O veste buna. Prima femeie prim-ministru!

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 16 ianuarie 2018, 18:25 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Prin nominalizarea Vioricai Dancila, PSD a compromis pana si acest titlu. De aici incolo, numai vesti proaste. Stirea nu mai este ca marele partid de stanga din Romania (vorba vine) a promovat in fruntea guvernului o femeie care militeaza pentru egalitatea de gen, ci faptul ca Liviu Dragnea si-a pus un sustinator fanatic in fruntea Guvernului. Au reusit sa murdareasca pana si ideea de progres al mentalitatilor, promovand o femeie intr-o functie inalta exclusiv pe criterii de loialitate, servilism si supunere, nu de competenta, viziune sau meritocratie. Cu aceasta propunere, liderul PSD ne-a umilit pe toti.

A umilit femeile promovand un anti-model, printr-o contraselectie scandaloasa. Nimic din activitatea ei n-o recomanda la un salt atat de important in cariera ei politica stearsa. L-a umilit pe seful statului, refuzandu-i oferta de premier-interimar. A umilit sistemul cu aluziile la “personajul veninos”.

Si-a umilit propriul partid, si-a batut joc ingrozitor de toti ai lui. Cat cinism! Sa-ti instalezi omul din Teleorman premier tocmai cand partidul maraie ca ai omorat democratia interna? Sa-i pui tocmai pe acuzatorii tai sa-ti propuna omul jucand astfel farsa grosolana a deschiderii? Sa recunosti ca ai avut mana proasta la premieri in timp ce impingi inca o catastrofa in cea mai inalta functie? De unde atata dispret fata toata lumea? Cum a ajuns un personaj atat de toxic sa invarta pe degete o tara intreaga?

Si nu, nu vine “o figura europeana”, de la Bruxelles, la carma executivului. Vine un personaj verificat in lupta cu justitia. Cei noua ani petrecuti in Parlamentul European n-au avut vreun efect asupra gandirii politice a fostului consilier din Teleorman.

Dancila s-a remarcat inca din februarie 2017 prin ferocitatea cu care a denigrat protestele din Romania, a mintit si manipulat de la tribuna Parlamentului European luand apararea modificarilor propuse la Codul Penal de majoritatea PSD-ALDE. Acesta a fost singurul criteriu avut in vedere de Liviu Dragnea si baroni: un premier dispus oricand sa dea fara ezitare un nou OUG 13, un personaj perfect controlabil, executantul perfect fara butoane de comanda din afara partidului.

Pentru a fi siguri ca nu s-a dereglat intre timp, liderii PSD i-au pus la partid intrebari test pe tema justitiei si daca stie ce-s alea T14 si K2. A trecut din nou testul!

Un killer deghizat perfect, capabil sa pacaleasca in prima faza publicul intern si extern. Cu mana Vioricai Dancila, Dragnea va trece in forta la subordonarea ultimelor redute necucerite din sistemul de putere: servicii, parchete, Consiliul Concurentei, BNR si tot ce-i mai sta in cale.

Presedintele Klaus Iohannis se afla acum intr-o situatie imposibila. Nu prea are motive legale sa o respinga, dar daca o accepta stie exact ce dezastru gireaza. Va juca prudent, intimidat de amenintarile cu suspendarea si cu gandul la al doilea mandat sau va lua o decizie riscand totul pentru a mai salva cat se poate? Cum va trata seful statului oferta lui Dragnea? Va mai lasa tara pe mana unui partid iresponsabil care si-a trantit doua guverne? Ce mai conteaza acum daca ramane presedinte intr-un desert?


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















21015 vizualizari

  • -46 (62 voturi)    
    o veste și mai bună (Marţi, 16 ianuarie 2018, 18:51)

    Mazeta [utilizator]

    Avem prima femeie președinte!
    • +28 (40 voturi)    
      Aveti... !? (Marţi, 16 ianuarie 2018, 21:39)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      La colhozul vostru, sau la cel vecin?
    • -40 (50 voturi)    
      Daca e criticata de Tapalaga (Marţi, 16 ianuarie 2018, 21:42)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      inseamna ca propunerea e cea buna pt Romania.
      • +15 (25 voturi)    
        E o recomanda? (Marţi, 16 ianuarie 2018, 23:45)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Let me take a wild guess, vocea si onoarea sa. Tu chiar crezi ce spui????
        • +2 (2 voturi)    
          unii zic ca e pusa de SOROS (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 15:17)

          Doru490348 [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

          A votat in Parlamentul European impotriva familiei traditionale, pro-gay, pro-avort.
      • +19 (27 voturi)    
        Gresit, lovehoti! (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 1:34)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Daca "propunerea" vine de la dracnea, atunci cu siguranta este cea mai buna pentru romania hotilor, poate sa fie si o papusa gonflabila.
        • 0 (0 voturi)    
          pai este o papusa gonflabila (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 17:34)

          revo [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Dragnea stie de ce!
      • +9 (13 voturi)    
        io zic că ai dreptate (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 7:57)

        Sorrows [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        se poate ca viorica de la videle să fie bună pt voi, pentru că se ştie că vă mulţumiţi cu orice scursură şi daţi din coadă când vă sunt aruncate resturi. Mno, trebuie să fie loc şi pentru săraci ca voi pe lumea asta.
      • +3 (7 voturi)    
        Critica? Despre ce critica vorbesti, frate? (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 8:53)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Critica are si ea mandria ei, nu o poti folosi la oricine .
        Cucoana nu a fost propusa pentru a fi criticata, singurul scop a fost acela de a ne distra,... si bineinteles, in timp ce noi ne tavalim de ras, Pablito actioneaza...

