Nea Nicu Vacaroiu s-a inscris in PNL- SD

de Andreea Pora     HotNews.ro
Vineri, 19 septembrie 2008, 15:48 Actualitate | Opinii


Andreea Pora
Foto: Hotnews
Parerea mea, dar nea Nicu Vacaroiu va ajunge sef la Curtea de Conturi cu un salariu de 4000 euro pe luna, plus pensia de 1200 de parlamentar. Nu-i rau, asa-i? Cel mai interesant moment- aproape istoric, as zice- va fi insa acela in care Tariceanu cu minuta lui fina va semna numirea acestuia in functie. Ca PNL-ul s-a transformat in agent electoral al PSD, se vede chiar si prin ochelarii pensionarilor. Intrebarea e insa daca din troc face parte si postul de prim-ministru, asa cum se aude. Dar tot raul spre bine, din motive de uninominal, sinecuri sau afaceri, dinozaurii se retrag pe capete. Corect ar fi ca Tariceanu sa aiba grija si de Iliescu si sa-i asigure si lui o batrinete indestulata.

Ce-i leaga pe nea Nicu Vacaroiu si Calin Popescu Tariceanu? Dar pe Iliescu si Norica Nicolai, pe Hrebenciuc si Olteanu?  Printre altele, viitorul comun la guvernare. Acesta este motivul pentru care liberalii s-au angajat de facto intr-o campanie desantata si inconstienta pentru a-si sprijini fratele mai mare sa scoata cit mai multe procente in alegeri. Dusmanul, ca si scopul sint comune. Alta explicatie pur si simplu nu exista pentru ceea ce se intimpla in acest final de mandat.

Avalansa de pomeni electorale ar face sa paleasca de invidie orice guvern de stinga. Cea mai simpla analiza arata similitudini uluitoare intre comportamentul cabinetului Nastase dinainte de alegerile din 2004 si cel al lui Tariceanu de acum. A marit Nastase in avans cu doua luni pensiile cu 10%, le mareste si Tariceanu, a dat Nastase salarii crescute profesorillor, da si Tariceanu.

Premierul este vizibil deranjat de faptul ca presa, analistii economici si electoratul informat si activ, ii aprecieza guvernarea ca una de stinga. Degeaba incearca sa convinga ca aceste masuri "se impuneau" si erau "necesare", ca totul este sustenabil si liberal, iar economia o sa duduie in ciuda crizei mondiale. Nu tine. De altfel, stie si Tariceanu, stie tot cabinetul, tot partidul, ca nu tine. Problema e ca nu le pasa.

Liberalilor nu le mai pasa cam de doi ani incoace. Au vrut sa ramina la putere si au reusit. Acum vor sa reajunga la guvernare, chiar si prin subsolurile palatului Victoria, si inteleg ca fara sa sustina PSD in campanie nu au sanse. Sint dispusi la orice. Asa cum nu au avut ezitari sa-si puna doctrina si inaintasii sa stea capra in fata fostilor adversari: Nastase, Iliescu si intreg FDSN-ul, doar ca sa mai tocaie la tita puterii, asa nu vor avea niciun scrupul in a fi agentul electoral al PSD.

Trocul dintre cele doua partide nu va fi facut public niciodata, asta nu inseamna ca el va ramine ascuns. Pentru ca dincolo de discursuri, acuze si mojicii, faptele sint incontestabile si nu pot fi rastalmacite. In plus, pe masura ce se apropie alegerile trocul este devoalat.

S-ar fi asteptat cineva ca PNL, cel care ragusea in 2004 urlind impotriva coruptiei si a obrazniciilor lui Nastase fata de Comisia Europeana, sa voteze cot la cot cu PSD toate legile care pun Justitia pe butuci si sa semneze alaturi de Vacaroiu scrisorele de infierare catre UE? Trecea, oare, cuiva prin cap ca liberalii vor ajunge sa guverneze dupa sarcinile trasate de Hrebe si Geoana? Isi inchipuia cineva ca Roman va fi uns secretar de stat si candidat, iar Vacaroiu sef peste Curtea de Conturi? Sau Chiuariu si Fenechiu vor constitui emblema liberalismului?

