Cum se vede azi Antonescu

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 4 iunie 2013, 13:42 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Liderul PNL, Crin Antonescu, intra incet intr-o fundatura. Alegerea sa ca preşedinte in 2014 pare un obiectiv tot mai greu de atins.Antonescu pierde altitudine in sondaje, modificarea Constitutiei are toate şansele sa nu se realizeze prea curand. PSD şi Victor Ponta nu au motive sa traga la un proiect de care profita politic liberalii, deci adversarii lor, chiar daca in prezent sunt parteneri de conjunctura. De ce l-ar cadorisi pe seful liberalilor cu o realizare atat de importanta cum este modernizarea legii fundamentale? Nu  mai bine l-ar sabota discret pentru a-si sustine propriul candidat in 2014? Fiind preşedintele Comisiei pentru revizuirea Constitutiei, Antonescu ar intra in campanie cu un eşec rasunator in CV si fara prea multe realizari la activ.

Sa zicem ca Antonescu trage tare, munceste cu spor si vine in toamna cu o noua Constitutie. Chiar si asa, mai are un hop dificil de sarit. Daca referendumul pentru modificarea Constitutiei se va desfaşura dupa regulile vechi, şansele sa treaca sunt minuscule. Constitutia nu pasioneaza catuşi de putin marele public, ci grupuri restranse, politicieni, elite. Imposibil de scos la vot 50%+1 din totalul cetatenilor cu drept de vot pentru a valida referendumul.

Din acest motiv, liberalii insista pentru reducerea pragului de participare la 30%. Asta nu se rezolva insa peste noapte. Greu de crezut insa ca modificarea va trece de Curtea Constitutionala. Cel mai probabil va pica, pe un motiv intemeiat chiar pe recomandarile Comisiei de la Venetia: nu ai voie sa schimbi regulile jocului cu cateva luni inainte de referendum.

Liderul PNL a inteles toate astea si a intrat putin in panica. A dat cateva semne de neliniste la inceputul acestei saptamani. Crin Antonescu a anuntat, luni, 3 iunie, intr-o conferinta de presa alaturi de Victor Ponta, ca in protocolul USL se va preciza ca modificarea Constitutiei in tandem cu regionalizarea şi descentralizarea se vor realiza pana la sfarşitul lui 2013. De ce le-au pus in protocol daca liberalii aveau deplina incredere ca pesediştii trag in aceeaşi directie? Dar nu trag, si asta ii exaspereaza.

De altfel, neincrederea intre PNL şi PSD s-a tot adancit in ultimele saptamani. De curand,  a atins un punct limita. Criza a izbucnit in USL cand Victor Ponta şi Ilie Sarbu i-au somat pe liberali sa-l excluda pe Sorin Roşca Stanescu din partid. Au facut-o pe un ton ultimativ, au amenintat cu ruperea aliantei. A fost prima criza majora izbucnita la doar şase luni de la castigarea puterii. A fost si un avertisment catre liberali. S-a vazut iaraşi ca PSD prefera sa nu imparta puterea, daca o poate lua pe toata.

Ca orice pradator, PSD a inceput sa atace cand a simtit mirosul sangelui. Liberalii cad in sondaje, la fel Antonescu. La problemele externe sa adauga cele interne. Pozitia liderului PNL este subminata in partid de un mic grup de dizidenti. Aceştia s-ar putea coagula oricand in jurul lui Calin Popescu-Tariceanu. A preferat sa-i excluda, in cele din urma, din partid, pentru a nu risca nimic, calcand in picioare valori liberale ca libertate de opinie şi pluralism.

In momentul de fata, sondajele de opinie arata ca PNL, in cel mai bun caz, este intr-o stagnare, daca nu intr-o pierdere de viteza. in cazul in care coabitarea in cadrul USL va insemna o posibila eroziune a PNL, desigur ca trebuie sa luam masuri pentru a ne restabili perceptia şi imaginea in opinia publica“, afirma Calin Popescu-Tariceanu intr-un interviu publicat, luni, 3 iunie, de ziarul Adevarul.

