Universitatea Mang&Standford. Ghidul absolventului

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 15 mai 2012, 23:49 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Romania s-a imbogatit cu doua titluri academice acordate de Universitatea Mang&Standford: "Doctor la innot in minciuna" si "Mang cum laude pentru plagiat". Corina Dumitrescu, rectorul imposturii academice, a reusit uluitoarea performanta de a demisiona inainte de a ajunge ministrul educatiei. Ioan Mang, xeroxul uman prins cu studii copy paste, a rezistat eroic noua zile si a plecat. Ce s-a intamplat? Ce forte oculte s-au pus in miscare astfel incat Romania a schimbat la educatie doi ministri in nici o luna? Cine si cum a reusit performanta sa ingenuncheze Guvernul Ponta, sa gaseasca atatea pete in "cel mai cinstit guvern", sa-l arunce in supremul ridicol?

Va trebui, totusi, sa recunoastem: a fost mana generalului Google.

Nu s-au pus in miscare conspiratii universale, n-avem de-a face cu nici o cabala. Cele doua nominalizari la educatie trimise in neant s-au dovedit, culmea, monumente de ignoranta. Ei, Dumitrescu si Mang, sunt doua nume invinse de propria prostie. Obisnuiti sa evolueze in societati inchise, in spatii perfect controlate, cu reguli falsificate, cu valori rasturnate, unde minciuna si impostura sunt mereu premiate, cei doi s-au facut de ras in clipa in care au pasit in afara universului lor.

Daca dai la o parte timpeniile din CV si biografie nu ramane mare lucru. Niste politruci descurcareti, cam depasiti de vremuri si cam atat.

N-au inteles ca minciuna are picioare extrem de scurte intr-o lume dezbracata rapid de orice secrete cu ajutorul internetului. Ei si politicienii care i-au promovat au picat testul la prima examinare pe bune realizata simplu si direct de orice particular de buna credinta. Victor Ponta are "meritul" de a-i fi gasit, nominalizat si retras la timp. Daca nu i-ar fi expus la functii atat de inalte n-am fi aflat niciodata de ce sunt in stare.

Nu e bine deloc ca Victor Ponta a incercat sa insele opinia publica. Ca fost procuror stie ca tentativa se pedepseste si ea, complicitatea la fel.

De fapt, cred ca sunt primii ministri dati jos la noi in principal datorita mobilizarii pe net. Totul a inceput de la comentariile unor cititori, de la dezvaluiri pe site-uri de stiri, de la o comunicare rapida pe net. Mang si Dumitrescu sunt primele victime majore ale unei forte noi pe care politicienii depasiti de vremuri n-o pot intelege nicicum.

Este forta internetului, a unui nou model de societate civila activa online. Aici s-au mutat centrele, sursele, ponturile si instrumentele eficiente de investigatie.

De pilda, in cazul Corinei Dumitrescu, cititorii HotNews.ro au fost cei care si-au aratat nedumerirea in postari in ziua nominalizarii anuntate de Victor Ponta. La articolul Cine este Corina Dumitrescu - propunerea guvernului Ponta pentru functia de ministru al Educatiei, un cititor care semneaza Naceaev scrie: "Universitatea Standford?! Nu cumva Stanford? ... ". Alt cititor care semneaza XY ii raspunde: "Si e de fapt StanDford cam ca Adibas, Panasoanic, Mike si alte marci de renume international :)".

De aici pana la o solicitare oficiala trimisa de reporterul HotNews.ro, Attila Biro, Universitatii Stanford n-a mai fost decat un pas. HotNews.ro nu are puterea si influenta unei televiziuni de stiri, dar nu poate fi ignorat. Raspunsul Universitatii americane publicat de HotNews.ro a fost urmat de noi explicatii din partea Corinei Dumitrescu care s-au dovedit a fi tot nefericite.

Realitatea TV a continuat investigatia si a demontat ceea ce s-a dovedit a fi o noua exagerare: pretinsele studii la Institutul Hoover.

S-a creat rapid o masa critica, o presiune publica in fata careia premierul Victor Ponta a cedat intelept. Ideal era sa caute mai bine prin CV-uri. A urmat al doileal ministru al educatiei: Ioan Mang. L-au dovedit plagiator in timp record, cu probe zdrobitoare si admirabila tenacitate, doi prestigiosi colaboratori ai platformei de opinii Contributors, gazduita de HotNews.ro: Stefan Vlaston si Razvan Orasanu. Cei doi au luat legatura rapid (tot pe net, evident, ca sa nu se mai tot mire Mang, altminteri mare specialist in calculatoare) cu cercetatori din Israel si Japonia. Ei sunt cei care au pus verdictul de plagiat fara drept de apel. Aceste dovezi irefutabile au fost preluate ulterior de PDL, care a exploatat politic un caz flagrant.

Oricat a incercat premierul Ponta sa traga de timp, cerand Academiei Romane sa se pronunte daca se poate undeva la calendele grecesti,  verdictul fusese dat deja cu probe si dovezi convingatoare, puse pe masa de Vlaston si Orasanu, de cercetatorul japonez si de catre cel israelian, de programe soft, de cititori, de un public mobilizat in special online.

In aceste cazuri, televiziunile au amplificat un scandal perfect legitim, nu l-au creat in mod artificial, cum le mai sta in obicei. 

"Cel mai cinstit guvern" se facuse deja suficient de ras in plan intern si in plan extern. Victor Ponta a realizat, probabil, penibilul situatiei pe care tot el o generase. Sa astepti verdictul Academiei intr-un caz banal de copy-paste e ca si cum ai intreba la NASA daca e adevarat ca Pamantul sa invarteste in jurul Soarelui.

Adica plagiatul este, de regula, ceva de domeniul evidentei. E  suficient apelul elementar la bunul simt.

Cum s-a ajuns, totusi, aici? Partidele romanesti nu s-au adaptat la transparentizarea totala a societatii, nu au inteles inca forta internetului si noua societate civila mutata in online. Politicienii pot controla televiziuni, pot manipula, pot minti o vreme, dar nu pot cenzura tot internetul. In paranteza fie spus: remarcabile eforturile Antenei 3 de a spala cu tone de detergent cele doua cadavre politice. Din fericire, manipularile s-au dovedit perfect inutile.

Nu mai pot reduce o intreaga societate la tacere. Cele doua nominalizari esuate la educatie mai arata ca partidele vor trebui sa se adapteze la un nou tip de societate, la democratia interactiva, daca vor sa supravietuiasca. Informatiile circula astazi cu viteza luminii, sunt accesibile oricui si oricine le poate propaga fara sa aiba neaparat nevoie de un ziar propriu sau acces intr-un studio tv.

Nu mai pot fi cenzurate la fel ca acum zece ani, pe vremea guvernarii Nastase. Tacerea de atunci nu mai e posibila azi.

Televiziunile au incercat in cateva randuri sa boicoteze dezvaluiri sau anchete incomode aparute online. Cazul vizitei lui Geoana la Moscova este cel mai elocvent. Atunci posturile TV au ingnorat aproape trei zile un mare subiect. Insa adevarul, odata eliberat pe site-uri, retele de socializare, bloguri, etc nu mai poate fi oprit.

Si daca adevarul este ca Universitatea Mang&Standford are mai multi absolventi decat ne putem imagina? Daca adevarul trist este ca Mang si Dumitrescu sunt doar primii dintr-o lista? Daca impostura si minciuna au colonizat de fapt in masa critica politica romaneasca, inclusiv “Cel mai cinstit guvern”. Daca se vor mai fi gasit ministri prin guvernul Ponta abonati la titlul  "Mang cum laude pentru plagiat" si "Doctor la innot in minciuna"? Si daca se va dovedi ca avem de-a face cu un fenomen? Premierul Victor Ponta a setat un standard, a stabilit precedente.

Corect ar fi sa tina seama de ele si pe viitor, sa ramana consecvent si sa inteleaga ca ochiului vigilent al generalului Google nu-i scapa prea multe, nici macar propria biografie.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.






21481 vizualizari

  • +87 (93 voturi)    
    Dane, mai usor cu Internetul (Miercuri, 16 mai 2012, 0:02)

    Daniel [anonim]

    ca astia sunt in stare sa il interzica...
    • -99 (109 voturi)    
      ubi sunt (Miercuri, 16 mai 2012, 1:14)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Unde era Dan Tapalaga cand Funeriu saruta manusitele coanei Udrea pt sub 2% la educatie? Va zic eu: tot aici, pe HotPhilistiNews.
      • +47 (51 voturi)    
        Lasa ca te revanseaza Ponta! (Miercuri, 16 mai 2012, 8:03)

        A9 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        O sa arunce Ponta cu bani, sus-jos-stanga.
        Cu oameni incompetenti si aiuritor de araganti, in raport cu pregatirea lor.

        Locuri de munca nu-l intereseaza sa creeze...

        Esti nedrept cu hotnews!
        • +19 (19 voturi)    
          E metastaza! Uitati-va la Piedone (Miercuri, 16 mai 2012, 13:19)

          zexe [anonim] i-a raspuns lui A9

          Despre ce Dumnezeu vorbim aici? Iata, se implinesc ani de cand s-a demantelat reteaua de la Pitesti care elibera carnete de conducere pentru handicapati. Unul dintre soferii profesionisti il regasim pe listele de candidati la primarii. Avem o clasa politica fals legitimata, iar falsurile nu se rezuma doar la titluri de merit, diplome de absolvire a unor facultati, etc, sunt prezente pana si in legitimatii, acte de conducere, etc.
          E metastaza!
          • +2 (2 voturi)    
            ..metastaza, dar supravietuim, nu?! (Joi, 17 mai 2012, 0:01)

            Marius [anonim] i-a raspuns lui zexe

            .. de fapt, ei supravietuiesc ..si noi uitam ..si uite asa mai trec 1-2 cicluri electorale ..si asta e! .. deocamdata sectorul lui Piedone rezista, nu s-a prabusit ..Piedone e pe vreo 2 liste parca si la opozitie si putere ..ar trebui apaludat - pai daca-l vor si unii si altii cine suntem noi sa-l huiduim .. daca usl-ul nu l-ar avea pe Doctoru' sunt sigur ca l-ar sustine si ei pe Prigoana ..ca sa nu mai pricem noi nimic, sa ne fie clar ca politica nu-i pt oricine ..by the way, tu pe cine votezi?! hic..ca sa zic asa
      • +79 (81 voturi)    
        Apropos de Funeriu (Miercuri, 16 mai 2012, 8:40)

        zet [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Funeriu a publicat sub nume propriu lucrari stiintifice cotate ISI. A semnat lucrari in colaborare cu detinatori de premii Nobel. Funeriu este la ani lumina fata de Mang si Dumitrescu, este pentru invatamantul romanesc cum este Veyron fata de Logan.
        Unde ni sunt socialistii, apud CTP, sa se umfle orezul in ei ca Funeriu nu stie cate stele are steagul UE, sau ca nu si-a echivalat studiile in Romanica noastra stramoseasca (chestiune absolut irelevanta, dar na, ura de clasa nu ne lasa)?
        • +37 (41 voturi)    
          Cerinte ministru USL: (Miercuri, 16 mai 2012, 9:29)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui zet