        Citeste, daca nu crezi ce spun:

        https://www.facebook.com/mantzy.blog/?hc_ref=ARRQ9gfNF4iuVkMZz7szRjR8F47yIPEG5pKdVkAHoOxGlPLWEKmA_PySJRkPwlsZRFI

        "Era 1963, decembrie"...
      • +2 (4 voturi)    
        Totdeauna ti-am admirat logica de beton ! (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 10:37)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Precum capu-ti...
    • +7 (15 voturi)    
      Tu esti femeie? (Marţi, 16 ianuarie 2018, 22:17)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ai vrea tu, hihihi!!!
    • +3 (5 voturi)    
      :-)) şi pe lângă că, (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 7:57)

      indrea [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      mai e şi educată, deşteaptă, elocventă, loială, elegantă, manager de top şi..."aia...cum îi ziţe, neicusorule? în fine...trăiască!"

      Încă mai băşcălizăm la greu subiecte serioase, ţuţere, vai de capul nostru (inclusiv al tău)!
    • +2 (4 voturi)    
      la noi e inca de pe vremea lu Ceashka (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 10:23)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      presedinta de bloc, zic
    • +4 (6 voturi)    
      N-o trimiteti in Cosmos ca sa aveti prima (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 10:34)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      femeie prim ministru trimisa in cosmos ?

      PS. Ca aeriana este oricum !
    • +1 (3 voturi)    
      pai presedinta era (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 11:14)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      la asociatatia feteleor demokrate. social demokrate.

      si nici nu e macar prima nominalizata de drac...pardon, psd. o uitarayi pe serrvil shahida cea respinsa la cotrocesti ?!

      ramane sa treaca de proba kai$er klauzz
      e totusi posibil s'o treaca, caci, his highness este prins cu skiatul.

      deci, da este o posibilitate ca vasilica bancila sa fie pt. o vreme la viktoria. six months I suppose ...
      sa fie intr'un ceas bun, cu cuc si pendula.
  • +17 (21 voturi)    
    Cherchez la femme (Marţi, 16 ianuarie 2018, 18:53)

    Ricochet [utilizator]

    Parca tot asa ceva auzeam si dupa alegerile pentru primaria Bucurestilor, mai deunazi.
    Pana la urma am avut parte nu de o primarita, ci de programul "Prima femeie la primarie"
    • +7 (13 voturi)    
      E si meritul d-lui Tapalaga (Marţi, 16 ianuarie 2018, 22:49)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui Ricochet

      Cred ca, asa cum afirma si dl Tapalaga in articolul acesta, daca doamna ajunge premier, Dragnea va face ce va vrea cu Romania. Dar l-a ajutat si el putin.
      Acum cade in sarcina lui Iohannis si nu stiu ce ar putea gasi Iohannis ca sa o respinga intemeiat.
      Singurul repros serios pe care i l-ar putea face este ca l-a denigrat pe premierul Romaniei, deci Romania, in Parlamentul European.
      A facut acuzatii mincinoase la adresa premierului despre care se spune ca l-a acuzat de xenofobie, de intentia de a introduce pedeapsa cu moartea, amenintarea ca spanzura secui, exagerand o exprimare neglijenta a premierului.
      Dar… acest lucru l-a facut si dl Tapalaga acum doua zile, pe hotnews, asa ca nu putem vorbi aici despre asta.
  • +1 (25 voturi)    
    Presedintele e de paie (Marţi, 16 ianuarie 2018, 18:54)

    ernest [utilizator]

    Dl TApalaga de ce spune-ți ca nu prea are motive sa o respingă? Majoritatea parlamentara democratic aleasa a demonstrat într-un an de zile ca nu e capabilă sa dea un guvern care sa îndeplinească promisiunile electorale.nici macar membrii Psd nu și votat pt ce se întîmplă acum.presedintele ar trebui declanșeze alegeri anticipate ca alegătorii sa aibă un cuvinte de spus asupra felului in care țara este condusă Dacă ies tot ăștia înseamnă ca cei care va plângeți toți de ciuma roșie pe la tv dar cin d vorba de vot stați acasa atunci sa vz fie de bine și sa trăiți după cum votează alții. însă ardeleanul din fruntea țării nu are stofa de președinte și nici curajul pt un astel de act politic.deci mai salvati-va care puteți din țara aia ca nu mai e nimic de făcut !!!!
  • +22 (28 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 16 ianuarie 2018, 18:56)

    [anonim]

  • +14 (22 voturi)    
    Mai e si varianta refuzarii (Marţi, 16 ianuarie 2018, 18:56)

    /./ [utilizator]

    si PSD-ul sa mearga cu alta propunere.Johanis are suficient timp cu numirea noul PM, poate sa o lungeasca pana la primavara,Unde e graba ?? Dragnea din fericire nu prea mai are timp.Suspendarea lui Johanis ar trimite economia in cap ,reactii puternice din exterior asa ca nu stiu cati parlamentari ar vota asa ceva.Dc Johanis o sa fie suspendat ceea ce implica automat caderea DNA-ului si absolut tot ce implica justitia, pai in momentul ala cu Romania s-a terminat.PSD-ul ca si partid o sa dispara de pe scena politica .
    • +1 (3 voturi)    
      DAR EXACT ASTA VOR!!! (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 10:04)

      Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui /./

      "Suspendarea lui Johanis ar trimite economia in cap" - dar pedeseristii exact asta vor, ei nu au interes ca econimia sa meagra bine. Ei vor o tara saraca: pedesereul stie foarte bine sa gestioneze penuria, nu belsugul!
      O Romanie dezvoltata reprezinta un cosmar pentru Partidul lui Ilici, nu ar mai putea pacali alegatorii cu traditionala sacosa electorala rosie!
      Iar de "reactiile din exterior" nu le pasa pedesereilor, poate doar daca reactiile vin de la Maskwa ...
      • +1 (3 voturi)    
        mac mac :)) (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 12:49)

        /./ [utilizator] i-a raspuns lui Sunt_nimic!

