Ziua antitezelor extreme

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:04 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Crema lumii occidentale la congresul PPE de la Palatul Parlamentului, umbra Rusiei prezenta prin oponentii ei cei mai de seama. Crema ideilor populiste si nationaliste, multumiri inchinate Rusiei si Chinei la mitingul USL de la Arena Nationala. Cancelarul german Angela Merkel vorbind despre Europa si valorile ei, despre libertatea de circulatie, despre munca si competitie. Liderul PNL Crin Antonescu vorbind perfect paralel despre popor, invocat de zece ori intr-o singura fraza, despre slugile Europei si profiturile companiilor occidentale in Romania.

Europa fata cu reactiunea. Si mai observati un contrast izbitor chiar in interiorul USL, intre blocul prosper de candidati in negru si poporul pestrit manat cu autobuzul pe stadion.

Ziua de 17 octombrie 2012 va ramane in istorie ca ziua antitezelor extreme. La Bucuresti au defilat doua lumi diferite. La Palatul Parlamentului a venit o cosmopolita lume occidentala, degajata, preocupata de teme mari. La Arena Nationala a venit o lume monocolora, crispata, ocupata cu vorbe mici. O lume preocupata de principii si valori ceva mai inalte. Cealalta lume, etaland cam multi dubiosi si obsesii mici.

A castigat sau a pierdut USL cautand sa bruieze congresul Partidului Popular European? Le-a iesit mesajul ca poporul e cu Antonescu si Ponta in timp ce doar occidentul mai e cu Traian Basescu si PDL? Sau, dimpotriva, liderii PSD si PNL au reusit performanta de a evidentia singuri discrepantele majore intre doua optiuni. Una mai larga si generoasa: mai multa Europa. Alta limitata si ingusta: mai multa Romanie.

Cele doua lumi opuse sunt expresia unei radicalizari. Aceasta radicalizare este generata de crize. De criza financiara, care incurajat miscarile turbionare, populiste, nationaliste si a adancit curentele eurosceptice. Aceasta radicalizare este si consecinta crizei enegetice, a razboiului pentru supravietuire energetica, cu o Rusie tot mai ingrijorata ca risca sa-si diminueze influenta in zona. Aceasta radicalizare este si rezultatul unei crize de incredere in democratia clasica, ceea ce reprezinta cea mai periculoasa dintre crize si deschide calea fie spre noi forme de dictatura, spre conflicte de uzura.

In Romania, batalia  intre cele doua lumi se va da pe 9 decembrie. Astazi s-au intalnit pentru a-si proclama diferentele majore. Ele, cele doua universuri paralele, nu vor putea coabita. Vom avea un singur castigator.

P.S. Usor exaltat, Antonescu anuntase o demonstratia de forta. Forta butaforiei, deoarece Arena Nationala s-a golit rapid chiar in timpul discursul liderilor PSD si PNL. Candidatii USL au defilat in fata scaunelor goale de pe care poporul s-a cam uschit.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















10472 vizualizari

  • -36 (50 voturi)    
    de acord (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:12)

    Mazeta [utilizator]

    Daa, de acord cu autorul. Democrația în înțelesul ei clasic este pe ducă, din păcate. Antiteza aia grasă și blondă a decis că suveranitatea nu mai este la modă și că valorile oiropene nu au sens decât sub carâmbul cizmei sale. Quiz. Cine a fost cel mai bun prieten al lui Stalin până la un moment dat?
    • +35 (39 voturi)    
      "Antiteza aia grasa si blonda" (Miercuri, 17 octombrie 2012, 22:15)

      ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      duce in spate Europa. Vad ca obiceiurile tale comuniste dispar greu: injurii fara argumente, mereu altul e de vina, fluturarea stindardului nationalist si izolationist, singuri impotriva tuturor, doar usele e salvarea, e aproape de popor, cu mana in buzunarele lui. Discursul nici macar nu e original, ci e copiat dupa cel al lui Vladimir Putin.

      Daca Romania vrea sa fie parte din Europa atunci trebuie sa indeplineasca si obligatii, nu doar sa se infrupte din avantaje.

