Draga functionarule Alpha Bank - pamflet

de Dan Popa     Dan Popa's Weblog
Miercuri, 26 noiembrie 2008, 13:44 Actualitate | Opinii


Iti scriu ca sa iti multumesc pentru tot ce faci pentru mine. Nu am avut ragazul sa o fac si imi prezint scuzele pentru asta. Stiu ca, in sinea ta, imi esti aproape. Cu sharm, cu inteligenta si intotdeauna plin de bunavointa. De cate ori te sun, imi raspunzi. De cate ori trec pe la tine pe la birou, esti acolo. Nu ma bagi in seama intotdeauna, dar e de inteles asta. Cine sunt eu, la urma urmei?, se intreaba Dan Popa, pe blogul lui.

Tin minte ca ieri cum ti-am telefonat in urma cu vreo 6 luni, ca sa te rog sa imi trimiti la adresa din buletin, extrasele mele de cont.

M-ai tinut la telefon vreo 14 minute, in care am ascultat o muzica exceptionala, pentru care daca era sa merg la concert, as fi platit cine stie cat. Asa, am ascultat gratuit.

Pe urma ai revenit la receptor si mi-ai spus cu naturalete ca trebuie sa trimit pe email o banala cerere. Am trimis-o, dragul meu functionar, si pe email, si pe fax. Stiu, nu aveai timp sa rezolvi cererea mea; lumea trecea printr-o criza care nu iti lasa prea mult timp pentru ceea ce ti-ai dori sa faci.

Peste alte 3 luni cand te-am sunat, am avut un succes mai mare. Am ascultat aceeasi piesa muzicala, cantata identic de orchestra pe care ati angajat-o special pentru clientii care va suna, dupa care am aflat ca e nevoie sa merg personal.

Si stii bine ca m-am dus, dragul meu functionar. M-ai asteptat la calculator, frematand de bucuria revederii. Ti-am lasat cererea, fericit de revedere. Tu mi-ai spus ca se rezolva, desi stiam ca nu iti va fi usor.

E nevoie sa deschizi un folder, sa intri intr-un fisier, sa stergi ditamai sirul de caractere care compuneau vechea adresa si sa mai pui si un sir nou de caractere in loc.

Banuiam ca asta nu se poate face intr-o zi, asa ca nu m-am ingrijorat foarte tare cand, dupa alte 3 luni de zile, nimic nu se schimbase.

Insa ieri m-am linistit brusc. M-ai sunat, draga functionarule, ca sa ma intrebi daca adresa aia veche, stii tu care…pe care te rog de mai bine de jumatate de an sa o schimbi, mai e valida, ca sa-mi trimiti si luna asta extrasul de cont acolo.

Stiu sigur ca ai glumit si ca de fapt nu deja lucrezi la schimbarea acelei adrese. Poate, dragul meu functionar, pana in 2020 cand mi se inchide creditul, o sa traiesc satisfactia schimbarii acelei adrese.

In rest, sa stii ca sunt multumit.

Cand mi-am facut card, nu ai intarziat cu mai mult de doua saptamani promisiunea de a mi-l inmana, ceea ce mi se pare ok. Unii asteapta cate-un eveniment toata viata, stiu.

Mi-ai marit si rata la ipotecar fara sa-mi spui, si inteleg foarte bine. Unde ajungeai daca trebuia sa le scrii tuturor nenorocitilor care au credite la tine?

In fine, nu vreau sa te mai obosesc acum, O sa iti mai scriu si saptamana viitoare. Am atatea sa iti spun….

Comenteaza pe Dan Popa's weblog.



















11575 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Alpha Bank functionari (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 13:59)

    Mircea [anonim]

    HA HA HA HA HA, cum ma regasesc si eu in ce scrii, un umil consumator ce are aceleasi carduri si credite la ALPAHA BANK.....
    Ii deranjam...cum scrie si in pamflet urile tale cu bancheri.....niste nenorociti care vrea ei bani de la banca si deranjeaza functionari

    Lasa ca vine acusi si vremea noastra cand o sa ne roage ei pe noi si noi pe ei.....sa speram
    • 0 (0 voturi)    
      Prea tare - romanu de obicei face haz de necaz (Joi, 27 noiembrie 2008, 11:52)

      Ciprian [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Ca multi altii si eu sunt nesuferit care a indraznit sa-si faca credit la Alpha. Ca si Dan ma amuz de fiecare data cand angajatii bancii nu sunt in stare sa dea un amarat de Search in baza de date sa-mi spuna cat e rata, deh e greu cu windows-ul asta ..., dar pana cand am facut reclamatie la OPC si in luna imediat urmatoare m-au anuntat ca o sa-mi trimita acasa scadentarul prin posta, ca o favoare, nu ca ar fi fost trecut in contract ca si obligatie a bancii acest lucru.
  • 0 (2 voturi)    
    Draga functionarule AT&T (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 13:59)

    Adrian US [anonim]

