Furia. Cum trece Romania testul Dragnea

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Miercuri, 20 decembrie 2017, 18:17 Actualitate | Opinii


Cristian Pantazi
Foto: Hotnews
Presiunea e turnesolul liderilor si al societatilor. Apasati de proteste si de constiinta ca fac o ticalosie (da, multi stiu perfect ce fac), liderii PSD si ALDE clacheaza pe rind la testul de inteligenta. Risul homeric pe care-l declanseaza procesele cognitive ale lui Iordache, Nicolicea, Olguta Vasilescu, Daea, Pop ori Firea e insotit de o furie tot mai mare in  societate: cum am ajuns sa fim condusi de ei? Partea rea a zilei e aparenta lipsa de solutii in fata asaltului asupra justitiei. Partea buna e ca societatea se transforma intr-un ritm uluitor.

De ce spun aparenta lipsa de solutii la asaltul PSD - ALDE impotriva Justitiei? Pentru ca solutii exista, doar ca nu sint sub controlul direct al vectorilor reformisti din societate. Prima solutie e la Curtea Constitutionala. Judecatorii CCR ne-au obisnuit in ultimul an cu solutii stranii, dar decizia in cazul Belina a aratat ratiunea pe care o asteptam cu totii. Argumentele impotriva legislatiei emanate de coalitia Iordache sint atit de puternice, solidaritatea magistratilor in a le respinge e atit de mare, presiunea sociala e atit de indreptatita, incit as miza pe diligenta maxima a magistratilor de la CCR.

Mai exista si solutia extrema a unei Ordonante de Urgenta care sa amine sau anuleze legile impinse de Dragnea, Tariceanu & baronii speriati de justitie. Dan Tapalaga a explicat in detaliu cum ar functiona. Sigur ca nu ne putem baza pe o decizie a premierului Tudose care i-ar putea dinamita cariera politica; dar exista deja presiuni in interiorul Guvernului pentru pregatirea unei asemenea OUG.

Decizia de azi a Comisiei Europene de a declansa "procedura nucleara" in cazul Poloniei e un cutremur politic. El se simte la o magnitudine colosala pe scena politica, mai putin in sfera publica. Comisia Europeana arata pentru prima oara disponibilitatea de a trece o linie rosie: excluderea de la decizie a unui stat-membru care isi bate joc de statul de drept. Sint convins ca in PSD exista oameni care acum calculeaza cit isi mai poate permite partidul sa mentina actualul curs de coliziune cu UE.

Peste toate aceste solutii se intinde, amenintatoare, furia oamenilor. Noi, ca ziaristi, o simtim tot mai acut. O simt si oamenii politici, o simt pina si cei complet dezinteresati de viata cetatii. Valuri de adrenalina se acumuleaza in oamenii care nu vor sa cedeze. "Inmormantarea Regelui Mihai ne arata ca e o mare nevoie de includere, nu numai la bine. Pentru ca, acum, clar nu ne e bine. Oamenii sunt tristi si ziua aceasta ne-a gasit aproape disperati si nu neaparat pentru moartea Regelui, caci acest moment e despre noi", scria Catalin Tolontan in reportajul de la ceremoniile din Bucuresti. Da, oamenilor nu le e bine, si sint aproape disperati.

Anul asta a fost prea mult.

Uitati-va la ce au facut in ultimele zile. Au inceput prin a taia microfonul Opozitiei. Le-au interzis apoi prin regulament intern sa depuna si sa sustina amendamente. De frica dezbaterilor au smuls si butoanele microfoanelor. I-au injurat si jignit in plenul Parlamentului. Au vrut sa organizeze tirg de Craciun in inima protestelor. Frica de inchisoare le developeaza agresivitatea, limitele intelectuale si primitivismul cu care vad politica drept un joc de suma nula: ori noi, ori voi.

Presiunea minciunii in care traiesc permanent ii impinge la greseli transformate in bumerang politic. Lia Olguta Vasilescu a raspindit un clip atit de jignitor pentru politisti, ca si i-a ostilizat pe mai toti. Muschetarii justitiei la fara frecventa - Florin Iordache, Serban Nicolae, Eugen Nicolicea si Steluta Cataniciu - au enervat la culme cam orice magistrat cu scaun la cap. Gabriela Firea cu atacul la protestatari si cu refuzul solutiilor moderne in administratie, Liviu Pop si Petre Daea cu ineptiile zilnice, Ionut Misa cu fanteziile fiscale periculoase - toti isi ostilizeaza segmente mai mari sau mai mici de public.

Constanta PSD-ALDE e refuzul modernitatii, inchiderea in modelele autarhice de-acum 3 decenii, incapacitatea de a se adapta societatii in miscare. Nu intimplator cei mai multi lideri PSD si ALDE au zero cariera profesionala: mai toti s-au facut oameni la stat, stind cu gura larg deschisa sub robinetul banilor nemunciti. Sint rupti de piata libera. E atit de relevanta tentativa de blocare la Primaria Bucuresti a solutiilor Star Taxi si Clever Taxi: e lupta pentru supravietuire a unor dinozauri monopolisti, inconjurati de drone.

Inadaptarea la vremuri a liderilor PSD si ALDE, in frunte cu Liviu Dragnea si Calin Popescu Tariceanu, produce o tensiune uriasa in societate. Inadaptarea si agenda anti-integritate, pro-coruptie.

In toate acestea e o veste buna. Intr-un an, PSD si ALDE au reusit sa determine o explozie de civism fara precedent de la Revolutia din 1989. Fuga de inchisoare a liderilor din cele doua partide se dovedeste mult mai complicata decit credeau. Mita electorala n-a anesteziat populatia, asa ca in calea evadarii lor dintr-un viitor penitenciar se ridica obstacole de neconceput in decembrie anul trecut: proteste uriase si sustinute, organizatii civice aparute la firul ierbii cu o forta teribila, solidaritatea magistratilor (bine, cu exceptia fantomaticei organizatii numite UNJR), alienarea propriului electorat, condamnarea tot mai puternica din partea aliatilor externi. Replica extraordinar de dura, mult peste uzantele diplomatice, venita de la Departamentul de Stat al SUA, a fost si ea o premiera si o frina in calea lor.