      Ramane de vazut unde vor romanii Romania: in Europa sau groapa usele.
      • +16 (18 voturi)    
        O mica problema... (Joi, 18 octombrie 2012, 9:12)

        geodor [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

        Inca nu ne-am dezbarat de vechile obiceiuri asa ca sunt convins ca majoritatea va opta pentru groapa USL care promite avantajele dand impresia falsa ca nu trebuie facut nimic pentru asta.
        Pentru ca romanii inca mai traiesc cu impresia ca fac altii iar noi doar culegem...
      • -8 (12 voturi)    
        Si care sunt avantajele? (Joi, 18 octombrie 2012, 10:20)

        OrmenLange [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

        Eu unul nu prea vad multe avantaje, dimpotriva: mai mult dezavantaje.
        • +7 (7 voturi)    
          Cand (Joi, 18 octombrie 2012, 19:48)

          Jar [utilizator] i-a raspuns lui OrmenLange

          s-a facut canalizare si s-a tras apa curenta la mine in sat,cu fonduri europene,toata lumea s-a agitat ca vin aia care ne dau bani degeaba ,si ne fac,si ne dreg...
          Mai,cacaraule,stii ce-i ala deficit bugetar?
          Romania -si nu numai ea-are deficit bugetar ,adica mananca mai mult decat produce.Si ca sa manance,trebuie sa se imprumute ,mai cacaraule!
          Si ca sa se imprumute trebuie sa fie serioasa,sa respecte regulile pe care singura si le-a asumat,sa fie credibila,mai,cacaraule!
          Altfel,o sa ne ia dracu' de foame,mai,cacaraule!
    • +28 (34 voturi)    
      Suveranitate ? (Miercuri, 17 octombrie 2012, 22:34)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Domnule Mazeta va sfatuiesc sa faceti o cura cu Lecitina, Multivitamine, Coenzima Q10, Omega 3 si 6. (Suplimentar, daca eliminati Antena 3 si RTV din grila de programe o sa constatati cu stupoare cum va va invalui o stare de bine odata cu eliminarea urii din corp).
      Se pare ca v-a lasat memoria.
      Pai pana sa ajungem un UE am avut o gramada de suveranitate.
      Timp de 10 ani ce a facut PSD-ul lui Iliescu cu suveranitatea ?
      Timp de 4 ani ce a facut CDR-ul lui Constantinescu cu suveranitatea ?

      Pai daca ne aducem aminte au profitat din plin de suveranitate , s-au imbogatit, au vandut cea mai mare parte din industrie , au pus pe butuci agricultura si au dat resursele cele mai importante ale tarii strainilor pe care ii blamati dumneavoastra.

      Nici bordurile si nici Navromul vandut nu aduc atatea prejudicii tari pe cat aduce faptul ca resursele de petrol si gaze , de aur si alte minerale pe care noi numai eram in stare sa le exploatam au fost inmanate de buna voie altora mai ales de catre conducerea PSD.
      CDR-ului ii putem imputa cu usurinta faptul ca a vandut o mare parte a industriei romanesti la fier vechi.

      Nu stiu ce va chinuie pe dumneavoastra dar stiu ca aveti o memorie foarte scurta si ati uitat prea repede de binefacerile aduse de mama rusie.
    • +14 (14 voturi)    
      Kamenew si/sau Sinowjew (Joi, 18 octombrie 2012, 2:43)

      arminius1 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      HahahahahahaAstia au fost !Nu ce insinuezi tu! Prietena ta cea mai buna este superficialitatea.Sa vedem acum care este "Stalin" dintre cei 3 zei la care te guduri.:))))
  • +29 (33 voturi)    
    manipulati (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:26)

    cotora [utilizator]

    electoratul roman este manipulat,nationalistii, profita de criza economica si financiara, isi va da seama, poate prea tarziu, ca populistii usl a fost doar o gogoasa electorala
    • +24 (28 voturi)    
      manipulare (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:40)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui cotora

