Informatii si evenimente cenzurate: protestele anti-Ponta si inca ceva

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Duminică, 9 noiembrie 2014, 16:04 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
A ignora o miscare de strada cu peste zece mii de participanti indiferent cine i-a scos este un act de cenzura brutal si sinistru.  Sambata seara, timp de doua ore, intre orele 18.00, cand au inceput protestele anti-Ponta si 20.00, cand au atins apogeul, trei mari televiziuni de stiri s-au facut ca ploua.  Romania TV (postul controlat de Sebastian Ghita), Antena 3  si B1 TV nu si-au intrerupt programele cu obisnuitele breaking-news, altminteri declansate de orice fapt divers, ci au tratat alte subiecte. Doar Digi 24, Realitatea TV si ProTV si-au facut corect datoria fata de public. Cand informatia a explodat peste tot, fie au minimalizat protestele, fie le-au pus exclusiv pe seama opozitiei.

Se spune ca opozitia a jucat un rol in organizarea protestelor, dar nu exista nici un indiciu sau probe certe. Din ce am vazut, organizatorii sunt oameni foarte tineri, studenti, activi pe retelele de socializare.  Un singur lucru este cert: reactia publicului fata de un abuz al statului este fara precedent. La Cluj au iesit peste 10.000 de oameni, la Timisoara cateva mii, la Bucuresti, Constanta, Oradea si Iasi cateva sute, iar vineri seara am avut si la Sibiu circa o mie de oameni in strada. De remarcat apoi ca larga majoritate a protestatarilor sunt tineri si ca miscarile de amploare s-au inregistrat in centrele universitare mari. Partidele nu mai reusesc demult sa scoata atatia oameni in strada. Faptul ca am au iesit in numar atat de mare, majoritatea tineri, indica  o masa critica de frustrari si nemultumiri acumulate in societate, un sentiment crescand de exasperare. Altfel, nu am fi vazut atat de multa lume pe strazi intr-o seara de sambata, cand oamenii prefera in general sa se relaxeze.

Practic, pe data de 8 noiembrie, intr-o seara de sambata, am asistat la revirimentul protestului politic autentic, intrat in moarte clinica pe la sfarsitul anilor 90. Rar a mai vazut Romania miscari de asemenea amploare, atatia oameni iesiti din convingere la un protest cu mesaj politic. In ianuarie 2012 au iesit in Capitala mai putini cetateni, dar protestele au avut parte de o acoperire mediatica incomparabil mai mare. Spre comparatie, cele cateva sute de persoane adunate acum doi ani  in Piata Universitatii aveau parte seara de seara de transmisiuni in direct si erau filmate in cadre stranse pentru a crea iluzia unor mari multimi. Astazi insa, cand in marile orase am avut mii de oameni pe strazi, televiziunile isterice de acum doi ani au tacut, grija fata de popor le-a disparut.

Aceste televiziuni s-au auto-depasit. Ele nu mai reprezinta astazi simple instrumente de propaganda, ci au devenit veritabile masini de razboi, luptand in transeele coruptiei, cot la cot cu politicienii care le finanteaza sau le controleaza agenda. De remarcat apoi inconstienta unor lideri PSD, ca Olguta Vasilescu. Primarul Craiovei a spus ceva despre “razboi civil” sub amenintarea ca PSD scoate oricand 20.000 de oameni, aratand astfel o profunda neintelegere a nemultumirilor din societate.

Protestele anti-Ponta au avut drept factor declansator impiedicarea romanilor din strainatate sa voteze in turul I, umilinta majora la care si-a supus statul roman proprii cetateni. Printre lozincile strigate in apararea dreptului la vot s-a auzit si “jos comunismul”, o asociere simbolica intre atmosfera de azi si cea de acum 25 de ani. Si atunci si acum cetatenii se simteau opresati de un stat autoritar, mintiti de propaganda oficiala, drepturile lor fundamentale erau calcate in picioare. Si atunci ca si acum tinerii s-au revoltat primii in fata abuzurilor regimului.

Ne putem imagina ca romanii din strainatate carora statul roman le-a furat dreptul la vot si pe care i-a umilit au multiplicat in tara informatia, vorbind cu rude apropiate, prieteni etc. Astfel, starea de profunda nemultumire de afara s-a transferat treptat in tara pe masura ce publicul a constientizat abuzul statului, sentimentele de rusine, frustrare si revolta traite de romanii din strainatate.

Ce face statul roman in fata acesti situatii limita? Din toate informatiile disponibile din mai multe surse, Guvernul Ponta a mobilizat aproape 800 de oameni din cei 850 de angajati cati sunt in centrala MAE. Acestia ar urma sa plece cu totii saptamana viitoare in afara tarii pentru a fluidiza procesul de votare, misiune imposibila cata vreme MAE nu a acceptat infiintarea de noi sectii. Degeaba se vor agita cateva sute de functionari din ministerul de externe pe la cozile formate din nou la Paris, Londra sau Munchen. Mii de oameni se vor trezi in situatia de acum o saptamana, vor sta la cozi imense pentru a vota tot la o singura sectie, unde vor fi disponibile maxim trei sau cinci stampile.

Ce sa faca functionarii MAE, sa-i enerveze si mai tare pe cei de la cozi cu prezenta lor inutila acolo plimband declaratiile pe proprie raspundere dintr-o mana in alta? Pentru asta nu era nevoie de ei, o puteau face singuri alegatorii. Singura masura eficienta era infiintarea de sectii noi si mai multe stampile aprobate fiecarei sectii. Orice altceva e doar praf in ochi.

Nimic nu s-a schimbat esential fata de turul I, in afara de implicarea intregului personal al MAE in procesul de vot.  Avem acelasi numar de sectii de vot, care vor trebui sa deserveasca acelasi numar imens de votanti, poate chiar mai mare.

Implicand toata institutia, ministrul de externe Titus Corlatean fuge de raspundere, cu riscul de a sacrifica toata credibilitatea ministerului pe care il conduce. Se prefigureaza de pe acum inca o situatie limita. Atmosfera printre alegatorii din afara tarii s-a tenionat deja din cauza haosului organizatoric de la turul I. Daca va iesi si de data asta prost, ministerul de externe va arata ca o institutie de incapabili si diletanti, din cauza unor masuri iresponsabile adoptate de un ministru loial doar partidului, nu si tarii sale.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















39936 vizualizari

  • 0 (22 voturi)    
    Pai si... (Duminică, 9 noiembrie 2014, 16:19)

    DenisDenis [anonim]

    n-ai bagat-o aia cu... Base si cu Udrea e de vina?
    • +2 (2 voturi)    
      Dupa alegeri!...:) (Luni, 10 noiembrie 2014, 10:08)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui DenisDenis

      Desi nu se va intampla, caci va castiga Johannis...
    • 0 (0 voturi)    
      pai pe Nuti (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:33)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui DenisDenis

      n-a mai putut s-o dezlipeasca de pe neuron, iar pentru Base nu i-au mai dat in clocot principiile - ca atunci cand a indraznit (Doamne fereste!!!) sa isi cumpere o proprietate la Nana
  • +8 (12 voturi)    
    PONTA - ELICOPTERUL CARE L-AR RIDICAT PE CEAUSESCU (Duminică, 9 noiembrie 2014, 16:24)

    Daniel_Constantin [anonim]

    Cred ca este momentul sa realizam atat individual dar si colectiv ca Romania se afla astazi la 25 de ani "departare" de '89 la CEA MAI MARE RASCRUCE DIN PERIOADA POSTDECEMBRISTA. Vrem sa ne intoarcem la modelul ceausist, iliescian sau nastase sau vrem sa continuam drumul spre valorile domocratiilor occidentale bazate pe domnia legii si respectul libertatii si a bunastarii tuturor cetatenilor, nu doar al unor grupuri politice intersate de accesul la si aproprierea resurselor statului?