          Iata cerintele necesare ca sa ajungi ministru al Invatamantului in guvernul Ponta:
          1. Sa scrii in propriul CV ca ai predat la Colegiul Tehnic "Anghel Salygny" folosind doi de "y".
          2. Sa stii sa utilizezi corespunzator atat "aparatura xerocopiere" cat si "scaner".
          3. Sa fi mers in Piata Universitatii, pe frig sau ploaie, si sa strigi din toti rarunchii "Jos Basescu!".
          Domnul Liviu Pop, noul interimar la ministerul Invatamantului, le-a indeplinit pe toate trei cumulativ...
          Se mai baga cineva?... nu-i mare lucru!...
          • +32 (34 voturi)    
            Copy/ Paste fericit! (Miercuri, 16 mai 2012, 10:34)

            popas [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Pacat ca de la minister a plecat acest cerce-copiator deosebit, cu studii in Japonia, sub pseudonimul Mang-Lim...
            Daca ar fi ramas la conducerea ministerului in timpul bacalaureatului, ar fi fost penibil sa le adreseze liceenilor un "Sa nu copiati, copii!"
            Sau si mai haios ar fi fost ca pe durata Pastelui sa le ureze copiilor in loc de "Copii, Paste fericit!", un calduros: "Copy/ Paste fericit!"
            • +20 (22 voturi)    
              :)) (Miercuri, 16 mai 2012, 11:31)

              outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui popas

              Am ris cu lacrimi. La fel si la propozitia lui DT: "Sa astepti verdictul Academiei intr-un caz banal de copy-paste e ca si cum ai intreba la NASA daca e adevarat ca Pamantul sa invarteste in jurul Soarelui."
            • +2 (2 voturi)    
              Pana una alta Copy-Paste n-are rival. (Miercuri, 16 mai 2012, 18:14)

              Constantin [anonim] i-a raspuns lui popas

              Printr-o simpla miscare de copy-paste doi oameni reusesc sa realizeze ce n-a reusit omenirea in toata istoria ei, asa ca viitorul tot cu Copy-Paste se scrie.
        • -21 (27 voturi)    
          BAC ul lui Ygashh cum il verificam ? (Miercuri, 16 mai 2012, 10:03)

          Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui zet

          Dar licentele multe obtinute de BRANCONIER dupa ce a reusit sa treaca
          marele hop al vietii sale - Baltagul & Scrisoarea pierduta ?
          *
          In legatura cu multiplele doctorate
          ale doamnei Ridzi au facut Vlaston si Orasanu
          vreo investigatie pe Internet ?
          *
          Intrucat obtinerea titlului de DOCTOR presupune si niscai creatii stiintifice ...ia hai sa investigam toate articolele publicate de doctorii de dupa 1989.
          *
          Pe cele dinainte de 1989 le verifica Coana Leana...deci nici ele nu prezinta cine stie ce credibilitate....dar macar pana-n Revolutie exista o certitudine ...ca poti apela oricand la un doctor daca vrei sa-ti faca o injectie.
          *
          Si de ce sa nu extindem investigatia asupra intregii ”productii” universitare...?
          Sa vedem cum se descurca cu scrisul si cititul
          toti licentiatii DE DUPA...Si daca se poate cu referire la alte texte decat SMS urile.
          *
          Realitatea e ca madam Dumitrescu a renuntat , ca Mang a demisionat si ca Funeriu nu ne-a arata nici pana azi diploma de Bac ca sa i-o verificam pe You Tube...
          • +19 (21 voturi)    
            Puiule, cati ani ai? (Miercuri, 16 mai 2012, 11:47)

            zet [anonim] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

            Igas a fost cumva ministrul ... INVATAMANTULUI?
            Asta era socant la Mang... tocmai administratorul "scoalei" romanesti era un impostor! Daca ar fi fost ministrul Agriculturii, mangleala nici nu ar fi fost stire. Nici nu ar fi interesat pe NIMENI ca lucrarile sunt plagiate, daca era ministru la transporturi, de exemplu. Dar o contradictie in termeni mai patenta decat plagiator - ministru al "scoalelor", urmas al lui Spiru Haret, este doar in zicala: lupul paznic la oi.
            • +11 (13 voturi)    
              invatamant (Miercuri, 16 mai 2012, 12:30)

              grigoras [anonim] i-a raspuns lui zet

              Lasa-l mai frate sa-si umple si el burta cu ceva ca-i saracie mare.Si asta,ca si Mazeta sunt angajati la mancat rahatAstia, totdeauna confunda pixul cu castravetele,dupa care se plang de dureri de stomac,cand de fapt ii doare capul!
              • -9 (9 voturi)    
                @zet , Imi cer scuze ! (Miercuri, 16 mai 2012, 14:18)

                Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui grigoras

                Nu luasem in considerare
                ideea ca Mang a pangarit Ministerul
                Educatiunii....
                Oare Funeriu cand nu si-a echivalat
                studiile a consolidat respectivul minister?
                Sau cand a inasprit conditiile de la Bac, desi el insusi....

                *
                Daca privim asa IGASH
                ar trebui readus de urgentza la Ministerul de Interne - intrucat corespunde pe deplin specificului institutiei, astfel cum este el reflectat
                in bancurile cu militieni...
                • +11 (11 voturi)    
                  mang-zbang (Miercuri, 16 mai 2012, 17:29)

                  grigoras [anonim] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

                  Stimabile,umbli cu o cioara vopsita de altii.Dupa tine si dupa altii,daca ai studiat la cea mai buna facultate din lume,e musai sa ti-o echivaleze Mang in Bucuresti,altfel esti un nimeni!Hai,lasa-ne!Vino si tu cu lucruri serioase,nu cu prostii de la Realitatea si A3!Pentru mine,argumentele si comentariile gen Realitatea si A3 nu au nici o valoare,iar tu nu esti altceva decat un player!
          • -4 (6 voturi)    
            banatul asta... (Miercuri, 16 mai 2012, 11:52)

            mihai [anonim] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

            n-o fii corect in limba literara, dar forma de "branconier" e un regionalism din Banat la fel ca "gosti" pt oaspeti, "zuker" pt zahar, "cantar" pt poloboc, "toarta" pt tort
            asa ca mai salbiti....
            • -1 (7 voturi)    
              nu zau? (Miercuri, 16 mai 2012, 12:02)

              cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui mihai

              in care Banat? ala din capul tau?
              acuma chiar le inventezi numai de dragul de a gasi scuze.
              omul mai si greseste.
          • +9 (9 voturi)    
            Jalnica argumentatie (Miercuri, 16 mai 2012, 14:31)

            Romulus [anonim] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

            Ceea ce incerci sa sustii tu, Porumbelul Pacii, seamana cu sustinerea pe care orcie shofer betiv o are in fata Militianului de la Circulatie... "Da de ce ma oprisi tocmai pe mine dom shef, ca uite si ala ce face, uite si ala a baut si matale n-ai ghete rosii si bacaloriat"
            In cazul de fata, nu vorbim de Ritzi-Pitzi sau de Funeriu, ci de doi snapani de la PSD, prinsi cu matza-n sac... Atat... orice divagare de la subiect, e doar parf in ochi.
          • +5 (5 voturi)    
            nu incepe, ca nu se stie..... (Miercuri, 16 mai 2012, 17:14)

            precaut [anonim] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

            sa nu ajungi cumva la bac-ul lui Vanghelie si la doctoratele lui D.I.Popescu sau la masteratul lui Ponta. Iar Bac-ul lui Funeriu se gaseste la liceul din Franta. Roaga pe cineva sa ti-l traduca! (nu pe RAdu Tudor de la A3)
            • -1 (1 vot)    
              EU STIU CA DOARE BACul LIPSA (Joi, 17 mai 2012, 9:37)

              Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui precaut

              Si sigur ca e nepoliticos din partea mea
              sa scormon lipsa diplomei lui FUNERIU.
              Mai ales ca indiciile ca omul are ceva de ascuns au fost gasite
              de Antena 3 fix pe INTERNET....ceea ce intareste
              valabilitatea articolului domnului Tapalaga, referitor la
              noua societate deschisa - in care impostorii nu se mai pot ascunde.
              *
              Acum pe bune - eu cred ca Funeriu si-a luat BAC ul in Franta
              dar calificativele/ notele sau ce o mai scrie pe diploma aia
              nu sunt chiar de olimpic.
              E acolo ceva de rusine...de-aia nu arata omul
              hartia.
              Nici mie nu-mi face placere sa-mi arat diploma
              de BAC din cauza cinciului si ceva ....jalnic...de la
              matematica....
              Iar cand ma intreaba cineva de diploma prefer sa-l
              aburesc spunand ca ma jigneste, intrucat eu am colaborat
              cu mai multi premianti Nobel din Canad, Coreea de Sud si
              Lesotho...precum si cu Securitatea.

              @ grigoras - ”player” - o insusesc ca pe un compliment...totusi nemeritat...
              ...un adevarat maestrul la PALYEREALA e Traian Ungureanu...
              prestatiile lui din ultimele zile sunt un stimulent pentru mine.
              La fel Lazaroiu si Udrea - cu ei am putea repeta
              performanta gimnastelor la o Olimpiada a tupeului.
              eu cu microdiversiunile mele abia daca pot visa cu ochii deschisi sa-i
              egalez.
        • +5 (9 voturi)    
          educatia (Miercuri, 16 mai 2012, 12:23)

          grigoras [anonim] i-a raspuns lui zet

          Ai dreptate,nu-l aud nicicum pe "marele ziarist CTP"spunand ceva!Hai nemernicule,zi,zi ceva.Unde esti ziarist mazeta?
        • +3 (3 voturi)    
          Corectie (Miercuri, 16 mai 2012, 15:26)

          justy [utilizator] i-a raspuns lui zet

          Ala cu stelele de pe steagul UE nu era Funeriu, ci Cristian Adomnitei, de la PNL.
          • -1 (1 vot)    
            Da - era ADOMNITEI (Joi, 17 mai 2012, 9:42)

            Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui justy

            cel care s-a incuracta la STELE.

            Asa ceva nu i se putea intampla niciodata domnului FUNERIU
            pentrui ca - remember- o tinea langa el pe secretara de sata care
            ii sufla ....
            Ce bine ca mi-am adus aminte - domne, la Invatamant nu au ce cauta
            cei care COPIAZA (Mang) , dar nici cei care asteapta sa le SUFLE colegii (Funeriu)
      • +16 (18 voturi)    
        trol.... (Miercuri, 16 mai 2012, 9:15)

        dodu [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        daca ai ceva de spus, spune si adu si dovezi...
        "pastile" de genul asta functioneaza pe alte site-uri ce incep cu a....
      • -3 (5 voturi)    
        imbecilitatea bate logica? (Miercuri, 16 mai 2012, 9:23)

        aritmos [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        se pare ca da. Bugetul Ministerului MECTS (poate afli ce inseamna) nu cuprinde NUMAI si nici TOATE cheltuielile de educatie. Exemple scurte: scolile sunt proprietatea primariilor si deci intretinerea si reparatiile se gasesc in bugete locale. Idem salariile profilor. Universitatile au bani de la buget dar si bani din taxe de scolarizare (alea mai bune au peste 50% bani din taxe). Iar din bugetul MECTS se plateste si cercetare si tineret si sport.
      • +7 (7 voturi)    
        mazeta si castravetele (Miercuri, 16 mai 2012, 12:17)

        grigoras [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Bai mazeto,nu scapi nici o ocazie sa arati cat de...caraghios esti!Aici se discuta altceva!Mai citeste si tu schita lui Caragiale cu prostul si castravetele!Tu esti prostul care ,orice intrebare se punea,el vorbea despre castravete!
    • +28 (30 voturi)    
      Corect (Miercuri, 16 mai 2012, 9:07)

      Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Sunt in stare sa voteze ACTA 2.0 pentru a minti in continuare.

