Inca o sansa pentru Traian Basescu?

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Luni, 18 august 2014, 18:54 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Presedintele Traian Basescu se intalneste, poate, cu ultima ocazie importanta de a-si redobandi relevanta in plan politic, dar sunt putini cei care cred ca va avea puterea de a se rupe de favorita sa fara talent si viitor. Elena Udrea l-a costat izolare in plan politic si mediatic, pierderea credibilitatii si dese caderi in ridicol. O va sustine in aventura candidaturii la prezidentiale, ii va indeplini si aceasta dorinta dupa ce i-a satisfacut toate ambitiile de putere scandalizand opinia publica? Unii au citit in postarile cam sibilinice ale fiicei sale mici semne ale unei posibile despartiri de Udrea. Asa sa fie oare?

In treacat fie spus, Traian Basescu se bazeaza pe faptul ca oricat de bine sau prost canta diverse partituri politice, oricate rateuri inregistreaza aici, pe terenul derizoriului absolut, orice prostii comite, ele sunt irelevante pe termen lung. Conteaza, probabil, pe faptul ca istoria il va retine ca un sef de stat puternic si cam atat. Poate ca are dreptate. Dar si catastrofele apar cateodata in urma unor jocuri marunte, din slabiciunile si vulnerabilitatile unor oameni puternici, nu se nasc neaparat prin decret prezidential sau decizii guvernamentale.

Ce-ar fi atat de rau, deci, daca Traian Basescu ar ajuta-o si acum pe Elena Udrea? N-a spus tot timpul despre ea ca-i singura loiala si ambitioasa, de mare viitor, gata oricand sa-l bata pe unul ca Victor Ponta? N-a investit atat de mult in ea in ultimii ani, perfect constient ca se va ajunge candva aici? De ce s-ar dezice, asadar, de creatia sa politica tocmai acum, la apogeu?

Cel mai simplu raspuns ar fi urmatorul: pentru a nu-i netezi calea lui Victor Ponta la Cotroceni. Cu Elena Udrea candidat si cu Traian Basescu principalul ei sustinator, Ponta castiga la sigur. Nu-i prea greu de imaginat ce va urma in campanie. Liderul PSD va resuscita tema anti-basismului, iar Udrea este catalizatorul perfect, inutil sa elaboram de ce. Orice incercare de a discuta despre economia in prabusire, despre dezastrul guvernarii Ponta, va fi lejer deturnata. Este suficient un deget intins de PSD&moguli catre posetele si extravagantele Elenei Udrea si totul s-a sfarsit.

Din pacate, in ringul mediatic vor ramane doar Basescu-Udrea si Ponta-PSD, ceilalti vor privi de pe margine si vor mari confuzia in electoratul de dreapta pe masura ce numarul candidatilor dreptei creste de la o zi la alta. Deja alegatorii sunt zapaciti: Iohannis, Macovei, Diaconescu, Tariceanu, Catarama, acum Udrea. Ce naiba sa mai inteleaga? Va intrebati, poate, ce interes ar avea Basescu sa fie ales unul ca Ponta? Ii leaga destule in trecutul lor politic, iar Udrea este liantul perfect dintre cele doua lumi. A se vedea, spre exemplu, cam de cate ori merge favorita lui Basescu la televiziunea lui Ponta.

Doua scurte precizari. 1. Nu m-ar mira deloc sa-l vad pe Diaconescu recuperat de vechii sai amici din PSD, care si-au pregatit deja vreo doi candidati "de dreapta" buni de zapacit alegatorii. 2. Celor platiti sa deturneze sensul celor spuse pana acum le-as inchide gura spunand doar atat: cred ca si candidatura Monicai Macovei este o eroare asa cum se prezinta pana acum, dar despre asta cu alt prilej.

Pana aici nu cred ca e neclar de ce Traian Basescu ar lucra in favoarea lui Victor Ponta in caz ca o va sustine in campanie pe Elena Udrea fie si prin "dezbracarea" competitorilor ei din zona dreptei. Udrea nu mai are nevoie de sustinere explicita, toti o asociaza cu Basescu. Numai o schimbare de atitudine ar reclama o pozitie publica exprimata in clar de seful statului.

Cand fiica cea mica a presedintelui, Elena Basescu, a postat pe Facebook cateva reprosuri adresate conducerii PMP, unii analisti (vezi aici textul Sabinei Fati) au vazut in asta semnul unei despartiri iminente. Din istoria relatiilor dintre Traian Basescu si EBA stim insa ca nu putem conta prea tare pe vreo colaborare tata - fiica pe teme politice atat de sensibile. Prin urmare, n-as citi prea multe in cateva propozitii lapidare scrise de un expert in stangacii si gafe. Dumnezeu stie ce-o fi fost in capul ei.

Ce stim insa sigur este ca Traian Basescu nu s-a dezis niciodata de favorita lui, nici macar in momentele care reclamau o minima distantare, ci i-a gasit mereu justificari si scuze. Si dupa dezastrul evident lasat in urma la PDL Bucuresti, si dupa pierderea alegerilor in fata lui Vasile Blaga, si dupa scorul slab inregistrat de PMP la Europarlamentare, Traian Basescu si-a salvat preferata chiar daca vorbele sau faptele sau se desparteau flagrant de logica, ratiune si bun simt.

Seful statului s-a consacrat ca maestru inegalabil al reevaluarilor. Prin urmare, n-ar trebui sa suprinda pe nimeni daca Traian Basescu va uita subit ca a semnat pentru candidatura lui Cristian Diaconescu, ca acum doua luni il declara cel mai potrivit pentru functia de presedinte dar isi va aminti, in schimb, ca nu poate, totusi, vota un fost pesedist care a vrut sa-l suspende in 2007.

Plus ca trecerea lui Cristian Diaconescu in tabara independentilor si inscrierea Elenei Udrea in cursa pentru prezidentiale nu cred ca reprezinta o mare surpriza. Pentru multi, a fost limpede inca de la Congresul PMP ca exista un plan ascuns. Diaconescu a fost lansat in asa fel incat sa poata fi usor retras. Or, Udrea exact asta a spus azi: Diaconescu a fost doar propus, nu votat.

Altfel spus, este foarte posibil ca Traian Basescu sa fi consimtit din capul locului ca Elena Udrea are nevoie de un iepuras care sa alerge o vreme in locul ei pentru a o feri pe cat posibil de atacurile adversarilor. Udrea a foosit pseudo-candidatul Diaconescu ca paravan. A stat pitita in spatele falsei candidaturi asteptand sa treaca valul de critici generat de scorul slab obtinut la europarlamentare.