        Orice caine te iubeste cat timp ii dai de mancare, dc o saptamana nu ii dai de mancare s-ar putea sa inceapa sa maraie , daca inca o saptamana nu ii dai de mancare data viitoare s-ar putea sa fi muscat.Asa e si cu electoratul PSD-ului.Daca nu mai primesc bani astia nu te mai voteaza.Pune in balanta si ca celalalt electorta nu mai ai cum sa il castigi minim 10 ani pentru ce ai facut cu legile justitiei si o sa vezi un viitor sumbru pt PSD-isti.Soarta PNTCD-ului o s-o aibe.Eu mai rezist 3 ani ca sa stiu ca PSD-ul dispare totul din tara.
        • 0 (0 voturi)    
          Iti admir optimismul!!! (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 16:49)

          Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui /./

          Mac-mac, cu cainele ai perfecta dreptate!
          Numai ca elecotoatul pedesereului are si Latrina 3, ca enu exista pt caini.
          Votantii pedesere vor SIMTI ca lucruile merg mai inati rau, apoi si mai rau, dar ei stiu ca de vina sunt nemrnicii aia cu Statul paralel, respectiv acum Omul negru!
          Macar pedesereul le- adus ani la rand acea sacosa electoral rosie, ceilalti ce le-au dat?!
          nu, nu vom scapa prea usor de partidul lui Ilici ...
  • +12 (20 voturi)    
    mda... (Marţi, 16 ianuarie 2018, 18:57)

    liviu_ [utilizator]

    cred ca poate refuza totusi odata... incretarea e cine va propune a 2a oara....

    oricum cartea refuzului nu poate fi jucata prea mult. Ajugne asta e rau... il suspenda pe Iohannis e chiar si mai rau...

    cat desore faptu ca e femeie... ce sa zic... s-a dus dracu sansa ca sa dovedeasca cineva ca femeile pot face treaba in potitica dupa asta si firea.... si nu pt ca nu ar fi capabile, pt ca primele femei din politica au fost vai de mama lor...

    oricum situatia e interesanta dintr-un motiv f interesant: situatia e disperata pt Romania (economia se duce dracu, justitia la fel, libertatile la fel etc) DAR e si o situatie disperata pt psd... la cum merg lucrurile acum psd are sansa sa devina noul cdr... face atat de multe tampenii incat e posibil sa se duca dracu
  • +13 (19 voturi)    
    cu PSD degradarea continua (Marţi, 16 ianuarie 2018, 18:57)

    Ingwar [utilizator]

    pai asta si e ideea in nominalizarea acestei nulitati loiale pe nume Viorica, sa arate la toti ca tatuca e bossul iar ministrii si alti functionari sunt doar niste pioni care trebue sa demonstreze loialitate si supunere totala, nici nu are importanta ce ministru are sau nu are calitati de manager, viziune, etc.
  • +12 (18 voturi)    
    din cate vad sloganul ala cu **UE Viorica (Marţi, 16 ianuarie 2018, 19:00)

    rov [utilizator]

    nu va mai fi asa de valoros...e posibil ca doamna sa-l aprecieze!
  • +16 (22 voturi)    
    De ce v-a uimit pesedeul??? (Marţi, 16 ianuarie 2018, 19:03)

    kthor7 [utilizator]

    Pe mine nu ma uimeste, ba e chiar plictisitor de previzibil si iritant. Singura idee este sa fie scapat Liviu Dragnea si cu el alte specimene de hoti, fosti gainari care au ajuns prin spagi sa acumuleze putere si bani si acum cred ca au sange albastru. Un Cosma, tatal fiul si fiica, un ce-o mai fi. Barosanii sa scape, prostilor le arunca resturi de la mesele lor copioase si-si rad in san cand acesti retarzi dau cu stampila aia din 4 in 4 ani la vot, tot pe numele lor. Chestia e ca nimeni nu are destule oute sa termine treaba asta. Nici macar presedintele caruia ii e frica de o amarata de suspendare. Asa si? Dragnea nu poate suspenda o natie daca natia e destul de desteapta sa-i arda o condamnare pe bune. Mda...
  • +14 (20 voturi)    
    Liviu Dragnea Mentor pentru Mafia Italiana (Marţi, 16 ianuarie 2018, 19:05)

    un domn [utilizator]

    Ar fi un produs de Export, baiul este ca Tot Liviu Dragnea va beneficia de acest Export...
  • +17 (23 voturi)    
    Vreau sa cred ca ati fost.... (Marţi, 16 ianuarie 2018, 19:12)

    gigiN [utilizator]

    ...doar ironic.Aceasta "tovarasa" pare a fi ceva in gen "madam Grapini".Eu unul cred ca nu ar fi buna nici de...ultim-ministru.Probabil ca asteptam linistiti momentul la care sa fim condusi NUMAI de analfabeti !!!
  • +12 (20 voturi)    
    #refuz (Marţi, 16 ianuarie 2018, 19:12)

    OG [utilizator]

    sa cred ca Iohannis o va numi pe aceasta sluga. Ar fi o bataie de joc la adresa tuturor protestelor din 2017, la adresa societatii civile, la adresa Romaniei. Si-ar pierde respectul celor care l-au votat in 2014.
    • +3 (3 voturi)    
      Alternativa? (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 10:06)

      Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui OG

      "Si-ar pierde respectul celor care l-au votat in 2014." - sigur ca da, insa care ar fi ALTERNATIVA?

