Domnul Goaie

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 19 octombrie 2012, 20:10 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Tot apar insi speriati ca se alege praful de "partidul Bratienilor". Un distins intelectual pro-liberal, Michael Shafir, a luat distanta de seful PNL, acuzandu-l ca invie "national-comunismul" prin cooptarea legionaroidului Becali. Se inmulesc criticile la adresa arogantelor Marelui Gargaragiu. Cristian Tudor Popescu admite public ca l-a votat in 2009 iar astazi se intreaba "cât mai poate coborî domnul Antonescu în a mă dezamăgi". Vlad Moisescu, demis de la sefia organizatiei sector 1, Ludovic Orban si Andrei Chiliman, adica mica dizidenta interna din partid, vad astazi in seful lor caricatura lui Traian Basescu.

Orbiti de ura lor fata de un Traian Basescu autoritar si cinic, toti acesti oameni au preferat sa vada o vreme intr-o caricatura proasta un tablou renascentist. Intre timp, li s-a mai luat valul de pe ochi. Insa dezastrul PNL nu a inceput azi, cu becalizarea partidului.  Sub influenta nefasta a lui Dinu Patriciu liberalii au ratat sansa transformarii intr-un mare partid de dreapta, preferand intre aprilie 2005 si noiembrie 2008 o guvernare minoritara cu sprijin parlamentar PSD. Din martie 2009, partidul a intrat sub alta zodie rea. Sub Crin Antonescu, liberalii au ajuns un partid mai mare decat sub Calin Popescu Tariceanu, dar nu de dreapta, ci populist, nationalist, anti-european si anti-american.

Asocierea cu turnatorul dovedit Dan Voiculescu, cu turnatorul Rosca Stanescu si alti dubiosi a grabit iesirea din galeria partidelor frecventabile. Mesajele violent anti-europene si anti-americane au zidit ultimele caramizi pe mormantul fostului partid liberal. Toate acestea s-au produs sub conducerea Omului Elastic. Despre el scriam prin februarie 2011:
  • "Omul elastic dovedeste o capacitate iesita din comun de a demonstra ca orice e posibil, ca nimic nu conteaza cu adevarat, ca semenii lui sunt moluste fara creier si coloana, ca liberalii lui inghit orice le vara el pe gat iar calcatul pe cadavre este calea catrea puterea suprema. Nu aflam niciodata ce inseamna pentru el binele si raul, care sunt reperele si scopul sau in viata. Se agita, dar nu munceste. Le zice bine, dar nu spune nimic. Latra fioros principii, dar ridica piciorul pe stalpii oricarui caracter puternic. Are obiceiul de a vorbi in avalanse de sinonime, un talent rarissim capabil sa declanseze mici orgasme intelectuale bolnavilor de Rebusache. "Sugerez o alianta, o comasare si o unire sub formele cele mai eficiente intre aceste doua mari partide", a spus omul-elastic despre Alianta stanga-dreapta. Practic, poti intelege orice. Construieste frazele arborescent, intr-o avalansa ametitoare de subordonate care par sa nu se termine niciodata. Este o metoda impecabila de zapacit audienta sau adversarii oricat de versati, inecati finalmente intr-un debit verbal mereu peste cota de inundatie. Cu tehnica oratoriei torentiale isi mascheaza perfect inconsecventa si goliciunea, devenite proverbiale."
De atunci, ceva s-a schimbat. Omul Elastic s-a transformat in Domnul Goaie. Noul personaj este un fel de combinatie intre obraznicia domnului goe, gigi becali, oaie, pasunism, nationalism, antiamericanism, antieuropenism, branza, mos, viezure, varza din capul lui, papusa ucigasa, turnatori, felix, srs, delir sistematizat, poker, incontinenta verbala, dragos dobrescu, monaco, spagi, afaceri, licitatii, iarasi dragos dobrescu, heil goaie, antidepresive, xanax, chiulangeala, flecareala, bagabonteala, nu uitati de dragos dobrescu si musai adaugati europarlamentarul Alina Valean. Restul, puneti voi.

