De ce nu voi depune doua parale la banca mileniului

de Cristian Covaci     HotNews.ro
Duminică, 2 decembrie 2007, 12:08 Actualitate | Opinii


Inaugurarea bradului-schela
Foto: Rompres
Apropierea sarbatorilor de iarna a prilejuit unei banci portugheze ridicarea celui mai mare brad de Craciun din Europa, in inima Bucurestiului. De fapt, o schela muncitoreasca din care te astepti sa rasara muncitori cu cancioace si mistrii. O oroare a simtului vizual, a esteticii, poate cel mult, cu maxima ingaduinta, o inginerie desteapta. A fost un eveniment organizat de “Doreli”, care a transformat centrul Bucurestiului, pentru cateva ore, intr-un Bangladesh european.

Puhoaie de oameni, de lumpeni, s-au inghesuit sa vada minunea. O schela ordinara plina de becuri. Imi place Craciunul, imi plac copii zambind in fata cadourilor, insa ceea ce s-a intamplat in Piata Unirii sambata seara a semanat mai mult cu o jungla.

Intreg centrul orasului si zonele adiacente au fost paralizate timp de cateva ore de miile de masini care se indreptau sa vada minunea. Pentru ca minunile nu pot fi vazute decat de la bordul masinii.

Si daca soferii dornici sa vada minuni nu pot fi condamnati, atunci organizatorii si politia sunt de doua ori mai vinovati. Pentru ca si-au batut joc de timpul celor care erau in trecere, sau, mai rau, aveau treaba in zona. Pentru ca intersectii intregi au fost paralizate fara ca macar un militian sa fie in zona. Pentru ca in intersectia de la liceul Sincai, paralizata complet timp de doua ore, nici macar un gabor nu a catadicsit sa-si faca simtita prezenta.

Pentru ca pe Candiano Popescu, la 100 de metri de locul mai sus mentionat, trei echipaje de politie cu de doua ori mai multi gabori stateau si ascultau sirenele morbide a doua salvari care incercau sa treaca, poate pentru a ajunge sa salveze viata cuiva.

Acestea ar fi amanuntele vazute de la bordul masinii. Realitatea de pe trotuar a fost aproape la fel de sinistra. Mc’Donalds-ul de la Unirea a fost asaltat de oameni dornici sa se ascunda de puhoaiele ce pareau fara stavila. Angajatii de aici au blocat intrarea si scuturau cinic din cap, stanga-dreapta, celor care implorau sa fie primiti inauntru. Statiile de metrou din zona au fost campuri de bataie, lumea imbulzindu-se sa scape, si apoi luandu-se la bataie in usa metroului.

Insa poate cel mai important amanunt pe care nu l-au inteles project managerii si mai marii Millenium Bank este ca Mos Craciun nu inseamna prost gust. Mos Craciun e gras si bun, bland si modest.

In nici un caz un lacom care sa doreasca sa-si aseze schela grotesca in mijlocul unui oras, si cu atat mai putin sa-l paralizeze. Pentru ca asta au reusit sa faca organizatorii schelei de Craciun. Repet obsesiv cuvantul schela pentru ca asta este. Nimic mai mult.

Daca seara iti iau ochii miliardele de becuri, nu beculete, ziua, ai ocazia sa vezi un morman hidos de fiare montate cu macaraua, intitulate pompos: brad de Craciun. Poate ca sunt singurul revoltat, insa alaturarea termenilor brad si metal este de-a dreptul stupida.

Astea sunt doar cateva dintre motivele pentru care nu voi depune doua parale la aceasta banca. Daca ridicarea unui “brad de Craciun” ridica atatea probleme, cum as putea dormi linistit stiind ca ei imi gestioneaza paralele?

Am pastrat pentru final cireasa gandurilor mele. Si doresc sa o asez pe fruntea si obrazul roz peizan al domnului Videanu. Pentru ca si el, alaturi de banca mileniului, a girat oroarea. Poate ca in micutul orasel teleormanean Videle astfel de manifestari nu implica un balamuc prea mare.

Insa ceea ce domnul Videanu nu pare sa fi inteles in zecile de ani in care a locuit “la Capitala” si in cei trei ani de cand o administreaza este ca orasul este viu si se calauzeste dupa niste reguli pe care un primar ar trebui sa le desluseasca inaintea celorlalti. Ar fi trebuit sa inteleaga ca un oras nu se administreaza din varful biroului si din fata camereleor presei.

"Suntem deosebit de onorati sa fim partenerii unui proiect de o asemenea anvergura si credem ca acesta va aduce un plus de valoare orasului Bucuresti. Primaria Capitalei sustine orice initiativa privata în interesul cetatenilor si suntem bucurosi cand descoperim ca astfel de proiecte fac parte din strategia de dezvoltare a companiilor romanesti sau straine", spunea Videanu in urma cu mai multe saptamani.

“Interesul cetatenilor”. Asa considera Videanu schela din inima orasului. Probabil ca el este cel care ar trebui sa se dea primul jos din trenul invocat de Basescu in urma cu cateva zile.

PS: Oare cum ar fi aratat bradul de metal daca, de exemplu, spiritul de estet al domnului Adriean ar fi sugerat placarea schelei cu marmura? Cred ca am fi avut un brad de Craciun din metal si piatra. Brad, metal, piatra.

















1737 vizualizari

  • +3 (5 voturi)    
    "bradul" din Piata Unirii (Duminică, 2 decembrie 2007, 12:38)

    cristian [anonim]

    D-le Cristian Pantazi: Am fost acolo in seara de 1 decembrie si va dau perfecta dreptate. Inghesuiala a fost groaznica, nici un fel de organizare, pericol de sufocare, toata zona blocata...Forcurile de artificii au fost frumoase, dar plecarea pe jos de acolo a fost o aventura extrem de neplacuta. Videanule, esti un idiot!
    • +3 (3 voturi)    
      Romanul superior (Luni, 3 decembrie 2007, 8:52)

      tyty [anonim] i-a raspuns lui cristian

      Nu este vina bancii Milenium ca avem un oras invechit, cu strazi ramase ca acum 50 de ani, ma refer la marime si trasee, fara parcuri adevarate, cu putine exceptii, cu oameni necivilizati, iar cu exceptii, la NY de revelion 2000 au fost in acelasi loc, Times Square, cred ca 1 milion de persoane, fara probleme, la noi esti incendiat cu rachete, lovit de sticle goale de sampanie etc., si asta fara sa fie vreo banca portugheza implicata. Faptul ca ne place sa punctam paiul din ochiul vrcinului e altceva. Traiasca capra vecinului.
    • 0 (0 voturi)    
      da (Luni, 3 decembrie 2007, 13:07)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui cristian

      intr/adevar, videanu este foarte "competent"
    • +1 (1 vot)    
      Siiiiiigur ca daaaaa..... (Luni, 3 decembrie 2007, 13:42)

      MLZ [anonim] i-a raspuns lui cristian

      Jenant a fost doar ca au intarziat cu &quot;aprinderea&quot;. Frumos ca e gratis (exclud beneficiile cu reclama bancii, pt. mine personal sunt nule de ambele parti). <br/><br/>Noaptea se vede frumos, dar ziua e ca o schela. Totusi, pe aia pe care ii deranjeaza schela, de ce nu arunca cu oua si rosii cand se duc la teatru, unde decoruruile sunt jenante in comparatie cu realitatea pe care vor s-o descrie?!<br/><br/>Iar in privinta organizarii proaste, ....normal, pt ca nu suntem nemtzi, suntem niste ciobanashi premoderni cu volane de Mercedes in maini. <br/><br/>Si Politia a fost jenanta, dar si oamenii. Asa ca sunt chit!
  • +1 (1 vot)    
    pacat de Bucuresti... (Duminică, 2 decembrie 2007, 12:39)

    Ileana [anonim]

    Megalomanie si prost-gust. Si un primar provincial din toate punctele de vedere. Nu degeaba e prieten cu infractorul Poteras de la sectorul 6...
    • +1 (3 voturi)    
      provincial... (Luni, 3 decembrie 2007, 11:58)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Ileana

      Mai lasati cuvantul &quot;provincial&quot; la o parte pentru ca provincia e mult mai curata si mai civilizata ca Bucurestiul. I-ati dat acestui cuvant un sens peiorativ care incepe sa ma calce pe nervi. Cel mai mare sat din romania e Bucuresti.
      • 0 (2 voturi)    
        Altul (Luni, 3 decembrie 2007, 13:31)

        cristian [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        Da, pentru ca vin in orasul asta numai oameni ca tine, care au closetul in fundul curtii si care au senzatia ca aici se poate face orice doar pentru ca acasa nu au reusit sa-si faca un rost !<br/>Deci, sictir !
        • -1 (1 vot)    
          a (Luni, 3 decembrie 2007, 14:10)

          Alin [anonim] i-a raspuns lui cristian

          Draga Cristian, <br/><br/>In &quot;orasul&quot; vostru sunt o droaie de oameni care au closetul in fundul curtii, pentru simplul motiv ca nu exista canalizare, sau apa curenta (de-aia sunt si atatea anunturi in care diversi isi ofera serviciile de a face puturi). Mai plimba-te, vezi orase, vezi Brasov, Timisoara, Sibiu, nu te limita la fundatura in care traiesti.
          • +1 (1 vot)    
            off (Luni, 3 decembrie 2007, 19:10)

            cristian [anonim] i-a raspuns lui Alin

            Altul care imi spune ca Ardealul e fruntea...asta e !<br/>Pacatul este ca nu ramaneti acolo ci veniti in Bucuresti, ramaneti aici spunand dupa aceea ca vai ce urat e !<br/>De ce mai stati pe aici...iti pot face o lista, dar rusinea ar fi mare sa recunosti ca ai gresit !
      • +1 (1 vot)    
        x (Luni, 3 decembrie 2007, 13:58)

        x [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        Si de nu ramaneti pe acolo pe la voi si ne poluati cu prezenta voastra zilnica?
      • -1 (1 vot)    
        ref. comentarii "cel mai mare brad..." (Marţi, 4 decembrie 2007, 18:03)

        Roxana Popescu [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        Iti multumesc Mihai pentru ca ai punctat exact ce ma deranjeaza si pe mine foarte tare. Asa este, Bucurestiul a devenit groapa de gunoi a Romaniei si mi-e teama ca nu se mai poate schimba, datorita noua, bineinteles. &quot;Provincia&quot; este de admirat.
  • 0 (4 voturi)    
    Banca milimetrului (Duminică, 2 decembrie 2007, 12:39)

    Anti Prost Gust [anonim]

    Indiferent de incompetenta oamenilor din Primaria Bucuresti, banca de ca...t a mileniului si-a dovedit din plin INCOMPETENTA, mai ales prin prezenta lui ciio la manifestare. Sper saaiba macar bunul simt, ca si organizator principal sa ceara scuze, dar este prea mult pentru o banca de parc portughezo-romana. Bine ca n-au cumparat prin privatizare o alta banca. Macar avem noroc cu asta. Multumim Mos Craciu!!!!!
  • +1 (7 voturi)    
    turnul Eiffel.... (Duminică, 2 decembrie 2007, 12:50)

    fierosu [anonim]

    Citind articolul mi-am adus aminte ca si turnul Eiffel a avut la vremea lui reactii asemanatoare. E adevarat, turnul Eiffel si bradul &quot;de fier&quot; sunt rude precum este Parisul cu Bucurestiul. Sa nu uitam ca articolul este doar &quot;o opinie&quot;, si deci nu e neaprat o reflectie obiectiva a realitatii.
    • 0 (4 voturi)    
      o opinie? (Duminică, 2 decembrie 2007, 17:44)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui fierosu

