Goliciunea lui Ponta

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Luni, 2 aprilie 2012, 0:15 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
A trecut ceva timp de cand opinia publica nota o radicala schimbare de discurs la Victor Ponta, insa vorbele sale frumos strunjite n-au fost urmate si de fapte. Dimpotriva, in momente semnificative am putut observa o prapastie intre vorbe si fapte. Cu doua condamnari in prima instanta, Adrian Nastase ramane de neclintit, al doilea om in PSD, presedintele Consiliului National. Protejarea sa pune sub un mare semn de interebare autenticitatea noului Ponta, care si-a exprimat, intre altele, dorinta de a pastra DNA si a facut o brusca pasiune pentru MCV-ul din justitie.

In schimb, mentorului sau politic, Nastase, ii repugna justitia, Bruxelles-ul si tot ce garanteaza mersul inainte, cerand pe fata “iesirea de sub tutela”, cu aluzie atat la americani cat si la europeni. Inapoi la vremurile bune, sugereaza fostul premier din perioada 2000 – 2004, cand statul era el Insusi. Acolo vor sa intoarca Romania Victor Ponta si USL?

Cum mai poti sa-i ataci in mod credibil pe “coruptii regimului Basescu” insotindu-te mai departe cu “personificarea coruptiei din perioada 2004”? Cu Nastase alaturi, artizanul scandaloaselor privatizari Petrom, Sidex etc, Ponta denunta intr-un glas cu maestrul sau "instrainarea resurselor tarii" (cupru, gaze de sist). Nu este aceasta dublu discurs, tentativa de inselare a  opiniei publice, dovada minciunii si fatarniciei, lasand la o parte mesajul anti-occidental "nu ne vindem tara" de inspiratie iliesciana?

Astazi, de pilda, Victor Ponta intentioneaza sa reia solicitarea USL ca Roberta Anastase sa fie demisa de la conducerea Camerei Deputatilor, fiind una din conditiile revenirii USL in Parlament. Nota bene, parchetul a dat neinceperea urmarii penale in cazul Anastase. In schimb, Nastase a incasat, pana una alta, doua condamnari in prima instanta, pronuntate in doua dosare distincte. Una pentru fapte de coruptie, alta pentru santaj. Asadar, de ce n-ar fi mai degraba el, Victor Ponta, obligat sa-si curete partidul inainte sa pretinda altora sacrificarea unor hoti neprinsi, ceea ce nu inseamna desigur c-ar fi negustori cinstiti de voturi. De ce n-ar fi mai in culpa USL decat PDL la capitolul integritate? Prin ce scamatorie mediatica s-a ajuns totusi sa vorbim la modul serios despre "lupta PSD cu coruptia PDL"?

Sa recapitulam: avandu-l pe Nastase alaturi, la varful PSD, condamnat intr-un dosar la inchisoare cu executare, in altul la inchisoare cu suspendare, cu mega-dubiosi gen Robert Negoita, cercetat in dosarul “sex cu minore” si pus candidat la sectorul trei, Victor Ponta tipa hotii! Procurorul din liderul PSD tresare de cate ori vede vreun pedelist saltat de DNA insa adoarme la loc cand pune candidatii la sectoare, cu tot cu dosarele lor. Iar cand vine vorba de Adrian Nastase, Ponta vorbeste mai nou exact ca avocatul sau, nu ca un procuror patruns de spiritul dreptatii. "Sunt convins că la recurs şi pentru ce a mai rămas, povestea cu afişele şi cu şantajul, domnul Năstase va fi achitat', a a spus la sfarsit de saptamana preşedintele PSD. Prin urmare, doua condamnari la Inalta Curte sunt, pentru Victor Ponta, "povesti", nu fapte suficient de grave care sa-l determine sa ia o decizie.

Liderul PSD mai striga jos traseistii si tradatorii politici, dar deschide larg usa USL-ului unor Frunzaverde, Valcov sau Piedone. In ce-l priveste pe ultimul, judecand dupa viteza cu care sare dintr-un asternut politic in altul, si-ar putea schimba lejer porecla in "Cicciolina de la patru". De ce l-am mai asculta pe Victor Ponta vorbind cu morga despre un nou mod de a face politica cand, dupa o poza cu "stanga progresista", de pus in rama electorala, facuta cu Tony Blair apare iute la brat cu Cicciolinele politicii romanesti, divizia traseista?

In cazul lui Victor Ponta a cam venit vremea sa probeze ca s-a schimbat cu adevarat. Nu mai prea tine sa-i spui fiecaruia ce vrea sa auda, cu aerul ca te-ai transformat peste noapte intr-un politician serios si responsabil, cand la capatul acestor vorbe goale ii gasim tot pe Adrian Nastase, Ion Iliescu si o biblioteca foarte variata de dosare penale. In mod bizar, politicianul cu reflexe de procuror nu le mai vede. Din pacate, nu le mai vede nici opinia publica, nici presa. Nici Dan Voiculescu, ocupat sa umple cu o mare de vorbe goliciunea altui mare lider USL, nu mai pare sa fie o problema, desi influenta sa ramane una din sursele principale ale raului in politica romaneasca. Opozitia se defineste azi la varf prin trei stampile mari: coruptie, santaj si securism. Cu ele intiparite oficial de justitie pe fruntea USL, Victor Ponta continua sa pretinda ca opozitia si-a schimbat parul.

Cum poate fi trezit la realitate un popor gata sa se lase orbit in masa? Cum se explica cecitatea unei bune parti a presei si a opiniei publice? Cine mai dispune de suficienta autoritate si credibiltate pentru a denunta acest teatru si pentru a pune ceva autentic in locul lui? Cu cine si cu ce mijloace sa o faca?


Citeste mai multe despre   


















11678 vizualizari

  • +52 (58 voturi)    
    posibil raspuns (Luni, 2 aprilie 2012, 1:06)

    mary_ [utilizator]

    Mass-media.

    Am astept articole ca acesta. Multumesc!
    • +59 (61 voturi)    
      Ponta e reflectia romanului de jos! (Luni, 2 aprilie 2012, 9:46)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui mary_

      Ponta are toate ingredientele care fac din natia noastra una dintre cele mai nefrecventabile, fiind un cocktail de aroganta, prostie, demagogie, lichelism politic, oportunism si populism de cea mai joasa speta. El e exponentul unei mari parti a electoratului roman, fiind agreat de cei impietriti in comunism, incapabili sa faca fata oricarei schimbari.
      Venirea lui Ponta ca premier pe fondul crizei mondiale va fi mai mult ca sigur marcata de o reorientare a Romaniei pe orbita Rusiei, renuntarea la toate valorile occidentale, europene si reintoarcerea tarii cu cel putin 20 de ani inapoi. Avem in fata cel mai mare pericol public, lipsa de scrupule a lui Ponta fiind deja vazuta ca un atu de adulatorii sai. Suntem in pericol ca natiune, cei doi perversi din spatele lui, Ion Iliescu si Adrian Nastase fiind precursorii acestei marionete, cei care au pus bazele sistemului mafiot din Romania. In mod normal, Adrian Nastase ar fi trebuit demult aruncat din PSD, dar Ponta refuza cu obstinatie acest lucru, bazandu-se pe electoratul imbecilizat pe care il patroneaza si dependent de stat.
      Probabil, daca Ponta va deveni premier, in Romania va avea loc un razboi civil urmat de o adevarata Revolutie, care va sterge tot ce a fost pana acum, fara partipris-uri. Ma bazez pe faptul ca odata instalat la putere Ponta va face din DNA o amintire frumoasa, il va delega pe Catalin Voicu, alt penal inca in PSD, sa-si continue mafionalizarea tarii, va creste impozitele pentru cei care muncesc pentru a-si putea alimenta electoratul asistat, va pune botnita mass-mediei dupa modelul perfectat de Bombonel, iar democratia va ramane doar un vis. Voiculescu, Vantu si Patriciu, vor conduce Romania exact catre Est, iar emigrarea va deveni mai uriasa ca niciodata.
      Pe ce ma bazez ca va fi o miscare de strada fara lideri sindicali si oameni platiti? Pe faptul ca Ponta si tot PSD-ul, inclusiv PNL-ul, cred ca Romania de azi este Romania din 2000, ceea ce este total gresit. Noroc ca nu va ajunge premier!
      • -6 (20 voturi)    
        un articol (Luni, 2 aprilie 2012, 9:54)

