Cateva intrebari pentru ministrul cu presimtiri sumbre

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 22 iunie 2012, 18:41 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
De ce ministrul de interne, Ioan Rus, a sunat personal un viitor detinut ca Adrian Nastase ca sa negocieze cu el conditiile punerii in executare a sentintei de condamnare? In ce tara din lume un ministru apeleaza infractori condamnati definitiv, chiar daca e vorba de fostul sau sef? In treacat fie spus, grupul de la Cluj l-a dat jos de la varful PSD in 2006. Sa zicem ca Rus a incercat sa evite scene ridicole cu mascati sarind gardul fostului premier, imagini care ar fi ajuns, cum zice, la CNN. Are ceva sens, dar nu e treaba ministrului sa se ingrijeasca de PR-ul unui detinut.

Treaba fiecarui infractor cum intelege sa interactioneze cu institutiile statului. Rus avea datoria sa se asigure ca mandatul instantei e pus in aplicare dupa lege. Atat si nimic mai mult. Apoi, daca tot a  avut presimtiri sumbre, de ce ministrul de interne nu le-a trimis de urgenta avertizari politistilor de la urmariri? De ce prima sa grija a fost sa-i sune pe Victor Ponta si Traian Basescu? Nu era mai firesc sa-si puna in garda subordonatii, politistii trimisi sa puna in executare sentinta? Nu trebuia sa-si ia precuatii mai ales ca stia ca-i trimite in casa unui vanator obisnuit cu tragaciul?

Potrivit unor surse judiciare, n-a facut-o. Cand a intrat in blocul din Zambaccian cu mandatul de executare in mana, politistul care avea sa-l salveze pe Adrian Nastase nu stia ca se expune unui potential pericol. Habar nu avea ca urma sa ridice un infractor bantuit de ganduri suicidare, adica in stare de orice. Altfel spus, ministrului Rus i-a trecut prin cap sa trimita o ambulanta in apropierea casei fostului premier, dar nu s-a mai gandit si la viata propriilor angajati. In schimb, i-a trecut prin creanga mintii sa-i trimita civil, sa nu-i prabuseasca si mai raul moralul lui AN.

Nu putem evita apoi o comparatie. De ce nu l-a sunat ministrul de interne si pe Sorin Ovidiu Vantu, trimis si el la odihna un an de zile in plina dramoleta Nastase? Paranteza: ce ghinion pe Vantu sa mearga la puscarie ca un borfas de rand, fara niste tocsouri sanatoase care sa-l caineze! Asadar, de ce nu l-a abordat ministrul de interne si pe SOV, sa-l intrebe daca doreste masina cu geamuri fumurii sau normale? De ce s-a l-a sfatuit si pe el sa deschida garajul pentru a nu mai navali mascatii ca data trecuta cand i-au impuscat in picior cainele batran si orb. De ce pentru SOV n-a fost pregatita nici o ambulanta, poate omul chiar avea nevoie?

A nu se intelege ca SOV merita vreun tratament special, ca pledam aici pentru favoruri aplicate marilor penali. Dar de ce a avut parte de atentii speciale Adrian Nastase? Doar pentru ca a fost premier, coleg de guvern cu Rus? Sa-i construiasca atunci Titus Corlatean un penitenciar privat, dupa schitele de la Cornu, sa se simta ca acasa.

P.S. Off topic - Ia cititi aici presimtiri sumbre. Victor Ponta, in 2010: Il respect pe Nastase, dar el stie ca daca apesi pe tragaci nu mai aduci glontul inapoi


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















20897 vizualizari

  • +111 (121 voturi)    
    parere (Vineri, 22 iunie 2012, 18:50)

    Arl [utilizator]

    Exact la acest aspect ma gandeam si eu, asteptam sa-l remarce si cei care il comenteaza in spatiul mediatic. Un ministru care stie ca un viitor detinut, posesor a numerose arme, e hotarat sa nu ajunga la inchisoare, trimite doi politisti in civil, (neinarmati?) doar pentru a-i proteja imaginea publica? Daca Nastase ar fi tras in acei oameni , ce ar fi spus dl ministru?
    • +96 (106 voturi)    
      problema nue ce spunem noi (Vineri, 22 iunie 2012, 18:58)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Arl

      Ce vor înţelege ministerele similare din ţările Schengen când vor vedea că Ministrul de Interne al României se bate pe burtă cu un deţinut?
      • +9 (15 voturi)    
        Doamne feri'! (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 9:40)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        pai daca era dl. Gioana cel care numea premierul, cred ca primea si dl.Vantu un telefon, sau poate nu era cazul...
        Oare cand vor intelege si politicienii nostri ceea ce se pare ca intelege deja omul de rand: ca s-a schimbat paradigma! Si cand ma gandesc ca Dl. Rus dorea sa reformeze PSD.. Grupul de la Cluj,.... vesnica lor pomenire....
    • +54 (64 voturi)    
      Petitie Demisie (Vineri, 22 iunie 2012, 19:56)

      AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui Arl

      http://www.petitieonline.com/demisia_premierului_victor_ponta_cerut_de_mediul_academic

      Demisia premierului Victor Ponta cerută de mediul academic.

      Semnati petitia si dati mai departe !
      Poate avem sansa sa reusim ceva.
    • +37 (45 voturi)    
      RUSINE... (Vineri, 22 iunie 2012, 21:34)

      genutzu [utilizator] i-a raspuns lui Arl

      RUSINE romanilor care sustin prin vot asemenea oameni la conducerea si reprezentarea Romaniei internationala!!!
      E mai rau decat in epoca Ili-ESCU!
    • -11 (33 voturi)    
      Rus si-a indeplinit obligatiile legale (Vineri, 22 iunie 2012, 23:43)

      lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui Arl

      Acelea de a indeplini, prin ministerul sau, mandatul justitiei; In orice alta situatie, fie am fi asistat la sinuciderea si martirizarea in direct a lui Adrian Nastase, fie la un vaudevil dambovitean, à la fratii Camataru. Rus a procedat asa dupa cum a crezut de cuviinta pt o cat mai abila si soft aducere la indeplinire a unei misiuni delicate. Si lucrul i-a reusit. De ce-l acuzam???...
      • +20 (30 voturi)    
        raspuns (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 6:44)