P.S. Ce interes ar avea candidatul USL, Sebastian Ghita, sa-l promoveze la televiziunea sa de dimineata pana seara pe noul coleg Gigi Becali, desi orice analiza de bun simt spune ca oierul recalcitrant trebuie tinut ascuns, nu aratat zilnic la TV sa sperie electoratul? De ce televiziunea candidatului USL, Sebastian Ghita, l-a promovat intens pe Dan Diaconescu, desi amicul sau, premierul Victor Ponta, zice ca Partidul Poporului joaca pe mana PDL? In locul domnului Goaie mi-as pune intrebarile astea.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















13453 vizualizari

  • +17 (21 voturi)    
    Diktatorul kkrau (Vineri, 19 octombrie 2012, 20:39)

    ovidiu35 [utilizator]

    Din fericire dl Goaie se duce singur la fund , becalizand spatiul politic si public.
    Din pacate PSD joaca dublu, tinandu-l apropae si pe Diaconescu...iar ARD nu se ..prinde...:) ARD s-a cam stins deja...
    • +7 (7 voturi)    
      PSD nu joaca dubu.... (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 7:40)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      ...ci multiplu iar aceasta este valabil pentru imensa majoritate a acestei clase politice de ghertoi, care au ca scop doar interesul personal si care sunt in stare de orice pentru al atinge.
      Tardiva si flasca "dezamagirea" unora ca CTP, care ani intregi au pus umarul vartos la "inaltarea" goierilor si aceasta doar pentru ambitia idioata de a fi buricul pamantului. Daca goierii vor pune mana pe putere dupa alegeri, vor vedea acesti "dezamagiti" cu memorie scurta, ce inseamna "libertatea cuvantului" si se vor intoarce iar la osanale si pupaturi in dos (poate le place !).
      Deja Tariceanu si Orban o au promisa si sincer sa fiu, chiar as vrea sa ii vad incasand zilnic scuipati si suturi in cret de la "noii colegi".
      Goierii sunt rezultatul firesc al acestui sistem politic dusmanos, in care Parlamentul este oaza de dezmat al tuturor hotilor si escrocilor fara teama de lege.
      Atata tmp cat acest sistem politic pervers va exista, situatia cetateanului platitor de taxe va fi din ce in ce mai grea.
      Votati cu incredere , dezastrul este garantat !!!
      • +5 (5 voturi)    
        CTP (Duminică, 21 octombrie 2012, 11:40)

        voltaren [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        CTP a incetat sa aibe opinii pertinente din momentul in care obsesia numita Basescu i-a alterat judecata . Orice interventie a sa in spatiul public contine obligatoriu o trimitere la Traian Basescu . Daca acesta tace , daca spune ceva , daca e cald sau frig , totul are in mintea lui o legatura directa cu un singur personaj .
        • +2 (2 voturi)    
          aveti dreptate..... (Duminică, 21 octombrie 2012, 15:17)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui voltaren

          ...iar osesia aceasta este cel putin ciudata.
  • +24 (30 voturi)    
    Apel catre liberali (Vineri, 19 octombrie 2012, 20:54)

    Borges [utilizator]

    Spun apel catre liberali, si nu catre pnl-isiti.

    Liberali, schimbati-va grabnic caii, pardon, gloabele!
    Adevarul este ca tov. Iliescu nu ar putea parasi aceasta lume (pe care a distrus-o cu manuta lui) pana nu va distruge si PNL. Si, dupa reusita cu PNT-CD, cred ca tocmai o face!
  • -22 (30 voturi)    
    ... (Vineri, 19 octombrie 2012, 20:58)

    vitan.sandu [utilizator]