    Ar fi trebuit sa incep si eu cu "Draga Functionarule AT&T" dupa ce mi sa intamplat zilele trecute. Am un internet basic cu ei si luna trecuta mi-au returnat o cec iar eu cu atatea pe cap am uitat sa scriu alta (vina mea de altfel si recunosc asta). Problema a inceput cand am sunat la ei sa vad unde a fost problema de fapt si ce credeti? Dan Popa poate fi fericit cu cele 15 minute...eu am atat o ora si 20 minute timp in care am vorbit cu 7 persoane, fiecare mi-au dar un alt numarar de telefon unde sa sun (bineintelef numar diferit!) dar in amabilitatea lor mi-au spus ca ma transfera direct ca sa nu mai sun eu. Dupa fiecare "transferare" am ascultat diferite melodii timp in care am inceputsa imi pierd rabdarea. Am luat-o tare pe ultima persoana cu care am vorbit cerand sa vorbesc cu managerul la care femeia speriata ma ajutat intr-o clipa. :)

    Se intampla si la case mai mari, draga Dan.

    --Adrian US.
    • 0 (0 voturi)    
      am senzatia ca toti oamenii sunt egali (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 18:05)

      tusnami [utilizator] i-a raspuns lui Adrian US

      din nastere. exemplu prost ales.
  • +2 (2 voturi)    
    Bravo (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 14:04)

    catalin [anonim]

    Felicitari, excelenta publicatie! Eu as putea sa mai adaug, in titlu, un lung sir de alte banci...
  • 0 (0 voturi)    
    Alpha... si Omega (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 14:32)

    Laura [anonim]

    Sufar alaturi de tine.. as adauga ca am si inceput sa vorbesc cu ei cum scrii tu.. Cred ca m-au ajutat sa imi depasesc limitele senzoriale.
    Multumesc, pe aceasta cale, ca mi-au anulat din greseala - in vacanta - cardul pe care "a trebuit" sa il primesc, ca altfel nu puteam cere credit!.. Multumesc, va doresc sa mancati aceleasi sandvisuri ca mine, au fost excelente, sa cumparati suc la oferta de la supermarket prin tari straine, sa dormiti in cort, e cald, bine si romantic.
    Mult succes si, daca va ramane timp, dupa ce va ocupati de noi, poate faceti si un training. Ajuta la locul de munca.
  • +1 (1 vot)    
    ALPHA BANK CLUJ NAPOCA (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 14:36)

    nelloti [anonim]

    Functionarii acestei banci oris sunt neprofesionisti ori frizeaza prostia; prostie pentru care iau banii degeaba.
    Acum 6 sapt am cerut un credit de refintare de la Alpha Bank, pentru un credit luat de la alta banca. Ok, mi-au spus ca imi acorda. Merg cu actele la un punc aflat in Iulius Mall, unde un tanar verifia daca sunt toate actele si adca sunt ok. Mi-a spus ca trebuie sa astept intre7 si 9 zile. Dupa zece zile sun eu si o doamna imi spune ca nu raspunde nimeni la tel(?????). Dupa alte 2 zile ma suna o duduie de la sediu bancii din centru si imi spune ca mai trebuie sa aduc un extras cu veniturile anului 2007.Aduc asta si ,totul este ok.Trebuie sa astept intre7 si 9 zile lucratoare. Apoi duduia ma suna si imi spune ca trebuie sa aduc un alt grafic de refinantare de la banca la care aveam credit, pt ca ceea ce mi-a dat banca nu este bun. Oricum banca mi-a dat 3 feluri de acte;copie contract ,grafic refinantare si un act in care erau inscrise dobanda si restul de plata, precum si contul unde trebuia virata suma restanta. Deci, am chletuit zile, timp mult ,fugind de la serviciu si bani pe bilete.Si ce mi-a oferit ALPHA BANK?Un set de functionari anosti si prost pregatiti, devreme tanarul a verificat si a spus ca totul este ok, apoi duduia a verificat si ea dosarul constatand ca mai trebuie inca ceva , si apoi tot ,,profesionista,, lu' peste si-a dat seama dupa atatea verificari ca ei ii trebuie nu stiu ce porcarii.Evident totul ...intre 7 si 9 zile lucratoare:).Am renuntat la serviciile acestei banci plina de neprofesionalism.
  • 0 (0 voturi)    
    ...si la OTP e la fel.... (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 14:37)

    ioana [anonim]

    ...sunt asa de frecvente si de similare situatiile incat au ajuns sa ma amuze doar, nici nu ma mai enervez.... Am si eu un credit la OTP bank, iar ultima data cand m-am prezentat sa achit rata, functionarul mi-a calculat-o din euro in ron, mi-a facut schimbul valutar, si mi-a retinut cu 20 de RON in plus...."de siguranta, ca oricum raman in cont... sa nu se fi modificat rata intre timp"... Ce sa mai zici in fata unui asemenea rationament...
  • 0 (0 voturi)    
    cazul Dl.Dan Popa (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 14:44)

    ionescu c [anonim]

