Justitia suntem noi. Revoltatorul caz Navodari 

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Luni, 19 noiembrie 2012, 12:34 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
In cuvintele sale putine, printre onomatopee si alte sunete nearticulate, Gigi Becali a tipat, zilele trecute, pe sub geamurile DNA, catre procurori: "Vin si ai mei la putere!". Ai lui sunt la putere, insa Becali a rezumat in cuvinte simple viziunea USL asupra statului de drept: Justitia suntem noi! Acest adevar sinistru se manifesta fie prin presiuni incalificabile asupra justitiei, cum este actiunea de solidarizare cu primarul de la Navodari, Nicolae Matei, arestat preventiv joi seara pentru dare de mita, fie prin blocarea procurorilor in Parlament. Insa ultima actiune - mitingul de la Navodari -  le intrece pe toate prin modul de manifestare. Este revoltatoare prin implicarea unui reprezentant al Guvernului, a bisericii, a scolii si a unor parinti cu copii pusi sa strige in apararea unui inculpat.

1. Implicarea Guvernului. La mitingul de la Navodari de duminica au participat cateva sute de cetateni dar si ministrul culturii, Puiu Hasotti, doi parlamentari PNL, viceprimarul, consilieri locali. Prezenta unui reprezentant al Guvernului si a doi parlamentari la un miting organizat in apararea unui inculpat este inacceptabila. Acestia reprezinta doua puteri in stat, executiva si legislativa. Nu sunt simpli particulari sau politicieni oarecare. Curtea de Apel  judeca astazi recursul la decizia arestarii pronuntata joi de Tribunalul Bucuresti. Prezenta lor la un miting organizat de PSD Navodari cu o zi inaintea judecarii recursului submineaza grav actiunea justitiei, reprezinta o presiune evidenta asupra judecatorilor si transmite, prin sustinerea nevinovatiei primarului, propria viziune asupra statului de drept: Justitia suntem noi! Mitingul de la Navodari este mai scandalos decat cel organizat la Arges, in apararea presedintelui CJ, Constantin Nicolescu. Atunci, USL era in opozitie, acum se afla la putere. Cum mai poate sustine premierul Victor Ponta la Bruxelles ca Romania respecta statul de drept cand un membru al guvernului pe care il conduce exercita presiuni la vedere asupra jusitiei, solicitand eliberarea unui inculpat din arest preventiv? Este obligatia CSM sa reactioneze, este datoria ministerului justitiei sa explice membrilor guvernului ca nu au ce cauta la mitinguri de solidarizare cu arestati preventiv.

2. Implicarea Bisericii Ortodoxe. In imaginile difuzate de un post local de televiziune (vezi de la secunda 52) se vede cum doi preoti rostesc o rugaciune pentru iertarea pacatelor primarului arestat preventiv pentru dare de mita: "Primeste cu milostivire rugaciunea aceasta: spre iertarea pacatelor robului tau Nicolae ce este inchis in temnita". Prezenta preotilor (in alte imagini se vad cel putin cinci), alaturi de reprezentatii guvernului, binecuvanteaza ideea de nevinovatie pe care USL doreste sa o impuna politic. In plina campanie elctorala, un numar semnificativ de preoti ortodocsi se implica intr-un miting politic pentru a inchina rugaciuni publice unui primar suspectat de coruptie. In loc sa se delimiteze de orice actiune care pericliteaza ordinea si morala crestina, in loc sa-i ajute pe simpli oameni sa inteleaga ca justitia pamanteasca este strict treaba judecatorilor, nu a politicienilor, nici a preotilor, nici a cetatenilor, BOR intretine o confuzie paguboasa si se comporta ca in evul mediu, intr-o nefericita complicitatea cu puterea si cu pacatele ei. Biserica Ortodoxa are minima obligatie sa clarifice daca "rugaciunea inculpatului" face parte mai nou din canoanele sale sau este o ratacire, pe care ar face bine sa o sanctioneze inainte sa faca prozeliti in randurile prea-cinstitilor preoti.

3. Implicarea scolii. In imaginile difuzate de presa locala (vezi galeria foto publicata de telegrafonline si cugetliber.ro) se disting numerosi copii purtand bannere pe care scrie "Scoala generala Grigore Moisil" sau "scoala Tudor Arghezi". Implicarea scolii si a unor copii minori intr-o actiune politica este cu atat mai scandaloasa cu cat ea nu vizeaza o simpla manifestare electorala (ceea ce ar fi fost blamabil in sine), ci are in vedere solidarizarea cu un cercetat penal. Cum e posibil ca profesorii din aceste scoli sa consimta la asa ceva? Ce invata copiii de pe bancile scolii? Ce exemplu primesc ei de la parintii, profesorii, preotii care au paricipat la aceasta rusionasa actiune politica si au tipat "Libertate pentru Matei" sau "Daca arestati nevinovati, arestati-ne si pe noi"? De unde stiu ei ca primarul e nevinovat? Cat respect arata acesti oameni fata de ideea de justitie, de dreptate? Ingrozitor in ce spirit sunt educati acesti copii, lasand la o parte iresponsabilitatea parintilor si a scolii. O pancarta agitata de niste elevi profeteste acest viitor sumbru, desi autorul mesajului a dorit sa transmita evident cu totul altceva: "Impreuna cu primarul Matei/ scoala noastra este sigura de viitorul ei". Ce au de spus inspectoratul scolar, ministerul Educatiei?

4. Morala publica. Vedeti in imaginile surprinse de presa locala, pe langa fetele de politicieni, o multime de pensionari, tineri si copii iesiti/scosi in strada sa solidarizeze cu un cercetat penal. Or fi simpatizanti USL, or fi oameni care au votat in urma cu cateva luni pentru realegerea primarului, dar in ce tara civilizata ati mai vazut manifestari de simpatie cu cineva incaput pe mana justitiei? Am mai vazut asta si la Valcea, in cazul fostului primar PDL, Mircea Gutau. Tot acesti oameni, distrusi ca primarul lor preferat a ajuns in arest preventiv, vor fi primii care se plang ca "toti politicienii fura" si ca "justitia nu functioneaza in Romania", desi astazi incurajeaza in mod naucitor acte de coruptie si solicita eliberarea unui arestat preventiv. Adica eliberarea unui om pe care nu procurorii, nu politicienii, ci un judecator a decis, pe baza unui probatoriu, sa-l aresteze 29 de zile. In concluzie, politicienii nu doar ca apara persoane suspectate de coruptie fara teama de a mai fi sanctionati de electorat, dar par a avea de partea lor mentalitati corupte chiar in randul celor care ar trebui sa le amendeze, la vot, comportamentul.