    Numai ca dezastrul PNL de care vorbesti, dle Tapalaga, inseamna cele mai bune rezultate la alegerile locale din cei peste 20 de ani de istorie postdecembrista a acestui partid. Daca a castiga cat mai multe primarii si consilii judetene inseamna dezastru, atunci dezastru sa fie!
    • +17 (21 voturi)    
      numai ca tema era alta (Vineri, 19 octombrie 2012, 23:49)

      was [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Pentru @sanduv:
      Domnul Tapalaga a admis ca PNL a crescut sub presedentia lui Antonescu, deci de aici vine rezultatul la alegeri. problema este schimbarea de doctrina/mentalitate/tinte a partidului, despre asta era vorba, a devenit un partid populist, liberalismul a ramas numai la nume si asta este problema.
    • +19 (23 voturi)    
      ...iubirea calaului... (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 0:35)

      rodoe [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Ce este liberal in actualul discurs politic si in actiunile PNL? Nimic. Un discur populist, gaunos, grosier-nationalist. Si o alianta cu urmasii comunistilor. Mai grav, tot ce s-a intamplat in aceasta vara a aratat un PNL antioccidental si pro-rus, macar la varful sau. Actiunile lui antonescu si ponta, ciracul sau, au culoarea tradarii nationale Incet, incet, antonescu se arata a fi ce este, un agent de influenta rus. Din pacate taraste dupa el un partid care a umplut temnitele cu adversarii comunismului rusesc. Antonescu a reusit sa transforme iubirea crestineasca in iubirea calaului.
    • +22 (24 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 2:09)

      ApH [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Indiscutabil o realizare. Iar explicatia este ca PNL a inceput sa prinda si la natangi. Crede-ma ca stiu ce zic, votantii PNL de acum nu prea au treaba cu sustinatorii din anii '90. Au pierdut marea majoritate a intelectualilor iar acum se canibalizeaza cu PSD.
      • -2 (6 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 8:53)

        vitan.sandu [utilizator] i-a raspuns lui ApH

        Pt ApH si inca alti comentatori. Plangeti dupa ideile liberale, utand ceea ce este mai important: ce mai este "liberal" intr-o lume in care individul depinde esential de stat, este marcat precum odinioara vitele pionerilor ameicani. Ori ati uitat ca "liberalism" inseamna "independenta totala a persoanei (fizice si juridice, n.n) de stat"? Unde mai vedeti voi asa ceva in lume? A ramane "incremeniti in proiecte" (uneori proiecte gresite), cred ca este mult mai grav decat a revedea doctrine si ideologii.
  • +25 (39 voturi)    
    USL, magnet pentru gunoaie (Vineri, 19 octombrie 2012, 21:14)

    corvus coraX [utilizator]

    În primul rând, circoteca prefabricată pe fondul anticipatului deces al Oltchim. O sumedenie de pipăli (incusiv analiști de soi) au mușcat vârtos la spectacolul oferit de cei doi saltimbanci, Domnudan și Plagiatorul. I-au scos dușmani, viitori adversari politici, nimeni nu a încercat să privească "behind the door". Regizorul spectacolului deja este cunoscut. Spectacolul menit să mediatizeze și capra și varza a avut un singur scop. Creșterea în popularitate a celor doi clowni.

    Cine poate să creadă că PP-DD va fi un adversar redutabil USL-ului, ori e prost, ori nu gândește. Domnudan și Plagiatorul, seamănă mănușă. Dane, dă-mi un singur element care îi diferențiază pe cei doi (exceptând înălțimea fizicului și dantura). Eu nu am găsit niciunul. Diversiunea este nu cusută cu ață albă, ci sare-n ochi ca un pepper-spray.

    USL-ul a devenit ca un soi de magnet pentru toate deșeurile vieții politice. O alipire de Vadim ar fi absolut firească...

    Cât despre PNL, o scurtă poveste.
    Am revenit în orașul natal în 1990 în plină fervoare electorală. Prieteni încercau să mă atragă ba către țărăniști, ba către liberali. Atunci (ce minte încuiată aveam!!) am optat pentru liberali, Coposu mi se părea cam extremist (eram un bou..). Așa că m-am dus la noul sediu din Sighișoara, al PNL. F..ck's sake! Era plin de securiști și turnători care deja aderaseră la PNL. Am plecat învârtindu-mă...