In cele doua luni ramase pina la alegeri, vor urma multe surprize. Direct proportionale cu miza, banii de la buget si cu numarul functiilor. Marea imparteala e doar la inceput. Episodul cu nea Nicu Vacaroiu si Liviu Mihaiu e doar unul de etapa. Care spune insa multe despre ce va urma.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3302 vizualizari

  • -11 (13 voturi)    
    Nu exista troc! (Vineri, 19 septembrie 2008, 16:06)

    Dragos [anonim]

    Dar despre cel PRM - PD-L, de ce nu scrii, Andreea?
    Dar de ce nu scrii ca, mai nou, Bolcas e cel mai bun prieten al PDL?
    Deci, de ce scrii doar de PNL?
    Imi pare rau, n-am sa cred in obiectivitatea ta pana cand nu vei scrii si de unii, si de altii!
    • +11 (11 voturi)    
      Obiectivitate (Vineri, 19 septembrie 2008, 16:38)

      Andrei Bong [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      ca tot ai mentionat de obiectivitate...sa zicem ca andreea pora nu ar fi
      nu ti-ajunge partea cealalta care scrie numai antibasescu si pro-pnlsd ? mai apare razlet un articol din asta si imediat va agitati bai sclavii lu' voiculescu
    • +10 (10 voturi)    
      unde ai vazut? (Vineri, 19 septembrie 2008, 16:48)

      johny [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      Ti-a spus tie Vantu la televizor de trocul dintre PRM si PDL si tu ai pus botu'... ce sa spun, cine urla... pesedeii care 4 ani au stat la guvernare prin troc cu PRM... acum Vadim e extremist, atunci nu era.
    • +1 (1 vot)    
      Alianta Mondiala a Romanilor Nereprezentati (Vineri, 19 septembrie 2008, 21:43)

      Excalibur O.S.S.E.R. [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      Diaspora defineste ansamblul de cetateni de origine romana situati in exteriorul frontierelor divizindu-se in doua entitati distincte :
      <<Exilul >> constituie ansamblul de cetateni de origine romana ce au fost constrinsi la emigrare in secolul trecut ( estimati la jumatate de million de persoane , descendentii inclusiv ( chiar daca nu sint repertoriati ( declarati) ca cetateni romani ).
      <<Migratia >>constituie ansamblul de cetateni ce au emigrat masiv dupa ‘89, subgrupati in sub-diviziuni distincte( a)Migratie Definitiva ,b) Migratie Temporara ),cifrindu-se la aproximativ sase milioane de persoane . Populatia totala a sanctuarului national incluzind si migratia se ridica la 21 716 835 cetateni in 2007 din care 17 968 014 reprezenta persoanele cu drept de vot .
      Analiza indica ca douasprezece milioane de cetateni cu drept de vot au posibilitatea teoretica sa–si exercite acest drept , practic dupa abtinere cifra scade la aproximativ opt milioane de alegatori .
      Deci , 35 % din electoratul cu drept de vot legitimeaza clasa politica ce va fi adusa sa reprezinte interesele a peste treizeci de milioane de romani (inclusiv etnicii romani de la hotare 11 700 000 ).
      Este in masura acest brav electorat care se exprima sa aiba posibilitatea de a alege pe cei mai cinstiti , demni si credinciosi fii ai patriei ?
      Cunoaste acest electorat mecanismele subtile ale aranjamentelor si regulilor de baza ale societatii si statului ?
      Cunoaste drepturile si indatoririle unui ales , este de acord cu ele ?
      Cine sint acesti cetateni , ce pot sa faca pentru a reinoi clasa politica ?
      Au puterea de a discerna aparentele inselatoare de adevaratele intentii ale structuratilor .
  • -12 (14 voturi)    
    alo tovarasa Pora nu exista acea organizatie... (Vineri, 19 septembrie 2008, 16:09)

    aa [anonim]

    stim sangele dvs. de PDL-ista nu va permite decat sa inventati "metafore" despre o alianta inexistenta...
    aliante in tara asta face doar PDL-ul pentru ca el are nevoie ... cu PNT-ul ca sa neneoroceasca Romania in 1996-2000 cu PNL-ul ca sa ajunga la putere in 2004 cu PNG-ul ca sa poata distruge in continuare Bucurestiul... cu PRM-ul ... orice pentru a avea puterea asa cum si-a schimbat si doctrina radical... ne lasati va rog frumos cu basmele dvs. pro marinerul care promoveaza mediocritatea si circul...
    • +4 (6 voturi)    
      aaaa.... (Vineri, 19 septembrie 2008, 19:13)