      Daca nu o numeste pe blonda Viorica, pedesereul il demite!

      Credeti ca ne va fi mai bine cand si la Cotroceni va fi o sluga de-a lui Daddy Dracnea?!
      • 0 (0 voturi)    
        pedesereul poate sa il suspende doar (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 17:46)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Sunt_nimic!

        Nu sa il demita.
        Normal ca o suspendare nu ar fi cel mai bun lucru pentru tara dar cred ca psd-ul si-ar da foc la valiza definitiv daca face asta.
  • -9 (21 voturi)    
    Conteaza. Pentru EL! (Marţi, 16 ianuarie 2018, 19:21)

    mcv [utilizator]

    Daca zboara, pierde privilegiile unui fost presedinte. Il vedeti pe Iohannis riscand sa devina cetatean de rand, de dragul... unei tari?!
    Ne-a batut D-zeu pe toti. Poate o meritam. Cu totii.
    • 0 (0 voturi)    
      nu zboara nimeni bivole (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 17:48)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui mcv

      Psd-u il poate intradevar suspenda pe Johannis dar pentru demitere trebuie sa mergem la vot.
  • -13 (19 voturi)    
    a umilit sistemul (Marţi, 16 ianuarie 2018, 19:21)

    ColonelTurcescu [utilizator]

    Asta spune totul.
    • +10 (16 voturi)    
      N-ai inteles nimic, mai incearca (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 0:19)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      Voi astia, postacii psd, suntetz asa mai slow oleaca, right?
      • 0 (0 voturi)    
        gramatica asta (Sâmbătă, 3 februarie 2018, 12:46)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        bat-o vina
  • +16 (22 voturi)    
    ... (Marţi, 16 ianuarie 2018, 19:29)

    ciuma.rosie [utilizator]

    Dragnea zicea aseară că nu mai pune el premierul, dar acum se zice că una, Dancilă de la Videle, e pe val. O fi în Teleorman vreun Oxford sau vreun Cambridge de toți de acolo ajung în funcții publice?
  • +12 (20 voturi)    
    :( (Marţi, 16 ianuarie 2018, 19:30)

    tirolez [utilizator]

    Dar de ce nu poate dizolva parlamentul? E o situatie grava, cei aflati la putere au demonstrat ca nu pot forma guvernul, n-au cine, au ghinion, nu se pricep, nu conteaza. Legile justitiei. Nu vrea, ca motive ar fi.
    • +9 (11 voturi)    
      Piratmentul se poate dizolva numai in (Marţi, 16 ianuarie 2018, 21:58)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      anumite conditii. Nu sint acum.
  • +8 (12 voturi)    
    ! (Marţi, 16 ianuarie 2018, 19:31)

    tudorr [utilizator]

    Si vestea buna unde e?
    • 0 (2 voturi)    
      misandrie (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 13:43)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      si ce daca e femeie?
      sa-si faca treaba, asta conteaza.
      daca era barbat era veste rea?
      ura fata de barbati e e ok?
  • +11 (23 voturi)    
    promisiune! (Marţi, 16 ianuarie 2018, 19:37)

    bancheru83 [utilizator]

    daca o desemneaza pe cucoana asta eu nu l mai votez pe iohannis la urmatorul scrutin.
    • +4 (4 voturi)    
      Frumos (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 10:16)

      buso [utilizator] i-a raspuns lui bancheru83

      Adica Iohannis nu are de ales: ori o desemneaza si atunci pierde voturi, ori nu o desemneaza si atunci e suspendat, urmeaza Tariceanu interimar si trece tot ce vrea PSD. Tu cu cine tii?
      • 0 (0 voturi)    
        Buna dimineata!!! (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 16:52)

        Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui buso

        Asta incercam si eu sa spun: daca o desemneaza, pierde nu doar "voturi", ci poate chiar TOATE voturile. Si ce daca?
        In caz de refuz, stie bine ca va fi DEMIS!
        Nici pentru dumnealui, nici pentru noi, nu va fi mai bine cu Tariceanu la Cotroceni!
        • +1 (1 vot)    
          tu stii diferenta intre demis si suspendat? (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 17:50)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Sunt_nimic!

          Tariceanu la Cotroceni pentru 2 luni ar fi un cosmar dar nu inseamana ca Johannis e automat "demis"
  • +1 (15 voturi)    
    Intrebare, astept raspuns de la "utilizator" ... (Marţi, 16 ianuarie 2018, 19:37)

    si_mort_va_vad [utilizator]

    Dan Tapalaga [hotnews.ro] :

    Pe bune ... Chestia aia se poate numi << FEMEIE >> ?

    Sau macar ... OM ?

    O ROMiNCA ADEVARATA !

    Rog validare, multumesc.
    • -1 (1 vot)    
      principial: "nu tot ce scoate fum este masina" (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 11:29)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      la fel si cu fomeia in cauza, o catastrofa de specimen ..........