        Arl [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        De ce-l acuzam?
        Esti simpatic, nu te supara. "Cat mai abila si soft aducere la indeplinire a unei misiuni delicate"? Adica se trimit mascatii inarmati pana in dinti ca sa ridice niste falsificatori de bani , eventual "inarmati" cu un laptop si o imprimanta, iar la un vanator cu 20 de arme , care mai si anunta ca nu merge la puscarie, trimiti 2 civili neinarmati? Intr-adevar, abil si soft!
        Iar sirul de vizitatori primit de DETINUTUL Nastase in spital ti se pare normal?
        • +4 (12 voturi)    
          Respectarea legii (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 9:37)

          tudorl [utilizator] i-a raspuns lui Arl

          Respectarea legii nu este optionala nici chiar pentru ministrul Rus.Rautatea si ura nu au nici-o legatura cu respectarea legii .In orice stat de drept legea nu se discuta iar Rus si Nastase sfideaza autoritatile statului.Constitutia specifica clar ca"Nimeni nu este mai presus de lege".
          • +3 (3 voturi)    
            Cine face legea ? (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 21:18)

            rotitza [utilizator] i-a raspuns lui tudorl

            Al III-lea Reich, U.R.S.S , canalul etc. toate au fost cladite prin respectarea " legii " si a constitutiei croite pentru clasa politica din momentul respectiv.
        • +5 (11 voturi)    
          corect! (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 9:46)

          vio-e1 [utilizator] i-a raspuns lui Arl

          Am sesizat si eu ca acest periplu de persoane care trec pe la "patul de suferinta" al unui condamnat arata mai mult ca o manifestatie populara neautorizata ( din mai multe puncte de vedere) organizata intr-o zi de vizita la Penitenciarul Rahova ( a carui camera de vizitatori a devenit Spitalul de Urgenta Floreasca)...Apropos, il mai pazeste cineva pe Nastase???
      • +9 (15 voturi)    
        delicatetzurile astea ne omoara (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 8:07)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        rus este ministru de interne in functie:

        1/ nu avea absolut nicio "misiune", absolut nicio atributie legala in punerea in executare a unui mandat de arestare, negocieri cu infractorul, trimiterea de ambulante etc.; spune ca nu l-a sunat pe AN in calitate oficiala dar a dat ordine in calitate de ministru de interne;

        2/ rus trebuia sa procedeze cum zice legea si nu "cum crede de cuvinta"; a incalcat toata procedura si si-a expus subordonatii trimitandu-i in civil, neinarmati, fara mascati, sa ridice un infractor care detinea 40 de arme in casa si spunea ca nu vrea la puscarie; AN ii putea rani pe politisti (fie si din greseala) sau se putea impusca pe bune si in orice varianta erau de vina politistii pt. ca in custodia lor era; vrajeala cu "politistul erou" nu face decat sa acopere enormitatea deciziilor lui rus;

        3/ situatia "delicata" continua pana astazi cand nu stim exact in ce calitate si pe ce procedura sta AN la spitalul floreasca; circul pe care l-au facut psdistii si "sustinatorii" lui AN acolo ar putea fi reluat de orice clan interlop caruia ii este arestat staborul daca asa interpreteaza rus legea;
      • 0 (2 voturi)    
        un mare pesedist! (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 20:59)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        gen.Abraham (pardon chestor), fost sef al politiei romane: " Ministrul de Interne NU ARE atributii privind executarea sentintelor. In cazul in speta e vorba de Politia Capitalei". Deci las-o ca iar miroase a postaceala rosie.
    • +7 (15 voturi)    
      si mai ales..... (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 7:56)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Arl

      ...., ca prieten apropiat a lui A.N., dl Rus de ce nu a dat fuga el personal pentru a'l convinge sa nu se sinucida, sau macar de ce nu i-a sunat sotia sa ii spuna banuielile sale? Adica trimiti o salvare dar nu faci minimul logic pentru a impiedica fapta?
      In opinia mea (s-ar putea sa gresesc), "sinuciderea" a fost o inscenare si sper ca dupa efectuarea anchetei sa aflam adevarul.
      De ce cred varianta inscenarii? Pentru ca mi se pare putin probabil ca un glont care strabate gatul, sa nu atinga, coloana vertebrala, ori laringele, ori esofagul si in traiectoria sa, sa nu antreneze tesuturi care la randul lor sa produca agravarea ranii.
      In Iocul prin care intra glontul, rana este de dimensiuni mici si pentru ca arma a fost foarte aproape, trebuie sa prezinte o arsura destul de mare, rezultat al actiunii flacarii de la gura tevii.
      Locul prin care iese glontul, are un diametru mult mai mare, proportional cu calibrul glontului si zona prin care acesta a trecut, pentru ca prin miscarea de rotatie, acesta antreneaza si bucati din tesutul pe care il traverseaza.
      La cum a fost prezentata de televiziuni traiectoria glontului, ma indoiesc ca ranile provocate de acesta ar fi avut nevoie doar de operatii estetice. Mai am si alte observatii dar nu este locul aici.
      Repet, s-ar putea sa ma insel. Astept cu interes sfarsitul anchetei.
      • +2 (6 voturi)    
        si mai ales (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 12:47)

        nero47 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        daca tu crezi ca vom vedea rezultatele corecte ala "anchetei' te inseli. cum de sant implicati in"salvarea sinugigasului" numai medici "de casa" ai lui AN ? de ce a fost trimisa o salvare particulara si nu SMURD?
      • 0 (0 voturi)    
        " Repet, s-ar putea sa ma insel" (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 21:22)

        rotitza [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Da ai perfecta dreptate !
    • -4 (16 voturi)    
      ultima zbatre a hidrei (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 9:51)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui Arl

      Prea multi de ce.Deabia acum se vad adevaratii servitori ai marinarului care nu vor sa accepte evidenta.Electoratul a decis domnule ziarist pirit.De ce nu cereti debarcarea guvernului?si sa va instalati voi?dar domnule barbos ,lumea nu va mai vrea punct.
    • 0 (2 voturi)    
      confuzie si iar confuzie! (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 21:06)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Arl

      Iona Rus s-a zbatut, se zbate si se va zbate pt. salavarea IMAGINII PSD nu a lui A.N.!!!!!!! toyi vorbim de o persoana, de un fost-premier, in loc sa vorbim de Presedintele IN FUNCTIE a Consiliului National al PSD, omul 2 din PSD, condamnat pt. coruptie. Care a ramas in functie si dupa condamnarea in prima instanta si a fost adulat la congrese, la latrine TV etc. MASKIROVKA calitatea I-a, pag. 35-38 din manualul KGB, tradus in lb.romana si adnotat de Ion Iliescu. TREZIREA!!!
  • +80 (86 voturi)    
    Spectacol de prost gust si ministru de familie (Vineri, 22 iunie 2012, 18:52)

