Dupa ce doi ani la rand le-a angajat coacheri si traineri pentru oamenii din vanzari, platiti cu 1200 de euro/sedinta (grupuri de maxim 10 persoane), o banca din top 3 a tras linie si a vrut sa vada cu ce s-au ales angajatii de pe urma acestor cursuri. Asa ca au angajat una dintre putinele firme de mistery shopping pentru a le face “anchete audit calitate in punctele de vanzare desemnate, conform actului aditional”, dupa cum scrie la contract. Potrivit documentului, sumele nu sunt foarte piparate, daca tinem cont de faptul ca shopperul misterios trebuie sa completeze la finalul vizitei un chestionar destul de lung si alambicat.

Dar, ca sa revenim la sumele cu care se face la noi mistery shoppingul, dau cuvantul contractului ( doar partea care intereseaza):

“ART.4 Tarife si termene de plata :

4.1. Valoarea fiecarei sesiuni va fi precizata in Actele Aditionale ce fac parte din prezentul contract. Suma nu include TVA.

4.2. Tariful pentru o evaluare in Bucuresti = 40 ron /vizita

Tariful pentru o evaluare in provincie = 50 ron / vizita

Pentru concepere si realizare documente = 2000 ron.”

Potrivit intelegerii, shopperii au vizitat 30 de unitati ale bancii ( 13 la Bucuresti + 17 in provincie), un calcul banal aratandu`ne ca au cheltuit circa 40 de milioane de lei vechi (TVA inclus).

Despre ce au gasit, am sa va povestesc cu alta ocazie. Deocamdata va las sa cititi fisa unui asemenea shopper, dupa ce am scos elementele de identificare.

Lectura placuta!

Comenteaza pe Dan Popa's Weblog.