Turnesolul turnat de Dragnea si Tariceanu a functionat si in politica: USR a avut ocazia sa se transforme din speranta eterna in certitudine, in PNL s-au despartit apele intre politicienii cu valori si cei cu case de valori, UDMR s-a devoalat inca o data tradator al intereselor electoratului pe care-l tine captiv.

Iar, mai presus de toate, am cistigat implicarea civica. Anul acesta a adus - ma bazez pe constatari empirice, slava Domnului ca nu avem inca legea lui Plesoianu&Nicolae - donatii consistente ale romanilor pentru proiecte civice si jurnalistice independente. Nu vorbim de sponsorizari de la firme, ci de donatii recurente, sume mici, de la oamenii care incep sa constientize ca informatia curata si spiritul civic au nevoie de bani pentru a fi ocrotite si perpetuate.

Chiar daca ar pierde batalia de azi cu Dragnea & co (ceea ce sint convins ca nu se va intimpla), Romania are toate atuurile sa nu repete vreodata catastrofa politica din 2016.


















16689 vizualizari

  • +33 (43 voturi)    
    Desertul Preferat de Romani este Coliva (Miercuri, 20 decembrie 2017, 18:22)

    un domn [utilizator]

    Acum e Randul Colivei P$D, evident si Bufonilor Subordonati si Aliati P$D, Romani Luati Furculite Ruginite, ca deh cu durere e cea mai dulce Coliva!
    • +21 (25 voturi)    
      verdict (Miercuri, 20 decembrie 2017, 21:25)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Anticipatele nu mai sunt altenativa, ci datoria noastra ! Este imposibil ca dupa acest episod sa ramanem cu acelasi Parlament !
      • -1 (3 voturi)    
        Si ce te faci (Joi, 21 decembrie 2017, 11:31)

        DE:AD:BE:EF:CA:FE [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

        Daca la anticipate iese iar PSD-ul? Banuiesc ca in afara de a pleca nu mai exista nici o alta solutie. Inseamna ca Romania este un Titanic in care gaura a fost facute de Vasile, intentionat.
    • -4 (4 voturi)    
      Numai domn nu esti (Joi, 21 decembrie 2017, 12:42)

      DanielM65 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Ai auzit si tu "gluma" cu coliva si ti-a sunat bine.
      • +3 (3 voturi)    
        Tu cum preferi coliva? (Joi, 21 decembrie 2017, 14:55)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui DanielM65

        A ta ma refer , dulce? Sarata ?Amara?
        • -2 (2 voturi)    
          QED (Joi, 21 decembrie 2017, 15:19)

          DanielM65 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          numa' domn nu esti.
  • -56 (80 voturi)    
    no, hai! (Miercuri, 20 decembrie 2017, 18:32)

    El Ciupacabra [utilizator]

    noo, hai ca s-a cam fasait #rezistenta :) Ati esuat lamentabil in a oferi argumente credibile, v-ati scaldat in articole subiective, atacuri furibunde la persoana, incitari repetate la violente impotriva guvernului etc. Nu va mai crede nimeni si niciun om serios nu vrea sa ii fie asociata imaginea cu trupa celor cateva sute de fanatici care bat batrani pe strada in numele statului de drept. A facut PSD-ALDE un bine cu aceste modificari? Cu siguranta, unele sunt binevenite, sunt in acord cu deciziile CCR, cu cerintele europene samd. A bagat acolo mai mult sau mai putin la vedere niste "sparle" care sa ajute pe tovarasii aflati in nevoie? Cu siguranta, da. Numai ca in iuresul creat, in loc sa alegeti calea unor dezbateri calme, civilizate, cu argumente de drept, cu opozitie doar la ceea ce era cu adevarat rau si cu acceptarea a ce era benefic, asa cum ar fi fost normal, ati luat cea mai proasta dintre abordari care a decredibilizat tot demersul. Asa si cu madam Kovesi. Existenta DNA si lupta impotriva coruptiei este in sine un lucru bun. Dar cand pui un asemenea personaj la carma si tolerezi ani de zile de abuzuri din partea gastii Portocala & Co contaminezi intreaga institutie si decredibilizezi demersul. Paradoxal, gasesc o imensa vina #rezistentilor si adeptilor lor in afectarea DNA tocmai pentru modul extremist, irational, subiectiv, partinitor in care "sprjina lupta anticoruptie".
    • +19 (27 voturi)    
      bah baiatule (Miercuri, 20 decembrie 2017, 19:23)

      gogu_milogu [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

      stiu ca esti un trol nenorocit (ai mitraliera sau nu?!) si ca nu ar trebui sa ne coborom la nivelul tau dar.... pe undeva ma bucur ca exista oameni ca tine.... in felul asta invatam - dureros ce e drept - sa ne ferim de specimene si scursuri ca voi;
      a te feri de manipulare si fake news este o stiinta care acum 2 ani nici nu exista.... asa cum pana la #colectiv nu stiam ca nu e de ajuns sa iesi la vot din 4 in 4 ani ci ca in fiecare zi trebuie sa lupti si sa tii ochii deschisi ca nu cumva orice cretin ca tine sa isi faca meandrele;
      de asemenea am mai invatat ca faptul ca unii sunt alesi democratic prin "votul poporului" nu inseamna ca pot sa faca tot ce vor
      si am mai invatat ca poporul este cel suveran nu parlamentul
      deci....dupa cum vezi in secolul vitezei invatam repede ce trebuie invatat pentru a scapa de jigodii ca tine si ca cei pe care ii reprezintui
      Ah si mai e ceva.... am invatat ca ALDE-PSD trebuie citit in cheie inversata..... cand spuneti nu, e da si invers....
    • +12 (18 voturi)    
      nu propriilor puteri ...ci unor binevoitori (Miercuri, 20 decembrie 2017, 19:37)