      Mai bine e sa creada ca sunt mari conspiratii impotriva lor, ca Băse vorbeste cu romulanii, etc.
  • +71 (75 voturi)    
    presa abandoneaza subiectul? (Miercuri, 16 mai 2012, 0:04)

    lucid [anonim]

    presa va urmari ca dl Mang , dna Mang si Constantin Popescu sa dea socoteala si la nivelul Universitatii Oradea?
    sau scandalul s-a incheiat si presa va cauta alte scandaluri?
    • +50 (54 voturi)    
      15 iunie (Miercuri, 16 mai 2012, 0:23)

      adi [anonim] i-a raspuns lui lucid

      Pe15 iunie se da un fel de verdict din partea autoritatii care se ocupa cu verficarea plagiatelor. Eu cred ca macar un ziarist si-a trecut data asta in agenda.
      • +18 (20 voturi)    
        alta minciuna PONTA! (Miercuri, 16 mai 2012, 9:26)

        prudent [anonim] i-a raspuns lui adi

        comisia a comunicat probele lui Mang si i-a dat MAXIMUM pana la 15 iunie sa-si prezinte pozitia. Ponta a zis ca abia la 15 Iunie s-a fixat sedinta, desi Mang isi poate prezenta obiectiile si in cateva ore. Dar "minciuna sta cu Ponta la masa".
      • +2 (2 voturi)    
        au renuntat... (Miercuri, 16 mai 2012, 15:28)

        Samir [anonim] i-a raspuns lui adi

        Tocmai a anuntat Academia ca renunta la analiza textelor plagiate de familia Mang!
        I-a amenintat Ponta ca le taie fondurile daca mai zic ceva de ministrii lui??
    • +57 (63 voturi)    
      baloane de sapun (Miercuri, 16 mai 2012, 0:53)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui lucid

      madam Standford a mai zis si ca e membra CSM din partea societatii civile pt ca a propus-o PSD... ar trebui demisa? ministrul justitiei o fi deranjat de astfel de declaratii?
      • +11 (13 voturi)    
        in termeni juridici? (Miercuri, 16 mai 2012, 9:19)

        Mircha [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Chiar... ce a facut madam' Standford nu se poate pune in termeni juridici?
        Nu e pe aici cineva care se pricepe?
      • +11 (11 voturi)    
        Woody la butoane (Miercuri, 16 mai 2012, 9:30)

        ogi [anonim] i-a raspuns lui pehash

        Ei as ministrul are alte preocupari ca si predecesorul sau . Se pare ca justitia e independenta si nu e , depinde cine e curios. Cert este ca CSM are in componenta mari nulitati si madam woody e reprezentativa .
        Nu cred ca madam woody reprezinta societatea civila ci societatea "smecherilor defecti "din politica .
    • +12 (12 voturi)    
      Poate se vor gasi si jurnalisti (Miercuri, 16 mai 2012, 9:37)

      sile231 [utilizator] i-a raspuns lui lucid

      Care sa iasa din lenea intelectuala si sa duca lucrurile pina la capat. O zi buna !
    • +2 (2 voturi)    
      hai sa-l lasam in pace pe Popescu (Miercuri, 16 mai 2012, 11:07)

      Io [anonim] i-a raspuns lui lucid

      Daca tot a dat coltul saracu'.
  • +36 (46 voturi)    
    Doua exemple (Miercuri, 16 mai 2012, 0:05)

    moi [anonim]

    dintr-o lista cu siguranta de lungimea Nilului. Forta internetului e ceva evident de luat in seama. Poate ca acum e momentul cand societatea ASTA se poate mobiliza pentru pastrarea libertatii de circulatie a informatiei, caci, dupa cate se vede, multi Nastase internationali sunt hotarati sa puna pumnul in gura liberei informari, si au mai si gasit exprimarea care sa ia piuitul omului cu respect pentru munca si proprietatea altuia: protejarea copyright-ului. Partea proasta, dupa asemenea exemple, cu siguranta existente si in lumea civilizata, ca doar n-am inventat noi hotia, te intrebi daca nu cumva lupta impotriva ingradirii libertatilor cetatenesti nu e subminata iremediabil de standfordurile si mangurile universale...
  • +49 (53 voturi)    
    despre "Cazul Procurorului Panait" (Miercuri, 16 mai 2012, 0:06)

    Daniel [anonim]

    as dori sa aflu mai multe....

    Cand il invitati pe dl.Ponta la un live-chat?
  • -58 (62 voturi)    
    Eroare, domnule Tapalaga... (Miercuri, 16 mai 2012, 0:08)

    anar1975 [utilizator]

    corect se scrie "inot" si nu "iNNot". In rest, intrutotul de acord cu articolul dvs.
    • +56 (62 voturi)    
      imi pare sincer rau (Miercuri, 16 mai 2012, 0:13)

      Dan Tapalaga [utilizator] i-a raspuns lui anar1975

      ca nu v-ati prins. pt dvs voi sublinia cuvantul asta, sunt convins ca daca apelati putin la generalul google veti intelege perfect. mult succes
      • +46 (48 voturi)    
        Vin şi eu cu remarca (Miercuri, 16 mai 2012, 0:35)

        Iorest [utilizator] i-a raspuns lui Dan Tapalaga

        Domnule Tapalagă, mă bag şi eu în vorbă, văzând că sunteţi prin zonă: "Mang si Dumitrescu sunt primele victime majore a unei forte noi pe care politicienii depasiti de vremuri n-o pot intelege nicicum". Corect e: "ale unei" (puteţi renunţa la această parte de comentariu).

        Frumoasă sinteza, vă mulţumim pentru ea. Să le intre în cap că s-au schimbat vremurile. Mă întreb... din parlamentarii din Comisia pt. Învăţământ (prezidată de soţul Dumitreascăi) ce ar rămâne dacă i-am lua la bani mărunţi? Chiar şi numai cu CV-urile. Păcat că nu s-a făcut mai repede, acum probabil şi-au puricat şi purificat biografiile.
        • +49 (53 voturi)    
          corectat (Miercuri, 16 mai 2012, 1:05)

          Dan Tapalaga [utilizator] i-a raspuns lui Iorest

          multumesc, mai gresesc cand ma prinde miezul noptii pritocind un text :) va mai astept, n-am nimic de taiat cand observatiile sunt facute cu buna credinta
          • +24 (28 voturi)    
            Sunt tot prin zonă :D (Miercuri, 16 mai 2012, 1:21)

            Iorest [utilizator] i-a raspuns lui Dan Tapalaga

            Vă cred, oricui i se întâmplă, mai ales în textele scrise la oră târzie şi imediat după evenimente "calde". Numai bine!
            • +3 (3 voturi)    
              Poate gasiti si alte cazuri.. (Miercuri, 16 mai 2012, 12:48)

              Alberta [utilizator] i-a raspuns lui Iorest

              de "diplomati" din condei,pe functii de rectori,decani,doctori in stiinte ce si-au sustinut examenele la banca,etc.
              Cred ca la noi,sunt destui si se merita munca!
          • -19 (19 voturi)    
            fara suparare (Miercuri, 16 mai 2012, 5:56)

            Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Dan Tapalaga

            e pitrocind, nu cum ati scris dvs. Sunt singur ca e e o simpla greseala de dactilo, cum i se spunea pe vremuri
            • +12 (12 voturi)    
              a pritoci, pritocind... (Miercuri, 16 mai 2012, 9:44)

              o alta anonima [anonim] i-a raspuns lui Anonimus

              ba este "pritocind", exact cum a scris dl. Tapalaga. Si e asa de usor de aflat cum se scrie corect... dexonline.ro. Incercati, n-o sa va doara!
            • +6 (6 voturi)    
              Cu suparare (Miercuri, 16 mai 2012, 10:03)

              AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui Anonimus

              corect este pritocind. E asa de greu sa consulti un DEX (DEX Online e si mai bun), inainte sa te umpli de penibil ?
        • +23 (29 voturi)    
          Rectorul de la Politehnică? (Miercuri, 16 mai 2012, 1:10)

          Iorest [utilizator] i-a raspuns lui Iorest

          Aş mai adăuga, la vreme de victorie, o tristeţe: presa nu a reuşit să facă nimic în privinţa alegerii rectorului de la Politehnica Bucureşti. E abia doctorand, e doar cadru univ. asociat la PB şi are o activitate ştiinţifică ce rivalizează cu un portofoliu de masterand. Presupun că va fi peste ani Ministru al Educaţiei, că are sprijin şi ambiţ.
      • -2 (2 voturi)    
        am gasit eu ... (Miercuri, 16 mai 2012, 11:07)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Dan Tapalaga

        o eroare exista. Nu exista "programe soft", doar daca nu aveti o licenta poetica. In schimb articolul este justificat.
    • +58 (62 voturi)    
      Era citat din "CV-ul" lui madam Corina Dumitrescu (Miercuri, 16 mai 2012, 0:16)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui anar1975

      asa a scris ea in CV
      "innot" si "Standford"

      De aia nu se vinde presa de calitate cu ironii fine in Romania... N-ai cu cine..

      Ia pune un video cu un fost premier in curul gol la TV, sa vezi ca un studio intreg il comenteaza, ba chiar intra si viitorul presedinte in direct sa dea cu parerea...
    • +21 (25 voturi)    
      serios? (Miercuri, 16 mai 2012, 0:21)

      adi [anonim] i-a raspuns lui anar1975

      Ai ratat-o pe aia cu "innot" din CV-ul Dumitrescu.
    • +29 (33 voturi)    
      BRAVO!!! (Miercuri, 16 mai 2012, 0:27)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui anar1975

      Stai jos, ai nota 4!
    • +20 (20 voturi)    
      Întru totul nu se scrie legat. (Miercuri, 16 mai 2012, 0:47)

      T. Hristea [anonim] i-a raspuns lui anar1975

      Tot generalul google te va corecta, daca adaugi si numele Profesorului Hristea impreuna cu cuvintele. Pe viitor intreaba "generalul" inainte sa corectezi pe altii.
    • +15 (19 voturi)    
      Tu de prin ce parte a Universului (Miercuri, 16 mai 2012, 1:07)

      Adi [anonim] i-a raspuns lui anar1975

      Ai revenit pe Pamant? :)
  • +34 (42 voturi)    
    Cine urmeaza? (Miercuri, 16 mai 2012, 0:11)

    IoanaDC [utilizator]

    Anunt la ziar:

    Se cauta persoana cu studii superioare, de preferinta profesor universitar, pentru a prelua postul de ministru al Educatiei in guvernul USL.