5. Cazul Trasculescu. Cand a fost vorba de un parlamentar al opozitiei, USL a aprobat rapid in Parlament masura arestarii cerute de procurorii DNA. Majoritatea USL a acordat acest aviz cu toate ca, spre deosebire de alte cazuri, cand faceau apel la probe, de aceasta data n-au avut in fata decat referatul procurorilor, nu intreg dosarul. Este pentru prima data cand Ministerul Justitiei nu transmite intreg dosarul la Parlament, ci cateva pagini ale referatului cu propunerea de arestare. Ar fi bine sa o fi facut in numele unui principiu (acela ca parlamentarii nu au de ce sa se pronunte asupra probelor) si nu din cauza ca intre alte interceptari depuse la dosare apare, sa zicem, numele unui important baron local USL, care trebuia ferit in perioada campaniei electorale de inca un scandal penal. Sigur ca e bine ca parlamentarii au dat rapid unda verde arestarii cerute de procurori fara sa judece un dosar pe fond, fara sa se comporte ca o instanta extraordinara. Insa USL dovedeste un dublu standard strigator la cer: in alte doua cazuri (Borbely si Dobre), parlamentarii PSD si PNL au respins inceperea cercetarii penale invocand absenta probelor iar in cazul Diaconu a votat impotriva aplicarii unui sentinte definitive pronuntate de Inalta Curte de Casatie si Justitiei. Adaugand la toate acestea cazul Navodari, USL vorbeste pe limba lui Gigi Becali: Justitia suntem noi. ​


Citeste mai multe despre   
















16824 vizualizari

  • +65 (77 voturi)    
    Comentariile sunt de prisos (Luni, 19 noiembrie 2012, 12:44)

    nano2k [utilizator]

    Ce sa mai comentezi? Este imaginea fidela a ceea ce va fi România "dupa". Ma incapatanez sa cred ca ceea ce am vazut e numai o particica din România, dar dupa 9 Dec ma tem ca va fi generalizata.
    • +44 (52 voturi)    
      sa speram ca nu.... (Luni, 19 noiembrie 2012, 13:19)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      ....acesta va fi viitorul nostru de dupa alegeri.
      Mitingul proarestat nu este o noutate ci o practica obisnuita din partea PSD si mai nou a USL iar alaturarea "prea-cinstitilor preoti" arata clar "internationala" spagarista. Cei 1000 de bieti aurolaci veniti pentru 50 de lei fac parte din aportul direct al prea-cinstitilor din institutii platitti si rasplatiti de noi prin bugetul de Stat sau local.
      Cata putreziciune !!!
      • -3 (35 voturi)    
        mda...da si nu (Luni, 19 noiembrie 2012, 15:30)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        La mine la bunici, in Rm-Valcea, a fost arestat primarul (intamplator era de la PDL) pt ca a luat mita ...parca 100 000 EUR ca sa dea autorizatie de constructie pe niste terenuri.
        Sa stii ca oameilor le-a parut rau ca a fost arestat, pe motiv ca a facut multe in oras: a vospit blocuri, a asfatlat strazi, a pus bancute., a facut un Mall...practic Ostroveniul nici eu nu il mai recunosc.
        Si oamenii s-au solidarizat cu primarul....si au regretat ca a fost arestat. Daca poporul ar fi putut sa voteze scoaterea lui din inchisoare,...eu cred ca sigur iesea.
        Asa o fi fost si la Navodari...cine stie, poate era omul gospodar.
        • +30 (32 voturi)    
          Da' logica? (Luni, 19 noiembrie 2012, 15:56)

          GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Gospodar? OK! Da' nu poate fi si hot? Hotul nu trebuie sa plateasca? Cand aflam ca cineva drag are de suferit ne suparam, dar daca e hot?
          • +13 (15 voturi)    
            Prietenie (Luni, 19 noiembrie 2012, 20:53)

            adro [utilizator] i-a raspuns lui GAVRILACHE

            Singurul ajutor pe care un simpatizant lucid il poate da unui om (politic) corupt care i-a facut (si) bine si de care se simte legat este sa-i imprastie confuzia morala spunandu-i: "Simpatizez cu tine, DE ASTA ITI SPUN UNDE AI GRESIT! Nu cumva ca realizarile de pana acum sa fie o 'moneda' cu care sa cumperi 'indulgente' in savarsirea de viitoare infractiuni."

            Doar un prieten adevarat are curajul si taria morala sa-ti spuna lucruri adevarate care te dor. Ma intreb, din prietenie pentru primar au iesit in strada oamenii sau din prietenie pentru beneficiile de pe urma lui? La Navodari, preotii n-ar fi trebuit sa se roage mai intai pentru pocainta inculpatului si abia apoi pentru iertarea pacatelor?
        • +22 (30 voturi)    
          Super asa (Luni, 19 noiembrie 2012, 15:58)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Daca omul e gosdpodar poate fura la liber, nu?
          Daca eu as fi gospodar, tu ai fi probabil fericit ca te fur, nu?

          Asta inseamna un stat care nu este "de drept".
          Legea este asa, dupa ureche, cum considera boborul, frumos, tare frumos.

          Pai atunci sa votam fiecare condamnare, sa scapam de madam Justitia, ca si asa ne costa prea mult, nu? Sa facem ca in Parlament: votam daca X sa fie judecat sau nu.

          Sunt 2 lucruri distincte: a fi gospodar si a fi cinstit. Una nu se scuza pe cealalta, cel putin deocamdata, dar daca vrem sa fie asa, sa schimbam legea in consecinta.
        • -14 (26 voturi)    
          The Shield (Luni, 19 noiembrie 2012, 16:11)

          endymion1 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          S-a uitat cineva la serialul The Shield? Cu un politist corupt care pe de o parte fura, pe de alta ajuta oamenii? Asa e si in realitate. Oamenii sunt gri, nici-unul nu e complet alb sau complet negru. Un politician poate sa fure cu o mana si sa construiasca cu cealalta. Important e sa fure mai putin decat construieste, sa faca mai mult pentru tara decat face pentru el. Cei care fac cel mai mult rau sunt cei care fura fara sa construiasca nimic, si cei relativ onesti dar incompetenti sau care care fac jocurile altora (vezi relatia Boc-Basescu). Un politician ar trebui judecat mai ales dupa realizarile lui, nu neaparat dupa cat a furat.
          • +17 (23 voturi)    
            logica ta e beton (Luni, 19 noiembrie 2012, 16:30)

            corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui endymion1

            astfel, ar fi ok ca cineva să-ţi spargă casa, să-ţi fure bunurile şi să le împartă la vreo trei familii nevoiaşe. iese la socoteală, nu?!
          • +15 (21 voturi)    
            Nu esti adevarat, asa-i? (Luni, 19 noiembrie 2012, 17:38)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui endymion1

            Sper ca nu esti adevarat. Inca nu am auzit de asa ceva.

