Se ridica Iohannis la inaltimea momentului?

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 5 noiembrie 2015, 16:37 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Aceasta intrebare devine mai importanta decat am crede. Presedintele Klaus Iohannis a ramas ultimul reper de credibilitate, cu toate stangaciile, ezitarile si rateurile sale colosale in momente cheie. In jurul lui, se intinde un desert de ruine si scrum. Credibilitatea partidelor s-a prabusit dramatic, guvernul Ponta a cazut, in timp ce jumatate din liderii partidului sau trec pe la DNA. Ar fi stupid ca tocmai PNL sa revendice azi guvernarea. Variantele PSD pentru functia de premier arata una mai nefericita ca alta, daca numele vehiculate sunt reale: Vasile Dancu, George Maior, Valeriu Zgonea.

Klaus Iohannis nu pare sa aiba in mod realist decat optiunea unui guvern de tehnocrati, sustinut de toate partidele ca solutie de avarie pana la alegeri. Am mai spus-o si o repet: este o solutie nefericita, insa toate celelalte arata infinit mai prost.  Un guvern tehnocrat nu are forta, nici capacitatea de a asuma proiecte majore. Acest guvern va putea insa gestiona treburile tarii pentru a evita escaladarea tensiunii sociale.

Orice candidat din interiorul partidelor propus acum va intarata si mai mult strada si ar echivala cu un gest de sfidare, oricat de rezonabil ar suna numele propus. Din numele din lista PSD, cel mai intens se vehiculeaza numele lui Vasile Dancu.

Pe de alta parte, Klaus Iohannis a promis in campanie ca-l va nominaliza premier pe Catalin Predoiu. Se vede silit de imprejurari sa-si incalce cuvantul dat. Daca o face acum, va fi asociat cu ultimul politruc, specie atat de urata azi de protestatarii iesiti pe strazile marilor orase ale Romaniei.

Prin urmare, presedintele Iohannis nu ara alta optiune decat sa se uite in afara partidelor. Aici cativa l-au refuzat politicos chiar inainte de iesirea oamenilor pe strazi. Prin urmare, daca in conditii de acalmie i-a fost dificil sa convinga pe cineva din afara partidelor sa gestioneze tara pana in 2016, cu atat mai dificil s-ar putea sa-i fie acum.

Pasul facut catre societatea civila reprezinta o miscare buna, dar ar fi pacat sa ramana un gest formal. Promisiunea ca va tine cont de vocea strazii trebuie sa se regaseasca in lista viitorului cabinet.

Nu este un moment usor. De trei zile, mandatul de presedinte spectator al presedintelui Klaus Iohannis s-a incheiat.
Epoca de autism si detasare in raport cu activitatea guvernului nu mai poate nici ea continua. Asteptarile publicului sunt imense. Presedintele Klaus Iohannis trebuie sa joace de aici inainte un rol mult mai activ decat in trecut daca nu doreste sa devina intr-un timp relativ scurt urmatoarea tinta a strazii.

Nu mai poate accepta jumatati de  masura, nume compromise sau politruci intr-un viitor guvern cu scuza ca nu doreste sa interfereze cu vointa partidelor. Nu mai poate lasa formarea cabinetului exclusiv pe seama premierului desemnat fara sa-si exercite rolul de cenzor conferit de Constitutie, daca va fi cazul, desigur.

Presedintele Klaus Iohannis va raspunde inclusiv el de performanta viitorului Guvern. Prin urmare, vrand, nevrand, seful statului se vede silit sa devina mai jucator decat si-ar dori. Guvernul Ponta l-a mostenit de la Traian Basescu. Viitorul guvern si-l ia pe semnatura. Doua articole din Constitutie il responsabilizeaza la maxim pe seful statului in momentul formarii viitorului Guvern.
  • Articolul 85 - (1) Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru şi numeşte Guvernul pe baza votului de încredere acordat de Parlament.
  • Articolul 103 - (1) Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru, în urma consultării partidului care are majoritatea absolută în Parlament ori, dacă nu există o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate în Parlament.
Prestatia presedintelui Iohannis dupa incendiu a dezamagit pe multi, pozele cu nuntasii in plin doliu national la fel, discursul de miercuri seara in care a facut un rezumat sec al evenimentelor i-a dezumflat pe cei care asteptau ceva mai multe de la seful statului. In fine, disponibilitatea lui de a negocia cu unul ca Gabriel Oprea inainte ca liderul UNPR sa devina complet indezirabil a descumpanit, ei bine toate acestea la un loc reprezinta tot atatea bile negre adunate deja in contul presedintelui Iohannis.

Acum se afla in fata unui moment hotarator atat pentru cariera sa, cat si pentru destinul Romaniei. De modul cum va iesi din aceasta criza politica si sociala majora. Vlad Mixich a inventariat cel putin patru conditii minimale, de maxim bun simt, asteptate de orice om revoltat de modul cum a fost condusa Romania.

Un bun amic ne sugereaza sa aruncam o privire la noul guvern canadian (de stanga, anuntat chiar ieri, 4 noiembrie) si ne aminteste de un principiului simplu, aproape intotdeauna incalcat la formarea fiecarui guvern in Romania: omul potrivit la locul potrivit. Orice se poate reprosa noului guvern candadian, numai ca n-a cautat omeni adecvati cu functia nu.

Minister of Health is a doctor.
Minister of Transport is an astronaut.
Minister of National Defence is a Sikh Veteran.
Minister of Youth is under the age of 45.
Minister of Agriculture and Agri-Food is a former farmer.
Minister of Public Safety and Emergency Preparedness was a Scout.
Minister of Innovation, Science and Economic Development was a financial analyst.
Minister of Finance is a successful businessman.
Minister of Justice was a crown prosecutor and is a First Nations leader.
Minister of Sport, and Persons with Disabilities is a visually impaired Paralympian.
Minister of Fisheries and Oceans, and Canadian Coastguard is Inuit.
Minister of Science is a medical geographer with a PhD.
New titles include
Immigration, Citizenship and REFUGEES.
Environment and CLIMATE CHANGE
There are scientists in the cabinet, and it is made up of 50% women.

Din programul de guvernare al viitorul guvern de la Bucuresti nu poate lipsi insa ridicarea standardelor de integritate si asumarea clara a unor principii: la inceperea urmaririi penale ministrul sau premierul a plecat din functie, orice forma de abuz de functie (care poate imbraca forme nepenale) se sanctioneza cu demitere, risipa si dispretul fata de cum se cheltuiesc banii publici la fel. Pe scurt, viitorul premierul propus de presedinte ar trebui sa impuna, pe langa un program de guvernare, si un tip de comportament in antiteza totala cu ciocoismul si aroganta de pana acum.

Atat presedintele Iohanis, cat si premierul pe care si-l va lua pe semnatura au in fata un public care s-a trezit. Acesta nu mai poate fi prostit cu manipularile tv clasice, nici nu mai pare dispus sa taca si sa inghita. Oamenii au exersat mobilizarea, solidaritatea in fata abuzului si nenorocirilor generate de proasta guvernare, locala sau centrala, au prins gustul sangelui si au vazut ca se poate.