    Cerinte:
    -sa nu aiba lucrari plagiate
    -sa nu fie incompatibil

    Se ofera salariu competitiv, bonuri de masa si tratament de imunizare contra presei.

    Rugam persoanele interesate sa contacteze DE URGENTA conducerea USL.

    Multumim.
    • +5 (7 voturi)    
      si continuati voi (Miercuri, 16 mai 2012, 10:47)

      adv [anonim] i-a raspuns lui IoanaDC

      - sa nu fie sindicalist si in acelasi timp afiliat politic.
      E deja un non sens, la noi, pentru ca toate sindicatele sunt manipulate si fac politica unui partid.
      Nici nu sunt sindicate de fapt!
  • +35 (41 voturi)    
    ministru (Miercuri, 16 mai 2012, 0:13)

    Ion [anonim]

    Eu cred ca acum nu mai are curaj niciun politician sa se cocoate pe scaunul de ministru al educatiei. Vor fi nevoiti sa apeleze la un profesor universitar autentic.
    • -4 (16 voturi)    
      ministru (Miercuri, 16 mai 2012, 0:53)

      cel- ce- stie [anonim] i-a raspuns lui Ion

      Liliana Preoteasa este o profesionista competenta in organizarea si administrarea invatamantului si educatiei.De ce un profesor universitar si nu un administrator competent bun cunoscator al sistemului ? In serparia intereselor nu-i pasa nimanui de competenta .D-le Dan Tapalaga crezi ca poti sa sustii o femeie care stie ce face si vorbeste mai putin si numai daca este cazul sau punem in continuare tot felul de chibiti . Sau propune un nume care are trei lucrari recunoscute despre organizarea invatamantului rumanesc .Succes !
  • +26 (30 voturi)    
    denis ritchie versus mang (Miercuri, 16 mai 2012, 0:13)

    follower [anonim]

    nu pot decat sa va felicit pentru claritatea ideilor si mai ales pentru analiza esecului celor doi pretinsi urmasi ai lui Spiru Haret. evoluau in cercuri inchise unde se acumulau titluri si grade universitare in paralel cu dezvoltarea de afaceri si activatile politice. revenind la profesorii adevarati. unui mang sau unei corine dumitrescu le-as recomanda sa citeasca biografia unui Profesor si Cercetator: Denis Ritchie. el si Ken Thompson au fost si sunt modelele multor studenti in informatica, modele de oameni generosi, de profesori pasionati si de pedagogi de exceptie...
    • +17 (19 voturi)    
      . (Miercuri, 16 mai 2012, 0:33)

      adi [anonim] i-a raspuns lui follower

      Se face informatica serioasa si la noi. Se publica, se castiga concursuri. Vizitati site-urile celor mai mari facultati de profil si e suficient.
  • +24 (28 voturi)    
    He he (Miercuri, 16 mai 2012, 0:13)

    twitty [utilizator]

    Mang a ajuns si in revista Nature, e deja celebru, din pacate: http://www.nature.com/news/plagiarism-charge-for-romanian-minister-1.10646
    • +17 (19 voturi)    
      Una caldă, una rece (Miercuri, 16 mai 2012, 1:36)

      Iorest [utilizator] i-a raspuns lui twitty

      Tare articolul! E şi de bine, e şi de rău. Dar îmi place că nu se terfeleşte cercetarea românească, ci doar imaginea lui mr. Mang (mă rog, el şi-a terfelit-o). Articolul chiar încheie într-o notă pozitivă pt. noi. Ca să nu mai spun că dă bine pt. noi şi menţionarea în articol a demersului dlui Orăşanu de la Harvard. Corectitudinea nu a pierit de pe faţa pământului.
    • +14 (16 voturi)    
      :) (Miercuri, 16 mai 2012, 2:00)

      mvr [utilizator] i-a raspuns lui twitty

      Mda, nu multi se pot lauda ca "au articole" in cea mai prestigioasa revista de stiinta all purpose din lume.

      Totusi pe Mang nu-l invidiez chiar daca de azi e celebru in comunitatea stiintifica din toata lumea :)
  • +30 (36 voturi)    
    ati cam pus botul... (Miercuri, 16 mai 2012, 0:15)

    corneliu [anonim]

    Ce n-ati inteles inca este ca tot circul de la educatie a fost pus la cale de chiar staful de PR din spatele lui Ponta, pentru a crea o perdea de fum pentru a ascunde epurarea politica brutala a administratiei, jocul din justitie cu dosarele lui Nastase si Voiculescu, si violenta cu care ciomagarii usl rad tot ce misca impotriva lor in campania electorala. Acum aveti impresia ca ati invins intr-o lupta foarte importanta, nu-i asa? Mai ganditi-va.
    • +22 (24 voturi)    
      Eu m-am gandit (Miercuri, 16 mai 2012, 0:26)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui corneliu

      Chiar am scris un comentariu aici:

      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12252132-ionel-haiduc-presedintele-academiei-romane-primit-astazi-telefon-cabinetul-premierului-maine-dimineata-vom-sesizati-oficial-asupra-cazului-mang.htm

      Totusi, fiecare ar trebui sa-si duca lupta... pacat ca cei care sunt "rasi", asa cum spui nu se folosesc de libertatea pe care le-o da Internetul liber si sa ne informeze despre ce se intampla, dovada ca si ei traiesc inca intr-o lume inchisa, invatati sa "bage capul la cutie".
    • -1 (3 voturi)    
      Gresesti (Miercuri, 16 mai 2012, 9:02)

      VIVI [anonim] i-a raspuns lui corneliu

      Nu sunt ei asa destepti sa apeleze la asa o strategie. Te imbeti cu apa rece.
  • +25 (29 voturi)    
    In sfarsit (Miercuri, 16 mai 2012, 0:18)

    nano2k [utilizator]

    Imi tot bat desh'tele pe formurile HN scotand in evidenta ceea ce este de multe ori prea evident: Internetul ne da puterea de a cerceta lucruri pe care in alta era ne era imposibil.

    Ne dam seama acum de ce acest Internet este atat de atacat... mai degraba libertatea lui. Da, are partile sale sensibile legate de piraterie, drepturi de autor, insa alea nu sunt partile slabe ale Internetului ci ale oamenilor din spatele lui.

    Sper ca atunci cand va fi cazul, ne vom ridica toti sa aparam libertatea Internetului si dreptul fiecaruia de a avea acces la el pentru ca singura libertate adevarata ne-o da Internetul si tehnologia in general... promisiunile politice sunt apa de ploaie, fapt demonstrat si rasdemonstrat de-a lungul istoriei.

    In ce lume am trai fara Internet? Intr-una in care alde Dumitrescu sau Mang ar fi ministri ai Educatiei? Ganditi-va ca ei sunt minuscule exemple. Oare in '89 cum ar fi fost daca aveam toti Internetul de azi? Dar dupa mineriade cum ar fi fost daca aveam Internet? Oare copiii nostri in ce lume ar trai fara un Internet liber?
    • -13 (23 voturi)    
      eh.. si internetul are 2 taisuri (Miercuri, 16 mai 2012, 0:42)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Poate oricine sa stie ca PDL a fost de fapt FSN inainte de a'si schimba numele, Basescu a fost comunist si ministru in guvernul lui Stolojan pus de Iliescu dupa caderea guvernului Roman dupa o mineriada, guvern in care a fost tot ministru al transporturilor.
      Aparam libertatea internetului cu minusuri care sa ascunda adevarurile care nu ne convin.
      Vorbim despre drepturi de autor in timp ce toti facem download'uri de muzica, filme si jocuri pe care nu le platim.
      CItim pe internet lucrurile care ne convin si ne inchidem ochii la altele. CItim teoriile consirationiste care ne satisfac dorintele si inchidem ochii la chestiile care ne impung in viata de zi cu zi. Traim pana la urma o viata pe internet si alta in realitate.
      Si toate acestea ne ajuta sa ne dezvoltam o personalitate dubla care ne permite sa vedem acelasi lucru cu doua standarde diferite.
      • +15 (21 voturi)    
        Da, exista si dezinformatori pe Internet (Miercuri, 16 mai 2012, 0:50)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

        Vezi tu, din partidul "primordial" FSN s-au desprins 2 aripi, asta omiti sa spui. Celalata aripa e FSN -> PDSR -> PSD.

        Daca vrei sa spui un adevar de ce nu il spui pana la capat?

        Citez din wiki, ca imi e la indemana (sa vezi cum ma ajuta Internetul):

        http://ro.wikipedia.org/wiki/Partidul_Democra%C8%9Biei_Sociale_din_Rom%C3%A2nia

        Partidul Democrației Sociale din România (P.D.S.R.) a fost un partid care a apărut în urma rupturii dintre FSN (grupul fidel lui Petre Roman) și grupul fidel lui Ion Iliescu. PDSR a câștigat alegerile din 1992 și alegerile din 2000, și a guvernat timp de 8 ani.

        Pentru a deveni membru al Internaționalei Socialiste, PDSR s-a unificat în iunie 2001 cu Partidul Social-Democrat Român, schimbându-și numele în Partidul Social Democrat.
        • -1 (1 vot)    
          normal ca exista (Miercuri, 16 mai 2012, 12:12)

          cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

          ia mai incearca wikipedia inca o data.
          din FSN a plecat Iliescu si a format FDSN.
          A ramas Roman. Un an mai tarziu FSN fuzioneaza cu PD si ia numele de PD. Citez si eu din Wiki.. sa vezi cuma ma ajuta pe mine Internetul:
          <<Situația nu este acceptată de gruparea Iliescu care se desprinde din F.S.N. și formează F.D.S.N..>><<La 11 mai 1993 F.S.N. fuzionează prin absorție cu Partidul Democrat, schimbându-și denumirea în Partidul Democrat>>
          http://ro.wikipedia.org/wiki/Partidul_Democrat_Liberal_(România)
          SI de fapt e cum ai spus si tu.. FSN e grupul fidel lui Roman.
          Dar ne uitam la aceeasi chestie din doua puncte de vedere diferite. Tu dinspre PSD eu dinspre PDL. Eu ma uit dinspre PDL ca ei urla de altii ca sunt FSN cand de fapt ei au dreptul la numele asta, nu altcineva.
      • +22 (22 voturi)    
        PS (Miercuri, 16 mai 2012, 0:57)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

        Scuze, am omis sa spun ca referitor la celelalte lucruri pe care le-ai scris legat de "dubla personalitate", sunt de acord cu tine.

        Totusi, inca o data, nu INTERNETUL e de vina, ci omul din spate e de vina.

        Internetul e o unealta, e ca un ciocan. Poti folosi ciocanul pentru a construi o casa sau poti sa lovesti pe cineva in cap cu ciocanul... totusi, nu ciocanul e de vina, ci posesorul. Tot asa si cu internetul sau cu undele radio sau cu pistolul sau cu orice alta tehnologie inventata de om. Pana la urma noi, cei din spatele tehnologiei suntem de vina sau raspunzatori pentru modul in care le utilizam, nu?
        • +8 (14 voturi)    
          hmm (Miercuri, 16 mai 2012, 1:08)

          nicksone [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

          stii care e argumentul producatorilor de arme? guns don't kill people, people kill people...
          • +16 (18 voturi)    
            Pai nu e adevarat? (Miercuri, 16 mai 2012, 1:44)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui nicksone

            Adevarul e ca ceea ce spun aia asa si este... daca nu am avea arme (de foc) ne-am da in cap cu maciucile, ne-am taia cu sabiile si asa mai departe.