    Andrei Florian [anonim]

    Romania este departe de statutul de tara civilizata nu pentru ca i-ar lipsi civilizatia ci pentru ca locurile cu vizibilitate sunt ocupate cu o incapatanare de toapa de catre aceeasi casca de cartier.
    • +13 (17 voturi)    
      e muuult mai complicat (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 4:41)

      tz3p3s [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Florian

      Andrei - ai pus punctul pe i.

      ma si mir ca ai luat atatea voturi.

      iti mai zic un mic detaliu: asa a fost intelegerea la Lovilutie - ca zevzecii dinainte sa continue ciomaceala populara.

      semnat,
      pulimea emigrata din cauza pulimii de la varf
  • +75 (79 voturi)    
    normal era (Vineri, 22 iunie 2012, 18:58)

    domu [utilizator]

    normal era să se meargă cu mascaţii la reşedinţa din Zambaccian având în vedere că Năstase deţine atâtea arme.
    Păi în SUA nu trimitea doi poliţişti în civil la un infractor înarmat nici în ruptul capului.
    • +75 (79 voturi)    
      în SUA... (Vineri, 22 iunie 2012, 19:06)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui domu

      Cred că-n SUA inculpatul e obligat să fie prezent în sala de judecată la pronunţarea sentinţei şi, dacă e condamnat la mititica, e săltat pe loc de către poliţişti.
      • +29 (35 voturi)    
        hmm (Vineri, 22 iunie 2012, 21:48)

        Vlad C [anonim] i-a raspuns lui ampersand

        Da chiar. Cu ce scuză a venit Năstase pentru faptul că nu a fost prezent la pronunțarea sentinței?
      • +7 (11 voturi)    
        ai dreptate (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 10:54)

        puric de otel [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        Atata timp cat legile in tara asta sunt neclare si buna parte din ele chiar protejeaza infractorii ne lamentam degeaba iar toti penalii vor profita de ele.Lipsa de la pronuntarea sentintei,fara un motiv bine intemeiat,ar trebui considerata ofensa la adresa instantei de judecata si taxata,eventual,cu un spor de pedeapsa.Apoi sentinta ar trebui pusa in aplicare inca din sala de judecata,incatusat penalul si dus la duba.S-ar evita astfel multe situatii de genul celor la care am asistat.Ce-i asta,stai sa ma duc putin pana acasa sa mai mananc o supita la mama si sa caut prin sifonier sa vad ce costume imi iau.Si da,daca Rus a vorbit cu Nastase si stia ca acesta nu vrea sa mearga la puscarie si vrea sa se sinucida,trebuia sa-i trimita mascatii nu salvarea.Politia new-yorkeza nu l-a menajat deloc pe DSK si nu se compara cine e DSK fata de Nastase.

        Asa ca,demisia domnule Rus !
  • +53 (59 voturi)    
    Nu pe bune Dane ... (Vineri, 22 iunie 2012, 19:06)

    it_s__not_news [utilizator]

    ... asta nu este o intrebare. Iti inteleg enervarea dar ei cu ei, noi cu noi ... ei isi vad de treaba, noi batem apa in piua.
    Tu chiar crezi ca batindu-le obrazul astia se simt? Daca as caracteriza Ro printr-un singur cuvint, asta ar fi: nesimtire. Si din pacate apare at all levels
  • +35 (41 voturi)    
    Presimtiri sumbre (Vineri, 22 iunie 2012, 19:06)

    ionsusai [utilizator]

    Avea presimtiri sumbre si cand l-a sunat pe Cristian Vasile, unul din ceilalti condamnati? Vezi aici: http://www.ziare.com/adrian-nastase/condamnat/un-condamnat-in-dosarul-lui-nastase-plecat-din-tara-rus-confirma-ca-e-in-sua-1174487
    • +4 (8 voturi)    
      iti sta mintea-n loc (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 8:11)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui ionsusai

      "Ministrul de Interne, Ioan Rus, a declarat, joi seara, la B1 Tv, ca a discutat la felefon cu Mihai Cristian Vasile. "Mi-a zis ca este in SUA si vine cu avionul de vineri", a precizat seful de la MAI." :)))
  • +45 (49 voturi)    
    excelent! (Vineri, 22 iunie 2012, 19:08)

    mary_ [utilizator]

    Cine trebuia sa puna aceasta intrebare publicului?

    Oare este Nastase mai presus decat ceilalti condamnati in acelasi dosar?

    Oare Rus a procedat la fel si cu ceilalti?

    Care este procedura in acest caz?

    Vreau sa stiu si vreau sa nu fie deviatii functie de actualul sau fostul statut al condamnatului.

    Cu speranta ca investigatia pornita in urma scandalului cu sinuciderea sa aduca informatii credibile si mai ales masuri concrete.
    • +4 (10 voturi)    
      Abia astept (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 7:44)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui mary_

      rezultatul anchetei procuraturii :
      de ce a.n. nu avea arsuri de la focul de la gura tevii ca doar este un revolver atat de mare
      de ce mai aude cu urechea stanga si chiar si cu cealalta
      de ce plagile sant atat de usoare cand se stie ca un asemenea glont de revolver produce rani devastatoare de la o asemenea distanta ii zbura cel putin jumatate din cap
      cum a putut acel mic os sa devieze un glont cu o asemenea viteza peste 400m/sec
      rana de iesire foarte mica desi se stie ca un asemenea calibru la iesire face rani mari
      de ce nu perfuzie
      de ce nu masca de oxigen
      de ce nu a afectat decat piele si carne
      de ce s-a intrat in operatie dupa 12 ore,adica a doua zi!!!!!!!!!
      de ce bradisteanu???!!!
      orice militar din tara poate spune cu certitudine ca ,daca a fost vreun pistol pe acolo acela era dupa cum a scapat o reporterita cu gaze si ranile astea mare mirare sa nu fie niste incizii a le lui Branisteanu!
      • +3 (7 voturi)    
        Si in plus (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 11:59)

        CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui lzrd

        Nu vreau sa fiu prea banuitoare, dar de ce politistul i-a dat peste mana in jos, unde era corpul si unde putea sa ajunga un glont, descarcat in toiu, luptei la organe vitale si nu i-a ridicat mana in sus descarcand glontul in tavan?
  • -36 (44 voturi)    
    Domnule Tapalaga, (Vineri, 22 iunie 2012, 19:10)

    miguelito [utilizator]

    politistii stiau ca vrea sa se sinucida. Asta o stiu de la unul dintre ei cu care sint prieten, si nu de pe "surse judiciare". Restul ca de ce a tratat... sa nu uitam, asa cum spune-ti si Dvs. ca se cunosc de multi prea multi ani. Poate n-ar fi rau sa ne uitam, toti, in jurul nostru, sa vedem cine ne-ar ajuta pe fiecare dintre noi daca am fi in situatia lui Nastase.
    • +13 (17 voturi)    
      Doamne cum scrii!! (Vineri, 22 iunie 2012, 20:14)