Crin Antonescu se numara printre putinii lideri importanti care pierd popularitate. Slabeşte politic de la o zi la alta. Ca si cand nu erau destule, a mai aparut o problema. Antena 3, forta mediatica pe care s-a bazat atat de mult, este zguduita de acuzatiile de şantaj aduse de procurori. Nu se ştie daca şi pentru cat timp se mai poate baza Antonescu pe televiziunile lui Voiculescu. A te asocia cu santajul nu-i chiar cea mai fericita idee politica. Voiculescu a ajuns o piatra de moara mai grea decat era deja. Pe liderul PNL il paşte, aşadar, inca un pericol major: izolarea mediatica. Unde va mai gasi tribuna daca Antena 3 se destructureaza?

La RTV-ul lui Ghita liberalii sunt prigoniti, RCS&RDS e ca apa sfintita, Realitatea TV face rating-uri cu zero virgula, TVR e doar teoretic a lor, dar in realitate raportul se da anual in parlament şi poate ca nu trece, B1 are alte preferinte politice, PRO TV nu se baga, Naşul TV e inca prea putin şi cam asta e. Poate sa mearga mai departe la Antena 3, desigur, dar ce cu ce pret?

In fata unui eşec previzibil la modificarea Constitutiei, cazut in sondaje şi ramas fara sprijin mediatic, lui Crin Antonescu nu-i raman prea multe variante. Fie decide impreuna cu Dan Voiculescu sa treaca cu arme şi bagaje in opozitia de gherila impotriva lui Victor Ponta şi Traian Basescu, fie schimba obiectivul politic.

Ieşirea de la guvernare in toamna lui 2013 ar putea fi o carte castigatoare, insa miniştrii şi clientela PNL nu vor face uşor pasul inapoi doar pentru a satisface ambitiile unui singur om. Daca pleaca in opozitie, Antonescu risca sa piarda partidul. Sigur, se poate incapatana sa candideze, din orgoliu, din ambitie, incurajat poate de inrautatirea situatiei economice pe care, cu putin abilitate, o va putea specula chiar daca a impartit guvernarea cu PSD. Deja se imagineaza, vedem prin stenograme, un fel de Basescu in 2004: singur impotiva sistemului. Nu e acelasi lucru. In jurul lui Antonescu&Voiculescu s-a coagulat partea toxica a sistemului, putregaiul si infectia din care azi tasneste puroi.

Crin Antonescu, la fel ca aliatul sau Dan Voiculescu, refuza sa admita ca s-au plasat prost in peisajul istoriei recente. Atacurile acestui cumplu nefast impotriva UE, impotriva SUA, dispretul lor fata de valorile occidentale, protejarea marilor penali, alinierea unor retele securiste si a unor forte obscure in spatele lor, schimbul de generatii in establishment - toate la un loc le-au pecetluit soarta politica. Se vor mai agita inca ani multi de aici incolo, insa putin probabil ca vor avea capacitatea sa joace un rol important.  

Tentativele lor de a se rebrendui, de a-si dezlipi eticheta de anti-occidentali de pe frunte prin gesturi ostentative si declamatii pro-occidentale nu mai conving azi pe nimeni. Este mult prea tarziu pentru schimbarea parului.

Noul star al politicii romanesti pe care pariaza Occidentul, sistemul intern de putere si chiar Traian Basescu se numeste Victor Ponta, cu toate pacatele lui. Aceasta nu este o evaluare, o apreciere pozitiva sau negativa a liderului PSD, este constatarea rece a unei stari de fapt.

La cum arata lucrurile, schimbarea obiectivului politic pare solutia ceva mai realista. Ce inseamna asta? In cazul lui Antonescu, noul obiectiv ar trebui sa fie 2016, nu 2014. Altfel spus, nu mai e cazul sa-si puna mari sperante in candidatura de anul viitor. In mod evident, sansele sa fie ales in fruntea tarii se diminueaza pe zi ce trece. Ce mai poate inca face este sa-si aranjeze de pe acum supravietuirea politica dupa europarlamentarele de anul viitor (alt moment dificil pentru PNL) pana la urmatoarele alegeri parlamentare. Cred ca o face deja, altfel nu se explica desele contacte cu PDL-ul lui Vasile Blaga.