            Armele de orice fel exista pentru ca OMUL si le-a dorit pentru a-si subjuga vecinul. Oricum am da-o la intors, ajungem la aceeasi concluzie: omul este responsabil.

            De aceea eu cred ca cel mai important "muschi" al omului ar trebui sa devina constiinta, iar asta se dezvolta prin educatie.
            • -1 (9 voturi)    
              :) (Miercuri, 16 mai 2012, 4:07)

              nicksone [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

              corect. insa uitandu-ma la cine ne conduce, se pare ca nu are / au nici un interes sa ne scoata la "lumina" :)
              acele protocoale atat de negate insa care ne arata zi de zi cat sunt de adevarate, ar trebui cunoscute de toti... nu cred ca omul,la nivel de constiinta, e pregatit sa traiasca azi. saltul tehnologic raportat la evolutia constiintei, e prea mare pt, vb lui Adrian Natase, pulime...
      • +7 (7 voturi)    
        pomenire zilnica.... (Miercuri, 16 mai 2012, 9:26)

        dodu [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

        mai lipsea referinta la udrea ca "rugaciunea zilnica" a unui USL-ist devotat sa fie completa.. ;)
        Basescu n-a negat niciodata acest aspect ca a fost comunist... de asta a fost si ales in detrimentul lui Bombonel in 2004...
        Cat despre FSN si PDL, daca ai citi mai atens istoria, dincolo de interesul politic, ai afla ca odata cu Roman FSN-ul si-a schimbat orietarea de la stanga spre "centru-dreapta" ceea ce nu a fost spre placul tovarasului Iliescu... care si-a creat partid nou si mai tarziu a preluat puterea prin debarcarea lui Roman...
        PS: daca tin minte aceasta "debarcare" s-a facut prin niste demonstratii "spontane" si "pasnice" a "societatii civile" la care din intamplare au participat si mineri...
        parca seamana cu ianuarie 2012...
        • -2 (2 voturi)    
          o data cu Roman? (Miercuri, 16 mai 2012, 12:23)

          cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui dodu

          Cand a iesit PD din Internationala socialista? In 2005? Roman mai era in partid?
          Vrei sa spui ca socialistii sunt de centru dreapta, de fapt?
          Da mai.. ce bine ca mi'ai adus aminte.. sa mai zic o data ca poate intelegi mai greu.
          Guvernul Roman e dat jos de minerii chemati de Iliescu. Basescu ca ministru al transporturilor (care controleaza totusi si calea ferata)pleaca si el odata cu premierul. Upss... nu pleaca. Doar ceilalti. Basescu ramane in viitorul guvern pus de Iliescu. Sub Stolojan. Hmm.. daca esti loial unui om.. cum poti sa lucrezi cu inamicul lui?
          • +2 (2 voturi)    
            Mda... (Miercuri, 16 mai 2012, 15:35)

            Twisted [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

            Ponta conduce guvernul, pus de Basescu. Hmm..daca esti loial lui Iliescu...cum poti sa lucrezi cu inamicul lui?
    • +19 (21 voturi)    
      De acord (Miercuri, 16 mai 2012, 1:06)

      sln [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Am doar o mentiune - o completare mai degraba, Indiscutabil internetul este un instrument puternic. Totusi, ceea ce mi se pare mie remarcabil in aceste povesti este forta oamenilor - sigur, potentata de internet. Oamenii au ajuns sa simta ca ei insisi sint o forta si - mai remarcabil - ca nu mai sint dispusi sa traiasca "sub vremi". Ca e normala si eficienta implicarea. Si asta nu doar din patru in patru ani.

      Cit despre ideea de la sfirsitul articolului, cum ca "Victor Ponta a setat un standard"... Prefer sa cred ca e un soi de incurajare. Pentru ca este de fapt Funeriu (in min. Educatiei) si altii cei care au setat un standard. Din fericire. Ponta n-a setat un standard, ci a cedat dupa ce a incercat in repetate rinduri sa-l coboare fara succes.
      • +12 (12 voturi)    
        Oamenii si forta (Miercuri, 16 mai 2012, 1:59)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui sln

        Discut cateodata cu prietenii diverse lucruri si le spun ca oamenii sunt ca apa (de ploaie [sic]) :)

        Acuma la modul serios: atat oamenii cat si apa au o forta insemnata numai impreuna, numai uniti... Ganditi-va la un pârâias, e inofensiv. Apoi la un râu sau la o viitura. Apa suparata smulge copaci, ia cu ea masini, trunchiuri de copaci, case, etc.

        Dar ca sa devii un râu, o viitura, un fluviu, ai nevoie de multi semeni de-ai tai, iar fara comunicatie/comunicare este imposibil. De-aia Internetul si celelalte mijloace de comunicare in masa sunt importante, de-aia se da o lupta acerba pentru aceste mijloace: cine le controleaza, ce idei promoveaza, ce interese apara, etc...
  • +23 (27 voturi)    
    ponta (Miercuri, 16 mai 2012, 0:19)

    Mr Jhon [anonim]

    auzisem pe net ca ponta realizase masterul in cateva luni..la vocabularul sau minuscul, nu m-ar mira sa aibe diplome nemeritate
  • +22 (26 voturi)    
    :( (Miercuri, 16 mai 2012, 0:21)

    Cristian [anonim]

    Sa fie adevarat ca citesc acest articol despre Ministrii (sau "aproape Ministru")?
    Cat timp si de cata lume mai pot fi ignorati politicienii nostri?
    Am avut chiar si un "aproape Presedinte".
    Insecte care traiesc cateva ore...
    Multumim domnule Tapalaga pentru covoarele de cuvinte pe care ni le asterneti, cuvinte despre propria noastra tara. Recunosc ca de multe ori ma trezesc descult.
    (eu sunt plecat si cel mai probabil am sa raman plecat)
    Deja ceea ce citesc este peste puterile mele de a intelege. Imi este si greu sa pricep cum poate cineva sa spuna ca "intelege" o astfel de situatie? Nu! punct. Deci, nu! Asa nu! Cum poti aparea in fata tuturor, ca Ministru, stiind ca ai atatea probleme nerezolvate? Ce mai inseamna demnitatea, onoarea, cultura, educatia pentru aceste persoane? Si de ce tocmai ele sa ne reprezinte? As vrea ca aceste doua persoane sa ne raspunda, in fata tuturor, acum, dupa ce au fost demisi, ce inseamna corectitudinea pentru ei?
    Domnule Ponta, ridicati-va in picioare si mergeti. Ca de cand erati mic ati ramas in fund. Si de atata timp a inceput sa va cam doara acolo de romani.
    • +2 (2 voturi)    
      :-) (Miercuri, 16 mai 2012, 13:51)

      Ioana [anonim] i-a raspuns lui Cristian

      Mi-a placut asta cu "insecte care traiesc cateva ore". Pai de-aia apar in "Nature" :-))
  • -15 (19 voturi)    
    Daca ... (Miercuri, 16 mai 2012, 0:22)

    JG [utilizator]

    Domnule Tapalaga, daca scriai la fel de obiectiv in ultimii ani, ai fi fost citit mult mai des.
    PS. Daca vei continua in felul articolului de fata, iti voi fi un cititor fidel.
    Succes.
    PS la PS. Nu uita sa fii obiectiv, caci imi va fi suficient un articol precum cele anterioare, si ...
    Tot suscces.
  • +14 (18 voturi)    
    Fisa de autoevaluare (Miercuri, 16 mai 2012, 0:29)

    adi [anonim]

    Am cautat fisa de autoevaluare a domnului Mang. Am gasit-o pe cea din 2010, dar se afla intr-un fisier arhiva, protejat cu parola.

    Unii profesori o au publica, altii nu. Ma intreb ce fel de statut are un astfel de document si daca poate fi accesat de presa?

    Fisa de autoevaluare ar contine majoritatea articolelor publicate de domnul Mang si n-ar mai fi fost nici un dubiu in privinta "paterniatii" lor.
    • +6 (6 voturi)    
      fisier arhiva protejat cu parola? (Miercuri, 16 mai 2012, 1:45)

      password recovery [anonim] i-a raspuns lui adi

      Google "password recovery", eventual "pdf password recovery", "rar password recovery" etc.
    • +2 (2 voturi)    
      Sefu", da fisierul incoace... (Miercuri, 16 mai 2012, 11:38)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui adi

      Bag pe el toate programele care exista si in cel mai rau caz daca nu merge am un cluster puternic de 256 de procesoare pe care il pun sa faca un brute force attack
      • +1 (1 vot)    
        il gasesti aici (Miercuri, 16 mai 2012, 11:47)

        adi [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        http://electroinf.uoradea.ro/cs/depro.html

        dosar RAE
        in folderul "RAE TI\Anexe III\Anexa III.13. Fise autoevaluare cadre"

        Orice program ar folosi brute force. Din pacate ia mult timp, dar daca zici ca ai asa un cluster :)

        Eu cred ca o simpla cerere din partea presei ar rezolva problema parolei.
  • +27 (29 voturi)    
    Sa-i verifice si lui Ponta masterul in Catania (Miercuri, 16 mai 2012, 0:30)

    Anonim [anonim]

    minune mare de master de doar 3 luni in (Drept Penal International) in 2000 - cand nici macar nu s-a organizat master acolo...
    • +10 (10 voturi)    
      Pentru (Miercuri, 16 mai 2012, 8:43)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

      asta i-a luat partea lui Mang pret de o saptamana si la sfarsit a incercat sa-l scalde in As automatic!
      Eu sant cam batran sa stiu a cauta date despre masteratul lui Ponta dar sant sigur ca mai tinerii si mai priceputii comentatori de pe hotnews o vor face si le multumesc anticipat.
  • +30 (34 voturi)    
    Cine se "inhama" la asta? Cam tare, nu? Dinti cine (Miercuri, 16 mai 2012, 0:34)

    Emil [anonim]

    Se pare ca lumea il cam neglijeaza pe insusi PM, Victor Ponta.
    Insist ( e tot ce pot sa fac) cu Ponta, din CV oficial la Parlamentul Romaniei, citim:
    - 1998 – 2001 – procuror în cadrul Parchetului de pe lângă Curtea Supremă de Justiţie – Secţia de Anticorupţie, Urmărire Penală şi Criminalistică; specializat în domeniul infracţiunilor economico – financiare
    Si, in aceeasi perioada
    - martie – iunie 2000 – Master în Drept Penal Internaţional la Universitatea din Catania, Sicilia-Italia
    Ca astia din catania, astazi nu organizeaza decat master de cel putin 1 an, e una.
    Oare pe “vremea aia” era la ff? Sau Ponta chiulea de la serviciu?
    Oare asta sa fie o explicatie la ezitarile lui Ponta in cazurile Corina Dumitrescu si Ioan Mang? E plauzibil, nu?
    • +9 (9 voturi)    
      La cum minte Ponta (Miercuri, 16 mai 2012, 8:47)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui Emil

      sant sigur ca asa zisul master de trei luni este cumparat.Am cunostinta despre medici si farmacisti care nu au calcat o zi pe la facultate,spus de ei insisi sau rezulta din faptul ca erau angajatii unor firme private care nu admit absente de la serviciu sau concedii pentru studii.Mai mult medicina si farmacia se fac(cal putin asa prevede legea) prin cursuri si lucrari LA ZI.
    • +4 (4 voturi)    
      Super! Musculita pe caciula! (Miercuri, 16 mai 2012, 10:10)