    Cred ca este momentul ca euforia libertatii din decembrie '89 si '90 pe care cei sub 30 de ani nu o cunosc sa bata din nou in inimile noastre si sa iesim in strada weekendul acesta SAMBATA NOIEMBRIE si toata saptamana - in mai toate orasele tarii diaspora pentru a ne apara libertatea, democratia si justitia care sunt vadit puse in pericol de candidatul PSD.

    PSD & co. - prin derapajele nenumarate din 2012 pana acum, derapaje antidemocratice, antijustitie, antistat de drept, anticetatean si profurt, proplagiat, proinselaciune si grupuri de interese oculte - este un pericol real la securitatea nationala, libertatea si bunastarea fiecarui cetatean.

    Sa ne mobilizam si sa ne aratam dezacordul fata de acest gigant anti libertate, democratie si stat de drept.

    Luati-va 10 minutes sa cititi:

    60 de motive pentru care nu votez cu Victor Ponta

    https://adevarul.ro/news/politica/60-motive-nu-votez-victor-ponta-1_545b53450d133766a8973e5a/index.html

    Luati-va alte 6 minute sa retraiti entuziasmul si tragedia din decembrie ’89. Nu trebuie sa ne uitam istoria si eroii ei. Avem nevoie de lideri demni de urmat. Exista un vid de lideri autentici, Corneliu Coposu, Ion Ratiu, Ana Blandiana – voci inconfundabile. Votati pe 16 noiembrie cu cine ar fi votat Corneliu Coposu.

    VALERIU STERIAN – DOAMNE VINO DOAMNE SA VEZI CE-A MAI RAMAS DIN OAMENI.

    http://www.youtube.com/watch?v=iB7DnJtrncg

    Doamne, da-ne mintea cea din urma a romanului.
  • +21 (27 voturi)    
    libertate (Duminică, 9 noiembrie 2014, 16:31)

    VVP [utilizator]

    Hotnews si Gandul au ramas singurele publicatii libere din Romania. Televiziunile si partidele de la putere ne spun ca protestele impotriva lor sunt diversiuni.
    In curand 2+2=5
    • +5 (9 voturi)    
      n-as spune chiar asta (Luni, 10 noiembrie 2014, 0:42)

      RaoulTrifan [anonim] i-a raspuns lui VVP

      Si hotnews mai are derapaje. Gandul e iar cam biased cu dreapta.
      Titluri partinitoare, articole cu concluzie implicita prin metoda de scris.
      Nu stiu sincer daca avem vreo agentie de stiri impartiala in tara.
      • +5 (5 voturi)    
        PRO (Luni, 10 noiembrie 2014, 8:48)

        Gelum [utilizator] i-a raspuns lui RaoulTrifan

        ProTV & Mediafax se pastreaza totusi neutrali, daca nu oarecum critici la putere. Avand in vedere ca ProTV are audienta destul de sanatoasa, are o influentza.
    • 0 (0 voturi)    
      fraternitate (Luni, 10 noiembrie 2014, 10:29)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui VVP

      Minciunica,,,
  • -43 (51 voturi)    
    UFTICA MAAAAARE (Duminică, 9 noiembrie 2014, 16:34)

    Flinder [utilizator]

    "Protestele anti Ponta" asa cum le numeste acest autor basist, in dispretul adevarului evident, au fost, de fapt, expresia OFTICII nemasurate, ajunsa la paroxism a lui basescu insusi si slugilor lui in frunte cu iohannis pentru faptul ca ei STIU BINE ca DOMNUL VICTOR PONTA peste o saptamana va deveni PRESEDINTELE Romaniei, in ciuda banilor dati de ei pentru aducerea "protestatarilor".
    • +8 (8 voturi)    
      DOMNUL VICTOR PONTA?!?!??? (Luni, 10 noiembrie 2014, 10:32)

      AdrianC [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

      Notiunea de Domn, alaturata numelui Victor Ponta... ceva nu functioneaza.
      • 0 (0 voturi)    
        DOMNUL VICTOR PONTA (Luni, 10 noiembrie 2014, 18:54)

        Flinder [utilizator] i-a raspuns lui AdrianC

        DA, DA, chiar MARE DOMN, cu toate literele mari , dar numai un DOMN poate intelege asta, ceea ce nu e si cazul tau
        • 0 (0 voturi)    
          Tovarășu Victor Ponta, mare tovarăș (Luni, 10 noiembrie 2014, 21:23)

          Maica Reteza [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

          Domnu' Ponta, zici? Eu mai degrabă aș zice Tovarășu' Ponta.

          Oricum, îl cam așteaptă doamna Jilava și pe tovarășu Ponta. Îmi și imaginez pariurile de pe holuri... Cine se aplecă azi după săpun: prim-ministrul Ponta, sau deputatul Ponta. Sau, de ce nu, președintele Ponta.

          (dar hai odată, că doamna Jilava îl cam așteaptă de ceva vreme. Dacă nu i-l trimitem pe tovarășu Ponta, atunci măcar pe doamna Adelu ȘaseCase)
    • +1 (1 vot)    
      . (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:43)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

      Puteti sa plagiati doctorate,
      Sa manipulati oameni,
      Sa santajati primari,
      Sa amenintati oameni de afaceri
      Dar nu puteti sa atentati la dreptul nostru la vot
      Alegerile din turul 2 le-ati pierdut in turul 1.
  • +6 (30 voturi)    
    Plasa (Duminică, 9 noiembrie 2014, 16:35)

    Daniels22026 [utilizator]

    Nu va suparati domnule Dan. Dar ati cazut un pic in capcana propagandistica.

    Chiar daca ar fi fost organizate de partide, protestele erau la fel: legitime. De unde si pina unde inventam oprelisti pentru membrii de partid? Eu nu sint si n-am fost niciodata membru al vreunui partid. Dar dumneavoastra cum de sustineti imbecilitatea propagandistica prin negarea implicarii partidelor?! Legimitatea protestelor n-are nici o legatura cu participarea sau nu a partidelor. Oricine are dreptul sa protesteze si sa organizeze protestul.