            Atunci sa primim puncte pentru lucrurile bune si cele rele si sa le compensam.
          • +8 (8 voturi)    
            este anul victoriei (Marţi, 20 noiembrie 2012, 9:11)

            math [utilizator] i-a raspuns lui endymion1

            Bravo tovarase ! Iti dorim mult succes. Cu siguranta ai un viitor stralucit in aceasta tara minunata. Felicitari pentru diplomele, posturile de raspundere, pensiile, ajutoarele sociale sau contractele obtinute prin munca "nu neaparat cinstita". Robin Hood trebuie sa apara pe toate pancardele de sustinere USL.
          • +1 (1 vot)    
            serialul The shield (Marţi, 20 noiembrie 2012, 23:51)

            jbstg01 [utilizator] i-a raspuns lui endymion1

            Dragule, legea e lege si trebuie respectata.Si, impingand la absurd, poate veni unul si te violeaza toata noaptea, iar dimineata iti spune ca e prima data, ca a dat bani la vreo trei biserici, a facut nu stiu cate case pentru sinistrati si a ajutat oamenii nevoiasi.In logica ta , atunci il ierti, il pupi pe frunte si-i spui : la cate realizari ai , mai trage-mi-o inca o data!
            Merge?
        • +15 (23 voturi)    
          Mentalitate de iobag (Luni, 19 noiembrie 2012, 17:38)

          catalin72 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Exact asta e problema ,mentalitatea de iobag !Adica ala fura cu 10 maini dar daca iti arunca si tie o firmitura DIN CE E AL TAU (!!) e bun ....trist !
          La fel e si la Tulcea ,primaru e anchetat ca nu poate sa-si justifice averea dar oameni zic :"e lasa ca asta totusi a facut cite ceva "....de parca n-a facut tot din banii nostrii ?!
        • +19 (21 voturi)    
          Toleranta la hotie trebuie as fie zero (Luni, 19 noiembrie 2012, 18:27)

          emigrant [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Tot ce a facut primarul asta gospodar a facut din banii contribuabililor, adica al dvs si al parintilor dvs. Este fatoria lui sa faca, de asta e platit. Darea sau luarea de mita nu sint scuzabile niciodata sub nici o forma. Sa vina altul sa vopseasca blocurile dar sa nu fure. Si eu fac multe ptr institutia unde lucrez dar daca cineva ar suspecta ca fur mi-as pierde jobul.
        • +15 (17 voturi)    
          domnule... (Luni, 19 noiembrie 2012, 21:03)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          ....prin cele spuse, sunteti reprezentativ pentru o mare parte a romanilor (fara nicio ironie). La dvs, apatia s-a transformat in fatalism care v-a distrus reperul moral al dreptatii. Extrapoland ceea ce ati spus, inseamna ca si Hitler a cauzat al doilea macel mondial dar le-a dat germanilor de munca si le-a construit autostrazi. Nu sesizati miezul faptelor. Primarul corupt de care vorbiti a vopsit garduri si s-a dat mare gospodar tot din banii si munca cetatenilor localitatii si nu din banii lui iar a fi un bun gospodar este obligatoriu pentru un primar ca doar de aceea este ales.
          Incercati sa reveniti la o gandire normala. Tot ce se face, ce se fura, ce se da "gratis"...etc, sunt din banii nostrii (si ai dvs) iar alesii, cei ce impart banii nostrii, SUNT ANGAJATII, NU STAPANII NOSTRII !!!!
          Incercati sa vedeti adevarul !
        • +11 (11 voturi)    
          Nu ma mira... (Marţi, 20 noiembrie 2012, 8:25)

          Nemo88 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Pe aceeasi gandire a populatiei dintr-un sat , comuna , oras castiga si Mazare la Constanta.
          Ma decid dupa 9 decembrie daca mai stau sau nu prin tara. Cu morile de vant n-are rost sa te lupti.
        • +6 (8 voturi)    
          sunt perfect de acord... (Marţi, 20 noiembrie 2012, 9:05)

          math [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          ...ca un om gospodar sa fie sustinut diin toate puterile de oamenii muncii de la orase si sate. Exista putini oameni gospodari si trebuie menajati. As propune si o limita: pana la 800 de milioane de Euro pot fura, dar numai cu conditia sa vopseasca blocurile frumos (eventual cu rosu) si sa faca asigura caldura in scoli.

          Este anul victoriei, sa fim alaturi de oamenii gospodari, care au grija de popor. Afacerile cu pancarde vor avea cresteri fantastice in urmatorul cincinal.
        • +1 (1 vot)    
          simpatie pentru cercetati penal (Marţi, 20 noiembrie 2012, 23:47)

          jbstg01 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          pt bancher : si in Rm Valcea au fost ministri, preoti, dascali?Sau poate nu?
          Una e sa-ti para rau, sa te solidarizezi ca si locuitor, alta e sa vina de la ''centru '' ca pe vremea comunistilor, cu preoti, copii, cadre din invatamant ( stima noastra si mandria, USL in Romania! ) si sa-ti faca agitatie!Mai stii, canalul Siret-Baragan nu e gata si ne ajuta USL - ul cu ceva detinuti care nu agreaza politica lor si-l facem si pe asta.Ca si ala facut de impuscatu' e bun.Sau poate la autostrazi, mai stii?
      • -23 (47 voturi)    
        Basescu a facut cel mai mare rau justitiei (Luni, 19 noiembrie 2012, 15:31)

        tjax2k [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Basescu e cel care a facut cel mai mare rau justitiei prin faptul ca si-a subordonat-o. A avut grija ca oamenii numiti pe diverse posturi sa lucreze pentru el. Nici nu mai stiu cate cazuri au fost in care s-a demonstrat ca atunci cand e vorba de interesele lui Basescu justitia se sesizeaza imediat, pe cand in alte cazuri nici macar nu se deranjeaza sa intervina. Si acum ne miram ca adversarii presedintelui abia asteapta sa isi puna propriile marionete la conducere si sa preia controlul? E pur si simplu urmatorul pas logic.
        • +21 (25 voturi)    
          Da si dumneata un exemplu, acolo! (Luni, 19 noiembrie 2012, 15:55)

          GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui tjax2k

          Da cateva exemple din alea multe dovedite!
          • +23 (27 voturi)    
            Ma crucesc (Luni, 19 noiembrie 2012, 16:03)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui GAVRILACHE

            Ma crucesc cand vad cum pot gandi unii, cum lor li se amesteca in cap ideile, lucrurile, cum schimba o calitate (cea de gospodar) cu o infractiune (cea de dare/luare de mita) si li se pare corect.