De acum incolo, schimbarea unui guvern sub presiunea strazii se va produce mult mai usor si mai repede. Societatea s-a maturizat, a devenit mai constienta de rolul institutiilor, de faptul ca o guvernare corupta si incompetenta poate sa ucida etc.
Vremea premierilor care duceau pana la capat un ciclu electoral cu toate ca guvernarea lor era un dezastru a cam trecut.

A inteles oare presedintele Iohannis toate acestea? Se va ridica la inaltimea momentului sau va lasa partidele sa se descurce cum pot lasand totul pe seama lor?


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















31900 vizualizari

  • -73 (81 voturi)    
    RUSINE STRAZII (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:46)

    Facem jocul Rusiei [anonim]

    Mama Rusie isi freaca mainele de ce se intampla cu aceste proteste. Gata protestul trebuie sa se incheie, sunt chestii mai mari in joc, securitatea nationala trebuie sa aiba prioritate. Care continuati sa stati in strada sunteti anti-romani si pro Rusi sa fie clar. Nu inteleg ce nu se da ordine la jandarmerie sa intervina in forta.

    Cu astia trebuie procedat exact ca la acel protest din America we are the 99 %, o mana de comunisti, anarhisti care risca sa puna tara asta vulnerabila la rusi. Cred ca Putin rade acuma si se distreaza. O singura solutie: Jandarmeria cu bastoane.
    • +41 (47 voturi)    
      Iliescu, tu esti ? (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:31)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Facem jocul Rusiei

      Dispari unde ti-e locul, in negura istoriei !
      Vrei bastoane ? Da-ti-le singur pe spinare!
      • +5 (21 voturi)    
        Iohannis (Joi, 5 noiembrie 2015, 19:57)

        MPop [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        Tare as vrea sa cred ca sa trezit...dar tare ma tem (dupa prestanta de pana acum) ca functia asta e mult prea mult pentru el.

        Iohannis si-a pus singur piedica. De aproape un an de zile avea toate parghiile necesare (sa iasa la pupitru, sa condamne vehement, sa ceara demisii, sa nu mai coopereze cu cei acuzati ba de coruptie, ba de plagiat...etc) sa il schimbe pe Ponta si sa faca o schimbare reala in Romania.

        In schimb...pas cu pas...sa impiedicat singur pana ca norocul societatea romaneasca sa trezit.

        P.S. CRMS din greseala ti-am dat minus, dar meriti 10 plusuri :)
        • 0 (4 voturi)    
          cred ca ne-am obisnuit cu berea, micii si Basescu (Vineri, 6 noiembrie 2015, 8:26)

          Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui MPop

          Cred ca ne-am obisnuit cu berea, micii si Basescu prea mult, adica cu scandal si matza pe tzambal !!

          Prefer UN OM CINSTIT si INCORUPTIBIL precum dl Klaus Iohannis intotdeauna contra chiar si a unui Basescu !

          In plus a unui om CULT care vorbeste FOARTE BINE, FOARTE FLUENT limba engleza si limba germana si care da incredere Romaniei pe SCENA EXTERNA !

          Sa nu uitam ca pestele de la cap se impute, si faptul ca avem un presedinte CINSTIT si care nu permite coruptia in Administratia prezidentiala si nici nu face targuri (cum mai facea Basescu) si nici nu acopera persoane (cum facea Basescu cu Udrea !!) este un LUCRU NORMAL si EXCELENT !

          Eu zic ca dl Klaus Iohannis se ridica la nivelul la care trebuie cu brio !

          Cine vrea scandal si sange sa dea la antena 3 si alte latrine.
          • +1 (1 vot)    
            Descentralizarea (Vineri, 6 noiembrie 2015, 14:39)

            arminius1 [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

            Descentralizarea a fost cam peste tot uitata.
        • +3 (3 voturi)    
          presedinte (Vineri, 6 noiembrie 2015, 9:41)

          rexulet [utilizator] i-a raspuns lui MPop

          Domnule inteligenta sclipitoare, spune-ne si noua ce parghii are presedintele intr-o tara semiprezidentiala sa demita un prim ministru ?
          Mai bine te-ai intreba de ce parlamentul ii apara pe parlamentarii banuiti de coruptie sau de ce acei prlamentari nu renunta la mandat si sa se apere ca orice om obisnuit in instanta ?
          De ce nu s-au construit nici un KM de autostrada in ultimii 3 ani, de ce la toate obiectivele ce se construiesc se depasesc cu mult atat termenele de predare cat si preturile de realizare al obiectivului. Pana la presedinte sunt mult mai multe lucruri de rezolvat in viata de zi cu zi care ne afecteaza mult mai mult.
      • +11 (15 voturi)    
        Iohannis, here is your homework. (Joi, 5 noiembrie 2015, 21:49)

        Daniel G. [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        Într-o singură zi se pot adopta: legea care să stabilească numărul parlamentarilor la 300, legea prin care alegerea primarilor şi preşedinţilor CJ se face în două tururi de scrutin, legea pentru introducerea votului la distanță pentru diaspora, la toate tipurile de alegeri.
        Odată adoptate toate acestea, poate fi declanșată procedura constituțională rapidă de dizolvare a Parlamentului, prin respingerea a două solicitări de învestitură a unui Guvern. Și apoi să fie organizate alegeri anticipate.
        • +4 (12 voturi)    
          Bati campii! Nu se poate intr-o zi! (Joi, 5 noiembrie 2015, 23:44)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Daniel G.

          Doar daca vrea PSD, care nu vrea. Mai adauga limitarea alegerilor primarilor, parlamentarilor, presedintilor de CJ la doar doua mandate, fara imunitate tuturor parlamentarilor, confiscarea tuturor averilor daca sunt ilicite.
          Numai ca Iohannis nu poate. E slab, extrem de slab ca politician. Functia de primar era apogeul normalitatii sale...
          • +1 (1 vot)    
            Totusi ... (Vineri, 6 noiembrie 2015, 10:23)

            Diletant [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            ... ar trebui sa se poata face ceva, din moment ce Parlamentul functioneaza neconstitutiona!

            http://www.romanialibera.ro/politica/institutii/curtea-constitutionala--romanii-au-cerut-300-de-parlamentari--a-fost-incalcata-vointa-poporului-287311
        • +1 (1 vot)    
          nu lege, ci in constitutie (Vineri, 6 noiembrie 2015, 10:30)

          a [anonim] i-a raspuns lui Daniel G.