    Eu sunt sigur că securitatea avea deja pregătite Planurile B+C+D. Unul dintre ele era ca după schimbare, partidele istorice să fie infiltrate cât se poate mai bine pentru a putea fi controlate din interior cât mai bine. Rezultatul?! După moartea lui Coposu, PNȚ s-a dus pe copcă. PSD-ul a fost lipit de către Sathanasiu actualului PSD, fost FSN, având acces astfel la Internaționala Socialistă...

    Liberalii?! Scuză-mă, care liberali?! Eu nu văz unul (în afară de conu Djuvara care nu știu, sincer, ce caută acolo)
    • -9 (15 voturi)    
      domnul goaie (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 3:20)

      ganea_stan [anonim] i-a raspuns lui corvus coraX

      corvux nu fi chiar atat de ingrijorst de soarta PNL ! Nici dl Tapalaga nu e sincer ingrijorat de soarta acestui partid intrat intr-o uniune cu PSD-ul. Nu am sesizat o ingrijorare asa mare cand niste ''grei'' ai liberalilor - Valeriu Stoica, fitilistul sef, ''defectul'' Stolojan, s.a. - au trecut in subordinea democratului basescu, formand faimosul P.democrat liberal.
      Ori nu vrea ori nu are voie, dl tapalaga nu zice nimic de cum s-a ales praful de liberalismul aripii lipite la catargul marinarului. Poate ia un interviu doamnei Turcan, sa ne zica ea cum e cu liberalismul din p.d.L.
      Mai fac o propunere domnului tapalaga : in timpul liber sa vada ce si cum e cu avocatelul ala mic cu capul mare (sper ca dl guvernator base sa nu se zgarie ca am folosit licenta dansului), care zice ca e PNTCD fiindca a furat stampila de la Ciorbea, s-a ''lipit'' de Blaga si de MRU, unde spera sa fie bagat in seama de electorat.
      Mister corvuxcora X, adunatura asta cu ungureanu, neamtu, pavelescu, blaga,nu mai poate spala pacatele generate de furaciunile enorme pe care si ''liberalii'' din pdl le-au practicat sub abladuirea lui basescu. Ce zicceti de ultimele stenograme aparute pe piata ?
      • +4 (4 voturi)    
        mai draga (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 11:39)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui ganea_stan

        asta este soarta penelelei, sa se rupa, sa se lipeasca, sa se raslipeasca, alipeasca, etc.
        sa nu uitam ca_campeanu, cu un trecut nu tocmai limpede, s'a intalnit, dupa lovirutie, cu cvintus suflatorul si'au hotarat ei sa infiinteze un partid, si s'au gandit ei sa'i zica...liberal.
        suna bine, atunci, alaturi de penetzeul re-legalizat de seniorul coposu, de detinutii politici diaconescu, ticu dumitrescu, sa scoata, din jobenul caracatitei secu-lare, si alt partid istoirc.
        si'asa, ca din ploaia de primavara, ca ciupercile, au rasarit partidele istorice, pnl si psd.
        din izvorul nesecat al imaginatiei romanesti secu-lare, si cu acordul lui ilici kaghebescu.

        dupa care, junele dinu, pe atunci geambash de masini de ocazie si alte mishmashuri ..kapitalizde, a rupt catarama si'a facut partidul junetilor leberale.
        ca apoi, grosul penele sa fie fuzionat la aceasta aripa plina de vigoare si de idei noi, kapitalizde, moderne, baza fiind afacerile de familie si de cumetrie.

        dupa care, stolojan, si el de provenienta mai veche, de dinainte de decembrie, a rupt o alta aripioara si'a tras'o pe malul marii, taman in curtea capitanului, mostenitor, si el, direct de la primul prim ministru, pedro apacca, balconistul flanelat, al unei aripioare a fesenelei iemanate.

