Noile aventuri ale baronului Ponthausen

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:16 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Cand se apuca de mintit, Victor Ponta nu se multumeste niciodata cu putin, cu fonfleuri spuse cu jumatate de gura. Un mic neadevar strecurat in campanie, o banala exagerare ar fi prea putin pentru acest maestru al aburelii. A inceput sa minta grandios, sa blufeze in stil mare, ca la carte. Dupa toate regulile propagandei, o minciuna tinde sa fie crezuta cu cat este mai gogonata. Ultima manipulare a Geniului Carpaţilor: Neamţul ne vinde ungurilor Ardealul, remarca excelent Florin Negrutiu intr-un editorial publicat in ziarul Gandul. Aceasta minciuna tipata in special la Romania TV se bazeaza pe faptul ca radicali ca Laszlo Tokes sau Szilagyi Zsolt si-au anuntat sprijinul pentru Iohannis.

Dupa logica asta, cum ramane cu sprijinul acordat de Kelemen Hunor lui Victor Ponta? Sa intelegem ca liderul PSD i-a promis in secret ca va sustine, la schimb, proiectul autonomist radical propus recent de liderul UDMR? Victor Ponta este de acord cu ruperea administrativa a judetelor Harghita si Covasna de Romania din moment ce accepta sprijinul liderului UDMR? Exact acesta este rationamentul utilizat de Ponta si PSD cand il acuza pe Iohannis, de ce n-ar fi valabil si in cazul lor? Nu este valabil in nici unul din cazuri. A umbla cu astfel de scorneli nu este doar periculos, ci si profund iresponsabil.

A incerca sa te ridici starnind ura impotriva unei minoritati, a agita riscul sciziunii cand la cateva sute de kilometri de granita cu Ucraina a pornit un razboi motivat etnic, inseamna a face deliberat sau inconstient jocul celor care doresc destabilizarea Romaniei si a regiunii. Sigur ca Victor Ponta incearca sa recupereze electoratul nationalist din Transilvania, unde s-a votat majoritar cu Iohannis, lovind ca de obicei sub centura, trecand toate liniile rosii.

Admirati, va rog, efectul unei minciuni bine ticluite: pentru a ascunde marile compromisuri facute de PSD cu UDMR, Ponta il acuza pe Iohannis de ceea ce i s-ar putea imputa chiar lui. Astfel, nimeni nu discuta azi despre faptul ca Ponta nu a invitat UDMR sa paraseasca guvernarea dupa prezentarea publica a  proiectul radical de autonomie, ci publicul este intoxicat cu scenarii despre cum va vinde Iohannis Transilvania maghiarilor. 

Evident ca, in acest nou puseu de febra nationalista, Victor Ponta se umfla din nou in penajul tricolor, nu doar mandru ca e roman, dar si foarte nervos pe straini, notificand planeta ca de azi incolo nu primeste ordine de la nimeni. Asta spre deosebire de vanzatorii de tara, de candidatii neromani si de ziaristii lor platiti sa scrie la ordin. Duminica seara la Antena 3, imediat dupa rezultatul alegerilor, Victor Ponta a mai turnat o minciuna instant, de genul celor care-i vin pe limba si nu se poate abtine sa nu le spuna,  afirmand in clar ca subsemnatul ar fi platit de "de o fundatie germana", de unde se subintelege ca lucrez pe ascuns pentru Iohannis.

HotNews.ro deruleaza, in parteneriat cu Konrad Adenauer Stiftung, un proiect de monitorizare a presei, inaugurat acum cinci ani, la prezidentialele din 2009. Nu exista nici o legatura intre acest proiect si candidatura d-lui Iohannis, lucratura este exclusiv in capul d-lui Ponta. Personal, nu incasez nici un ban din acest minunat proiect, jumatate din colaboratori sunt externi. Dl Ponta pur si simplu minte pentru a manipula inca o data publicul. Minciunile cu care ar putea umple volume intregi sunt singurele idei originale, necopiate de la altii, singura opera neplagiata purtand marca Victor Ponta. In Germania, ca tot veni vorba, i s-ar fi spus din prima zi Ponthausen, cum inspirat i s-a spus deja in Romania.