      Hmm. Modul de gandire al zilelor noastre (stii tu: curentul de opinie, adicatalea) este foarte ferm: nu exista adevar absolut, fiecare are adevarul lui, exista deci mai multe adevaruri, care sunt deci opinii (nefiind absolute, cum pot fi altfel?) si fiecare are dreptul la opinia lui.<br/><br/>Prostie mai mare nici nu mi se pare ca se poate inchipui. Daca vrei sa traiesti intr-o astfel de lume aberanta... e dreptul si opinia ta.
    • +6 (6 voturi)    
      De groaza (Luni, 3 decembrie 2007, 2:51)

      Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui fierosu

      Crede-ma ! Am fost acolo. In apropierea iesirii de metrou dinspre Splaiul Independentei (app. 20m). In timpul numaratoarei (3...2...1...) am fost carat fortat de valul de oameni ce se retragea spre Splai. Cel putin 10 oameni isi scoteau copii din zona pe sus (riscand altfel sa-i sufoce), femeile tipau sa li se faca loc caci copiilor li se facuse rau. Am vazut un hot ce tocmai isi scotea mana din poseta unei doamne. N-am apucat sa-l vad bine la fata caci in cateva secunde deja eram la 5-6 metri de el, iar tipul se intorsese cautand alta victima. Multi tigani (posibil ca inghesuiala sa fi fost provocata).<br/>Probabil seara acceea nu fusese rezervata copiilor. Poate persoanelor care seamana cu cei de la BGS. Am 100 kg, dar am fost purtat ca un fulg putand doar sa ghicesc directia. Oare copiii aceea au iesit nevatamati de acolo? Imi e teama sa gasesc raspunsul.<br/>Politie? Nu... Orice a fost in acea zona mai putin politie. Organizare? Nu, nici asta nu a fost. Poate raiul hotilor si iadul nostru al celorlalti.<br/><br/>RUSINE !
    • -1 (1 vot)    
      Casa poporului strikes back (Luni, 3 decembrie 2007, 13:37)

      q [anonim] i-a raspuns lui fierosu

      Hmmm, ce ati zice sa mergem mai departe cu comparatia intre cele doua orase? Parisul a decorat, de curand, bulevardele cu o adevarata perdea de lumini, in scopul atragerii turistilor - imaginile de la tv aratau o feerie, un adevarat oras al luminilor. In Bucuresti, un brad cat &quot;crucea nebunului&quot; a incercat sa mascheze un bulevard (Magheru) impodobit cu instalatiile care nu s-a ars anul trecut; pe scurt - saracie (carpaceala) mascata cu un prost gust cat toate zilele.
  • 0 (6 voturi)    
    Paine si circ... (Duminică, 2 decembrie 2007, 12:56)

    Alexandru [anonim]

    Paine nu s-a dat, insa circ a fost din belsug. Organizare execrabila, mult kitsch, oameni disperati. La Multi Ani, Romania!<br/>PS: De banii astia Millennium putea sa faca un gest caritabil de Craciun, sa ajute pe cineva... insa asa nu scria mare Millennium in buricul orasului, pe principiul &quot;Numele prostilor pe toate gardurile!&quot;
  • +2 (6 voturi)    
    schela de prost gust (Duminică, 2 decembrie 2007, 13:07)

    Biz [anonim]

    inca de cand am vazut cum se chinuiau cu macaraua imensa sa puna varful &quot;bradului&quot;, am considerat ca termenul brad este total nepotrivit. Schela este cuvantul care defineste respectiva structura, fiindca nu are absolut nici o legatura cu spiritul Craciunului pe care bradul il simbolizeaza. este cu adevarat o chestie monstruoasa si de prost gust. <br/><br/>am auzit de atatea ori repetat in toate buletinele de stiri termenul de &quot;brad de Craciun&quot; cu referire la monstruoasa constructie metalica incat am refuzat sa mai privesc TV-ul. si pana am citit acest articol nici nu am stiut ca in spatele &quot;maretului&quot; proiect este o banca. Noroc ca e portugheza. <br/><br/>Bradul de Craciun este cu adevarat o schela muncitoreasca. Asa sa-i ramana numele!
    • -1 (3 voturi)    
      Schela (Luni, 3 decembrie 2007, 8:56)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Biz

      Absolut corecte articolul si comentariul.Si eu am avut aceeasi opinie de cand l-am vazut in constructie - o simpla schela. Nimic atragator....E in spiritul esteticii / arhitecturii ce &quot;bantuie&quot; capitala in ultimii ani,din pacate.
  • -3 (7 voturi)    
    Asa e (Duminică, 2 decembrie 2007, 13:15)

    Provincialul [anonim]

    Aveti dreptate. Nu meritati un asemenea brad. Pe voi in Bucuresti nimic nu va multumeste, doar sa primiti bani de la alti , sa-i inselati, sa-i furati si sa faceti pe desteptii. Sper ca asemenea gesturi sa nu se mai faca in Bucuresti , ci in Brasov, Cluj, Iasi sau Timisoara.
    • +2 (4 voturi)    
      donatie (Duminică, 2 decembrie 2007, 13:58)

      robert [anonim] i-a raspuns lui Provincialul

      Nu-l vreti? Va rugam frumos... (Dar nu-i mai spuneti &quot;brad&quot; ca nu este decat o colectie imensa de bare, nituri, suruburi, cabluri si becuri).<br/>Il puteti pune in curtea casei sau in piata orasului (daca aveti sufient de multi locuitori care inca mai au pe pereti &quot;rapirea din serai&quot;).<br/><br/>Si, dupa ce trece Craciunul, il puteti venera in continuare. La fel de bine poate fi luat ca oda adusa primului satelit artificial - sputnik, sau reclama la operatiile fara durere pentru hemoroizi.<br/><br/>Va ajutam la transport!
    • -2 (4 voturi)    
      Si noi speram... (Luni, 3 decembrie 2007, 2:20)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Provincialul

      Si odata cu kitsch-urile astea sa luati si avalansa de provinciali agramati, nespalati si obraznici care au invadat Bucurestii. Pentru a spune pompos cat detesta ei capitala vin aaici in hoarde nespalate... ia schela si tembelii si nu se va supara nimeni!
      • -3 (3 voturi)    
        Bucuresti oras de tigani!!!! (Luni, 3 decembrie 2007, 7:54)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui alex

        Las ca-i bine asa, oricum Bucurestiul este 60 % populat cu tigani si romani tiganizati!!!!! Un oras unde toti se dau interesanti si destepti, dar care mai mult vorbesc decat muncesc!!! Oricum, marile nume ale istoriei noastre nu prea au legatura cu Bucurestiul!!!! Bucurestiul este o cloaca unde Ceausescu si comunistii au facut tot felul de experimente si acu va &quot;bucurati&quot; de ele!!!<br/>Nu vedeti ca nici macar nu aveti un primar general de-al vostru!!! TREBUIE SA VINA SA VA CONDUCA CEI DIN PROVINCIE!!!!!
    • 0 (2 voturi)    
      Ciudati oameni (Luni, 3 decembrie 2007, 2:56)

      Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui Provincialul

      De ce aveti voi Nik Name-imurile astea ciudate? &quot;fierosu &quot;, &quot;Provoncialul&quot; ... si cred ca mai gasesc dintr-astea daca citesc pana jos. Nu vi se pare ca va lipseste ceva? NUMELE... poate personalitatea.
    • 0 (2 voturi)    
      Jegosilor! (Luni, 3 decembrie 2007, 8:52)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui Provincialul

      Veniti toti in Bucuresti sa profitati prin toate mijloacele si mai si jigniti! Nespalatilor!
    • +2 (2 voturi)    
      pentru provincialul (Luni, 3 decembrie 2007, 9:12)

      Bucurestean [anonim] i-a raspuns lui Provincialul

      Opinia multora cum ca bucurestenii sunt needucati, ca cei din Brasov sau Cluj sunt superiori, ca Bucurestiul este murdar, etc, mi se pare de o micime umana fara margini, atata vreme cat acest oras este rezultatul tuturor provinicialilor care ne-au INVADAT la propriu. M-am nascut aici, si eu si parintii mei si bunicii mei. Credeti-ma ca nu era asa inainte, insa de cand toata lumea s-a mutat in Bucuresti - a ajuns asa - o adunatura!! Cei care critica orasul si pe bucuresteni - sa faca bine si sa plece de unde au venit - nu i-am chemat noi aici!!!!
      • +2 (2 voturi)    
        Urbanizare fortata (Luni, 3 decembrie 2007, 10:31)

        Cribo [anonim] i-a raspuns lui Bucurestean

        Si eu sunt bucurestean la a treia generatie (bunici,parinti) si cunosc cum a decazut civilizatia in acest oras. Sa nu uitam insa ca regimul comunist a adus fortat, pentru fabrici, provincialii care nu erau tocmai cei mai educati...<br/>Respect insa toata provincia in care bunul simt este la fel ca si al bucurestenilor autentici.
        • -1 (1 vot)    
          provincialii (Luni, 3 decembrie 2007, 13:54)

          ciprian [anonim] i-a raspuns lui Cribo

          Fara &quot;provinciali&quot;, ati muri incet de foame si de prostia in care e cufundat Bucurestiul in momentul de fata.....
        • +1 (1 vot)    
          ref. comentarii "cel mai mare brad..." (Marţi, 4 decembrie 2007, 18:24)

          Roxana Popescu [anonim] i-a raspuns lui Cribo

          Cribo, si eu sunt bucuresteanca si-ti impartasesc opinia.
      • -1 (1 vot)    
        alt "bucurestean"... (Luni, 3 decembrie 2007, 15:44)

        rex [anonim] i-a raspuns lui Bucurestean

        Iar avem de-a face cu un om de &quot;rasa superioara&quot;... un &quot;bucurestean veritabil&quot;... sa inteleg ca va trageti stimate domn direct din ciobanul Bucur... n-am sa inteleg niciodata cum cineva poate sa considere ca este stapanul unui oras... sau cum se poate declara scarbit de concitadinii sai din &quot;provincie&quot;... ce lagatura are locul in care s-a nascut un om cu comportamentul sau? e vorba de educatie! si o educatie aleasa poate sa aiba si cineva care nu e nascut la &quot;capitala&quot;... daca e &quot;original de B&quot; inseamna ca e altfel decat cibanii din varful muntelui? sunteti doar un snob, un ignorant care catalogheaza dupa criterii superficiale...la fel de usor ati putea sa spuneti ca urati tiganii, sau negrii, sau galbejitii de chinezi...e doar o alta forma de rasism...de xenofobie... si asta cred ca e o caracteristica a intregului popor roman... suntem intoleranti, si asta ne face sa fim niste monstrii in relatiile cu ceilalti... toti ne credem superiori altora...dar de fapt nu ne deosebesc multe... si cum adica nu era asa inainte? inainte cand? cand Bucurestiul avea 300.000 de locuitori? de ce sunt toti acesti oameni acum aici? e vina lor? de ce nu au fost promovate si alte orase in tara asta? stiti cati &quot;provinciali&quot; sau &quot;bucuresteni&quot; ar pleca imediat din orasul asta subdimensionat daca ar avea aceleasi oportunitati si in alta parte? &quot;bucuresteni&quot; sau &quot;provinciali&quot;, toti ne facem viata amara in mizeria asta de oras...in care au locuit dintotdeauna si ciobani, tigani, muncitori, brutari, soferi,sarantoci, nu numai academicieni, profesori, scriitori, si alte elite...sa nu uitati stimate domn, ca in Bucuresti vin si altfel de oameni decat cei care fac mizerie si injura birjareste... si tot din provincie vin.
  • -2 (4 voturi)    
    ma simt foarte destept acum (Duminică, 2 decembrie 2007, 13:21)

    Liviu [anonim]

    pentru ca nu am participat la marea aprindere de becuri. oamenii in mijlocul carora traiesc in Bucuresti sunt, fara indoiala, niste retardati mintal.
  • -2 (4 voturi)    
    Un oras bombardat... (Duminică, 2 decembrie 2007, 13:36)

    silvia [anonim]