        si ca sa nu ramana un penele ciuntit, a lu' cacarau din isaccea, ispravind treaba lui motocicleanu, a lipit leberalii taman unde le era locul, adica langa creatorul politichiei romanesti postlovirutionare, ilici, fost, de trei ori presedinte, deshca batrana, uns cu alifii rasaritene.

        si pen' ca un necaz nu vine singur, si'au bagat in card si cu colonelul felix vocalescu-varanu,
        deci, ce s'o mai dam dupa plopul cu pere, avem un partid mare, ce trage sa devina unic.
        ca pe vremurile tienretilor lui ilici, varanu si chiar ale lui conu dinu si tarliceanu.

        nici o nedumerire la bruksal, unde leberalii iorpeni sunt tot in aceiasi cardasie cu stanga luptatoare pentr pace, progres si prosperitate.

        haleluia
      • -1 (3 voturi)    
        acolo chiar ca e nevoie de traducator... (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 13:57)

        brita [utilizator] i-a raspuns lui ganea_stan

        rugam frumos: cu citate din stenograme, a ni se indica ce anume denota "furaciunile" alea?!
    • -2 (8 voturi)    
      ma bucura.. (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 12:10)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      ma bucura atentia deosebita pe care sustinatorii unui alt securist, T Basescu, o acorda PNL-ului mai ales ca ii vad extrem de preocupati de soarta partidului istoric.. cu siguranta ca sub conducerea lui C Antonescu exista o calamitate la nivelul partidului dar grija deosebita pe care o acorda ceilalti PNL-ului, oameni inregimentati la caruta PDL vopsit ARD ( ce furori trebuie sa fi facut Anna Lesko cu al sau ARD in flacari!!! ), ma face sa cred ca PNL-ul va trece si hopul numit C Antonescu
  • +20 (28 voturi)    
    Altceva e trist (Vineri, 19 octombrie 2012, 21:25)

    war4peace [utilizator]

    E trist, totuşi, faptul că numai o minoritate (din întreaga masă a poporului) înţelege aceste lucruri. Restul vor vota USL la greu, fiindcă atâta pot.
    • +2 (4 voturi)    
      Cred ca fac parte din minoritate (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 17:43)

      iosiP [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

      Cu toate acestea, nu stiu cu cine sa votez!

      1. USL-ul este o aberatie din punct de vedere dogmatic (nu ca doctrina politica asumata ar mai avea vreo importanta in Romania, dar totusi...) si este populat de lichele si imbecili neputinciosi.

      2. Cu ARD-ul (in fine, cu PDL-ul dar nu-i decat aceeasi Marie cu alta palarie) m-am "ars" deja, tot lichele la greu doar ca au mai mult sange in instalatie... si te "fac" pe fata atunci cand pot!

      3. Alte optiuni nu prea am... ca doar n-oi vota PPDD sau UDMR.

      Concluzia: sa se voteze intre ei, eu stau acasa si citesc cartea "Cum sa eviti taxele si sa traiesti linistit".
      • +1 (1 vot)    
        mda (Duminică, 21 octombrie 2012, 7:47)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui iosiP

        concluzia e aproape buna.
        numa' ca_cartea de'o vrei a citi, este tot o inselaciune si furaciune. este scrisa special pentru creduli. singurul loc, fara taxe, este viata de apoi. loc de liniste si verdeatza...:)
        autorul a facut si el un ban cinstit...
  • +26 (32 voturi)    
    paralela Basescu-Antonescu? (Vineri, 19 octombrie 2012, 21:44)

    d2d [utilizator]

    adevarul e ca Antenescu chiar a devenit un despot gen Basescu.diferenta este ca Basescu a maturat gunoaiele din PD (vezi Roman,Sasu,Duvaz,Dragnea) iar la PNL gunoaiele matura liberalii autentici.parerea mea.
    • -6 (18 voturi)    
      Pe bune? (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 0:50)