            Deja imi caut tara, insa de oriunde voi fi voi lupta impotriva unor astfel de indivizi care fac târg cu orice: onoarea, cinstea, verticalitatea... daca iese "cashu" gros, e bine.
        • +17 (21 voturi)    
          Chestia asta: (Luni, 19 noiembrie 2012, 19:55)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui tjax2k

          "Basescu e cel care a facut cel mai mare rau justitiei prin faptul ca si-a subordonat-o" e din gindirea proprie sau din manualul de politica a uslasilor?
          • +8 (10 voturi)    
            E din manualul... (Marţi, 20 noiembrie 2012, 7:34)

            Zede [utilizator] i-a raspuns lui ty

            ...lui SRS, ca ala ii invata ce sa spuna. Poate il intreaba cineva pe omul ala din ce traieste, ca e cam neclar.
          • 0 (0 voturi)    
            pt Ty (Marţi, 20 noiembrie 2012, 23:55)

            jbstg01 [utilizator] i-a raspuns lui ty

            fii serios, dupa cum scrie tjax2k nu poate gandi singur!Si 2 din nume e numarul neuronilor: unul pentru inspirat, celalalt pentru expirat, sa nu moara sufocat!
    • +3 (11 voturi)    
      da,dar sa nu uitam (Luni, 19 noiembrie 2012, 16:33)

      romanique [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      ca, din pacate, noi cei care vrem sa schimbam ceva in toata harababura asta, n-o facem altfel decit opozantii nostri:DISTRUCTIV
      Orice s-ar putea spune despre pacatele ARD si oamenii lor, nu face bine sa fie spus cu obstinatie in plina campanie electorala. Avem o alternativa reala la ARD? Il vrem oare pe domnu' dan? Vrem sa stam acasa si sa lasam tot uslasii sa voteze cum vor ei?
      Si pentru ca am pomenit acest prenume (dan), fara sa vreau sa fac analogii nepoliticoase, il urmaresc de ceva vreme cu ingrijorare pe Dan Tapalaga, cu speranta ca poate lehamitea sa pentru altceva decit usl este vremelnica si, mi-e greu s-o spun, tot ce scrie si spune, din pacate nu ma linisteste citusi de putin. In ceea ce ma priveste, este un nou exemplu de formatori de opinie subtili, care, atunci cind trebuie, se muta pe nesimtit(e) cu arme si bagaje catre cei care-i ofera perspective promitatoare. Si promit sa fie ultimul meu comentariu la vreun articol al sau.
      Cu bine Dane, ca de rau m-am saturat!
      • +10 (20 voturi)    
        Subscriu, ARD este o alternativa.. (Luni, 19 noiembrie 2012, 18:49)

        emigrant [utilizator] i-a raspuns lui romanique

        Aveti dreptate. Articolele lui Tapalaga cu privire la MRU si Neamtu de exemplu au fost dezamagitoare, to say the least... In Romania din pacate nu prea exista formatori de opinie. Si blogurile de dreapta nu reusesc sa aduca prea multe lucruri constructive. De aceea uneori comentariile oamenilor sint mult mai de bun simt decit ale ziaristilor. Daca vrem sa schimbam ceva trebuie sa avem putina atitudine pozitiva, sa indraznim sa mai credem. Unii numesc asta naivitate si ne bombardeaza cu cinismul lor...E si asta un motiv ptr care liderii USL sint acum in voga. Tapalaga si altii ca el se chinuie sa ne convinga ca nu exista alternativa. Mru a fost un PM mai bun ca Ponta, Funeriu mai bun ca Abramburica, Macovei mai buna ca Pivniceru si exemplete ar putea continua. Alternative ar mai exista dar trebuie sa le dam o sansa. Cind Papahagi e acuzat de extremism ar trebui aparat de formatorii de opinie, eu insa nu vad asta. Sper ca cetatenii responsabili sa gindeasca cu capul lor si mai ales sa mearga la vot. O zi buna!
    • +7 (11 voturi)    
      Generalizarea (Luni, 19 noiembrie 2012, 17:04)

      danbaloiu [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      s-a facut "înainte", nu "dupa" 9 Decembrie. E de notorietate faza cu "ciocu' mic"(dar nu numai)
      Nu este "viziunea USL asupra statului de drept", asa cum gresit subliniaza Tapalaga (altfel, situatia este evident condamnabila, dar nu apartine unui partid anume).
      Vine mai din vechime: amintiti-va de "L'état c'est moi"!
      In situatia socio-economica a României, democratia mai are de asteptat, iar ritmul revenirii este acelasi in care...s-a si deteriorat.
      Media trebuie sa aiba un rol important ca formator de opinie, fara partizanat politic de nici un fel.
      • +6 (8 voturi)    
        poate dai un exemplu (Marţi, 20 noiembrie 2012, 9:27)

        math [utilizator] i-a raspuns lui danbaloiu

        Cum crezi ca poti scrie ceva despre Becali sau Voiculescu fara a fi acuzat de partizanat politic ?

        Daca scrii de bine, oameni de afaceri respectabili care ajuta poporul, si isi repara masina singuri cu ranga...... crezi ca te considera multa lume sanatos la cap ?
  • +41 (55 voturi)    
    Romania e pe punctul de a legaliza coruptia. (Luni, 19 noiembrie 2012, 12:45)

    Tio [utilizator]

    Iar statul de drept se rezuma la o mina de oameni pe care stimabilul C.Ghinea a reusit sa-i adune intr-o singura camera/carte acum citeva saptamini...
    Natiunea astea e asa de zapacita ca nu mai exista nicio speranta ;-(
    • +5 (21 voturi)    
      Unui stat corupt (Luni, 19 noiembrie 2012, 13:45)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Tio

      populatia ii raspunde cu coruptie, unui stat de drept populatia ii raspunde cu respect.
      • +1 (9 voturi)    
        ai uitat să completezi (Luni, 19 noiembrie 2012, 15:37)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        ...şi invers
        • +3 (9 voturi)    
          Cu o populatie corupta (Luni, 19 noiembrie 2012, 16:27)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

          poti construi un stat de drept. Cine a reusit asta?

          Cat priveste cazul pe dos, care-i si mai dificil de realizat, toata lumea il stie pe Hitler.
  • -59 (73 voturi)    
    Tapalaga, nu uita sa treci pe la casierie.... (Luni, 19 noiembrie 2012, 13:03)

    Wizard of Oz [utilizator]

    Ai reusit sa pui la zid societatea romaneasca toata....noroc de ziaristii "onesti" ca tine care vor ramane pe baricade si dupa sfarsitul lumii din decembrie
    • +31 (45 voturi)    
      .... (Luni, 19 noiembrie 2012, 13:10)

      A_Radu [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      Esti un sustinator din piata cumva? ... vezi ca pe jurnalul.ro o sa te simti mai in largul tau ..deocamdata aici e printre putinele locuri unde se spune adevarul despre tara asta atat de putreda in interior
    • +31 (39 voturi)    
      Si argumentele? (Luni, 19 noiembrie 2012, 13:36)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      Eu nu inteleg cu ce argumente rationale pote veni cineva contra punctelor de vedere exprimat in articol.

