Cine guverneaza Romania?

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 14 mai 2013, 16:38 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Premierul Victor Ponta a vorbit, luni seara, la RTV, ca un analist alunecos. A emis o multime de pareri iar la fiecare intrebare mai concreta le sugera lui Victor Ciutacu si Lilianei Ruse sa invite ministri daca vor explicatii pe larg. Cum faceti asta, intrebati-l pe Chitoiu, dar asta, pe Vosganian, cum e cu impozitul forfetar, vorbiti cu Grapini, abordati-o, va rog, pe Campeanu pe tema pensiilor, de privatizari se ocupa Fenechiu etc. Strategia derobarii  de raspundere a sesizat-o si Andrei Cornea in ultimul sau editorial. Ponta isi trece in cont succesele si scoate ministri la tabla sa explice masurile mai nepopulare. 

Marea fofilare a ajuns jocul preferat al politicienilor aflati la putere. L-ati remarcat, desigur, si pe liderul PNL, Crin Antonescu. Cand vorbeste despre guvernarea USL se detaseaza usor. Se declara impotriva unor masuri anuntate de premierul Ponta sau exprima nemultumiri. Zici ca-i liderul opozitiei. Ca viitor candidat la presedintie, Antonescu se lupta sa arunce toata raspunderea guverarii pe umerii lui Victor Ponta. Premierul procedeaza ca la baschet. Preia pasa, fuge cu ea in primul studio de televiziune intalnit in cale si o arunca cu elan in cosul ministrilor, de preferinta liberali.

Acestia, la randul lor, prind din zbor pisica moarta, o rotesc de coada de cateva ori pe deasupra capului si, daca nu gasesc vreun tap ispasitor sub ei,  o arunca invariabil peste gardul Cotrocenilor. Oricum, in curtea lui Traian Basescu s-au strans gramezi impresionante de hoituri de pisica, ce mai conteaza cateva in plus. Insa nici presedintele Basescu nu mai guverneaza ca pe vremea lui Emil Boc, cand toate deciziile mai de soi erau asumate de seful statului.

Acum coabiteaza, adica se declara de acord cu cat mai multe decizii luate de premierul Ponta sau pur si simplu tace. Cum care decizii? Alea pe care premierul le arunca in capul ministrilor dupe ce le critica putin liberalii sau Crin Antonescu inainte de a se intoarce la obiceiul lor de a-l scoate vinovat pe Traian Basescu pentru tot ce merge prost.

Bine, bine, dar cine guverneaza totusi Romania? Cine raspunde pentru forfetar, pentru cresterea impozitarii, pentru scaderea puterii de cumparare, pentru contractiile din economie, pentru inflorirea nepotismului la nivel inalt, pentru deciziile proaste? Antena 3, Dan Voiculescu? Doar ei conduc tara cu televizorul? N-ar trebui sa functioneze intai de toate raspunderea si solidaritatea guvernamentala?

N-ar fi corect ca pentru deciziile, bune, proaste, cum or fi ele, sa dea socoteala ministrii, la pachet cu primul ministru si cu intreg guvernul USL, nu individual? Pentru o decizie proasta, administrativ raspunde ministrul care a clocit-o, dar politic angajeaza intreg guvernul in frunte cu primul ministru deoarece orice masura trece prin Palatul Victoria inainte de a primi unda verde.

Iar primul ministru, ca de aia e primul, poarta cea mai mare responsabilitate.

Acum, toata lumea fuge de raspundere pentru ca fiecare are planul lui. Crin Antonescu vrea la Cotroceni, Traian Basescu lucreaza la un nou partid, iar Victor Ponta are si el un plan. Dar, stie cineva ce doreste Ponta cu adevarat? Vrea sa candideze la presedintie si din acest motiv ii faulteaza pe liberali? Le arunca toata guvernarea in cap pentru a-l micsora pe Antonescu? Sau viseaza de fapt doua, poate chiar trei mandate de prim ministru si cauta sa limiteze la maxim pierderile in primul?

Doua mandate intregi de prim ministru ar fi o performanta nemaintalnita in Romania, realizata in schimb de idolul sau politic, Tony Blair. Ar accepta Victor Ponta un Crin Antonescu la Controceni daca ar avea toate garantiile ca-l va instala prim-ministru? Pe scurt,Ponta vrea la Cotroceni sau inca o tura la Palatul Victoria?