    Va rog mult. Revizuiti articolul. Si nu va lasati antrenat fara de voie in teze uslamiste.
  • -26 (32 voturi)    
    Eu am impresia ca puneti gaz peste foc (Duminică, 9 noiembrie 2014, 16:36)

    newlook [utilizator]

    Eu am impresia ca puneti gaz peste foc, voi basistii astia. Depasiti cu mult niste limite - si asa mult prea largi - ale sustinerii unui candidat sau a altuia. Fiti atenti la ce va doriti, ca s-ar putea sa se implineasca.
    • +19 (23 voturi)    
      eu stii (Duminică, 9 noiembrie 2014, 22:27)

      gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      ce imi doresc? sa il vad pe ponta in puscarie impreuna cu acoliti lui si averile confiscate inclusiv de la mamici tatici si ceilalti care sug bani romanilor, si sper ca vorba ta sa se implineasca, cit despre vot, niciodata nu voi vota cu psd-fsn-pcr, pt ca asta e axa lor de succes, sint comunisti crescuti de comunisti sa darime tara
      • -11 (15 voturi)    
        in schimb (Luni, 10 noiembrie 2014, 1:42)

        numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui gopo111

        votezi cu pdl-ul, adica tot fsn.
      • -2 (4 voturi)    
        vorbele care dor (Luni, 10 noiembrie 2014, 10:37)

        tepes [utilizator] i-a raspuns lui gopo111

        De ce sa te mai complici cu puscaria condamna-i direct la moarte doar asta vrei nu?Nimic din ce spui si faci pe lumea asta pina pleci in lumea de dincolo n nu va ramine nepedepsit.
  • +14 (16 voturi)    
    Radio Romania este de partea oamenilor (Duminică, 9 noiembrie 2014, 16:39)

    Corint [utilizator]

    Marsaviile manipulatoare sunt cu atat mai dramatice cu cat vin din zona mass media influente. Daca vin dinspre zona politica sunt doar distractive. Trebuie sa vedem ca spre deosebire de TVR, radioul public s-a manifestat corect in raport cu cetatenii. Radio Romania si-a anuntat cei 5 milioane de ascultatori cu privire la aceste actiuni de protest. TVR nu s-a obosit deoarece oricum nu se mai uita nimeni la comedia asta de televiziune. Bravo, Radio Romania!
  • -5 (21 voturi)    
    Ce interes ar avea Corlatean ? (Duminică, 9 noiembrie 2014, 16:40)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Guvernul se dizolva oricum, chiar daca Ponta castiga sau pierde Cotroceniul, deci el pleaca implicit, asa ca nu-l doare deloc de votul romanilor.

    Anicipez un mare deranj pe la ambasadele Romaniei pe 16 noiembrie...
    • 0 (0 voturi)    
      . (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:49)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Pe 16 Noiembrie o sa vina mult mai multi romani la vot in diaspora. Aproape toti cu care am vorbit au spus ca nu au fost in turul 1 dar pentru ce s-a intamplat o sa vina in turul 2.
      In Londra o sa vina atatia oameni ca si daca ar asigura o viteza de 1 vot la 10 secunde tot se vor forma cozi si iar nu o sa apuce toti sa voteze.
  • -17 (21 voturi)    
    tara condusa de facebook (Duminică, 9 noiembrie 2014, 16:42)

    numaiamnume [utilizator]

    votam dupa informatiile aparute pe facebook, desi nu avem o optiune pana la campania electorala. Iesim in strada pentru "informatii" aparute pe facebook, desi nu ne-a deranjat pana in campania electorala nimic. In conditiile astea pot sa il declar pe Iohannis, la fel cum a fost si Basescu: presedintele tuturor romanilor de pe facebook, consumatori de timesnewroman.
    • +8 (14 voturi)    
      Asa si? (Duminică, 9 noiembrie 2014, 21:43)

      IulianaZaharia [anonim] i-a raspuns lui numaiamnume

      Mai nasol e ca majoritatea romanilor e "pe facebook" cum spui mata aici. Majoritatea romanilor destepti si educati! Cei cu 4 clase, analfabetii si pensionarii ramoliti nu! Din pacate presedintele nostru va fi presedintele acestora! Nu cred in sansele lui Jonahis pentru ca sunt convinsa ca prostii sunt prea multi in tara asta! Toti cei care voteaza cu "dl Ponta" sunt niste prosti!
      • -7 (11 voturi)    
        m-ai convins :)) (Luni, 10 noiembrie 2014, 1:43)

        numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui IulianaZaharia

        Aia educati se informeaza de pe facebook.
  • +18 (22 voturi)    
    Telespectatorii cenzureaza televiziunile. (Duminică, 9 noiembrie 2014, 16:47)

    polmo [utilizator]

    Cu cativa ani in urma m scos din glila TV postul Antena 3. mai recent am eliminat si Romania TV, iar acum urmeaza B1. Ei cenzureaza stirile in timp ce noi ii cenzuram pe ei. Postul B1 este o serparie?! Ba nu, toate sunt la fel. Noi putem sa traim fara ei, dar ei nu pot exista fara noi.
  • +7 (11 voturi)    
    dispret (Duminică, 9 noiembrie 2014, 16:48)

    traiang [utilizator]

    Numai este nimic de comentat toata lumea s-a mobilizat de afara si de aici pentru dispretul total fata de concetateni sistem solidificat de cand au inceput furtul cu nerusinare pe fata cel putin din 2003 Este inadmisibil sa te simti strain in tara ta si sa nu ai alta solutie de existenta sumara decat sa pleci unde vezi cu ochii in tari in care nici cu gandul nu gandesti.Totul pleaca de la dispretul guvernantilor si dispearea cetatenilor Dar oare vede cineva esenta acestor lucruri Ne legam de figuri care ne plac sau nu Acelasi of avem si cei care au plecat dar si cei ramasi !!!!
  • +18 (26 voturi)    
    CORECT. Bravo d-le Tapalagă ! (Duminică, 9 noiembrie 2014, 16:54)

    alex4321 [utilizator]

    CORECT. Bravo d-le Tapalagă pentru această poziție fermă ANTI-CENZURĂ!
    Am văzut ieri, o cenzură pe față la Antena 3, la România TV și la B1 Tv și o cenzură mascată la Digi 24 și la Realitatea TV
    ---------------------------------------------

    Numai că din păcate ÎN TRECUT,
    și HotNews s-a pretat la astfel de CENZURĂ

    1. Hotnews a informat târziu și trunchiat despre cum i-au bătut jandarmii pe țăranii la Pungești în data de 2-Decembrie și în zilele următoare și cum s-a instaurat pentru câteva luni de zile starea de urgență în sat.

    Am fost nevoit să mă informez de pe Pungești TV - un live stream de pe internet (ustream)


    2. Hotnews a informat târziu și trunchiat (mai ales în primele zile, căci mai apoi ați informat și voi) despre mitingurile cu zeci de mii de participanți anti Roșia Montană din București și din restul țării

    Mai mult, HotNews i-a luat în derâdere pe tineri (mai ales la început) pe tinerii care manifestau DEȘI ar fi trebuit să râmână imparțial. HotNews avea în acea vreme reclame GOLD-Corporation pe site-ul său.

    -------------------
    Rog nu cenzurați mesajul meu, tocmai când vorbiți împotriva cenzurii, pentru că acesta este adevărul.
    -------------------
    • +10 (16 voturi)    
      ce a fost a fost (Duminică, 9 noiembrie 2014, 20:48)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      Hotnews trebuie apărat nu pentru că nu a dezinformat / dezinformează, ci în numele libertății și al diversității de opinii. Problema este că B1 și Evz „au căzut” în două săptămâni, ceea ce dovedește că mare parte (dacă nu toată) presa românească nu se poate susține financiar și politic.
      • +5 (17 voturi)    
        Să nu IDOLATRIZĂM Hotnews (Duminică, 9 noiembrie 2014, 21:24)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Să nu IDOLATRIZĂM Hotnews

        1.
        "Am fost nevoit să mă informez de pe Pungești TV - un live stream de pe internet (ustream) cînd țăranii romîni erau BĂTUȚI MĂR pe pământurile lor"

        2. Curgeau reclamele la GOLD, și lipseau
        informațțile despre mitingurile împotriva Cianurării

        3. Ca să nu mai vorbesc cum cenzura Hotnews
        comentariile împotriva "secretarei de cabinet" pro-Cianurare a lui MRU...VINȚAN CORINA ce-și propaga interesele pe HotNews
        (dreptul ei, dar nu era dreptul lui Hotnews să cenzureze comentariile negative ATUNCI

        Nu vreau să critic HotNews, VREAU SĂ Doar Atăt
        ----------------
        DACĂ Hotnews cu jumătate de milion de cititori pe săptămână (vezi trafic.ro)
        --------------
        Ar fi INFORMAT CORECT atunci
        ALTFEL ar sta astăzi opinia multora
        ----------------

        BRAVO! Hotnews pentru ieri și azi DOAR ASTA POT Spune.....