      Michael_ [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

      "trupa celor cateva sute de fanatici care bat batrani pe strada in numele statului de drept."
      Multumesc de ...argumentare. Acum vedem ca brutele care au ajuns in varf nu isi datoreaza succesul propriilor puteri, ci unor binevoitori cu sufletul colcaind de grija pentru binele poporului.
      ...si ne fereste de potriveala de cuvinte a celui viclean !
      • +2 (6 voturi)    
        acum dansul care poate fi chiar POnta (Joi, 21 decembrie 2017, 9:44)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Michael_

        Dansul, comentatorul la care Dvs. ati comentat, poate fi incadrat intr-una din cele doua variante

        1. serveste cu mare drag cauza cea dreapta a celor de stanga - caci crede si nu cerceteaza prea atent sau este in slujba lor pentru ceva maruntis...

        2. asculta prea mult latrinele si nu prea intelege multe lucruri - nu ca nu ar dori, dar nu mai poate...

        daca aleg varianta 2 - ceea ce nu prea cred - atunci se verifica ceea ce sublinia in articol si CP - multi de abia acum sunt confruntati cu situatii absolut anormale si nu prea inteleg sau nu vor sa accepte ceea ce se intampla...

        cred ca mai merita insistat pentru cei care nu vor sa inteleaga - caci ei sunt multi...
    • +8 (16 voturi)    
      Cântă la altă masă. (Miercuri, 20 decembrie 2017, 19:38)

      ouyang [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

      Nu te ascultă nimeni.
    • +11 (19 voturi)    
      dezbatere calma (Miercuri, 20 decembrie 2017, 20:01)

      Michael_ [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

      " in loc sa alegeti calea unor dezbateri calme, civilizate, cu argumente de drept, "
      Dar argumentatia de mai jos - ati citit-o ? nu este calma ? nu este civilizata ?
      http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/amendamentele-din-comisia-iordache-pun-la-adapost-hoti-talhari-criminali-pedofili-studii-de-caz-prezentate-de-un-procuror-diicot-845927
      Amendamentele din Comisia Iordache pun la adapost hoti, talhari, criminali, pedofili.
      Studii de caz prezentate de un procuror DIICOT
      • 0 (2 voturi)    
        Un fals (Joi, 21 decembrie 2017, 12:03)

        unsimpluom123 [utilizator] i-a raspuns lui Michael_

        Scenariu 1 (fals):
        Si in amendament la Art. 223 aliniatul (2) apar infractiunile de vatamare corporala, viol, lipsire de libertate. Deci poate fi arestat preventiv. Art. 202 nu se schimba, deci pot fi dispuse masurile preventive pentru a "prevenirii savarsirea unei alte infractiuni".
        Mai mult noul amendament ii permite sa fie la audierile judecatorului de dreptul si libertati, nu la toate audierile, cum scrie digi (noul amendament este la art. 83 litera b1).
        Scenariu 2 (fals):
        Art. 143, aliniatul 4.1 (amendament nou): "Convorbirile, comunicările sau conversațiile interceptate şi înregistrate, care nu privesc fapta ce formează obiectul cercetării, care nu au legătură cu infracţiunea sau persoanele care fac obiectul cercetării ori care nu contribuie la identificarea ori localizarea persoanelor nu pot fi folosite sau ataşate la dosarul de urmărire penală." De aici este foarte clar, ca orice inregistrare care ajuta la identificare/localizare, poate fi folosit.
        Scenariul 3 (fals):
        Daca un procuror gaseste ceva ilegal, este obligat sa-l ridice (Art. 159 aliniatul (13)). El se sesizeaza din oficiu, si cere un nou mandat in legatura cu acea fapta. Daca sunt suspiciuni ca suspectul ar putea sterge dovezile, se dispune o perchezitie in mod exceptional, fara inmanarea noului mandat.
    • +14 (20 voturi)    
      domnu' Dragnea.. (Miercuri, 20 decembrie 2017, 20:15)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

      .. din greșeală ai scris commentul ăsta în lumea reală, nu în bizarro world, unde toate sunt invers :), unde tâlharii scriu ei înșiși codul penal :)))
    • +19 (25 voturi)    
      No,hai! (Miercuri, 20 decembrie 2017, 20:23)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

      Că n-ai înțeles nimica!
      Dacă directiva UE spune abc, iar tu iordache îi dai înainte cu a1, b1, c1, pe lângă subiect, ți se atrage atenția de n ori că nu este corect și în limitele rațiunii, nu este adevărat, dar tu nu și nu, că voi sunteți ăia care nu înțelegeți, că nu aveți pregătire (apropos, dreptul și doctoratul la Chișinău și Spiru Haret la ff, la distanță etc, sunt peste cele de la Sorbonna, Yale, Cambridge etc. ), ce îți mai rămâne de făcut? Americanii au o vrobă scrisă în Constituție, care le permite să iasă din casă când se întâmplă enormități de genul acesta!
      • +9 (13 voturi)    
        iar noi nu-l avem pe avram iancu (Joi, 21 decembrie 2017, 1:00)

        Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui dan63

        daca ai citi putin prin cartile de istorie ai vedea de ce se intimpla citeceva la mesele cinstite ale licuricilor, dar si mioritice. romanul refuza sa intre in politica, dar face politica de dimineata pina seara. fuga de responsabilitate si faptul ca a fura si sta cu cracii in sus e mai la indemina ne-a aruncat in ceea doar se repeta la romani. daca mai vorbim mult mai trec 30 ani. no hai...au si trecut deja....capisco?
        • +1 (5 voturi)    
          totusi... (Joi, 21 decembrie 2017, 9:59)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

          Intre licurici si mioritici este o mare diferenta - licuricii never give up - pe cand cei din partea locului au o resemnare care este celebra deja...