      razvanb [anonim] i-a raspuns lui aa

      Da, faptu ca PNL voteaza propunerile PSD e doar o coincidenta... si ca de ce putin un an PNL guverneaza prin ordonante de urgenta, fara prea multe propuneri legislative in Parament, care oricum nu ar trece.
  • -13 (15 voturi)    
    Decat cu Onaca si Boureanu, mai bine cu CHIUARIU! (Vineri, 19 septembrie 2008, 16:10)

    Amalia [anonim]

    Dar cine mai stabileste azi cum trebuie sa fie partidele?Dar cine mai stabileste azi cum e cu liberalii sau popularii?
    Unde in europa, gasim ideologii si adepti pursange?
    Asa ca hai sa fim seriosi ca amintirea lui Chiuariu in articol e profund artificiala!
    Decat cu boci si onaci, boureni si alte neamuri, mai bine cu CHIUARIU instruit si tanar!
    Mie imi plac tinerii curajosi nu boci care se ascund prin primarii!
    • 0 (0 voturi)    
      Poate (Marţi, 23 septembrie 2008, 15:15)

      Maggie13 [utilizator] i-a raspuns lui Amalia

      Daca va plac tinerii instruiti si curajosi, poate ar trebui sa va revizuiti profund criteriile de evaluare. Ce ati zice de tineri obraznici si nesimtiti? Asa s -ar potrivi mai bine Qariu.
  • +1 (7 voturi)    
    unde te situezi, Liviu? (Vineri, 19 septembrie 2008, 16:15)

    dani [anonim]

    Ai dreptate, Andreea, ca lupta politica e de fapt o lupta pentru functii si avantajele aferente, iar in "marea imparteala" palesc culorile si orientarile politice de referinta. Totusi, faptul ca jurnalistului Liviu Mihaiu i-a fost acordat un post de guvernator pe o zona in care, banuiesc ca se simte "ca pestele in apa" si pentru care a facut ceva si, banuiesc, intentioneaza sa faca mai multe in sens constructiv, nu mi se pare reprobabil. Singura obiectie ar fi ca, din jurnalist cu state vechi pe baricada anti-institutionale, el trece pe partea functionarilor publici, ca secretar de stat. Ma intreb, atunci, la modul uzual in care se pune problema presa-stat, pe care parte a baricadei se va situa el, in continuare?
    • +2 (2 voturi)    
      jurnalistului Liviu Mihaiu i-a fost acordat (Vineri, 19 septembrie 2008, 23:25)

      directia 5 [anonim] i-a raspuns lui dani

      un post de guvernator,dani, un liberal sadea cu papion nu 'acorda' el' scoate' posturile la concurs ,ce proiecte a implementat si ce program are pentru Delta acest 'jurnalist',faptul ca ai pilmbat cuplu ministerial cu o salupa rapida [salupa rapida ar fi primul lucru care l as interzice ] pe canalele Deltei,sau ca a 'moderat' emisiuni in genunchi anti Base la tv ,sau a 'defilat' in fata min.mediului cu cativa pesti in borcane si lozinci de gat nu face din el un expert .Sa dea Domnul sa ma insel dar acest individ nu cred ca este interesat de hectarele deltei decat de fauna si flora deltei
    • 0 (0 voturi)    
      Liviu Mihaiu (Duminică, 21 septembrie 2008, 20:04)

      CoanaKiritza [anonim] i-a raspuns lui dani

      ... va avea, ma tem, soarta pe care un alt jurnalist. Ilie Serbanescu, a avut-o cand s-a trezit peste noapte ministru. Din critic vehement al tututror masurilor economice ale vremii a devenit un ministru de finante slab, fara vlaga... e posibil sa nu fi fost ajutat de subordonati, chiar sabotat, dar nu a putut demonstra nimic, nici macar nu-si mai aminteste lumea de el!
      Credeti ca Mihaiu va avea atatea oua ca sa opreasca afacerile cu icre negre ale lui Nastase si acolitii? Pescuitul ilegal? Peturile plutitoare?
      Chiar imi pare rau de el, va fi compromis si nici ca jurnalist nu va mai avea credibilitate.
  • -9 (11 voturi)    
    Articol "Gica-contra" (Vineri, 19 septembrie 2008, 16:25)