        ----
        DECI ACUM PLĂTIM ÎNSĂ ȘI PENTRU DEZINFORMAREA VOASTRĂ DIN TRECUT
        ----
        Poate învățați ceva din asta ...și să nu mai cenzurați NICIODATĂ Faptele
        • +1 (11 voturi)    
          eh (Duminică, 9 noiembrie 2014, 22:28)

          Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          Noi chibițăm pe aici, dar ziariștii trebuie să-și căștige pâinea lor și a copiilor lor. Eu nu le pot cere să se sacrifice în numele adevărului și al informării „corecte”. Prefer să sprijin diversitatea, nu martirajul.

          Același lucru îl văd valabil și pentru jurnaliștii de la Antena 3.
          • +3 (11 voturi)    
            Eu nu neg dreptul Hotnews la reclama Gold (Duminică, 9 noiembrie 2014, 23:55)

            alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

            --------------
            Eu nu neg dreptul Hotnews la reclama Gold
            sau la reclama Corinei Vințan
            ----
            Deși eu îl consider IMORAL și dacă aș fi fost proprietarul Hotnews nu aș fi acceptat RECLAME cu MIROS de CORUPȚIE
            ------
            DAR nu neg dreptul Hotnews chiar și la astfel de reclame
            --------------

            Eu critic faptul că Hotnews nu a informat
            despre FAPTE reale si/sau că a fost partizan
            in prezentarea acelor FAPTE REALE pe care ATUNCI le-a prezentat distorsionat

            Dacă NU înțelegem ce MARE GREȘEALĂ e ASTA
            PLĂTIM TOȚI mai devreme sau mai târziu
            ca și comunitate ca și țară

            Șmecherii vor spune că și tu ai manipulat
            și te vor avea la mână cu asta buimăcind lumea care va privi cu suspiciune chiar și atunci când vei spune adevărul

            În plus câți din țară ȘTIU detalii
            despre ce a făcut PONTA la Pungești de exemplu? PUȚINI

            Dacă s-ar fi pe prezentat pe LARG ATUNCI ar fi contat astăzi DESIGUR...Suficient? Nu știu ...dar ar fi contat

            Și același lucru îl pot spune și despre prezentarea mitingurilor anti-cianurare
            DACĂ S-AR FI PREZENTAT PE LARG
            alta ar fi fost părerea opiniei publice astăzi în legătură cu PONTA și nu numai cu el

            Dar au fost discreditate și s-au pus sub preș
            --------------------
            PRIN URMARE
            Hotnews (ca exemplu DOAR )

            a ascuns și el unele fapte reprobabile ale lui Ponta (cea mai gravă fiind Bătaia primită de la PONTA de țăranii români de la Pungești, etc...cei mai lipsiți de apărare cetățeni ai acestei țări)

            ACUM plătim toți ACEA LIPSĂ de INFORMARE Corectă de ATUNCI

            --------------------------------------
            "Comentariile sunt LIBERE,
            Faptele sunt SACRE"
            --------------------------------------
            Asta-i deviza unui ziar care se respectă cum este The Guardian
            (l-am prins și pe el cu cioara vopsită
            DAR FOARTE RAR)

            Părerea mea poate fi UNA,
            Părerea ta poate fi ALTA
            argumentăm (fără să ne-njurăm cum se întâmplă din păcate și pe HotNews)...

            DAR nu ascundem FAPTE și nu distorsionâm FAPTE....căci așa ceva se numește CENZURĂ și DEZINFORMARE
      • +2 (2 voturi)    
        NU. (Luni, 10 noiembrie 2014, 10:39)

        AdrianC [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        "ce-a fost, a fost"... ideea in sine pt societate e gresita! Trebuie sa ne corectam greselile. Ziaristul, nu trebuie sa fie sluga unui client de publicitate. Poate sa puna reclama oricui, de oridecate ori vrea ala in ziar/site/revista... pentru ca nu vinde decat spatiu publicitar. Dar rolul ziaristului e sa informeze publicul. Ori cand articolele nu sunt impartiale (de dragul publicitatii) atunci nu putem face asemenea abateri :"ce-a fost a fost", nu. Asta trebuie sanctionat cumva. Apropos' de tot ii da lumea cu aurul de la Rosia, chiar nu stie nimeni ce e de fapt acolo?
    • +2 (10 voturi)    
      Corect (Duminică, 9 noiembrie 2014, 21:51)

      UnNeaCaisa [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      Pe 1 sep 2013, am iesit din casa pe la ora 8 seara cand nici macar Hotnews nu spunea nimic despre protestul anti RMGC. Iar daca e sa fim sinceri, cam acelasi popor a iesit atunci, ca si zilele acestea, in Cluj, la Bucuresti si in alte orase. De data asta nu mai e blamat.
    • +2 (2 voturi)    
      Mulțumesc (Luni, 10 noiembrie 2014, 2:55)

      SKBjull [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      M-ai scutit să scriu și eu același lucru.
      Partea cea mai frumoasă știi care e?

      Sunt cam aceiași tineri de acum un an!
    • +1 (1 vot)    
      Daca nu iesim masiv in starada, sa-i (Luni, 10 noiembrie 2014, 10:58)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      lamurim....Rand pe rand isi aduc aminte si ei ca au facturi de platit...Simuleaza si ei echidistanta cum pot ! Noi trebuie ar trebui sa fim catalizatorul, nu ei !
  • +9 (11 voturi)    
    si nu se vor pregăti de alegeri democratice (Duminică, 9 noiembrie 2014, 16:54)

    simplu_cetatean [utilizator]

    Il sacrifica pe Corlatean, dar nu vor asigura posibilitatea de a vota mai multi romani. Cine va purta răspunderea evenimentelor ce vor urma?
  • +10 (14 voturi)    
    mda, b1 o coteste, se pare ca va da coltzul (Duminică, 9 noiembrie 2014, 16:55)

    nash pandelica [utilizator]

    cat de olgutza, are scoala lui vagim, de la prm vine spriritul ala belicos.
    vagim promitea sa guverneze cu mitraliera, cand olguta ii cara geanta. :))

    otv ghita dadea niscai stiri, de la manifeatatia de la brasov, cum ca agitatorul lui iohannis a fos arestat de bravii jindari.:)

    la b1 sunt ocupati cu horoscoapele ...
    doar sorina matei, prisacariu, banciu si ez ce mai combat pe acolo.
    fatucile de la talk showuri si nelutzu, se pare ca au fost vrajiti de dottore.

    si apopo de talk showuri, asta vrea doctorul fals, sa'l atraga pe klauz la patru talk showuri de ora opt seara.