Insa toate cele povestite mai sus devin, la randul lor, irelevante daca se va dovedi ca Traian Basescu a executat un joc politic derutant si complex avand doua obiective majore: impiedicarea lui Victor Ponta sa ajunga la Cotroceni (alegerea liderului PSD ar echivala cu un dezastru pentru tara judecand dupa modul cum a actionat in calitate de premier) si ajutarea adevaratului candidat, care poate inca n-a aparut si mai trebuie tinut o vreme sub radarul mogulilor. Deocamdata, nimeni nu poate spune daca acest plan exista sau nu.


Citeste mai multe despre   
















28043 vizualizari

  • -12 (34 voturi)    
    pe naiba (Luni, 18 august 2014, 19:05)

    ggna [utilizator]

    Base o baga pe Elena in lupta ca sa dea posete in cap si sa faca scandal. Ca la ceilalti se vede din ce in ce mai mult blatul... Ca un facut, azi, imediat dupa intrarea ei, iaca se trezeste si Iohhanis sa zica ceva...Mai, sa fie!
    • -2 (2 voturi)    
      sa nu va tineti rasuflarea pana iese base public (Marţi, 19 august 2014, 11:45)

      premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui ggna

      o sa stea ascuns ca dupa europarlamentare 2-3 saptamani
      ce poate sa spuna acum? ca o sustine pe udrea? pai credibilitatea lui scade la jumatate instant
  • +25 (29 voturi)    
    Cine-s candidatii? (Luni, 18 august 2014, 19:09)

    Unu-2 [utilizator]

    "Iohannis, Macovei, Diaconescu, Tariceanu, Catarama, acum Udrea"
    Stai sa vedem citi vor aduna cele 200.000 de semnaturi de sustinere.
    Pe de alta parte toata sala asteapta ca TB sa deschida gura sa ne dea un semn cu privire la sustinerea sa, mai ales ca acum s-au complicat lucrurile. Impresia mea e ca va tace pe acest subiect, ca si cum nu ar fi. Cind un om inteligent nu are nimic de spus inteligent mai bine tace inteligent.
    • +23 (31 voturi)    
      Interesant, domnule Tapalaga! (Luni, 18 august 2014, 20:08)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Unu-2

      Traian Basescu e un sahist, Ponta e doar un copilot. Primul gandeste, pentru celalalt ii fac altii drumul...
      • -9 (15 voturi)    
        Şahistul gânditor şi-a dat auto - mat (Luni, 18 august 2014, 21:54)

        VASCO [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Jucând cu blondele sahistul a trecut cu gloabele peste nebunii înghesuiţi spre turnul din dealul tablei şi judecând mişcările şi combinaţiile posibile oarecum furios impinge piesele în coşul
        alăturat, recunoscându-se auto - mat, deşi a deschis cu piesele blonde.
      • -6 (12 voturi)    
        e solutia? (Marţi, 19 august 2014, 0:22)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        [cf. D.Tapalaga] e suficienta tarnosirea Elenei Udrea pt. asigurarea alegerii lui MM?
      • +1 (1 vot)    
        dezamagitor (Marţi, 19 august 2014, 19:11)

        alexro [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Dle Tapalaga, spuneti "cred ca si candidatura Monicai Macovei este o eroare asa cum se prezinta pana acum"

        Sunt constient ca voi primi voturi negative, dar unele lucruri trebuie spuse.

        Inteligenta aveti. Cu tot respectul ce vi-l port, dispuneti insa de un acut exces de zel si de lipsa de perspectiva. Avem acum un candidat prezidential cu mult mai multe merite si plusuri decat aspecte criticabile. Dar hai sa criticam si sa lovim, indiferent cat de minuscule sunt. Hai sa manjim apele si mintea cititorilor. Nu? De ce sa punctam si cele pozitive in antiteza pentru o imagine corecta? Sau, Doamne fereste, de ce am incerca sa ajutam prin etalarea celor pozitive in primul rand?

        Avem IN SFARSIT un candidat ce poate scoate la vot pe cei cu lehamite de candidati corupti, manjiti, traseisti etc de pana acum. Indiferent de sanse, avem o datorie morala sa recunoastem merite si verticalitate atunci cand exista. Pentru prima oara scuzele "nu am pe cine vota" si "sunt toti o apa si un pamant" nu mai exista. Dar nu! Hai sa ii gasim defectele, caci orice om are, sa le punem sub lupa pentru toata lumea. A! Si neaparat sa excludem cele pozitive caci nu sunt de interes.

        Ati avut destule astfel de derapaje, pierzand din vedere scopul de lunga durata si potentialele aspecte constgructive, distrugandu-le, si odata cu ele, speranta in ele, prin critica plina de exces de zel. Sunt o multime de oameni care, desi constienti de defectele cauzei pt care lupta, continua sa munceasca pentru a cladi, necriticand, sau cel putin necriticand exclusiv.

        Dvs, dle Tapalaga, ce construiti prin aceasta critica oarba? Stiti de fapt pe cine ajutati? Pe cei corupti.

        Realizati in vreun moment ca de fapt chiar aveti multa putere si ati putea ajuta si construi, dar ca faceti de (prea) multe ori opusul - ingreunand munca si lupta celor ce incearca sa coinstruiasca cu adevarat?

        Antenele critica si manjesc tot prin definitie. Iar de parta cealalta, critica si manjire din exces de zel.


        Dezamagitor. Pacat.
    • +6 (6 voturi)    
      n-ati invatat nimic! (Marţi, 19 august 2014, 12:31)

      Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui Unu-2

      "...vor mari confuzia in electoratul de dreapta pe masura ce numarul candidatilor dreptei creste de la o zi la alta. Deja alegatorii sunt zapaciti: Iohannis, Macovei, Diaconescu, Tariceanu, Catarama, acum Udrea. Ce naiba sa mai inteleaga?"
      Nu stiu de ce va inchipuiti ca electoratul de dreapta asteapta cu gura cascata sa vina vreun intelept analist sau politician sa-i arate cu destu' cum sa gandeasca si pe cine sa voteze!
      Chiar credeti ca avem, noi astia, electotatu' de dreapta, vreo confuzie in ce-i priveste pe unii ca Catarama sau Tradiceanu? Sau chiar Udrea? Ca nu stim sal evaluam critic chiar si pe Basescu?
      Am mai vazut cretinismul asta si la televizor: cand incepe vreun invitat sa intre cu adevarat in problema, sa explice, sa spuna ceva cu miez, atunci sare moderatorul: Sa nu plictisim telespectatorii cu amanunte pe care nu le inteleg!, ca si cum toti am fi la fel de cretini ca ei.
      Deci, d-le Tapalaga, fiti linistit, intelegem mai mult decat credeti si vom sti cum sa votam. Nu suntem votanti uselisti.
      • +1 (1 vot)    
        asa-mi trebuie! (Marţi, 19 august 2014, 16:07)

        Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghescu

        daca ma grabesc si nu citesc ce-am scris...asa-mi trebuie!
        "electotatu' de dreapta", dar mai ales "sal evaluam..." :(
        Asa ca, vorba d-lui Tapalaga, ma reevaluez :).
  • -23 (45 voturi)    
    la unii "reevaluari", la altii "razgandiri" (Luni, 18 august 2014, 19:14)

    Lovercraft [utilizator]

    Imi place ca atunci cand Basescu face ceva si dupa trei zile face exact opusul, basistii spun de fiecare data ca Basescu a "reevaluat". Adica, vezi doamne, marele politician care face reevaluari in functie de interese. Hai sa fim seriosi, ce reevaluari, ce mare politician, cucoana a ordonat, Basescu s-a executat. Scurt. Basescu nu a fost niciodata un mare politician el personal, ci structurile din spatele lui au reprezentat "marele politician". Aceleasi structuri care acum ii intorc spatele, ramanand un Basescu buimac, in deriva totala, la cheremul poftelor unei blonde. Basescu e cel dezbracat, nu mai are pe cine sa dezbrace.
    • +13 (29 voturi)    
      Pfai (Luni, 18 august 2014, 19:44)

      liviu.n [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Unde era analistul politic, ne-ai uimit cu clarviziunea dumneata, ce mai, esti un adevarat guru! Ia umileste-ne complet, ca noi n-am fost in stare sa gandim ceea ce gandesti tu, de Nea Nelu ce parere ai?
    • -15 (25 voturi)    
      Deci structurile (Luni, 18 august 2014, 19:51)

      somesanu [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      au hotarat taierea salariilor la bugetari cu 25% ?
      • +1 (9 voturi)    
        Era o ironie (Luni, 18 august 2014, 20:45)

        somesanu [utilizator] i-a raspuns lui somesanu

        pacat ca nu s-a inteles. Ca raspuns la ideea geniala sustinuta de Lovecraft cum ca "Basescu nu a fost niciodata un mare politician el personal, ci structurile din spatele lui au reprezentat "marele politician"
    • +3 (15 voturi)    
      structuri (Luni, 18 august 2014, 20:01)

      pecos [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      si daca structurile ii intorc spatele lu base (dupa pararea mea o gandire si exprimare infantila...deoarece "structurile sustin persoana in functie...si peste cateva luni base nu va mai fi in functie...pe cale de consecinta structurile.....vor sustine o alta persoana care va detine functia) la cine se intorc cu fata?
      poti sa raspunzi dle lovercraft?
      • -2 (4 voturi)    
        Confuzie mare!!! (Marţi, 19 august 2014, 9:36)

        IoanAlbescu [anonim] i-a raspuns lui pecos

        Matale confunzi "structurile" cu "serviciile". Ma tem ca nu ai inteles si de aici provine nedumerirea ta.
    • -3 (5 voturi)    
      Cred ca Lovercraft are dreptate (Marţi, 19 august 2014, 9:33)

      IoanAlbescu [anonim] i-a raspuns lui Lovercraft

      Iar raspunsurile iritate si evaluarile negative sunt rodul reactiei "structurilor"
  • +1 (19 voturi)    
    Dar dacă?! (Luni, 18 august 2014, 19:14)

    corvus coraX [utilizator]

    Aș suferi de scenarită și aș gândi că Traian Băsescu l-a împins intenționat pe Cristi Diaconescu în față, pentru a-și rupe spectaculos gâtul. Pentru că, orice am zice, CD în afară de o prezență plăcută nu prea are stofă de candidat la prezidențiale. Sau poate că are și el unscheleton în dulap pe care îl știe și Traian Băsescu?! De ce să o fi făcut oare?! Pentru a-i da un "șfung" (ardelenism, deci Dan înțelege bine cuvântul) Elenei Udrea. Să fie oare atât de determinat TB spre sinucidere politică?! Sigur, TB a lăsat o portiță pentru Monica Macovei (construindu-i un portret de prezidențiabil "pro-bono" în ciuda faptului că a cam șters cu ea pe jos. Sau pur și simplu știe el ce știe (și noi doar putem bănui) și acum o "ajută" pe Elena Udrea să mai sară odată cu parașuta. De data asta o parașută din hârtie creponată...
  • +43 (45 voturi)    
    deci: (Luni, 18 august 2014, 19:23)

    eek [utilizator]

    Ca "basist" ce sunt (apropo, eu tot nu vad sensul peiorativ al cuvantului), sunt sigur ca NU voi vota Udrea la presedintie. Nici Diaconescu.
    Dar poate domnul Presedinte ma va intelege daca ii zic ca, "basist" fiind, voi vota cu Macovei.
    • -11 (17 voturi)    
      Iar (Luni, 18 august 2014, 20:20)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui eek

      eu,ca basist ce sunt,voi vota cu Udrea chiar si impotriva lui Basescu.
      Ce pretentii sa avem noi,un popor de tarani,de muncitori si de copii de muncitori si de tarani,sa intelegem lumea in care traim!?
    • +13 (17 voturi)    
      idem (Luni, 18 august 2014, 23:26)

      urob [utilizator] i-a raspuns lui eek

      Tocmai pentru ca sint basist voi vota( f probabil) Macovei si in nici un caz nu Udrea.
      Diaconescu?hmmm..mai vedem,un fel de varianta de rezerva...poate de rezerva...poate...
      Sint curios de ce nu o crede domnul Tapalaga potrivita pe Macovei.Criticile ajuta intotdeauan omul dornic de auto imbunatatire.Poate ne va lumina in curand.
    • +8 (8 voturi)    
      Interesant (Marţi, 19 august 2014, 7:07)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui eek

      Exact asa vad si eu . Un "Basist" adevarat ar vota-o pe Macovei si l-ar ignora pe Basescu - noi gandim singuri si vedem dincolo de jocurile politice. Btw la euro am votat PDL strict din cauza D-nei Macovei asadar nu o sa-mi fie greu sa fiu consecvent .
    • +3 (3 voturi)    
      Excelent!!!!!!!!!!!!!! (Marţi, 19 august 2014, 15:15)

      MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui eek

      Se vede treaba, ca Dl. Presedinte a uitat ce inseamna sa fii basist. Pai, sa-i reamintim. Keep up the good job, Monica!
  • +7 (21 voturi)    
    taman postasem asta (Luni, 18 august 2014, 19:24)

    nash pandelica [utilizator]

    În cadrul articolului Elena Udrea: Sunt pregatita sa imi asum candidatura la presedintia Romaniei. Il pot bate pe Victor Ponta in orice competitie
    (Luni, 18 august 2014, 16:53)

    da, udrea este un produs mass media, un produs al canaliilor de tv.
    la asta si la tupeu, este tonta in fusta, iar dottore e udrea in nadragi.

    nu ar fi exclus s'o vedem pe udrea si partidul confiscat de ea si parlamentarii naimiti, ca dupa alegeri sa ajunga la oarece intelegeri.
    cu "doctorul" la cotrocesti si un guvern condus de maior, cumatrul.
    n'ar fi exclus sa vedem pmp/udrea la guvernare.
    n'ar mai da doi bani pe sfaturile lui base...
    si'a exprimat deja sustinerea pt. maior, pentru care a spus ca ar vota.

    si ar mai fi ceva, ca tot vorbeam de udrea ca produs al canaliilor tv, ea apare, in ultimul timp, mai mult la otv ghita, aka ro tv, canalul pesede.
    si o vom mai vedea la gusa, lavinia sandru fiind fatzis o sustinatoare.

    candidati pt. care merita sa iesi afara din casa, in novembre.: diaconescu, predoiu sau macovei.
    in turul doi, sper ca va fi frumos la munte. ceva zapad, fara viscol....
    ......................................................................
    cam asa zice si dl. tapalaga, si'i dau dreptate.
    cu o exceptie, nu cred ca diaconescu ar asculta sirenele dinspre psd. si'a invatzat lectia.

    sunt curios ce va zice base, daca va avea obrazul sa mai accepte schimbarea.
    sunt sigur ca base e prea putin interesat de istorie. el mai repede vrea recunoastere acum.
    stie el ca nu va apare in cartile de istorie, cum nici brancoveanu nu apare....:)
    cel mult, va mai apare, langa ilici si milu la festivitatea nationala de 1 dekemvre...
    • +9 (11 voturi)    
      Ai un minus de la mine... (Luni, 18 august 2014, 22:28)

      xvlad [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      ...desi sunt de acord cu 99% din ce ai zis.

      Dar pentru "n turul doi, sper ca va fi frumos la munte. ceva zapad, fara viscol.... " meriti un mare mminus.

      Pe asta se bazeaza toate lichelele din politica, pe apatia electoratului mai rasarit. Nu exista egal intre doi oameni, macar unul e putin mai bun. Macar putin. Si de asta ai obligatia sa te duci la vot.
      • +4 (4 voturi)    
        iohanis (Marţi, 19 august 2014, 10:25)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

        e mai bun. numai ca, inca, nu prezinta garantia ca nu urmeaza calea labarala a tradarilor, a simpatiei pe stanga, ca nu mai are visuri sau naravuri usl'amice.

        dupa parerea mea, cel ce'l batea sigur pe dottore ar fi fost kkrau. dar, si cel mai suspect de un pact cu fostul sau amic, despre care vorbeste ca despre un om cu merite.

        de cand s'a rupt usl'amul, kkrau si klauz au dat mai mult in base decat in dottore.
        desi pe dottore il au de inamic si'i stiu si toate naravurile.

        deci, cum m'as simti, dupa, cand iohanis ar fi la cotrocesti, convietuind in armonie cu guvernul dr. tonta !?

        cu pesede la ambele palate, nu vor mai fi oprelisti si, pana in 2016, isi vor da seama toti romanii de ciuma rosie. l
        si poate ca se vor lecui pentru mult timp sa mai voteze trandafiri.
    • +3 (9 voturi)    
      si daca? (Marţi, 19 august 2014, 0:25)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      si daca Udrea are copia dosarului Panait? nu s-ar schimba lucrurile?
      In definitiv a zis ca-l bate pe Ponta [nu si pe X sau Y].
      • +1 (3 voturi)    
        si daca Udrea ar fi reincarnarea (Marţi, 19 august 2014, 13:22)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        mamei lui Stefan cel Mare? avatarul lui Chuck Norris? daca de fapt e chiar sefa grupului Bilderberg? im?

        exista vreun argument aberant pe care voi postacii udristi sa nu-l fi bifat?

        nu vreti sa incercati cu un sondaj statistic clasic sa ne spuneti si noua care e cota de incredere de care se bucura astazi d-na Udrea?
  • -8 (28 voturi)    
    joc derutant și complex (Luni, 18 august 2014, 19:27)

    Mazeta [utilizator]

    Singura șansă ca Traian Băsescu să rămână în istorie ca un șef de stat puternic este să o sprijine pe Monica Macovei. Dar Băsescu vrea să rămână nu în istorie, ci în libertate.

    Deci îl va ajuta pe Victor Ponta. Și o va susține pe Elena Udrea. Și da, MM va fi dezbrăcată.
    • +6 (6 voturi)    
      e prima oara (Luni, 18 august 2014, 23:29)

      urob [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      cand reusesc sa fiu partial de acord cu aceasta Mazeta!
      Intr-adevar logica ar spune ca Basescu sa o sustina pe Macovei.
      Faza cu Basescu vis-avis de prezumtiva viitoare privare de liberatate e sifon de la antene;las-o jos ca macane! Chiar e fumata rau de tot,"amice"!
    • 0 (0 voturi)    
      Blat Basescu - Ponta (Miercuri, 20 august 2014, 14:48)

      Zosofob [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Complet de acord cu tine.
  • +14 (22 voturi)    
    m-am (Luni, 18 august 2014, 19:35)

    tot [utilizator]

    M-am saturat de Udrea.Nu cred ca e cazul sa mai iasa in fataE o tata enervanta si fara dictie , asa cum , in sfirsit , a a m- ai observat cineva intr-un articol.Estrogenii ii sint in cadere libera.Sa aiba simtul masurii si sa se retraga.
  • +4 (22 voturi)    
    Parerea mea (Luni, 18 august 2014, 19:41)

    Marius Ogrean [utilizator]

    Eu zic ca cel mai bun ar fi Predoiu. Are abilitate politica. A stiut cum sa puna problema de a fost mentinut ministru al justitiei de cam toate partidele. Mie mi se pare cel mai bun dintre toti. Mai bun si decat Macovei care oricum nu are sanse si nu are fler de politician de varf. Daca ar fi avut, ajungea presedinte in PDL, nu facea frumos la Blaga.
    • +7 (7 voturi)    
      nu mai este! (Marţi, 19 august 2014, 0:27)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Marius Ogrean

      Predoiu a fost inlaturat de la presedintie de catre PNL.
  • +12 (28 voturi)    
    Pentru mine e simplu (Luni, 18 august 2014, 19:44)

    HP [utilizator]

    PMP, PDL, PNL, PSD sunt toti de centru-stanga. Le-ar sta bine grupati intr-un mare partid, demn de mostenirea socialista a PCR. Cu asta am avea prima componenta a unui sistem politic bi-partinic.