      P.S. ma mir ca ti-a validat comentariul , ca al meu sigur nu apare
  • -13 (23 voturi)    
    Bun ! (Marţi, 16 ianuarie 2018, 19:39)

    newlook [utilizator]

    Bun ! M-ar fi ingrijorat propunerea PSD daca o lauda Tapalaga.
    Eu inca sper ca Johannis sa respinga propunerea, dar nu-mi pot imagina ca intre anticipate si propriul sau scaun, Johannis alege anticipatele.
    • +1 (3 voturi)    
      Serios? (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 11:05)

      vio7 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Dar porcii si scroafele care grohaie pe banii nostri in Parlament doresc anticipate?Sa piarda bunatate de salarii dublate si pensii speciale?Oldlook trebuie sa schimbi placa...nu-ti sade bine deloc!:)))
  • +8 (20 voturi)    
    Sper sa nu ma dezamageasca (Marţi, 16 ianuarie 2018, 19:40)

    Muncitoru [utilizator]

    Daca Presedintele numeste premier PSD acum cand are oportunitatea sa faca ce trebuie nu va mai primi votul meu si al familiei mele.O parte din prietenii mei gandesc la fel.

    Indiferent daca e blatist cu Dragnea sau nu are curaj oricum va fi o tradare!

    Sper sa nu ma dezamageasca,am stat 6 ore la coada la ambasada in ploaie sa il votez...
    • +1 (3 voturi)    
      CE? (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 10:05)

      buso [utilizator] i-a raspuns lui Muncitoru

      CE te astepti sa faca? Daca nu o accepta e suspendat. Si asta inseamna Tariceanu interimar.
      Ca sa fie anticipate trebuie Parlamentul sa refuze 2 guverne, si apoi conducerea camerelor sa fie de acord cu dizolvarea.
      • +1 (3 voturi)    
        lasa mantrele astea pt prostii slabi de inger (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 13:17)

        Doru490348 [utilizator] i-a raspuns lui buso

        chiar daca va fi suspendat nu va putea face nimic tariceanu.
        • 0 (0 voturi)    
          De ce? (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 16:26)

          buso [utilizator] i-a raspuns lui Doru490348

          De acord sa le las daca imi explicit de ce. Din cate inteleg eu interimarul nu are voie sa faca unele declaratii politice, nu are voie sa dizolve parlamentul si nu are voie sa faca referendum pe alte teme. In rest poate face orice.
  • +16 (26 voturi)    
    Deci revine OUG13 (Marţi, 16 ianuarie 2018, 20:00)

    emil bobu [utilizator]

    Abia astept, n-am vazut niciodata o anarhie adevarata.
  • +23 (29 voturi)    
    Nume predestinate (Marţi, 16 ianuarie 2018, 20:30)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Ce altceva se poate spune, cand totul se potriveste atat de bine?
    - Dracnea
    - Tradiceanu
    - Servil

    Iar acum avem "Viorica Docila".

    Soarta are un simt al umorului foarte sadic. Sperand ca si anti-teza este valabila, astept un Tepes, pentru ca numai el ne mai poate salva acum.

    Incheierea este perfecta dl. Tapalga: "Ce mai conteaza acum daca ramane presedinte intr-un desert?"
    Sper doar sa inteleaga si el.

    As dori totusi sa adaug la articolul dumneavoastra daca imi permiteti: Dragnea a umilit inclusiv jertfa romanilor care si-au dedicat viata Unirii, precum si jertfa celor care ne-au salvat din comunismul precedent. Spun "precedent", pentru ca a urmat inca unul, un lup comunist deghizat intr-o oaie democrata. Un lup inteligent care s-a prins a decat sa manance oi pe furis si sa riste sa ramana fara mancare dupa, este mai inteligent sa preia controlul stanei. Iar ceea ce urmeaza este rezultatul unei stane care nu a fost aparata la timp de nimeni iar somnul oilor a permis lupului sa-si aduca prietenii si le-a dat control asupra oilor.

    Realizez ca nici nu mai conteaza cati ies la votul urmator, pentru ca tara asta nu mai supravietuieste 3 ani cu acesti "zei" la putere. Ceva-mi spune ca 2018 si 2019 vor fi decisivi nu doar pentru Romania, cat si pentru UE si viitorul Romaniei in cadrul UE.

    Nici nu vreau sa ma gandesc!
    • +2 (4 voturi)    
      Viorica Docila pt ai ei si (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 10:40)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Viorica Dracila pt toti ceilalti !
    • -2 (4 voturi)    
      zxzazxz (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 11:59)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      1) Tara va supravietui celor trei ani. Internationala socialista din UE o face posibila + Germania lui Merkel
      2) RO SI-A DAT SINGURA LECTIA SUPREMA A DEMOCRATIEI - PARTICIPAREA LA ALEGERI! Fara lehamite .
      3)Viitoarele alegeri sunt decisive definitiv pentru RO! Altfel nu mai numaram pana la 200 in secolul XXII ziua nationala.
      4) Se pot cu certitudine transforma acesti 3 ani in PROFIT pt RO ! Prin noi insine ,privind ...oleaca altfel lucrurile.MAI MATUR !!
      5) Intrarea in normalitate a RO fara REINTREGIREA TARII este imposibila ! iN CAZ CONTRAR SITUATIA EI DEVINE SI MAI PRIMEJDIOASA!!!
      RESTUL ? Dezvoltare si iar dezvoltare.In principal alaturi de SUA,JAPONIA,INDIA + recuperare masiva a pietelor din AFRICA .
  • +7 (17 voturi)    
    Kiwi (Marţi, 16 ianuarie 2018, 20:31)

    BartSimpson [utilizator]