      Mircha [utilizator] i-a raspuns lui Emil

      Se pare ca d-l Ponta, prim ministru al Romaniei, presedinte al PSD si copresedinte al USL are o musculita pe caciula... Stati pe loc domnu' Ponta sa v-o plesnim ...!
  • +26 (30 voturi)    
    Era si cazul !! (Miercuri, 16 mai 2012, 0:37)

    Bogdan [anonim]

    Cred ca Domnul Tapalaga a apasat pedala de frina a nesimtirii guvernului Ponta. Indiferent de maniera pe care a ales-o in a comenta aceste evenimente, este meritul lui de a contribui la opinia publica. Un articol merituos si plin de trimiteri la trecut precum si conexiuni intre ce se intimpla in prezent. Din punctul meu de vedere, care nu locuies in tara, este de apreciat cum autorul a pus in scena ridicolul si nesimitirea !!
    Ma declar multumit si cumva satisfacut dupa citirea acestui articol !!
    Noroc Bun si cind e bine scris, e bine scris si gata !!
    Felicitari !!
  • +11 (15 voturi)    
    nature http://www.nature.com/news/plagiarism-charg (Miercuri, 16 mai 2012, 0:38)

    mircea [anonim]

    intr-adevar articol grozav
  • +1 (7 voturi)    
    societatea civila vs clasa politica (Miercuri, 16 mai 2012, 0:39)

    invizibil [anonim]

    Pentru acest sistem (politic) este disponibil un upgrade. Unul din sloganurile de campanie al Partidului Piratilor in NW. Dar la noi,oare, un upgrade este suficient?
    • +1 (5 voturi)    
      nu (Miercuri, 16 mai 2012, 1:12)

      nicksone [utilizator] i-a raspuns lui invizibil

      la noi e nevoie de un deep format mai intai...
  • +16 (20 voturi)    
    De ce Romania nu va fi niciodata la fel ca Germani (Miercuri, 16 mai 2012, 0:40)

    dr. Stang [anonim]

    De ce Romania nu va fi niciodata la fel ca Germania:
    vezi cazul Schön pe wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Schön_scandal
    vezi cazul Theodor zu Guttenberg http://en.wikipedia.org/wiki/Karl-Theodor_zu_Guttenberg (Doctorate plagiarism)
    vezi cazul Silvana Koch-Mehrin; http://en.wikipedia.org/wiki/Silvana_Koch-Mehrin
    vezi cazulJorgo Chatzimarkakis http://www.guardian.co.uk/world/2011/jul/14/plagiarism-row-jorgo-chatzimarkakis-germany

    In toate cazurile universitatile le-au retras titul de doctor. Poate n-ar fi rau ca si la noi sa se puna pe wikipedia cazul mang deja.
    Iata de ce mai tovarasi inca prefer un sef neamt un pic "square head" pentru gustul nostru,dar corect unuia romanesc dubios, clientelar si fara coloana.
  • +17 (21 voturi)    
    De ce Romania nu are universitati in Top 500 (Miercuri, 16 mai 2012, 0:59)

    dr. Stang [anonim]

    My God! Daca a aprut pana si in Nature cazul de plagiarism al lui Mang, toata comunitatea stiintifica serioasa a luat la cunostinta de asta si o umbra de indoiala va plana peste cercetarea romaneasca de acum incolo. Tragedia este ca exista potential uman urias, in Computer Science cel putin, dar el este mai bine exploatat si valorificat in tari dezvoltate, unde rezultatele kiar conteaza.
  • +11 (15 voturi)    
    Felicitari, Hotnews! (Miercuri, 16 mai 2012, 1:07)

    Damian [anonim]

    Uitati-va un pic (macar asa, sa va amuzati!) si pe CV-ul doamnei Rovana Plumb
    http://www.mmediu.ro/beta/wp-content/uploads/2012/05/2012-05-08_conducere_curriculumvitaerovanaplumb.pdf

    sa vedeti ce de "studii si specializari" are, fara sa se mai oboseasca sa spuna unde anume, mentionand doar tara (nici macar orasul in care a studiat sau s-a "specializat"): de 3 ori Portugalia, de 4 ori Belgia, etc.
  • +14 (18 voturi)    
    L. M. Pop - omul care rastoarna guvernul Ponta (Miercuri, 16 mai 2012, 1:10)

    adi [anonim]

    http://liviumarianpop.blogspot.com/2012/01/termene-procese-fsli-maramures.html

    Liviu Marian Pop apeleaza la ceilalti lideri de sindicat sa urgenteze procesele pe care le au cu ministerul.

    Acum, ca tot e in fruntea ministerului, isi va da tot interesul sa formuleze cea mai buna aparare si va veghea personal ca avocatii ministerului sa lucreze cu cel mai mare devotament.

    Presimt ca bacul nu se da cu guvernul Ponta.
  • +8 (10 voturi)    
    Nature (Miercuri, 16 mai 2012, 1:23)

    Radu [anonim]

    Cred ca de asta si-a anuntat demisia. Nu e putin lucru sa ajungi in Nature...

    http://www.nature.com/news/plagiarism-charge-for-romanian-minister-1.10646
    • +8 (8 voturi)    
      CV (Miercuri, 16 mai 2012, 6:11)

      mad [anonim] i-a raspuns lui Radu

      se poate trece ca ai aparut in respectiva revista???....
    • +9 (9 voturi)    
      felicitari Prof Dr (fost) Ministru Mang (Miercuri, 16 mai 2012, 8:06)

      Alina [anonim] i-a raspuns lui Radu

      in sfarsit aveti
      numele citat intr-o revista cu reputatie internationala, trebuie sa isi update CV-ul
  • +14 (16 voturi)    
    Australia (Miercuri, 16 mai 2012, 1:26)

    Andrei [anonim]

    Pana si Australia vede ca Mang e un plagiator ordinar (http://www.theaustralian.com.au/higher-education/copycat-claims-move-to-romania/story-e6frgcjx-1226354513155).
    Ultimii, ca de obicei, sunt amicii nostri de la Antena 3 :)
  • +8 (8 voturi)    
    Furaciosul Manga (Miercuri, 16 mai 2012, 5:46)

    livethedaysn [anonim]

    Odata ce Manga a iesit in lume unde nu poate sa controleze si manevreze, furtul si nesimtirea au iesit la suprafata. E amuzant sa citesc ca inca are tupeul sa spuna ca altii sunt de vina si ca totul e un complot. Nici macar nu baga capul inapoi in gaura lui. Jenant.

    Iar Ponta, si-a facut o reclama minunata: un partid de incompetenti si nesimtiti. El i-a ales, nu eu.

    Si cati mai sunt ca Manga si madam StanDford, din pacate. Cineva, s-a straduit sa faca curatenie dar intr-o mare de oameni care promoveza non-valoarea e ca si cum ai incerca sa muti un munte singur.

    Apropo de plagiat, la orice scoala serioasa (nu in Ro evident) la inceputul fiecarui curs ti se pune in vedere ca plagiatul se sanctioneaza cu excluderea din program. Furaciosul de Manga a plagiat "copy and paste" pagini intregi si, a ajnus ministru. Hopa furaciosul Manga.

    Dar macar s-a facut de toata faima..proasta...Bravos "general Google" :)

    Good job! I loved your article :)
  • +7 (7 voturi)    
    fain articol (Miercuri, 16 mai 2012, 7:16)

    edif [anonim]

    E foarte corecta observatia ca Ponta, ca si procuror, trebuie sa stie ca si tentativa se pedepseste. Oare cu raspunde domnul procuror la asa o intrebare?
  • -14 (14 voturi)    
    Frate, da" macar aveau bacul ! (Miercuri, 16 mai 2012, 7:23)

    fufgufgbfffg [anonim]

    Da, ma' frate cu gura mare si ganduri mici, da" macar aveau bacul nene. Ca neproband un bac au facut unii varza invatamantul. Au taiat salarii, au taiat drepturi , ce mai au taiat de toate pana au ajuns sa n u mai aiba ce taia.
    Scuze pentru limbaj dar asa poate ma inteleg si creierele spalate cu detergent portocaliu (care in viitor va avea tot spectrul de culori).
    Sper ca se publica, pentru ca este o opinie proprie.
  • +7 (7 voturi)    
    totusi (Miercuri, 16 mai 2012, 8:26)

    BuLiGaS [anonim]

    Totusi, generalul Google actiona si pe vremea cand Mang era sef de comisie parlamentara in educatie, si pe vremea cand i s-a dat titlul de profesor universitar doctor.
    Ce facea generalul Google, dormea?
    Ca sa nu mai zic ca omul e in continuare prof. univ. dr.!
  • +10 (10 voturi)    
    Cazul Oprescu mai tare ca Mang (Miercuri, 16 mai 2012, 8:40)

    dr. Stang [anonim]

    PSD are deja o buna traditie in terfelirea sistemului de invatamant romanesc. Oprescu nici nu s-a mai sinchisit sa scrie articole, le-a mentionat in dosarul depus pentru ocuparea postului de profesor, dar ele nu apar in revistele indicate. S-a format o comisie, dar nu s-a intimplat nimic. Tipic PSD.

    http://www.ziaruldeiasi.ro/national-extern/comisia-de-etica-a-umf-carol-davila-a-inceput-analiza-dosarului-de-profesor-al-lui-oprescu~ni4k17/print
  • +8 (8 voturi)    
    doamne dane ce dreptate ai... (Miercuri, 16 mai 2012, 8:41)

    danitza [anonim]

    mi-a placut articolul...
    de aceea hot news este prima mea preferinta... nu tv-urile
    ma uitam la uslisti si simteam... ca priveau lucrurile cam asa... noua nu ni se poate intampla...
    numai la pdl..


    sa inteleg ca degeaba usl a stat in opozitie?
  • +9 (9 voturi)    
    propunere (Miercuri, 16 mai 2012, 8:43)

    dinu [anonim]