      Daca parlamentarului Trasculescu i se organiza un miting de sustinere in Focsani, sunt convins ca Dan Tapalaga avea acelasi punct de vedere.
      • +18 (26 voturi)    
        "rational", "argument" (Luni, 19 noiembrie 2012, 14:11)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

        Folosesti cuvinte care nu exista in vocabularul lui Wizard.
        El traieste in OZ, lumea in care soarele se invarte in jurul USL.
    • +13 (23 voturi)    
      Domnu' Ciutacu, dvs. sunteti? (Luni, 19 noiembrie 2012, 14:55)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      ?
      • +9 (15 voturi)    
        greşit (Luni, 19 noiembrie 2012, 15:36)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        postează chiar Felix dar şi-a schimbat pseudonimul
    • -4 (10 voturi)    
      Solomon, primarul Craiovei...fostul...ati zis ceva (Luni, 19 noiembrie 2012, 19:27)

      Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      Cand Solomon, condamnat la puscarie, a fost
      judecat....ati spus ceva de sustinerea craiovenilor?
      La fel ati infierat, cu manie proletara, personajele de tot felul care-l sustineau, ca a fost baiat bun?
      Dubla masura va caracterizeaza, pe toti basistii, dupa modelul liderului sectei:
      azi e neagra, maine-i alba, poimane e neagra iar.
      Nu ma convingeti de loc de sinceritatea indignarii dvs.
      • +2 (4 voturi)    
        Pai, (Marţi, 20 noiembrie 2012, 9:20)

        Jar [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

        si pe Solomon tot astia il sustineau,davada e ca l-au si "infiat".
      • 0 (0 voturi)    
        basisti?! (Miercuri, 21 noiembrie 2012, 0:05)

        jbstg01 [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

        de ce oare cei care nu sunt de acord cu tine sunt basisti?De bine de rau, Basescu, cum spui tu, a renuntat la imunitatea parlamentara si s-a pus la dispozitia justitiei si nu au fost in stare sa-i faca nimic.
        De bine, de rau, cu el presedinte am avut anchetari si condamnari din randul PDL.Uita-te in oglinda si raspunde-ti sincer : cu USl la putere o sa vezi macar unul din partid anchetat?In conditiile in care acum, in plina campanie , fac manifestatie pentru un penal ( pana la proba contrarie )?Pariu ca nu va fi anchetat nici macar vreunul din PDL?Despre ce vorbim?
  • +28 (38 voturi)    
    Coruptie e frate cu romanul (Luni, 19 noiembrie 2012, 13:08)

    A_Radu [utilizator]

    In tara asta este si va fi coruptie atata timp cat insasi oamenii obisnuiti o gireaza pe principiul , asta a furat dar a facut si bine ... Din pacate asta reprezinta marea majoritate a romanilor care ii vor si vota pe 9 dec ...
    Daca USL v-a castiga cu un scor zdrobitor de peste 50% vom face un mare pas inapoi din drumul spre civilizatie ... atmosfera va deveni naesuportabila , iar afundarea in mediocritate si prostie va fi parafata prin vot democratic de catre cetatenii tarii ceea ce inseamna ca tara asta are exact ceea ce-si doreste, si nu merita pur si simplu sa faca parte din grupul tarilor civilizate ... pentru ceilalti emigrarea ramane unica solutie asta pana cand Ponta-Antonescu nu vor inchide incet incet granitele
  • -26 (36 voturi)    
    Umm... (Luni, 19 noiembrie 2012, 13:10)

    Garett [utilizator]

    De prezumptia de nevinovatie ati auzit? Inainte de a face un proces de intentie "sustinatorilor" respectivului nu credeti ca ar fi bine sa asteptati un verdict? Inainte de a acuza "presiuni" asupra justitie nu ar fi mai bine sa veeti opinia acesteia?
    • +29 (37 voturi)    
      Pai sa lase justitia sa lucreze (Luni, 19 noiembrie 2012, 13:32)

      A_Radu [utilizator] i-a raspuns lui Garett

      Ok .. dar cine nu lasa justitia sa-si urmeze cursul normal? Presa??? ... sau cei care manifesteaza impotriva unei decizii judecatoresti bazata pe un probatoriu ... oricine are prezumtia de nevinovatie pana este dovedit de justitie, caci asta este treaba ei si trebuie lasata sa lucreze in liniste nu sub presiunea unor manifestatii sustinute de politicieni, biserica si o masa de oamenii manipulati
    • +2 (12 voturi)    
      Da' ei au auzit ? (Luni, 19 noiembrie 2012, 15:13)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui Garett

      Ca altfel nu manifestau asa cu aplomb ...
  • 0 (28 voturi)    
    sfarsitul justitiei (dupa calendarul mayas) (Luni, 19 noiembrie 2012, 13:11)

    Mazeta [utilizator]

    Cine a avut de-a face cu justiţia din România ştie că în ultimii 20 de ani au fost respectate drepturile celor slabi, că judecătorii şi procurorii, cu foarte rare excepţii, sunt nişte oameni modeşti, integri, departe de orice bănuială de corupţie şi tobă de carte. Mi-e groază să mă gândesc ce se va întâmpla după 9 decembrie, când o să vină USL la putere.
    • 0 (2 voturi)    
      Integritate (Marţi, 20 noiembrie 2012, 11:06)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Da,ai dreptate,cazurile Tundrea si Moldovan cu inchisoare fara vina demonstreaza asta.
      In alta ordine de idei oare cine-i ia la raspundere pe cei necinstiti sau prosti din justitie,ca CSM se da la fun d in astfel de cazuri,asa ca orice proces castigat la CEDO este platit din banii nostrii si nu din banii judecatorilor si procurorilor tai supercinstiti si superplatiti cu salarii si indemnizatii astronomice.
  • +18 (28 voturi)    
    daca se continua asa (Luni, 19 noiembrie 2012, 13:20)

    andrei1245 [utilizator]

    romania va fi scoasa din ue.

    euro va fi 7 sau chiar 10 lei daca georgescu va tipari bani cum a facut-o in anii 90.

    salariile vor avea putere de cump ca in anii 90.

    va fi saracie mare pentru majoritatea populatiei si vor fi cei agreati politic care vor trai bine.

    vom fi saraci ca electoraul lui dragnea si al clovnului mazare si al lui vanghelie.
  • +22 (32 voturi)    
    Ne miram degeaba. (Luni, 19 noiembrie 2012, 13:25)

    giotto [utilizator]