    Iohannis nu mai prinde al doilea mandat daca nominalizeaza tot PSD. Dar nici nu cred ca-l mai intereseaza .. o sa traiasca restu vietii protejat, vila de protocol, SPP, salar` bun ..
    • +6 (14 voturi)    
      Daa, voi absenteistii dati vina pe KJ! (Marţi, 16 ianuarie 2018, 22:00)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui BartSimpson

      voi i-ati numit pe toti astia. Voi!
    • +2 (2 voturi)    
      Alternativa?! (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 10:08)

      Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui BartSimpson

      "Iohannis nu mai prinde al doilea mandat daca nominalizeaza tot PSD" - cu sigurant, insa daca NU o nominalizeza pe blonda din Teleorman, atunci pedesereul il demite ACUM!
    • +1 (1 vot)    
      Nu pricep (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 10:10)

      buso [utilizator] i-a raspuns lui BartSimpson

      Ce ar trebui sa faca Iohannis? Ca din cate se pare va avea o singura propunere de premier, doar de la PSD. Daca refuza, urmeaza suspendare, urmeaza Tariceanu interimar. Daca nu esti, atunci ar trebui sa stii ca anticipate se intampla doar daca Parlamentul refuza 2 guverne, si dupa consultarii cu HAHAHAHA presedintilor celor 2 camere.
  • +13 (19 voturi)    
    Ai ce ma bucur (Marţi, 16 ianuarie 2018, 20:49)

    trandafil [utilizator]

    ca de data asta dragnea n-a facut nici o propunere!
  • +15 (21 voturi)    
    JOS CIUMA ROSIE (Marţi, 16 ianuarie 2018, 20:56)

    vidra [utilizator]

    Iohannis e intre ciocan si nicovala. Daca o respinge pe Docila, risca suspendarea. Daca o accepta, pierde multe voturi.
    Solutia de mijloc ar fi sa numeasca pe altcineva din psd :D Cum a facut cu Tudose


    PS: toti pesedistii sunt niste mizerii (da, fara exceptie; orice om normal ar fi parasit de mult corabia sobolanilor)
    • +5 (5 voturi)    
      Pt asta ar trebui sa gaseasca niste motive (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 10:45)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vidra

      concludente dpdv institutional !

      Faptul ca e proasta, ca e sluga lui Dragnea, ca e asa si pe dincolo nu este relevant din pacate !

      PS. Cel mai putin risca alegand solutia de mijloc !
    • 0 (0 voturi)    
      nu "risca"! (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 16:57)

      Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui vidra

      Necazul este ca nu "risca" supsnedare, aceasta este o certitudine!
      Daca eu circul cu peste 150 la ora pe drumurile noastre, se cheam ca risc.
      Dar daca trag de volan si intru intr-un cap de pod, nu mai "risc" nimic, deznodamntul este cert!

      "toti pesedistii sunt niste mizerii" - este adevarat, dar incomplet, totdeauna se poate face diferenta intre raul mai mic, rau mare si raul imens ...
  • +18 (24 voturi)    
    In afara de titlu... (Marţi, 16 ianuarie 2018, 21:06)

    blackarrow [utilizator]

    care mi se pare neinspirat , in rest e perfect adevarat si bine spus de dl Tapalaga. O varianta mai proasta ca dancila asta cu greu se potea gasi , rezerva de perfidie din psd e prea mare.
    Greu de zis ce ar trebui sa faca presedintele , numai el stie toate implicatiile .
    • +3 (7 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 16 ianuarie 2018, 22:43)

      [anonim] i-a raspuns lui blackarrow

      • +3 (3 voturi)    
        super umor (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 10:07)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui

        Imi amintesc de un articol asemanator, din vremurile buna ale trioului hn, evz si b1, cand a fost numita udrea mi(ni)stresa. Tot asa scria si atunci:

        "promovand o femeie intr-o functie inalta exclusiv pe criterii de loialitate, servilism si supunere, nu de competenta, viziune sau meritocratie"

        Verticalitate all the way, nu ca miticii.
        • -1 (5 voturi)    
          despre udrea in 2010 (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 12:33)

          Dan Tapalaga [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          cand nimeni nu prea avea curaj sa o critice

          http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-8056677-pete-soare.htm
          • +1 (3 voturi)    
            2010 ;) (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 14:14)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Dan Tapalaga

            E ca si cum ar scrie un articol negativ, un ziar/site pro-psd, despre Dancila prin 2020-2021, presupunand ca ar avea aceeasi cariera infipta ca Udrea. Pe vremea aia, voi cu evz si b1 erati portavocile puterii, iar a3 facea opozitie. Acum e invers, alora nu le pute nimic din rahatul psd si voi zbierati de miros.

            Tot asa ai scris si despre Basescu sau pdl cu n ani intarziere. E un modus operandi foarte transparent, oricat de mult iti construiesti "echidistanta" prin el.

            Poate-ti rogi colegii de la departamentul "opinii corect politice" s-o lase mai usor cu cenzura la comentarii/ip. Oricum, multumesc pentru raspuns.
  • +7 (15 voturi)    
    adica presedibntele sacrifica interesele (Marţi, 16 ianuarie 2018, 21:36)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    romanilor pt. interesul lui personal, al doilea mandat ?
    oricum a promulgat o serie de legi fara macar sa mimeze o cat de mica opozitie.
  • +10 (14 voturi)    
    Delasarea la putere (Marţi, 16 ianuarie 2018, 21:39)

    n.dumiritu [utilizator]

    Pozitia de prim-ministru cere un efort fizic greu de suportat daca nu ai rezistenta necesara. Zilnic, cel putin 12-14 ore de munca. Disponibilitate non-stop pentru orice inseamna securitate nationala, crize de tot soiul. Deplasari lungi in diverse locuri. Mai e nevoie si de o anduranta psihica de animal de povara: te intilnesti cu oficiali, oameni de afaceri, sindicalisti, politicieni, raspunzi la interpelari, dai avize la legi si ordonante, organizezi intruniri, sedinte, participi la evenimente, dai interviuri etc. Intotdeauna trebuie sa manifesti calm, receptivitate atenta. Mereu trebuie sa stapinesti situatia, sa fii prezent ca cea mai inalta autoritate executiva in stat.