PS: George Orwell, 1984: Ignorance is Strength: deflection - accusing others of the things you are doing yourself makes them seem guilty and you innocent. A fascist government believes it is warring against fascists. Sees propaganda everywhere in but its own propaganda. Promotes self determination from others, but never at home. Claims democracy but rigs elections, freedom but silences opposition and tolerance yet systematically discriminates. Then the ultimate irony - accuses others of hypocrisy.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















38185 vizualizari

  • +52 (54 voturi)    
    sunt de acord cu ceea ce spui (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:24)

    misa2002_2006 [utilizator]

    problema este a noastra, a romanilor, a poporului care se lasa manipulat si mintit..
    mai bine sa vorbesti 2 cuvinte si sa faci lucrurile sa mearga corect decat sa vorbesti 100 de cuvinte pe min..logoree.. din care nici un adevar!
    dar oare dupa atatia ani de la revolutie plini de minciuni de ce romanul inca sta gura casca si asteapta sa ii cada para malaiata in gura natafleata?
    nu inteleg..
    vorbesc cu lume pe strada si-mi spune: Da. dar Ponta a dat bani..
    de la anul se va vedea de unde vin toti banii dati..
    .. si vai mama noastra daca il numeste pe Tariceanu prim-ministru.
    • +20 (20 voturi)    
      Gogu (Marţi, 4 noiembrie 2014, 15:53)

      mgu [utilizator] i-a raspuns lui misa2002_2006

      Aceasta gogorita nu este rezultatul gindiri strategilor lui Ponta ci,mintilor de gaini a unora ca Dragotescu sau Cretulescu.Niste mahalagioaice ce isi spun jurnalist pe la postul lui Ghita "cacania tv",nimic mai mult.
      • +3 (3 voturi)    
        + consilierii sai americani (Marţi, 4 noiembrie 2014, 17:23)

        baimarean [utilizator] i-a raspuns lui mgu

        stiati?
  • -62 (76 voturi)    
    eh (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:25)

    Mazeta [utilizator]

    Rolul lui Iohannis nu este și nu a fost să câștige alegerile. Candidatul PPE are menirea să hrănească frustrările și tendințele centrifuge ale ardelenilor: Germania gândește în perspectivă.

    Cel care va pune în act regionalizarea României va fi însă Ponta.
    • +42 (44 voturi)    
      fugi cu cercu' (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:42)

      Europiu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Bai bucatica de caca cu creier de parameci, tot nu te-ai lamurit ca, efectiv, nu ne intereseaza asa-zisele tale comentarii/pareri? Du-te-n pusca mea, invartindu-te, calca-te-ar vaca neagra de bolund!

      Redactia HN: va rog nu cenzurati, mai decent de atata, cu vitselul asta, nu se poate! :)
      • 0 (0 voturi)    
        excelent spus! (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 18:10)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Europiu

        Dar a reusit sa te scoata din sarite, ceea ce nu este bine.
        Nu trebuie sa incerci sa "raspunzi" postacului pedeserist, el nu isi face decat meseria, pentru care este platit!
    • +21 (31 voturi)    
      "Frustrarile" si secesionismul ardelenilor? (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:43)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mazeto te iubesc, ca ai mintea tareee odihnita si cred bine platita !
      INS-ul spune degeaba ca e crestere cand avem scadere la energia primara
      Cum va mai rezista aceasta tara cu zeci de mii companii in insolventa cu datorii de 10 miliarde de euro antrenate. Companiile mari stiu si pleaca. Nu se mai multumesc cu perspectiva pietei locale
      Romania este astazi bolnava de cancer... care evident poate duce si la deces, iar cancerul este asa zisa democratie cu patina damboviteana.
      TotusiTransilvania este trezoreria tarii si s-ar putea autosustine.
      Avem paduri, ape minerale, un potential turistic foarte mare, orase medievale unice in Romania, sute de castele, cetati, o universitate care multumita multiculturalismului este in fruntea Universitatilor din tara
      Istoric vorbind, zona economica din Vest este mai productiva decat cea din Est, datorita avantajului resurselor naturale.
      Zona economica a Transilvaniei produce de 4 ori mai mult decat cea a Moldovei, de exemplu.
      zona Moldovei este mai mica, avand o populatie de circa 4 milioane de locuitori, comparativ cu cea a regiunii din Vest, de 7,3 milioane.