    Catalin [anonim]

    Daca se intampla sa candideze (cu sanse de realegere prin distribuirea voturilor) scriai ca nu mai scapam de bosorogii astia.
    Si daca se intampla sa numeasca un PNList nici asa nu e bine...gasim si aluia o hiba.
    Singura solutie pentru Tariceanu ar fi sa numeasca un apropiat de-al marinelului....chiar daca de 4 ani divinitatea sa Zeus il tot scuipa si injura...
    Eu as propune-o pe Udrea. Oricum, fiind portocalie poate face orice manarii prin Curtea de Conturi, ca doar Morar e gardianul "imunitatii portocalii".
    • +9 (11 voturi)    
      daca nu-i alba e neagra... (Vineri, 19 septembrie 2008, 16:54)

      suca [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      ideea e ca da functii fostului fsn. nu vezi ca nici macar oamenii lui nu si-i mai poate pune?

      voi ori ganditi cu spatele ori sunteti influentati direct de aveti ceva de comentat la articolul de mai sus.

      cum ma, cand Norica i-l salveaza pe Iliescu, cand Olteanu e la toarta cu Vacaroiu, cand Tariceanu danseaza cum spune Geoana, voi aveti de comentat ca ar fi buna Udrea la Curte de Conturi....
      incredibil!

      cand PNL-ul scuipa acum 4 ani in directia PSD-ului acum linge cu sarg... voi va lamentati ca nu vorbeste de PDL. cata ipocrizie...
      • -8 (8 voturi)    
        Inca un sacerdot portocaliu (Vineri, 19 septembrie 2008, 17:25)

        Catalin [anonim] i-a raspuns lui suca

        Citez: "voi ori ganditi cu spatele ori sunteti influentati direct de aveti ceva de comentat la articolul de mai sus."
        Adica mentalitatea "ciocu' mic".
        Defapt mentalitatea pur comunista, stalinist, nord-coreana: ori cantam in cor ode marelui demirg, unicul si infailibilul Zeus, ori sa disparem...
        Vedeti ca in Corea de Nord e pe duca iubitul lor conducator divin. Poate il exportati pe marinel, ca lui i-ar place.
        • +5 (5 voturi)    
          decat rosu mai bine portocaliu (Vineri, 19 septembrie 2008, 17:57)

          suca [anonim] i-a raspuns lui Catalin

          pana una alta legi antidemocratice si anticonstitutionale dau psd+pnl daca vorbim de mentalitatea "ciocu mic".
          pana una alta astia (ca mi-e lene sa le scriu initialele mereu) suspenda cand au ei chef. dau drepturi si iau dupa bunul lor plac. taie si spanzura in tara asta dar voi va plangeti ca Basescu este dictator...
          Asa au ajuns comunistii la putere. facand legi dupa bunul lor plac si impuscand cine nu e cu ei. Si nu este doar pura asemanare, este pur si simplu ceea ce au fost invatati sa faca.
          asa ca las-o cu mentalitatea "ciocu mic" vezi barna din ochiul vostru.
        • +7 (7 voturi)    
          O sa vezi tu "ciocu mic" daca iese PSD la alegeri (Vineri, 19 septembrie 2008, 18:01)

          eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

          Cu idea de "Zeus" ati venit voi Finkelstaineienii sau Silberstainienii si cu alte prostii ce au la baza frica ca intr-o buna zi Romania va ajunge un stat de drept .
          Astept cu nerabdare ziua in care contracandidatul lui Basescu va fi altcineva decit Nubasescu .
          Tare sunt curios la cine va ginditi pentru alegerile de la anul .
    • +8 (8 voturi)    
      Cata (Vineri, 19 septembrie 2008, 19:43)

      directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      Vacaroiu asta nu este 'iexpertul' bancar al hotului Vantu , condamnat la 2 ani si 4 luni cu suspendare DEFINITIV ? pai este normal ca unul care a ajutat la 'adormirea ' a 250 000 de actionari la FNI sa ajunga la C.de Conturi ? ce garantie morala mai poate prezenta un astfel de om? are dreptul Tariceanu sa numeasca un om patat intr o astfel de functie publica ?ce tot arunci 'fumigene' cu Udrea ,Morar ,nu astia sunt subiectele articolului de fata ,iar daca ai probe ca cei 2 au incalcat legile dute nene la Lidia ,la comisia lui Andon ,a si i al si pe Opresu de mana si vezi ce se mai intampla cu cazul Dali
      • 0 (0 voturi)    
        pus ca (Miercuri, 24 septembrie 2008, 14:54)

        amanita muscaria [utilizator] i-a raspuns lui directia 5

        e treaz numai cand doarme...
  • +10 (10 voturi)    
    Ce ar mai fi de spus (Vineri, 19 septembrie 2008, 16:30)

    stefan v [anonim]

    Acum un an, la intrebarea :"ce ati facut economiei de a ajuns sa duduie", d-l Tariceanu a raspuns: nimic, am lasat-o in pace, ca stie ea mai bine ce-i trebuie si ce nu. Asta este cam singura realizare a ultimilor 4 ani, alaturi de cota unica. A crescut atractivitatea mediului economic din Ro.

    In schimb, tot ce tine de stat, de guvern (infrastructura, educatia, sanatatea, justitia), sunt la pamant, pe cale sa se usuce.

    Un reprezentant PSD spunea, inconstient, la tv: cand vom veni la guvernare, vom "gestiona" noi economia, asa cum trebuie, in interesul celor multi.
    Trecem peste faptul ca, fiind privata, economia nu poate fi gestionata de stat. Dar poate fi strangulata, cu masuri fiscale, a la Florin Georgescu. Si acum vin la liberali. Ca sa fie in continuare la butoane, poate chiar si cu PM, sunt in stare sa dea economia pe mana PSD, ca s-o "gestioneze" ei cum stiu mai bine. Asta-i miza enorma a acestor alegeri. Ne intoarcem sau nu la comunism in economie. PNL pare a fi groparul.
    • -10 (10 voturi)    
      cam asa trag foloase de pe urma lui Nastase (Vineri, 19 septembrie 2008, 17:01)

      aa [anonim] i-a raspuns lui stefan v

      pai a spus adevarul reformele au fost facute de guvernul Nastase ...
    • +6 (6 voturi)    
      Nenorocirea e ca nici Presa nu vede pericolul (Vineri, 19 septembrie 2008, 18:06)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui stefan v

      Toata darnicia PNL se va regasii in niste taxe si impozite care vor pune pe butuci economia privata .

      Sunt extrem de surprins cit de repede a uitat mass-media cum era sub guvernarea PSD .
  • +7 (7 voturi)    
    Miza (Vineri, 19 septembrie 2008, 16:40)

    stefan v [anonim]

    Trebuie sa acceptam avantajele cotei unice si a masurii de a nu lua nicio masura in economie. Acesta e marele avantaj al ultimilor 4 ani. Care a facut economia sa duduie. Din care ne-au crescu veniturile. In schimb, ce a tinut de stat, infrastructura, educatie, sanatatea, justitia sunt cum le stiti cu totii.
    Daca se intoarce PSD, cu sau fara PNL, se duce dracului atractivitatea mediului de afaceri, investitorii straini isi iau banutii si o taie. Asa cum a fost pana in 2004. PSD isi face jocul cu "redistribuirea": un leu voi, 3 noi, impozitarea maxima a "burghezilor", etc. Aceasta e miza enorma. Celelalte domenii oricum n-o sa intereseze pe nimeni.
    • -10 (10 voturi)    
      FALS cota unica => impozite NOI (Vineri, 19 septembrie 2008, 16:59)

      aa [anonim] i-a raspuns lui stefan v

      Economia aia care duduie e o legenda ... cei care au facut reforma serioasa au fost cei din guvernele 2000-2004 ; e drept dupa ce PDL-ul a decis sa incerce si a reusit sa sparga coalitia DA PNL a avut si el niste contributii ...
      sa revin la economie faptul ca in sfarsit se misca ceva dupa dezastrul lasat de CDR deci si de PDL in 2000 e un semn bun dar suntem asa departe de ceva ce ar putea fi normalitate...
      • 0 (0 voturi)    
        Eh (Vineri, 19 septembrie 2008, 20:36)