      Nimeni nu a invesitit intr-o educare civica a romanilor nimeni nu si-a dorit asa ceva! Toate partidele au aruncat un mic si o bere inainte de alegeri si au castigat 4 ani de imunitate !
      Din cauza asta multi sunt asa de usor de manipulat !
  • -33 (45 voturi)    
    ipocrizie maxima (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:28)

    Montesquieu [utilizator]

    ciudat... crema lumii occidentale e (TOATA) la popularii europeni.
    ce mai conteaza socialistii sau ALDE? ei sigur nu fac parte din crema, chiar daca-s occidentali
    nu-i asa domnule DT?

    in alta ordine de idei, ai intrat deja in campanie dane? plateste niro bine? ;)
    • +22 (26 voturi)    
      Impostori nu socialisti (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:46)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Domnule, ipocritul esti dumneata. Te faci ca nu vezi ca socialistii nostri nu au nimic comun cu socialistii europeni. Mitomanul national, primul plagiator al tarii Ponta ar fi trebuit sa-si dea demisia de mult timp. In nici un caz o tara civilizata nu ar fi acceptat perpetuarea unui astfel de specimen si clicii lui. Socialisti sau nu. Cit despre chiulangiul national, nici nu ma mai obosesc sa comentez Pina la urma pe mine nu m-ar deranja sa fie stinga sau liberalii la putere dar nu par sa fie in stare de nimic. Cine naiba se asociaza cu niste derbedei? De unde "crema" la USL?
    • +22 (26 voturi)    
      alde si socialistii europeni sunt si ei crema... (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:50)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      problema e cu plagiatorul si papagalul...astia sunt crema ...de ghete...
    • +20 (24 voturi)    
      Pai nu conteaza (Miercuri, 17 octombrie 2012, 22:04)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Ce au facut vreodata socialistii bine in lumea asta ?

      Insasi faptul ca ai posibilitatea sa scrii si sa citesti comentarii pe Internet e datorita capitalismului si economiei de piata concurentiale si libere care reprezinta valorile de baza ale formatiunilor de dreapta.

      Ce au facut socialistii si ALDE ? Au impartit gloatei din banii altora. Au imprumutat enorm, cumparandu-si voturile cu banii celor ce au muncit cu adevarat.

      Evident, nu toti occidentalii reprezinta crema. Cand spui "occidental" nu te referi la arealul geografic ci la mentalitatea de bogatan ajuns puternic prin propriile forte, la nemtzalaul rece si disciplinat, la civilizatia puternica a vestului spre care ne uitam ca milogii inainte de '89.
    • +15 (19 voturi)    
      cred ca gresesti un pic (Miercuri, 17 octombrie 2012, 22:09)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Socialisti Europeni au mutat convetia de Bucuresti !
      Presedintele lor la critica pe Ponta al vremea respectiva ! Nu cred ca doar PE i-a spus ca greseste ! Si din pacate cred ca PSD-ul actual la cum vede democratia nu se asemana cu socialisti europeni !

      PS : Cred ca nici tripleta BVB din PDL nu este interesata prea mult de PE-ul din UE !
      Dar de da bine la publicitate !
    • +16 (20 voturi)    
      Ipocrizie maxima (Miercuri, 17 octombrie 2012, 22:20)

      ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      din partea ta. Nu ti-a luat mult sa uiti despre cum crema socialistilor europeni i-a dat cu flit lui CtrlV Pontanocchio si si-au mutat congresul de la Bucuresti. Fa, te rog, o lista cu acei socialisti de frunte care inca il sustin =))

      Si nu uita: PSD e partid social, nu socialist.

      Vad ca postezi tot mai rar si mai subtire, e clar ca pentru tine campania s-a terminat inainte sa inceapa :)
    • +11 (13 voturi)    
      Ce fel de crema sunt socialistii? (Joi, 18 octombrie 2012, 1:46)