      Iar statisticile arata ca Transilvania (inclusiv Banat, Crisana si Maramures) produce proportional cu populatia, circa 32% din PIB, in vreme ce Moldova produce 10,4% din PIB, iar Bucuresti-Ilfov, circa 26%.

      O duce bine Transilvania, dar nu Tinutul Secuiesc, cu judetele Harghita si Covasna, dependente de banii de la Bucuresti

      Nimeni nu vrea autonomia Transilvania ca teritoriu (independenta).
      Ci vrea autonomie economica , culturala si administrativa in cadrul Romaniei.
      Si asta vor si romanii si maghiarii si sasii si tiganii, etc.
      Nu mai aruncati pisica nationalista asupra maghiarilor.
      Toti transilvanenii indiferent de nationalitate s-au saturat de fanariotii de la Bucurest
      • +6 (8 voturi)    
        Ioi ma... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 19:12)

        Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

        ... ca adevarat ai mai grait! Pentru unii soarele rasare de la Viena pentru altii din Fener - Constantinopol.
      • +3 (3 voturi)    
        Ratezi situatia externa (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 10:02)

        mullard [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

        Desi suna bine ideea de "autonomie culturala", in realitate este o gogorita. Autonomia culturala este asigurata, nu exista legi impotriva invatamantului in limba maghiara, evenimenetelor tematice, artistilor etc. Mai mult, nu exista manifestari impotriva acestora.

        Problema este exact cea de autonomie teritoriala. Ungaria isi construieste strategia pe ideea demolarii UE, iar ei, intrati devreme in cursa, vor sta la masa noilor administratori ai Europei de Est, impreuna cu Rusia, Bulgaria si Serbia. Polonia va iesi din cloaca Europei de Est si vor ramane in Europa Centrala cu Germania si Austria si vor pleda pentru apararea Tarilor Baltice ca garantie pentru propria securitate. Romania este singura tara care nu poate intra in noua ordine dorita de Putin si sustinuta de Orban pentru ca romanii sunt rusofobi si nu-i va putea convinge nimeni de bunele intentii ale rusilor.

        Nu mai ganditi in termeni abstracti sau romantici. In joc este noua configuratie a Europei.
    • +17 (19 voturi)    
      sper sa ai dreptate (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:43)

      torna_fratre [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      si astfel pinnochio sa fie inchis la Guantanamo pentru tradare.
      Imi si imaginez cum vor vota romanii mandrii autonomia la referendumul pentru o noua constitutie...fix asa vor vota cum l+au votat pe funar...ha,ha,ha.
      ca sa faci regionalizare trebuie modifiata constitutia,caci nu scrie nicaieri in constitutie de nu stiu ce regiune sud sau alte bazaconii.
      dar la euglenele A3 nu le trebuie decat apa si aer pentru a fi multumite
    • +18 (18 voturi)    
      :) (Marţi, 4 noiembrie 2014, 15:08)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pe tine nu te doare mintea niciodata?!?
    • +11 (11 voturi)    
      :) (Marţi, 4 noiembrie 2014, 15:20)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Cred ca tendintele centrifuge sunt hranite chiar de Ponta...
    • +2 (2 voturi)    
      Nu vrei să spui mai degrabă... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 23:45)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ...tendințele centripete?
  • +23 (27 voturi)    
    consursul se da joi postul e ocupat de marti (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:27)

    un domn [utilizator]

    spunea Toma Caragiu...USLamishtii precum Mignionii Mov din Despicable Me II, sunt in actiune..Raitaru teve si diseara Latrina 3 vor desavarsi Opera...Dottore este Deja Chiriash la Cotroceni..voi merge la vot DOAR sa nu se foloseasca Dottore de indiferenta mea .....Congresul XIV parca..se va tine la Sala Palatului asa cum a Decis Strabunicul lui Dottore..Comandantul Suprem Tovarashul Nicolae Ceausescu..uraaaaaaaaa......uraaaaaaaaaaa....Europa Libera, postul de radio isi va relua emisia..noroc ca ii vom reception in FM acum !
    • 0 (0 voturi)    
      terminologie incorecta! (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 18:13)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      CItatul din Tomita este excelent, dar ai rams in urma cu terminologia: nu mai exista USLAM, pedesereul a renunta la pacaleala cu nenatural alianta cu liberalii si isi zice pe fatza fesene, pedesere, partidul lui Ilici, calul troian al lui Putin, etc.
  • +29 (29 voturi)    
    Comportament imbecil (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:46)