      Ruhe [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      ...
    • 0 (2 voturi)    
      Mi-ai placut... (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 18:52)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      Daca chiar dorea sa se sinucida nu o mai spunea ci chiar o facea. Asta e ca nevestele ale nervoase: daca ma lasi, ma omor....
  • -31 (47 voturi)    
    Recomandare (Vineri, 22 iunie 2012, 19:11)

    Adryan10 [utilizator]

    Baieti, cereti demisia ministrului Rus, pentru favorizarea infractorului, nu mai stati pe ganduri. Atacati, muscati adanc din guvern. Tot guvernul nostru PDL era mai bun, ca avea mai multe "succesuri". Si ne mai pica si un ban acolo, in plus, nu?
    • +38 (46 voturi)    
      Pai zi-ne tu ce merita (Vineri, 22 iunie 2012, 20:10)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Adryan10

      Unul care obține un doctorat prin frauda? Nu mă refer doar la plagiat ci si la faptul ca in momentul asta Ponta n-are diploma de masterat valabilă, iar pentru înscrierea la cursurile de doctorat e obligatoriu sa ai așa ceva. Ce merita unul care își insceneaza o sinucidere ca sa scape de închisoare. Dovada inscenarii? Nastase e dreptaci, glontul a intrat in partea stânga a gatului si a ieșit prin umărul drept. In imaginile cu Nastase pe targa se cade ca are o camasa albastra iar la umărul drept nu tu pansament sau sânge. Sa zicem ca l-au pansat si s-a îmbrăcat cu camasa după aia. Îți dai seama ce absurda e ideea asta? Se pare ca nici ziaristii de la fata locului n-au auzit impuscatura. Părerea mea e ca Nastase nu s-a împușcat, iar polițiștii veniți sa-l aresteze sunt complici la inscenare. Doar n-a trimis pe oricine ministrul Rus. Sigur au fost oameni de încredere. Deci, trebuie lăsați sa-si vadă de treaba nederanjati tovarasii?
  • +37 (41 voturi)    
    Raspunsul e la Rus! (Vineri, 22 iunie 2012, 19:24)

    A9 [utilizator]

    Eu cred ca totul are legatura cu alegerile parlamentare, din toamna.

    Iminenta ca Nastase sa nu fie vazut cu catuse; pericolul ca Nastase sa "vorbeasca"; punerea la cale a acestei telenovele, cu sinucidere nereusita; testamente scrise care sa dea lumea politica peste cap...

    In afara de familie, nimanui nu i-a pasat, cu adevarat de Nastase, ba chiar se simt usurati ca au scapat de el.

    A.Nastase, a fost tradat de PSD!
    • +18 (26 voturi)    
      sufar de SCENARITA (Vineri, 22 iunie 2012, 22:38)

      bizonul_nou [utilizator] i-a raspuns lui A9

      eu banuiesc ca familia insasi a participat la regizarea acestei sinucideri a lui El Insusi (sotia plus fiul Andrei). Au urmarit impresionarea bizonilor de la televiziunile varanului, mitinguri, etc. Se pare ca nu a mers, de aceea fiul a si renuntat la citirea testamentului politic al lui nastase.
  • +41 (47 voturi)    
    Halal ministru ! (Vineri, 22 iunie 2012, 19:27)

    Lim Vasy [utilizator]

    Perfect de acord cu articolul. Ministrl Rus a riscat viata subalternilor sai pentru a salva onoarea unui infractor. Numai pentru asta si trebuie sa-si dea demisia ! Ofiterul in cauza trebuia sa-l lase sa moara pe Nastase daca asa intentiona sa-si ia viata. Ofiterul si-a riscat propria lui viata ! Fraier..
  • -16 (24 voturi)    
    intreb (Vineri, 22 iunie 2012, 19:29)

    republicanu [utilizator]

    se poate un scurt si civilizat comentariu ? Editorul de serviciu stie de ce...
  • +41 (47 voturi)    
    Spagi, plagi si plagiat (Vineri, 22 iunie 2012, 20:03)

    andrei florescu [utilizator]

    In primul rand, felicitari domnule Tapalaga pentru calitatea de a sustrage esentialul unor situatii uneori incalcite, chiar daca fac parte dintr-un scenariu destul de prost si grotesc construit.
    Miza cazului Nastase e atat de mare pentru clanurile puterii in societatea si politica romaneasca, incat cei implicati sunt in stare de orice mizerie pentru a inclina balanta in profitul unor tabere sau alta.De aceea, orice intrebare,aparent naiva, poate ajuta in a descalci itele innodate cu stangacie de regizorii si actorii proastei scenete.Ni se spune ca trebuie sa fii academician sa poti constata un plagiat, pentru ca primul interesat e lovit de amnezie si poate a uitat cat a copiat; ori poate subiectul a fost subtratat de un subaltern, impricinatul avand preocupari patriotice mai importante, la ora cand isi comitea doctoratul.
    Ni se mai spune ca trebuie sa fii doctor in justitie ca sa-ti dai cu parerea de un furt grosolan; trebuie sa fii doctor in medicina,si nu oricare, ci Bueran, Bradisteanu sau Oprescu, ca sa ti se explice ca un fular, strans nu foarte tare in jurul gatului, ca sa nu provoace un disconfort la rasuflare,poate sa te salveze de o impuscatura in gat.
    O alta intrebare trebuie totusi pusa medicilor in complicitate cu accidentatul Nastase, si specializati intre altele in salvarea medicala a marilor penali.
    Ce element medical justifica mentinerea pacientului Nastase Adrian la sectia de terapie intensiva ?
    La terapie intensiva, intr-un spital din orice tara normala,sunt internati pacienti necesitand o asisenta respiratoirie prin ventilatie mecanica, sau pacienti instabili din punct de vedere hemodinamic. Starea de sanatate fizica a nepotului matusii Tamara, din fericire, nu se regaseste in acesta situatie. Nu a fost nevoie nici de o interventie cu robotul doctorului Bradisteanu, iar plagile superficiale de la gatul fostului prim vanator al patriei, pot fi pansate si la infirmieria penitenciarului Rahova.
  • +31 (37 voturi)    
    alte intrebari (Vineri, 22 iunie 2012, 20:07)

    ovidiu35 [utilizator]

    1.de ce nu depune opozitia (PDL) motiune : impotriva prim ministrului plagiator, a celui de la invatamant care face boacana dupa bocana , a lui Rus care suna condamnatii?