        jorea [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        despre prefectul de Timis si soferul sau, daca se poate.
      • +32 (36 voturi)    
        comentariu (Luni, 2 aprilie 2012, 10:26)

        roman [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        super comentariu...la fel de pertinent ca si articolul de altfel; Doamne ce ma bucur ca mai exista astfel de romani
        • -16 (20 voturi)    
          Pletora gandirii (Luni, 2 aprilie 2012, 10:47)

          rahan [anonim] i-a raspuns lui roman

          cu vagi nuante portocalii nu va ajuta orbirea guvernantilor fata de popor.
      • 0 (10 voturi)    
        de ce ai raspuns la mesajul anterior? (Luni, 2 aprilie 2012, 10:34)

        James Bond [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        de curiozitate: de ce ai raspuns la comentariul anterior? intreb asta, pentru ca tot ceea ce ai scris nu are nicio legatura cu ce a scris maryromania [utilizator]
        In alta ordine de idei, total de acord cu ceea ce ai scris, dar nu ar fi trebuit sa apara ca un raspuns la mesajul anterior.
        • +17 (21 voturi)    
          Ca sa fiu cat mai vizibil! (Luni, 2 aprilie 2012, 11:31)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui James Bond

          Altfel as fi undeva la coada. De asta. Multumesc pentru apreciere!
        • -7 (7 voturi)    
          pedelisti ordinari (Luni, 2 aprilie 2012, 23:34)

          aslan [anonim] i-a raspuns lui James Bond

          Daca fiecarui pedelist i s-ar rupe un picior printr-un accident banal, i s-ar distruge masina/masinile si i s-ar incendia casa/casele, sa vedeti ce oameni cumsecade ar deveni!… Frica pazeste pepenii ! Trebuie sa-i facem sa le fie frica sa greseasca, sa fure sau sa judece stramb !…
          • +4 (4 voturi)    
            DRAGA ASLAN, iti dau un sfat (Marţi, 3 aprilie 2012, 11:21)

            carat [utilizator] i-a raspuns lui aslan

            aceasta ura pe care o ai impotriva celor care gandesc altfel decat tine te macina fizic si te imbolnaveste incet si sigur. Tu esti cel care o simti, tu esti cel care te framanti, tu esti cel care nu are liniste. Niciunul din cei urati de tine nu simte NIMIC din zbuciumul tau. Gandeste negativ, incarca-te de venin si te vei autodistruge. Daca asta iti doresti in locul linistii si armoniei interioare si a pacii si intelegerii cu semenii tai, atunci iti doresc succes.
      • -4 (6 voturi)    
        de ce (Luni, 2 aprilie 2012, 18:52)

        sir [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        nu se spune adevărul despre voturile "numărate de anastase" la legea pensiilor? de ce se şterge aportul lui mihai voicu,decisiv, de la numaratoare?de ce presa nu lămureşte acest caz?d-aia pontacu e aşa de ofensiv ,si agresiv!dacă nu i se dă cu adevarul,în bot ,marţafoiul poate să ceară şi izgonirea din ţară a lui anastase!nu preşedintele de şedintă umblă prin sală,printre rînduri să numere votanţii!are secretarii de şedinţă,nu?partea frumoasă e că nici pdleii ei nu sar să o apere,mai ales cotoiul de voinescu care are o mare parte de vină!
        • -3 (3 voturi)    
          nimeni n-o apara, pentru ca a gresit (Luni, 2 aprilie 2012, 21:41)

          Roua [utilizator] i-a raspuns lui sir

          Din cauza ei au de suferit persoanele care se pensioneaza dupa intrarea in vigoare a acelei ciorne, pentru ca lege nu este. Pedelistii au adoptat drafturi de legi pe banda rulanta, doar ca sa para ca s-a facut ceva in mandatul lor.
      • -5 (5 voturi)    
        Ponta e unul dintre liderii opozitiei (Luni, 2 aprilie 2012, 21:36)

        Roua [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        iar in prezent, discursul lui, al lui Antonescu si Constantin are priza la public. Asta nu inseamna ca romanii sunt blegi. Furturile pe fata sunt comise de oamenii numiti in functie de Traian.
    • +33 (37 voturi)    
      Ponta, si propunerea deputatului PSD Negoita (Luni, 2 aprilie 2012, 9:53)

      CalinM [utilizator] i-a raspuns lui mary_

      Cea mai tare faza a fost ca Ponta a declarat ca e gata sa schimbe imaginea politicianului si a doua zi a declarat ca sustine pe deputatul PSD Robert Negoita la primarie in Bucuresti. Cine e acest individ?

      Judecati singuri:
      Deputatul social-democrat Robert Negoita pregateste o escapada de doua zile in Delta si accepta ca un inculpat intr-un dosar de proxenetism sa-i pregatească "cinci fete" care sa-l insoteasca, fara a obiecta atunci cand cel cercetat ii propune ca unele dintre cele recrutate sa fie in clasa a XI-a.

      Dupa parerea mea, un politician ca Ponta e mult mai rau decat Nastase. Macar Nastase stiai ca e corupt si gata. Era intr-un fel responsabil. Ponta si celalalt agarici Antonescu sunt niste dezastre si hoti si iresponsabili. Niste marionete fara creier bagate la inaintare
      • +22 (24 voturi)    
        negoita vs negoita (Luni, 2 aprilie 2012, 10:22)

        pd [utilizator] i-a raspuns lui CalinM

        propunerea lui negoita la sectorul 3 este facuta pentru a semna confuzie pe listele de vot atunci cand vor fi 2 Negoita candidati. In mod normal Negoita PDL nu ar avea contracandidat la secorul 3 pe care inainte l-a castigat detasat cu peste 65%. In conditiile in care sunt 2 negoita se creaza confuzie si atunci lumea nu prea mai stie pe cine sa voteze
      • 0 (0 voturi)    
        candidatii nu se numesc in functie de lideri (Luni, 2 aprilie 2012, 21:45)

        Roua [utilizator] i-a raspuns lui CalinM

        fiecare partid isi alege oamenii in functie de preferintele electoratului.
      • 0 (0 voturi)    
        candidatii nu se numesc in functie de lideri (Luni, 2 aprilie 2012, 22:07)

        Roua [utilizator] i-a raspuns lui CalinM

        fiecare partid isi alege oamenii in functie de preferintele electoratului.
    • -18 (20 voturi)    
      Si Ponta si Tapalaga sunt aceiasi! (Luni, 2 aprilie 2012, 10:11)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui mary_