    Domnule Tapalaga cred ca gresiti.Aveti o multime de articole care propovaduesc democratia, separatia puterilor in stat etc... vis-a-vis de USL. Cred ca n-ati inteles un lucru.USL-ul vine la putere cu scopul clar, declarat(vedeti declaratiile lor) de a termina justitia-singura putere ramasa cat de cat independenta si practic de a demola absolut orice ar pune in pericol cat de cat conducerea lor absoluta.N-au aratat nimic de cand sunt la guvernare dar tarani-i ii voteaza, asta e!!!
  • +6 (16 voturi)    
    Un hot e parat la judecata (Luni, 19 noiembrie 2012, 13:30)

    Con_stan_tin [utilizator]

    de cei pe care i-a furat si e sustinut de cei pe care i-a ajutat.
  • +8 (16 voturi)    
    Need support... (Luni, 19 noiembrie 2012, 14:07)

    Mozambicanul [utilizator]

    Doresc sa fiu angajat ca postac. Cat mai este mercurialul? Plata este la saptamana? Vreau sa-mi improsc adversarii on-line si sa creez satisfactii orgasmice celei mai mari creaturi din neamul romanesc: Crin Antonescu, erou intre eroii neamului cel adormit. AMIN!
    • +10 (18 voturi)    
      Stai linistit (Luni, 19 noiembrie 2012, 14:57)

      Gelum [utilizator] i-a raspuns lui Mozambicanul

      In curand, in noul guvern, o sa existe Ministerul Propagandei. Atunci te poti angaja ca bugetar, pe bani seriosi. Eu deja mi-am trimis CV-ul, sper sa prind un post bun, dar din cate am inteles, toti primesc post de director. In orice caz, sa sune bine pe cartea de vizita, intelegi?
  • +19 (25 voturi)    
    nimic surprinzator (Luni, 19 noiembrie 2012, 14:14)

    corvus coraX [utilizator]

    cum e poporul asa sunt conducatorii. Bizonilor nu li se pare nimic anormal ca primarul sa fie penal. Oricare dintre ei, in locul lui, ar fi facut la fel.....

    In perioada imperiului Austro-Ungar, in Banat au fost trimisi administratori din tot imperiul (austrieci, chei, slovaci, unguri). Intr-un an de zile toti au devenit atat de corupti incat au fost schimbati.

    Dovada ca nu numai puterea corupe ci si mentalitatea unui popor care s-a lafait in minciuna si hotie secole de-a randul
  • -3 (13 voturi)    
    da... (Luni, 19 noiembrie 2012, 14:27)

    catalin_mattei [utilizator]

    USL-ul este flamand sa fie " justitia suntem noi!" dupa ce de f multa vreme T Basescu spune" justitia sunt eu!".. doar ca intr-un stil ce aminteste de Antenele voiculestiene pe multi ii doare sa nu fie justitia a adversarilor si chiar sunt bucurosi cand justitia este " curva" lor
    • +3 (9 voturi)    
      Cite porcarii puteti spune despre Basescu (Luni, 19 noiembrie 2012, 20:25)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      ati ajuns si la " justitia sunt eu!"
  • +11 (21 voturi)    
    zile negre (Luni, 19 noiembrie 2012, 14:36)

    ..13 [utilizator]

    Nu cred ca a existat in istoria Romaniei de dupa 1989 o perioada atat de intens neagra.

    Abuzurile se tin lant si nu se mai opresc!

    III - intai statatorul comunismului cu fata umana - se mai oprea, mai respira, asta micu' este de neoprit.

    4case lucra cu mare perdea, prin interpusi ca nu era fraier sa isi bage el degetelele in mizierie, dar asta micu' intra de tot si cu totul.

    Nici un PM din istoria recenta, de dupa 1989, nu a marcat atat de multe derapaje si de evidente. Si toate realizate intr-o perioada record!

    Cine ii opreste pe acesti nemernici?
    Europa, USA si cu voia Dvs. electoratul, sper...

    Oameni buni acestia sunt oamenii USL!

    Dar ii asigur pe cetatenii onesti ca se poate si altfel. Important este sa credem in acest lucru si sa luptam pentru ceea ce credem ca trebuie aparat!
    • +5 (9 voturi)    
      nu chiar (Luni, 19 noiembrie 2012, 15:58)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      pe vremea lui 4 case justitia nu lucra, si daca o facea i se puneau imediat bete in roate. Si nici o emisiune de stiri nu incepea fara "vizite" si "indepliniri marete" ale maaaarelui pm....
  • +8 (14 voturi)    
    Ein Volk, ein Fȕhrer. (Luni, 19 noiembrie 2012, 15:06)

    Trojan.H [utilizator]

    Cineva mai istet s-a prins ca poporul duce dorul dictaturii, a sigurantei cartelei de zahar si a salariului de 2 lei care vine sigur la data stabilita. Si face totul sa ne duca intr-acolo.
  • 0 (12 voturi)    
    PREZUMTIA DE NEVINOVATIE!!!!! (Luni, 19 noiembrie 2012, 15:22)

    GeoSorina [utilizator]

    Titlul I - Art. 4, alin 1) - C.proc. penala - Prezumţia de nevinovãţie - Orice persoanã este consideratã nevinovatã pânã la stabilirea vinovãţiei sale printr-o hotãrâre penalã definitivã. Constitutia Romaniei consacra expres faptul ca, pana la ramanerea definitiva a hotararii judecatoresti de condamnare, persoana este considerata nevinovata. Deci, legea presupune faptuitorul nevinovat, cat timp nu a fost facuta pe deplin dovada vinovatiei sale.
    • +4 (12 voturi)    
      da şi?! (Luni, 19 noiembrie 2012, 16:44)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui GeoSorina

      ai sesizat altceva, în afară de faptul că la Năvodari, câteva sute de ghiolbani îl declară nevinovat înainte ca Justiţia să se pronunţe?!
      • -2 (12 voturi)    
        ????!!!!!!!!!! <br> (Luni, 19 noiembrie 2012, 18:05)

        GeoSorina [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

        ......sau "voi" il declarati vinovat inainte ca justitia sa se pronunte?! pentru ca stim cu totii..justitia se poate pronunta..vinovat sau nevinovat..la general vorbind... asa ca nu stiu in ce masura va diferentiati de acei "ghiolbani" ...asa cum va permiteti sa'i numiti...
        se intelege foarte bine ceea ce am vrut sa spun..pana la emiterea unei hotarari penale definitive..orice om beneficiaza de prezumtia de nevinovatie..asta si in cazul de la navodari..
        • +5 (9 voturi)    
          As include in acelasi principiu... (Luni, 19 noiembrie 2012, 19:01)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui GeoSorina