      rodoe [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Ce fel de crema sunt socialistii? Ei nu stiu decat sa fure de la cei care fac si sa minta ca au facut ei. Liberalii romani s-au dus singuri in tabara hotilor si mincinosilor. Cam asta e crema socialisto-liberala.
      Vreau totusi sa precizez ceva. Nu poate fi vorba de nationalism la socialisti decat in forma nazismului sau fascismului. Rememorand ce s-a intamplat in vara care a trecut, nu pot decat sa admir pe acei analisti care au facut paralela intre actiunile lui ponta si antonescu si cele ale nazistilor din anii 33, care au acaparat statul democratic german. Dintre actiunea celor doi corifei romani si acapararea statului democratic italian de catre musolini. Sau poate ca analistii romani privesc numai in trecut si nu se uita la prezent. Adica la prizonieratul continuu al statului rus de catre elita lui politica.
    • +4 (6 voturi)    
      Bineinteles ca... (Joi, 18 octombrie 2012, 9:02)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      ....atat socialistii cat si ALDE conteaza.....atat doar ca, cu exceptia a catorva voci mai "radicale", restul socialistilor si liberalilor europeni tac, jenati de prestatia cuplului dambovitean....parca Martin Schulz, cel care il privea pe Ponta ca pe o insecta daunatoare, este socialist...... sau alta mostra: "Franţa cere guvernului României „să respecte valorile democratice și statul de drept“, a anunțat Ministerul francez al Afacerilor Externe, citat de France Presse." sau alta: "Ministrul luxemburghez de Externe, socialistul Jean Asselborn, a declarat într-un interviu pentru Spiegel Online că în România au loc „încălcări grave ale principiilor de drept european care sunt inacceptabile.”.....si lista ar putea continua....din cate stiu io`, toti astia sunt socialisti....si nu chiar atat de neisemnati....
    • +4 (6 voturi)    
      ipocrizie maxima, dar la cine? (Joi, 18 octombrie 2012, 11:21)

      LaurentiuVasiescu [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Unde erau ALDE sau socialistii europeni ieri? In mod sigur nu la Bucuresti, de unde de altfel si-au mutat congresul din jena fata de socialistii nostrii.

      Probleme cu memoria?
    • 0 (2 voturi)    
      Crema socialista ... (Joi, 18 octombrie 2012, 20:38)

      ioil [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      De unde au avut atata banet de aruncat la cheflii,Usl ul?Bani pentru pensii nu o sa mai fie din noiembrie dar voi cheltuiti miliarde.Banii sant din cotizatii,nui asa?au fost adusi cu japca la demonstratie iubitorii de usl,sau au fost constransi?Mai,mai pe cine prostiti?Cum era cu aia care si+au calcat in picioare pancarttele cu PNL.Tot Base o fi pus la cale ca oamenii adusi fortat sa paraseasca locatia_
  • +31 (37 voturi)    
    ȚARA ESTE SFÎȘÎIATĂ ÎN DOUĂ (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:30)

    pointless man [utilizator]

    De-o parte primitivii pupători de moaște, urlători pe stadioane, șpăguitori benevoli - pe scurt cei fără nici o umbră de mîndrie & inteligență & caracter. Un exemplu perfect și foarte actual - Gigi Becali. Ceilalți - invers. Treaba vine de departe, dar comuniștii și odraslele lor actuale PROVENIȚI EXACT DIN ACEASTĂ MLAȘTINĂ au accentuat-o cît le-a stat în putință.

    Deci sîntem într-un fel de război civil. Depinde de noi, CEILALȚI, să suturăm marginile plăgii. LA VOT ! Abținerea, în situația actuală, se numește crimă împotriva națiunii !
    • +19 (21 voturi)    
      Cred ca trebuie sa ne ispasim pacatele (Miercuri, 17 octombrie 2012, 22:41)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

      NU scapam cu una cu doua de plaga USL-ista.
      Ministerul educatiei si invatamantului a avut grija foarte multi ani sa ingroase randurile celor primitivii, pupători de moaște, urlători pe stadioane, șpăguitori benevoli - pe scurt cei fără nici o umbră de mîndrie & inteligență & caracter.
      Funeriu nu a facut altceva decat sa scoata la iveala acest fapt ascuns atat de bine de ceilalti.
      Din pacate Abramburica va avea grija sa se revina la ce a fost mai ales ca si parinti isi doresc ca odraslele sa aiba diplome indiferent daca stiu sau nu stiu ceva.
      An de an ne furam singuri caciula.
      Sunt extrem de curios cati zeci de ani va mai tine acest lucru.
    • 0 (4 voturi)    
      prostii (Vineri, 19 octombrie 2012, 3:06)