Si pana la urma, cine-i poate reprosa unui politician ca doreste sa-si mareasca sansele, sa joace toate cartile pentru a se mentine cat mai mult timp in varf sau macar la suprafata? Politic vorbind, Ponta isi urmeste tenace scopul, care o fi el.

Este insa rostul opozitiei sa demaste stratagema puterii de a fugi de raspundere si datoria presei sa indice responsabili, sa arate cu degetul. Cum opozitia e putin ocupata cu impartirea nimicului iar presa independenta a cam sucombat, Victor Ponta are cale libera. Cine-l incomodeaza azi cu adevarat?

Pana la urma, acesti premieri, ministri si sefi de stat sunt niste amploaiati la stat, unii pusi cu mana, altii votati de popor, teoretic platiti cam prost, dar trimisi acolo sa decida, nu sa faca analize la TV, sa-si umple tot timpul cu strategii politice si sa guverneze din an in pasti. Nu ne mai folosesc la nimic atunci timpul petrecut dand din gura depaseste un prag critic, in loc sa-si ocupe ziua cu ce scrie in fisa postului.

De pilda, un Traian Basescu precum cel de azi nu mai valoreaza  mare lucru. Si el s-a folosit de electorat pentru a ajunge la putere, noi ne-am folosit de el cat a facut lucruri bune. Si politicienii sunt cinici, si noi trebui sa-i tratam exact la fel. Te platesc sa faci ce trebuie, ma folosesc de tine cat esti util exact asa cum si tu faci orice pentru a pune mana pe putere. 

Astazi, cand Traian Basescu este gata sa numeasca in functia de procurori sef personaje care merg cu politicieni in sala de fitnes sau dusi putin cu capul nu doar ca e nefolositor, se dovedeste de-a dreptul nociv. Daca mai are un dram de constiinta ca jobul sau la Cotroceni inseamna a urmari binele public, nu confortul unor penali, atunci sa nu semneze cateva numiri, incepand cu Nitu.

Dar stati, discutia era despre Victor Ponta. Altul care nu ne prea foloseste daca nu-l putem convinge sa faca lucruri bune. In loc sa dispuna, sa decida, sa faca intr-un cuvant ceva, Victor Ponta inunda zilnic presa cu o multime de opinii si pareri, in loc sa ne prezinte un calendar de fapte, de masuri si termene de realizare.

Sa ne intelegem: Romania e guvernata azi de premierul Victor Ponta, de PSD si PNL-ul lui Crin Antonescu. Intreaga raspundere  este  a lor. O parte din decizii, cum ar fi numirile procurorilor sefi, trec si pe la Cotroceni, insa influenta lui Traian Basescu asupra actelor de putere este tot mai slaba.

Din nefericire, occidentul pare sa fi renuntat sa mai lupte cu morile de vant. Interlocutorul legitim este azi premierul Victor Ponta, USL are 70% in Parlament. Grija celor de afara este sa se asigure ca Romania nu iese din intelegerile majore: acord cu FMI, proiecte politico-militare stragegice, proiecte economice pe termen lung (gaze de sist, petrol). In rest, sa guverneze cum vor, sa puna pe cine poftesc in justitie, sa-si salveze penalii si sa-si fure cate caciuli doresc unii altora. Occidentul s-a saturat sa civilizeze cu forta ceva ce se incapataneaza sa ramana barbar.

Ne-am eliberat, in fine, de povara regulilor, de canoanele stricte ale Europei si face tot ce ne dorim, guvernati fiind de o putere discretionara. Astazi suntem o colonie interna, cu niste conducatori foarte smecheri, experti in aburit poporul.

Asta in cazul in care, privind la televiziuni, va intrebati cine guverneaza Romania.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9928 vizualizari

  • +10 (10 voturi)    
    cine? (Marţi, 14 mai 2013, 16:55)

    ciumas [utilizator]

    aia mai iluminati ca ai nostri ;)
  • -44 (48 voturi)    
    stiu ca suferiti ca (Marţi, 14 mai 2013, 16:56)

    Lexis [utilizator]