    sa nu facem confuzie, sau sa ne lasam inselati de propaganda pesedisat.
    un talk show in trei oameni nu este o dezbatere publica.
    mai ales, la patru televiziun care trag ca racul, broasca si stiuca.
    dupa patru talk showuri, bietul bagator de vot in urne va fi si mai bulversat.

    o singura dezbatere, la cotroceni, la ub, sau la ateneu, cu public invitat de cei doi catindati, cu toata presa si cu un moderator, sau un panel de moderatori, convenit de ambele parti.
    dezbatere transmisa in toata tzara, de toate televiziunile.
    oricum, dupa dezbatere, la fiecare vuvuzela se va traduce zicerile celor doi bravi combatant, dupa chipul si asemanarea celor de acolo.

    una singura, pe durata a cel putin trei ore, miercuri sau joi, seara, la ore de varf.

    asa cred io c'ar fi cinstit.
  • +14 (18 voturi)    
    800 angajati ai MAE la shopping in strainatate? (Duminică, 9 noiembrie 2014, 16:56)

    gigtic [utilizator]

    Si toate astea pe banii statului?
    Cat se va mai spune ca ceea ce s-a intamplat in turul I a fost din cauza incompetentei lui Corlatean, cand toate dovezile indica faptul ca haosul a fost creeat intentionat? Corlatean si-a indeplinit sarcina cu brio. Daca seful lui, Ponta, cu gura lui a declarat ca ceea ce s-a intamplat in 2009 trebuie sa nu se mai repete in 2014....
  • +5 (11 voturi)    
    spune-ne si noua dane..... (Duminică, 9 noiembrie 2014, 16:57)

    vadin [utilizator]

    stimate dl. dan,
    stii f. bine ca in 2012 puterea a fost cedata. asa cum spui, manifestarea catorva sute de oameni, majoritatea platiti, mediatizati la max, a condus, chipurile, la caderea guvernului.....acum, vezi si tu.....
    presedintele, guvernul de atunci, inclusiv cel al lui boc, parea hipnotizat. nu aveau nici o reactie, vedeau ca pierd, dar nu ripostau nimic....
    culmea, vin alegerile din toamna si fosta putere nu castiga nici o circumscriptie parlamentara !!!!!! nici una de la vama veche pina la carei !!!! e posibil in mod natural asa ceva ????? nu............
    sa cred ca facem, sau suntem pusi sa facem pasii inapoi catre statul totalitar ???? chiar asa putere sa aiba inca rusii asupra sefilor nostri ??? de la mine asa se vede.......
    poti sa spui ceva dane ????? daca nu poti, spune doar ca nu poti si inteleg perfect........ si asa se explica multe....... si e bine, pt ca stim ce mai putem face.......
  • -1 (11 voturi)    
    "Greseala de tipar" (Duminică, 9 noiembrie 2014, 17:07)

    Dan_Nemes [utilizator]

    Citez
    "Mii de oameni se vor trezi in situatia de acum o saptamana, vor sta la cozi imense pentru a vota tot la o singura sectie, unde vor fi disponibile maxim trei sau cinci stampile. "

    Fiecare sectie de votare va fi dotata cu maximul de stampile si cabine de votare. Aceasta cifra maxima este 7 si nu 3 sau 5 cum ati prezentat. Va rog corectati! (din pacate la Paris erau deja 7 stampile si 7 cabine de vot si tot au fost cozi)

    Daca nu corectati ceea ce am spus eu inseamna ca nu va deosebiti cu absolu NIMIC faca de Antena 3 si celelalte televiziuni (doar ca sunteti de cealalta parte a baricadei)!!!!
    • -2 (2 voturi)    
      super (Luni, 10 noiembrie 2014, 0:44)

      RaoulTrifan [anonim] i-a raspuns lui Dan_Nemes

      Inseamna c-o sa ma distrez sambata.
  • +29 (33 voturi)    
    ar trebui oprita votarea in turul al 2-lea (Duminică, 9 noiembrie 2014, 17:08)

    mnicku [utilizator]

    pina cind sint asigurate conditiile de votare pt toti cetatenii romani .Din pacate CCR-ul doarme , nu-i deranjati .

    Cea ce fac hotii astia in aceste zile se numeste infractiune in forma continuata .

    In orice stat occidental impiedicarea unei persoane sa voteze este asimilata crimei si se pedepseste direct cu zeci de ani pe puscarie .

    La noi va fi la fel sau vine vre-o judecatoare si se pronunta ca indivizii nu reprezinta " pericol social" ??
  • +6 (10 voturi)    
    Dupa un an !! (Duminică, 9 noiembrie 2014, 17:36)

    n italy [utilizator]

    In sfarsit un articol al lui Tapalaga fara atacuri la Presedinte si destul de bun..ma mir si sunt curios cat il va tine..B1 tv o mare deziluzie!
  • +32 (36 voturi)    
    Simplu de inteles (Duminică, 9 noiembrie 2014, 17:43)

    anonnymous [anonim]

    Situatia e simpla:

    In diaspora, Iohanis are majoritate. Ponta organizeaza alegeri. PSD a pierdut alegeri prin votul diasporei. De ce sa faca Ponta functional un vot care ii da castig adversarului?

    Solutia: diaspora sa incerce sa voteze cat mai organizat iar cei din tara sa iasa la vot in numar cat mai mare pentur a neutraliza masina de vot/furt PSD.
    • +12 (16 voturi)    
      si ca sa fie clar.. (Duminică, 9 noiembrie 2014, 18:34)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui anonnymous

      1. alegerile prezidentiale si parlamentare din 2004 - organizate de PSD.
      2. alegerile parlamentare din 2008 - PNL (Tariceanu) sustinut in parlament de PSD
      3. alegerile prezidentiale din 2009 - Dan Nica (PSD) a fost pana la 1 octombrie la MAI - faimos momentul cand a declarat ca nu mai exista autocare de inchiriat in toata tara pt ziua alegerilor. cand Boc a incercat sa-l schimbe, PSD a iesit din guvern, a depus motiune de cenzura si Boc s-a trezit cu guvern interimar in luna ramasa pana la alegerile prezidentiale.. fara sa mai poata schimba mare lucru.
      4. alegerile parlamentare din 2012 - PDL (Blaga) tradeaza guvenrul Ungureanu si PSD ia puterea cu cateva luni inaintea alegerilor..

      practic, PSD a avut constant grija sa controleze alegerile.. ce s-ar intampla daca am avea vot prin corespondenta, CNPuri verificate online in timp real, observatori independenti in toate sectiile?.. Probabil ca astia nu ar mai scoate nici 20%..
      • -3 (7 voturi)    
        bun (Luni, 10 noiembrie 2014, 1:51)

        numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        1. alegerile din 2004, organizate de PSD, au fost pierdute.
        2. alegerile din 2008 organizate de PNL au fost pierdute
        3. alegerile din 2009 au fost pierdute

        Acum hai sa ne uitam la Basescu, cate alegeri a pierdut ?
        - Alegeri prezidentiale: castigate
        - Alegeri din 2008: PDL a dat prim ministrul desi nu a avut cel mai mare scor (deci castigate, de asemenea)
        - Alegeri europarmanetare: castigate prin miscarea EBA
        - Referendum demitere: castigat prin instigare la a nu se vota

        Mie imi e clar care e partea care face orice, democratic sau nu, ca sa castige alegerile. Mereu s-a strigat ca PSD fraudeaza, dar ei n-au castigat niciodata alegerile pe care le-au organizat inca din 96.
        • +2 (2 voturi)    
          logica de borfas.. (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:57)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

          da dom'le.. ca sa vezi, fura si tot nu dorm bine!.. ar trebui sa ne fie mila de ei, nu? cand te uiti cum arata noul cartier primaverii - comuna Cornu - iti cam vine sa-l imiti pe Guy Fawkes si sa le dai foc la tot dealul ala intr-un weekend ca sa rezolvi problema.

          poate n-ai inteles, dar mesajul este altul - daca nu s-ar mai fura la alegeri, in 2-3 cicluri electorale toti dinozaurii astia care s-au imprastiat din FSN si sunt azi in spatele PSD, PNL, PDL.. ar fi la groapa istoriei, unde le este locul!
      • +2 (2 voturi)    
        Am violat butonul de plus (Luni, 10 noiembrie 2014, 3:02)

        SKBjull [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Dar din păcate numai o dată se contorizează.
  • +4 (8 voturi)    
    in sfarsit (Duminică, 9 noiembrie 2014, 17:46)

    Withdrawal [utilizator]

    Romanii au inceput sa isi aminteasca de primul vers din imnul national .