    Basescu, desi a creat PMP cu probabil bune intentii, a lasat sa fie napadit de buruieni ex-pedeliste, printre care si Udrea.

    Cei care nu ies la vot nu dau doi bani nici pe PSD nici pe Basescu. Dar ar fi votat un PMP cu Papahagi, Macovei, Preda si altii ca ei. Acum nu mai au cu cine.

    Asa ca probabil a doua componenta a sistemului bipartinic, cea de dreapta reala, inca nu s-a coagulat. Avem sau aveam, doar NR care insa nu atrage prin conservatorismul desuet.

    Prin urmare, cei de dreapta vor vota probabil Macovei, basistii vor vota cu scarba pe Iohannis si restul Ponta.

    Procentual, stim ca in jur de 70 la suta dintre romani nu ies la vot. Restul de 30 la suta se impart cam 60 la suta la Ponta si 40 la suta in Iohannis, Diaconescu si cativa la Macovei.

    Deci daca din cei 70 la suta ies la vot macar 30 la suta, ei vor vota Macovei. Asta inseamna o treime din cei vreo 12 milioane nevotanti in general. Adica vreo 4 milioane.

    3 milioane Macovei
    3 milioane si ceva Ponta
    2 milioane Iohannis
    1 milion iepurii (Udrea, Tariceanu, alti fraieri).

    In turul doi Iohannis si iepurii trec voturile la Macovei care iese presedinte.

    Guvernul e de uniune nationala, cu Basescu premier si PMP stand cu bratele deschise la gramada de traseisti dinspre PDL-PNL.

    Si cercul se reia, cu diferenta in bine prezenta totusi, asa cum a fost si cand a castigat Basescu in 2004.
    • -7 (7 voturi)    
      Care e treaba (Luni, 18 august 2014, 21:04)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui HP

      cu guvernul de dupa alegeri? Doar daca iese Ponta o sa fie desemnat un nou PM. Altfel ce motiv ar fi?
    • +4 (12 voturi)    
      Da, interesanta viziune (Luni, 18 august 2014, 22:08)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui HP

      am sa imi permit sa o amendez...
      In primul rind d-na Macovei care e perfecta ca ministru de justitie sau si mai bine sef la DNA nu sepotriveste in functia de presedinte. Oricit ne ambalam sa o vedem in rolul ala. Ca presedinte trebuie o oarecare flexibilitate, trebuie sa arbitrezi si sa menti functionarea statului, a politicii externe. SA o tii surda pe mormint "facit justitia, et pereat mundu" ajuta ca aspirina la mort din pozitia de presedinte. Vrea justitie? Sa sustina un preidentiabil pentru DNA.
      Pentru noi alegatorii e ff greu. Ai voie la o singura tragere. Si e greu de stiut, nu neeaparat "ce vreau eu" ci mai ales "ce vor vota ceilalti ce voteaza impotriva lui tonta"!.A davotul catre Macovei sau oricare altcineva in conditiile in care nu are sansa, nu intra in turul doi inseamna ca ne batem joc. Ei sigur isi bat joc de noi. Egoul lor nemasurat face ca sansa de al evita pe tonta sa se piarda. Udrea a gresit dar a gresit mai putin decit MAcovei. Macovei are sanse mult mai mari sa fragmenteze dreapta facind ca in turul doi sa nu intre nici ea nici Johannis. Sansa noastra ar fi sa obtinem informatii adevarate, sondaje adevarate. Astfel incit la alegeri, chiar daca prima noastra obtiune ar fi alta, sa votam pe cel care are cea mai buna sansa de al depasi pe tonta.
      Ei isi bat joc de noi, noi trebuie sa depasim inteligent situatia asta. Si in primul rind sa nu punem patima si sa aberam chestii gen: daca nu iese preferratul meu, nu ma prezint in turul doi! Nu e o chesti e de orgolii, de pariu. E vorba de a nu ajunge inapoi in comunism mascat. Sa evitam impozitul progresiv. Taxe peste taxe pentru a sustine o masa imensa de pomanagii de stat. Nu e un joc. E viitorul nostru pe 10 ani. Fiindca atit o sa tragem pentru a ridica tara din mizeria in care o sa o arunce psd-ul. Nu cred ca Macovei va obtine mai multe voturi decit Johannis. Comparativ, Johannis pare chiar zglobiu si cu idei mai multe. Si are atirnate de coada mai putine resentimente populare decit Macovei.
      • +9 (13 voturi)    
        mda (Marţi, 19 august 2014, 1:15)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

        Imi pare rau, eu si cei ca mine nu voteaza cu raul cel mai mic. Nu voi vota Iohannis, un traseist reformat si prizonier al pedeleilor si peneleilor, care nu au realizat nimic in afara de distrugerea tarii si a oricaror valori drmocratice.
        Voi vota dupa constiinta si merite. Voi vota anti sistem. Voi vota Macovei.
        Si daca restul, printre care te numeri si matale, vor repeta greseala din 2012 de a vota tot aceiasi politruci, dupa calcule si "realism" aiurite, sa nu veniti sa dati vina pe noi ca iese Ponta.
        Pentru ca nu e vina aceluia care a votat curat, ci a dumneavoastra care votati de 25 de ani continuitatea intre politruci socialistoizi, justificata prin tot felul de calcule si previziuni.
        Pentru mine diferenta intre Iohannis si Ponta e aproape nula, la fel ca cea dintre PDL si PSD.
        Peste 10 ani nu vreau sa imi fie rusine in fata copiilor pentru acelasi gen de decizie pe care au luat-o parintii mei in 90 votand Iliescu.
        • +2 (6 voturi)    
          Tocmai..... (Marţi, 19 august 2014, 10:00)

          CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui HP

          in 90 multi bezmetici au votat ilici. Apoi oarecum treziti au votat Conventia. Care, venita l-a putere, a servit tuturor "restitutio in integrum" Nu am avut sansa ca Ratiu (l-am votat!) sau Coposu sa ne devina lideri oficiali. Ulterior derapajelor Conventiei ilici s-a intors.... Si Conventia a fost mai vinovata decit votantii. constantinescu cel putin nu inceteaza sa ma uimeasca. Si el si ciorbea.
          A vota "dupa constiinta si merite" inseamna sa iti arogi rolul celui ce se joaca cu viitorul celorlalti asa, de amorul artei....fiindca el are "convingeri". "Dubito ergo cogito, cogito ergo sum" - corolarul acestei ziceri a lui Descartes e ca numai prostii nu au indoieli! De acord ca Johannis are multe bube; si ma sperie ca apar chestii legate de trafic de copii, ceea ce o sa ii blocheze drumul. Ceilalti candidati sint inadecvati. Macovei e insa complet lipsita de charisma. Personal (si am votat pdl la europene pt Macovei si Ungureanu - eurocritic) o consider nepotrivita pt rolul de presedinte. Oricit ai fi de destept daca nu ai pedagogie si talentul de a te apropia de om nu poti fi profesor. Cam in situatia asta e si ea. Am incercat sa urmaresc citeva din interventiile ei televizate - DEZASTRU. Iar chestia cu Mandela.... arata ca nu e chiar asa de valabila pe cit o credem. Nu am sa declar altceva din purism.....Si daca iese tonta nu da vina pe ceilalti! Vina iti va apartine tie, celor ce stiu ca Macovei nu are sansa dar " nu fac compromisuri"! De altfel, dupa cum ai citit, am spus ca avem nevoie de sondaje REALE! din nefericire si aici sintem manipulati puternic, partidele incercind sa impuna candidatul lor. In fapt modul asta de a vota seamana perfect cu ruleta ruseasca.
          Poate o sa iti fie mai usor peste 10 ani sa spui " Da, i-am last tara lui tonta, dar am votat conform cu convingerile mele". Johannis ne aducea sansa de a coagula si voturile altor nationalitati conlocuitoare. Ailalti.....
          • +1 (5 voturi)    
            Nu chiar (Marţi, 19 august 2014, 11:55)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

            "A vota "dupa constiinta si merite" inseamna sa iti arogi rolul celui ce se joaca cu viitorul celorlalti asa"

            Nu domnule, inseamna a vota asa cum ar trebui, si nu continuitatea, cancerul acestei tari, politrucii pe care ii vrei dumneata.

            "Poate o sa iti fie mai usor peste 10 ani sa spui " Da, i-am last tara lui tonta, dar am votat conform cu convingerile mele". Johannis ne aducea sansa de a coagula si voturile altor nationalitati conlocuitoare. "

            Mi se rupe ce ne aduce Iohannis. Iohannis pentru mine e ca si Ponta, iar partidele lor sunt la fel.

            In loc sa incercati sa ne convingem sa va votam politrucii toxici, mai bine ati vota si voi conform constiintei.
            • 0 (2 voturi)    
              Inteleg ca esti "miserupist"! (Marţi, 19 august 2014, 23:59)

              CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui HP

              puteai sa spui asa. Nu trebuiau atitea vorbe!
    • -1 (5 voturi)    
      zau? (Marţi, 19 august 2014, 0:30)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Stie Stan Papusa de la Cocarlati cine este, cu ce se ocupa MM si de ce trebuie aleasa?
      Iar votul lui Stan este gal cu al tau sau al meu.
      Cu 41% populatie care crede ca Soarele se invarte in jurul Pamantului ai sa gasesti voturi pentru MM?
  • +15 (23 voturi)    
    Dan, scrieti de Monica Macovei, va rog! (Luni, 18 august 2014, 19:52)

    333 [utilizator]

    Welcome back! You were missed!!

    Ma surprinde ca nu considerati candidatura Monicai Macovei un lucru bun, sau cel putin, nu un lucru bun in felul in care se prezinta pana acum.

    Lasand la o parte gafa cu Mandela, eu pana acum am vazut-o prezentandu-se drept aparatoarea statului de drept, a justitiei independente, si a unui sistem economic "de dreapta". Am observat si ca s-a plasat destul de tare pe o pozitie "nationalista" si pe plan intern si pe plan extern.

    Cum altfel ar trebui sa se prezinte Macovei?

    Sau, mai larg, cum, daca nu asa, ar trebui sa se prezinte un candidate care chiar este de dreapta, pe bune, in conditiile actuale?

    Evident, nu ar avea rost ca Macovei sa bata toba in continuare cu statul de drept si cu justitia - cei carora le pasa de astea, vor vota oricum cu dansa. In schimb, trebuie sa explice oamenilor de ce un program economic de dreapta le va aduce bunastare mai multa decat alternativa, si paralel, de ce fara lupta impotriva coruptiei aceasta bunastare nu are cum sa se realizeze. ...nu asta a facut Macovei pana acum, in putinele ei interventii?

    Voi cauta sa gasesc raspunsul dvs. in articolele care urmeaza! Multumesc!

    Sanatate si toate cele bune!
    • 0 (0 voturi)    
      criza (Miercuri, 20 august 2014, 19:17)

      PROFESS [utilizator] i-a raspuns lui 333

      Chiar stie cineva ce e dreapta si ce e stinga! Economic vorbind dreapta insemana interventzia minima a statului in economie dar criza din 2008 arat a ca lipsa de interventie a statului in domeniul financiar explica nenorocirea, deci ce anume vrem?
  • -9 (17 voturi)    
    M-am molipsit si eu (Luni, 18 august 2014, 19:58)

    ipolitic [utilizator]

    de scenarita.
    Dar daca Basescu il vrea pe Ponta ca presedinte?
    Va ramine in istorie, si romanii il vor aprecia dupa ani
    mult mai mult IN CONTRAST cu un presedinte paiață.
    In plus, scapa guvernarea de un PM diletant (PSD
    ramine oricum la guvernare, dar poate vine unu mai breaz)
    • +9 (9 voturi)    
      ar fi interesant (Luni, 18 august 2014, 21:13)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      dar cum poti crede ca doftoru plagiator ar fi ..diletant pe cont propriu ?
      el este numai un pinocchio pe sfori, nu in libertate.
      coalitia de stanga nu este nici ea diletanta, ci neinteresata sa guverneze.
      interesata mai mult sa fure si sa scape.

      dar, sunt de acord ca avand dottore la cotrocesti si un dragnea la viktoria, finala va fi in 2016 cand bilantul guvernarii va fi trist, prapastios si vizibil pt. toata lumea.
      si nici nu vor mai putea da vina pe coabitare, pe base sau pe boc.