          Legea o schimba cand vor muschii lor. Constitutia este cea care nu poate fi schimbata decat prin votul populatiei.
    • +6 (16 voturi)    
      Perversitatea mujicilor (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:57)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Facem jocul Rusiei

      Rusii au multi oameni crescuti din timp prin universitatile romanesti. Evident ca se amesteca si ei in multime. Dar n-ai ce face, pina una alta ii tinem pe linga noi.
      • -1 (3 voturi)    
        sunt convins ca ai dreptate! (Vineri, 6 noiembrie 2015, 9:16)

        Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        Potestatatrii nu sunt o masa unitara, sunt diferiti si au revredicari diverse, dar da, chiar si kla un protest stict concentrat pe o anumita tema, este imposibil sa nu fie infliltrati si agenti de-ai Kremlinului!
        O societate democratica trebuie sa ii tolereze, atat vreme cat nu si dau aram pe fata, precum mazeta, echidistantul sau acum cel care semneaza (ironie sau sinceritate excesiva?!) "facem jocul rusiei"!
    • +12 (22 voturi)    
      Mai are partidul bani să vă plăteasca (Joi, 5 noiembrie 2015, 18:24)

      Mustata lui Dragnea [anonim] i-a raspuns lui Facem jocul Rusiei

      sau postati pe datorie ?
      Am să te contrazic chiar daca stiu că imi bat capul de pomana cu un postac de doi.....stai asa , două ruble mai degraba .
      Rusia isi poate lua adio , poporul român luptă in strada pentru valori europene , nu bolsevice , protestul trebuie să continuie tocmai pentru ca România să-si intăreasca siguranta nationala , in strada sunt adevăratii români..........băi , stai asa ......dă-te dracqu de postac , tu esti tocmai pe invers ( nu sexual ) , du-te si fă-i igiena anala lui putin .
      • +1 (1 vot)    
        eu am renuntat de mult (Vineri, 6 noiembrie 2015, 9:17)

        Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui Mustata lui Dragnea

        Eu am renuntat de mult sa "discut" cu postacii adepti ilici sau platiti direct de la Kremlin, si oricum nu are sens sa dezbati idei cu acestia, ei nu isi fac decat meseria, isi indeplinesc functia pentru care au fost platiti!
      • +1 (1 vot)    
        Doua copieci, asta e diviziunea rublei. (Vineri, 6 noiembrie 2015, 9:58)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Mustata lui Dragnea

        Asta ca sa adaptam expresia "de doi bani" referitor la valoare din limba romana. Nu "de doi lei" cum se tot repeta in ultima vreme.
  • +37 (41 voturi)    
    Valeriu Zgonea? (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:53)

    Martinezu [utilizator]

    Nu pot sa cred ca a fost mentionat in vreun context Valeriu Zgonea pentru functia de premier.
    Mai degraba as crede ca au propus femeia de servici de la sediul PSD.
    Ar fi o alegere oricum mai inteleapta.
    Ii tin pumnii lui Johanis, are o sansa unica sa dovedeasca ca e mai mult decit un ficus.
  • +19 (29 voturi)    
    De condamnat... (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:03)

    Johanis [utilizator]

    ar fi pentru ca nu-si asuma, nu are c...ie, nu e cum a fost Base, mai dur, mai bataios, mai pentru noi.
    L-am invitat in piata, sa vedem daca vine.

    Invitam, de asemenea, pe toti nemultumitii declarati de-a lungul timpului, oameni cunoscuti care pot strange in jurul lor multimea. Ma refer aici la
    Tudor Chirila
    Stefan Banica
    Moise Guran

    Pentru ca din strada sa se ridice o formatuine politica, care sa conteze pe viitor, este nevoie de organizare, de microfon, de lideri, in caz contrar, totul va fi fara rost. Vin altii mai rau decat cei ce pleaca.
    Trebuie sa iasa in fata intelectuali, profesori, medici, finantisti. Cei ce-au fost manjiti cu functii la stat si salarii babane nu vor iesi niciodata. Astia regreta PSD-ul.

    Presedintele trebuie sa faca mai mult, sa-si aduca aminte ca tot strada la adus la Cotroceni.
    • +2 (12 voturi)    
      Basescu? (Joi, 5 noiembrie 2015, 22:19)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      El l-a numit pe Ponta primministru si ne-a cerut sa o votam pe Udrea presedinte.

      Stefan Banica?

      De ce nu Arsinel sau poate Romică Ţociu şi Cornel Palade, ca sa fie echipa.

      Si cati ti-au dat plusuri, e incredibil!
      • +1 (5 voturi)    
        Basescu .... (Vineri, 6 noiembrie 2015, 10:39)

        Diletant [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        ... ar fi foarte potrivit acum!
        Oricate competente, oricata daruire, ar avea un om absolut nou, il ighite SISTEMUL cu fulgi cu tot. Sa ne amintim de Constantinescu si sa nu uitam ca sistemul e doar usor zgaltait, dar e acolo si a inceput deja sa-si liga ranile. Se va replia curand daca nu ne miscam repede.
        E nevoie de un om care cunoaste sistemul si care are curajul sa-l infrunte. Nu negati tot ce a facut Basescu pentru tara asta. Toti gresim cand e vorba sa evaluam oamenii. ... Mai ales cand sunt foarte putini cei care iti sunt aproape. Au fost ani lungi cand Basescu s-a luptat de unul singur cu sistemul si trebuie sa recunoastem ca daca nu era el, justitia asta asa cum e ea ar fi fost aservita politicului ca pe vremea lui Nastase. Ca sa nu mai zic, ca in acest vid de putere exista o sansa mare ca o "securitate" asemanatoare cu cea de pe vremea lui Ceausescu sa preia puterea si atunci ... nu vreau sa mai povestesc ... dar e posibil sa devina imposibila orice mobilizare pe facebook si orice alta clipoceala. Nu te joci cu astia din umbra. Sunt bine organizati.
        • -1 (3 voturi)    
          Jocul din umbra (Vineri, 6 noiembrie 2015, 12:02)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Diletant

          "Ca sa nu mai zic, ca in acest vid de putere exista o sansa mare ca o "securitate" asemanatoare cu cea de pe vremea lui Ceausescu sa preia puterea si atunci ... "

          Noi suntem pe planuri total diferite. Eu cred ca securitatea (fara ghilimele) este inca acolo, nu are de ce sa preia.

          Ministerul Opresiunii populatiei (Securitatea) de pe vremea comunismului a dat oamenii care au pus mana pe putere si si-au promovat rebedeniile pe toate posturile posibile.
          Basescu este un reprezentant de seama al acestui sistem, iar minionii lui (a la Udrea) sunt cel putin la fel de corupti si perversi ca ai PSDului.

          Istoria comuna a 90% din clasa politica este: FSN, Securitatea, distrugerea economiei romanesti, furtul banului public, a fondurilor securitatii, masoneria, masina de propaganda a la KGB, etc.

