22:35)

    martin [anonim]

    Am mai scris si nu mai detailez.
    Exista 2 Tapalaga si unul e pro Basescu si unul contra Basescu. Azi a scris cel anti Basescu si PD-L si nu pot contesta adevarurile unora din afirmatii. Doar ca ar fi trebuit sa mai astepte putin sa vada inceputul. Poate ca acestui domn Tapalaga i-a placut gretosul cabinet Tariceanu, care a dublat orice , salarii,pensii si se va lauda in continuare pe drumul spre DNA. Iar pe Basescu eu il voi vota in continuare ,caci alegatiile contra lui nu m-au convins niciodata,desi stiu ca nu e deloc perfect sau frumos, dar nu doresc sa-l iau de nevasta ci sa-l aleg presedinte !
  • 0 (2 voturi)    
    republica prezidentiala (Vineri, 19 decembrie 2008, 2:30)

    TAIFUN [utilizator]

    totu i bine ! totu i inainte !
    singurul in care am incredere pina la capat este presedintele . restul ? lachei tradatori fara nici o valoare
  • 0 (0 voturi)    
    NOTA 10 (Vineri, 19 decembrie 2008, 11:24)

    Ion Banu [anonim]

    Bravo pentru articol! Domnule Tapalaga va rog sa primiti dvs premiul luat de vesnicul CTP. Il meritati cu prisosinta!!!! Ati facut o radiografie perfecta atat a acestui presedinte demagog cat si a nulitatilor din politica.
    De ce partidele noastre nu-si formeaza 2 echipe: una tehnica si alt de politruci? Le-ar fi si ne-ar fi mai simplu!!!
  • 0 (2 voturi)    
    Monica Iacob Ridzi (Vineri, 19 decembrie 2008, 12:31)

    Gica Papura [anonim]

    De ce spuneti ca dna Ridzi, viitor ministru la MTS ar fi o raritate ? Daca omul are prea multe studii nu este bine, daca n-are decat o facultate atunci e prost. Nu va mai inteleg deloc. Asteptati sa vedeti ce va face in aceasta functie si apoi veniti cu tot felul de reprosuri. Sa nu mai scriem articole doar ca sa ne ocupam timpul degeaba. Mult succes dnei Monica in tot ceea ce va realiza.
  • 0 (0 voturi)    
    slugile isi cauta stapani noi (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 23:32)

    unobservator [anonim]

    Ma uit amuzat cum Tapalaga musca curul pe care-l pupa cu daruire pana acum cateva luni.

    Poate daca el impreuna cu alti confrati de-ai lui ar fi fost mai lucizi in ultimii patru ani si nu s-ar fi incolonat prosteste si neconditionat in trupele "basesciene", astazi nu s-ar fi ajuns aici.

    Oricum nici acum nu-mi dau seama daca face asta pentru ca a realizat cine este cu adevarat Basescu sau pentru ca simte ca scaunul acestuia se clatina.
  • 0 (0 voturi)    
    nu va vedeti de treaba (Duminică, 21 decembrie 2008, 16:08)

    elisabeta popovici [anonim]

    Este un guvern tanar ai caror membri sunt bine pregatiti. Faptul ca pentru unii dintre noi pare imposibila atingerea nivelului studiilor doamnei Ridzi nu inseamna ca nu exista si alti oameni in situatia Domniei sale. Sunteti frustrat, domnule daca absolvirea unor studii inseamna impostura.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version