    Bucurestiul - un oras bomardat, in mijlocul caruia troneaza un imens cacat luminat cu miliarde de becuri de un leu. Kitch-ul absolut.<br/><br/>&quot;Multumim&quot; tovarasu&#39; Videanu! Kitch-ul va reprezinta si prostia de asemenea.
  • +4 (6 voturi)    
    Oras grotesc (Duminică, 2 decembrie 2007, 13:42)

    robert [anonim]

    Da, am fost si eu prins aseara in traficul infernal plin de oameni isterizati ca nu prind loc de parcare la umbra falnicului brad. Cu ochii iesiti din orbite de frustrarea de a nu fi prinsi in pozele cu vip-uri mondene. Si.. aveam treaba. Ghinionul meu ca drumul ar fi trebuit sa treaca prin zona de cosmar! In final, am reusit sa-mi croiesc drum in sens invers, ocazie cu care am gasit niste strazi desfundate in mijlocul bucurestiului care m-au facut sa ma felicit iar pentru &quot;pachetul de drumuri grele&quot; din dotarea masinii.<br/><br/>Si mi-am mai amintit ceva: ca dupa alegeri (la care m-am dus doar pentru ruv, nu si pentru eu), m-am crucit ascultandu-l pe blaga la teveu, care ne explica cum se va incheia bombardamentul in bucuresti pe 15 dec si ca &quot;Dumnezeu tine cu videanu&quot;. Ei uite ca noi nu. Sa va ia dracu, domnule! Ca speranta de a scapa de mizeriile politice de la noi nu mai am! Declaratia asta a pus capac sentimentului de neputinta care m-a biruit: nu exista alternativa. Orice ai incerca sa alegi, este din aceeasi pleava a societatii romanesti care se cheama clasa politica (bine ca si-au dat un nume, nu cumva sa se confunde cu restul).<br/><br/>Ma amuzam acum cativa ani de penibilii yoghini (sau ce mai erau) care invitau populatia sa nutreasca ganduri la unison in fiecare seara sa abatem nu-s-ce asteroid din calea lui spre pamant. Uite ca am ajuns la fel de rau. In fiecare seara meditez din toti rarunchii pe o singura idee si va invit si pe voi, ceilalti cititori sau nefericiti vietuitori pe aceste meleaguri sa intrati in rezonanta cu mine: Vizualizand implozia casei poporului plina de alesii nostri dragi, repetati in transa: &quot;La naiba cu pnl-ul, la naiba cu pc-ul, cu prm-ul, cu psd-ul, cu pd-ul&quot; si ce pomelnic mai aveti.<br/>Poate doar asa sa mai iesim la lumina, eu alta speranta nu mai am.<br/><br/>Dedicatie speciala pentru videanu: luate-ar necuratu&#39; cu tot cu prietenii tai de suflet! Si, daca se poate, ceva mai repede, ca nu mai putem.
  • +2 (2 voturi)    
    bradul lui videanu (Duminică, 2 decembrie 2007, 13:42)

    bogdan [anonim]

    am ramas mut de uimire aseara, la 6 jumate cand voiam sa ma duc si eu la un suc/bere/film/ceva de mancat in oras, cu metroul. la statia Armata poporului (stupid nume de altfel, ar putea sa il schimbe in Lujerului, sa coincida cu restul zonei) era o coada de ziceai ca e greva, luni dimineata, la RATB. primul trn nu am putut sa il iau ca era prea aglomerat. in al doilea m-am ingramadit cu puhoiul care era foarte exitat de gandul ca or sa se aprinda trei becuri la unirea. spre uimire mea, metrul, care trebuie sa aiba capatul la Eroilor a mers pana la Unirea (special pt brad). la iesire era o mare de oameni, multi beti sau pusi pe furat din buzunare. nici un politist<br/>nici un gard de protectie. nimic.<br/>o mare de oameni pentru o schela, cum bine scrie in articol.<br/>am reusit sa cobor inapoi la metrou, am ajns cu greu, dar bine, la universitate unde am injurat primaria si banca portugheza. nu astept scuze pt ca scuzele politicienilor sunt doar PR. La fel si in cazul Bancii. Nu astept scuze. le astpet falimentul si puscaria pentru primarul videanu .
  • +2 (4 voturi)    
    prostia si fudulia mana-n mana... (Duminică, 2 decembrie 2007, 13:43)

    lucid [anonim]

    ....la autorul textului si la majoritatea comentatorilor. Scopul ridicarii bradului si a spectacolului de aseara a fost atins din plin: o suta de mii de bucuresteni s-au bucurat ca niste copii (majoritatea erau adolescentzi si chiar copii) de magnificul spectacol - 10 minute dar de neuitat. Ca a fost inghesuiala si proasta organizare e altceva, e specific tembelismului dambovitzean al cvsai-totalitatzii populatziei de pe aceste meleaguri. Si eu am injurat cand am parcurs cca 4 kilometri pe jos pana acasa dupa 19.25 cand s-au terminat artificiile. Dar bucuria de pe strazi a compensat totul. Realitatea e ca nu cei o suta de mii iesitzi ieri si cele alte sute de mii care vor veni la patinoarul si la targul de langa brad sunt trogloditzi si lipsitzi de simtzul estetic cum crede cel ce scrie mai sus, ci carcotasii carora le pute ca multzimea se bucura. Mai bine &quot;prosti&quot; si multzi decat &quot;desteptzi&quot; care fluiera de pe margine nefiind in stare sa propuna nimic in loc.
    • +1 (1 vot)    
      Aveti dreptate (Luni, 3 decembrie 2007, 3:22)

      Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui lucid

      Nu stiu prin alte parti ale Unirii cum a fost, dar acolo unde am ajuns eu - caci vroiam sa&#39;mi astept prietena care venea cu metroul - a fost mai rau ca la 11 septembrie. Slava Domnului ca s-a intors la timp din drum. Am vorbit la telefon - dupa incercari repetate de a prinde libera reteaua Orange. Nebunia de la suprafata inca nu incepuse, insa ceea ce a vazut ea in tunelul ce dadea spre iesire de la metrou a speriat-o indeajuns ca sa nu o mai intereseze festivitatea. Puhoiul de lume iesea de la metroul - cu cateva minute inainte sa inceapa numaratoarea - ca apa dintr-o conducta sparta. Unii cu fata, altii mergand cu spatele ... cum ii prinsese &quot;viitura&quot;. Atunci mi-am dat seama ca ce va urma nu e bine !<br/>Sper din tot sufletul ca toata lumea sa fi scapat cu bine.
    • +2 (2 voturi)    
      Intr-adevar (Luni, 3 decembrie 2007, 9:56)

      GeorgeP [anonim] i-a raspuns lui lucid

      Si eu cred acelasi lucru, si anume ca in esenta a fost un eveniment bun. Nu putem civiliza brusc orasul asta si multi ani nesimtirea unora care nu stiu sa mearga decat cu masina combinata cu proasta organizare a autoritatilor vor duce la astfel de imbulzeli.<br/><br/>Totusi, de cand locuiesc in Bucuresti, n-am vazut niciodata atatia oameni care sa mearga pe strazi si sa se bucure ca se apropie craciunul. Acum 2 si 3 ani, cand am petrecut 1 decembrie in Bucuresti, atmosfera era anosta. Se pare ca anul asta, oamenii au inceput sa iasa mai mult in oras, indiferent de varsta.<br/><br/>Schela respectiva e urata, multi s-au imbulzit sa stea cat mai aproape de &quot;brad&quot;, a fost raiul hotilor de buzunare, dar cei care au iesit in oras sa se plimbe si sa intre in atmosfera de craciun au dat dupa multa vreme o imagine frumoasa acestui oras.
  • -1 (3 voturi)    
    Estetica uratului (Duminică, 2 decembrie 2007, 13:43)

    Robin [anonim]

    Se pare ca intr-adevar suferim de estetica uratului. Nu era suficient ca in Bucuresti exista un nasture in mijlocul intersectiei Charles de Gaulle, un catof infipt intr-o teapa, sau un suport de steaguri in soclul statuii lui lenin? Acum ne trebuia si o schela mizerabila pe post de brad. Bineinteles ca megalomania videnilor este mult mai importanta si ne trebuia un cel mai inalt brad, nu un cel mai frumos! Chiar nu mai exista brazi adevarati in lumea asta? Sunt sigur ca se putea impodobi mult mai frumos un brad real mai mic decat un morman de fiare. Mi-e sila de autoritati! Mi-e sila de Mizerium Bank!
  • +1 (1 vot)    
    Parerea mea... (Duminică, 2 decembrie 2007, 13:44)

    Fla [anonim]

    Intr-adevar, romanii nu merita asemenea evenimente...
  • -1 (3 voturi)    
    Millenium bank (Duminică, 2 decembrie 2007, 13:47)

    robert [anonim]

    Din fericire, exista o metoda de a sanctiona prostul gust si haosul: nici eu nu-mi voi depune nici o centima in banca nesimtitilor in veac. Pot sa-mi promita castiguri de fni, eu cu mizerabili nu ma incurc. Poate au gresit si ei o data, poate nu. Cui ii pasa? Daca nu sanctionez mizeria lor, se vor simti datori altii care sa-mi faca cel mai mare miel de paste din cofraje de oua sau din pet-uri (la care, nu-i asa, trebuie sa vina floarea cea vestita a politii romanesti sa-i aprinda coada...)
  • -3 (3 voturi)    
    cine plateste (Duminică, 2 decembrie 2007, 13:51)

    Ana Popescu [anonim]

    MAREA FARSA....<br/>Cine ,cui, cu ce bani,plateste afacerea de pe domeniul public?<br/>Animismul schelelor si a jocurilor de artificii<br/>evolutie la &quot; greu&quot;!SIC!
  • +1 (3 voturi)    
    asta de sus (Duminică, 2 decembrie 2007, 14:01)

    hai sa ne cacam pe noi [anonim]

    Daca nu ai participat cu ceva hai sa te afli in treaba emitand ineptiil ca poate mai sunt si altii ca tine.De astfel de articole suntem satui .Evident dle dumneata nu accepti decat perfectiunea ,pentru ca iarasi evident esti PERFECT.Daca ai face politica s-ar vedea al cui slugoi esti. Oricum BAFTA !(la peste)
    • -1 (1 vot)    
      ref. "cel mai mare brad..." (Marţi, 4 decembrie 2007, 18:29)

      Roxana Popescu [anonim] i-a raspuns lui hai sa ne cacam pe noi

      Mai &quot;asta de sus&quot;, esti taaaare dus. De bun simt, ce sa mai zic. Cred ca nici nu-i stii definitia, sarmanule si superficialule.
  • +1 (1 vot)    
    Totusi, cine semneaza articolul ? (Duminică, 2 decembrie 2007, 14:15)

    Alex [anonim]

    Covaci sau Pantazi, cum era initial ? Ce se intimpla ? &lt;br/&gt;Hotnews.ro, este vorba despre responsabilitate, nu este bine sa va ascundeti identitatea. Sintem in 2007. Si asa avem parte numai de conducatori Nincompetenti.
    N. Red: Ne cerem scuze, a fost vorba despre o eroare. Autorul articolului este Cristian Covaci
    • +1 (1 vot)    
      Bravo (Duminică, 2 decembrie 2007, 15:51)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Aprecieri maxime.
      • -1 (1 vot)    
        Bravo ?! (Luni, 3 decembrie 2007, 3:28)

        Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        Bravo ca au incercat probabil. Toti incearca cate ceva de 17 ani, dar nu stiu cum fac caci nu le iese. Imi pare rau, dar nu apreciez experimentele pe banii nostri.
    • 0 (2 voturi)    
      Bravo (Duminică, 2 decembrie 2007, 15:53)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Orgoliul meu mic a fost satisfacut. Aprecierile sint ptr. d-l Pantazi.
  • +2 (2 voturi)    
    Wow (Duminică, 2 decembrie 2007, 14:25)

