Cateva observatii si explicatii despre cazul Mircea Basescu - Bercea Mondial

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 20 iunie 2014, 13:20 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Lupta anticoruptie a atins o culme greu de imaginat chiar si intr-o tara unde inchisorile s-au umplut cu mari politicieni, moguli si fosti intangibili. Sistemul de justitie se indreapta azi impotriva fratelui celui care a determinat eliberarea procurorilor si judecatorilor de sub control politic. Anchetarea lui Mircea Basescu, acuzat de trafic de influenta, l-a pus pe Traian Basescu in fata unei optiuni dificile: sa-si apere fratele sau justitia? A ales varianta corecta. Prin contrast, toti adversarii sai in frunte cu premierul Ponta au preferat fratia politica si atacul la justitie ori de cate ori s-au aflat in situatia de a alege.

Ponta il someaza pe Basescu sa demisioneze. E deja prea mult. Ce-ar fi trebuit sa faca premierul dupa ce si-a aparat maestrul, pe Adrian Nastase, pana in panzele albe, chiar si dupa condamnarea definitiva? Dar dupa martea neagra, dupa cazul Duicu, baronul de Mehedinti care comitea traficul de influenta din biroul premierului, dupa fratiile cu toti borfasii, penalii si baronii corupti ai Romaniei? Ce-i mai ramane lui Victor Ponta de facut dupa toate astea?   

Traian Basescu nu are motive sa demisioneze, sa raspunda pentru golaniile fratelui cata vreme nu exista nici cel mai mic indiciu al implicarii sale in acest caz iar ancheta nu dovedeste ca a intervenit in vreun fel in favoarea lui Bercea Mondial.

Acest presedinte cu mari merite in schimbarea la fata a unui stat anchilozat isi incheie mandatul de zece ani rapus de apropiati: de protejata, de fiica si acum de frate. In fine, de el insusi. Marii sai adversari n-au reusit, de-a lungul timpului, sa-l loveasca asa cum au facut-o cei din intimitatea sa. Cele mai crunte lovituri le-a primit de la ei cu ajutorul sau.

Presedintele Basescu traieste azi ceva intre tragedie antica si harmalaie balcanica. A te dezice public de faptele propriului frate e o drama personala, o decizie dificila oricat de justificat si firesc ar putea parea gestul.  Din punct de vedere uman, presedintelui Basescu i se intampla o drama. Plateste pentru prostiile altuia. Nu merita sa termine asa. In constiinta publicului, vor pluti mereu de acum incolo suspiciuni si semne de intrebare. Politicianul primeste insa ce merita. Traian Basescu a creat cu mana lui toate premisele care l-au adus azi intr-o situatia neplacuta de a sfarsi prost pe mana altora.

Detaliile cazului Mircea Basescu - Bercea Mondial starnesc sentimente contradictorii. Sa te ingrozesti de cinismul personajelor gata sa scoata din inchisoare un ins acuzat de tentativa de crima sau sa razi de prostia protagonistilor? Sa te revolti ca lumea interlopa si-a intins tentaculele pana in familia presedintelui, ca aproape nimic n-a ramas nemurdarit de coruptie si acuzatii sordide de santaj sau sa te bucuri ca institutiile functioneaza, ca exista speranta insanatosirii? Sa te rusinezi de imaginea dezastruoasa proiectata in afara tarii sau sa te umfli in pene ca in Romania nimeni nu scapa, ca e fost premier sau fratele presedintelui?

Apoi, ar merita clarificat de ce fratele presedintelui este acuzat de trafic de influenta si nu de inselatorie? De ce l-au retinut, totusi, procurorii chiar daca actiunea de trafic nu a avut finalitatea urmarita? Bercea Mondial, finul fratelui presedintelui, a primit condamnarea meritata.
  • In vechiul Cod Penal, sub imperiul caruia s-a savarsit fapta, traficul de influenta este definit in felul urmator: "Primirea ori pretinderea de bani sau alte foloase ori acceptarea de promisiuni, de daruri, direct sau indirect, pentru sine ori pentru altul, săvârşită de către o persoană care are influenţă sau lasă să se creadă că are influenţă asupra unui funcţionar pentru a-l determina să facă ori să nu facă un act ce intră în atribuţiile sale de serviciu, se pedepseşte cu închisoare de la 2 la 10 ani"
Prin urmare, este suficient ca Mircea Basescu a lasat sa se creada ca are influenta asupra justitiei pentru a fi pus sub acuzare. Or, acest lucru rezulta fara echivoc din inregistrarile prezentate miercuri seara de Antena 3. Aici nu prea exista dubii. In plus, rezulta ca a si a primit bani.

Asa cum rezulta din filmulete, Mircea Basescu a insinuat mereu ca poate influenta o decizie favorabila in cazul lui Sandu Anghel, zis Bercea Mondial, judecat la acea vreme sub acuzatia de tentativa de omor. Nu a precizat ca se refera la rezolvari pe cale legala a dosarului. O singura data a pomenit ceva despre un avocat, spre disperarea membrilor familiei Anghel. In rest, a uzat inclusiv de numele presedintelui Traian Basescu afirmand ca fratele sau "stie" despre caz, pentru a lasa sa se inteleaga ca dosarul poate fi rezolvat in afara procedurilor legale.  

Dialogurile cu rudele lui Bercea Mondial care-i cereau sa intervina la seful statului si afirmatia facuta in clar ca la el au ajuns 250.000 de dolari (mormanul de bani) intaresc suspiciunile de trafic de influenta.

Continutul inregistrarilor justifica retinerea lui Mircea Basescu dar ramane de vazut daca in ochii judecatorilor sunt considerate probe suficiente pentru a justifica  arestarea lui. Chiar daca suspectii din acest dosar refuza sa faca declaratii, exista totusi suficiente declaratii publice sau depozitii facute in dosarul de santaj care pot sustine, la o adica, acuzatia de trafic de influenta.

De neinteles de ce, in ciuda evidentelor, Mircea Basescu nu alege varianta incheierii unui acord de vinovatie cu procurorii. L-ar scuti de un proces lung si inutil plus ca i s-ar reduce o eventuala sentinta de condamnare.

Pe scurt, nu are nici cea mai mica importanta ca traficul nu s-a finalizat in sensul urmarit ( Bercea Mondial a intrat la inchisoare in dosarul de tentativa de omor) si ca Traian Basescu, foarte probabil, n-a intervenit nicaieri. In cazul Mircea Basescu, infractiunea s-a consumat. Nu vorbim doar de o simpla inselaciune deoarece fratele presedintelui a lasat sa se inteleaga ca poate influenta o decizie in justitie. Exista o baza factuala pentru a crede asa ceva? Evident ca da. Pentru o familie cu educatie precara, fratele presedintelui reprezinta insasi garantia capacitatii de a influenta justitia, chiar daca in realitate lucrurile nu stau deloc asa.

Un alt aspect a provocat ample dezbateri publice. Stia presedintele Traian Basescu si, mai ales, cat stia? Daca stia, de ce n-a facut nimic sa-l opreasca pe fratele sau? Aici n-ar fi prea multe de spus, daca esti de buna credinta. Seful statului a admis ca stia de anul trecut varianta fratelui sau. Probabil chiar mai multe, dar ce putea face? Sa-si denunte fratele la DNA ca elevii sovietici care-si turnau parintii? Sa-l lege pe Mircea Basescu de un stalp, sa-l inchida in casa? Eventual, putea sa-l ia la Cotroceni si sa-l supravegheze zi si noapte cu serviciile secrete, asa cum procedase Lyndon Johnson cu fratele sau, care avea probleme cu alcoolul. In afara de a-i recomanda fratelui sau sa mearga pe mana justitiei nu vad ce putea face seful statului.

In fine, o alta latura scandaloasa a cazului este si modul in care Antena 3 incearca sa se foloseasca de acest caz de coruptie la nivel inalt pentru a distruge credibilitatea institutiilor statului, in special DNA. N-ar fi de mirare ca Antena 3 incearca sa-l traga pe seful statului intr-o afacere de coruptie in care principalul suspect este fratele sau.  Altceva atrage atentia aici: strategia grosolana de a exploata exclusiv mediatic acest caz pentru a demonstra ca justitia este controlata de presedintele Basescu si ca DNA nu functioneaza corect.

Cateva precizari: avocatul Pavel Abraham a depus vinerea trecuta inregistrarile cu  Mircea Basescu si copiii lui Bercea Mondial la DNA Constanta drept proba in dosarul de santaj in favoarea unuia dintre inculpati. A facut plangere penala impotriva lui Mircea Basescu abia luni, acuzandu-l de trafic de influenta dar, atentie, le-a interzis clientilor sai sa depuna marturie in dosar.

De miercuri seara incoace, cand au fost difuzate inregistrarile, Antena 3 a acuzat constant DNA ca refuza sa-l ancheteze pe fratele presedintelui. Chiar si azi, Antena 3 sustine ca DNA n-ar fi facut nimic daca inregistrarile nu apareau public. Fals. Audierile au inceput imediat dupa depunerea plangerilor penale si inainte de expandarea inregistrarilor in public, numai ca nimeni n-a dorit sa depuna marturie si sa faca declaratii in dosar. Asta inseamna pur si simplu obstructionarea justitiei, fapta penala pe noul cod.

La un pas de sentinta in dosarul ICA, Dan Voiculescu si Antena 3 joaca asadar cu disperare cartea decredibilizarii justitiei, atacand mai departe DNA si Inalta Curte, dar nu par sa realizeze ca efectele cazului Mircea Basescu - Bercea Mondial vor fi exact pe dos. Intreg sistemul va reactiona, foarte proabil, impotriva acesti ultime agresiuni.

Apoi, retinerea lui Mircea Basescu si, foarte probabil, arestarea sa preventiva, consolideaza increderea publicului in functionarea sistemului. Cine mai crede azi ca justitia e la degetul mic a lui Traian Basescu? Apoi, modul in care Antena 3 eroizeaza niste santajisti este o alta eroare de strategie.

Chiar si in mintea unui spalat pe creier, cum se explica faptul ca Traian Basescu controleaza DNA-ul in lupta cu PSD dar nu poate opri anchetarea propriului frate? Daca Mircea Basescu va fi arestat preventiv iar Dan Voiculescu va primi o sentinta de condamnare, ce va mai avea de spus Antena 3? In afara de aberatii de tipul Basescu a ordonat justitiei sa-i aresteze fratele pentru a scapa el, cum va mai sustine teza controlului politic total asupra justitiei?

Ca observatie de final: nici o televiziune nu mai denunta circul mediatic, telejustitia, bla bla bla. Nu ca se justifica sa invoci asa ceva, toate marile cazuri penale starnesc in mod firesc interesul presei, dar pentru consecventa era bine sa urle si acum aia care au facut-o mereu.


