6 octombrie 2012: circulatia feroviara, puternic afectata in zona Busteni, dupa ce au fost furate mai multe transformatoare si cabluri; peste 20 de trenuri au inregistrat intarzieri de 600 de minute. 4 iulie 2012: toate trenurile pe linia Ploiesti-Bucuresti intarzie cu zecile de minute din cauza ca, peste noapte, au fost furate 130 de relee (!) din zona de dirijare a traficului Brazi. (...) De ce continua sa primeasca Remat lucrurile acestea furate? De ce e lasat Remat sa primeasca, mereu, lucrurile acestea furate? scrie Vlad Petreanu pe blogul Petreanu.ro.

5 mai 2012: mai multe trenuri au întârzieri mari, între 60 şi 120 de minute, din cauza unui furt de cabluri şi componente electrice în zona Ploieşti. A fost nevoie inclusiv de transbordarea unor călători pentru ca aceştia să poată ajunge, totuşi, la destinaţie.

27 decembrie 2011: întârzieri mari şi circulaţie feroviară dată peste cap din cauza unor furturi de cabluri la nord de Bucureşti.

18 noiembrie 2011: mai multe trenuri sunt blocate în Gara de Nord după un val de furturi care au vizat instalaţii feroviare din zona Chitila.

15 noiembrie 2011: trenurile ajung cu întârziere în Gara de Nord din cauza unor furturi de cabluri de la instalaţiile CFR din zona Crivina-Brazi, în apropierea Ploieştiului.

Sunt doar atacurile date în ultimele 12 luni, doar în zona de sud, doar cele pe care le-a publicat presa şi doar cele afişate de Google pe prima pagină, între primele 5 rezultate. Or mai fi şi altele – cu siguranţă mai sunt multe altele, dar ce-ar mai schimba lungirea listei?