    Cip [anonim]

    Ce de prostie.. inchideti fratilor ochii si nu va mai uitati la &quot;brad&quot;-ul de metal. Orice s-ar face trebuie sa fie niste cretini care isi dau ei cu parerea ce e kitch si ce nu. Vai.. criticii de arta nascuti la piciorul pariusului. Parca a facut bradu ala pt ochii vostri de inculti si comentatori pe &quot;bloguri&quot;. Mai iesiti din casa, mai vedeti fete de copii de craciun.. mai vedeti o lumina.. Mai lasati in pace politica si videnii si mai stiu eu cu ce va hraniti toata ziua pe net.
    • -1 (1 vot)    
      ... cirip (Duminică, 2 decembrie 2007, 14:59)

      robert [anonim] i-a raspuns lui Cip

      dixit!
    • -2 (2 voturi)    
      ! (Luni, 3 decembrie 2007, 11:23)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Cip

      Se scrie kitsch
  • +2 (2 voturi)    
    mereu nemultumiti (Duminică, 2 decembrie 2007, 14:27)

    varsator [anonim]

    Daca era un brad adevarat ar fi sarit de fund in sus ecologistii, ca un astfel de brad creste in zeci, poate sute de ani, si videanu il taie.<br/><br/>Daca nu era nici un brad atunci ar fi fost scandal ca de ce la noi nu se face nimic similar cu capitalele din vest, ca suntem incuiati la cap, si avem spirit provincial(sic).<br/><br/>Daca ar fi fost investitia totala a primariei s-ar fi numarat banii si s-ar fi calculat cate bucati de paine se puteau imparti la saracii Romaniei.<br/><br/>Si tot asa ...<br/><br/>Cred ca majoritatea celor care au criticat mai sus fac parte din turma de oi care au vrut sa mearga aseara cu masina sa se minuneze si acum sunt foarte nervosi. Ce, pana ieri nu era tot o schela muncitoreasca. Fratilor, or sa fie aprinse becurile alea de un leu in fiecare seara pana pe 15 ianuarie. <br/><br/>Nu va mai imbulziti ca la coada la butelii si mai ales nu aruncati cu rahat daca v-ati luat teapa.
    • +2 (2 voturi)    
      you're right (Luni, 3 decembrie 2007, 0:23)

      cleo [anonim] i-a raspuns lui varsator

      ai mare dreptate.
    • +2 (2 voturi)    
      Hai sa impartim lucrurile (Luni, 3 decembrie 2007, 3:38)

      Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui varsator

      Poate ca nu am eu ochiul format (in nici un caz ca critic de arta); sa lasam bradul. Problema mea este ORGANIZAREA fortelor de ordine. De ce s-a permis a se creea panica? De ce am vazut un baiat cu mana in poseta unei doamne (a se intelege hot) si altii la fel de suspecti, dar nici un politist in zona gurilor de metrou dinspre Splai? Unde erau jandarmii? Erau cu totii osteniti de la parada? Dar a durat doar 40 de minute. Insa aceea mi-a placut (parada militara de la Arcul de Triumf - felicitari organizatorilor).
    • -2 (2 voturi)    
      :-))))) (Luni, 3 decembrie 2007, 11:22)

      ion [anonim] i-a raspuns lui varsator

      esti degeaba.
    • -1 (1 vot)    
      BALSOI (Luni, 3 decembrie 2007, 18:18)

      IQ [anonim] i-a raspuns lui varsator

      Omule, dar daca in loc sa bage banii intr-o schela cu becuri, ar fi cumparat niste instalatii noi cu care sa impodobeasca bd. Magheru (nu jena care e acuma) si Calea Victoriei (unde nu au ajuns sarbatorile) cum ar fi fost? De ce naiba cantitate vs. calitate? De ce o chestie mare cand puteau fi mai multe mici? La naiba, e aceeasi veche problema cu catedrala neamului si casa Poporului. O tampenie mare, urata si nepractica.
  • -2 (2 voturi)    
    Care BRAD? (Duminică, 2 decembrie 2007, 15:02)

    Adrian [anonim]

    Dupa cea mai mare Casa a Poporului, cea mai mare Catedrala a Poporului era si normal sa apara si Cel Mai Mare brad al Poporului!<br/>Dar care brad?<br/>In loc de brad o movila de fiare, o schela, si un noian de becuri.<br/>Culmea obrazniciei, insa, este alaturarea ororii cu Craciunul.<br/>Puteau sa-i spuna oricum numai &#8222;de Craciun&#8221; nu.
  • +2 (2 voturi)    
    preferai un brad taiat? (Duminică, 2 decembrie 2007, 15:30)

    schmoukiz [anonim]

    O fi el schela ziua, dar parca e mai bine decat un copac falnic taiat din padure pentru asta.<br/>Cat despre constatarea de la inceput ca Bucurestiul s-a transformat intr-un Bangladesh...ce ma induioseaza pe mine comentatorii care isi cunosc compatriotii abia la cate un eveniment public &quot;moka&quot; la care se inghesuie si romanul-mediu despre care scriu ei zilnic cu aplomb. Si abia atunci vad si ei cum arata un cartier marginas al Bucurestiului. Desi, dupa formularea &quot;in intersectie nu a aparut niciun gabor&quot;, nici matale n-ai parasit de prea multa vreme un asemenea cartier.
  • +2 (2 voturi)    
    Mergeti la culcare (Duminică, 2 decembrie 2007, 16:16)

    AM [anonim]

    Recomand tuturor disperatilor de mai sus sa mearga la culcare. Nu stiu cine va pus sa mergeti in centru daca nu sunteti in stare sa va tineti pe picioare. Ca si in cazul multor proiecte facute bine, se trezesc unii sa comenteze.. gen autorul atricolului (unul rasarit din fundul Rahovei) si cei de mai sus (bosorogi adormiti)...<br/><br/>La culcare baieti..
    • +1 (3 voturi)    
      Ma bucur... (Luni, 3 decembrie 2007, 3:43)

      Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui AM

      Ma bucur ca altii dintre dumneavoastra nu ati avut parte de sperietura pe care au tras-o cei care erau pe langa mine (vedeti ce am povestit anterior - daca se aproba de catre moderator). Ma bucur ca nu vi s-a furat din posete sau buzunare. Ma bucur ca va place &quot;bradul&quot;. Ma bucur ca participati la evenimentele mondene - eu insa am sa ma gandesc de doua ori data viitoare.
    • -2 (2 voturi)    
      :-)))))) (Luni, 3 decembrie 2007, 11:24)

      ion [anonim] i-a raspuns lui AM

      esti degeaba si tu.
  • +3 (3 voturi)    
    ecologic (Duminică, 2 decembrie 2007, 17:11)

    mitica [anonim]

    O fi. Nu l-am vazut. Dar macar n-a trebuit sa taie un pom care creste in cateva zeci de ani pentru 2 saptamani de impodobeala.
    • -1 (1 vot)    
      Pom? Unde ? Cand? Poate unul la Universitate? (Luni, 3 decembrie 2007, 3:55)

      Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui mitica

      Bradul impodobit - reprezinta alaturi de Mos Craciun si Sarbatoarea crestina a nasterii lui Iisus, traditie. Iar daca era ceva rau in traditii acestea ar fi disparut de la sine.<br/>Menirea lor este sa aduca fericire si speranta. Schela de la Unirii, oricat ar fi de frumoasa nu e brad - e o incercare de a da nastere unei traditii. Iar primul pas a fost facut cu stangul.<br/><br/>Il sfatuiesc pe d-l Videanu ca data viitoare sa taie un brad si sa planteze 3, 5, 10 - cati considera dumnealui - in loc. Asa ii impaca pe toti si iese mai ieftin. Iar un brad impodobit cu suflet si daruire - ca un gospodar ce ar trebui sa fie primaria - nu poate fi inlocuit.
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns (Luni, 3 decembrie 2007, 22:29)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Claudiu T.

        tu n-ai serviciu de ai timp de atatea comentarii in miezul zilei?
  • +3 (3 voturi)    
    Millenium Brad (Duminică, 2 decembrie 2007, 18:43)

    Renu [anonim]

    Cristi esti mult prea suparat pe acest eveniment.Nu pot sa spun ca e bun&#8230;.., rau&#8230;.. ,dar este real. Exagerat mi se pare si numarul de lumpeni pe care i-ai vazut tu acolo, cred ca cel putin 20% erau copii. Intr-adevar, organizarea a fost foarte proasta, trebuia restrictionat traficul, trebuia ca politia sa faca act de eficienta nu de prezenta. Dar dupa cum au aratat lucrurile cred ca nici organizatorii nu s-au asteptat la un asemenea succes. Este bila lor neagra. Nu vreau sa fac pe desteptul pt.ca am participat la eveniment din fotoliu, la Realitatea TV, unde am avut ocazia sa aud &#733; live&#733; un &#733; baga-mi-as _ _ _ _ &#733; , pt. ca probabil omul lor de la pupitru astepa sa se aprinda bradul. Oricum bradul se vede frumos noaptea. Daca o sa fie zapada,va fi de vis. Daca ai copii sau nepoti du-i sa-l vada si poate o sa-ti schimbi parerea . Cine are pretentia ca este un monument de arta ? Este un ornament de Craciun. Tu nu ai acasa ornamente de Craciun ? Sunt obiecte de arta cumva?<br/>Cel mai trist lucru pt. mine este ca inca odata am vazut cat de jos este nivelul de civilizatie si cred ca si cel de judecata al unei largi paturi de compatrioti. Daca vezi ca e aglomeratie si haos , de ce insisti sa ajungi acolo? Daca ai ajuns, de ce te plangi ? Daca nu vrei sa-ti perpetuezi speta, de ce nu te sinucizi, in loc sa iti abandonezi copiii in multime ?<br/>Trecand peste toate cele rele, sunt convins ca fiecare dintre participanti, COPII, lumpeni,vip-uri,esteti ca tine si comozi ca mine l-a avut in minte macar pentru o fract&#237;une de sinceritate pe Mos Craciun.<br/> Deci a fost un fel de act de gandire colectiva pentru un lucru bun si pur. <br/>Sa speram ca Mosul se va uita si peste tara noastra.
    • +1 (3 voturi)    
      autor inutil (Duminică, 2 decembrie 2007, 23:05)

      inlocsadorm [anonim] i-a raspuns lui Renu

      stimate autor, gandurile dumitale sunt prea putin interesante. nici parerile dumitale estetice nu cred sa prezinte interes mai departe de scara blocului pe care , cu cinste, sunt sigur, il locuiesti.<br/>totusi, de ce tine sa ne sufoce hotnews-ul cu asemenea productii , mi-e greu sa deslusesc.
    • +2 (2 voturi)    
      felicitari (Luni, 3 decembrie 2007, 0:25)

      cleo [anonim] i-a raspuns lui Renu

      felicitari pentru raspunsul tau
  • 0 (2 voturi)    
    Bucurestiul nu mai este al nostru (Duminică, 2 decembrie 2007, 18:44)

    AB [anonim]

    Ceea ce am vazut aseara a confirmat ceea ce am realizat de cativa ani incoace; <br/>Bucurestiul nu mai este al bucurestenilor!<br/>Este un oras napadit de oportunisti, veniti din toate provinciile tarii sa faca avere, case, masini si cariere<br/>Prezenta la bradul de otel si comportamentul cu aceasta ocazie, demonstreaza pe deplin acest lucru//
    • +2 (2 voturi)    
      you suck (Duminică, 2 decembrie 2007, 21:45)

      jupiter [anonim] i-a raspuns lui AB

      da&#39;, ca si cum bucurestiul nu era deja plin de toti ruptii in fund din codrii moldovei sa lucreze la blocurile lu&#39; Ceasca in &#39;60. sper sa te calce (ne-mortal) cu masina varul analfabet din Caracal al lui Videanu de la Videle.
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Luni, 3 decembrie 2007, 1:23)