    Nu contest veridicitatea celor afirmate de Dl.Popa si nici dazamagirea prin care a trecut. Dar dinsul greseste si daca-l supar imi cer scuze. Reclamatia ca principiu trebuie facuta la un asemenea caz , individual , nominal , sa fie incriminata "persoana" in cauza de la banca. Nu lucreaz la o banca dar prin activitatea mea am contacte cu foarte multe banci si cunosca bine faptul ca in banci sunt si persoane serioase , constiincioase si darute muncii in ciuda stressului zilnic. Cu tot respectul fata de Dl.Popa , il intreb daca stie ca sunt si oameni (nu voci) devotati in cadrul bancii care lucreaza chiar si o luna la un dosar de client si poate avea surpriza neplacuta ca dupa aceasta perioada afacerea sa nu se incheie. Totul duce la accentuarea stressului si trebuie gasita o noua forta uriasa pentru a lua totul de la inceput.
    Repet faptul ca la fiecare greseala trebuie "pleznit" cel in cauza nu ceilalti in jurul focarului de infectie.
    • 0 (0 voturi)    
      aveti dreptate (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 15:01)

      titirica [utilizator] i-a raspuns lui ionescu c

      ..dar cum sa lucreze un functionar o luna la un dosar de client???

      dvs. reciti ce ati scris?....intr-o luna trebuie sa fie adprobat sau respins de 3 ori dosarul respectiv..nu vi se pare ca e o problema aici...daca acceptati aceste realitati?
      • 0 (0 voturi)    
        e posibil (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 15:46)

        aaa [anonim] i-a raspuns lui titirica

        E posibil sa dureze o luna pana la raspunsul final pentru un dosar pentru ca acesta trece pe la mai multi functionari, care au la randul lor multe alte dosare de studiat, sau eventual alte treburi.Fiecare functionar depinde in munca lui de alti functionari pe care trebuie sa-i bata la cap pentru cel mai mic raspuns, si de aici si stresul...
      • 0 (0 voturi)    
        nu e chiar asa (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 17:25)

        georgeb [utilizator] i-a raspuns lui titirica

        "o luna" este, pentru Romania, un caz fericit. Nu intotdeauna este banca de vina pentru intarzieri, cu toate ca de multe ori birocratia interna a bancilor are impact.

        Eu persnoal am avut un dosar in lucru mai bine de 4 luni. Mai bine de 80% din intarziere nu a fost vina bancii ci a fost vina... "mea" (includ in categoria "eu" si vanzatorul bunului pe care l-am achizitionat). Pe de o parte legislatia din Romania este cretina si te plimbi in 50 de locuri pentru 50 de hartii care toate spun acelasi lucru. Pe de alta parte oameni neseriosi sunt, de multe ori, si clientii bancilor (in cazul de fata am avut niste intarzieri enorme din partea vanzatorului, cu niste acte care intrau in aria lui de responsabilitate).

        Asta referitor doar la comment-ul de mai sus. Bancile au si ele multe, foarte multe bube in cap (caz concret: cum e posibil sa "uiti" un comision de transfer bancar in EUR? mi s-a spus de toate cheltuielile, am platit sumele solicitate, mi s-a spus ca totul e OK, dupa care vine bomba "stati asa, mai intervine o taxa de transfer, am uitat de asta")
    • 0 (2 voturi)    
      Ionescu (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 15:42)

      Adrian US [anonim] i-a raspuns lui ionescu c

      Domnule Ionescu, va intreb eu, pe persoana/persioanele care lucra in bana cine a/le-a angajat? Daca lea angajat banca si ele reprezinta banca atunci pe cine sa acuzam? Persoanele sau institutia? Mi se pare normal ca institutia ca omaenii sa stie ca in institutia respectiva nu sunt oameni destul de pregatiti si calificati pentru postul respectiv.

      In US se numeste "Customer Review" si fiecare client poate ascrie un review despre experienta pe care o are despre un anumit produs sau serviciu. In modul asta oamenii stiu ca produsul sau serviciu respectiv nu e de calitate si il evita. In mod normal intr-o economie de piata, in cazul de fata banca va face tot ce ii sta in putinta sa isi re-instruiasca angajatii ca sa aibe servicii de calitate.

      Mai trebuie ca romanii sa invete multe din afara. Experienta isi spune cuvantul si aici.

      --Adrian US
  • 0 (2 voturi)    
    ...cam aiurea (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 15:08)

    Alex [anonim]

    in primul rand nu mi se pare profesionist sa pui numele bancii in titlu sau in continutul "pamfeltului".
    in al doilea rand, in toate bancile(si in general in lume) sunt oameni slabi si oameni potenti.
    in al treilea rand, Alfabank e una din bancile cu politicile de cel mai bun simt fata de client (vizavi de comisioane si oferta de produse), eu am ajuns la ei(ca client) dupa ce am trecut prin Tiriac, BRD, BCR. Cei mai lipsiti de bun simt in privinta asta mi s-au parut BRD-ul si tot ei stau(mai precis stateau) cel mai prost la capitolul relatii cu clientul(in special cand acesta sesiza nerespectari ale responsabilitatii bancii). La Tiriac mi s-au parut cei mai politicosi funtionari, cea mai buna organizare, dar cele mai scumpe servicii. In fine, probabil ca sentimentul meu vizavi de bancile enumerate este subiectiv si ca unele produse sunt mai bune la unele iar altele la altele, deasemenea probabil sunt sucursale mai bune si mai proaste la fiecare banca, dar pana la urma nu despre asta voiam sa scriu, ci despre cat de nepotrivit este "pamfletul" de fata.
    Nu face decat sa alimenteze ura populatiei fata de un anume segment fara nici o urma de a indrepta in vre-un fel lucrurile. Ma indoiesc sincer ca cineva se poate automotiva cand citeste chestia asta. Pe de alta parte ne da fiecaruia (nici eu nu lucrez la banca) un motiv sa acuzam pe altcineva de probelmele noastre si sa nu vedem cat de prost lucram noi fiindca ne concemtram pe cat rau ne fac in cazul de fata funtionarii alfabank. Nu e o problema ca zidarii fac blocuri noi la care dupa o luna cade tavanul in capul locatarilor, problema zidarilor este ca clasa politica e de cacao si nu poate fi schimbata. Nu e o problema ca un ziarist nu are treaba cu deontologia ci bancile ca uita sa ii trimita extrasele de cont sau ca acum pot fi luate in suturi ca au cauzat criza financiara.
    • 0 (0 voturi)    
      ai perfecta dreptate (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 21:38)