    2.De ce nu cere nimeni in Parlament sa i se suspende mandatul Condamnatului Nastase Adrian?

    3. De ce Condamnatul nu isi desfasoara detentia in spitalul penitenciar?

    4. De ce nu isi da demisia Guvernul de plagiatori?

    5. De ce Blaga nu are opozitie la conducerea PDL? a accepttat codul de integritate blatistul Blaga?

    6. De ce a intrat in insolventa Hidroelectrica si nu se respecta acordul cu FMI?

    7. De ce nu ii ureaza nimeni La multi ani Condamnatului Nastase Adrian (infractor , personificare a coruptiei) ? Ii urez eu Insusi...:) La multi ani in libertate , fireste...
    • +12 (18 voturi)    
      Niste raspunsuri. (Vineri, 22 iunie 2012, 22:13)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      1. Pentru ca USL trebuie sa-si exercite perioada de guvernare ca sa mai existe astfel de gafe.

      2. Pentru ca vor martirizarea lui Nastase.

      3. Buna intrebare.

      4. Pentru ca planul lui Basescu functioneaza optim.

      5. Pentru ca in PDL sunt putini oameni care pot gandi individual din pacate.

      6. Raspunsul se afla la punctul 4.
  • +26 (30 voturi)    
    încă o întrebare (Vineri, 22 iunie 2012, 20:19)

    ro. [utilizator]

    De când decide ministrul de interne unde se spitalizează un deţinut, cum a făcut Rus spunând că Năstase poate sta la spitalul Floreasca.

    Ce, spitalul din penitenciar nu oferă condiţii suficiente pentru cicatrizarea a două răni minore?
    • +2 (6 voturi)    
      ba da (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 8:25)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui ro.

      dar spitalul penitenciar nu ofera conditii sa le organizezi infractorilor cenaclu flacara pe trotuar.
  • +27 (31 voturi)    
    Subiectul trebuie extins (Vineri, 22 iunie 2012, 20:21)

    crispolux [utilizator]

    - inregistrarea de la 112 oare ce spune, cind a anuntat-o Rus?
    - dupa impuscatura s-a sunat din nou la 112 ?
    - pe cind comisia medico legala daca poate fi tratat in spital-penitenciar ?
    - ce masuri se ia pentru a evita fuga unui condamnat pina este incarcerat, in 24 ore are timp sa ajunga in celalalt capat al lumii!
    Daca reporterii ar plagia comentariile cititorilor ar fi niste articole foarte bune.
    • -1 (5 voturi)    
      nicio problema (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 8:28)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui crispolux

      vorbeste rus cu ei la telefon si se-nteleg ca baietzii:

      "Ministrul de Interne, Ioan Rus, a declarat, joi seara, la B1 Tv, ca a discutat la felefon cu Mihai Cristian Vasile. "Mi-a zis ca este in SUA si vine cu avionul de vineri", a precizat seful de la MAI."

      http://www.ziare.com/adrian-nastase/condamnat/un-condamnat-in-dosarul-lui-nastase-plecat-din-tara-rus-confirma-ca-e-in-sua-1174487
  • +8 (12 voturi)    
    Pistolul lui Nastase (Vineri, 22 iunie 2012, 20:30)

    Florin Cj [utilizator]

    Pentru cei care inca nu au vazut arma lui Nastase: http://www.timesnewroman.ro/images/stories/asa_arata_pistolul_folosit_de_adrian_nastase.jpg
  • +18 (22 voturi)    
    un amănunt semnificativ (Vineri, 22 iunie 2012, 20:35)

    corvus_coraX [utilizator]

    ambulanța nu era de la SMURD cum mulți credeau ci de la....BGS
    • 0 (4 voturi)    
      dar politistii (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 8:32)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui corvus_coraX

      erau de la MI sau i-a trimis mircea diaconu de la nottara?
  • +32 (36 voturi)    
    PSD-istii sunt oameni sensibili ...se stie.. (Vineri, 22 iunie 2012, 20:42)

    dadan [utilizator]

    Toti din PSD au puseuri, diabeturi, sunt hipertensivi, cardiaci etc.... si cand aud o sentinta cu executare cum se da comanda la Floreasca de o salvare si coincidenta - de fiecare data e de serviciu Bradisteanu si Beuran.....
    Dupa ce in PSD s-a destructurat reteaua Voicu - cu judecatori si politisti judiciari corupti ,iaca s-a inventat o noua retea de albit dosare si de creat planuri B - doctori corupti + politisti judiciari...
    Procurorii ar trebui sa stea calare pe doctori in sala de operatie si sa denunte rahaturile alea de diagnostice generaliste enuntate foarte pompos de se potrivesc la 50% din populatia tarii....rusine... PSD nu o sa aiba niciodata demnitatea de a face lucrurile onorabil si conform legii....
    • +2 (2 voturi)    
      NU AU CUM SA AIBA DEMNITATE ! (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 12:53)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui dadan

      Pentru ca au intrat in istorie absolut intamplator si s-au impus prin forta batei si a pistolului, comunistii si astazi se cred deasupra legii.
      Natase este un asemenea produs. El crede ca ceea ce i se intampla este o nedreptate capitala, din moment ce niciunui lider comunist nu i s-au contestat vreodata actiunile de zi cu zi cand a fost la putere si privilegiile garantate pe viata, lui si urmasilor lui, dupa ce n-a mai fost.
  • -30 (34 voturi)    
    Esti foarte ticalos (Vineri, 22 iunie 2012, 20:52)

    nu_conteaza. [utilizator]

    Eu n-am nici o problema ca Nastase sa ajunga la puscarie, dar trebuie avut in vedere ca el este totusi un fost prim ministru care nu se incadreaza la "altii" nicaieri in lume. Dar intr-o tara care isi impusca presedintii in ziua de Craciun la ce sa te astepti.
    D-le Tapalaga sunteti doar un alt ticalos platit din banii publici. Sper sa ajungeti pe mana justitiei care sa va judece exact asa ca pe Nastase, fara probe directe la parnaie.
    Nu ma astept sa publicati asta ca de fapt toate celelalte postari ale mele. Eu stau linistit in Canada deci nu mai am de-a face cu ticalosi ca voi.
    Sa traiti bine!!!
    • +25 (29 voturi)    
      Esti in Canada (Vineri, 22 iunie 2012, 23:12)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui nu_conteaza.

      degeaba. N-ai invatat acolo ca oamenii sunt egali? Sau asa procedeaza si acolo un ministru de Interne? Sper sa nu-i molipsesti si pe altii cu asemenea cugetari.
    • +16 (20 voturi)    
      In Canada, premierii nu au dreptul la parnaie? (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 0:30)

      Andrei Florian [anonim] i-a raspuns lui nu_conteaza.