          Solutia Basescu este un esec. El a dat din nou puteri nelimitate securitatii cand guverna cu Tariceanu prim ministru, iar liberalii au incercat sa opuna o umila rezistenta atunci. E clar acum de ce.
          Iar oamenii promovati de el...
        • -1 (5 voturi)    
          mostenirea basescu este marlania (Vineri, 6 noiembrie 2015, 12:12)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Diletant

          Legi pentru tigani si camatari, imprumuturi fmi fara limite, copchii bagati in structuri, mosii facute din pozitie de decizie, amante intretinute prin posturi importante in guvern, folosirea justitiei si serviciilor pe post de arme impotriva adversarilor politici, injurii, alcool la volan, prostie, falimente, reduceri salariale, desfiintari, NICIODATA un procent in plus in balanta pib-lui, NICIODATA un procent cu doua cifre din banii nerambursabili de la UE, incercarea disperata de a vinde cuprul si aurul din pamant pe 300 de salarii oferite 5-6 ani si altele.
          cu toate acestea, dupa tine, PMP si basescu sunt solutia. Sunt sigur ca ai toate interesele sa iesi in strada, dar interesele tale nu au legatura cu ale celorlalti.
      • +1 (3 voturi)    
        Esti in eroare. (Vineri, 6 noiembrie 2015, 10:55)

        Johanis [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        Stefan Banica, daca ai servit vreun concert de Craciun, si-a manifestat deseori nemultumirea fata de cei care ne conduc. Si ar trebui s-o faca si acum.

        Arsinel a primit un rinichi fara sa faca vreo ora de dializa. Prietenul lui Rares Bogdan, medicul Lucan, clujean si el, un mare profesor in transplant renal, mare SPAGAR, ar trebui un pic anchetat. Transplantul in Romania, dializa si tot ce presupune acest proces, sunt TUNURI FINANCIARE pe seama bolnavilor.

        Revenind la ale noastre, daca vrei, iti dau plusurile primite, poate asa iti mai trece mirarea.
        • -1 (3 voturi)    
          Hmm (Vineri, 6 noiembrie 2015, 11:54)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

          era o ironie cu Arsinel.

          Sa impingi in fata artisti mediocrii doar pentru ca sunt cunoscuti e o prostie imensa din punctul meu de vedere.

          Cat despre 'solutia' Basescu... nu am ce sa zic, sunt convins ca nu are nici o sansa sa se infinga iar la putere.
          • 0 (2 voturi)    
            alta eroare. (Vineri, 6 noiembrie 2015, 14:49)

            Johanis [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

            eu n-am sustinut ca banica trebuie sa conduca tara, ci doar ca oameni ca el, cunoscuti si impotriva sistemului, pot scoate mai multi oameni in strada. mesajele transmise de catre ei pot ajunge mai usor la mase.
            atat.
  • -2 (10 voturi)    
    Dece nu un premier european (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:06)

    mucenic [anonim]

    istoria tarii ne reaminteste ca, acum mai mult de un secol, cand tara s-a aflat la aceeasi rascruce de eveniment sociale, l-a chemat pe regale Carol sa guverneze. A fost o decizie extraordinara. Dece nu poate fi facuta si acuma? O ideie asimetrica e drept, daca insa nu sant argumente corecte impotriva ei, e cea mai buna.
    • 0 (14 voturi)    
      CUM A GUVERNAT (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:48)

      max [anonim] i-a raspuns lui mucenic

      tata ce a facut regele Carol? De bine ce a guvernat ca premiu in 1907 a facut o baie in singele a 11 mii tarani.Cada(cimitirele) a avut grija sa i-o (le) umple un alt mare patriot(criminal) Averescu.Asta a fost cea mai mare isprava a lui carol.
  • 0 (14 voturi)    
    Prea mulți (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:08)

    VaxXXL [anonim]

    îi dau clanță președintelui, sper să le dea și el clasă .
    Că poate.
    • +12 (24 voturi)    
      ... (Joi, 5 noiembrie 2015, 18:14)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui VaxXXL

      Are posibilitatea, dar nu poate. E Iohannis, nu Basescu. Abilitatea lui de politician este zero.
      • +3 (3 voturi)    
        corect ! (Vineri, 6 noiembrie 2015, 10:53)

        dana eugenia [anonim] i-a raspuns lui Tomis

        caci - dupa cum bine spunea cineva intr-un comentariu de mai sus - apogeul lucrului bine facut a fost la nivelul de primar Sibiu ... politica MARE il depaseste ...
        nu e nici la glezna lu' base

        pentru anti-basisti: comparati perioadele iliescu - constantinescu-basescu-oha si apoi deschideti gura :)
  • +13 (31 voturi)    
    Raspuns: (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:10)

    Diletant [utilizator]

    Nu cred!
    Presedentia e o palarie mult prea mare pentru el si ma intreb cum de atata lume nu-si da seama!
    A fost ales doar ca "raul cel mai mic"!
    Pare mereu o papusa dezarticulata trasa de sfori!
    Problema mare e cine sunt sforarii!
    Serviciile, cumva? ... Ma rog ... ale noastre sau ale altora? ... Narcisismul personal? ...Nu stiu!
    N-am nici o incredere in omul asta!
    • +1 (1 vot)    
      nu stiu de incredere (Vineri, 6 noiembrie 2015, 9:21)

      Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui Diletant

      Ma tem ca nu se va ridica la inaltimea situatiei .

      nu stiu de "incredere", dar vreau sa reamintesc ca nu putem spune ca in noiembrie am facut o algere gresita, alternativa ar fi fost ca Tonta sa ajunga Presedinte, iar pedesereul ar fi detinut nu doar majoritatea parlementara, ci TOATA putere in Stat!
      Credeti ca era mai bine?
  • -21 (31 voturi)    
    sa n-aveti niciun dubiu (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:15)

    Metusala [utilizator]

    pana acum e singurul presedinte roman care s-a ridcat la inaltimea functiei, doar Constatinescu s-a mai apropiat oarecum.
    • +21 (23 voturi)    
      Glumiti? (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:30)

      Diletant [utilizator] i-a raspuns lui Metusala

      ... Constantinescu cel infrant de sistem? ...
    • +3 (3 voturi)    
      apecial pentru metusala: (Vineri, 6 noiembrie 2015, 10:55)

      dana eugenia [anonim] i-a raspuns lui Metusala

      bula la scoala, primeste tema sa descrie caracteristicile presedintilor romaniei.
      prezentarea de a doua zi:
      - iliescu a dovedit cum NU trebuie sa fie un presedinte
      - constantinescu a dovedit ca ORICINE poate ajunge presedinte
      - basescu a dovedit CUM TREBUIE SA FIE un presedinte
      - iohannis a dovedit ca NU AVEM NEVOIE de un presedinte

      ura si la gara :)
  • 0 (24 voturi)    
    eheee (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:17)

    jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator]

    a fost Iohannis spectator doar in mintea ta de acoperit. nu vei reusi sa ii pui eticheta asta oricat de mult vei incerca. spectatorii Antenei 3 nu te citesc, iar ceilalti sunt prea destepti pentru mizeriile astea, tu om mic ce esti!
  • +7 (23 voturi)    
    Sint pesimist (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:19)

    Cuca [utilizator]

    Nu, societatea nu s-a trezit. Este o rabufnire de nefericire, de nemultumire, de frustrare. In plus, este numai o manifestare a UNEI parti a societatii. Majoritatea.... Chiar si printre oamenii cumsecade, de la care as putea avea pretentii, aud ocazional remarci de genul "Ce bun era Ponta, ca ne-a dat... si ne-a marit... si era si baiat dragut, si cuminte, cu nevasta frumoasa, copii, familist, om bun, nu ca si chiorul ala, cine stie pe unde a umblat ala, prin cate porturi a fost, si ce a facut, cind il astepta nevasta acasa..."