    ... nu mai guverneaza Basescu.Oricum Ponta e mult mai in tema cu puzderia de probleme ce apar ca urmare a "bunei politici de guvernare" a fostului guvern, dar si cu ce este esential in activitatea guvernului actual, oricum, mult mai bine decat era Boc, premier care, de cate ori aparea, ma plictisea cu felul cum prezenta el ce face guvernul sau.Vorbea mult si repede dar nu spunea nimic, repeta intr-una niste fraze goale.
    • +41 (45 voturi)    
      Boc - Ponta (Marţi, 14 mai 2013, 17:06)

      deer [utilizator] i-a raspuns lui Lexis

      Tocmai asta este, ca Ponta nu e in tema cu nimic. Isi da tot timpul cu parerea, si povesteste ce va face el, fara sa faca in mod concret ceva.
      Dar gresesc. Chiar a facut ceva, a oprit toate investitiile care aveau finantarea asigurata - autostrazile, metroul etc. pentru a da bani la votantii USL. Fara sa se gandeasca ca fara a dezvolta infrastructura, maine economia nu va mai produce banii necesari pentru plata acelorasi bugetari, a pensionarilor samd. Dar e prea complicata strategia de dezvoltare a unei tari pentru a fi inteleasa de un USL-ist.
      • +23 (27 voturi)    
        Poporu si-o va lua de USL, Ponta si Antonescu! (Marţi, 14 mai 2013, 18:31)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui deer

        Va fi o guvernare catastrofala, cum Romania nu a avut niciodata. Intesat de incompetenti, hoti si penali, guvernul Ponta va ramane in istorie ca guvernul minciunii si al penalilor.
        Romania de azi merita acest guvern care ilustreaza pe deplin poporul roman: lenes, hot, incompetent, demagog, populist si arogant.
        Pentru cei care au stat acasa si au permis ca doar 24% din electorat sa-si impuna vointa nu am decat un singur mesaj: Pofta buna! Luati cu paine, ca circ aveti de dimineata pana seara! :)))
        • +5 (5 voturi)    
          cicluri electorale (Miercuri, 15 mai 2013, 12:58)

          sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          toate alegerile din Romania au dovedit ca nu trebuie sa guvernezi bine daca esti la guvernare, sau sa produci alternative viabile, daca esti in opozitie, ca sa cistigi alegerile.
          Tot ce trebuie sa faci e sa stai linistit si sa-ti astepti rindul.
          Electoratul e sarac si needucat si dezbinat iar politicienii sint bogati,imorali si uniti.
    • +38 (42 voturi)    
      normal (Marţi, 14 mai 2013, 17:07)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Lexis

      pe tine te plictiseste boc pe mine ma ingrozeste ponta. fiecare cu opinia lui.
      eu pref sa faca si sa vorbeasca mai putin tu preferi sa stea la tv si sa se fofileze la orice intrebare directa. fiecare cu gusturile lui.
      in plus faptul ca tu nu intelegeai nimic din ce spunea boc dar intelegi si ce nu spune ponta este interesant. asta ca sa nu mai vorbim ca al tau ponta continua in majoritatea lor politicile incepute de boc :)
      atunci nu le-ai inteles, acum le intelegi. dar normal, daca acele masuri sunt prezentate la televiziunile de partid conduse de un turnator si un hot :)
      • -2 (4 voturi)    
        vedem? ne facem? (Miercuri, 15 mai 2013, 12:01)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Guverneaza Ponta? eroare: guverneaza BARONII din PSD si PNL. [de aceea e imposibila si orice reintoarcere a lui Nastase cel cu mana de fier si e mai posibila intoarcerea lui Geoana daca micului Titulescu i se face de guvernare].
    • +20 (24 voturi)    
      ? (Marţi, 14 mai 2013, 18:19)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui Lexis

      sa inteleg ca iti plac smecherii, miticii, care vb si nu fac nimica (guvernul ponta), palavragesc toata ziua la tv, de aceea nu merge tara cum trebuie si in directia buna
    • +15 (17 voturi)    
      Exemplu de punere in tema (Marţi, 14 mai 2013, 22:13)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Lexis

      "...uitasem de nava Rostock. Acuma trebuie sa platesc eu. Stiu ca a fost o firma. Am pierdut toate procesele cu nava Rostock. Si cu Rompetrol am pierdut (?)".
      Cate inexactitati puteti descoperi in rezumatul de mai sus? (nu este citat cuvant cu cuvant, pentru ca mi s-ar parea ciudat sa pierd timpul pentru lucruri ignorate chiar de cel insarcinat cu rezolvarea lor)
      • +4 (6 voturi)    
        puteai (Miercuri, 15 mai 2013, 12:00)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

        sa dai copy-paste, ca tot e la moda :))
        • +1 (1 vot)    
          Mda... (Miercuri, 15 mai 2013, 17:58)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Buna asta
  • +40 (44 voturi)    
    Pierzi esentialul (Marţi, 14 mai 2013, 17:00)

    bogdan1477 [utilizator]

    Vina principala e a poporului. Asha e poporul roman: lenes, usor de pacalit, usor de manipulat, usor de cumparat.