      cu presh de dreapta si guvernare de stanga, va fi la fel.
      vor sustine ca klauz, sau cine va fi la cotrocesti, sunt urmasii lui base, ca base este la putere prin ala, iar ei nu pot guverna, nu pot desfunda santzul sa curga laptele si mierea.
    • +7 (7 voturi)    
      un PM de la PSD breaz ?! (Luni, 18 august 2014, 23:37)

      urob [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      hmm,asta este o absurditate.
      Despre competenta unor personaje gen Ponat,Sova sau Dragna cred ca ne-am lamurit cu toii.In mod normal chiar si votantii 'PSD ar trebui sa fie clarificati pina la ora asta.
      Sper intr-o minune (Macovei presedinte),dar pina la urma "vox populi,vox dei".Daca va iesi VV ,asta e! Poate asta ii trebuie vulgului.
  • +6 (6 voturi)    
    ... (Luni, 18 august 2014, 20:26)

    rerenenegate [utilizator]

    Explicatia e foarte simpla - sshh, nu spuneti la nimeni!
    Elena Udrea e promovata ca sa preia reprosurile asupra regimului Basescu care a scazut mult in popularitate (deci nu vor mai putea fi acuzati ceilalti candidati ai dreptei, de complicitate). Plus injuraturile de rigoare Udrea-Ponta (care le fac rau ambilor). Daca se demonstreaza si un blat Udrea-Ponta, in turul doi acuzele lui Ponta la candidatul dreptei nu vor mai avea nici o noima...
    My 20 cents...
  • +2 (2 voturi)    
    ce poti sa zici? (Luni, 18 august 2014, 20:32)

    minus [utilizator]

    Oamenii astia chiar nu au niciun chef sa faca ceva util pentru tara. Puterea executiva "bicefala" si cea legislativa- otrava lenta, consumata zi de zi de români.

    Sebastian Lazaroiu- "respect", dom'le! Le-ai spus atatea din basme, ca ei au "evoluat" asa cum spune Biblia: "Zicând că sunt înţelepţi, au ajuns nebuni"/
  • +1 (3 voturi)    
    Ar fi interesant nu de elaborat ci (Luni, 18 august 2014, 20:54)

    Excelsior [utilizator]

    de educat populatia astfel incat o persoana ca Udrea sa nu mai poata fi asemenea catalizator. Nu pt acum dar mai vin alegeri.
    Eu cred ca desi nu s-a aratat a fi mai corupta sau proasta decat alti politicieni, datorita misoginismului, complexelor de inferioritate, invidiei, etc, este inurata de multi practic fara motiv.
    "Liderul PSD va resuscita tema anti-basismului, iar Udrea este catalizatorul perfect, inutil sa elaboram de ce."
  • +6 (6 voturi)    
    D-lui Tapalaga ii e frica de L3 ? (Luni, 18 august 2014, 21:10)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Se vede clar ca d-l Tapalaga porneste de la ideea ca L3 dirijeaza totul in Romania, deci orice tactica si strategie politica trebuie neaparat sa porneasca de la ceea ce spune L3.
    Oricum, daca Udrea nu va candida, asta nu inseamna ca L3 si Ponta nu vor arunca cu aceleasi laturi in oricare alt candidat socotit de ei "basist".
    Udrea e singura care se poate cobora la nivelul de tsatsa al lui Ponta si care sa-i dea replici de aceeasi natura si de asa ceva e nevoie pentru ca alegatorul roman sa nu-l mai voteze pe Ponta. Dupa ce vom scapa de pericolul Ponta, vom vedea ce e de facut, speranta fiind ca alaturi de Udrea va sta in continuare intelepciunea politica a lui Basescu.
  • +8 (12 voturi)    
    Basescu se i-a cu mainile de par... (Luni, 18 august 2014, 21:12)

    redmc [utilizator]

    Cat i-a mai ramas. Suporterii lui, oameni lucizi care stiu bine ca Basescu nu poate interveni in justitie, cumva spera ca poate face altfel de minuni. S-a creat o iluzie ca Basescu face si repara. Ce sa mai faca? E izolat, PDL i-a dat cu tifla, mezina e analfabeta dar vrea sa iasa in fata, frate-su un terchea berchea, consilierii s-au tot rulat. Basescu l-a fi vrut pe Boc candidat insa acesta om realist si cu bun simt s-a eschivat. Diaconescu e o improvizatie fara sanse.

    Prostia mare a lui Basescu e ca a indepartat-o pe Macovei crezand, naiv ca Udrea a devenit femeie serioasa ce s-a angajat la un drum lung, nu o oportunista orgolioasa si rapace. Daca Basescu i-ar fi taiat elanul si ar fi sustinut-o pe Macovei l-a presedentia PLD era altceva. Daca pierdea, ea ar fi fost cea care ar fi lansat PMP, dar asa o inteleg perfect de ce n-a vrut sa se incurce cu alde Udrea.
    • +6 (8 voturi)    
      trist dar adevarat (Marţi, 19 august 2014, 5:13)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui redmc

      Izolarea presedintelui Basescu este cvasi-completa, si va trebui sa vada cum toti cei care vor sa faca ceva in politica Romaniei se vor indeparta de el (daca nu au facut-o deja). Desigur, este si rezultatul catorva mari erori strategice si de selectie de persoane, dar asta nu inseamna ca nu este un pahar amar pentru un politician. Ramane de vazut daca presedintele Basescu il va bea cu demnitate, sau daca va face mai mult rau ajutandu-l pe Ponta, ca sa putem avea o comparatie sinistra.
  • +5 (9 voturi)    
    Eu... (Luni, 18 august 2014, 21:20)

    nic1 [utilizator]

    nu am sa o votez pe Udrea pe Diaconescu DA.
    BASTA
  • +2 (8 voturi)    
    Si-au batut joc de Cristian Diaconescu (Luni, 18 august 2014, 23:07)

    Maniu [utilizator]

    urat lucru. Urata femeie aceasta Udrea.
  • +11 (11 voturi)    
    Posibil... (Luni, 18 august 2014, 23:26)

    Hohey [utilizator]