    Nu e deloc usoara o asemenea misiune. Poate organizatia de femei crede ca e un concurs de popularitate. Poate ele o iau ca pe "acum e sansa sa le aratam barbatilor!". Poate cucoana desemnata de ele crede ca va sta doar in fata camerelor de luat vederi dupa cite o repriza de un ceas de machiaj. Ori poate, cel mai probabil, toata lumea din PSD nici macar nu-si pune problema capabilitatilor unei persoane de a face fata onorabil misiunii care i se incredinteaza, si de fapt am intrat cu fanfara in epoca "ni se fîlfîie de ce vreti voi votanti de la noi, guvernanti, ni se fîlfîie de cum trebuie reprezentat statul asta, ni se fîlfîie de toate pretentiile si exigentele pe care ati vrea sa ni le puneti in circa. Da, ma, ni se fîlfîie! De aia o votam pe Viorica!".
    • +7 (11 voturi)    
      In general, aveti dreptate... (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 1:54)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui n.dumiritu

      ...postul de Prim Ministru este foarte greu, mai greu chiar decat cel de Presedinte.
      Este un post de care s-ar teme orice om constient, capabil, care intelege complexitatea unei asemnea functii.
      Nu si de catre un prost. Prostul nu realizeaza complexitatea postului si responsabilitatea ce ti-o incumba o astfel de functie. El vede doar fudulia scaunului, titlului per se.
      Asa ca, din pacate, madama probabil ca va accepta nominalizarea. Sa speram, totusi, ca domnul Presedinte Johannis va avea curajul, barbatia necesara, sa nu certifice iresponsabilitatea criminala a pesedeului.
      • -2 (6 voturi)    
        Ce spuneti... (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 11:18)

        Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

        Adica Indira Gandhi, Benazir Butho, Golda Meir, Margaret Tatcher, Angela Merkel, s.a., au acceptat functia pentru ca n-au "realizat complexitatea postului si responsabilitatea ce o incumba"? Fiind, dupa dvs citire, proaste si fudule?! Eu zic sa va mai ganditi, poate v-a scapat ceva
        • +1 (5 voturi)    
          Regret... (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 11:49)

          Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

          ...dar nu fac traduceri din romana in romana.
          • +2 (4 voturi)    
            Normal (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 13:34)

            Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

            Ar presupune sa stii romana.
        • +2 (4 voturi)    
          Saracul de tine ! (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 12:55)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

          Ai uitat sa pui "punct" la finalul ultimei fraze !! ;)))
        • 0 (0 voturi)    
          mda comparati mere cu dude fermentate (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 17:55)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

          .
    • 0 (2 voturi)    
      Caz particular (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 12:48)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui n.dumiritu

      NImeni nu se asteapta ca doamna sa faca fata la toate astea.
      Era nevoie doar de o manusa cat mai usoara care sa preia miscarile sefului, cat mai docil si fara reactie.
      Ailalti doi, Grindeanu&Tudose, au avut (surpriza?!) si pareri proprii, iar asta a blocat de cateva ori papusarul.
      E ca un latex pictat ca sa ascunda ceea ce toti stim ca este dedesupt.
      Aceeasi intentia a fost cu Servil, numai ca, contra ei, Presedintele a gasit niste argumente si a fost repede resetata. Acelasi calapod: un slujbaj docil si devotat si, eventual, inocent; Sevil era singura persoana care putea crede ca cei doi gangsteri Mazare si Constantinescu sunt cavaleri fara prihana.
      E de vazut cum va juca de data asta. Amenintarea cu suspendarea s-ar putea sa-i fie de folos ca sa-i creasca cota de popularitate fiindca se poate intoarce impotriva PSD poate chiar violent, inainte ca PSD sa poata profita de suspendarea efectiva.
      Nu-l vad pe Tariceanu facandu-si de cap avand >600000 de demonstranti la fereastra. Oricat ar fi de ticalos sau oportunist, nu are sange in instalatie pentru asta.
      In schimb ii poate da lui Johannis al doilea mandat pe tava.
      Mai probabil este ca Johannis sa forteze alegerea unui al treilea primministru cu personalitate, care sa intre in conflict cu dragnea iar istoria sa se repete prin vara.
  • +13 (19 voturi)    
    Nu prea mai imi pasa ce fac politrucii (Marţi, 16 ianuarie 2018, 22:01)

    Maniu [utilizator]

    am votat, am fost la miting pe zapada...am fost la inter in 21 decembrie la Dalles, cind s-a tras... si prim ministru ajunge tot Lina Ciobanu, dar muuult mai bogata. Sa isi faca griji iresponsabilii care nu s-au dus la vot, sa ii ajunga blestemul stramosilor!
    • +1 (3 voturi)    
      Pacat (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 10:51)

      blackbeard [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      Mare pacat, dar ai dreptate...
  • +10 (16 voturi)    
    Din balta sacra Belina a iesit una bambina (Marţi, 16 ianuarie 2018, 22:22)