      Pacat ca sunt ! :(((
    • +5 (9 voturi)    
      voiculescu a fost mai convingator (Luni, 2 aprilie 2012, 11:39)

      violet [anonim] i-a raspuns lui mary_

      decat unpr? altfel e greu de explicat schimbarea brusca de macaz al lui piedone de la 4
      • 0 (0 voturi)    
        piedone a ajuns primar cu ajutorul lui voiculescu (Luni, 2 aprilie 2012, 22:06)

        Roua [utilizator] i-a raspuns lui violet

        UNPR a luat nastere doar ca sa incurce PSD/USL, nu pentru ca membrii acestei formatiuni ar avea vreo ambitie politica.
    • +10 (12 voturi)    
      dati-mi buget!!! (Luni, 2 aprilie 2012, 12:06)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui mary_

      am auzit un mare cinic la o berarie: "dati-mi buget si-l fac pe Chavez presedintele RO!" Si explica acel cinic: "cumpar repede o cetatenie (fleac, costa cam 10 000 euro), cumpar ceva jurnalisti (a dat si o lista de care nu-mi aduc aminte dar Ciutacu si CTP erau primii), cumpar publicitate la TV si gata!". Extrem de trist dar nu mai putin adevarat. Cine nu crede sa se uite cum ajunge Crin sef de stat (mai putin treaba cu cetatenia, desi zic unii ca lipoveanul Antonov s-a transformat in romanul verde Antonescu).
    • +5 (5 voturi)    
      Varianta finala (Luni, 2 aprilie 2012, 16:24)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui mary_

      NU posibil raspuns! Singurul raspuns! Din pacate media este luata de mafia. Cu mici exceptii.
    • -1 (1 vot)    
      poporul trebuie sa discearna (Luni, 2 aprilie 2012, 21:29)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui mary_

      neregulile fiecarei tabere sunt semnalate in presa, iar pana acum - potrivit cercetarilor sociologice - PDL a fost si este inca sanctionat pentru magariile comise.
  • -27 (37 voturi)    
    Ce avem și ce vom avea... (Luni, 2 aprilie 2012, 2:13)

    Mai mult de un neuron [utilizator]

    Dle. Tapalagă, orbirea în masă a practicat-o pe scară largă- în mod unic- PD-Lul. E o performanță care trebuie recunoscută și să intre în cartea Recordurilor. Nicicând- dacă îi luăm pe comuniștii lui Dej și terminând cu Tăriceanu- în istoria contemporană a ROmâniei un popor n-a fost obligat să o ducă mai prost și să facă osanale Kondukătorului că îi merge mai bine. Nicicând nu au fost asmuțite clase sociale una împotriva celeilalte. Dej s-a sprijinit pe intelectuali- deși era un simplu muncitor. Băsescu a propagat ura împotriva intelectualilor și acuma îndrăznește să-l comemoreze pe Ion Lucian- cel căruia din ordinul dlui.Băsescu - prin piticul de grădină Boc- nu i s-a lăsat pensia să funcționeze în paralel cu salariul de director de teatru. Era oare Ion Lucian un antisocial- gen Boc- care a făcut doar rău României ? Era o Elena Udrea vorbind despre președintele Norvegiei și pozând în pantaloni de neam prost ? Nu, răposatul Ion Lucian era una din valorile certe ale culturii românești, la fel ca mai tinerii Emil Hosssu și Mircea Diaconu. Nu erau băsiști ? Cu atât mai rău, trebuiau condamnați la o bătrânețe de mizerie și de lipsuri. Vai de poporul care-și aruncă bătrânii din copac și care nu-și respectă propria cultură ! Dej l-a făcut pe Ion Lucian artist emerit- Băsescu l-a omorât.
    • +20 (24 voturi)    
      PSD este o amnintare la adresa justitiei (Luni, 2 aprilie 2012, 9:54)

      mmm [anonim] i-a raspuns lui Mai mult de un neuron

      Aveam o mica speranta ca in sfarsit PSD va deveni un partid si nu o adunatura de corupti , oportunisti si nomenclatori comunisti deghizati.
      . Nu mai am nici o speranta, Ponta va deprinde naravurile sefilor;
      Pacat.
      ma bucur totusi ,ca marele castig in Romania dupa Revolutie e ca justitia devine independenta si incet incet isi face treaba...
    • +15 (17 voturi)    
      poate... (Luni, 2 aprilie 2012, 10:01)

      dodu [anonim] i-a raspuns lui Mai mult de un neuron

      poate aveti mai mult de un neuron...
      dar cu siguranta ca toti sunt obositi! va trebuie un concediu...
      ne-ati scris un ghiveci, plin se sofisme, cu o singura idee principala "basescu e rau" cu trimiteri false la epoca lui Dej pe care banuiesc ca n-ati trait-o - stiti care e problema? Prin comparatiile de mai sus, D-vs nu il faceti pe "basescu mai rau" si faceti ca "epoca comunista" sa para mai buna, sa ascundem sub pres toate nenorocirile de atunci...pacat!
    • +7 (9 voturi)    
      Amice, stii ca ai umor? (nu prea) (Luni, 2 aprilie 2012, 14:12)

      sile [anonim] i-a raspuns lui Mai mult de un neuron

      "Nicicând- dacă îi luăm pe comuniștii lui Dej și terminând cu Tăriceanu- în istoria contemporană a ROmâniei un popor n-a fost obligat să o ducă mai prost și să facă osanale Kondukătorului că îi merge mai bine."

      Poate-mi povestesti si mie care ar fi echivalentele spectacolelor omagiale de pe stadioane in ziua de azi? Sau daca nu, cine-l injura pe Ceausescu asa cum e injurat Basescu pe la o gramada de televiziuni?

      "Nicicând nu au fost asmuțite clase sociale una împotriva celeilalte."

      Aici tind sa cred ca ai dreptate. Cam toata burghezia dupa 1947 a beneficiat de un concediu gratuit. Pe viata in cele mai lulte cazuri. Jilava, Sighet, Pitesti, Canal...
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns (Luni, 2 aprilie 2012, 18:52)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui sile

        Cate televiziuni aveai pe timpul lui Ceausescu ?
        Cred ca faci o mare confuzie , pe timpul comunistilor erai cap de afis la constructia canalului daca spuneai 0,0001 % din cate se spun azi despre presedintele Romaniei.
        • 0 (0 voturi)    
          Dragi prieteni PD-Liști (Luni, 9 aprilie 2012, 15:40)

          Mai mult de un neuron [utilizator] i-a raspuns lui anonim

          În cea mai bună linie PD-L ascundeți adevărul- simplu și concret- da, pe vremea aceea era mai bine și acum e mai prost. Da, pe vremea aceea nivelul de viață- real- nu statisticile prefabricate- era mai mare decât acuma. Da, niciodată Dej sau Ceaușescu n-au lovit în pensionari, asistați, bugetari, mame sau copii. Faptul că pe vremea aceea aveam 1 televiziune și acum am n nu înseamnă nimic prietene, pentru că și atunci citeam și acum citesc. În rest, rămâne cum am stabilit- sper să nu rămână cum ați stabilit dvs. Adică sper să avem partide decente la guvernare, care vor avea grijă de valorile adevărate, nu de alde Prigoană și care nu se vor zgârci să taie pensia unui mare actor. Sper.
  • +36 (36 voturi)    
    CUM POATE FI TREZIT LA REALITATE ? (Luni, 2 aprilie 2012, 2:39)

    carat [utilizator]

    Acest popor, a fost transformat cu buna stiinta intr-o multime usor manevrabila, de catre trusturile de presa scrisa si mai cu seama audio-vizuala patronate si conduse de oameni avizi de putere, certati cu legea si vanduti banului, la care si-au dat concursul inclusiv ziaristii si televiziunile oneste, printr-o implicare cvasi inexistenta sau chiar prin tacere, si sa nu uitam sa-i adaugam si pe cei 45 de ani de spalare de creiere din perioada comunista.