    Oare in Germania sau UK sau Olanda un premier cu CV-ul si discursul lui Ponta ce sustinere ar avea? 2-3%? Dar in Italia, Spania, Franta? Maxim 10%. Ete ca in Romania un premier care se contrazice saptaminal in declaratii, care nu-si asuma nimic, care da inca vina pe legile lui Basescu din cauza carora nu poate el guverna, etc, etc, are ... 70%.

    Concluzia? Poporul si conducatorii lui se merita pe deplin. Ce poate fi mai reprezentativ pentru poporul asta decit un plagiator mitoman, un repetent chiulangiu si un turnator penal? As poutea spune ca cei trei sefi de partid inglobeaza toate caracteristicile poporului astuia.
    • +26 (30 voturi)    
      Va spun eu d-le Tapalaga si sigur vor confirma (Marţi, 14 mai 2013, 17:10)

      linarel [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      si altii .

      Niste inconstienti , defazati de la realitate daca nu niste alienati , votati de cei carora comunismul nu le-a iesit din cap. Si nu ca cei ce au fost inainte la guvernare erau perfecti dar parca era altfel , nu se calca in picioare orice lege de dragul micului xerox sau a somnorosului.

      Cea ce fac politrucii de acum va avea efect peste un timp fara sa se gindeasca nimeni ce fac .
      Ca si in zicala " Noi muncim nu gindim"
  • -18 (32 voturi)    
    Comment sters de user (Marţi, 14 mai 2013, 17:21)

    Erasm [anonim]

    • +12 (16 voturi)    
      Discutia a pornit de la principii (Marţi, 14 mai 2013, 22:20)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      Ceea ce li se reproseaza in principal guvernantilor este lipsa simtului etic. In cazul de fata, faptul ca este o discrepanta intre declaratiile TV si actul de guvernare, intre intentiile clamate si scopurile ascunse. A le pune de acord e considerata de "micii" jurnalisti si intelectuali o problema. A ignora problema pentru a proteja interesele personale si de grup mi se pare un exemplu de minimalizare, ca sa raman in tema.
      • +1 (9 voturi)    
        Cei ce guverneaza acum stiu si pot (Marţi, 14 mai 2013, 22:58)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

        sa-si atinga tinta, bunastarea proprie, care e o tinta de dreapta. Ca ironie cei de dreapta au o tinta de stanga, bunastarea tuturor, stiu ca prin munca se atinge aceasta tinta insa nu au reusit inca sa ne faca sa muncim.
      • -3 (7 voturi)    
        Comment sters de user (Miercuri, 15 mai 2013, 10:37)

        Erasm [anonim] i-a raspuns lui Mihail_AD

        • +1 (1 vot)    
          Da, dar probabil fiecare a inteles altceva (Miercuri, 15 mai 2013, 18:16)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

          De exemplu, atunci cand dl. Tapalaga scrie: "... stie cineva ce doreste Ponta...?", probabil ca unii gandesc: "vai, saracul Victor, e un neinteles, poarta ochelari si toti il judeca pentru ca are, ca tot omul, niste marunte defecte personale".

          Ma indoiesc, insa, ca dl. Tapalaga il critica pe primul ministru pentru vreo suta de lei pierduta la poker, ori pentru vreo bataie in curtea scolii. Nu vad in primul plan o disputa personala. E, totusi, vorba de seful unui guvern, de la care e normal sa se asepte putina coerenta.

          Aveti dreptate mai sus cu absenta unei strategii efective, dar cred ca nu de la ziaristi trebuie sa le cerem.