      dadan [anonim] i-a raspuns lui Alex

      La fel consider ca e rautacioasa indicarea acestei banci in titlu dat fiind faptul ca aceasta scrisoare (poate nu chiar 100% identica ) circula prin multinationale pe mail insa se adresa bancilor in general.....
      Si eu sunt clientul acestei banci si sunt pana acum foarte multzumit de serviciile ei...am luat credit ipotecar in doua sapt cat mi s-a spus (anul trecut) , pana acum nu mi-au gresit cu nimic iar contractul este destul de transparent... singura variabila este EURIBOR care nu tine de ei...Cred ca totul tine de profesionalismul ofiterului de credit... dar ca banca avea cea mai buna oferta anul trecut si crede-ma ca am facut scenarii de credit la toate bancile posibile si cam toate aveau clauze ambigue sau nu stiu cate comisioane care urcau valoarea dobanzii si care erau ambiguu definite
    • 0 (0 voturi)    
      ete na (Joi, 27 noiembrie 2008, 8:21)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Numele bancii ar fi trebuit scris cu caractere de 40; bancile ar trebui sa tina cont ca isi iau salariile alea babane din banii nostrii;
  • 0 (0 voturi)    
    gramatica (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 15:19)

    gigi [anonim]

    "cantata identic de orchestra pe care ati angajat-o special pentru clientii care va suna". cum au scris primii comentatori nu mai conteaza, ca ei macar nu sunt ziaristi/bloggeri etc si nu au timp sa-si verifice textele si nu iau nici bani.
    • +1 (1 vot)    
      lol gigel (Joi, 27 noiembrie 2008, 8:23)

      Cosmin1970 [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Dar ce ti se pare ciudat dpdv gramatical la fraza aceea? Acel "va suna" se va citi "vă sună", nu sunt diacritice in text, dar e perfect...
  • 0 (0 voturi)    
    alpha bank si alte banci (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 15:31)

    Dane,....esti tare [anonim]

    Mamma nasol sa fi tratat rau de banci, nu???Mai ales de cele care nu au conditii mai bune pt blogeri si ziaristi....
    Habar nu am cat de tare e Alpha sau Beta sau Omega Bank dar de ce incepem campanii de denigrare a bancilor???En gros si mai nou en detail??!!!

    Stimate domn daca bancile crapa, crapa si economia si sa vad de ce mai scriem...dam in bobi sau vanam swapi ....
    Credeti ca degeaba baga guvernele bani in banci??? De bine de rau la noi este inca bine!

    • 0 (2 voturi)    
      Bank (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 16:08)

      Adrian US [anonim] i-a raspuns lui Dane,....esti tare

      Dane,
      Uitate ce am scris ma isus. Nu e vorba de falimentul bancilor. E vorba de "Customer Review" ceea ce incepe sa intre si in romania. Omul cumpara (produs sau serviciu) vede ca nu ii bum si bombardeaza cu bad customer review. Compania (in cazul asta banca) vede (scad clientii bineinteles) si face ceva. Ori imbunatateste serviciul ori risca sa piarda din clienti.

      E foarte simplu si chiar funcioneaza. Daca tot ne milogim la ei tot timpul nu ajungem nicaieri. Lucrurile astea o economie sanatoasa lea inventt nu eu.

      In US functioneaza perfect. Ai fi uimit sa constati cat de mult ii intereseaza cand ii arde la buzunar. asa se imbunatateste cu costomer service-ul. Apropo, cand ai luat ultima te-apa de la ceva companii romanesti fara sa primesti banii inapoi? Au am patit-o in vara chiar cu statul dupa ce am platit pe numele sotiei permisele si analizele medicale. Nu am fost informati si dupa ce le-am platit am inteles ca nu mai primim banii inapoi :)) Adica TEAPA ...Ei intr-o economie normai ar trebui sa primesti acesti bani inapoi daca nu te-ai folosit de serviciul respectiv.