Citeste mai multe despre   
















50900 vizualizari

  • +76 (100 voturi)    
    Vuvuzele Lui Felix (Vineri, 20 iunie 2014, 13:27)

    un domn [utilizator]

    au Amplificat volumul pentru a masca zanganitul de catuse ce se aude incepand cu 1 iulie
    • -67 (121 voturi)    
      e clar de vina A3 (Vineri, 20 iunie 2014, 13:42)

      HansBrinker [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Numai A3 e de vina pentru tot scandalul asta. Cum au aranjat ei toate capcanele pentru inocenta famiglie Basescu. Bietul presedinte, cat se mai zabatea el pentru tarisoara.
      A, era sa uit: Sa-ti fie rusine Dinu Patriciu!
      • +28 (42 voturi)    
        citeste articolul (Vineri, 20 iunie 2014, 17:52)

        cetatean.ro [utilizator] i-a raspuns lui HansBrinker

        Nu crezi ca ar fi normal sa citesti articolul inainte de a comenta ?
    • +88 (108 voturi)    
      Urmatorul e Felix, apoi Ponta! (Vineri, 20 iunie 2014, 13:49)

      EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Dan Voiculescu si Victor Ponta au facut totul ca Mircea Basescu sa fie acuzat dar nu inchis. Odata cu arestarea fratelui presedintelui si aruncarea cu laturi asupra lui Kovesi si Stanciu, tot show-ul Antenei 3 s-a decredibilizat brusc.
      Cand Dan Voiculescu va primi sentinta sau cand Ponta va fi ridicat de DNA, nu se va mai putea spune ca justitia e basista!
      • +48 (56 voturi)    
        cum se zice (Vineri, 20 iunie 2014, 14:02)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

        ...sa le uram bafta !
      • +4 (16 voturi)    
        de ce atata graba? (Vineri, 20 iunie 2014, 15:46)

        Un Anarhist Moderat [anonim] i-a raspuns lui EdwardEugene

        ca e cale (mult mai) lunga pana la o Justitie cu "J" mare... pentru asa ceva e necesar mult mai mult decat cei 3 pasi amarati - chiar daca acesti pasi au nume rasunatoare... chiar daca adaugam celelalte cateva nume din trecut tot mai ramane o hazna intreaga de asanat... ce inseamna 10 din MII? asistam din pacate doar la un nou show, nimic altceva decat o alta diversiune... si cel mai trist aspect este ca pana si oamenii (aparent) capabili(?) sa gandeasca se lasa prinsi in aceasta capcana luand la "mestecat" rahatul care le este aruncat cu dibacie in ochi... drept pentru care discutam aprins despre INcorectitudinea evidenta a lui x, y sau z, care nu sunt decat niste reprezentanti (marunti sau nu) in loc sa luam in dezbatere problema reala si esentiala a existentei (si legitimitatii) unui astfel de sistem care permite si incurajeaza asemenea "manifestari"...
      • +11 (17 voturi)    
        O mica intrebare.... (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 3:01)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

        A fost vreodata haznaua 3 credibila ???
        • +3 (7 voturi)    
          Alta mica intrebare (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 12:50)

          Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

          Raspunsul scurt ar fi ca da, haznaua 3 e iNcredibila. Intrebarea fara raspuns e cum se face ca, incredibilul, la randul sau, Mondialu, isi indeamna famiglia, intr-o interceptare autorizata din dosarul sau din 2011, ”stati linistiti, ca procurorului Iacobescu i se va lua dosarul meu”, si ce sa vezi, in scurta vreme chiar asa s-a procedat. La intrebarea asta dna Ponea(-Duicu) si procurorul general de atunci, azi sef la DNA, au de dat raspunsuri.
    • +38 (44 voturi)    
      Nicusor Contantinescu (Vineri, 20 iunie 2014, 15:13)

      zsolt22 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Sefii consiliilor judetene au somat DNA (Ziare.com) sa-l lase in pace pe baronul de Constanta, care este in State pentru tratament(sic) si nu s-a intors. Pe linga faptul ca in pozele atasate se vede clar ca sint truncate, este evient ca pesedistii lu'pontic judeca cu alte masuricazurile. Isi ies din pepeni inpotriva presedintlui care , cel putin acum nu are nici o vina(rudele nu le alegem) dar il apara pe INVINUITUL Nicusor Constantinescu, care nu a revenit in tara la termenul stabilit. Sint curios cum va fi tratata aceasta tema(daca va fi) la Antena 3.
      • -2 (8 voturi)    
        totul e trucat (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 16:46)

        premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui zsolt22

        si imaginile cu mircea basescu :))
        tu in loc de ochelari de soare ai ochelari de cal
    • -16 (34 voturi)    
      Nu-i prea mult sa acuzati unde nu trebuie? (Vineri, 20 iunie 2014, 15:50)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Dl Tapalaga face ce face si iar se intoarce la obsesia sa " protejata" !!!
      Daca in familia Presedintelui sunt si tampiti, "protejata" e vinovata!
      Daca Presedintele a avut mana proasta la unii oameni si i-a promovat pe nedrept, vedeti cazul Macovei-cum l-a rasplatit pe Basescu, dand mana cu penalii PNL si PDL, tot "protejata" e vinovata!
      Daca Voiculescu de doi ani urzeste un plan de ademenire a fratelui-veriga slaba- pentru a da in presedinte, tot "protejata" este vinovata!
      Daca "protejata" a ramas alaturi de Presedinte si n-a tradat ca Macovei, tot EA "protejata" este vinovata!
      Mai sa fie! Nu-i prea mult domnule Tapalaga? Obsesia asta nu-i boala la un moment dat?
      • +24 (26 voturi)    
        asta e un exemplu clasic de (Vineri, 20 iunie 2014, 17:13)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        "fereste-ma doamne de prieteni ca de dusmani ma feresc singur"

        urla antenele de dimineata pana seara - luati si voi o pauza cu protejata voastra ca mai jos de atat chair nu mai aveti unde sa-l tarati zilele astea.
        • -6 (22 voturi)    
          Tot e bine.. (Vineri, 20 iunie 2014, 19:45)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

          ..ca vad ca acest caz a redus-o la tacere pe madam Udrea.
    • 0 (0 voturi)    
      si iacobescu? (Duminică, 22 iunie 2014, 0:37)

      laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      http://patraru.altphel.ro/2014/06/21/statul-de-drept-procurorul-iacobescu-si-presa-libera/
  • -35 (63 voturi)    
    ... (Vineri, 20 iunie 2014, 13:29)

    klaudyuxxx [utilizator]

    mi-a dat....o jumatate de lacrima
    • +21 (33 voturi)    
      A3 te va inveseli (Vineri, 20 iunie 2014, 15:44)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      Sunt convins ca dupa o vizionare A3 te vei simti ca inainte, vesel si fericit fara sa stii ce de anume ai starea asta.
      .
  • -56 (84 voturi)    
    justiție de baltă (Vineri, 20 iunie 2014, 13:33)

    Mazeta [utilizator]

    Traian Băsescu încearcă să scape de fra-su ca gușterul de coadă și apoi să se ascundă în balta justiției. De-aia bărzoiul Voiculescu încearcă să-l apuce de Căpățână, nu de Mircea.
    • +45 (57 voturi)    
      slab, mazeto... (Vineri, 20 iunie 2014, 14:10)

      tofu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      esti cam moale, sunt ingrijorat. Te-ai imbolnavit?
    • +37 (47 voturi)    
      Comunisti needucati! (Vineri, 20 iunie 2014, 14:42)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ati vrea voi sa cadem sub rusi, dar nu se va mai intampla niciodata!
      God bless USA and Traian Basescu!
      Orice vei incerca, tavarishci minor, va fi impotriva ta pt. ca esti un frustrat! Mai ascute secera, mai loveste cu ciocanul, mai du-te la o academie de frunze !
      Niciodata diavolul nu apreciaza libertatea pt. ca nu e destept!!
    • +27 (33 voturi)    
      cum ziceam (Vineri, 20 iunie 2014, 15:32)

      iradu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ești penibil. Știai?
    • +16 (20 voturi)    
      Chiar ma asteptam... (Vineri, 20 iunie 2014, 17:21)

      Arcasu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ... la o explicatie de mare valoare ca asta. Ca dovada ca justitia e basista e tocmai faptul ca fratele presedintelui e arestat. Cat de vandut /// sa fii ca sa gandesti astfel?
    • +18 (20 voturi)    
      tu ai inceput sa iesi la bere cu Cristian80? (Vineri, 20 iunie 2014, 17:23)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      iti pierzi umorul si incepi sa te repeti; ne-ai tampit cu coada gusterului... ai intrat si tu intr-un anturaj nepotrivit?
  • -35 (87 voturi)    
    Sa fim corecti (Vineri, 20 iunie 2014, 13:33)

    lulu1 [utilizator]

    "Chiar si in mintea unui spalat pe creier, cum se explica faptul ca Traian Basescu controleaza DNA-ul in lupta cu PSD dar nu poate opri anchetarea propriului frate?"
    Corecta este formularea: nu mai poate, acum este prea tarziu. Sunt sigur ca a facut ce era de facut din 2011, cand a aflat despre caz, dar nici el nu a crezut ca se poate ajunge aici.
    In plus, este un ipocrit: ii reproseaza fratelui sau relatia cu Bercea, dar a acceptat aurul primit de sotia lui de la acelasi interlop. Bercea era acelasi penal si cand facea cadou salba. Asa ca nu il mai crede nimeni pe Basescu.
    • +26 (50 voturi)    
      /// (Vineri, 20 iunie 2014, 13:47)

      hmara [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

      Ti-am dat din greaseala plus.
      Imi cer scuze.
      Sunt destui care cred in base, dar ce este mai important, destui care cred ca este o mare facatura a la felix.
      Rabdare doar.
      • +3 (3 voturi)    
        ce ar fi daca ai asculta si altceva decat A3? (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 18:09)

        toleranta [utilizator] i-a raspuns lui hmara

        nu's ce s-a intamplat cu mesajul meu anterior, dar am dat din greseala un enter si..din pacate nu era finalizat.
        Voiam sa spun ca acceptarea acelui "cadou" era o chestie simbolica. Crezi ca a purtat vreodata Maria Basescu acel colier sau l-a pastrat pt a-l vinde? Desigur, poti zice ca nu conteaza. Dar...dupa parerea mea a fost doar un gest de amabilitate aceasta acceptare. Pe de alta parte, sunt de acord ca nu trebuie sa te combini sub nicio forma cu interlopii. Si totusi...este bine sa te gandesti in ce context a facut oricine, chiar si presedintele tarii, un compromis sau un gest. Poate ca s-a gandit sau a fost consiliat ca e bine asa. Poate ca la acea vreme nu s-a gandit ca fratele lui s-a "cumetrit" din interese personale. Poate ca a crezut ca "incruscrirea" cu un rrom arata ca nu este "anti" si "da bine". Sau poate ca a crezut ca ii va avea pe rromi viitori votanti ai lui. Desigur, e o greseala de calcul. Dar asta nu inseamna ca presedintele Basescu este un protector al persoanelor care incalca legea. Probabil a stiut de la inceput care este adevarul despre ceea ce a facut fratele sau, ulterior "incruscririi". Asta inseamna ca trebuia sa il denunte? In particular poate i-a reprosat. Dar a lasat lucrurile sa se deruleze de la sine. Stia ca la un moment dat adevarul va iesi la suprafata. Acum, tu ce vrei mai mult decat a afirmat zilele trecute? Pe bune, esti chiar spalat pe creier!
    • +20 (40 voturi)    
      de unde stii (Vineri, 20 iunie 2014, 13:53)

      andrei1245 [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

      mai lulule atat de sigur ca a facut basescu ce era de facut in 2011. si ce era de facut ?

      vezi ca esti spalat pe creier!
    • +3 (21 voturi)    
      r (Vineri, 20 iunie 2014, 14:19)