      Mada [anonim] i-a raspuns lui AB

      n-ai nici o treaba cu ce s-a zis si cu ce s-a intamplat :)...ce treaba are bradul cu provincia? Si nu-mi zi ca toti cei prezenti aseara erau provinciali ca ma umfla rasul...erau de-ai vostri, bucuresteni sadea crede-ma...si vreo cateva mii de prin giurgiu...da tot aia e...<br/>Cat despre brad, n-am fost aseara acolo si ma felicit pt asta, insa am nimerit in seara asta si era cam la fel de rau...oricum, cand e aprins, e dragut...
    • +2 (2 voturi)    
      Frumos va sade... (Luni, 3 decembrie 2007, 4:11)

      Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui AB

      Maghiari / Romani<br/>Romani / Tigani - italienii ne-au dovedit ca pentru straini e tot una<br/>Moldoveni (provinciali) / Bucuresteni<br/>de la periferie / din centru<br/>cu facultate / fara facultate<br/><br/>Oameni buni, suntem toti romani. Pleava e pleva, uscaturile la fel... Ce? Daca&#39;s parlamentari de Bucuresti iese ceva bun din asta? Basescu care e constantean ne face de ras? Iorga si Eminescu s-au nascut in nordul Molvovei, la Botosani... ti-e rusine ca au fost romani ca tine, ca mine?<br/><br/>Daca&#39;ar vedea Iorga tarisoara asta.... Nu s-a schimbat nimic intr-o suta de ani. Iar Brucan visa sa se faca ceva in 20 ? Ne meritam soarta.
      • +3 (3 voturi)    
        te crezi mai bun ca "moldovenii imputiti"? (Luni, 3 decembrie 2007, 9:17)

        rex [anonim] i-a raspuns lui Claudiu T.

        care Bucuresti al bucurestenilor? cata naivitate!... de cat timp vin oameni din restul tarii si se stabilesc la Bucuresti? ia intrebati-va stimate domn cunoscutii, cati dintre ei s-au nascut la Bucuresti? sau cati din parintii lor? de aia e orasul asta asa...pentru ca e plin de &quot;pleava de provincie&quot; si &quot;elita de capitala&quot;...asa cum bucurestenii ii hulesc pe provinciali, asa in provincie bucurestenii sunt priviti ca niste ghiolbani...adevarul e ca aici e o adunatura... ca in orice capitala a lumii, de altfel....auzi...Bucuresti al bucurestenilor... e o tara libera! iar bucurestenii sunt proprietari pe un apartament, sau o vila... in nici un caz pe intregul oras...Bucurestiul e al romanilor! (nu al cocalarilor!)
  • -1 (3 voturi)    
    schela de Craciun (Duminică, 2 decembrie 2007, 21:10)

    Mihaela Enache [anonim]

    Slava Domnului ca in sfarsit a spus cineva ceea ce gandesc de cateva saptamani. SCHELA! Exact asa am botezat-o si eu, asa ca, domnule Covaci, va multumesc ca mi-ati rostit gandurile public! Din fericire am fost plecata din Bucuresti in week-end, dar cand am vazut in seara asta imaginile la televizor nu-mi venea sa cred ca s-a intamplat cu adevarat asa ceva... Daca mai inteleg oarecum ca se imbulzesc oamenii cand li se da cine stie ce pomana electorala, de data asta situatia m-a depasit... Subscriu la promisiunea de a nu depune vreodata ceva la generoasa banca...
  • +2 (2 voturi)    
    de ce arunca unii cu noroi (Duminică, 2 decembrie 2007, 21:55)

    adevaraciousu&#39; [anonim]

    Am fost si eu aseara la vestitul brad si sincer cred ca este ceva extraordinar pentru majoritatea copiilor care au fost acolo aseara si care vor trece in serile ce vor veni acolo. Evenimentul este clar ca a depasit orice asteptari ale organizatorilor si sincer, nici eu nu am vazut pana acum in Bucuresti o adunarea mai mare de oameni ca aseara. Focul de artificii a fost extraordinar, mai ceva decat la Revelion si bradul, chiar daca e schela, este un simbol frumos al Craciunului, care trebuie apreciat. Daca toti cei care au fost acolo aseara dadeau cate 1 leu pentru ridicarea lui cred ca auzeam numai lucruri bune. <br/>Ce m-a nemultumit si pe mine este reactia proasta a organizatorilor in momentul in care au vazut ca e groasa. Trebuiau sa nu mai opreasca metrourile la Unirii si sa spuna lumii sa urce in trenuri pentru ca am inteles ca a fost omor sub pamant in statie. Nejustificata mi s-a parut si nerabdarea multimii de a pleca acasa, parca aveau toti ciorba pe foc, imediat dupa terminarea artificiilor. <br/>Daca mai scrieri multi despre bradul asta negativ, cred ca &quot;o sa ne ia daru&quot; anu&#39; viitor si o sa ramanem asa cum sunt obisnuite animalele, in intuneric. Atentie la cuvinte, mai ales ca pentru unii se pare ca sunt pe gratis. Vorba aia, daca as lua bani pe cate pareri pe gratis am, milionar m-as face ;)
  • -2 (2 voturi)    
    gretos (Duminică, 2 decembrie 2007, 23:07)

    andrei [anonim]

    Gretooooos! Urat cu spume. Seamana cu primarul cu minte putina, Adriean pe numele sau. Minte putina dar snobism mult.
  • 0 (0 voturi)    
    Si distractia a continuat .... (Luni, 3 decembrie 2007, 1:01)

    Bibicu [anonim]

    .... in aceasta seara. Atunci cand cei care au fost plecati din Bucale au revenit si bineinteles ca s-au bulucit in Pta. Unirii sa vada si ei &quot;minunatia&quot; ....<br/><br/>In acest fel, in dupa-amiaza asta, circulatia era blocata ... again.<br/><br/>Taves Bahtalo Romania !!
  • -2 (4 voturi)    
    ... (Luni, 3 decembrie 2007, 6:26)

    Schela Mileniului [anonim]

    numai la noi se putea intampla haosul asta. Am facut 1 ora si 30 de min de la unirii la romana , si de ce? pentru ca au venit taranii ( de oras + taranii originali) sa vada &#39;becurili&#39; si &#39;bradul&#39; . cam 90% din masinile de langa mine , aveau in dotare o vaca...fie ea blonda , bruneta sau cheala ...fiecare vaca avea ceva in mana...gen camera foto , sau video , iar cealalta mana o folosea drept indicator pentru ghiorghiesul de langa ea...&#39;io-te domne lumina sheea&#39;... Rushine, atzi iesit pe trada sa vedeti panarama , banii publici cheltuiti pentru ce??? din ce bani se plateste curentul pentru milioanele de becuri? din banii vostrii...
  • 0 (2 voturi)    
    BUCURESTIUL (Luni, 3 decembrie 2007, 7:13)

    rasputin [anonim]

    Inca o dovada ca acest oras nu este iubit. <br/>Am itrebat si cu alte ocazii: unde sunt bucurestenii.<br/>Venticii violeaza fara rusine acest oras.
  • +1 (1 vot)    
    romanii sunt nesimtiti (Luni, 3 decembrie 2007, 7:37)

    vio [anonim]

    am fost, am vazut , am trait..! concluzia: romanii, un neam de prostanaci! valuri de oameni care alergau la unirii, tigani cu plozii, mancatori de seminte(zau, ma uitam la unii aveau o dexteritate...), hoti de buzunare, cocalarii de bucuresti imbracati de la idm...asta am vazut. nu meritam bradul! nu meritam nimic! trebuie sa fim lasati in dobitoceania noastra. ce organizare cand toti imbecilii calcau in picioare tot, urlau, te impingeau...ce sa le faci? sa ii impusti, in cel mai bun caz. mi-e sila de poporul asta de mitocani carcotasi, care nu au stiut niciodata sa fie altceva decat sunt si pe stadione: niste vandali fara pic de cultura sau educatie. astora nu trebuie sa le ceri nimic, decat sa le dai in cap, sa ii potolesti. nu banca nu face 2 parale ci poporul asta de tampiti. articolul e partinitor.
  • +2 (2 voturi)    
    brad / metal / millenium (Luni, 3 decembrie 2007, 8:22)

    Mihnea [anonim]

    Salut.<br/><br/>Nu consider banca vinovata pentru aglomeratia si haosul creat. Banca organizatoare a avut numai bune intentii..Dar noi suntem prea de curand dati jos din copac pentru a sti sa ne purtam intr-o astfel desituatie. In oricare alt oras al lumii ar fi fost altfel.
  • -2 (2 voturi)    
    O chestie cu becuri (Luni, 3 decembrie 2007, 8:36)

    Mos Craciun [anonim]

    Urat brad. Un chici, cum le plac taranilor ajunsi la orase. Nu asha trebuie sa arate un brad de craciun, de fapt, cred ca nu este nici o ramura de brad sub miile de beculetze. Asta mai lipseste acum. Manelizati si craciunul si le-ati facut pe toate.
  • -2 (2 voturi)    
    Asa se explica! (Luni, 3 decembrie 2007, 8:36)

    Catelu [anonim]

    Acum inteleg de ce toti cititorii de texte de la TV numeau mormanul ala de fiare &quot;brad&quot;. La inceput am crezut ca sunt idioti si nu am inteles ce molima putea lovi simultan redactiile atator posturi de televiziune...<br/>Deci toata afacerea e reclama megalomanica a unei banci.... dar atunci de ce stirile despre &quot;brad&quot; nu aveau litera &quot;P&quot; pe ecran? &quot;P&quot;, de la publicitate evident, nu de la ce gandeau soferii blocati in trafic despre parintele de gen feminin al primarului Adriean :-)
  • 0 (2 voturi)    
    cetina (Luni, 3 decembrie 2007, 9:01)

    andrei [anonim]

    L-au dat cu spray sa miroasa a cetina?<br/>NU UITATI! Asa brad asha banca! <br/>Ca de prosti e de mult clar ca suntem! DE CE!<br/>PENTRU CA NU AVEM CURAJ!!<br/>CURAJ SA FACEM NU SA VORBIM!<br/>SI ASHA RAMAN CRETINII SA NE CONDUCA!!!
  • -1 (1 vot)    
    Greseala... ?! (Luni, 3 decembrie 2007, 9:09)

    Vlad [anonim]

    Sunt complet d-acord cu articolul, autoritatile n-au luat in calcul fluxul de oameni, politistii au fost depasiti de situatie (bine macar ca s-au gasit cei 40 de copii pierduti).<br/><br/>O mica intrebare insa, daca la intersectia de langa liceul Sincai nu a fost nici un politist, si la 100 m distanta (pe Candiano Popescu) au fost de doua ori mai multi politisti, asta nu inseamna ca de fapt n-au fost nici acolo politisti? (aritmetica asta)
    • +1 (1 vot)    
      nu e nimic gresit (Luni, 3 decembrie 2007, 10:20)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      &quot;trei echipaje de politie cu de doua ori mai multi gabori&quot;. Asta inseamna ca erau 3 masini de politie cu sase gabori in ele. <br/><br/>trebuia sa inmultesti politistii cu numarul de masini, nu cu numarul gaborilor din intersectia de la sincai.<br/><br/>sanatate.
  • 0 (4 voturi)    
    O brad "urat"! (Luni, 3 decembrie 2007, 9:27)

    suhade [anonim]

    Da, a fost ingrozitor. Veneam acasa dupa un drum de 3 zile cu masina prin inima Europei si timp de 2 ore nu am putut sa ma apropii de casa, de CASA MEA, pentru ca stau in zona parcul Carol. Nu mai spun de socul pe care l-a avut amicul meu vazand asa un balamuc general, cei care au fost in alte tari stiu cat de mare este impactul cu &quot;civilizatia&quot; cand revii in tara. Ma doare sufletul ca este asa si inca o data mi s-a intarit convingerea ca celor de la conducere NU LE PASA de oameni. Niste nenorociti, sper sa scapam de ei cat mai repede....
  • -2 (4 voturi)    
    bradu' mileniului (Luni, 3 decembrie 2007, 9:28)

    gogu [anonim]