    Klaus_CT [utilizator]

    Comportamentul lui viorel este in primul rand iresponsabil, in al doilea rand mincinos si in al treilea rand perfid. Acest mamifer este in stare sa calce ORICE in picioare pentru a castiga alegerile.
    Este in stare sa apeleze la ORICE non argument pentru a ajunge la 50%+1.
    Daca acum, cand este doar candidat, se comporta asa, va dati seama ce va face daca ajunge Presedinte?
    Are o aroganta iesita din comun, nici macar Nastase nu avea un comportament atat de nesimtit ca acest ponta. Macar Nastase a citit ceva carti la viata lui.
    Pentru ponta au citit altii carti.
    Toti cei ce citesc presa si au stat acasa in primul tur, fratilor, iesiti la vot.
    In eventualitatea sumbra in care acest ponta ar insfaca prima functie in stat ne vom intoarce in zona gri de la inceputul anilor '90. Daca vreti asta stati acasa. Puteti sa spuneti ca nu aveti cu cine vota si ca sunteti dezamagiti de clasa politica.
    Noi restul ne vom bate la baioneta (la modul verbal ma refer) pentru democratie si libertatea de a spune ce gandim. Vom iesi la vot si vom face ce este just.
    CU TOTII LA VOT!
    • +16 (16 voturi)    
      are o nesimtire (Marţi, 4 noiembrie 2014, 15:31)

      Roxana_ [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      iesita din comun, ca aroganta avea si nastase. Si mai e ceva, nastase parca mintea mai putin,e drept ca el si pusese deja calus presei.
    • 0 (0 voturi)    
      Subscriu! (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 18:14)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      Nastase era f. arogant, dar parca mi putin nesimtit, si avea si ceva umor, vezi faza cu ouale!
      Am ajuns sa il regret pe Bombo, care avea ceva experienta si cultura, prfeferabile infantilismului lui Ponta ...
    • 0 (2 voturi)    
      care zona gri? (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 18:16)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      Imi amintesc cum era la inceputul anilor '90. dar acum viitorul cu Ponta se arata negru, nu cenusiu, ca atunci nu aveam pe rusi in tara, cum o sa fie dupa data de 17 !
  • +25 (25 voturi)    
    Mitomanul (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:52)

    DiStefano [utilizator]

    Va amintiti ce spunea gen. Oprea despre Ponta ?
    Iata:
    „Este prima oară când vorbesc despre Victor Ponta, i-am dus copilul la biserică cu toate că Victor Ponta nu are niciun Dumnezeu. Am plecat din PSD și de la conducerea Ministerului de Interne pentru că am refuzat să aduc crima organizată în Guvern și știe bine acest lucru Victor Ponta.
    Spre știința lui Victor Ponta, trebuie spus că trădarea, dosarele penale și disperarea după funcții sunt caracteristicile conducerii partidului în fruntea căruia se află. Victor Ponta însuși are vocația evidentă a trădării interesului național. (…) Tot ca dovadă a vocației de trădător a șefului PSD stă și amiciția sa cu oameni certați cu legea. Victor Ponta se gudură sub bocancul celor care vor să îngenuncheze România, iar asta îl face un pericol pentru întreaga țară. ”
    Ce spuneti !?
    • +17 (17 voturi)    
      Conteaza ce spunea Oprea? (Marţi, 4 noiembrie 2014, 15:32)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui DiStefano

      Iata-l pe Oprea alaturi de "crima organizata", condusa de Tonta: "Noul patrulater rosu - PSD, UNPR, PC, PRM"
    • +3 (3 voturi)    
      Spunem asa: (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 7:27)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui DiStefano