        Aph [anonim] i-a raspuns lui aa

        Adriene, economia a inceput sa creasca in timpul guvernului Isarescu, nu te face ca ai uitat!
  • +7 (7 voturi)    
    PSD+PNL= ILIESCU+ HOTII (Vineri, 19 septembrie 2008, 17:31)

    LucianMotzul [anonim]

    Daca este aceasta coalitie la guvernare cu PROSTANACUL in frunte ,sa terminat ;se va fura tot , ATENTIE ROMANI ! oricum PSDL+PRM+PNGCD mai au ceva Dumnezeu si iubire de TARA ,ceilanti PSD+PNL = adunatura tiganilor si hotilor asta este ceva mai bun? nu avem,guvernarea asta de 4aniceafacut:- -0= infrastructura 0=sanatate 0=invatamint 0=justitie a scris fff bine dna dar trag tare antenele acum apar Mitrea si un PNList la TV si cinta pe acelasi ton mai ce neobrazare ,ce tupeu cum s-au adunat HOTII.
  • +8 (8 voturi)    
    Ma mir ... (Vineri, 19 septembrie 2008, 17:52)

    Paul [anonim]

    Ma mir ca mai sunt oameni care vor sa mai voteze cu PNL sau PSD. Intrebarea mea pentru ei este de ce voteaza cu ei? Sunt partasi la buget? sau poate sunt mituiti cumva? Atata timp cat vezi tu ca aceste partide sunt de fapt unul singur si care nu isi sustin propria directie este egal cu zero.
    Am mai zis, dpmdv votez PDL din simplul motiv ca sustin justitia (dovada ca ministrul propus de ei a reusit sa faca schimbarile care ne-au permis sa intram in UE). Daca ai justitie intr-o tara si celelalte lucruri pot sa mearga pentru ca nu-si mai permite tot tolomacu' sa intre cu totul in sac si sa ia ce apuca.
    Sau presupun ca cei care voteaza cu PNL sau PSD sunt cei care nu ne vor in UE, ne vor intrati in CSI sau direct parte a Mamei Rusii?
    Votul tau conteaza!!!
  • +6 (6 voturi)    
    Alianta PNL-SD (Vineri, 19 septembrie 2008, 18:35)

    judex [anonim]

    ...este o alianta impotriva statului roman independent. Pentru a-si atinge obiectivele, PNL-SD - si asta din momentul infiintarii PNL-AT - beneficiaze de resursele obtinute prin confiscarea de catre "oligarhii" fabricati artificial a resurselor financiare (eventualele intreprinderi profitabile), fiscale (bugetul national), materiale (petrol, gaze, energie electrica, terenuri). Scopul imediat este momirea electoratului credul - nici nu e prea scump, pentru ca pomenile financiare acordate in octombrie si noiembrie se vor topi dupa citeva luni de zile in inflatia iminenta. Mai au nevoie de inca un mandat - cei 20 ani ai lui Brucan s-au dovedit a fi insuficienti - sa decredibilizeze justitia si proprieatea. Dupa aceea, vor putea afisa, in sfirsit, fara sa se mai ascunda dupa pretinsa afectiune pentru UE, panourile cu "Bine ati venit de unde ati crezut ca ati scapat in 1944 !"
  • +7 (7 voturi)    
    2 exemple (Vineri, 19 septembrie 2008, 19:02)

    stefan v [anonim]

    In Argentina si apoi in Polonia (unde un ministru, Balcherovitz parca), a facut ce a trebuit pentru economia tarii, asumandu-si riscul de a fi alungati cu pietre pe strazi. Dupa ani le-au ridicat statui.

    Alo, alo, d-lor liberali ati auzit exemplele astea? Bine, e greu sa te lasi lapidat, dar macar sa nu fii partas la tradare!
  • -5 (5 voturi)    
    PNL va fi tot la guvernare! (Vineri, 19 septembrie 2008, 19:13)

    Amalia [anonim]