    Cred ca sinteti visatori. Dupa aceasta "trezire" de scurta durata va urma, din nou, adormirea. Si vom indura in continuare....
    • +7 (11 voturi)    
      Te contrazic (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:52)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

      esti un realist.
  • 0 (16 voturi)    
    da, va fi la inaltimea momentului (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:20)

    cetateanul [anonim]

    Ca sa va raspundem la intrebarea (retorica) din titlu, Presedintele va fi la inaltimea pe care situatia o impune.

    Referitor la exemplul cu ministrii canadieni, problema este ca un minister nu este condus de un singur om. Deci putem fie sa punem un medic ministru al sanatatii, insa cu un consilier / secretar (sau mai multi) cu abilitati manageriale, fie punem un manager cu un medic. Oricum ar fi, este vorba de o echipa, nu de un om, chiar daca semnatura unuia are mai mare greutate poate.
    • +3 (3 voturi)    
      Speranta (Joi, 5 noiembrie 2015, 22:30)

      CinevaAltcineva [utilizator] i-a raspuns lui cetateanul

      Speram cu totii sa se ridice la inaltimea momentului. Asa ceva l-ar putea propulsa in istorie, sau, dimpotriva, sa-l afunde in negura ei.
      Revenind la guvernul canadian, intr-adevar, ministrul este unul singur, dar totodata este cel care isi poate crea singur echipa. Si daca este un specialist bun, cu expertiza, cine stie, poate-si construieste echipa dupa chipul si asemanarea sa :)
      • +1 (1 vot)    
        ai dreptate, cu echipa! (Vineri, 6 noiembrie 2015, 9:26)

        Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui CinevaAltcineva

        La primaria unei comune, poate ca este de ajuns un singur om de specialitate, dar intr-un Minister dintr-o tara precum Romania sau Canada este nevoie de o ECIPA compententa, care nu e usor de format! Totusi, binele sau raul incep "de la cap", daca ministrul este un om competent si intergu, are sanse mari sa isi alcatuiasca o echipa corespunzatoare. Asa ceva imi povestea mama de medicul Trestioreanu de la spitalul Filantropia - daca Seful nu lua bani, toti doctorii urmau tendinta si nu cereau shpaga!
  • 0 (16 voturi)    
    Doresc din suflet... (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:26)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Doresc din suflet sa reuseasca, Presedintele Klaus Johannis a ramas singurul reper de putere decenta in politica romaneasca!E singura speranta de reformare a Romaniei,ii doresc sa aiba curajul si determinarea necesare;daca nu le va avea, strada nu va renunta si natiunea nu-l va ierta!
    • +7 (15 voturi)    
      Ma faci sa plang (Joi, 5 noiembrie 2015, 18:20)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui MichiuStefan1

      daca intr-adevar e asa si Johannis e singura sperata de reformare a Romaniei, e trist.Trist de tot.
      • -7 (11 voturi)    
        Iohannis (Joi, 5 noiembrie 2015, 19:05)

        jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        da, Iohannis e singura nota de normalitate in toata mizeria asta care se cheama politica romaneasca.

        scuza-ma dar Macovei sau pe oricine altcineva mai promoveaza site-ul asta a aratat la alegerile prezidentiale ca, de fapt, nu conteaza prea mult - indiferent de cat mult bine a facut acestei tari...
        • 0 (2 voturi)    
          Daca a avea consilier pe (Vineri, 6 noiembrie 2015, 11:29)

          Kecske [utilizator] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

          unul ca mahalache este nota de normalitate inseamna ca ai mari probleme in a aprecia normalitatea.
          • 0 (2 voturi)    
            da,da, stiu... (Vineri, 6 noiembrie 2015, 12:52)

            jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

            cand o sa incetam a mai vedea lucrurile doar in alb si negru o sa putem eventual evolua...
    • 0 (2 voturi)    
      Spune-mi cu cine te-aduni, (Vineri, 6 noiembrie 2015, 11:27)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui MichiuStefan1

      ca sa-ti spun cine esti. Asa suna una dintre cele mai bune zicale romanesti. Iar nenea iohanis s-a adunat cu mahalache, cu usl si alti oameni de bine. A fost ales nu ca "raul cel mai mic" ci doar pentru ca sa nu iasa ponta presedinte. Iar palaria Presedintiei este mult prea mare pentru capul lui.
  • +2 (4 voturi)    
    Va fi dificil... (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:30)

    Mari.an [utilizator]

    S-ar zice ca ar fi destul de dificil sa se atinga toate cerintele strazii intr-un timp atat de scurt. Sau ca ceea ce nu s-a facut 26 de ani nu poate fi facut in cateva zile/saptamani. DAR, eu as zice ca atata timp cat exista vointa ORICE se poate realiza. Atata timp cat "strada" cere o anumita schimbare, presedintele are practic puteri incredibile de a transforma in realitate acea cerere. Presedintele nu poate face el insusi tot ce se cere, dar el este practic singurul care poate face ca ceea ce se striga in strada sa ajunga la urechiile care trebuie. Va fi o misiune grea... sa speram ca se ridica la inaltimea asteptarilo. Altfel, asa cum spui si tu, e urmatorul pe lista, si sincer mi-ar parea rau pentru el sa isi rateze singura sansa sa faca o treaba unica in Romania ultimilor 26 de ani.
    • 0 (0 voturi)    
      ad literam, imposibil! (Vineri, 6 noiembrie 2015, 9:30)

      Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui Mari.an

      Sa nu o luam asa pesimist!
      Sigur ca este absolut imposibil sa se rezolve in timp scurt tit ce nu s-a facut, tot ce merge prost din 1990 incoace.
      Iar "toate cerintele strazii" nici Superman nu ar putea sa le indeplinseasca, pentru simplul motiv ca sunt foarte diverse si uneori contradictorii!!!
      Zici ca ti-ar parea rau pt Johannis sa rateze sansa, sigur, dar cum ar fi asta pentru noi?
      Daca dupa euforiea de acum, tot Dracnea, Zgonea sau Oprea revin la putere? O sa ajungem sa il regretam pe Pinocchio!
  • +1 (11 voturi)    
    PM (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:32)

    Bonica [anonim]