      Ca dr. Ponta este Radu Grigorascu iar Oprea este Costachel Gudurau.
      Sau viceversa.
      Personaje caragialiene.
      Din secolul XIX.
      Care conduc Romania in secolul XXI.
  • -18 (26 voturi)    
    Eu sper ca... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:53)

    newlook [utilizator]

    Eu sper ca bravul nostru presedinte, lumina natiunii, cel care tocmai a castigat o victorie zdrobitoare prin candidatul sprijinit de el, Insusi Excelenta Sa, Duce de Nana, de Rapa, etc, Domnul Basescu Traian ot Cotroceni ...
    ...sa se pronunte deschis si fara ocolisuri pentru sprijinul candidatului de dreapta, Klaus Johannis !
    • +9 (17 voturi)    
      Unde ne doare? (Marţi, 4 noiembrie 2014, 15:57)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Ne doare-n cot daca va cistiga Ponta al tau alegerile. Santa Klaus nu e departe de baronii lui Ponta. Tot pe-acolo se-nvirte. Atit doar ca e putin mai elegant decit Ponta si priveste mai des in vestul Europei.

      Eu votez cu Johannis ca sa am constiinta impacata. Voi alege rahatul cu perje in locul rahatului cu brinza. Dar in secret imi doresc sa cistige mitomanul. O sa decada economia, o sa se instaureze haosul. Dar o scurta anarhie e starea potrivita ca sa se evapore solidarismul celor 7,4 milioane de uslamsiti.
      • -15 (21 voturi)    
        Eh, stai pe-aproape (Marţi, 4 noiembrie 2014, 16:10)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        Eh, stai pe-aproape. Basismul nu moare usor, dar decuplat de la teava banului public o sa ramana cam cat PNTCD-ul (nu e de mirare ca s-a aliat cu...cum ii zice partiduletului ala facut de Basescu?).

        PS: Nu ti-ai pus niciodata intrebarea de ce, dupa zece ani de stat la putere NU RAMANE decat praf si pulbere in urma lui Basescu, nu-i asa?
        • +10 (10 voturi)    
          despre ce vorbesti? (Marţi, 4 noiembrie 2014, 16:32)

          greenforest [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Discutia este despre Ponta, nu despre Basescu.

          De ce cand se vorbeste de rau de Ponta, argumentele unora sunt lasa ca si Basescu...
          Poate pentru ca nu au ce zice de bine despre Ponta, ei doar il iubesc asa cum e el.

          Esti singurul de pe aceasta pagina care vorbeste despre Basescu.

          Fa un ctrl+F si vezi.
        • +17 (17 voturi)    
          La multi ani! (Marţi, 4 noiembrie 2014, 16:35)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Azi e ziua presedintelui. Ii doresc sincer multa sanatate. Sint foarte multumit de mandatuele prezidentiale Basescu. N-am fost intotdeauna de acord cu el. Nici acum nu-mi place deloc Elena Udrea. Dar cei 10 ani de mandat Basescu i-au marcat pe uslamisti asa cum nu spera nimeni in Romania. Tuturor uslamistilor va e frica de justitia independenta si o uriti.

          Eu va inteleg de ce nesimtiti ceea ce simtiti fata de Basescu, fata de justitie si lumea libera. Desi sint constient ca te arde la matze. Basescu a scris istorie sfinta in cartea neamului vostru. In ciuda celor 7,4 milioane de uslamisti ciuruiti. Justitia independenta FUNCTIONEAZA ca masina de cusut. Dar daca-mi dai voie, da-te un pic la o parte, sa mai zic o data, din toata inima. E ziua lui, nu te supara.