          Apreciez faptul ca nu comentati doar pentru a bifa prezenta pe site. Nu i-ar strica si premierului sa va urmeze exemplul.
    • +12 (12 voturi)    
      cred (Miercuri, 15 mai 2013, 0:15)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      ca matale citesti nu stiu ce carti dar madam gura-de-cal roosevelt era o stingista oarecare cu putin creier. Vorba respectiva apartine cu totul altcuiva, mai sapa matale pe net.
    • +2 (2 voturi)    
      pst (Miercuri, 15 mai 2013, 13:41)

      hollow [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      Vezi ca citatul ala inseamna cu totul altceva decat crezi tu ca inseamna.
  • -14 (22 voturi)    
    ce sa zic (Marţi, 14 mai 2013, 17:45)

    antitot [utilizator]

    Ca Boc explica de se omora
    Basecu era explicatorul sef,Boc nu avea voie sa scoata un cuvant ca-l belea marinarul.
    • +10 (10 voturi)    
      Fosta guvernare e o problema rezolvata... (Marţi, 14 mai 2013, 22:26)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      ...de actuala. Pentru ca au fost indepartati inainte de scadenta.
      Dar nu mi se pare ca dl. Tapalaga ar cauta scuze pentru neimplinirile din trecut. Nici ca face o comparatie intre puterea de a explica a celor doi premieri.
      Se remarca doar auto-degrevarea de raspundere a actualei puteri, lucru greu de contestat.
  • +8 (12 voturi)    
    Ne grabim (Marţi, 14 mai 2013, 18:16)

    Daniels22026 [utilizator]

    Romania nu mai are nevoie de guvernare. Romania e tentata sa experimenteze la nivel mare.

    Stiti cum fac oamenii ca sa dispara problemele? Le rezolva sau nu se mai gindesc la ele. Noi am trecut deja la optiunea negindirii. Mai urmeaza faza grecilor si apoi ne integram eventual in tendinta europeana, adica mai raminem in pauza de razboi mondial, dar nu prea mult timp, ca ne grabim.

    S-ar putea sa-l regretam pe Ponta daca revin la putere golanii cei mari, gen Hitler, Stalin, Mussolini, Ceausescu, Gaddafi. O sa ne amintim de Ponta, Berlusconi si Putin ca de niste corifei ai democratiei si pacii.

    Urmeaza un spectacol grandios. Cumparati floricele ca sa-l urmarim in direct la tv. Traim in cel mai agresiv continent, leaganul civilizatiei moderne. Cui nu-i place, sa aleaga alte emisiuni de divertisment, internetul, manelele, gratarele sau masinile de lux.
    • +4 (4 voturi)    
      "...Ceausescu..." (Marţi, 14 mai 2013, 20:59)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Fara sa-ti dai seama, ti-a iesit un 'porumbel' din gura!!

      DA ! Ceausescu !! De ce ?

      Pentru ca pe planeta, exista 'locuri' unde NU se poate face 'treaba' DECIT cu biciul...

      Trist, dar adevarat.
  • +11 (13 voturi)    
    Ce inseamna "a guverna"? (Marţi, 14 mai 2013, 18:25)

    un dac [utilizator]

    Astia se intalnesc exclusiv pentru a se imbogati intre ei sau pentru a se scapa de puscarie intre ei.
    Daca aveti pe surse o informatie cat de cat serioasa cum ca exista macar o ora pe zi, in oricare luna din an, cand acesti nemernici se gandesc cum sa traiasca romanii mai bine, mai decent, va rog sa faceti publica aceasta informatie.
  • +8 (10 voturi)    
    dottore si pressa (Marţi, 14 mai 2013, 18:41)

    nash pandelica [utilizator]

    "In loc sa dispuna, sa decida, sa faca intr-un cuvant ceva, Victor Ponta inunda zilnic presa cu o multime de opinii si pareri, in loc sa ne prezinte un calendar de fapte, de masuri si termene de realizare. "

    cel mai mult imi place la incheire: /mai aveti ceva, hai, pa !
    am sedinta de govern...//

    daca scapa de cutitu' nfipt in spate, de francisc I, aka liviu ot Alexandria, are sanse sa'l depaseasca pe maestrul, dom professor bonbo.
    mai greu ar fi la avere, ca bonbo a avut un socru mai vechi in ale adunarii, cu un start mai timpuriu.
    • +3 (5 voturi)    
      ? (Miercuri, 15 mai 2013, 7:49)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      a bagat pastila cu accidentele rutiere, ca sa se eschiveze pentru nerealizarile si promisiunile guvernului usl, la un an de guvernare
  • +9 (9 voturi)    
    vai de noi...nu, vai de ei (Marţi, 14 mai 2013, 19:56)

    solar [utilizator]