    Codruta Kovesi - Prim Ministru!
    • +13 (15 voturi)    
      Asta e buna (Joi, 5 noiembrie 2015, 18:23)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Bonica

      orice, chiar si PM, numai sa nu fie sefa DNA. Ai vrea tu.
  • +2 (12 voturi)    
    IOHANNIS COBOARA DIN LOJA IN ARENA ? (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:41)

    Susufler0 [utilizator]

    Cred ca nenominalizandu-l pe Catalin Predoiu la functia de Prim Ministru acum, Klaus Iohannis nu isi incalca angajamentul luat in campanie, deoarece Presedintele, cand a promis ce-a promis, lua in calcul nominalizarea lui Predoiu, ca efect al castigarii alegerilor parlamentare de catre PNL, ori in prezent, situatia e diferita de cea avuta in vedere in noiembrie 2014. Cel putin din punctul asta de vedere Iohannis nu are ce-si reprosa, lasandu-l deoparte deocamdata pe Catalin Predoiu. Mai departe, tind sa-ti dau dreptate DT, Iohannis poate culege toti laurii ori, dimpotriva, poate culege toate furtunile pamantului, care sa-i mature cariera politica dar si destinul nostru. Totul depinde numai si numai de el !
  • +9 (11 voturi)    
    DD nu a fost invitat ? (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:54)

    Plagarus [utilizator]

    BEC: USL - 395 de mandate, ARD - 80, PPDD - 68, UDMR - 27, minorităţi -18 - rezultate finale 2012 . Intrebare : unde este partiduletzul de stransura al lui Tariceanu si de ce este ALDE invitat la presedinte daca nu a participat la alegeri ?(nicolaeb)
    • +4 (6 voturi)    
      Pentru ca Iohannis e uselist! (Joi, 5 noiembrie 2015, 23:47)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Cam asa! Si asa va ramane, pana il vom da jos!
  • +3 (5 voturi)    
    Exemplul canadian (Joi, 5 noiembrie 2015, 20:10)

    Taras Bulba [utilizator]

    Intr-adevar, putem lua si noi ceva bun din exemplul canadian al acestor zile?

    In alta ordine de idei, acum e momentul ca Iohannis sa arate ca are sau n-are "coaie". E momentul sa se indeparteze de leprele din clasa politica si sa faca intr-adevar ceva constructiv, in dorinta cetatii. Pana in 2019 nu se poate atinge nimeni de el, deci ar face bine s-o faca! Daca fraternizeaza cu politicienii, s-a ars!
  • +7 (9 voturi)    
    Pambuccian (Joi, 5 noiembrie 2015, 20:12)

    CRMS [utilizator]

    S-a gasit Varujan Pambuccian sa faca pe avocatul politrucilor din a caror clasa face parte.
    La iesirea de la Cotroceni a fost propulsat pe post de portavoce a PSD& acolitii sa ne explice de ce clasa politica trebuie sa se prezerve si in nici un caza sa nu se dizolve Parlamentul pentru ca ei, cefele grose si burti supradimensionate, care nadusesc mergand pe jos fie numai de la sala de conferinte pena la masina, sa fie in spatele celor ce se vor petrece si pe viitor in aceasta tara.
    Mi-e sila sa-i tot vad pe acesti imbuibati care se tin de putere cu falcile lor de buldogi care n-ar fi in stare sa-si castige o paine altfel decat dormind zi de zi in fotoliile parlamentare.
    • 0 (8 voturi)    
      Cu ce ar ajuta (Joi, 5 noiembrie 2015, 20:38)

      Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

      Cu ce ar ajuta dizolvarea parlamentului si alegeri anticipate? Ce am alege? Avem in clipa de fata alternative la partidele politice?

      Eu cred ca e nevoie de timp pentru a se coagula ceva din randul nealiniatilor politic, cei care fie sunt acum in piata, fie sunt in asentimentul lor.

      Alegeri anticipate imediate nu ar face altceva decat sa-i readuca la putere tot pe actualii politicieni, probabil pe "raul cel mai mic", care in clipa de fata ar parea a fi PNL-ul. Si ce rezolvam?!
    • 0 (0 voturi)    
      ai atins un punct important (Vineri, 6 noiembrie 2015, 9:33)

      Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

      Diagnosticul este foarte corect:
      "acesti imbuibati care se tin de putere cu falcile lor de buldogi care n-ar fi in stare sa-si castige o paine altfel decat dormind zi de zi in fotoliile parlamentare"

      nu vad solutia!
      Da, sunt niste imbuibati care ar face orice, absolut ORICE sa se mentina la putere, tocmai pt ca sunt incapabili sa isi castige traiul municind zi de zi, precum oamenii normali!
  • +5 (11 voturi)    
    "Se ridica Iohannis la inaltimea momentului? (Joi, 5 noiembrie 2015, 20:59)

    Observatore [utilizator]

    ... daaaaaa.... de unde !
  • +6 (14 voturi)    
    Rapunsul simplu: Nu (Joi, 5 noiembrie 2015, 21:00)

    AliB [utilizator]

    Iohannis este un produs al sistemului. Sistemul nu poate fi controlat decat de catre cineva care este independent. Sunt foarte putini carora li se poate aplica acest criteriu, nici unul cu praghii semnificative de putere la dispozitie. Asa ca, inca o data, somn usor natiune. L-ati vazut pe Oprea la sedinta de guvern? Il doare de ce vrea strada direct in.....
  • +5 (13 voturi)    
    D-LE KI, DACA L-ATI CHEMAT PE ALDE CAPT (Joi, 5 noiembrie 2015, 21:07)

    Susufler0 [utilizator]

    DE CE NU L-ATI CHEMAT SI PE TB LA CONSULTARI ? Pai ALDE a fost votat in 2012 la alegerile parlamentare, tot asa cum a fost votat si PMP. Deja lumea a inceput sa vorbeasca despre faptul ca o fi "lucrul " lui Iohannis "bine facut", dar nu este si "corect facut" . Incepe sa se vorbeasca in piata ca nu il puteti evita la nesfarsit. Nici nu ar fi profitabil !
  • +11 (21 voturi)    
    Traian Basescu (Joi, 5 noiembrie 2015, 21:34)

    Rafaila [utilizator]

    Traian Basescu are inca toate cheile de la sertare. Cu atit mai mult acum cind, in fine, strada a iesit sa ii dea dreptate. Cele mai multe dintre revendicarile majore ale strazii au fost formulate deschis de Traian Basescu - incluzind referendumul pentru reducerea numarului de parlamentari. Imi displace perpetuarea unor persoane - oricare ar fi - in cercul inchis al puterii, vezi Putin-Medvedev. Cu toate astea, omul care mai ;poate inca o data sa aduca Romania pe linia de plutire este Traian Basescu. A se vedea, in zilele care urmeaza, influenta lui asupra mersului lucrurilor.
  • +7 (13 voturi)    
    zero barat + aroganta si ranchiuna (Joi, 5 noiembrie 2015, 21:40)

    kansas [anonim]

    ma tem sa nu fie si un megablatist...
    mi-e rau cand ma gandesc ca l-am votat si promovat...
    Johannis e o foarte mare dezamagire !...
    • +1 (1 vot)    
      dezamgire da, regrete nu! (Vineri, 6 noiembrie 2015, 9:34)

      Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui kansas

      Derzamagire, da, este!
      regret ca l-am votat? Nu!

      ce puteam sa facem?