          La multi ani domnule presedinte!
        • +3 (3 voturi)    
          da...a ramas praful mintii tale .. (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 12:41)

          oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          si a celora ca tine......de mersul justitiei nu zici nimic...cate dosare pe rol ai????
  • +13 (13 voturi)    
    ... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 15:01)

    tirolez [utilizator]

    Eu vad ca Ponta incearca sa ia voturi de oriunde. Cred ca are un matematician in echipa. Unde sunt judetele alea albastre? A, in Transilvania. Cu ce-i zapacim pe respectivii?
    Are Vadim inca public? Bun, de la aia cum luam voturi?
    Are MM voturi? De la ea cum luam voturi? Laudam justitia (asta a facut ieri).
    Urmeaza sa sprijine oamenii de afaceri si sa laude parteneriatele cu UE etc. E vreo contradictie? E, dar nu vrea nimeni sa o vada.
    Intr-o tara de oameni normali ar fi trebuit sa rada toti de astfel de incercarile astea. Dar nu, se pare ca au succes.
    Predoiu era mai bun :(, nu cred ca KI se va descurca, pare depasit.
    • +3 (3 voturi)    
      16 noiembrie 2014 (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 10:51)

      Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui tirolez

      va fi o, zi istorica pentru RO ! .. Klaus Johanis , cu Predoiu , cu MRU .. alaturi de electoratul celor doua doamne , MM si EU si nehotaratii care vor iesi la VOT , ar forma o echipa puternica.... Sa votam candidatul de dreapta cu totii.. Nu este momentul sa exprimam indoieli .. Si prtedoiu si Johanis au demonstrat ca pot sa faca ceva temeinic.. nu vorbarie , minciuna, aliante perfide.. ca Pontache .. , nepotul lui Iliescoviki ..
  • +18 (18 voturi)    
    . (Marţi, 4 noiembrie 2014, 15:02)

    tirolez [utilizator]

    Si eu merg la vot, macar sa aiba un scor cat mai mic, nu sa se bata pe burta cu mega-sustinerea populara.
  • +16 (18 voturi)    
    Logica (Marţi, 4 noiembrie 2014, 15:20)

    Dana Bob [anonim]

    Caut logica la Ponta si nu o gasesc! O fi ceva : a cauta acul in carul cu fan?
    Deci , Ponta se aliaza cu UDMR , UDMR e si la guvernare iar neamtul vinde Ardealul ! Cui: ungurilor!
    Eu una nu inteleg ce vrea sa spuna Ponta!
    Voi?
    • +10 (10 voturi)    
      logica? (Marţi, 4 noiembrie 2014, 17:20)

      Europiu [utilizator] i-a raspuns lui Dana Bob

      Stimata doamna/domnisoara (da-o-ncolo de politically correctness), a pretinde logica de la un vierme cum e Plagiat-din-Pont este, iertati-ma, o aberatie.

      In plus, marea masa a sustinatorilor lui fiind de aceeasi calitate, nu se intreaba unde e logica.

      Mai in serios, acum: multi cunosc faimosul citat al lui Descartes "cogito ergo sum" dar uita ca nu este decat partea a doua a unui statement conditionat de "dubito ergo cogito". :)

      Ei, tocmai asta lipseste multora.
      • 0 (0 voturi)    
        deci pedeseristii nu exista?!?! (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 18:20)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Europiu

        Ai pomenit pe Renee cu faimosul "cuget, deci exist".
        Pai atunci cum ramane cu adeptii lui Ilici, care in primavara lui 1990 zbierau de mama focului nu numai "moarte pentru cei cu carte!" ci si deliciosul "NOI NU GANDIM!" ?
        Cum ramane?
  • +14 (14 voturi)    
    Romanii cazuti in cap !!! cred . (Marţi, 4 noiembrie 2014, 15:21)

    andreesanu [utilizator]

    Cid te adresezi la alde tata Leana or lelea Frosa si-ii dai plocon un cupon european pentru alimente,cind postasul iti vira sub nas alte baliverne ,cind primarul se pozeaza cu Ponta in benerele care-ti cad in cap la tot pasul sunt din banii de la buget si chetuiti pe campania lui Ponta la discretie ce sa mai inteleaga romanul de rind ???,-vine APOCALIPSA !!!! daca nu-l voteaza pe ponta .
    Cei care au vindut tara sunt tot PSD in varianta PDSR cu Nastase-n frunte,dar nu pe nimic !!!,ci pe spaga de zeci si sute de milioane de dolari.
    Pe unii ii vedeti azi umflati cu duba poate asa va dati seama ca hotul striga hotii !!!
  • +9 (21 voturi)    
    si care ar fi problema? (Marţi, 4 noiembrie 2014, 15:22)

    sorin3 [utilizator]

    daca s-ar rupe transilvania de restul tarii?
    macar 5 ani ar merita experimentul...
    • -16 (20 voturi)    
      Cand (Transilvania) a fost rupta.... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 15:54)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