Nota: O prima varianta a acestui text a aparut in ultimul numar al Revistei 22


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















15433 vizualizari

  • +46 (48 voturi)    
    ? (Marţi, 4 iunie 2013, 13:57)

    cotora [utilizator]

    antonescu a pierdut trenul spre cotroceni anul trecut in vara, s-a vazut stagiatura lui ca presedinte interimar, el altceva nu stie decat jos basescu,a fost "umflat mediatic" de catre televiziunea securistului voiculescu care practica din greu santajul si linsajul mediatic !
    • -4 (6 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 5 iunie 2013, 11:29)

      Mowgli [anonim] i-a raspuns lui cotora

      • +4 (4 voturi)    
        ? (Miercuri, 5 iunie 2013, 12:48)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        nu este vb de o forta politica, ci mai ales de persoana care candideaza la cotroceni, dar trebuie sa tinem cont de masinaria de vot a psd-ului !
  • -54 (62 voturi)    
    cainele care moare de drum lung si....... (Marţi, 4 iunie 2013, 13:57)

    iote [utilizator]

    frate....daca tu zici ca e asa nasol cu pnl si aceeasi soarta o are si antonescu ....vezi de treaba ca nu mor caii cand vor cainii.......te fortezi degeaba ca nu te citeste nici dracu.......vezi cate comentarii ai?.......daca nu intram eu ramaneai singurul care a citit articolul......nici macar basescu nu te citeste......noroc bun...
    • +34 (38 voturi)    
      asa-i (Marţi, 4 iunie 2013, 14:18)

      micul_licurici [utilizator] i-a raspuns lui iote

      asa este iote, buna zicala aia, da-aia vreau sa te intreb si eu: ce ai tu grija de cate comentarii sunt la articolul asta ?
      • +24 (32 voturi)    
        Sondaje (Marţi, 4 iunie 2013, 15:23)

        benois [utilizator] i-a raspuns lui micul_licurici

        Face monitorizare de presa pt Grivco si compania. Daca mai pui la socoteala si limbajul, nu cred ca treci de conditia unui simplu portar de la antene.
        • +12 (16 voturi)    
          e sub (Marţi, 4 iunie 2013, 18:49)

          dan63 [utilizator] i-a raspuns lui benois

          nivelul portarului de la grădiniţa de cartier
        • +9 (11 voturi)    
          te inseli,amigo! (Miercuri, 5 iunie 2013, 7:44)

          Fu Thien Zbang [utilizator] i-a raspuns lui benois

          cu cit esti mai las si mai pervers,injuri mai direct si mai cu zel,cu atit esti mai sus in ierarhia Agentura3!e suficient sa te uiti 10-15 minute ,intr-o seara la ei!e toata "elita"lor acolo!
    • +9 (11 voturi)    
      vorbisi mult (Miercuri, 5 iunie 2013, 7:44)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui iote

      si prost.
      as putea crede ca esti insasi gadea.
  • +25 (27 voturi)    
    mic,mic, tot mai mic... (Marţi, 4 iunie 2013, 13:59)

    ..13 [utilizator]

    Deh, ca sa ii faci - istoria, pana si aceea mai recenta, are totusi regulile ei...

    Vremelnic si repede trecator acest personaj - floare de mort, parca asa este cunoscut in popor...
    (numai de la nume i se trag problemele... - LOL)
  • +30 (32 voturi)    
    Antonescu (Marţi, 4 iunie 2013, 14:05)

    Hefaistos [utilizator]

    este deja un "fost". Fost-ai lele cat ai fost... Prin asocieri gresite, graba de a pune mana pe tot si pana la urma prin CV-ul estrem de gaunos Antonescu nu putea sfarsi decat prin a ramane in fundul gol, asa cum este de fapt. Un vorbitor talentat si atat.
    PNL inca roade din bucatelele care pica din gura hamesita a PSD-ului si asta ii face sa ramana alaturi de Crin. Imaginea e cea a unui pradator mare si impunator pe langa care s-a aciuat un coiot costeliv. Cel mare vaneaza iar cel mic se multumeste cu ce mai ramane, primind nu de multe ori maraituri sau chiar muscaturi cand indrazneste sa-si depaseasca conditia.
    Asta e PNL-ul azi, in slujba unui ins care are un tel personal. Probabil ca dupa eliminarea acestuia, impreuna cu toata clica de yes-men din jurul lui, dupa reasezarea partidului pe partea dreapta a politicului... cu niste lideri noi si charismatici... ar fi o optiune. Acum e o dezamagire.
    • +17 (21 voturi)    
      ar fi si pacat (Marţi, 4 iunie 2013, 15:19)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Hefaistos

      ca psd-ul , respectiv ponta, sa nu profite de pe urma prostiei pnl-istilor, care urmeaza orbeste un om care -si urmareste telul personal...
      ca va suferi tot poporul, este o alta mancare de peste, dar decat cu stomacul gol...
    • +10 (12 voturi)    
      mda!o intrebare,totusi: (Miercuri, 5 iunie 2013, 7:52)