      Kansas, esti absolut convins ca ne era mai bine cu Tonta in fotoliul de la Cotroceni?!
      • 0 (0 voturi)    
        fara insinuari, please (Vineri, 6 noiembrie 2015, 16:48)

        k [anonim] i-a raspuns lui Cristioan

        nici pomeneala, nu la pontea si sobolanii psd m-am referit...ci l-a faptul ca ma simt naspa sa constat ca am sperat ca J e altfel, acordandu-i prea mult credit...stai sa vedem ce face in continuare
  • +4 (10 voturi)    
    cum sa dai ultimatum strazii care la demis (Joi, 5 noiembrie 2015, 21:48)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    pe mitoman, ceea ce ,,noul pnl'' fostul usl, nu au reusit prin motiunile de cenzura !? adica de vineri vor interveni scutierii ?
  • +5 (5 voturi)    
    Vorba lui Mou... (Joi, 5 noiembrie 2015, 22:19)

    Traiasca-Romania [anonim]

    ... Un jocheu trebuie sa fi fost inainte cal ...
  • +4 (4 voturi)    
    johannis (Joi, 5 noiembrie 2015, 22:29)

    Joseph_Lacroix [utilizator]

    johannis face ce stie el mai bine. DOARME
  • +8 (8 voturi)    
    Camelia Bogdan (Joi, 5 noiembrie 2015, 22:36)

    mavi [utilizator]

    Judecatoarea Camelia Bogdan a fost retrogradata in timpul protestelor. Ea este cea care l-a condamnat pe Voiculescu. Sa fie repusa in functie!!!
  • +1 (3 voturi)    
    Degeaba (Vineri, 6 noiembrie 2015, 3:02)

    Heruvim [utilizator]

    Dar dl. Tapalaga,

    am scormonit internetul sa gasesc adrese de email de politicieni carora sa le pot spune opinia mea.

    Le-am gasit. Cu greu, dar le-am gasit.

    Nu am gasit adresa dvs.

    Stiu ca poate veti primi si injurii, dar sunt convins ca veti primi si sustineri! Aveti o frica mai mare decat politicienii din Romania: aceea de a fi "respins" de oameni.
    N.R. Toate adresele redactorilor HotNews sunt trecute in caseta "redactia HotNews" din josul paginii principale.

    Sunteti o persoana publica careia as fi vrut sa ii trimit un email (de pe adresa mea cu nume.prenume) si nu reusesc sa gasesc aceasta simpla cale de comunicare.

    Dl. Tapalaga: de ce va temeti sa deschideti canale de comunicare cu noi? Credeti ca unii va vor injura? Daca e sa va injure, va injura oricum.

    Dar...
    • +1 (1 vot)    
      :)) (Vineri, 6 noiembrie 2015, 8:58)

      dan tapalaga [anonim] i-a raspuns lui Heruvim

      N-am primit demult mesaje mai amuzante decat acesta. Cel mai transparent mod de a discuta cu publicul meu este aici, pe site, in vazul tuturor, unde fiecare care doreste sa-mi spuna ceva o face iar ceilalti pot sa vada totul. Ce vreti mai mult decat atat? :)))
  • +5 (7 voturi)    
    Raspuns (Vineri, 6 noiembrie 2015, 3:11)

    CititorulComentator [utilizator]

    NU. Iohannis a ajuns unde este doar pentru a evita plagitologul.
  • +3 (3 voturi)    
    Nici cu urmatorul prim ministru nu va fi mai bine (Vineri, 6 noiembrie 2015, 5:04)

    seby [anonim]

    Nici cu urmatorul prim ministru nu va fi mai bine. Din pacate poporul nostru e prea slab sa aiba conducatori buni. Pacat. Mare pacat.
  • +7 (7 voturi)    
    deocamdata (Vineri, 6 noiembrie 2015, 7:38)

    alex [anonim]

    dupa o zi de "consultari" - adica tirguieli cu hienele din partide, Iohannis l-a numit interimar pe Cimpeanu, un aparatcik politruc, cu un CV gaunos, fix omul care l-a scapat pe Ponta de plagiat si a reprezentat pionul BOR in ministerul educatiei.
    Dupa inconjurarea lui Klaus cu moace gen Mihalache...nici nu ma mai mira.
    Se pare ca Klaus se contureaza ca fiind ultima mare dezamagire.
    Singura chestie care trebuia sa o faca e sa le explice parlamentarilor ca trebuie sa plece toti, iar daca acestia refuzau, sa ceara sprijinul masiv al populatiei sa fie convinsi - cu orice mijloace - sa plece.
    In schimb, Klaus "al nostru" negociaza cu dragnea, cu firea, cu blaga, cu tariceanu, cu kelemen, cu toata haita din cauza careia tara asta e tot mai irespirabila.
    Nici nu imi pot imagina ce i se poate oferi? Promisiuni pt inca un mandat?
    E o mizerie...si pierdem din mina un moment comparabil cu 1989. Din nou..............
  • +1 (1 vot)    
    Are o solutie (Vineri, 6 noiembrie 2015, 9:17)

    Yoda [anonim]

    Nu mai vorbiti degeaba. Iohannis are un as in maneca, un om genial, echidistant politic, dar cu o mare experienta in politica. Este vorba de seful consilierilor prezidentiali, domnul acela putin corpolent (sa nu care cumva sa indrazniti sa spuneti ca e un grasos) care mediteaza in fotoliu asupra rezolvarii problemelor globale ale omenirii: http://www.evz.ro/somnorosul-mihalache-a-fost-fotografiat-pe-ascuns.html

    Din pacate, probabil ca nu o va face, pentru ca nu poate renunta la cel mai competent sfatuitor al presedintiei si s-ar duce naibii tara.