      Ma, nene, premierul este premier atat timp cat este in functie, iar respectul despre care vorbesti il datoram institutiei si nu infractorilor strecurati in aceasta institutie. Daca e infractor, trebuie tratat precum sunt tratati toti infractorii. Si stii de ce? Pentru ca infractionalitatea este precum SIDA. Daca nu te protejezi la timp, degeaba te respecti dupa aceea.
      Nastase a fost depistat pozitiv si trebuie izolat si tratat urmand aceeasi procedura cu care sunt tratati toti infractorii de teapa lui.
      Dreptul la parnaie este un drept universal.
    • +16 (20 voturi)    
      sa zicem ca stiu (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 2:22)

      tz3p3s [utilizator] i-a raspuns lui nu_conteaza.

      ca in Canada si US te leaga foarte repede ! si nu prea conteaza ce esti cand te prind... poti fi fiul lui Zeus si a lui Mos Craciun.

      te-au prins - te-au legat URGENT !!!!
      te iau de pe autostrada, din pat, din fofoloanca amantei - si te leaga.

      te filmeaza scurt ca sa stie natiunea de ce plateste mii de dolari taxe... inculpatul de obicei luat de val de presiunea momentului stoarce o lacrima, reporterul incheie demn - si inculpatul infunda puscaria pt TOATA PERIOADA PRESCRISA DE LEGE.

      deci aberezi.
    • +3 (7 voturi)    
      nu era mai bine in cuba? (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 8:34)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui nu_conteaza.

      ,
    • +3 (5 voturi)    
      confunzi lucrurile.... (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 11:37)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui nu_conteaza.

      Nastase este doar un ticalos platit din bani publici fiind parlamentar de cand se stie....Tapalaga este un jurnalist care este platit de firma la care lucreaza si sper ca e platit bine caci isi face treaba foarte bine.... sa scrii despre adevar pe cand USL-ul cheltuie sute de mii de euro ca sa ascunda sau sa deformeze adevarul, mie mi se pare un gest eroic....
      Discursul asta cu Canada e subtire - cred ca mai nou e preluat de postacii USL care vad o opozitie masiva de la romanii din diaspora si incearca sa creeze impresia ca diaspora tine cu comunistii din USL - ceea ce e o mare ineptie, caci din cauza comunistilor si a coruptilor ca Iliescu si Nastase s-a emigrat masiv...mai ales in Canada unde au aujuns oameni cu un anumit grad de inteligenta si discernamant...
  • +21 (27 voturi)    
    Ce au vorbit cei doi la telefon? (Vineri, 22 iunie 2012, 21:08)

    cojokarudd [utilizator]

    Sunt tare curios ce au discutat la telefon cei doi... Oare nu cumva au pus la cale aceasta mascarada cu sinuciderea? Au lasat loc de foarte multe suspiciuni din punctul meu de vedere... As dori sa se dea publicitatii stenogramele acestei convorbiri, cu siguranta exista inregistrarea undeva...
    • +1 (3 voturi)    
      daca va vor trebui inca 22 de ani... (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 13:04)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui cojokarudd

      ca sa va dati seama ca ati asistat la cea mai mare farsa din justitia romaneasca de dupa 89, stiti ce ?!
      Iertati-l si rugati-va pentru el sa scape de puscarie "ca e si el om si are familie si...cate a facut el pentru tara asta si acum toata lumea il vrea mort si el n-are pe nimeni sa-l ajute, saracu'..."
  • +15 (19 voturi)    
    ... (Vineri, 22 iunie 2012, 21:29)

    ApH [utilizator]

    Articolul asta se completeaza cu cel de-aici:
    http://capitalismpepaine.wordpress.com/2012/06/22/5-dovezi-ca-sinuciderea-lui-adrian-nastase-e-facatura/
  • +21 (25 voturi)    
    ? (Vineri, 22 iunie 2012, 21:45)

    Uzu_buzu [utilizator]

    de ce a trimis o ambulanta daca banuia ca vrea sa se sinucida ? ca sa ridice cadavrul cald ?
    sa fim seriosi: o inscenare regizata si pusa in scena PROST.
    atata tot.
  • +13 (17 voturi)    
    Pentru ca planul functioneaza (Vineri, 22 iunie 2012, 22:10)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    Funcioneaza extrem de bine domnul Tapalaga. Intotdeanuna nu am crezut ca exista ceva ideal si USL reuseste din rasputeri sa-mi demonstreze contrariul. Zeus a calculat formula perfecta de a iesi de la guvernare cat sa-si termine adeversarul brutal. Partea amuzanta este ca modul in care ii macina zi de zi este fix modul lor de gandire pueril. Ponta este incapabil sa anticipeze o miscare simpla: se decide ca doamna Ecaterina Andronescu este compatibila in functia de minstru al educatiei. Imediat Ponta sare si vrea s-o puna in functie. Este INCAPABIL de a vedea cu 3 pasi inainte! Nu se gandeste ca Zeus este atat de "diabolic" incat "ordona" un recurs, chiar daca este o coincidenta. In concluzie, Nastase este un martir USL pe care-l plange tot USL.
  • +15 (19 voturi)    
    demisia (Vineri, 22 iunie 2012, 23:12)

    cotora [utilizator]

    ioan rus trebuie sa-si dea demisia imediat, sa nu faca ca seful lui,ponta, dar nu cred asa ceva,la psd, nu exista aceasta onoare,occidentalii ne cred neam prost, datorita ca unii ca ponta, ioan rus
  • +14 (18 voturi)    
    Unele si altele, dar despre sinucideri in politica (Vineri, 22 iunie 2012, 23:24)

    solar [utilizator]