      Jordan [utilizator] i-a raspuns lui d2d

      Videanu, Berceanu, Udrea, Prigoana nu sunt gunoaie, iar Roman este? Hai sa fim seriosi, a indepartat gunoaiele care-l incomodau si a promovat gunoaiele care-l sustineau :).
  • +20 (22 voturi)    
    scrisese cineva pe aici (Vineri, 19 octombrie 2012, 22:28)

    zaboo [utilizator]

    "cand Dumnezeu vrea sa te piarda, mai intai iti ia mintile"; am apreciat comentariul si, de atunci, in numeroase imprejurari mi-l amintesc - iar asta e inca una!
    • -8 (10 voturi)    
      Nu va mai inteleg !Nu va bucurati? (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 12:07)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      De ce sunteti atat de agitati, de disperati ca PNL-ul a luat-o razna?
      Tapalaga si toti adeptii lui plang PNL-ul....
      A fost , vezi Doamne, deturnat la stanga, inghitzit de PSD, Becalizat...vai de capul lui de partid fost liberal....
      Pai asta-i bine, foarte bine pentru voi...iubitorii de PDL si Basescu.
      Segmentul liberal va ramane liber doar voua, electoratul romanesc ,educat in spiritul liberalismului de catre genialul presedinte Basescu, o sa va voteze cu doua maini (ma tem ca si concret cu doua sau mai multe maini) si veti infrange, din nou, dusmanul politic.
      Este adevarat ca si Basescu era, in PD-ul lui Roman, socialist convins dar, intr-o noapte a avut o revelatie: romanii sunt si trebuie sa fie liberali.
      A doua zi a cotit tot partidul de la stanga la dreapta.
      Ce sa vezi...nimeni nu a comentat, nici un PD-ist nu a demisionat, toti au inceput sa injure socialistii....Asta da tarie ideologica, nu ca a PNL-ului care....
      Deci, care-i grija voastra?
  • +26 (28 voturi)    
    Analiza de bun simt (Vineri, 19 octombrie 2012, 22:53)

    HP [utilizator]

    "Orice analiza de bun simt spune ca oierul recalcitrant trebuie tinut ascuns, nu aratat zilnic la TV sa sperie electoratul?"

    Pe ce lume traiesti, Dane ?

    Electoratul la care te referi, acela care va vota majoritar cu USL e extaziat cand vede circari, oieri si curve la TV. Iar televiziunile se conformeaza.

    Probabil ca ai ajuns sa crezi ca poporul roman o fi compus preponderent din intelectuali, oameni de afaceri, tineri educati, ingineri si medici.

    Te rog sa-ti revii si sa mai citesti o data articolul postat de catre colegii tai pe front-page-ul HN.

    Ala cu haznalele si buda din fundul gradinii romanului.
  • +25 (29 voturi)    
    Becali si electoratul PNL (Vineri, 19 octombrie 2012, 22:58)

    apollo [utilizator]

    Pe actuala logica a lui Crin Antonescu propun ca PNL sa includa pe listele sale, in afara de Becali si pe Mariana Moculescu, Dan Capatos, Catalin Maruta, Bianca Daragusanu si evident Vadim Tudor. Vor castiga alegerile in mod sigur.
    • -15 (23 voturi)    
      grija dl tapalaga ptr liberalii lui crin (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 3:40)

      ganea_stan [anonim] i-a raspuns lui apollo

      Apollo parca era un tip frumos ! E drept ca nu zice nimeni ca era si destept.
      Nici nu ar avea cum dupa cum postsul cu aceasta denumire vrea sa duca in derizoriu niste actiuni ale unui partid.
      In noua gasca a PDL, MRU, PNTCD (ala al lui pavelescu) nici nu mai e nevoie sa fie coptate figuri ca moculeasca, dragusanca, etc aici fiind deja danseuzi precum Talmaceanu, blonde cu experiente vaste - apropo, de ce a fugit din bucuresti in careul de 16 m al marelui pinalty ?-, mafioti cu experienta, tipi cu relatii prinse in stenograme si livrate pe piata tocmai de oameni din sistem, oameni seriosi nu ca Maruta, Capatos, etc
      Iar ca sa fim drepti, un tip ca Becali, cu sinceritatea lui debordanta, care a facut atata bine unor semeni - comparati comportamentul aluia uns cu alifiile si parfumat cu deodorantele de sute si milioane de lei, din timpul inzapezirii din acest an, cand inconstient si arogant, le zicea bietilor oameni ca sunt puturosi cu actiunile concrete ale lui becali - si numai dupa sa faceti misto
      • +7 (11 voturi)    
        Stimate ganea_stan (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 11:28)