      VI10 [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

      confunzi pro-europenismul cu ateismul. Europa e un produs crestin. Dar e bine ca votezi pro Europa, fie si dintr-un motiv neintemeiat.
      • +2 (2 voturi)    
        NU CONFUND NIMIC (Vineri, 19 octombrie 2012, 11:48)

        pointless man [utilizator] i-a raspuns lui VI10

        Pupatul moaștelor nu are nimic comun cu creștinismul. Eventual cu cretinismul (absolut similar cu cel al urlătorilor de pe stadioane). Iar eu CHIAR SÎNT CREȘTIN.
      • +2 (2 voturi)    
        VI 10 = Logica a la Antena 3 (Vineri, 19 octombrie 2012, 12:25)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui VI10

        Unde dai si unde crapa.

        Va incadrati perfect in logica discursurilor unora ca Iliescu sau Ghise.

        Cum ati reusit un raspuns referitor la pro-europenism si ateism plecand de la un comentariu care nu a pomenit despre asa ceva ?
        • 0 (0 voturi)    
          MULȚUMESC ! (Vineri, 19 octombrie 2012, 12:50)

          pointless man [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

          Nu i-am răspuns individului ci am scris pentru cititorii care s-ar lăsa zăpăciți de comentariu. Să ținem aproape !
          • 0 (0 voturi)    
            @ Pointless man - Aha ! (Vineri, 19 octombrie 2012, 15:27)

            eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

            Adica ati urmarit sa le abateti atentia .

            Acum am inteles.
  • +16 (20 voturi)    
    Ziua nimanui sau a antitezelor !!! (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:38)

    andreesanu [utilizator]

    Ce au inteles romanii dupa 6 luni de guvernare USL ???,ce au inteles guvernantii dupa toate chemarile Europei la ORDINE,LEGALITATE,LA STABILITATE ECONOMICA POLITICA ???=0.0000001%,atunci ne mai miram ca proasta in tirg!!!.
    Au venit la Bucuresti si Barroso si Merkel sa-i convinga inca odata ca nu-i vremea de HAULEALA,dar cum sa le bagi derbedeilor in cap ordinea de drept cind asta-i pune la colt si-ii trimite la munca,dar de munca ei fug ca dracul de tamie.
    Cu derbedeii si golanii nu termini decit cu munca fortata si cu puscaria,la canal cu ei nu in parlament,la cit rau au facut e pacat sa strici un glonte pe ei ,fai sa munceasca toata viata la sapa ,la lopata cu apa clocita asa cum trag de 23 de ani amaritii aia de fac mamaliga tarii.
    Nu mai e timp de povesti de comparatii e vremea DE APOI ,e vremea sa plateasca toti cei care au dus tara de ripa.
  • +15 (19 voturi)    
    Quo vadis Romania? (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:38)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Sa ne lumineze Dumnezeu ca la 9 decembrie romanii sa aleaga calea europeana/ARD si nu calea asiatica/USL.
  • +18 (20 voturi)    
    din ciclul "parerea mea" (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:43)

    palul [utilizator]

    Imi permit sa spun ca atzi identificat total gresit cele doua tabere. Batalia nu este intre Europa si urmele comunishtilor totalitarishti din est. Asta e clara si fara dubii, nici macar nu poate fi numita batalie; e ca si cum ai numi batalie un meci intre Barcelona si FC Cucuietzi. Si aceasta batalie Est-Vest nici nu este relevanta la momentul asta pt Romania.

    Batalia in Ro se da intre o ceata de incompetenti hoti si pushcariabili plus o masa de retardati (ok, hai sa zicem neinformati) care ii asculta pe de o parte si romanii care mai au cat de cat o urma de creier. Si din pacate primii sunt muuuult mai multi; plus ca lupta fara reguli, cu dintzii si cu cutitu la os.