      Fu Thien Zbang [utilizator] i-a raspuns lui Hefaistos

      cind a fost PNL o optiune,chiar inainte de chucky?90% din PNL sunt ex securisti!sau plozii lor!oportunisti,tradatori,santajisti si santajabili,etc!in frunte cu Quintus cel fara de moarte!( de ce oamenii buni si cinstiti traiesc mult mai putin?)toata floarea cea...rea a turnatorilor si vinzatorilor,a imbuibatilor de dupa '89!sa ne amintim cite aripi si aripioare a avut PNL dupa '89!doar pentru ca nu s-au inteles pe cine sa slujeasca!
  • +23 (25 voturi)    
    Miroase a hoit (Marţi, 4 iunie 2013, 16:07)

    vladf [utilizator]

    Crinulet si-a schimbat aroma de floare cu una de hoit .... dc. zic asta? nu pt. ca se impute situatia pt. Crina si pt. ca nu o sa mai ramana nimic din el cand o sa piarda conducerea PNL.
    Dupa europarlamentare, liberalii cu IQ peste 80, asta fara a face referire la personaje gen Jiji, se vor trezi ca dupa un dus rece. Panica o sa fie asa mare, incat nici Patriarhia sau Catedrala Neamului nu o sa-i mai poate oferi protectie firavei floricele.
    Cei din echipa Tariceanu si cu ajutorul lui Chiliman, ii vor dar lovitura de gratie, o sa fie o executie publica, dupa care Crinulet se va retrage impreuna cu sotia lui, care banuiesc ca va prinde un loc de europarlamantar, in maretul penthouse din Floreasca, platit din economiile facute de pe vremea cand era profesor.
    Tariceanu se va ridica la conducerea PNL, ramanand sigurul care mai poate oferi putina credibilitate, partidului aflat in declin.
    Hienele din gasca lui Crin, aflate la guvernare, nu-si dau inca seama despre ce este vb., nici nu au cum pt. ca rolul lor este sa produca bani si sa improaste cu noroi, cand vor realiza ca nu mai au sustinere or sa fuga care in cotro si o sa schelalaie ca niste javre, nu de alta dar o sa fie nevoiti sa dea ochii cu cei pe care acum incearca sa-i taraie prin tribunale, iar aceste lucruri nu se uita. In consecinta, impreuna cu Crina se vor da uitarii si nume precum Fenechiu, Nicolaescu, etc. .....
    Final......
    Astept critici si comentarii pe marginea nuvelei.
    • +6 (6 voturi)    
      tariceanu?the traytor? (Miercuri, 5 iunie 2013, 7:54)

      Fu Thien Zbang [utilizator] i-a raspuns lui vladf

      again? God forbiden!
  • +19 (21 voturi)    
    Mda (Marţi, 4 iunie 2013, 16:30)

    electron [utilizator]

    Crin Antonescu a fost inca de la inceput un personaj sters. Sincer nu stiu prin ce concurs de imprejurari a ajuns el sef la PNL. Dar niciodata nu mi s-a parut ca ar avea vreo sansa sa ajunga presedinte, numai daca o sa fie singurul si unicul candidat si castiga "la masa verde". Alfel daca din partea PDL, ARD, sau cine s-a mai infiitna cu "5 zile" inainte de alegeri, Crin are sanse bune sa nu prinda fotoliul de presedinte. Ce sa mai zic, daca sara PSD cu un candidat probabil ca o sa mature pe jos cu Crin.
    • +11 (13 voturi)    
      Ai uitat? (Miercuri, 5 iunie 2013, 2:21)

      Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui electron

      Cum a ajuns KKR sef? Cu ajutorul celui mai "versat" om de afaceri rom/roman, Paturiciu. Care a realizat numai succese in afaceri cu statul, in rest a fost hot ordinar!
    • +4 (6 voturi)    
      este un copilot natural (Miercuri, 5 iunie 2013, 7:49)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui electron

      asta este sansa lui si a lui dottore, de altfel.
      sunt buni copiloti, cum este si pupilul varanului.
      fac tot ce li se spune.
  • +8 (12 voturi)    
    Repetentul poker (Miercuri, 5 iunie 2013, 2:37)