    Articolul de fata este unul din seria care-l scoate pe autor in fata altor ziaristi. Dl. Tapalaga a comis un articol atat interesant incat transcede concretul si imediatul ideii"cine guverneaza Romania". El are deja tangente serioase la dezbaterea de acum a modificarilor constitutionale. In fond , se decoperteaza , cu buna stiinta sau din intuitie a lucrurilor, ultimul deceniu de functioanare a comunismului ceausist .Intr-o tara inca nenorocita si care nu stiu cand isi va gasi cadenta fiintei sale rationale,mereu intrezarita , dar niciodata sublimata limpede pana acum.Asadar, cine a trait sistemul comunist ceausist din ultimul deceniu , fara sa-si puna amprenta pe gandirea si luciditatea sa ,isi va fi amintind despre dramatica fuga de raspundere manifestata la nivel de sistem, acea degringolada ascunsa sub justificarea "rotirii cadrelor", gogomania "revolutionarului de profesie" si alte bazaconii comunistoide implementate de politruci ca Popescu -Dumnezeu si altii.Nicio deosebire deci in ce aplica acum Ponta . De fapt nu el ,ci ILIESCU si Nastase , produse de consum ideologic la minut, precum mititeii si folcorul in aer liber al marilor ansambluri de Cantare a Romaniei.Ponta a facut mici ajustari si reambalari ale vechilor metehne castigata copios in anii umanismului socialist, cel mai avansat umanism al tuturor timpurilor. Iata de ce NU VOI VOTA O CONSTITUTIE a unei ROMANII PARLAMENTARE.Asta insemana a accepta mafiotizarea DEFINITIVA a tarii si supunerea totala a noastra la grupurile ei de interese. Daca nu se poate (de ce?) o ROMANIE CU MONARHIE CONSTITUTIONALA, prefer de o mie de ori mai bine o ROMANIE PREZIDENTIALA CONDUSA ASTFELE DIN 4-5 ANI SI NU MAI MULT DE 2 LEGISLATURI.
  • -7 (15 voturi)    
    ERA DICTATURA? (Marţi, 14 mai 2013, 20:37)

    dincannes [utilizator]

    Ce am mai fi apreciat, acum 2 sau 4 ani acest adevàr:
    "Insa nici presedintele Basescu nu mai guverneaza ca pe vremea lui Emil Boc, cand toate deciziile guvernamentale mai de soi erau asumate de seful statului."
    • +2 (6 voturi)    
      Ghilimele ai pus (Marţi, 14 mai 2013, 22:39)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      Pe cine citezi?
      • 0 (10 voturi)    
        pe fostul basist d.t. (Miercuri, 15 mai 2013, 0:46)

        dincannes [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Paragraful 3
  • +5 (7 voturi)    
    mitoman (Miercuri, 15 mai 2013, 5:43)

    dkz [utilizator]

    acest gretzos ponta...mie inca nu-mi vine sa cred ca specimenul asta e prim-ministru.
    din pacate Romania cu el la guvernare e o tara unde nu vrei sa te intorci.
  • -8 (8 voturi)    
    cine? (Miercuri, 15 mai 2013, 8:01)

    ciumas [utilizator]

    Deci jur ca am crezut ca o sa citesc ceva commenturi interesante dar vad ca nu aicea se imparte inteligenta.
    Chiar nu intelegeti ca nu conteaza cine este la guvernare. De ce credeti ca exista FMI , ECB, world bank etc? voi chiar nu vedeti ca ce vor astia se intampla la noi in tara. pe ce planeta traiti sau sunteti chiar asa de hipocriti?
    DL dan tapaloaga daca sunteti un intelectual din romania de ce nu le spuneti oamenilor astia adevarul despre ROmania? ca este vanduta de mult , numai prostu nu vede ce se intampla, dar sper ca in viitorul apropiat si romania se va trezi la realitate. sper
    • +2 (2 voturi)    
      oare nu conteaza? (Miercuri, 15 mai 2013, 13:05)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui ciumas