    Si daca vreti sa faceti o diferenta domnu Tapalaga nu mai scrieti articole pt cei care au priceput deja, scrietzi pt acea gloata de "neinformati".

    S-auzim de bine.
    • +11 (13 voturi)    
      eu asta cred (Joi, 18 octombrie 2012, 0:00)

      elwis [utilizator] i-a raspuns lui palul

      -aveti dreptate ! azi, fenechiu ii numea romani numai pe cei care se prezinta la stadion, desi n-a impartit cu ei ,din transformatoare, decit ,probabil, cei 50 lei/ zi de miting!
      -cei pe care-i calificati drept retardati nu cred ca sint asa multi-nu au adunat la referendum decit 7500000, cu furturi cu tot ! puneti in rindul astora gorilele de serviciu-revolutionarii, rezervistii lui dogaru, maruntii functioari care se vind pe pachete de cafea, lenesii care asteapta sa le dea statul etc.-toti cumparati pe nimic! partea cea mai proasta e ca nu inteleg ca nu mai sint bani -si cel putin pentru asta, daca nu pentru altceva, avem nevoie de Europa , desi restul e mai important !
    • +1 (1 vot)    
      Oare cati pot fi convertiti ? (Vineri, 19 octombrie 2012, 12:33)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui palul

      Chiar credeti ca exista o sansa ca cei invatati sa aiba statul grija de ei sa poata fi schimbati ?

      De cei cu IQ mai mic de 80 nici nu cred ca are rost sa mai discutam ca ei oricum se cred mai destepti decat toti ceilalti si din acest motiv considera ca lumea nu-i intelege.
      Daca nu se scotea conceptul de repetenti din scoli poate ca am mai fi avut o speranta.
      Sa termini un liceu cu sau fara Bac, numai este nici o problema in ziua de azi.
      De cand criteriile de evaulare a profesorilor au ajuns cantitative nu calitative scoala a ajuns o afacere .
  • +17 (21 voturi)    
    mitingul falimentului unei țări în derivă (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:44)

    corvus coraX [utilizator]

    Pentru câteva ore, mitingul s-a mutat de pe Antena 3 pe Arena 3. Sincer, nu a fost deloc impresionant. Același teatru penibil, doar că mai mulți spectatori "în viu". Poporul invocat cu repetiție de AKM, doarme făcându-i concurență lui Antonescu.

    România este o țară care refuză să existe.
  • +15 (19 voturi)    
    USL - PPE mai tare ca cel din Germania de ieri (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:49)

    ribelalu [utilizator]

    USL a pornit tare dar atat de previzibil si cu o tactica atat de veche incat si vetrenaii generatiei de aur precum eterna speranta Ion Iliescu au criticat-o. Dezamagirea ultrasilor USL-isti de la peluza "Curva Sud" a fost atat de mare incat au parasit tribunele inca din prima repriza. Vedetele de carton transferate pe ultima 100
    de metri in perioada de minimercato nu au mai apucat sa intre desi selectionerii Ponta si Antonescu coordonati de Nasul Felix i-a tinut la incalzire tot meciul. Nici finantatorul Becali, cu toate rugaciunile si injuraturile lui nu a reusit sa schimbe soarta intalnirii.
    PPE a venit in schimb cu Dream-team-ul. Bine pregatiti, intr-o conditie fizica excelenta (dupa meciurile oficiale cu Grecia, Spania, Italia, Portugalia), cu rezerve la fel de bune ca titularii, cu un staff tehnic exceptional, cu obiective indraznete si pe termen lung au dat clasa amatorilor romani.
    Este mai mult ca probabil ca destui fani ai USL sa devina sustinatori ai celelilate echipe.
    Singura sansa a USL pentru a castiga dupa multi ani un nou titlu este sa incerce sa umble din nou la arbitrii DNA si sa reactiveze vechea cooperativa in ciuda scandarilor suporterilor: "hotii!", "demisia!". "la puscarie!"
  • +6 (12 voturi)    
    nationalism =coruptie = dictatura (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:54)

    nedumeritul [utilizator]

    Ati vazut careva in istoria omenirii in ultimii 2000 de ani undeva pe glob, nationalism etnic care sa se poata mentine fara coruptie si un regim de tip dictatorial ?
  • +4 (14 voturi)    
    Castigatorul va fi USL (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:59)

    HP [utilizator]

    Castigatorii vor fi, ca intotdeauna, cei multi si prosti.