    De fapt nu este brad ci esteo SCHELA cu beculete.<br/>Cea mai mare SCHELA cu beculete din Europa? Nici macar... Tour Eiffel este cea mai mare schela cu beculete. <br/>Ma uitam pe CNN la americani in New York, aveau un brad NATURAL de 2-3 ori mai inalt decat schela asta patetica. <br/>We suck...
  • -2 (4 voturi)    
    Popor de ... kitsch!??! (Luni, 3 decembrie 2007, 9:32)

    irina [anonim]

    Tare mi-e teama ca ne meritam soarta... avem o &quot;schela&quot;, cum spunea un jurnalist, in loc de o minunatie de brad. Cu toate astea, lumea s-a calcat in picioare sa vada dracovenia. Intersectii blocate, nervi, claxoane, bip-uri, furturi... dar cine le-a provocat? dl videanu? banca cutare? Sa fim seriosi! Si daca puneau un rahat cu mot in mijlocul pietei unirii, lumea tot s-ar fi calcat in picioare - sa vada minunea. Cred ca tine de civilizatie, de bun simt, de mentalitatea unui popor obisnuit sa se inghesuie, sa stea la coada, sa dea din coate ca sa ajunga sa ajunga in fata. Iar spiritul de turma... Dumnezeule, ce mai functioneaza la romani!
  • +2 (2 voturi)    
    Bucurestenii, ca de obicei demolatori (Luni, 3 decembrie 2007, 9:33)

    Sorin Aradean [anonim]

    D-le Cristian Covaci, articolul dvs. imi confirma o mai veche impresie pe care jurnalistica bucuresteana mi-a lasat-o in varii situatii, anume ca voi bucurestenii aveti un &quot;dar&quot; deosebit de-a demola absolut orice, de-a bagateliza si trimite in derizoriu orice realizare a oricui.<br/><br/>Ptr cei care nu stiu, demersul bancii portugheze nu este unic, bradul fiind itinerant, in 2006 de ex a fost la Varsovia, anul acesta venind rindul Bucurestiului sa-l gazduiasca. De aceea, eu sint tare curios daca si in celelalte capitale europene in care acest brad a fost montat in anii trecuti, jurnalistii autohtoni ai capitatelor respective au raspuns cu aceeasi abilitate de-a demola acest demers salutar ?<br/><br/>Si inca ceva, dle Covaci, ingineriile destepte nu pot fi privite cu ingaduinta, asa cum vad ca v-ati exprimat. Aveti serioase probleme in privinta scarii de valori...<br/><br/>Bine zicea cineva mai sus, nu va meritati acest brad, sinteti nedemni de el. In orice mare oras al tarii, ar fi fost mult mai apreciat si nu s-ar fi gasit burghiatori precum semnatarul acestui articol.<br/><br/>Despre felul in care s-a circulat in zona, e o alta discutie, Primaria Generala nu poate fi mindra de rezultat, dar virful de aglomeratie inerent evenimentului a trecut, iar bradul ramine...
    • +1 (1 vot)    
      Nu e pentru voi, nespalatilor (Luni, 3 decembrie 2007, 10:42)

      cici2 [utilizator] i-a raspuns lui Sorin Aradean

      e pentru copii
  • +2 (2 voturi)    
    ce are banca cu...."prefectura"?.... (Luni, 3 decembrie 2007, 9:48)

    alexandru [anonim]

    Domnule Covaci,<br/><br/>Ce legatura are banca cu faptul ca noi suntem niste salbatici??..Ce legatura are banca cu faptul ca primaria, care a fost partener la acest eveniment, nu a fost in stare sa organizeze traficul in zona? Si eu am facut 2 ore intre p-ta Victoriei si P-ta Unirii, am injurat, am fumat un pachet de tigari dar am si vazut bucuria unei fetite de 4 ani la vederea bradului. Daca sunteti frustrat, nu cred ca trebuie sa se vada acest lucru in ceea ce scrieti...si poate va vine sa credeti sau nu, acest brad nu a fost facut pentru dumneavoastra.<br/><br/>SARBATORI CU BINE, TUTUROR!
  • +2 (2 voturi)    
    un brad....si un bucuresti.... (Luni, 3 decembrie 2007, 10:05)

    bogdan [anonim]

    mie personal bradul chiar imi place...seara cel putin...ziua intr-adevar este o hidosenie...dar seara este chiar frumos...am fost si eu acolo (ca toata lumea se pare). si mi-a luat o ora sa ies din imbulzeala generala. vroiam sa ajung la romana (de undeva din fata magazinului unirea) si am ajuns pana la urma la casa poporului, dand ocol la tot parcul, fiind dus de multime si incercand sa ies intr-un fel. a fost penibil. ma gandeam ca circulatia a fost oprita (o chestie chiar desteapta, deoarece s-ar fi evitat blocarea intregului oras) dar am ramas masca cand am ajuns la un moment dat pe strada si m-am impiedicat de masini care probabil stateau de ore bune pe acolo....<br/>la noi ca la romani...orice chestie trebuie sa se transforme intr-o tiganie....pacat!
  • +2 (2 voturi)    
    comentariu la comentarii (Luni, 3 decembrie 2007, 10:08)

    lucia [anonim]

    Domnilor, suntem extraordinari!<br/>Cred ca nu exista o alta natie pe fata pamantului mai extraordinara decat noi. Nu facem nimic, nu ne implicam, dar la umbra anonimatului suntem cei mai tari in a da cu bata! Eu nu spun ca ceea ce s-a intamplat in Piata Unirii este ceva extraordinar, dar este totusi ceva! Ma intreb, cei care tot se grabesc sa dea in stanga si in dreapta, dansii personal, s-au implicat vreodata in ceva? Ceva care sa tina de social, sau ma rog, ceva care sa nu-i priveasca doar pe dansii personal. Stau si intreb cati dintre acesti &quot;minunati critici&quot; isi arunca gunoiul la cos, stau la rand la semafor etc. etc. , pentru ca daca ne uitam la ceea ce se intampla pe strada si in jurul nostru este de-a dreptul groaznic. Sa nu mai vorbim, ca din graba cu care s-au repezit sa-si dea cu parerea au uitat sa se uite putin si la ortografie. Cred ca daca toti cei care se grabesc sa dea cu parul, sau mai bine zis cu parerea, crezand ca parerea dansilor este cea mai buna, s-ar grabi putin si la a se implica in actiuni care ne privesc pe noi toti, atunci cred ca parerile ar fi putin mai altfel.<br/>Este cel mai simplu sa nu faci nimic, dar sa-ti dai cu parerea despre tot ceea ce fac ceilalti. Bine, rau, dar macar unii fac. Altii fac doar galagie si mizerie. Si din pacate acestea sunt lucruri dupa care ne judeca f.multi. <br/>Si eu am fost acolo, si eu am fost impinsa din toate partile, si eu am stat 2.30h pana am iesit din parcare. Dar a fost alegerea mea. M-a trimis cineva cu forta? Nu. Asa cum nimeni nu s-a asteptat ca aceste eveniment, pt. ca a fost un eveniment, bun sau rau, a fost, sa adune asa de multa lume, probabil ca la fel, nici autoritatile nu se asteptau la o asemenea participare, tinand cont de lehamitea care s-a instalat la noi romanii. Toata lumea da navala ,de obicei,doar cand se da ceva pe degeaba, fie ca ne trebuie fie ca nu, dar daca tot e pe degeaba de ce sa nu calcam in picioare. La evenimente si manifestari &quot;mai rar&quot;. Deci?
  • +1 (1 vot)    
    comentariu la comentarii (Luni, 3 decembrie 2007, 10:08)

    lucia [anonim]

    Domnilor, suntem extraordinari!<br/>Cred ca nu exista o alta natie pe fata pamantului mai extraordinara decat noi. Nu facem nimic, nu ne implicam, dar la umbra anonimatului suntem cei mai tari in a da cu bata! Eu nu spun ca ceea ce s-a intamplat in Piata Unirii este ceva extraordinar, dar este totusi ceva! Ma intreb, cei care tot se grabesc sa dea in stanga si in dreapta, dansii personal, s-au implicat vreodata in ceva? Ceva care sa tina de social, sau ma rog, ceva care sa nu-i priveasca doar pe dansii personal. Stau si intreb cati dintre acesti &quot;minunati critici&quot; isi arunca gunoiul la cos, stau la rand la semafor etc. etc. , pentru ca daca ne uitam la ceea ce se intampla pe strada si in jurul nostru este de-a dreptul groaznic. Sa nu mai vorbim, ca din graba cu care s-au repezit sa-si dea cu parerea au uitat sa se uite putin si la ortografie. Cred ca daca toti cei care se grabesc sa dea cu parul, sau mai bine zis cu parerea, crezand ca parerea dansilor este cea mai buna, s-ar grabi putin si la a se implica in actiuni care ne privesc pe noi toti, atunci cred ca parerile ar fi putin mai altfel.<br/>Este cel mai simplu sa nu faci nimic, dar sa-ti dai cu parerea despre tot ceea ce fac ceilalti. Bine, rau, dar macar unii fac. Altii fac doar galagie si mizerie. Si din pacate acestea sunt lucruri dupa care ne judeca f.multi. <br/>Si eu am fost acolo, si eu am fost impinsa din toate partile, si eu am stat 2.30h pana am iesit din parcare. Dar a fost alegerea mea. M-a trimis cineva cu forta? Nu. Asa cum nimeni nu s-a asteptat ca aceste eveniment, pt. ca a fost un eveniment, bun sau rau, a fost, sa adune asa de multa lume, probabil ca la fel, nici autoritatile nu se asteptau la o asemenea participare, tinand cont de lehamitea care s-a instalat la noi romanii. Toata lumea da navala ,de obicei,doar cand se da ceva pe degeaba, fie ca ne trebuie fie ca nu, dar daca tot e pe degeaba de ce sa nu calcam in picioare. La evenimente si manifestari &quot;mai rar&quot;. Deci?
  • 0 (2 voturi)    
    Brad, schela, prostie (Luni, 3 decembrie 2007, 10:10)

    Mircea [anonim]

    Pe mine nu ma afecteaza nici ca seamana cu o schela, nici ca s-au salvat nu stiu ce brazi. Ma doare insa cand vad prostie: ce era daca cei ce au venit acolo vedeau bradul a doua zi sau a treia sau a saptezecea? Trebuia sa fie ei PRIMII. Prostie fara margini. Ce vina aveau cei care treceau pe acolo cu treaba ca nustiu cate zeci de mii de prosti vroiau sa vada &quot;minunea civilizatoare&quot;?
  • +2 (2 voturi)    
    Esti frustrat (Luni, 3 decembrie 2007, 10:15)

    Secolul 21 [anonim]

    Dle Cristian Covaci, ori esti frustrat, ori esti un comentator mediocru. Spui numai prostii si argumentezi dupa o logica ciudata. Ce legatura exista intre imaginea idilica a copiilor ce se bucura de cadouri in jurul bradului si un proiect municipal? Ce legatura exista intre initiativa unui sponsor privat si lipsa de civilizatie a bucurestenilor? Cel mai de prost gust este tonul dumitale acru si ipocrit.
  • +2 (2 voturi)    
    CE ARE DANSA CU PREFECTURA?! (Luni, 3 decembrie 2007, 10:19)

    Andrei [anonim]