      --Adrian US
  • 0 (0 voturi)    
    Alpha (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 15:34)

    Mihai [anonim]

    Eu am avut contact cu Alpha si ca angajat si ca si client. Sunt sigur ca in fiecare banca ai parte de oameni slab pregatiti si de profesionisti.. ceea ce difera e raportul dintre ei. Dar din experienta mea de client.. nu am gasit inca un functionar de care sa fiu multumit. Asteptatul e la ordinea zilei, indiferent daca anunti ca vii dupa niste acte cu oricat timp inainte, daca nu pot fi gata, sigur nu vor fi gata. Intotdeauna se asteapta o groaza 'la semnat', s-a intamplat o data sa afle functionarul de la mine ce reduceri are banca (asteptat jumatate de ora apoi sa se convinga la centrala ca e chiar asa).. per scurt.. banca xxxxx. De ce nu ma mut? Stiu ca TOATE bancile sunt la fel, e doar o problema de noroc peste cine dai. Cred ca cel mai multumit sunt de cei de la casierie.. intotdeauna au fost promti in a lua bani :)
  • 0 (0 voturi)    
    si totusi... (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 15:34)

    dorina [anonim]

    exista si altfel de banci... eu am lucrat numai cu brd-ul pentru credite (inclusiv refinantari, etc) si nu am avut ce reprosa; profesionalism, si-au onorat termenul de creditare, primesc extrasele la timp....
    pana la urma, omul sfinteste locul...
  • 0 (0 voturi)    
    card BCR (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 15:38)

    lily [anonim]

    Hai sa va zic si eu una tare. Am un card emis in alta localitate care a expirat. Noul card, care il inlocuieste pe cel vechi, a fost deja trimis la sucursala din provincie. Pentru ca in prezent lucrez in Bucuresti m-am dus la o sucursala BCR din Bucuresti sa cer transferul cardului aici. Stiti ce mi-au spus? "Da dar pe raspunderea dumneavoastra. Cam 20% se pierd pe drum" ???????????? Concluziile despre banca respectiva si serviciile de curierat pe care le folosesc le trageti voi :))) Sper sa ma numar printre cei 80% castigatori. :)))
    • 0 (0 voturi)    
      hahhaa (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 18:07)

      tusnami [utilizator] i-a raspuns lui lily

      da, BCR... cand o sa va inchideti contul de card sa va asteptati la multe surprize, atat va spun...
  • 0 (0 voturi)    
    AlphaBank functionari (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 18:22)

    Dan [anonim]

    Am constatat ca banca avea niste credite cu conditii noi. Mai precis, dobinda EURIBOR + 3.8% fata de EURIBOR + 4.75% cit plateam eu. M-am simtit discriminat drept pentru care in Aprilie am facut o cerere ca sa mi se schimbe conditiile. Raspunsul a venit in August (cam dupa 4 luni si nenumarate alte telefoane si mailuri). Mi s-a oferit EURIBOR + 4%. Am intrebat de ce nu + 3.8% si m-am lovit de o tacere apasatoare (sint convins in continuare ca nu intelegeau intrebarea). In Septembrie am sunat sa intreb care e noua rata. Stupoare, noua rata nu se aplica decit dupa semnarea unui act aditional la contractul de credit, ceea ce nu mi-a fost comunicat de catre banca in nici un moment. Trimit sotia evident insarcinata sa semneze contractul la ora agreata cu functionarul. Dupa doua ore de asteptare sotia intreaba cit mai dureaza pina la semnare. Functionara o roaga candid sa revina a doua zi intrucit banca nu are pregatit un asemenea act aditional. Semnam actul aditional cu pricina dupa vre-o saptamina. Luna urmatoare ma prezint in timpp util cu banii sa fac plata ratei si functionarul de la ghiseu imi spune ferm ca nu sint suficienti, rata mea fiind tot cea veche. Sun functionara care se ocupa de cont iar aceasta imi spune foarte sigura pe ea ca nu trebuie sa imi fac griji, intrucit cineva din centrala nu facuse toate setarile conform noilor conditii. Happy :( end. Data viitoare va povestesc despre misterul operatiilor pe contul meu curent (investigatie in desfasurare, inceputa de doar 1.5 luni)
  • 0 (0 voturi)    
    Alpha Bank si celelalte banci la gramada... (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 20:28)

    mr [anonim]

    sant 100% de acord cu Dan. Eu fac parte dintre fericitii care au contract direct cu banca. Facturile pe care, conform contractului trebuie sa le achite banca la termen sunt achitate dupa saptamani de intarziere!!! Dupa zeci de telefoane, la sucursala, centrala, la diferiti directori si contabili...luna de luna e la fel! Dar daca nu-ti convine, reziliaza contractul, fraiere! Ca sa nu spuneti ca doar Alpha are bube, va spun eu ca si BRD, si Bancpost si fosta ABN Amro, si Raiffeisen Bank....toate au aceleasi probleme! Daca intarzii tu o zi e jale mare, daca uita ei sa plateasca si tu te sesizezi vine cate unul si spune ca destabilizezi sistemul bancar, se prabuseste increderea populatiei in banci si cade economia...Si totul din cauza unor functionari bancari angajati de pomana de banci...
    Acum cu criza asta sper sa scape toate bancile de uscaciuni si sa fie dati afara toti functionarii angajati pe pile care se hranesc din comisioanele incasate, intr-un fel sau altul de la noi!
    Cine are urechi de auzit sa auda si cine are ochi de citit sa citeasca!
  • 0 (0 voturi)    
    Banca Comerciala CARPATICA (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 20:48)

    libertin [utilizator]