    PNL va fi tot la guvernare pt ca sondajele arata ca romanilor le este indiferent daca vor avea o guvernare PNL-PSD sau PNL-PDL.
    Asa ca PNL se gaseste in cea mai favorabila situatie!
    In schimb, PSD_PDL, pt romani, e de neconceput!
  • +9 (9 voturi)    
    pentru un Catalin infatuat si incorect.... (Vineri, 19 septembrie 2008, 19:31)

    judex [anonim]

    ai ceva impotriva PDL? Constat ca "tragi din ntoate pozitiile". Esti cumva din tabara bolsevicului Iliescu? Din gasca lui Nastase, Hrebenciuc, Vacaroiu si Geaona? Esti de acord cu starea de inapoiere si saracie in care a dus PSD-ul Romania, timp de 18 ani de guvernare, 11 direct si restul cu sprijinul unor guverne imbecile si tradatoare? CChiar si in prezent PSD-ul este la guvernare si nu ne mai poate pacali nimeni. Esti di tabara "independentului" Oprescu, omul TV, soune multe si nu face nimic? Esti din gasca hotilor si coruptilor condusi de Tariceanu si Patriciu? Faci cumva parte din tabara naimitilor din mass media, la fel de raspunzatori pentru cum arata Romania de astazi (se compara cu Albania)? Asta este singura explicatie. Te rog sa ma contrazici cu argumente inteligente si credibile, daca poti. Demonstreaza-mi ca, dupa 11+2 ani de conducere a Romaniei de catre PSD, Romania este la nivelul Sloveniei, Cehiei, Ungariei. Demonstreaza-mi ca PNL-ul nu s-a inhaitat cu bolsevicii si comunistii. Demonstreaza-mi ca PNL-ul nu apara hotii si coruptii. Hai, astept!
    • +4 (4 voturi)    
      Judex ,Romania nu este la nivelul (Sâmbătă, 20 septembrie 2008, 7:42)

      Areleanul [anonim] i-a raspuns lui judex

      Sloveniei,Cehiei,Ungariei,Poloniei etc din doua motive foarte simple:1.Conducerile comuniste din tarile pe care le-ai citat dumneata si altele in afara de RPR-RSR ,au permis ca cetatenii sa lucreze in strainatate (dupa modelul Yugoslaviei),sa detina valuta si propietati private de productie si consum cu multi ani inainte de 1989.2.Dupa 1989 ,nu au mai votat cu fostii lideri comunisti si cu propii calai, cum au procedat si procedeaza romanii asigurande-le puterea la toate nivelele si domeniile.
  • +2 (2 voturi)    
    Soarta economico-sociala a romanilor (Sâmbătă, 20 septembrie 2008, 7:20)

    Romanul [anonim]

    a fost hotarata la alegerile din 1990-1992 .Atunci romanii votand cu: securistiii,activistii de partid in frunte cu iliescu ilici ion ,criminalii din dec.89 si mafiotii rosii, au votat impotriva Romaniei si a lor .In acea perioada (1990-1996),statul ramanand principalul propietar al economiei nationale ,a resurselor si finantelor si statul fiind condus de cei aratati anterior s-a executat marele jaf protejat de putere si au luat nastere baronii si capitalistii de cumetrie.Ulterior, au avut loc corecturi ale jafului si protectia celor care au jefuit prin constitutie si legi.Indiferent cum vor vota romanii consecintele voturilor din 1990 si 1992 nu mai pot fi anulate nici politic si nici economico-financiar.Prin participarea la jaf a autoritatilor statului si a celor din justitie si prin modificarea constitutiei care a fost conceputa de iliescu si oamenii lui, lucrurile vor merge in continuare in folosul infractorilor politici de la toate nivelele.Toata aceasta situatie are la baza vointa poporului roman exprimata in 1990 si 1992, atunci cand cei care il criticau pe iliescu-fsn erau batjocoriti si alungati cu pumni si pietre.
    • +2 (2 voturi)    
      s.e.s.a. r. (Luni, 22 septembrie 2008, 5:05)

      patagonezul [anonim] i-a raspuns lui Romanul

      Corect. Au strigat atunci: noi muncim , noi nu gandim.S-a vazut si se vede ca boborul romanas nu prea gandeste.
  • 0 (0 voturi)    
    Sa ne fereasca Dumnezeu de Monica Macovei (Duminică, 19 octombrie 2008, 5:35)

    hotnewsfil [utilizator]

    Bine face "322" ca lupta disperat sa n-ajunga PDL la guvernare, care vrea s-o puna iar pe Monica Macovei la Min. Justitiei. Femeea asta n-are mama, n-are tata. Nu poti sa cazi "la pace" cu ea.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by