          In rest sunt in mare acord cu Dvs.

          Si mai este ceva - partidele sunt structuri obosite, consumate peste tot in lume, in toate tarile si de aceea se impune ceva nou. Ele se pot transforma, atunci cand mediul le permite, in mari grupuri infractionare organizate.

          Ceea ce i-a consumat cel mai mult a fost transparenta actelor decizionale care a fost posibila ca urmare a evolutiei tehnologiei, accesului facil la informatie.

          Daca luam in considerare si cresterea gradului de cunoastere/intelegere venite din partea publicului larg atunci intelegem de ce ceea ce isi imagina Dragnea nu se mai intampla sau are sanse din ce in ce mai mici de reusita.
    • +14 (22 voturi)    
      pfff (Miercuri, 20 decembrie 2017, 21:45)

      accen7 [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

      As vrea sa stau fata in fata cu tine , sa ma conving ca exista cu adevarat asa un om in tara asta..sa inteleg ca daca dispare PSD ul muriti de foame tu cu tot neamul tau.

      Dude, nici nu stiu ce sentimente am fata de tine, cum spune unul mai jos..un transplant de creier imi vine in minte momentan doar sa te ajut.
    • +1 (1 vot)    
      Ti-am mai spus sa nu mai iesi sa musti (Joi, 21 decembrie 2017, 15:50)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

      lumea fara aprobare scrisa.
      De ce tragi concluzii asa, pripite? Ai rabadare- se joaca inca, o sa vezi. Referitor la aspectul cu "nu va mai crede nimeni" nu sunt de acord cu tine, dar probabil ca faci prea cald in scorbura si de aici ti se trage. Se stie ca noi, bestiile avem nevoie de putina racoare ca sa gandim lucid. Vezi de ce eu aleg sa ies la aer curat in fiecare duminica si nu numai?

      Deci cum spuneam, te inseli amarnic - timpul lucreaza impotriva Ciumei si din ce in ce mai multi scrasnesc din dinti. Fie ca e vorba de ROBOR , fie ca se crucesc cand vad preturile crescand zi de zi in magazine, sunt convins ca tot mai multi se vor trezi la realitate.

      Nu cred ca vor iesi toti in piete dar usor, usor gasim metode sa ii cooptam in a realiza o opozitie "constructiva", cum va place voua sa-i spuneti.

      Ma gandesc ca macar de ii convingem ca atunci cand "combatantii" sunt prezenti pe teren (nu-i spunem camp de lupta ca nu e cazul), sa se gandeasca la ei si atunci FORTA va fi cu ei. Stii ce zic, te uiti la filme, asa-i?

      Sau sa impleteasca fulare groase, uite acu" in Februarie, pt ca se anunta vreme rea .


      Orice, NUMAI SA NU NE PIERDEM SPERANTA!...


      Acu ' te las, dar sa stii ca nu-ti merge...Ai suparat toate duhurile rele ... Auzi tu, sa iesi asa.. ca la hora...
  • +45 (53 voturi)    
    Nu avem dreptul să pierdem această luptă. (Miercuri, 20 decembrie 2017, 18:35)

    ouyang [utilizator]

    Nu ne vom întoarce în bezna minții. Ori ei, ori noi. Acum!
    • -20 (26 voturi)    
      #rezist-mai puteti? (Miercuri, 20 decembrie 2017, 22:05)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

      Am invins deja ,Polonia ,Ungaria ,Cehia sunt pe directia cea buna ,iesirea din UE .
      Polonia deja voteaza impotriva justitiei ,UE nu se opune pentru ca Ungaria are drept de veto si blocheaza amendarea Poloniei ,in acest moment UE e moarta si legata.
      Urmeaza sa votam legile ,UE nu poate face nimic.
      • +16 (20 voturi)    
        :) (Miercuri, 20 decembrie 2017, 22:49)

        uzu [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        pai esti prost sau doar te prefaci ? azi a zis la guvern ca fac metrou de la otopeni ... daca da UE bani :)
        ce dracu am avea noi de castigat daca iesim din UE ?
        ce drept de veto are ungaria ? ungaria urmeaza sa fie suspendata ca si polonia in curand.
      • +9 (13 voturi)    
        Tu esti prost ori nebun (Joi, 21 decembrie 2017, 0:40)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        Desi banuiesc ca postezi de la Tiraspol ca nu prea stii romaneste.
      • -2 (4 voturi)    
        de ce ti-ai luat minus? (Joi, 21 decembrie 2017, 9:36)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        ca doar ai spus adevarul, "Polonia deja voteaza impotriva justitiei "
      • +6 (8 voturi)    
        Măi, xanti! Tu ești cIordache (Joi, 21 decembrie 2017, 10:15)

        dcb [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        Credeai că nu te recunosc?!
  • +35 (51 voturi)    
    furie (Miercuri, 20 decembrie 2017, 18:40)

    amanda13 [utilizator]

    Plang citind articolul dvs. De furie, de neputinta, de disperare, de suparare, de speranta. Nici nu mai stiu cum sa imi controlez sau sa imi evaluez sentimentele citind stirile din tara. Voi acolo cum reusiti sa respirati?
    • +13 (17 voturi)    
      Mergi la proteste, (Miercuri, 20 decembrie 2017, 21:25)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      e singurul lucru care te face sa te simti mai bine.