    Urmeaza "eterna si fascinanta" Abramburica!
  • -10 (10 voturi)    
    internet (Miercuri, 16 mai 2012, 8:48)

    bai tapalaga ! [anonim]

    vezi cum iti dai singur cu stangul in dreptu ...!? tot internetul arata despre evolutiile pp-dd pe care toti astia micii din presa il negati ! de ce nu sunteto drepti si lingeti treptele puterii ????????/ mai devreme sau mai tarziu o sa incepeti sa va inclinati si in partea asta cu rele si cu bune - vedeti cum se face impostura ?! vedeti cum se manipuleaza masele ?! vedeti cum se aplica si de voi stilul ponta ?! ai vazut cand nastase a spus ca o sa te termine ca ai sarit imediat in sus , presa este libera , ! vezi ca nu esti corect !! vezi ca prin cenzurarea celor care scriu aici nu te indepartezi de mocirla in care te scalzi ??? !!!! si acest raspuns al meu o sa fie cenzurat ???? dar poate o sa se schimbe ceva in tara asta si vom mai vedea !
  • +11 (11 voturi)    
    Posibile numele pentru universitatile lui Oprescu (Miercuri, 16 mai 2012, 8:49)

    paharnicul ulea [anonim]

    Cred ca cele doua universitati pe care promite sa le faca Oprescu s-ar putea numi Mangford si Standbridge care sa ofere studii doctorale in C&P
    [aka copy and paste]. Evident ca cele doua institutii se vor intrece anual intr-o "traditionala" cursa de innot pe raul Dambovitza
  • +6 (6 voturi)    
    Toti Doamne si toti 3! (Miercuri, 16 mai 2012, 9:13)

    maria [anonim]

    Recomand citirea si a CV-ului domnului Liviu Pop interimar ;)
  • +4 (4 voturi)    
    Din pacate.... (Miercuri, 16 mai 2012, 9:13)

    Ronin [anonim]

    ....spatiul public a fost acaparat de catre politicienii corupti prin tot felu` de ONG-uri aservite sau televiziuni "prietene"......singurul loc pe care nu l-au putut cuceri e mediul on-line.......se vede de la o posta ca Societatea Civila, asa cum exista ea in Romania, este manata de interese clare, a se vedea cazu` incompatibilului (ca sa nu-i zic altfel) Alistar, propus ministru in "cel mai cinstit guvern".....
  • +7 (7 voturi)    
    Guvernul Ponta... (Miercuri, 16 mai 2012, 9:26)

    viorel [anonim]

    Ponta ( impreuna cu Antonescu si Voiculescu) a promovat in mod intentionat astfel de oameni in guvern, sa fie clar...a dat un semnal ca USl-ului i se rupe de reforma, scopul este sa castige alegerile din toamna, apoi va institui control drastic, asa cum a facut si Nastase...va fi o restauratie a FSN-ului din anii 90...
  • +5 (5 voturi)    
    Imi pare rau dar ati spus o prostie (Miercuri, 16 mai 2012, 9:34)

    sile231 [utilizator]

    Nu Victor Ponta are meritul de a-i fi gasit,expus si extras la timp ci media.Si asta dupa eforturi destul de serioase. Sper ca nu veti incepe sa laudati prostiile acestui guvern. O zi buna !
  • +6 (6 voturi)    
    Continuati subiectul (Miercuri, 16 mai 2012, 9:49)

    dan [anonim]

    Hotnews, nu te opri aici. Continua subiectul pana ce pleaca Dumitrescu si din CSM si pana pleaca MANGleala din invatamantul superior.
    Astfel de oameni nu trebuie lasati in posturile pe care le au!!
  • +11 (11 voturi)    
    Dl. Tapalaga, explicați-mi si mie va rog.... (Miercuri, 16 mai 2012, 9:54)

    Alui [anonim]

    De ce presa nu zice nimic despre CV-ul lui Ponta la Camera Deputatilor unde e trecut un "master" din Martie pana in Iunie făcut cica la universitatea din Catania in 2000?
    Eu știu ca orice masterat tine măcar un an, lucru confirmat si pe site-ul universitatii respective. Ba mai mult, chiar oferă si cursuri de MASTERAT de doi ani!
  • +6 (6 voturi)    
    Oprisan Dixit (Miercuri, 16 mai 2012, 10:04)

    ValyGreavu [anonim]

    Mai bine ca baronul de Vrancea nu poate sa o spuna nimeni: Asa partid asa guvern, nu? :)
    http://www.vranceamedia.ro/video-exclusiv-oprisan-catre-ponta-daca-nu-se-schimba-nimic-suntem-tot-pielea-p/
  • +4 (4 voturi)    
    dimocrăţia (Miercuri, 16 mai 2012, 10:16)

    Micu [anonim]

    data trecuta tot asa au... patinat ministrii psd la Interne... pentru ca asta este Pedesereu', se bat ca orbii pentru functii
  • +3 (3 voturi)    
    Sorbonicile (Miercuri, 16 mai 2012, 10:51)

    Christian [anonim]

    Da....Universitatea Standford&Mang sigur are muuult mai multi "absolventi" cum scrie si Dan T.

    Eu zic ca comisia de etica ar trebui sa se autosesizeze si sa lanseze o mica investigatie...eu as incepe cu U. Oradea ;)

    Asta ca sa nu vedem doar acolo unde e "lanterna"...eu zic sa aprindem becul....chiar daca prin colt mai ramane un pic de murdarie...dar in general sa fie macar curat

    :)
    • -5 (5 voturi)    
      Cam multi ridica piatra! (Miercuri, 16 mai 2012, 11:02)

      Arthur [anonim] i-a raspuns lui Christian

      M-ar distra cum ar fi daca,pri absurd,l-ar numi Ponta intr-o functie pe Tapalaga! Eventual la DNA,daca isi mai aduce aminte ca a fost procurorul lui Macovei! Banuiesc ca dupa o ora de uluiala "serviciile de riposta rapida" ale PD ar scoate ceva impotriva lui. Daca nu au fabrica ei ceva. De ex. la inlocuitorul temporar al lui Mang i-au gasit deja ceva major gen "innot": apare in CV scris Saligny cu 2 de Y! E grav pentru un profesor de matematica!Jos cu el!
      PS
      Pt, Tapalaga: chestia cu "innot" sau "collegi" apare cand ai functia "spelling" in engleza si ai "corectie in timpul scrierii" Sigur trebuie sa corectezi,dar daca scrierea corecta ar fi calitate suficienta pt. a fi ministru am avea un guvern de tapalagi!
      • +5 (5 voturi)    
        Bine postacule, stai jos!!! (Miercuri, 16 mai 2012, 12:15)

        George [anonim] i-a raspuns lui Arthur

        Iti mai aduci aminte postacule cam cati ridicau pietrele (bolovanii) ca mai apoi sa le arunce inspre guvernul Boc, Boc in persoana, Funeriu, Udrea si altii? Apoi in guvernul Ungureanu?... Vremurile alea nu sunt deloc prea indepartate... Sau ai memoria scurta? Asa ca, ceea ce faci dumneata se numeste ipocrizie crasa. Ce-ai vrea? Sa toleram niste hoti si niste mincinosi in fruntea unor guverne si ministere, doar pentru ca acestia sunt idoli de-ai tai? Ei bine, asta nu se poate tovarase! N-o sa tacem. Fii sigur de asta. Si inca ceva... Ne bucura teribil cand enervam postaci ca tine. Mars!
      • +3 (3 voturi)    
        Calitate umana (Miercuri, 16 mai 2012, 12:34)

        mitic [anonim] i-a raspuns lui Arthur

        Cand ai responsabilitatea educarii unui popor, este foarte important si daca nu ai pus punctul pe"i". Nu poti fi superficial in ceea ce faci. Conteaza si forma in care iti prezinti CV-ul.
        Poate ai observat pana acum ca la noi ies in fata toti impostorii.
        Ti se pare etic, decent, moral ca un lider sindical sa fie si ministru? Mie nu intrucat cele doua directii mi se par antagonice.
  • +5 (5 voturi)    
    20 de ani pierduti pt invatamnat (Miercuri, 16 mai 2012, 11:10)

    val [anonim]

    Asta inseamna sa distrugi invatamantul romanesc.Intrebati-l pe domnul Marga ,el este cel care a deschis portile unor facultati precum Spiru Haret,Oradea,Dimitrie Cantemir...Daca s-ar continua micile reforme in invatamant cu siguranta Romania v-a avea alt viitor.
  • +4 (4 voturi)    
    Famiglia Mang-litoare si... (Miercuri, 16 mai 2012, 11:16)

    Anonimul Poporului [anonim]

    ...Innotatoarea,in ape tulburi,de la Standford s-au dat greu dusi.Noroc ca,cu-chiu-cu-vai si destul de tarziu,"i-au demisionat".
    Ce diferenta,ca si calitate de OM,intre cel caruia "haznalele" incercasera sa-i "fure" pana si Bacalaureatul si acesti mascarici avizi doar dupa titluri,functii si bani!
    Oare,chiar nu conteaza?
  • +8 (8 voturi)    
    mang (Miercuri, 16 mai 2012, 11:31)

    dragos [anonim]

    In emisiunea Nasul, de luni seara, s-a dezvaluit adevaratul motiv pentru care Ioan Mang nu a fost inca demis din functia de ministru al Educatiei, in ciuda numeroaselor acuzatii de plagiat care i s-au adus.
    Actualul ministru al Educatiei, Ioan Mang, a fost prorector al Universitatii din Oradea in aceeasi perioada (2000 – 2004) in care fostul rector al institutiei, Teodor Maghiar, a fost trimis in judecata, in martie 2008, pentru savarsirea infractiunilor de inselaciune, fals intelectual, uz de fals si fals material in inscrisuri oficiale.
    “In perioada ianuarie 2000 – ianuarie 2004, in calitate de rector al Universitatii Oradea, inculpatul Maghiar Teodor a intocmit si trimis, in mod repetat, la Ministerul Educatiei si Cercetarii (MEC), situatii statistice continand date nereale referitoare la numarul de studenti, precum si la alte persoane admise la studii pe locuri fara taxa, cunoscand ca, de numarul studentilor depinde dimensionarea alocatiei bugetare. Datele respective certifica in mod fals ca anual, la universitate urmau cursuri pe locuri fara taxa intre 17.000 si 33.000 de participanti la studii, in realitate fiind vorba de aproximativ 14.000. In felul acesta, inculpatul i-a indus in eroare pe funcţionarii MEC care au aprobat obtinerea, de catre Universitatea Oradea, a unor alocatii bugetare mai mari decat cele cuvenite. Mai mult, una dintre raportările false a fost facuta de catre inculpat in cursul lunii noiembrie 2004, in numele Universitatii Oradea, in conditiile in care nu mai ocupa nicio functie de conducere.
    Prejudiciul adus bugetului de stat se ridica la valoarea de 882.045.609.000 ROL (echivalentul a aproximativ 24,3 milioane euro)”, se arata in comunicatul DNA.
    Pe langa faptul ca Ioan Mang era adjunctul lui Teodor Maghiar, in aceeasi perioada, la Universitatea din Oradea, astazi fostul senator PSD se afla in pozitia de a conduce Ministerul Educatiei, institutie care se afla in proces cu fostul rector.
    Urmatorul termen pentru recursul pe care avocatii l
  • +5 (5 voturi)    
    Felicitari (Miercuri, 16 mai 2012, 11:39)

    cititor [anonim]

    Felicitari pentru articol si investigatie. Felicitari tuturor care au participat! Se pare ca suntem pe calea cea buna, societatea civila reactioneaza.
  • +4 (4 voturi)    
    Mang ca Mang dar... (Miercuri, 16 mai 2012, 11:46)