      TLiviu [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

      Sau nu vrea ...In alta ordine de idei rationamentul dnlui Tapalaga are cateva erori nu am sa le expun dar atrag si eu atentia asupra catorva elemente ,sincronizarea evenimentelor incepand cu depunerea plangeri si declaratiile lui Bercea (cineva l a educat in puscarie si in masina cineva i a permis l a perfectie ce si unde ...sa spuna) nu insist.Nu pot sa nu obser o urma specifica a actiunilor o amprenta sa zic asa ,totul parca e intr un film ,emisiunile de la A3 parca sunt dinainte turnate ,apar evenimente noi dar ele continua pe calea lor , de altfel balonul se dezumfla foarte repede si gogomania cu miloanele il face tot mai ridicol .Cred ca dna Kovesi a gresit cu interviul ea trebuie sa actioneze ,legal, rapid ,la obiect, militareste.
    • -18 (40 voturi)    
      tapalaga se face ca nu vede ... (Vineri, 20 iunie 2014, 14:42)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

      ca a oprii o ancheta , de asemenea amploare ..cu dovezi circuland prin masmedia si cu persoane atat de importante ... nu poate nimeni atat de brusc .
      daca se opreste ceva se opreste mai cu grija , cu erori de procedura , cu martori care dispar ..sau cu sentinte penibile ..asa cum se planuia si cu mondialul ... dar domnu' tapalaga nu observa acest posibil joc !
      • +29 (39 voturi)    
        Pai to'as'shu adrian8 (Vineri, 20 iunie 2014, 15:20)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Daca se dorea oprirea anchetei modialului, nu ajungea ala la 8.5 ani condamnare definitiva. Fra'su lu' baselu ungea unde trebe cu sau fara ajutorul lui baselu, mondialu primea 2 ani cu suspendare, si gata.
        Ce nu vrei sa accepti tu e ca fix arestarea lui MB e dovada ca baselu nu influenteaza justitia (si nici nu cred ca ar putea daca ar dori). Si asta pentru ca stapinul tau, dom' profesor, e la doua termene de 5 ani de bulau. Si daca el intra la bulau, tu intri in somaj.
        • -6 (24 voturi)    
          de la unii nu poti sa ai pretentii ... (Vineri, 20 iunie 2014, 16:16)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          ce zic eu si ce raspunzi tu ...

          arestarea lui mircea nu e nici o dovada .. nu se putea altfel cu orice interventie .
          ce se intampla in continuare , sentinta ... alea pot fi dovezi ...

          daca tu ai stapan , asta nu inseamna ca si ceilalti au ..
          • +1 (1 vot)    
            mai postacila (Luni, 30 iunie 2014, 15:19)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            Mondialu' e condamnat devinitiv si irevocabil la 8 ani jumate de puscarie.
            Iar MB e la bulau, desi intre noi fie vorba, nu prea se impunea arestarea lui preventiva, ca nu-i pericol public. Ba mai mult, el s-a dus la politie sa reclame santajul.
            Cit despre... nu se putea altfel... pe vremea lu' nen-tu Nastase se putea foarte bine. Ba era si inimaginabil pentru un procuror sa ceara arestarea preventiva a fratelui presedintelui. Doar pe vremea justitiei basiste, cum va place voua la antena3 sa spuneti, fratele presedintelui ajunge in arest preventiv.
            Cit despre stapin... cind ai n-shpe comentarii la fiecare articol, toate cu lozinci scrise de pe copiuta, da-mi voie sa te consider postac platit.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu e chiar asa! (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 17:25)

      toleranta [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

      Nu este ok sa faci "aliantze" pt ca "da bine la popor" k esti tolerant si nu discriminezi o rasa.
      Sa zicem ca Basescu a vrut sa arate ca nu are nimic cu etnia rroma. Poate de aceea "s-a pozat" /filmat ( el sau familia ) in ipostaze in care arata tb asta. Ori ca sa aiba de partea lui un nr important de votanti.
  • +16 (34 voturi)    
    corect (Vineri, 20 iunie 2014, 13:35)

    zigot [utilizator]

    analiza foarte exacta si lucida
  • -35 (61 voturi)    
    Well ... probabil ca Presedintele nu are frate, .. (Vineri, 20 iunie 2014, 13:35)

    MiticaPalarierul [utilizator]

    Well ... probabil ca Presedintele nu are frate, nu are mama, nu are tata atunci cand este vorba de interesul sau personal.

    Arunca acum din barca pe toti prin mainile carora a lucrat si pozeaza in curat.

    Oare tainuirea unui infractor ("stiu de anul trecut varinta fratelui meu ..) nu este tot o infractiune ?

    De acum este timpul ca justitia sa actioneze, insa mai repede va rugam, pentru a vedea sentitele in decada curenta !

    "Patria si Dreptul Meu!"
    .
    • +17 (33 voturi)    
      "stiu de anul trecut varinta fratelui meu .." (Vineri, 20 iunie 2014, 14:07)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui MiticaPalarierul

      In varianta fratelui, fratele este nevinovat. Deci care infractor este tainuit?...

      Patria si Maroul tau!
      • -12 (24 voturi)    
        iar te faci ca nu intelegi ... (Vineri, 20 iunie 2014, 14:51)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        tainuirea e ca stia de mult de acest santaj/scandal si nu a facut nimic .

        infractorul poate fi oricare din cei 2 (sau 10 ... cati or fi implicati din shatra) : mircea-mondialul .

        deci de tainuit tot a tainuit ceva care avea legatura cu un infractor .. santajist sau traficant de influenta .
        • +16 (24 voturi)    
          Iar te faci ca te bagi in seama.. (Vineri, 20 iunie 2014, 15:36)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          ..Daca era santajat ce vroiai, sa iasa in public sa spuna ca este santajat? Asta se face cu organele, cu inregistrari etc, nu cu crezut pe cuvant. Cum s-a si intamplat.

          Bati campii!
          • -13 (19 voturi)    
            observ ca nu are rost .. nu vrei sau nu poti . (Vineri, 20 iunie 2014, 16:18)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            daca era santajat un membru al familiei presedintelui , si era implicat si presedintele in santaj (chiar daca doar verbal si nu faptic) e treaba serioasa .. ce organe ce inregistrari ?ca au facut acum flagrantul ala ? pai ce asta era de ieri de azi ? stia de multa vreme .

            in fine .. nu ai cum sa intelegi .. ca nu vrei (sau nu ai voie) .
            • +15 (19 voturi)    
              Deci.. (Vineri, 20 iunie 2014, 18:52)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              Da, nu am voie. Presedintel nu era implicat, ca doar nu era el santajat. Ca sa vii sa spui in gura mare ca cineva e santajat, gata, se duce naiba tot cazul, nu mai ai cum sa dovedesti ca esti santajat. Trebuie sa taci si sa te duci la politie, se face flagrantul etc.

              Vrei sa spui ca TB trebuia sa ce? Sa faca o conferinta de presa si sa spuna ca frati-su' era santajat? Sau vrei sa spui ca TB trebuia sa se duca la SRI si sa spuna :"uite ba, tiganu' il santajeaza pe frati-miu"? Dupa care sareati cu manutele si guritele sa spuneti ca TB foloseste serviciile pentru a-si rezolva proebleme de familie/personale.

              Bun, sa zicem ca eu sunt tampit si tu esti un geniu. Explica tu cum trebuia procedat.
        • +14 (20 voturi)    
          Si, in general.. (Vineri, 20 iunie 2014, 15:55)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          Cel care este santajat depune plangere, nu frati-su'...
      • -12 (22 voturi)    
        Fiat lux! (Vineri, 20 iunie 2014, 15:09)

        WatcherIndnt [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Prietene, te-am mai vazut intr-o postura in care aveai derapaje de la logica. Tu de ce nu-ti vezi de strungul tau sau de indeletniciri la care probabil te pricepi?! Fac un efort, ultimul, ca sa te luminezi. Basescu prezidentul nu trebuia sa-l denunte la DNA pe ala micu, Mircea, pentru ca nu era infractor, ci pe ala din clanul mondialilor care il santaja pe frac-su!! Acu intelegi ce anume i se imputa lui basescu, apropo de tainuire? Stia despre un santaj si nu a semnalat asta Justitiei? Atat! Restul cu antenele, voiculescu, ponta etc sunt, in cazul de fata, "floricele"
        • +6 (8 voturi)    
          Unii dintre noi au rămas blocați... (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 0:14)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui WatcherIndnt

          ...în epoca denunțurilor.
          Nu e de mirare că ei sunt mai vocali acum, un lider de-al lor s-a remarcat în trecut ca denunțător profesionist.
  • -37 (65 voturi)    
    bas-eala fara limite (Vineri, 20 iunie 2014, 13:38)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Daca problema se pune intre cine a ales bas, justitie sau frate, inseamna ca dl tapalaga stie ca bas poate influenta justitia de vreme ce putea sa aleaga! Iar restul articolului e gretos prin pupinbas-ism. Ma astept ca dl tapapaga sa-i pupe mana lui bas cand acesta se va urca in elicopter.
    • +16 (26 voturi)    
      Oricine aflat la putere poate influenta justitia.. (Vineri, 20 iunie 2014, 14:11)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Problema care se pune nu este daca poate influenta sau nu justitia, ci daca influenteaza sau nu justitia.

      In toti anii astia si in toate dejectiile de la latrine s-a pus problema ca "justitia" (parte a ei, acea parte care nu este cumparata de varan) actioneaza la comanda lui Basescu, nu daca Basescu poate sau nu influenta justitia.
      • -12 (22 voturi)    
        in principiu ai dreptate ... (Vineri, 20 iunie 2014, 14:53)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        dar aici e problema ..ca justitia poate fi influentata de cei de la putere ...

        si daca chiar poate , atunci cum sa ii zicem independenta ?
        • +13 (19 voturi)    
          Ii zicem independenta.. (Vineri, 20 iunie 2014, 15:40)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          atat timp cat nu sunt dovezi ca nu ar fi independenta. E simplu. Deocamdata. Peste 200 de ani cand vor fi alte generatii si cand "justitia" nu va insemna doar 5 procurori, un sef DNA si un Ministru al Justitiei, ci majoritatea judecatorilor care nu se complac in a lua spaga si care isi fac meseria pentru a face dreptate si nu pentru a face avere, atunci vom putea ca Justitia este independenta si nu poate fi influentata nici de catre cei care au puterea.
          • -11 (19 voturi)    
            nu (Vineri, 20 iunie 2014, 16:20)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            daca stim , si vad ca sti ca poate fi influentata la comanda , nu e independenta .
            • +8 (16 voturi)    
              Ti-am mai explicat: (Vineri, 20 iunie 2014, 18:53)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              "stii", cu doi "i".
              • +10 (16 voturi)    
                No problem! (Vineri, 20 iunie 2014, 19:57)

                tarantella [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                Lasa, ca l-a pus undeva mai sus, la "oprii". In medie, scrie corect :)
                • +2 (8 voturi)    
                  Bine si-asa .. (Vineri, 20 iunie 2014, 21:13)

                  Alius [utilizator] i-a raspuns lui tarantella

                  Se putea mai rau.
            • +5 (9 voturi)    
              Un exemplu: (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 0:20)

              Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              Să zicem Germania (dacă alegeam România mi-ați fi replicat că nu sunt întrunite condițiile)
              Este o țară independentă.
              Totuși, dacă Rusia vrea să exercite o oarecare influență asupra politicienilor germani, o poate face. S-a văzut asta și în ultimele luni.
        • +12 (18 voturi)    
          Sa ma iertati pentru cinism, (Vineri, 20 iunie 2014, 16:05)

          canuta [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          dar in aceeasi logica de fier beton,cind este clar clar ca un om poate fi calcat de masina,cum
          sa nu te miri ca individul are tupeul sa mai traiasca?
      • +3 (5 voturi)    
        Foarte buna nuantare/clarificare (Vineri, 20 iunie 2014, 22:55)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        de nota 10.
    • +16 (26 voturi)    
      Mirciulica Badea tu esti? (Vineri, 20 iunie 2014, 15:02)

      Ahha [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      ..ca daca nu esti tu, sa stim sa-i anuntam familia astuia care posteaza sub id-ul "La Tour Eiffel" ca a fost sedus de secta Antena 3, care a ajuns sa gandeasca in locul creierasului sau :)
    • +5 (11 voturi)    
      pai de ce nu te uiti la Ponta? (Vineri, 20 iunie 2014, 17:42)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      ca el alege infractorul de fiecare data...
    • +1 (3 voturi)    
      Domnule antenist (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 20:04)

      toleranta [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      ai deptate doar "intr-un punct": nu era nimic de ales. In rest...spui prostii.
  • -16 (54 voturi)    
    dle Tapalaga (Vineri, 20 iunie 2014, 13:39)

    Lovercraft [utilizator]

    Haideti, dle Tapalaga. Adica Basescu a stiut ca frate-su a luat 250000 de euro pentru ca a promis interventii in dosar si i-a spus "sa se adreseze justitiei"?! Haideti dle Tapalaga, mai multa seriozitate, inteleg ca sunteti basist, da' chiar asa?
  • -9 (33 voturi)    
    Multe intrebari fara raspuns (Vineri, 20 iunie 2014, 13:44)

    M.aura [utilizator]

    De exemplu, de ce nu s-a mers pe cercetarea lui Mircea Basescu in 2011, cind a aparut prima data informatia ca a luat bani de la Bercea? De ce a fost schimbat procurorul de caz Iacobescu ?