    Am citit un comentariu care zicea de alti functionari.
    Stim cu totii ca exista extrem de multi functionari bancari care NU au nici o treaba cu munca ce trebuie sa o faca zi de zi.
    Eu va voi prezenta pe f.f.extrem de scurt povestea mea cu Banca Comerciala Carpatica.
    Am un card de credit la dansii Visa Clasic. [este vorba de filiale/sucursale din Iasi, si zic asta deoarece vreau sa mai restrang cercul de incopententa pe care nu vreau sa-l duc la o generalizare totala].
    Ziceam de Visa Clasic-ul meu cu probleme:
    problema 1: dupa ce am semnat contractul am fost sunat: sa vin sa mai semnez 1 data ca era gresit primul. M-am dus ca voiam card de credit la dansii.
    problema 2: dupa ce cardul s-a emis primesc un telefon dupa 2 zile ca trebuie sa mai platesc o taxa de 80RON pentru inregistrare la arhiva electronica (inca nu stiu ce-o fi asta), dar deja trebuia sa platesc suma ca altfel...
    problema 3: emiterea acestui card era comisionata FRANCO, adica 0(zero). Dar ce s-a intamplat: comisionul a fost de 15RON pe care dansii apoi mi l-au inapoiat, dar desigur ca cu telefoanele si vizitele de rigoare, in care i-am rugat sa imi restituie si dobanda pentru acei 15RON.
    problema 4: toate aceste probleme s-au 'rezolvat' doar cu oameni pusi in functii de conducere: director de sucursala sau cu oameni de la Sibiu care sunt mai aproape de sursa informatiilor.
    problema 5: intr-o zi cu soare ma trezesc eu si vreau sa extrag de la POS o suma de bani. au trebuit 2 sucursale sa ma refuze, plus alte banci, deoarece voiam o suma mai mare. Tot in aceeasi zi cu soare, daca nu m-as fi uitat pe internet, nu as fi observat ca s-au schimbat comisioanele aferente cardului meu. Si tot in aceeasi zi cu soare am observat ca nici macar 2-3 functionari din banca carpatica nu stiau ca 'uneori' se mai schimba comisioanele si ca lista de comisioane din luna august nu va fi niciodata aceeasi lista cu cea din luna septembrie/octombrie/noiembrie, oricat de siguri ar fi pe ei.

    Si cam atat.
  • 0 (0 voturi)    
    Spune povestea ta! (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 21:01)

    Adi [anonim]

    Dragi forumisti, de ce sa ne ferim sa dam nume? Eu vreau sa dau nume, sa se stie. BRD Orizont, de ex. este banca la care am un cont de cativa ani. Este un cont curent, are un card alocat, asa ca nu am avut decat 2% dobanda. Asa l-am facut, rapid, ca nu aveam timp. Cand am fost acum un an sa fac cateva modificari, trebuia sa astept cateva ore la un functionar, desi erau vre-o 8 care frecau manganul, dar erau de la credite. Azi, cei 8 disparusera, mai erau doua dudui p'acolo, la barfa. Foarte suparate ca le-am deranjat. Retineti, eu am depus bani acolo, nu am luat credite.. De peste trei ani imi tin banii acolo. Una dintre ele mi-a aruncat distant niste raspunsuri la intrebari, foarte scarbita, motiv pentru care voiam sa-mi mut economiile la .. Alpha Bank :)!! Acum o sa ma gandesc de doua ori.
    Sigur ca avem fiecare cate o poveste. Cu Romtelecom, RDS, RCS, Astral, UPC..etc..samd..
    Avem ce spune, spune povestea ta si poate va folosi cuiva!
  • 0 (0 voturi)    
    povestea mea (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 23:38)

    anca [anonim]

    ...pun pariu ca le intrece pe ale voastre, dragii mei :) am un cont in euro, la o banca. unde mai strang si io un banut, de niste ani incoace. (la fel ca antevorbitorul meu. iar similaritatile nu se opresc aici, chiar daca eu, spre deosebire de el, nu scriu numele bancii :)) )
    intr-o insorita zi de vineri, am nevoie de exorbitanta suma de ...200 de euro. pe care decid sa o scot din contul propriu, la filiala Calarasi a bancii (langa "la mama"). raspunsul functionarei (pe un ton plictisit): "nu mai am euro, nu am cum sa va dau banii". "si cum procedez, doamna? chiar am nevoie de banii astia". "nu stiu, doamna, incercati la alta filiala. v-am spus ca noi nu mai avem euro, deci n-am cum sa va dau bani". "dar sunteti sigura ca la alta filiala o sa pot sa scot niste bani din contul meu?" "nu stiu, doamna, incercati. poate ei au".
    concluzie: ana are mere. banca are bani. banii tai. iar tu... mai incearca :)
    • 0 (0 voturi)    
      OAU (Joi, 27 noiembrie 2008, 10:22)

      alin [anonim] i-a raspuns lui anca

      As vrea sa te intreb si eu ceva.