    Nene Covaci, mata iti alegi banca in functie de frumusetea bradului?! Faptul ca a iesit asa cum a iesit nu are nici o legatura cu banca respectiva si nici cu Primaria. Videanu are multe bube dar in acest caz cred ca nimeni nu putea sa anticipeze si sa organizeze o turma patrunsa de un spirit caracteristic. Am intentionat si eu sa-mi duc copii sambata dar am anticipat balamucul. Am sa-i duc intr-o seara oarecare, in timpul saptamanii. Bradul acesta chiar inseamna ceva intr-un oras bantuit de fantomele trecutului, toti avand amintiri cu stazile intunecate si cenusii din anii anteriori lui 89.<br/>Sincer, cred ca nici banca respectiva nu vrea un client ca tine. Esti ranchiunos si fff frustrat. <br/>Daca vrei putem discuta deschis despre spiritul gregar al acestui popor semisalbatic.
  • +2 (2 voturi)    
    bradul (Luni, 3 decembrie 2007, 10:34)

    sperdorianus [anonim]

    titlul comentariului ar putea fi acesta : de ce nu dau doua parale pe articolul scris de acest personaj ? pentru ca este un mitocan, pentru ca nu a fost niciodata in Times Square (eu am fost), pentru ca da vina pe banca si pe administratia actuala pentru infrastructura invechita, pentru ca nu poate intelege bucuria din ochii unui copil care a vazut focul de artificii si aprinderea luminilor, pentru ca nu conteaza materialul din care este confectionat bradul ci spiritul.......din aceste motive nu dau doua parale pe autorul acestui articol
  • +1 (1 vot)    
    bradul (Luni, 3 decembrie 2007, 10:35)

    sperdorianus [anonim]

    titlul comentariului ar putea fi acesta : de ce nu dau doua parale pe articolul scris de acest personaj ? pentru ca este un mitocan, pentru ca nu a fost niciodata in Times Square (eu am fost), pentru ca da vina pe banca si pe administratia actuala pentru infrastructura invechita, pentru ca nu poate intelege bucuria din ochii unui copil care a vazut focul de artificii si aprinderea luminilor, pentru ca nu conteaza materialul din care este confectionat bradul ci spiritul.......din aceste motive nu dau doua parale pe autorul acestui articol
  • -2 (2 voturi)    
    ca la revolutie (Luni, 3 decembrie 2007, 10:41)

    Risingson [utilizator]

    de acord, un brad ar trebui sa fie viu, palpabil, sa degaje caldura, sa miroase, sa fie verde, natural, etc, etc,etc.<br/><br/>ce e acolo e un monstru. ce nu pricep e de ce au tinut neaparat zeci de mii de gura-casca sa fie acolo si, mai ales, de ce au tinut SA FIE PRIMII?<br/><br/>sa luam &quot;brad&quot; ca maine nu se mai da.
  • +2 (2 voturi)    
    minti crete si ondulate (Luni, 3 decembrie 2007, 10:42)

    gogusmen [anonim]

    daca divesi comentatori ai articolului vor fi incadrati la minti ondulate, in schimb autorul este cret de tot, ca sa nu zic idiot ca este putin spuns. :D<br/>ce treaba are domne banca cu primaria ? ca a incercat ceva....ca a bagat niste bani in artificii ?<br/>oricum ai noroc daca articolul nu va fi gasit ca tu ca ziarist (cum te visezi) nu ai voie sa scrii opinii personale legate de o societate comerciala sau nu.<br/>sincer, ai merita cel putin o amenda bunicica, aasa ajungi sa fii nevoit sa iti faci credit la banca mileniului.<br/>nu mai gandi asa ca esti praf.
  • -2 (2 voturi)    
    saraci si fuduli (Luni, 3 decembrie 2007, 10:44)

    ion roata [anonim]

    Este atat saracie si mizerie in orasul asta, ce sa mai zicem de tara in ansamblu, incat nu imi vine sa cred ca se pot da bani pentru un asmenea proiect.<br/>Avem de toate - un trai decent pentru fiecare, salarii de nivel european, oameni civilizati. Acest &#39;brad&#39; este exact ce ne lipsea. Felicitari autoritatilor pentru ca si de aceasta data au identificat nevoia si au intervenit prompt.
  • -2 (2 voturi)    
    factura electrica! (Luni, 3 decembrie 2007, 11:00)

    Gabi [anonim]

    cu cat vor plati factura pentu beculete, ar fi putut hrani saracii bucurestiului...
  • +1 (1 vot)    
    bradu (Luni, 3 decembrie 2007, 11:07)

    bradu [anonim]

    Citesc cu beculetele mele de rahat articolul domnului ziarist si nu mi vine sa cred!!. Cica sint o schela, o oribilitate din metal. Da din ce ar fi trebuit sa fiu dupa opinia lui ? Din turta dulce ca sa apuce sa ciuguleasca si dinsul din mine o bucatica? Sau din carne de mici gata fripiti ca sa fiu mincat de ziaristii fomisti si frustrati ?<br/>Ete ca sint sint dintr o schela de metal . Greu de digerat domnule <br/>Lasa ma in pace pe mine bradul si scrie la chestiune adica despre politie , videanu, bizonul roman sau ce vrei...<br/>Lasa ma in schela mea sa traiesc linistit!
  • +2 (2 voturi)    
    bradul minunat (Luni, 3 decembrie 2007, 11:09)

    obiwan [anonim]

    Baiatul meu de 7 ani a ramas minute in sir siderat la jocul de lumini afisat de bradul mamut din Pta Unirii. A fost super incantat si ptr mine asta a contat cel mai mult... de aceea nu am bagat prea mult in seama aglomeratia de la metrou si claxoanele disperate ale soferilor... Celor care considera bradul acela doar o schela metalica le spun atat: depinde care parte a paharului iti place mai mult, cea goala sau cea plina.
  • +1 (1 vot)    
    Draga Cristian Covaci (Luni, 3 decembrie 2007, 11:31)

    lucian [anonim]

    Draga Cristian esti intro eroare profunda. Probabil ca ai scris articolul imediat dupa ce te-ai intors de la brad, inghetat si suparat si fara pic de ratiune ! Banca X, care o fi, ca nu are importanta a sponsorizat evenimentul, a venit si cu bradul (frumos, urat ramane de discutat) iar tu te superi pe ei ca a fost &quot;aglomeratie pe strada&quot;. Nu are nici cea mai mica legatura. Fi suparat pe primar, pe Politie, pe autoritati, pe cei care au plecat de acasa fara numar, pe oricine vrei dar nu pe cel care a dat banul.
  • +1 (1 vot)    
    dovada (Luni, 3 decembrie 2007, 11:33)

    razvan [anonim]

    Iata inca o dovada ca romanul de rand este &quot;disperat&quot;. Imi este mila doar de copii care au fost prinsi in mocirla omeneasca creata. In cazul lor , parintii sunt vinovati. Pentru cei ce au vrut sa fie acolo: pacat ca ati scapat teferi, v-ati facut-o cu mana voastra si ati demonstrat ca sunteti animale cu spirit de turma, fara strop de inteligenta sau orice altceva care va poate apropia de definitia unei fiinte umane. Pentru cei ce au fost prinsi din greseala: sper ca sunteti sanatosi, alta data sa va feriti mai bine de gloata mizerabila de &quot;romani&quot;. <br/><br/>Fruntea sus! Suntem putini dar deasupra lor cu mult! Inteligenta, cultura, bunul simt, educatia nu pot face 6-7 copii, insa noi, cei care CUNOASTEM, vom fi la inaltime, INTODEAUNA!
  • 0 (2 voturi)    
    o brad frumos!!! (Luni, 3 decembrie 2007, 11:37)

    ixu [anonim]

    totusi, ce vina are banca pentru faptul ca la noi nu exista crowd management?<br/>mai sila mi-e de realitatea tv care, dupa ce si-a luat banii pe publicitate, prezentand in ultima saptamana insurubarea fiecarei piulite, din jumatate in jumatate de ora, acum ne asalteaza cu &quot;stiri&quot; despre ce s-a intamplat sambata seara.<br/>daca nu sunt stiri, sa le cream!
  • -2 (2 voturi)    
    Pt Hotnews (Luni, 3 decembrie 2007, 12:32)

    Daralinii [anonim]

    Un articol scris dintr-un mare complex de inferioritate al vostru, &quot;Banca Mileniului&quot; cum necum si-a facut super reclama - asa ca &quot;ciocul mic&quot;.
  • +1 (1 vot)    
    stau si ma intreb... (Luni, 3 decembrie 2007, 12:55)

    alex [anonim]

    in fiecare dimineata, inainte sa ma apuc de treaba citesc utimele stiri de pe hotnews. acum stau si ma intreb daca fac bine vazand articolul domnului covaci. Eu am dreptul sa-mi dau cu presuspusul aici, cand comentez, dar nu dumnealui care probabil se crede jurnalist....Mai tineti minte sloganul lui nea nelu &quot;nu ne vindem tara&quot;...? aceeasi mentalitate o simt la domnul covaci si mi se face scarba....<br/>dar asa cum nu avem padure fara uscaturi..asa cum noi romanii il avem pe mailat, probabil si jurnalistiii il au pe covaci...
  • 0 (2 voturi)    
    Tot Bucurestiul e mohorat (Luni, 3 decembrie 2007, 13:26)

    Pesci [utilizator]

    Duminica seara am mers mult prin Bucuresti. Nu exista nici un fel de beculet, nici un fel de insemn de sarbatoare. Doar intervalul de la Unirii pana la Piata Victoriei e luminat. In nici un an nu a fost asa de saracacios. <br/><br/>Asta una la mana. Doi: in nici un an nu a fost atat de mult prost gust si atata insailatura. Parca totul a fost facut de niste oameni care sufera de bila. Adica totul e facut cu o mare greata. La Romana podoabele de acolo mi-au amintit de un bar de la mine de la tara, care se numeste Paradisul si unde beau doar betivanii satului. La primaria sectorului 2 ti se strepezesc dintii. Am ramas pur si simplu cu gura cascata, la propriu, cand am vazut cum a castigat gustul manelist. <br/><br/>Trei la mana: Bradul acela nu ar fi atat de respingator daca ar fi fost pus intr-un alt context. Spunandu-i brad, inseli asteptarile de sarbatori. Nu e nimic altceva decat un produs publicitar. M-am uitat pe youtube si lumea mi s-a parut incantata de spectacolul cu artificii de sambata. Si are dreptate autorul articolului, parca prea seamana toata Piata Unirii a chinezarie - chestii ieftine, vulgare menite sa impresioneze doua minute. <br/><br/>Si, in sfarsit, eu sunt convis ca Videanu nu o sa mai candideze la anu.
  • 0 (2 voturi)    
    ziaristi de clasa (Luni, 3 decembrie 2007, 13:27)

    Andrei [anonim]

    Ca sa iti raspund pe limba ta: da-ti foc... (e prima reactie la articolul tau fara sa ma chinui sa gandesc vreun pic)<br/><br/><br/>Acum serios vorbrind, a fost un eveniment reusit din moment ce a fost omorul ala... iar atitudini de genul nu depun un leu pentru ca si-au facut reclama si a venit lumea... si mie mi s-a parut de cacat nu face decat sa te descalifice pentru ca ai scris un articol subiectiv lansandu-te coplesit de sentimente... Si chiar daca tu nu o sa pui un leu pentru ei castigul e ca restul de 100.000 de oameni sau cati au fost o sa vada cu alti ochi banca asta care era o anonima pentru majoritatea inainte de acest eveniment.<br/><br/>Trebuie sa recunosc ca ziua arata destul de jenant schela aia... dar noaptea si mai ales impreuna cu focurile de artificii din seara respectiva a fost destul de impresionant.
  • +2 (2 voturi)    
    ... (Luni, 3 decembrie 2007, 13:28)