    Dalinar [utilizator]

    N-a avut niciodata sanse, dar la cat il duce capul... nu a realizat asta.
  • +2 (8 voturi)    
    dreapta (Miercuri, 5 iunie 2013, 7:16)

    nash pandelica [utilizator]

    ar avea o sansa la prezidentiale daca motocicleanu s'ar impaca cu base si pdl.
    este, din pacate, cel mai prezidentiabil om al dreptei.
    si nu pentru ca ar avea charisma, ci pentru ca este cunoscut, a fost premier, si in perioada lui, conf. propagandei facute pe la vuvuzele, a curs lapte si miere.
    ofertele pedele, mru sau niamtzu sunt perdante din start.
    mru a pierdut repede partida fiind p.m. cu viata cea mai scurta pe eshichier. n'are nici charisma, desi este, de altfel, un om capabil. ar trebui sa invete arta comunicarii, sa mai glumeasca, sa mai zambeasca.

    o alta conditie ar fi ca base sa inteleaga necesitatea impacarii cu dusmanul tarliceanu si sa'l sprijine, alaturi de toate formatiunile de dreapta.

    tarliceanu nu'i fraier, dar cam capos. n'are nici el charisma, dar are sanse mai mari in cazul ca tre' sa infrunte pe plagiator.
    mai ales daca se aseaza din timp pe pozitia candidatului priceput, fost p.m., ca si dottore.
    si sa scoata in fata realizarile guvernarii sale, comparative cu cea a lui tonta.
    sa traga din orice pozitie impotriva guvernarii tonta.
    si asta n'o poate face de pe pozitia de usl'amist docil si convins, asa cum e situate acum.

    altul cu sansa ar fi boc, cu conditia ca base sa'l sustina si sa inceapa din timp lupta cu ponta, de pe pozitia p.m. care s'a luptat cu criza.
    are sanse in polemica cu dottore. a dovedit chiar ca poate comunica, daca este mai relaxat..
    alta conditie ar fi ca si penelistii chilimanieni sa produca ruptura cu cacarau si sa'l sustina pe boc.

    totul depinde de sustinerea structurilor din teritoriu ale penele si pedele, in eventualitate ca'si dau mana.
    caz in care, intre tariceanu si boc, calin motocicleanu are prima sansa.

    conditia esentiala este ca base sa nu'l mai sustina pe dottore, caci toate pactele si tratatele sunt facute pentru a fi incalcate la momentul potrivit:))
    numai ca, atat tariceanu, cat si base sunt caposi, rachiunosi si vindicativi.

    deci, se pare ca familia sirbu-tonta are piua intai.
    • +8 (8 voturi)    
      Buna radiografie! (Miercuri, 5 iunie 2013, 10:18)

      Hefaistos [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Buna radiografie a "dreptei" romanesti. Am pus ghilimelele intentionat, pana la urma noi nu avem aici decat democratia originala mostenita de la neocomunistii lui Iliescu si dusa aproape de perfectiune de urmasii si urmasii urmasilor lui, prezenti in toate partidele.
      Stii care e problema insa? Experientele anterioare si profilul politicianului roman exclud varianta coabitarii pe termen macar mediu. Nimeni nu va mai risca sa-si dea viitorul pe mana vreunui "aliat" de conjunctura. Cu totii stau cu cutitele la spate, asteptand momentul propice sa-si injunghie camaradul de pana ieri, aliatul care azi l-ar impiedica sa se infrupte singur din ciolan.
      Eu cred ca sansa unui viitor al dreptei este in mainile unui politician puternic. Unul care sa coaguleze formatiunile mai mari sau mai mici intr-una singura, in care sa se regaseasca si pedelistii, si penelistii (cei de dreapta, sic!), si MRU-ii, si nemtii si tot restul plevustii de partidulete care depind de un singur om sau de amintirile de pe vremea strabunicilor.
      Dupa mine singurul capabil la momentul asta de asa ceva e Basescu. Pe viitor nu se arata deocamdata nimeni.
      • 0 (4 voturi)    
        mda (Miercuri, 5 iunie 2013, 11:48)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Hefaistos

        o rocada ruseasca !

        adica, tariceanu la cotrocesti si base la victoria.
        ar fi ceva.
        dar mai ales ar fi distractiv pentru galerie :))

        dottore n'ar mai rezista la alta opozitie. cu sau fara latrine si oteve ghita, cu tot sprijinul lui tata socra'so.