      Cand (Transilvania) a fost rupta de restul tarii, romanii de acolo au avut o tendinta intrinseca de a fi slugi, ma rog, iobagi (pana in zorii secolului 20). "Miticii" din sud i-au eliberat, cu pretul a cateva sute de mii de morti.
      Ce se va intampla? In cinci ani mai nimic, dar sigur in 50 de ani romanii transilvaneni vor fi iarasi slugi la unguri (ca in aproape toata istoria lor). Gena lor de sluga si gandirea inceata sunt garantii ca directia e cea de mai sus.
      • +5 (15 voturi)    
        istoria dupa ureche (Marţi, 4 noiembrie 2014, 16:46)

        florin75 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Mai pune mana pe carte ca spui niste minciuni de ingheata apele. In Transilvania s-a renuntat la iobagie in 1848, cam in aceeasi perioada in Valahia taranii legati de glie de Mihai Viteazu sunt eliberati si ei. Lasa, nu muri tu de grija noastra, vezi tu cum e cu sluga la turci si la fanarioti.
        • +5 (7 voturi)    
          El e deja sluga si poate sclav (Marţi, 4 noiembrie 2014, 17:47)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui florin75

          la rusi.
      • +2 (6 voturi)    
        astea sunt aberatii isterice nationaliste (Marţi, 4 noiembrie 2014, 17:41)

        Europiu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Cati maghiari sunt in Transilvania? 1,5 milioane. 6-7% din populatia Romaniei. Si, cu toate astea, dau masive batai de cap guvernantilor si locuitorilor majoritari.

        Cati romani sunt in Transilvania? 6-7 milioane? Maghiari in Transilvania (vezi mai sus) + cei din Ungaria (vreo 10 milioane). Chiar in cazul absurd in care Ungaria ar anexa Transilvania, e guvernul de la Budapesta asa de tampit sa-si bata singur cuie in talpa cu o minoritate etnica de 33%?

        As sugera calduros celor care nu au de-a face cu Ardealul decat in mod ocazional, in concediu, sa inceteze sa-si mai dea cu parerea.
        Si, da, eu unul as fi pentru federalizare. Ce am eu in comun cu oltenii lui Ponta?
        • +4 (4 voturi)    
          "in mod ocazional, in [fiecare] concediu" (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 7:33)

          ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Europiu

          eu "am de-a face cu Ardealul". Si ma simt tot atit de bine la ungurii din Ardeal ca si la romanii din Ardeal.
          Problema este ca isi dau cu parerea cei care niciodata nu merg in concediu in Ardeal. Sau membrii "Romaniei Mari". Sau oameni care nu reusesc sa iasa din trecut.
          • +1 (1 vot)    
            ai zis bine! (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 18:25)

            hot news [utilizator] i-a raspuns lui ofCAER

            CU "ocazionalul": din anii '60, cand mergeam in vacanta cu parintii, vedeam deosebirea dintre satele noastre, din Muntenia, si cele de peste munti.
            Diferenta era vizbila!
        • +2 (2 voturi)    
          iti sugerez..... (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 10:56)

          oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Europiu

          sa nu iei in seama pe instigatori....orice natie are si lepadaturi ...........
  • +20 (20 voturi)    
    Istoria minciunii (Marţi, 4 noiembrie 2014, 15:45)

    DanDa [utilizator]