      Functionara/ul acela cati ani avea?
      daca avea pana in 30 de ani...e nasol atunci pentru noi toti , insa daca avea peste 40-45 atunci mai avem o speranta ca o sa ne fie bine PE VIITOR(ptr ca ea nu o sa mai fie prea mult timp pe acolo/printre noi).
      Si ne mai intrebam de ce e criza financiara :)) :))
  • 0 (0 voturi)    
    HAHA (Joi, 27 noiembrie 2008, 7:02)

    criskris [utilizator]

    Super pamflet. As adauga si eu ceva recent:

    Draga doamna / domnisoara M., de la Alpha Bank,

    Trebuie sa va spun ca m-am simtit foarte bine ca banca dvs. are atata incredere in mine, incat sa imi dea detaliile personale ale clientilor ei. Sunt doar un simplu client al bancii si mi-ati trimis datele personale ale domnului Sorin, pentru ca "vrea reinnoirea politei". Insa eu m-am obisnuit cu "va rog", asa m-a invatat educatoarea la gradinita. In schimb, mi-ati multumit frumos, inainte de a ii face bietului om polita. Asta se pare ca ati invatat si dvs.

    Repet: Va multumesc pentru atata incredere in mine, un simplu client, mirat de e-mailul primit si mirat ca peste noapte incheiam polite - e super sa ai doua joburi in vremuri de criza. Si imi place ca sunteti perseverenta - am aflat multe detalii despre domnul in cauza, imi pare rau ca nu v-am intrebat si care e PIN-ul, poate mi-l dadeati. Si imi place ca executati totul fara sa va puneti intrebari.

    In alta ordine de idei - mi-a expirat polita de asigurare de vreo luna - mi-o incheie cineva? sau trebuie sa o inchei eu, ca doar am asemenea privilegii?

    Dar nu va suparati - orice om e supus greselii. Noroc cu alti colegi, care mai platesc oalele sparte.

    O zi buna!
  • 0 (0 voturi)    
    Si la BofA e la fel... (Joi, 27 noiembrie 2008, 9:26)

    nevermind [anonim]

    Acelasi pamflet s-ar putea scrie si despre Bank of America...
    • 0 (0 voturi)    
      Sau despre TBI Credit... (Joi, 27 noiembrie 2008, 10:04)

      TiBI [anonim] i-a raspuns lui nevermind

      Sau despre TBI Credit, institutie de financiara care nu are nici macar un e-mail. Prietenii stiu de ce...http://2inpixel.blogspot.com/2008/08/cu-tbi-credit-ti-o-pui-o-data-dar-ai.html
  • 0 (0 voturi)    
    Adevarul Gol Golut (Joi, 27 noiembrie 2008, 10:17)

    alin [anonim]

    intradev asa este...si eu am un card de credit la brd si nici pana in ziua de astazi(am cardul din luna iunie) nu am primit vreun extras de cont pentru acesta.
    Nici in urma depunerilor de cereri personal la sediu,la telefon..o groaza de cereri...SI NIMIC.
    Stiti cum spune cineva la o emisiune :TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL.
    Mare dreptate are...pai daca vrei sa ceri ceva de la vreun functionar de oriunde ar fi el angajat...ai de asteptat si de indurat.
    Tocmai de aceea suntem in urma cu 50 de ani fata de cei din vest...ptr ca la noi mai intai preia cererea functionarul de la ghiseu care bineinteles ca trebuie sa o trimita mai departe la supervizor acesta va trebui sa genereze un raport cu toate cererile si sa le trimita la un / o secretara care ,in cazul in care nu uita le va trimite directorului regional si care la randul lui ,atunci cand ajunge sa se vada si cu directorul general care are dreptul sa modifice aceste lucruri NUMAI PRIN SEMNATURA VALABILA poate atunci sa se modifice ceva.Tot acest traseu se face in fiecare zi si deasta suntem cu 50 de ani in urma ...
    ptr ca la noi nu se vrea sa se faca ceva iar functionarul de la ghiseu nu are nici un interes ca problema noastra sa fie rezolvata in cel mai scurt timp.
    Sper ca aceste comentarii sa le citeasca din cand in cand si ceva persoane din conducerile bancilor,institutiilor statului si nu numai,companiilor de telefonie pentru relatiile cu clientii care lasa de dorit...si cred ca as putea sa mai scriu ceva dar numai vreau ptr ca nu are rost :(

    O zi buna natiune si cum a zis Dl Presedinte..."SA TRAITI BINE" (ca nici pe mine nu ma doare gura sa spun asta)
  • 0 (0 voturi)    
    Lenea asta (Joi, 27 noiembrie 2008, 10:34)

    Yogi [anonim]