    Sunt fericit ca in Romanilor nu le este frica de masina de propaganda a partidului-frauda, si striga pentru ca vocea lor sa fie auzita. Nu va fie frica de amenintarile cu razboi civil ale unor oficiali ai partidului-frauda.

    Sangele apa nu se face, indiferent de frontiere, si curajul vostru este apreciat de cei care muncesc din greu departe in diaspora, pentru ei, familiile lor, dar si pentru cei ramasi acasa.

    Dupa parerea mea, alegerile sunt deja fraudate, iar urmatorul presedinte, trebuie sa stie ca sta pe un butoi de pulbere daca nu-si asculta poporul.
  • +2 (6 voturi)    
    ignoranta pe post de reteta (Duminică, 9 noiembrie 2014, 17:47)

    padrepadrone [utilizator]

    Admir si sustin protestul lui DT in fata ignorantei citate, dar nu ma pot abtine sa nu comentez obiectiv:
    1. partidul lui Ponta este majoritar inca de la inceputuri iar absenta oricarei opozitii este o responsabilitate publica
    2. statul socialistului Ponta este vitreg, de la inceputuri, cu cei care nu sustin ipoteza partidului stat, exclusiv, de drepturi la varf: opozitia a fost prefabricata inca din scutece
    3. structura statului socialist, reprezentat de Ponta, este prezenta, activa si prolifica tot de la inceputuri: oare acum este mai nociva, sau doar aseaza lucrurile, temeinic deturnate, pe fagasul anormal de coabitare a coruptiei cu ineficienta justitiei
    4.functionarimea subordonata statului socialist, patronat de Ponta, este loiala principiului cunoscut de toata lumea rationala, dar necomabutat de nimeni cu scaun la cap: cine nu e cu noi, e impotriva noastra, a majoritatii
    5. ca tot acest protest sa cunoasca credibilitate este necesar sa ne raportam la o stare de fapt, asumata public, de condamnare a cenzurii propagandistice de orice natura; as fi curios sa-l aud personal pe autor ce normalitate invoca!
    Asa am ajuns sa subzistam ca natiune: pretul platit sa avem, si noi, bogatasii(ielita) nostri(noastra) din categoria celor mai cinstiti; cine contesta privilegiile functiei publice actuale este carcotas, invidios, tradator, etc...ei si ce daca ei voteaza cum ii taie capul, din moment ce noi numaram voturile, dupa traditie. Intamplator, sau accidental, facem asta fara sa constientizam ce mesaj transmitem comunitatii democratice la care am aderat recent: noi alegem, noi decidem, noi protestam
  • +6 (8 voturi)    
    Alegeti alte sectii decat cele aglomerate (Duminică, 9 noiembrie 2014, 17:59)

    Eficienta [utilizator]

    Important este sa fim EFICIENTI la votare.
    Sa nu va mire ca URNELE de votare vor fi MICI, Mici, mici, foarte mici...
    Urna standard de votare intr-o sectie din Diaspora: 20cmx20cmx20cm.

    Acum sa trecem la lucruri serioase:
    Pentru cei din Franta (ca de altfel pt. toti cei din Diaspora), uitati-va pe harta cu sectiile de votare, nu mai alegeti toti Parisul (sau Londra), mergeti putin mai departe, dar sigur ca veti intra, inspre Nancy, Strasbourg, Brest. In cabina de Votare, votati rapid, nu va cacaiti! Semnati rapid hartoagele, ganditiva tot timpul la cei care sunt in spatele vostru ca trebuie si ei sa intre (TOTI inainte de 21H00). Asta este, nu puteam sa avem din partea BEC sau Externelor surprize frumoase, poate si torturi de ciocolata! Sa avem toti hartia de Declaratie pe proprie raspundere completata si sa o semnam rapid in fata cacaitilor care ne vor inregistra si ne vor da stampila. Asteptativa ca acestia deabia deabia sa reusesca in 5 minute sa va scrie numele si CNP-ul (asta e complicat rau detot) - de obicei sunt lenti, foarte lenti...TOti cei care mergem la vot din Diaspora trebuie sa dam dovada nu doar de CONSTIINTA (asta am aratat-o ca o avem cu totii), ci si de EFICIENTA.
    Nu Panica, Nu Cacaiala, NU va impingeti , dar grabiti-va!

    Cantam apoi , ori Desteaptat-te Romane, ori Internationala!
  • +3 (11 voturi)    
    Diaspora europeană să vină la vot în România (Duminică, 9 noiembrie 2014, 18:11)

    Nyk1 [utilizator]

    Cheltuie niște bănuți cu avionul și poate una-două zile de concediu, dar le strică planurile celor din P$D.
    • +2 (4 voturi)    
      Mi-ar placea (Luni, 10 noiembrie 2014, 1:08)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      dar imi imaginez cum ar arata aeroportul Otopeni in acele 2-3 zile, la numarul votantilor din strainatate si ma pufneste rasul.
  • +6 (10 voturi)    
    apropo de televiziuni ... (Duminică, 9 noiembrie 2014, 18:41)

    astronaut [utilizator]

    pe cei de la haznale si rtv ii cam stim , dar ce se -ntampla la B1 , cum adica Basescu se indeparteaza si va dati mana cu plagiatorul ??
  • +12 (14 voturi)    
    Ce sau fara masca (Duminică, 9 noiembrie 2014, 19:01)

    Teris [utilizator]

    De cate ori iesea la o plimbare cu duba eminenta sa, Bercea Mondial la B1 era breaking-news, de cate ori stranuta Dragnea & comp., tot asa!
    Cand ies atatia oameni in strada sa nu transmiti, sa nu conteze aproap,e dezimformare!
    Nu-i inteleg pe cei de la B1. Cand erau adevarati...acum sau pana acum?
  • +4 (16 voturi)    
    Ehei... (Duminică, 9 noiembrie 2014, 19:08)

    Prostu' satului [utilizator]

    "A ignora o miscare de strada cu peste zece mii de participanti indiferent cine i-a scos este un act de cenzura brutal si sinistru."
    Va mai amintiti, draga d-le Tapalaga, ce scriati mai an - dvs. si alti mari ganditori ai natiei, in frunte cu d-nii Aligica si Tismaneanu, plus vreo cateva alte zeci de epigoni - despre zecile de mii de oameni iesiti in strada, saptamana de saptamana, ca sa protesteze impotriva tentativei de jaf de la Rosia Montana?