    Ca moralitate si incercare crasa de influentare a justitiei,interventia lui Ioan Rus este aproape identica celor intamplate cu delegatia PSDR, in frunte cu adrian nastase, intru eliberarea ca nevinovat a "deputatului hot" Bivolaru. Va mai amintiti de el?
    Oricum, sa-ti inscenezi propria sinucidere de opereta,(orice s-ar zice, astfel apare) si inca si cu ajutorul unui mare regizor de spectacole "sobre" de "horor" show -Ioan Rus, asa cum a facut actorul cabotin Nastase, ma duce cu gandul fie la lipsuri grave la tartacuta amandurora, fie la o abominabila si extrem de perversa telenovela lacrimogena , dar copios indulcita si edulcorata pusa la cale de USL in cutare de inedit. Iata, in vazul nostru al tuturor, un spectacol grotesc in toata splendoarea sa. Cristian Mungiu ( sau oricare din pleiada cineastilor noului val romanesc) ar putea face un film extraordinar din acest subiect, dupa parerea mea. Ar fi poate capodopera cinematografica a vietii sale. Dar si a Romaniei.
    Dincolo de asta mai vreau sa spun ca orice sinucidere e condamnabila, oricate motivatii ar fi la mijloc. Cititi "The Suicide".( Autorul nu-l divulg. Cautati-l cei care nu-l stiti)) Un intreg partid politic sa participe la un show negru, asta-i iarasi un caz unic.Ce mai incoace si incolo: alienare colectiva. oare va fi contagioasa...national?
  • +6 (12 voturi)    
    sunt un infractor condamnat definitiv! (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 0:55)

    ursut [utilizator]

    Am si eu dreptul ca, atunci cand vin politistii sa ma lege, sa ma duc la stiva de lemne de unde sa iau o carte?
  • +6 (12 voturi)    
    Mascarada (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 2:15)

    cetateteanuTurmentat [utilizator]

    totul a fost o mascarada de domeniul lui sergiu nicolaescu. au fost toti rosii intelesi intre ei. smecherii astia intotdeauna se cred deasupra legilor. ei fac legile pentru prosti ca noi, ca sa ne tina in frau si sa ne dea ceva de comentat cat timp ei fura cat pot. urmatorul furt rosu; hidroelectrica.
  • +15 (19 voturi)    
    Atorul Adrian Nastase ! (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 4:25)

    Lim Vasy [utilizator]

    Victor Ponta intra pe usa camerei de spital unde se afla internat Adrian Nastase si striga:

    La o parte ! La o parte ca sunt doctor !
  • +9 (13 voturi)    
    corneldragobete@yahoo.com (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 6:27)

    cornel0111 [utilizator]

    De ce sa nu l sune pe Nastase 4 case, doar au fost parteneri de afaceri(hotie), pe vremea guvernarii nastase, ori partenerii de afaceri se ajuta cand e vorba de gabori.Nu stiu in ce conditii a obtinut Nastase titlurile academice, dar pe PONTA l-a invatat sa fure de mic -plagiat la teza de doctorat, dar nici nu cred ca a plagiat el, o fi fost vreo fatuca cea care i-a facut lucrarea de doctorat si a facut si ea ce a putut, Ponta are dreptate nu el a plagiat, semnatura pe lucrare este originala. Daca analizezi conducerea PSD, vezi ca toti sunt doctori - ar trebui sa mearga la spital, uni la 9 altii la Jilava.
  • +3 (7 voturi)    
    Completare (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 7:58)

    senator [utilizator]

    Domnule Tapalagă, aş completa întrebările dvs cu altele:
    1. De ce i s-a permis infractorului Adrian Năstase să primească vizita membrilor de familie în spital? Are mai multe drepturi decât ,să zicem, Carmen Bejan?
    2. De ce se întârzie darea în folosinţă a Penitenciarului Pantelimon (PS Pentru marii corupţi)?
    http://stirileprotv.ro/stiri/social/inchisoare-de-lux-vom-avea-un-penitenciar-de-17-milioane-de-euro.html
    Cred că poate fi inaugurat chiar acum cu Năstase.
  • +3 (7 voturi)    
    Militianu` Rus.... (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 9:26)

    Ronin [utilizator]

    ....face si el ce stie...sau ce trebuie???
  • +1 (7 voturi)    
    FAVORIZAREA INFRACTORULUI (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 10:07)

    Gicuta [utilizator]

    Toata lumea se tanguie , din tabara USLului .
    Doar Dr Beuran are curajul si barbatia sa se pronunte clar :NU STIU DACA E INSCENARE SAU NU , DAR EU NU AM NIMIC DE FACUT AICI .
    Incepand cu RUS si terminand cu Dr Bradisteanu toti au favorizat infractorul .
    Procuratura sa analizeze cu mare atentie aceasta manevra facuta de RUS , l-am vazut abatut , am trimis politisti in civil , am trimis o Ambulanta -oarecare - privata sa stea de garda daca se intampla cxeva , de unde stia ca urmeaza sa se intample ceva ?
    La sunat pe Ponta , sa-i spuna ce ?
    La sunat pe Presedinte sa- spuna ce ?
    Astea au fost masurile lui da aparare pentru INFRACTIUNEA FACUTA ..
    Procurori nu va lasati pacaliti de APARENTE-voi luptati acum cu sistemul - si capul sarpelui trebuioe DISTRUS .
    GHEORGHE BUHAC
  • +2 (8 voturi)    
    dobitokenland ! (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 10:25)

    sutasul [utilizator]

    Cand te gandesti ca elecoratul din 2012,inca mai pune "botul"la minciunile puerile ale USL-istilor,votand pe candidatii lor manjiti,iar cei de buna credinta nu ies ca sa-i inlature,nu mai este de mirare ca santem la coada civilizatiei si hotii la conducere.Asa ne trebuie !
    • +1 (3 voturi)    
      corect ce spui... (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 13:18)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui sutasul

      dar si ai nostri s-au cam culcat pe laurii din 2004, marca Louis Vuitton, in timp ce comunistii, dupa manualul lor "garantat KGB" i-au lucrat si-i lucreaza in continuare, cumparand cativa degenerati de tipul Funzaverde s.a. ca sa-l dea jos pe MRU, care este o inteligenta superioara si care va domina cultural, educativ sau politic urmatoarea jumatate de secol, ori din RO or din afara ei.
  • +3 (7 voturi)    
    stare de ambiguitate (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 11:13)

    puric de otel [utilizator]