        Elena B. [utilizator] i-a raspuns lui ganea_stan

        Ai fost macar o data in viata intr-o zona calamitata de ape sau zapada. Ai vazut macar o data cum militarii muncesc si satenii stau in poarta si se uita? Nu ,cu siguranta nu. MRU , spui tu, a fost inconstient si arogant ? Nu, a fost naiv spunand adevarul, crezand ca oamenii vor sa-l afle,nestiind cat de ipocriti suntem noi romanii, cum ascundem gunoiul sub pres, cum ne place sa se spuna cat de frumosi si harnici suntem. Ne place sa fim mintiti si politicienii stiu asta.
        • +2 (4 voturi)    
          Domnule buriu (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 20:18)

          iosiP [utilizator] i-a raspuns lui Elena B.

          Aveti perfecta dreptate!
          Stiti ce, eu sunt liberal (adevarat, nu de fatada) si ca atare sunt perfect de acord ca fiecare sa se descurce cum poate, fara asistenta din partea autoritatilor... desigur, asta implica si abolirea taxelor si impozitelor prin care finantam cu totii statul (ca doar nu vreti sa platim pentru servicii inexistente).
          Ce ziceti, "batem palma"?
          • +2 (4 voturi)    
            NU BATEM PALMA (Duminică, 21 octombrie 2012, 12:27)

            Elena B. [utilizator] i-a raspuns lui iosiP

            Un liberal adevarat, in fata unui organism cuprins de puroi ar spune: taie, curata, vindeca.
            Asistenta autoritatilor trebuie acordata celor care au cu adevarat nevoie de ea, nu puturosilor.
            O vorba romaneasca spune sa nu-i dai omului pestele ci undita cu care sa-l prinda, ori ce am fost noi, sau unii din noi, invatati de catre comunisti si de cei care au urmat lor?
            Ca statul trebuie sa ne dea, noi avem drepturi, nu trebuie decat sa cerem.
            Cititi mai jos comentariul lui adrian77, exemplul lui l-am trait si eu in comuna natala din Vrancea, la inundatiile din 2005 si iarna 2011, unde am fost sa-mi ajut parintii nonogenari, eu fiind la randu-mi o pensionara.
            • 0 (0 voturi)    
              Nu, doamna buriu! (Duminică, 21 octombrie 2012, 21:10)

              iosiP [utilizator] i-a raspuns lui Elena B.

              Statul nu trebuie sa ne dea pentru ca "avem drepturi", statul trebuie sa ne dea pentru ca il platim (fortat, desigur) pentru asta!
              Din partea mea, ca liberal adevarat, este chiar perfect ca statul sa nu-mi dea nimic... cu conditia, desigur, sa nici nu-mi ceara nimic!
              De altfel, la asta m-am referit in comentariul anterior si tot la asta v-am propus sa batem palma!
        • -5 (5 voturi)    
          MRU vorbea aiurea (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 23:26)

          Raluca9 [utilizator] i-a raspuns lui Elena B.

          MRU habar n-are pe ce lume traieste. Se mira ca satenii nu puneau mana pe lopeti sa rastoarne muntii de nameti din curtile vecinilor, fara sa-si puna problema daca nu erau cumva franti de oboseala sau uzi pana la piele de la munca de pana atunci, ca nu stie nimeni ce-a muncit fiecare, la el in curte sau la altii. Sunt oameni care n-au decat o pereche de incaltari si aia proasta. Vi se pare normal sa-i boscorodim ca nu se reped ca leii sa faca zeci de ore de munca voluntara in zapada pana la brau?