    Vad ca pana si-acum ocoliti cu grija comparatia. Prietenii stiu de ce, nu?

    Eh, din pacate astfel de relativisme morale se razbuna, de obicei mai devreme decat mai tarziu, asa ca n-aveti a va mira de ce vocile dvs. ajung sa predice in pustiu.

    Noroc de bunul simt al gloatei de hipsteri, drogati, vanduti lui Soros/KGB si cum ii mai incondeiati pe-acesti oameni anul trecut. In ei a mai ramas de doi bani speranta.
    • +5 (13 voturi)    
      true (Duminică, 9 noiembrie 2014, 19:52)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

      ce repede "uita" lumea. Este amuzant ca media de "dreapta" era stire-n stire cu A3. Nici aia nu au "auzit" de Bucurestiul blocat decat dupa vreo 2 zile, cand au inceput sa faca damage control prin manipulare de 2 lei.

      Duomnu' Tapalaga inca incearca si acum cand spune de cateva sute in iarna lui 2012. Serios? Spune mai bine cateva zeci.
      • -3 (7 voturi)    
        true (Luni, 10 noiembrie 2014, 1:18)

        jas [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        Ce a fost in zilele astea e un nimic in comparatie cu luptele de strada din ianuarie 2012. De ce vede autorul lucrurile fix invers? (Precizez ca nu am televizor.)
  • +7 (11 voturi)    
    Nu mai vin minerii ! (Duminică, 9 noiembrie 2014, 19:27)

    Fisherman [utilizator]

    Vin oltenii ...
    • +4 (6 voturi)    
      Totuși... (Duminică, 9 noiembrie 2014, 19:46)

      DelMa [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      Nu te lua după o "deșteaptă", să nu i-o spun direct ! N-o să vină nici ei, la cât mint/manipulează/cenzurează ăștia.
    • 0 (2 voturi)    
      astia? (Duminică, 9 noiembrie 2014, 19:59)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=43cpoTJH9LE
  • +6 (10 voturi)    
    diaspora (Duminică, 9 noiembrie 2014, 19:41)

    DHondt [utilizator]

    Singura sansa a romanilor de a scapa de ticalosia de la Bucuresti este diaspora!!!Pe concetatenii nostrii care n-au plecat de placere dintr-o tara straina, in care primul ministru sustine coruptia s-ar putea sa gaseasca la reintoarcerea in tara comunismul cu ciuma rosie la putere si obligati sa invete limba rusa!!!
    • 0 (4 voturi)    
      Desigur, (Luni, 10 noiembrie 2014, 2:01)

      jas [utilizator] i-a raspuns lui DHondt

      se poate exagera. Nicio problema. Majoritatea romanilor plecati au studii inferioare si cand se trezesc cu salariile de afara, reneaga mediul din care provin (tarani/muncitori) dandu-se mari liberali, ba chiar ultima speranta a patriei. Unii se exprima prin masini scumpe, altii prin internet. Bravo celor din urma?
  • -8 (10 voturi)    
    Blat murdar si evident. (Duminică, 9 noiembrie 2014, 19:41)

    clint [utilizator]

    Oamenii protesteaza in timp ce Iohannis doarme.

    Oameni buni, nu mai e mult si veti iesi cu totii in strada.
    Atunci cautati sa taiati raul de la radacina. Altfel, totul e in zadar, ca in 89.
  • +16 (18 voturi)    
    Protestul politic autentic (Duminică, 9 noiembrie 2014, 20:04)

    derblauereiter [utilizator]

    a " intrat in moarte clinica pe la sfarsitul anilor 90" dupa ce sutele de mii de "huligani" din Piata Universitatii au inteles in fine, ca te poti lupta cu minerii si "comandourile" feseniste, dar cu votul democratic NU.

    milioanelor "rosii" de votanti psd-isti nu le pasa de niciun protest si de niciun abuz, nu le pasa de romanii din diaspora si de MAE; habar n-au cine e Titus Corlatean; milioanele alea stau acasa, mananca seminte si se uita la telenovele, dar duminica viitoare se vor urca frumos in microbuze si vor umple sectiile de votare.

    asa ca protestele sunt f. bune, dar nu exista nimic mai important decat sa iesiti naibii la vot!
    • +6 (8 voturi)    
      + 100 (Duminică, 9 noiembrie 2014, 20:25)

      Vival [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

      .... ai spus tot ce trebuia spus!
  • +4 (8 voturi)    
    Inca o revolutie (Duminică, 9 noiembrie 2014, 20:24)

    bfc [utilizator]

    Mai avem nevoie de inca o revolutie.
    Anii 80 au fost asa cum au fost si ce a fost la noi s-a pierdut in evenimentele tumultoase ale perioadei.
    Inca o revolta a cetatenilor Romaniei nu ar mai trece asa usor in istorie.

    Indiferent de rezultatele aceste alegeri, nu trebuie sa plecam capul ca niste slugi; sclavia a fost abolita de sute de ani in Europa, nu trebuie sa ne mai fie frica de guvern si institutiile acestuia. Presedentia, guvernul, parlamentul, justitia sunt in slujba cetatenilor, nu invers!
  • +3 (5 voturi)    
    Şi ce va fi? (Duminică, 9 noiembrie 2014, 20:44)

    Canyon [utilizator]

    Domnule Tapalagă, aşa cum spuneţi, nimic nu s-a schimbat faţă de primul tur şi probabil că nu se va schimba.
    Tocmai de aceea, poate e momentul ca jurnalişti independenţi, cei care au mai rămas şi cât de cât privesc obiectiv ce se întâmplă, să iasă din redacţie şi să meargă la MAE (şi la alte instituţii implicate), să pună întrebări şi să nu mai accepte acele răspunsuri goale care nu spun de fapt nimic.

    Mergeţi şi puneţi-le întrebări celor care pot face ca lucrurile să nu se mai repete şi în acest tur doi, dar se pare că nu vor. Şi voi puteţi şi cel puţin aveţi datoria să-i obligaţi să respecte legea.

    Încercaţi să faceţi acum mai mult decât să staţi în faţa laptopului şi să scrieţi din comunicate oficiale şi ce postează alţii pe Facebook (mă refer la modul generic, nu neapărat la dvs.). Ştiu că e mai comod, dar (uneori) meseria de jurnalist înseamnă muncă de teren.

    Nu vreau să citesc din nou în toate publicaţiile străine importante cum au fost umiliţi români în faţa ambasadelor şi consulatelor româneşti din diferite ţări pentru că nu au putut vota.
  • +2 (4 voturi)    
    informatii, evenimente, cenzura (Duminică, 9 noiembrie 2014, 20:49)

    padrepadrone [utilizator]

    Hai sa ne miram in grup ca partidul, unic, stat, face ce stie "dansul" cel mai bine!
    Asta se intampla numai in 2 ipostaze: are sustinerea majoritatii nationale acorddat in mod constient, rational, sau a majoritatii care rezulta in urma procesului de analiza de tot felul, inclusiv jurnalistica.
    Exista inca perceptia ca democratia originala cuprinde si libertatea de a fura daca natiunea accepta; setul rigid de reguli specifice democratiilor occidentale a fost deontologic deturnat catre libertatea de a judeca partinitor sau cu influente umane, toleranta maxima, concubinaj ideologic.
    Si atunci invocam dreptul victimei de a striga ca este cenzurata.....specific mioritic.
    Dreapta politica nu este prezenta in RO actuala deoarece nu stie sa piarda, pe termen scurt, nu are exemplu, nu este dorita. Maestrul deontolog(si nu fac deloc referire la autor) stie perfect cum merge treaba la romani: toata lumea stie, dar nu vorbesc decat iresponsabilii, sau instigatorii, sau cei care nu mai au nimic de pierdut, mai draga moderator, jurnalist, analist, activist, desigur deontolog.
  • -9 (11 voturi)    
    Protestatarii au fost platiti sa iasa in strada (Duminică, 9 noiembrie 2014, 21:31)

    Velma Kelly [utilizator]

    Nu negati evidentele.
    • +7 (9 voturi)    
      ai vostri? (Duminică, 9 noiembrie 2014, 22:11)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      pensionarii aia anti-dna?
    • +3 (3 voturi)    
      Asa este! (Luni, 10 noiembrie 2014, 3:34)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      In Decembrie 2012 asa s-a intamplat, cand aia cateva sute scosi de hotii vostri ai latrinele tv vroiau demisia lui Basescu.