      Asta si votul.
      • +7 (7 voturi)    
        nu pot (Joi, 21 decembrie 2017, 0:11)

        amanda13 [utilizator] i-a raspuns lui 2087

        locuiesc la mii de kilometri departare
    • +10 (12 voturi)    
      Furie (Joi, 21 decembrie 2017, 0:59)

      Grandgousier [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      Cand am sa votez...am sa apas mai tare pe stampila special pentru dumneavoastra, amanda13.Necazul este ca trebuie sa apas mai tare si pentru cumnata-miu si pentru cumnata-mea si pentru varu-miu si pentru vara-mea si pentru patru nepoti si o stranepoata...
  • +19 (29 voturi)    
    Pe carioca Dragnea L.N.nici macetele nu-l scot.... (Miercuri, 20 decembrie 2017, 18:44)

    Plagarus [utilizator]

    .......din jungla penala care-i sta in spate.
    Toader, Iordache,Nicolicea, Serban Nicolae vor da inapoi
    • +4 (4 voturi)    
      Nu pot sa inteleg (Joi, 21 decembrie 2017, 13:36)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Cum un tractorist repetent si multiplu penal a ajuns
      intr-o pozitie in care distruge Romania,impreuna cu o gasca de ticalosi bolsevici(noua nomenclatura).
      La aceasta "mareata" opera se inhama si omul
      Kremlinului Tradiceanu-Naraskin.Trebuie opriti cu orice pret!
      • +1 (1 vot)    
        Nu puteti sa intelegeti? Pai, sa va (Joi, 21 decembrie 2017, 16:02)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

        explic:
        Peste dorinta penalilor de a-si salva pielea s-a suprapus dorinta lui Cracanel de a-si recupera zona de influenta mostenita de la Tatucu''. Totul presarat cu megalomanie americana si birocratie europeana , si gata desertul.

        Scuze , stiu ca nu prea se cade sa glumesc cu chestii d'astea ', dar eu cred ca doar umorul ne poate tine lucizi - ca si pe vremea lui Ceasca.
  • +43 (51 voturi)    
    Nu trebuie iertati! (Miercuri, 20 decembrie 2017, 18:54)

    Habermas [utilizator]

    Acesti mafioti turbati sunt cel mai mare dusman pe care la avut Romania vreodata. Aceste hiene in stare de orice, deja au sarit la gatul Romaniei. Ori ii rupem noi pe ei, ori ei pe noi.
  • +39 (49 voturi)    
    Foarte bune comentariile. (Miercuri, 20 decembrie 2017, 18:58)

    Lim Vasy [utilizator]

    PSD si ALDE sunt total defazati fata de societate. Aveti dreptate, mai devreme sau mai tarziu vom scapa de ei. Imi doresc ca acel moment sa ne prinda pregatiti si sa avem ce pune in loc. Aviz USR, domnul Ciolos, Romania 100
    • +14 (18 voturi)    
      Dar.. (Miercuri, 20 decembrie 2017, 22:20)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Lim Vasy

      ... avem guvernul "daddy"... cu dihorel la justitie, cu tanti de la Videle, cu unsul pe pamant al KGB-ului la MAE, cu olguta, cu pop hopa-mitica/ nu se sparge/nu se strica, cu d'oaia, cu ursulina la Suceava-n parcarea prefecturii, cu ilan-ilan-ilan si asta e o onomatopee scoasa de un magarus vesel la chermeza partidului, cu misha ursuletul de la buget, cu PET cu energie - care a gestionat interesant incidentul de la Lupeni, cu fa, doina... cu marele crocodil de Braila...

      ... daddy s-a aliat cu 5% ALDE taricene... care troneaza si el la un pupitru...

      ... daddy da cu tifla cand e intrebat cat este ora in politica din decembrie 2017 sau in fostul lui judet, care l-a propulsat politic ca o catapulta... (v. anchetele facute de Rise Project).

      Ma intreb de ce avem un daddy.
  • +23 (31 voturi)    
    #rezist (Miercuri, 20 decembrie 2017, 18:58)

    Francisc 1 [utilizator]

    asta ne-a mai ramas !
    • -4 (12 voturi)    
      Da, (Miercuri, 20 decembrie 2017, 19:32)

      Romulanul [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      eu zic sa mai rezisti 3 ani, ca atat a mai ramas.
      • +1 (1 vot)    
        3 ani ? Un fleac (Joi, 21 decembrie 2017, 16:07)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Romulanul

        altii au rezista zeci de ani si nu si-au pierdut speranta...
  • +39 (51 voturi)    
    Nu mai fiti fraieri! Mergeti la vot! (Miercuri, 20 decembrie 2017, 19:02)

    2087 [utilizator]

    Asa s-a intamplat nenorocirea, n-ati fost la vot!

    Data viitoare, ca o fi anticipate, sau alegeri obisnuite, mergeti la vot, acum avem si USR - primul partid fara securistii care ne saboteaza tara de 27 de ani, deci nu puteti sa spuneti ca n-aveti ce vota.

    Ca sa fie libertate, mergeti la vot, altfel nu traiti in democratie, ci in dictatura PSDista.
    • +12 (16 voturi)    
      corect (Miercuri, 20 decembrie 2017, 21:27)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      Din pacate ne-au adus in punctul in care trebuie sa facem anticipate !
  • +13 (19 voturi)    
    Minunat articol (Miercuri, 20 decembrie 2017, 19:18)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Nu vreau sa vorbesc in numele altora, insa acest articol descrie perfect ce simt si ceea ce vad. Desi pretul platit momentan este mare, singura solutie pe care ne bazam foarte multi era seria de gesturi disperate analog Martea Neagra si OUG13, care sa ii forteze sa faca greseli.
    Desigur, nu s-a intamplat, iar pensionarea "magica" a judecatorilor din procesele importante aratau o reclama impecabila, marca Ariel pentru parlamentari.