          ...atat pe inculpat, cat si pe procurorii care au anchetat si judecatorii care judeca acest caz. Prezumabil, fiecare isi face datoria.
  • +5 (7 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 19 noiembrie 2012, 15:35)

    Erasm [anonim]

  • +10 (12 voturi)    
    ce scria Pastorel Teodoreanu (Luni, 19 noiembrie 2012, 15:39)

    luci30 [utilizator]

    Din Banat pina la Iasi/Se resimte lipsa sarii/Fiindca cei mai multi ocnasi/Au ajuns la cirma tarii.
  • +5 (11 voturi)    
    mesaj pt. dan (Luni, 19 noiembrie 2012, 16:19)

    alexandru_dan [utilizator]

    Dan TAPALAGA
    C O R E C T
  • +7 (11 voturi)    
    Intrebare : aceasta e Romania??? (Luni, 19 noiembrie 2012, 19:12)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Stau si ma intreb daca cei prezenti la manifestatie, manipulatorii pe de-o parte si cei saraci cu duhul pe de alta, reprezinta sau nu Romania, oare asa gandesc majoritatea romanilor? Nu stiu ce sa mai cred, unele actiuni sunt clar politice - ex. manifestatia din aceasta perioada de campanie pentru sustinerea primarului din Navodari sau cazul Nicolescu de la Pitesti (cand toti mai marii psd-ului in frunte cu ponta au facut front comun) dar alte situatii - gen primarul din Jilava arestat pentru coruptie si iesit castigator la alegerile locale!!! sau cazul gutau din Rm. Valcea cand dupa condamnarea pt. coruptie acestui infractor i-a fost acordat titlul de cetatean de onoare al municipiului (in calitate de valcean mi-e rusine cu acest lucru), sincer, aceste situatii ma pun pe ganduri...Mi-as dori ca aceasta campanie anticoruptie declarata prioritate la nivel national sa fie insusita si de cetateni...Iar in acest caz Navodari, trebuie sanctionati preotii BOR, platiti pana la urma din bani publici, precum si profesorii care au adus acei copii la manifestatie...
  • -3 (9 voturi)    
    matei (Luni, 19 noiembrie 2012, 20:30)

    panic [utilizator]

    Se pare ca toti cei care au comentat cunosc situatia. Ma indoiesc. Intr-o democratie este voie sa-ti spui parerea. Nu inseamna ca ataci vreo institutie. Este un drept castigat. Cat priveste speta, cei din Navodari sunt de parere ca doar un pericol public trebuie arestat, preventiv pentru 29 de zie. Cred ca sunteti de acord cu ei. Faptul ca un om este iubit, ce-i rau in asta. Daca a gresit va plati, dar pana atunci CONSTITUTIA il considera nevinovat.
    • +4 (8 voturi)    
      Incerc sa iti explic. (Luni, 19 noiembrie 2012, 21:17)

      Gigi-Contra [utilizator] i-a raspuns lui panic

      Da, constitutia te considera nevinovat pana la exprimarea unei sentinte din partea judecatorilor. Dar in acelasi timp, arestul preventiv este cat se poate de legal, nu este un abuz, este o masura prin care o persoana cercetata penal pentru o anumita fapta este anchetat si judecat. Judecarea poate fi in libertate sau in arest preventiv. Arestul preventiv nu se face doar asa, dupa cum bate soarele pe cer, ci se iau in considerare faptele si probele din dosarul de cercetare penala. Se mai ia in considerare si pericolul public. Acum, un primar, chiar si in cazul de fata, nu este un nimeni in drum, el are influenta atat la nivel local, cat si la nivel national prin partid. Daca un astfel de om cu o astfel de influenta crezi ca poate fi judecat in stare de libertate...hmmmm...cred ca ne uitam diferit la justitie. Pe langa asta, care este mesajul transmis de justitie, daca pentru fapte de coruptie, toti anchetatii ar fi liberi??? Ce mesaj se poate transmite oamenilor cinstiti si corecti?...ca tine si ca mine...
      Hai sa ne-apucam atunci toti de furat, de luat si dat mita, si sa vedem unde-ajungem. Coruptia este un flagel de care nu a putut scapa absolut nicio tara...nici chiar Lichtenstein...dar macar putem sa luptam impotriva ei si sa nu-i permitem sa se dezvolte si sa ne ameninte...pt ca pana la urma acolo este problema...coruptia are efect direct asupra nivelului de trai...al tau si al meu...uita-te la Romania de la 1990 incoace si vei vedea imediat efectele coruptiei...vezi tot ce NU s-a facut???...ASTA ESTE CORUPTIA???
    • +5 (7 voturi)    
      institutii vs persoane private (Luni, 19 noiembrie 2012, 22:19)

      catalin72 [utilizator] i-a raspuns lui panic

      Nu e chiar asa ,un membru al Guvernului reprezinta o institutie,o scoala e o institutie(ce profesor e ala care a adus copiii la un miting ?? ).
  • +6 (10 voturi)    
    Transilvania este alta tara... (Luni, 19 noiembrie 2012, 20:59)

    Gigi-Contra [utilizator]

    Din nefericire acesta este adevarul...
    EU, ROMAN, nascut in Tg. Mures, locuitor al orasului Cluj-Napoca, doresc ca Transilvania sa fie independenta de Moldova, Muntenia si Dobrogea. Cu mare parere de rau, dar ceea ce se intampla in restul tarii din punct de vedere al mentalitatii oamenilor, al modului de a privi lucrurile sunt absolut total opuse.
    Si in Transilvania am mai vazut oameni arestati preventiv, primari, nu mai departe de cazul Apostu, dar sa iasa lumea in strada si sa sustina un arestat preventiv cum s-a intamplat la Rm. Valcea, Arges, Craiova, Navodari, cu Gigi Becali, nu am vazut. Nu va ganditi ca in Transilvania sunt numai oameni cinstiti, avem si noi corupti, hoti, violatori, criminali, dar modul de a privi lucrurile stau total diferit fata de ce se intampla prin alte locuri.
    Am vazut acel reportaj de la Neptun TV cu mitingul de sustinere pt primarul Navodariului si m-a surprins (total neplacut) cum mii de oameni stau in strada si striga: PENTRU CEEEE???
    Ma intreb, oamenii aceia iesiti in strada nu ar trebui sa fie la munca? Nu au program de lucru? Copiii nu ar trebui sa fi fost la scoala? Preotii nu ar fi trebuit sa fie in biserici, sau la inmormantari, sau la spovedanii?
    Are dreptate Dan Tapalaga ca ne taiem singuri craca de sub picioare. Ne tot plangem ca nu sunt anchetati coruptii, ca cei care fura scapa tot timpul, iar cand vine momentul unui arest, ce facem??? Dam fuga repede in strada sa cerem eliberarea lui fiindca e nevinovat. CINE SUNTEM NOI SA SPUNEM DACA UN OM ESTE VINOVAT SAU NU???
    Stiu ca ardelenii sunt priviti ca sunt infumurati, ca sunt mandri...dar si avem pentru ce sa fim mandri...ce se intampla in restul tarii, nu se intampla si la noi.
    Imi voi lua minusurile necesare, dar cred ca trebuia sa scriu ceea ce am scris, chiar daca am suparat multa lume.
    Cu parere de rau,
    un roman din Transilvania.
    • -3 (5 voturi)    
      ciudata.... (Marţi, 20 noiembrie 2012, 8:46)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Gigi-Contra