        necazul in politichie este ca se face curatenie si raman gunaoiele.

        asa a fost si la pesede, unde grupul de la cluj, cristi diaconescu, marian sarbu au fost scosi pe tusa, si se intampla, cum vorbim, la pedele si penele.

        cat despre base, si el este cam tocit in rutina politicii dumb-ovitene.
        am auzit undeva o zicere: daca treci printr'o latrina, chiar daca ai calcat atent, tot puti cand ai iesit.
      • 0 (2 voturi)    
        am impresia ca (Miercuri, 5 iunie 2013, 13:10)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Hefaistos

        daca dreapta nu castiga prezidentialele, usl'amul va fi pe mult timp la carma.
        s'ar putea transforma chiar intr'un singru partid, dupa ce in penele se termina curatenia si ramane gunoiul rosu cacariu.
        geaba spera blagistii ca usl'amul va cade de la sine, ca boboru' va vota cu ei.
        boboru e chior. vede numai cu un ochi, pungile electorale si asculta numai cu o ureche spre primari.

        deci, ar fi vremea ca dreptacii sa lase concurenta, jocurile -"la mai mare" si "care scuipa mai sus".
        sa treaca la analiza si sa actioneze pragmatic.

        da, occidentalii il accepta pe copilotul cu titluri de la catania, taman pen'ca este bun copilot.
        adica, si ei s'au cam dumirit ca lucreaza la comanda, face ce I se spuna, nummai sa ramana cocotzat la viktoria.

        am revenit cu precizarea asta, vazand cum am fost admonestat, cu minusuri, de baietii de partide, adica de la postacii de serviciu.
        adica, de basisti, blagisti, pontacisti(suna ca utecisti !) si cativa mereuisti si niemtzisti.

        peace brothers !
        • 0 (0 voturi)    
          eu sunt doar cititor (Joi, 6 iunie 2013, 9:26)

          Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          si va admonestez pentru ca v-ati ingropat in prea multe cuvinte mizere.

          Nu va convine ca Antonescu este o ghiulea .
  • +6 (8 voturi)    
    Structura de partid si cea personala 'Gigi' (Miercuri, 5 iunie 2013, 7:24)

    hotnewsfil [utilizator]

    Antonescu si protejatul lui politic-contra -cost Gigi sunt, fiecare in felul lui, 'rusinea politicii romanesti de az'i.
    Inebunit de dorinta inscaunarii la Cotroceni, Antonescu a dat onorabilitatea PNL (a celui de dupa '89), pe 'un pumn de arginti' furati (pentru care hotul-Gigi- a infundat puscaria).
    Incet, incet, conducerea PNL devine 'o gasca de parveniti', cu structura de 'Gigi' (gunoi).
    Gasca tine partidul la respect, cu mana de fier. Cum misca unul in front, zboara. Nici o adiere sa nu-l trezeasca pe somnambul din visul lui de maretie damboviteana suprema..
  • +3 (7 voturi)    
    oare ? (Miercuri, 5 iunie 2013, 8:54)

    codrean [utilizator]

    Chiar asa, Dane ? Ponta - favoritul occidentuloi ? Care occisent ? Internationala Socialista ? Sau ai vrut sa scrii accident ?
    • -1 (1 vot)    
      dd in direct (Miercuri, 5 iunie 2013, 13:16)

      iote [utilizator] i-a raspuns lui codrean

      basescu a fost 10 ani in internationala socialista.......da acum e popular......bravo frate ......la voi nu conteaza decat ca psd e naspa...pnl la fel.....antonescu n-o sa fie presedinte ca nu vreti voi.......
  • +4 (6 voturi)    
    Mentionare (Miercuri, 5 iunie 2013, 9:03)

    Snitzelvienez [utilizator]

    trebuie sa reamintiti publicului cine este crin antonescu si mentionat de crin antonescu zis kkrău sau doar căcărau, sau kăkă, ar fi culmea sa ai un presedinte zis kăkărău..
  • +1 (3 voturi)    
    dle. Tapalaga, (Miercuri, 5 iunie 2013, 11:11)

    __alex__ [utilizator]

    il creditati cu prea multa inteligenta, rafinament, experienta politica. E doar un mujic care "s-a ajuns" conjunctural, ca atitia altii.
  • -6 (8 voturi)    
    Antonescu Presedinte 2014-2020 ! (Miercuri, 5 iunie 2013, 11:31)