    Contactat de reporterii EVZ, Mircea Băsescu a declarat la rândul său că a aflat din presă că Sandu Anghel i-ar fi dat 300.000 de euro şi că "este o prostie".

    http://www.evz.ro/urorul-din-cazul-bercea-e-iresponsabil-mircea-basescu-e-o-prostie-924853.html
  • -14 (42 voturi)    
    a venit soldatul cu trafaletul albitor (Vineri, 20 iunie 2014, 13:46)

    jackalphonse [utilizator]

    este vorba de coruptia clanului basescu, de la care se incearca sa se abata atentia catre coruptia din clanul voiculescu, zis si felix motanul. da, felix este corupt, dar si basescu este. da, felix a fost comunist, dar si basescu a fost (la valuti, vorba lui ctp).
    @lulu1, subscriu opiniei tale.
    • +16 (30 voturi)    
      Nu-ti place Basescu (Vineri, 20 iunie 2014, 14:45)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      pt. ca a condamnat comunismul si s-a aliat cu americanii! Nu-ti place libertatea, lucrezi doar sub efectul dur al dictaturii, altfel nu esti bun de nimic!!Daca ceausescu va mai dadea salam, il pupati in dos desi era un analfabet .
      Daca Romania avea la conducere un intelectual ca Havel si nu un grosier de cizmar frustrat, era o a doua Elvetie.
      • -14 (22 voturi)    
        ce a facut ? (Vineri, 20 iunie 2014, 15:18)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

        alianta cu americanii (nato) e pornita de nastase .

        libertatea o ai datarita revolutiei ..nu datorita unui comunist-vaporean care a a juns presedinte .

        de unde stii tu ca nu e bun de nimic ? ca are alta parere decat tine ? ... sau cum vine aia cu lucrezi sub efectul dictaturii ?ca parca nu traim in dictatura ... nu ?
        cat despre pupat ..vad doar un anumit bas pupat pe aici ...
      • -5 (9 voturi)    
        trebuia sa se predea si el (Vineri, 20 iunie 2014, 21:04)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

        este fost comunist cu functii. dar cand spui ca ti s a pierdut dosarul...
    • +5 (15 voturi)    
      nu trafalet .. 'tija de sfintire' . (Vineri, 20 iunie 2014, 14:55)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      te rog frumos ....foloseste termenul corect .
  • +26 (38 voturi)    
    Inselaciune sau trafic de influenta?! (Vineri, 20 iunie 2014, 13:47)

    Johanis [utilizator]

    Pare mai degraba inselaciune, acizatul folosindu-se de numele sau si de incultura clanului mafiot pentru a obtine o suma neloc neglijabila.
    Totul pare insa o lucratura fina a unor minti scolite in structurile securiste. Motivatia insa pare alta. Demiterea Presedintelui cu orice pret inainte de terminarea mandatului. EI nu mai pot astepta cateva luni deoarece Legea amnistiei si gratierii este dorita acum. Aceasta este adevarata miza a acestei facaturi, e drept, bazata pe prostia fratelui presedintelui. Cine at deveni presedinte interimar? Tariceanu. Cine l-a reactivat si numit in functie? Ponta. Cine este sugrumat de penali sa promulge legea amnistiei? Simpla lucratura!
    Cand intri in cocina, te mananca porcii!!!!!!
    • +4 (8 voturi)    
      un detaliu interesant aici (Vineri, 20 iunie 2014, 15:24)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-17519079-monica-macovei-votat-comsia-etica-ard-impotriva-candidaturii-lui-marian-capatana-partidele-politice-trebuie-invete-nu-pot-tolera-cei-probleme-integritate.htm

      QED
  • -9 (21 voturi)    
    din ciclul: "ticăloșii voștri..." (Vineri, 20 iunie 2014, 13:55)

    periscop [utilizator]

    "e" mult mai ticăloși decât ai noștri!"
  • -10 (32 voturi)    
    prea tirziu, (Vineri, 20 iunie 2014, 13:55)

    victor L [utilizator]

    dle Tapalaga.
    Sa ne explicati ceea ce era clar ca buna ziua, sa ne explicati ca oricine poate avea "un neam prost" in familie, ca acum piratul a procedat corect, dupa ce l-ati tocat marunt cu vinzarea Justitiei (si nu erati singurul), alaturindu-va involuntar/inconstient trupelor turnatorului Felix, mi se pare tirziu si ipocrit.
    Cind veti spune ca Postelnicu veti avea intelegerea mea.
  • +23 (37 voturi)    
    Corect (Vineri, 20 iunie 2014, 13:58)

    corvus coraX [utilizator]

    În valul de ipoteze și scenarii care de care mai năstrușnice sau grotești, o binevenită analiză la rece. Aș veni cu o completare. Mă întreb când va fi devoalat rolul avut de către fostul securist Pavel Abraham nu numai în acest caz. În ultimul timp au avut loc mai multe "întâmplări" care par să poarte amprenta cuiva cu pregătire în domeniu.
  • -7 (33 voturi)    
    Lasa vrajeala (Vineri, 20 iunie 2014, 14:31)

    AndreiVasilescu [utilizator]

    Deci Traian Basescu stia de 1 an dar n-a facut nimic pentru ca era vorba de frate-sau. Sigur, explicabil la modul emotional, dar tot tainuire se numeste in codul penal.

    In plus, in inregistrari se vorbeste explicit despre faptul ca Traian Basescu poate sa exercite presiune pentru influentarea justitiei.

    Traian Basescu ar trebui sa-si dea demisia pentru ca singur recunoaste ca stia de un an, iar in inregistrari Mircea B spune si el ca Traian B stia. Exista suspiciunea de tainuire. Cum tot din inregistrari rezulta si suspiciunea de trafic de influenta si/sau favorizarea infractorului. Daca tot bate moneda pe anti-coruptie, sa demisioneze pentru ca justitia sa poata sa il cerceteze.

    DNA n-a catadicsit sa se autosesizeze desi cu alte ocazii nu pierdea ocazia si stenogramele ajungeau imediat pe Hotnews si RL.

    Daca nu apareau inregistrarile la TV, DNA si TB mergeau elegant pe burta.

    Tu chiar ne crezi redusi mintal?
    • -7 (25 voturi)    
      și agenturili? (Vineri, 20 iunie 2014, 14:47)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui AndreiVasilescu

      Dar ambasadele, ce zic ambasadele? Dacă T. Băsescu știa din 2012 că e implicat într-o afacere de corupție, este limpede că știau și partenerii noștri europeni și americani, luptătorii anti-corupție.

      Trist, dar adevărat. Axa Washington-Londra-București s-a transformat în axa Washington-Londra-Drăgănești.
      • +6 (12 voturi)    
        Eu cred ca esti muiere (Vineri, 20 iunie 2014, 15:49)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Prea te "incingi" repede la toate articolele cu si despre basescu...lol.
      • +8 (14 voturi)    
        o fi impartit banii cu ei (Vineri, 20 iunie 2014, 16:11)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        cu agenturili adica
        Deci Basescu afirma ca stia ceva iar tu automat tragi concluzia glumeata ca stia ca e "implicat intr-o afacere de coruptie" adica el, T Basescu, e implicat nu M Basescu.
        Nu stiu ce grad ai dar pot sa pariez ca la cursurile de dezinformare ai luat nota maxima. Iti urez succes in continuare si sponsori buni dupa ce Felix intra la bulau.
  • +4 (22 voturi)    
    mda (Vineri, 20 iunie 2014, 14:39)

    Xorciser [utilizator]

    "si incheie mandatul de zece ani rapus de apropiati: de protejata, de fiica si acum de frate."

    nu de fiica ci de fiice, in rest e corect articolul
    • 0 (0 voturi)    
      rapus (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 14:12)

      tara [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      ISi va incheia mandatul nu rapus ci intarit.Rapusi sunteti voi toti care nu intelegeti nimic.i.Ce parere aveti voi antenistilor care cintati osanale regelui MIhai ca una din fiicele sale este condamnata in USA?DEce nu a crescut-o bine?Dece s-a inhaitat cu niste interlopi mexicani?Credeti ca MIhai trebuie sa abdice?
  • -10 (26 voturi)    
    încercare eșuată (Vineri, 20 iunie 2014, 15:33)

    Lamaia [utilizator]

    Scremut rău de tot demersul reporterului de a mai cosmetiza persoana președintelui după acest scandal. Răspunsul e simplu: MB a luat banii direct, ca un fraier, în vreme ce pentru TB banii or fi ajuns în vreun cont din nu știu ce paradis fiscal (posibil deschis în numele vreunui offshore cvasi-anonim). Ca a făcut sau nu demersuri președintele în justiție pe tema asta, chiar nici nu mai prezintă interes.
  • -10 (20 voturi)    
    Ce va mai plac americanii… (Vineri, 20 iunie 2014, 15:48)

    Gigi Kent [utilizator]

    Sa-i prezentam domnului Tapalaga un concept nou. Se cheama “plausible deniability”.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Plausible_deniability

    Cu alte cuvinte domnul Basescu a ratat sansa de a spune ca nu are absolut nici o implicare, este exclusiv vina fratelui sau de care trebuie sa se ocupe justitia si ca nu stia nimic despre cauza in momentul in care … a recunoscut ca stie despre cauza (varianta fratelui).

    Atentie. Chiar si asa mai exista o sansa. Si anume ca fratele sau sa-i comunice ca este „amenintat“ si nu “santajat” de catre tigani. Diferentele sunt evidente. Dl M.B. putea fi amenintat (cu siguranta sa, a familiei, distrugerea de bunuri etc.) daca nu intervine pentru a il ajuta pe Bercea. Santajul prespune existenta unor elemente (reale sau fabricate) detinute de santajist si care pot fi folosite impotriva victimei in cazul in care victima nu indeplineste doleantele santajistului. Dl. Basescu nu poate spune “pai nu l-am intrebat cu ce l-au santajat” pentru ca a recunoscut ca stie despre varianta fratelui (“santaj”). Dl M.B. putea fi santajat cu dezvaluirea existentei unor fapte de natura nepenala (ex. existenta unor poze compromitatoare din care reiese ca are o amanta samd). Dar a fost “santajat” cu darea in vileag a unor inregistrari despre o infractiune (luare de mita sau escrocherie sau trafic de influenta). In acest caz, prin tacere, domnul T.B. este complice. Cred ca numai in sistemul penal american sotii nu pot fi obligati sa depuna marturie unul impotriva celuilalt. In sistemul penal romanesc fratele trebuie sa reclame o infractiune comisa de catre ruda sa daca nu vrea sa devina complice sau tainuitor.