    Sigurros [utilizator]

    intamplator am scris aseara un blog pe aceeasi tema. o sa ii dau paste aici: <br/><br/>Iarna peste Bucuresti. In sfarsit. Tot vad pe la televizor o reclama cu dorintele oamenilor ce se indeplinesc daca acestia se strang pe 1 Decembrie sub bradul Millenium. Chiar si azi am vazut-o, chiar daca a trecut ziua nationala.<br/>Eu n-am apucat sa-mi pun o dorinta sub bradul Millenium si, sincer, nici nu m-as fi dus acolo pentru asta. As fi vrut sa vad insa lumina, sa simt atmosfera. In mintea mea, Piata Unirii la momentul respectiv ar fi aratat linistita, cu oameni presarati prin parc si asteptand momentul. Nu m-as fi gandit ca o sa vina asa multa lume, pe cata am vazut in filmuletele cu bradul. Am inteles astfel ca oamenii iubesc momentul asta din an, Craciunul, si sunt fericiti ca si in amaratul nostru de Bucuresti se poate aduce ceva dragut. Mi-a placut o chestie - am vazut mai multe filmulete pe youtube, facute de diversi oameni. Cand ii auzeam comentand, dupa voce, imi pareau despinsi din spatele blocurilor, stiti, acei oameni care pun manele in tramvai si comenteaza cand vad vreo fata. Si totusi... erau altfel. Nu injurau, nu vorbeau urat, ci... se minunau. Se uitau la brad, la artificii si erau bucurosi. &quot;Ce misto e, frateee! Ce de luminite!&quot;. Surprinzator sau nu?<br/>Am citit mai devreme pe un blog &quot;noapte buna bucuresti! a fost ziua nationala a romaniei. iar locuitorii tai s-au imbrancit in jurul unui brad de craciun din tabla&#8230;&quot;... Ma intreb acum: noi chiar nu stim sa ne bucuram de ce avem? De ce de fiecare data cand se incearca ceva dragut, se nimeresc unii care sa fie in halul asta de morocanosi? Sunt convinsa ca oamenii aia n-au venit acolo ca sa se imbranceasca si nici ca sa se amuze pe seama &quot;bradului de tabla&quot;. <br/>Poate altii sunt altfel, insa eu in perioada Craciunului, atunci cand ma plimb pe Magheru, simt o stare necontrolabila de euforie si buna dispozitie. De la lumini.
  • 0 (2 voturi)    
    Despre autor (Luni, 3 decembrie 2007, 13:28)

    Cristi [anonim]

    Acest articol este tendentios si denota marlania de care dau dovada romanii in general si autorul articolului in particular.<br/>Daca ar fi vazut acelasi brad din fier la Barcelona (da, este acelasi) ar fi spus &quot;vai ce frumos...romanii nu sunt in stare de asa ceva&quot; !<br/>Dar, pentru ca ne sta in fire sa fim prosti sau sa facem pe prostii ne-am hotarat sa balacarim bradul si organizatorii !<br/>Organizarea a fost mediocra precum multe lucruri in Romania, dar asta e doar vina unora, inclusiv a celor care au venit la brad ca la urs.<br/>Si, in definitv, cine dracu avea treaba samabata seara la ora 19 in P-ta Unirii...<br/>Poate te apuci de niste lucruri serioase domnule opinator !
  • +1 (1 vot)    
    Brad - 1 decembrie (Luni, 3 decembrie 2007, 14:57)

    Laura [anonim]

    Eu ma bucur ca nu a mai fost taiat inca un brad natural, mare, frumos si batran.
  • -1 (1 vot)    
    Pe diagonala (Luni, 3 decembrie 2007, 15:49)

    Bogdan [anonim]

    &quot;...imi plac copii zambind...&quot; domnule scriitor de bloguri, ar trebui totusi sa acordati o mai mare atentie gramaticii.<br/><br/>Subiectul despre care scrieti tine de atitudinea romaneasca si nu de o companie privata/publica sau organizarea unui eveniment.<br/><br/>Traim intr-un santier si ne-am transformat cu totii in niste Dorei.
  • -2 (2 voturi)    
    esti dus (Luni, 3 decembrie 2007, 17:20)

    jklas [anonim]

    hai ca esti prost
  • +1 (1 vot)    
    Brad Craciun (Luni, 3 decembrie 2007, 17:38)

    Anonim [anonim]

    Daca bradul e doar o schela ordinara plina de becuri cum va explicati faptul ca mii de bucuresteni au venit in Piata Unirii si duminica seara?<br/>Prost gust? Megalomanie? Jenant?<br/>Adica toti cei care am fost acolo am fost niste tampiti?<br/>Vreti paine gratis? De ce? De ce nu munciti pentru ea?
  • +1 (1 vot)    
    alte orase (Luni, 3 decembrie 2007, 18:10)

    irina [anonim]

    Proiectul a mai fost realizat la Lisabona, Varsovia si Porto. reactia oamenilor in acele orase a fost foarte buna! Nu invinuiti banca, politia sau primaria! Romanii sunt necizilizati si nu pot fi la inaltimea unui proiect extraordinar.<br/>Iar pentru frustratii care au stat in trafic - cat de prost poti sa fii sa vrei sa treci cu masina printr-o piata unde are rost o manifestare publica??? Si in alte capitale mult mai civilizate din lumea asta este un trafic cumplit in downtown.<br/>Cat despre donarea banilor de brad saracilor, ma intreb cate donatii caritabile a facut autorul, daca a facut vreuna!!!! Dar, intr-adevar este mai usor sa primesti de pomana decat sa muncesti!!!!
  • +1 (1 vot)    
    atita poate atita face (Luni, 3 decembrie 2007, 18:13)

    danescu [anonim]

    Pe degeaba il hulim pe videanu....dupa cum spuneam : atita poate atita face ! oricum interesul lui e sa &quot;bordurizeze&quot; de cit mai multe ori aceleasi sosele sa stoarca bani grup de la toata prostimea. lipsa de organizare sar parea ca este ceva genetic la ei. tot ce inseamna concerte, evenimente, etc sunt organizate atit de prost incit mai bine te lasi pagubas. ce sa zic : am vazut copii mici aproape calcati in picioare, lesinati, anunturi de copii pierduti la fiecare 20 min, politisti papitzoi care stateau ca marionetele si nu faceau NIMIC (ca doar daia ii platim cu to&lt;n&gt;tii)....sa va mai zic ? ...nu cred ca mai e cazul.... sanse prea mari sa se schimbe ceva NU EXISTA. pacat de tara asta frumoasa si bogata ca a ajuns pe mina unor nenorociti de hoti si mafioti care o fura can codru. chiar mai are sens sa asteptam ca sa se schimbe ceva ?....NU, emigrarea este o solutie extrem de buna. un trai decent si o viata linistita sunt idealuri la care FOARTE multi romani nor sa le atinga in veci. asa sa ne ajute Cel de Sus ! sa fiti iubiti !!!
  • +1 (1 vot)    
    frumos sa arunci cu noroi.... (Luni, 3 decembrie 2007, 19:05)

    Ion Popescu [anonim]

    Stimate autor, se pare ca nu prea ai umblat prin lume si nici nu ai habar de lucrurile care se intampla in jurul tau. In primul rand banca nu are nici o vina pentru busculada creata. Cred ca e vina primariei si a politiei si nu in ultimul rand a romanilor total lipsiti de bun simt. Chiar dv a-ti mentionat ca soferi dornici de senzational au oprit in trafic sa vada minunea. Pai ce are banca de aface cu nesimtirea romanilor.<br/>Acelasi brad l-am vazut acum 2 ani in cebtrul Varsoviei si nu a fost absolut nici o busculada si nici o problema . De ce oare toate lucrurile stupide se intanmpla in Romania. Oare nu credeti ca romanii au prea mult tupeu si nesimtire?
  • +1 (1 vot)    
    bradul (Luni, 3 decembrie 2007, 21:31)

    emilia [anonim]

    va inteb oameni buni oare ce va multumeste?sunteti mai carcotasi decat CARCOTASII.In loc sa va bucurati si sa dati o mna de ajutor la civilizarea celor din jur criticati.Cand nimic nu esti capabil sa faci esti pus pe critica.Edilii au crezut ca fac un lucru bun pentru noi,locuitorii acestei capitale,dar au fost pusi la zid de multimea de incapabili.Rusine celor care in loc de bucurie sufleteasca arunca cu mizerii in cei care totusi mai fac ceva pentru locuitorii acestei urbe. Oare cum se face ca americanii,britanicii si alte natii stiu sa se bucure de toate momentele de sarbatoare si voi ROMANILOR nu stiti decat sa criticati.Ce putea sa faca primaria,politia si celelalte institutii ?sa opreasca pe cetateanul liber care -si inchipuie ca are dreptul sa nu mai respecte nici cele mai elementare norme de bun simt.Cei care se plang ca au ramas in trafic nu puteau sa-si aleaga un traseu ocolitor?Nu cumva vroiau sa asiste din masina la eveniment? Am fost si eu la eveniment si a fost un moment deosebit.,lumea s-a bucurat care a stiut sa primeasca momentul cu sufletul deschis nu cu incrancenare .
  • +1 (1 vot)    
    millennium (Luni, 3 decembrie 2007, 21:53)

    dan [anonim]

    Stimate autor, este vorba de &quot;Millennium Bank,&quot; nu de Millenium. Poate sesizati diferenta!!!! Dar presupun ca sunteti mult mai ocupat sa va varsati veninul decat sa scrieti corect!
  • +1 (1 vot)    
    http://arvoremillenniumbcp.sapo.pt/ (Luni, 3 decembrie 2007, 22:17)

    dan [anonim]

    Daca te intereseaza proiectul in alte tari - mai civilizate, vezi: http://arvoremillenniumbcp.sapo.pt/
  • +1 (1 vot)    
    Doar jurnalistii sunt oameni... (Marţi, 4 decembrie 2007, 6:59)

    Nica [anonim]

    Stimate Domnule Covaci!<br/>[dumneavoastra va este adresat comentariul meu]<br/><br/>Inainte sa scrieti un articol (foarte prost scris dpdv jurnalistic) va rog sa va documentati intens si sa mai puneti mana pe cate o carte.<br/>Nu cred ca ar fi deranjant sa renuntati pentru o perioada la scris fituici si sa puneti mana sa faceti cateva proiecte.<br/>Sunt dezgustat de atitudinea de &quot;jurnalist&quot;.
  • +1 (1 vot)    
    bradul de craciun (Marţi, 4 decembrie 2007, 11:34)

    Ioana Radulescu [anonim]

    Buna ziua. Am fost in seara de 1 decembrie in Piata Unirii.Intr-adevar a fost foarte aglomerat, insa comentariul pe care l-ati facut este foarte rautacios. Banca Millennium nu are nici o vina pentru lipsa de civilizatie a oamenilor iesiti pe strada.De asemenea in ceea ce priveste lipsa de organizare si circulatia din Bucuresti sunt la ordinea zilei. nu inteleg de ce se fac aceste comentarii rautacioase cand niste oameni au incercat sa ne ofere ceva frumos de Sarbatori, iar daca ar fi fost vorba de un meci de fotbal sau o ploaie care paraliza circulatia ni s-ar fi parut ceva normal. ar fi frumos ca macar in preajma sarbatorilor sa lasam rautatile si sa incercam sa scriem si sa facem numai lucruri frumoase. Sarbatori Fericite!
  • -1 (1 vot)    
    articolul bun... (Marţi, 4 decembrie 2007, 14:28)

    Zamolxis.name [anonim]

    ..chiar mi-a placut.
  • 0 (0 voturi)    
    NO COMMENT (Sâmbătă, 8 decembrie 2007, 22:17)

    Rudolf [anonim]

    Il gasiti si brad si pe www.euronews.eu la &quot;NO COMMENT&quot;...O fi de bine?!?
  • 0 (0 voturi)    
    cretinule (Sâmbătă, 24 mai 2008, 17:53)

    costin [anonim]

    Calul de dar nu se cauta la dinti...imbecilule! intretii atmosfera comunista care nu ne lasa sa ne bucuram de nimic...trebuie sa strambam din nas la orice! Idiotule, care e legatura dintre banca si infrastructura de rahat a unui oras care inca mai suporta cretini ca tine?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version