    #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator]

    Degeaba incercati fumigene deontogilor.
    • 0 (4 voturi)    
      asta meriti (Miercuri, 5 iunie 2013, 12:37)

      Aramis [utilizator] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      asa sa-ti dea cel de sus
      pacat de tara aia
    • 0 (0 voturi)    
      Avem si regi (Miercuri, 5 iunie 2013, 23:13)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      iar Romania nu e regat. Avem si imparat iar Romania nu e imparatie. Poate ajunge si Antonescu presedinte dar nu al Romaniei. La un club sportiv poate. Se poarta azi: "Familia Hrebenciuc va ajuta Steaua sa treaca peste arestarea lui Gigi Becali. Editia tiparita a cotidianului Prosport anunta ca, in timp ce Viorel Hrebenciuc va ajuta financiar echipa, fiul sau, Andrei, va fi numit presedinte executiv! Andrei urmeaza sa fie instalat pentru a se asigura ca banii tatalui sau sunt cheltuiti cu cap.
      Sursa citata sustine ca pentru inceput Hrebenciuc senior va varsa 3 milioane de euro in conturile clubului, bani ce se vor merge la jucatori si antrenori ," http://www.studentie.ro
  • 0 (0 voturi)    
    Aveti dreptate (Miercuri, 5 iunie 2013, 12:54)

    Gabi M [utilizator]

    in tot ceeace scrieti.In niciun caz AntEnescu nu trebuie sa fie Presedinte.El si fratele sau de sange securistic Felix prea au urmat indicatiile date de "Vocea Rusiei".Altfel,nu inteleg de ce el insusi a declarat ca-i este frica de Departamentul de Stat al SUA.
  • +1 (1 vot)    
    sssss (Miercuri, 5 iunie 2013, 13:20)

    iote [utilizator]

    daca nu iesiti in strada sa-l sustineti pe tariceanu presedinte si pe basescu premier n-ati facut nimic..........iesiti frate in strada sa convingeti lumea de aiurerile voastre.......sau nici voi nu credeti prostiile astea?.......
  • 0 (0 voturi)    
    blestemul (Miercuri, 5 iunie 2013, 23:19)

    DHondt [utilizator]

    Dintre initiatorii puciului din vara lui 2012,marea majoritate sunt pe cai,au ramas pe dinafara, un actor si un scenarist:crin antonescu si dan voiculescu!!!Si totusi adevarul va iesi la iveala mai devreme sau mai tarziu!!!Blestemul se va abate asupra USL cat de curand,nu este posibil ca un parlament sa aiba initiative parlamentare numai pentru penali si un guvern sa nu aiba nici o reforma adevarata!!!Trebuie numai o scanteie,nu este posibil ca o constitutie sa fie modificata de niste cacaciosi care se tem de Basescu ,care oricum nu mai este ce a fost candva,pentru a-si netezi calea dictatoriala a lui Ceausescu!!!
    • -1 (1 vot)    
      dd in direct (Joi, 6 iunie 2013, 10:03)

      iote [utilizator] i-a raspuns lui DHondt

      frate....vezi in dictionar ce inseamna puci.......asta ca sa nu te mai faci de ras cand vorbesti.....sau cand scrii....
  • 0 (0 voturi)    
    continuare... (Joi, 6 iunie 2013, 9:32)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    singura optiune lui Antonescu este sa renunte la politica , asa cum a si promis, dupa performantele minuscule si murdare...

    Orice alte socoteli nu-si au rostul in destinul lui politic...

    A... poate as ramana daca vrea sa fie "ciuca" batailor de joc...
    • 0 (0 voturi)    
      dd in direct (Joi, 6 iunie 2013, 10:07)

      iote [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      asa e frate , ai dreptate da e o problema......pe antonescu il doare in cot de ce zici tu......
  • -1 (1 vot)    
    dd in direct (Joi, 6 iunie 2013, 10:00)

    iote [utilizator]

    eu am o propunere tare de tot......elena udrea presedinte, ca tot n-a fost nici o femeie presedinte pana acum.......sa nu ziceti ca nu are competente ca in cazul lui antonescu ca nu e adevarat.......a condus la viata ei ministere...are afaceri de succes.....arata bine......asa ca hai cu elena udrea presedinte......si vreau si un miting de sustinere ......


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by