    Usurinta cu care admite ca stia si de asemenea obstinatia cu care refuza sa-si dea demisia pentru a-si dovedi buna credinta de a nu influenta in nici un fel mersul justitiei vor ramane ca o piatra funerara la capul celor mai urati 10 ani din istoria Romaniei.
  • -8 (14 voturi)    
    Constatari (Vineri, 20 iunie 2014, 15:57)

    Ricardo [utilizator]

    Nu inteleg dece nimeni de ieri pana azi nu invoca Art. 215 Cod penal Înşelăciunea INFRACŢIUNI CONTRA DEMNITĂŢII , Capitolul IV INFRACŢIUNI CONTRA DEMNITĂŢII Art. 215 Înşelăciunea Inducerea în eroare a unei persoane, prin prezentarea ca adevărată a unei fapte mincinoase sau ca mincinoasă a unei fapte adevărate, în scopul de a obţine pentru sine sau pentru altul un folos material injust şi dacă s-a pricinuit o pagubă, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 12 ani.
    Asupra declaratiei presedintelu de ieri 19 iunie 2014, ora 13:30 cand a afirmat ca, crede in declaratia fratelui sau.
    Fata de textul articolului de mai sus apare o diferenta; nu induce-n eroare o persoana ci zeci sau sute de milioane de persoane, datorita mediatazarii cazului de Media mondiala.
    Gasirea ca vinovat a lui Mircea Basescu, atrage automat judecarea presedintelui Traian Basescu in paralel cu alegeri anticipate, daca condamnarea definitiva a lui Mircea Basescu va fi data inainte de alegerile prezidentiale.
    Sunt stupefiat ca, ce nu a facut presedintele Romaniei, face CSMul in CAZUL MIRCEA BĂSESCU-BERCEA: CSM, cand cere apărarea reputaţiei lui KOVESI şi STANCIU.
    Nimeni nu este mai presus de lege si constitutia Romaniei, incepand de la cel cu Toaleta-n fundul curtii pana la cel cu sute de milioane salariu si concedii-n tinuturile exotice si cumparaturi facute la sfarsit de saptamana la Milano, Viena, Londra, Paris, New York, Dubai. Daca se gasesc vinovate cele doua personaje, accepta CSM rigorile si incadrarile Codului Penal? Cand s-a intrunit CSMul sa concluzioneze recomandarea ilegala? Cati din CSM au semnat aceasta recomandare?
    Parchetul este obligat si mai mult dupa aceasta declaratie a cetateanului Bercea mondial sa interogheze pe KOVESI şi STANCIU ca pe orice cetatean roman, conform Constitutiei Romaniei si Codului Penal.
    Avand in vedere proverbul ca; “Corb la corb nu scoate ochii”, asi solicita ca cercetarea sa fie facuta de cei de la CEDO, mai ales ca legislatia CEDO are prioritate
    • +8 (16 voturi)    
      Ce spui? (Vineri, 20 iunie 2014, 16:10)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Ricardo

      "Parchetul este obligat si mai mult dupa aceasta declaratie a cetateanului Bercea mondial.." Care declaratie? Aia in duba? Deci eu merg pe strada si spun ca Poanta a luat mita de la mine 3 mil ieuroi, repede sa-si dea demisia si sa fie anchetat? Mai da ce logica ai fartate!

      O sa inceapa ancheta cand "declaratia" este declaratie la politie, cu semnatura, cu inregistrare, nu in duba baaaaaaa!!! Vai de capul vostru. Ajungem ca in 1990 cand strigai pe strada "teroristu'" aratand cu degetul pe unu' si multimea sarea sa-l linseze.

      Pana una-alta, nea Mondialu' a refuzat sa dea astfel de declaratii, cand s-a aflat la DNA.
      • +3 (5 voturi)    
        Fii clam saptamana viitoare ies casetele cu justit (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 2:50)

        alex-1234 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Fii calm saptamana viitoare ies casetele cu "justitia"
        si atunci o sa-ti musti limba
        • 0 (0 voturi)    
          Ies saptamana viitoare, (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 21:16)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

          casetele cu martieni. Eu nu am de ce sa-mi musc nimic, aia o poti face tu. Eu doar am spus ca nu are nimeni ce sa inceapa o ancjheta pe baza unor spue in duba, fara nici o declaratie etc.. Ancheta cu MB a inceput inainte de a aparea casetele.

          Daca tu ai ajuns sa crezi ca alde Kovesi si cealalta s-au lasat cumparate pentru Bercea, cand au avut atatia si au atatia (vezi Felix) cu bani muuult mai multi si cu mize mult mai mari, inseamna ca ai ramas la stadiul de gradinita cu mintea///.

          Si mai ales, nu ca s-au lasat cumparate, dar nici nu au facut nimic, ///. Logica frate,///
        • 0 (0 voturi)    
          Si inca ceva. (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 21:28)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

          Asta s-a dus sa-i mituiasca pe basitii care au bagat la bulau pe cei mai importanti infractori, da' nu s-a dus sa dea banu' la PSD-istii stiuti corupti, la Nitu, la oamenii lu' Poanta, la cei care detin puterea. Grele rau.

          Si sa nu-mi spui ca daca soferu' nu stiu cui a luat bani, inseamna ca a luat bani Kovesi.
          • 0 (0 voturi)    
            Tu stii cine-i "soferul" lui Kovesi? (Duminică, 22 iunie 2014, 15:42)

            alex-1234 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            Tu stii cine-i "soferul" lui Kovesi?
            • 0 (0 voturi)    
              Intrebarea este: (Duminică, 22 iunie 2014, 16:30)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

              Bercea stie cine este soferul lui Kovesi? Tu stai acolo si asteapta casetele alea cu martieni.
            • 0 (0 voturi)    
              Si ca tot ai scris de Iacobescu: (Duminică, 22 iunie 2014, 16:56)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

              "„Vreau să vă informez pe dumneavoastră şi opinia publică că domnul Mircea Băsescu nu este implicat în acest dosar, că inculpatul Anghel Sandu niciodată nu a vorbit despre Mircea Băsescu nici în arest şi nici cu alte persoane, cu avocaţii săi”, declara Eugen Iacobescu la 25 martie 2011."

              Asta ca sa spunem tot adevarul pana la capat, nu teoria conspiratiei de la latrinele tv.
  • +4 (12 voturi)    
    ... (Vineri, 20 iunie 2014, 16:06)

    a.nonim [utilizator]

    Hai sa fim seriosi, Basescu n-a fost pus in nicio dilema. Chiar sa fi vrut, legal nu avea ce sa faca. Doar daca dilema era sa incalce legea, ceea ce ar fi grav... Ca e o drama pentru el, e altceva, dar dilema n-ar trebui sa fie niciun moment.
  • -2 (14 voturi)    
    Idolul cocalar (Vineri, 20 iunie 2014, 17:24)

    ViorelSandu1319195823917 [anonim]

    Cat a furat si a mintit Baescu si tot clanul lui in 25 de ani, ar fi putut sa bata recordul mondial.
    Si atatia /// inca mai cred sincer ca individul asta se bate cu coruptia. Hilar.
  • +2 (18 voturi)    
    CAZUL - Procurorului Iacobescu terminat de CSM (Vineri, 20 iunie 2014, 17:29)

    alex-1234 [utilizator]

    Procurorul Iacobescu care a instrumentat cazul Bercea a fost terminat si scos din justitie de CSM
    --------------------
    Procurorul Iacobescu a declarat in 2011 ca are interceptari cu faptul ca Mircea Basescu a primit 300.000 EU de la Bercea Mondial

    REZULTAT:
    --------------------
    A. CSM-ul i-a luat cazul Bercea in 2011 si a musamalizatv interceptarile pana azi.

    B. CSM-ul l-a sanctionat dispciplinar pe Procuror in 2012.

    C. CSM-ul l-a scos la pensie pe Procuror in 2013
    prin Oan a Schimdt Haineala
    -------------------------
    25-Mar-2011
    http://www.evz.ro/urorul-din-cazul-bercea-e-iresponsabil-mircea-basescu-e-o-prostie-924853.html

    8 feb 2012
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/procurorul-eugen-iacobescu--care-a-instrumentat-dosarele-lui-bercea-mondial--sanctionat-de-csm-252924

    30 Oct 2013
    http://www.gazetanoua.ro/index.php?mod=stiri&id=23137&title=Procurorul-Iacobescu--trimis-la-pensie-de-CSM.html

    ----------------------------------------
    Mai clara dovada de implicare politica a CSM-ului
    nu exista. Vezi actele CSM-ului

    http://www.luju.ro/magistrati/dna/referatul-de-arestare-a-lui-mircea-basescu-dna-il-acuza-pe-fratele-presedintelui-ca-a-pus-in-pericol-justitia-inculpatii-au-afectat-in-mod-grav-relatiile-sociale-referitoare-la-buna-desfasurare-a-raporturilor-de-serviciu-in-ceea-ce-priveste-institutiile-d

    --------------------------------------------------------------
    Ei, Tapalaga cum e Guvidule cu "independenta Justitiei"?
    Iti spun eu: Praf in ochii celor pe care-i prostesti
    -------------------------------------------------------------
    • -2 (10 voturi)    
      He he... (Vineri, 20 iunie 2014, 18:43)

      Rntmpx [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

      Din primul articol:

      "Mai mult, şi procurorul Iacobescu a declarat că Mircea Băsescu nu este implicat în dosarul lui Sandu Anghel, precizând că nu ştie de un au apărut "astfel de zvonuri". Procurorul Eugen Iacobescu a susţinut că Bercea Mondial nu a vorbit "niciodată" despre Mircea Băsescu. În acest context, procurorul de la Parchetului Tribunalului Olt a mai afirmat că sunt "nume grele în dosar".

      Din al treilea articol:

      "Magistratul a împlinit vârsta pensionării şi trebuia să solicite, anual, avizul acestui for."

      "Pe 24 martie 2012, în timpul unor percheziţii la proprietăţile Mondialului, din dorinţa de a arăta lumii întregi că a găsit indicii ce ar face legătura între Bercea şi familia preşedintelui Traian Băsescu, procurorul a făcut o serie de declaraţii incendiare. Potrivit acestuia, interlopul i-ar fi dat fratelui preşedintelui o primă tranşă de 300.000 de euro pentru a interveni într-un dosar. După ce declaraţiile au făcut înconjurul presei naţionale, Iacobescu nu a mai recunoscut că ar fi spus aşa ceva."

      CONCLUZIA: Iacobescu a fost un guraliv care a încercat să-și facă notorietate aruncând presei informații de-aiurea. Dacă era profesionist tăcea din gură și făcea dosare beton, nu palavre.
    • -1 (1 vot)    
      diferenta dintre date si informatii (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 16:08)

      DaSauNu [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

      Dumneavoastra nu intelegeti ca pe langa presedinte mai sunt si alte forte care actioneaza in interesul Romaniei. Daca interesul Romaniei este apararea liderului si a intereselor relevante atunci ele actioneaza. Ca sa putem dormi noaptea in liniste.
      Sau doresti sa dai tot ce ai unora care te lucreaza ?
      Chiar trebuie sa cred toate miturile care discrediteaza institutiile statului roman ? Chiar totul e absolut praf si pulbere ? Unele mituri romanesi mi se par fabricate din anumite interese.
      Nu exista sociatete, sistem sau organizare perfecta.
      Chiar crezi ca un lider se judeca numai dintr-un anumit punct de vedere sau un singur fapt ? Chiar o recomand pentru orice lider.
      Eu nu doresc sa trag conclizii despre acest subiect. Ma preocupa mai mult viitorul in general. Auleu viitorul :-)

      Nu inteleg de ce ne privim liderii din perspectiva cea mai indepartata. Ca in exemplele din fizica. Eu cred ca trebuie sa ne zicem: Da, Traian Basescu este presdintele nostru! Cutarescu conducator este si al meu personal. Oh yes! Persoana a treia la singular sau plural la ales de capul ei sau a lor ?
      Daca nu imi place X-ulescu conducator inseamna ca nu mi se da nimic din ce face in pozitiv sau negativ ? Personal cred ca mai mult in sens pozitiv in cazul actualului presedinte ...

      Semnat: un nimeni
      • +2 (2 voturi)    
        Ce faci Negi Faptele? (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 17:31)

        alex-1234 [utilizator] i-a raspuns lui DaSauNu

        Ce faci Negi Faptele?

        Si toate astea pentru "iubitul conducator"?