    Conform lui Gustav Le Bon in *psihologia multimilor* ( o carte care merita citita si re-recitita): *cand un popor isi pierde idealul sau, adica ceea ce ii da unitate si forta, cand interesul colectiv al neamului este inlocuit printr-un egoism individual, ceea ce constituie un popor, o unitate, un bloc, devine o aglomerare de indivizi fara coeziune, dezbinati in interese si aspiratii diverse. Odata cu pierderea vechiului ideal, neamul sfarseste prin a-si pierde si sufletul. Nu mai este decat o pulbere amorfa de indivizi izolati, lipsiti de viitor, adica o multime usor manevrabila de catre cei mai mincinosi si vocali lideri. Civilizatia nu mai are nici o stabilitate, plebea este regina, iar borfasii inainteaza.

    *Cum poate fi trezit la realitate un popor gata sa se lase orbit in masa si, mai ales, de catre cine, cu ce mijloace? *

    - acest popor nu mai poate fi trezit la realitate decat dupa ce se va lovi la propriu (sau pana cand nu va aparea acel *despot luminat* total diferit de Iliescu si inaintasii lui), pentru ca a devenit o multime care s-a lasat si se lasa orbita de catre oratorii care au impresionat-o cu sentimente extreme, care au tinut-o, o tin si-o vor tine in stare de conflict si alerta permanenta, care au facut, fac si vor face abuz de minciuni excesive, repetate si care niciodata nu au demonstrat si nu vor demonstra rational vre-un lucru.
  • +28 (32 voturi)    
    la PSD mita si santajul nu se condamna? (Luni, 2 aprilie 2012, 4:03)

    Baltaretu [utilizator]

    In codul penal, unii penali nu pot fi condamnati decat cu suspendare ( pentru orice fapta)Membrii USL din comisia juridica (care au propus noile modificari ale codului penal) au omis sa prevada , arestarea si condamnarea pe viata a membrilor PDL, pentru orice infractiune fie si minora,sa fie siguri ca alegerile vor fi cistigate cu peste 51%
    Cred ca goliciunea lui Ponta , incepe de la cap cu ceva obsesii politice/
    Apreciez stilul d.lui D Tapalaga in scris si vorbire
    Cu multumiri si va urmaresc in presa si la TV
  • +21 (25 voturi)    
    goliciunea lui ponta... (Luni, 2 aprilie 2012, 6:48)

    Lucky [anonim]

    Nu putem vorbi de goliciunea lui atat timp cat nu se clarifica si recunoaste oficial ca toata mizeria de azi a politicii romanesti este urmarea "revolutiei" pusa in opera de kgb cu ajutorul instrumentelor autohtone.
    Legea Lustratiei era indispensabila procesului de curatire a societatii si trebuia aplicata imediat dupa rasturnarea lui ceausescu.
    Dar cum putea fi facut acest lucru cu iliescu, si acolitii sai, la butoanele de comanda ale statului?!
    Timpul cat acesta a fost presedintele tarii a fost suficient pentru a restabili comunismul sau cu fata "umana", abil deghizat sub mastile cu diferite titluri colorate, ca pnl, pc, prm, psd, etc.
    Odata sistemul instalat, indivizii aflati sub pulpana lui s-au raspandit in voie conform schematicii cunoscute numai celor initiati, in toate partidele si institutiile critice ale statului astfel incat s-a putut produce pluri-metastazarea cancerului comunisto-kgb-ist pe care astazi il simtim dar nu-l vedem.
    De unde si disperarea din intrebarea retorica a autorului si din sufletele nostre - "Cine mai dispune de suficienta autoritate si credibiltate pentru a denunta acest teatru si pentru a pune ceva autentic in locul lui?"
  • +11 (15 voturi)    
    Ce e cu atatea intrebari naive, dle Tapalaga? (Luni, 2 aprilie 2012, 9:19)

    Dan [anonim]

    Parca nu stiti pana acum ca in politica de dambovita intotdeauna se va merge pe principiul "ai lor sunt corupti, ai nostri sunt frumosi si onesti". Mare chestie, ne-am obisnuit deja, face parte din firescul meleagurilor dambovitene.
  • +13 (21 voturi)    
    de acord (Luni, 2 aprilie 2012, 9:21)

    claudia [anonim]

    si eu il apreciez pe dl. Tapalaga...de fiecare data imi face placere sa constat abordarea profunda, directa si deosebit de lucida a oricarui subiect abordat. Daca am reusi cu totii sa intelegem atat de profund "mascarada" din politica romaneasca, sigur am reusi sa promovam alti literi. Din pacate, multi vad, putini pricep...
    • -5 (7 voturi)    
      oare? (Luni, 2 aprilie 2012, 11:42)

      cosion [utilizator] i-a raspuns lui claudia

      Este foarte profund. Concluzia este ca daca Nastase a instrainat petrolul romanesc, acum este normal ca Basescu si ai lui sa instraineze: Hidroelectrica, Romgaz, Cuprul, Transelectrica si cam tot ce mai are Romania. Se mediatizeaza tot felul de baliverne si in timpul asta PDL-ul lui Basescu jefuieste tot. Se arunca praf in ochi cu "baietii destepti" din energie si in timpul asta Basescu si PDL-ul sau vindeau energia Hidroelectrica la export cu 15EURO/MW (vezi Rudnap).
  • +17 (23 voturi)    
    ne-am saturat (Luni, 2 aprilie 2012, 9:27)

    iulian-bz [utilizator]

    de declaratiile facute de urmasul celui mai corupt premier din ultimii 22 de ani,el ataca non stop pe toate posturile tv.,in conferintele de presa ,doar pe cei care au indraznit sa atenteze la libertatea bunului samaritean ,al celui mai mare scriitor al USL,autorul a mai multe romane ,unele dintre ele cu mari sanse de a castiga premiile PULITZER,d-le Ponta,prin aparitiile tot mai dese la tv. nu faceti decat sa alimentati si mai mult furia oamenilor corecti,onesti asupra flagelului coruptiei din interiorul partidului condus cu mandrie proletara de d-voastra,veti deveni credibil numai atunci cand marii baroni locali din judetele conduse de membrii marcanti ai PSD vor intra ani grei acolo unde le este locul,la puscarie,condamnarile sper sa fie cu executare,pana atunci nu sunteti decat o trompeta a unor grupuri de interese!!!
  • -3 (19 voturi)    
    Era de asteptat... (Luni, 2 aprilie 2012, 9:30)

    catalin_mattei [utilizator]

    era de asteptat un astfel de articol caci atentia publicului era prea indreptata spre PDL.. si romanilor trebuie sa li se aminteasca mereu ca si ceilalti au falitii lor... Este indreptatita intrebarea ce cauta A Nastase inca in primul rand al Opozitiei.. mai de neinteles este de ce Ponta si Antonescu se unesc cu un securist dovedit pt alianta... din pacate si in 2012 avem de ales din aceasi mocirla... au fost doua momente in care unii dintre niu , naivi sau prosti poate, am crezut ca se poate schimba ceva: 1996 si 2004.. de ambele dati am luat o mare palma peste ceafa ... ceea ce este deranjant este ca aceste articole, chiar daca au valoare de adevar in anume masura ( amestec de realitati , falsuri ceea ce denota incercarea clara de manipulare) sunt realizate de oameni care amesteca in dejectii pt a arata ca gainatul unora este mai de Chanel decat al celorlalti.. curat murdar Fanicule!
  • +10 (14 voturi)    
    Pui intrebari grele, Dane ...... (Luni, 2 aprilie 2012, 9:30)

    Costin [anonim]

    Vad ca inca te mai uiti in zare sa vezi daca se mai face dimineata ..... vreodata.