    Dar am vazut ca imediat ce populatia si-a aratat sprijinul fata de PG si DNA, si-au scos asul din maneca: un cadou de Craciun pentru Dragnea. Dosarul Belina. Asta in tandem cu OLAF. Pentru ca CCR si-a dat seama ca nu mai are sens sa dea foc bibliei legislative pe care, poate, au jurat candva ca o vor respecta, au cedat si au cofnirmat ca Belina nu reprezinta conflict - dar inca sunt dezamagit de decizia OUG13.

    Totusi, incet, incet, isi sapa groapa.

    Acest repede-inainte nu are cum sa functioneze. Chiar daca se abzeaza pe faimoasele "5 minute" de intrat in vigoare, nu are cum sa scape de tot. Este prea mult. Iar societatea nu uita. Pot ei sa rescrie manualele pana maine. Viitorul suntem noi cu democratie si progres, nu Evul Mediu cu birocratie, comunism si populism.

    Poate nu vom mai fi iar 600.000. Sau poate vom fi. Dar semnalul de alarma este tras de un singur lucru: au fost proteste fie de cetateni, fie de sindicate, fie de politisiti, de angajati din spitale, indiferent, au fost prezenti poate cate 50, poate cate 100, poate cate 1000. Multi rad si spun ca eu un numar infim, dar aici conteaza calitatea, nu cantitatea. Eu nu cred ca pica bine la imagine cand cineva protesteaza saptamanal. Mai ales cand sunt atatia.

    Am senzatia ca mai este un dram de speranta. Nu stiu daca voi avea noroc si apuc sa vad asta, dar stiu sigur, chiar daca nu acum, chiar daca nu in zece ani, tot ne luam tara inapoi din mainile mafiotilor.
    Romania pare, pentru prima oara dupa atatia ani, cu adevarat unita si ma simt cu adevarat mandru ca sunt roman. Bravo!
  • -5 (9 voturi)    
    Furia (Miercuri, 20 decembrie 2017, 19:45)

    ipolitic [utilizator]

    sau "Funia...."?
    • 0 (0 voturi)    
      Corect, dar incomplet (Joi, 21 decembrie 2017, 18:44)

      tarabost [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      Funia lor.
  • -9 (21 voturi)    
    Lol (Miercuri, 20 decembrie 2017, 20:38)

    HP [utilizator]

    Nivelul de autism al "strazii", dar si al jurnalistilor sau politicienilor din opozitie, este incredibil.

    Puteti sa dati cu minusuri pana la loc comanda, nu-mi pasa nici cat negru sub unghie, dar inainte de a abera cu tolontisme de genul "miscari masive de strada", sau "proteste uriase", sau "miscari civice cu o forta incredibila", poate ar fi bine sa va mai numarati.

    Sau hai cu dusul rece:

    30.000 de oameni la un loc iarna asta. 200.000 iarna trecuta. Asta inmultit cu coeficientul de minciuna al televiziunilor, de in jur de 30%.

    Adica 0.001% din populatie.

    Sunteti masa neglijabila, bre.

    Protestati. Urlati ca fraierii catre o cladire goala, iar apoi va prosteste alde Craciun si Badita sa faceti 10km prin frig pana la alta cladire goala.

    Dar da, bravos. Aveti spirit civic. Inutililor.
    • +3 (5 voturi)    
      nu dau cu minus, dar pun o problema (Joi, 21 decembrie 2017, 11:39)

      TDB [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Daca tot esti matale asa tare la aritmetica, rezolva o problema simpla: populatia cu drept de vot a tarii, inmultita cu procentul de participare la vot, inmultit cu procentul castigat de psd+alde-ei? aveti "majoritate"?
      Inutililor!!! Masa neglijabila ce sunteti!! Si hotilor, ca sa nu uit!!!
      • +1 (1 vot)    
        Solutie (Sâmbătă, 23 decembrie 2017, 21:31)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui TDB

        Raspunde-ti singur la problema.

        Plusez cu o intrebare secundar: PNL si USR cat au luat, comparativ cu PSD+ALDE ?

        Dupa acelasi calcul.

        Hai sictir bre, lasa prosteala, ca nu merge.
    • 0 (2 voturi)    
      "dusul rece" de care zici are (Joi, 21 decembrie 2017, 16:15)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui HP

      rolul de a ne cali . Dar de ce te grabesti sa-ti trambitezi victoria? Rabdare si tutun... Nu aduce anul ce poate aduce ....clipa...

      Acum ia-o logic, sau increde-te in simturi, daca ai? Crezi ca putea sa fie asa simplu? Nu-i asa ca si la voi sunt din cei carora li se pare prea banal?

      Nu, dle ,nu s-a terminat ... D'abia incepe...
  • +11 (17 voturi)    
    Cand iti pierzi speranta, castigi luciditate. (Miercuri, 20 decembrie 2017, 20:54)

    Lespezi [utilizator]

    Asa ne spunea un profesor in facultate.

    Tot el ne indemna sa evaluam la rece toate situatiile disperate si sa luam decizii chirurgicale.