    Dalinar [utilizator]

    Decat sluga lui Drag-lina.
  • +12 (18 voturi)    
    Bataia de joc continua (Marţi, 16 ianuarie 2018, 23:07)

    revolution2017 [utilizator]

    Vasilica va incerca sa aduca clanului mafiot mult dorita imunitate si puterea suprema asupra justitiei indiferent de costurile economice, sociale si politice.
    -Daca Johannis accepta propunerea (PM Vasilica) si CCR blocheaza cel putin partial aberantele schimbari legislative, Vasilica va rezolva problemele penale ale haitei prin OUG, similar OUG 13. Vom avea parte de inca 3 ani de guvernare pierduti pentru Romania la capatul carora nu va mai exista nimic din statul de drept .
    -Daca Johannis nu accepta propunerea pesedista si se ajunge la propunerea de suspendare a Presedintelui, un asemenea scenariu ar provoca ample miscari de protest si ar duce la o mare pierdere politica pentru psd + alde. Nu cred ca Dragnea/Tariceanu vor supravietui politic dupa un astfel de scenariu.
    Un lucru e cert: e nevoie de presiunea maxima din interior si exterior, iar strada are inca forta sa intoarca soarta tarii!
    • +10 (14 voturi)    
      strada (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 6:42)

      oaspetele [utilizator] i-a raspuns lui revolution2017

      Mi s-a parut o copie palida a lui februarie 2017.
      Cum zicea un nene: tineti minte aia 600 000?
      No, atatia suntem toti in Romania.
      Iohannis ar putea risca, dar ideea e sa stie ca are aliati. Or doar cu cativa oameni pe strada, nu va face decat sa dea puterea totala pesedistilor.
      • -2 (4 voturi)    
        nu sunt 600.000 (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 10:41)

        Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui oaspetele

        atunci in februarie 2017 au fost si multi care nu stiau care e treaba acolo dar se dusesera ca era cool cu luminite, steag, lasere, imn. chiar si eu am multi amici care au fost de 1-2 ori si apoi nu s-au mai dus ca au zis ca s-au plictisit.

        as zice ca poate o jumatate sunt constienti, deci spune 300.000.
  • +1 (13 voturi)    
    xxxxl (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 7:09)

    vorbeste lumea [utilizator]

    ce sa poti sa mai spui ... cum organizatia psd de femei are ca mandru produs o asa ceva, nu mai e nimic de adaugat ... daca CEx-u' a ajuns la asa hal de hotarare referitoare la nominalizarea candidatului, tot degeaba ne mai miram in orice minim fel ... asadar, ca natiune, suntem prizonierii valorii definite de manele si limbajul aferent ...
    • +2 (4 voturi)    
      Nu ma simt umilit de aceasta numire ! (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 10:56)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vorbeste lumea

      Ma asteptam la ce este mai rau ! (Si putea fi si mai rau) !

      Umiliti trebuie sa se simta pesedistii pt ca Dragnea face ce vrea in partid iar cand iese la televizor vorbeste de faptul ca "au hotarat colegii mei", "vor alege colegii mei", "impreuna cu colegii mei" etc

      Cred ca umilit se simte si Iohannis care (ca si Basescu) este pus in fata unei variante imposibile : sa nominalizeze impotriva a ceea ce declarase tot un pesedist (o pesedista) la functia de prim ministru !

      PS. Umilit cred ca o sa se simta si Tudose cand o sa vada ca Dragnea nu il cadoriseste cu o sinecura de zeci de mii de euro pe luna, cum a facut cu mai indisciplinatul Grindeanu !

      PPPS. Evident ca imi pare rau doar de Presedinte !
  • +2 (4 voturi)    
    Fata nevazuta a disciplinei de partid (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 10:40)

    benicio [utilizator]

    PSD e un partid unit, disciplinat, chiar daca in rau. E un partid aproape militarizat, construit pe structurile Partidului Comunist Roman. Dar uite ca sunt momente in care aceasta disciplina exagerata, nedemocratica, se intoarce impotriva partidului. Acum PSD este un partid inert, in care liderii locali (acei baroni) nu cartesc nimic impotriva conducerii centrale. Altfel nu imi explic acordul tacit exprimat de liderii PSD din Ardeal, fiind binecunoscut dispretul ardelenilor vizavi de sudul tarii. Cum le explica ei oamenilor pe care i-au convins sa voteze PSD (prin intermediul primarilor obedienti) ca au lasat tara pe mana unei bande din Teleorman, Giurgiu, Dambovita, Arges, Dolj, Olt etc.? Asta au votat ardelenii in 2016, o tara condusa de niste neica-nimeni din Teleorman? Nu prea cred. Si atunci, de ce tac ca momaile acesti lideri locali PSD?
  • +2 (2 voturi)    
    De unde are Dragnea atata tupeu? (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 14:18)

    Grandgousier [utilizator]

    Probabil a fost informat ca Franta ne va lasa balta din nou! Ca in 40.Astia vor o Europa cu doua viteze:una incetisor inainte,alta incetisor inapoi.Uitati-va cum a fost primit chinezul in Romania...si cum a fost primit japonezul.Toti romanii valorosi s-au nascut cu bagajele facute.
  • +1 (1 vot)    
    Figuri europene la Bruxelles (Miercuri, 17 ianuarie 2018, 17:16)

    Ecaterinas [utilizator]

    As dori sa stiu daca Eba v-a reprezentat bine la Bruxelles.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version