      Totusi, care sunt evidentele? Comentariile latrinelor?

      Oricum, stim bine ca Tonta al tau va vota cu Iohannis: a votat cu Ratiu, impotriva lui Iliescu, a votat cu Antenescu impotriva lui Gionel si acum va vota, fireste (ramanand constant minciunilor lui), cu Iohannis impotriva lui Tonta...
  • +1 (1 vot)    
    Domnule Tapalaga & Dan Popa (Luni, 10 noiembrie 2014, 5:47)

    CititorulComentator [utilizator]

    O directie de explorat, investigarea stocurilor de zahar, ulei (preturi pe bursa etc) ca la nivelul asta trebuie sa se coreleze cumva :)
  • +1 (1 vot)    
    în sfârşit!... (Luni, 10 noiembrie 2014, 8:45)

    barbu007 [utilizator]

    e bine că oamenii au mai ieşit în stradă. aşa trebuie făcut şi în perspectiva legii amnistiei, care stă "pe ţeavă" şi, eventual, pentru îndepărtarea de la putere a regimului ponta.
    precedentele manifestaţii (cu scuzele de rigoare pentru omisiunea dv) au fost la răsturnarea guvernului boc, precum şi cele anti-roşia montană.
    dedci, se poate, atunci când există interesul cuiva...
  • +1 (1 vot)    
    era un cantec (Luni, 10 noiembrie 2014, 10:03)

    Bittick [utilizator]

    "treceti batalioane romane Carpatii". Atunci Regatul salva Transilvania - Acum se pare ca a venit momentul unei miscari inverse: Transilvania trebuie sa salveze Regatul. Oare se va intampla?...
  • +3 (3 voturi)    
    ATENTIE!!! (Luni, 10 noiembrie 2014, 10:30)

    Iocan [utilizator]

    Cei 800 de angajati MAE nu sunt trimisi sa ajute procesul de vot cu ceva, ci sa controleze votul. Va dati seama ca s-au trimis angajati fideli jobului pe care-l au inca dar nu observatori impariali?!
    Daca Romanii care n-au putut vota si cei care au luat decizia sa voteze dupa circul di 2/11, se mobilizeaza vom avea peste 500.000 care vin la urne in 16. Asta ar fi peste 5 % care sigur vor vota impotriva lui Ponta... dar cine va numara voturile?!
    Si in final ultima ineoptie scoasa de Ponta... reproseaza la RTV, ACL-ilui, ca au facut din dreptul de vot al Diasporei o problema electorala "o mizerie" mai precis.
    Pai chear este o problema electorala mai b.o.u.l.e!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Imi pare rau,B1! (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:02)

    Diti [utilizator]

    Ma uit la voi, de ani de zile,seara de seara,dar
    de cand a plecat Turcescu, v-ati schimbat. V-ati pontit.
    Sa nu transmiteti voi in direct mitingurile anti-ponta! Rusinos. Trec la REALITATEA TV. Pacat de Sorina Matei si Madalina Puscalau.
    • -2 (2 voturi)    
      Imi pare rau si mie de B1 TV! (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:51)

      Iocan [utilizator] i-a raspuns lui Diti

      Dar numai de Banciu ca restul sunt umplutura!!!
    • +1 (1 vot)    
      madalina (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:41)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Diti

      este una dintre convertitii de la b1.
      ea, nelutu...
      cand l'a avut pe ponta in studio, numai ca nu i'a curatzat matreata de pe umeri....
      cel mai bun mi se pare prisacariu, de la butonul de panica.

      aseara, puscalau l'a avut in talk showul ei pe iohanis. l'a dus intr'o curte interioara, cu steaguri...n'am inteles decorul.
      iar intrebarile ei au fost mai lungi decat raspunsurile, precise, ale niamtzului.

      asta este riscul talk showului, ca gazda sa fie prea vorbareatza, sa intrerupa catindatul.
      daca madalina o face, ganditi'va la gadea.

      pentru o dezbatere, l'as prefera pe hurezeanu...
      digi 24 este, dupa parerea mea, cea mai echidistanta televiziune.
      problema este ca nu sunt preluati de alti operatori de cablu.
      • 0 (0 voturi)    
        Digi 24? mari c...v... (Luni, 10 noiembrie 2014, 17:59)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Digi 24? mari c...v...

        Poate n-ai văzut cum l-au tăiat în direct pe Johannis
        ca să-l dea pe Tăriceanu în direct ...

        și asta DUPĂ Turul I ...când Tăriceanu era scos din joc

        Fii mai atent la DETALII...Digi24 fac o cenzură mascată acolo...

        E unul acolo pro-Johannis care e Hurezeanu...
        dar e un caz singular acolo
  • 0 (0 voturi)    
    Dnule Tapalaga, va solicit sprijinul ... (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:50)

    b.acd [utilizator]

    Domnule Tapalaga,

    Va solicit sprijinul. Eu cred exista o singura solutie care mai poate avea un efect al "bugarului de zapada" ,in doar cateva zile. Citesc ceea ce publicati de multa vreme, insa niciodata nu am corespondat cu dvs. O fac acum pentru ca "greutatea" si prestigiul dvs poate imprima viteza de start necesara pentru acest "bulgare de zapada"! In continuare, pe scurt, iata ideea in care cred cu staruinta ...

    Orice am face, probleme vor fi la votul de duminica, in diaspora. Oricata mobilizare va fi, nu se va putea vota ... demisionatul Corlatean anticipeaza acest rezultat.

    Fratilor din diaspora ... solutia este simpla si poate fi devastatoare pt Ponta si ai lui ... solutia este sa ii contactati pe cei dragi ramasi in tara ... parinti, bunici, frati, surori si sa-i convingeti, sa le explicati, sa dati la o parte valul negru intins de acest partid stat pe toata tara. Un singur lucru poate fi mai puternic decat propaganda rosie ... dragostea si increderea celor ramasi in tara pentru cei plecati afara, de nevoie, nu de placere. In loc sa stati la coada ore in sir si sa constatati ca nu puteti vota, mai bine dati telefoane in aceste zile catre toti cei dragi din tara. Vorbiti cu ei si explicati-le cum este la voi si cum ar putea fi si in Romania. Daca fiecare roman din diaspora convinge alti trei din tara, efectul se va propaga ca un tavalug peste orice Ponta, Corlatean, Hrebenciuc, Olguta, vadim, Diaconescu, ...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by