        Imagineaza-ti totusi ca sunt milioane de oameni in tara asta care

        ---------------------------------------------------
        NU au luat in viata lor 1 LEU NEMUNCIT
        ---------------------------------------------------

        MILIOANE DE OAMENI CINSTITI, CLAR?

        Restul sunt povesti jenante...pe care le vedem spuse de asa zisii "analisti" ....si "comentatori"
        • -1 (1 vot)    
          curat murdar (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 19:07)

          DaSauNu [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

          Da. sunt milioane de romani care sunt reprezentati de actualii lideri.
          Nu ma intereseaza de Mircea Basescu.
          Si acum de la roman la roman. Zi-mi si mie te rog cifra exacta a romanilor 100% cinstiti.

          "iubitul conducator" este o sintagma
          reminescenta din era de dinainte de 1989. Daca nu gresesc, e chiar preluata de undeva de prin Asia.
          Nu vreau sa imi declar aici preferintele politice. Aia se declara la vot.

          Tu cum abordezi situatia de zi cu zi vizavi de ce vezi imprejur ? Nu stiu de ce aduci in discutie mase de oameni nedefinite cand e vorba numai de romani si de presedintele lor.
          Nu exista 'oameni cinstiti'. Poti sa fii tu cinstit, pot sa fiu eu cinstit, poate x sa fie cinstit. Dar nu cred ca se poate defini: milioane de oameni cinstiti. Daca insisti, gandestete te rog la ce mostenire morala ne-a lasat perioada de dinainte. No o neg complet dar sunt constient de ea.

          Si mai scuteste-ma cu leul nemuncit. Sa fim seriosi. Depinde de cum privesti tu munca. Suntem in capitalism. Seful tau munceste toti banii din profit ? Mai bine reformulai in: "Sunt foarte multi oamen in tara asta care nu au luat mita fiind intr-o functie publica". E corect nu ? Nu suport mosismul si coruptia nici macar ca idee. Trebuie sa faci distinctie intre aparente.

          Eu personal nu cred ca presedintele Romaniei s-a implicat direct in actul de coruptie. Nu vreau sa fiu dezinformat intr-o era a informatiei. Punct.
          • +1 (1 vot)    
            Leul Luat de Micea Basescu e leu nemuncit (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 22:14)

            alex-1234 [utilizator] i-a raspuns lui DaSauNu

            Zici:
            "Si mai scuteste-ma cu leul nemuncit."
            Numai unul care are probleme mari cu
            proprii bani castigati poate sa puna cinstea in paranteze cum o faci tu.

            Vad ca ia probleme mari in a identifica bani nemunciti de banii castigati prin munca cinstita.

            Uite pentru tine : 600.000 EU "Leii" Luati de Micea Basescu si Capatana etc.. sunt LEI NEMUNCITI.ca sa nu-i numesc direct altcumva ....

            Cum am spus:
            Se pare ca ai probleme morale majore
            in a separa Cinstea de Necinste

            TRIST !
            • 0 (0 voturi)    
              replica (Duminică, 22 iunie 2014, 0:08)

              DaSauNu [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

              Din ce ai scris nu pari a fi trecut de prima varsta.
              Nu ai inteles ce am scris eu.
              Tu ai zis asa:
              "Imagineaza-ti totusi ca sunt milioane de oameni in tara asta care NU au luat in viata lor 1 LEU NEMUNCIT".
              Tu traiesti in tara asta ? Exista o stare generala in care ne scaldam de ceva timp carei ne mai da peste nas din cand in cand.
              Eu ma feresc de oameni care se declara singuri cinstiti.
              Exemple de cinste la noi: cand X se duce sa vanda o masina second hand si da kilometrajul inapoi, ii zici ca e cinstit ? Cand unul e disperat fara loc de munca si se duce la nasu sa ii dea loc de munca in locul altuia, e cinste ? Cand o gramada de romani iau mita electorala spui ca sunt cinstiti ? Poti sa ii judeci pe toti corect ?
              Te rog nu mai fa afirmatii despre cum imi castig existenta ca nu stii despre ce vorbesti ! Exista posibilitatea ca tu sa castigi de cateva ori mai bine decat mine.
              Ma bucur ca astia din justitie fac niste scoala inainte sa se duca la tribunal ca sa traga concluzii despre inculpati.
              Nu imi pasa de fratele presedinteluin,nu ii sunt partas in nici un fel. Drama e a presdintelui ca nu poate sa faca ceva pt frate..
              Daca e adevarat ca unii procurori au fost demisi din intentia de a musamaliza, poti interpreta ca fost facuta fapta ca sa protejeze imaginea presedintelui si alte interese nationale in contexte si asa grele pentru tara. Toate ca sa poti dormi tu linistit si sa iti spui opinia pe HotNews ca un cetatean liber intr-o democratie. Nici asta nu e usor de regurgitat pentru multi. Cand ataci presedintele unei tari te pui cu toti din tara.

              Nu stiu de ce am pierdut ceva timp pentru un subiect care nu ar trebui sa ma afecteze. Scade leul, tara scade in imagine in fata celorlalte, se duc oamenii luni la munca obositi de ore in plus de uitat la tembelizor, etc. Sau poate din cauza ca sunt roman si nu accept sa imi fie atacat presedintele in mod nejustificat, cel putin pana acum.? La urma cine ramane aici ? Noi, nu ? Cu ce se aleg romanii ?
          • +3 (3 voturi)    
            Cat "despre cinstea lui Traian Basescu" (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 22:18)

            alex-1234 [utilizator] i-a raspuns lui DaSauNu

            1. Flagrantul cine l-a inscenat Mircica? sau ideea a fost a fratelui Mircica si-anume a lui Traian (asa cum el insusi a declarat in ditrect)
            Flagrant de asa-zis "santaj" facut cu ajutorul DNA-ului...

            2. Si-apoi: pe procurorul Iacobescu cine l-a mazilit acum 3 ani "ca sa nu se afle de banii luati de Mircica"?
            tot Mircica? Nici vorba: L-a mazilit CSM-ul "independent" care s-a executat rapid la cerere (vezi pe luju.ro).
            La cererea cui l-a mazilit CSM-ul pe Iacobescu? Te-ntreb?

            Iata intrebari simple
            -------------------------
            pe care tu ca "pseudo-naiv" ar trebui sa ti le pui...si sa le dai raspunsul IN PUBLIC.
  • +3 (11 voturi)    
    Dl Tapalaga (Vineri, 20 iunie 2014, 17:41)

    demaGOGU [utilizator]

    citind comentarille la articol, e evident ca meciul cu Antenele a fost pierdut iremediabil.

    si nu, A3 nu "manipuleaza", A3 vorbeste pre limba bizonului mioritic.
    • -3 (11 voturi)    
      Cred ca bizonul mioritic esti tu (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 2:48)

      alex-1234 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Cred ca bizonul mioritic esti tu
      daca te-ndoiesti ca Mircea Basescu a luat 250.000 de EU cand chiar el spune asta pe caseta....

      Trebuie sa fii bizon rau sa vezi cu ochii tai cum spune
      si sa scrii asa ceva...
  • -1 (7 voturi)    
    Si Basescu si Ponta nu mai au credibilitate (Vineri, 20 iunie 2014, 17:41)

    mihaitzateo [utilizator]

    Foarte probabil,in urma acestui episod PDL o sa castige capital politic,PMP,o sa ajunga foarte slabi,mai slabi decat sunt acum.
    Ponta,o sa piarda credibilitate multa,pentru ca are un limbaj de semi-mahala referitor la Basescu.
    Tocmai bine,sa iasa Iohannis presedinte.
  • -5 (7 voturi)    
    cartea castigatoare, asul din maneca (Vineri, 20 iunie 2014, 17:48)

    talmaciul.blogspot.ro [utilizator]

    Traiane, mai ai un singur as in maneca, o ultima carte castigatoare. foloseste-o corect si pana la capat si pleci cu fruntea sus de la Palatul Cotroceni: convocarea unui REFERENDUM PRO-JUSTITIE in paralel cu alegerile prezidentiale din toamna.

    1. sunteti de acord cu introducerea in Codul Penal a infractiunii deosebit de grave de nerespectare a vointei poporului suveran exprimata prin referendum validat, de catre membrii Parlamentului Romaniei?
    2. sunteti de acord cu instituirea unor pedepse cuprinse intre 10 si 25 de ani pentru infractiunea prevazuta la punctul 1?
    3. sunteti de acord cu aplicarea retroactiva a pedepselor prevazute la punctul 2?
    4. sunteti de acord cu aprobarea automata a ridicarii imunitatii parlamentarilor romani urmariti penal, dupa modelul german?
    5. sunteti de acord cu instituirea unor teste psihologice si de integritate, anual, pentru membrii Parlamentului Romaniei?
    5. sunteti de acord cu organizarea alegerilor anticipate in luna mai 2015?

    si alte intrebari in directia sustinerii Justitiei, dupa consultari cu Monica Macovei, Daniel Morar, Laura Codruta Kovesi si Livia Stanciu.
  • +3 (9 voturi)    
    Primar PSD condamnat definitiv inca in post (Vineri, 20 iunie 2014, 17:58)

    tclaude [utilizator]

    Atunci cand deciziile justitiei din Romania se vor aplica in ambele tabere iar legile nu vor fi facultative, putem discuta intr-adevar de justitie independenta si stat de drept. Nu ne place nici Basescu dar nu ne place nici Ponta. Cat timp partidul de guvernamant isi sustine condamnatii si baronii locali acesta nu are autoritatea de a-i cere lui Basescu demisia. Unul dintre acesti condamnati este primarul Sighisoarei, gasit vinovat intr-un dosar de coruptie si condamnat definitiv la 2 ani de inchisoare cu suspendare. De peste un an de zile PSD il tine in post, prin intermediul prefectului judetului Mures, si nimeni nu are taria de a raspunde pentru acest gest. Conform legii administratiei publice locale primarul este principalul ordonator de credite iar sighisorenii sunt obligati sa-si lase taxele si impozitele pe seama unui corupt. In plus, ii mai si platesc acestuia salariul de primar.
  • -1 (15 voturi)    
    trustul Felix-PSD (Vineri, 20 iunie 2014, 18:01)

    barba-neagra [utilizator]

    Jos palaria in fata masinatiunilor puse la cale de securistul Felix, ajutat de portocala mecanica PSD: si in 2008, ca si acum, au scos din joben scandaluri mediatice menite sa-l termine pe Traian Basescu. Tinta lor a fost si a ramas "the weakest link", Mircea Basescu, pe drept numit de CTP "imparatul imbecililor".
    Mircea B. nu are nicio scuza. Nici nu mai conteaza daca s-a folosit de banii primiti sau nu. S-a dat de gol singur. Mai mult, nici macar nu a ripostat atunci cand, inregistrat, i s-a spus ca platise pana atunci un milion (de dolari, probabil) pentru a unge judecatori.
    Este, sa recunoastem, cea mai dura lovitura primita de Traian B., una care desfiinteaza toate eforturile sale de a promova imaginea unei justitii independente.
    Faptul ca Ponta nu a fost chemat la DNA, si nici nu va fi chemat vreodata, pentru a lamuri cum facea trafic de influenta Duicu din biroul sau a devenit o chestie irelevanta. Asemeni traficului de influenta facut de adjuctuntul sau Dragnea.
  • -1 (11 voturi)    
    Ajunge (Vineri, 20 iunie 2014, 19:17)

    Gladiatorul [utilizator]