    Asta la ASE, dupa revolutie.
    Mai actual decat niciodata.
  • +1 (7 voturi)    
    Revolutie? (Miercuri, 20 decembrie 2017, 21:46)

    accen7 [utilizator]

    Ce spuneti, unde este limita totusi? Cat sa mai dai exemplu de om civilizat??..fara sa actionezi concret..
  • +13 (19 voturi)    
    Treziti-Va Romani ! (Miercuri, 20 decembrie 2017, 21:51)

    revolution2017 [utilizator]

    Suntem din nou ignorati si tratati cu dispret ! Ceea ce se intmpla in Parlament nu are nimic de-a face cu civilizatia sau cu democratia.
    Asistam la un act terorist impotriva statului de drept. Indivizii care l-au provocat, si-au pierdut dreptul de fi numiti romani. Si-au pierdut dreptul de a fi numiti oameni.
    Prerogativele constitutionale ale Presedintelui de comandant al armatei si presedinte CSAT ii dau dreptul de a actiona ferm si decisiv in restaurarea ordinii constitutionale. Noi, romanii suntem intr-un pericol imediat. Modificarile codului penal ar arunca in aer intreaga societate romaneasca, cu consecinte de neimaginat,
    Trebuie sa facem presiuni din interior si exterior pentru retragerea tuturor modificarolor la Legile Justitie si reluarea unor dezbateri reale si transparente !
    Intrarea in vigoare a modificarilo la legea penala ar anula orice demers legal de judecare a vinovatilor Revolutiei, Mineriadelor si al altor nelegiuiri
    pe care le-am trait in zbuciumata noastra istorie post-decembrista

    Scopul acestor indivizi este foarte clar: Protejarea infractorilor si inculpatilor politici si clientelari! Atacarea Statului de Drept si a Justitiei in primul rand!
    Sa facem front comun impotriva coruptiei si mai ales a coruptiei politice! Sa ne aparam democratia si libertatea castigate la Revolutie! Sa nu fim complici la jefuirea Romaniei !
    Altfel Democratia va disparea cu totul din Romania ! Alegerile anticipate sunt solutia altfel infractorii ne scot din UE !
    Strigatul nostru sa le dea fiori de groaza acestor politicieni de Ev Mediu!

    Sa iesim din nou in strada si sa ne strigam indignarea!
  • -1 (3 voturi)    
    nu. (Miercuri, 20 decembrie 2017, 22:46)

    uzu [utilizator]

    nu trece.
  • +9 (15 voturi)    
    Constatare (Miercuri, 20 decembrie 2017, 23:00)

    motanul_gri [utilizator]

    In ultimii ani, unii cetateni poate incepusera sa spere ca FSN-ul s-a schimbat cumva din anii `90 pana acum.

    Ceea ce s-a intamplat cu legile justitiei a spulberat insa orice urma de indoiala: urmasii actuali ai FSN sunt dinozauri din aceeasi specie ca aceia care au chemat minerii in 1990. De fapt, sunt tovarasi aidoma celor de dinainte de 1989, care au renuntat la comunism dar si-au pastrat ticalosia.
    • +2 (4 voturi)    
      ceva ii mentine totusi pe linia de plutire (Joi, 21 decembrie 2017, 10:17)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

      Ei sunt inca sustinuti de multi ca ei - uitati-va pe strada sa ii vedeti. Sunt din ce in ce mai multi si mai prostovani.

      Ei au creat un sistem clientelar care ii slujeste neconditionat - doua exemple: cel mai bun exemplu este actualul Ministru al Justitiei-dinozaur -slujitor- si al doilea exemplu este sistemul clientelar in judetul uitat de lume numit Teleorman. - raspund pentru ceea ce am scris.
  • -2 (10 voturi)    
    "o frana"? (Joi, 21 decembrie 2017, 0:40)

    revo [utilizator]

    "Replica ...venita de la Departamentul de Stat al SUA, a fost si ea o premiera si o frina in calea lor".
    Frana?! Ce a franat? Pe cine?
    Pantazi nu se simte bine deloc, e coplesit de stres. Daca asa arata o frana...
    Noi constatam ca ne indreptam in hau cu viteza maxima, pana la Craciun se va termina totul, iar Pantazi viseaza frane verzi pe pereti puse de americani!
    Apropo de cat de eficiente sunt franele: tocmai a aparut si un articol in care porcul bubos Toader zice ca el o revoca pe Kovesi, fata premiata de americanii care pun "frane"...

    "Chiar daca ar pierde batalia de azi cu Dragnea & co (ceea ce sint convins ca nu se va intimpla (ha? mai incape vreo indoiala?)), Romania are toate atuurile sa nu repete vreodata catastrofa politica din 2016". Poftim?!? Ma rog, poate ca are dreptate, nu se va mai repeta, pt. ca vom trai intr-o continua catastrofa.

    Nici nu mai comentez ce a zis de CCR - parte integranta a Mafiei.

    Societatea se transforma - dar in ce? Intr-o societate de pribegi, la concurenta cu sirienii.

    Toti PSD-istii vor scoaterea Romaniei din UE, vor coliziunea, o implora, o creeaza temeinic!

    Domnule Pantazi, a fost frumos cat a durat, nu avem cum sa va multumim pentru articolele pe care le-ati scris pana acum, ne-ati luminat si dat speranta atatia ani, acum s-a terminat, sunteti coplesit ca si noi de realitatea dura, e cazul sa luati o vacanta si apoi sa va ganditi incotro o apucati, sunteti tanar si destept, aveti sanse. Stiti ce fac rusii cu ziaristii incomozi si intr-acolo o luam.
    • 0 (2 voturi)    
      la misto scris??? (Joi, 21 decembrie 2017, 10:23)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Dar nu este mai bine sa plece Ei decat CP???
      Pot sa plece intr-o zona mai racoroasa zic io...
      Zic si io asa, intr-o doara.