    Posibil sa fie o incercare, pe dreapta, de ascoate cit mai mult electorat la vot. O oferta mare de candidati, tinind cont de brambureala de pe dreapta, TEORETIC, ar scoate la vot in primul tur, suficienti electori ca sa nu iasa Ponta din prima strigare. O sa vedem daca aceasta posibila strategie o sa si prinda la electorat...
  • +3 (5 voturi)    
    parere (Luni, 18 august 2014, 23:52)

    vadin [utilizator]

    putini dintre voi cunoasteti romania reala.
    la candidatii de azi, ponta iese din primul tur.
    cauza ???
    -poporul roman in proportie de 70% este asistat social si dependent de autoritatile locale, este de doua ori mai needucat ca in anul 1990 si se lasa cumparat fff ieftin. aici, primarii de comune si presedintii de consilii jud. psd-isti vor face ravagii, adica vor aduce lui ponta 90% din voturile ce le pastoresc.
    -chiar sa fie o intamplare relatia asta, basescu-maior-ponta / presedinte-sef SR I-prim ministru ??? eu nu cred in intamplare....... voi ???
    iar ultimul eveniment de azi spune totul: c. diaconescu candideaza independent.....era singurul mai inteligent dintre candidati......adio competenta !!!

    p.s. acum imi dau seama ca un amic astazi, avea dreptate cand spunea: ce vrei frate, la un popor de prosti, presedinte o parasuta e totusi un pas inainte..... mda, cam avea dreptate......
  • +6 (6 voturi)    
    Dileme! (Marţi, 19 august 2014, 2:19)

    hotnewsfil [utilizator]

    Viclenie, numele tau este Elena Udrea!
    Viclenie ieftina, de doi bani, ne-interconectata cu centrul, sau purtatoarea ei este interpreta unui rol ultra-viclean, scris de 'Marele Maestru'?
  • -2 (2 voturi)    
    scurt (Marţi, 19 august 2014, 9:39)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    cu Diaconescu se ducea PMP la 1%.
    cu Udrea are sansa a cel putin 6% si negocieri in turul 2 .

    Candidatul surpriza?
    As merge pe mana dvs. d-le Tapalaga.
  • -2 (2 voturi)    
    ce bine (Marţi, 19 august 2014, 9:43)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    va plac Johannis si Monica Macovei?

    Votati-i!

    Va ganditi cum va arata o finala Ponta cu oricare dintre ei?
  • +4 (6 voturi)    
    mesaj pentru presedintele Traian Basescu (Marţi, 19 august 2014, 9:46)

    calexe [utilizator]

    Fiica-mea de 16 ani zice ca singura persoana sincera este Monica Macovei. Ea o crede pe Monica Macovei cand o aude vorbind. Atat am avut de spus.
    • -1 (3 voturi)    
      Si nepotica mea de cinci ani o crede pe dna Macove (Marţi, 19 august 2014, 9:56)

      IoanAlbescu [anonim] i-a raspuns lui calexe

      Mai important e daca e crezuta de peroanele mai mari de 18 ani care au dreptul sa voteze!!!! Altfel vorbim ca sa ne auzim!!!
  • +1 (3 voturi)    
    Strategia PSD! (Marţi, 19 august 2014, 9:52)

    IoanAlbescu [anonim]

    Un numar cat mai mare de candidati de dreapta la prezidentiale ii convine de minune lui Ponta. Scenariul PSD cred ca este acela ca in turul doi sa intre Ponta si Tariceanu. Asta datorita faptului ca la dreapta cu cat sunt mai multi impart cele 60% astfel incat cu un pic de ajutor mascat al PSD-ului pe locul doi sa iasa Tariceanu. Nu exclud faptul ca in aceasta ipostaza sa iasa presedintele Romaniei chiar Tariceanu, situatie care ar crea iluzia unui echilibru: PSD la guvern prin Ponta, dreapta la presedentie prin Tariceanu. Nu degeaba Ponta declara cat il tin puterile ca singutrul partid de dreapta este cel a lui Tariceanu. Si astfel Ponta cucereste si presedentia prin papusa pe care a cumparat-o cu partid cu tot si ramane si premier, lucru care l-a dorit si repetat de nenumarate ori. Urmeaza "reorientarea" DNA-ului spre camarila lui Basescu pentru confiscarea averilor ilicite, fapt ce ar crea o imensa satisfactiei celor 7,4 milioane de alegatori frustrati la referendum si ulterior trecerea acestor averi confiscate de la stat in patrimoniu particular al baronilor PSD. Intr-o astfel de situatie ar parea ca toata lumea ar fi multumita. Ponta ca ramane premier, Tariceanu ca salta de la Senat la Presedentie, populatia ca Basescu va fi rastignit, baronii PSD ca isi mai rotunjesc averile, puterile occidentale ca in Romania exista un echilibru intre dreapta si stanga. QED
  • +2 (6 voturi)    
    Basist (Marţi, 19 august 2014, 10:03)

    Martinezu [utilizator]

    Tot ca basist ce sint o voi vota pe Macovei.
  • 0 (0 voturi)    
    Winston Churchill ? (Marţi, 19 august 2014, 13:20)

    Fisherman [utilizator]

    Orice popor are nevoie de un erou în vremuri de restriște !
    După ce trece pericolul eroul va fi beștelit, desigur, de către supraviețuitorii nerecunoscători.
    Churchill și Băsescu sunt două exemple !

    Totuși, supraviețuitorii nu vor distruge monumentul eroului atunci când poporul respectiv are cultura respectului față de actele eroice.

    Nu pot spune că poporul are eroii pe care-i merită.
    Dar este adevărat, uneori, că Eroul nu are poporul pe care-l merită !
    • 0 (0 voturi)    
      banc (Miercuri, 20 august 2014, 19:18)

      PROFESS [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      Pot sa spun bancul asta si altora!?
  • +1 (1 vot)    
    Jos palaria pentru articol (Marţi, 19 august 2014, 13:35)

    dadiana [utilizator]

    Domnule Tapalaga, aveti suta la suta dreptate. Este ultima sansa a lui Basescu si ar fi bine sa o inteleaga ca atare. Altminteri, nu numai ca vor fi uitate toate faptele lui bune (nu putine!), dar va fi si mai tare demonizat (inclusiv cu argumente valabile, pentru prostiile facute si spuse). Va iesi din politica pe usa din dos, pierzandu-si sustinatorii valorosi (cati au ramas) si va ramane doar cu cei inconsistenti ai dnei Udrea.Dincolo de raul pe care si l-ar face singur, AR TREBUI SA REALIZEZE CA NE FACE NOUA TUTUROR CEL MAI MARE RAU: NE DA PE MANA LUI PONTA. DOAMNE AJUTA SA RENUNTE LA ELENA UDREA !
    • 0 (0 voturi)    
      valorosi (Miercuri, 20 august 2014, 19:19)

      PROFESS [utilizator] i-a raspuns lui dadiana

      Care sunt sustinatorii valorosi !?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version