          Militarii sunt platiti pentru munca lor, sunt sanatosi, bine echipati, bine hraniti, iar dupa ce-si termina treaba merg la caldura. Cat de "naiv" trebuie sa fii ca sa-i compari cu oamenii - adesea epuizati - din zonele sinistrate?
      • +2 (8 voturi)    
        Concluzia? (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 12:24)

        codo [utilizator] i-a raspuns lui ganea_stan

        MRU nu e imputit si ii place munca. Numai bun de votat.
  • +6 (6 voturi)    
    Becalizarea PNL nu este intamplatoare (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 10:35)

    kibbitz [utilizator]

    Conducerea s-a gandit sa modifice scenariul din labirint. In loc de o lupta intre Tezeu si Minotaur, au propus o lupta intre doi minotauri, pentru distractia majoritatii formate tot din niste mici minoaturi.
    Vreti sa-l vedeti pe Tezeu ? Mergeti la vot !
  • +2 (2 voturi)    
    fain (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 13:15)

    Jack37 [utilizator]

    \
    jocul de cuvinte.
  • +7 (7 voturi)    
    a propos de puturosi (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 13:21)

    hot news [utilizator]

    Asta iarna am umplut 4 masini la serviciu - 17 oameni, 20 de lopeti, ulei, zahar, apa, paine, conserve - si am fost in Baragan sa dam zapada.
    La niciuna din cele 3 case pe care le-am dezapezit atunci nu am primit ajutor de la vecini... erau toti la carciuma si-l asteptau pe "domnudan" care, culmea, a si venit dar doar ca sa filmeze... Primarul si vicele erau la pacanele (mare/mica - rosie/neagra) de unde coordonau actiunea de dezapezire a satului. Stiu pentru ca acolo i-am gasit - primarul avea un Mitsubishi Pajero si era parcat in fata. La locale au facut rocada.
    Asa ca nu-mi spune de puturosi si spalati pe creier.
  • -3 (3 voturi)    
    domnul goaie (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 17:21)

    ganea_stan [anonim]

    am postat doua comentarii pe tema tratata de dl Tapalaga si ma bucur nespus de mult ca lacheii basisti imi voteaza comentariile cu foarte multe minusuri. Inseamna ca am atins niste puncte sensibile si, in consecinta, cine nu zice ca noi nu zice bine!
    Codo zice ca MRU e bun de votat dupa cum s-a comportat in acele zile ! Votati cu ambele maini pe unul lipsit de simtul realitatii ! Cand zapada era mai sus de streasina casei iar oamenii ieseau prin tunele precum cei din Laponia din iglurile lor, asta da prim ministru ! Asta care zice ca sunt nimicuri cele 10 milioane cheltuite pe sampoane si deodorante e fantastic de bun (pentru voi)
  • +6 (6 voturi)    
    CTP a votat cu... (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 20:17)

    Costin1968 [utilizator]

    ...Antonescu...EEEEXTRAOOORDINAAR...Ce eveniment ???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Goaie (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 21:51)

    andreesanu [utilizator]

    Stai dle Tapalaga ca n-ai vazut si n-ai auzit destule ca atunci cind;
    - se urca scroafa in copac sau capra sare masa ,iada sare casa asa si cu PNL din vremurile aste ii la fel. Ce Bratieni Dle ???,cacarai,ciobani,cioflingari,papusari ,smecheri,golanii astia sunt mostenitorii liberalilor .
    Ce te astepti ???,astia isi pun una doua poalele in cap, scot pe gura ce ar trebui sa le iasa pe dos.
    Ce le pasa lor de maniere ,legi sau banala ordine de drept,asta-i pentru fraierii cu carte ,nu pentru ei repetentii,mediocritatile ajunse unde neam de neam n-au visat,hauleala sa traiasca si ai iei haulitori.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by