      Acum nu stiu daca sfarsitul comentariului dvs. este cumva unul plin de amenintari dar stiu ca dracul nu este chiar asa de negru!
  • +10 (14 voturi)    
    anarhie in PSD? (Joi, 21 decembrie 2017, 0:53)

    287 [utilizator]

    Nu l-am mai vazut pe Dragnea de ceva vreme. Impresia mea este ca totul a inceput cu efortul lui pt propriul interes.
    Insa lucrurile au scapat de sub control, si toti penalii si mini/maxi baronii PSD si ALDE s-au folosit de ocazia asta ca sa se scape pe ei. Si pe toate neamurile si cunoscutii lor.
    Si cum toti din actualul Parlament au ceva schelete in dulap...plus obligatii post-electorale, iata-ne ajunsi aici.
    Dragnea nu trebuie sa scape, evident. Insa faptul ca se merge mai departe cat poate si-a dorit... inseamna ca orice penal(izabil) din lumea politica are influenta si audienta. Si efect.
    Eu vreau referendum pe legile justitiei. Daca se poate, indiferent de motivare. Si vreau alegeri anticipate, cu modificarea legii electorale (cine nu vine, sa primeasca amenda). Nu vreau modelul Polonia, Ungaria, pseudo-Rusia... vreau doar o tara pro-occidentala normala. Si nu vreau sa plec afara...de vreme ce am ales de mai multe ori sa raman.
    • +6 (8 voturi)    
      Dragnea? (Joi, 21 decembrie 2017, 1:59)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui 287

      Inca si mai mare decat vina pentru furtisagurile proprii, Dragnea poarta vina pentru faptul ca el a alcatuit listele pentru Parlament si ne-a procopsit cu atatia penali deputati si senatori. Poate ca aceasta vina nu este in codul penal si nu poate fi sanctionata in justitie decat in forme complicate tip atac la securitatea statului sau formare de grup infractional pentru subminarea statului, dar la felul cum intind coarda cei din Parlament s-ar putea sa nu mai conteze codul penal si sa se ajunga la forme de justitie revolutionara. Si zau ca nu va fi vina celor care vor actiona asupra persoanelor fizice ale politicienilor PSD-ALDE.
  • -7 (9 voturi)    
    cititi despre avram iancu si reveniti aici (Joi, 21 decembrie 2017, 1:01)

    Coco Whistle [utilizator]

    o sa vedeti de unde se 'miroase' treaba. ungurii sint nelinistiti again.
  • +2 (4 voturi)    
    cum sa-l treaca... (Joi, 21 decembrie 2017, 7:34)

    ...!?! [utilizator]

    exact asa cum trece elevul clasa si cum isi iau bac-ul liceenii...
    la fel cum isi iau studentii licentele sau cum isi dobandesc politrucii doctoratele...
  • +4 (6 voturi)    
    frica + furia, dar Presedintele cam tace/nu face (Joi, 21 decembrie 2017, 10:47)

    ..13 [utilizator]

    Da, politicienilor curupti le este din ce in ce mai frica si de aceea accelereaza modificarea bezmetica a legilor.
    Am scris politicieni - pentru ca nu sunt numai P$D+ ALDE, listaa este mai vasta - regrete pentru cei care au fost odata cineva si nu mai sunt...

    Frica a aparut numai dupa ce tehnologia a facut ca sa avem comunicare rapida, aproape in timp real - si de aceea parlamentarii se tem.

    Furia a aparut numai dupa ce cetatenii au inceput sa inteleaga ceea ce se petrece - a trecut ceva timp si inca raman lucruri neintelese sau partial cunoscute/patrunse.

    exista un om asupra tuturor care poate rezolva situatia.

    Dar m-a dezamagit - i-am scris un mesaj, atat cat m-am priceput - de ziua Constituiei. M-a dezamagit cand a spus ca nu exista mesaje care sa il indemne sa actioneze si sa vorbeasca mai des - evident cred ca nu sunt numai io care il impinge, ci si altii.

    Daca ambasadorii au ciocanit la usa Ministrului Justitie de ce un Presedinte nu cheama la dialog partile implicate in modificarile legislative din ultima perioada: Ministrul Justiei, PM, Sefii celor doua camere Parlamentare.

    Gesturi simple, firesti ar arata oamenilor ca Presedintele intelege ce se intampla, ca ii pasa si ca ia masuri pentru a respinge iesirile in decor ale parlamentarilor si ale Gubernului.

    Pot sa il asigur pe Presedinte ca nu mai securitatea, respectiv 2% din PIB, este o tinta de urmarit ci si satisfactia romanilor de a trai intr-o tara in care incepe sa apara prosperitatea si dezvoltarea se consolideaza este importanta, poate sa fie chiar mai importante aceste ultime prioritati pentru ca o tara puternica in interior se poate apara mai bine si mai eficient.

    Dar nu, Presedintele cam Tace!
    In ciuda furiei manifestate de unii si unor mesaje

    Ce pot sa inteleg din aceasta atitudine?
    Ca este un Presedinte slab - istoria o sa il judece mai bine si intr-un context mai larg.

    Da, oamenii raman furiosi si vor pune presiune pe Parlament, Gubern si Presedinte atat cat vor putea, dar puterea...
  • +5 (9 voturi)    
    simt cum creste ura in mine (Joi, 21 decembrie 2017, 11:04)

    lp [utilizator]

    a trecut de nervi, oarecare intelegere, impresia ca sunt doar redusi. a trecut cu mult
  • +6 (6 voturi)    
    Vă dau dreptate, domnule Pantazi, (Joi, 21 decembrie 2017, 12:19)

    Leul in iarna [utilizator]

    cu singurul amendament că nu e sigur că PSD-ALDE își alienează votanții... Cea mai mare parte din votanții lor sunt mult prea săraci, prea neștiutori și prea dependenți de primari, de polițistul satului, de preot... Care la rândul lor sunt dependenți de cei de deasupra lor... Și sunt al naibii de mulți... Și conștiincioși la vot... Mie mi-e teamă în acest moment de anticipate și de referendum...
  • +2 (4 voturi)    
    Fii sigur (Joi, 21 decembrie 2017, 12:37)

    DanielM65 [utilizator]

    "de constiinta ca fac o ticalosie (da, multi stiu perfect ce fac)"
    Sper ca nu vorbesti de constiinta morala. Stiu ce fac si o fac fara remuscari. Senin.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version