    Am si eu credit ipotecar la Alpha; intr-o zi am sunat la Alpha tot dupa un scadentar; nu m-a pus nimeni pe hold, nu mi-a pus muzica, nimic din astea; i-am rugat sa-mi trimita scadentarul oe adresa de mail si mi s-a spus verde in fata: nu se poate, trebuie sa veniti la banca pentru a-l ridica si pentru a semna ca l-ati luat. Normal ca nu mi-a convenit, trebuia sa ma duc pana la banca. Pana la urma am ajuns la banca, mi-au cerut buletinul si mi l-au scos pe loc, mi l-au dat, l-am semnat... Ma uit, se marise rata cu vreo treizeci-patruzeci de euro. Intr-o prima faza fac scandal, ca de ce nu mi s-a spus; mi s-a raspuns ca, conform contractului, banca nu e obligata sa ma anunte si ca trebuie sa ma interesez singur daca se schimba ceva... am lasat-o mai usor, ca m-am gandit ca la cati de-astia ca mine are banca, daca ar sta sa-i sune pe toti... s-ar numi call center.
    Nu stiu la altii cum e, dar totusi pana acum sunt destul de multumit... pana la urmatoarea crestere de dobanda...
    • 0 (0 voturi)    
      macar (Joi, 27 noiembrie 2008, 12:38)

      luci [anonim] i-a raspuns lui Yogi

      in momentul cand maresc dobanzile si comisioanele sa te anunte, nu crezi?
      ca doar platim pe langa dobanzi, o gramada de comisioane, care de multe ori se compara cu dobanda...
      referitor la ce spuneau altii, gen alex, dadan, eu le spun s-o lase mai moale, n-are treaba sula cu prefectura, aici nu este vorba de falimentul bancilor, ci de serviciile oferite, mai precis calitatea lor, pentru care platim destul...
      si apropo, dadan, alex, nu mai sunteti angajati si alti angajati la alpha?
      alpha bank avea cele mai bune conditii de creditare anul trecut?ma faci sa rad...
  • 0 (0 voturi)    
    Unicredit Tiriac (Joi, 27 noiembrie 2008, 10:59)

    KA [anonim]

    Cam la fel e si la Unicredit Tiriac, cel putin la Cluj. O data deja eram disperat pt ca astia la Cluj nu erau in stare sa-mi rezolve problema cu online banking, dupa mai multe telefoane si deplasari la sucursala personal. Asa ca am sunat la callcenter la Bucuresti. Imi expun problema, tipul era foarte amabil: "V-as ruga sa contactati sucursala din Cluj cu aceasta problema". Eu: "Am incercat de mai multe ori, problema tot nu e rezolvata". El: "Lasati va rog nr. dvs. de telefon si revin". M-a sunat peste 10 minute, si problema era rezolvata.
  • 0 (0 voturi)    
    va plangeti de banci aiurea (Joi, 27 noiembrie 2008, 14:43)

    unroman [anonim]

    Va plangeti de banci aiurea, despre maruntisuri, ca ati asteptat la telefon prea mult ascultand muzica gratuita. ....

    Nevasta-mea a facut un credit -nici nu mai stiu la ce banca - si dupa niste luni am vrut sa facem altul cu finantarea primului. Cand am primit soldul de plata, aveam inca de plata cati bani luasem. Adica in toate lunile alea nu am platit nimika din imprumutul propriuzis.

    Si atunci am inteles ca am fost norocos cand m-au bagat in banca de risk pentru 7 ani pentru intarzieri de rata. Iata-ma curat , cu logan nou si casa renovata pic cu pic si fara nici 1 RON datorie la banca !
    Multumesc RISK BANCAR !
  • 0 (0 voturi)    
    banca cooperativista infratirea turda (Vineri, 12 iunie 2009, 12:40)

    fertea flavia [anonim]

    ce sa spun. mi-am depus si eu dosar pt.acordarea unui credit mic la cica banca infratirea in turda, jud. cluj. l-a inceput mi-au spus ca s-a aprobat , pe urma in fiecare zi imi cereau alte hartii.dupa o luna jumate am trecut si eu pe acolo sa vd daca n-au dat faliment de nu mai dau nici un semn .cica mi-au respins cererea pt. ca sotul e in strainatate, asta in prealabil dupa ce mi-au zis ca nu e nici o problema si pot sa ma duc la semnat cu girantii.(5 giranti pt 8.000 lei) sunt jalnici si cu renume in tepe
  • 0 (0 voturi)    
    functionara execrabila alpha bank lujerului (Marţi, 24 august 2010, 17:57)

    andreea milan [anonim]

    Sa va povestesc experienta mea de astazi de la ALPHA BANK -Lujerului( 23.08.2010)
    Am vrut sa platesc o rata pentru un prieten.Si pentru ca sunt foarte racita si imi curg ochii am intrat cu ochelarii de soare la ochi..i-am dat hartia unde erau listate platile pe fiecare luna si buletinul la care imi zice: " AUZI da ti se pare ca e prea soare in banca?"Am ramas perplexa..i-am raspuns..nu ..de ce..e vreo problema? Si imi zice ca e un afis micut in dreapta lipit pe celelalt ghiseu unde arata ca nu ai voie cu ochelari sapca si tigari parca..dupa care ma ia cu cei 7 ani de acasa etc...bai frate mi-au venit niste nervi....m-am dus direct la managerul bancii si i-am spus ce s-a intamplat ...la care nu a avut de comentat decat ca ii pare f rau ca o sa ia atitudine si o sa ii faca observatie..ca ei le fac training la angajati si le explica dar ei tot ce inteleg creirasele lor micute aia fac.
    ALPHA BANK----CEA MAI NECIVILIZATA BANCA


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version