    Ca asa e in tenis.

    Ca cei demni, drepti si curati sa castige e nevoie ori de multa violenta pentru a putea ajunge la putere (prin accesul extremei dreapta la putere, lovitura de stat, etc.), ori de lideri de geniu care sa stie cum sa atraga masele alaturi, ori de monarhie.

    Nu avem nici de unii, nici de altii (nici nu am avut, PDL = USL, doar cu alta vrajeala de neam prost), asa ca in urmatorii 4 ani Romania se va adanci (la fel ca din '89 incoace dealtfel) in mlastina saraciei si prostiei.
    • +6 (8 voturi)    
      Furie! (Joi, 18 octombrie 2012, 10:29)

      geodor [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Deja o simt pe spinare... Am ajuns sa ne prostituam la serviciuri pe un salariu de nimic, sa fim bataia de jos a patronilor si sa nu putem face nimic pentru ca USL si cei de sus au grija de votantii cei multi care prefera somajul unui job la privat, in aceleasi conditii, cu program de aproape 9 ore in zilele cele bune. Ei nu se gandesc la intreprinzatori. Ei nu se gandesc ca productia este zero si ca IMM-urile isi trag ultimile guri de aer inainte de a inchide portile si a ingrosa numarul somerilor. Voturi sa fie ! Atat conteaza iar noi, cei ce ne rupem oasele si nervii la patroni nu putem face nimic pentru ca nimeni nu mai angajeaza. Toti diminueaza cheltuielile incepand cu personalul. Si daca nu-ti convine, sunt 10 altii la coada asteptand sa-ti ia locul. Si taci in continuare gandindu-te la gurile copiilor ce-i ai acasa...
  • +12 (18 voturi)    
    Foarte bun articolul (Miercuri, 17 octombrie 2012, 22:28)

    Marius Ogrean [utilizator]

    Mai ales paragraful:

    "Sau, dimpotriva, liderii PSD si PNL au reusit performanta de a evidentia singuri discrepantele majore intre doua optiuni. Una mai larga si generoasa: mai multa Europa. Alta limitata si ingusta: mai multa Romanie. "

    Foarte adevarat.
  • -11 (15 voturi)    
    asao fi? (Miercuri, 17 octombrie 2012, 23:32)

    laurentiucat [utilizator]

    de o parte pisicile grase si imbuibate reprezentand bogatii europei si de cealalta parte cei supusi saraciei, taierilor de tot felul, ptr ca sa fie salvate bancile private, si pe marii finantisti care si-au bagat mainile pana la cot in bugetele statelor uniunii.
    la parlament o lume care vorbeste de idei si-si umple buzunarele proprii si ale acolitilor lor din banii publici si pe national arena alta lume, care maine isi face griji de ce va pune pe masa sau daca ii ajung banii de la salariu la salariu.
    trist, sa-ti jignesti propriul popor , mai ales cand esti adapat si ingrasat primind tainul in ...ieuro.
    • +12 (16 voturi)    
      Asa o fi? (Joi, 18 octombrie 2012, 1:04)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      Pe National Arena s-au strans toti cei carora le pasa de popor: cel mai mare mincinos al tarii (Poanta), alti minconosi mai mici, unii dintre cei mai bogati oameni din tara asta (baronii PSD si PNL), o multime de puscariabili, securisti si fosti informatori, reprezentati ai Rusiei si Chinei etc.. Toti acestia s-au adunat pe Arena caci isi fac griji de ce vor pune pe masa (adica astazi sa fie fazan fript, sau doar ficat de gasca?) sau daca le mai ajung banii pentru o viluta, o excursie intr-o destinatie exotica etc..