    Suntem, odata in plus, rusinea Europei. Suntem o mare, imensa caricatura a Planetei. Am ajuns in situatia boxerului plin de sange si ingenunchiat care cere disperat sa i se arunce prosopul. Aici am ajuns dupa douazeci si cinci de ani de calauzire comunista paternalista Iliesciana, impotenta declarata a lui Constantinescu si, cu voia dumneavoastra domnule Tapalaga, incercarea putin reusita (sau mai degraba nereusita) a Reformei Nationale incercata de un om, care orice am vrea sa spunem, a avut limite. Diferenta dintre Basescu si restul politicienilor a fost aceea ca, provenind din aceeasi tagma a secretarilor PCR si a securistilor (in rest o populatie cu 95% de delatori) a fost singurul dintre aceste doua categorii care a reusit sa se "lepede de Satana comunista ordinara" si sa nu joace jocul dublu murdar fata de politicienii europeni, incantati sa aiba in Basescu un partener in care pot avea toata increderea. In rest nu exista diferente de caracter intre Basescu si "restul lumii". Are aceleasi porniri patimase de inavutire rapida pe cai necistite, aceeasi rapacitate la a-si intelege norodul inrobit la maxim. Ii deosebesc doar cateva tente. Ramanem codasii multor natiuni, si impatimitii doritori de daruri electorale (adidasi, galeti, umbrele, pelerine, mititei si bere). "Suntem iarasi ce-am fost...."??? E oare posibil sa fi avut dreptate Vadim Napoleon? Ma cutremur la acest gand.
  • -1 (11 voturi)    
    Solutia... (Vineri, 20 iunie 2014, 21:19)

    taticutu [utilizator]

    Cand i-a relatat MB lui TB ca are o problema cu interlopii,dupa cum declara , Presedintele trebuia sa-i spuna fratelui : ba, dai banii inapoi tiganului, si se stingea toata treaba. Dar nu ,i-a spus : ba ,fai un flagrant de santaj, si-l infundam noi... Iata ca nu a mers...
    Insa este clar , ca e manevra lui Voiculescu si Ponta , care prin metode numai de ei cunoscute, i-au pus sacosa de euro lui Mircea pe birou...si acuma il dau in gat ...
    PS - Chiar asa de prosti ne cred astia ?
    • +3 (11 voturi)    
      Excat asa au facut : au inscenat un flagrant cu (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 2:52)

      alex-1234 [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      Excat asa au facut : au inscenat un flagrant cu

      ajutorul DNA-ului in cel mai pur stil mafiot

      DE FAPT ASTA E MIZERIA CEA MARE

      1. Inscenarea flagrantului cu ajutorul justitiei

      2. Anterior, demiterea procurorului Iacobescu si musamalizarea cazului timp de trei ani
  • +2 (16 voturi)    
    demisia (Vineri, 20 iunie 2014, 22:15)

    Radu LaurentiuIalovoi [anonim]

    Citez: "In afara de a-i recomanda fratelui sau sa mearga pe mana justitiei nu vad ce putea face seful statului." Ba putea face multe:

    O persoana cum este domnul Basescu, aflata in cea mai importanta functie in stat, la momentul la care ar fi aflat ca fratele sau este santajat de catre un interlop aflat sub arest ar fi trebuit sa faca un singur lucru:

    Sa convoace o conferinta de presa, in care sa anunte public ca fratele sau face obiectul unui santaj, santaj care are fie si indirect repercursiuni asupra institutiei prezidentiale. La finalul acestei conferinte dansul trebuia sa faca o plangere oficiala asupra faptelor de natura penala ce le avea la cunostiinta. Pe scurt: acel "Sa se adreseze justitiei" trebuia pus in opera de dansul. La ora 6 si in fata natiunii.

    Ca dansul cere acum justitiei sa se pronunte cu celeritate este tardiv. Asa cum dansul a declarat, a stiut aceste aspecte de anul trecut. Si a ales sa le puna sub tacere. Facand aceasta alegere devine si dansul "puscariabil".

    Cu stima....
  • +5 (17 voturi)    
    .... (Vineri, 20 iunie 2014, 22:48)

    sentenced [utilizator]

    https://www.youtube.com/watch?v=eL_AiwmVXN0

    Toata familia basescu este legata de bercica. Traian nu a ales justitia in defavoarea fratelui sau, ci s-a ales pe el. Pe principiul "du-te frate la fund daca asta ma va tine pe mine la suprafata". Oricum, acum nu mai are nevoie de voturile tiganilor lui bercea, asa ca in cel mai rau caz sta frate-su la parnaie un pic.
    Restul este propaganda politica.
    • +2 (2 voturi)    
      bercica (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 14:00)

      tara [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Tot PSD-ul este legat de bercica.
      • 0 (0 voturi)    
        O fi (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 20:15)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui tara

        O fi, nu zic nu. Dar pana una alta, ce legatura are asta cu articolul de mai sus?
  • 0 (16 voturi)    
    o singura chestiune (Vineri, 20 iunie 2014, 23:15)

    evoque [utilizator]

    pe gura presedintele spune ca stia de "santaj" inca de anul trecut, ce a facut in acest sens? NIMIC. Povestea cu mergi la institutii este gogoasa.
    Deci degeaba va chinuiti sa il coafati pe domn' prezident.Explicatia cu a nu-l turna sau nu stiu cum este penibila zau asa, acu' cand antenele au aruncat inregistrarile pe piata a lasat procurorii sa isi faca jocul, la fel de bine se putea si anul trecut, insa mai era o cale, atunci cand a aflat trebuia sa il ia pe fratica cu tot cu fin si sa rezolve problema, faptul ca nu a facut acest lucru il culpabilizeaza rau de tot.
    Toata propaganda cu justitia si statul de drept s-a dus pe apa sambetei domnule Tapalaga, la revedere, marele eliberator de justitie nu exista si nu a existat, aceasta este lucrul cu care va straduiti sa ii spalati imaginea. Inutil.
    • -1 (1 vot)    
      mai bine taci (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 15:41)

      pragmatism [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Daca nu stii ... mai bine taci!!!! Inca de sapatamana trecuta, avocatii lui MB au spus ca s-au mai facut 3 plangeri penale pt santaj la Parchetul Constanta ... inca de anul trecut!!!!
  • +1 (13 voturi)    
    Io am o alta parere... (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 0:08)

    trilulilu [utilizator]

    who the f...k cares? In sensul ca nu e vorba de un frate mai mare (el presidente) si un adolescent rasfatat. Sunt doi oameni maturi, cu preocupari diferite in viata, care probabil de abia ca se intalnesc o data la 6 luni.
    Daca Mirciulica e oaia neagra a familiei, de ce sa raspunda tuturor provocarilor neghioabe (gen Ponta etc) el presidente?
    Sunt de parere ca Traianutz a fost super corect cand a afirmat ca "justitia sa isi faca treaba ca nu il (mai) pot ajuta. Am introdus nuanta in paranteza, pt ca sunt sigur ca il doare sufletul pt slabiciunea lu frate-su, daca se adevereste.
    • +2 (18 voturi)    
      si flagrantul cine l-a inscenat Mircica sau fratel (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 2:55)

      alex-1234 [utilizator] i-a raspuns lui trilulilu

      1. Si flagrantul cine l-a inscenat Mircica sau ideea a fost a fratele lui Mircica (cum el insusi a declarat) si facut cu ajutorul DNA?

      2. Si pe procurorul Iacobescu cine l-a mazilit acum 3 ani ca sa nu se afle, tot Mircica? sau CSM "independent"
      care s-a executat rapid la cerere ?

      Iata intrebari simple
      pe care tu ca naiv ar trebui sa ti le pui...
  • 0 (12 voturi)    
    Zicea odata un 'baiat, destept..... (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 3:13)

    Cadillac [utilizator]

    "Legea e ca o bariera.....

    la care se opresc boii,

    pe sub care trec cateii

    si peste care sar leii"

    Adrian PAUNESCU

    Revista Flacara August 1981
  • -2 (2 voturi)    
    Navigind printre... semne (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 6:36)

    ofCAER [utilizator]

    "... voi fi un PRESEDINTE JUCATOR". Copii joaca: v-ati ascunselea, cucii si alte jocuri mii, jocuri nevinovate (pe care numai ei le inteleg, noua, oamenilor mari, ni se par... "copilaresti"). Pokeristul joaca pentru a cistiga banii adversarilor de la masa, fie cu cacelama, fie prin dominare psihologica, fie cu carte mai mare. Sahistul concepe planuri cit de lungi pentru miscarile pieselor sale. Militarii (cei mari!), in orele multe de pregatire, se joaca de-a razboiul... Dar un PRESEDINTE de stat, in ce fel poate fi el JUCATOR?! Se joaca cu poporul? Se joaca cu institutiile? Lasa balta si poporul si institutiile si joaca sah, poker, cucii?! "La inceput a fost cuvintul". Cind a facut afirmatia din capu' comentariului meu, nici lui TRAIAN B. nu i-a fost clar in ce se baga. Calitatea de JUCATOR il obliga (l-a obligat?) sa fie CONSTRUCTOR. Adica, frati romani, ce mai tura-vura, un fel de Mesteru' Manole. MIRCEA B. nu este altceva decit Ana lu' Manole, pe care acesta o sacrifica pentru ca sa-i dureze constructia. Fiindca independenta justitiei este principalul edificiul al lui TRAIAN B. Si, "jucator" declarindu-se el, spre deosebire de predecesorii Ion ILIESCU care a putut dar n-a vrut si Emil CONSTANTINESCU care a vrut dar n-a putut, ca sa cistige jocul are nevoie de acest sacrificiu. MIRCEA B. va fi condamnat la mai mult de 30 de zile....
  • +1 (3 voturi)    
    Meşterul zidirii palatului justiţiei şi destinul. (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 10:21)

    VASCO [utilizator]

    După decenii de democraţie, caracatiţa clanurilor interlope în tandem cu baroniadele locale şi naţionale, adevărate cohorte de talibani - bandiţi mafioţi, sub protecţia partinică acordată de toate creaturile de la consilierul de sat la preşedintele de senat, au sechestrat oamenii, bunurile şi sufletele lor, zidind de la Timisoara revoluţiei prin Slatina Olteniei în toate localităţile drept semn al victoriei şi recunosţintă zeului hoţiei,opulente reşedinte şi palate intens colorate şi pline de turnuleţe, impunând legii şi relaţii sociale ticăloase.
    Inaugurată în primii ani după revoluţie, de părintele inţelept Năstase prin grandiosul bairam in saloanele palatului parlamentului cotropirea tării a atins culmi de ticăloşie inimaginabile. Beneficiind de ampla acţiune de desfiinţare în primele luni a graniţelor, în anii 90 cohorte de bandiţi autohtoni au luat cu asalt cu mic cu mare Germania, Franţa, Italia etc. jefuind, ucigând, adunând aur şi valuta un uriaş capital pătat în sângele victimelor, şi ca orice bandit, a transformat această ţară cu largul ajutor al potentaţilor vremii în adevărată peşteră pentru protejarea comorilor strânse, în redută pentru asaltul asupra localnicilor.
    Necesitatea reînstaurării domniei legii la noi preocupă azi partenerii europeni şi americani, şi scot în evidenţă fatalele încrengături infracţionale greu de eradicat. Cangrena a evoluat în metastaze in licee - vezi furtul naţional la bac, , spitale, justiţie, administraţie locală, notariate, avocatură, etc.
    Pare că un destin nenorocit condamnă acest popor.
    Iată ca masa baronilor fără culoare partinică, clanuri interlope cu un lung şi glorios trecut comunică cu reţeaua de după gratii. Simţindu-se ameninţaţi fac zid de protecţie utilizând tot arsenalul din dotare.
    Fratele preşedintelui urmărind a acorda acestuia un sprijin electoral a căzut în plasa perfidă a metodei "botezului". din care nu are scăpare.
    Construcţia palatului justiţiei cere o jertfă pe care noul Manole o face.
    • 0 (2 voturi)    
      altii (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 16:45)

      DaSauNu [utilizator] i-a raspuns lui VASCO

      In legatura cu opinia ca altii ne distrug sau imi distrug la timpul pezent sau viitor.
      Eu cred ca fiecare dintre noi trebuie sa isi asume ce are, face, vorbeste si ce il inconjoara.
      Asa ca pot sa zic ca e bine sa fim activi prin ceea ce facem mai bine: te duci la munca, faci un ban cinstit, esti integru, roman, s.a.m.d. Mai zici si nu cand unul incearca sa iti murdareasca integritatea sau sa te fure. Si poti sa actionezi prin diferite mijloace democratice ca asta tot vrem, nu ?
      Asta e omul modern liber.