    Speranta moare ultima, nu-i asa?
  • +22 (26 voturi)    
    Ponta nu are forta reala sa curete PSD-ul (Luni, 2 aprilie 2012, 9:33)

    ion [anonim]

    Ponta are o putere de fatada, e tinut deocamdata in fata in PSD pentru ca PSD-istii grei (Nastase, Iliescu, Mitrea, Hrebenciuc) cred ca ii poate duce la putere, ei fiind prea uzati ca sa mai stea in fata.

    PSD-ul nu mai poate sa fie curatat decat cu DNA-ul, nu exista forta interna capabila de auto-curatenie. Intr-un partid cu oameni precum Nastase, Mitrea, Mazare, Oprisan (vezi chiar aici ce dosare au pe rol), singurul data afara a fost fraierul de Geoana. Aia a fost curatenia in PSD.

    Si acest lucru e valabil si la celalalt partid mare (cel putin mare pana acum), adica PDL.

    Un mic plus la PDL - sub guvernarea lor procurorii DNA chiar au lucrat si au intrat puternic si in cei de la putere (Frunzaverde dixit: "adica suntem la putere si ne e frica sa vorbim la telefon?")

    Tare imi e frica de faptul ca PSD-ul la putere, chiar cu Ponta in frunte, va castra rapid ANI si DNA. Nu prin desfintare, caci scandalul o sa fie prea mare, ci prin taierea de atributii la ANI (cam cum urmareste UDMR-ul de multi ani) si prin punerea unor oameni de paie la DNA. Cam cum era figura trista Amariei, supranumit "tatal NUP-urilor".

    Ponta va aplica probabil tehnica Nastase, in privinta scandalurilor ce vor veni din UE dupa asa miscari.

    Se va acoperi de hartii, legi, legislatii, ordonante, etc. Va transforma lupta contra coruptie intr-o chestie birocratica si legislativa: "nu va putem da corupti, dar facem legi si simpozioane, ca sa va aratam cum progresam"

    O sa fie o lupta destul de complicata, cred ca destui procurori DNA si judecatori au simtit "gustul sangelui" de politician corupt si le-a placut. Dar nu cred ca schimbarile sunt ireverisbile. Din pacate.
    • +3 (3 voturi)    
      nici nu vrea (Luni, 2 aprilie 2012, 17:03)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui ion

      nici nu se pune problema daca are forta si alte asemenea
  • +11 (13 voturi)    
    schimbarea (Luni, 2 aprilie 2012, 9:46)

    Dan [anonim]

    Domnule Tapalaga, ar trebui sa stiti un lucru, dupa o anumita varsta omul nu se mai schimba, decat circumstantial si temporar, pentru a-si atinge un scop, adica isi pune masca adaptata atingerii acelui scop. Schimbarea autentica este posibila doar respectand obligatoriu 3 conditii: persoana sa vrea sa se schimbe, sa fie ajutat de un profesionist sa se schimbe, sa aiba timpul necesar sa se schimbe (care nu este scurt). Mai exista posibilitatea unei schimbari bruste si autentice care apare atunci cand persoana este supravietuitoru, martorul unei catastrofe emotionale, care ii destructureaza toate convingerile pe care s-a cladit viata sa si trebuie sa o ia de la inceput.
    Revenind la subiectul articolului dumneavoastra, tanarul procuror Ponta, nu cred ca vrea sa se schimbe, nu are cine sa il ajute sa se schimbe (in nici un caz Nastase si Iliescu) si cu siguranta nu a trecut nici suficient timp care sa crediteze o schimbare. De altfel cu cred in schimbarea actualilor politiceini, motiv pentru care voi vota altceva, mai precis voi vota Niua Republica.
    • +2 (2 voturi)    
      interesant (Luni, 2 aprilie 2012, 17:04)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      bine pusa problema
  • +18 (20 voturi)    
    ingrijorare (Luni, 2 aprilie 2012, 10:05)

    Tom_Macaragiu [utilizator]

    Domnule Tapalaga, articolul observa cu finete demagogia si infantilismul politic de care da dovada victor ponta si va felicit pentru cauza.
    Mesajul de nesiguranta politica din finalul articolului ma ingrijoreaza. Confirmati temerile multora dintre noi referitoare la optiunile electoratului usor convertibil.
    Cu toate acestea sper ca macar electoratul din mediul urban sa inteleaga si sa aleaga intelept astfel incat sa nu ne intoarcem la vremurile in care coruptia, santajul si securistii conduceau Romania.
    • +7 (9 voturi)    
      Adica la cresterea economica de 8%, (Luni, 2 aprilie 2012, 10:37)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Tom_Macaragiu

      crestere nesanatoasa bazata pe consum! Lenesilor le conveneau vremurile alea asa ca e de inteles cu cine vor vota. Si harnicii se simteau bine pe vreme aia intrucat nu-si vedeau capul de treaba de a asigura consumul lenesilor.
    • +2 (6 voturi)    
      București, mândria țării (Luni, 2 aprilie 2012, 13:42)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Tom_Macaragiu

      Produsul Intern Brut 2011
      Cele mai bogate judeţe (în MLD lei):
      • Bucuresti - 123,7
      • Timis - 24,96
      • Cluj - 23,73
      • Arges - 22,15
      • Constanţa - 21,73
      • Prahova - 21,65

      Politica pe judete (Consilii Județene)
      • Mun. Bucuresti - USL = 70%; PDL=30%
      • Timis - PDL = 41,67%; PSD = 30,56%
      • Cluj - PDL = 41,67%; USL = 38,88%
      • Arges - USL = 73,53%; PDL = 26,47%
      • Constanţa - USL = 75%; PDL = 25%
      • Prahova - USL = 47,22%; PDL = 30,56%

      Surse:
      http://www.politico.ro/harta-politica/
      http://businessday.ro/01/2011/care-sunt-judetele-cu-cea-mai-mare-si-cea-mai-mica-pondere-in-pib/

      În cadrul strict al acestui TOP 5, judetele USL contribuie cu 32,4% la PIB-ul țării iar județele PDL cu 8,7%.

      Cel mai bogat județ rămâne Mun. București.

      Îngrijorarea ta, Tom, este reală.
      Iată că, în Capitală, PSD are 36,67% iar PNL are 33,33 ceea ce, corelat cu faptul că aici este și cea mai multă avere (123,7 mld adică de cinci ori mai mare decât următorul din top 5), ne arată clar cum gândesc bucureștenii relația dintre avere și politică.
      Cine se opune reformării Justiției și amenință judecătorii cu represalii după revenirea la putere ?
      Cine se opune asanării clasei politice dâmbovițene sub pretextul dosariadei politice ?
      Cui prodest ?
      • +1 (1 vot)    
        Nu luati in considerare ceva (Luni, 2 aprilie 2012, 22:07)

        Cri [anonim] i-a raspuns lui Fisherman

        Ponderea e data de voturi. Ceea ce nu arata ce ar prefera marea masa de absenteisti . Printre acestia sunt si multi dintre cei care sunt scarbiti si de unii, si de altii, si care isi vad de job-urile bine platite prin care contribuie, si ei, la acest PIB cu care poate ar vrea sa se impauneze PSD-ul. Amorteala de care poate se vor scutura daca PSD-ul va anunta un impozit progresiv care sa le diminueze drastic veniturile.
        • 0 (0 voturi)    
          Impozitul progresiv este o eroare (Marţi, 3 aprilie 2012, 10:18)

          Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Cri

          Gândește-te dacă ai fi pus tu în situația de a fi impozitat progresiv deși ai muncit intensiv !
          Banii munciți de tine ar ajunge la un asistat social care vine cu merțanu la primărie să-și ridice ”dreptu”.
  • -3 (5 voturi)    
    ce mi-e Ponta, ce mi-e PDLul la fel de corupt.... (Luni, 2 aprilie 2012, 10:40)

    costica [anonim]

    Nu le pasa politicienilor romani decat sa ajunga la putere !!
    Atat.
    La putere unde fura, averile le cresc n-au nici o treaba cu criza in timp ce romanilor le taie salarii, pensii, ajutoare sau le maresc taxe si impozite, dupa cum cere bugetul amarat al patriei ajunsa la cheremul unor oameni care nu nici in clin nici in maneca cu cei care i-au trimis la guvernare.
    Si asta nu se va schimba curand.
    Din pacate...
    Toti, absolut TOTI sunt o apa si-un pamant.
    Ultima speranta pe care am avut-o in 2004 cand am votat PD si Traian Basescu mi s-a spulberat repede si nici nu mai cred ca se va schimba ceva.
    Nici o sansa....
    Ipocrizia si minciuna sunt deja virtuti ale politicienilor romani.
  • +7 (9 voturi)    
    Dumneavoastra sunteti speranta... (Luni, 2 aprilie 2012, 10:58)

    constantin [anonim]

    ...Ziaristii cu coloana vertebrala,cu clarviziune sunt singura speranta...Sa nu abdicati...Sunt suisuri si coborasuri ametitoare...Dar trecera printr-un nou purgatoriu este necesara,probabil,din punct de vedere social...Pentru reimprospatarea memoriei mereu scurte a romanului....Atata doar,sa nu aveti necazuri de genul cenzurarii dumneavoastra in viitorul apropiat,altfel ne vom sufoca...
  • +8 (10 voturi)    
    cine e de vina? (Luni, 2 aprilie 2012, 11:28)

    costa [anonim]

    Frumos spus cu '''scamatoria mediatica'' prin care psd a ajuns virf de lance in lupta impotriva coruptiei. E revoltator intradevar, dar raspunsul trebuie cautat stimate domnule Tapalaga, inclusiv in unele pozitii ale dumitale din trecutul nu prea indepartat. Pe scurt, de vina este masmedia, care fie din lasitate, din calcule economice, din ipocrizie, care a pus o stampila de aprobare pe noul psd.Mai ramine o singura speranta: un corp nou inchegat pe scheletul pdl si pnl, cu MRU in frunte. Asta cred ca ar fi ultima solutie, din pacate.
  • +12 (14 voturi)    
    Hotul striga hotii.......... (Luni, 2 aprilie 2012, 11:32)

    icu [utilizator]

    Politicieni de tip Ponta si Antonescu nu sant alt ceva decat ,,clonele " tatucului Nastase si Iliescu si a securistului Voiculescu , sub care si cu care S-a produs cel mai mare ,,jaf" de la revolutie incoace. Exemplu : Petrom, combonatul siderurgic Galati, si in general industria romaneasca ...........
    • 0 (0 voturi)    
      de regula se invata din greseli (Luni, 2 aprilie 2012, 21:54)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui icu

      nu se comit altele si mai grave, mai ales in ani in care tara e grav afectata de criza economica.
  • +8 (10 voturi)    
    D-le Tapalaga , (Luni, 2 aprilie 2012, 11:37)

    voltaren [utilizator]

    un popor gata sa se lase orbit in masa are nevoie de lideri de opinie curajosi , care pot infrunta obraznicia si delirul mediatic al unor falsi jurnalisti . Coruptia , santajul , securismul pot fi stopate de electorat daca va fi corect informat mai ales cand purtatorii de mesaj ai acestor concepte periculoase sunt personaje care poarta cu aroganta denumirea de ticalosi : Ponta , Crin , Voiculescu .
  • +7 (11 voturi)    
    Există o metodă ! Aplicarea Legii (Luni, 2 aprilie 2012, 11:53)

    Fisherman [utilizator]

    Orbirea în masă este realizată prin calomnierea repetată a opozanilor politici de către cei care dețin o parte din mass-media și o mențin în aservire.
    Sub acoperirea dată de Consituție, la Art. 72 - Imunitatea parlamentara, care oferă spațiu de manifestare luptei politice, cei care sunt interesați să mintă populația își exercită nestânjeniți presiunile calomnioase iar mijloacele sunt jurnaliștii care trădează consemnul breslei.
    Codul Penal trebuie să conțină tratarea acestui caz de manipulare în masă prin calomnierea oponenților politici. Otrăvirea spațiului public prin proliferarea virulentă a calomniei politice este o amenințare a Drepturilor Omului în România.
    Ceea ce fac jurnaliștii care execută ordinele mogulului poate fi comparat cu un fals intelectual.
    Codul Penal despre falsul intelectual:
    ”"Art. 289. - Falsificarea unui înscris oficial cu prilejul întocmirii acestuia, de către un funcţionar aflat în exerciţiul atribuţiilor de serviciu, prin atestarea unor fapte sau împrejurări necorespunzătoare adevărului ori prin omisiunea cu ştiinţă de a insera unele date sau împrejurări, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 5 ani.
    Tentativa se pedepseşte. "
    În mod corespunzător trebuie tratată și infracțiunea de Instigare la Fals Intelectual.
    Constituția trebuie să limiteze imunitatea doar la spațiul în care parlamentarii își exercită mandatul adică exclusiv la incinta Parlamentului.
    În exteriorul Parlamentului aceste persoane sunt cetățeni ai României și trebuie să se supună acelorași Legi.
  • +3 (5 voturi)    
    ...hainele noi ale...imparatului.... (Luni, 2 aprilie 2012, 11:59)

    exe [anonim]

    Articol bun, care se potriveste ca o manusa actualei clase politice, fie ca se numeste"..la putere" sau.."in opozitie".
    Stai si te intrebi in cine sa mai ai incredere si daca ....
  • +8 (10 voturi)    
    politica dimboviteana (Luni, 2 aprilie 2012, 12:21)

    Horia [anonim]

    "Nu mai prea tine sa-i spui fiecaruia ce vrea sa auda". Asta inteleg cei mai multi politicieni, ei cred ca tipul asta de smekerie in care zici ceva pe placul interlocutorului de moment dar de fapt crezi cu totul altceva se cheama politica mare. Vai de capul lor si al nostru ! Nici vorba de convingeri, de concepte, de strategie pe termen lung, de consecventa (ca doar numai boul e consecvent - citat din A. Severin), de leadership. Nimic. Dar daca asa suntem noi cu totii, si nu putem avea pretentia ca liderii nostri sa fie diferiti? Ma cam sperie intrebarea asta...
  • +9 (11 voturi)    
    Ca de obicei, un articol foarte bun. (Luni, 2 aprilie 2012, 12:28)

    admus [utilizator]