    Daca tot suntem in starea asta de ambiguitate ,intretinuta atat de medici cat si de autoritati,n-ar trebui ca procuratura sau instanta sa u cine ar fi in masura sa o faca sa ceara o expertiza medicala despre ranile pacientului.Aici familia nu ar trebui sa mai aiba nici un cuvant de spus despre protejarea intimitatii pentru ca,sa nu uitam,DETINUTUL Nastase Adrian nu mai este o persoana in masura sa dispuna cum vrea,in momentul acesta, de intimitatea lui.Practic el este in custodia statului.
    • +1 (3 voturi)    
      toata masinaria de razboi cripto-comunista (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 13:27)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui puric de otel

      s-a pus in miscare sa-l salveze pe mostenitorul dictatorului Ceausescu. Majoritatea celor din guvern azi isi datoreaza pozitia marelui Nastase, cel mai corupt politician din toate timpurile, din cauza caruia societatea romaneasca de drept a sec.xxi nu se poate naste.
  • +3 (5 voturi)    
    Domnule Tapalaga, (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 11:39)

    Gladiatorul [utilizator]

    Stiti cum v-ar raspunde ministrul Rus: -Ce atatea DE CE-uri tovarase? La ministerul asta avem atata treaba si dumneavoastra, tovarase va arde de joaca!!!" Stilul tovarasesc, comunist. Nimic altceva. Tovarasul ministru a iesit foarte putin pe televiziuni, dar s-a cam balbait si a cam incurcat borcanele. Este clar ca am asistat la o diversiune imputita, ca toate diversiunile KGB-iste. Ne-am facut (a cata oara?) de rasul lumii. Ar fi de ras daca n-ar fi de plans. Ar trebui (a cata oara?) sa ne crape obrazul de rusine. Dar obrazul tovarasesc este atat de gros.
  • +2 (4 voturi)    
    Despre d-l Adrian Nastase (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 12:58)

    RADU-DAN [utilizator]

    Sunt foarte multe inadvertente referitor la sinucidere , subliniate de ceilalti comentatori, dar mai este una care psihologii pot sa o confirme sau nu .
    In opinia mea sinucigasii fac gestul disperat cu discretie , in nici un caz in prezenta politistului care l-a insotit obligatoriu in birou. Astfel daca era hotarat sa se sinucida se impusca cand a aflat ca la poarta locuintei au venit politistii sa-l ridice, asta si pentru a avea siguranta reusitei.
  • +1 (3 voturi)    
    Sper sa nu ne intoarcem in epoca Nastase! (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 21:29)

    MartinW [utilizator]

    Deocamdata dictatura uslasa e inca schioapa. De aceea cei 5 judecatori l-au condamnat pe eroul sensibil Nastase, in procesul care arata cum se descurca PDSR in alegeri, in timp ce in celalalte 2 procese ,unde se intrevede uriasa avere a clanului Nastase,se va asterne probabil tacerea.
    Deocamdata o parte a presei si a televiziunilor e inca relativ libera si de aceea aflam despre sinuciderea dubioasa,despre bunul si milosul ministru de interne Rus si mai ales despre nenumaratele plagiate ale ministrilor din cabinetul cel mai cinstit avand in Ponta,varful cel mai stralucitor al mormanului de gunoi in putrefactie.
    Daca ii votati pe uslasi in toamna,nu mai aflati nimic ,iar epoca lui Nastase va fi democratica si liberala,fata de ce va urma !
  • -1 (3 voturi)    
    o furtuna intr-un pahar cu apa (Duminică, 24 iunie 2012, 0:33)

    davio01 [utilizator]

    atat. cazul Nastase e incheiat. Cu stima pentru justitia romana. Dar pana a ma convinga pe mine , personal, de functionalitatea ei , ....
    Acum sa vanam un muribund politic mi se pare josnic. A primit deja ce a meritat.
    Am toata compasiunea pentru familia sa care, desi a beneficiat de toate avantajele expunerii sale, acum traieste cel mai urat cosmar.
    In aceste momente ma alatur lor, nu fara insa a atentiona alte familii aflate in situatii similare sa nu se lase tarate de interese care pot induce traume copiilor si nepotilor lor. Stiu ca poate parea imposibil, dar cei care sunteti apropiati acestor oameni , puteti sa le induceti gradul de precautie necesar pentru a evita astfel de situatii.
    La urma urmei, e nevoie doar de bun simt.
    • 0 (0 voturi)    
      A primit ce-a meritat zici? (Duminică, 24 iunie 2012, 20:15)

      Optimista [utilizator] i-a raspuns lui davio01

      Not yet darling!
      Dacă ai în vedere faptul că poporul ăsta amărât și mințit primește de atâția amar de ani , numai ce nu merită, de la alde Năstase Adrian și șleahta lui de hiene flămânde, vei înțelege de ce majoritatea românilor doresc să-l vadă plătind ceva mai consistent decât cu un sejour într-o rezervă de lux de la Spitalul Floreasca.
      Să stea la mititica măcar atâta cât să înțeleagă că nu i se cuvine lui totul și nouă nimic, că nu se va scufunda România fără el ci poate dimpotrivă, va avea șansa să iasă cu capul puțin deasupra, în fața Europei, pentru că cinci doamne judecătoare curajoase au avut tăria să-i spună: HALT!
  • 0 (0 voturi)    
    citeva intrebari pentru ministru... (Luni, 25 iunie 2012, 12:13)

    andreesanu [utilizator]

    Daca-l umflau ca pe orce borfas nu avea timp sa insceneze impuscarea,era acum ras tuns frezat dupa regulament si pus la rece sa nu se imputa ouale,asa ai intrat in rahat dom ministru si cred co sa -ti cam terfeleasca astia onoarea si nu prea vad cum o reperezi.
  • 0 (0 voturi)    
    Poate ca dl. Ministru.. (Luni, 25 iunie 2012, 14:28)

    akillies [utilizator]

    .. l-a sunat pe Nastase sa ii explice un plan de ultima ora pentru a-l scapa pe inculapt de arest.
    Imi si imaginez discutia: "Adriane, hai ca iti trimit doi baieti, experti in astfel de chestii.. tu iti pui fularul in jurul gatului ca ei au invatat la virgula, replicile pentru jurnalisti !! "

    E foarte subreda aceasta tentativa, mai ales ca sunt multe erori in aceasta inscenare(de exemplu declaratiile lui Ioan Rus - incep sa devina un mic serial-, acea ambulanta trimisa de Ioan Rus, cele doua gloante gasite la Nastase acasa, lipsa zgomotului la descarcarea armei, traiectoria glontului, "stangacia" subita a lui Nastase...)

    imi pare ca se doreste invinuirea politistilor pentruca nu au respectat procedurile(banuiesc ca nu ai voie sa lasi inculpatul singur, fara sa fii in aceeasi camera cu el), dar si crearea unei portite pentru Nastase.. si abaterea atentiei opiniei publice..


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by