      Ne imbatam cu apa rece ?
      • 0 (2 voturi)    
        Din pacate....... (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 19:03)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui DaSauNu

        Am o veste proasta pentru tine.......

        Rominii nu merita sa fie liberi.
        • -2 (2 voturi)    
          din fericire (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 20:04)

          DaSauNu [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

          Hai sa fim seriosi.
          Daca nu esti mandru ca esti roman in prezent, atunci uita-te la istoria noastra. Fa o uniune si iese :)
  • +4 (8 voturi)    
    Caracter (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 15:18)

    DaSauNu [utilizator]

    In ciuda calabalacului in jurul acestui subiect,
    presedintele Romaniei Traian Basescu a tinut partea natiunii romane timp de opt ani.
    El a fost scutul numarul numarul unu la nenumarate atacuri indreptate impotriva noastra.
    Romani aveti de gand sa va crucificati ultimul conducator drept ?
    Bagati de seama, acest presedinte va intra in analele istoriei Romaniei altaturi de marii conducatori ai acestui neam. Totusi, sper ca istoria sa nu se repete. Am avut prea multi mari conducatori tradati din interior. Din pacate nu veti mai avea altul ca el prea curand,.
    Da, v-a taiat laptele si mierea in 2008 spre binele vostru! De acolo a pornit toata ura indreptata spre el. Dar o parte din romani l-au tinut sus de doua ori (referendumurile). De acest fapt pot sa zic ca sunt mandru ca sunt roman. Tin sa sublinez ca suntem si vom fi un singur neam.
    Domne' va rog sa imi dati un exemplu de candidat la presedentie la fel de puternic ca el in sensul curajului si credintei. Insist ...

    Mircea Basescu nu este Traian Basscu si viceversa. Domnul presedinte a gresit pentru ca nu i-a ordonat fratelui dumnealui sa nu faca ilegalisme. Cred ca are acest drept. Are dreptul sa ordone unui roman sa actioneze in sens pozitiv prin puterea data de noi cei multi. E ca in razboi, nu asculti, treci inafara celorlalti ...

    Se pare ca i-au gasit punctul slab. Il ataca prin intermediul rudelor sau a familiei. Va rog sa faceti distinctie intre destinul neamului si mijmasurile intreptate spre un lider.

    Acum imi pun intrebarea mistifica:

    De ce vor sa il nimiceasca pe presedintele Romaniei la sfarsitul mandatului dumnealui ?
    Ce a facut si ce va fi astfel incat sa fie atacat in acest hal acum ?!

    Domnule presedinte va rog sa nu cedati!
    Romani va rog sa fiti cu bagare de seama atunci cand votati!

    Nu tot ce zboară se mănâncă, nu încă...
    • +1 (3 voturi)    
      deznodamant (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 16:32)

      DaSauNu [utilizator] i-a raspuns lui DaSauNu

      Inca o idee..

      Daca justitia il gaseste vinovat pe domnul Mircea Basescu fara ca presedintele sa fi avut implicatie directa atunci vom trage o concluzie.
      In Romania mosismele nu (mai) merg nici la nivel inalt.
      Sa vad atunci restul oilor negre cum vor fi tratate in special din tabara celor care au puterea in mana.
      Dar sa vedem ceva real.
      Nu stiu de ce, cateodata mi se pare starea de fapt ca fiind tembela desi pare tragica.

      Ce-i in mana nu-i minciuna.
    • -2 (4 voturi)    
      ai dreptate! (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 19:09)

      toleranta [utilizator] i-a raspuns lui DaSauNu

      Nu poti da vina pe o persoana ca fratele/sora/oricine din neamul sau incalca legea. Chiar daca dl Basescu stia intreg adevarul vis a vis de ceea ce a facut fratele sau, nu inseamna ca este partas. Posibil a gresit ca " a jucat" la acel botezn tziganesc. Dar asta nu inseamna ca aproba si inchide ochii la incalcari ale legii. Ai dreptate cand iti pui intrebarea de ce opozantii lui sunt atat de incrancenati la sfarsit de mandat. Raspunsul nu este Basescu. Este JUSTITIA ROMANA. Aceasta este miza. Din pacate "poporul" nu vede prea departe. PSD-ul are mari sanse sa conduca si in urmatorii ani. Eu zic "fereasca Dumnezeu!". Chiar nu stiu ce se mai poate face pentru a salva ceea ce este bun in momentul de fata.
  • -2 (6 voturi)    
    Nu sunt de acord (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 15:49)

    herodot1 [utilizator]

    Faptul că domnul Băsescu nu și-a putut salva fratele se datorează publicării înregistrărilor, publicare pe care nu a putut-o împiedica. Procurorii ar fi mușamalizat cazul dacă înregistrările ajungeau numai la ei. Iată deci că nu este chiar așa sigur că justiția își face treaba și probabil că săptămâna viitoare se va dovedi acest lucru.
    • +1 (3 voturi)    
      iar eu nu sunt de acord cu tine (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 18:58)

      toleranta [utilizator] i-a raspuns lui herodot1

      inteleg ca mergi pe ideea ca in presedintele ar fi "rezolvat" treaba daca nu apareau pe post acele inregistrari. chiar crezi ca nu putea sa "rezolve" chestia" pana acum, daca stia adevarul in totalitate? lasa lucrurile sa ajunga pana in 2014, in contextul in care problema este destul de veche? justitia mai are multi pasi de facut pana sa devina cu adevarat libera. dar primul pas l-a facut. si numai cu ajutorul lui Basescu si a unei parti din mass media. in plus, faptul ca multi judecatori sunt corupti nu inseamna ca e de vina Basescu. la naiba, chiar nu cunosti societatea romaneasca, sistemul bugetar si oamenii din acest sistem? asta este de altfel marea noastra problema: Basescu este cam singur in "batalia" numita respectarea statului de drept si aplicarea corecta a legilor, indiferent de nivel si de pozitia cetateanului in societatea romaneasca.
  • 0 (8 voturi)    
    Opinie (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 17:02)

    A310 [utilizator]

    Situatia este cat se poate de evidenta , Mircea Basescu si cu Capatana le-au dat TEAPA celor din familia Anghel , iar cand acestia si-au cerut bani inapoi le-au inscenat un asa zis flagrant , coroborat cu un asa zis santaj , ca sa ii bage si pe restul la puscarie . Iar ei sa ramana cu banii . Referitor la traian basescu ,/// el plange la comanda , minte precum respira s.a.m.d. El care a transformat SRI-ul si toate serviciile in slugi ale lui , mai are si tupeul sa afirme ca nu stia de smenurile fratelui sau . Aducetiva aminte cu ce se ocupau marinari inainte de 1989 . Din ce sia facut averea basescu , decat din bisnita , Unii dintre noi am trait acele vremuri , nu ajungeai reprezentant al Romaniei in strainatate fara acordul SECURITATII , decat daca esrai omul lor .
    • 0 (0 voturi)    
      A, asta stii bine de la Voiculescu (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 22:55)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui A310

      care-a reprezentat cu success direct in conturile personale banii romanilor spoliati de regimul criminal al lui Ceausescu! Pacat de single varsat ca securistii si ce-au plodit vor sa acapareze totul! Dar cind se pune mina pe tot, apare si conducatorul unic, si asta s-ar putea sa nu le mai convina!
  • 0 (0 voturi)    
    Tariceanu (Duminică, 22 iunie 2014, 7:59)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    chiar vrea sa repete retzeta "Antonescu interimar" !
    Voiculescu este in pana de idei.
  • 0 (2 voturi)    
    bun (Duminică, 22 iunie 2014, 13:35)

    Sile_Creditoru [utilizator]

    Dom preşedinte, hai să vă explic eu cum stau treburile:

    Există 1001 feluri de a lua o şpagă. Iată doar câteva:
    1. Ţi se virează banii într-un cont din străinătate, deschis într-o ţară în care Curtea de Conturi românească nici nu visează vreodată a avea permisiunea să poată face vreun control. Şi poate să nici nu fie deschis pe numele lu matale... (ştii ce vreau să spun, exact precum potul de jumătate de milion de dolari din vânzarea flotei)
    2. Vânzările anterioare şi spălarea de bani prin „suveici” cu tranzacţii imobiliare. Adică, cumpăr teren cu 1 leu şi vând cu 2, apoi il cumpăr iar cu 2,5 şi vând cu 5, cumpar iar cu 5,5 şi vând cu 11 (ştii dumneata, precum şmecheria cu terenul lui Căşuneanu)
    3. Mita de la concerne industriale străine (proscrise altminteri de dumneata pe la TV-uri) mascată în prestaţii notariale (vezi afacerea oribilă cu benzinăriile Gazprom-Niş năşită de doamna Ioana B – ştim, ştim, notarul... constată doar)
    4. Mita mascată prin salarizarea pe nişte posturi – sinecuri – cu care altminteri, persoana in cauza n-are nici cea mai mică legătură de competenţe (vezi mita primită de dumneata, din partea LUXTEN, pe când erai primar, prin don’şoara EBA, cea mult prea competentă)
    Cum toate aceste variante, dumneata însuţi le-ai experimentat cu succes, aşteptăm să ne mai spui şi în ce alte feluri N-AI mai beneficiat de vreun folos de la Bercea Mondial
  • 0 (0 voturi)    
    Bravo Dane (Luni, 23 iunie 2014, 17:14)

    SimaCatalin Florin [anonim]

    Ai lasat logica la o parte si-ai publicat o capodopera dramatica. Cat mai multa emotie, sa atragi cat mai multa lume pe-o parte a baricadei.

    Cine crede ca justitia e in continuare controlata? (fie de X, fie de Y?) Oricine e capabil sa vada dincolo de prezent.

    "Daca Mircea Basescu va fi arestat preventiv iar Dan Voiculescu va primi o sentinta de condamnare, ce va mai avea de spus Antena 3? In afara de aberatii de tipul Basescu a ordonat justitiei sa-i aresteze fratele pentru a scapa el, cum va mai sustine teza controlului politic total asupra justitiei?" - Ai auzit vreodata de termenul de "victime colaterale"?

    Sa zicem ca justitia functioneaza. Sa zicem ca intr-adevar vor fi trimisi toti unde le este locul. Si ce? Avem in continuare oameni mai egali decat altii, care se pot scoate reciproc din belele. Avem pe tava legi care vor sa-i usureze pe mai-marii nostri de actualele sentinte.

    Apoi, judecatorii decid doar daca respectivii vor intra sau nu in inchisoare. In schimb, conditiile in care isi vor ispasi pedeapsa sunt decise de altii. DEGEABA ajung aia la inchisoare daca:
    - NU LI SE CONFISCA averile acaparate prin metode frauduloase (impreuna cu alte despagubiri, desigur)
    - isi considera sederea ca fiind o vacanta din gura presei/populatiei, in conditii de LUX

    Din nou, sa presupunem, prin absurd, ca justitia e corecta... tu chiar crezi ca da Traian da 2 bani pe Mircea? Nea' "Mondialu' " isi injunghie nepotii - aici vezi in ce fel judeca o minte corupta de putere. Ori, daca intr-adevar crezi varianta respectiva, si anume cum ca alegerea lui Traian a fost sau este una dificila, subestimezi drastic nivelul la care poate fi adus un om prin coruptie, sau denaturare sociala din diverse motive.

    Iti sugerez sa treci pe centru. Extremele dauneaza..

    Servus.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version