      Cata dreptate ai!!! Si ce mare vizionar esti!!! Trist cand mintea ti-e incetosata de latrinele tv. Dar na, fiecaruia dupa posibilitati.
  • +9 (13 voturi)    
    radicalizare? (Joi, 18 octombrie 2012, 0:08)

    revo [utilizator]

    nu, usl nu s-a radicalizat din cauza crizelor de tot felul, usl este ingrozita de o Europa din ce in ce mai unita si total integrata. Uniunea Statelor Europene le da frisoane, vor face tot ce le sta in putinta sa scoata Romania din UE. Avand in vedere marele sprijin de la rasarit, cu acordul tacit al americii obamiste, o vor face.
  • +8 (10 voturi)    
    Antonescu minte cu nerusinare ! (Joi, 18 octombrie 2012, 9:53)

    MenInBlack [utilizator]

    ''Liderul PNL Crin Antonescu vorbind perfect paralel despre popor, invocat de zece ori intr-o singura fraza, despre slugile Europei si profiturile companiilor occidentale in Romania. ''
    In perioada PDSR s-a distrus si instrainat cel mai mult.
    Cine a tradat cel mai mult mai tarziu Antenescule ?
    Nu Patriciu ?
    Chiar voi ati vandut tzara altora pe nimic si ati incasat comisioane uriase...
    De cand esti in guvernele Jafului national Antenescule ?
    De la inceput nu-i asa ?
    Atunci inseamna ca tu esti hotul, complicele si girantul lor pentru viitor !!!
    Tu si ai tai colegi ''nationalisti'' de mucava, meritati inchisoarea pe viata !
  • -4 (6 voturi)    
    multi si atit (Joi, 18 octombrie 2012, 10:01)

    Ellya [utilizator]

    Ma doare cum e jignit poporul roman,din care toti facem parte.Nu va place cum sint Romanii?Nici mie!Ce vina au ei?Saraciti,mintiti,datori vinduti in tara si la portile Europei...ce cale vreti sa aleaga?Voi astia cu creier..ce ati facut pentru ei? Sali de fitness la Flaminzi?Ma uit si la voi si la ei ca sa-mi pastrez echilibrul...asa m-am luminat.
    Vreau Monarhie!Traiasca Regele!
    • -1 (7 voturi)    
      asa da! (Joi, 18 octombrie 2012, 11:44)

      laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui Ellya

      si eu vreau monarhie constitutionala!
    • -2 (2 voturi)    
      Si ce rezolva monarhia? (Joi, 18 octombrie 2012, 21:20)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Ellya

      Dar concret si la obiect. Vrei sa spui ca daca va fi monarhie, nu vor mai exista partide, sau ca partidele vor fi curatate de cancerul coruptiei si prostiei? Nu aceiasi oameni sunt cu sau fara monarhie?

      Va treziti vorbind, dar nu stiti de ce si pentru ce. Avem nevoie de legi si de oameni care sa le aplice!
      • +1 (1 vot)    
        de ce Rege? (Vineri, 19 octombrie 2012, 15:26)

        Ellya [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Nu m-am trezit vorbind;am vorbit dupa ce m-am "trezit".E opinia mea!Respect-o! Si eu fac a fel cu opiniile celorlalti.Iata ce voiam sa spun:un Rege e impartial,nu reprezinta un partid,ci o tara,nu e nici ales,nici revocat la un mic si o bere.Are o traditie,o cultura si o educatie (nu hahaie ca Leanta in tirg cind vede calu")Popor,alege-ti sefi,nu stapini! de Nicolae Titulescu.
  • +2 (2 voturi)    
    Cel mai important (Joi, 18 octombrie 2012, 21:22)

    Re [utilizator]

    Sunt convins ca acum, mai mult ca oricand este decisiv sa se inteleaga prin explicare rolul economiei. Este de importanta nationala explicarea in termeni cat mai simplii a rolului economiei. O cultura de baza economica si nu politica pentru cat mai multi romani poate sa produca intr-un timp relativ scurt un salt economic icredibil. Intodeauna mai intai trebuie sa sti ce sa faci ca apoi sa faci ceea ce trebuie. Atunci cand fiecare dintre romani si mai ales cei saraci vom avea mai multi bani se vor linisti lucrurile.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by