Luni se va confirma esecul privatizarii CFR Marfa. Asta vine dupa esecul proiectului de management privat la stat la CFR Marfa. Asta dupa ce CFR Marfa a pierdut constant clienti si active catre GFR (firma lui Gruia Stoica) in ultimii 10 ani, GFR fiind pe profit iar CFR Marfa pe pierdere, scrie Emil Stoica, pe blogul lui, Jeopardy.

Asta dupa ce nimeni de la CFR Marfa nu a facut un plan de dezvoltare care sa fructifice avantajele aderarii Romaniei la piata unica a UE, o piata de 100 de ori mai mare decat cea a Romaniei.

Asta dupa 23 de ani in care CFR Marfa a fost o vaca de muls si un instrument politic pentru toate partidele care au fost 'responsabile' cu transporturile in Romania.

Isi asuma cineva responsabilitatea? Vreun ministru, fost ministru, ceva? Nu. Asta in timp ce cei 8.000 de angajati de la CFR Marfa stau si ei cu gura cascata sa vada ce le mai pica.

Comenteaza pe Jeopardy.