    Daca si Dan Tapalaga ajunge in propriul articol, in ultimul alineat sa-si strige neputinta de a intelege cum este posibila indobitocirea in masa a acestui popor, prin vorbe mincinoase si versatilitati dubioase, atunci situatia este critica.
    Daca un om din sistem isi striga astfel disperarea impotriva unui intreg aparat mediatic ce lucreaza non-stop impotriva romanilor, desi clameaza contrariul, inseamna ca asestia sint pe cale sa-si atinga scopul.
    Daca sintem o natie care inca mai poate fi facuta sa creada ca Nastase, Iliescu, Ponta, Hrebenciuc, Sova, Zgonea, Antonescu, Fenechiu, Vozganian, Voicu, Rusanu, Hasoti, Felix&co, mai pot reprezenta viitorul Romaniei, atunci sintem irecuperabili din multe puncte de vedere, iar cu asa natie asa conducatori!
  • +9 (11 voturi)    
    Povești la gura sobei (Luni, 2 aprilie 2012, 12:32)

    Fisherman [utilizator]

    Hans Christian Andersen: Rochia cea nouă a împăratului.
    A fost odată, ca niciodată, un împărat, care nu avea altă grijă decât cum arată propria persoană. Într-o zi în fața Sa se prezentară doi croitori care pretinseră că pot să-i croiască un vestmânt împărătesc atât de fin încât doar cele mai alese persoane pot vedea minunata lucrare pe când toți ceilalți care sunt nedemni de a privi la măreața făptură împărătească nu vor vedea nimic. Împăratul acceptă propunerea celor doi șarlatani. Atunci când aceștia îi prezentară minunatul vestmânt Împăratul fu un pic uimit că nu vedea nimic în fața ochilor dar - pentru că nu se face ca un împărat să nu fie cea mai aleasă persoană din împărăție - pretinse la rândul său că este încântat de așa lucrare. Astfel că el se văzu nevoit să se dezbrace de toate veșmintele sale pentru a putea fi împodobit cu minunata lucrare. Și, dacă nu o fi răcit tot plimbându-se în pielea goală prin împărăție, poate că și azi poporul se mai distrează pe seama celulitei sau dotării împărătești.
    Povestitorul Andersen încalecă pe o șa dar povestea noastră, a românilor, nu se termină aici.
    Se va termina doar atunci când poporului român îi va reveni simțul ridicolului acasă și va vedea în adevărata lumină toate minciunile pe care le construiește Ponta & CO pentru a acoperi adevăratele lor intenții, pentru a-l convinge să-și cedeze de bună-voie voturile care vor permite șarlatanilor să se înfrupte la masa împăraților.
  • -2 (4 voturi)    
    demagogia presei exista? (Luni, 2 aprilie 2012, 13:18)

    vasilica [anonim]

    Dle D.Tapalaga ca ideolog de dreapta si deontolog al PDL-ului ar trebui sa obsrevati cum treceti cu usurinta pests anumite lucruri care in mod evident va supara {nu numai pe dv. dar si pe cea care va este far in tot ce faceti !} .Mai exista vtreo speranta cu legea lustratiei ,mai se poate clarifica ideologic PDL se aduc intariri cu bintelectali de dreapta consacrati [ma gandesc la cei de pe contributors.ro} etc.
  • +6 (6 voturi)    
    victor ponta (Luni, 2 aprilie 2012, 16:42)

    dorel [anonim]

    victor ponta, fost procuror, care nu a prins pe nimeni din lumea interlopa, doctor in drept penal si viitor prim ministru, nu are program anticoruptie, fost sef al corpului de control al guvernului, care nu a prins nici un politician corupt, cel care nu se delimiteaza de penalii din partid, psd,nastase, voicu, niculescu,etc, va fi sigur, daca usl ajunge la putere, acest personaj, victor ponta ne indreapta spre est, coruptia la nivel inalt va inflori, toate dosarele de coruptie actuale se va albi, va fi miscari de strada mari, nu ca cele de acuma, organizate de opozitie, sindicate, prin manipulari si cumparari de manifestanti, stiti proverbul, parul si-l schimaba, dar naravul, ba, sa nu iutam, ca psd, are traditia in a fura
    • +6 (6 voturi)    
      TREZESTE-TE ROMANE din somnul de moarte ! (Luni, 2 aprilie 2012, 17:51)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui dorel

      Ziceti ca Ponta n-a facut nimic. Suspiciuni insa exista si pana cand dosarele nu vor fi solutionate, Ponta nu poate fi invinuit dar nici incredere nu i se poate acorda.
      Cum poti avea incredere sa lasi justitia la cheremul lui Ponta, Voiculescu, Sova, Nastase etc. ? Cum poti sa dai Romania pe mana unor astfel de personaje ? Foarte probabil vor veni vremuri grele pentru locuitorii acestei tari. Pana si dictatura presei bate la usa. Aduceti-va aminte de cazul Armaghedon din vremea lui Nastase. A fost nimic fata de ce vor face daca pun mana pe fraiele puterii. Poate ca asa trebuie sa se intample, poate ca ne meritam soarta. Nimeni nu i-a cocotat acolo sus pe toti excrocii si borfasii care-si rad in barba de naivitatea noastra, si se umfla in pene cu desteptaciunea lor. Cine i-a votat daca nu noi, electoratul spalat bine pe creiere. Avem nevoie de multe lovituri in moalele capului si multe, multe dusuri reci pentru a ne trezi din somnul hipnotic in care ne-am lasat indusi. Hipnoza e profunda iar hipnotizatorii au mare grija de noi. Presa si televiziunile unora ca Voiculescu sau Dan Diaconescu vegheaza cu mare grija asupra somnului nostru. Somn usor Romanie, dar iti doresc sa visezi monstrii ca poate asa te vei trezi.

      http://www.voceavalcii.ro/2011/04/10/victor-ponta-este-asasinul-procurorului-cristian-panait/

      http://www.evz.ro/detalii/stiri/raliurile-ii-duc-pe-ponta-si-pe-sova-la-dna-939519.html
  • +5 (5 voturi)    
    psd-ul se intoarce... si bunele sale practici (Luni, 2 aprilie 2012, 16:44)

    ilici [anonim]

    Ne place sau nu, masinaria psdr-ista va reveni la putere in iarna pentru ca asocierea la nesfarsit dintre actuala criza si pdl a prins si prinde la foarte multi. In fond diferente intre pdl si psd nu exista, insa problema cea mare e ca psd nu are oameni sincer angajati in procesul de modernizare a tarii (oameni care la pdl se gasesc, chiar daca ii numeri pe degete). O imagine a intoarcerii la "vremurile bune" am avut-o azi la iesirea de la statia Dristor, unde dupa ceva ani am vazut masuta de alba-neagra pusa iar la treaba...
  • +7 (7 voturi)    
    Santaj (Luni, 2 aprilie 2012, 17:12)

    Petre [anonim]

    Adrian Nastase a fost condamnat la 3 ani pentru santaj, dar a fost achitat pentru coruptie. Insusi faptul ca a fost condamnat pentru santaj demonstreaza cu glas tare ca exista inca o fapta, mai adinca, pe care AN nu a vrut sa fie scoasa la iveala, de unde si santajul. Altfel, si mai rau, omul are pasiunea satajului din nimic, te ia in colimator precum mistetii, si iti trage un santaj. In plus, amarita noastra de justitie, cu toate obstacolele puse de-a lungul vremii in calea condamnarii si judecarii lui AN, curtea n-a putut trece cu vederea faptele prezentate si l-a gasit vinovat pe AN. Inchipuiti-va pt. o clipa ca AN ar fi fost tratat ca un om de rind, precheziitiile ar fi avut loc, etc etc. La citi ani de inchisoare credeti ca ar fi fost condamnat AN? Tot la trei cu suspendare?
  • -3 (3 voturi)    
    Hai sa nu exageram (Luni, 2 aprilie 2012, 17:45)

    silviu [anonim]