    In cloncuzie: Iohannis nu se ridica deloc. E mic, neinchipuit de mic.
  • +1 (1 vot)    
    consultari (Vineri, 6 noiembrie 2015, 9:38)

    mihai [anonim]

    e cel mai slab politician si rechinii au simtit asta. Este varza, isi doreste sa aiba un mandat linistit, nu are pentru ce lupta, nu poate si nu intelege ce inseamna sa ti doresti mai mult, o tara normala pentru copilul tau. Da, nu intelege ca cei cu varsta intre 35 -50 ani, au albit si se sint "batrani" la cate presiuni si probleme au indurat. Singurul obiectiv le au ramas investitia in copii si pentru ei vor lupta sa le ofere altceva!
  • -1 (1 vot)    
    PAI (Vineri, 6 noiembrie 2015, 9:46)

    io [anonim]

    Alarmi8smul acesta nu sun abine! Statul..nu este in criza e3conomica! Esto o miscare suspecta! Cui tebuia acest haos!?
    Peste 5 luni sunt locale..
    peste 9 luni...generale! De ce trebuia balamucul asta! De ce atat nerabdare?
    Cineva vrewa Romania in haos! Astia sunt nemtii si rusii!!!
    Daca va mai lasati mult manipulati osa va treziti..osa ne trezim fara biget, cu 5 lei euro...si in faliment intr-un an! Klaus..joaca tyras de SRI care este in solda cui?
    A rusiei?
    A Germaniei!
    • +1 (1 vot)    
      Ai grija (Vineri, 6 noiembrie 2015, 12:06)

      Yoda [anonim] i-a raspuns lui io

      Vezi ca te prind stapanii ca scrii cu greseli de ortografie si-ti taie din salariul de postac, ca o sa zica ca esti batut in cap. Si v-am mai spus: "mai rasfirati, baieti, mai rasfirati..."
  • 0 (0 voturi)    
    un articol bine scris (Vineri, 6 noiembrie 2015, 10:11)

    Lucian RomulusConstantin [anonim]

    si o analiza pertinanta. ma bucur ca este scris de un om tanar. se pare ca razboiul tv contra internet s-a incheiat in favoarea internetului, dovada strada. in articol s-a expus o problema mare si oamenii o comenteaza. am doar o idee despre ceva: judecand dupa rezultatele vizibile de pana acum, dna-ul este responsabilul cu circul al securistilor. dl iohannis cu ce este responsabil?
  • +2 (2 voturi)    
    Demisia parlamentului (Vineri, 6 noiembrie 2015, 10:41)

    Lucian [anonim]

    Daca PNL chiar doreste anticipatele,ar putea fortza demisia parlamentului, recurgand la demisia tuturor senatorilor si deputatilor proprii !! Ar fi un gest de cu urmari catastrofale pentru restul parlamentarilor Strada ar avea grija de cei ce se agata cu ghiarele de ciolan!
    Nu credeti ?
  • 0 (2 voturi)    
    pai, dupa cum s-a exprimat... (Vineri, 6 noiembrie 2015, 10:56)

    lili [anonim]

    Nu arata ca a inteles decat acum in ultimul ceas, cand de fapt a fost promisiunea lui ca va "face o altfel de politica"...
    De ce nu a facut-o?!
    DE ce a aparut ACUM aratand spre tinerii ce protesteaza si spunand ca A INTELES ca acestia vor o altfel de politica?!
    ACUM, abia?!
    Nu il vad in stare sa POATA face prea multe, el nu este in stare in sensul ca Johannis era bun de primar la Sibiu dar e prea mult pentru el Presedintia tarii., in opinia mea.
    Ba, mai mult, NU are consilieri potriviti, se vede din gafele pe care le face atat in exprimare cat si in lipsa din viata publica, parca este inchis la Cotroceni ca-n Turnul Londrei...
    Nu-l vad in stare a fi la inaltimea functiei prezidentiale in astfel de momente...
    T Basescu ar fi putut fi, in opinia mea, in sensul ca T Basescu ar fi putut SCHIMBA Romania, cred si acum asa cum am crezut in 2004 cand l-am votat, doar ca a facut si el ceea ce fac toti politicienii de 25 de ani: si-a vazut de interesele lui personale, ale lui, ale familiei lui si ale acolitilor lui...
    Ca politician, Johannis este departe de T Basescu si nu stiu daca este suficient ca om politic pentru aceasta functie si pentru acest moment care NU trebuie ratat.
    Si nu stiu daca presiunea acestor tineri poate suplini lipsurile lui KJ, in mainile caruia sta acum soarta schimbarii Romaniei sau macar inceputul schimbarii...
    • -1 (1 vot)    
      ham (Vineri, 6 noiembrie 2015, 12:19)

      Lucian RomulusConstantin [anonim] i-a raspuns lui lili

      stii cum latra cainele in ardeal? noooo, ham!
  • 0 (0 voturi)    
    ment (Vineri, 6 noiembrie 2015, 11:08)

    julien [anonim]

    mentalitatea oricarui roman,genereaza doua variante,ori intra in politica sa fure ori sta deoparte.
  • +4 (4 voturi)    
    e jale... (Vineri, 6 noiembrie 2015, 11:08)

    un român [anonim]

    ...în ţara asta. Omul potrivit la locul potrivit sună bine, dar la noi nu a prea fost aşa deloc, au fost puşi la diferite ministere oameni care habar nu aveau de nimic, nu erau câtuşi de puţin specialişti în domeniu, nu ştiau nici cum îi chemă. Mai apoi ţineţi minte când am avut ungur, din UDMR, la conducerea Ministerului Culturii parcă? Păi mai mare trădare naţională şi bătaie de joc nici că a existat. Trebuia ieşit în stradă. Cum se poate ca ungurii să conducă cultura noastră? Pentru ce au murit atâţia romani în apărarea patriei şi a valorilor ei şi identităţii naţionale? Păi pentru putere te aliezi chiar cu oricine, numai cu românii tăi nu? Asta e trădare! Ăsta e un exemplu doar, până la alţi trădători terminând cu Ponta care a permis contruirea de moschei, iar Turcia nu permite deloc construirea de biserici. În fine...jos cu clasa poltică coruptă!!!
  • +1 (1 vot)    
    Stii ca nu... (Vineri, 6 noiembrie 2015, 11:38)

    Blackhat [anonim]

    ...se ridica la inaltimea asteptarilor, doar de asta a fost pus si stii si de cine. De ce faci retorica gratuita?
  • +1 (1 vot)    
    cine si ce ce inaltime? (Vineri, 6 noiembrie 2015, 12:28)

    Iulia [anonim]

    Intrebarea nu este daca se ridica Iohannis la inaltimea acestui moment, ci daca Mihalache se ridica? Se pare ca amandoi pe aceeasi scara nu se pot urca!
    Sfetinicul de-a dreapta presedintelui ii va da cea mai buna solutie, iar peste ceva timp...si spatiu, Iohannis va aparea spasit pronuntand deja cunoscuta fraza: m-a invins sistemul!!!
  • 0 (0 voturi)    
    presedinte (Vineri, 6 noiembrie 2015, 13:55)

    vlad [anonim]

    nu cred ca ar vrea cineva sa fie acum in locul lui Johannis...nici unul dintre partide nu a venit cu o solutie concreta, toata responsabilitatea i-au pasat-o lui... ce ar fi daca si-ar da si el demisia???ar fi interesant...
  • 0 (0 voturi)    
    o mică corectură (Luni, 9 noiembrie 2015, 4:02)

    geffox [anonim]

    Ponta a facut mai mult de un ciclu electoral. Și o posibilă explicație: parlamentarii au plătit scump scaunul cu imunitate și nu riscă anticipatele trîntind guverne.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by