      ....mentalitate sau subtila otrava secesionista? Sa intelegem ca, daca o mana de smintiti apara un infractor, Statul trebuie desfintat, ipartit in parcelute si vandut la bucata sau la Kg ? Asa faci cu copii tai ? Daca se murdaresc ii abandonezi in loc sa ii speli ?
      Falsa parere de rau, romanule "din Transilvania".
      Un roman din ROMANIA !
    • +1 (1 vot)    
      Romania Mare (Marţi, 20 noiembrie 2012, 9:19)

      Fanfan la tulipe [utilizator] i-a raspuns lui Gigi-Contra

      Realitatea pe care tu o expui, referitoare la diferenta de mentalitate, în niciun caz nu justifică acestă soluţie radicală secesionistă. În ciuda diferenţelor de mentalitate, e mai presus de orice îndoială că şi ardelenii şi muntenii şi moldovenii sunt toţi români. Nu cred că sacrificiile şi suferinţele poporului român de-a lungul istoriei pentru realizarea marii uniri pot fi şterse cu buretele pentru o manifestaţie a unor inconştienţi, manipulaţi de oameni politici în scop electoral...
  • +6 (6 voturi)    
    A facut, a facut, a facut (Marţi, 20 noiembrie 2012, 2:47)

    Dalinar [utilizator]

    Numai asta aud. Oameni buni, intelegeti ca el este un slujbas public, a fost ales sa va slujeasca. Tot ce e facut a facut cu banii vostri. Era de datoria lui sa faca.
    In orice tara civilizata unde-i lege nu-i tocmeala, legea se aplica si pentru premier si pentru presedinte.
    Altfel se ajunge la anarhie, Romania este extrem de aproape. Un repetent are discursuri naziste si un stadion intreg huiduie Europa. Un plagiator e prim ministru. Un cioban interlop e mare liberal si e camatarul politicienilor. In toate functiile importante din stat si marile intreprinderi sunt numai nepoti si analfabeti. Satele si micile orase is sub talpa mosierului local. Toate elitele parasesc tara. Hotii prospera, justitia e sub talpa interlopilor si mai pot enumera 1001 aspecte.
    Intreba cineva mai sus daca asta e Romania...pai cam asta e.
    @Gigi-Contra, eu cred ca in curand o sa se ajunga la federalizare si transilvania o sa se separe de restul tarii. Exista de obicei un pct critic si o sa fie atins curand.
    • +2 (2 voturi)    
      Oricum, (Marţi, 20 noiembrie 2012, 9:27)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      saracia care s prabuseste peste noi va rupe pisica,intr-un fel sau altul...
  • +3 (5 voturi)    
    fiecare pasare pe limba ei piere (Marţi, 20 noiembrie 2012, 7:23)

    nash pandelica [utilizator]

    Adaugand la toate acestea cazul Navodari, USL vorbeste pe limba lui Gigi Becali: Justitia suntem noi. ​ .................
  • -2 (2 voturi)    
    nah... (Marţi, 20 noiembrie 2012, 10:15)

    Codruta N [utilizator]

    Daca tot dati exemple, ziceti cum fu cu PD-istul Solomon (Craiova) sau alt PD-ist, un primar de la Valcea, acum cativa ani - acolo nu era bai ca "demonstrau" oamenii?

    Ce-mi place mie dublul discurs... la Dl. Tapalaga... mai ales in plina campanie electorala - "independenta jurnalistica" la greu fratzicule, bibicule... :P
    • +2 (2 voturi)    
      Diferenta (Marţi, 20 noiembrie 2012, 11:25)

      incomensurabil [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Ba e bai. Diferenta e ca acolo nu a demostrat nici un ministru. Ori esti prea simplut sa vezi diferenta, ori te prefaci ca nu vezi. Ar fi de preferat prima ipoteza.
  • +3 (3 voturi)    
    E gata (Marţi, 20 noiembrie 2012, 11:24)

    incomensurabil [utilizator]

    Lucrarea antenelor s-a savarsit!
    Acum victimele simpatizeaza cu agresorii. Cei furati fac miting pentru eliberarea celor care i-au furat.
    Fac zid cu proprii copii in jurul celor care ii tin in saracie si isi bat joc de drepturile lor.
    Sindromul Stockholm pune stapanire pe tara.
  • -2 (2 voturi)    
    toti fac la fel (Marţi, 20 noiembrie 2012, 12:26)

    Ttus [utilizator]

    degeaba urli acum tapalaga, cand era pdl-ul era la fel, si cu condamnatii si cu biserica implicata, samd
  • 0 (0 voturi)    
    Romania Vie (Marţi, 20 noiembrie 2012, 14:39)

    RomaniaVie [utilizator]

    Avem posibilitatea ca noi, cei din majoritatea tacuta, care ne-am scarbit pana si sa ne mai prezentam la vot, sa procedam altfel pentru a matura de pe scena intreaga clasa politica actuala. Avem posibilitatea sa construim o forta politica noua care sa-si propuna readucerea decentei, corectitudinii si dreptatii in viata publica a tarii.
    O forta politica noua, cu oameni hotarati, incoruptibili si ne-dispusi la compromisuri terfelitoare. Cu oameni care nu si-au manjit numele si care sunt decisi sa schimbe radical starea de lucruri din Romania. Cu oameni care au coloana vertebrala si demnitate, cu oameni care vor sa fie mandri, nu rusinati ca sunt romani.
    Cine sunt acesti oameni? Sunteti chiar voi, cei care cititi aceste randuri.
    Va chemam ca impreuna sa cladim noua forta politica si un program care sa-si propuna readucerea moralitatii si decentei in prim-planul vietii publice.
    Detalii pe facebook /Romania Vie
  • 0 (0 voturi)    
    Justitia suntem noi (Sâmbătă, 26 octombrie 2013, 22:16)

    TudorRaneti [anonim]

    Biserica este implicata in politica, ca orice alt cetatean, fie ca vrea, fie ca nu vrea. In plus, este o obligatie crestina: http://www.razbointrucuvant.ro/2011/02/23/crestinismul-respinge-prostia-si-pasivitatea-lasa-ca-pe-erezii/


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version