    PSD si AN a platit - au pierdut alegerile in 2004 si 2008. AN a fost condamnat in Justitie. PDL si Traian Basescu trebuie sa plateasca si ei, atat in fata electoratului, cat si in instanta. Cu ce a fost mai bun Traian Basescu in opozitie? Mai putin corupt, fara triplu discurs etc. De ce sa acceptam doar discursul puterii ca justitia este independenta. Daca Nastase lasa justitia independenta cand a fost prim ministru, Traian Basescu era condamnat cu executare.
    Si vor veni condamnarile, in viitor. Razbunarea e pregateste, este doar o chestiune de timp. Si atunci se va vedea justitia independenta.
  • +4 (4 voturi)    
    In primul rand Ponta nu-i imparat (Luni, 2 aprilie 2012, 18:33)

    Razvan_M [utilizator]

    Este doar un prostanac ajuns sef peste o gasca de ciorditori de duzina. Nu am niciun respect pentru priceperea lui de a fi consecvent, de a organiza, de a stabili strategii. Este o nulitate profesional - de aceea a fost nevoit sa se faca politician.
    Daca ne uitam la sefii mafioti din afara, multi dintre ei isi conduc intreprinderile intr-un mod inteligent si consistent - chiar daca contrar legilor statelor unde activeaza. Nu am ce sa zic despre inteligenta lui Victor Ponta. Este un biet incapabil, un amestec dezgustator de tupeu, aroganta, minciuni, nerusinare si prostie.

    Hai, mai departe...
    • +1 (1 vot)    
      Nu-s ciorditori de duzină ! (Marţi, 3 aprilie 2012, 7:26)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Ciorditorii pe care-i văd nu sunt ciorditori de rând !
      Ăștia vor să ne tragă țara de sub tălpi.
      Ai uitat BANCOREX, Banca Religiilor, Banca de Scont, Banca Agricolă ?
      Ai uitat excrocheria Caritas și toate celelalte asemenea ?
      Cine conducea țara atunci ?
      Cine a permis desființarea locurilor de muncă ?
      Unde este Tractorul Brașov ? Oare agricultura românească nu are nevoie de sisteme de mașini agricole ?
      Nu, pentru că nici de agricultură nu este nevoie; legumele noastre vin cu tirul din Turcia la prețuri derizorii și sunt vândute pe piața noastră la prețuri astronomice. Cine a pus la cale această mega-excrocherie ?
      Din vina cui a emigrat o mare parte a forței de muncă bine calificată ? Cine este de vină pentru sinuciderea unor copii lipsiți de dragostea părinților lor care au fost nevoiți să muncească printre străini ?
      Cine a anulat statul de drept înainte de a se naște permițând hoardelor de mineri să devasteze Bucureștiul ?
      Cine conducea țara atunci ?
      Nu-mi mai doresc decât un singur lucru: să câștige alegerile USL iar Justiția să fie invadată de dosarele de corupție patronate de baronii USL.
      Asta ca să nu se mai poată plânge că au dosare politice.
      Acum sunt pe rol dosarele corupților din PDL (nici ăștia nu-s puțini).
      Din 2013 vor fi pe rol dosarele PSD, PNL și PC.
      Nu se poate fura mereu.
      Cine conduce, în fond, țara asta ?
      De ce mai funcționează ea, acum, în vreme de Criză, în condițiile în care alte țări stau față în față cu falimentul ?
      Voi, hoților din toate partidele, v-ați gândit vreodată că dacă se închid afacerile cu capital privat din România statul ăsta va da faliment ?
      Nu, nu v-ați gândit !
      Nu v-ați gândit pentru că deja aveți pașapoartele pregătite, conturile offshore sunt pline, vilele de la Monaco vă așteaptă să vă petreceți în huzur ultimii ani ai vieții voastre de șarlatani.
      Iar în urma voastră ați lăsat tânăra gardă a hoților cu MBA cumpărat cu 3000 de euro la colț de stradă.
  • +2 (2 voturi)    
    Vot 2012 (Luni, 2 aprilie 2012, 19:02)

    berger [anonim]

    A fost greu din 2004 incoace. Dar nu se poate compara cu perioada de pana in 2004, cand am simtit frica de viitor. Niet, tavarasi Iliescu si Voiculescu, nu pupati de la mine vot nici in 2012. Nu vreau sa mai aud de marea lupta cu coruptia si dictatura. Nu mai votez pe nimeni care rosteste cuvintele: coruptie, dictatura, vanzare de tara, justitie, educatie, economie, pensii, salarii, locuri de munca, investitii, normalitate. Pai, mai tavarasi, cand un politist local angajat in 2003 are nevoie de 30 (treizeci) de minute ca sa scrie 3 randuri intr-un proces verbal de contraventie, nu pot, mai tovarasi sa nu ma intreb: cine naiba l-a angajat??? Amu gata, au fost la putere porcii rosii, au fost boii galbeni (care au stat ca gaina proasta), au fost si curcile portocalii. Sa vina acum ceva verzituri, nu? Ca prea ma dor ochii.
    Cei mai tari sunt bucurestenii, ei cica voteaza in proportie de 70% cu "liberalii" - hehe. Care iberali? Cei rosii sau cei insipizi care apar seara de seara la Voiculescu? Nu ca ar fi ceva rau in asta, vorba lui Seinfeld : )
  • +5 (5 voturi)    
    imposibila trezire (Luni, 2 aprilie 2012, 20:08)

    Ioana Munteanu [anonim]

    Din păcate, domnule Tapalagă, poporul acesta nu se va "trezi" din transa în care a căzut decît printr-o nouă scădere a nivelului de trai. Precum necuvîntătoarele, românul reacţionează la stimuli alimentari - şi cam atît. De altminteri, mai toată planeta este în curs de dezumanizare, aşa că ne putem consola că nu sîntem singurii bipezi în această situaţie neplăcută...
  • +3 (3 voturi)    
    ponta (Marţi, 3 aprilie 2012, 9:59)

    dumitru [anonim]

    1.Cam tirziu d-le Tapalaga.A crede ca acesti indivizi se pot schimba, e o naivitate,eufemistic vorbind.
    2.A existat un om(raman adevarat) Constantin Stere care a zis:NICIODATA CU RUSII! Acelasi lucru e valabil si cu usl-asii, respectiv ponta si ai lui.
  • +1 (1 vot)    
    devine din ce in ce mai clar (Marţi, 3 aprilie 2012, 20:28)

    ned [anonim]

    devine din ce in ce mai clara directia in care o va lua aceasta tara. Clasa muncitoare comunista, care era clasa conducatoare este inca majoritara in societate, la ea se adauga generatiile trecute printr-un invatamant slab, tinut slab special pentru a se putea obtine mase inculte si deci, usor de manipulat. Capitalismul nu a existat dupa 89, atunci aparatul de securisti ( in general pleava societatii) s-a pus pe furat, si-a mentinut sistemul mafiot de relatii si s-au asa numit "oameni de afaceri". Lovitura de stat din 89, o lovitura 100% bolsevica , nu putea sta la baza altei societati. Asadar un bolsevism " cu fata umana" este cel mai previzibil viitor.
  • 0 (0 voturi)    
    media vs media (Miercuri, 4 aprilie 2012, 9:37)

    abe [anonim]

    nu e o lupta intre usl si pdl .Adfevarata lupta e intre media ce sustine usl-ul si cea care serveste dreptatea si adevarul. E o lupta inegala,prima cu fonduri puternice ,inclusiv de-afara. ponta ,crin ,ctp,hurezeanu,gadea,sunt simple marionete.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version