    Domnule Tapalaga, va propun urmatorul proiect: un loc pe hotnews.ro dedicat minciunilor lui Ponta de la origini pana in prezent. Sa strangeti intr-un loc toate minciunile de pana acum si sa le actualizati pe masura ce ele apar. Se pot face si statistici: cate pe zi, pe luna, pe trimestru, cate primavara, toamna...
    • +8 (8 voturi)    
      ai innebunit , vrei sa nu mai aiba loc pe site (Marţi, 4 noiembrie 2014, 17:07)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui DanDa

      doar din anul asta postate minciunile si se arde serverul .
    • +1 (3 voturi)    
      record /zi (Marţi, 4 noiembrie 2014, 17:27)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui DanDa

      in campanie.
      Dar oare nu asta inseamna in Romania "campanie"?
      Si o face cel mai bine....daca ne amintim ca toti politiceienii mint. El minte (pe cei creduli) cel mai bine si deci va fi (ma tem) presedinte.
  • +9 (9 voturi)    
    sigur (Marţi, 4 noiembrie 2014, 16:58)

    Natasa [utilizator]

    Minte, dar nu e original! Este exact scoala lui Iliescu, de cea mai joasa speta comunista! In 1990 tinerii din Piata Universitatii erau drogati, cumparati, iar Ion Ratiu avea un fotocopiator in sediu ca sa faca bancnote! In 2014, romanii din strainatate au fost dusi cu autobuzul la vot, niste huligani au impiedicat buna desfasurare a votarii, iar studentii si-au vandut pe 30 de euro votul. Cel mai trist este ca in atatia ani, romanii au ramas in cea mai mare parte la fel de dobitoci si de usor de manipulat!
  • -8 (10 voturi)    
    Invitatie (Marţi, 4 noiembrie 2014, 17:33)

    A310 [utilizator]

    Domule Tapalaga , dupa cum se perfigureaza , se pare ca Domnul Ponta va deveni Presedinte al Romaniei , Asa ca eu va invit sa emigrati in Republica Democratica Congo-Kinshasa ,impreuna cu toti ceilalti , in special superjurnalistii de la B1 TV . Va pot spune ca eu ma aflu(am un contract) in Congo-Kinshasa , si as fi bucuros sa vina mai multi Romani aici , dar nu cunosc daca cei de aici au nevoie de jurnalisti atat de supercalificati precum dvs. si toti ceilalti .
    EU VA ASTEPT . .
    • +4 (6 voturi)    
      Maimutz, tu esti? (Marţi, 4 noiembrie 2014, 17:49)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Vezi-ti maimutz de hotii lui matale, care fura ca maimutzele munca cinstita!
    • +3 (5 voturi)    
      Si Tonta. (Marţi, 4 noiembrie 2014, 17:49)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui A310

      ..va asteapta cu bratele "deşchise" sa puneti umarul la ce-a mai ramas de furat in tara. Hai tovarasi, fiti barbati!
  • +2 (6 voturi)    
    Domnul Tapalaga.. (Marţi, 4 noiembrie 2014, 18:50)

    Alius [utilizator]

    ..apropos de entuziasmul dumneavoastra la inceputul alegerilor (in ziua de votare), se pare ca ati anticipat un trend care era corect (cu MM la 8%, un Tonta care nu ajungea la 37%), dar iar s-au facut magarii:

    http://www.contributors.ro/administratie/shock-awe-a-la-roumaine-romania-balanseaza-pe-o-muchie-de-cu%C8%9Bit-sub%C8%9Bire-cat-un-fir-de-a%C8%9Ba/?cfcc

    http://www.kmkz.ro/investigatii-2/pe_surse_umane/cat-s-a-furat-pentru-ponta-la-primul-tur/
  • +4 (4 voturi)    
    Pentru romanii ardeleni, d-le Tapalaga, (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 7:42)

    ofCAER [utilizator]

    pe care putin parca ii compatimiti ca ar cadea victima manipularii lu' dr. ponta:
    testamentul lui avram iancu,
    scris pe piatra de mormint de la tebea

    iar cind va veni dusmanul
    sa va ia pamint si drept,
    romani, scuturati gorunul
    ca din somn sa ma destept!

    judecati d-stra, judece romanii, judece si ungurii, in realitatea secolului xxi, cine dintre iohannis si dr. ponta este acela care calca in picioare statul de drept si care fura pamint (unele cu paduri) cu zecile de mii de hectare?
    sa judece ardelenii si sa voteze...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by