      pai daca nu conteaza , hai sa desfiintam guvernul!
      Conteaza tocmai pentru ca exista FMI,UE. etc..
      E ca si cum ai spune ca nu conteaza ambreiajul, ca oricum exista motor...
      • 0 (0 voturi)    
        parerea mea a nu mai conteaza. (Miercuri, 15 mai 2013, 19:00)

        ciumas [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

        comparatia facuta nu functioneaza in cazul asta. ce dicteaza FMI, ecb wb se intampla la noi in tara, chiar si ponta si-a schimbat atitudinea fata de multe lucrurii. oare de ce? (hidroelectrica, campurile de sist etc) . oare de ce se centralizeaza toate mai nou? oare capitala europei, bruxelles o sa fie doar de forma? Este doar inceputul fratilor, am pierdut puterea. si chiar daca schimbati guvernul oare voi schimbati legile? voi luati deciziile? guvernul face ce vor "ALTI " luati exemplul ciprului, acela a fost doar un avertizment pentru noi si un test pentru ei. se poate intampla ori unde. incet incet ne indreptam spre o mare DEMOCRATIE.
        asta este parerea mea, nu trebuie sa ma crezi sau sa stiu eu ce.... si chiar ca am putea desfinta guvernul.. eu nu am nevoie de nimeni sa ma controleze, am eu grija de mine, as fi chiar mai bucuros sa nu platesc taxe pe prostii... fara guvern si fara cacaturile pe care ni le baga astia in gat cred ca m-as simti mult mai liber . dar fiecare cu palacerile vietii lui nu ?
    • +2 (2 voturi)    
      Na-ti-o franta... (Miercuri, 15 mai 2013, 14:17)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui ciumas

      Hopa!! Iata ca a aparut pe firmament exemplarul uman deloc rarisim al "revoluionarului de profesie " ceausit de care vorbeam !! Dl. CIUMAS se mai si jura pe sfintele perceptii inteligente la care spera sa aiba parte ca dialog...monologat !! Daca intelege, desigur , cum vine manacarea asta de peste pane.Pai, chiar asa, domnilor , conteaza cine este la guvernare? Nu conteaza, din moment ce era un CEAUSESCU foarte bun la postul lui . Nu-i asa? Conducea PCR in locul lui si rolul sau conducator, de la sine!!Asa si acum,care va sa zica!! Conteaza PONTA, BOC sau oricare dintre CUTARESTII de obste ai tarii? Nu conteaza. TOT FMI, ECB ,WB conduce. Ba chiar dl CIUMAS a uitat sa spuna ca de fapt Wall Street conduce
      !! Asa ca, adevarul despre RO consta in adevarul lui dl Ciumas, care spera ca Ro se va trezi si va mai face inca o revolutie, si inca una, si inca una. Exista motive sa o faca anual la urma urmei,doar FMI + restul... de. vor mai fi fiind si peste un an sau zece sau 25, sau 50 ... Chiar daca numele se vor schimba!! Si eu sper, deci, ca RO nu va mai trebui sa-i spuna nimeni ADEVARUL DESPRE EA, ci sa si-l spuna singura si fara intermediari, dar tinand cont mereu si mereu de realitate si de o MINTE BUNA in dotare personala.. Altfel, ne avand posibilitatea sa parasesc planeta, ajung sa vand in piata 3(trei)gandulete la leu din samanta de ridichi vanduta de dl CIUMAS pe e-comerce. Fara FMI si alte alea.
  • -1 (1 vot)    
    GUVERN (Miercuri, 15 mai 2013, 16:58)

    scridon radu-lucian [utilizator]

    Sunt apolitic, de profesie inginer, insa urmaresc cu foarte mare atentie evolutiile din Romania si nu numai.Cred, totusi ca anumiti factori din UE, au realizat in final, ca distrugerea economiilor din EST considerate concurentiale, nu a fost o solutie.Si in West, statele se confrunta cu dificultati economice, peste care se adauga problemele legate de valul de muncitori din Est, nevoiti sa-si caute locuri de munca, in locul celor desfintate.In prezent Guvernul Ponta este o solutie, si acesta se confrunta cu multe dificultati, multe mostenite, iar coabitarea dintre toate fortele politice este o necesitate, nu vad alta alternativa in prezent.
    Mult succes in activitatea D-voastra!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



hosted by
powered by
developed by