    George [anonim]

    Eu va recomand sa cercetati cu ceva mai multa atentie si trecutul tovarasului Ponta. Sunt de aflat cateva lucruri foarte interesante... Sunt convins de asta. Daca madam Dumitrescu era "innotatoare" la Standford, tovarasul Ponta a fost intotdeauna un copilot... Ramane de aflat (public) doar al cui copilot este.
  • -4 (4 voturi)    
    Funeriu are greseli in CV, si ce daca? (Miercuri, 16 mai 2012, 11:59)

    Cristina [anonim]

    Sincer, mai vrea omu sa manipuleze poporul dar chiar asa??? de ce nu s-a uitat nimeni niciodata in cvul lui funeriu? n-a mers internetul?
    iacata:
    Pe http://www.alegeri.tv/funeriu-daniel aflam ca: society se scrie Societz, adeziune se scrie Adrziune, ca se spune Experienta in managementul ... si a echipelor de cercetare, specilizata in loc de specializata, linga in loc de langa, gindirea in loc de gandirea, este fondator si presedinte a .... Mai aflam ca a fost conferentiar invitat la 16 universitati, ne intrebam cand a avut timp si poate ar fi util sa specifice perioadele respective. Si in orice caz, nu pare sa fi avut un loc de munca stabil in viata lui, sau mi se pare mie?
    unii au indraznit sa scrie ceva, dar desigur nu ii baga nimeni in seama:
    http://www.mediasinfo.ro/ce-greseli-gramaticale-face-in-propriul-cv-daniel-funeriu-ministrul-educatiei-foto/2011/07/04/
  • +5 (5 voturi)    
    Mergem mai departe cu dalmatienii? (Miercuri, 16 mai 2012, 12:00)

    bianca [anonim]

    Eu sper sa nu va opriti aici. E foarte interesant cazul ministrului de finante, care nici nu a fostbine pus in functie si a spus Aveti grija cum votati ca sa capatati ceva pomeni la anul..... Dar cazul acelui ministru dat afara de BNR pentru matrapazlacuri cu valuta? Dar ministrul cu dosar penal, marele actor Diaconu? Daca stam cate 5 minute pe Google fiecare, si tot adunam material suficient ca sa-i dam jos pe toti. Aceasta e adevarata Piata a Universitatii.
  • +6 (6 voturi)    
    Principalul vinovat? (Miercuri, 16 mai 2012, 12:09)

    George [anonim]

    Copilot Victor Ponta. Despre el trebuie sa vorbim. Despre marioneta care indeplineste rolul principal in toata aceasta poveste.
  • +4 (4 voturi)    
    V Ponta (Miercuri, 16 mai 2012, 12:13)

    campean [anonim]

    De ce va mirati de incompetenta ministrilor cand insusi Victor Ponta spune ca a fost "investit " in functie,cu "I" de la investitie si nu cu "I" de la intelepciune?Iar cuvantul "prevedere" il pronunta cu accent pe silaba"ve" si nu pe "de",cum [nu] a invatat cand a dat examen de admitere la limba romana la Facultatea de Drept.
    Al treilea ministru al Educatiei vorbeste si el ca un incult,sper ca l-ati auzit de-a lungul anilor.
  • +5 (5 voturi)    
    Dle Tapalaga!!!! (Miercuri, 16 mai 2012, 12:21)

    George [anonim]

    Va rog sa investigati CV-urile tuturor membrilor gastii guvernamentale a lui Ponta!!! Veti avea mari surprize. De exemplu, se poate incepe cu Rovana Plumb si incheia chiar cu... Victor Ponta, cel cu masteratul luat in numai... TREI LUNI!!! Daca tot ne-am apucat sa facem curatenie, haideti s-o facem cu adevarat! Nu?
  • +3 (3 voturi)    
    abramburica (Miercuri, 16 mai 2012, 12:33)

    sorin [anonim]

    Ponta a cerut aminare pina cind abramburica a fost declarata neincompatibila?

    In alta ordine de idei, daca luati la puricat CV-urile si lucrarile publicate red ca demitem tot guvernul si tot parlamentul... si nu ar fi un lucru rau.
  • +4 (4 voturi)    
    Decizia unui Prim Ministru de a ajuta!!!! (Miercuri, 16 mai 2012, 13:18)

    Irinel [anonim]

    http://www.realitatea.net/gimnasta-catalina-ponor-va-fi-angajata-ca-subinspector-in-mai-guvernul-deblocheaza-un-post_943037.html

    Va las sa comentati, mie unul mi se pare pe fata. Cu tot respectul pe care il am pt. performate si pt tot.
  • -6 (6 voturi)    
    greseala! (Miercuri, 16 mai 2012, 13:30)

    laurentiucat [utilizator]

    meritul e al lui ponta ca i-a obligat pe cei doi ministrii ai educatiei sa-si prezinte demisia la presiunea presei si a societatii civile.
    daca era boc si acum cu nesimtire tronau igas,udrea care e lector la dimitrie cantemir, ialomiteanu si bolek ala de a fost la ministerul muncii...
    asa ca dan tapalaga, te rog sa fii corect si sa prezinti cine, ce si cum...
  • -5 (5 voturi)    
    Fata de nulitatile (Miercuri, 16 mai 2012, 13:43)

    Mihai [anonim]

    absolute ale guvernului Boc neconstitutionalul care a incalcat legile cu fiecare ocazie pe care a avut-o astia macar si-au batut capul cat de cat, macar au stiut ce sa copie pe cand ailalti de inteligenti ce erau nici macar nu le-a trecut prin minte.
    Astept raspunsul academiei romane, chiar sunt curios de raspunsul unor oameni care cunosc cate ceva, spre deosebire de Boc care nu are habar nici macar de materia pe care a predat-o.
    • +6 (6 voturi)    
      nature e destul de academica pt. tine? (Miercuri, 16 mai 2012, 14:00)

      neuronu'stingher [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      sau voi preferati doar revista din belciugatele (editie limitata doar in limba romana).

      Prin comparatie cu guvernul Boc.

      al vostru: http://www.nature.com/news/plagiarism-charge-for-romanian-minister-1.10646

      si al lui Boc: http://www.nature.com/news/2011/110112/full/news.2011.8.html

      Daca nu stii engleza, foloseste google traslator (ajuta).
  • +1 (1 vot)    
    "E multi" absolventi... (Miercuri, 16 mai 2012, 15:25)

    Samir [anonim]

    Domnule Tapalaga, sunt multi absolventi la acest "prestigios" institut!!
    Rasfoiti paginile publicatiilor si veti vedea ce mult de "foloseste" forma "fi fericit" in loc de vechiul si prafuitul "fii fericit", ce des intalniti cratime puse anapoda sau forme reflexive la verbe care nu au avut niciodata astfel de forme recunoscute de DEX....
    De altfel, cine ii poate certa pe cei ce ma scrantesc cate o forma de conjugare cata vreme ministrii invatamantului o dau (asa de tare) cu bata in balta?
  • +1 (3 voturi)    
    Situatie politizata (Miercuri, 16 mai 2012, 16:31)

    catalin_mattei [utilizator]

    politizam excesiv subiectul si astfel el cade in derizoriu.. problemele ce le-au ridicat cele doua persoane nu sunt unele izolate sau care tin de un anumit partid. Sunt multi politicieni care si-au fabricat titluri beneficiind de pozitia avuta.. sunt semne serioase de intrebare chiar si asupra calitatilor de profesor universitar a domnului Boc... asa ca ori vrem curatenie in mediul academic ori alergam dupa aracuri politice?.. trebuie sa ne hotaram!
  • +3 (3 voturi)    
    Internetul este dusmanul nr. 1 al uslasilor (Miercuri, 16 mai 2012, 16:48)

    Trojan.H [utilizator]

    Se urmareste ca acesta sa fie arestat si bagat la puscarie. De aceea, ca sa nu am surprize, eu am sa descarc Internetul la mine pe calculator.
  • +1 (1 vot)    
    Iluzii!!! (Miercuri, 16 mai 2012, 17:51)

    Ion Taranistul [anonim]

    De taote cele petrecute recent cu acest guvern curat si cinsti(chipurile) vinovate sunt partidele politice ,aceste gasti de politruci , incompetenti , imorali , corupti si murdari. Ei sunt cei care propovaduiesc minciuna , coruptia , imoralitatea. Sefii acestor partide , de teama sa nu fie luxati cumva de oameni inteligenti , curati , onesti , mult mai bine pregatiti si profesional si moral, ignora acest tip de oameni , aducind in fata tot felul de lepre , asa cum a facut si Boc , si Ponta. Grav este ca societatea romaneasca rabda asemenea jignire adusa de un primministru incompetent , care prin orice mijloace incearca sa ne convinga ce prosti suntem noi si ce destepti si curati sunt ei , cei de la putere. Un om onest , moral , curat cinstit si cu bun simt , dupa gafele facute in alcatuirea acestui guvern , daca ar avea respect fata de popor si fata de sine insusi , si-ar da demisia de onoare . Nu va face asta pentru ca este PSD-ist , iar aici in acest scirbos partid asa ceva nu exista.
  • +1 (1 vot)    
    Generalul Google (Miercuri, 16 mai 2012, 17:55)

    Protoss [utilizator]

    Dinamo in Champions League nici rezultat gasit!
  • +1 (1 vot)    
    titluri academice (Miercuri, 16 mai 2012, 21:00)

    Radu [anonim]

    În curând se vor acorda titlurile academice "Magna cum fraudae" şi "Hoinaris causa". Aştept nominalizările!
  • +1 (1 vot)    
    dupa '90 asa se fac lucrarile in facultati .. (Miercuri, 16 mai 2012, 23:50)

    Marius [anonim]

    ..se observa f usor ca lucrarile marilor nostri profesori / academicieni / oameni de stiinta de dupa '90 sunt in mare parte copii ale unor lucrari stiitifice de afara ..copii realizate prin fortarea studentilor in a copia, traduce si a pune cap la cap aceste texte ..de aceea se si vede de la distanta calitatea indoielnica a acestor realizari in comparatie cu orice manual / text stiintific de pana-n '90 .. m-am lovit de fenomen la facultate si cred ca orice student care obisnuieste sa mai citeasca in ziua de azi ar observa acest lucru .. nimic nou sub soare ...asa se face ca profesorii nostrii sunt autori a zeci de lucrari si manuale care oricum nu fac 2 bani .. si concluzia este una amara : peste vreo 1-2 generatii acest modus operandi va deveni normal, pentru ca nu vor mai exista oameni capabili sa demaste astfel de lucruri
  • 0 (0 voturi)    
    master ponta (Duminică, 20 mai 2012, 15:45)

    cititorul [anonim]

    De vazut si masterul "martie - iunie 2000 - Master în Drept Penal Internaţional la Universitatea din Catania, Sicilia-Italia" trecut de Victor Ponta in CV.
    University of Catania (Italian: Università degli Studi di Catania) fondata in 1434, organizeaza cursuri de master,ca si alte universitati, cu durata de 2 ANI SI DOAR IN AGRICULTURA, ARTE, ARHITECTURA, ECONOMIE, MEDICINA SI STIINTE POLITICE, NU SI DREPT!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version